Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiMacho
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-08 10:59
hejkompas schreef op maandag 17 september 2018 @ 14:03:
Al geprobeerd de telefoon op een pc aan te sluiten en Kies naar updates te laten zoeken?
kies is wel heel oldskool. SmartSwitch is voor de nieuwere modellen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-10 14:42
Iemand enig idee waarom mijn oproepgeschiedenis niet meer naar de carkit wordt gesynchroniseerd?
Ik merkte dit vorige week ofzo in mijn vorige auto, terwijl dit altijd heeft gewerkt. Had toen zoiets van 'laat maar even, komt straks wel goed'.

Nu heb ik gisteren mijn nieuwe auto gekregen, telefoon gepaired, maar die geeft ook aan dat het downloaden van de oproepgeschiedenis mislukt. Waarom wordt niet getoond.
Contacten worden wel gewoon overgezet, muziek kan ik afspelen etc, maar alleen de geschiedenis dus niet.

Heb ik per ongeluk een goed verborgen vinkje geraakt waardoor dit nu uitgeschakeld is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 330d
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-12-2024
Ik heb al bijna een jaar mijn S7. Valt me eigenlijk laatste tijd op dat beide cameras een soort misvorming vertoond (misschien al sinds het begin alleen valt me nu pas op). Dit zie heel duidelijk wanneer iemand met zn hoofd net vlakbij de rand staat. Bij selfies zie je dit veel duidelijker omdat de hoofden groter zijn.
Is dit normaal? Ziet er raar uit, als het alleen 1 camera dan zal ik denken is stuk, maar beide lijkt meer op een ander probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

woekele

woekele

je kunt een optie in/uitschakelen die vervorming voorkomt. Wellicht is die uitgeschakeld geraakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 330d
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-12-2024
Nee die heb ik nog gechecked, die stond uit, maar nu aan. Nog steeds vervorming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anc
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-10 08:06

anc

Iemand het volgende ervaren?

Ik heb een S7 Edge nu bijna 2 jaar oud, sinds een week of 2-3 wanneer iemand mij belt dan kom ik krakend door maar wanneer ik iemand bel dan klink ik normaal.

Andere S7 Edge met mijn simkaart geprobeerd, geen probleem.
Herstarten heeft geen effect. Factory reset nog niet gedaan, wil ik eigenlijk ook niet, teveel gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiMacho
330d schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 11:56:
Nee die heb ik nog gechecked, die stond uit, maar nu aan. Nog steeds vervorming
Al een keer instellingen, apps, camera, opslag, gegevens wissen geprobeerd? Dan reset de hele camera. Als het dan nog niet ok is gaat er iets miset de aansturing op het moederbord.

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:44

Phntm

Tlingelingeling

Ik merk langzamerhand dat ik Samsung telefoons toch niet meer zo goed vind. Ik ben nu aan het wachten op een kans en mogelijkheid na mijn levensbeslissing volgende maand en een heerlijke vakantie. Ik zal dan een nieuw toestel kopen. Ik denk dat ik zelf overstap naar een ander merk (terug naar Oneplus misschien?). De Chineze smartphone markt is in bloei en je kan echt gelijkwaardige toestellen vinden nu voor minder geld. De S7 Edge heb ik ervaren als mengelmoes. Een keertje uitstekend, een keertje pure pure bagger. Het verschilt. Deze inconsistentie heb ik enkel volgehouden wegens andere financiële plichten en gelukkig nader ik het eind van die plichten. Mijn amoled paneel is kaduuk, enorme zwarte vlek links boven, 2 strepen(roze en wit) en wat gestorven pixels. Camera sensor(vermoed ik) heeft schade. Gevolg is dat al mijn fotos meerdere barsten tonen. De lens aan de buitenkant is zo goed als nieuw. Buitenkant van heel toestel? Onbeschadigd, geen krasjes. Samsung service? Voorheen als je een Samsung device kocht keken ze naar je IMEI code en was het prima, tegenwoordig moet je ook een bonnetje hebben. Wat mij betreft ruk. Jammer genoeg voor mij had ik het toestel nieuw aangeschaft via Tweakers V&A, enige bewijs van eigendom is de berichtenwisseling tussen mij en de tweaker van wie ik het kocht. Ik hoop dat meer fabrikanten overstappen naar het systeem van Apple. Samsung accounts zijn zo waardeloos en bieden wat mij betreft geen voordeel of toevoeging aan je gewone Google account.

Maar goed. /rant

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:37

Sorcerer8472

Mens sana?

Bij mij het tegenovergestelde. Buitenkant zit flinke barst in al een tijdje, binnenkant werkt nog helemaal perfect! Maar langzaam begint het toch te kriebelen voor wat nieuws nu... :p

Misschien even wachten op de Galaxy SX of hoe ze hem ook gaan noemen, want om allerlei redenen waaronder ook ontvangst blijf ik ws toch bij Android/Samsung. De iPhone X vind ik wel gaaf, maar ik zie mensen daar met dezelfde provider op Edge terugvallen terwijl ik 4G+ met meerdere streepjes heb, op exact dezelfde locatie :x

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

• giovanni2903
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 01:29
Sorcerer8472 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 10:43:
Bij mij het tegenovergestelde. Buitenkant zit flinke barst in al een tijdje, binnenkant werkt nog helemaal perfect! Maar langzaam begint het toch te kriebelen voor wat nieuws nu... :p

