All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
productreview: Nintendo Joy-Con Stuur Zwart review door Daniel.
dit kan natuurlijk ook liggen aan de signaalsterkte van je switch.jelmerc schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 19:49:
Heeft iemand anders ook problemen met splatoon2 over wifi? In de dock via utp geen enkel probleem. Via wifi zeer regelmatig dat ik connection errors krijg..
Bedoel eigenlijk van de Wifi, als je heel ver van je acces point zit heb je een mindere verbinding en kan dit voor problemen zorgen. en de switch heeft ook nog niet de beste ontvangst met wifi.jelmerc schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 20:28:
Hoe bedoel je signaaksterkte van mijn switch?
Ik ben een beetje huiverig voor online games op de switch. Zelda.... ik weet echt niet of ik dat leuk vind. Maar met wat shmups vermaak ik me wel. Ben toch blij als Mario uit komt. Want dat gaat ik kapot spelen.
En hoop dat pacman champions ship edition snel komt. Lijkt me perfect voor de switch.
Als ik Mario Kart opstart zit ik meestal binnen 5 seconden in een potje. Geen problemen dus.Turfschipper schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 20:48:
En hoe is dat online in mario kart? Werkt dat goed? Snel in een potje?
Ik ben een beetje huiverig voor online games op de switch. Zelda.... ik weet echt niet of ik dat leuk vind. Maar met wat shmups vermaak ik me wel. Ben toch blij als Mario uit komt. Want dat gaat ik kapot spelen.
En hoop dat pacman champions ship edition snel komt. Lijkt me perfect voor de switch.
Die heb ik niet, daar zat ik ook over na te denken, maar ik wacht daar nog even mee totdat die iets goedkoper is.Turfschipper schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 20:50:
Ok.... thanks, dat is prima nieuws. Dan wordt dat denk ik mijn eerste 'dure' game. Mag ik ook nog vragen of het bij puyo puyo ook goed is online?
Ben ik trouwens de enige hier die zo content is met alle shmups die we (gaan) krijgen? Striker 1945 is echt een topgame hoor!
Maar stel nou dat Cave komt.... man.... dat wordt vet! Deathsmiles 1 en 2, dodonpachi en alle andere fantastische shmups en arena shooters ed. Zowel oude toppers, die nog steeds knalgoed zijn, herbeleven en nieuwe shmuptoppers komen dan ook wel denk ik.
Echt heel tof.
[ Voor 14% gewijzigd door Turfschipper op 06-08-2017 20:56 ]
Verwijderd
De weken daarna Magician Lord, Puzzled, Zed Blade, Raguy, Spinmaster, en Art of Fighting.
Magician Lord is een briljant spel.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2017 20:57 ]
Ik ben best neo geo fan, maar magician lord deed het nooit voor me. Was ook een van de eerste of iig oudere ng games. Toevallig via fightcade ghosts n ghouls (arcade versie) gespeeld. Min of meer zelfde genre toch? Maar die series vind ik wel leuk. Alleen beetje moeilijk (old school dark souls zou je kunnen zeggen).Verwijderd schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 20:56:
Neo Geo update: deze week komt KoF 2000 uit.
De weken daarna Magician Lord, Puzzled, Zed Blade, Raguy, Spinmaster, en Art of Fighting.
Magician Lord is een briljant spel.
10 second ninja DONE
Zeker, zie het alleen niet zo snel gebeuren dat cave op de switch gaat uitbrengen. Dat psikyo nu twee games heeft uitgebracht is wel nice, hoop ook op gunbird 2.Turfschipper schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 20:55:
Ok. Nu kan ik bij puyo puyo daar wel reviews van gaan kijken, denk niet dat daar veel gespoiled gaat worden haha.
Ben ik trouwens de enige hier die zo content is met alle shmups die we (gaan) krijgen? Striker 1945 is echt een topgame hoor!
Maar stel nou dat Cave komt.... man.... dat wordt vet! Deathsmiles 1 en 2, dodonpachi en alle andere fantastische shmups en arena shooters ed. Zowel oude toppers, die nog steeds knalgoed zijn, herbeleven en nieuwe shmuptoppers komen dan ook wel denk ik.
Echt heel tof.
Ik heb zelf een arcade kast gebouwd waar ik veel shmups op speel en dat zal altijd beter blijven maar voor onderweg kan ik het alleen maar toe juichen.
