Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 85 ... 126 Laatste
Acties:
  • 615.643 views

• Kasparov
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-11 00:18
matthijst schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 23:53:
[...]

https://my.nintendo.com daar via profiel kan ik allen landen kiezen?
Heb alleen land gewijzigd in Rusland en toen met NL creditcard gekocht :)
Bedankt voor de tip en de uitleg :)

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:59
lapino schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 17:19:
[...]

Was dan ook maar heel snel/snel. Wel rekening mee houden dat ik ook een PS4PRO en XONE heb staan, dus ben wel wat gewoon qua consoles. Vond het gewoon raar aanvoelen, vooral omdat ik al urenlang handheld heb gespeeld. En die joycons vind ik met die grip heel raar aanvoelen, maar zal me wel eens zo een pro controller aanschaffen, vermoed dat die veel beter aanvoelt.
Je kan ook eens proberen met losse joycons te spelen ipv met de grip. Zelf vind ik dat veel relaxter. Een pro controller is natuurlijk ook niks mis mee als je dat beter ligt.

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-11 22:13
Zal het eens proberen. Ondertussen ettelijke uren ver in Zelda maar kan niet zeggen dat ik het beste spel ooit vind, misschien beetje door gebrek aan lineariteit alhoewel ik Skyrim bijvoorbeeld kapot heb gespeeld. Vind het eigenlijk beetje saai wat ik raar vind gezien alle reviews. Misschien speel ik het verkeerd?

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
lapino schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 21:17:
Zal het eens proberen. Ondertussen ettelijke uren ver in Zelda maar kan niet zeggen dat ik het beste spel ooit vind, misschien beetje door gebrek aan lineariteit alhoewel ik Skyrim bijvoorbeeld kapot heb gespeeld. Vind het eigenlijk beetje saai wat ik raar vind gezien alle reviews. Misschien speel ik het verkeerd?
Ik vind zelda geweldig, maar ik heb me ook afgevraagd waarom. Vergeleken met The Witcher of skyrim is Zelda inderdaad erg basic. Maar dat is denk ik juist de kracht. Het ontdekken in zijn puurste vorm.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:06
Tip voor de mensen bij ING. Je kunt daar voor 1800 rentepunten Mario + Rabbids voor 36 euro aanschaffen. ;)

Ik kan zelf niet checken aangezien ik niet bij ING zit

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Zerora schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 22:10:
Tip voor de mensen bij ING. Je kunt daar voor 1800 rentepunten Mario + Rabbids voor 36 euro aanschaffen. ;)

Klopt: https://rentepunten.ing.nl/productdetails/6763813

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:06
Valt nog niet te bestellen. Enkel email adres opgeven voor een alert.

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-11 14:54
V-rg schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 19:36:
Krijg bijna gevoel dat er beter een Sonic Mania topic aangemaakt kan worden :P Daarnaast krijg ik beetje nachtmerries als ik getekende afbeeldingen zie van Sonic... want daar zit een bepaalde groep fans bij... brrr.
Maar goed ik schaf het spel niet aan, was nooit zo'n fan van Sonic om eerlijk te zijn.

Zit zelf eigenlijk te wachten op wat meer RPG's, jammer genoeg zijn het er niet zoveel.

Daarnaast is het me opgevallen dat een tempered glass veel makkelijker op mijn Switch te zetten was dan dat plastic velletje die bij het hoesje zat... totaal geen last van belletjes en zit er ook nog stukken beter uit.
Denk dat je over een week niks meer over Sonic hoort hoor. Is even nu bijzonder, maar valt verder niet echt over uit te weiden haha.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Zerora schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 22:10:

Ah nice. Daar heb ik er nog een hele zwik van en de rentepuntenwinkel laat je er meestal niet heel hard doorheen gaan.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-11 09:56

-SaveMe-

-klik-

Je moet eerst van het Plateau af zijn, dan begint de game pas echt. Zelda komt imho het meest tot zijn rechts als je van exploren houdt. Elk hoekje en gaatje afzoeken en dan kistjes en koroks vinden.En shrines. En genieten van de omgevingen. Jammer is wel dat veel content (combat/camps/mini bosses) eigenlijk allemaal skippable zijn. Als je wil kun je bijna de hele game alle combat vermijden bijvoorbeeld. Ik heb zelf gewoon alles en iedereen onderweg gekilled. Alleen de eerste ontmoeting met een Lynel heb ik even uitgesteld, maar ook die zijn en optioneel, maar ook prima te doen als je verder in de game zit.

GamiQ, de game notes app met game maps!

• lapino
Daar ben ik al tijdje doorheen hoor, en amuseer me best wel maar er zijn toch ook veel zaken die niet echt volledig mijn ding zijn. Misschien te hoge verwachtingen. Dat gezegd zijnde wil ik terug asap verder spelen... Raar spel.

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:49
-SaveMe- schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 23:00:
[...]

Je moet eerst van het Plateau af zijn, dan begint de game pas echt. Zelda komt imho het meest tot zijn rechts als je van exploren houdt. Elk hoekje en gaatje afzoeken en dan kistjes en koroks vinden.En shrines. En genieten van de omgevingen. Jammer is wel dat veel content (combat/camps/mini bosses) eigenlijk allemaal skippable zijn. Als je wil kun je bijna de hele game alle combat vermijden bijvoorbeeld. Ik heb zelf gewoon alles en iedereen onderweg gekilled. Alleen de eerste ontmoeting met een Lynel heb ik even uitgesteld, maar ook die zijn en optioneel, maar ook prima te doen als je verder in de game zit.
Hier word ik vrolijk van. Ik ben geen vechtersbaas maar Zelda lijkt mij wel erg leuk. Die combinatie zat alleen niet in mijn hoofd. Toch maar eens proberen dan want dat ontdekken zonder te doden spreekt mij erg aan. Daarom vind ik Lego City Undercover ook zo leuk.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ondertussen ettelijke uren ver in Zelda maar kan niet zeggen dat ik het beste spel ooit vind,
Is het ook niet. Er zijn veel beter spelen afhankelijk van wat je precies zoekt. BotW heeft echt een schrijnend gebrek aan verhaal, echt alles draait om exploren. Voor mij voelt het daardoor niet echt als een Zelda-game, helemaal omdat ook de wat meer opzwepende muziek ontbreekt en Link eigenlijk nooit met zijn kenmerkende outfit aan rondloopt.