Misschien even wachten op de Galaxy SX of hoe ze hem ook gaan noemen, want om allerlei redenen waaronder ook ontvangst blijf ik ws toch bij Android/Samsung. De iPhone X vind ik wel gaaf, maar ik zie mensen daar met dezelfde provider op Edge terugvallen terwijl ik 4G+ met meerdere streepjes heb, op exact dezelfde locatie :x
waarom uberhaupt overstappen naar ios, niet doen :P

update met beveiliging van september is live, 45 mb groot, dus zal verder niks boeiends toevoegen

| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj.verhulst
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-10 19:02
ik merk dat ie toch meer stroom verbruikt, eerst haalde ik redelijk makelijk 3 dagen, nu met moeite , heb ik iets vaker gebeld dan normaal dan 2 dagen .....

jammer,, wil een veel grotere accu , maar een note 9 is zo onredelijk duur ,,

niet gehindert door enige vorm van inzicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sympa
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-10 08:42
En groothoek-camera (en dat is een smartphone) vertekent beelden nu eenmaal als het onderwerp aan de rand van het beeld is.
Tip: zet de foto op een groot scherm, en ga met je gezicht in het midden en dicht voor dat scherm naar de foto kijken.
Je ziet het gezicht dan onder een hoek en daardoor ljikt het weer kleiner (en bij het maken van de foto keek de camera ook zonder zo'n hoek, waardoor het juist groter werd).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bluecupra
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-10 20:24
Zojuist krijg ik op mijn S7 Edge de beveiligingsupdate van September OTA aangeboden (+/- 44mb). Best netjes dat deze nu meer frequent en tijdig komen.

• sympa
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-10 08:42
@bluecupra: Samsung geeft/gaf zelf aan dat beveiligingsupdates vertraagd uitkomen als er een grote update in de maak is. Die update is achter de rug, dus nu weer maandelijkse updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.oris
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 09-10 13:41
De afgelopen tijd merk ik steeds vaker dat de notificatiebalk niet meer in één keer naar beneden wilt, ik moet soms wel 7 keer swipen voordat hij komt. Ik merk dat het alleen voorkomt als ik de balk al een x aantal minuten niet meer gebruikt heb, iemand anders die hier ook last van heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiMacho
jorisveenink schreef op zondag 30 september 2018 @ 01:11:
De afgelopen tijd merk ik steeds vaker dat de notificatiebalk niet meer in één keer naar beneden wilt, ik moet soms wel 7 keer swipen voordat hij komt. Ik merk dat het alleen voorkomt als ik de balk al een x aantal minuten niet meer gebruikt heb, iemand anders die hier ook last van heeft?
Tempered glass er op zitten? Die willen wel eens problemen langs de randen geven.

Anders je touchscreen testen. Ga naar telefoon, *#0*# en dan touch. Kujk of die de bovenkant in 1 keer pakt. Als je hem niet kan voltooien, de volume toets indrukken. Dan kom je uit de test.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.oris
DiMacho schreef op zondag 30 september 2018 @ 10:19:
[...]

Tempered glass er op zitten? Die willen wel eens problemen langs de randen geven.

Anders je touchscreen testen. Ga naar telefoon, *#0*# en dan touch. Kujk of die de bovenkant in 1 keer pakt. Als je hem niet kan voltooien, de volume toets indrukken. Dan kom je uit de test.
Het touchscreen werkt perfect, ook via die tester werd alles in één keer geregistreerd. Het lijkt net alsof de telefoon heel hard moet nadenken wat hij moet doen als ik na lange tijd weer de notificatiebalk uit wil schuiven. Heb dit probleem nu pas een week of twee, opnieuw opstarten helpt bv niet, hopelijk een software update die dit verhelpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jorisveenink schreef op zondag 30 september 2018 @ 10:31:
[...]

Het touchscreen werkt perfect, ook via die tester werd alles in één keer geregistreerd. Het lijkt net alsof de telefoon heel hard moet nadenken wat hij moet doen als ik na lange tijd weer de notificatiebalk uit wil schuiven. Heb dit probleem nu pas een week of twee, opnieuw opstarten helpt bv niet, hopelijk een software update die dit verhelpt.
Het lijkt me dan een geheugen verwerk probleempje. Je zou de cache kunnen proberen op te schonen.

En anders wil een factory reset mogelijk ook nog wel helpen.
Dat laatste doe ik zelf eens in de zoveel maand. Dan is die weer mooi vlot etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.oris
Verwijderd schreef op zondag 30 september 2018 @ 10:48:
[...]

Het lijkt me dan een geheugen verwerk probleempje. Je zou de cache kunnen proberen op te schonen.

En anders wil een factory reset mogelijk ook nog wel helpen.
Dat laatste doe ik zelf eens in de zoveel maand. Dan is die weer mooi vlot etc.
Factory reset moet ik maar eens gaan doen inderdaad, zou 'm vast goed doen haha. Wellicht dat dat de belabberde accuduur ook nog iets verbeterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jorisveenink schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 10:56:
[...]

Factory reset moet ik maar eens gaan doen inderdaad, zou 'm vast goed doen haha. Wellicht dat dat de belabberde accuduur ook nog iets verbeterd.
Batterijduur kan je ook verbeteren door een aantal apps te deinstalleren voor de huidige user.

Kijk maar eens op:
https://seo-michael.co.uk...nd-applications-with-adb/
https://www.xda-developer...ware-without-root-access/
De package namen kan je o.a. achterhalen via een handige app zoals Package Viewer uit de playstore

Gear VR vreet veel dus als je geen occulus hebt dan zou je deze dus kunnen deinstalleren.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2018 13:34 . Reden: De uitleg link van XDA toegevoegd. Deze is duidelijker. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:51
Verwijderd schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 13:32:
[...]

Batterijduur kan je ook verbeteren door een aantal apps te deinstalleren voor de huidige user.

