Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 87 ... 126 Laatste
Acties:
  • 615.635 views

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:06
Sir_Hendro schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 13:19:
De PS Vita is toch een beetje aan het afsterven of niet? Beetje vage keuze dan.
De vita is een beetje als Jason uit friday the 13th, hij gaat steeds dood, maar blijft weer terug komen ;)

Als ik sony was met zo'n titel zou ik hem zelfs ook nog op de ps3 (desnoods digital only) uit brengen om profits te maxen. Of is het een cross play titlel? Dat is waarschijnlijker en iets waar Nintendo nog veel van zou kunnen kunnen leren (zie mijn eerdere VC rant).

Aan de andere kant square is sinds final fantasy 7 toch al enigsinds anti nintendo? Met afsplitsingen van games enzo? (niet mijn genre dus ik zit er mogeijk naast) helemaal als je ook naar ninty handhelds kijkt, daar heeft SE wel de nodige games uitgebracht geloof ik.

[ Voor 13% gewijzigd door Sagat op 25-08-2017 13:30 ]

10 second ninja DONE

• PleXtor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-04 18:17
CyBeR schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 03:20:
Ik zit nog te wachten tot de ING rentepuntenwinkel me laat bestellen.
Bedankt voor de tip ;)

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

blmp

Life is Strange

hypnobe schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 02:29:
Heb Mario+Rabbids gepreorderd op de ubisoft store (was toen 49 euro ipv 59) en krijg hem normaal morgen al binnen :)
Zijn er nog andere gelukkigen hier?
Kreeg een trackingnummer vandaag, dus verwacht de UPS ook binnenkort voor de deur in elk geval :9

Patient gamer

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:24
Ryatzu schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 13:02:
Iemand dit al gezien?

Secret of Mana remake hits PS4, Vita and PC next year
https://www.polygon.com/2...a-windows-pc-release-date

Serieus, waarom geen 3ds en switch release, stinkt naar sony exclusive.
Spijtig, maar vergeet niet dat Switch reeds SoM 1-3 heeft gekregen (toegegeven, enkel in het Japans). Dat verkies ik eigenlijk boven een poort op een engine gemaakt voor mobiel :p Zelf kan ik ze wel in het Japans spelen maar verder zie ik Square geen moeite steken in een localisatie.

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/xsCXWCr.gif

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-11 22:31

Sméagol

Master of Mayhem

hypnobe schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 04:07:
[...]

[afbeelding]

Het is wel België, weet niet of dat het verschil maakt, heb wel op de nederlandse site besteld. :)
Heb inmiddels ook m'n track & trace, maar verwacht 'm niet meer vandaag helaas.. Had 'm pas 12 Juli besteld omdat Ubisoft z'n site niet op orde heeft (en/of Chrome niet meewerkt). Heb dit weekend waarschijnlijk niet veel tikjd, andere plannen.. First world problems :p.
Sagat schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 08:47:
Really? Ik vind pokken op de switch juist zo interresant omdat het geen enkele concurrentie heeft, met heel veel fantasie kan je Arms ook een 3d fighter noemen, maar dat is toch niet te vergelijken. Ik denk aan Virtua fighters, of DOA of zelfs Soul Calibur om maar te zwijgen van Tekken.

Hoe goed de neo geo fighters (en zelfs sf2 ultra, maar imho veel te duur) ook zijn, zijn dat echt andere games. Beetje krom, maar je zou het bijna kunnen zien als contra en doom......in beide loop je rond en schiet je op baddies ;)
[..]
Ik heb ook nooit gezegd dat ze exact dezelfde appeal hebben :p. Ik gooi inderdaad alle fighters voor het gemak op een hoop, ik weet dat 't totaal verschillende games zijn. Ik heb zowel de Global testpunch als de Pokken demo gespeeld, en ben bekend (maar allerminst een expert) in oldskool 2D fighters. Arms trekt me meer vanwege de stijl en de motion controls. Ik vind de characters leuker, en het feit dus dat ik meer beweeg, in feite een echte game gebaseerd op het oude Wii boxing, wat ook populair was op feestjes. Pokken lijkt een beetje op Tekken (niet geheel onverwacht natuurlijk). Controls zijn simpel, en dat geswitch van 3D naar 2D is wel leuk. En Pokémon.. Ik vind ze leuk hoor, pas geleden zelfs nog een Pikachu t-shirt gekocht. Maar de hele game trekt me gewoon iets minder.. Leuk voor multiplayer parties, maar heb er daar buiten niet zo'n zin in om héél veel tijd in te steken. Wat je zelf zegt, persoonlijke voorkeur. Dan heb ik ook liever een normale Tekken denk ik. En oldskool fighters.. Ik ben misschien van plan eind van het jaar die Hori stick te halen. Zou dan m'n eerste stick zijn. En dan haal ik wat SNK games, Blazblue komt er nog aan, en misschien haal ik zelfs Streetfighter, al vind ik die ook te duur, en de HD graphics vind ik niet eens mooi (ik heb al een SF op de Wii VC wat dat betreft). Ik vind die 2D fighters enorm tof, maar ben er bar slecht in.. Misschien met een stick dat ik opeens beter wordt ofzo :p.

