Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 90 ... 126 Laatste
Acties:
  • 615.632 views

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Mijn kickstand is na een paar keer gebruiken (waarbij hij vrij moeilijk open ging) helemaal lam, als ik handheld speel zit hij steeds los :{

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-11 23:07
http://nintendoeverything...h-as-a-console-exclusive/

Blossom Tales komt naar de Switch. :9~

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Terpstars
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:29
Ik kende deze titel niet. Heb zojuist een trailer bekeken, maar lijkt me wel heel erg een Zelda kloon.
Of valt dat wel mee?

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12:05
Verwijderd schreef op zondag 3 september 2017 @ 09:07:
Shit...
Ik begin beetje paniek te raken heh
Ik krijg de kickstand gewoon niet open..
Ik heb geen nagels het lukt me gewoon echt niet heh weer ff niet wat ik moet doen nou ik wil er een kaartje in stoppen :/
De onderkant van de kickstand heeft een dun rubber streepje zodat als deze gebruikt wordt in tabletop mode niet wegglijdt.

Probeer jij met je nagels de stand te openen voor het rubberen streepje of daarna (daarna is richting de onderkant).

Ik probeerde de eerste keer dat eerste, koste mij een nagel ook nog omdat het op een kleine opening lijkt maar niet diegene is die je moet hebben, de onderste was de juist.

gelukkig groeien nagels gewoon terug

• DevWouter
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 21:35

DevWouter

Creator of Todo2d.com

Ik wacht wel op Buttercup Tales of Bubbles Tales. Dan kan ik ze alle drie kopen :+

"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel

• AstralizeR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-10 17:02

AstralizeR

Foar de kofje net eamelje!

Xenoblade 2 website is live, maar nog wel 'under construction'.
http://xenobladechronicles2.nintendo.com/

SW-1682-5926-5204

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:28

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

AstralizeR schreef op maandag 4 september 2017 @ 14:04:
Xenoblade 2 website is live, maar nog wel 'under construction'.
http://xenobladechronicles2.nintendo.com/
Ik heb nog steeds moeite met beseffen dat de game daadwerkelijk in 2017 gereleased wordt.

Ondertussen halverwege deeltje 1, ik heb het gevoel dat de game nu echt 'los komt' :)

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• Fusionmania
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14:36
Iemand die toevallig weet waar je de Snipperclips + Joycon bundel nog kunt krijgen? :)

• msnguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-01 11:25
Fusionmania schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 20:00:
Iemand die toevallig weet waar je de Snipperclips + Joycon bundel nog kunt krijgen? :)
In sommige fysieke winkels liggen ze nog. De Intertoys in Boxtel heeft sowieso nog een setje! :)

• Fusionmania
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14:36
msnguy schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 20:15:
[...]

In sommige fysieke winkels liggen ze nog. De Intertoys in Boxtel heeft sowieso nog een setje! :)
Thanks! Zal ff rondvragen :P

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:58
Eergisteren Splatoon een paar uur gespeeld op de (tijdelijke) Switch van een vriend (hij gaat hem weg doen) en ben blij dat ik die game niet heb gekocht. Ik dacht altijd dat ik slecht was in Call of Duty, maar Splatoon is nog veel frustrerender en hectischer vind ik.

Zal ook komen door de felle kleurtjes maar ik vind het totaal niet overzichtelijk, control scheme kan ik niet aan wennen en sommige interacties zijn compleet onlogisch (een spawn punt selecteren vereist bijvoorbeeld veel te veel handelingen). Lijkt ook echt gemaakt voor een klein scherm want op een tv is het niet echt te spelen.

Voeg daar dramatisch slechte matchmaking aan toe en ik snap niet dat dit spel boven een 6 gescoord heeft?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:13
Phusebox schreef op woensdag 6 september 2017 @ 08:13:
Zal ook komen door de felle kleurtjes maar ik vind het totaal niet overzichtelijk,
Wat is er niet overzichtelijk aan? Het enige wat je hoeft te doen is elk stukje grondoppervlak in je eigen kleur te verven.
control scheme kan ik niet aan wennen
Hoe lang heb je gespeeld? Vergeet niet dat het leren van een controlscheme oefening vereist. Het is niet vanzelfsprekend dat je elk spel zo maar kunt oppakken.
en sommige interacties zijn compleet onlogisch (een spawn punt selecteren vereist bijvoorbeeld veel te veel handelingen).
Kaart openen, selecteren, confirmeren? Hoe kan dit in minder handelingen?

spoiler:
Laten we Splatoon 1 negeren waarbij je een dedicated touchscreen had.
Lijkt ook echt gemaakt voor een klein scherm want op een tv is het niet echt te spelen.
Genoeg mensen die het op een tv/monitor spelen. Wat is een specifiek voorbeeld in Splatoon 2 dat aantoont dat er elementen zijn die niet geschikt zijn voor op een tv?
Voeg daar dramatisch slechte matchmaking aan toe en ik snap niet dat dit spel boven een 6 gescoord heeft?
Wat is er mis met matchmaking?

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:58
RayNbow schreef op woensdag 6 september 2017 @ 08:55:
[...]

Wat is er niet overzichtelijk aan? Het enige wat je hoeft te doen is elk stukje grondoppervlak in je eigen kleur te verven.

Hoe lang heb je gespeeld? Vergeet niet dat het leren van een controlscheme oefening vereist. Het is niet vanzelfsprekend dat je elk spel zo maar kunt oppakken.
2,5-3 uur
Kaart openen, selecteren, confirmeren? Hoe kan dit in minder handelingen?
Kaart openen > selecteren klaar. Waarom moet ik eerst nog bevestigen? Je krijgt ook nauwelijks feedback wat je nu hebt geselecteerd. Ik vind de UI in ieder geval echt dramatisch slecht.
Genoeg mensen die het op een tv/monitor spelen. Wat is een specifiek voorbeeld in Splatoon 2 dat aantoont dat er elementen zijn die niet geschikt zijn voor op een tv?
Font size 800 o.a.
Wat is er mis met matchmaking?
Ehm, elke keer 3 minuten wachten tot je 8 man bij elkaar hebt...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• AstralizeR

AstralizeR

@Phusebox Splatoon heeft even tijd nodig om aan te wennen, maar als je het na 3 uur niet snapt, kunt, of niet interesseert dan kun je inderdaad maar beter stoppen. ;)

Na een tijdje is Turfwar misschien ook niet jou ding, maar neem aan dat je dan nog geen Rank/Pro battle hebt kunnen spelen vanwege je level, toevallig wel (voor zo ver beschikbaar) Salmonrun?

Op zich dus wel wat game modes te spelen en een story mode, maar zoals ik al zei, als het je ding niet is dan wordt dat het ook niet. :P

SW-1682-5926-5204

• Particlebox
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 12-12-2023
Van de week Voez aangeschaft. Man, wat een leuke game is dat :) Leuk om 5 minuten op te pakken, gemakkelijk om onderweg te doen en het gaat aardig lang mee op één keer opladen.

Ook uniek dat deze game alleen gebruik maakt van de touchscreen.

