Nope nog niet tegen gekomen, misschien even in instellingen onder apps je touchwiz-start een reset geven in de zin van opnieuw instellen . Je home screen moet je wel opnieuw indelen maar als het goed is moet alles dan weer werken.Kaya10 schreef op maandag 5 maart 2018 @ 14:59:
Ik krijg best wel vaak de melding "touchwiz" is gestopt.
Is dit een bekende issue bij de S7?
Ik heb de S7 dual sim (bijna 2 jaar in bezit)
Verwijderd
Een aanrader is ook even de Versie 6.1.58.5 van Touchwiz van sammobile.com/apk te installeren dan loopt ook alles net wat vloeiender.Kaya10 schreef op maandag 5 maart 2018 @ 14:59:
Ik krijg best wel vaak de melding "touchwiz" is gestopt.
Is dit een bekende issue bij de S7?
Ik heb de S7 dual sim (bijna 2 jaar in bezit)
Hoe zit het eigenlijk met de Oreo-update voor de S7? Daar heb ik al enige tijd niets meer over gehoord ... Zit nog steeds op 7.0.
[onbegrepengrap] En met de update naar Android P met zwarte achtergrond voor energiebesparing met AmoLED en de phone als Bluetooth HID? [/onbegrepengrap]
Sinds de laatste firmware update heeft mijn vingerafdrukscanner steeds vaker kuren; hij herkent dan mijn vingerafdruk niet bij het vergrendelscherm en springt dan in Noordoproepmodus.
En ik moet 30 seconden wachten voor een volgende ontgrendel poging; die dan wel steeds meteen goed gaat ??
Ik heb mijn vinger al opnieuw ingeleerd, maar geen verbetering...
Meer mensen dit probleem/fenomeen?
Sinds de laatste firmware update heeft mijn vingerafdrukscanner steeds vaker kuren; hij herkent dan mijn vingerafdruk niet bij het vergrendelscherm en springt dan in Noordoproepmodus.
En ik moet 30 seconden wachten voor een volgende ontgrendel poging; die dan wel steeds meteen goed gaat ??
Ik heb mijn vinger al opnieuw ingeleerd, maar geen verbetering...
Meer mensen dit probleem/fenomeen?
[ Voor 126% gewijzigd door emmerx op 07-03-2018 09:14 ]
Draadloos laden op onze Zon
@Yonix https://www.sammobile.com/ in de gaten houden, deze hebben meestal het snelste nieuws over Samsung toestellen.
@emmerx Alle Samsung top toestellen krijgen 2 upgrades en daarna alleen nog kleine updates, s7/s7 edge heeft na oreo al 2 upgrades gehad dus zit er voor de rest niks meer in als het goed is. En als je Tweakers al een keer eerder had gecheckt wist je dat de ontwikkelaars versie van Android P pas deze maand uitkomt: nieuws: Gerucht: ontwikkelaarsversie Android P komt medio deze maand uit en dan nog is het een gerucht.
Dus nu al over Android P vragen heeft in het algemeen niet veel zin.
@emmerx Alle Samsung top toestellen krijgen 2 upgrades en daarna alleen nog kleine updates, s7/s7 edge heeft na oreo al 2 upgrades gehad dus zit er voor de rest niks meer in als het goed is. En als je Tweakers al een keer eerder had gecheckt wist je dat de ontwikkelaars versie van Android P pas deze maand uitkomt: nieuws: Gerucht: ontwikkelaarsversie Android P komt medio deze maand uit en dan nog is het een gerucht.
Dus nu al over Android P vragen heeft in het algemeen niet veel zin.
Ik heb de laatste tijd steeds vaker het idee dat de kabels in de usb en 3,5mm poorten wel erg gemakkelijk loslaten, ik laad normaal mijn telefoon draadloos op juist om slijtage aan de usb poort te verkomen.
Nu heb ik nog even garantie (en krijg vrijdag een S9) en twijfel erover om de S7 hiervoor aan te bieden voor garantie, heeft dit zin of zal Samsung hier niets aan doen zolang de poorten gewoon werken?
Nu heb ik nog even garantie (en krijg vrijdag een S9) en twijfel erover om de S7 hiervoor aan te bieden voor garantie, heeft dit zin of zal Samsung hier niets aan doen zolang de poorten gewoon werken?
Meestal is dit vuil. Voorzichtig schoonmaken! Durf je het niet zelf even bij Samsung langs.LordLynx schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 10:23:
Ik heb de laatste tijd steeds vaker het idee dat de kabels in de usb en 3,5mm poorten wel erg gemakkelijk loslaten, ik laad normaal mijn telefoon draadloos op juist om slijtage aan de usb poort te verkomen.
dit heeft met vuil/stof (vanuit je broekzak) te maken, voorzichting schoonmaken met een punaise zou moeten helpenLordLynx schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 10:23:
| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |
Lekker met een houten saté prikker doen.
Metaal kan kortsluiting veroorzaken....
Metaal kan kortsluiting veroorzaken....
[ Voor 5% gewijzigd door emmerx op 09-03-2018 16:24 ]
Bedoel je bij zo'n servicepunt langsgaan?DiMacho schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 15:21:
[...]
Meestal is dit vuil. Voorzichtig schoonmaken! Durf je het niet zelf even bij Samsung langs.
Als het in de buurt zit. Of gewoon zelf doen. Of een betrouwbare belwinkel. Schoonmaken is echt heel simpel, gok dat er zat YouTube video's zijn.
Voor de mensen die willen weten wanneer de oreo update beschikbaar komt voor de s7 en de s7 edge, waarschijnlijk wordt dit in April: https://www.galaxyclub.nl...ril-a-2017-en-tab-s3-mei/
http://pocketnow.com/2018...7-edge-oreo-release-dates
http://pocketnow.com/2018...7-edge-oreo-release-dates
[ Voor 14% gewijzigd door dutchnltweaker op 08-03-2018 19:27 ]
Beveiliging update van februari is hier binnen op de S7 Edge, de update is 285,76 MB voor de rest niks bijzonders en wat fixes voor meltdown en spectre.