Het is een goed spel hoor en ik heb niet voor niks 115+ uur erin gestopt, maar volgens mij wordt 't spel veel meer de hemel in geprezen dan het verdient.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• EddoH
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

NMe schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 01:42:
[...]

Is het ook niet. Er zijn veel beter spelen afhankelijk van wat je precies zoekt. BotW heeft echt een schrijnend gebrek aan verhaal, echt alles draait om exploren. Voor mij voelt het daardoor niet echt als een Zelda-game, helemaal omdat ook de wat meer opzwepende muziek ontbreekt en Link eigenlijk nooit met zijn kenmerkende outfit aan rondloopt.

Het is een goed spel hoor en ik heb niet voor niks 115+ uur erin gestopt, maar volgens mij wordt 't spel veel meer de hemel in geprezen dan het verdient.
Ik heb met pijn in mijn hart moeten concluderen dat ik het geen spel is voor mijn hedendaagse levensstijl :+
Met druk werk en kinderen is het (voor mij) niet te doen er genoeg tijd in te stoppen om 'in de flow' te blijven en er alles uit te halen. Een lineaire game/verhaal past daar beter in. Als ik een week of 2 geen tijd heb kost het me daarnaa te veel moeite weer in de pure explore modus te kruipen. Daarnaast vergeet ik in de loop van de tijd te veel kleine dingen als locaties, recepten, gesprekken. En 2 keer in de week een uurtje Zelda spelen schiet gewoon echt niet op..

Ik vind het echt een prachtig spel, maar dit had ik moeten spelen toen ik 14/15 was....

• Magic
  • Niet online
EddoH schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 09:15:
[...]

Ik heb met pijn in mijn hart moeten concluderen dat ik het geen spel is voor mijn hedendaagse levensstijl :+
Met druk werk en kinderen is het (voor mij) niet te doen er genoeg tijd in te stoppen om 'in de flow' te blijven en er alles uit te halen. Een lineaire game/verhaal past daar beter in. Als ik een week of 2 geen tijd heb kost het me daarnaa te veel moeite weer in de pure explore modus te kruipen. Daarnaast vergeet ik in de loop van de tijd te veel kleine dingen als locaties, recepten, gesprekken. En 2 keer in de week een uurtje Zelda spelen schiet gewoon echt niet op..

Ik vind het echt een prachtig spel, maar dit had ik moeten spelen toen ik 14/15 was....
Grappig, ik zou juist zeggen dat het een perfect spel is om zo af en toe even te spelen, dat vind ik juist de kracht dat ik gewoon een half uurtje even kan rondlopen, een tempel kan vinden of wat anders en daarna weer kan wegleggen. Hoewel ik bijvoorbeeld the Witcher een veel "betere" game vind, móet ik daar een hele avond voor vrijmaken om er in te raken. Zelda heeft dat juist niet.

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Magic schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 09:17:
[...]

Grappig, ik zou juist zeggen dat het een perfect spel is om zo af en toe even te spelen, dat vind ik juist de kracht dat ik gewoon een half uurtje even kan rondlopen, een tempel kan vinden of wat anders en daarna weer kan wegleggen. Hoewel ik bijvoorbeeld the Witcher een veel "betere" game vind, móet ik daar een hele avond voor vrijmaken om er in te raken. Zelda heeft dat juist niet.
Ik mis een gevoel van progressie na bijvoorbeeld 3 keer een uurtje gespeeld te hebben. Als ik geluk heb kom ik shrine tegen, en anders komt het vaak niet verder dan wat eten koken, een korok seed, of 3 keer dood gaan in een nieuw gebied.

Het spel leent zich er wel voor, maar verwacht eigenlijk ook dat je wat grotere en langere sessies doet om 'stappen' te maken, naar mijn mening.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

EddoH schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 09:15:
[...]

Als ik een week of 2 geen tijd heb kost het me daarnaa te veel moeite weer in de pure explore modus te kruipen. Daarnaast vergeet ik in de loop van de tijd te veel kleine dingen als locaties, recepten, gesprekken.
Wat je omschrijft is precies hoe ik het spel gespeeld heb. ;) Dat werkt dan weer prima, zoals Magic hierboven al zegt. Recepten zijn verder heel weinig boeiend om te onthouden, de belangrijkste paar zijn gewoon 5x hetzelfde ding in de pot gooien. :+

Over sommige dingen doe je inderdaad wat langer duren maar die kun je prima uitstellen tot je een dagje tijd hebt of desnoods opsplitsen in kleinere speelsessies.

[ Voor 12% gewijzigd door NMe op 18-08-2017 09:27 ]

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

NMe schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 09:25:
[...]

Wat je omschrijft is precies hoe ik het spel gespeeld heb. ;) Dat werkt dan weer prima, zoals Magic hierboven al zegt. Recepten zijn verder heel weinig boeiend om te onthouden, de belangrijkste paar zijn gewoon 5x hetzelfde ding in de pot gooien. :+
Hmm...
Ik heb gewoon continu het gevoel dat ik het niet speel zoals 'het' bedoeld is. Ik heb moeite om zin te maken omdat ik weet dat ik in een half uur tot uur zo weinig ga bereiken.

Misschien moet ik niet zo janken. :+

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-11 15:10
Komend weekend vlieg ik voor werk naar Amerika. Ik vroeg me af of mensen nog tips hebben voor een Switch game die ik tijdens de vlucht zou kunnnen spelen.

Ik heb momenteel:
Zelda (uitgespeeld)
MK8D
Splatoon 2
Overcooked
Arms

Maar deze zijn OF multiplayer (Splatoon/Overcooked) OF geen sterke singleplayer (arms). Iemand nog een suggestie?

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Kaasdipje schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 09:30:
Komend weekend vlieg ik voor werk naar Amerika. Ik vroeg me af of mensen nog tips hebben voor een Switch game die ik tijdens de vlucht zou kunnnen spelen.

Ik heb momenteel:
Zelda (uitgespeeld)
MK8D
Splatoon 2
Overcooked
Arms

Maar deze zijn OF multiplayer (Splatoon/Overcooked) OF geen sterke singleplayer (arms). Iemand nog een suggestie?
Rayman legends? Het is dat ik hem al ooit uitgespeeld heb op de PS4, maar das echt een hele toffe game :)
Haha! Dat spel is nog niet eens uit! Mijn excuses....

