Mijn S7 edge heeft veel last van de koude... Tijdens mijn werk blijft mijn S7 edge in het handschoenenkastje van mijn auto liggen. Om de accu te sparen (ik gebruik hem dan toch niet) zet ik hem uit. Maar ook als ik hem aan laat staan, is hij daarna bijna altijd vastgelopen.
Als het dus wat frisjes is (zoals afgelopen maanden) is hij daarna helemaal van de wapper. Denk hierbij aan temperaturen van onder de pakweg 12 graden.
Is hij nog wat kouder is (zeg onder de 8 graden) dan start hij niet meer op en krijg ik de melding
code:
1
| Custom binary blocked by FRP Lock |
te zien en schakelt hij na een paar seconden weer uit.
Wordt hij wat warmer (maar nog steeds niet op 'broekzaktemperatuur') dan krijg ik de volgende melding;
code:
1
2
3
4
5
6
| Verification failed
Unable to restart your device. The in-
tegrity verification has failed. You need
to reset your device to factory default
settings. This will erase all your data. |
Dan krijg ik de keuze om het toestel naar factory settings te resetten (wat ik eigenwijs genoeg niet doe) maar ik kan het toestel dan wel weer gewoon uit zetten, wat ik dan ook maar doe.
Is hij weer op normale temperatuur dan is er niets meer aan de hand en start hij gewoon op.
Wie herkent dit? Het is gewoon een standaard S7 Edge, met z'n normale updates. Niks geen custom roms of zo...