Ook beschikbaar voor de normale S7 met PHN firmware.
Nu op XXU2DRB6 van 14 feb
Net als bij elke eerdere firmware update interessante veranderingen, zoals:
- slow motion (240fps) interface aangepast
- batterij lijkt iets/veel langer even lang mee te gaan
- cameraresolutie is weer hoger geworden dat blijkt natuurkundig helemaal niet te kunnen; software?
[ Voor 94% gewijzigd door emmerx op 10-03-2018 16:08 ]
Heb zelf nog niet meegemaakt dat de batterij door deze update langer mee gaat, test het morgen nog eens als het toestel weer vol opgeladen is.emmerx schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 15:20:
- batterij lijkt iets/veel langer mee te gaan
- cameraresolutie is weer hoger geworden
Btw algemeen vraagje, als je met de s7 edge filmt kan je dan beter in FHD filmen met FHD 60 fps, HDR, QHD of UHD?
En je foto's in JPG of RAW opslaan/maken.
FullHD gewoon in 30fps, tenzij je een UHD tv en montagesoftware hebt.dutchnltweaker schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 21:01:
[...]
Btw algemeen vraagje, als je met de s7 edge filmt kan je dan beter in FHD filmen met FHD 60 fps, HDR, QHD of UHD?
En je foto's in JPG of RAW opslaan/maken.
Of je slow motion wil gebruiken.
Maar dan kun je beter de Slow motion modus gebruiken; 1280*720 bij 240fps. Wel een hoop licht nodig.
https://youtu.be/yM_6DvjAD8k
Upscalen als je het in een FullHD montage gebruikt.
Foto's in RAW opslaan heeft alleen zin bij heel veel of heel weinig licht.
Anders doet HDR het prima i.c.m. de JPEG compressie.
[ Voor 3% gewijzigd door emmerx op 09-03-2018 22:16 ]
emmerx schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 15:20:
- cameraresolutie is weer hoger geworden dat blijkt natuurkundig helemaal niet te kunnen; software?
Hier in België nog altijd G930FXXS2DRAA / G930FVFG1DQK1 / G930FXXU2DRA9emmerx schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 15:20:
Net ook geüpdatet... Gok dat 't modem ook geüpdatet is.? Bereik lijkt beter...
Waar deze lokatie alleen 4G900 pakte pakt die nu 4g1800 er ook bij... 2ca
404 Signature not found
Raar, merk niks met de nieuwe update.. je weet dat de s7/s7 edge 3ca ondersteunt he. Misschien dat er nu een frequentie op die mast is aangezet? Weet niet welke provider jij hebt.SMSfreakie schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 23:28:
Net ook geüpdatet... Gok dat 't modem ook geüpdatet is.? Bereik lijkt beter...
Wat ik merk na de update is dat GoT pagina's nu beter laden, dus dat is positief
Tmobile en was al op deze lokatie.. En heb dar de update gedownload en geïnstalleerd...dutchnltweaker schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 23:59:
[...]
Raar, merk niks met de nieuwe update.. je weet dat de s7/s7 edge 3ca ondersteunt he. Misschien dat er nu een frequentie op die mast is aangezet? Weet niet welke provider jij hebt.
En lijkt me sterk dat ze op zaterdag avond nog masten activeren
404 Signature not found
zou filmen juist in 60fps doen, is een stuk vloeiender dan 30fps. dat zie je ook op een monitor of whatever. 4k filmen is leuk, maar zou ik niet standaard doen iddemmerx schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 22:15:
[...]
FullHD gewoon in 30fps, tenzij je een UHD tv en montagesoftware hebt.
Of je slow motion wil gebruiken.
Maar dan kun je beter de Slow motion modus gebruiken; 1280*720 bij 240fps. Wel een hoop licht nodig.
https://youtu.be/yM_6DvjAD8k
Upscalen als je het in een FullHD montage gebruikt.
Foto's in RAW opslaan heeft alleen zin bij heel veel of heel weinig licht.
Anders doet HDR het prima i.c.m. de JPEG compressie.
| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |
Kan beste hoorSMSfreakie schreef op zondag 11 maart 2018 @ 00:52:
[...]
Tmobile en was al op deze lokatie.. En heb dar de update gedownload en geïnstalleerd...
En lijkt me sterk dat ze op zaterdag avond nog masten activeren
En hier nog geen update ervoor, dus zal wachten worden op de 8.0
Verwijderd
Of de PHN versie downloaden van sammobile.com/firmware en flashen met OdinDragunov schreef op maandag 12 maart 2018 @ 19:34:
En hier nog geen update ervoor, dus zal wachten worden op de 8.0
Ik heb gisteren een S7 van exact 1 jaar oud gekocht. Eerste indruk is goed maar ik ben benieuwd of dit toestel een slechte batterij heeft of dat het verbruik normaal is.
Batterij percentage: 37%
Toestel van oplader af: 10 uur
Flitsmeister + GPS: 1 uur 30 min
Mailbox 1: 1x per uur ophalen
Mailbox 2: 1x per 15 minuten ophalen
Spraakoproepen: 1 uur 20 minuten
Scherm actief: 50 minuten
Overige standaard synchronisatiezaken zijn actief.
Mijn gevoel is dat rond 19:00 vanavond het toestel leeg is op deze manier. Ik had verwacht minimaal een dag met dit gebruik te moeten kunnen doen. Heb in het verleden een S6 gehad en die was erg snel leeg, afgaande op de reviews van de S7 zou de batterij beter moeten zijn. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat dit verbruik normaal is. Wat is jullie ervaring?
Mijn gevoel is dat rond 19:00 vanavond het toestel leeg is op deze manier. Ik had verwacht minimaal een dag met dit gebruik te moeten kunnen doen. Heb in het verleden een S6 gehad en die was erg snel leeg, afgaande op de reviews van de S7 zou de batterij beter moeten zijn. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat dit verbruik normaal is. Wat is jullie ervaring?
