Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-09 09:09
fast-server schreef op woensdag 19 april 2017 @ 22:44:
Voor de 2e keer is nu het scherm van mijn s7 edge kapot (in een jaar), er zit een dunne haar barst in. (vorige keer een roze/paarse lijn)
De barst begint links 3cm vanaf de onderkant en loopt tot 3 cm van de rechter bovenkant (of andersom), de telefoon zit altijd in een protective case en is niet gevallen. (zit verder ook geen enkele schade aan de telefoon)

Ben echt zwaar teleurgesteld in de kwaliteit van Samsung, een telefoon zou opgeborgen in een normale niet strakke broek toch geen schade mogen oplopen.

Volgens Samsung valt het niet onder de garantie en reparatie zou 399 euro kosten, vroeg of ze niet lekker waren aangezien dit eigenlijk gewoon een ontwerp c.q. productie fout is.

Denk dat ik voor 120 euro minder maar een Motorola Moto G5 Plus koop waar de zelfde camera in zit als de S7 edge en wel degelijk gebouwd is.
Wat een raar verhaal. De lijn door het scherm valt zeer zeker onder de garantie.
Een dunne barst is een ander verhaal, wettelijk gezien ligt de bewijslast bij jou en het is lastig te bewijzen dat het niet aan jou ligt. Maar ik zou het eens hoger op spelen, bij een Samsung Service Center bijvoorbeeld. Daar kost de schemreparatie namelijk sowieso 295, dat is de landelijk geldende prijs van Samsung zelf. Geen idee wie jou die 399 vraagt :Y)

De camera van de G5 Plus is niet hetzelfde als die uit de S7 Edge, lees anders eens de Tweakers review. Begrijp me goed, de G5 Plus heeft een prima camera (en is sowieso een zeer prima toestel, zonder Touchwiz!) - maar het is allemaal toch echt van een ander kaliber dan de S7 Edge.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-09 18:33
De lijn in het scherm is onder garantie vervangen (nadat er veel klachten waren en Samsung het toegezegd heeft)
Door het gebrek aan displays en ander Samsung geneuzel heb ik maanden moeten wachten.

De sensor is erg goed alleen de standaard camera app van de G5 plus mist filters en bepaalde opties maar hier zijn alternatieven voor, de preview van tweakers> laat maar ik ben net ziek geweest.

Ik ben erg zuinig op mijn spullen en mijn vrouw ook maar toch zijn het alleen de Samsung toestellen de de problemen geven, durf ook wel te zeggen dat de S2 Samsungs laatste degelijke toestel was.

Wat er nu uitkomt ziet er mooi uit maar het zou zo van Italiaanse makelij kunnen zijn (en dit is niet positief bedoeld)

Moet je voor de grap maar eens een S7 edge opsturen welke (onterecht) niet gemaakt kan worden buiten garantie> omdat er geen displays zijn, je krijgt dan 3 voorstellen van dynafix>
1. De onderzoekkosten betalen om je telefoon terug te krijgen
2. 395 euro betalen voor een ander vervangend toestel
3. Je doet gratis afstand van je toestel

Mijn toestel wat pas "gefixed" is (roze/paarse lijn issue) is helemaal niet gemaakt maar gewoon geheel vervangen voor een ander toestel (refurbished) onder garantie, buiten garantie kost het je dus gewoon 395 euro als je weer een gemaakt toestel wil.
En nee dit vertellen ze je niet van te voren, web staat er vol mee.

Samsungs kwaliteit, garantie en "service" zijn gewoon dramatisch en ook de reden om nooit meer zaken met ze te doen.

Slechter kan bijna niet dus het kan dan bijna ook niet anders dat de G5 plus van een beter kaliber is.

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Ik heb het idee dat sommige cases juist barsten veroorzaken icm edge randen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 11:51
Ik moet nu een S7 ter reparatie aanbieden vanwege gebroken scherm. €175 via de Samsung site lijkt de beste deal, maar als ik doorklik op de dichtstbijzijnde locatie (utrecht/vleuterwijde) dan ontbreek deze bij het inplannen ineens en wordt ik naar Amsterdam of Den Bosch gestuurd. Dit kan iets met faillisement van Phonehouse te maken hebben (dat is de vestiging in Utrecht iig).

Heeft iemand van jullie hoe het zit met de Samsung 1 uurs reparatieservice in Phonehouse vestigingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-09 14:52
fast-server schreef op donderdag 20 april 2017 @ 00:33:
De lijn in het scherm is onder garantie vervangen (nadat er veel klachten waren en Samsung het toegezegd heeft)
Door het gebrek aan displays en ander Samsung geneuzel heb ik maanden moeten wachten.

De sensor is erg goed alleen de standaard camera app van de G5 plus mist filters en bepaalde opties maar hier zijn alternatieven voor, de preview van tweakers> laat maar ik ben net ziek geweest.

Ik ben erg zuinig op mijn spullen en mijn vrouw ook maar toch zijn het alleen de Samsung toestellen de de problemen geven, durf ook wel te zeggen dat de S2 Samsungs laatste degelijke toestel was.

Wat er nu uitkomt ziet er mooi uit maar het zou zo van Italiaanse makelij kunnen zijn (en dit is niet positief bedoeld)

Moet je voor de grap maar eens een S7 edge opsturen welke (onterecht) niet gemaakt kan worden buiten garantie> omdat er geen displays zijn, je krijgt dan 3 voorstellen van dynafix>
1. De onderzoekkosten betalen om je telefoon terug te krijgen
2. 395 euro betalen voor een ander vervangend toestel
3. Je doet gratis afstand van je toestel

Mijn toestel wat pas "gefixed" is (roze/paarse lijn issue) is helemaal niet gemaakt maar gewoon geheel vervangen voor een ander toestel (refurbished) onder garantie, buiten garantie kost het je dus gewoon 395 euro als je weer een gemaakt toestel wil.
En nee dit vertellen ze je niet van te voren, web staat er vol mee.

Samsungs kwaliteit, garantie en "service" zijn gewoon dramatisch en ook de reden om nooit meer zaken met ze te doen.

Slechter kan bijna niet dus het kan dan bijna ook niet anders dat de G5 plus van een beter kaliber is.
Dan koop je een Motorola en hoop ik voor je dat je die niet laat vallen of wat dan ook... Hier zeiken het ook geen zin, hierboven zegt iemand dat je hem voor 295 gewoon kan laten maken maar je blijft maar hangen in je 395 verhaal. Feit blijft dat zoiets niet zomaar kapot gaat! Dus of je hebt hem ergens laten vallen of je bent ergens onbewust tegenaan gekomen of je case zit te strak of wat dan ook dat een kleine stoot al een barst kan veroorzaken.. Dat van dat roze lijntje was idd een productiefout wat in het scherm zelf zat en niet in het glas... Heb nog niet echt veel verhalen gehoord dat zomaar opeens een barst in de s7 zat.. Dus mijn advies hou op met zeuren en of je laat hem maken of je koopt een Motorola...

(hier al 6 maanden een S7 edge zonder barsten.. die vaak zat in een wel strakke broekzak zit!)

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L0we
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-09 13:06
rohit schreef op donderdag 20 april 2017 @ 09:14:
[...]

die vaak zat in een wel strakke broekzak zit!)
Die zit vandaag wel heel strak zeker? 8)7
fast-server schreef op woensdag 19 april 2017 @ 22:44:
Voor de 2e keer is nu het scherm van mijn s7 edge kapot (in een jaar), er zit een dunne haar barst in. (vorige keer een roze/paarse lijn)
De barst begint links 3cm vanaf de onderkant en loopt tot 3 cm van de rechter bovenkant (of andersom), de telefoon zit altijd in een protective case en is niet gevallen. (zit verder ook geen enkele schade aan de telefoon)

Ben echt zwaar teleurgesteld in de kwaliteit van Samsung, een telefoon zou opgeborgen in een normale niet strakke broek toch geen schade mogen oplopen.