Kijk maar eens op:
https://seo-michael.co.uk...nd-applications-with-adb/
https://www.xda-developer...ware-without-root-access/
De package namen kan je o.a. achterhalen via een handige app zoals Package Viewer uit de playstore

Gear VR vreet veel dus als je geen occulus hebt dan zou je deze dus kunnen deinstalleren.
Dit is toch eigenlijk hetzelfde als via package disabler pro?

https://forum.xda-develop...services-safe-to-t3432967

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Monda schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 08:34:
[...]

Dit is toch eigenlijk hetzelfde als via package disabler pro?

https://forum.xda-develop...services-safe-to-t3432967
Die app is brak. De helft van de tijd doet deze het niet. En waarom voor iets betalen als je het ook gratis kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Verwijderd schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 10:20:
[...]

Die app is brak. De helft van de tijd doet deze het niet. En waarom voor iets betalen als je het ook gratis kan.
Niet dezelfde ervaring. Gebruik het al een jaar, geen brakke zaken tegengekomen. Je niet echter wel de juiste stappen nemen zoals ze duidelijk staan beschreven (oa pdp engine).

Reden voor mij om deze app te gebruiken itt de andere methode is gemak. Via de app werkt 't erg simpel zonder al die stappen via de pc etc. Ik heb er 1,80 voor betaald, dus dat voel je verder ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Monda schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 10:30:
[...]

Niet dezelfde ervaring. Gebruik het al een jaar, geen brakke zaken tegengekomen. Je niet echter wel de juiste stappen nemen zoals ze duidelijk staan beschreven (oa pdp engine).

Reden voor mij om deze app te gebruiken itt de andere methode is gemak. Via de app werkt 't erg simpel zonder al die stappen via de pc etc. Ik heb er 1,80 voor betaald, dus dat voel je verder ook niet.
Zoals in https://forum.xda-develop...p?p=77659982&postcount=87 haal je dus echt de app weg(na een factory reset heb je alles weer terug) met disabler staat hij alleen uit.

Een aantal fonts en apps niet kon kon ik niet uitschakelen met Package disabler pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Verwijderd schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 10:41:
[...]

Zoals in https://forum.xda-develop...p?p=77659982&postcount=87 haal je dus echt de app weg(na een factory reset heb je alles weer terug) met disabler staat hij alleen uit.

Een aantal fonts en apps niet kon kon ik niet uitschakelen met Package disabler pro
Oké, maar in de comments hier: https://www.xda-developer...ware-without-root-access/

Lees is dat het ook gaat om disablen en niet echt verwijderen.
Het niet kunnen uitschakelen van bepaalde apps in package disabler, herken ik niet. Misschien een oudere versie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Monda schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 11:47:
[...]

Oké, maar in de comments hier: https://www.xda-developer...ware-without-root-access/

Lees is dat het ook gaat om disablen en niet echt verwijderen.
Het niet kunnen uitschakelen van bepaalde apps in package disabler, herken ik niet. Misschien een oudere versie...
Met adb doe je een uninstall voor de huidige user. Ze zijn dus ook niet meer te aan te zetten zoals met package disabler dat kan alleen met een factory reset. Probeer maar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:15

thijsco19

KTM 990 SMT

Oke jongens heb dringend hulp nodig.
Mijn s7 kwam ineens een een bootloop terecht en naar het proberen van een harde reset/ toegang te krijgen tot recovery mode krijg ik nu dit scherm te zien:
Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/SpbeJ83.jpg

Staat nu al zo'n kwartier op dit scherm.
Iemand die iets weet?

Gelukkig de telefoon weer werken gekregen :D :D

[ Voor 8% gewijzigd door thijsco19 op 06-10-2018 22:39 ]

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Laatst online: 01:33

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Mijn zwager heeft een vreemd probleem met zijn Samsung Galaxy S7. Als er een gemist gesprek is dan geeft hij niet op het scherm aan dat er gebeld is. Ook is er geen notificatie-badge aanwezig op het telefoon icoontje.

Pas als hij het groene telefoon icoontje indrukt dan pas ziet hij dat er gebeld is.

Hoe krijg je dit nu voortaan standaard te zien? Is hier een instelling voor?

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Mmm ik heb het even de tijd gegeven en het lijkt alsof m'n alarm clock weer netjes altijd af gaat sinds laatste update (+- paar weken geleden?). Werd potdomme tijd want ik was te lui om een herinstall te doen en het was echt rete irritant 8)

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
AW_Bos schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 21:20:
Mijn zwager heeft een vreemd probleem met zijn Samsung Galaxy S7. Als er een gemist gesprek is dan geeft hij niet op het scherm aan dat er gebeld is. Ook is er geen notificatie-badge aanwezig op het telefoon icoontje.

Pas als hij het groene telefoon icoontje indrukt dan pas ziet hij dat er gebeld is.

Hoe krijg je dit nu voortaan standaard te zien? Is hier een instelling voor?
Per ongeluk meldingen uitgeschakeld van de telefoon app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Mrjraider schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 21:56:
[...]

Per ongeluk meldingen uitgeschakeld van de telefoon app?
De app-meldingen bedoel je? Maar daar is geen telefoon-app te bekennen?
Hij heeft wel de notificaties voor een select aantal app's ingeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
AW_Bos schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 21:58:
[...]

De app-meldingen bedoel je? Maar daar is geen telefoon-app te bekennen?
Hij heeft wel de notificaties voor een select aantal app's ingeschakeld.
Dan zou ik daar eens tussen kijken. Kan best dat hij wat verkeerds heeft uitgezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Mrjraider schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 22:11:
[...]