Mijn ervaring is dat GPS batterij vreet - slechte ontvangst/zoeken naar celltowerverbindingen ook.
Kan je zien of de batterij sneller leeg liep toen je de GPS aan had?
Kan je zien of de batterij sneller leeg liep toen je de GPS aan had?
Met een app als GSam Battery Monitor kun je zien wat er precies aan staat en dus energie verbruikt.
Die (gratis) app heeft een scherm met grafiek waarin je specifiek kunt zien wanneer de GPS aan stond en wat dan het verbuik was...

Zoals je in de bovenstaande grafiek kunt zien is het scherm erg bepalend voor het energieverbruik.
Omdat iedereen bij een nieuw toestel veel aan het leren/testen/instellen is, is dat gebruik de eerste week meestal nog niet heel representatief voor de accuduur....
Die (gratis) app heeft een scherm met grafiek waarin je specifiek kunt zien wanneer de GPS aan stond en wat dan het verbuik was...
Zoals je in de bovenstaande grafiek kunt zien is het scherm erg bepalend voor het energieverbruik.
Omdat iedereen bij een nieuw toestel veel aan het leren/testen/instellen is, is dat gebruik de eerste week meestal nog niet heel representatief voor de accuduur....
[ Voor 54% gewijzigd door emmerx op 13-03-2018 15:52 ]
Heb je Flitsmeister / GPS met het scherm uit gebruikt?Aghanim schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 14:31:
Ik heb gisteren een S7 van exact 1 jaar oud gekocht. Eerste indruk is goed maar ik ben benieuwd of dit toestel een slechte batterij heeft of dat het verbruik normaal is.
@emmerx , na een paar dagen de update gedraaid te hebben, heb ik geen verbetering van de accu ervaren (niet beter en niet slechter).
Jazeker.L0we schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 15:55:
[...]
Heb je Flitsmeister / GPS met het scherm uit gebruikt?
als je GPS op hoge precisie hebt staan is ie idd rond een uur of 7-8 savonds bijna leeg. alleen als je navigatie daadwerkelijk gebruikt zou ik locatie daarop (hoge precisie) zetten en de rest van de dag uit óf op batterijbesparing. je zult merken dat je toestel rond een uur of 11-12 savonds pas (bijna) leeg isAghanim schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 14:31:
Hallo allemaal. Ik hen een s7 edge van inmiddels 2 jaar oud. Nu zijn er 3 grote zwarte strepen zomaar in het scherm gekomen. Hoeveel kost een reparatie tegenwoordig voor dit toestel?
Binnen garantie kosteloos. Buiten garantie een display vervangen 289 euronielsjo schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 04:30:
Hallo allemaal. Ik hen een s7 edge van inmiddels 2 jaar oud. Nu zijn er 3 grote zwarte strepen zomaar in het scherm gekomen. Hoeveel kost een reparatie tegenwoordig voor dit toestel?
Ik snap wel wat je bedoelt.Aghanim schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 14:31:
Ik had ook het idee dat de batterij korter meegaat en heb daarom al een aantal dagen een programma meelopen
Volgens mij hoort dit niet zo slecht te zijn.

Ik denk dat het grotendeels door de GPS komt bij mij, vermoedelijk door hoge precisie. Daarbij aangevuld ruim een uur via Bluetooth bellen tijdens het rijden zal inderdaad een aanslag zijn.
Het is geen drain in elk geval, vannacht 4% eraf over 8 uur slaap.
Verder vergelijk ik vooral met mijn andere toestel maar die heeft ook 4000mAh aan capaciteit.
Het is geen drain in elk geval, vannacht 4% eraf over 8 uur slaap.
Verder vergelijk ik vooral met mijn andere toestel maar die heeft ook 4000mAh aan capaciteit.
Sedert vandaag op G930FXXU2DRB6 / G930FVFG2DRB1 / G930FXXU2DRB6Dragunov schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 23:26:
[...]
Hier in België nog altijd G930FXXS2DRAA / G930FVFG1DQK1 / G930FXXU2DRA9
Ik ook sinds vandaag. Beetje jammer dat het zo lang duurt voor Samsung met Android 8 komt en dat ze 7.1 volledig overslaan.Dragunov schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 11:14:
[...]
Sedert vandaag op G930FXXU2DRB6 / G930FVFG2DRB1 / G930FXXU2DRB6
Verwijderd
Alle features van 7.1 zitten in de huidige firmware dus er is geennoodzaak voor.Hoppa! schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 17:45:
[...]
Ik ook sinds vandaag. Beetje jammer dat het zo lang duurt voor Samsung met Android 8 komt en dat ze 7.1 volledig overslaan.
Half april komt 8.
Gebasseerd op jullie ervaringen; is de S7 nog steeds een goede koop op dit moment? Ik zit hier met iemand die een toestel wil met een traditionele home knop en 1080P60 wil kunnen filmen en dan kom in vooral op de S7 uit.
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
S7 is zeker nog de moeite waard om te kopen, is zeker geen traag toestel en alle apps draaien er nog op.
Ook komt Oreo er nog aan, dus zo gauw zal het toestel niet 'oud' aanvoelen
Ook komt Oreo er nog aan, dus zo gauw zal het toestel niet 'oud' aanvoelen
Mijn ervaring is dat de accu gewoon minder capaciteit heeft door het aantal laadcycli dat hij heeft doorgaan. Dit is zo bij iedere telefoon accu, aangezien je telkens tot 100% laadt.Aghanim schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 14:31:
Mijn S7 ging nog iets meer dan een halve dag mee. Via aliexpress een nieuwe accu besteld voor €8,50 met de juiste Torx schroevendraaiers erbij inbegrepen. Was binnen 15 minuten erin gezet en eindig de dag weer met ongeveer 40%. Hier een How to.
Ik heb de S7 vorige week gehaald. Fantastisch toestel en super snel. Wel jammer dat er Android 7.0 op draait op 7.1 maar buiten dat merk je aan niks dat het geen toestel uit 2018 is.Ballebek schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 19:53:
Gebasseerd op jullie ervaringen; is de S7 nog steeds een goede koop op dit moment? Ik zit hier met iemand die een toestel wil met een traditionele home knop en 1080P60 wil kunnen filmen en dan kom in vooral op de S7 uit.
Ik durf het niet aan om zelf te doen vanwege de vastgelijmde randen en kans op scheuren. Sowieso heb ik geen heatgun en ik weet niet of föhnen ook werkt. Of is dat risico op scheuren volgens jou verwaarloosbaar? Het laten doen kost rond de 50€ dus dat is ook goed te doen.Daan87423 schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 23:31:
[...]
Mijn ervaring is dat de accu gewoon minder capaciteit heeft door het aantal laadcycli dat hij heeft doorgaan. Dit is zo bij iedere telefoon accu, aangezien je telkens tot 100% laadt.
Mijn S7 ging nog iets meer dan een halve dag mee. Via aliexpress een nieuwe accu besteld voor €8,50 met de juiste Torx schroevendraaiers erbij inbegrepen. Was binnen 15 minuten erin gezet en eindig de dag weer met ongeveer 40%. Hier een How to.
[ Voor 46% gewijzigd door Aghanim op 17-03-2018 08:12 ]
Had je geen garantie meer? Ik zou hem gewoon opsturen dat de accu slecht is.Daan87423 schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 23:31:
[...]
Mijn ervaring is dat de accu gewoon minder capaciteit heeft door het aantal laadcycli dat hij heeft doorgaan. Dit is zo bij iedere telefoon accu, aangezien je telkens tot 100% laadt.
Je weet wel dat vaak bij samsung zo is als een toestel 7.0 zegt het niet betekend dat er geen 7.1 in verwerkt zit (Meestal wel).Aghanim schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 07:56:
[...]
Ik heb de S7 vorige week gehaald. Fantastisch toestel en super snel. Wel jammer dat er Android 7.0 op draait op 7.1 maar buiten dat merk je aan niks dat het geen toestel uit 2018 is.
[...]
Ik durf het niet aan om zelf te doen vanwege de vastgelijmde randen en kans op scheuren. Sowieso heb ik geen heatgun en ik weet niet of föhnen ook werkt. Of is dat risico op scheuren volgens jou verwaarloosbaar? Het laten doen kost rond de 50€ dus dat is ook goed te doen.
Ik heb nog wel garantie want mijn S7 is 1 jaar oud. Ik lees echter overal dat de garantie niet geldt op de batterij.dutchnltweaker schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 08:24:
[...]
Had je geen garantie meer? Ik zou hem gewoon opsturen dat de accu slecht is.
Heb even gekeken en kan gewoon aanvinken dat de batterij slecht werkt (als ik hem via samsung service wil opsturen).Aghanim schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 08:48:
[...]
Ik heb nog wel garantie want mijn S7 is 1 jaar oud. Ik lees echter overal dat de garantie niet geldt op de batterij.
Persoonlijk doe ik dat liever dan zelf in de garantie wat doen waardoor als er iets gebeurt geen garantie meer heb.
Föhnen werkt prima. Ik had voor de zekerheid een nieuwe back glass erbij besteld voor €4,70 mocht hij kapot zijn gegaan (niet gebeurd overigens).Aghanim schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 07:56:
Ik durf het niet aan om zelf te doen vanwege de vastgelijmde randen en kans op scheuren. Sowieso heb ik geen heatgun en ik weet niet of föhnen ook werkt. Of is dat risico op scheuren volgens jou verwaarloosbaar? Het laten doen kost rond de 50€ dus dat is ook goed te doen.
Als je de batterij niet zelf kunt vervangen (zoals dus bij de S7 het geval is) dan is het een integraal onderdeel van het toestel en geldt de normale garantie van 2 jaar.Aghanim schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 08:48:
[...]
Ik heb nog wel garantie want mijn S7 is 1 jaar oud. Ik lees echter overal dat de garantie niet geldt op de batterij.
Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity
De batterij van mijn bijna 2 jaar oude S7 heeft z'n beste tijd inmiddels wel gehad (2x per dag opladen gemiddeld) en die wil ik daarom laten vervangen.
Daarnaast zit er een barst in het glas aan de voorkant welke over de frontcamera heenloopt waardoor selfie foto's mislukken als er te veel licht is. Het glas aan de voorkant wil ik daarom ook laten vervangen.
Kan iemand mij een betrouwbaar (lees: originele onderdelen) adresje aanraden in de buurt van Utrecht of Amstelveen waar ik dit voor een schappelijke prijs kan laten repareren?
Daarnaast zit er een barst in het glas aan de voorkant welke over de frontcamera heenloopt waardoor selfie foto's mislukken als er te veel licht is. Het glas aan de voorkant wil ik daarom ook laten vervangen.
Kan iemand mij een betrouwbaar (lees: originele onderdelen) adresje aanraden in de buurt van Utrecht of Amstelveen waar ik dit voor een schappelijke prijs kan laten repareren?
[ Voor 4% gewijzigd door X2X2X op 18-03-2018 12:20 ]
Ik heb laatst uitgezocht wat het vervangen van de voorkant moet kosten en daar word je niet vrolijk van. Je gaat zo richting de 200 euro. Batterij vervangen zal ook snel rond de 50 euro kosten. Voor een 2 jaar oude telefoon zou ik dan wel goed overwegen of je dat bedrag niet liever in een nieuwe telefoon wilt steken.X2X2X schreef op zondag 18 maart 2018 @ 12:19:
De batterij van mijn bijna 2 jaar oude S7 heeft z'n beste tijd inmiddels wel gehad (2x per dag opladen gemiddeld) en die wil ik daarom laten vervangen.
Zou dan eerder alleen de batterij overwegen, want 2 keer per dag opladen is gewoon irritant en +- 50 euro is dan nog wel een goede investering. Zou alleen wel even controleren of het niet een softwarematige oorzaak heeft. Bijv. een bepaalde app die veel stroom trekt. Desnoods even een factory restore doen en dan een tijdje zo weinig mogelijk apps installeren om te kijken of het batterijverbruik beter is.