Volgens Samsung valt het niet onder de garantie en reparatie zou 399 euro kosten, vroeg of ze niet lekker waren aangezien dit eigenlijk gewoon een ontwerp c.q. productie fout is.

Denk dat ik voor 120 euro minder maar een Motorola Moto G5 Plus koop waar de zelfde camera in zit als de S7 edge en wel degelijk gebouwd is.
Shit happens. Het is heel zuur, maar je doet er vrij weinig aan. Het kan altjid zijn dat je hem ergens tegenaan gestoten hebt, waardoor hij net ff teveel te incasseren heeft gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
L0we schreef op donderdag 20 april 2017 @ 09:35:
[...]

Die zit vandaag wel heel strak zeker? 8)7

[...]

Shit happens. Het is heel zuur, maar je doet er vrij weinig aan. Het kan altjid zijn dat je hem ergens tegenaan gestoten hebt, waardoor hij net ff teveel te incasseren heeft gehad.
Hahaha nee, vandaag een lekker losse toevallig :P maar goed heb mijn tel ook bijna de hele dag gewoon op het bureau liggen en niet de hele dag in mijn broekzak..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sarrr
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-09 13:37
Nog steeds in zware twijfel om nog net even op de valreep van de cashback te S7 aan te schaffen. Twijfels hebben al die tijd met name in het formaat gezeten (ik heb nu een Sony Z1 Compact, wat ik het perfecte formaat vind) maar na het lezen van dit forum ben ik ook een beetje bang geworden voor kwaaltjes met accu, roze strepen, nog maar een jaar ondersteuning etc.

Ik gebruik mijn telefoon bijna dagelijks voor navigatie en BlueTooth staat ook vrijwel de hele dag aan. Hoe erg is die battery drain met gebruik van GPS? Houdt het toestel het wel gewoon een volle dag uit met intensief gebruik? (Veel WhatsApp, FB, online artikelen lezen, navigeren.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cmndr_adama
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-09 16:37
Ik merk sinds vandaag dat de achterkant van m'n gewone S7 los laat. De rechterkant van achteren gezien, van boven naar beneden. Op de rand gezien lijkt de lijm los te laten, het ziet er een beetje uit zoals de gevallen met een gezwollen batterij waardoor de achterkant los gedrukt wordt. Morgen maar even Vodafone bellen, zijn er hier meer ervaringen met een dergelijk probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 01:49
Sarrr schreef op donderdag 20 april 2017 @ 18:44:
Nog steeds in zware twijfel om nog net even op de valreep van de cashback te S7 aan te schaffen. Twijfels hebben al die tijd met name in het formaat gezeten (ik heb nu een Sony Z1 Compact, wat ik het perfecte formaat vind) maar na het lezen van dit forum ben ik ook een beetje bang geworden voor kwaaltjes met accu, roze strepen, nog maar een jaar ondersteuning etc.

Ik gebruik mijn telefoon bijna dagelijks voor navigatie en BlueTooth staat ook vrijwel de hele dag aan. Hoe erg is die battery drain met gebruik van GPS? Houdt het toestel het wel gewoon een volle dag uit met intensief gebruik? (Veel WhatsApp, FB, online artikelen lezen, navigeren.)
ik heb de hele dag gps en synchronisatie aan dan dan gaat de batterij van mijn s7 edge naar mijn mening wel snel leeg (3600mah), heb nooit een dag geprobeerd zonder dat aan te zetten eigenlijk. als je van een z1 compact komt is een s7 wel een stuk groter, maar ik vind het het zeker waard. goede camera etc etc

| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sarrr
giovanni2903 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 00:27:
[...]

ik heb de hele dag gps en synchronisatie aan dan dan gaat de batterij van mijn s7 edge naar mijn mening wel snel leeg (3600mah), heb nooit een dag geprobeerd zonder dat aan te zetten eigenlijk. als je van een z1 compact komt is een s7 wel een stuk groter, maar ik vind het het zeker waard. goede camera etc etc
Wat is dan 'snel leeg'? Moet je overdag opnieuw laden? De batterij van de edge is natuurlijk nog een stukje groter dan de normale S7 dus dat baart me enigszins zorgen.

Klopt, de camera en specs zijn verder inderdaad de reden dat ik dit toestel overweeg ondanks het formaat. Wat dat betreft heeft hij wat mij betreft een streepje voor op de Sony X Compact die ik in eerste instantie wilde wegens het formaat. (Maar deze heb ik vrijwel direct teruggestuurd vanwege kwaaltjes.) Accuduur is bij mij echter ook wel echt een belangrijk item waarop ik een telefoon uitzoek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jabberwock
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09 16:33

jabberwock

XBL:Jabberwocks

Sarrr schreef op donderdag 20 april 2017 @ 18:44:

Makkelijk meer als een dag. Bij mij staat alles, en dan ook alles gewoon aan. Smartwatch continue verbonden, 1 uur draadloos muziek met bluetooth headset. Google fit en samsung health die alles monitoren qua gps etc. Geen batterijbesparende zaken. En ik haal ruim 1,5 dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
Sarrr schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 08:35:
[...]

Wat is dan 'snel leeg'? Moet je overdag opnieuw laden? De batterij van de edge is natuurlijk nog een stukje groter dan de normale S7 dus dat baart me enigszins zorgen.

Klopt, de camera en specs zijn verder inderdaad de reden dat ik dit toestel overweeg ondanks het formaat. Wat dat betreft heeft hij wat mij betreft een streepje voor op de Sony X Compact die ik in eerste instantie wilde wegens het formaat. (Maar deze heb ik vrijwel direct teruggestuurd vanwege kwaaltjes.) Accuduur is bij mij echter ook wel echt een belangrijk item waarop ik een telefoon uitzoek.
hij is rond een uur of 9-10 nog maar 20%, maar zal wel komen omdat ik veel snapchat etc gebruik

| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:01

wontcachme

You catch me? No you wont

Is er een mogelijkheid om in de appdrawer het aantal apps in een folder te vergroten? Je kan notabene een raster maken van 5x5 op het normale scherm, maar in een folder in de appdrawer kunnen er maar 9 en dan moet je weer swipen.....

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0bb
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 19-09 20:37
Heeft iemand ervaring met de app AccuBattery? Ik heb mijn S7 flat nu ruim een jaar met intensief gebruik, en deze app geeft aan dat mijn batterij nog maar een Health van 70% heeft, 2100 mAh vd 3000 mAh beschikbaar. Is dit betrouwbaar? En is het de moeite waard om een nieuwe accu te (laten) installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06:55

SkyStreaker

Move on up!

Weet iemand hoe ik telefoonnummers uit bijv. een email direct kan toevoegen aan mijn contactlijst/meteen kan gebruiken? Op de LG G2/G3 kon dit, hier echter op de Samsung niet. Of is er eventueel een app voor?

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S7E-Vigi
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 26-09-2024
r0bb schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 13:49:
Heeft iemand ervaring met de app AccuBattery? Ik heb mijn S7 flat nu ruim een jaar met intensief gebruik, en deze app geeft aan dat mijn batterij nog maar een Health van 70% heeft, 2100 mAh vd 3000 mAh beschikbaar. Is dit betrouwbaar? En is het de moeite waard om een nieuwe accu te (laten) installeren?
ik gebruik deze app, ik gebruik me telefoon minimaal en 90% health na 1 jaar over. Ik vertrouw het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITG
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21-09-2022

ITG

Ik heb een Phillips bluetooth koptelefoon die probleemloos pairde met mijn s5 maar mijn s7 vind hem niet. Iemand ook bekend mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Ik gebruik sinds een jaar een s7 waar ik heel blij mee ben,maaaar sinds de nieuwe update, begin april, heb ik problemen met autocorrect NL. Ik heb nederlands als default maar corrigeert niets. Natuurlijk staan alle opties aan. Als test heb ik frans en engels erop gezet en deze werken wel. Daarna heb ik mijn NL uitgeschakeld en terug ingeschakeld, maar ook dit zonder succes. Sinds gisteren heb ik ontdekt dat mijn gsm geen NL woordenboek bezit. Deze is verdwenen? En als ik deze wil installeren (daar heb ik ook ff naar moeten zoeken) dan staat NL niet in de lijst v woordenboeken!! Toch vreemd allemaal. Mocht iemand een idee hebben hoe ik dit kan oplossen dan is deze welkom :). Want nu val ik door de mand met al die typfouten ;)
Cheers,