Heeft er overigens ook iemand ervaring met I am Setsuna? Ik zit er over na te denken deze game aan te schaffen. Ik heb nu ook Disgaea 5 en vermaak me hier uitstekend mee :D Ik begrijp dat het twee verschillende games zijn maar het valt beide in de categorie jrpg. (Waarbij gezegd moet worden dat Disgaea natuurlijk compleet overdreven is)

• haaibaa2
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:48
Particlebox schreef op woensdag 6 september 2017 @ 09:51:
Van de week Voez aangeschaft. Man, wat een leuke game is dat :) Leuk om 5 minuten op te pakken, gemakkelijk om onderweg te doen en het gaat aardig lang mee op één keer opladen.

Heeft er overigens ook iemand ervaring met I am Setsuna? Ik zit er over na te denken deze game aan te schaffen. Ik heb nu ook Disgaea 5 en vermaak me hier uitstekend mee :D Ik begrijp dat het twee verschillende games zijn maar het valt beide in de categorie jrpg. (Waarbij gezegd moet worden dat Disgaea natuurlijk compleet overdreven is)
I Am Setsuna heb ik gekocht toen die in de aanbieding was. Ik vind het niet zo'n bijzonder spel. De omgevingen lijken allemaal op elkaar, en het verhaal is niet zo boeiend. Maar goed dat is mijn mening op metacritic krijgt het spel een 7,5: http://www.metacritic.com/game/switch/i-am-setsuna.

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:31
De overcooked devs over de aankomende patch tbv framedrops fixes:
Patch has gone into submission so hopefully won't be much longer
bron: twitter
https://twitter.com/Overcookedgame/status/897928467097964544

[ Voor 41% gewijzigd door rudyman85 op 06-09-2017 10:42 ]

• Particlebox
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 12-12-2023
haaibaa2 schreef op woensdag 6 september 2017 @ 10:01:
[...]

I Am Setsuna heb ik gekocht toen die in de aanbieding was. Ik vind het niet zo'n bijzonder spel. De omgevingen lijken allemaal op elkaar, en het verhaal is niet zo boeiend. Maar goed dat is mijn mening op metacritic krijgt het spel een 7,5: http://www.metacritic.com/game/switch/i-am-setsuna.
Hmm... misschien dat ik dan even wacht tot het spel weer in de aanbieding is :+

Edit: iemand anders al leuke jrpg's gedaan/tegengekomen op de Nintendo store?

[ Voor 7% gewijzigd door Particlebox op 06-09-2017 10:49 ]

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:34
Phusebox schreef op woensdag 6 september 2017 @ 08:58:
[...]

2,5-3 uur

[...]

Kaart openen > selecteren klaar. Waarom moet ik eerst nog bevestigen? Je krijgt ook nauwelijks feedback wat je nu hebt geselecteerd. Ik vind de UI in ieder geval echt dramatisch slecht.

[...]

Font size 800 o.a.

[...]

Ehm, elke keer 3 minuten wachten tot je 8 man bij elkaar hebt...
Ik zit altijd al binnen paar seconden in een potje, maar het is handig om eerst de singeplayer in ieder geval minimaal voor de helft door te spelen om de controls onder de knie te krijgen. Ik d8 eerst ook wat zijn die controls kut zeg maar nu speelt het heerlijk weg.
Zou het eerst nog even op die manier proberen en dan een oordeel vellen want als je de controls nog niet beheerst kan je niet echt lekker spelen. Vindt het echt een fantastisch spel en de grond verven met grondoorlog is zo verslavend ofzo toppertje imo

Playstation 5

• AstralizeR

AstralizeR

Xenoblade 2 release datum mogelijk gelekt door Media Markt (Spanje)
Die geeft een datum van 15 December weer op hun website

SW-1682-5926-5204

• RayNbow
AstralizeR schreef op woensdag 6 september 2017 @ 12:36:
Xenoblade 2 release datum mogelijk gelekt door Media Markt (Spanje)
Die geeft een datum van 15 December weer op hun website
Dat is later in de maand dan de release van X (4 december 2015)... gemiste kans. :p

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:29
Ik sluit mij helemaal bij jullie aan: wat is Mario x Rabbids een enorm leuk spel zeg!

• Evernote
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10-11 15:19
outlandos schreef op donderdag 7 september 2017 @ 00:46:
Ik sluit mij helemaal bij jullie aan: wat is Mario x Rabbids een enorm leuk spel zeg!
Hier sluit ik me ook bij aan echt een geweldige game! Inmiddels bij chapter 3 na de midboss en chapter 1 & 2 100% voltooid.

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-11 20:03
Particlebox schreef op woensdag 6 september 2017 @ 09:51:

I am setsuna had ik fysiek en deze week verkocht.
Spel maar 3x aangeraakt, het is zo eentonig als wat en het verhaal is ook erg saai.
Volgend jaar komt Lost Sphear uit van dezelfde makers, dan kan je je characters ook zelf positioneren.

Koop het spel alleen als je hem met een flinke korting kan krijgen, anders is het het geld niet waard (mening).

• Bianca
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Fusionmania schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 20:00:
Is dit: http://www.intertoys.nl/games-en-spelcomputers/gaming-accessoires/controllers-en-accessoires/controllers/joy-con-controllers-set-van-2-rood-plus-blauw-plus-snipperclip# de set die je bedoelt? Als msnguy zegt dat ze nog bij sommige intertoys winkels te koop zijn, kun je via die link de winkelvoorraad opzoeken.

Verwijderd

Vandaag komt eindelijk The Binding of Isaac: Afterbirth+ in de Nederlandse eShop :) Hij is ook al fysiek verkrijgbaar bij o.a. Nedgame.

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 7 september 2017 @ 09:09:
Vandaag komt eindelijk The Binding of Isaac: Afterbirth+ in de Nederlandse eShop :) Hij is ook al fysiek verkrijgbaar bij o.a. Nedgame.
Ik ben ZO blij dat ik dat spel al twee maanden geleden in de US store heb gekocht _/-\o_ Absoluut een aanrader als je van Rogue/Nethack of dual stick shooters houdt :)

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:21
Evernote schreef op donderdag 7 september 2017 @ 07:54:
[...]

Hier sluit ik me ook bij aan echt een geweldige game! Inmiddels bij chapter 3 na de midboss en chapter 1 & 2 100% voltooid.
Ben nog in chapter 1, maar heb op een aantal levels geen perfect score behaald. Normaal zou ik die dan over willen spelen tot ik een perfect score heb en dan verder gaan. Is dat mogelijk? Of kan dat pas nadat je de eerste wereld helemaal hebt uitgespeeld?
(ik dacht dat je dan ook pas nieuwe gebieden zou kunnen unlocken in die wereld)

• AstralizeR

AstralizeR

avec_style schreef op donderdag 7 september 2017 @ 09:53:
[...]

Ben nog in chapter 1, maar heb op een aantal levels geen perfect score behaald. Normaal zou ik die dan over willen spelen tot ik een perfect score heb en dan verder gaan. Is dat mogelijk? Of kan dat pas nadat je de eerste wereld helemaal hebt uitgespeeld?
(ik dacht dat je dan ook pas nieuwe gebieden zou kunnen unlocken in die wereld)
Als je de eerste wereld helemaal hebt gedaan kun je via de 'Wasmachine' missies opnieuw spelen
Die verschijnt pas na het uitspelen van de eerste wereld en kun je vinden links naast het kasteel.
Het spel heeft RPG elementen dus eerst sterker worden maakt de missies makkelijker. :9

SW-1682-5926-5204

• EddoH
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

outlandos schreef op donderdag 7 september 2017 @ 00:46:
+1!