Dan zou ik daar eens tussen kijken. Kan best dat hij wat verkeerds heeft uitgezet
Maar er bestaat geen Telefoon-app die in die lijst staat. Dus waar zou je dan moeten zoeken?

[ Voor 6% gewijzigd door AW_Bos op 12-10-2018 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
AW_Bos schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 22:17:
[...]

Maar er bestaat geen Telefoon-app die in die lijst staat. Dus waar zou je dan moeten zoeken?
Kijk anders eens tussen instellingen > apps > drie puntjes & systeemapps weergeven > telefoon (grootste app van de drie) en dan onder meldingen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Son Gohan
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 19:01
Iemand ervaring met het laten vervangen van de Samsung S7 batterij buiten de deur ? Zoja wat waren de kosten ongeveer en is je toestel nog waterdicht ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiMacho
Son Gohan schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 22:46:
Iemand ervaring met het laten vervangen van de Samsung S7 batterij buiten de deur ? Zoja wat waren de kosten ongeveer en is je toestel nog waterdicht ?
Buiten de deur als in een erkend Samsung service center, ja dan is het toestel waterdicht. Dit wordt ook getest. Daarbuiten, nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Son Gohan
DiMacho schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 23:44:
[...]

Buiten de deur als in een erkend Samsung service center, ja dan is het toestel waterdicht. Dit wordt ook getest. Daarbuiten, nee
Wat waren de kosten bij jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiMacho
Son Gohan schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 15:20:
[...]

Wat waren de kosten bij jou?
https://www.samsung.com/n...le/bezoek-servicelocatie/
€75,00

Het toestel al ouder dan twee jaar of nog in de garantie. (Geen gebruikersschade?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Laatst online: 23:05
Ik heb een Samsung S7 met software problemen van een maatje te leen, kijken of ik het kan fixen.

Boot wel, komt Samsung logo in beeld, daarna kwam lockscreen in beeld en deed hij niks meer.
Heb hem erna wel in Download mode gekregen maar omdat ik geen PC in de buurt had weer uit Download mode gehaald.

Nu, na een uurtje of 2 blijft het scherm zwart maar brand wel de blauwe led aan de voorkant.
Opnieuw opstarten met Volume-UP + Home + Power knoppen werkt niet.
Volume-UP + Powerknop ook niet.

Iemand nog enig idee?

Zie op internet dat er veel S7's met dit probleem zijn. Oplossing die wordt aangedragen is de S7 leeg laten lopen en dan opnieuw flashen met bijv LineageOS.
Alleen met een batterij die 100% was kan dat wel even duren denk ik :X

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Son Gohan
DiMacho schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 21:23:
[...]

€75,00

Het toestel al ouder dan twee jaar of nog in de garantie. (Geen gebruikersschade?)
Hij is inderdaad ouder dan 2 jaar..thnx ik ga eens kijken of dat het waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiMacho
TerrorSource schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 14:06:
Ik heb een Samsung S7 met software problemen van een maatje te leen, kijken of ik het kan fixen.

Boot wel, komt Samsung logo in beeld, daarna kwam lockscreen in beeld en deed hij niks meer.
Heb hem erna wel in Download mode gekregen maar omdat ik geen PC in de buurt had weer uit Download mode gehaald.

Nu, na een uurtje of 2 blijft het scherm zwart maar brand wel de blauwe led aan de voorkant.
Opnieuw opstarten met Volume-UP + Home + Power knoppen werkt niet.
Volume-UP + Powerknop ook niet.

Iemand nog enig idee?

Zie op internet dat er veel S7's met dit probleem zijn. Oplossing die wordt aangedragen is de S7 leeg laten lopen en dan opnieuw flashen met bijv LineageOS.
Alleen met een batterij die 100% was kan dat wel even duren denk ik :X
Met een pc proberen met Odin gewoon de originele software er op zetten. Kijken wat die doet. Onthoud dat hij helemaal leeg is daarna en gelocked op het google account.

Lukt dit niet is er een geheugen probleem op het moederbord. Einde verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
DiMacho schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 17:25:
[...]

Met een pc proberen met Odin gewoon de originele software er op zetten. Kijken wat die doet. Onthoud dat hij helemaal leeg is daarna en gelocked op het google account.

Lukt dit niet is er een geheugen probleem op het moederbord. Einde verhaal.
Lukt dit alleen wanneer de telefoon is leeggelopen of nu ook?

Ik kom er trouwens niet mee in Download Mode nu he

[ Voor 5% gewijzigd door makooy op 14-10-2018 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiMacho
TerrorSource schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 17:47:
[...]

Lukt dit alleen wanneer de telefoon is leeggelopen of nu ook?

Ik kom er trouwens niet mee in Download Mode nu he
En in de recovery?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
Ook niet.

Blauwe led brand ( je ziet wel beweging, feller worden en weer lichter worden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiMacho
TerrorSource schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 21:00:
[...]

Ook niet.

Dat wordt een nachtje leeglopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
DiMacho schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 21:29:
[...]

Dat wordt een nachtje leeglopen...
Inderdaad gelukt.
Met Heimdall custom rom proberen te laden, zit er een FRP Lock op |:(
Ook met Odin3 krijg ik de firmware er niet op:
NAND Write
Fail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
DiMacho schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 21:23:
[...]

€75,00

Ik haak hier even op in;
Als ik mijn batterij bij Samsung laat vervangen wordt de telefoon dan ook gereset of blijft alles er op staan?
En 2e vraag is hoe ik de batterij kan testen zodat deze eventueel binnen de garantie vervangen kan worden? Het toestel is 1,5 jaar oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiMacho
Ernemmer schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 17:55:
[...]