Make lovecraft not warcraft.

Verwijderd

En mocht je denken dat Fire Emblem Warriors niet genoeg is?

Nou: http://www.nintendolife.c..._are_all_headed_to_switch

Dynasty Warriors 8: Empires
Samurai Warriors: Spirit of Sanada
Warriors Orochi

Zijn aangekondigd voor release op de Switch (in Japan, iig)

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Wat heeft die Pokken demo vreemde wazige graphics?

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-11 12:05
Ryatzu schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 13:02:
Iemand dit al gezien?

Secret of Mana remake hits PS4, Vita and PC next year
https://www.polygon.com/2...a-windows-pc-release-date

Serieus, waarom geen 3ds en switch release, stinkt naar sony exclusive.
Sure want PC is ook Sony? (aangezien antwoord nee is, is dit geen Sony exclusive)

De reden die ik kan bedenken dat de Switch de remake niet krijgt is dat de Switch de trilogie in Japan kreeg.

Verwijderd

Mizgala28 schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 17:39:
[...]

Sure want PC is ook Sony? (aangezien antwoord nee is, is dit geen Sony exclusive)

De reden die ik kan bedenken dat de Switch de remake niet krijgt is dat de Switch de trilogie in Japan kreeg.
Het is een console-exclusiviteit. PC games worden vaak niet meegerekend in exclusieve games ;)

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-11 12:05
Verwijderd schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 18:04:
[...]

Het is een console-exclusiviteit. PC games worden vaak niet meegerekend in exclusieve games ;)
Zo zie ik dat niet (maar ik snap je punt), als iemand zegt Sony/Nintendo/Xbox eclusive dan verwacht ik ook geen PC versie, als iemand zegt "Monster Hunter World is PS4 exclusive in Japan" dan ga ik er vanuit dat deze alleen voor de PS4 uitkomt in japan (is trouwens ook het geval).

Hetzelfde met "Switch exclusive" dan verwacht ik ook geen 3DS versie...

Mensen maken het anders onnodig ingewikkeld.

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-11 16:29
Wanneer kunnen we reviews verwachten van Mario Rabbids? Ben erg benieuwd geworden!

• jaybrown
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09:02
Sméagol schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 16:38:
[...]

Heb inmiddels ook m'n track & trace, maar verwacht 'm niet meer vandaag helaas.. Had 'm pas 12 Juli besteld omdat Ubisoft z'n site niet op orde heeft (en/of Chrome niet meewerkt). Heb dit weekend waarschijnlijk niet veel tikjd, andere plannen.. First world problems :p.

[...]
Heb hem vandaag ook al ontvangen, wat me verbaasd aangezien ubi begin deze week nog een mailtje stuurde met de melding dat ze gingen proberen het spel op de dag van de release bij mij te krijgen. 8)7

Welja, des te beter natuurlijk :)
Vanavond eens uittesten!

• EddoH
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

jaybrown schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 20:40:
[...]

Heb hem vandaag ook al ontvangen, wat me verbaasd aangezien ubi begin deze week nog een mailtje stuurde met de melding dat ze gingen proberen het spel op de dag van de release bij mij te krijgen. 8)7

Welja, des te beter natuurlijk :)
Vanavond eens uittesten!
Ben benieuwd naar je eerste ervaringen. Die van mij is onderweg maar verwacht hem niet dit weekend helaas. Kan echter niet wachten, lijkt me een heerlijk spel :)

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:06
Sméagol schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 16:38:
[...]

[...]

Ik heb ook nooit gezegd dat ze exact dezelfde appeal hebben :p. Ik gooi inderdaad alle fighters voor het gemak op een hoop, ik weet dat 't totaal verschillende games zijn. Ik heb zowel de Global testpunch als de Pokken demo gespeeld, en ben bekend (maar allerminst een expert) in oldskool 2D fighters. Arms trekt me meer vanwege de stijl en de motion controls. Ik vind de characters leuker, en het feit dus dat ik meer beweeg, in feite een echte game gebaseerd op het oude Wii boxing, wat ook populair was op feestjes. Pokken lijkt een beetje op Tekken (niet geheel onverwacht natuurlijk). Controls zijn simpel, en dat geswitch van 3D naar 2D is wel leuk. En Pokémon.. Ik vind ze leuk hoor, pas geleden zelfs nog een Pikachu t-shirt gekocht. Maar de hele game trekt me gewoon iets minder.. Leuk voor multiplayer parties, maar heb er daar buiten niet zo'n zin in om héél veel tijd in te steken. Wat je zelf zegt, persoonlijke voorkeur. Dan heb ik ook liever een normale Tekken denk ik. En oldskool fighters.. Ik ben misschien van plan eind van het jaar die Hori stick te halen. Zou dan m'n eerste stick zijn. En dan haal ik wat SNK games, Blazblue komt er nog aan, en misschien haal ik zelfs Streetfighter, al vind ik die ook te duur, en de HD graphics vind ik niet eens mooi (ik heb al een SF op de Wii VC wat dat betreft). Ik vind die 2D fighters enorm tof, maar ben er bar slecht in.. Misschien met een stick dat ik opeens beter wordt ofzo :p.
Haha same here, vind het genre tof maar zuig erin. Wist trouwens niet dat blazblue ook naar switch kwam?
Een stick schijnt beter te zijn voor sommige moves en dan verschilt het ook nog per game. Maar iig succes. Arms ziet er leuker uit dan ik had verwacht. En voor lazy mofo's als mezelf kan je ook nog met de pro controller zonder motion spelen ;)

