Wat een raar verhaal. De lijn door het scherm valt zeer zeker onder de garantie.fast-server schreef op woensdag 19 april 2017 @ 22:44:
Voor de 2e keer is nu het scherm van mijn s7 edge kapot (in een jaar), er zit een dunne haar barst in. (vorige keer een roze/paarse lijn)
De barst begint links 3cm vanaf de onderkant en loopt tot 3 cm van de rechter bovenkant (of andersom), de telefoon zit altijd in een protective case en is niet gevallen. (zit verder ook geen enkele schade aan de telefoon)
Ben echt zwaar teleurgesteld in de kwaliteit van Samsung, een telefoon zou opgeborgen in een normale niet strakke broek toch geen schade mogen oplopen.
Volgens Samsung valt het niet onder de garantie en reparatie zou 399 euro kosten, vroeg of ze niet lekker waren aangezien dit eigenlijk gewoon een ontwerp c.q. productie fout is.
Denk dat ik voor 120 euro minder maar een Motorola Moto G5 Plus koop waar de zelfde camera in zit als de S7 edge en wel degelijk gebouwd is.
Een dunne barst is een ander verhaal, wettelijk gezien ligt de bewijslast bij jou en het is lastig te bewijzen dat het niet aan jou ligt. Maar ik zou het eens hoger op spelen, bij een Samsung Service Center bijvoorbeeld. Daar kost de schemreparatie namelijk sowieso 295, dat is de landelijk geldende prijs van Samsung zelf. Geen idee wie jou die 399 vraagt
De camera van de G5 Plus is niet hetzelfde als die uit de S7 Edge, lees anders eens de Tweakers review. Begrijp me goed, de G5 Plus heeft een prima camera (en is sowieso een zeer prima toestel, zonder Touchwiz!) - maar het is allemaal toch echt van een ander kaliber dan de S7 Edge.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW