'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Ik ga zo ook maar even langs bij de GM.Richh schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 16:58:
Bij de Game Mania in Almere liggen ze op de toonbank, 59,98. Ik vermaak me wel de terugweg naar huis in de trein
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Ik had 'm zaterdag al, lag gewoon bijneem intertoys in de schappen. (Apeldoorn).Ocin32 schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 15:35:
[...]
Is die vandaag al te krijgen dan? Officiële release datum staat op morgen,..maar misschien toch eventjes een winkel binnenwandelen zo meteen.
iemand die hem toevallig al ergens in de winkel heeft zien liggen?
Heerlijke game. Het wachten waard.
There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X
Had een leuke game verwacht maar de cijfers zijn zelfs hoger dan ik had gehoopt/verwacht.
Verwijderd
Je gaat niets horen want het is briefpost en geen pakketpost.RiCk schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 19:40:
Iemand al wat gehoord van ING Rentepunten winkel over versturen? Heb hem vanmiddag besteld daar.... jaja ongeduldig.
Wat giantgiantus ook al zei, je gaat niks horen.RiCk schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 19:40:
Iemand al wat gehoord van ING Rentepunten winkel over versturen? Heb hem vanmiddag besteld daar.... jaja ongeduldig.
Als je hem voor 16:00 besteld hebt dan krijg je hem morgen gewoon op de mat
Ik zou geen mailtje verwachten m.a.w.Zodra uw bestelling onderweg is, ontvangt u als het product niet door de brievenbus past, een e-mail van Post NL met een track&tracenummer.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Ook nog steeds niks over een pacman championsship edition en geen 2d mario vind ik wel teleurstellend.
Verder hoop ik op streetfighter IV, de laatste versie, dat die naar de Switch komt. Ik heb het idee dat die ook nog gaat komen. streetfighter 2 vind ik net wat te houten klaas-achtig vrees ik. Ben wel gek op retrogames, echter bij fighters vind ik de oude delen toch minder (spectaculair).
Tekken 7 en street fighter V geloof ik niet in dat die naar de Switch komen helaas.
Mensen roepen nog steeds dat er geen games zijn voor de Switch maar ik heb er intussen 19. Als ik de goedkope indies niet meetel blijven er alsnog 7 over, of 8 als ik Snipperclips meetel. Ik heb meer games om te spelen dan tijd om het in te doen.
Edit: oh, en die 20 euro korting die ik kreeg meteen besteed aan de season pass (waar overigens, blijkt nu, ook de pixel pack zit inbegrepen). Wilde ook meteen de DLC voor Shantae halen, maar die's nog niet online (wel de patch die daarvoor nodig is).
[ Voor 24% gewijzigd door Sméagol op 29-08-2017 03:49 ]
Make lovecraft not warcraft.
Klopt, dit schreef ik gisteren op Facebook:NMe schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 02:36:
Mensen roepen nog steeds dat er geen games zijn voor de Switch [...]

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Als ik jou was zou ik het niet doen. Soms is er een freeze van de beelden en met jouw instelling zal dit zeker leiden tot berichtjes over een paar dagen: 5 minuten gespeeld en volstrekt onspeelbaar etcPhusebox schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 08:14:
Mijn Switch staat al sinds april uit... ik wil wel games kopen maar er is helemaal niks dat me interessant lijkt. Ja dan had ik geen Switch moeten kopen, ik weet. Weet eigenlijk niet waar ik op hoopte. Mario + Rabbids is de eerste titel die me echt verrast en die ik wel ga kopen waarschijnlijk. Nu nog kijken of digitaal niet goedkoper kan ergens.
Toch raar. Heb ik gewoon vrijwillig een Rabbids game gekocht en ik vind het nog leuk ook
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Uhm. Niks van gemerkt gister en heb toch zeker al twee uur gespeeld.giantgiantus schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 08:21:
[...]
Als ik jou was zou ik het niet doen. Soms is er een freeze van de beelden en met jouw instelling zal dit zeker leiden tot berichtjes over een paar dagen: 5 minuten gespeeld en volstrekt onspeelbaar etc
Speel jij dan docked of handheld. Want docked mode is niet te doen gewoon zo irritant. En het gebeurt eigenlijk gewoon klokslag. Ook als je de controller los laat en het beeld met rust laat hapert het nog om de minuut.Peter_Aragorn schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 08:27:
[...]
Uhm. Niks van gemerkt gister en heb toch zeker al twee uur gespeeld.
Vanavond misschien ook nog wel kans om er even mee te spelen!
Dat was even puzzelen inderdaad maar dan moet je eerst een stuk van wereld 1 gespeeld hebben. Dan komt de mogelijkheid voor 2 spelers vanzelf. Trust me.Arunia schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 23:33:
Mario+rabbids is een soort tactics spel. Erg leuk. Eens kijken hoe we hem met 2en gaan spelen.
There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X
Gebeurd af en toe inderdaad. Undocked zelf nog niet gezien maar volgens mn vrouw (die er enkele uren in heeft zitten nu) is het handheld ook het geval.Kaasje123 schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 08:29:
[...]
Speel jij dan docked of handheld. Want docked mode is niet te doen gewoon zo irritant. En het gebeurt eigenlijk gewoon klokslag. Ook als je de controller los laat en het beeld met rust laat hapert het nog om de minuut.
Het blijft Ubisoft he 😉 Maar ik heb vertrouwen dat het wel gepatched zal worden.