Domi

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2017 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitch123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08:12
r0bb schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 13:49:
Ik gebruik de app nu ook al enkele weken.
Bij mij geeft hij aan dat de batterij nog 2479 mAh over heeft. 84% procent van het origineel. Ik vind dit behoorlijk weinig na slechts 9 maanden gebruik... ik gebruik de snel laad functie amper. In vergelijking, mijn sony Xperia z2 die ik ruim 1,5 jaar gebruikt heb en nu 2 jaar oud is heeft nog 91% over van zijn originele capaciteit. Mocht het nog verder dalen dan even langs Coolblue om te kijken of ik iets van garantie kan krijgen op de batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cmndr_adama schreef op donderdag 20 april 2017 @ 21:09:
Ik merk sinds vandaag dat de achterkant van m'n gewone S7 los laat. De rechterkant van achteren gezien, van boven naar beneden. Op de rand gezien lijkt de lijm los te laten, het ziet er een beetje uit zoals de gevallen met een gezwollen batterij waardoor de achterkant los gedrukt wordt. Morgen maar even Vodafone bellen, zijn er hier meer ervaringen met een dergelijk probleem?
Niet bellen, maar gewoon langs een Vodafone-winkel stappen (als je je toestel tenminste bij Vodafone gekocht hebt)...

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cmndr_adama
Dat heb ik inmiddels gedaan, ik heb 'm ingeleverd en hij wordt opgestuurd voor reparatie. Ik vroeg of het een vaker voorkomend probleem was, de winkelmedewerker zei dat hij het meer heeft gezien, maar dat het bij de S6 meer voorkwam.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• martijnm71
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-09 18:03
Ben benieuwd of de S7 ooit nog een securitypatch gaat krijgen, zit nog steeds op januari 2017 :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:38
martijnm71 schreef op zondag 23 april 2017 @ 10:57:
Ben benieuwd of de S7 ooit nog een securitypatch gaat krijgen, zit nog steeds op januari 2017 :')
Nee, ik denk niet meer dat je die gaat krijgen. Het beste wat je nu nog kan doen is hem volledig inwikkelen met aluminiumfolie en hopen op het beste.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• martijnm71
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-09 18:03
Alekz87 schreef op zondag 23 april 2017 @ 11:10:
[...]

Nee, ik denk niet meer dat je die gaat krijgen. Het beste wat je nu nog kan doen is hem volledig inwikkelen met aluminiumfolie en hopen op het beste.
_/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sarrr
jabberwock schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 11:19:
[...]

Makkelijk meer als een dag. Bij mij staat alles, en dan ook alles gewoon aan. Smartwatch continue verbonden, 1 uur draadloos muziek met bluetooth headset. Google fit en samsung health die alles monitoren qua gps etc. Geen batterijbesparende zaken. En ik haal ruim 1,5 dag.
Bedankt voor het antwoord. Ik heb de gok gewaagd; gisteren een S7 gehaald bij KPN en meteen de cashback ingevuld. Ben nu 2,5 uur aan het installeren/personaliseren met een SOT van 1:44 en zit nu op 62% vanaf volledig opgeladen. Grootverbruikers zijn scherm, Android-systeem en App-optimalisatie (wat houdt dit eigenlijk in?). Gaat nu dus wel snel, maar het toestel is wel actief bezig natuurlijk. Ik ben benieuwd wat ik de komende dagen ga meten met de helderheid op auto en mijn dagelijkse gebruik.

Eerste indruk is verder top, zoals verwacht. Lekker snel, prachtig scherm en even wennen aan het formaat (maar dat komt wel goed). Nu op zoek naar wat handige accessoires. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
Sarrr schreef op zondag 23 april 2017 @ 14:12:
[...]

Bedankt voor het antwoord. Ik heb de gok gewaagd; gisteren een S7 gehaald bij KPN en meteen de cashback ingevuld. Ben nu 2,5 uur aan het installeren/personaliseren met een SOT van 1:44 en zit nu op 62% vanaf volledig opgeladen. Grootverbruikers zijn scherm, Android-systeem en App-optimalisatie (wat houdt dit eigenlijk in?). Gaat nu dus wel snel, maar het toestel is wel actief bezig natuurlijk. Ik ben benieuwd wat ik de komende dagen ga meten met de helderheid op auto en mijn dagelijkse gebruik.

Eerste indruk is verder top, zoals verwacht. Lekker snel, prachtig scherm en even wennen aan het formaat (maar dat komt wel goed). Nu op zoek naar wat handige accessoires. :)
Wat ik weet is dat je toestel nu jouw gebruik aan t analyseren is en zich daarop aan zal passen. Komende dagen zal je verbruik, naar alle waarschijnlijkheid, verbeteren. Android systeem is vaak een groot verbruiker samen met het scherm.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Sinds de update wordt mijn SD kaart niet meer herkend, heb 3 lege geprobeerd mijn "My Files" blijft volhouden dat er geen SD kaart is gevonden.

Met ADB zie ik wel een lijst van disks :?

Heb een paar oplossingen geprobeerd maar niets helpt, zou een factory reset helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje, denkt iemand dat samsung de s7edge na de cashbackactie 75 eur retour van nu sowieso in prijs laat dalen door de komst van s8?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renate1970
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-09 21:56

Renate1970

Lef is Leven

Verwijderd schreef op maandag 24 april 2017 @ 10:15:
Vraagje, denkt iemand dat samsung de s7edge na de cashbackactie 75 eur retour van nu sowieso in prijs laat dalen door de komst van s8?
Ik denk het haast van wel, ik heb zelf twee weken terug voor mijn S7 Edge 594 euro betaald en daar kwam de cashback nog bij. Die overigens al gestort is. Ik ga er dus eigenlijk van uit dat hij wat gaat zakken.

Samsung s24, Samsung Watch ultra, Steamdeck, Nintendo Switch light, PS 4, iPad Pro 2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-09 09:09
Verwijderd schreef op maandag 24 april 2017 @ 10:15:
Hij zal nog wel ietsje dalen, maar onder de 500 zie ik 'm voorlopig echt niet duiken. Juist door de S8 zijn er nu heel veel mensen die denken dat dit hét moment is om een S7 te kopen. En als iedereen dat denkt gaan ze de prijzen echt niet laten dalen :P
De komende weken maakt Samsung mooi gebruik van deze gratis reclame, denk ik.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm..blijft gissen dus, de s7 edge is op dit moment 619 euro overal( behalve bij belsimpel daar is ie 559 maar het zijn geïmporteerde toestellen en geen cashback erop geldig). Door die cashback van 75 eur komt ie op 544 eur neer. Onder 500 zal ie zeker niet duiken maar samsung verlaagt meestal hun toptoestellen met 100 euro met de komst van een nieuw vlaggenschip..dat zou betekenen dat s7 edge misschien van de zomer richting de 550 eur adviesprijs zal gaan en het niet erg zou zijn om die cashback actie te missen.. de s7 edge is alleen wel al een keer in prijs verlaagd geloof ik, weet dus niet of zich dat opnieuw zal voordoen, door de komst van de s8 zou ik toch haast zeggen van wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de goudkleurige s7 edge maar het scherm is overal gebarsten maar doet het nog wel. Ipv 300+ eur aan nieuw scherm uit te geven kan ik beter een nieuwe s7 edge kopen, in het blauw. Gek genoeg vind ik de s7 edge stiekem toch wat mooier dan de s8 of s8 plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
Verwijderd schreef op maandag 24 april 2017 @ 12:04:
Heb de goudkleurige s7 edge maar het scherm is overal gebarsten maar doet het nog wel. Ipv 300+ eur aan nieuw scherm uit te geven kan ik beter een nieuwe s7 edge kopen, in het blauw. Gek genoeg vind ik de s7 edge stiekem toch wat mooier dan de s8 of s8 plus.
Schermreparatie is toch niet meer dan 299 euro? Een nieuwe s7edge is toch tijd duurder dan een reparatie. Tenzij je stiekem toch liever een andere kleur hebt ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alekz87 schreef op maandag 24 april 2017 @ 12:30:
[...]

