Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 83 ... 126 Laatste
Acties:
  • 615.648 views

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Oh... oh.... https://www.engadget.com/...-over-switch-controllers/

Gaat benieuwen hoe het gaat lopen. Er is alleen nog geen nieuws op T.net frontpage verschenen.
Weet niet of hier besproken kan worden, of een andere topic is beter / andere subforum?

Wat vinden jullie hiervan? Ik weet dat bedrijf al eerder afneembare controllers heeft, maar dat is zonder tablet deel. Nintendo is 1 geheel en ook eigen systeem. Dat zou in principe geen invloed maken op hun verkoop controllers, want het is gericht op Apple en Android tabletten. En dat is gewoon andere markt.

De markt van Nintendo is eigen gesloten markt, en werkt dus niet op andere merken. Bovendien is het afgestemd op eigen controllers. Ik ga van uit dat bedrijf alleen maar wijst op "ontwerp concept" oftewel "afneembare controllers" maar voor de rest is het bijna net zo flauw als bij Samsung - Apple behuizing ontwerp lang gepraat omdat beiden veel op elkaar lijken...
Alleen als Nintendo open is en ook op andere merken werkt, dan heeft het wel dergelijk invloed op verkoop hun producten. Dit maakt echter weinig impact in verkoop.

• EddoH
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

MrDummy schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 10:05:

Gaat benieuwen hoe het gaat lopen. Er is alleen nog geen nieuws op T.net frontpage verschenen.
Weet niet of hier besproken kan worden, of een andere topic is beter / andere subforum?

Wat vinden jullie hiervan? Ik weet dat bedrijf al eerder afneembare controllers heeft, maar dat is zonder tablet deel. Nintendo is 1 geheel en ook eigen systeem. Dat zou in principe geen invloed maken op hun verkoop controllers, want het is gericht op Apple en Android tabletten. En dat is gewoon andere markt.

De markt van Nintendo is eigen gesloten markt, en werkt dus niet op andere merken. Bovendien is het afgestemd op eigen controllers. Ik ga van uit dat bedrijf alleen maar wijst op "ontwerp concept" oftewel "afneembare controllers" maar voor de rest is het bijna net zo flauw als bij Samsung - Apple behuizing ontwerp lang gepraat omdat beiden veel op elkaar lijken...
Alleen als Nintendo open is en ook op andere merken werkt, dan heeft het wel dergelijk invloed op verkoop hun producten. Dit maakt echter weinig impact in verkoop.
Niets nieuws, bij elke nieuwe consoles zijn er enkele partijen die menen dat er patenten geschonden worden.
Als Nintendo zijn huiswerk goed heeft gedaan zal het allemaal (zoals altijd) wel goedkomen. Daarnaast zijn dit soort zaken(juridische conflicten) natuurlijk meegecalculeerd in de te verwachten kosten.

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:49

Wat vinden jullie hiervan?
Prior art:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/DvFrVmK.jpg

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Nee, de ventilator trekt lucht vanuit de 2 grilles achterop de switch, en blaast het vervolgens aan de bovenkant er uit.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• EddoH
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Is dat een Nintendo proto? :)

Verwijderd

Magic schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 10:35:
[...]

Nee, de ventilator trekt lucht vanuit de 2 grilles achterop de switch, en blaast het vervolgens aan de bovenkant er uit.
Jup, en daarom hoort de Switch ook rechtop in de dock te staan. Hem zo op een houten ondergrond leggen zoals @RayNbow doet is gewoon vragen om problemen.

@MrDummy De Wii, Wii U hebben ook verschillende patent-rechtszaken gehad, welke allemaal door Nintendo gewonnen zijn. Dat zal nu niet anders zijn :p

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2017 10:47 ]

• RayNbow
EddoH schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 10:38:
[...]

Is dat een Nintendo proto? :)
Yup: Iwata Asks: Wii U
Verwijderd schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 10:45:
[...]

Jup, en daarom hoort de Switch ook rechtop in de dock te staan. Hem zo op een houten ondergrond leggen zoals @RayNbow doet is gewoon vragen om problemen.
Niet mijn foto. ;)

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:17
Magic schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 10:35:
[...]

Ok dus op het scherm leggen en good to go? Ik vind die hele Dock zo jammer.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:37

Noem het flauw, maar als ik iets uitgevonden heb en ik vind dat een groot merk iets maakt wat er op lijkt dan sta ik ook te springen bij de rechtbank. Het is algemeen bekent dat grote bedrijven patenten schenden en dat incalculeren en dan hopen dat ze er mee wegkomen of dat de uitspraak bij de rechtbank minder kosten oplevert dan een licentie voor vele jaren.

Hier mee zeg ik niet dat de claim terecht is, maar ik zou heel hard strijden voor een kans op miljoenen :+

• AstralizeR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-10 17:02

AstralizeR

Foar de kofje net eamelje!

giantgiantus schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 10:55:
[...]

Dat is de oplossing daarvoor ja.. vergeet er geen stofdoekje onder te leggen :P
Maar als je de Switch wel steeds op dezelfde plek neerlegt op je bureau kan je ook daar een paar stootdoppen o.i.d. plaatsen, dan kan je hem gerust neerleggen op z'n rug.

SW-1682-5926-5204

• Magic
  • Niet online
giantgiantus schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 10:55:
[...]

Dat zou inderdaad een stuk beter zijn, op zijn rug zou ook kunnen, als je maar zorgt dat de grilles vrij blijven. Rechtop is natuurlijk altijd het beste, warme lucht wil immers van zichzelf al omhoog :)

Verwijderd

Ik vraag me af wie als eerste een Hori stand achtige dock maakt. (Waar je dus de Swicth rechtop op plaatst)

Zoals: https://www.amazon.com/Co...ly-Licensed/dp/B01N9RTMWS

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2017 11:29 ]

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-11 13:37
Verwijderd schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 11:29:
Ik vraag me af wie als eerste een Hori stand achtige dock maakt. (Waar je dus de Swicth rechtop op plaatst)

Zoals: https://www.amazon.com/Co...ly-Licensed/dp/B01N9RTMWS
Genoeg te vinden op Thingiverse. Deze kan je laten printen bij een 3d shop.
https://www.thingiverse.c...h&sa=&dwh=64598d79262e35b

Yavu Steam Profile Lanithro

Verwijderd

Lanithro schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 11:31:
[...]