[ Voor 17% gewijzigd door Palomar op 18-03-2018 12:51 ]
Mijn batterij is nog zo'n 78% over maar toch trek ik hem in 3 uur leeg in de trein...Palomar schreef op zondag 18 maart 2018 @ 12:45:
[...]
Ik heb laatst uitgezocht wat het vervangen van de voorkant moet kosten en daar word je niet vrolijk van. Je gaat zo richting de 200 euro. Batterij vervangen zal ook snel rond de 50 euro kosten. Voor een 2 jaar oude telefoon zou ik dan wel goed overwegen of je dat bedrag niet liever in een nieuwe telefoon wilt steken.
Zou dan eerder alleen de batterij overwegen, want 2 keer per dag opladen is gewoon irritant en +- 50 euro is dan nog wel een goede investering. Zou alleen wel even controleren of het niet een softwarematige oorzaak heeft. Bijv. een bepaalde app die veel stroom trekt. Desnoods even een factory restore doen en dan een tijdje zo weinig mogelijk apps installeren om te kijken of het batterijverbruik beter is.

Als ik bestanden probeer over te zetten van mij S7 naar OSX Sierra via USB verliest met S7 de USB connectie na enige tijd. Iemand enig idee? ik gebruik Android file transfer en Handshare maar beide geven problemen.
Via google vind ik alleen oplossingen voor als je helemaal geen connectie krijgt. Bij mij valt hij juist weg. Heel irritant als je 120gb aan foto's van je toestel af probeert te halen. Mijn laptop herkend de microsd niet dus via een cardreader lukt het ook niet.
Probeerde ook al verschillende USB kabels.
Hoop op een gouden tip.
Via google vind ik alleen oplossingen voor als je helemaal geen connectie krijgt. Bij mij valt hij juist weg. Heel irritant als je 120gb aan foto's van je toestel af probeert te halen. Mijn laptop herkend de microsd niet dus via een cardreader lukt het ook niet.
Hoop op een gouden tip.
[ Voor 4% gewijzigd door Asprine op 24-03-2018 10:19 ]
Als work around: onedrive? Gaat even duren en is geen oplossing voor je wegvallende verbinding maar wel je foto's lokaal (via cloud dan).Asprine schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 10:19:
Als ik bestanden probeer over te zetten van mij S7 naar OSX Sierra via USB verliest met S7 de USB connectie na enige tijd. Iemand enig idee? ik gebruik Android file transfer en Handshare maar beide geven problemen.
Hoop op een gouden tip.
Daikin EHVH08S23EJ9W binnen, ERGA08EAV3H7 buiten | Alfen Eve Single Pro-Line 3-fase | HassIO | DJI Mini 2 | Paard | MK3 ST | fixt keukenapparatuur en WaDro | HT-A2 | gasloos | RF900R | KLR650
Verwijderd
Kleine veiligheidsupdate komt net binnen. Geen andere nieuwigheden tot dus ver waargenomen.
Meer info: https://www.sammobile.com...ve-latest-security-patch/
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2018 13:08 ]
En binnen gehengeld.Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2018 @ 13:06:
Kleine veiligheidsupdate komt net binnen. Geen andere nieuwigheden tot dus ver waargenomen.
Nieuws Consumentenbond en Samsung naar de rechtbank om updates smartphones
[ Voor 21% gewijzigd door aReaRe op 26-03-2018 15:20 ]
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
Hier niks, duurt altijd iets langer dan in Nederland
Verwijderd
Ze hebben waarschijnlijk nieuwe leden nodig. Dan schreeuwen ze iets waar samsung al jaren ombekend staat.
Maar met maandelijks een beveiligingsupdate hoor je mij niet klagen. Zelfs de Note 4 uit 2014 krijgt deze nog.
Verwijderd
Als de consumentenbond dit wint is er natuurlijk een precedent waar ook andere fabrikanten wat mee moeten als ze hier toestellen verkopen.Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 09:22:
[...]
Ze hebben waarschijnlijk nieuwe leden nodig. Dan schreeuwen ze iets waar samsung al jaren ombekend staat.
Maar met maandelijks een beveiligingsupdate hoor je mij niet klagen. Zelfs de Note 4 uit 2014 krijgt deze nog.
Los van dat ze hier Samsung voor pakken, wat ik ook niet helemaal snap, vind ik het helemaal dikke prima dat ze dit doen.
Je kan het zieltjes winnen noemen maar software support is wel degelijk een probleem in android land.
Verwijderd
Niet alleen in android land ook andere besturingssystemen.Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 12:28:
[...]
Als de consumentenbond dit wint is er natuurlijk een precedent waar ook andere fabrikanten wat mee moeten als ze hier toestellen verkopen.
Los van dat ze hier Samsung voor pakken, wat ik ook niet helemaal snap, vind ik het helemaal dikke prima dat ze dit doen.
Je kan het zieltjes winnen noemen maar software support is wel degelijk een probleem in android land.
Alleen zijn de reacties vaak zo overdreven. Als of hun toestel dan in eens niet meer werkt. En dat ze zelf niks tegen bedreigingen kunnen doen.

Verwijderd
Als je te maken hebt met software issues zoals zo'n Blueborne kan je daar inderdaad geen drol mee buiten Blutooth niet meer gebruiken/uitzetten. Vind ik geen rieele oplossing.Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 13:18:
[...]
Niet alleen in android land ook andere besturingssystemen.
Alleen zijn de reacties vaak zo overdreven. Als of hun toestel dan in eens niet meer werkt. En dat ze zelf niks tegen bedreigingen kunnen doen.
Een telefoon is inderdaad niet opeens helemaal stuk, maar ik vind een telefoon die geen updates meer krijgt niet iets wat je nog een noemenswaardige periode in gebruik zou moeten hebben want je loopt gewoon risico op ellende.
