Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Arunia
  • Registratie: februari 2003
  • Nu online
Dat is echt duidelijk een type fout. Dat is het losse dock zonder accu.
Want de titel gaat over het dock.

Hou het wel bij mijn huidige keuze. ;)

http://tinyurl.com/jz5ms3c gehaakte pokeballs

• outlandos
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 12:57
quote:
Arunia schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 21:33:
Dat is echt duidelijk een type fout. Dat is het losse dock zonder accu.
Want de titel gaat over het dock.

Hou het wel bij mijn huidige keuze. ;)
Het was ook maar zeer kort beschikbaar: enkel 45 beschikbare slots. De optie was daarna niet meer beschikbaar.

outlandos wijzigde deze reactie 22-08-2017 21:35 (6%)

• Arunia
  • Nu online
@outlandos dan heb ik dat idd gemist tijdens mijn zoektocht. Ah well. Jammer dan. :)

Zie net diezelfde staan voor 39 dollar maar bij mij die van 88 dollar staat er duidelijk dat het gaat om de battery case met hdmi. Dat doet me heel erg twijfelen. Kan het bij de campagne zelf niet vinden wat ze nu precies allemaal hebben.

Bij mij staat er ook bij dat je 51 dollar korting hebt. Bij jou ook, maar dan met een lagere prijs. Is een beetje raar.
Nu is het dock natuurlijk het belangrijkste. De batterij vind ik minder belangrijk, maar toch. Zucht. Lekker moeilijk. Fwp denk ik.

Arunia wijzigde deze reactie 22-08-2017 21:55 (86%)

• outlandos
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 12:57
quote:
Arunia schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 21:46:
@outlandos dan heb ik dat idd gemist tijdens mijn zoektocht. Ah well. Jammer dan. :)

Zie net diezelfde staan voor 39 dollar maar bij mij die van 88 dollar staat er duidelijk dat het gaat om de battery case met hdmi. Dat doet me heel erg twijfelen. Kan het bij de campagne zelf niet vinden wat ze nu precies allemaal hebben.

Bij mij staat er ook bij dat je 51 dollar korting hebt. Bij jou ook, maar dan met een lagere prijs. Is een beetje raar.
Nu is het dock natuurlijk het belangrijkste. De batterij vind ik minder belangrijk, maar toch. Zucht. Lekker moeilijk. Fwp denk ik.
Ik heb ze een mail gestuurd, want de omschrijving laat wat duidelijkheid betreft te wensen over.

• Arunia
  • Nu online
@outlandos dat is idd een plan. Het zou lullig zijn wanneer je denkt iets te hebben, maar je iets anders krijgt.
Ben ook benieuwd overigens. Want als het wel die is, dan zou ik die natuurlijk ook goedkoper hebben.

• Diigii
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 19-11 17:53
quote:
hxk-clan schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 09:55:
Lijkt erop dat betalen via Paypal uit begint te rollen op de Switch eShop :D.

http://nintendoeverything...ng-paypal-payment-option/

Update: het eerste Nintendo Switch nieuws van Gamescom 2017

Fire Emblem Warriors komt 20 oktober - http://nintendoeverything...eo-camilla-hinoka-takumi/

Nieuwe Splatoon 2 content morgen (23e) - http://nintendoeverything...ower-special-coming-soon/

Nieuw character, een nieuw level en 3 nieuwe ARMS komen de 26e (geloof ik)

En voor de mensen die ARMS nog een keer willen testdraaien een nieuwe testpunch dit weekend - http://nintendoeverything...h-happening-this-weekend/
Ik dacht dat PayPal er al heel lang in zat, maar heb hem ook gelijk gisteren gekoppeld. Heb de game "Snake Pass" gehaald, dus voorlopig heb ik wel genoeg games samen met Zelda, Mario Kart en Splatoon 2.
quote:
Arunia schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 18:07:
Net op kickstarter de pelda pro battery pack / dock met hdmi gepledged.
6000mAh en mini hdmi aansluiting.
Dat is wel handig extra battery pack + een dock. Voornamelijk de "stand" van de standaard Switch werkt niet heel erg makkelijk. De Switch valt namelijk nog wel redelijk snel om als iemand tegen de tafel aan stoot, en het opzetten ervan is soms ook een drama :P. Maar ik ga zelf nog niet zoiets backen, zodra zoiets uit is ga ik het wel bekijken :P (en zo lang heb ik de Switch nog niet, dus ik zal eerst moeten kijken wat ik nodig heb).

Ik heb zelf ook al weer een paar extra accessoires gekocht, en dan heb ik ook wel genoeg voor de komende tijd :P.

Heb een nieuwe laptop tas besteld (Via AliExpress, scheelde weer ¤50,- met winkels hier in NL), waar ook mijn tablet/Switch in zou kunnen:

Het mooie aan deze tas is dat er een USB-aansluiting op zit, dus mocht ik voor werk 1 of 2 uur in de trein zitten, dan kan ik mijn Switch hierin pluggen.

Aan de binnenkant van de tas kan je dus de USB-aansluiting verbinden met een Power Bank pricewatch: Anker PowerCore 20100, had van een collega nog een Bol.com bon gekregen + ik had nog ¤5,- extra gekregen via de mail.

En voor de opslag heb ik deze gehaald: pricewatch: Samsung EVO Plus 128GB. Dus hier heb ik wel genoeg aan voorlopig :P.

i5 4670K | MSI GTX 980Ti Gaming 6G | Asus ROG Swift PG278Q (2560 x 1440)

• Arunia
  • Nu online
Ik heb die Anker ook. Maar nog niet gebruikt op de switch. die tas is wel heel vet trouwens. Vraagje, heb je een linkje?

• jeka
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 12:44

jeka

Support your local club.

FCG

• Diigii
quote:
Arunia schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 09:51:
Ik heb die Anker ook. Maar nog niet gebruikt op de switch. die tas is wel heel vet trouwens. Vraagje, heb je een linkje?
En hier heb je de link van AliExpress: https://nl.aliexpress.com...=a2g0s.9042311.0.0.eLZwyu

Ik zie al wel dat er gelijk een paar dollar bij bovenop is gekomen. Dus wellicht kan je even doorzoeken op AliExpress naar 1ntje rond de 30 dollar.

Let wel op, er zijn verschillende varianten van deze tas. Je hebt ook een andere variant waar de USB-oplader niet op de plek zit zoals op de afbeelding hierboven, maar die zit aan de zijkant van de tas! Volgens mij heeft de originele tas de USB-aansluiting (altijd) een beetje verstopt zitten.

Hier een AliExpress naar de andere tas: https://nl.aliexpress.com...ool-Back/32826747213.html

• AstralizeR
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 11:47

AstralizeR

Foar de kofje net eamelje!

Draait prima in handheld, al zie je het gras groeien en het faden van de meshes (LOD)
Het is gelukkig wel de special editon, maar zelfs in 4K fullscreen moeilijk te zien of het high-res textures zijn.

SW-1682-5926-5204

• Diigii
quote:
AstralizeR schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 10:29:
Draait prima in handheld, al zie je het gras groeien en het faden van de meshes (LOD)
Het is gelukkig wel de special editon, maar zelfs in 4K fullscreen moeilijk te zien of het high-res textures zijn.
[video]
Geweldig om te zien :D. Kan niet wachten totdat hij uitkomt! Op de website staat "Holiday 2017", bedoelen ze dan de zomervakantie of de "holidays" als in kerst?