Ben zelf ook dol op oude snk fighters en dan met name kof 98 enn2002.

Ik overweeg dan nog zo'n 8bitdo snes pad ervoor...

Oh en die nieuwe dbz fighting game ziet er ook goed uit, mogelijk kwam ook die naar switch.

10 second ninja DONE

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

blmp

Life is Strange

outlandos schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 20:38:
Wanneer kunnen we reviews verwachten van Mario Rabbids? Ben erg benieuwd geworden!
28 Augustus vanaf 15:00 uur onze tijd.

Patient gamer

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:10

Wat FIFA gameplay vanaf de beursvloer. Als het handheld mode lekker draait en er ongeveer zo uit zoey dan komt deze er zeker. Nog even en ik ga uitkijken naar lange vluchten ;)

• Lamerikx
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-10 10:26
Iemand hier iets gehoord over het product op kickstarter de pelda pro voor de switch?
Ben zelf niet echt een kickstarter fan maar dit leek me behoorlijk interessant vanwege de extra batterijduur en eventueel met hdmi!
Er is er ook 1 met alleen extra accu en fatsoenlijke kickstand te koop.
Product zou begin volgend jaar geleverd moeten worden:

https://www.kickstarter.c...h-battery-case-with-hdmi/

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-11 18:03
Lamerikx schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 10:23:
Iemand hier iets gehoord over het product op kickstarter de pelda pro voor de switch?
Ben zelf niet echt een kickstarter fan maar dit leek me behoorlijk interessant vanwege de extra batterijduur en eventueel met hdmi!

Ik weet dat @Arunia gepledged heeft voor de Pelda Pro Battery Pack & de Dock met HDMI. Persoonlijk wacht ik zelf nog even met het kopen van deze accessoires. Heb de Switch nog niet zo lang, en heb tot nu toe nog geen behoefte gehad om deze aan te schaffen ;). Wellicht als we een paar maand verder zijn dat er meer fabrikanten komen met een battery pack.

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:28
joblamie schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 17:16:
Wat heeft die Pokken demo vreemde wazige graphics?
Dit viel me idd ook op! is daar iets over gemeld door de de developers? Moet wel gefixed worden voor de release lijkt me

Playstation 5

• Evernote
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10-11 15:19
blmp schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 14:22:
[...]

Kreeg een trackingnummer vandaag, dus verwacht de UPS ook binnenkort voor de deur in elk geval :9
Hier gisteren al een tracking nummer maar tot echt pas levering op maandag.. wel een dag eerder maar zegt niks dus als ie verzonden is.

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Evernote schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 11:19:
[...]

Hier gisteren al een tracking nummer maar tot echt pas levering op maandag.. wel een dag eerder maar zegt niks dus als ie verzonden is.
Ik kreeg donderdag een trackingnummer, maar die werd gister pas actief, ook levering voor einde dag maandag. Hoop dat dat nog ietsje nauwkeuriger wordt geschat.

Ik moet wel zeggen dat ik uitkijk naar deze game, heb wel zin in een tactische turn based game. Ik heb Disgaea geprobeerd, maar die was me toch iets te "vreemd"

[ Voor 16% gewijzigd door Magic op 26-08-2017 11:41 ]

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Mario & rabbids kingdom battle ligt reeds in de schappen bij Mediamarkt Alphen aan den Rijn

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:51
Lamerikx schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 10:23:

Ik heb idd het dock met hdmi en ingebouwde 6000mAh accu gepledged. Mede omdat ik iets wilde om mee te nemen als dock.

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:12
joblamie schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 12:22:
Mario & rabbids kingdom battle ligt reeds in de schappen bij Mediamarkt Alphen aan den Rijn
ohhh verleiding om straks even langs de mm in apeldoorn te rijden om te kijken of hij daar is ware het niet dat ik hem digitaal wil

• Lamerikx
  • Laatst online: 18-10 10:26
Arunia schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 12:24:
[...]