Ik haak hier even op in;
Als ik mijn batterij bij Samsung laat vervangen wordt de telefoon dan ook gereset of blijft alles er op staan?
En 2e vraag is hoe ik de batterij kan testen zodat deze eventueel binnen de garantie vervangen kan worden? Het toestel is 1,5 jaar oud.
Het is echt zo afhankelijk van waar je komt. De verplichting is er wel bij elk Samsung service punt... Maar...

Je hebt applicaties die je capaciteit aan kunnen geven, maar het duidelijkste beeld krijg je bij een service punt. Ze hebben test software die de batterij bekijken en aan de hand van de capaciteit hem kunnen vervangen. Eigenlijk raad ik altijd een reset daarbij aan. Vaak is het niet de capaciteit die minder is maar gewoon de software.

Phone INFO ★Samsung★' bekijken
https://play.google.com/s...d=org.vndnguyen.phoneinfo hiermee kan je onder de tab personal je capaciteit zien. Redelijk betrouwbaar.

[ Voor 10% gewijzigd door DiMacho op 16-10-2018 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Bedankt, net even mijn 1 dag oude s9 getest en die heeft nog maar 94 procent health.
Dat kan niet goed zijn toch?

Mijn anderhalf jaar oude s7 heeft 84 procent aan. Voor mijn gevoel is ie een stuk slechter. Misschien eens kijken of er niet een andere app mijn batterij leeg zuigt

[ Voor 42% gewijzigd door Ernemmer op 16-10-2018 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10-10 20:51

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Ernemmer schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 21:14:
Bedankt, net even mijn 1 dag oude s9 getest en die heeft nog maar 94 procent health.
Dat kan niet goed zijn toch?

Mijn anderhalf jaar oude s7 heeft 84 procent aan. Voor mijn gevoel is ie een stuk slechter. Misschien eens kijken of er niet een andere app mijn batterij leeg zuigt
Als je accu normaal 10 uur in totaal zou meegaan, zou hij nu iets van 8 uur en 25 minuten mee gaan. Dat is best wel een verschil. Stel je voor dat je hem normaal om 9 uur van de lader zou halen en om 22u eraan zou moeten hangen, zou je dat nu al om 20u eraan moeten hebben.

Degradatie is op het begin altijd het ergste, net als bij OLED schermen. Eerste 2 weken is het een enorm feest qua helderheid, en als je dan je jaar oude OLED naast een nieuw exemplaar legt is het even huilen.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiMacho
Het is geen applicatie van Samsung!!!! Maar geeft wel aardig wat aan. Mijn s8 ging ook snel naar 95%, maar is nu na dik een jaar rond de 92%. Ook na software updates kan het veranderen. Het is maar een indicatie!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
update voor beveiliging van oktober is live, verder niks boeiends aan te merken

| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-10 01:21

TommyGun

Stik er maar in!

Ik heb mijn 'oude' S7 Edge meegenomen op vakantie; kajakken, snorkelen, zwemmen... en hij doet het nog steeds :D Geweldig.

Enige irritante is het touchscreen; kun je dat niet uitschakelen? Niet nodig namelijk icm een selfie-stick en alleen maar lastig onder water.

EDIT;

https://forum.xda-develop...ideos-underwater-t3356548
That's what I did. I pressed record, recorded 30 seconds above water and then slowly submerged it in the water. The recording then stopped once it touched water, and the tap to focus indicator flipped out thinking I was pressing parts of the screen to manually focus it.
Dat dus...

[ Voor 53% gewijzigd door TommyGun op 30-10-2018 14:06 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giovanni2903
TommyGun schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 14:04:
Ik heb mijn 'oude' S7 Edge meegenomen op vakantie; kajakken, snorkelen, zwemmen... en hij doet het nog steeds :D Geweldig.

Enige irritante is het touchscreen; kun je dat niet uitschakelen? Niet nodig namelijk icm een selfie-stick en alleen maar lastig onder water.

EDIT;

https://forum.xda-develop...ideos-underwater-t3356548

[...]

Dat dus...
je bedoelt voor tijdens het filmen onderwater? Het enige wat je kunt doen is de camera pinnen zodat die app niet weggaat. touchscreen helemaal uitzetten kan denk ik niet (hoe ga je dan het filmen stoppen? :P)

edit:
probeer dit eens:
https://www.makeuseof.com...een-input-android-iphone/

ff zoeken halverwege de pagina naar "Disable Touchscreen Input on Android". denk dat dit wel redelijk goed kan werken.

[ Voor 13% gewijzigd door giovanni2903 op 30-10-2018 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Laatst online: 11-10 01:21

TommyGun

Stik er maar in!

giovanni2903 schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 14:08:
[...]

je bedoelt voor tijdens het filmen onderwater? Het enige wat je kunt doen is de camera pinnen zodat die app niet weggaat. touchscreen helemaal uitzetten kan denk ik niet (hoe ga je dan het filmen stoppen? :P)

edit:
probeer dit eens:
https://www.makeuseof.com...een-input-android-iphone/

ff zoeken halverwege de pagina naar "Disable Touchscreen Input on Android". denk dat dit wel redelijk goed kan werken.
Met de knop van de selfie stick? Maar good point :P Zal het eens proberen :)

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dns_vbl
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 12-01 23:48
Is de bekende verticale roze streep aan de rechterzijde mijn toestel het begin van het einde of is dit slechts een storend element?
Of anders gezegd blijft mijn toestel verder leven na de streep?