Ik ben trouwens ook benieuwd hoe het er uiteindelijk uit komt te zien. Het is toch altijd weer anders als je het op je eigen Switch ziet, als je dat doet op een filmpje. En ik ben ook benieuwd wat ze doen met de textures, zou het dynamisch aanpassen van de textures nog kunnen gebeuren zodra je de Switch in of uit een dock haalt?

• DutchOx
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 15-11 19:30
quote:
Diigii schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 10:34:
[...]

Geweldig om te zien :D. Kan niet wachten totdat hij uitkomt! Op de website staat "Holiday 2017", bedoelen ze dan de zomervakantie of de "holidays" als in kerst?
Op de Nederlandse Nintendo site staat Winter 2017, ik ga er vanuit dat het rond de kerst zal zijn inderdaad.

Duurt lang :P

• AstralizeR

AstralizeR

quote:
Diigii schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 10:34:
[...]

Ik ben trouwens ook benieuwd hoe het er uiteindelijk uit komt te zien. Het is toch altijd weer anders als je het op je eigen Switch ziet, als je dat doet op een filmpje. En ik ben ook benieuwd wat ze doen met de textures, zou het dynamisch aanpassen van de textures nog kunnen gebeuren zodra je de Switch in of uit een dock haalt?
Holiday bedoelen ze altijd kerst idd.
Hopelijk heeft het spel dynamische resolutie en misschien dat je dan betere draw distance krijgt in dock mode, verder ziet het er al prima uit in handheld.

SW-1682-5926-5204

• joblamie
  • Registratie: mei 2009
  • Niet online
Jammer dat de release van Skyrim zo lang op zich laat wachten, maar wat wordt het genieten om dat in handheld mode te kunnen spelen.

• RiCk
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 13:02
Wanneer verwachten we reviews van Mario + Rabbids Kingdom Battle?
Ik zie wel uit naar dit spel, verwacht leuk samen te kunnen 'strijden'...

• hypnobe
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 20-11 09:24
quote:
RiCk schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 12:59:
Wanneer verwachten we reviews van Mario + Rabbids Kingdom Battle?
Ik zie wel uit naar dit spel, verwacht leuk samen te kunnen 'strijden'...
Nog 5dagen
http://opencritic.com/game/4494/mario-rabbids-kingdom-battle

Ben zelf ook heel benieuwd, hoop op enkele uren mooie couch co-op

hypnobe wijzigde deze reactie 23-08-2017 13:50 (9%)

SW-0056-0705-6423 Splatoon2

• GovertNL
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 06:02
Om 15.00 een Gamescom stream van Nintendo betreft Super Mario Odyssey. Toch wel één van de games waar ik dit jaar nog het meest naar uitkijk.

Om 16.00 ook nog een livestream van gameplay van de nieuwe wereld die ze net voor het eerst hebben laten zien.

GovertNL wijzigde deze reactie 23-08-2017 15:51 (28%)

• marcelproust
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 20-11 08:01
quote:
GovertNL schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 14:22:
Om 15.00 een Gamescom stream van Nintendo betreft Super Mario Odyssey. Toch wel één van de games waar ik dit jaar nog het meest naar uitkijk.

Om 16.00 ook nog een livestream van gameplay van de nieuwe wereld die ze net voor het eerst hebben laten zien.
Streams ga ik skippen. Ik wil net zo weinig mogelijk weten en me net laten verrassen door Odyssey. O+

• GovertNL
quote:
marcelproust schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 15:59:
[...]

Streams ga ik skippen. Ik wil net zo weinig mogelijk weten en me net laten verrassen door Odyssey. O+
Die van nu skip ik ook maar net was de maker van de game aan het woord. En werd er een heel klein beetje nieuwe info vrijgegeven in de vorm van beelden van een nieuwe wereld. Voor de rest hoop herhaling van informatie die al bekend is. Nu idd weer genoeg gezien tot eind oktober! 8)

• Krysa
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 10:29
quote:
Diigii schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 09:37:
[...]

Heb een nieuwe laptop tas besteld (Via AliExpress, scheelde weer ¤50,- met winkels hier in NL), waar ook mijn tablet/Switch in zou kunnen:

[afbeelding]

Het mooie aan deze tas is dat er een USB-aansluiting op zit, dus mocht ik voor werk 1 of 2 uur in de trein zitten, dan kan ik mijn Switch hierin pluggen.

[afbeelding]

Aan de binnenkant van de tas kan je dus de USB-aansluiting verbinden met een Power Bank pricewatch: Anker PowerCore 20100, had van een collega nog een Bol.com bon gekregen + ik had nog ¤5,- extra gekregen via de mail.

[afbeelding]

En voor de opslag heb ik deze gehaald: pricewatch: Samsung EVO Plus 128GB. Dus hier heb ik wel genoeg aan voorlopig :P.

[afbeelding]
Deze tas heb in ook! Zeer fijne tas om je laptop in te vervoeren. Ik heb er een pricewatch: Xtorm Power Bank Free 15000mAh XB102 in zitten. Nadeel is wat mij betreft dat de powerbank eerst aangezet moet worden voordat hij begint met laden. Dus je moet elke keer de tas open maken. Kun jij laten weten of dit met de anker ook is?

Krysa wijzigde deze reactie 23-08-2017 16:11 (3%)
Reden: link naar pricewatch

• Diigii
quote:
Krysa schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 16:08:
[...]

Deze tas heb in ook! Zeer fijne tas om je laptop in te vervoeren. Ik heb er een pricewatch: Xtorm Power Bank Free 15000mAh XB102 in zitten. Nadeel is wat mij betreft dat de powerbank eerst aangezet moet worden voordat hij begint met laden. Dus je moet elke keer de tas open maken. Kun jij laten weten of dit met de anker ook is?
Ik al het laten weten :). Ik heb voornamelijk wat reviews opgezocht, en op Amazon zie je ook "wat mensen ook hebben gekocht" als je zoekt op de tas. Dus toen na het zoeken van reviews op het internet kwam ik op deze Power Bank uit. Maar ik gok dat ik ook de Power Bank moet aanzetten voordat hij werkt, tenzij er een slimmigheid in deze Power Bank zit dat als je iets inplugt dat hij automatisch aan gaat, maar hierover kan ik niets vinden. Mij zou het niet zoveel uitmaken of ik de tas open moet doen of niet, dan moet ik hem gewoon op een plekje leggen waar ik de Power Bank eenvoudig kan aan doen.

• Arunia
  • Nu online
@Krysa @Diigii Heb hem zelf ook die Anker PowerCore 20100. Net even getest, hij gaat zelf aan wanneer je een kabel erin steekt en in bijvoorbeeld je telefoon. No problem.

• Sokkeh
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 10:20
@Krysa

volgens mij doen meeste moderne powerbanks dat zonder dat je ze aan hoeft te zetten. Ik heb een ravpower en die doet dat in ieder geval wel.

• RayNbow
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 10:17

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• CyBeR
  • Registratie: september 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

quote:
Arunia schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 09:51:
Je kunt ook voor Booking.com gaan werken, die hebben er quasi-allemaal een.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• JackAvery
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 10:58
quote:
outlandos schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 20:01:
[...]

Is er al ergens een goede preview?
Begin augustus zijn er een aantal online gekomen, bvb op Eurogamer. Het kriebelt hier om deze toch nog te preorderen maar ik wacht ff de reviews af, ook al ben ik vrij zeker dat ik deze game erg goed ga vinden.