Niet veel tijd gehad, maar gisteravond de eerste echte Boss uitgespeeld en wat was dat geweldig leuk!
Wel enkele battles halverwege opnieuw gestart, want ik wil gewoon alles Perfect scoren :+

Stiekem vind ik dit tot nu toe de leukste game voor de Switch...

[ Voor 12% gewijzigd door EddoH op 07-09-2017 10:31 ]

• Willybubba
  • Laatst online: 14:58

Willybubba

Nut up or shut up.

Erg vet spel inderdaad. Momenteel bezig met de Boss van Wereld 3, die is echt ge-ni-aal. Ik lag dubbel in de trein :D

Alleen, wel lastig. Ik heb het verkeerde team en echt precies bij dat gevecht krijg je voor het gevecht niet de optie om even te wijzigen.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• NMe
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op donderdag 7 september 2017 @ 09:09:
Hmm, ben ik de enige die die game eigenlijk veel te hoog in prijs vindt? Het ziet er uit als een indiegame maar heeft de prijs van een A-titel. De originele BoI vond ik wel geinig verder, Afterbirth+ heb ik nooit gespeeld. En voor deze prijs gaat dat ook niet gebeuren. :P
EddoH schreef op donderdag 7 september 2017 @ 10:31:
Stiekem vind ik dit tot nu toe de leukste game voor de Switch...
Niet te hard zeggen, want Ubisoft is natuurlijk wél evil!

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

NMe schreef op donderdag 7 september 2017 @ 12:55:
[...]

Niet te hard zeggen, want Ubisoft is natuurlijk wél evil!
Oja. En eigenlijk had ik hem ook niet mogen kopen totdat ze tenminste een Assasins Creed port voor de Switch uit hebben gebracht. :+

• Mar.tin
  • Laatst online: 14:22
Ik ben hier nog niet helemaal warm voor Mario + Rabbids, maar misschien komt dat omdat ik het pas 10 minuten gespeeld heb.. Wordt het leuker na de introductie? :+

Verwijderd

NMe schreef op donderdag 7 september 2017 @ 12:55:
[...]

Hmm, ben ik de enige die die game eigenlijk veel te hoog in prijs vindt? Het ziet er uit als een indiegame maar heeft de prijs van een A-titel. De originele BoI vond ik wel geinig verder, Afterbirth+ heb ik nooit gespeeld. En voor deze prijs gaat dat ook niet gebeuren. :P
39,95 is slechts 4 euro meer dan de dezelfde set op Steam. http://store.steampowered..._Rebirth_Complete_Bundle/

En voor die prijs heb je bij de Switch een fysieke versie. Al met al geen slechte prijs.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2017 13:41 ]

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op donderdag 7 september 2017 @ 13:39:
[...]

39,95 is slechts 4 euro meer dan de dezelfde set op Steam. http://store.steampowered..._Rebirth_Complete_Bundle/

En voor die prijs heb je bij de Switch een fysieke versie.
Ik zeg nergens dat ik de prijs op Steam beter vind. :P

Ik vind 't een erg hoge prijs. Een game met dat uiterlijk zou niet meer dan 15 euro mogen kosten, IMO.

Verwijderd

NMe schreef op donderdag 7 september 2017 @ 13:39:
[...]

Ik vind 't een erg hoge prijs. Een game met dat uiterlijk zou niet meer dan 15 euro mogen kosten, IMO.
Een game van Ubisoft zou niet meer dan 50 eurocent mogen kosten, IMO. Maar nee, die kost 60 euro + 20 euro voor een season pass. :X

Nee, dan heb ik veel liever een spel van een developer die goed de Switch aan het supporten is met een flinke hoeveelheid games (Nicalis) inclusief nieuwe games en ports met bonuscontent.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2017 13:47 ]

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ja, want Nicalis support 't allemaal zo lekker, met een game die op 17 maart (!) al beschikbaar was in de VS die vandaag pas (!) beschikbaar is in de EU waarbij er in de tussentijd nul gecommuniceerd werd over de release date. Waarbij het nog een wonder was dat Cave Story+ slechts een maand tussen de US- en EU-releases had zitten, ook zonder verdere communicatie.

Ubisoft staat trouwens zes keer in deze lijst.

[ Voor 13% gewijzigd door NMe op 07-09-2017 13:49 ]

• JackAvery
  • Laatst online: 21:24
NMe schreef op donderdag 7 september 2017 @ 13:39:
[...]

In steam sales en dergelijke was de bundel al verkrijgbaar voor 17-20 euro. Best mogelijk dat later in sales er ook 30-50% afgaat op Switch. BoI is een erg goede game maar voor mij ook geen full price waard, dus ik ga er wat geduld voor hebben. Enter the Gungeon, daarentegen, heb ik nog niet gespeeld en zal dus wat verleidelijker zijn...
Verwijderd schreef op donderdag 7 september 2017 @ 13:42:
[...]

Een game van Ubisoft zou niet meer van 50 eurocent mogen kosten, IMO. Maar nee, die kost 60 euro + 20 euro voor een season pass. :X
Ook voor de Rabbids geldt dat rondshoppen oplevert, ik heb deze zelf voor 43 op de kop getikt. Elke cent waard trouwens want wat een heerlijke game, maar dat is sowieso subjectief :)

• Abom
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:07
Ik vind de xcom-serie heel erg tof. Iedereen is zo positief over Mario+Rabbids...misschien toch maar halen.

Verwijderd

NMe schreef op donderdag 7 september 2017 @ 13:48:
Ja, want Nicalis support 't allemaal zo lekker, met een game die op 17 maart (!) al beschikbaar was in de VS die vandaag pas (!) beschikbaar is in de EU waarbij er in de tussentijd nul gecommuniceerd werd over de release date. Waarbij het nog een wonder was dat Cave Story+ slechts een maand tussen de US- en EU-releases had zitten, ook zonder verdere communicatie.
Nicalis is dan ook een Amerikaanse developer, dus kost het meer moeite om een game in de EU uit te brengen. En gezien dat we vroeger jaren op zulke releases moesten wachten... vind ik dat ze het prima doen.
Ubisoft staat trouwens zes keer in deze lijst.
2x Just Dance :')
1x Monopoly :')
1x Mario + Rabbids (met geld van Nintendo gemaakt)
1x Rayman Legends (oké, leuke game - ondanks het Wii U debacle)
1x een spel wat EIND 2018 uitkomt!

Ja.

En Nicalis staat 11x in die lijst.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op donderdag 7 september 2017 @ 13:53:
[...]