I Am Setsuna dan? Of natuurlijk Sonic Mania.

[ Voor 8% gewijzigd door EddoH op 18-08-2017 09:35 ]

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:19
Rayman Legends komt toch pas in September uit? De demo is er al wel.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Verwijderd

@Kaasdipje
Wat je kan proberen zijn:
1. Shovel Knight.
2. Mighty Gunvolt Burst
3. Cave Story+
4. Retro City Rampage DX
5. Sonic Mania

En zo zijn er nog wel meer singleplayer games in de eShop te vinden :)

• Magic
  • Niet online
EddoH schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 09:27:
[...]

Hmm...
Ik heb gewoon continu het gevoel dat ik het niet speel zoals 'het' bedoeld is. Ik heb moeite om zin te maken omdat ik weet dat ik in een half uur tot uur zo weinig ga bereiken.

Het is natuurlijk ook net wat je met "progressie" bedoeld. Ikzelf haal al voldoening door gewoon een gebied te ontdekken waar ik nog niet ben geweest (thank you "hero's path" :) ). Als je in korte sessies echt hartjes wil verzamelen, tempels wil uitspelen of grote stappen wil maken dan is BoTW wellicht niet de game voor je, ook omdat de content in dat opzicht ook niet echt kan meten met veel andere games.

• lapino
EddoH schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 09:27:
[...]

Hmm...

Komt echt wel overeen met gevoel dat ik heb. Voelt beetje 'doelloos' aan, alhoewel ik het spel zeker niet wil afbreken. Eén zaak waar ik me overigens enorm aan erger zijn de puzzels waarbij je motion moet gebruiken. Handheld is dat echt quasi niet te doen omdat ik dan scherm niet meer zie doordat ik die controller in alle onmogelijk posities moet wringen. Waarom dit er per sé in moest is me echt een raadsel, vind dit echt enorm afbreuk doen aan het spel.

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:40
lapino schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 10:32:
[...]

Komt echt wel overeen met gevoel dat ik heb. Voelt beetje 'doelloos' aan, alhoewel ik het spel zeker niet wil afbreken. Eén zaak waar ik me overigens enorm aan erger zijn de puzzels waarbij je motion moet gebruiken. Handheld is dat echt quasi niet te doen omdat ik dan scherm niet meer zie doordat ik die controller in alle onmogelijk posities moet wringen. Waarom dit er per sé in moest is me echt een raadsel, vind dit echt enorm afbreuk doen aan het spel.
Het woord dramaqueen komt in me op als ik je reactie lees. Zoveel puzzels met motion zitten er nu ook weer niet in. Ik vond ze zelf eigenlijk wel leuk!

Waar zie je hoe lang je speelt eigenlijk?

• lapino
Niet overdrijven he, dramaqueen, jeez. Ik ben misschien toevallig redelijk want van die motion puzzels tegengekomen en die zijn handheld echt niet te doen, dus ik schrijf mijn gevoel daarover neer, meer niet.

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-11 09:56

-SaveMe-

-klik-

Dagg schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 00:43:
[...]

Hier word ik vrolijk van. Ik ben geen vechtersbaas maar Zelda lijkt mij wel erg leuk. Die combinatie zat alleen niet in mijn hoofd. Toch maar eens proberen dan want dat ontdekken zonder te doden spreekt mij erg aan. Daarom vind ik Lego City Undercover ook zo leuk.
Let wel dat je niet alle combat kunt vermijden, soms moet je het doen, bijvoorbeeld in bepaalde shrines en natuurlijk de bosses. De mini bosses zijn allemaal skipable. Maar veel combat kun je ook cheesen, door hit en run te doen, ergens onbereikbaar gaan staan en bommetjes gooien, etc ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 21:30
Opzich waren die shrines best leuk enzo maar eigenlijk moest Nintendo minimaal een stuk of 4 echte dungeons inbouwen (nee niet de divine beasts) met een unieke eindbaas. Beetje meer zoals vroeger, dat zou ik echt helemaal top vinden.

GTA VI - All aboard the hype train!!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

lapino schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 10:32:
[...]

Mee eens, dat was gewoon motion omdat het motion is in plaats van omdat het echt iets toevoegt. Een beetje irritant met je controller gaan lopen draaien terwijl de camera vaststaat in de meest irritante positie mogelijk en waardoor je niet eens kan zien waar je dat balletje heen moet wippen... Eerder frustrerend dan iets anders en weer typisch de "oude Nintendo."

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-11 12:06
matthijst schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 23:53:
[...]

https://my.nintendo.com daar via profiel kan ik allen landen kiezen?
Heb alleen land gewijzigd in Rusland en toen met NL creditcard gekocht :)
Ik krijg een melding dat mijn account niet bij de pagina regio hoort? Even kijken if in en uitloggen helpt

Edit:
Nope:
Moet ik dan ook weer een russisch account aanmaken? En/of via switch kopen?

Edit2
Gelukt. Uitloggen en dan inloggen op ru store. Wel chrome gebruikt ipv safari (op iphone)

Edit 3:
Heh schijnbaar eerst tegoed gekocht. Daarna alsnod de game. Oftewel alsnog 20 euro uitgegeven 8)7 .
Maar het lijkt erop dat nintendo dit heeft teruggestort...op mijn cc zie ik dus 2x 10 euro eraf en een keer erbij :)

[ Voor 35% gewijzigd door Sagat op 18-08-2017 15:05 ]

10 second ninja DONE

• giantgiantus
lapino schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 11:21:
Niet overdrijven he, dramaqueen, jeez. Ik ben misschien toevallig redelijk want van die motion puzzels tegengekomen en die zijn handheld echt niet te doen, dus ik schrijf mijn gevoel daarover neer, meer niet.
Afbreuk en enorm aan erger is wat extreem toch. Ik bedoel is het nu echt zoveel moeite even die controllers los te klikken en ff die shrine te doen....

• Sagat
Motion control kan heel leuk zijn maar in een zelda game wat mij betreft liever niet.