Heb jij (of iemand anders) al wel kunnen bestellen via de rentepuntenwinkel van de ING? Dit weekend en gisteren ook een aantal keer gecheckt, maar ik zie alleen maar 'dit product is tijdelijk niet leverbaar'...RiCk schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 19:40:
Ik heb gisteren gelijk, nadat ik een mail had gehad, het spel besteld. Later zou ik nog één voor een collega kopen en toen was het al uitverkocht. Hopelijk krijg ik het spel vandaag binnen.Rn82 schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 08:39:
[...]
Heb jij (of iemand anders) al wel kunnen bestellen via de rentepuntenwinkel van de ING? Dit weekend en gisteren ook een aantal keer gecheckt, maar ik zie alleen maar 'dit product is tijdelijk niet leverbaar'...
Same here!PleXtor schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 08:42:
[...]
Ik heb gisteren gelijk, nadat ik een mail had gehad, het spel besteld. Later zou ik nog één voor een collega kopen en toen was het al uitverkocht. Hopelijk krijg ik het spel vandaag binnen.
Volgens mij krijgen ze met die rentepuntenwinkel altijd maar heel beperkte vooraad van iets.Rn82 schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 08:45:
Balen. Die heb ik over het hoofd gezien... Iemand ervaring met de rentepuntenwinkel? Worden deze spellen weer aangevuld of is het basta nu?
Ik heb mij ook wel eens ingeschreven op iets, als je er niet heel snel bij bent is het weer op.
Oh dit was toevallig handheld inderdaad.Kaasje123 schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 08:29:
[...]
Speel jij dan docked of handheld. Want docked mode is niet te doen gewoon zo irritant. En het gebeurt eigenlijk gewoon klokslag. Ook als je de controller los laat en het beeld met rust laat hapert het nog om de minuut.
Maar still: dat fixen ze vast wel
Geen last van gehad in de 2,5 uur die ik heb gespeeld in docked mode.Kaasje123 schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 08:21:
Hebben anderen ook problemen met Mario rabbit kingdom als ze docked spelen? Mijn game hapert dan elke minuut voor een paar seconden. In handheld mode heb ik 0 problemen. Echt super irritant
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Hier slechts een half uurtje maar ook geen problemen gehad.On_E schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 09:32:
[...]
Geen last van gehad in de 2,5 uur die ik heb gespeeld in docked mode.
wordt ook echt wel blij van de muziek. Het is subtiel maar oh zo nostalgisch =)
[ Voor 19% gewijzigd door Sokkeh op 29-08-2017 10:29 ]
Freezes zullen ongetwijfeld op korte termijn opgelost worden.
ooo shmups! me likely! Is even reviews checken dan, want.....waar ik dingen als jaren 90 shmups geweldig vind, is bullethell nou net niet weer iets wat ik leuk vind........of iig nog nooit iets tegengekomen wat me over de streep getrokken heeft, al hoewel ik ikaruga leuk vind (maar wel moeilijkTurfschipper schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 00:58:
Ik lees goede reviews voor aero fighters 2 en strikers 1945. Dus de ports zijn geslaagd. En daar ben ik wel blij mee. Hoop dat Deathsmiles I en II van Cave komen. Dat zijn echt tripple A games voor mij.
Ook nog steeds niks over een pacman championsship edition en geen 2d mario vind ik wel teleurstellend.
Verder hoop ik op streetfighter IV, de laatste versie, dat die naar de Switch komt. Ik heb het idee dat die ook nog gaat komen. streetfighter 2 vind ik net wat te houten klaas-achtig vrees ik. Ben wel gek op retrogames, echter bij fighters vind ik de oude delen toch minder (spectaculair).
Tekken 7 en street fighter V geloof ik niet in dat die naar de Switch komen helaas.
Dan de fighters
Hou je ook van anime fighters? Want blaz blue en met een beetje geluk de nieuwe dragon ball z fighter komen (waarschijnlijk) naar de switch.
Over sf4 heb ik niets gehoord, maar sf2 was een verkoop succes en capcom heeft aangekondigd zeker meer switch games te gaan maken, dus ik vind het helemaal geen gek idee.
Over sf5 en tekken deel ik je mening, ik schat de kans hiervoor ook erg laag in. Waar je je bij sf5 kan af vragen hoe erg het is.....moet wel zeggen dat ze met Abigail en nu Menat (geloof ik) wel 2 interesante dlc chars hebben gereleased.
10 second ninja DONE
En volgens Damon Baker, de hoofdverantwoordelijke voor indie-devs bij NoA, mogen we een aantal reveals verwachten. Hoop op wat releasedata en misschien een paar nieuwe games?Verwijderd schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 19:35:
Nintendo heeft een Nindies showcase aangekondigd voor woensdag avond (onze tijd) om 7 uur.
Voor degenen die Mario + Rabbids nog niet hebben opgepikt maar aan het twijfelen zijn: op Amazon UK kan je deze voor ~37 pond (of ~35 voor Prime leden) bestellen, mits gebruik van kortingscode (VG5OFF35). Was aan het twijfelen, maar die prijs heeft me over de streep getrokken...
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
YouTube: Nintendo x Indies – Nindie-games in aantocht naar de Nintendo ...
edit:
- Steamworld Dig 2
- Monster Boy
- Yoku's Island Express
- Away: Journey to the unexpected
- Nine Parchments
- Flipping Death
- Unbox: Newbies adventure
- Uurnog: Uurnlimited
- Flat Heroes
- Hollow Knight
- Battle chasers: nightwar
- Owlboy
- Huntdown
- Constructor Plus
- Lichtspeer
- State of Mind
- 8-bit armies
- SHU
- World to the West
- Rogue Trooper Redux
- Wargroove
- Tinymetal
- Portal Knights
- Aces of the Luftwaffe
- Semblance
- Brawlout
[ Voor 80% gewijzigd door blmp op 29-08-2017 17:18 . Reden: vergat 2 games -_-, edit bericht ]
Patient gamer
Voor mij Steamworld Dig 2, Wargroove en Tinymetal sowiesoblmp schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 16:06:
Nintendo x Nindies video staat online, zal wel een preview zijn neem ik aan. Flink aantal nieuwe indies en een aantal al eerder aangekondigde.