Ik heb idd het dock met hdmi en ingebouwde 6000mAh accu gepledged. Mede omdat ik iets wilde om mee te nemen als dock.
Dat leek me namelijk ook wel wat om iets mee te nemen als dock, maar het originele dock werkt niet zonder adapter, hoe zouden ze dat hiermee opgelost hebben? Hogere voltage accu? Kon dit namelijk niet vinden op de kickstarter site.

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Spanning.

En die dock is gewoon self-powered ipv dat 'ie energie uit de Switch trekt. Dat is vrij simpel op te lossen als je zo'n apparaat aan het maken bent.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Arunia
Daarbij zul je er ook een adapter aan kunnen sluiten.

• hypnobe
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 04-11 13:23
EddoH schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 20:53:
[...]

Ben benieuwd naar je eerste ervaringen. Die van mij is onderweg maar verwacht hem niet dit weekend helaas. Kan echter niet wachten, lijkt me een heerlijk spel :)
Na enkele uurtjes spelen kan ik gelukkig meedelen dat het helemaal speelt zoals verwacht, eerste levels zijn uiteraard aan de makkelijke kant maar je merkt dat het gestaag wat moeilijker wordt :-)

Merk in docked mode soms wel een kleine hapering, in handheld nooit last van gehad.

Lijkt me ideaal spel voor in de trein.

SW-0056-0705-6423 Splatoon2

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

On_E

Housemusic

Bij de MM in Utrecht centrum ligt Mario x Rabbids er iig niet.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Stylze
hypnobe schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 13:27:
[...]

Na enkele uurtjes spelen kan ik gelukkig meedelen dat het helemaal speelt zoals verwacht, eerste levels zijn uiteraard aan de makkelijke kant maar je merkt dat het gestaag wat moeilijker wordt :-)

Merk in docked mode soms wel een kleine hapering, in handheld nooit last van gehad.

Zit er nou ook iets van een versus multiplayer in? of dus enkel co op?

Playstation 5

• Sokkeh
  • Laatst online: 30-10 17:48
Mijn Mario + rabbids komt maandag voor het einde van de dag. heb ook besteld bij de ubisoft store. 40 euro betaald (was tijdens de e3 49,95 als gewone prijs en had 20% korting met punten!). Wel netjes dat je de game lekker op tijd hebt.

• DigitalExorcist
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-11 04:29
Vanmiddag Mario+Rabbids gehaald, lag bij de Intertoys gewoon op de plank. Heerlijke game, hoop wel dat er genoeg in te doen valt..

Aanrader. Heb m afgelopen woensdag even op de Gamescom gespeeld en was wel onder de indruk.

De humor is wel te vergelijken met de Minions-films.

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

• DigitalExorcist
Mar.tin schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 12:28:
[...]

ohhh verleiding om straks even langs de mm in apeldoorn te rijden om te kijken of hij daar is ware het niet dat ik hem digitaal wil
Bij de Intertoys in t centrum van Apeldoorn (Hoofdstraat) ligt ie wel. Bij de andere Intertoys, GM en Nedgame en Mediamarkt niet.

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

hypnobe schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 13:27:
[...]

Tof, thanks. Maandagavond alvast vrij gepland, zin in.

• KaiTak
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 22-10 16:20
Arunia schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 12:24:
[...]

Ik heb ook gepledged alleen heb ik zelf niet zo'n goede ervaringen in het verleden met KS.

[ Voor 3% gewijzigd door KaiTak op 26-08-2017 18:05 ]

• Arunia
Voor mij is het de 5e keer dat ik iets pledge. Moet er nog wel op alles wachten. We gaan het meemaken.

Sta nu in de rij voor Mario odyssey, daarna Mario + rabbids en straks wellicht nog Splatoon 2 voor een pin.

• DigitalExorcist
Iets anders he, weet iemand hier toevallig ook hoe je een 2-speler-spel start in Mario+Rabbids??

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-11 22:22
Ik weet dat er ook een Arms topic is. Maar ik wilde even kwijt dat je momenteel gratis Arms kunt proberen tot de 27e. Heb het net zelf gedownload en ben eigenlijk best wel onder de indruk. Vooral het vechten/boksen met de joycons vind ik wel cool. Misschien koop ik hem wel.

Werkt dus erg goed die gratis gameweekenden.

[ Voor 0% gewijzigd door B-Bandit op 27-08-2017 22:23 . Reden: Oeps, allemaal autocorrect fouten ]

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
B-Bandit schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 20:42:
Ik weet dat er ook een Arme topic is. Maar ik wilde even kwijt dat je momenteel gratis Arms kunt proberen tot de 27e. Heb het net zelf gedownload en ben eigenlijk beer wel onder de indruk. Vooral het vechten/boksen met de joycons vind ik wel cool. Misschien koop ik hem wel.

Werkt dus erg goed die gratis gameweekenden.
Dat heb ik dus ook! Ik vind het echt heel leuk om te spelen! M'n batterij was zo leeg, dus dat betekent dat ik het een leuke game vind ;)

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

• hypnobe
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 04-11 13:23
Stylze schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 15:09:
[...]