Samsung Galaxy 10 Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001

AvK

Ready Set Go

dns_vbl schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 12:04:
Is de bekende verticale roze streep aan de rechterzijde mijn toestel het begin van het einde of is dit slechts een storend element?
Blijft leven.
Mijn 'oude' S7edge (met streep) heb ik laten repareren begin dit jaar. Batterij is toen ook direct vervangen. Alles onder garantie. Zou eens langs zo'n Samsung servicepunt langs gaan. Misschien zijn ze coulant.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:44

Phntm

Tlingelingeling

Bekend probleem, doe even een Google search dan zie je meer over de oplossing en hoe je dat regelt.

Zelf overgestapt naar 6t sinds sinds deze week. Een aanrader. De s7 edge was een toestel vol problemen voor mij persoonlijk. De ervaring was veels te gemengd. Succes met jullie s7 edge voor nu. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Sorry daar ben ik weer: ik dacht dat ik er vanaf was, maar sinds woensdag gaat de wekker wéér niet af. Was woensdag dus ook weer flink te laat op werk, zucht |:( Vreemd want ik heb helemaal niks aan m'n tel veranderd. Het enige 'afwijkende' dat ik deze week heb gedaan is overdag een keer vliegtuigstand aan en daarbij handmatig wifi aangezet (geen telefoontjes, wel wifi). Dit weekend dan toch maar een keer herinstalleren want hier word ik compleet gestoord van 8)7

edit:
vorig weekend een harde factory reset gedaan maar nog steeds hetzelfde probleem. Fuck die telefoon. Ik heb alles nu geprobeerd maar niks helpt |:(

[ Voor 13% gewijzigd door temp00 op 08-12-2018 18:52 ]

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giovanni2903
temp00 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 14:54:
Sorry daar ben ik weer: ik dacht dat ik er vanaf was, maar sinds woensdag gaat de wekker wéér niet af. Was woensdag dus ook weer flink te laat op werk, zucht |:( Vreemd want ik heb helemaal niks aan m'n tel veranderd. Het enige 'afwijkende' dat ik deze week heb gedaan is overdag een keer vliegtuigstand aan en daarbij handmatig wifi aangezet (geen telefoontjes, wel wifi). Dit weekend dan toch maar een keer herinstalleren want hier word ik compleet gestoord van 8)7
factory reset doen idd, zou nu niet meer voor het onzekere gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiMacho
Als je nog binnen de 2 jaar garantie zit en geen schade hebt, gewoon laten vervangen bij een Samsung Service Punt. Niet binnen 2 jaar ja er mee leren leven, kan erger worden. Heb ze wel gezien met kwart scherm vol lijnen. Kosten vervangen buiten garantie zijn rond de 250 euro bij Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-10 17:56
Ik heb zojuist een S7 besteld, mooie aanbieding van de Media Markt met Tele2 abbo voor €15 per maand :)

Dat het model al 2 jaar oud is boeit me niet, een Galaxy S is gewoon een flagship telefoon en na al die budget telefoons wil ik nu echt eens een goede hebben. Mijn Nokia 3 valt regelmatig uit, was een redelijke telefoon maar soms zeer traag vanwege een slome processor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tervueren
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 18:57
Ga je geen spijt van krijgen.
Heb mijn 7 ook pas dit voorjaar gekocht en vind het een superfijne telefoon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bluecupra
Zojuist komt er een update binnen op mijn S7 Edge en de S7 van mijn vriendin. Beveiligings patches worden hierbij gebracht naar november 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geertvduin
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-07 20:17
bluecupra schreef op woensdag 28 november 2018 @ 19:46:
Zojuist komt er een update binnen op mijn S7 Edge en de S7 van mijn vriendin. Beveiligings patches worden hierbij gebracht naar november 2018
Ik heb de patch nog niet binnengekregen :(
Zitten meer mensen met smart te wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
geertvduin schreef op maandag 10 december 2018 @ 09:11:
[...]

Ik heb de patch nog niet binnengekregen :(
Zitten meer mensen met smart te wachten?
Zou er niet teveel van verwachten hoor, naast security fixes brengt deze update (naar mijn weten) geen nieuwe functionaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tervueren
Heb hier de november patch ook al even binnen.
Krijg je hem ook niet als je handmatig op updates controleer?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vlassie1980
Telefoon inmiddels ruim een week in bezit.
Echt een verademing ten opzichte van de telefoons die ik vroeger had, je merkt aan alles dat dit een flagship model is. Hij loopt nooit vast en is altijd vlot, dat was bij voorgaande telefoons wel anders :)

Die camera is dusdanig goed dat mijn vrouw telkens mijn telefoon wil lenen om foto's te maken omdat de camera van haar Galaxy J5 heel wat minder is en ik vervolgens de boel mag doorappen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johanneslol
  • Registratie: December 2011
  • Niet online
temp00 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 14:54:

edit:
vorig weekend een harde factory reset gedaan maar nog steeds hetzelfde probleem. Fuck die telefoon. Ik heb alles nu geprobeerd maar niks helpt |:(
Gebruik dan een andere wekker app? ik gebruik altijd sleep as droid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

@johanneslol ik denk dat je die comment gemist hebt, logisch ook, dit speelt al een tijdje :P maar dat heb ik uiteraard al geprobeerd. Meerdere zelfs. Precies hetzelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emmerx
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-10 13:16
Update XXU3ERL3 met security 1 december ontvangen op SM-G930F.