Schermreparatie is toch niet meer dan 299 euro? Een nieuwe s7edge is toch tijd duurder dan een reparatie. Tenzij je stiekem toch liever een andere kleur hebt ;).
Klopt het is alleen niet zozeer de kleur ,rond de 320 eur kost een nieuw scherm, backcover alleen ook gebarsten dus die kan net zo goed ook vervangen worden wat nog eens 60 erbij is en metalen zijframe is ook bekrast dus dat komt er dan bovenop..zit je toch gauw aan 400 euro terwijl je voor 150euro meer een gloednieuw exemplaar hebt.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2017 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• werkenslaap
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 27-05 18:01
Die cashback-actie van Samsung is inderdaad interessant. Helaas loopt hij tm dinsdag, en mag ik vanaf woensdag verlengen.. :/ 8)7

Maar het gaat alsnog 'gewoon' een zwarte S7 (flat) worden, icm T-Mobile GO 5GB komt die op 34 per maand, opzich ook geen slechte deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12:32
vorige week de s8+ van een collega geprobeerd, en moet zeggen; zie het niet als een upgrade tov mijn S7e :)
Mooi scherm hoor, maar die fingerprint op de achterkant gaat hem echt niet (nooit niet) worden voor mij.
Voor de rest, camera, scherm etc niet echt een upgrade..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
werkenslaap schreef op maandag 24 april 2017 @ 13:22:
Die cashback-actie van Samsung is inderdaad interessant. Helaas loopt hij tm dinsdag, en mag ik vanaf woensdag verlengen.. :/ 8)7

Maar het gaat alsnog 'gewoon' een zwarte S7 (flat) worden, icm T-Mobile GO 5GB komt die op 34 per maand, opzich ook geen slechte deal.
Vind ik redelijk duur... als je kijkt dat de s8 er al voor 38 euro is... s8+ voor 43 euro..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phntm
  • Laatst online: 00:46

Phntm

Tlingelingeling

rohit schreef op maandag 24 april 2017 @ 14:37:
[...]

Vind ik redelijk duur... als je kijkt dat de s8 er al voor 38 euro is... s8+ voor 43 euro..
Persoonlijk zou ik geen telefoons meer via de provider halen. Komt duurder uit en is nog bovendien een lening nu. Daar ben ik persoonlijk geen voorstander van. De laatste 2 telefoons die ik had heb ik ook gewoon los aangeschaft. Als je iets wilt kan je het gewoon halen, geen excuses. Een abo+toestel is gewoon een lening nu.... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airwolf83
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-09 14:52
sderooij schreef op maandag 24 april 2017 @ 13:52:
vorige week de s8+ van een collega geprobeerd, en moet zeggen; zie het niet als een upgrade tov mijn S7e :)
Mooi scherm hoor, maar die fingerprint op de achterkant gaat hem echt niet (nooit niet) worden voor mij.
Ik zie het ook niet als upgrade tov mijn s7e.
Heb hem vorige week ook even kunnen proberen maar vind hem persoonlijk niet eens heel mooi eruit zien.
Vind mijn s7 edge toch echt mooier.
en idd de fingerprint scanner. Op de s7 edge zit tie gewoon op de perfecte plek. Op de s8+ vind ik hem zo onhandig zitten niet normaal. En ook vervelend dat dat bixby je zo wordt opgedrongen door er zelfs een aparte knop op te zetten.
Nee ik ben niet echt enthousiast geworden van de s8+.
Over mijn s7 edge ben ik tot nu toe nog steeds wel enthousiast dus ik blijf voorlopig lekker bij de s7 edge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeBMW
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 19-09 23:42

DikkeBMW

Live '25

Heeft iemand toevallig ervaring met het laten repareren van de glazen achterkant? Hoeveel zou dit ongeveer kosten? Vind online niet echt concreet iets terug... Ik ben schijnbaar ergens tegenaan gestoten met de telefoon in mijn broekzak :')
Gelukkig verder geen problemen, en ik heb een hoesje, dus het is niet dringend.

Zelf doen vind ik niet zo'n strak plan, omdat het met lijm enzo is...

[ Voor 10% gewijzigd door DikkeBMW op 24-04-2017 15:27 ]

fookin mad fer it

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:22
Phntm schreef op maandag 24 april 2017 @ 15:07:
[...]
Een abo+toestel is gewoon een lening nu.... :X
Het was natuurlijk altijd al een lening, alleen krijg je er vanaf 1 mei een BKR registratie bij. Maar ik begrijp je wel, alleen voor iedereen is de situatie anders. Ik krijg elke maand een vergoeding van mijn werkgever en daarom is voor mij een abonnement incl. telefoon voordeliger dan een telefoon los kopen met SIM-only, dan moet ik hen namelijk zelf betalen omdat ik ruim over mijn maandvergoeding ga (al zie ik ook genoeg sites waar telefoon per maand incl. abonnement betalen onder de streep goedkoper is dan een losse telefoon en een los abonnement)

[ Voor 6% gewijzigd door jongetje op 24-04-2017 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
DikkeBMW schreef op maandag 24 april 2017 @ 15:27:
Heeft iemand toevallig ervaring met het laten repareren van de glazen achterkant? Hoeveel zou dit ongeveer kosten? Vind online niet echt concreet iets terug... Ik ben schijnbaar ergens tegenaan gestoten met de telefoon in mijn broekzak :')

Geen verzekering die het dekt? Inboedel ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
DikkeBMW schreef op maandag 24 april 2017 @ 15:27:

Ik vind genoeg prijzen online. Google S7 Edge achterkant reparatie. 50 tot 80 euro ongeveer. Verder geen ervaring mee alleen.

[ Voor 3% gewijzigd door rodie83 op 24-04-2017 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeBMW
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 19-09 23:42

DikkeBMW

Live '25

rodie83 schreef op maandag 24 april 2017 @ 17:05:
[...]

Ik vind genoeg prijzen online. Google S7 Edge achterkant reparatie. 50 tot 80 euro ongeveer. Verder geen ervaring mee alleen.
Geen idee wat ik gedaan heb dan, zal wel verkeerd gekeken/gezocht hebben 8)7
Alekz87 schreef op maandag 24 april 2017 @ 16:59:
[...]

Geen verzekering die het dekt? Inboedel ofzo.
Ging ik eigenlijk niet van uit :o Moet ik eens uitzoeken ja, dacht dat telefoonschermen en dat soort dingen vaak niet eronder vielen. Nog nooit eerder gebruik van hoeven maken ook.

fookin mad fer it

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alekz87
DikkeBMW schreef op maandag 24 april 2017 @ 17:35:
[...]

Geen idee wat ik gedaan heb dan, zal wel verkeerd gekeken/gezocht hebben 8)7

[...]

Ging ik eigenlijk niet van uit :o Moet ik eens uitzoeken ja, dacht dat telefoonschermen en dat soort dingen vaak niet eronder vielen. Nog nooit eerder gebruik van hoeven maken ook.
Thuis tot 2x toe mijn scherm vergoed door m'n verzekering. Hangt natuurlijk af per polis, maar het is de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Phntm schreef op maandag 24 april 2017 @ 15:07:
[...]

Persoonlijk zou ik geen telefoons meer via de provider halen. Komt duurder uit en is nog bovendien een lening nu. Daar ben ik persoonlijk geen voorstander van. De laatste 2 telefoons die ik had heb ik ook gewoon los aangeschaft. Als je iets wilt kan je het gewoon halen, geen excuses. Een abo+toestel is gewoon een lening nu.... :X
jongetje schreef op maandag 24 april 2017 @ 15:39:
[...]