10 second ninja DONE

• Kasparov
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-11 00:18
Ik vind de motion controls juist leuk in Zelda, ook in de shrines en ook in handheld.
Wat mij betreft hebben ze dit juist goed uitgewerkt en voegt het wat toe (aangezien de shrines meestal gepuzzel hebben).

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-10 19:11
Vandaag Splatoon 2 eens gespeeld samen met mijn vriendin (afgewisseld dat wel :) )
Echter, wij hebben ieder onze eigen gebruiker op de Switch. Voor Splatoon 2 werd er dus gevraagd om voor mijn vriendin ook een nintendo-account te creëren.

Hierdoor vroeg ik mij af, als Nintendo in 2018 abonnementsgeld gaat vragen, moeten wij dan voor iedere gebruiker op de Switch een maand/kwartaal/jaar abonnement afsluiten om online te kunnen? Hier ben ik wel benieuwd naar of iemand hier meer info over weet :)

• Sagat
Volgens mij is het bij zowel xbox live als ps plus zo dat als een account online mag, de anderen dat ook mogen. Dus ik hoop voorzichtig dat nintendo dit ook gaat doen.

10 second ninja DONE

Verwijderd

Nintendo Switch Online is gekoppeld aan je Nintendo account, dus ga er maar niet van uit dat een ander account op hetzelfde systeem er ook gebruik van kan maken.

Of het moet via een hoofdaccount gaan (maw. een account waarbij ook de eShop gelinkt is voor downloads)

In het tweede geval zou het zo zijn als met gedownloade spellen. Zolang het account dat het spel gedownload heeft op het systeem aanwezig is (en gekoppeld aan de eShop) kunnen alle accounts het spel spelen.

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2017 20:32 ]

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:47
Sagat schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 20:11:
Volgens mij is het bij zowel xbox live als ps plus zo dat als een account online mag, de anderen dat ook mogen. Dus ik hoop voorzichtig dat nintendo dit ook gaat doen.
Dat zou wel mooi zijn.
Ik zou zoals het er nu werkt gewoon voor betalen. Mario Kart 8 Online is echt geweldig en zo zou ieder spel moeten werken. Splatoon 2 zou ik ook nog willen spelen. Moet hem nog aanschaffen. Het online gedeelte maakt een spel zoveel langer speelbaar.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

• msnguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-01 11:25
Mijn online ervaringen bij Mario Kart 8 zijn echt dramatisch, maar bij Splatoon 2 gaat het meestal wel goed. Vooral uit de dock heeft mijn Switch de neiging om net aan het einde van een potje te disconnecten bij Splatoon 2. De router staat nog geen meter van mij vandaan... :(

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

msnguy schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 00:30:
Mijn online ervaringen bij Mario Kart 8 zijn echt dramatisch, maar bij Splatoon 2 gaat het meestal wel goed. Vooral uit de dock heeft mijn Switch de neiging om net aan het einde van een potje te disconnecten bij Splatoon 2. De router staat nog geen meter van mij vandaan... :(
Ethernetadapter kopen help ws.

• giantgiantus
Wat voor router gebruik je? Een kwaliteitsrouter wil ook veel problemen oplossen doorgaans.

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Hier ook eigenlijk nooit problemen met welke game dan ook qua connectie. Bij de release wel met Mario Kart 8 maar nu gaat ook dat prima. Een ethernet adapter of goede router zou een uitkomst kunnen bieden ja.

Zelf deze staan; pricewatch: Netgear R6250.

• msnguy
giantgiantus schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 08:42:
[...]

Wat voor router gebruik je? Een kwaliteitsrouter wil ook veel problemen oplossen doorgaans.
Ik gebruik een Zyxal router welke het al 5 jaar goed doet met verschillende PC's inclusief een server. Ook werken alle mobile devices prima. Het is dus echt een euvel van de Switch in mijn geval.

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06:14
Mocht je een netwerk kabel in de buurt hebben dan ben je voor 8.50 klaar -> Ugreen USB Ethernet Adapter, was bij mij binnen 8 dagen binnen en werkt perfect.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:32
msnguy schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 10:14:
[...]

Ik gebruik een Zyxal router welke het al 5 jaar goed doet met verschillende PC's inclusief een server. Ook werken alle mobile devices prima. Het is dus echt een euvel van de Switch in mijn geval.
Neem aan dat je die apparaten (in ieder geval jouw server) bekabeld hebt aangesloten? Bekabelde functionaliteit is bij zo goed als alle routers in orde, maar de Wi-Fi functionaliteit is altijd een heel apart verhaal.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06:53
Sonia wel een grappig spel maar wat is nou precies de bedoeling😂😂 zo snel mogelijk gaan of juist veel ringen pakken . Vindt het ook best onduidelijk wanneer je nou als bal moet rollen en wanneer niet, maar dat is kwestie van eerst lvls leren kennen ofzo? En hoe gebruik je die tails dan hij vliegt steeds in de buurt maar doet niks🙄

Playstation 5

• msnguy
Koldur schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 10:47:
[...]

Neem aan dat je die apparaten (in ieder geval jouw server) bekabeld hebt aangesloten? Bekabelde functionaliteit is bij zo goed als alle routers in orde, maar de Wi-Fi functionaliteit is altijd een heel apart verhaal.
4 smartphones, 2 tablets en 2 3DS (1 normale, en N3DSXL) werken allemaal prima op de WiFi, ook met mobile gaming. Het is echt de Switch.

• giantgiantus
msnguy schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 17:23:
[...]

4 smartphones, 2 tablets en 2 3DS (1 normale, en N3DSXL) werken allemaal prima op de WiFi, ook met mobile gaming. Het is echt de Switch.
Ik geloof zeker dat het de switch is. WiFi van de switch is gewoon slecht. Het probleem is echter wel op te lossen mbv een goede router.

Verwijderd

giantgiantus schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 18:37:
[...]

Ik geloof zeker dat het de switch is. WiFi van de switch is gewoon slecht. Het probleem is echter wel op te lossen mbv een goede router.
Mijn Switch heeft nog nooit problemen op WiFi gehad, ik heb een Apple AirPort Express router waarop de Switch eigenlijk altijd maximale snelheid haalt en gewoon alle streepjes vol.