Mis Stardew Valley nog eigenlijk. Hopelijk komt die woensdag nog langs.
Ja Stardew Valley! Echt een game die perfect is voor de Switch. Even op het gemak wat graantjes oogsten in de zetel, visje vangen op het toiletBeakzz schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 16:16:
[...]
Voor mij Steamworld Dig 2, Wargroove en Tinymetal sowiesoVaag dat Constructor Plus er tussen staat. Is dat weer een aparte versie van Constructor HD of kregen ze de volledige versie niet werkend op de Switch? Dat spel zou tegelijk gereleased worden met de console en pc versie.
Mis Stardew Valley nog eigenlijk. Hopelijk komt die woensdag nog langs.
Steam/XBL: Avioto
Het zijn gewoon 8 extra wapens (eentje voor elk speelbaar karakter) in pixel-stijl. For the record: er zitten honderden wapens in de game en volgens mij is de ene niet per se beter dan de andere.Avioto schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 16:33:
Weet iemand wat de pre order bonus van Mario Rabbids precies is? Ik kan alleen vinden dat het 8 ' weapon types' zijn, maar dat is niet echt duidelijk. Ik heb een hekel aan dlc die de game makkelijker maakt en vooral Ubi heeft daar een handje van. Ik verdien het liever zelf ingame als dat kan.
Dank je! Zal wel veilig zijn dan.NMe schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 16:35:
[...]
Het zijn gewoon 8 extra wapens (eentje voor elk speelbaar karakter) in pixel-stijl. For the record: er zitten honderden wapens in de game en volgens mij is de ene niet per se beter dan de andere.
En m.b.t. last gen:“As much as we would have wanted to (use Frostbite) you can’t without making the whole engine work. We intentionally chose to do a custom engine because we felt that rather and try and get Frostbite running and end up having to downsize things and making it just a smaller, lower-quality version of the PS4 and Xbox One versions, we wanted this to be a FIFA that stands on its own two feet. We want people to recognise it and play it for what it is rather than saying, hey, you’re getting a sh***y, second-rate game. This is a full FIFA that players players will enjoy.”
“If you put the two together you won’t recognise them. When you dock it (and connect to the TV), it’s 1080p and 60 frames per second – Gen 3 (PS3 / Xbox 360) never run on this. We’re also using physics based rendering, another thing that Gen 3 did not have. We’re even putting ICONS in Ultimate Team – Gen 3 won’t have these either.”
[ Voor 68% gewijzigd door blmp op 29-08-2017 17:09 . Reden: typo, kleine uitbreiding, bla ]
Patient gamer
Verwijderd
Ik heb er nog nooit een in een winkel gezien maar online winkels doen 't vrij redelijk tegenwoordig. Nedgame.nl heeft 'm meestal (zo ook nu) op voorraad bijvoorbeeld.Verwijderd schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 17:49:
Is de switch nog steeds beetje moeilijk verkrijgbaar??? MediaMarkt heeft ze niet in rotterdam
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Voor 60 euro vind ik het toch wel een mager spel eigenlijk. Kleine levels, kleine teams, grafisch niet heel bijzonder. Ik wacht wel tot ie goedkoper wordt, Oh nee wacht ik doe niet meer aan fysieke media...
Doe mij maar Stardew en Hollow Knight, ben ik weer maanden zoet!blmp schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 16:06:
Nintendo x Nindies video staat online, zal wel een preview zijn neem ik aan. Flink aantal nieuwe indies en een aantal al eerder aangekondigde. Schijnbaar is deze video getoond op gamescom, al zullen deze games naar verwachting wel aan bod komen morgen gezien Nintendo er zelf over post op Twitter.
edit:
spoiler: lijstje
- Steamworld Dig 2
- Monster Boy
- Yoku's Island Express
- Away: Journey to the unexpected
- Nine Parchments
- Flipping Death
- Unbox: Newbies adventure
- Uurnog: Uurnlimited
- Flat Heroes
- Hollow Knight
- Battle chasers: nightwar
- Owlboy
- Huntdown
- Constructor Plus
- Lichtspeer
- State of Mind
- 8-bit armies
- SHU
- World to the West
- Rogue Trooper Redux
- Wargroove
- Tinymetal
- Portal Knights
- Aces of the Luftwaffe
- Semblance
- Brawlout
Dit lijkt me juist heel bijzonder op een kleine cartridge op een handheld. Ik ben erg onder de indruk wat de Switch daadwerkelijk kan, vooral de open wereld van ZeldaPhusebox schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 19:24:
grafisch niet heel bijzonder
Iemand die me kan helpen?
Verwijderd
Zien er gaaf uit. Helaas heb ik er al tempered glas opzitten waardoor die al wat moeilijker in het dock schuift.
Edit: na een herstart is het weg. Gevalletje 'have you tried turning it off and on again?'
[ Voor 21% gewijzigd door EddoH op 29-08-2017 22:46 ]
Lol, zure reacties zonder het te spelen kunnen dus ook. Wat is nu de informatiewaarde van deze post?Phusebox schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 19:24:
Ik dacht kijk nog maar eens een video van Mario + Rabbids, voorheen had ik alleen gelezen dat het X-COM meets Mario was en dat het goed ontvangen werd.