Ja maar dan zonder dat je eerst je eigen dock moet slopen.

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:29
Lanithro schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 11:31:
[...]

Daar had ik nog niet eens aan gedacht! Ga vanmiddag gelijk even wat "grips" printen. :)

Inventaris - Koop mijn meuk!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-11 13:37
Verwijderd schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 11:35:
[...]

Ja maar dan zonder dat je eerst je eigen dock moet slopen.
Men wil af van de dock en kopen dus een andere HDMI dongle. Dus slopen is niet nodig.

Yavu Steam Profile Lanithro

• Timvankeulen
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 01-06 23:24
Ja geen idee, ik wou hem gewoon hebben haha.

• Terpstars
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-11 13:08
Nu ik steeds meer fysieke Switch-games krijg, ben ik aan het kijken naar een leuke Game Card Case.

Ben zelf de volgende twee tegengekomen:

Van Hori: https://www.gamemania.nl/...-card-case-24-slots--hori

En van PDP: https://www.nedgame.nl/ni...uxe-game-case/1665495910/

Iemand ervaring met één van bovenstaande of een andere Game Case en er iets over kan vertellen?

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-11 22:52
Ik gebruik zelf de twee cases die bij mijn BotW carry case zaten. Die zitten er netjes in weggewerkt.

Ik zou gewoon lekker in china kijken zeg maar. De cases zijn meestal wel gewoon prima.

[ Voor 30% gewijzigd door Arunia op 11-08-2017 13:11 ]

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
Terpstars schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 13:00:
Nu ik steeds meer fysieke Switch-games krijg, ben ik aan het kijken naar een leuke Game Card Case.

Iemand ervaringen met één van bovenstaande of een andere Game Case en er iets over kan vertellen?
Ik heb twee van die Hori cases voor de 3DS. Daar ben ik super tevreden over. Games zitten er stevig in, maar gaan er makkelijk uit als je dat wilt (met 1 hand zelfs). En ze zijn al talloze keren gevallen en plat gedrukt in een volle tas en het is allemaal nog perfect. Ik weet niet of dat met de Switch variant ook zo is, maar zover ik kan zien is het gewoon de zelfde met andere maten voor de card slots.

• Mdrpdr
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 10-11 16:00
Ik heb nu een tijdje mijn Switch en ben er dik tevreden mee.

Ben alleen niet tevreden met de klantenservice van Tele2.

Zoals al eerder gelezen hier op het forum is het niet mogelijk om bijvoorbeeld Splatoon 2 te spelen via een Wifi-hotspot bij 4G van Tele2 door het NAT type. (NAT-D)

Nu hing ik net aan de lijn met Tele2 om te vragen of het mogelijk is om hier iets aan te veranderen maar het enige dat ze me kunnen vertellen is 'Je hotspot werkt als je bijvoorbeeld de telefoon van je vriend wilt verbinden dus het probleem ligt bij Nintendo'

Ik zou niet weten wat ik nog kan proberen, moet ik de hoop opgeven om overal Splatoon 2 te kunnen spelen via een Wifi-hotspot?

• [RNMC] Viper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-11 22:59

[RNMC] Viper

📱13mini ⌚️8 💻14" M1

Terpstars schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 13:00:

Iemand ervaring met één van bovenstaande of een andere Game Case en er iets over kan vertellen?
Heb de Hori case, ben er tevreden mee, stevig en games zitten goed vast. Gaan er redelijk makkelijk uit met je vinger.

He who controls the past, commands the future. He who commands the future, conquers the past.

• RayNbow
Mdrpdr schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 14:43:
Ik zou niet weten wat ik nog kan proberen, moet ik de hoop opgeven om overal Splatoon 2 te kunnen spelen via een Wifi-hotspot?
Of je moet van provider wisselen.

(Net even de 4G van m'n T-Mobile abonnement op m'n Lumia 950 geprobeerd voor 1 potje Salmon Run. Dat werkte, maar geen idee of dit altijd goed werkt.)

Verwijderd

[RNMC] Viper schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 14:45:
[...]
Gaan er redelijk makkelijk uit met je vinger.
That's what she said. :+ sorry.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2017 15:54 ]

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10-11 03:18
Verwijderd schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 15:54:
[...]

That's what she said. :+ sorry.
Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/aIWrFNDKQ6o/maxresdefault.jpg

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-11 21:19
Wie gaat er allemaal Sonic Mania halen? Switch is wel het perfecte platform vokr deze game imho.

Ik denk dat ik hem wel aanschaf, 20 piek wordtie digitaal toch?

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Verwijderd

Sonic Mania is een spel wat ik op dag 1 ga halen.
Baal er van dat ik geen collectors edition heb kunnen aanschaffen.

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Ik koop ook Sonic Mania, maar meer bij gebrek aan andere fatsoenlijke platform games op de Switch. Ik heb eigenlijk niet zoveel met Sonic, maar ik heb mezelf toch weten te hypen om deze game gek genoeg. Daardoor heb ik er wel zin in. Waar ik wel enorm van baal is dat er geen fysieke release lijkt te zijn van deze game.