Wat je kan proberen is een ander kanaal te selecteren, ik geloof dat Nintendo aanraadt om kanaal 9 of 11 te gebruiken. Of als er veel 2.4Ghz netwerken in de lucht zijn (bv in een flat) zou je het met een 5Ghz netwerk kunnen proberen. (Kortere range, maar heb je ook minder last van storingen)

• Zerora
Damn dit is wel gaaf: Een Switch Dock en videoprojector in één :D

http://comicbook.com/gami...video-projector-revealed/

http://www.yesojo.com/

[ Voor 7% gewijzigd door Zerora op 19-08-2017 20:59 ]

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• trekker22
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-11 23:59
200 lumen is toch nauwelijks de

• giantgiantus
Verwijderd schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 18:43:
[...]

Mijn Switch heeft nog nooit problemen op WiFi gehad, ik heb een Apple AirPort Express router waarop de Switch eigenlijk altijd maximale snelheid haalt en gewoon alle streepjes vol.

Wat je kan proberen is een ander kanaal te selecteren, ik geloof dat Nintendo aanraadt om kanaal 9 of 11 te gebruiken. Of als er veel 2.4Ghz netwerken in de lucht zijn (bv in een flat) zou je het met een 5Ghz netwerk kunnen proberen. (Kortere range, maar heb je ook minder last van storingen)
Ik heb inderdaad ook een time capsule en nooit problemen met WiFi, ook niet met mijn switch.

Verwijderd

trekker22 schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 21:11:
[...]

200 lumen is toch nauwelijks de
@Zerora Plus blokkeert die overduidelijk de lucht toevoer van de Switch. Dus een gevaarlijk oververhittingsprobleem.

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Volgens mij zit de Switch op exact dezelfde manier in de originele dock als in dat ding? Sterker nog dat ding is lager dan de originele dock.

Verwijderd

In het originele dock zit een ventilatiegleuf waardoor de Switch lucht kan binnentrekken. Die beamer heeft die gleuf heel duidelijk NIET.

Je kan het het beste op deze foto (bron) zien:

Afbeeldingslocatie: http://nintendotoday.com/wp-content/uploads/2017/02/nintendo-switch-dock.jpg

Zie je die gleuf, die komt uit bij de lucht toevoer van de Switch zelf.

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2017 23:12 ]

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 23:08:
In het originele dock zit een ventilatiegleuf waardoor de Switch lucht kan binnentrekken. Die beamer heeft die gleuf heel duidelijk NIET.
Says who? Ik zie op die sites geen foto's van alle zijden van dat ding. Kan prima zijn dat er een kanaaltje is voor de luchttoevoer in één van de kanten die je niet ziet. En daarnaast is het een prototype, dus alles kan nog anders worden in het echte product.

Ik heb zelf een wallmount voor mijn dock en die heeft ook een slimme oplossing voor de airflow die je op basis van foto's niet zou verwachten.

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

NMe schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 23:49:
[...]

Ik heb zelf een wallmount voor mijn dock
que?

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Ah nice. Daarmee kan ik 'm achter m'n tv plakken.

Hoewel ik twijfel of ik niet gewoon een klein plankje moet maken, dan kan m'n WiiU gamepad daar ook meteen op.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

CyBeR schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 00:36:
[...]

Ah nice. Daarmee kan ik 'm achter m'n tv plakken.

Hoewel ik twijfel of ik niet gewoon een klein plankje moet maken, dan kan m'n WiiU gamepad daar ook meteen op.
Dat was in mijn slaapkamer niet echt een optie. Ik ben ook wel blij met de wallmount, ziet er best goed uit en neemt een zo minimaal mogelijke hoeveelheid ruimte in.

• Zerora
Verwijderd schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 22:53:
[...]

@Zerora Plus blokkeert die overduidelijk de lucht toevoer van de Switch. Dus een gevaarlijk oververhittingsprobleem.
Het dock en het aantal lumen kan zeker nog wel aangewerkt worden, maar het idee van een dock die gelijk ook projector is, is wel gaaf natuurlijk. :)

• lapino
Welke powerbank incl usbc kabel zouden jullie aanraden?

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

blmp

Life is Strange

lapino schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 17:58:
Welke powerbank incl usbc kabel zouden jullie aanraden?
Las dat je vooral moet letten op USB-PD ondersteuning voor het beste resultaat:
If you want *the best * you want a battery pack that has a USB-C port, supports the USB-PD protocol, and supports a 15V or 9V power rule (output)
Op Reddit wordt de RAVPower Powerbank 26800mAh (heeft USB-PD) aanbevolen. Met de Anker PowerCore+ 26,800 mAh (heeft ook USB-PD) als alternatief. Zijn wel vrij prijzig en er zijn genoeg alternatieven (zonder USB-PD) zoals de gewone Anker PowerCore 20100+ powerbanks die het ook prima doen voor mensen, alleen laden deze een stuk langzamer. Het is maar in hoeverre je een 'optimale' powerbank wilt.

[ Voor 25% gewijzigd door blmp op 20-08-2017 19:13 . Reden: kleine uitbreiding ]

Patient gamer

• lapino
Heb me bij bol.com een Anker Powercore+ 20100 besteld voor 75 euro. Vind ik al prijzig genoeg. Bedoeling is vooral dat als de switch leeg geraakt in vliegtuig ik die kan blijven gebruiken, en ook om die af en toe eens extra juice te geven in de auto (ben altijd de baan op, en moet vaak middagpauze doorbrengen in de wagen vandaar). Dan zal die Powercore+ wel ok zijn zeker? Wat is verschil dan met die USB-PD?

• Ampix
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-11 10:15
lapino schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 19:02:
Heb me bij bol.com een Anker Powercore+ 20100 besteld voor 75 euro. Vind ik al prijzig genoeg. Bedoeling is vooral dat als de switch leeg geraakt in vliegtuig ik die kan blijven gebruiken, en ook om die af en toe eens extra juice te geven in de auto (ben altijd de baan op, en moet vaak middagpauze doorbrengen in de wagen vandaar). Dan zal die Powercore+ wel ok zijn zeker? Wat is verschil dan met die USB-PD?
Die met USB-PD laadt veel sneller op. Zo snel dat hij zelfs veel oplaadt als je een grafisch intensief spel speelt. Met een normale powerbank zal je switch batterij langzaam leeglopen als je aan het spelen bent en zal maar langzaam opladen als je niet speelt.