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Verwijderd
Ja, Magician Lord is een GnG cloon, maar wel een goeie.Sagat schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 21:46:
[...]
Ik ben best neo geo fan, maar magician lord deed het nooit voor me. Was ook een van de eerste of iig oudere ng games. Toevallig via fightcade ghosts n ghouls (arcade versie) gespeeld. Min of meer zelfde genre toch? Maar die series vind ik wel leuk. Alleen beetje moeilijk (old school dark souls zou je kunnen zeggen).
Mooie muziek, mooie levelopbouw, grote sprites.
Mijn favoriete Neo Geo spel naast Baseball Stars en Neo Turf Masters.
YouTube: Windjammers - Wolmar vs Bubblan
Als je op je eerste Switch een game hebt gespeeld (bijvoorbeeld Zelda) en je verkoopt je Switch, maar je koopt hem daarna weer opnieuw, dan heeft ie wél onthouden (vanuit je Nintendo account neem ik aan) hoeveel je het spel gespeeld hebt, maar hij telt er géén uren meer bij.
Zo had ik 75+ uren in Zelda zitten voordat ik mijn Switch besloot te verkopen. Na een tijdje begon ik hem toch weer te missen, dus heb ik de Switch opnieuw gekocht (ja, ziek, ik weet het). Zie ik netjes weer 75+ uren staan in mijn profiel, maar inmiddels heb ik er makkelijk alweer 30+ uren in zitten, maar dit telt ie niet meer bij de 75+ op. Ook niet na 10 dagen.
Ik dénk eerlijk gezegd dat ie pas weer gaat bijtellen als ik op deze 2e Switch ook weer 75+ uren er op heb zitten.
Vind het ook tamelijk debiel dat je niet gewoon buiten games kunt voice chatten en invites voor games kunt versturen. Dat het via zo'n app moet, oké, maar voor een sociale console is hij helemaal niet sociaal.
Verder is de nieuwste Atelier game - Atelier Liddy and Soeur - aangekondigd voor PS4, Switch en Vita in Japan. Daar staat ie gepland voor een release deze winter.
Last but not least, de laatste schatting voor wanneer de Switch versie van Thimbleweed Park uitkomt is augustus of september, cfr. Ron Gilbert op Twitter. Leuk voor alle point & click fans!
Splatoon. Vind ik echt het beste wat uit is tot nu toe. Heb er veel meer plezier mee dan zelda. Zelda was leuk, maar wereld was zo leeg en geen leuke dungeons....Lagune schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 11:37:
het wachten op toffe games duurt te lang (rabbids, nu pls), ik heb nu een paar van die 'flut' games zoals overcooked, shantae, mr shifty maar echt leuk vindt ik ze niet</rant>
Verwijderd
Hebben jullie ervaring met pre-orderen bij Amazon.de? Staat de datum altijd vast of kan deze nog opschuiven?
Verwijderd
Je kan moeilijk verwachten dat er elke week AAA games uitkomen..Lagune schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 11:37:
het wachten op toffe games duurt te lang (rabbids, nu pls), ik heb nu een paar van die 'flut' games zoals overcooked, shantae, mr shifty maar echt leuk vindt ik ze niet</rant>
Want daarvoor moet je dan een PS4 of XBONE kopen als je dat wel wilt bedoel je?Verwijderd schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 13:27:
[...]
Je kan moeilijk verwachten dat er elke week AAA games uitkomen..
Zelfs gratis geweest met ps+...lapino schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 13:27:
9.99 op ps store voor vita, 29.99 voor switch. voel me op dat vlak toch behoorlijk bekocht.
Dat is de "gewone" versie van inmiddels bijna 5 jaar oud. Ik weet niet wat de "ex" versie meer heeft, maar ik verwacht gewoon een remaster met wat meer content.lapino schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 13:27:
9.99 op ps store voor vita, 29.99 voor switch. voel me op dat vlak toch behoorlijk bekocht.
Verwijderd
Op de PS4 of XBONE komen ook niet elke week AAA games uit.. Zelfs op de PC niet.DominoNL schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 13:33:
[...]
Want daarvoor moet je dan een PS4 of XBONE kopen als je dat wel wilt bedoel je?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2017 13:45 ]
Daar is het momenteel ook om te janken IMO. Het gros van de 'AAA' games die op de planning staan interesseren me echt belachelijk weinig. Vind dat de Switch het beter doet momenteel, met 2 Mario releases voor de deur.DominoNL schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 13:33:
[...]