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:05
joblamie schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 20:13:
Ik koop ook Sonic Mania, maar meer bij gebrek aan andere fatsoenlijke platform games op de Switch. Ik heb eigenlijk niet zoveel met Sonic, maar ik heb mezelf toch weten te hypen om deze game gek genoeg. Daardoor heb ik er wel zin in. Waar ik wel enorm van baal is dat er geen fysieke release lijkt te zijn van deze game.
Inderdaad, was ook al aan het zoeken maar kan geen fysieke versie vinden

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• conodihno1
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:21
Probleem ligt niet bij Nintendo maar bij je provider. KPN werkt prima, Vodafone ook via open apn. Misschien Kun je dit vermelden in je volgende contact met de klantenservice.
Mdrpdr schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 14:43:
Ik heb nu een tijdje mijn Switch en ben er dik tevreden mee.

Ben alleen niet tevreden met de klantenservice van Tele2.

Zoals al eerder gelezen hier op het forum is het niet mogelijk om bijvoorbeeld Splatoon 2 te spelen via een Wifi-hotspot bij 4G van Tele2 door het NAT type. (NAT-D)

Nu hing ik net aan de lijn met Tele2 om te vragen of het mogelijk is om hier iets aan te veranderen maar het enige dat ze me kunnen vertellen is 'Je hotspot werkt als je bijvoorbeeld de telefoon van je vriend wilt verbinden dus het probleem ligt bij Nintendo'

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
De klantenservice gaat daar never nooit niet uitkomen natuurlijk. Zeker niet de 1e lijns. Volgens mij is het ook afhankelijk van met welke mast je verbonden bent ivm latency. Wel heb je , zoals eerder gezegd , altijd last van dubbele NAT (Van je Switch->TEL en je TEL->mast). Je kan bij KPN 4G abo's nemen waarmee je direct een fixed IP zonder NAT krijgt , das alleen wel erg prijzig

www.degroot-it.nl

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08:58
Afbeeldingslocatie: https://preview.ibb.co/dF10HF/IMG_3225.jpg

Werkt perfect :)

[ Voor 28% gewijzigd door Ryatzu op 11-08-2017 22:57 ]

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Hoe meer ik er mee speel, hoe meer ik fan word van de Pro controller! Het formaat is echt perfect en ik kan inmiddels ook goed met de ongewone D-pad uit de voeten in Binding of Isaac.

Ik wilde voor de incidentele vierde MK8 speler hier eigenlijk een 8bitdo SFC30 kopen, maar inmiddels denk ik dat ik voor die drie tientjes extra maar een tweede pro controller haal. Dan heb je tenminste support vanuit Nintendo inclusief HD rumble etc.

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:58
Tiwazz schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 18:15:
Wie gaat er allemaal Sonic Mania halen? Switch is wel het perfecte platform vokr deze game imho.

Ik denk dat ik hem wel aanschaf, 20 piek wordtie digitaal toch?
Zacht prijsje, ga 'm aanschaffen :)186mb is zo binnen!
http://nintendoeverything.com/sonic-mania-file-size/

• ndonkersloot
Ik ga hem ook halen denk ik, een leuk tussendoortje. Hoop dat het een succes wordt en we meer 2d games kunnen verwachten voor de switch!

• V-rg
  • Laatst online: 14-11 14:41
Ik zit te denken om mijn screenprotector te vervangen, ik heb nu eentje die bij de officiele "hoesje" zat van de Switch... Maar zit een kleine luchtbubbeltje en hoewel ik het niet echt zie terwijl ik het gebruik zit het me toch één of andere manier dwars. Zit te denken om gewoon voor zo'n tampered glass variant te gaan...

Maar goed mijn vraag is voor welke zal ik gaan? Wat zijn de ervaringen hier? :)

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Twijfel over Sonic. Moet Gonner en Shovel Knight ook nog halen eerst :+

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

• ndonkersloot
V-rg schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 17:49:
Ik zit te denken om mijn screenprotector te vervangen, ik heb nu eentje die bij de officiele "hoesje" zat van de Switch... Maar zit een kleine luchtbubbeltje en hoewel ik het niet echt zie terwijl ik het gebruik zit het me toch één of andere manier dwars. Zit te denken om gewoon voor zo'n tampered glass variant te gaan...

Maar goed mijn vraag is voor welke zal ik gaan? Wat zijn de ervaringen hier? :)
Ik heb zelf de amfilm tempered glass, die komen per twee verpakt en vond ik erg makkelijk aanbrengen. Er zit ook een vochtig en droog doekje bij zodat je het scherm perfect stof vrij kan maken. Bij mij was het in 1 keer gelukt perfect recht zonder stof of bubbels.

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-11 12:05
NotSoSteady schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 01:20:
[...]

De games voor de Xbox 360/PS3 komen qua functionaliteit en grafische kwaliteit het best in de buurt. FIFA 18 voor de Switch maakt ook gebruik van de engine die wordt gebruikt voor de Xbox 360- en PS3-versie.
Dat is een grove fout die men vaak maakt, dat iets hetzelfde uitziet betekend niet dat het hetzelfde is, het poorten van een PS4 of XBO game zou voor zover ik mij heb ingelezen makkelijker en efficiënter zijn dan klooien met een PS3 game die compleet andere (en vrij irritante) architectuur gebruikt.

Daarnaast krijgt de Switch een custom engine, juist door wat ik net zei dat poorten van PS3/X360 een slecht idee is vanwege de architectuur verschillen is.

• hcQd
  • Laatst online: 08:31
V-rg schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 17:49:
Maar zit een kleine luchtbubbeltje
Op de onderrand, een centimeter of vijf van de linker kant? Daar zit de lichtsensor.

• RayNbow
Verwijderd schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 20:52:
[...]

Die RE Revelations 2 op de Ps vita heeft een lage waardering.
Is dit spel wel goed?

http://www.gamerankings.c...-revelations-2/index.html
Ik ken het spel zelf niet, maar de Vita versie is een slechte port van RE Rev 2.

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02:33
Mizgala28 schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 20:20:
[...]

Dat is een grove fout die men vaak maakt, dat iets hetzelfde uitziet betekend niet dat het hetzelfde is, het poorten van een PS4 of XBO game zou voor zover ik mij heb ingelezen makkelijker en efficiënter zijn dan klooien met een PS3 game die compleet andere (en vrij irritante) architectuur gebruikt.