[ Voor 19% gewijzigd door emmerx op 29-12-2018 12:14 ]

Draadloos laden op onze Zon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
emmerx schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 00:56:
Update XXU3ERL3 met security 1 december ontvangen op SM-G930F.
ik gister ook. lijkt er wel op dat we 0 nieuwe functies meer gaan krijgen en alleen nog maar beveiliging, wat opzich ook prima is na 2,5 jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tervueren
Ik kreeg de beveilingsupdate verleden week al.
En oreo is nog geen half jaar oud geloof ik, ik vind t allemaal best zo.
Hij draait als een zonnetje nergens problemen mee en pie zal voor mij, een lichte foon gebruiker, nou ook niet zoveel meerwaarde hebben dat ik dingen missen ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Ben wel benieuwd hoe lang Samsung doorgaat met het leveren van regelmatige security updates eigenlijk. Van de ene kant is deze telefoon nu zo'n beetje 3 jaar oud, van de andere kant wordt hij nog steeds op veel plaatsen nieuw verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Nog steeds zeer tevreden na een paar weken. Als mijn huidige contract afloopt over 2 jaar maar weer eens kijken naar een andere scherpe black friday aanbieding.

Accu gaat lekker lang mee en hij is altijd vlot. Camera is ook prima. Dat het model al wat ouder is boeit me 0,0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
klopt helemaal, is nog een prima toestel en mist helemaal niks wat de nieuwste telefoons ook hebben. ik heb zelf na bijna 2 jaar nog een health batterij van 77% dus is best prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emmerx
Ik wacht al een tijd op de volgende Galaxy S, die wel weer een vlak display heeft i.p.v. al die gebogen gEDGEts.
Hoe kijken we daar over 3 jaar op terug ?

S10 lijkt weer zo'n gebogen scherm te hebben, om de Screen ratio zo hoog mogelijk te krijgen.
En winstoptimalisatie middels gebarsten scherm-reparaties....

[ Voor 36% gewijzigd door emmerx op 29-12-2018 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
emmerx schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 19:37:
Ik wacht al een tijd op de volgende Galaxy S, die wel weer een vlak display heeft i.p.v. al die gebogen gEDGEts.

S10 lijkt weer zo'n gebogen scherm te hebben, om de Screen ratio zo hoog mogelijk te krijgen.
hoe erg last heb je van Edge? Ik heb er totaal geen last van en gebruik de "voordelen" ervan ook niet. heb puur de s7 edge genomen omdat ie groter was dan de normale s7. wilde eigenlijk de note7, maar dat ging helaas niet..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:57

Als je dat niet wilt zijn er toch meer dan genoeg alternatieven in Android land? (of de A serie van Samsung nemen als je graag een Samsung wilt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-10 09:39
giovanni2903 schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 19:23:
klopt helemaal, is nog een prima toestel en mist helemaal niks wat de nieuwste telefoons ook hebben. ik heb zelf na bijna 2 jaar nog een health batterij van 77% dus is best prima.
Hoe kan je dat zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
met de app AccuBattery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:41

Bolletje

Moderator Harde Waren
TerrorSource schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 21:00:
[...]

Ook niet.

Had je hier nog een oplossing voor?

Ik heb sinds gisteravond hetzelfde: liep opeens vast, opnieuw opstarten lukte niet. Toen vandaag opnieuw geprobeerd en kwam bij een zwart scherm en een blauwe led die brandt. Toen is het me na een tijdje nog gelukt om in recovery te komen, maar nadat ik dat rebootte doet die nu helemaal niets meer. Volledig zwart scherm, geen blauwe led meer en wil ook niet inschakelen...

Matig weer... gekocht in december 2016, dus net net 1 maand geen garantie.

[ Voor 5% gewijzigd door Bolletje op 04-01-2019 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Ik had hier net toevallig eigenlijk voor het eerst ook een vastloper. Toen ik hem oppakte een zwart scherm met enkel de blauwe led die brand. Kon hem door de power, home en volume down knop tegelijk in te drukken wel opnieuw opstarten en nu werkt hij voorlopig weer prima...

Zoiets is me in de bijna 3 jaar dat ik het toestel heb nog niet eerder gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
Bolletje schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 16:35:
[...]

Had je hier nog een oplossing voor?

Ik heb sinds gisteravond hetzelfde: liep opeens vast, opnieuw opstarten lukte niet. Toen vandaag opnieuw geprobeerd en kwam bij een zwart scherm en een blauwe led die brandt. Toen is het me na een tijdje nog gelukt om in recovery te komen, maar nadat ik dat rebootte doet die nu helemaal niets meer. Volledig zwart scherm, geen blauwe led meer en wil ook niet inschakelen...

Matig weer... gekocht in december 2016, dus net net 1 maand geen garantie.
Ja en nee.

S7 leeg laten lopen, daarna tot 5-10% opladen. Loskoppelen van stroom
Opstarten naar Download-mode (VOL-DOWN + Home + Power ingedrukt houden).
Download mode in gaan. dan VOL-DOWN + Home + Power ingedrukt houden totdat het toestel herstart. Snel de knoppen loslaten en hopen dat hij doorstart.

Via Recovery Mode de cache verwijderen wil ook wel eens helpen.

Mijne komt op dit moment vaak niet eens verder als "Samsung" in het scherm. Hij laadt de letters stuk voor stuk maar blijft op de helft al hangen. |:(

Mocht er een oplossing zijn, GRAAG ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Mogelijk je software corrupt?

Dat kan je wel opnieuw flashen namelijk...