Want daarvoor moet je dan een PS4 of XBONE kopen als je dat wel wilt bedoel je?
Je kan tijdens het wachten eventueel wat werken om die DT-regel onder de knie te krijgenLagune schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 11:37:
Blijkbaar de nieuwe Metroid voor de 3ds..geen Switch nieuwsZerora schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 16:24:
Komende dinsdag onthulling van een nieuwe game??
http://www.dailynintendo....ling-van-een-nieuwe-game/
[ Voor 59% gewijzigd door rudyman85 op 08-08-2017 14:50 ]
Ik vroeg het me ook af.rudyman85 schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 14:47:
[...]
Blijkbaar de nieuwe Metroid voor de 3ds..
[video]
Jammer.rudyman85 schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 14:47:
[...]
Blijkbaar de nieuwe Metroid voor de 3ds..geen Switch nieuws![]()
[video]
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Ik heb zelf al met het Vodafone netwerk getest, maar deze leverde NAT-type D op, en kon in splatoon 2 bijvoorbeeld wel online, maar de matchmaking werkt dan niet goed.
Als je een telefoon hebt op het T-mobile, tele2 of KPN 4g netwerk, probeer dan de switch te laten verbinden met je telefoon mbv een wifi-hotspot/tethering en dan de network test te doen. Hier komt dan een NAT-type uit van A (heel goed) tot D (geblokkeerd).
Hopelijk is in elk geval een van de netwerken hier bruikbaar om de switch echt handheld te maken.
Bedankt voor de info!
[ Voor 31% gewijzigd door Zerora op 08-08-2017 15:55 ]
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Jerodar schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 15:33:
Ik heb een klein verzoekje voor jullie, ik ben namelijk benieuwd of het mogelijk is om met een nederlandse provider via tethering online te kunnen spelen.
Ik heb zelf al met het Vodafone netwerk getest, maar deze leverde NAT-type D op, en kon in splatoon 2 bijvoorbeeld wel online, maar de matchmaking werkt dan niet goed.
Als je een telefoon hebt op het T-mobile, tele2 of KPN 4g netwerk, probeer dan de switch te laten verbinden met je telefoon mbv een wifi-hotspot/tethering en dan de network test te doen. Hier komt dan een NAT-type uit van A (heel goed) tot D (geblokkeerd).
Hopelijk is in elk geval een van de netwerken hier bruikbaar om de switch echt handheld te maken.
Third party 18w laders (en beter) bestaan best, maar of je een deal gaat vinden die goedkoper is dan de officiële adapter... misschien met geduld. Moet de adapter op de dock werken of gewoon undocked laden? Niet elke adapter gaat met de dock werken, namelijk, hou daar dus rekening mee.Ryatzu schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 19:10:
Weet iemand een goedkoper alternatief als ac adapter voor de switch? Dus 1 die 18 watt is?
Heel even googlen en je vindt dit: een lijst op reddit met third party adapters. De 18w+ laders zie je in de "great" categorie; maar zoals je ziet is de enige lader die goedkoper is dan de officiële daar de Nyko lader waarvan geen Europese versie bestaat. Je kan natuurlijk gewoon ff een tussenstukje daarop zetten, maar voor 5 euro meer heb je de officiële lader.
(Er is een Zelda thread)lapino schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 21:16:
Paar uurtjes Zelda gespeeld, heb nu de glider. Voelt nu wel overweldigend aan. Hoe best verder spelen? Sandbox? Of missie doen?
2 opties:
1] je gaat naar Kakariko village en daarna Hateno. Je bent nu vrij om te gaan waar je wilt, maar voor de main quest is 't handig als je toch eerst even dit doet. Dan kan je meteen met de memories aan de slag, en krijg je upgrades voor je Sheikah slate.
2] Je klimt de hoogste toren / berg in je nabijheid, kijk om je heen, en loop vervolgens naar wat er voor jou interessant uitziet.
Make lovecraft not warcraft.
Crash Bandicoot, Yooka Laylee en Horizon Zero Dawn erbij genomen. Echt een machtige 4k ervaring moet ik zeggen.
Maar na een paar dagen schoot ineens het grootste compliment ooit voor de Switch door mijn hoofd: "Deze spellen zijn cool, maar ze hadden eigenlijk voor de Switch moeten zijn."