Zit er nou ook iets van een versus multiplayer in? of dus enkel co op?
Voor zover ik momenteel kan selecteren enkel co op.

SW-0056-0705-6423 Splatoon2

• Stylze
hypnobe schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 21:57:
[...]

Voor zover ik momenteel kan selecteren enkel co op.
was ik al bang voor heb dan toch me vraagtekens hoe leuk die game blijft als je door de story heen bent wat volgens mij al vrij snel gaat.

Playstation 5

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• On_E
  • Nu online

On_E

Housemusic

Stylze schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 22:00:
[...]

was ik al bang voor heb dan toch me vraagtekens hoe leuk die game blijft als je door de story heen bent wat volgens mij al vrij snel gaat.
Er zitten tientallen challenges, geheime routes/locaties etc. in per wereld. Genoeg te doen dus.

• BBTM
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 19-08 16:05
Ook zojuist de Nintendo Switch aangeschaft, word mijn eerste Nintendo product sinds de eerste DS..

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-11 20:03
Coolbue heeft nu ook mario rabbids als preorder met pixelpack voor 50. Is de goedkoopste als je dus ook het pixelpack erbij wilt hebben. Na bol.com en ubisoft store hebben andere shops volgens mij die extra content niet.

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-11 20:53
Ryatzu schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 09:47:
Coolbue heeft nu ook mario rabbids als preorder met pixelpack voor 50. Is de goedkoopste als je dus ook het pixelpack erbij wilt hebben. Na bol.com en ubisoft store hebben andere shops volgens mij die extra content niet.
De Gamemania en Mediamarkt hebben de Pixelpack ook, alleen dan voor €60,-

PSN: Redrafted

Verwijderd

joblamie schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 12:22:
Ik kreeg hem gisteren ook al binnen :) Goede game! Een van de betere Switch spellen op dit moment.

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10-11 03:18
ik dacht dat ik mario + rabbit niets aan zou vinden, maar na

gezien te hebben begin ik toch nog te twijfelen ook. Dat ziet er best grappig uit.

• Evernote
rejer schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 13:37:
ik dacht dat ik mario + rabbit niets aan zou vinden, maar na

[video]

gezien te hebben begin ik toch nog te twijfelen ook. Dat ziet er best grappig uit.
Rabbids*

Hopelijk is de game morgen redelijk vroeg binnen.

Kijk er enorm naar uit!

• rejer
Evernote schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 16:33:
[...]

Rabbids*

Hopelijk is de game morgen redelijk vroeg binnen.

Kijk er enorm naar uit!
ik wacht nog heel even op reviews, maar als die ook maar een beetje positief zijn ga ik 'm wel kopen :)

besteld.

• Magic
  • Niet online
Misschien lichtelijk off-topic, maar kregen jullie van UPS ook een betere indicatie dan “voor einde dag”. Heb natuurlijk geen zin om de hele dag te wachten op een postbode.

En anders, zou de verpakking door de brievenbus passen? Dan zou ik hem online kunnen ondertekenen en een afleverinstructie kunnen geven.

[ Voor 27% gewijzigd door Magic op 27-08-2017 17:19 ]

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-11 16:29
Magic schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 17:17:
Misschien lichtelijk off-topic, maar kregen jullie van UPS ook een betere indicatie dan “voor einde dag”. Heb natuurlijk geen zin om de hele dag te wachten op een postbode.

En anders, zou de verpakking door de brievenbus passen? Dan zou ik hem online kunnen ondertekenen en een afleverinstructie kunnen geven.
Ik heb nog nooit een andere indicatie van UPS gehad dan "voor het einde van de dag".

Vaak moet je er wel voor tekenen trouwens, dus ook al past het in de brievenbus is er een grote kans dat ze aanbellen.

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Magic schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 17:17:
Een andere indicatie krijg je alleen als de verzender een ander product afgenomen heeft. Bijvoorbeeld het 'voor 10u' product.

• Magic
  • Niet online
CyBeR schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 18:19:
[...]

Een andere indicatie krijg je alleen als de verzender een ander product afgenomen heeft. Bijvoorbeeld het 'voor 10u' product.
Ah, helaas heeft Ubisoft dan de budgetversie genomen. Wel apart, want de tooltip boven de levertijdindicatie geeft aan dat "voor het einde van de dag" een blok van 4 uur is. 8)7

Ik heb nu de levering maar even op een UPS Pickup point in de buurt gezet. Kan ik morgen in ieder geval nog van het weer genieten zolang het nog kan :)

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:22

Denko

|{ing Øf ßlitz

Nou, op MP alsnog splatoon 2 gescoord voor een leuk prijsje. Vond het wel het proberen waard voor net geen 40 euro

PSN & XBL: Denkoyugo

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Magic schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 18:22:
[...]