Daarnaast krijgt de Switch een custom engine, juist door wat ik net zei dat poorten van PS3/X360 een slecht idee is vanwege de architectuur verschillen is.
FIFA 18 voor de Switch draait gewoon op de Ignite engine, die ook wordt gebruikt voor de Xbox One- en PS3-versie. Het poorten van een Xbox One- of PlayStation 4-game is helemaal niet makkelijker, want de hardware van de Switch is qua rekenkracht totaal niet te vergelijken en dan heb ik het nog niet eens over het gebrek aan werkgeheugen.
According to former senior rendering lead at Ubisoft, Sebastian Aaltonen, building ports from current gen console already around for Nintendo Switch is going to be a pretty dramatic process, which could possibly lead developers to reduce in size and scope titles involved - if those ports are set to be necessary (only sales will tell, we guess).

Here's his statement provided on Beyond 3D forums.

“Around 50% of modern game engine frame time goes to running compute shaders (lighting, post processing, AA, AO, reflections, etc). Maxwell’s tiled rasterizer has zero impact on compute shaders. 25.6 GB/s is pretty low as everybody knows that 68 GB/s of Xbox One isn’t that great either. ESRAM is needed to reach good performance. But I am talking about the POV of down porting current gen games to Switch.

Switch certainly fares well against last gen consoles, and Maxwell’s tiled rasterizer would certainly help older pixel + vertex shader based renderers. Too bad last gen consoles already got their last big AAA releases year ago. Easy ports between Xbox 360 and Switch are not available anymore. Xbox One is a significantly faster hardware. Straightforward code port is not possible. Content also needs to be simplified.”

• Mizgala28
RayNbow schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 21:17:
[...]

Ik ken het spel zelf niet, maar de Vita versie is een slechte port van RE Rev 2.
Probleem met de Vita versie is dat het een directe poort was (met natuurlijk veel slechtere graphics) met een andere engine dan die in bijvoorbeeld Street Fighter x Tekken en UMvC3.

Verder was de port qua performance waardeloos, framerate draait in 99% van de gevallen op max 20fps of ver daaronder en dat in combinatie met een redelijke game zorgde voor een slechte score, het is niet dat Vita te zwak was voor de port maar het bedrijf dat de poort deed had geen flauw benul van hoe ze het moeten aanpakken.

Heb het spel wel op PC, voorganger was beter maar het spel is prima.
NotSoSteady schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 21:41:
[...]

FIFA 18 voor de Switch draait gewoon op de Ignite engine, die ook wordt gebruikt voor de Xbox One- en PS3-versie. Het poorten van een Xbox One- of PlayStation 4-game is helemaal niet makkelijker, want de hardware van de Switch is qua rekenkracht totaal niet te vergelijken en dan heb ik het nog niet eens over het gebrek aan werkgeheugen.

[...]
Je past de code aan, maakt de graphics minder en ga zo door (en/of gebruikt een specifieke engine), meen nog te hebben gelezen hoeveel moeite Criterion erin stak om NFS Most Wanted op de Vita werkend te krijgen en dat apparaat is fors zwakker dan de Switch.

Overigens ik leg wat Ubisoft (ex) medewerkers zeggen altijd naast mij, die gasten krijgen hun games niet eens goed werkend op PS4 en XBO... (kuch Assassins Creed bijvoorbeeld kuch)

Probleem is dat veel devs gewoon te snel dingen af moeten hebben, ik zie genoeg PS4 games hier en daar slechte framerate hebben terwijl die machine ruim voldoende rekenkracht heeft.

(overigens zal ik zwijgen over bepaalde Ubi games op de PS3 en hun "geweldige" performance, er zijn wel meer bedrijven die games uitbrengen met slechte performance, is niks nieuws)

[ Voor 22% gewijzigd door Mizgala28 op 12-08-2017 22:15 ]

Verwijderd

RayNbow schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 21:17:
[...]

Wat garandeert dat de Switch dan een goede port krijgt?

• Mizgala28
Verwijderd schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 22:04:
[...]

Hoop houden dat diegene die het port beter z'n werk doet.

• NotSoSteady
Mizgala28 schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 21:58:
[...]

Probleem met de Vita versie is dat het een directe poort was (met natuurlijk veel slechtere graphics) met een andere engine dan die in bijvoorbeeld Street Fighter x Tekken en UMvC3.

Verder was de port qua performance waardeloos, framerate draait in 99% van de gevallen op max 20fps of ver daaronder en dat in combinatie met een redelijke game zorgde voor een slechte score, het is niet dat Vita te zwak was voor de port maar het bedrijf dat de poort deed had geen flauw benul van hoe ze het moeten aanpakken.

Heb het spel wel op PC, voorganger was beter maar het spel is prima.

[...]

Volgens mij snap je niet wat poorten inhoudt in dit geval... je past de code aan, maakt de graphics minder en ga zo door, meen nog te hebben gelezen hoeveel moeite Criterion erin stak om NFS Most Wanted op de Vita werkend te krijgen en dat apparaat is fors zwakker dan de Switch.

Overigens ik leg wat Ubisoft (ex) medewerkers zeggen altijd naast mij, die gasten krijgen hun games niet eens goed werkend op PS4 en XBO... (kuch Assassins Creed bijvoorbeeld kuch)

Probleem is dat veel devs gewoon te snel dingen af moeten hebben, ik zie genoeg PS4 games hier en daar slechte framerate hebben terwijl die machine ruim voldoende rekenkracht heeft.

(overigens zal ik zwijgen over bepaalde Ubi games op de PS3 en hun "geweldige" performance, er zijn wel meer bedrijven die games uitbrengen met slechte performance, is niks nieuws)
Zou ik ook doen wanneer het je wat minder uitkomt, maar blijf vooral denken dat er ports zullen komen van Xbox One- en PlayStation 4-games. :+

• Mizgala28
NotSoSteady schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 22:19:
[...]