Ook is het een kwestie van tijd voordat je te maken krijgt met andere beperkingen. Het is wachten tot skimmers zich gaan wenden tot smartphones en banken gaan dan vroeg of laat ook gewoon Android patchlevels afdwingen.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2018 13:29 ]
Verwijderd
Wat ik al zei: Zolang er maandelijke beveilingsupdates zijn is er geen reden voor paniek.Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 13:27:
[...]
Als je te maken hebt met software issues zoals zo'n Blueborne kan je daar inderdaad geen drol mee buiten Blutooth niet meer gebruiken/uitzetten. Vind ik geen rieele oplossing.
Een telefoon is inderdaad niet opeens helemaal stuk, maar ik vind een telefoon die geen updates meer krijgt niet iets wat je nog een noemenswaardige periode in gebruik zou moeten hebben want je loopt gewoon risico op ellende.
Ook is het een kwestie van tijd voordat je te maken krijgt met andere beperkingen. Het is wachten tot skimmers zich gaan wenden tot smartphones en banken gaan dan vroeg of laat ook gewoon Android patchlevels afdwingen.
Verwijderd
Nieuw toestel is nog altijd gewoon 600~900 euro als je weer gaat voor een "voorlaatste" of zelfs huidige vlaggenschip phone (wat voor de hand ligt als je en S7 hebt), nieuwwaarde van een S7 is daarbij ook nog gewoon 350 euro. 250 euro is veel geld maar volgens mij nog prima economisch.Palomar schreef op zondag 18 maart 2018 @ 12:45:
[...]
Ik heb laatst uitgezocht wat het vervangen van de voorkant moet kosten en daar word je niet vrolijk van. Je gaat zo richting de 200 euro. Batterij vervangen zal ook snel rond de 50 euro kosten. Voor een 2 jaar oude telefoon zou ik dan wel goed overwegen of je dat bedrag niet liever in een nieuwe telefoon wilt steken.
Ik snap het best hoor als je zo'n verleten telefoon aangrijpt om een nieuwe te kopen, ik heb zelf ook een S8+ gekocht toen mijn S7 bij samsung lag voor de laadpoort, maar dat is zeker geen economische move geweest...
Ja maar de grap is dus dat dat niet voor elke telefoonbouwer een gegeven is dat je die maandelijkse updates krijgt...Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 19:18:
[...]
Wat ik al zei: Zolang er maandelijke beveilingsupdates zijn is er geen reden voor paniek.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2018 13:41 ]
Ik heb de laatste twee weken opeens last van pop-ups / reclame als ik doe surfen. Ik gebruik alleen maar Chrome ( niet de Samsung Internet app of een andere browser ) in combinatie met Disconnect Pro for Samsung. Daarvoor had ik der eigenlijk nooit last van. Ik heb geen vreemde apps geïnstalleerd de laatste weken en mijn S7 Edge is niet van root voorzien. Uiteraard is de laatste update van maart geïnstalleerd. Iemand enig idee hoe en of ik iets hieraan kan doen
Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i
Chrome even fris maken. Instellingen, apps, chrome, opslag, ruimte beheer. Gegevens wissen. Daarna chrome openen en weer inloggen met je google account.Apoca schreef op zondag 1 april 2018 @ 20:03:
Ik heb de laatste twee weken opeens last van pop-ups / reclame als ik doe surfen. Ik gebruik alleen maar Chrome ( niet de Samsung Internet app of een andere browser ) in combinatie met Disconnect Pro for Samsung. Daarvoor had ik der eigenlijk nooit last van. Ik heb geen vreemde apps geïnstalleerd de laatste weken en mijn S7 Edge is niet van root voorzien. Uiteraard is de laatste update van maart geïnstalleerd. Iemand enig idee hoe en of ik iets hieraan kan doen
Is simpel te verklaren, Samsung en Apple (iIphone) haar telefoon lijn zijn de grootste in Nederland. Apple haar beleid is niks mis mee, meeste telefoons krijgen minimaal 4 jaar ondersteuning qua updates.Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 12:28:
[...]
Fabrikant Samsung is hier lakser mee, top toestellen kunnen op dit moment minimaal 2 jaar updates ontvangen misschien zelfs iets meer, heb je geen top toestel dan kan het zo zijn dat of niet elke maand beveiliging updates krijgt en deze dus om het kwartaal krijgt...
En heb je geen top toestel en de 2 jaar zijn over is de ondersteuning helaas ook gelijk klaar... daar zit je dan met je toestel waar je 200 tot 500 euro aan hebt uitgegeven.
Dat is de reden waarom ze Samsung aanpakken, als dit een succes wordt en Samsung wordt bekent met haar goede update beleid moeten anderen fabrikanten wel volgen willen ze nog klanten houden, want een LG, HTC of Sony kunnen er ook wel wat van.
Dat is dus de issue... dit gebeurt nog steeds heel vaak niet in de praktijk.Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 19:18:
[...]
Wat ik al zei: Zolang er maandelijke beveilingsupdates zijn is er geen reden voor paniek.
De enige op dit moment zijn de Nexus/Pixel toestellen en Nokia met haar Android One programma, Samsung is alleen heel snel met haar S7,S8 en S9 series en de A5 2017 in Nederland, voor de rest houd het helaas een beetje op (Motorola helaas niet meer sinds het onder Lenovo valt).
Nu de samsung S7 twee maanden in gebruik en tot nu toe tevreden. Hij is lekker snel en stabiel. Accu gaat sowieso een dag mee en het draadloos laden vind ik ideaal (i.c.m. een Ikea draadloos oplaad station) Wel irriteer ik mij aan al die samsung apps.. alleen daarvoor al zou ik overstappen naar een custom rom. Helaas vervalt dan mijn garantie dus blijf ik maar bij de stock firmware.