Re. Skyrim: Digital Foundry heeft een hands-on gepost met de undocked versie. Deze liep wel op een devkit, die naar het schijnt docked clocks in undocked mode zouden kunnen draaien.
De framerate leek in ieder geval in orde met een stabiele 30 fps.

Behalve FIFA (waar ook nieuwe footage van online staat op YT, bvb hier) heeft EA nog een game die o.a. op Switch uitkomt, Fe. De trailer legt het waarschijnlijk beter uit dan ik zelf kan...

• Sméagol
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 20-11 21:03

Sméagol

Master of Mayhem

Edit: oh en de Pokken tournament demo is te downloaden.

Sméagol wijzigde deze reactie 24-08-2017 01:46 (36%)

Make lovecraft not warcraft.

• GovertNL
quote:
Sméagol schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 01:45:
[video]

Die Metroid car is wel tof zeg! Deze game nog nooit gespeeld. Op de Switch straks zeker aanschaffen. Wat zal de prijs van deze game worden? Neem aan geen 60 euro?

• Spiritsoul
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 04-11 23:45
quote:
GovertNL schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 01:55:
[...]

Die Metroid car is wel tof zeg! Deze game nog nooit gespeeld. Op de Switch straks zeker aanschaffen. Wat zal de prijs van deze game worden? Neem aan geen 60 euro?
20 euro :)

• GovertNL
quote:
Das geen geld. Lijkt me leuke game om online te spelen. Op de lijst met aan te schaffen games!

• Stylze
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 20-11 16:52
Vindt fifa er strak uitzien op de switch hoor! Misschien niet zoals 18 op de ps4 maar ook zeker niet zoals een Fifa 15 ofzo zoals mensen eerder riepen, ze hebben gewoon een custom build versie gemaakt voor de switch en nemen het zo te zien wel echt serieus. Een must bus voor mij:) gaan dure maanden worden

• sanderev66
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 12:00
@Stylze Ik heb er ook wat video's bekeken en ik vind het er nog steeds niet uitzien. Amper beter dan de FIfa die we op de Wii U hebben gehad. Dus zeer zeker geen must buy voor mij. Integendeel zelfs.

Voor mij zijn dit de volgende games: (willekeurige volgorde)

Rayman Legends Definitive Version
Pokkén Tournament DX
Elder Scrolls IV Skyrim
Super Mario Odessy

sanderev66 wijzigde deze reactie 24-08-2017 09:58 (29%)

Super Mario Maker Profiel | Nintendo GamerId / Network Id: Sanderevers

• joblamie
  • Niet online
Ik ben inderdaad ook wel benieuwd naar de werkelijke graphics van FIFA 18. Het ziet er al gauw indrukwekkend uit op een handheld natuurlijk, maar als het inderdaad heel erg lijkt op een reeds aanwezige FIFA game op Wii U dan is dat wel teleurstellend natuurlijk.

• Diigii
@sanderev66 Ik heb toevallig gisteren Fifa 17 gespeeld bij m'n neef, en ondanks dat het wel een "leuk" spel is zie ik door de jaren heen weinig nieuws. De laatste Fifa die ik gespeeld had was Fifa 14/15, en de fouten die er toen inzaten zitten er nog steeds in. De keeper die gehandicapt is, overtredingen die niet gestraft worden, spelers die er nog steeds niet fatsoenlijk uitzien, het selecteren van spelers op het veld etc. Het enige verschil wat ik zo kon merken is dat bepaalde dingen moeilijker zijn gemaakt. Zoals in de aanval een lobje over de verdediger zodat je aanvaller er langs heen sprint is nu erg lastig. Ik had echt het gevoel dat ik de Call-of-Duty onder de voetbalgames speelde. Ben zelf wel blij dat ik geen Fifa games meer gekocht hebt, en het blijft vreemd dat EA hiermee weg komt :P.

Ik zie zelf ook wel uit naar Pokkén Tournament DX en Elder Scrolls IV Skyrim! Vandaag maar is even die demo downloaden waar mensen het over hebben. Maar ik wil nog eerst even Zelda uitspelen :P.

• Stylze
quote:
sanderev66 schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 09:54:
@Stylze Ik heb er ook wat video's bekeken en ik vind het er nog steeds niet uitzien. Amper beter dan de FIfa die we op de Wii U hebben gehad. Dus zeer zeker geen must buy voor mij. Integendeel zelfs.

Pokkén Tournament DX
Elder Scrolls IV Skyrim
Super Mario Odessy
Fifa 18 switch op gamescon:
YouTube: 4 Minutes of FIFA 18 Gameplay on Nintendo Switch - Gamescom 2017

Weet niet wat voor video's jij gekeken hebt? Maar dit ziet er toch echt wel goed uit

• Thorgrem
  • Registratie: juli 2006
  • Nu online
Doe mij ipv Fifa maar een nieuwe Super Mario Strikers / Mario Strikers Charged Football. Wat was dat een geweldig, plezierig en hilarisch voetbal spelletje.

• sanderev66
quote:
Stylze schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 10:27:
[...]

Fifa 18 switch op gamescon:
YouTube: 4 Minutes of FIFA 18 Gameplay on Nintendo Switch - Gamescom 2017

Weet niet wat voor video's jij gekeken hebt? Maar dit ziet er toch echt wel goed uit
Ik zie amper verschil: YouTube: FIFA 13 Wii U Online Gameplay, Barcelona vs Tottenham

Helemaal als je het hiermee vergelijkt: YouTube: FIFA 18 | Real Madrid vs Bayern Munich | Full Gameplay (PS4/XBOX ONE)

Je kan DUIDELIJK zien dat het een oude "custom" engine is.

En idd. zoals @Thorgrem al zegt. Geef mij maar Mario Strikers. Dat zag er op de GameCube al beter uit.

sanderev66 wijzigde deze reactie 24-08-2017 10:41 (25%)

• Arunia
  • Nu online
Zaterdag ben ik met mijn vrouw op Gamescom. Wil best wat spellen gaan bekijken voor de Switch, maar als ik het zo hoor bij diverse pers mensen, gaat Odyssey hem niet worden. :D
Staat al op pre-order, dus niet zo boeiend verder. Ga hem toch wel leuk vinden.

• Stylze
quote:
sanderev66 schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 10:34:
[...]

Ik zie amper verschil: YouTube: FIFA 13 Wii U Online Gameplay, Barcelona vs Tottenham

Helemaal als je het hiermee vergelijkt: YouTube: FIFA 18 | Real Madrid vs Bayern Munich | Full Gameplay (PS4/XBOX ONE)

En idd. zoals @Thorgrem al zegt. Geef mij maar Mario Strikers. Dat zag er op de GameCube al beter uit.
Je ziet amper verschil met die fifa 13? Lool je bent gewon aan het trollen nu.

Het ziet er bijna hetzelfde uit als dat filmpje van fifa 18 op de ps4 en lijkt echt totaal niet op dat Fifa 13 filmpje dude..

Heb fifa 17 kapot gespeeld op de ps4 dus weet ook wel echt goed hoe dat er uitzag en als ik dan de switch versie nu zie van 18 valt me weinig verschil op.

Ik ga beide versies halen, ps4 versie voor het online gedeelte omdat dat sowieso kut is nu op de switch. Maar de switch versie is toch wel heel vet on the go overal met vrienden te kunnen spelen:)

Stylze wijzigde deze reactie 24-08-2017 10:58 (17%)

• DevWouter
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 20-11 14:20
quote:
sanderev66 schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 10:34:
[...]