Zou ik ook doen wanneer het je wat minder uitkomt, maar blijf vooral denken dat er ports zullen komen van Xbox One- en PlayStation 4-games. :+
Ps Vita krijgt in japan nog regelmatig ports die gebaseerd zijn op de PS4 versies van een game en uniek is dat niet, er zijn genoeg PC games op de markt die een console port zijn of andersom. (en ga zo door qua consoles)

[ Voor 12% gewijzigd door Mizgala28 op 13-08-2017 00:35 ]

• RayNbow
Verwijderd schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 22:04:
[...]

Er is geen enkele garantie, maar deel 1 van RE Rev was een van de best uitziende games op de 3DS. Als Capcom dezelfde hoeveelheid moeite erin steekt om RE Rev 1 en 2 naar de Switch te brengen, dan kunnen het goede ports zijn.

NotSoSteady schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 21:41:
FIFA 18 voor de Switch draait gewoon op de Ignite engine
vs.
It's not Ignite [the engine used for the last-gen version of the game]?
Andrei Lazaresco: No.

• NotSoSteady
RayNbow schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 00:29:
[...]

Er is geen enkele garantie, maar deel 1 van RE Rev was een van de best uitziende games op de 3DS. Als Capcom dezelfde hoeveelheid moeite erin steekt om RE Rev 1 en 2 naar de Switch te brengen, dan kunnen het goede ports zijn.

[...]

vs.

[...]
Dat is dan inderdaad niet correct, netjes van EA dat ze een custom engine hebben ontwikkeld voor de Switch. Ik wacht nog wel even af hoe custom de engine daadwerkelijk is, want het blijft EA :*)

[ Voor 8% gewijzigd door NotSoSteady op 13-08-2017 00:39 ]

• V-rg
Tiwazz schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 20:05:
[...]

Ik heb zelf de amfilm tempered glass, die komen per twee verpakt en vond ik erg makkelijk aanbrengen. Er zit ook een vochtig en droog doekje bij zodat je het scherm perfect stof vrij kan maken. Bij mij was het in 1 keer gelukt perfect recht zonder stof of bubbels.
Dank u!
hcQd schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 21:00:
[...]

Op de onderrand, een centimeter of vijf van de linker kant? Daar zit de lichtsensor.
Nee, gewoon in/op het LCD scherm zelf :p

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:13
Nintendo komt in Japan met dienst om zelf je Nintendo Switch samen te stellen. Je kunt dus zelf de kleuren van je joycon en joycon straps uitkiezen evenals de games en accessoires die je erbij wilt.

https://store.nintendo.co.jp/customize.html
(translated by google)

[ Voor 38% gewijzigd door Zerora op 13-08-2017 12:23 ]

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

Sméagol

Master of Mayhem

Zerora schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 12:20:
Nintendo komt in Japan met dienst om zelf je Nintendo Switch samen te stellen. Je kunt dus zelf de kleuren van je joycon en joycon straps uitkiezen evenals de games en accessoires die je erbij wilt.

https://store.nintendo.co.jp/customize.html
(translated by google)
Cool, maar lijkt helaas aan te geven dat er niet direct plannen zijn om een roze linker joy-con beschikbaar te stellen. Ik heb niet direct behoefte aan een extra set joy-cons, maar ik zou later wel een roze setje willen hebben. Of paars. Of Famicom.

Make lovecraft not warcraft.

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:00
Het beeld van mijn switch is veel beter in handheld mode dan als ik uhm op de tv heb aangesloten, komt dat omdat ik een vrij oude tv heb of is dit normaal?😂

Playstation 5

• V-rg
Stylze schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 21:58:
Het beeld van mijn switch is veel beter in handheld mode dan als ik uhm op de tv heb aangesloten, komt dat omdat ik een vrij oude tv heb of is dit normaal?😂
Met wat precies bedoel je met het beeld?

Voor mij ziet het er vrijwel identiek uit.

• joblamie
  • Niet online
V-rg schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 22:22:
[...]

Met wat precies bedoel je met het beeld?

Voor mij ziet het er vrijwel identiek uit.
Dit heeft natuurlijk alles te maken met je tv instellingen, maar bij mij is het juist andersom. Op televisie ziet het er veel mooier (vooral levendiger) uit. Het zijn op de Switch zelf dan al gauw enorm "fletse" kleuren, maar dat went na een paar minuten wel weer. Op tv is het van dichtbij wel een mega karteltjes-bende, maar dat is vanwege de ontbrekende AA.

[ Voor 10% gewijzigd door joblamie op 13-08-2017 22:39 ]

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

Sméagol

Master of Mayhem

Stylze schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 21:58:
Da's normaal helaas. Ik neem aan dat je (minstens) een HD (1080p) TV hebt? Blijkbaar is 't menu van de Switch altijd in 720p, en wat games betreft verschilt 't. Mario Kart ziet er fantastisch uit in 1080p bijvoorbeeld, Zelda ziet er ook nog steeds goed uit in 900p, maar iets als Snake Pass ziet er dan weer niet uit in docked mode, omdat 't maar 720p doet. Die kleinere resoluties veroorzaken een wazig beeld.

Make lovecraft not warcraft.

• Thomas
  • Niet online
Ligt denk ik aan wat voor TV je hebt. In mijn eigen huis heb ik ook een aardig oude TV maar wel FHD en met best wel goede kleuren, niet overdreven, lekker helder en strak. Bij mijn ouders heb ik een flut TV en dock staan en daar is het beduidend minder, zelfs na wat getweak. Het is sowieso een 720p TV dus minder scherp, maar de kleuren, contrast etc. komen gewoon niet in de buurt van het Switch scherm (een prima scherm trouwens).

Verder is het in handheld modus allemaal natuurlijk wat compacter en kan het daarom scherper lijken.