Switch is geruisloos, portable én heeft meer flashy/snellere software. Wat een conclusie is dat!
Qua formfactor is de Switch inderdaad ideaal. Software en online kunnen stukken beter. Ik heb ook vaak op mijn Xbox dat ik een game toch liever op de Switch zou hebben, zelfs met mindere graphics. Heerlijk om je game gewoon mee te kunnen nemenmaDDog83 schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 09:46:
Heb sinds vorig weekend een PS4 pro naast onze Switch erbij gehaald.
Crash Bandicoot, Yooka Laylee en Horizon Zero Dawn erbij genomen. Echt een machtige 4k ervaring moet ik zeggen.
Maar na een paar dagen schoot ineens het grootste compliment ooit voor de Switch door mijn hoofd: "Deze spellen zijn cool, maar ze hadden eigenlijk voor de Switch moeten zijn."
Switch is geruisloos, portable én heeft meer flashy/snellere software. Wat een conclusie is dat!
Had gehoopt dat er toch want andere laders waren, deze lijst kende ik al.JackAvery schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 20:16:
[...]
Third party 18w laders (en beter) bestaan best, maar of je een deal gaat vinden die goedkoper is dan de officiële adapter... misschien met geduld. Moet de adapter op de dock werken of gewoon undocked laden? Niet elke adapter gaat met de dock werken, namelijk, hou daar dus rekening mee.
Heel even googlen en je vindt dit: een lijst op reddit met third party adapters. De 18w+ laders zie je in de "great" categorie; maar zoals je ziet is de enige lader die goedkoper is dan de officiële daar de Nyko lader waarvan geen Europese versie bestaat. Je kan natuurlijk gewoon ff een tussenstukje daarop zetten, maar voor 5 euro meer heb je de officiële lader.
Denk dan toch maar eens kijken naar die van nintendo zelf, wellicht ergens met wat korting te krijgen.
Crash is een timed exclusive en het zou dus best kunnen dat er later een Switch-versie komt. Yooka Laylee komt sowieso voor de Switch uit.maDDog83 schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 09:46:
Heb sinds vorig weekend een PS4 pro naast onze Switch erbij gehaald.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Op Bol vond ik een third party adapter die met het dock beweert te werken, en dezelfde specs claimt, €22.95. Echter wordt geen fabrikant vermeld, dus op eigen risico. Verder nog eentje voor 19 euro, claimt ook dezelfde specs, max 39W. maar er wordt niet gezegd of ie met de dock werkt.Ryatzu schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 13:52:
[...]
Had gehoopt dat er toch want andere laders waren, deze lijst kende ik al.
Denk dan toch maar eens kijken naar die van nintendo zelf, wellicht ergens met wat korting te krijgen.
Persoonlijk wacht ik tot de dock+adapter set eens in de uitverkoop raakt.
Prima ding. Werkt prima, if not dan stuur je hem naar nintendo of in de eerste week terug naar de winkel.
Volgens mij was dat met de eerst batch zo, als je pech had kwam die van jou dan uit een batch met bepaald serienummer waar vanalles mis kon zijn. Persoonlijk (gelukkig) geen problemen tot dus ver, maar ik gebruik de Joy-cons totaal niet los van de Switch, daarvoor pak ik liever de Pro controller en daar heb ik eigenlijk nog nooit iemand over horen klagen.CopyCatz schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 15:37:
Ik zit er nu toch ernstig over na te denken om een switch te gaan halen. Sine mora ex en zelda lijken me leuke start games. Hoe zit het met de kinderziektes op dit moment? Controller connectivity issue is verholpen las ik, ik doe er wel een glass protector op ivm krassen door de dock. Het scheurtjes issue komt ook niet meer voor?
SW-1682-5926-5204
Ik dacht: Laat ik eens kijken wat er allemaal aan lokale multiplayer (met 1 Switch) aan zit te komen. Volgens mij valt Splatoon 2 hier helaas niet onder.