Ze hebben juist een nieuwe engine ontwikkeld speciaal voor de switch. Dit omdat het porten van de frostbite engine te veel risico met zich meebracht waardoor het tijdig leveren van FIFA 18 in gevaar kon komen.

Het is een andere engine dan die op de PS4 en XBONE gebruikt wordt, maar om het te vergelijken met een 5 jaar oude game is natuurlijk compleet onzin.
quote:
FIFA 18 on PS4, Xbox One and PC draws a new animation every frame, whereas FIFA 17 draws a new animation with every player step. Does the Switch version have this improvement?

Andrei Lazaresco: No. We used the fundamental base of FIFA code and innovated it. These are normal animations, so we're not using that new system.

So, it'll be more like last year?

Andrei Lazaresco: Yeah, if you want to make a comparison. But everything you see is custom-built, so I wouldn't compare it to anything else, because there is no reference point. This is the first game we put on Nintendo Switch. It's not that game downsized. It's not gen three up-rezzed. It's something that has been built with this console in mind entirely.
Bron: http://www.eurogamer.net/...e-best-portable-fifa-ever

• Thorgrem
  • Registratie: juli 2006
  • Nu online
Dus een hele nieuwe engine ontwikkelen kost minder tijd en levert minder risico op dan 1 aanpassen waarvan bekend is dat het in vrij grote mate schaalbaar is. Ik vind dat moeilijk te geloven. Fijn dat EA een Fifa naar de Switch brengt, maar als ze Frostbite gewoon geport hadden was dat zakelijk gezien een veel betere beslissing omdat dan porten van vele andere games ook een makkie wordt.

• Stidge
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 19-11 12:14
quote:
Thorgrem schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 11:33:
Dus een hele nieuwe engine ontwikkelen kost minder tijd en levert minder risico op dan 1 aanpassen waarvan bekend is dat het in vrij grote mate schaalbaar is. Ik vind dat moeilijk te geloven. Fijn dat EA een Fifa naar de Switch brengt, maar als ze Frostbite gewoon geport hadden was dat zakelijk gezien een veel betere beslissing omdat dan porten van vele andere games ook een makkie wordt.
Wie zegt dat het niet gewoon frostbite met hevige aanpassingen is, tot op een niveau waarvan de developers niet meer durven zeggen dat het inderdaad nog frostbite is? Net als call of duty makers een keer claimden een nieuwe engine te gebruiken... Was gewoon een kleine update van een bestaande engine. Je hoeft het wiel natuurlijk niet volledig opnieuw uit te vinden.

• Stylze
Meestal komen ze een paar weken voor de release met een demo, hopelijk is dat ook voor de switch het geval en kunnen we snel oordelen:)

• Sokkeh
Vind dat er lekker wordt geroeptoeterd over fifa18 hier, het is een filmpje opgenomen met een telefoon van een handheld screen, is misschien niet de beste vergelijking. Ook lekker speculeren over of EA wel of niet frostbite had moeten gebruiken is een beetje nutteloos, denk je nou echt dat een bedrijf (wat ook nog eens als money-hungry bekend staat) een nieuwe engine gaat laten maken voor een game als de huidige engine poorten makkelijker was geweest? Denk toch echt wel dat dit voor hun de beste oplossing is. en we zullen het anders wel zien bij echte vergelijkingen van raw game footage enzo.

• Stylze
Ja maar ea zal ook wel weten dat als ze hetzelfde doen als met de Wii U niemand het spel zou gaan kopen, ze nemen het nu echt wel een stuk serieuzer.

• Sokkeh
quote:
Stylze schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 11:56:
Ja maar ea zal ook wel weten dat als ze hetzelfde doen als met de Wii U niemand het spel zou gaan kopen, ze nemen het nu echt wel een stuk serieuzer.
daarom, EA wil geld verdienen. Op de WiiU ging dat duidelijk niet zo goed, grote kans dat ze dan niet hetzelfde zullen gaan doen...

• Stylze
YouTube: Nintendo at Gamescom 2017 - EA shows off FIFA 18 on Switch

Hier is wel echt veel gameplay te zien en zie je ze ook door de menu's gaan etc.

• sanderev66
quote:
Stylze schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 12:08:
YouTube: Nintendo at Gamescom 2017 - EA shows off FIFA 18 on Switch

Hier is wel echt veel gameplay te zien en zie je ze ook door de menu's gaan etc.
Een 720p video waar de gameplay in een nog kleiner scherm is. Ja, daar kan je goed de kwaliteit van de game zien. (Of het gebrek ervan)

• Stylze
Jsus man je kan toch een beeld krijgen van hoe het er ongeveer uit ziet, thats all i need to know. Ik vindt bijv het verschil in graphics tussen de ps4 en ps4 pro ook totaal niet boeiend. Games moeten er natuurlijk wel een beetje goed uitzien maar van die kleine verschillen interesseren me echt niks.

• lowskilled-ftw
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 20-11 16:46
quote:
Sméagol schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 01:45:

Zie pokken er niet tussen staan?!

Nvm #blind :X

lowskilled-ftw wijzigde deze reactie 24-08-2017 12:30 (4%)

• sanderev66
quote:
lowskilled-ftw schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 12:28:
[...]

Zie pokken er niet tussen staan?!
Kijk bij de "Binnenkort verkrijgbare" titels :) De demo is max. 15 gevechten (tenzij je je savegame wist)
quote:
Stylze schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 12:20:
Jsus man je kan toch een beeld krijgen van hoe het er ongeveer uit ziet, thats all i need to know. Ik vindt bijv het verschil in graphics tussen de ps4 en ps4 pro ook totaal niet boeiend. Games moeten er natuurlijk wel een beetje goed uitzien maar van die kleine verschillen interesseren me echt niks.
Het is en blijft een grote stap terug van de XBOX ONE / PS4 versie omdat EA zo lui was om niet Frostbite te porten.

• Beakzz
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 03:16
quote:
sanderev66 schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 09:54:

Pokkén Tournament DX
Elder Scrolls IV Skyrim
Super Mario Odessy
Hoe kan Rayman nou op je lijstje staan? Dat is van het boze Ubisoft wat volgens jou eigenhandig samen met EA heeft gezorgd voor het falen van de Wii U. Mede door deze game niet meer exclusief uit te geven op dat platform en uit te stellen :+

• sanderev66
Omdat de game op zich erg leuk is. Maar het is wel voorlopig het enige Ubisoft spel wat ik ga halen. In ieder geval tot Beyond Good and Evil 2 uit komt :)

• EddoH
  • Registratie: maart 2009
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Ik zeg het niet graag, maar wat zit jij toch vol hypocrisie, aannames en onzin zeg, man man man.
Lees je eigen posts van het afgelopen jaar in dit topic nog eens na. Het gaat echt helemaal nergens over...

He's the latest super hero with powers so profound. He can leap a dotted line in just a single bound.

• Sir_Hendro
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 17-11 09:27
Nintendo moet echt ff opschieten met virtual console voor de Switch. Er worden zoveel matige indie games op de eShop gegooid maar als ze nou Super Mario World of zo erop zouden gooien zou ik het direct kopen. Misschien betaal ik er wel 20 euro voor. Mijn Switch wil leuke Nintendo made games!

• Tiwazz
  • Registratie: september 2009
  • Nu online
Downwell zou echt een perfecte game zijn voor de Switch, die zou ik graag kopen.

Nikon D610 - Nikkor 28mm f1.8 - Nikkor 50mm f1.8 - Nikkor 24-85mm f3.5-4.5 | Flickr: ndonkersloot | PSN: ndonkersloot

• Sagat
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 11:24

Sagat

Is pappa x2!

quote:
Beakzz schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 12:43:
[...]