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-11 09:56

-SaveMe-

-klik-

Thomas schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 23:56:

Verder is het in handheld modus allemaal natuurlijk wat compacter en kan het daarom scherper lijken.
Dit dus. Het lijkt scherper in hand held mode, maar dat is het niet. Kleuren zijn wel beter op een TV ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

• ndonkersloot
Nog 1 dag *O* .

Afbeeldingslocatie: https://static.wixstatic.com/media/317329_8d0787b88a8b41148f78ceecb6047709~mv2.jpg

• Thomas
  • Niet online
Ben ik trouwens de enige die best wel teleurgesteld is in ARMS? Vond het wel een geinige game in eerste instantie en speel nog wel eens een paar potjes, maar moet elke keer weer ontzettend wennen aan de controls, en vind eigenlijk ook dat ze inmiddels best wat meer content toe hadden kunnen voegen. Krijg ook super vaak dezelfde tegenstanders wat doet lijken alsof de playerbase aardig klein is.

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-11 14:34
Thomas schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 09:44:
Ben ik trouwens de enige die best wel teleurgesteld is in ARMS? Vond het wel een geinige game in eerste instantie en speel nog wel eens een paar potjes, maar moet elke keer weer ontzettend wennen aan de controls, en vind eigenlijk ook dat ze inmiddels best wat meer content toe hadden kunnen voegen. Krijg ook super vaak dezelfde tegenstanders wat doet lijken alsof de playerbase aardig klein is.
Nope ik had na de beta al het gevoel dat het een gimmick spel was (maar dat heb ik met al die zwiepen en zwaaien spellen) en niks voor mij.

[ Voor 4% gewijzigd door keepitfrosty op 14-08-2017 10:46 ]

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02:03
is de multiplayer goed/leuk in sonic? dat zou voor mij nog een reden zijn om deze te kopen.

Strava

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Thomas schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 09:44:
Krijg ook super vaak dezelfde tegenstanders wat doet lijken alsof de playerbase aardig klein is.
Dat zou ook gewoon goeie matchmaking kunnen zijn. :P

Maar fighters zijn echt niche-games en ARMS is binnen die niche ook nog eens zijn eigen niche aan het opzoeken door de controls (en het hele concept eigenlijk) dus het zal inderdaad wel moeilijk zijn om een grote playerbase te bouwen. En met het gebrek aan fighters en andere interessante content zal de groep die ze hebben waarschijnlijk een beetje van update tot update leven.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• rudyman85
Prulleman schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 10:49:
[...]

is de multiplayer goed/leuk in sonic? dat zou voor mij nog een reden zijn om deze te kopen.
zie onderstaande video en oordeel zelf (VS mode) en zie onderstaande reactie van @RayNbow :

[ Voor 7% gewijzigd door rudyman85 op 14-08-2017 11:59 ]

• RayNbow
Prulleman schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 10:49:
[...]

Co-op:

In Sonic 2 en 3 werd meestal de 2e controller aan het jongere broertje of zusje gegeven zodat hij/zij met Tails kon spelen. Tails is namelijk onsterfelijk, maar wel trager dan Sonic. Als Sonic dus op volle snelheid door het level rent, verdwijnt Tails van het scherm totdat Sonic weer wat langzamer gaat (Tails komt dan het scherm weer binnenvliegen).

Verder heeft het een VS mode zoals @rudyman85 heeft gepost (zelf geen fan van).

• Magic
  • Niet online
Sméagol schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 22:57:
[...]

Da's normaal helaas. Ik neem aan dat je (minstens) een HD (1080p) TV hebt? Blijkbaar is 't menu van de Switch altijd in 720p, en wat games betreft verschilt 't. Mario Kart ziet er fantastisch uit in 1080p bijvoorbeeld, Zelda ziet er ook nog steeds goed uit in 900p, maar iets als Snake Pass ziet er dan weer niet uit in docked mode, omdat 't maar 720p doet. Die kleinere resoluties veroorzaken een wazig beeld.
Snake pass is inderdaad een extreem voorbeeld. Zelfs op 720p wordt zoveel antialiasing gebruikt, dat ik me afvraag of het niet gewoon een 480p output is, welke geupscaled wordt.

Verwijderd

Deze week komt Magician Lord uit. Het beste Neo Geo spel.
Prachtig grote sprites, adventure achtig arcade playability, geweldige soundtrack.
Gewoon briljant!

Afbeeldingslocatie: https://southtown-homebrew.com/images/magicianlordLG2.jpg

De weken erna volgen Puzzled, Zed Blade, Raguy, Spinmaster, en Art of Fighting.

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-11 22:52
Oeh! Die ken ik nog wel vanuit de videotheek hier bij ons toen der tijd. Gaaf! Magician Lord that is.

• Peter_Aragorn
  • Laatst online: 15-11-2023
Verwijderd schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 13:48:
Deze week komt Magician Lord uit. Het beste Neo Geo spel.
Prachtig grote sprites, adventure achtig arcade playability, geweldige soundtrack.
Gewoon briljant!

[afbeelding]

De weken erna volgen Puzzled, Zed Blade, Raguy, Spinmaster, en Art of Fighting.
Ff uitzoeken wat dat precies voor spel is ;)

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Yeah! Another sprite game :+ :|

• RayNbow
2D > 3D. Barry agrees.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/lqU3SKT.jpg

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Weet iemand of ik vanavond om 00:00 Sonic Mania kan kopen of moet ik wachten tot ergens morgen?

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

• ndonkersloot
Ik heb geen idee ik kijk om 00:00 wel even in de store :+.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Seroczynski schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 18:23:
Weet iemand of ik vanavond om 00:00 Sonic Mania kan kopen of moet ik wachten tot ergens morgen?
In Australië en Nieuw Zeeland was 'ie om middernacht al beschikbaar in elk geval.

• RayNbow
Seroczynski schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 18:23:
Ik las eerder vandaag op een forum dat ie mogelijk pas om 02:00 in de eShop beschikbaar is, maar ik zag er verder geen bron bij.