Voor 60 euro vind ik het toch wel een mager spel eigenlijk. Kleine levels, kleine teams, grafisch niet heel bijzonder. Ik wacht wel tot ie goedkoper wordt, Oh nee wacht ik doe niet meer aan fysieke media...
Misschien mis ik iets? Dat vraag ik me dan af. En k meen ook dat het spel eerst op 40 euro stond? Is toch zeker niet full price waardig.giantgiantus schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 22:11:
[...]
Lol, zure reacties zonder het te spelen kunnen dus ook. Wat is nu de informatiewaarde van deze post?
De informatiewaarde is gelijk aan: wauw vette trailer. Daar ben ik me bewust van.
Hoe kun je dat in hemelsnaam zeggen zonder het gespeeld te hebben? Alle reviews die ik gezien heb zijn positief en ik heb niemand die het spel gekocht heeft horen klagen.Phusebox schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 22:16:
[...]
Misschien mis ik iets? Dat vraag ik me dan af. En k meen ook dat het spel eerst op 40 euro stond? Is toch zeker niet full price waardig.
Er zou meer dan 20 uur gameplay in moeten zitten en ik heb hem voor een kleine €50 uit de Us store gehaald dus ik zou niet weten waarom deze game zijn geld niet waard zou zijn eigenlijk. Op voorhand dan bedoel ik, maar ja dat is jouw aanname ook.Phusebox schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 22:16:
[...]
Misschien mis ik iets? Dat vraag ik me dan af. En k meen ook dat het spel eerst op 40 euro stond? Is toch zeker niet full price waardig.
De informatiewaarde is gelijk aan: wauw vette trailer. Daar ben ik me bewust van.
Mager spel? Vind het spel anders vrij veel diepgang hebben met wapen aspecten zoals bounce damage (uit cover forceren), ink damage (aantal beurten geen wapens kunnen gebruiken) en honey damage (niet kunnen verplaatsen). Ook zijn er vele enemy types om rekening mee te houden (aantal hebben een speciaal wijze om ze het beste te verslaan). Sommige vijanden kunnen bijvoorbeeld teleporteren, of zijn overpowered (150+ damage in 1 hit). Of vijanden die je uit je cover kunnen forcen door bepaalde moves etc.Phusebox schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 19:24:
Voor 60 euro vind ik het toch wel een mager spel eigenlijk. Kleine levels, kleine teams, grafisch niet heel bijzonder.
Moeilijkheidsgraad loopt op zich ook best hard op (naar mijn idee
Volgensmij is hij alleen 40 euro geweest in preorder bij inleveren van Ubisoft punten (Ubisoft site) en/of ING rentepunten (ING site). Prijs is nu volgens mij overal gewoon 55-60. Daarnaast denk ik dat je iets mist ja want qua content en 'diepgang' is het op zich prima hoor; als je van dit soort games houd danPhusebox schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 22:16:
[...]
[ Voor 14% gewijzigd door blmp op 29-08-2017 23:21 ]
Patient gamer
Dat was een pre-order aanbieding als je Ubi-points had. Niet de standaardprijs.Phusebox schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 22:16:
[...]
Overigens ademt de hele game kwaliteit. Van graphics, gameplay, tot soundtrack. Als het niet je ding is moet je het niet kopen, maar dat gezever over 'full-price waardig'... Het is geen game die in 2 maandjes gemaakt is op een zolderkamer.
edit: spuit elf zie ik
[ Voor 5% gewijzigd door EddoH op 29-08-2017 23:02 ]
Die soundtrack inderdaad! Feest van herkenning!EddoH schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 22:50:
Overigens ademt de hele game kwaliteit. Van graphics, gameplay, tot soundtrack.
Ik vind X-COM fantastisch dus ja ik hou zeker van turn based tactische spellen. Wat ik in de video's zag waren dan wellicht de eerste levels alleen want dat zag er allemaal vrij 'plat' uit qua levels (weinig variatie in obstakels, geen binnen ruimtes, kleine levels).blmp schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 22:44:
[...]
Mager spel? Vind het spel anders vrij veel diepgang hebben met wapen aspecten zoals bounce damage (uit cover forceren), ink damage (aantal beurten geen wapens kunnen gebruiken) en honey damage (niet kunnen verplaatsen). Ook zijn er vele enemy types om rekening mee te houden (aantal hebben een speciaal wijze om ze het beste te verslaan). Sommige vijanden kunnen bijvoorbeeld teleporteren, of zijn overpowered (150+ damage in 1 hit). Of vijanden die je uit je cover kunnen forcen door bepaalde moves etc.
Moeilijkheidsgraad loopt op zich ook best hard op (naar mijn idee). Mislukt een level ga je nadenken welke teamsamenstelling is het best, welke skills/wapens heb ik nodig, hoe navigeer ik het beste door het level etc. Het gaat best diep hoor in de latere levels moet ik zeggen. Levels worden ook groter naar mate je verder in de game komt met verschillende goals om tot een 'win' te komen.Zoals bijvoorbeeld een character beschermen/navigeren door een level of 'dood 10 overpowered enemies' etc.
[...]
Volgensmij is hij alleen 40 euro geweest in preorder bij inleveren van Ubisoft punten (Ubisoft site) en/of ING rentepunten (ING site). Prijs is nu volgens mij overal gewoon 55-60. Daarnaast denk ik dat je iets mist ja want qua content en 'diepgang' is het op zich prima hoor; als je van dit soort games houd dan.
