Weet niet wat jij met je telefoon doet dan.kuusj98 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 22:58:
In principe nog blij met mijn S7 Edge, maar waar ik me toch echt aan dooderger is het feit dat de hele telefoon besluit te hangen als ik Snapchat veel gebruik. Dan 'opent' hij de Snap, maar ik kan hem niet zien. De enige oplossing is Snapchat killen en dan 5 minuten wachten op het opstartscherm, of de telefoon rebooten. Kan makkelijk een Snapchat probleem zijn hoor, maar het is wel irritant.
Verder jaag ik er tegenwoordig weer 2 acculadingen per dag doorheen. Zit nu weer op 14%, terwijl ik de eerste maanden nog de nacht door kon op de eerste lading bij wijze van. Toestel is 6 maanden oud nu.
Snapchat reageert hier altijd onmiddellijk.
Accu gaat ook rustig enkele dagen mee met gemiddeld gebruik. Screen on van 8+ uur is prima te doen.
Speel wel 'vals'. Heb een zeer goeie custom ROM die een veel betere accuduur heeft dan die stock ROM.
Laad mijn telefoon gemiddeld 2, soms 3 keer per week op. Als ik hem weinig gebruik haalt ie net geen week op 1 lading.
Then again, ik krijg zelden appjes binnen, heb geen social media, Snapchat is ook super rustig, telefoontjes vallen enorm mee en verder doe ik niet veel meer dan af en toe even Tweakers browsen e.d. om eventjes tussendoor een kwartiertje weg te branden tijdens het wachten ergens op bijvoorbeeld.
S Health is trouwens ook een gigantische accuslurper. Die meet 24/7 je voetstappen dus hij gaat nooit écht in Doze/slaapmode. Heb S Health samen met de meeste Samsung apps eruit gesloopt en dat helpt behoorlijk. Geen social media hebben helpt ook veel, die apps (Facebook etc) slurpen ook bizar veel. Snapchat is nu met afstand de grootste slurper. Als ik die weghaal heb ik er zo 30-40% levensduur bij.
[ Voor 12% gewijzigd door Zorian op 07-07-2017 00:58 ]