Hoe kan Rayman nou op je lijstje staan? Dat is van het boze Ubisoft wat volgens jou eigenhandig samen met EA heeft gezorgd voor het falen van de Wii U. Mede door deze game niet meer exclusief uit te geven op dat platform en uit te stellen :+
Mocht (en ja ik vrees dat het niet zo zal zij he........maar toch) Fifa switch nou wel een topgame zijn..........zou Sander die dan ook halen? Dat zou het wel helemaal af maken :Y

Maar verder doen wij gamers dat toch wel vaker...uitgever x doet y, gamers 'we kopen nooit meer jullie troep' uitgever brengt z uit gamers: 'oooooooooh dit ziet er gaaf uit pre-order'

Zeg niet dat iedereen dit doet, maar een hoop mensen wel. Verder vind ik het wel tof van Sander dat hij er gewoon voor uit komt. Dat is imho juist niet hypocriet.

80ies star wars speelgoed te koop | nog steeds bezig met D3 :(

• joblamie
  • Niet online
quote:
Sir_Hendro schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 13:29:
Nintendo moet echt ff opschieten met virtual console voor de Switch. Er worden zoveel matige indie games op de eShop gegooid maar als ze nou Super Mario World of zo erop zouden gooien zou ik het direct kopen. Misschien betaal ik er wel 20 euro voor. Mijn Switch wil leuke Nintendo made games!
100% mee eens. Nintendo lijkt mijn geld gewoon niet te willen hebben. Precies wat jij zegt; Ik betaal desnoods 20 euro voor een game van 30 jaar geleden die normaal 3,99 kost, dat maakt me niets uit. Als ik hem maar kan spelen, op mijn Switch. Het is toch van de zotte dat het af en toe in mijn hoofd opkomt mijn Switch weer om te ruilen voor een 3DS zodat ik wél VC games kan spelen?

• Partypsych
  • Registratie: oktober 2012
  • Nu online
Als ik Sonic speel en op de homeknop druk, dan duurt het echt tergend lang voordat het home screen naar voren komt. Is dat een issue die alleen ik ervaar, of is dit andere mensen ook opgevallen?

• Sir_Hendro
Misschien willen ze eerst 20 verschillende Nintendo Classic blabla Mini uitbrengen van alle consoles alvorens VC op de Switch te doen zodat ze lekker veel units kunnen verkopen.

• Stylze
Ja snap ook niet dat ze geen gebruik maken van hun oude n64 games, pokemon games etc en die uitbrengen op de switch, is het toch wel de ideale console voor. Is toch niet zo veel werk en gaat ze goud geld opleveren.

Misschien komt het idd door die Nintendo mini's maar die zou ik nooit kopen:) het mooie is juist dat je hier dan nieuwe en oude games thuis en onderweg kan spelen.

Stylze wijzigde deze reactie 24-08-2017 15:08 (28%)

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

quote:
Dat onderschat je denk ik.

• Sir_Hendro
quote:
CyBeR schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 15:07:
[...]

Dat onderschat je denk ik.
Ik denk het niet. Ze hebben al zo vaak opnieuw dezelfde emulator voor een andere architectuur geschreven dat zij het ondertussen zelfs uit hun duim weten te programmeren. Voor de simpele dingen zoals Game Boy, NES en de SNES zullen ze echt niet meer dan een maand nodig moeten hebben met een team van hooguit 4 man.

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

quote:
Sir_Hendro schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 15:10:
[...]

Ik denk het niet. Ze hebben al zo vaak opnieuw dezelfde emulator voor een andere architectuur geschreven dat zij het ondertussen zelfs uit hun duim weten te programmeren. Voor de simpele dingen zoals Game Boy, NES en de SNES zullen ze echt niet meer dan een maand nodig moeten hebben met een team van hooguit 4 man.
Het moet sowieso komen als 'bonus' bij het online abbonnement. Als het zoals bij xbox werkte zou ik overigens best wat games willen kopen, dus dat ik ze nu op de switch kan spelen en daarna ook op zijn opvolger. Maar bij iedere nieuwe nintendo opnieuw je VC verzameling aanleggen, nee daar heb ik geen zin in.

• Stylze
Pokken is wel heel leuk! Tutorial wel een beetje matig alleen, snap er nog vrij weinig van(heb het gevoel dat ik met dezelfde knop steeds iets anders doe) maar met de demo is het zelfs met button mashen onmogelijk om te verliezen.

Maar er is dus een truc om meer dan 15 matches te doen?

Stylze wijzigde deze reactie 24-08-2017 15:28 (28%)

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

quote:
Stylze schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 15:27:
Maar er is dus een truc om meer dan 15 matches te doen?
Deleten en opnieuw downloaden.

• Stylze
Vrij simpel😂 chill wel kan ik beetje oefenen voordat de volledige game komt

• rudyman85
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 11:08
quote:
Partypsych schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 15:05:
Als ik Sonic speel en op de homeknop druk, dan duurt het echt tergend lang voordat het home screen naar voren komt. Is dat een issue die alleen ik ervaar, of is dit andere mensen ook opgevallen?
Zie eerder in dit topic. Er wordt een patch voor uitgebracht, zie: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/52274005 datum nog onbekend.

rudyman85 wijzigde deze reactie 24-08-2017 16:10 (7%)

• NMe
  • Registratie: februari 2004
  • Nu online

NMe

Admin Devschuur®

Quia Ego Sic Dico.

quote:
Sir_Hendro schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 15:05:
Misschien willen ze eerst 20 verschillende Nintendo Classic blabla Mini uitbrengen van alle consoles alvorens VC op de Switch te doen zodat ze lekker veel units kunnen verkopen.
Die units verkopen ze toch wel, of er nou een VC komt of niet.
quote:
Sir_Hendro schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 15:10:
[...]

Ten eerste is dat wel een heel erg gedurfd statement van iemand die de code niet kent, ten tweede moet er meer gebeuren dan alleen programmeren, en ten derde komen veel NES- en mogelijk later ook SNES-games gratis beschikbaar voor mensen die een online abonnement afsluiten in een systeem dat volgens Nintendo zelf niets te maken heeft met de VC. De VC zal zich waarschijnlijk focussen op de N64 en hoger, aangenomen dat die VC er überhaupt komt.

NMe wijzigde deze reactie 24-08-2017 16:29 (55%)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• sanderev66
@NMe Nintendo heeft aangegeven dat de klassieke games bij de online service los staan van VC, en ook hebben ze gezegd dat er een VC gaat komen. (Alleen hebben ze niet gezegd wanneer)

• NMe
  • Nu online

NMe

Admin Devschuur®

Quia Ego Sic Dico.

quote:
sanderev66 schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 18:37:
@NMe Nintendo heeft aangegeven dat de klassieke games bij de online service los staan van VC, en ook hebben ze gezegd dat er een VC gaat komen. (Alleen hebben ze niet gezegd wanneer)
Dat eerste zei ik al en dat tweede hebben ze volgens mij niet met zoveel woorden gezegd. Heb je daar een bron voor?

• sanderev66
Ik heb het maanden geleden op Nintendolife gelezen. Heb geen linkje zo snel.

• NMe
  • Nu online

NMe

Admin Devschuur®

Quia Ego Sic Dico.

quote:
sanderev66 schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 18:42:
Ik heb het maanden geleden op Nintendolife gelezen. Heb geen linkje zo snel.
Volgens mij is daar alleen dit voorbijgekomen. Reggie zegt daarin wel dat hij erkent dat gebruikers het graag willen maar hij zegt nergens dat ze ook aan die wens tegemoet komen.