Nicalis is dan ook een Amerikaanse developer, dus kost het meer moeite om een game in de EU uit te brengen. En gezien dat we vroeger jaren op zulke releases moesten wachten... vind ik dat ze het prima doen.
Nintendo is een Japanse developer en weet ook globaal overal op dezelfde dag te releasen. Ubisoft is Europees, en Mario + Rabbids was toch echt overal op dezelfde dag beschikbaar. Hell, de meeste indiegames zijn nota bene overal op dezelfde dag uitgekomen. :z
2x Just Dance :')
1x Monopoly :')
Dat jij een game niet leuk vindt geeft 'm niet meteen geen bestaansrecht. JD verkoopt duidelijk goed, anders zouden ze er niet elk jaar mee komen.
1x Mario + Rabbids (met geld van Nintendo gemaakt)
Daar heb je vást een bron voor. Hint: is niets van waar, Ubisoft heeft alle kosten gedragen en betaalt vrijwel zeker zelfs aan Nintendo voor het mogen gebruiken van hun belangrijkste IP.

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Verwijderd schreef op donderdag 7 september 2017 @ 13:42:
[...]

Een game van Ubisoft zou niet meer dan 50 eurocent mogen kosten, IMO. Maar nee, die kost 60 euro + 20 euro voor een season pass. :X

Nee, dan heb ik veel liever een spel van een developer die goed de Switch aan het supporten is met een flinke hoeveelheid games (Nicalis) inclusief nieuwe games en ports met bonuscontent.
Had jij het niet laatst over of een game wel of niet AAA was etc?

Als je bijna 40,- voor een hersenloze port van een simpele 2d game durf te vragen kun je je beter afvragen of dat terecht is dan de prijs van een hele nieuwe game (met zeer hoge kwaliteit content) die voor een fractie meer te koop is.

Maar we weten allemaal dat enige objectiviteit ver te zoeken is bij je.

[ Voor 4% gewijzigd door EddoH op 07-09-2017 14:01 ]

Verwijderd

NMe schreef op donderdag 7 september 2017 @ 13:56:
[...]

Nintendo is een Japanse developer en weet ook globaal overal op dezelfde dag te releasen. Ubisoft is Europees, en Mario + Rabbids was toch echt overal op dezelfde dag beschikbaar. Hell, de meeste indiegames zijn nota bene overal op dezelfde dag uitgekomen. :z
Nintendo en Ubisoft zijn ook in andere regio's actief. Nicalis NIET. Veel andere indiegames gebruiken andere publishers in lokale regio's om spellen uit te brengen. en volgens mij is Mario + Rabbids nog niet in Japan uit..
[...]

Dat jij een game niet leuk vindt geeft 'm niet meteen geen bestaansrecht. JD verkoopt duidelijk goed, anders zouden ze er niet elk jaar mee komen.
Ubisoft brengt Just Dance OVERAL op uit. Dus die telt mi. niet. En monopoly, tja. Moet ik dat nog gaan uitleggen...?
[...]

Daar heb je vást een bron voor. Hint: is niets van waar, Ubisoft heeft alle kosten gedragen en betaalt vrijwel zeker zelfs aan Nintendo voor het mogen gebruiken van hun belangrijkste IP.
Ja, want Ubisoft gaat zomaar ineens een game voor hun concurrent maken? Nee, daar is 100% zeker geld van Nintendo in gegaan.
EddoH schreef op donderdag 7 september 2017 @ 14:00:
[...]

Had jij het niet laatst over of een game wel of niet AAA was etc?

Als je bijna 40,- voor een hersenloze port van een simpele 2d game durf te vragen kun je je beter afvragen of dat terecht is dan de prijs van een hele nieuwe game (met zeer hoge kwaliteit content) die voor een fractie meer te koop is.
Het is een port idd, maar geen hersenloze port. Het is namelijk één van de betere games die naar de Switch geport is. En een spel van Ubisoft, met alle problemen van Ubisoft (slechte framerate, bugs, season pass, etc.), wat 2x zoveel kost (80 euro versus 40 euro) komt daar echt niet tegenop.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op donderdag 7 september 2017 @ 14:04:
Ja, want Ubisoft gaat zomaar ineens een game voor hun concurrent maken? Nee, daar is 100% zeker geld van Nintendo in gegaan.
Ze hebben niets voor hun concurrent gemaakt. Ze hebben een game verzonnen en die zélf aan Nintendo gepitcht (niet andersom) en Nintendo heeft ze daarna toestemming gegeven om de game te maken, na waarschijnlijk afspraken gemaakt te hebben over wie welk percentage van de inkomsten kreeg. M+R is een Ubisoft-game op Ubisoft's initiatief en Ubisoft's kosten. Zou je weten als je de game niet afgeschreven had in je hoofd zonder er zelfs maar naar te kijken. ;)
Het is een port idd, maar geen hersenloze port. Het is namelijk één van de betere games die naar de Switch geport is. En een spel van Ubisoft, met alle problemen van Ubisoft (slechte framerate, bugs, season pass, etc.), wat 2x zoveel kost (80 euro versus 40 euro) komt daar echt niet tegenop.
Slechte framerate is niet van toepassing op M+R.
Bugs zijn ook amper van toepassing op M+R, het zijn er minder dan bij Zelda gevonden zijn in de eerste week.
Season pass...tsja, sinds wanneer ben je verplicht die te nemen?

[ Voor 27% gewijzigd door NMe op 07-09-2017 14:10 ]

Verwijderd

Houd het aub wel inhoudelijk, dit soort trollerige reacties voegen er niets aan toe

[ Voor 83% gewijzigd door Geronimous op 07-09-2017 20:29 ]

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 7 september 2017 @ 14:04:
Een game voor hun concurrent? Nintendo is een partner van Ubisoft, geen concurrent.

Het is heel simpel: Ubisoft kijkt wat de ontwikkelkosten zijn en wat men verwacht op te brengen. En hieruit zal zijn gebleken dat deze game goed genoeg zou verkopen om centjes op te brengen.
Het is een proefballonnetje, ook voor toekomstige support vanuit Ubi. En een proefballonnetje vanuit Nintendo, wat gebeurd er als we ons IP uitlenen aan een exclusive voor ons eigen systeem.

Uit verschillende dev video's en de E3 presentatie is gebleken dat dit een idee vanuit Ubisoft was, en dat Ubisoft-ontwerpers extreem gespannen waren om hun plannen aan Nintendo te laten zien. Mario+Rabbids was een idee van Ubisoft, dat is zeker.

Ik kan me wel voorstellen dat Nintendo 'kostenloos' quality control heeft gedaan, tegenover een kleine IP licentiedeal waar Nintendo nu aan verdiend. Verder is deze game gewoon ontworpen door Ubi, gebouwd door Ubi en uitgegeven door Ubi. En het gros van de winst is dan ook voor Ubi.

Ik snap dat je een hekel hebt aan Ubisoft, maar sorry: dit is gewoon echt een goede Ubisoft game. Een beetje credits zouden op z'n plaats zijn.
Verwijderd schreef op donderdag 7 september 2017 @ 14:09:
Een Ubisoft game op Ubisoft's initatief en Ubisoft's kosten is anno 2017 genoeg reden om het af te schrijven..
https://www.gamerankings....kingdom-battle/index.html
http://www.metacritic.com...-+-rabbids-kingdom-battle

Er is geen enkele reden om deze game af te schrijven. Mario+Rabbids is een ijzersterke titel die zich zeer goed leent voor de Switch. Hij krijgt niet voor niks bijzonder goede beoordelingen.
Ik kan 'm je van harte aanbevelen, mocht je in staat zijn je anti-ubisoft hoedje af te zetten voor je aan de titel begint.