Ik ieder geval bedankt voor je inzicht in wat de game nog meer biedt, dat was uit de reviews die ik heb gezien en gelezen niet te halen.
Komt er een tweakers.net review? Dit zijn wel A titels + een nieuwe IP voor Nintendo.NMe schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 22:24:
[...]
Hoe kun je dat in hemelsnaam zeggen zonder het gespeeld te hebben? Alle reviews die ik gezien heb zijn positief en ik heb niemand die het spel gekocht heeft horen klagen.
+ Gear Club geeft zijn eerste Switch gameplay beelden vrij:
Edit: is geen nieuwe ip van Nintendo, thanks sanderev66.
[ Voor 18% gewijzigd door rudyman85 op 30-08-2017 09:22 ]
Ziet er leuk uit, alleen omgevingen zijn niet echt mooirudyman85 schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 08:10:
[...]
Komt er een tweakers.net review? Dit zijn wel A titels + een nieuwe IP voor Nintendo.
[video]
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Doet me denken aan ditrudyman85 schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 08:10:
[...]
Komt er een tweakers.net review? Dit zijn wel A titels + een nieuwe IP voor Nintendo.
[video]
YouTube: MRC: Multi-Racing Championship Game Sample - N64
Ik heb trouwens ook geprobeerd een spel te kopen via de US shop maar dan krijg ik een error. Tegenwoordig heb je bij Nintendo dus ook VPN nodig om dat te doen? Gebruik gift cards om te betalen.
[ Voor 16% gewijzigd door Phusebox op 30-08-2017 09:05 ]
Verwijderd
Het is geen nieuwe IP voor Nintendo. Het is een Ubisoft spel, een spel die dus 0,0 aan inkomsten voor Nintendo genereert en 100% voor een bedrijf die de Switch sneller laat vallen dan dat jij tot 3 kan tellen. En een A titel? Laat me niet lachen.rudyman85 schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 08:10:
[...]
Hij heeft het over Rabbids toch? Dat vind ik wel een A titel voor de Switch...Verwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 09:06:
[...]
Het is geen nieuwe IP voor Nintendo. Het is een Ubisoft spel, een spel die dus 0,0 aan inkomsten voor Nintendo genereert en 100% voor een bedrijf die de Switch sneller laat vallen dan dat jij tot 3 kan tellen. En een A titel? Laat me niet lachen.
Verwijderd
Ik niet.Peter_Aragorn schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 09:07:
[...]
Hij heeft het over Rabbids toch? Dat vind ik wel een A titel voor de Switch...
Heb je hem al gespeeld
Dus is het meteen geen A titel?Verwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 09:10:
[...]
Nee, ik heb genoeg gameplay video's bekeken en het lijkt gewoon echt he-le-maal niks.
Juist een hele goede game imo, de gameplay voor een strategisch spel is heel goed, zit veel details in het spel met ontzettend goede animaties. Het is niet perfect met o.a. framedrops hier en daar maar mag zeker niet in je Switch lijst ontbreken.
SW-1682-5926-5204
Hier ga ik me komende tijd wel mee vermaken
Ik heb 3 uur docked gespeelt. Heb 0x framedrops waargenomen.
Ok, moet toegeven de enige 2x dat ik het had was dat er twee personage in de brand stonden en als een idioot aan het rondrennen waren terwijl de camera er om heen draaide.. verder (nog) niet mee gemaakt, maar de slowdown was wel erg op dat moment.Rudoo schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 09:17:
Gister avond ook een uurtje of 3 Mario + rabbits gespeeld. Erg leuke game!
Hier ga ik me komende tijd wel mee vermaken
Ik heb 3 uur docked gespeelt. Heb 0x framedrops waargenomen.
SW-1682-5926-5204
Jij denkt dat Ubisoft Mario helemaal gratis mag gebruiken? Reken maar dat Nintendo hier een fors percentage van de winst krijgt. En het is inderdaad geen A-titel maar een AAA-titel. Een kwalitatief hoogwaardige game met een breed publiek die uitgebracht is door een grote publisher.Verwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 09:06:
[...]
Het is geen nieuwe IP voor Nintendo. Het is een Ubisoft spel, een spel die dus 0,0 aan inkomsten voor Nintendo genereert en 100% voor een bedrijf die de Switch sneller laat vallen dan dat jij tot 3 kan tellen. En een A titel? Laat me niet lachen.
We kennen allemaal je immense haat voor Ubisoft maar het begint nu echt lachwekkend te worden. Dit is gewoon een prima game en nog steeds loop je te janken dan Ubisoft de Switch liever dropt dan er nog games voor ontwikkelt. Niet serieus te nemen, dit.
Klopt; Rabbits. Nu @sanderev66 het zo zegt klopt dat inderdaad wel dat het geen nieuwe ip voor Nintendo is (zal het doorkrassen)Peter_Aragorn schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 09:07:
[...]
Hij heeft het over Rabbids toch? Dat vind ik wel een A titel voor de Switch...
Verwijderd
Vreemd, ik heb het net ook geprobeerd en kon zonder enig probleem een spel in de US Shop kopen en downloaden.Phusebox schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 08:48:
[...]
Ik heb trouwens ook geprobeerd een spel te kopen via de US shop maar dan krijg ik een error. Tegenwoordig heb je bij Nintendo dus ook VPN nodig om dat te doen? Gebruik gift cards om te betalen.
Het is een C titel, at best. Waar meeste indie games echt ver boven dit spel uit komen. Veder is het een mening, natuurlijk.AstralizeR schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 09:14:
[...]