Het was natuurlijk altijd al een lening, alleen krijg je er vanaf 1 mei een BKR registratie bij. Maar ik begrijp je wel, alleen voor iedereen is de situatie anders. Ik krijg elke maand een vergoeding van mijn werkgever en daarom is voor mij een abonnement incl. telefoon voordeliger dan een telefoon los kopen met SIM-only, dan moet ik hen namelijk zelf betalen omdat ik ruim over mijn maandvergoeding ga (al zie ik ook genoeg sites waar telefoon per maand incl. abonnement betalen onder de streep goedkoper is dan een losse telefoon en een los abonnement)
Precies dit!

er zijn natuurlijk ook genoeg mensen die niet zomaar 800-900 euro hebben liggen, die kiezen dan voor een lager maandbedrag. Maar zoals Jongetje al zei het is altijd al een "lening' geweest aangezien de provider de telefoon voorschoot aan de klant... Vroeger was het voordeliger om een los toestel te nemen + sim only tegenwoordig liggen die verschillen veel dichter bij elkaar.. Ligt er natuurlijk gewoon aan hoe dik je je abbo wil hebben.. Zag die S8 vorige week bij Tele2 voor maar 38 euro per maand en 0 euro toestel kosten! dat is dus voor 24 maanden maar 912 euro, trek daar de 799 vanaf voor het toestel hou je 113 euro over.. verdeeld over 24 maanden is dat dus 4,67 euro per maand! Maarre dan heb je wel 100minuten dacht ik en 500MB ofz haha..

[ Voor 13% gewijzigd door Rohit op 25-04-2017 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericuitpeize
  • Laatst online: 05-10-2024
Beste allemaal,

Vandaag heb ik m'n Sony Xperia z1 compact omgeruild voor een S7 ☺ De hele google account is overgezet behalve m'n wifi instellingen... Iemand enig idee hoe ik dat voor elkaar kan krijgen?

Oja, heeft de S7 ook een alternatief voor de stamina modus van Sony?

Thnx
Eric

[ Voor 13% gewijzigd door ericuitpeize op 25-04-2017 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
sderooij schreef op maandag 24 april 2017 @ 13:52:
precies hierom heb ik de s7e gekocht en niet gewacht op de s8 :P
300 euro meer betalen voor matige/onhandige aanpassingen doe ik niet aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
ericuitpeize schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 21:52:
Beste allemaal,

Vandaag heb ik m'n Sony Xperia z1 compact omgeruild voor een S7 ☺ De hele google account is overgezet behalve m'n wifi instellingen... Iemand enig idee hoe ik dat voor elkaar kan krijgen?

Oja, heeft de S7 ook een alternatief voor de stamina modus van Sony?

Thnx
Eric
1. wifi instellingen zijn niet over te zetten. ik back-up ze ook altijd, maar als ik een back up op een nieuw toestel zijn ze alsnog weg :P
2. als je in instellingen bovenin zoekt naar "Batterij" en aanklikt, kan je batterijbesparing aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-09 09:41
Ik heb de laatste tijd elke keer als een filmpje kijken en op het full screen icoontje klik dat mijn hele beeldscherm zwart wordt. Het geluid speelt gewoon af maar je ziet gewoon niks meer, het lijkt of het toestel uit staat. Als je vervolgens op vorige klikt gaat hij weer terug naar normale kleine modus en dan kun je wel gewoon alles afspelen. Zijn er meer mensen met dit euvel? Ik heb dit vooral bij youtube embedded links en facebook.

[ Voor 7% gewijzigd door timmert26 op 26-04-2017 08:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
timmert26 schreef op woensdag 26 april 2017 @ 08:13:
Ik heb de laatste tijd elke keer als een filmpje kijken en op het full screen icoontje klik dat mijn hele beeldscherm zwart wordt. Het geluid speelt gewoon af maar je ziet gewoon niks meer, het lijkt of het toestel uit staat. Als je vervolgens op vorige klikt gaat hij weer terug naar normale kleine modus en dan kun je wel gewoon alles afspelen. Zijn er meer mensen met dit euvel? Ik heb dit vooral bij youtube embedded links en facebook.
Ik heb dit juist met WhatsApp filmpjes.
Als ik dan geheugen leeg, dan is het verder prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nii3k
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08:13
Dat issue mbt video kijken en zwart scherm heb ik ook.. inderdaad geheugen legen en daarna werkt het wel...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coennos
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08-05 09:04
De 7 Edge is een top toestel,heb hem nu bijna 2 weken camera is geweldig en dito scherm.
En dan die batterij 3600 mah niet leeg te krijgen bijna 2 dagen blijft ti werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26
  • Laatst online: 19-09 09:41
cache/ram geheugen bedoelen jullie? Zal dat eens proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 20:12

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Weet iemand misschien of het mogelijk is om op mijn S7E een widget/screen toe te kunnen voegen bij het naar links swipen vanaf het homescreen?
Lijkt mij erg praktisch om hier een fullscreen agenda widget te hebben (het Agenda Edge-venster vind ik echt nutteloos!).

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock

jabberwock

Da_maniaC schreef op woensdag 26 april 2017 @ 10:40:
Weet iemand misschien of het mogelijk is om op mijn S7E een widget/screen toe te kunnen voegen bij het naar links swipen vanaf het homescreen?
Lijkt mij erg praktisch om hier een fullscreen agenda widget te hebben (het Agenda Edge-venster vind ik echt nutteloos!).
Ja, dat kan. Dat kan volgens mij al sinds de eerste versie van Android geloof ik. Gewoon een 2e pagina aanmaken en daarop een agenda widget plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

jabberwock schreef op woensdag 26 april 2017 @ 13:01:
[...]

Ja, dat kan. Dat kan volgens mij al sinds de eerste versie van Android geloof ik. Gewoon een 2e pagina aanmaken en daarop een agenda widget plaatsen.
Dat is dus naar rechts bedoel je? Ik bedoel nadrukkelijk een pagina links van het homescreen.

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jabberwock

jabberwock

Da_maniaC schreef op woensdag 26 april 2017 @ 13:15:
[...]

Dat is dus naar rechts bedoel je? Ik bedoel nadrukkelijk een pagina links van het homescreen.
Nou ja, ik swipe dan mijn vinger van rechts naar links, maar ok ik snap wat je bedoelt.
Wat je dan kan doen: je maakt een extra pagina aan. Die pagina verschijnt rechts van je homescreen. Op die nieuwe pagina zie je bovenin een huisje staan. Als je die aanklikt wordt dat je nieuwe homescreen. Nu heb je dus een pagina links van je homescreen alwaar je een widget op kan plaatsen. En evt. je reeds aanwezige icoontjes op die pagina nog naar je nieuwe homescreen moet verplaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorank
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-09 15:51
Is januari 2017 nog steeds de laatste beveilings patch?

II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

jabberwock schreef op woensdag 26 april 2017 @ 13:21:
[...]

Nou ja, ik swipe dan mijn vinger van rechts naar links, maar ok ik snap wat je bedoelt.
Wat je dan kan doen: je maakt een extra pagina aan. Die pagina verschijnt rechts van je homescreen. Op die nieuwe pagina zie je bovenin een huisje staan. Als je die aanklikt wordt dat je nieuwe homescreen. Nu heb je dus een pagina links van je homescreen alwaar je een widget op kan plaatsen. En evt. je reeds aanwezige icoontjes op die pagina nog naar je nieuwe homescreen moet verplaatsen.
Wist niet dat het mogelijk was om iedere pagina als homescreen in te stellen tegenwoordig (kom van Windows Phone af). Thanks. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
  • Laatst online: 11-11-2024
ik heb een nfc tag geprogrammeerd dat die Bluetooth aan en uit zet.
maar dat werkt alleen als ik de telefoon geunlockt heb.
is het mogelijk dat te doen als die gelockt is?

ik zeg het hier want ik weet niet of did samsung specifiek probleem is.