[ Voor 20% gewijzigd door Richh op 07-09-2017 14:16 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Verwijderd

@Richh Als Ubisoft mij een gratis exemplaar geeft om te testen ga ik ook wel een goed cijfertje geven...

Maar ja, dat gaat niet gebeuren. Plus heb ik genoeg echt leuke games waar ik naar uit kijk deze maand:

1. The Binding of Isaac
2. Metroid: Samus Returns (3DS)
3. Pokkén Tournament DX
4. Dragonball Xenoverse 2

En ja zelfs Ubisoft gaat geld van me krijgen voor
5. Rayman Legends.

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2017 14:23 ]

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:51
Verwijderd schreef op donderdag 7 september 2017 @ 14:21:
@Richh Als Ubisoft mij een gratis exemplaar geeft om te testen ga ik ook wel een goed cijfertje geven...

Maar ja, dat gaat niet gebeuren. Plus heb ik genoeg echt leuke games waar ik naar uit kijk deze maand:

1. The Binding of Isaac
2. Metroid: Samus Returns (3DS)
3. Pokkén Tournament DX
4. Dragonball Xenoverse 2

En ja zelfs Ubisoft gaat geld van me krijgen voor
5. Rayman Legends.
Jji als iemand met een groot Nintendo hart zou er toch ook wel vanuit gaan dat Nintendo ook wel iets aan kwaliteits controle doet als een spel hun eigen personages bevat... ;) , ik denk dat je serieus een vreselijke leuke game laat lopen vanwege wat haat jegens Ubisoft

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 7 september 2017 @ 14:21:
Gast, serieus :F

Neem het dan aan van alle Tweakers hierboven, including me. Ik heb met plezier €60 neergeteld voor die game, hell, het is de reden dat ik nu een Switch heb en niet pas dit najaar. De game is prima ;)

Enneh, de zoveelste Rayman Legends-port wil je wel halen? Ik snap er niks van :P

[ Voor 8% gewijzigd door Richh op 07-09-2017 14:30 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:04
Donnie Darko schreef op donderdag 7 september 2017 @ 14:26:
[...]

Jji als iemand met een groot Nintendo hart zou er toch ook wel vanuit gaan dat Nintendo ook wel iets aan kwaliteits controle doet als een spel hun eigen personages bevat... ;) , ik denk dat je serieus een vreselijke leuke game laat lopen vanwege wat haat jegens Ubisoft
Laat hem lekker. Dat is toch niet ons probleem? Hij mist gewoon een steengoede game die in alles Mario ademt en voor Rayman maakt hij dan weer een uitzondering terwijl die game het symbool is van wat Ubi zijn lieve Nintendo heeft aangedaan 8)7

Giant Bomb hoopt er al op dat dit team de volgende Mario & Luigi gaat maken omdat ze de sfeer nailen.

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:31

Sméagol

Master of Mayhem

LA Noir is bevestigd, komt 14 November uit (geen idee welke regio(s)).

Ik ga 'm waarschijnlijk zelfs halen.. Wou 'm al voor PC, maar was er nooit van gekomen. Heb voor November tot nu toe ook geen andere games in de planning voor zo ver ik weet.

Make lovecraft not warcraft.

• DevWouter

DevWouter

Creator of Todo2d.com

Zullen we ons gewoon beperken tot onze ervaring met de games? Anders hebben we dadelijk weer een moderator nodig die ons moet wijzen waarvoor dit topic is.

Persoonlijk vind ik Mario+Rabbids een leuke game maar ik heb sterk het idee dat ik iets mis. Ik voel namelijk geen band met de personages in tegenstelling tot Fire Emblem of XCom.

Sméagol schreef op donderdag 7 september 2017 @ 15:17:

Ik ga 'm waarschijnlijk zelfs halen.. Wou 'm al voor PC, maar was er nooit van gekomen. Heb voor November tot nu toe ook geen andere games in de planning voor zo ver ik weet.
Nice! Ik heb hem voor de X360, maar de game zou beter tot zijn recht komen op een handheld.

[ Voor 40% gewijzigd door DevWouter op 07-09-2017 15:20 ]

"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:31

Sméagol

Master of Mayhem

Wat Mario + Rabbids betreft. ik heb al een uitgbreide reactie bij de Tweakers review gepost, en zoals ik daar al zei: ik kreeg een flinke korting (gekocht voor 40 euro), maar had er makkelijk 60 euro voor over.. Wat mij betreft is dit een must-have die in het rijtje Zelda, Splatoon en straks Mario hoort, met de kanttekening dat 't genre zelf simpelweg minder mensen aanspreekt. Hou je wel van 't genre, heb je geen excuus. Heb de korting ook direct in de seasonpass gestoken.

Make lovecraft not warcraft.

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-11 23:07
Sméagol schreef op donderdag 7 september 2017 @ 15:17:

Bijbehorend bericht: https://www.rockstargames...-NOIRE-Coming-November-14

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• AstralizeR

AstralizeR

Nooit gespeeld, vraag me ook af of het wel past bij de Switch, zijn er hier geinteresseerden?

SW-1682-5926-5204

• Compworm
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 27-01-2024
AstralizeR schreef op donderdag 7 september 2017 @ 17:01:
Nooit gespeeld, vraag me ook af of het wel past bij de Switch, zijn er hier gedesinteresseerden?
[video]
Als de prijs een beetje schappelijk is (fs2017 plat is 31.49 op steam op t moment) dan heb ik zeker wel interesse. :+ 8)
Maar het moet je wel liggen, ik ben vaak wel te porren voor simulator games. ook al honderden uren in eurotruck zitten..

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Waarom vraag je naar gedesinteresseerden? Lijkt me interessanter om te weten of er mensen juist wel geinteresseerd zijn.

[ Voor 16% gewijzigd door CyBeR op 07-09-2017 17:30 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• AstralizeR

AstralizeR

CyBeR schreef op donderdag 7 september 2017 @ 17:30:
[...]

Waarom vraag je naar gedesinteresseerden? Lijkt me interessanter om te weten of er mensen juist wel geinteresseerd zijn.
Wow, rare autocorrect. - gefixt _O-

SW-1682-5926-5204

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 08-11 19:53
Toch wel weer positief nieuws zo omtrent de Switch!

Een game van Rockstar richting een console/handheld van Nintendo is toch al enige jaren geleden.

Zo'n spel als Farming Simulator is dan wel niet in mijn straatje maar het geeft aan dat ontwikkelaars die de laatste jaren wegbleven bij Nintendo deze console toch een kans willen geven. Ook al zijn het enkele ports.

Die Mario+Rabbids en alle positieve recensies en gebruikersscores die daarbij komen kijken zijn ook goed voor de toekomst van de Switch.

Ik ga die van mijzelf pas weer aanzetten als Mario eind oktober verkrijgbaar is, Mario+Rabbids haal ik wel een keer tegen een leuke prijs. Nu toch geen tijd.

• --_--
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-12-2022
Positief dat Rockstar iets uitbrengt. Jammer dat het LA noire is. Ik kan geen spel noemen met een saaier persoon in de hoofdrol. Aangezien LA noire het toch meer van het verhaal moet hebben was ik er snel klaar mee. Liever gta gehad (of red dead redemption).

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
L.A. Noire nooit gespeeld dus die ga ik zeker kopen!