Edit: Info over de Switch port:
The Taxman schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 21:21:
Game runs 1080p60 docked and 720p60 undocked! The main difference between Switch and the other versions is a lack of achievements and added portability / joycon 2P support.

[ Voor 34% gewijzigd door RayNbow op 14-08-2017 22:07 ]

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Ik heb Green Gill Zone, een paar coins en de eerste chaos emerald al binnen. Wat een geweldige game, alhoewel ik wel enorme fan van de Sonic 2D games was vroeger. En nu slapen, morgen weer vroeg op :P

[ Voor 9% gewijzigd door Seroczynski op 15-08-2017 00:45 ]

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

• Beakzz
Hmm nog niet in de US store dus dan maar morgen kopen. Heb daar al mijn games en tegoed op staan en geen zin om nu nog moeilijk te doen.

• joblamie
  • Niet online
Wow ik ben niet eens Sonic fan, maar dit is wel de 2D platformer die de Switch écht nodig had. Jammer dat er na al die maanden nog steeds geen 2D Mario tegenover staat in de eShop, maar het begin is er. Eindelijk!

[ Voor 17% gewijzigd door joblamie op 15-08-2017 05:02 ]

• rudyman85
joblamie schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 05:00:
Wow ik ben niet eens Sonic fan, maar dit is wel de 2D platformer die de Switch écht nodig had. Jammer dat er na al die maanden nog steeds geen 2D Mario tegenover staat in de eShop, maar het begin is er. Eindelijk!
Rayman Legends: Definitive Edition demo is nu ook 'officieel' te downloaden via de Nintendo Eshop! Ziet er ook goed uit in Handheld modus.

[ Voor 3% gewijzigd door rudyman85 op 15-08-2017 08:11 ]

• ndonkersloot
Sonic speelt lekker weg zeg!
Rayman Legends is ook erg leuk maar heb die op de PS4 helemaal uitgespeeld. Hoop dat ubisoft nog met een nieuwe Rayman komt.

• AstralizeR

AstralizeR

Weet iemand zo of Mario+Rabbits Nederlandstalig is? (i.v.m. met de wat jongere gamer) Ik kan er niks over vinden op de Ubisoft website / officiële M+R website, die zijn toevallig wel Nederlandstalig.

SW-1682-5926-5204

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

AstralizeR schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 08:51:
Weet iemand zo of Mario+Rabbits Nederlandstalig is? (i.v.m. met de wat jongere gamer) Ik kan er niks over vinden op de Ubisoft website / officiële M+R website, die zijn toevallig wel Nederlandstalig.
Talen
Engels, Duits, Frans, Spaans, Italiaans
;)

• AstralizeR

AstralizeR

Ah bedankt, gek dat het niet duidelijk vermeld is op de officiële website.
Je zou zeggen omdat het gebruikt maakt van Nintendo IP, dat het wel Nederlandstalig zou zijn, jammer.

SW-1682-5926-5204

• Thomas
  • Niet online
Rayman ga ik allicht wel aanschaffen, alleen heb het ook op de Xdoos (gratis met Gold ooit). Daar een paar levels gespeeld :').

• Magic
  • Niet online
Ik heb hem ooit op de PS4 al gekocht voor een tientje ofzo, Dan vind ik 4 tientjes om hem nog een keer te spelen op de switch wel wat prijzig. Alhoewel de switch wel hét platform is voor zulke games imo.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

40 euro? Mja, die ga ik skippen. Ik ben best een Rayman-liefhebber maar dat is me wat veel van het goeie.

• Medjai
  • Laatst online: 14-11 22:53
Ik heb rayman Ledgends op de WiiU gespeeld, de Switch versie is bijna hetzelfde toch? Dan skip ik 'm ook

• Beakzz
Echt niks tegen de Switch, maar ik begin sommige prijzen toch echt wel tergend te vinden. Ik zit helemaal niet op mijn geld, maar ik skip nu echt spellen vanwege de prijs. Rayman Legend heb ik al op de Vita en PS3 en die game zie al heel lang voor €10 langs komen.

Ik snap dat het geld kost om een game over te zetten, maar €40? En dit heb ik ook met wat indies die dan toch weer €15-€30 kosten en op de pc al lang rond de €10 hangen.

Was Rayman €25 geweest dan had ik het spel gewoon nog een keer gekocht.

• DevWouter
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 00:04

DevWouter

Creator of Todo2d.com

Beakzz schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 12:57:
Echt niks tegen de Switch, maar ik begin sommige prijzen toch echt wel tergend te vinden. Ik zit helemaal niet op mijn geld, maar ik skip nu echt spellen vanwege de prijs. Rayman Legend heb ik al op de Vita en PS3 en die game zie al heel lang voor €10 langs komen.

Ik snap dat het geld kost om een game over te zetten, maar €40? En dit heb ik ook met wat indies die dan toch weer €15-€30 kosten en op de pc al lang rond de €10 hangen.

Jouw argument is dat omdat je het spel al 2 keer gekocht hebt je minder hoeft betalen voor je derde aankoop? Ik kan me daar enigszins in vinden, maar het is niet voor iedereen zijn eerste aankoop op een compleet nieuw platform. Persoonlijk heb ik het er wel voor over, zeker omdat de game zich bewezen heeft en ik het nog nooit eerder gespeeld heb.

"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Er is geen geldig argument waarom een release op het switch platform duurder zou moeten zijn dan op de andere platforms, zeker niet bij simultane releases ...

• Beakzz
DevWouter schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 13:11:
[...]