Ah, helaas heeft Ubisoft dan de budgetversie genomen. Wel apart, want de tooltip boven de levertijdindicatie geeft aan dat "voor het einde van de dag" een blok van 4 uur is. 8)7

Ik heb nu de levering maar even op een UPS Pickup point in de buurt gezet. Kan ik morgen in ieder geval nog van het weer genieten zolang het nog kan :)
Je hebt dan wel kans dat hij een dag later wordt geleverd op het pickup point. Dat was bij mij wel eens het geval.

• DigitalExorcist
Na een software update blijkt Mario+Rabbids ook in het Nederlands te zijn. Ben net vandaag weer thuis, heb m 2 dagen "offline" gespeeld ivm vakantie dus leuke verrassing voor de kinderen. Die vonden het Engels te lastig 😎 (10 en 7 zijn ze)

• Viper_4111
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-11 16:31
Ryatzu schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 09:47:
Heel erg bedankt meteen besteld.

Geen informatie beschikbaar

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

DigitalExcorcist schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 20:09:
Na een software update blijkt Mario+Rabbids ook in het Nederlands te zijn. Ben net vandaag weer thuis, heb m 2 dagen "offline" gespeeld ivm vakantie dus leuke verrassing voor de kinderen. Die vonden het Engels te lastig 😎 (10 en 7 zijn ze)
Dan laat je ze niet genoeg Engelstalige tekenfilms kijken.

• DigitalExorcist
Sméagol schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 20:13:
[...]

Dan laat je ze niet genoeg Engelstalige tekenfilms kijken.
Mn jongste kijkt My Little Pony graag in het Frans ... (leve Netflix) maar ook dat spreekt ze niet 😶 Ze kan al wel een stuk beter lezen dan gemiddeld voor een 7-jarige. Dat dan weer wel.

Vroeger had je gewoon geen keus. En ze kijken misschien wat minder TV en spelen geen textadventures meer zoals ik dat vroeger deed. Ik sprak heel aardig Engels op mn 10e maar ben wel blij dat mn meiden ook graag sporten en buitenspelen nu we thuis zowel een WiiU, Switch, 2 3DS'en, 2 2DS'en, een PS4 als een Xbox One hebben.... ik had aan 1 MSX genoeg om nauwelijks nog buiten te komen 😊

• Zironako
  • Laatst online: 11:25
Viper_4111 schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 20:12:
[...]

Heel erg bedankt meteen besteld.
Same! Thanks voor de info. Kan niet wachten op dinsdag. Voor mij de tweede echt toffe titel voor de Switch.

• Magic
  • Niet online
EddoH schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 20:04:
[...]

Je hebt dan wel kans dat hij een dag later wordt geleverd op het pickup point. Dat was bij mij wel eens het geval.
Naja, we gaan het zien. Als ik hem mis als ik morgen weg ben dan weet je met UPS nooit waar je hem vandaan mag halen.

• Vinno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-03 06:30

Vinno

Dat is ook!

Weet iemand wanneer de reviews online komen? Want dat zou toch onderhand al wel moeten? :)

• Xerox
Vinno schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 11:33:
Weet iemand wanneer de reviews online komen? Want dat zou toch onderhand al wel moeten? :)
Over 2,5 uur.

[ Voor 64% gewijzigd door Xerox op 28-08-2017 11:36 ]

• Vinno
  • Laatst online: 31-03 06:30

Vinno

Dat is ook!

Oh, handig, thnx! :)

• Stylze
Kga de reviews wel checken maar denk niet dat ik uhm al ga halen voor de volle mep, misschien later nog is als ie in de budgetbakken ligt. Of de reviews moeten echt heel goed zijn maar ben voorlopig nog wel druk met mijn huidige switch games en pokken / fifa 18 komen er ook snel aan en dat zijn toch games die me denk ik langer zoethouden door de multiplayer enzo. Toch beetje op de centjes letten hehe

[ Voor 11% gewijzigd door Stylze op 28-08-2017 11:46 ]

Playstation 5

• Xerox
Net pakketje van UPS ontvangen. Hij past (en ging) door de brievenbus, maar de bezorger belde toch aan. Controle of ik er ben?

• Evernote
Xerox schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 12:02:
Net pakketje van UPS ontvangen. Hij past (en ging) door de brievenbus, maar de bezorger belde toch aan. Controle of ik er ben?
Tekenen voor ontvangst, geen brievenbus post zo simpel is het. Zal nooit ongetekend in je brievenbus gaan.

• Xerox
Evernote schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 12:21:
[...]

Tekenen voor ontvangst, geen brievenbus post zo simpel is het. Zal nooit ongetekend in je brievenbus gaan.
Hij belde aan en zei dat ie 'm door de brievenbus ging gooien. Ik heb de bezorger niet gezien.