Ook vandaag toch maar Mario + Rabbids aangeschaft en vind het een heel geinige game! Had ik zeker niet verwacht, ben normaal nogal schuw tegenover turn based strategy.

E: En heb al tijden een enorme Ubisoft afkeer, maar ze hebben het geflikt.
Sméagol schreef op donderdag 7 september 2017 @ 15:26:
Wat Mario + Rabbids betreft. ik heb al een uitgbreide reactie bij de Tweakers review gepost, en zoals ik daar al zei: ik kreeg een flinke korting (gekocht voor 40 euro), maar had er makkelijk 60 euro voor over.. Wat mij betreft is dit een must-have die in het rijtje Zelda, Splatoon en straks Mario hoort, met de kanttekening dat 't genre zelf simpelweg minder mensen aanspreekt. Hou je wel van 't genre, heb je geen excuus. Heb de korting ook direct in de seasonpass gestoken.
Aan de andere kant maken zowel Mario als Rabbids het genre toegankelijker. Ik denk dat dit genre meer wordt gezien als iets voor een mobiele game (en ik zou een game á la dit ook zo op smartphones zien) en mensen daarom misschien wat huiverig zijn. Het blijft een hoop geld.

[ Voor 51% gewijzigd door Thomas op 07-09-2017 22:41 ]

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-11 02:00

Turfschipper

Hup NAC

Ik heb geen idee wat voor game dat is, die rabbits. Turn based gestoorde shooter of zo. Trekt me niet zo als ik de reviews zie.

Maar ben een a-typische speler merk ik, want ik zit op veelal totaal andere games te wachten als de rest. 2d, arcade games ed.

• outlandos
Turfschipper schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 00:02:
Ik heb geen idee wat voor game dat is, die rabbits. Turn based gestoorde shooter of zo. Trekt me niet zo als ik de reviews zie.

Maar ben een a-typische speler merk ik, want ik zit op veelal totaal andere games te wachten als de rest. 2d, arcade games ed.
Nee, dat blijkt inderdaad.

• Beakzz
--_-- schreef op donderdag 7 september 2017 @ 20:08:
Positief dat Rockstar iets uitbrengt. Jammer dat het LA noire is. Ik kan geen spel noemen met een saaier persoon in de hoofdrol. Aangezien LA noire het toch meer van het verhaal moet hebben was ik er snel klaar mee. Liever gta gehad (of red dead redemption).
Eens.. LA Noire vond ik ook saai en je kon na wat oefening aardig uitlezen wie er aan het liegen was. Red Dead Redemption had idd goud geweest op een handheld, maar denk dat ze niks tegenover het 2e deel willen zetten. Dus doe dan maar een HD versie van Vice City of de PSP GTA games ;)

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

De opvolger van de topspin games komt naar de Switch. En dat is wel vet! Serieuze tennisgame is dat.

• Lagune
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-11 14:04

Lagune

Its time for warp

Turfschipper schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 02:35:
De opvolger van de topspin games komt naar de Switch. En dat is wel vet! Serieuze tennisgame is dat.
yes! hier wacht ik op, en mario party..... dan kan eindelijk de N3DS de deur uit

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:49
Hey guys,
Dit weekend ga ik op vakantie, en omdat ik vliegen niet heel leuk vind wil ik vanavond misschien de switch kopen, zodat ik wat afleiding heb in het vliegtuig.
Ik wil er één game bij kopen. Waarschijnlijk wordt dat een twijfel tussen Zelda of Mario & Rabbids. Naast een losse game heb ik nog een klein beetje tijd om demo's te downloaden uit de Nintendo store. Welke demo's zijn leuk om te downloaden? Natuurlijk heel persoonlijk, maar misschien zit er één tussen die iedereen goed bevallen is.

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
technoaddict schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 09:52:
Hey guys,
Dit weekend ga ik op vakantie, en omdat ik vliegen niet heel leuk vind wil ik vanavond misschien de switch kopen, zodat ik wat afleiding heb in het vliegtuig.
Ik wil er één game bij kopen. Waarschijnlijk wordt dat een twijfel tussen Zelda of Mario & Rabbids. Naast een losse game heb ik nog een klein beetje tijd om demo's te downloaden uit de Nintendo store. Welke demo's zijn leuk om te downloaden? Natuurlijk heel persoonlijk, maar misschien zit er één tussen die iedereen goed bevallen is.
Je overweegt Mario+Rabbids dus dan denk ik dat je wel geïnteresseerd bent in Turn Based Strategy. Dan kan ik de Disgaea 5 demo wel aanraden.

Maar als je toch bezig bent, gewoon alle demo's downloaden :+

• avec_style
  • Laatst online: 17:21
Of je kunt alle demo's downloaden in de shop. Dat zijn er toch niet veel en je Switch zal daar genoeg ruimte voor hebben zonder dat je een aparte SD kaart hoeft aan te schaffen.
Even uit mijn hoofd een paar demo's:
- Pokken tournament
- Snipperclips
- Master Blaster zero
- puyo tetris
- Disgaea 5
- Voez
- Rayman Origins

Er zullen nog wel een paar zijn die ik gemist heb.

• technoaddict
Thanks. Als het er idd niet heel veel zijn download ik ze wel allemaal :)

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Je hebt de reviews gelezen, besloten dat het niets voor jou is, maar je hebt nog steeds geen idee wat voor game het is? :P
Er zijn trouwens genoeg 2D Neo Geo games te vinden in de store. Of bedoel je wat anders?

• Beakzz
Turfschipper schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 02:35:
Dat is toch enkel een gerucht tot nu toe?

http://www.nintendolife.c...nintendo_switch_next_year

Ben natuurlijk blij met elke tennisgame aangezien die de laatste jaren ontbreken, maar had liever een Virtua Tennis world tour gezien. Die career mode opzet vond ik echt briljant met de fungames/trainingen tussendoor.

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:21

DukeBox

loves wheat smoothies

Sméagol schreef op donderdag 7 september 2017 @ 15:26:
Wat Mario + Rabbids betreft. ik heb al een uitgbreide reactie bij de Tweakers review gepost, en zoals ik daar al zei: ik kreeg een flinke korting (gekocht voor 40 euro).
Misschien handig voor anderen, bij de ing rentepunten winkel voor € 36,00

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Verwijderd

Hey guys,
Koop voor €6,99 Neo Turf Masters. Het beste golf spel aller tijden, ook leuk om met 2 players tegelijk te spelen.
En Magician Lord, fantastische 2d ghouls n ghosts clone.
En Metal Slug 1 of 3. En Shocktroopers 1. En Last Resort. En Nam 75.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2017 11:10 ]

• Jeroen Sack
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05:59
DukeBox schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 11:02:
[...]

Misschien handig voor anderen, bij de ing rentepunten winkel voor € 36,00
Helaas al uitverkocht, maar bedankt voor de tip, ik heb mezelf aangemeld voor updates.

• Thomas
  • Niet online
Hey guys,
Zelda is echt een must-have. Mario + Rabbids is ook super, maar als je een Switch koopt dan moet je gewoon Zelda hebben :).

• technoaddict
Thomas schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 12:09:
[...]