• lapino
Oei, is dat zo? Welke moet ik dan kopen? Kan nog veranderen he.

• Ampix
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-11 10:15
lapino schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 19:07:
De eerdergenoemde ravpower of Anker 26800. 80 euro bij amazon: https://www.amazon.de/gp/...rds=anker+powerbank&psc=1

• lapino
Hm, moet die wel tegen woensdag in huis hebben. Niet te krijgen bij bol.com of coolblue zeker?

• NielsjeNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 28-10 00:52
lapino schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 19:07:
Ik heb de Anker PowerCore 20100+ en kan je vertellen dat deze het prima doet. Ik heb hem gebruikt in het vliegtuig, en terwijl ik Mario Kart of Zelda aan het spelen was laadde de Switch langzaam met 1-2% per 5-10 minuten op (begonnen vanaf 20% ongeveer). Ik heb gebruik gemaakt van de USB-C kabel die je bij de powerbank geleverd krijgt. Let er wel op dat hij wat zwaarder is dan een kleine powerbank.

[ Voor 7% gewijzigd door NielsjeNL op 20-08-2017 19:13 ]

• lapino
Ok bedankt voor de info. Zou natuurlijk liever meteen de 'juiste' bestellen, maar zie dat die 26800 powerbanks niet geleverd worden met een USB-C kabel, dus dan moet ik die ook weer extra kopen. Deze lijkt dit wel te hebben (https://www.ravpower.com/...attery-charger-black.html) maar vind ik nergens bij de BE/NL shops, tenzij iemand die wél vindt met levering dag+1 ?

• lapino
Is deze dan wel beter?
https://www.bol.com/nl/p/...uggestionType=typedsearch

edit:
blijkbaar niet, heeft geen PD. Heb de PD-versie dan maar besteld via amazon.fr . Zal niet op tijd geleverd worden, maar tot dan zal ik die van bol.com wel gebruiken en die kan ik nog altijd retour sturen nadien. Heb deze dus besteld op amazon : https://www.amazon.fr/gp/...age_o00_s00?ie=UTF8&psc=1

[ Voor 58% gewijzigd door lapino op 20-08-2017 19:34 ]

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:47
Monolith Soft is bezig met een recruitronde voor een actiespel:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/OFmqKbP.jpg
Afbeeldingslocatie: https://abload.de/img/bg-joblist0pjxc.jpg
Afbeeldingslocatie: https://abload.de/img/mv05jbkjp.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door RayNbow op 21-08-2017 06:29 ]

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• Sokkeh
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 30-10 17:48
voor het kopen van een powerbank kan je idd kiezen voor een model van 80 euro. ik heb voor 30 euro een ravpower model gekocht. Deze laad de switch gewoon op tijdens het spelen, enige onhandige hieraan is is dat het wat langer duurt voor ie vol is dus je speelt wat langer met je powerbank aan je switch. Voor 50 euro vind ik dat niet zo erg.

gaat om dit model: https://www.amazon.de/gp/...age_o00_s00?ie=UTF8&psc=1

[ Voor 5% gewijzigd door Sokkeh op 21-08-2017 09:55 ]

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01:27
Sokkeh schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 09:54:
voor het kopen van een powerbank kan je idd kiezen voor een model van 80 euro. ik heb voor 30 euro een ravpower model gekocht. Deze laad de switch gewoon op tijdens het spelen, enige onhandige hieraan is is dat het wat langer duurt voor ie vol is dus je speelt wat langer met je powerbank aan je switch. Voor 50 euro vind ik dat niet zo erg.

gaat om dit model: https://www.amazon.de/gp/...age_o00_s00?ie=UTF8&psc=1
Of je gaat voor de gulden middenweg :

https://www.amazon.de/gp/...tailpages02?ie=UTF8&psc=1

Gewoon snel laden en voordeliger dan de Anker versie. Ik ben normaal groot fan van Anker, maar deze keer laten ze het prijsverschil wel erg oplopen terwijl ze normaal juist concurrerend zijn.

• Stylze
https://twitter.com/Pokemon/status/899066735726182400

Pokken Tournament Demo komt eraan, heb de wii u niet gehad dus wel mooi dat ik uhm even kan uitproberen eerst, alhoewel ik deze sowieso wel wou gaan kopen :+

[ Voor 53% gewijzigd door Stylze op 21-08-2017 10:41 ]

Playstation 5

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02:24
lapino schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 19:20:
blijkbaar niet, heeft geen PD. Heb de PD-versie dan maar besteld via amazon.fr . Zal niet op tijd geleverd worden, maar tot dan zal ik die van bol.com wel gebruiken en die kan ik nog altijd retour sturen nadien. Heb deze dus besteld op amazon : https://www.amazon.fr/gp/...age_o00_s00?ie=UTF8&psc=1
Dat is inderdaad de goede. En correct de PD versie is amper in Nederland te verkrijgen.
Beakzz schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 10:25:
[...]
https://www.amazon.de/gp/...tailpages02?ie=UTF8&psc=1

Gewoon snel laden en voordeliger dan de Anker versie. Ik ben normaal groot fan van Anker, maar deze keer laten ze het prijsverschil wel erg oplopen terwijl ze normaal juist concurrerend zijn.
Volgens mij heeft deze geen PD. Dat is wel iets wat je zou willen mocht je een nieuwe powerbank kopen. Het heeft voor mij twee voordelen. Ten eerste kan hij de Switch veel sneller opladen, daarnaast heb ik een PD lader gekocht en die kan mijn Anker 26800 in 4-5 uur laden.

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:47
Stylze schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 10:40:
https://twitter.com/Pokemon/status/899066735726182400

Pokken Tournament Demo komt eraan, heb de wii u niet gehad dus wel mooi dat ik uhm even kan uitproberen eerst, alhoewel ik deze sowieso wel wou gaan kopen :+
Al die reacties eronder zijn het spel wel aan het bashen met wat ze met de wii U versie hebben gedaan. Ik heb daar geen ervaring mee. Dit leek mij ook een leuk spel om iets later te kopen dan bij de launch. Vind 60 euro net ietsjes te duur. Mooi dat we de demo kunnen proberen!

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

• Stylze
ShittyNL schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 10:52:
[...]