[ Voor 17% gewijzigd door raro007 op 26-04-2017 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Laatst online: 20-09 17:51
jorank schreef op woensdag 26 april 2017 @ 13:30:
Is januari 2017 nog steeds de laatste beveilings patch?
Neen ik heb 1 april 2017 op mijn toestel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-09 08:37

Rio

Ik heb al een boek

RigolleM schreef op woensdag 26 april 2017 @ 14:36:
[...]

Neen ik heb 1 april 2017 op mijn toestel.
Het net een icoontje in mijn notificatiebalk dat er een software-update beschikbaar was. Klik er op, kom ik in het welbekende scherm 'software update'. Daar zegt ie 'de laatste updates zijn al geinstalleerd'. Apart.
(Zit nog op niveau januari 2017)

Er zal wel iets onderweg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donderz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-09 14:52
Da_maniaC schreef op woensdag 26 april 2017 @ 13:48:
[...]

Wist niet dat het mogelijk was om iedere pagina als homescreen in te stellen tegenwoordig (kom van Windows Phone af). Thanks. :)
Het is ook mogelijk om de volgorde van de verschillende schermen aan te passen zodoende je niet alle icons moet verplaatsen. Dus eerst lang duwen op homescreen, dan lang duwen op het scherm dat je wilt verplaatsen. (allesinds met nova, niet 100% zeker voor touchwiz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:35
Rio schreef op woensdag 26 april 2017 @ 14:57:
[...]

Het net een icoontje in mijn notificatiebalk dat er een software-update beschikbaar was. Klik er op, kom ik in het welbekende scherm 'software update'. Daar zegt ie 'de laatste updates zijn al geinstalleerd'. Apart.
(Zit nog op niveau januari 2017)

Er zal wel iets onderweg zijn.
Had het hier net ook ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johanneslol
  • Registratie: December 2011
  • Niet online
S7E-Vigi schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 18:25:
[...]

ik gebruik deze app, ik gebruik me telefoon minimaal en 90% health na 1 jaar over. Ik vertrouw het wel.
Ik heb deze app er ook op gezet nadat ik mijn telefoon een reset heb gegeven. Maar er klopt totaal niks van..
Die app is niet te vertrouwen, voor de reset had ik rond de 3100 over. Nu zit ik zelf boven de 3700.. iets wat helemaal niet kan lol.

Screenshot battery

[ Voor 3% gewijzigd door johanneslol op 26-04-2017 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

OMG...vandaag mijn S7 laten vallen. Hij zat netjes in zijn Samsung Clear View cover, maar toch een lelijke barst rechts bovenin. Hij doet het gelukkig nog volledig, maar dit is zonde (toestel is 6 weken oud).

Wat zouden jullie doen: vervangen, of niet?

Afbeeldingslocatie: http://vanexel.com/imageswatches/screens7.jpg

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johanneslol
  • Registratie: December 2011
  • Niet online
wvexeltweakers schreef op donderdag 27 april 2017 @ 22:51:
OMG...vandaag mijn S7 laten vallen. Hij zat netjes in zijn Samsung Clear View cover, maar toch een lelijke barst rechts bovenin. Hij doet het gelukkig nog volledig, maar dit is zonde (toestel is 6 weken oud).

Wat zouden jullie doen: vervangen, of niet?

[afbeelding]
Gebruik je de front cam? als je dit niet gebruikt al ik het zo laten en er een glazen screen protector overheen plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-09 16:26

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

johanneslol schreef op donderdag 27 april 2017 @ 23:44:
[...]

Gebruik je de front cam? als je dit niet gebruikt al ik het zo laten en er een glazen screen protector overheen plakken.
Die barst zit er naast, die ga je dus niet (of echt in een uiterste hoek) zien gelukkig.
Ik zou er mee leren leven, het is echt achterlijk duur om deze schermen te laten vervangen en geloof me als ik zeg dat het ding je nog wel vaker op de grond gaat kletteren. Hoe leuk dat aluminium en glas ook bedoeld is, echt veel grip geeft het gewoon niet.

De S7 Edge is mij tot nu toe veel beter bevallen dan de Nexus 6P. De S6 durfde ik nog niet aan, en alles daarvoor vond ik sowieso (software/traagheid) grote bagger met een kers erop. Een vriend van me heeft een S8+ gekocht (41 euro per maand abbo en dan nog eens 360 euro bijbetaling 8)7 |:( ) en ik moet toegeven dat het de S7 Edge weer als een ouderwets toestel laat aanvoelen.

Wellicht dat ik eind dit jaar weer een trucje kan vinden om de S8+ voor een prikkie te krijgen, zoals dat bij de S7 Edge het geval was. 260 euro voor betaald, helaas wel de eerste 5 minuten dat ik hem had uit mijn handen gegleden en op steen gevallen. Buiten een paar putjes in het alu is het ding godzijdank nog puntgaaf... :') Ach ja, dat is minder pijnlijk dan 800 euro full retail betalen en dan uit je handen laten flikkeren :+

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

johanneslol schreef op donderdag 27 april 2017 @ 23:44:
[...]

Ik gebruik de frontcam zelden, maar ook als ik die gebruik met de barst, zie ik er niks van.
Bij Samsung Service kost het € 180 om het te laten vervangen.

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorank
Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/el9v04.png
Ligt het aan mij of gebruiken Android systeem en Android OS nogal veel batterij?
Gaat om een S7edge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 15:53
Valt niet te zeggen adv dit overzicht. Wat heb je de afgelopen 4 uur gedaan? Ik zie de playstore ook redelijk hoog staan, wellicht nieuwe apps geinstalleerd? Veel nieuwe updates?

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorank
Updaten doet ie alleen wanneer ie aan de lader zit, dus dat zou het niet mogen zijn.
Voor de rest alleen wat op Tweakers gezeten en een stuk of 10 berichten verstuurd via WhatsApp.
Dat is het wel.

[ Voor 40% gewijzigd door jorank op 28-04-2017 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
Net die screenprotector voor mn S7e bij de MediaMarkt laten plaatsen, ziet er goed uit! Hopelijk blijft dat ding zitten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbvdb
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:23
kuusj98 schreef op donderdag 27 april 2017 @ 23:53:
[...]

De S7 Edge is mij tot nu toe veel beter bevallen dan de Nexus 6P. De S6 durfde ik nog niet aan, en alles daarvoor vond ik sowieso (software/traagheid) grote bagger met een kers erop. Een vriend van me heeft een S8+ gekocht (41 euro per maand abbo en dan nog eens 360 euro bijbetaling 8)7 |:( ) en ik moet toegeven dat het de S7 Edge weer als een ouderwets toestel laat aanvoelen.
De S7E kocht ik los een jaar geleden. Gewoon omdat het me een super toestel leek komend van de Z3C van Sony. Tot op de dag van vandaag nooit spijt van gehad.

De S7 kreeg ik voor nop bij een toch eeuwig op de zaak doorlopend abo en ik moet zeggen .... wel lekker hoor, dat net iets kleinere toestel in de hand als je niet op de bank zit.

De S8 ligt nu in het nacht-kastje :9 ... alweer vanaf de release. Scherm super mooi, maar echt beter dan de S7 bij gelijkwaardige settings? Mwoah .... dat valt wel mee hoor. Voor de rest sneller? Met welke apps dan? Ik photoshop niet de hele dag op het ding ......

Duur? Ik ga minder betalen voor mijn abo ( € 40,50 i.c.m 5Gb, onbeperkt bellen/sms T-mobile incl €5 korting samen bellen ), als je dan weet wat de S8 kost los, en dan kijkt wat het abo netto kost dan is het allemaal niet zo duur.

Moraaltje van het verhaaltje, alle 3 ... de S7 de S7E en de S8 zijn mooie en goede toestellen. De S8 OOGT een stuk moderner. Er zijn geen wezenlijke enorme sprongen gemaakt in vooruitgang, maar het is gewoon een mooie en waardige opvolger.

Degenen die beredeneren waarom ze hem niet willen ( vinger-scanner die slecht zou zijn, verhoudingen van het scherm die waardeloos zouden zijn, de rode gloed van het scherm, nauwelijks een betere processor, een waardeloze BixBye knop enz. ) , zullen hem vast wel hebben over een jaar als hij binnen het bereik komt.