Zelda is echt een must-have. Mario + Rabbids is ook super, maar als je een Switch koopt dan moet je gewoon Zelda hebben :).
Ik neig idd naar Zelda.
Mario + Rabbids, het is turn based voor groot gedeelte. Althans dat is wat ik net op enkele YouTube filmpjes zag. Somehow ligt turn based mij niet echt.

Splatoon ook enkele filmpjes van bekeken. Lijkt mij wel leuk, maar vooral ook met multiplayer. En ik wil nu een game die echt geschikt is voor SP.

• Thomas
  • Niet online
technoaddict schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 12:15:
[...]

Ik neig idd naar Zelda.
Mario + Rabbids, het is turn based voor groot gedeelte. Althans dat is wat ik net op enkele YouTube filmpjes zag. Somehow ligt turn based mij niet echt.

Splatoon ook enkele filmpjes van bekeken. Lijkt mij wel leuk, maar vooral ook met multiplayer. En ik wil nu een game die echt geschikt is voor SP.
Zelda is tot zover domweg de beste SP. Turn based is ook niet mijn ding maar toch vermaak ik me wel met Mario + Rabbids. Zelda heb ik sinds ik de Switch heb (eind maart) al 215+ uur in zitten, meer dan welke andere SP game dan ook :P. Geweldige game, zou voor iedereen (die het nog niet gespeeld heeft) de eerste Switch game moeten zijn vind ik :).

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

technoaddict schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 12:15:
[...]

Ik neig idd naar Zelda.

Hoewel ik op dit moment meer lol heb met Mario+Rabbids moet je Zelda gewoon gespeeld hebben.
Het is ook gewoon een fatastische 'Switch ervaring' om zo'n grote game handheld te kunnen spelen. Dat is bij Mario+Rabbids natuurlijk wat minder.

• Beakzz
Verwijderd schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 11:07:

Koop voor €6,99 Neo Turf Masters. Het beste golf spel aller tijden, ook leuk om met 2 players tegelijk te spelen.
Lol daar is hij weer hoor. Was alweer bezig te typen waarom dat niet zo is toen ik bedacht dat ik dat geloof ik al 4 x heb gedaan :) Kan wel zeggen dat ik veel meer lol heb met de laatste Everybody's Golf dan met Turf Masters. Vind die laatste erg beperkt om als aanrader te verkondigen. Leuk voor een potje local mp imo.
EddoH schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 13:28:
[...]

Hoewel ik op dit moment meer lol heb met Mario+Rabbids moet je Zelda gewoon gespeeld hebben.
Het is ook gewoon een fatastische 'Switch ervaring' om zo'n grote game handheld te kunnen spelen. Dat is bij Mario+Rabbids natuurlijk wat minder.
Vond Zelda eigenlijk maar mwah achteraf gezien. Heb echt geen moment waar ik aan terug denk en ik was al snel verveeld. Heel apart , want is was aan het begin echt heel enthousiast. Vooral het breken van de wapens ging me zwaar ergeren na een tijdje. Niet om een discussie op te starten, maar de game is niet voor iedereen.

• RayNbow
FE Warriors characters trailer #1:

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Beakzz schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 13:40:
[...]
Vond Zelda eigenlijk maar mwah achteraf gezien. Heb echt geen moment waar ik aan terug denk en ik was al snel verveeld. Heel apart , want is was aan het begin echt heel enthousiast. Vooral het breken van de wapens ging me zwaar ergeren na een tijdje. Niet om een discussie op te starten, maar de game is niet voor iedereen.
Op dit moment heb ik een beetje hetzelfde gevoel; maar de eerste 20-30 uur vond ik fantastisch :P

Ik ben ook voornemens hem ooit eens uit te spelen, omdat het toch wel een uniek spel is. Het is meer door dat unieke aspect, en initiële 'wauw' gevoel dat ik hem aanraad, dan dat het ooit mijn favoriete spel aller tijden zal zijn.

• DevWouter

DevWouter

Creator of Todo2d.com

Beakzz schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 13:40:
[...]

Ik kan me complete scenes herinneren van de Ocarina of Time, maar bij Breath of the Wild kan ik er maar een paar met moeite herinneren. Qua gameplay is Breath of the Wild geweldig, maar qua story/plot ben ik hem al weer vergeten.

• rickstrein3737
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 22-10-2024
Het grootste probleem dat ik had met botw was dat je de hele tijd aan het teleporteren was of echt te ver moest lopen om het nog leuk te vinden.

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Hey guys,
Hou er wel rekening mee dat de batterij na drie uur Zelda spelen waarschijnlijk wel leeg is en je hem dus op de een of andere manier weer van stroom zal moeten voorzien.

Verwijderd

rickstrein3737 schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 13:56:
Het grootste probleem dat ik had met botw was dat je de hele tijd aan het teleporteren was of echt te ver moest lopen om het nog leuk te vinden.
Het is dus eigenlijk een kutspel.

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

blmp

Life is Strange

DevWouter schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 13:54:
[...]

Ik kan me complete scenes herinneren van de Ocarina of Time, maar bij Breath of the Wild kan ik er maar een paar met moeite herinneren. Qua gameplay is Breath of the Wild geweldig, maar qua story/plot ben ik hem al weer vergeten.
Dat klopt inderdaad wel ja. Ocarina of Time zit praktisch volledig in het bloed en Breath of the Wild herinner ik mij vlagen van. Als ik dingen moet opnoemen die echt zijn blijven hangen zijn dat de intro , Mipha's backstory, de herkenbare muziek bij bijv. Rito Village, Kass! en de scene met Ganon als je bij Hyrule Castle aankomt de eerste keer.
rickstrein3737 schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 13:56:
Tsja, dat krijg je met open world games he. Je loopt hier ook niet zo maar even de andere kant van Nederland :P.

Patient gamer

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

EddoH schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 10:21:
[...]

Je hebt de reviews gelezen, besloten dat het niets voor jou is, maar je hebt nog steeds geen idee wat voor game het is? :P
Dat is correct ;) .

En idd, neo geo is zeer goed bezig. Maar wil graag nog meer (Cave) shmups, pacman championsship edition, alle 2D marios en liefst een nieuwe, ghost and goblins, pinball arcade, Etc etc

Dat soort spul. En ik maak me geen enkele zorgen, dat gaat allemaal nog komen denk ik.

Misschien ga ik hem zo wel halen, de Switch. Zal wel nergens liggen denk ik he? Maar goed, daar is een ander topic voor. (Edit: net besteld _/-\o_ )

--

Ik zou ook wel eens een hedendaags Turrican vervolg willen zien.

[ Voor 51% gewijzigd door Turfschipper op 08-09-2017 19:11 ]

• JackAvery
  • Laatst online: 21:24
Met dat de discussie over de invloed van de 'cartridges' op de prijs van Switch games weer is opgelaaid mede dank LA Noire en NBA 2k17, heeft een games-industrie analist die gespecialiseerd is in Azië commentaar erop gegeven. Volgens hem zorgen de extra prijs voor grotere cartridges (hij bespreekt 32GB cards) in combinatie met licentiekosten en dergelijke ervoor dat de prijs voor de publisher 60% hoger is dan publiceren op een 50GB Blu-ray disk. Om dezelfde marges te halen, moet een Switch game momenteel op een 8GB card passen. Volledige uitleg vind je op Twitter.
[...]Naast een losse game heb ik nog een klein beetje tijd om demo's te downloaden uit de Nintendo store. Welke demo's zijn leuk om te downloaden? Natuurlijk heel persoonlijk, maar misschien zit er één tussen die iedereen goed bevallen is.
Nog even de mensen hierboven bijvallen: de demo van Puyo Puyo Tetris is enorm gul als je van Tetris houdt!