Verwijderd
Die kan je uitschakelen via BK Manager kan dat heel eenvoudig.lookslikeyou schreef op maandag 2 april 2018 @ 23:59:
Nu de samsung S7 twee maanden in gebruik en tot nu toe tevreden. Hij is lekker snel en stabiel. Accu gaat sowieso een dag mee en het draadloos laden vind ik ideaal (i.c.m. een Ikea draadloos oplaad station) Wel irriteer ik mij aan al die samsung apps.. alleen daarvoor al zou ik overstappen naar een custom rom. Helaas vervalt dan mijn garantie dus blijf ik maar bij de stock firmware.
Zo kan je ook een betaalde thema downloaden als proef (normaal gaat dat thema na 5 minuten weer weg maar als je via BK Manager de twee thema apps uitschakelt en de cache daarvan verwijderd dan kan je onbeperkt van dat thema gebruik maken.
Bedankt voor de tip! Nu nog een addblocker die over het hele systeem werkt en dan is rooten niet meer noodzakelijk.Verwijderd schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 09:10:
[...]
Die kan je uitschakelen via BK Manager kan dat heel eenvoudig.
Zo kan je ook een betaalde thema downloaden als proef (normaal gaat dat thema na 5 minuten weer weg maar als je via BK Manager de twee thema apps uitschakelt en de cache daarvan verwijderd dan kan je onbeperkt van dat thema gebruik maken.
In de Samsung App store staat Disconnect Pro. Die heb ik ooit gratis kunnen downloaden omdat ik een S7 had. Doet wat jij wil.Aghanim schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 14:57:
[...]
Bedankt voor de tip! Nu nog een addblocker die over het hele systeem werkt en dan is rooten niet meer noodzakelijk.
Inderdaad super fijne app!Ko de Boswachter schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 15:01:
[...]
In de Samsung App store staat Disconnect Pro. Die heb ik ooit gratis kunnen downloaden omdat ik een S7 had. Doet wat jij wil.
Klein nadeel is dat je bij Google niet meer op de bovenste (gesponsorde) hits kan klikken, want die worden ook geblokkeerd
Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan
Verwijderd
SABS of Adhell2(3?) doet dit.Aghanim schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 14:57:
[...]
Bedankt voor de tip! Nu nog een addblocker die over het hele systeem werkt en dan is rooten niet meer noodzakelijk.
https://forum.xda-develop...less-ad-blocking-t3663559
Goede tip! App schijnt alleen helaas niet meer te downloaden te zijn. Maar eens even verder kijken.Ko de Boswachter schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 15:01:
[...]
In de Samsung App store staat Disconnect Pro. Die heb ik ooit gratis kunnen downloaden omdat ik een S7 had. Doet wat jij wil.
SABS ook niet meer te downloaden blijkbaar. Balen.
[ Voor 7% gewijzigd door Aghanim op 03-04-2018 20:18 ]
Verwijderd
Adhell 3 misschien?Aghanim schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 20:03:
[...]
Goede tip! App schijnt alleen helaas niet meer te downloaden te zijn. Maar eens even verder kijken.
SABS ook niet meer te downloaden blijkbaar. Balen.
https://www.androidsage.c...axy-devices-apk-download/
vroeg me al af waarom die linkjes het nooit doen bij mij.. weer wat geleerdarjanpvt schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 15:26:
[...]
Inderdaad super fijne app!
Klein nadeel is dat je bij Google niet meer op de bovenste (gesponsorde) hits kan klikken, want die worden ook geblokkeerd
Deze is nog wel te downloaden. Gisteren geïnstalleerd maar als adblocker vind ik het wel erg matig. Ik zie op de meeste websites nog reclames van o.a. Bol.com en T-mobile. Vervolgens ook de host file van Adaway toegevoegd, die gebruik ik normaal bij een geroot systeem, maar ook dan is reclame nog zichtbaar die ik op een geroot systeem niet zie. Adhell is ingeschakeld maar lijkt niet te werken.Verwijderd schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 23:45:
[...]
Adhell 3 misschien?
https://www.androidsage.c...axy-devices-apk-download/
En nu wachtend op Oreo 
Misschien zal dit beter zijn, want naar het schijnt hebben ze paar apps verwijderd
Misschien zal dit beter zijn, want naar het schijnt hebben ze paar apps verwijderd
Burger King ManagerVerwijderd schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 09:10:
[...]
Die kan je uitschakelen via BK Manager kan dat heel eenvoudig.
Of bedoel je BK Package Disabler?
Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4
dat onderste iddaudiojunk schreef op donderdag 5 april 2018 @ 09:56:
[...]
Burger King Manager![]()
Verwijderd
Bij mij heet deze BK Manager. En als die runt staat er BK Disabler.audiojunk schreef op donderdag 5 april 2018 @ 09:56:
[...]
Burger King Manager![]()
Als ik op BK Manager zoek in de Play Store kom ik bij Burger King uitVerwijderd schreef op donderdag 5 april 2018 @ 20:42:
[...]
Bij mij heet deze BK Manager. En als die runt staat er BK Disabler.
BK Package Disabler.
Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4
Verwijderd
Klopt, zo heet die in de Play Store. Ik heb deze ook geïnstalleerd maar onder het icon staat BK Manager. Als ik hem open heet die BK Disabler. Als ik in het overzicht van alle openstaande apps kijk heet die MDM Extension 2.audiojunk schreef op donderdag 5 april 2018 @ 22:52:
[...]
Als ik op BK Manager zoek in de Play Store kom ik bij Burger King uitmaar als ik verder zoek vind ik
BK Package Disabler.
Ik verwacht dat de app developer heeft zitten slapen.
Adhell werkt uiteindelijk prima, maar niet in Chrome helaas. Daar ging het me vooral om. Op zoek naar een andere browser toevallig eens de Samsung Internet browser opgestart die standaard op de S7 zit. Deze blijkt standaard ads te blijven en bevat daarnaast nog een aantal handige features die Chrome mist. Soms is het zo eenvoudig
Ik heb uitgezocht waarom het niet meer werkte in Chrome. Dit komt door een nieuwe update van Chrome waar async DNS gebruikt wordt. Dit zorgt er uiteindelijk voor dat adhell of sabs niet meer goed werken. Het zijn namelijk DNS based blockers. Async DNS uitzetten in Chrome en ads blokkeren werkt weer.Aghanim schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 08:50:
Adhell werkt uiteindelijk prima, maar niet in Chrome helaas. Daar ging het me vooral om. Op zoek naar een andere browser toevallig eens de Samsung Internet browser opgestart die standaard op de S7 zit. Deze blijkt standaard ads te blijven en bevat daarnaast nog een aantal handige features die Chrome mist. Soms is het zo eenvoudig
Jij bent de held van de dagPhntm schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 23:49:
[...]