Al die reacties eronder zijn het spel wel aan het bashen met wat ze met de wii U versie hebben gedaan. Ik heb daar geen ervaring mee. Dit leek mij ook een leuk spel om iets later te kopen dan bij de launch. Vind 60 euro net ietsjes te duur. Mooi dat we de demo kunnen proberen!
mja omdat ze de game niet meer ondersteunden blijkbaar, wss omdat de wii u niet zo goed liep. mja ben benieuwd

Playstation 5

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01:27
Cardinal schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 10:51:
[...]

Dat is inderdaad de goede. En correct de PD versie is amper in Nederland te verkrijgen.

[...]

Volgens mij heeft deze geen PD. Dat is wel iets wat je zou willen mocht je een nieuwe powerbank kopen. Het heeft voor mij twee voordelen. Ten eerste kan hij de Switch veel sneller opladen, daarnaast heb ik een PD lader gekocht en die kan mijn Anker 26800 in 4-5 uur laden.
Geen idee of deze PD heeft maar de Switch gaat tijdens het spelen vrij snel vol en ik heb deze powerbank in 2,5 week vakantie 1 keer moeten opladen wat ik overnight doe dus geen idee hoe lang dat in beslag nam. Dus het is maar de vraag of PD in dit geval de meerprijs waard is. Hoe dan ook niet voor mijn situatie.

• Diigii
  • Laatst online: 13-11 18:03
Afgelopen zaterdag heb ik ook een Nintendo Switch gekocht :). Bij veel winkels was hij uitverkocht, maar gelukkig hadden ze bij onze lokale Intertoys nog de Nintendo Switch Splatoon 2 editie liggen. Deze dus gelijk meegenomen samen met Mario Kart. Helaas hadden ze de nieuwe Zelda game niet, dus deze kon ik daar niet halen.

's Middags ben ik naar een andere stad geweest en daar heb ik de nieuwe Zelda game gekocht en ik heb wat extra's gehaald. Daar heb ik de volgende accessoires gehaald:

Nintendo Switch Travel Case
Afbeeldingslocatie: https://image.coolblue.io/products/668093?height=390&width=422
Wanneer ik naar familie of vrienden ga kan ik de hele switch meenemen in deze bag, wat best wel handig is.

Mario Kart 8 Travel Case
Afbeeldingslocatie: https://images.toychamp.nl/highres/01258134/01258134_006.jpg
Mocht ik alleen de Switch willen meenemen dan kan ik hem meenemen in de bovenstaande travel case.

Tot nu toe ben ik erg verrast over de Nintendo Switch! Mario Kart blijft erg leuk om te spelen, en kan niet wachten om dit met meer vrienden te gaan spelen. Ook ben ik begonnen met de Zelda game, en deze is tot nu toe ook erg leuk.

Voorheen heb ik nog nooit een echte Nintendo console gehad (losstaand van een Nintendo DS), dus het is wel een keer leuk om wat anders te hebben. Toch blijft het best wel apart dat ze zoiets kunnen produceren op een tablet. Skyrim op de tablet spelen lijkt me ook best wel tof, en hopelijk komen er meer van zulke games ook naar de DS. Zoals een Cities: Skylines o.i.d. zou ook best wel vet zijn.

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:39
Diigii schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 11:58:
Afgelopen zaterdag heb ik ook een Nintendo Switch gekocht :). Bij veel winkels was hij uitverkocht, maar gelukkig hadden ze bij onze lokale Intertoys nog de Nintendo Switch Splatoon 2 editie liggen.
Gratz, ik zit ook al het hele weekend te azen op een grote keten die hem online nog voor 329 heeft, maar alle voorraden liepen tegelijk leeg leek het wel.. Hopelijk snel weer aangevuld.

• Diigii
CopyCatz schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 12:19:
[...]

Gratz, ik zit ook al het hele weekend te azen op een grote keten die hem online nog voor 329 heeft, maar alle voorraden liepen tegelijk leeg leek het wel.. Hopelijk snel weer aangevuld.
Ja, het gaat nergens over. Veel grote winkels in grote steden ben ik langs gegaan, maar geen enkele had de Switch te koop. Gelukkig lopen die dingen bij ons in de stad niet zo hard :P, 2 weken geleden lag de Switch er ook al.

Nu nog even een keer een extra set controllers erbij kopen (of zo'n xbox look-a-like controller), maar deze waren helaas wel uitverkocht.

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

CopyCatz schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 12:19:
[...]

Amazon.de heeft 'm zo te zien gewoon hoor. Kost 't een dag langer voor 'ie er is maar da's ws. minder lang wachten dan wachten tot 'ie in Nederland op voorraad is.

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:39
Normaal koop ik alles bij amazon.de, dan weet ik zeker dat alles zonder gezeik terug kan. Maar die maken het ook bont met een nieuwe voorraad logica. "op voorraad, als u binnen de volgende 180 uur besteld heeft u hem op 30 augustus in huis". jaja... Inmiddels inderdaad al weer echt op voorraad, maar nou ben ik woensdag op de gamescom :) 1st world problems..

[ Voor 18% gewijzigd door CopyCatz op 21-08-2017 12:43 ]

• Stylze
Bij mij is de nieuwigheid er wel af maar vindt de switch nog steeds superleuk en heb me ps4 alleen nog maar gebruikt voor netflix:/

Vermaak me echt prima nog met de games die nu uit zijn, af en toe een potje arms, mario kart ben ik nu bezig met de 150CC om daar overal 1e te worden is nog best pittig:) Zelda kwam ik beetje vast te zitten dus had ik paar weken niet meer gespeeld maar nu met walkthrough er doorheen gaan en zit er dus weer helemaal in.
Singleplayer van Splatoon nu ook bijna uitgespeeld en gister eerste potje multiplayer gedaan en dat was wel heel tof.

Kortom ik heb nog steeds te weinig tijd voor het aantal vette games die ik heb:) En dan komen Pokken en FIFA er ook al snel aan waar ik heel benieuwd naar ben. (hopelijk deze gamescon misschien wat meer info over de switch versie van FIFA?)
Heel misschien mario+rabbids nog maar daar w8 ik eerst de reviews vanaf, heb nog genoeg te spelen dus haal die alleen als die echt goed wordt ontvangen.