O ja, waarom hij in het nachtkastje ligt die mooie S8? Omdat ik er nog geen hoesje voor heb ( wel besteld ) en omdat 'de oudjes' het nog heel goed doen :P . Dikke kans dat ik hem pas 22-5 als mijn nummer overgaat naar T-mobile echt ga gebruiken. Dan is het hoesje vast ook binnen en hoef ik er maar 1 keer een SIm in te stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HubD1
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-09 15:57
Hmm, ik heb weinig geluk met de S7edge schermpjes.
De eerste kwam met een rode/dode pixel uit de doos, deze omgewisseld voor een nieuwe telefoon. Na 3 maanden kwam daar een roze streep over het scherm, ingeleverd bij kpn voor reparatie onder garantie. Nu een half jaartje later weer een roze streep. Kan ik weer terug, weer telefoon 2 weken weg en leeg terug etc., begin er een beetje van te balen.
Verder een toptoestel, maar 3 schermen met fabrieksfouten in een jaar is vrij gek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• werkenslaap
  • Laatst online: 27-05 18:01
Zo, vandaag even een onyx black s7 opgehaald bij de T-Mobile winkel. Top dingetje! Mocht verlengen en wilde een goed ding die weer twee jaar goed mee kan. Getwijfeld tussen de HTC 10 en deze, maar uiteindelijk een keer de 'main stream'-keuze gemaakt. Ik was een beetje huiverig voor touchwiz maar merk na 3 uurtjes pielen dat het tegenwoordig gewoon goed in elkaar zit. Niets mis mee. Wat ik vooral fijn vindt is dat je de UI lekker klein kunt maken (tekst en 5x5 icons).

Hiervoor de Moto X 2014 twee jaar (intensief) gebruikt, erg fijn ding geweest met bijna stock android. Op het einde nog steeds lekker snel en snappy, alleen de batterijduur was ondermaats geworden. Helaas ook geen android 7, waar toch wel een paar leuke toevoegingen in zitten.

Vraagje tot slot: heb de equalizer gepersonaliseerd en het geluid klinkt opzich best lekker nu (bijna als m'n Moto X, waar gewoon erg goed geluid in zat). Heb ik zulke goede oren of hoorden jullie ook gewoon alle piepjes?

[ Voor 4% gewijzigd door werkenslaap op 28-04-2017 22:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• micheldenhaag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-07 17:38
werkenslaap schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 19:21:
Vraagje tot slot: heb de equalizer gepersonaliseerd en het geluid klinkt opzich best lekker nu (bijna als m'n Moto X, waar gewoon erg goed geluid in zat). Heb ik zulke goede oren of hoorden jullie ook gewoon alle piepjes?
Installeer Neutron player uit de market. Prik door de interface heen... Geluid 3.0! Niet te vergelijken met de stock player of samsung oplossingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericuitpeize
  • Laatst online: 05-10-2024
Dag allemaal,

Mijn autolader laadt de telefoon niet... Iemand een goede tip voor een autolader?

Groet!
Eric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
ericuitpeize schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 11:19:
Dag allemaal,

Mijn autolader laadt de telefoon niet... Iemand een goede tip voor een autolader?

Groet!
Eric
Welke lader heb je nu (+ 12v adapter)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelvo
  • Registratie: Oktober 2006
  • Nu online
jorank schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 10:32:
Updaten doet ie alleen wanneer ie aan de lader zit, dus dat zou het niet mogen zijn.
Voor de rest alleen wat op Tweakers gezeten en een stuk of 10 berichten verstuurd via WhatsApp.
Dat is het wel.
Ik heb een android systeem drain gehad toen ik me zowel had aangemeld op het 2.4Ghz wifi als het 5Ghz wifi thuis. Mijn telefoon liep bij weinig gebruik bijna 2x zo snel leeg als die van m'n vriendin die alleen op 2.4Ghz zat. Blijkbaar zat de mijne de hele tijd te switchen ofzo. Is simpelweg opgelost door het 5Ghz netwerk te vergeten dus.

WP: ME PUHZ-SW100YAA + EHSC-VM2D + HTWBOI-300 || AC: MHI SRK/C 50 ZS-W + MHI SRK/C 35 ZS-W || PV: 10.4 kWp ZO/ZW + Enphase IQ8+ || MV: Itho Daalderop CVE-S Optima Inside CO2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelvo
  • Registratie: Oktober 2006
  • Nu online
ericuitpeize schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 11:19:
Dag allemaal,

Groet!
Eric
Mijn ervaring is dat usb poorten in auto's (ook in nieuwere modellen) niet genoeg stroom leveren om de telefoon bij te laden als deze in gebruik is met scherm aan. Ook de gemiddelde alibaba 12V lader lukt dit niet, zelfs niet als er 2.1A of quick charge op staat. Ik heb nu de originele Samsung 12V fast charge lader en die laadt prima bij, zelfs met navigeren en scherm op volle brightness (ook met fast charge uit overigens).

WP: ME PUHZ-SW100YAA + EHSC-VM2D + HTWBOI-300 || AC: MHI SRK/C 50 ZS-W + MHI SRK/C 35 ZS-W || PV: 10.4 kWp ZO/ZW + Enphase IQ8+ || MV: Itho Daalderop CVE-S Optima Inside CO2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bluecupra
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-09 09:14
Heb zelf al een tijdje deze: https://www.amazon.com/SC...aging-Black/dp/B00E1UWA4O of de link naar de website van de fabrikant: http://www.scosche.com/co...usb-car-charger-dual-port. Ook te koop bij Bol.com (https://www.bol.com/nl/p/...er-ipad/9200000036115374/)

Had eerst ook problemen met niet voldoende kunnen bijladen tijdens het navigeren. Zeker op de langere trips houd de accu van de S7 het niet uit. Nu ik deze lader heb ik deze problemen niet meer en laad de accu volledig op en wanneer opgeladen blijft deze ook opgeladen. Wat mij betreft echt een aanrader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siewert
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 16-09 14:27
Sinds twee dagen een S7 in bezit.
Mij is opgevallen dat het NFC icon niet in de statusbalk word weergegeven terwijl nfc aanstaat.
Dit is op Nougat met de security patch niveau januari 2017.
NFC werkt wel want kan gewoon een nfc tag lezen en schrijven.
Maar wil toch wel graag weten of die aanstaat als ik onderweg ben en draadloos wil betalen zonder dat ik eerst de settings in moet of de quicksettings moet raadplegen.
Meerdere mensen hier last van?

Enphase IQ8+ PV @ 8,1kWp (Oost/West °51) \-/ Segway E125s \-/ DIY 7.5kWh Thuisbatterij \-/ My piBattery Project @ GitHub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerrit313
  • Laatst online: 07-09 11:05
Siewert schreef op maandag 1 mei 2017 @ 00:30:
Sinds twee dagen een S7 in bezit.
Mij is opgevallen dat het NFC icon niet in de statusbalk word weergegeven terwijl nfc aanstaat.
Dit is op Nougat met de security patch niveau januari 2017.
NFC werkt wel want kan gewoon een nfc tag lezen en schrijven.
Maar wil toch wel graag weten of die aanstaat als ik onderweg ben en draadloos wil betalen zonder dat ik eerst de settings in moet of de quicksettings moet raadplegen.
Meerdere mensen hier last van?
NFC icon is nooit op de S7 geweest voor zover ik weer, en dat geld voor meerdere telefoons tegenwoordig. Heb hem ook nooit gemist, sterker nog ben blij dat ie weg is want het wat toch alleen maar beeldschermvervuiling door een lelijk symbool, en als je er op googled zijn er velen met mij.
Als je eenmaal NFC aan hebt blijft het ook aan dus zou het niet nodig zijn om te checken of het nog aan staat en heeft geen noemenswaardige invloed op de levensduur van je accu, mocht je toch graag snel willen zien of je NFC aan staat is het misschien een optie om de de quick toggle naar boven te verplaatsten, dan kun je met 1 veeg zien op ie aan of uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
raro007 schreef op woensdag 26 april 2017 @ 14:09:
ik heb een nfc tag geprogrammeerd dat die Bluetooth aan en uit zet.
maar dat werkt alleen als ik de telefoon geunlockt heb.
is het mogelijk dat te doen als die gelockt is?

ik zeg het hier want ik weet niet of did samsung specifiek probleem is.
Vraag me dit ook wel af! Heb de NFC Tags ook hiervoor in gebruik, maar als ik eerst moet unlocken kan ik net zo goed een toggle op me homescreen zetten of 1 naar beneden swipen en hem zelf aanzetten..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raro007
rohit schreef op maandag 1 mei 2017 @ 09:06:
[...]