Dus is het meteen geen A titel?![]()
Juist een hele goede game imo, de gameplay voor een strategisch spel is heel goed, zit veel details in het spel met ontzettend goede animaties. Het is niet perfect met o.a. framedrops hier en daar maar mag zeker niet in je Switch lijst ontbreken.
Dus jij zegt dat dit spel op gelijke voet staat met meesterwerken als Breath of the Wild, Super Mario Odessy, Skyrim, Splatoon 2, MarioKart 8. Sorry, maar zelfs het spel waar het een goedkope rip-off van is (X-COM) komt niet eens in de BUURT van die games.NMe schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 09:20:
[...]
Jij denkt dat Ubisoft Mario helemaal gratis mag gebruiken? Reken maar dat Nintendo hier een fors percentage van de winst krijgt. En het is inderdaad geen A-titel maar een AAA-titel. Een kwalitatief hoogwaardige game met een breed publiek die uitgebracht is door een grote publisher.
En dat is ook precies wat ze doen. Ik zie bv niet de nieuwe Assassin's Creed naar de Switch komen, en waar is de beloofde Steep? Het enige wat ik zie zijn goedkope cashgrabs en ports.We kennen allemaal je immense haat voor Ubisoft maar het begint nu echt lachwekkend te worden. Dit is gewoon een prima game en nog steeds loop je te janken dan Ubisoft de Switch liever dropt dan er nog games voor ontwikkelt. Niet serieus te nemen, dit.
P.S.: Mijn inmense haat voor Ubisoft is voorbij op het moment dat ze aankondigen dat Beyond Good and Evil 2 naar de Switch komt.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2017 09:32 ]
Of games een A-, B- of C-titel krijgen is geen mening, dat is gewoon feit en afhankelijk van een aantal factoren. Zoek het eens op. Daarnaast: je hebt de game niet gespeeld dus je kan dit soort commentaar helemaal niet geven. Er zit veel diepgang in en de humor is geweldig.Verwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 09:24:
[...]
Het is een C titel, at best. Waar meeste indie games echt ver boven dit spel uit komen. Veder is het een mening, natuurlijk.
Goedkope rip-off.Dus jij zegt dat dit spel op gelijke voet staat met meesterwerken als Breath of the Wild, Super Mario Odessy, Skyrim, Splatoon 2, MarioKart 8. Sorry, maar zelfs het spel waar het een goedkope rip-off van is (X-COM) komt niet eens in de BUURT van die games.
Goedkopere cash Frans? Ga weg. Mario + Rabbids heeft jaren aan development gekost en was een behoorlijk risico want toen ze eraan begonnen was er nog geen garantie dat de Switch het goed ging doen want hij was nog niet eens aangekondigd. En dat voor een exclusive die ze niet kunnen porten naar andere consoles om er daar winst uit te halen omdat Nintendo het niet toestaat dat hun meest belangrijke IP op Xbox of PS4 draait.En dat is ook precies wat ze doen. Ik zie bv niet de nieuwe Assassin's Creed naar de Switch komen, en waar is de beloofde Steep? Het enige wat ik zie zijn goedkope cashgrabs en ports.
Wat betreft het porten van de meest recente games: natuurlijk begint Ubisoft daar niet aan. De console kan die games gewoon niet draaien zonder héél heftige tweaks in de graphics. En ik zit daar persoonlijk ook helemaal niet op te wachten. Die mij maar kwalitatief goede exclusives, dan speel ik Assassin's Creed wel ergens anders als ik die wil spelen.
Ik wil zo graag niet reageren, maar je praat zoveel onzin dat het gewoon niet te negeren is. Je noemt een nieuwe IP, een game die vanaf 2014 in ontwikkeling is en wat een groot risicofactor voor de publisher is, een goedkope cashgrab, en je neemt Ubisoft pas serieus als ze een Assasins Creed porten naar de Switch?Verwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 09:24:
[...]
Vreemd, ik heb het net ook geprobeerd en kon zonder enig probleem een spel in de US Shop kopen en downloaden.
[...]
Het is een C titel, at best. Waar meeste indie games echt ver boven dit spel uit komen. Veder is het een mening, natuurlijk.
[...]
Dus jij zegt dat dit spel op gelijke voet staat met meesterwerken als Breath of the Wild, Super Mario Odessy, Skyrim, Splatoon 2, MarioKart 8. Sorry, maar zelfs het spel waar het een goedkope rip-off van is (X-COM) komt niet eens in de BUURT van die games.
[...]
En dat is ook precies wat ze doen. Ik zie bv niet de nieuwe Assassin's Creed naar de Switch komen, en waar is de beloofde Steep? Het enige wat ik zie zijn goedkope cashgrabs en ports.
Really?
Verwijderd
Tripple A staat voor budget. En er zal vast een fatsoenlijk budget voor de titel staan. Maar denk je dat het budget ook maar op enige manier te vergelijken is met de andere titels die ik noem? Een spel die door een grote uitgever wordt uitgebracht is niet direct een AAA titel. En "console exclusives" krijgen bijna nooit het budget van bv een game zo groot als Skyrim. Het is hetzelfde als je zegt dat 1-2 Switch een AAA spel is.NMe schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 09:33:
[...]
Of games een A-, B- of C-titel krijgen is geen mening, dat is gewoon feit en afhankelijk van een aantal factoren. Zoek het eens op. Daarnaast: je hebt de game niet gespeeld dus je kan dit soort commentaar helemaal niet geven. Er zit veel diepgang in en de humor is geweldig.
[...]
Goedkope rip-off.En nee, ik zei nergens gaat het op gelijke voet staat met die spellen, maar het is wél net als die spellen een triple A title.