Niet dat ik verwacht dat er géén VC gaat komen, maar het is met zo'n vage verwoordingen maar de vraag wanneer dat gebeurt...

• sanderev66
Jup dat was het artikel wat ik bedoelde.

En mijn reactie erop zegt het eigenlijk al helemaal:
Reggie word vaak gezien als de Messias van Nintendo, maar hij is in feite niets meer dan een poppetje voor de mensen die echt de touwtjes in handen hebben (Nintendo Japan). Zijn omschrijving is meer van het komt, maar ik mag niet zeggen wanneer en in welke vorm.

Persoonlijk denk ik dat het komt wanneer er geen grote titels in de nabije toekomst komen en de Switch enig "momentum" aan het verliezen is. Of anders met / tijdens / na een groot event. Zoals bv E3 of de feestdagen.

sanderev66 wijzigde deze reactie 24-08-2017 19:37 (23%)

• Tiwazz
  • Nu online
Ik zou GameCube VC echt fantastisch vinden mocht dat er komen. Mario Sunshine op de switch is echt een instabuy.

Nikon D610 - Nikkor 28mm f1.8 - Nikkor 50mm f1.8 - Nikkor 24-85mm f3.5-4.5 | Flickr: ndonkersloot | PSN: ndonkersloot

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

Ik gok dat ze op de achtergrond nog helemaal bezig zijn met de backend van het internet gebeuren, ik denk dat de vc daarbij hoort, en dus dat we pas iets zien wanneer dat Nintendo online gedoe van start gaat.

Zelf boeit mij Rocket league overigens niet, maar die trailer was nog niet gepost.. 'k heb nou 14 games, waarvan 4 fysiek, en maar spijt van eentje (Snake pass). Voor de rest van 2017 ziet mijn lijst er min of meer vooralsnog zo uit:

Mario + Rabbids kingdom battle - pre-ordered
Super Mario odyssey - pre-ordered
Arms - must-buy - Splatoon 2 was een grotere prioriteit, maar deze game komt er voor het eind van het jaar zeker nog in huis, zeker met de support die 't krijgt.
Yooka-Laylee - must-buy - Tjah, ik ben een banjo-Kazooie fan.
Axiom verge - must-buy - Één van de weinige double dips. Ik heb 'm op Steam, maar ik wil wel een fysieke versie voor een Nintendo console.. Fantastische game.
Azure striker Gunvolt: striker pack - must-buy - 'k heb de 2 andere games van Inticreates, en die zijn fantastisch.
Xenoblade chronicles 2 - zeer waarschijnlijk - Zin in een (J)RPG.
Flippin death - zeer waarschijnlijk - Indie game die er goed uitzag.
Steamworld dig 2 - zeer waarschijnlijk - Een andere indie game die er goed uitzag, al ben ik niet bekend met de andere Steamworld games.
Dandara - waarschijnlijk - En nog een indie game die er goed uitzag.
Tiny metal - waarschijnlijk - Heb de Kickstarter nog meegemaakt, maar had helaas geen geld om te backen. Heb wel zin in een nieuwe Advance wars (en deze ziet er wat mij betreft interessanter uit dan die fantasy Advance wars).
I am Setsuna - maybe - Één van de backlog games inmiddels. Had nog wel zin in een RPG, en probeer later waarschijnlijk nog een Japanse fysieke copy te halen, al ben ik op de hoogte dat de reviews niet laaiend zijn.
Rayman legends: definitive edition - maybe - Demo is, zoals verwacht, wel bevallen, maar heeft gewoon geen hoge prioriteit. Dat gezegd, Kung Football is hilarisch voor multiplayer parties..
Fifa 2018 - maybe - Ik ben meer van de Mario football, en de visuals zijn niet overweldigend, maar 't ziet er ook niet slecht uit. Koop 'm misschien voor support en voor de multiplayer collectie, 't is voor mij namelijk al wel een erg lange tijd geleden dat ik een "normaal" voetbal spel heb gespeeld (dat is volgens mij ISS 64). Komt niet in huis tijdens release in ieder geval.
Pokkén tournament DX - maybe - Leuk, maar ook geen hoge prioriteit. Dan zijn Arms en de Neo Geo classics interessanter wat fighters betreft.
The elder scrolls V: Skyrim - onwaarschijnlijk - Heb Oblivion nooit uitgespeeld. De game trekt me nog wel, maar als ik 'm koop, is dat voor PC, waar ik liever dit soort games speel. Handheld boeit me niet voor dit soort games.
Fire emblem warriors - niet - Ik ben een Fire emblem fan, maar ik heb een tering hekel aan Musou games. Dit heeft niks te maken met Fire emblem.

Geen complete lijst, er zijn nog wel andere backlog games (NBA playgrounds, Neo Geo classics), indie games (Rime o.a.) en (local) multiplayer games (Overcooked, Jackbox party games) die me trekken, zet die allemaal onder "maybe".

• Jboy1991
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 20-11 23:05
Aangezien sommige mensen het wel voor elkaar schijnen te krijgen. Vraag ik het toch maar eens.

Ik heb een iphone7 met Tele2 onbeperkt bundel. Ik maak dus een hotspot aan en verbind de nintendo switch ermee

Echter kan ik nu nog niet Mario karten. Verbinden wilt wel. Kan wel de eshop in en Mn vrienden zien etc

Hoe kan ik het mogelijk krijgen? Tele2 geeft geen support. Ik had hiervoor simyo en daar werkte het perfect. Alleen de data was snel op xd

• NMe
  • Nu online

NMe

Admin Devschuur®

Quia Ego Sic Dico.

quote:
sanderev66 schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 19:28:
En mijn reactie erop zegt het eigenlijk al helemaal:
Reggie word vaak gezien als de Messias van Nintendo, maar hij is in feite niets meer dan een poppetje voor de mensen die echt de touwtjes in handen hebben (Nintendo Japan). Zijn omschrijving is meer van het komt, maar ik mag niet zeggen wanneer en in welke vorm.
Dat heeft 'ie echter niet gezegd, wat wel is wat jij beweerde. Er is nul bevestiging van Nintendo dat 't er met zekerheid gaat komen.

• sanderev66
quote:
NMe schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 22:32:
[...]

Dat heeft 'ie echter niet gezegd, wat wel is wat jij beweerde. Er is nul bevestiging van Nintendo dat 't er met zekerheid gaat komen.
Jup. En dat zegt al genoeg. Nintendo bevestigd pas zaken wanneer ze denken dat de tijd daar juist voor is. Een random interview is dat zéér zeker nooit. En dan krijg je dus mensen als Reggie die zowel JA als NEE zeggen. (oftwel politiek correct zijn en blijven). Want hij heeft ook niet gezegd dat het er met zekerheid NIET gaat komen, en dat is voor mij eigenlijk al voldoende om te zeggen dat het er WEL gaat komen.

Bv een simpel voorbeeldje. Nintendo houdt jaar in jaar uit een zwijgende houding betreffende een nieuwe Metroid game. En dan ineens op E3 dit jaar kondigen ze een remake aan die snel uitkomt (en waar eerder al geruchten over waren, alleen nooit bevestigd / ontkent door Nintendo) en een logo van een nieuw spel.