Vraag me dit ook wel af! Heb de NFC Tags ook hiervoor in gebruik, maar als ik eerst moet unlocken kan ik net zo goed een toggle op me homescreen zetten of 1 naar beneden swipen en hem zelf aanzetten..
Jammer genoeg moet je eerst unlocken om NFC te gebruiken.
Heb overal gezocht en kwam dus niet uit.

Ik heb een Bluetooth togle + buttons remapper geïnstalleerd zodoende is mijn Long press volume up een Bluetooth togle geworden.

Jammer dat wel.
Idee was dat ik een tag doe bij de deur en als ik uit ga daar elke keer snel scan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siewert
gerrit313 schreef op maandag 1 mei 2017 @ 03:07:
[...]

NFC icon is nooit op de S7 geweest voor zover ik weer, en dat geld voor meerdere telefoons tegenwoordig. Heb hem ook nooit gemist, sterker nog ben blij dat ie weg is want het wat toch alleen maar beeldschermvervuiling door een lelijk symbool, en als je er op googled zijn er velen met mij.
Als je eenmaal NFC aan hebt blijft het ook aan dus zou het niet nodig zijn om te checken of het nog aan staat en heeft geen noemenswaardige invloed op de levensduur van je accu, mocht je toch graag snel willen zien of je NFC aan staat is het misschien een optie om de de quick toggle naar boven te verplaatsten, dan kun je met 1 veeg zien op ie aan of uit is.
Dit is mijn eerste Samsung , hiervoor alleen maar HTC gehad al vanaf de tijd dat het nog qtek was.
Maar goed, ik zie hier en daar screenshots van niet custom roms waar dus wel het NFC icoon in de statusbar word weergegeven.
Vandaar mijn vraag, dat het niet veel energie verbruikt is mij bekend maar soms word nfc uitgeschakeld door/voor energiebesparings mode.

Dat er hordes mensen die dit icoon verafschuwen is mij bekend.
Ik gebruik nfc elke dag wel een aantal keren en vind persoonlijk wel handig dat ik de status zie ipv eerst mijn quicksettings te kunnen/moeten openen.
rohit schreef op maandag 1 mei 2017 @ 09:06:
[...]

Op zich is dat mogelijk, alleen hebben ze dit ivm security redenen zo geregeld dat het alleen werkt als je scherm aan is.
Anders zou jan en alleman die kwaad in het zin heeft je telefoon kunnen overnemen/geld afhandig maken als gebruikt maakt van contactloos betalen.

Maar het wel degelijk mogelijk maar je telefoon moet dan geroot zijn en je moet xposed draaien met een beschikbare module die nfc gebruik bij scherm uit mogelijk maakt.

Enphase IQ8+ PV @ 8,1kWp (Oost/West °51) \-/ Segway E125s \-/ DIY 7.5kWh Thuisbatterij \-/ My piBattery Project @ GitHub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock

jabberwock

Dat icoon is zover ik weet op toestellen buiten Europa standaard aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siewert
jabberwock schreef op maandag 1 mei 2017 @ 17:30:
Dat icoon is zover ik weet op toestellen buiten Europa standaard aanwezig.
Thx, dus zelf daar maakt men nog onderscheid als het idd waar is.
Wel apart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
Siewert schreef op maandag 1 mei 2017 @ 17:38:
[...]

Thx, dus zelf daar maakt men nog onderscheid als het idd waar is.
Wel apart...
zal wel komen omdat het in amerika veel word gebruikt voor contactloos pinnen, hier is dat met nog niet veel banken mogelijk/niet populair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
Siewert schreef op maandag 1 mei 2017 @ 17:26:

[...]Op zich is dat mogelijk, alleen hebben ze dit ivm security redenen zo geregeld dat het alleen werkt als je scherm aan is.
Anders zou jan en alleman die kwaad in het zin heeft je telefoon kunnen overnemen/geld afhandig maken als gebruikt maakt van contactloos betalen.
Nou bij mij werkt nfc alleen als ik de toestel unlock. (Finger print)
Dus niet waneer de scherm aan gaat.
Of heb ik iets verkeerds gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thefonz73
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 01-03-2023
jorank schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 10:32:
Dat is het wel.
En toevallig geen google photo's of dergelijke die op de achtergrond je foto's back up'ed ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cmndr_adama
Inmiddels m'n S7 weer ontvangen, het probleem was inderdaad een opgezwollen accu die de achterkant van de behuizing los drukte. De accu is (uiteraard) onder garantie vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siewert
Sorry moet het even kwijt.
Wat een drama die S7, De accu van mijn vorige phone (HTC M9) na een dag werken met dus bijna gebruikt meestal nog 60% vol.
En dan heeft ie al de hele nacht aan de lader gehangen.
Das op een werkdag van 12uurtjes 3.3% p/u

De S7 met een volle accu de nacht door en na een dagje werken krijgt hij hem niet eens beneden de 90%
Terwijl ik de zelfde apps draai.
Ik zeg je, wat een drama, waar moet ik 's nachts mijn adapter laden. #whahaha

p.s
Licht gebruikt:
Wat bellen, appen en in de pauzes ff nieuwslezen via browser en Plume (twitter)

Moest het even kwijt...
cmndr_adama schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 15:58:
Inmiddels m'n S7 weer ontvangen, het probleem was inderdaad een opgezwollen accu die de achterkant van de behuizing los drukte. De accu is (uiteraard) onder garantie vervangen.
Dan heb je dus geluk gehad dat ie niet spontaan is gaan ontbranden, of niet?

[ Voor 23% gewijzigd door Siewert op 05-05-2017 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dns_vbl
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 12-01 23:48
Bon de S8 is dus uit en hier op het forum valt alles stil. :?
Wil dit nu zeggen dat ik ook moet overstappen op een S8? |:(

Samsung Galaxy 10 Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siewert
dns_vbl schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 14:54:
Als je moet overstappen omdat een bepaalde topic stil word 8)7
Zou alleen een andere device nemen als hij of stuk, niet meer ondersteunt of als ik perse een andere wil. ;-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sderooij
overstappen en die ouwe meuk weggooien

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robbvdb
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:23
Helemaal waar :) ja! "Get your life back", zie dat je zo snel mogelijk een S8 of een S8+ aanschaft want daar bruist het leven je tegemoet _/-\o_ . Je kan het gewoon! Ik voel het!

Bruisende ervaringen met het toestel _/-\o_ , interessante vraagstellingen :? , mooie revieuws _/-\o_ ...werkelijk van alles wat }:O voor ieders wil :P .

Doen hoor! Daar ga je geen spijt van hebben O-)

8)7
Pagina: 1 ... 4 ... 24 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Oreo update: [Samsung Galaxy S7 Serie] Oreo update (Issues/Problemen)
- Prijs, winkels en levertijden: [Samsung Galaxy S7-serie] Levertijden & Prijzen.
- Accessoires: [Samsung Galaxy S7 / S7 edge] Accessoires Topic.
- Batterij problemen: [Samsung Galaxy S7 serie] Battery-drain topic.
- Rooten en custom recovery en rom's: [Samsung Galaxy S7 serie] rooten en custom rom's topic.
- Gear VR: Samsung Gear VR
- RMA & Support: [Samsung] RMA & Support

- Geen extene links naar APK's aub, zie De regels voor dit forum