Goedkope cashgrab, zeer zeker. Omdat veel Nintendo fans alles kopen met "Mario" er op. (Zelfs ik, maar ik trek mijn grens hier) Verder is het een serieuze poging om de Rabbids te pushen. En die haat ik meer dan alles.[...]
Goedkopere cash Frans? Ga weg. Mario + Rabbids heeft jaren aan development gekost en was een behoorlijk risico want toen ze eraan begonnen was er nog geen garantie dat de Switch het goed ging doen want hij was nog niet eens aangekondigd. En dat voor een exclusive die ze niet kunnen porten naar andere consoles om er daar winst uit te halen omdat Nintendo het niet toestaat dat hun meest belangrijke IP op Xbox of PS4 draait.
Moet ik Skyrim voor de 4e keer vandaag aanhalen? Of hoe zit dit? Verder heeft Ubisoft vaker in het verleden exclusieve Assassin's Creed games gemaakt voor verschillende consoles en handhelds, denk bv aan Assassin's Creed III Liberation op de PSVita. Laat ze maar een Assassin's Creed maken voor de Switch.Wat betreft het porten van de meest recente games: natuurlijk begint Ubisoft daar niet aan. De console kan die games gewoon niet draaien zonder héél heftige tweaks in de graphics. En ik zit daar persoonlijk ook helemaal niet op te wachten. Die mij maar kwalitatief goede exclusives, dan speel ik Assassin's Creed wel ergens anders als ik die wil spelen.
Wat is het nieuwe aan het IP? Rabbids bestonden al langer, Mario bestond al langer. Het is een combinatie van 2 IPs nodeloos vermengd met elkaar in een spel die anders is dan beide ooit gehad hebben. (En nee dat is NIET een pluspunt)EddoH schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 09:33:
[...]
Ik wil zo graag niet reageren, maar je praat zoveel onzin dat het gewoon niet te negeren is. Je noemt een nieuwe IP, een game die vanaf 2014 in ontwikkeling is en wat een groot risicofactor voor de publisher is, een goedkope cashgrab, en je neemt Ubisoft pas serieus als ze een Assasins Creed porten naar de Switch?
Really?
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2017 09:45 ]
Een game uit 2011....kom op zeg.Verwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 09:40:
Moet ik Skyrim voor de 4e keer vandaag aanhalen? Of hoe zit dit?
Je bent hilarisch. Echt.Verwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 09:40:
[...]
Wat is het nieuwe aan het IP? Rabbids bestonden al langer, Mario bestond al langer. Het is een combinatie van 2 IPs nodeloos vermengd met elkaar in een spel die anders is dan beide ooit gehad hebben. (En nee dat is NIET een pluspunt)
Weet je wat jij moet doen, lekker je Switch verkopen en een PS4 aanschaffen. Kun je al die Triple A spellen die je zo graag wilt spelen nu al spelen en kun je je ook nog eens vergeilen aan de Frostbite engine! Heb je geen last van originele titels die niet aan je standaardplaatje voldoen.
Verwijderd
Ik heb al een PS4EddoH schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 09:50:
[...]
Je bent hilarisch. Echt.
Weet je wat jij moet doen, lekker je Switch verkopen en een PS4 aanschaffen. Kun je al die Triple A spellen die je zo graag wilt spelen nu al spelen en kun je je ook nog eens vergeilen aan de Frostbite engine! Heb je geen last van originele titels die niet aan je standaardplaatje voldoen.
Dat het risico iets lager is omdat het een Mario-game is wil nog niet zeggen dat het een goedkope cashgrab is.Verwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 09:40:
[...]
Goedkope cashgrab, zeer zeker. Omdat veel Nintendo fans alles kopen met "Mario" er op. (Zelfs ik, maar ik trek mijn grens hier) Verder is het een serieuze poging om de Rabbids te pushen. En die haat ik meer dan alles.
En tsja, als jij niet door de Rabbids heen kan kijken om de leuke game te zien die dit is moet je dat zelf weten, maar dat is niet Ubisoft's schuld. Dat heb je toch echt aan jezelf te danken.
En wat verwacht je van die Assasin's Creed? Dat wordt ofwel een re-release van een oude game (over cashgrabs gesproken) ofwel een grafisch enorm uitgeklede versie van een nieuwe, waar dan door de hele community overheen gescheten wordt omdat 't niet te vergelijken valt met de "echte" AC-games. Je hebt gewoon enorm vreemde verwachtingen. Zo'n exclusive is véél beter voor Nintendo dan een sub-par release van AC ooit gaat kunnen zijn.Moet ik Skyrim voor de 4e keer vandaag aanhalen? Of hoe zit dit? Verder heeft Ubisoft vaker in het verleden exclusieve Assassin's Creed games gemaakt voor verschillende consoles en handhelds, denk bv aan Assassin's Creed III Liberation op de PSVita. Laat ze maar een Assassin's Creed maken voor de Switch.
Volgens diezelfde logica is Mario Kart geen eigen IP. Mario Party ook niet. Paper Mario? Ook niet. Moet ik doorgaan?Wat is het nieuwe aan het IP? Rabbids bestonden al langer, Mario bestond al langer. Het is een combinatie van 2 IPs nodeloos vermengd met elkaar in een spel die anders is dan beide ooit gehad hebben. (En nee dat is NIET een pluspunt)
Nou beste Tweakers, daar gaat ie dan... we gaan een streep zetten door een geliefde spellenreeks waarin nodeloos IPs bij elkaar werden gegooid in een genre dat vreemd was voor de oorspronkelijke IPs:
Super Smash Bros.