Waarom toonde Nintendo alleen een logo van Metroid Prime 4? Simpel, ze willen niet dat MP4 de verkopen van de "Metroid Samus Returns" game afsnoept. Dus tonen ze zo weinig mogelijk. Waarom tonen ze meer dan niets? Om meer mensen interesse in de Switch te geven. Dit is een tactiek die aan twee fronten werkt.

Geloof je me niet? Dan heb ik nog een leuk voorbeeld van de afgelopen E3.

Pokémon.

Eerst kondigen ze Pokkén Tournament DX aan en in die trailer laten ze heel even UltraSun / UltraMoon zien. Dus opnieuw beide fronten (3DS en Switch) bediend door Nintendo. Toch hoor je veel mensen die een Switch Pokémon RPG willen. En wat doet Nintendo een paar weken later op E3?

Nou je weet het antwoord.

Deze tactiek gebruikt Nintendo AL JAREN. Of het nou een nieuwe Zelda titel is (zie Legend of Zelda Wii U die jaren aangekondigd werd voordat hij daadwerkelijk uitkwam) of iets anders. Nintendo toont pas iets wanneer ze denken dat ze iets moeten tonen. En niet eerder. En helemaal iets "simpels" als VC, dat kunnen ze immers morgen uitbrengen als ze dat zouden willen.

Maar de timing is er niet. Nu komen er veel first en third party games op de Switch uit, die kunnen redelijk ondergesneeuwd worden door tientallen VC games. Wat gewoon niet goed is voor de sales van de nieuwere games. Ook hebben ze nu de SNES Mini die volgende maand uitkomt, dus dat is ook een reden om te wachten met VC.

Dan bij deze mijn voorspelling: (Geheel uit mijn duim gezogen, maar ook gebaseerd op hoe Nintendo dit normaal gesproken aanpakt)

1. Begin volgend jaar (januari/februari) lanceert Nintendo officieel Switch Online + de klassieke games die erbij zitten.
2. Ik denk, nog steeds, dat Super Smash Bros Switch (gebaseerd op de 3DS / Wii U versie) gelijktijdig zal releasen. Waarom, omdat dit het enige gerucht van eind vorig jaar is wat nog niet waar is geworden.
3. Maart volgend jaar (1 jarig bestaan van de Switch) komt Nintendo met de VC voor de Switch.
4. April volgend jaar komt Nintendo met de nieuwe Kirby game.
5. Mei volgend jaar komt Nintendo met de nieuwe Fire Emblem game voor de Switch.
6. Juni volgend jaar komt Nintendo met de nieuwe Yoshi game.
7. November volgend jaar komt Nintendo met Pokémon Switch.

Metroid Prime 4 verwacht ik in 2019.

sanderev66 wijzigde deze reactie 25-08-2017 00:45 (30%)

• hypnobe
Heb Mario+Rabbids gepreorderd op de ubisoft store (was toen 49 euro ipv 59) en krijg hem normaal morgen al binnen :)
Zijn er nog andere gelukkigen hier?

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Ik zit nog te wachten tot de ING rentepuntenwinkel me laat bestellen.

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

quote:
hypnobe schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 02:29:
Heb Mario+Rabbids gepreorderd op de ubisoft store (was toen 49 euro ipv 59) en krijg hem normaal morgen al binnen :)
Zijn er nog andere gelukkigen hier?
Hoezo, heb je al een track & trace? Ik heb alleen een algemene e-mail gekregen, dat ie binnenkort verzonden wordt. Ik wist overigens niet dat ze de prijs omhoog hebben gegooid.. Toch mooi dat ik 'm voor 40 euro heb kunnen bestellen dan.

• hypnobe
quote:
Sméagol schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 03:34:
[...]

Hoezo, heb je al een track & trace? Ik heb alleen een algemene e-mail gekregen, dat ie binnenkort verzonden wordt. Ik wist overigens niet dat ze de prijs omhoog hebben gegooid.. Toch mooi dat ik 'm voor 40 euro heb kunnen bestellen dan.
https://tweakers.net/ext/f/UCmgj7KFgUDzqu3xHZdXIWHm/thumb.png

Het is wel België, weet niet of dat het verschil maakt, heb wel op de nederlandse site besteld. :)

• sygys
  • Laatst online: 08-11 07:24
quote:
sanderev66 schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 12:15:
[...]

Een 720p video waar de gameplay in een nog kleiner scherm is. Ja, daar kan je goed de kwaliteit van de game zien. (Of het gebrek ervan)
Wat loop je dan te zeiken als je het niet goed kunt beoordelen op een filmpje gemaakt van een scherm?

Natuurlijk kun je dat niet goed beoordelen! Als je echter een beetje fatsoenlijk had gekeken en de videos van de ps4 versie had vergeleken met die van de switch, dan had je zelf ook al gezien dat de moves en het spelen zelf aardig dicht bij elkaar in de buurt komt. De graphics zijn een stuk minder... dat is jammer. Maar opzich is het nog steeds een mooie game waar een hoop tijd in gestoken is.. En je kunt hem gewoon overal spelen waar je maar wil.

Ik ben benieuwd of ze FIFA 19 wel met frostbite op de switch kunnen krijgen.

• AstralizeR

AstralizeR

Zag deze Skyrim video nog niet voorbij komen en had zelf al afgevraagd hoe de docked mode zou draaien, is het helaas weer offscreen opgenomen, dus weet niet of het door de 60fps opname/afspeelsnelheid komt of de TV voeg nog extra frames toe, maar dit draait best wel soepel.

(lopen op Gamescom veel Nederlanders rond blijkbaar)

SW-1682-5926-5204

• RayNbow
quote:
Jboy1991 schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 22:00:
Aangezien sommige mensen het wel voor elkaar schijnen te krijgen. Vraag ik het toch maar eens. [...] met Tele2 onbeperkt bundel.
Hebben de andere mensen het wel voor elkaar gekregen met Tele2 dan?
quote:
Tele2 geeft geen support. Ik had hiervoor simyo en daar werkte het perfect. Alleen de data was snel op xd
Dit geeft toch behoorlijk aan dat het aan het netwerk van Tele2 ligt. Daar kun je als gebruiker weinig aan doen.

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

quote:
Sméagol schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 22:00:
*snip*
Axiom verge - must-buy - Één van de weinige double dips. Ik heb 'm op Steam, maar ik wil wel een fysieke versie voor een Nintendo console.. Fantastische game.
Dammit, ik had wel is van deze game gehoord maar geen idee wat het precies was, als ik alleen al snel die wiki omschrijving lees wil ik hem ook!
Zo is kijken, misschien heb ik hem al via humble bundles, of games with gold of ps+.......... :X
quote:
Pokkén tournament DX - maybe - Leuk, maar ook geen hoge prioriteit. Dan zijn Arms en de Neo Geo classics interessanter wat fighters betreft.
Really? Ik vind pokken op de switch juist zo interresant omdat het geen enkele concurrentie heeft, met heel veel fantasie kan je Arms ook een 3d fighter noemen, maar dat is toch niet te vergelijken. Ik denk aan Virtua fighters, of DOA of zelfs Soul Calibur om maar te zwijgen van Tekken.