Ik heb uitgezocht waarom het niet meer werkte in Chrome. Dit komt door een nieuwe update van Chrome waar async DNS gebruikt wordt. Dit zorgt er uiteindelijk voor dat adhell of sabs niet meer goed werken. Het zijn namelijk DNS based blockers. Async DNS uitzetten in Chrome en ads blokkeren werkt weer.
Ik word gek van die piep van mijn draadloze lader, vooral 's nachts als de accu vol is...
Het geluid van het aansluiten van een lader is eenvoudig uit te zetten in Settings | Geluiden.
Maar het WirelessCharging geluid helaas niet....
Met root kun je het geluidsbestand aanpassen (vervangen door een stilte).
Nu ben ik benieuwd of het mensen gelukt is zonder root het geluid weg te krijgen?
Het geluid van het aansluiten van een lader is eenvoudig uit te zetten in Settings | Geluiden.
Maar het WirelessCharging geluid helaas niet....
Met root kun je het geluidsbestand aanpassen (vervangen door een stilte).
Nu ben ik benieuwd of het mensen gelukt is zonder root het geluid weg te krijgen?
Dank.
Door jullie heb ik een Qi lader geprobeerd van iemand anders: geen geluid ....
Domdomdom. Ga dus de piëzo speaker verwijderen van mijn lader.
http://tim.cexx.org/?p=1351
Door jullie heb ik een Qi lader geprobeerd van iemand anders: geen geluid ....
Domdomdom. Ga dus de piëzo speaker verwijderen van mijn lader.
http://tim.cexx.org/?p=1351
[ Voor 11% gewijzigd door emmerx op 10-04-2018 00:12 . Reden: link ]
Verwijderd
De Turkse website die het ongeveer goed had met de release van de Nougat update heeft de datum veranderd van 13 naar 27 april voor de Oreo update.
http://www.guncelmiyiz.com/cihaz/sm-g935f
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2018 15:41 . Reden: Taalvautje verbeterd. ]
oehh. ben benieuwd. Eindelijk mooiere én nieuwe emojiVerwijderd schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 15:13:
De Turkse website die het ongeveer goed had met de release van de Nougat update heeft de datum veranderd van 13 naar 27 april voor de Oreo update.
Verwijderd
In Canada komt oreo in mei volgens:giovanni2903 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 03:53:
[...]
oehh. ben benieuwd. Eindelijk mooiere én nieuwe emoji
https://www.theandroidsou...t-for-may-2018-in-canada/
ik wacht het rustig af, alles werkt prima nu behalve dat de nieuwste emoji niet te zien zijnVerwijderd schreef op woensdag 11 april 2018 @ 09:44:
[...]
In Canada komt oreo in mei volgens:
https://www.theandroidsou...t-for-may-2018-in-canada/
Je wilt een nieuwe update vanwege de Emoji?giovanni2903 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 03:53:
[...]
oehh. ben benieuwd. Eindelijk mooiere én nieuwe emoji
Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan
oa, en hopelijk andere nuttige nieuwe features ofcarjanpvt schreef op woensdag 11 april 2018 @ 15:32:
[...]
Je wilt een nieuwe update vanwege de Emoji?
Misschien kom ik uit een ei, maar waar zie ik die andere emoji dan terug? Ik gebruik die dingen alleen in Whatsapp en Telegram en die gebruiken eigen emoji...arjanpvt schreef op woensdag 11 april 2018 @ 15:32:
[...]
Je wilt een nieuwe update vanwege de Emoji?
snapchat, instagramjongetje schreef op woensdag 11 april 2018 @ 18:23:
[...]
Misschien kom ik uit een ei, maar waar zie ik die andere emoji dan terug? Ik gebruik die dingen alleen in Whatsapp en Telegram en die gebruiken eigen emoji...
Mhmm jammer, maar we zullen zien. Beter dat ze er de tijd voor nemen dan alles snel afraffelen, dan nog vind ik het anno 2018 een traag update/upgrade beleid. Ze hoeven het niet in 1 dag af te hebben, maar oreo haar release was eind augustus bijna 8 a bijna 9 maanden verder komt de update er pas... tja.Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 15:13:
Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Oreo update: [Samsung Galaxy S7 Serie] Oreo update (Issues/Problemen)
- Prijs, winkels en levertijden: [Samsung Galaxy S7-serie] Levertijden & Prijzen.
- Accessoires: [Samsung Galaxy S7 / S7 edge] Accessoires Topic.
- Batterij problemen: [Samsung Galaxy S7 serie] Battery-drain topic.
- Rooten en custom recovery en rom's: [Samsung Galaxy S7 serie] rooten en custom rom's topic.
- Gear VR: Samsung Gear VR
- RMA & Support: [Samsung] RMA & Support
- Geen extene links naar APK's aub, zie De regels voor dit forum
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Oreo update: [Samsung Galaxy S7 Serie] Oreo update (Issues/Problemen)
- Prijs, winkels en levertijden: [Samsung Galaxy S7-serie] Levertijden & Prijzen.
- Accessoires: [Samsung Galaxy S7 / S7 edge] Accessoires Topic.
- Batterij problemen: [Samsung Galaxy S7 serie] Battery-drain topic.
- Rooten en custom recovery en rom's: [Samsung Galaxy S7 serie] rooten en custom rom's topic.
- Gear VR: Samsung Gear VR
- RMA & Support: [Samsung] RMA & Support
- Geen extene links naar APK's aub, zie De regels voor dit forum