RIP.
Dan snap ik nog minder van je vreemde opvatting dan ik al deed.
Verwijderd
Idd, die zie ik dan ook allemaal als onderdeel van het Mario IP. En dat is een groot IP. Heck voor mij vallen zelfs Yoshi en Donkey Kong daar nog onder.NMe schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 09:52:
[...]
Volgens diezelfde logica is Mario Kart geen eigen IP. Mario Party ook niet. Paper Mario? Ook niet. Moet ik doorgaan?
Super Smash Bros is geen Mario IP. Super Smash Bros valt onder de Kirby IP, en voor die classificatie heb ik zo een heel andere redenRayNbow schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 09:54:
"een spel die anders is dan beide ooit gehad hebben"? Oh, boy...
Nou beste Tweakers, daar gaat ie dan... we gaan een streep zetten door een geliefde spellenreeks waarin nodeloos IPs bij elkaar werden gegooid in een genre dat vreemd was voor de oorspronkelijke IPs:
Super Smash Bros.
RIP.
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2017 10:00 ]
Heb je eigenlijk wel enig idee wat 'IP' betekent?Verwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 09:59:
[...]
Idd, die zie ik dan ook allemaal als onderdeel van het Mario IP. En dat is een groot IP. Heck voor mij vallen zelfs Yoshi en Donkey Kong daar nog onder.
[...]
Super Smash Bros is geen Mario IP. Super Smash Bros valt onder de Kirby IP, en voor die classificatie heb ik zo een heel andere reden
Verwijderd
Internet Protocol.EddoH schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 10:03:
[...]
Heb je eigenlijk wel enig idee wat 'IP' betekent?
Euhm, sorry. Ja dat weet ik. Het staat voor "Intellectual property" of "trademark". Dus bv Mario en vrienden vallen onder Super Mario Bros. Mario Kart wat een sub-ip is (IP van een IP) valt dus ook onder Super Mario Bros.
Super Smash Bros, wat doorontwikkeld is van een gamemodus die origineel voor Kirby ontwikkeld was.. euhm.. Kirby(TM).
Dat is een veel te beperkte blik op de zaak, geheel in dezelfde stijl als de rest van deze discussie.Verwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 10:08:
[...]
Internet Protocol.![]()
Euhm, sorry. Ja dat weet ik. Het staat voor "Intellectual property" of "trademark". Dus bv Mario en vrienden vallen onder Super Mario Bros. Mario Kart wat een sub-ip is (IP van een IP) valt dus ook onder Super Mario Bros.
Super Smash Bros, wat doorontwikkeld is van een gamemodus die origineel voor Kirby ontwikkeld was.. euhm.. Kirby(TM).
Elke eigen merknaam is in principe z'n eigen IP. En hoewel het logisch is om gelijksoortige Mario-games allemaal onder hetzelfde IP te scharen is dat voor Mario Kart/Mario Party al een heel stuk minder het geval, en voor SSB al helemaal omdat het een losstaande game is volgens een totaal eigen concept waarin tig verschillende IP's vertegenwoordigd zijn.Intellectual property (IP) is a term for any intangible asset -- something proprietary that doesn't exist as a physical object but has value. Examples of intellectual property include designs, concepts, software, inventions, trade secrets, formulas and brand names, as well as works of art. Intellectual property can be protected by copyright, trademark, patent or other legal measure.
Mario + Rabbids valt in diezelfde categorie.
Ik weet niet waarom je die boomstructuur erbij verzint, maar Smash Bros is gewoon een IP op zichzelf. Die sub-IP's maak je in je hoofd.Verwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 10:08:
[...]
Internet Protocol.![]()
Wat heeft 格闘ゲーム竜王 te maken met Kirby dan?Verwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 09:59:
Super Smash Bros is geen Mario IP. Super Smash Bros valt onder de Kirby IP, en voor die classificatie heb ik zo een heel andere reden
Gemaakt door HAL = automatisch Kirby natuurlijkRayNbow schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 10:14:
[...]
Wat heeft 格闘ゲーム竜王 te maken met Kirby dan?
SW-1682-5926-5204
Oke. Ja dat kan natuurlijkVerwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 09:10:
[...]
Nee, ik heb genoeg gameplay video's bekeken en het lijkt gewoon echt he-le-maal niks.
Verwijderd
Je ziet het zo letterlijk. En dat is dus geheel niet mijn bedoeling.NMe schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 10:12:
[...]
Dat is een veel te beperkte blik op de zaak, geheel in dezelfde stijl als de rest van deze discussie.
[...]
Elke eigen merknaam is in principe z'n eigen IP. En hoewel het logisch is om gelijksoortige Mario-games allemaal onder hetzelfde IP te scharen is dat voor Mario Kart/Mario Party al een heel stuk minder het geval, en voor SSB al helemaal omdat het een losstaande game is volgens een totaal eigen concept waarin tig verschillende IP's vertegenwoordigd zijn.
Mario + Rabbids valt in diezelfde categorie.
Mario Kart = Mario IP, want je ziet geen Link of Zelda in MarioKart (oeps, MarioKart 8
Nee. Origineel zou Super Smash Bros een Kirby game zijn geworden, maar ze hebben uiteindelijk gekozen om meerdere Nintendo karakters te gebruikenAstralizeR schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 10:15:
[...]
Gemaakt door HAL = automatisch Kirby natuurlijk![]()
Dit topic is gesloten.
![]()
Er is een [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen -topic.
Er is een Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic", discussie over prijzen en bestellingen hoort daar thuis.
Er is ook een Super Mario Odyssey topic!