Hoe goed de neo geo fighters (en zelfs sf2 ultra, maar imho veel te duur) ook zijn, zijn dat echt andere games. Beetje krom, maar je zou het bijna kunnen zien als contra en doom......in beide loop je rond en schiet je op baddies ;)

edit:
ongerlateerd aan bovenstaande maar persoonlijke ervaring over Pokken
Ik heb gister trouwens ook de pokken demo gedownload. En ja, ik vind het zeker een interessant concept! i.t.t. tot Tekken heb je dus ook long range moves, en met die phases ook iets wat (afaik) niet in Tekken zit.
(disclaimer, ben zwaar tekken n00b, toevallig eerder deze week wel heel kort tekken 6 gespeeld)

De kids zijn vanmiddag bij opa en oma en hebben de switch mee. Kijken wat zij er van vinden, Ik weet niet of de arms test punch ook off line werkt, maar anders verwacht ik dat ze die ook proberen. Ben erg benieuwd wat zij er van vinden. Want als ook zij het leuk vinden ga ik misschien de aanschaf iets naar voren halen. Als de intresse gematigd is dan hoop ik op een nintendo select price cut of via VA/MP of cash convertors een dealtje te vinden.
Dit geld dan zowel voor Arms als Pokken, al hoewel die laatste wel mijn persoonlijk voorkeur geniet.

Sagat wijzigde deze reactie 25-08-2017 08:55 (27%)

• Diigii
quote:
AstralizeR schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 08:45:
Zag deze Skyrim video nog niet voorbij komen en had zelf al afgevraagd hoe de docked mode zou draaien, is het helaas weer offscreen opgenomen, dus weet niet of het door de 60fps opname/afspeelsnelheid komt of de TV voeg nog extra frames toe, maar dit draait best wel soepel.

[video]

(lopen op Gamescom veel Nederlanders rond blijkbaar)
Het is inderdaad lastig te zeggen. Het lijkt erop dat de game behoorlijk vloeiend loopt. Zowel het rondlopen in de game als het openen van de kaart. Mijn gevoel zegt dat het 60fps is, maar aan de andere kant klinkt dat nog behoorlijk hoog. Het lijkt immers wel hoger dan 30 :P.

Misschien is dat ook nog de reden dat de game nu nog niet uit komt, omdat ze het nog beter willen optimaliseren. Nintendo lijkt mij wel een club die wil dat de games goed geoptimaliseerd worden. In tegenstelling tot sommige nieuwe (Xbone, PS4) games, waarbij soms de FPS naar de 20 kakt.

• AstralizeR

AstralizeR

quote:
Diigii schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 09:15:
[...]
Nintendo lijkt mij wel een club die wil dat de games goed geoptimaliseerd worden. In tegenstelling tot sommige nieuwe (Xbone, PS4) games, waarbij soms de FPS naar de 20 kakt.
Nou... als je kijkt naar BoTW in het begin :+
Maar ik denk dat Skyrim ergens rond de 900p@30 docked en 720p@30 portable zal zijn en dat is prima, niemand had hier moeite mee in BoTW. Dit is voor mij naast BoTW weer typisch een game om portable te spelen, lekker je eigen ding doen, geen gehaast :9

SW-1682-5926-5204

• mfneed
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 12:08
Mooi op tijd! Verzend bevestiging gehad van Ubisoft!

Xbox ID - Neeedsz

• Diigii
quote:
AstralizeR schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 09:27:
[...]

Nou... als je kijkt naar BoTW in het begin :+
Maar ik denk dat Skyrim ergens rond de 900p@30 docked en 720p@30 portable zal zijn en dat is prima, niemand had hier moeite mee in BoTW. Dit is voor mij naast BoTW weer typisch een game om portable te spelen, lekker je eigen ding doen, geen gehaast :9
Daar kan je wel is gelijk aan hebben. En inderdaad, 720p op zo'n tablet scherm is meer dan genoeg. Ik hoef daar niet 1080p op te gaan gamen.

Ik ben benieuwd hoeveel features ze overnemen van de Legendary Edition. Ik meende dat ze onder andere veel meer planten/bomen etc. hadden toegevoegd, die er ook weer iets anders uitzagen dan de reguliere Skyrim. Ben benieuwd hoeveel de Switch hiermee om gaat (en hoeveel ze uiteindelijk implementeren in vergelijking tot de console/pc versie).

• Prulleman
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 12:27

Prulleman

Moderator Mobile

a.k.a Nilz

quote:
Diigii schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 10:44:
[...]

Daar kan je wel is gelijk aan hebben. En inderdaad, 720p op zo'n tablet scherm is meer dan genoeg. Ik hoef daar niet 1080p op te gaan gamen.

Ik ben benieuwd hoeveel features ze overnemen van de Legendary Edition. Ik meende dat ze onder andere veel meer planten/bomen etc. hadden toegevoegd, die er ook weer iets anders uitzagen dan de reguliere Skyrim. Ben benieuwd hoeveel de Switch hiermee om gaat (en hoeveel ze uiteindelijk implementeren in vergelijking tot de console/pc versie).
het scherm is ook 720p, dus 1080 renderen en downscalen naar 720 als je handheld speelt is natuurlijk een beetje raar... :X

• AstralizeR

AstralizeR

Of het de Special/Legendary edition is staat helaas nergens vermeld, maar lijkt er wel sterk op. Het spel heeft in ieder geval wel alle DLC, met als extra content Amiibo unlocked gear. (alleen Zelda amiibo) en motion controls. Er zal hier en daar wel flink wat aan gesleuteld zijn om het lekker te laten draaien.

Hier staat alle info

SW-1682-5926-5204

• Wolliebolly
  • Registratie: februari 2017
  • Laatst online: 12-11 16:47
quote:
mfneed schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 09:39:
Mooi op tijd! Verzend bevestiging gehad van Ubisoft!
Vreemd dat Ubisoft hun eigen games eerder verstuurd dan de oorspronkelijke releasedatum. Krijg je hem echt morgen binnen of hebben ze hem alleen vast aangemeld voor je bij PostNL.

• JackAvery
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 10:58
quote:
Wolliebolly schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 11:26:
[...]

Vreemd dat Ubisoft hun eigen games eerder verstuurd dan de oorspronkelijke releasedatum. Krijg je hem echt morgen binnen of hebben ze hem alleen vast aangemeld voor je bij PostNL.
Op Reddit en Neogaf zijn er mensen die hem al geleverd hebben gekregen en aan het spelen zijn.
quote:
Diigii schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 09:15:
[...]

Het is inderdaad lastig te zeggen. Het lijkt erop dat de game behoorlijk vloeiend loopt. Zowel het rondlopen in de game als het openen van de kaart. Mijn gevoel zegt dat het 60fps is, maar aan de andere kant klinkt dat nog behoorlijk hoog. Het lijkt immers wel hoger dan 30 :P.
Gezien Bethesda met Skyrim op alle consoles 30 fps target, zou ik aanraden ervan uit te gaan dat dit hier ook zo is om teleurstellingen te voorkomen :P

• hcQd
  • Laatst online: 08:51
quote:
Wolliebolly schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 11:26:]of hebben ze hem alleen vast aangemeld voor je bij PostNL.
Ze verzenden via UPS.

• RayNbow
Live-action trailers voor Mario+Rabbids:

• Ryatzu
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 12:48

Ryatzu

Nintendo FC: SW-7206-7059-7605

Iemand dit al gezien?

Secret of Mana remake hits PS4, Vita and PC next year
https://www.polygon.com/2...a-windows-pc-release-date

Serieus, waarom geen 3ds en switch release, stinkt naar sony exclusive.

Nintendo FC: SW-7206-7059-7605

• Sir_Hendro
De PS Vita is toch een beetje aan het afsterven of niet? Beetje vage keuze dan.
Pagina: 1 ... 86 ... 115 Laatste

Apple iPhone X Google Pixel 2 XL LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Hardware.Info de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*