Heb inmiddels ook m'n track & trace, maar verwacht 'm niet meer vandaag helaas.. Had 'm pas 12 Juli besteld omdat Ubisoft z'n site niet op orde heeft (en/of Chrome niet meewerkt). Heb dit weekend waarschijnlijk niet veel tikjd, andere plannen.. First world problems

.
Sagat schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 08:47:
Really? Ik vind pokken op de switch juist zo interresant omdat het geen enkele concurrentie heeft, met heel veel fantasie kan je Arms ook een 3d fighter noemen, maar dat is toch niet te vergelijken. Ik denk aan Virtua fighters, of DOA of zelfs Soul Calibur om maar te zwijgen van Tekken.
Hoe goed de neo geo fighters (en zelfs sf2 ultra, maar imho veel te duur) ook zijn, zijn dat echt andere games. Beetje krom, maar je zou het bijna kunnen zien als contra en doom......in beide loop je rond en schiet je op baddies

[..]
Ik heb ook nooit gezegd dat ze
exact dezelfde appeal hebben

. Ik gooi inderdaad alle fighters voor het gemak op een hoop, ik weet dat 't totaal verschillende games zijn. Ik heb zowel de Global testpunch als de Pokken demo gespeeld, en ben bekend (maar allerminst een expert) in oldskool 2D fighters. Arms trekt me meer vanwege de stijl en de motion controls. Ik vind de characters leuker, en het feit dus dat ik meer beweeg, in feite een echte game gebaseerd op het oude Wii boxing, wat ook populair was op feestjes. Pokken lijkt een beetje op Tekken (niet geheel onverwacht natuurlijk). Controls zijn simpel, en dat geswitch van 3D naar 2D is wel leuk. En Pokémon.. Ik vind ze leuk hoor, pas geleden zelfs nog een
Pikachu t-shirt gekocht. Maar de hele game trekt me gewoon iets minder.. Leuk voor multiplayer parties, maar heb er daar buiten niet zo'n zin in om héél veel tijd in te steken. Wat je zelf zegt, persoonlijke voorkeur. Dan heb ik ook liever een normale Tekken denk ik. En oldskool fighters.. Ik ben misschien van plan eind van het jaar die Hori stick te halen. Zou dan m'n eerste stick zijn. En dan haal ik wat SNK games, Blazblue komt er nog aan, en misschien haal ik zelfs Streetfighter, al vind ik die ook te duur, en de HD graphics vind ik niet eens mooi (ik heb al een SF op de Wii VC wat dat betreft). Ik vind die 2D fighters enorm tof, maar ben er bar slecht in.. Misschien met een stick dat ik opeens beter wordt ofzo

.
Make lovecraft not warcraft.