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
enige wat ik nu een paar keer heb gehad is dat het scherm zwart blijft en hij pas na 30 seconde wat doen. zowel home knop als aan/uit knop doen dan niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Niet online

woekele

woekele

Hier vandaag ook voor het eerst een vastloper. Chrome stond actief, ineens alles freeze. Reageerde nergens meer op. Toen heb ik de powerknop ingedrukt gehouden, resultaat: zwart scherm blauwe LED. Reageerde weer helemaal nergens op. Powerknop lang indrukken, niks. Uiteindelijk met power + menu + volume down in het flash-scherm gekomen en met volume down een reboot kunnen doen, toen werkte hij weer. Geeft me geen lekker gevoel dit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joramk
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 01-12-2024
woekele schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 18:40:
Hier vandaag ook voor het eerst een vastloper. Chrome stond actief, ineens alles freeze. Reageerde nergens meer op. Toen heb ik de powerknop ingedrukt gehouden, resultaat: zwart scherm blauwe LED. Reageerde weer helemaal nergens op. Powerknop lang indrukken, niks. Uiteindelijk met power + menu + volume down in het flash-scherm gekomen en met volume down een reboot kunnen doen, toen werkte hij weer. Geeft me geen lekker gevoel dit...
Hoe lang bezit je 'm al? Ik heb mijn s7 nu ongeveer 14 maanden en is nog supersnel. Daarnaast loopt 'ie nooit vast oid.

[ Voor 7% gewijzigd door Joramk op 08-01-2019 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Niet online

woekele

woekele

15 maanden ongeveer. Bij mij is hij ook snel. En loopt behalve deze keer ook nooit vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Niet online

woekele

woekele

januari 2019 update ontvangen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frup
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:40
Na de Januari update kan ik mijn telefoon niet meer unlocken. 'OK' licht niet op en werkt niet.
Dus alleen noodoproep beschikbaar.
Via recovery de cache gecleared, werkt ook niet. Kortom: telefoon compleet onbruikbaar nu.
Weet iemand oplossing?

Update: is al opgelost. Via https://findmymobile.samsung.com kon ik mijn mobiel vinden en unlocken.
Nieuwe pincode ingesteld (6-cijferig ipv voorheen 4-cijferig).

[ Voor 26% gewijzigd door Frup op 21-01-2019 09:48 . Reden: update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07-10 11:36

Arethusa

Niet die server

Ik heb sinds een lange tijd probleem zoals in onderstaande verticale ( :'( ) video. Deze video heb ik afgelopen maandag gemaakt. Het lijkt een scherm probleem maar op videos en posts die ik op internet tegenkom kan ik niet de juiste ervaringen terugvinden. Als ik maar een term of probleem benoeming heb kan ik verder zoeken.

Daarom de vraag, wat gaat er mis? En wat betekend dit voor het toestel? Ik heb hem nu ruim 2 jaar en 4 maanden.

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Lijkt op problemen met de automatische helderheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa

Arethusa

Niet die server

Mrjraider schreef op zondag 3 februari 2019 @ 13:57:
Lijkt op problemen met de automatische helderheid?
Misschien, ik zie wel dan dan maar delen van het scherm bijgewerkt worden en dat het probleem "vanzelf" weg gaan, tijdelijk dan. Ik kan eens gaan speure f hier problemen mee zijn. Ik heb standaard auto-brightness uitstaan, en dat staat het nu ook.

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tervueren

Als ik alles goed begrepen heb krijgt de "goedkoopste" S10 uitvoering een vlak display.
Ik heb ook liever vlak ipv edge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Niet online
Arethusa schreef op zondag 3 februari 2019 @ 13:19:
Ik heb sinds een lange tijd probleem zoals in onderstaande verticale ( :'( ) video. Deze video heb ik afgelopen maandag gemaakt. Het lijkt een scherm probleem maar op videos en posts die ik op internet tegenkom kan ik niet de juiste ervaringen terugvinden. Als ik maar een term of probleem benoeming heb kan ik verder zoeken.

Daarom de vraag, wat gaat er mis? En wat betekend dit voor het toestel? Ik heb hem nu ruim 2 jaar en 4 maanden.

[Vimeo: Untitled]
Is dit in de Netflix app? Kan problemen met de HDR weergave zijn in dat geval. Heb je het probleem ook met andere video apps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa

Arethusa

Niet die server

Satch schreef op maandag 4 februari 2019 @ 22:07:
[...]

Is dit in de Netflix app? Kan problemen met de HDR weergave zijn in dat geval. Heb je het probleem ook met andere video apps?
Je ziet inderdaad de Netflix app. Maar de problemen zijn er ook wanneer ik geen video apps draai. Wellicht is het nog een poging waard om het HDR gebeuren te duiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tervueren
Voorlopig gaat het met de securety update nog gewoon door.
Net de januari patch voor m'n pooltje binnen.
Ben benieuwd hoelang we nog deze updates krijgen (hoop nog wel een poos natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Tervueren schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 11:47:
Voorlopig gaat het met de securety update nog gewoon door.
Net de januari patch voor m'n pooltje binnen.
Ben benieuwd hoelang we nog deze updates krijgen (hoop nog wel een poos natuurlijk)
En nu die van februari. (y)

• emmerx
Nieuwe Samsung S10e gaat hem worden voor mij:
vlak en niet te groot scherm !

[ Voor 26% gewijzigd door emmerx op 21-02-2019 14:18 ]

Pagina: 1 ... 22 ... 24 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Oreo update: [Samsung Galaxy S7 Serie] Oreo update (Issues/Problemen)
- Prijs, winkels en levertijden: [Samsung Galaxy S7-serie] Levertijden & Prijzen.
- Accessoires: [Samsung Galaxy S7 / S7 edge] Accessoires Topic.
- Batterij problemen: [Samsung Galaxy S7 serie] Battery-drain topic.
- Rooten en custom recovery en rom's: [Samsung Galaxy S7 serie] rooten en custom rom's topic.
- Gear VR: Samsung Gear VR
- RMA & Support: [Samsung] RMA & Support

- Geen extene links naar APK's aub, zie De regels voor dit forum