• Krysa
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13-11 17:46
Xerox schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 12:02:
OT:
Ik heb voor PostNL gewerkt en de instructies waren vrij simpel, namelijk: als er 'AD Handtekening ontvangst' op het pakketje staat MOET de ontvanger (evt. legitimeren) en tekenen. Ik heb verschillende situaties gehad (kapper of keukenmedewerkers) die vieze handen hadden en vroegen of ik zelf even wil tekenen.
Bij PostNL hebben ze dan een three strikes and you are out beleid voor subchauffeurs. Daarnaast niet getekend en de ontvanger beweert dat het pakketje niet is ontvangen? Dan is het een probleem voor de bezorger.

• Xerox
Krysa schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 12:23:
[...]

OT:
Ik heb voor PostNL gewerkt en de instructies waren vrij simpel, namelijk: als er 'AD Handtekening ontvangst' op het pakketje staat MOET de ontvanger (evt. legitimeren) en tekenen. Ik heb verschillende situaties gehad (kapper of keukenmedewerkers) die vieze handen hadden en vroegen of ik zelf even wil tekenen.
Bij PostNL hebben ze dan een three strikes and you are out beleid voor subchauffeurs. Daarnaast niet getekend en de ontvanger beweert dat het pakketje niet is ontvangen? Dan is het een probleem voor de bezorger.
In dit geval staat er niets op de verpakking over een handtekening, hij mag dus door de brievenbus gegooid worden.

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

UPS doet uberhaubt niet aan brievenbuspost toch? Dwz, items die sowieso door de brievenbus gaan. Dat je bezorger daar soepel mee omgaat is iets anders.

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Rabbids is te krijgen in de ING rentepuntenwinkel voor diegenen met ING en rentepunten over; €38 + 1800 punten (€18 aan renteopbouw.)

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10:36

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Your Friendly Neighborhood Moderator

• Avioto
  • Laatst online: 11:31
(jarig!)
GameXplain review:

Die van mij is net verzonden door Nedgame, kan niet wachten! :D

Steam/XBL: Avioto

• Ryatzu
Pixel pack wapens:
Afbeeldingslocatie: https://media.game.es/COVERV2/3D_L/139/139247.png

• Stylze
Omg hij krijgt overal 9's 😂😂
Nu moet ik de game denk ik toch wel gaan halen

Playstation 5

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Nu online
Stylze schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 15:25:
Omg hij krijgt overal 9's 😂😂
Nu moet ik de game denk ik toch wel gaan halen
Of juist wachten dat die mensen toch tegen valt en dan halen. Dat is mijn idee in ieder geval >:) . Heb nu nog genoeg te spelen, net Splatoon 2 gehaald. :)

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

• Richh
  • Laatst online: 13-11 23:23
Vorige week een Switch gehaald, vooral voor de games van volgend jaar, maar deze titel is degene die me over de streep trok. Aan het einde van de werkdag maar even naar de Game Mania of Intertoys en dan heb ik weer wat te doen in de trein :)

Reviews zien er zeer goed uit. Stiekem had ik het wel een beetje verwacht ;)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Avioto schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 14:48:
GameXplain review:
[video]

Die van mij is net verzonden door Nedgame, kan niet wachten! :D
Het ziet er goed uit, maar het leidt bij mij toch vooral tot een Google zoektocht naar 'Advance Wars Nintendo Switch' (helaas lijkt dat nog niet in de pijplijn te zitten).

• rejer
Lekker dan... en toen kreeg ik een mail van coolblue dat ze niet Mario + rabbids kunnen leveren. zucht

• On_E
  • Nu online

On_E

Housemusic

Richh schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 15:31:
Vorige week een Switch gehaald, vooral voor de games van volgend jaar, maar deze titel is degene die me over de streep trok. Aan het einde van de werkdag maar even naar de Game Mania of Intertoys en dan heb ik weer wat te doen in de trein :)

Morgen pas uit toch? Of ligt hij nu overal in de schappen.

• Ocin32
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 11-11 19:31
Richh schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 15:31:

Is die vandaag al te krijgen dan? Officiële release datum staat op morgen,..maar misschien toch eventjes een winkel binnenwandelen zo meteen.

iemand die hem toevallig al ergens in de winkel heeft zien liggen?

• Richh
On_E schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 15:34:
[...]

Morgen pas uit toch? Of ligt hij nu overal in de schappen.
Ocin32 schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 15:35:
[...]

Is die vandaag al te krijgen dan? Officiële release datum staat op morgen,..maar misschien toch eventjes een winkel binnenwandelen zo meteen.

iemand die hem toevallig al ergens in de winkel heeft zien liggen?
Klopt, morgen pas. Maar op Budgetgaming zie ik foto's van mensen die 'm voor dit weekend al hadden :P

Ik ga het straks gewoon proberen hier in Almere, soms liggen ze al eerder in de winkels. Intertoys online geeft al aan dat er voorraad is, de vraag is of ze het ook meegeven.... We gaan het zien!
rejer schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 15:33:
Lekker dan... en toen kreeg ik een mail van coolblue dat ze niet Mario + rabbids kunnen leveren. zucht
Ze hebben de prijs van 49,99 ook snel aangepast naar 59,99. Toeval? :+

[ Voor 16% gewijzigd door Richh op 28-08-2017 15:37 ]

• Ryatzu
Hmm ik hem een mail gehad dat mijn order dus vertraagd is:
Nogmaals hartelijk dank voor je bestelling bij Consoleshop.nl.