Jouw argument is dat omdat je het spel al 2 keer gekocht hebt je minder hoeft betalen voor je derde aankoop? Ik kan me daar enigszins in vinden, maar het is niet voor iedereen zijn eerste aankoop op een compleet nieuw platform. Persoonlijk heb ik het er wel voor over, zeker omdat de game zich bewezen heeft en ik het nog nooit eerder gespeeld heb.
Nee dat is niet wat ik bedoel. Ik heb het over spellen die al jaren uit zijn op andere platforms en daar goedkoper te verkrijgen zijn. €40,- voor een game die niet nieuw is vind ik gewoon duur. Terecht of onterecht, maar zo voelt het wel. Chrash Bandicoot remastered zit als voorbeeld op €40,- en daar zit heel wat meer ontwikkeling in dan in deze poort. Als de game simultaan was uitgekomen met de andere platforms dan maakt het me niks uit, maar ik weet gewoon dat deze game om de zoveel weken €10 is op PSN.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

-SaveMe- schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 13:13:
Er is geen geldig argument waarom een release op het switch platform duurder zou moeten zijn dan op de andere platforms, zeker niet bij simultane releases ...
Behalve dan dat de Switch veel duurdere fysieke media heeft? Dat Nintendo misschien (weet ik niet) een groter percentage van de inkomsten wil dan Sony/MS? Dat de publishers zelf de extra kosten voor een port moeten verhalen op een kleinere install base?

Er zijn talloze valide redenen te bedenken waarom een Switch-port duurder zou kunnen zijn dan een PS4-port.

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

NMe schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 13:28:
[...]

Behalve dan dat de Switch veel duurdere fysieke media heeft? Dat Nintendo misschien (weet ik niet) een groter percentage van de inkomsten wil dan Sony/MS? Dat de publishers zelf de extra kosten voor een port moeten verhalen op een kleinere install base?

Er zijn talloze valide redenen te bedenken waarom een Switch-port duurder zou kunnen zijn dan een PS4-port.
Dan prijst Nintendo zichzelf toch uit de markt? Als een game op drie platformen uitkomt en is significant duurder op de Switch dan haal je toch niet die versie. En de andere versies zijn dan ook nog eens mooier/sneller ....

Tenzij je die game perse mobile wil spelen ...

• BlackMage
Beakzz schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 12:57:

Mee eens hoor. 40 euro is echt teveel. En ik snap ook wel dat het met een fysieke release wat lastiger is om te concurreren. Maar wat ik niet snap is dat ze iets heel eenvoudigs hadden kunnen doen om die 40 euro een stuk aantrekkelijker te kunnen maken: Rayman Origins erbij bundelen. Dan pas heb je een echte definitive edition.

• DevWouter
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 00:04

DevWouter

Creator of Todo2d.com

-SaveMe- schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 13:31:
[...]

Dan prijst Nintendo zichzelf toch uit de markt? Als een game op drie platformen uitkomt en is significant duurder op de Switch dan haal je toch niet die versie. En de andere versies zijn dan ook nog eens mooier/sneller ....

Laten we er maar van uit gaan dat Ubisoft hele slimme mensen in dienst heeft die nadenken over de prijsstrategie en die elk argument dat wij gaan benoemen al in hele dure vergaderingen hebben besproken en weerlegd hebben. :)

"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

-SaveMe- schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 13:31:
[...]

Dan prijst Nintendo zichzelf toch uit de markt? Als een game op drie platformen uitkomt en is significant duurder op de Switch dan haal je toch niet die versie.
Nintendo kan alleen aan die tweede potentiële reden die ik noemde iets doen, als dat inderdaad het geval is. Publishers die zelf de extra kosten willen verhalen is iets waar Nintendo geen enkele invloed op heeft, en het feit dat cartridges nou eenmaal duurder zijn dan optische media, daar valt ook niks aan te doen, dat is nou eenmaal zo. Optische media waren vanwege de grootte en vanwege het feit dat je dan bewegende onderdelen nodig hebt in je portable sowieso geen optie.
En de andere versies zijn dan ook nog eens mooier/sneller ....
Hangt van de game af. Voor iets als Rayman Legends zal er nul verschil zijn.
Dat is een héle grote "tenzij." ;)

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
BlackMage schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 13:32:
[...]

Mee eens hoor. 40 euro is echt teveel. En ik snap ook wel dat het met een fysieke release wat lastiger is om te concurreren. Maar wat ik niet snap is dat ze iets heel eenvoudigs hadden kunnen doen om die 40 euro een stuk aantrekkelijker te kunnen maken: Rayman Origins erbij bundelen. Dan pas heb je een echte definitive edition.
Bijna (?) alle levels van Origins zitten ook in Legends toch (ook op andere platformen)?

• ndonkersloot
BlackMage schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 13:32:
[...]

Origins zit zo goed als volledig als extra levels in Legends :).

Rayman Legends is echt een hele sterke game, een van de beste 2d platform games in de afgelopen jaren imho. €40,- is hoog, had 29,99 beter gevonden wat het meer dan waard is als je de game nog niet gespeeld hebt.

Heb je de game al wel gespeeld, tja.. Mario Kart 8 Deluxe doet het dan gekker met de verkoop prijs van 59,99 8)7 .

[ Voor 24% gewijzigd door ndonkersloot op 15-08-2017 14:45 ]

• BlackMage
Tiwazz schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 14:43:
[...]

Origins zit zo goed als volledig als extra levels in Legends :).

Rayman Legends is echt een hele sterke game, een van de beste 2d platform games in de afgelopen jaren imho. €40,- is hoog, had 29,99 beter gevonden wat het meer dan waard is als je de game nog niet gespeeld hebt.

Heb je de game al wel gespeeld, tja.. Mario Kart 8 Deluxe doet het dan gekker met de verkoop prijs van 59,99 8)7 .
Alleen de levels (niet alle, 40 van de 60+) en niet het verhaal en de overworld enzo. Daarbij zijn veel levels aangepast om ze makkelijker te maken bijvoorbeeld.
Pagina: 1 ... 83 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is een [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen -topic.
Er is een Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic", discussie over prijzen en bestellingen hoort daar thuis.

Er is ook een Super Mario Odyssey topic!