Verwijderd

@JackAvery Tja, cartridges zijn ongeveer de enige oplossing voor games op de Switch. Was Nintendo download only gegaan was de Switch direct geflopt. (Zie PSP Go). Waren ze met discs gegaan hadden ze de Switch niet portable kunnen maken.

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12:05
Verwijderd schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 19:09:
@JackAvery Tja, cartridges zijn ongeveer de enige oplossing voor games op de Switch. Was Nintendo download only gegaan was de Switch direct geflopt. (Zie PSP Go). Waren ze met discs gegaan hadden ze de Switch niet portable kunnen maken.
*mompelt iets over de PSP*
JackAvery schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 18:32:
Met dat de discussie over de invloed van de 'cartridges' op de prijs van Switch games weer is opgelaaid mede dank LA Noire en NBA 2k17, heeft een games-industrie analist die gespecialiseerd is in Azië commentaar erop gegeven. Volgens hem zorgen de extra prijs voor grotere cartridges (hij bespreekt 32GB cards) in combinatie met licentiekosten en dergelijke ervoor dat de prijs voor de publisher 60% hoger is dan publiceren op een 50GB Blu-ray disk. Om dezelfde marges te halen, moet een Switch game momenteel op een 8GB card passen. Volledige uitleg vind je op Twitter.

[...]

Nog even de mensen hierboven bijvallen: de demo van Puyo Puyo Tetris is enorm gul als je van Tetris houdt!
Ik vind het maar raar dat het zo duur is om die games op een 32GB kaartje te maken, ik meen ergens gelezen te hebben dat smartphone fabrikanten gemiddeld 9 dollar kwijt zijn voor een 32gb chip dus hoeveel duurder is de cartridge van Nintendo wel niet.

Ik denk dat Nintendo even in de kosten moet gaan knippen qua cartridges, het lijkt wel alsof ze achterover leunen en het hun vrij weinig boeit dat de games duurder zijn vanwege het gebruikte medium.

• outlandos
Mizgala28 schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 19:22:
[...]

*mompelt iets over de PSP*

[...]

Ik vind het maar raar dat het zo duur is om die games op een 32GB kaartje te maken, ik meen ergens gelezen te hebben dat smartphone fabrikanten gemiddeld 9 dollar kwijt zijn voor een 32gb chip dus hoeveel duurder is de cartridge van Nintendo wel niet.

Ik denk dat Nintendo even in de kosten moet gaan knippen qua cartridges, het lijkt wel alsof ze achterover leunen en het hun vrij weinig boeit dat de games duurder zijn vanwege het gebruikte medium.
Dat laatste heeft Nintendo nooit gedaan. Dat ging goed mis met de N64 vs PS1.

Verwijderd

Ja... want UMD discs waren zo goed ;)

90% van al mijn PSP games zaten vol met krassen en het duurde uren voordat een spel opgestart was. Verder was de capaciteit van die discs om te janken. (Je gaat er geen 2+GB game op krijgen ;))

ff opgezocht een UMD disc had een opslagcapaciteit van 1.8GB. (Zie Wikipedia) Breath of the Wild is afgerond 13 GB, je zou dus minimaal 8 UMD discs moeten hebben om daar 1x Breath of the Wild op te krijgen.

Nee. Dan is Nintendo's oplossing echt beter.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2017 19:35 ]

• RayNbow
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/DRGiSC9.gif
?

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:55
PSP had wel een fatsoenlijk racespel :(

Haters everywhere but I don’t really care

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11:53
Verwijderd schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 19:30:
[...]

90% van al mijn PSP games zaten vol met krassen en het duurde uren voordat een spel opgestart was. Verder was de capaciteit van die discs om te janken. (Je gaat er geen 2+GB game op krijgen ;))

ff opgezocht een UMD disc had een opslagcapaciteit van 1.8GB. (Zie Wikipedia) Breath of the Wild is afgerond 13 GB, je zou dus minimaal 8 UMD discs moeten hebben om daar 1x Breath of the Wild op te krijgen.

Totaal geen last van gehad. Heb nooit krassen of lange laadtijden gehad.
En die 1.8GB was toendertijd echt wel prima hoor.

Snap ook niet wat je daarover kan zeuren, dat ding komt uit 2005. De DS uit hetzelfde jaar had maximaal 512MB...
Mizgala28 schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 19:22:
Chips die in smartphones gebruikt worden (eMMC, UFS, of PCIe SSD's) zijn een stuk duurder dan het gewone NAND dat in geheugenkaartjes zit. Nog geen 3 euro voor een 32GB chip en 5 euro voor een 64GB chip. Komen wel nog kosten bovenop natuurlijk, maar zal ook wel weer wat uitgespaard kunnen worden als er in bulk gekocht wordt.

[ Voor 30% gewijzigd door Goudstalen op 08-09-2017 19:42 ]

Verwijderd

Goudstalen schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 19:38:
[...]

Totaal geen last van gehad. Heb nooit krassen of lange laadtijden gehad.
Ik nam dat ding overal mee naartoe (zoals ik nu met m'n Switch doe) en ik had echt wel krassen op veel games. En ik herrinner me vooral Everybody's Tennis met lange laadtijden.
En die 1.8GB was toendertijd echt wel prima hoor.
Juist, toentertijd ja. Maar zelfs als je op dat formaat een BluRay disc gaat maken (qua techniek) kom je niet in de buurt van de opslag van een gemiddelde Switch gamecard (16GB). Waardoor je dus games op meerdere discs krijgt of nog sneller verplichte downloads.
Snap ook niet wat je daarover kan zeuren, dat ding komt uit 2005. De DS uit hetzelfde jaar had maximaal 512MB...
De Switch komt uit 2017, en zal het niet redden met een 1.8GB disc.

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:06
Verwijderd schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 19:30:
[...]

Tja - ik zou het wel logischer vinden als qua disc met de tijd werd meegegaan. Op een dual layer mini Blu ray passen bijna 15GB. :*)

Los van het feit dat ik cartridges wel wat handiger vind inderdaad. Helaas kost dat wat meer... :/

[ Voor 6% gewijzigd door Flozem op 08-09-2017 19:45 ]

Verwijderd

Flozem schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 19:43:
[...]

Tja - ik zou het wel logischer vinden als qua disc met de tijd werd meegegaan. Op een dual layer mini Blu ray passen bijna 15GB. :*)
Dus heb je voor een 32GB spel altijd 2 discs nodig. Waar dat bij de Switch nu 1 kaart kan zijn. En mocht Nintedo ooit 64GB kaarten voor de Switch gaan maken (wat ik wel verwacht) dat zijn dan 4 discs.
Pagina: 1 ... 90 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is een [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen -topic.
Er is een Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic", discussie over prijzen en bestellingen hoort daar thuis.

Er is ook een Super Mario Odyssey topic!