[ Voor 8% gewijzigd door Stylze op 21-08-2017 13:19 ]

Playstation 5

• Diigii
Stylze schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 13:17:
Bij mij is de nieuwigheid er wel af maar vindt de switch nog steeds superleuk en heb me ps4 alleen nog maar gebruikt voor netflix:/

Vermaak me echt prima nog met de games die nu uit zijn, af en toe een potje arms, mario kart ben ik nu bezig met de 150CC om daar overal 1e te worden is nog best pittig:) Zelda kwam ik beetje vast te zitten dus had ik paar weken niet meer gespeeld maar nu met walkthrough er doorheen gaan en zit er dus weer helemaal in.
Singleplayer van Splatoon nu ook bijna uitgespeeld en gister eerste potje multiplayer gedaan en dat was wel heel tof.

Kortom ik heb nog steeds te weinig tijd voor het aantal vette games die ik heb:) En dan komen Pokken en FIFA er ook al snel aan waar ik heel benieuwd naar ben. (hopelijk deze gamescon misschien wat meer info over de switch versie van FIFA?)
Heel misschien mario+rabbids nog maar daar w8 ik eerst de reviews vanaf, heb nog genoeg te spelen dus haal die alleen als die echt goed wordt ontvangen.
"Pokken" lijkt mij ook wel wat! Ik wist eerst niet wat het was, totdat ik op de voorpagina van Twitch een live stream zag, en dit ging over een Pokken competitie. Het lijkt heel erg op een Streetfighter game maar dan met Pokemon's. De snelheid van de gameplay lijkt mij ook iets "vriendelijker" voor het algemene publiek. Op de stream leek het allemaal niet zo extreem snel te gaan, zoals je bij sommige van deze soortgelijke games hebt.

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Lijkt erop dat betalen via Paypal uit begint te rollen op de Switch eShop :D.

http://nintendoeverything...ng-paypal-payment-option/

Update: het eerste Nintendo Switch nieuws van Gamescom 2017

Fire Emblem Warriors komt 20 oktober - http://nintendoeverything...eo-camilla-hinoka-takumi/

Nieuwe Splatoon 2 content morgen (23e) - http://nintendoeverything...ower-special-coming-soon/

Nieuw character, een nieuw level en 3 nieuwe ARMS komen de 26e (geloof ik)

En voor de mensen die ARMS nog een keer willen testdraaien een nieuwe testpunch dit weekend - http://nintendoeverything...h-happening-this-weekend/

[ Voor 69% gewijzigd door blmp op 22-08-2017 12:55 ]

Patient gamer

Verwijderd

blmp schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 09:55:
Lijkt erop dat betalen via Paypal uit begint te rollen op de Switch eShop :D.

http://nintendoeverything...ng-paypal-payment-option/
Jup, is momenteel mogelijk om in de eShop een PayPal account te koppelen.

Je kan geen PayPal account koppelen aan een eShop account uit een andere regio, helaas.

Verder werkt PayPal niet direct op de 3DS of Wii U, maar wel als je de spellen via de Nintendo website koopt.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2017 13:24 ]

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13-11 08:58
Verwijderd schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 12:48:
[...]

Jup, is momenteel mogelijk om in de eShop een PayPal account te koppelen.

Je kan geen PayPal account koppelen aan een eShop account uit een andere regio, helaas.
Dit is echt jammer, dus je kunt bv niks in de Russische eShop kopen nu via Paypal?

Verwijderd

Pannekoek_NL schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 13:43:
[...]

Dit is echt jammer, dus je kunt bv niks in de Russische eShop kopen nu via Paypal?
Als het goed is wel, want Rusland valt onder de EU regio. Maar ik heb het niet geprobeerd.

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:52
Net op kickstarter de pelda pro battery pack / dock met hdmi gepledged.
6000mAh en mini hdmi aansluiting.

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

OMX2000

By any means necessary...

Arunia schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 18:07:
Ik twijfelde. Ziet er goed uit maar wachten tot januari is een eternity in gadget-tijd ;)

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Verwijderd

FastRMX krijgt volgende maand een grote gratis update met nieuwe tracks en cups.

http://www.nintendolife.c...e_remix_update_next_month

• outlandos
Arunia schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 18:07:
Ik ook: de pro versie voor 38 USD.

Verwijderd

Deze week komt Puzzled uit.

Afbeeldingslocatie: http://www.neo-geo.com/reviews/neo-reviews/puzzled/puzzled2.jpg

De weken erna volgen Zed Blade, Raguy, Spinmaster, en Art of Fighting.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2017 19:45 ]

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:52
@outlandos de pro versie met hdmi is niet 38 dollar. Dat is de battery pack zeg maar.
Als ik het goed heb gezien. Zal er nog eens induiken.
Nvm, idd zonder is alleen een dock.

[ Voor 11% gewijzigd door Arunia op 22-08-2017 20:20 ]

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 18:36:
FastRMX krijgt volgende maand een grote gratis update met nieuwe tracks en cups.

http://www.nintendolife.c...e_remix_update_next_month
Oeh, mooi! Kort gespeeld maar best een geinig spel. Overigens komt er ook weer een ARMS update;

http://www.polygon.com/pl...aracters-lola-pop-trailer

• outlandos
Arunia schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 20:18:
@outlandos de pro versie met hdmi is niet 38 dollar. Dat is de battery pack zeg maar.
Als ik het goed heb gezien. Zal er nog eens induiken.
Nvm, idd zonder is alleen een dock.
Uhh, hier staat toch duidelijk "Get one PELDA Pro"?

https://tweakers.net/ext/f/aMAxC7NCmTE6X2UNAEmLmwPV/full.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door outlandos op 22-08-2017 20:51 ]

Verwijderd

Dat gaat ze geld kosten. Ik ga er 100 bestellen.

• outlandos
Verwijderd schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 21:14:
[...]

Dat gaat ze geld kosten. Ik ga er 100 bestellen.
Veel succes, maar die ik heb was enkel het eerste uur van de Kickstart beschikbaar cq 45 units beschikbaar.

[ Voor 7% gewijzigd door outlandos op 22-08-2017 21:40 ]

Pagina: 1 ... 85 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is een [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen -topic.
Er is een Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic", discussie over prijzen en bestellingen hoort daar thuis.

Er is ook een Super Mario Odyssey topic!