Je order is helaas vertraagd, een product uit je bestelling is pas later leverbaar:

NIEUWE LEVERDATUM 31-08-2017
----------------------------------------------------------------
Mario & Rabbids Kingdom Battle
Ze hebben gewoon de prijs omhoog gegooit, is nu 60 euro |:(
Achja mijn order staat nog voor 50.

[ Voor 7% gewijzigd door Ryatzu op 28-08-2017 15:41 ]

• rejer
Richh schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 15:36:

Ze hebben de prijs van 49,99 ook snel aangepast naar 59,99. Toeval? :+
Beetje kansloos ja, weet ik voortaan ook weer dat ik niet zo snel naar CB moet voor game producten.

• Ocin32
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 11-11 19:31
Ryatzu schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 15:41:
[...]

Hmm ik hem een mail gehad dat mijn order dus vertraagd is:

[...]

Ze hebben gewoon de prijs omhoog gegooit, is nu 60 euro |:(
Achja mijn order staat nog voor 50.
Bah...bij mij het zelfde, order uitgesteld naar 31 aug. Ik heb hem wel vooruit betaald dus ik krijg hem sowieso binnen voor 50 euro, alleen wel spijtig dat ik nu een paar dagen langer moet wachten.

Toch even naar de mediamarkt zo, kom er toch langs. Mocht die er liggen dan pik ik hem daar toch wel op denk ik zo :+

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ubisoft heeft zélf ook de prijs verhoogd. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Richh
NMe schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 15:55:
Ubisoft heeft zélf ook de prijs verhoogd. ;)
De reviews zijn positiver dan verwacht? :P

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Richh schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 15:59:
[...]

De reviews zijn positiver dan verwacht? :P
Is een paar weken geleden al gebeurd. :P

• rejer
Als ik toch moet wachten dan maar

Afbeeldingslocatie: https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/9179GTHVytL._SL1500_.jpg

uit Duitsland besteld.

• Zironako
Same. Ga hem annuleren en koop hem wel digitaal. Geen zin om nog twee dagen extra te wachten.

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

Na een aantal tergende dagen, waar ik constant notifications kreeg van andere mensen op m'n friendlist die de game al aan het spelen waren (haha), heb ik Mario + Rabbids dan eindelijk zelf binnen! Dus daar ga ik me mee bezig houden vandaag.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/cnheBa8.png

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Sméagol schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 16:22:
Na een aantal tergende dagen, waar ik constant notifications kreeg van andere mensen op m'n friendlist die de game al aan het spelen waren (haha), heb ik Mario + Rabbids dan eindelijk zelf binnen! Dus daar ga ik me mee bezig houden vandaag.
Ik moet nog wachten tot vannacht, met dank aan mijn beslissing om digital-only te gaan voor de Switch. :P

• Zironako
NMe schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 16:29:
[...]

Ik moet nog wachten tot vannacht, met dank aan mijn beslissing om digital-only te gaan voor de Switch. :P
Digitaal gaat op de Switch toch niet om middernacht? Meestal ergens in de middag. Of hebben ze dit onlangs veranderd.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Zironako schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 16:32:
[...]

Digitaal gaat op de Switch toch niet om middernacht? Meestal ergens in de middag. Of hebben ze dit onlangs veranderd.
Hangt van de game af. De meeste indie-games komen inderdaad pas ergens in de middag beschikbaar maar bijvoorbeeld Splatoon 2 was er klokslag middernacht. Ik verwacht dat deze game niet anders is. :)

• Zironako
NMe schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 16:34:
[...]

Hangt van de game af. De meeste indie-games komen inderdaad pas ergens in de middag beschikbaar maar bijvoorbeeld Splatoon 2 was er klokslag middernacht. Ik verwacht dat deze game niet anders is. :)
Ah, top! Dan ga ik vanavond niet nog wat winkels af en duik ik er om middernacht ook in!

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

NMe schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 16:29:
[...]

Het is dat ik hem voor 39,- kon bestellen, maar anders had ik hem ook digitaal gehaald. Echt een hekel aan het cartridge wisselen op de Switch...

Anyway, hij is binnen. Nu moet ik alleen m'n vriendin nog overhalen om morgen Game of Thrones te kijken ipv vanavond :+

• Richh
Bij de Game Mania in Almere liggen ze op de toonbank, 59,98. Ik vermaak me wel de terugweg naar huis in de trein :)

Pagina: 1 ... 87 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is een [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen -topic.
Er is een Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic", discussie over prijzen en bestellingen hoort daar thuis.

Er is ook een Super Mario Odyssey topic!