Monopoly for Nintendo Switch (lijkt wel een leuk alternatief voor het normale bordspel)
Super Mario Odyssey (ik verwacht weer een coop mode, die vindt ze in Mario 3D worlds Wii U erg leuk om samen te spelen. Maar zelfs zonder werd ze erg enthousiast van de trailer, vooral dat je in de vijanden kunt gaan zitten)
Yooka-Laylee (althans, de mini games lijken multiplayer)
Rocket League (lijkt me perfect, 4 player splitscreen docked, en 2 player splitscreen undocked)
Mis ik dan nog leuke spellen die er aan zitten te komen? Ik weet niet precies hoe het nu zit met multiplayer in Mario + Rabbids Kingdom Battle (naast dat ik niet weet of het voor haar een leuk spel is).
Gaat geen echte co-op zijn, zover ik begrepen heb. Meer zoals in Super Mario Galaxy op de Wii. Tweede spelers ondersteunt dan de hoofdspeler enkel maar.KopjeThee schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 15:55:
Super Mario Odyssey (ik verwacht weer een coop mode, die vindt ze in Mario 3D worlds Wii U erg leuk om samen te spelen. Maar zelfs zonder werd ze erg enthousiast van de trailer, vooral dat je in de vijanden kunt gaan zitten)
De coöp mode hield geloof ik in dat de tweede speler cappie speelt, mario's petZerora schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 16:08:
[...]
Gaat geen echte co-op zijn, zover ik begrepen heb. Meer zoals in Super Mario Galaxy op de Wii. Tweede spelers ondersteunt dan de hoofdspeler enkel maar.
Rayman Legends heeft net als New Super Mario Bros games dat je met meerdere gelijkwaardige spelers door het level kan.Zerora schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 16:08:
[...]
Gaat geen echte co-op zijn, zover ik begrepen heb. Meer zoals in Super Mario Galaxy op de Wii. Tweede spelers ondersteunt dan de hoofdspeler enkel maar.
Maar er zijn inderdaad ook levels die asynchroon zijn, waarbij een van de spelers een support rol krijgt die objecten moeten besturen en vijanden moet bezig houden dmv het touchscreen terwijl de andere er langs gaat.
Maar dit is hoe het op de Wii U (en andere platforms waar het spel op draait) gaat. Misschien dat ze een van de leukste delen van het spel weg slopen (het blijft Ubisoft :x) maar ik denk het niet.
Die krijgt een 2 player coop mode, waarbij elke speler twee teamleden bestuurt.KopjeThee schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 15:55:
Mis ik dan nog leuke spellen die er aan zitten te komen? Ik weet niet precies hoe het nu zit met multiplayer in Mario + Rabbids Kingdom Battle (naast dat ik niet weet of het voor haar een leuk spel is).
Verder misschien interessant: Puyo Puyo Tetris (gratis demo!), ARMS (en alle andere toekomstige fighters, bvb Pokken Tournament), Sonic Mania (2P challenge mode), Shovel Knight (de originele campagne in coop), Stardew Valley (coop), Bomberman, Lego City Undercover (coop, maar schijnt een slechte framerate te hebbe)
O ja, nu zie ik het. Dat klinkt wel leuk.maDDog83 schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 16:25:
[...]
De coöp mode hield geloof ik in dat de tweede speler cappie speelt, mario's pet
Dat is een hele lijstJackAvery schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 16:33:
[...]
Die krijgt een 2 player coop mode, waarbij elke speler twee teamleden bestuurt.
Verder misschien interessant: Puyo Puyo Tetris (gratis demo!), ARMS (en alle andere toekomstige fighters, bvb Pokken Tournament), Sonic Mania (2P challenge mode), Shovel Knight (de originele campagne in coop), Stardew Valley (coop), Bomberman, Lego City Undercover (coop, maar schijnt een slechte framerate te hebbe)zal vast nog wel dingen vergeten.
Denk dat co-op in Mario + Rabbids ook wel geinig is. Misschien dat het wat ingewikkeld is voor een kind maar des te beter om samen te spelen!
[ Voor 26% gewijzigd door Thomas op 09-08-2017 17:15 ]
Er is momenteel een kickstarter bezig voor Re:Legend, een game die me vorig jaar al heel positief opviel in het Square Enix Collective project. Het lijkt een soort mix tussen adventure games/dungeon crawlers, Rune Factory en Harvest Moon. Ze hebben reeds de stretch goal voor een Nintendo Switch release gehaald, dus als dit op schema blijft mogen we die game ergens in 2018 verwachten. Ik ben zelf niet zo voor de kickstarters, maar als deze uitkomt krijgt de game waarschijnlijk wel een kans.
[ Voor 6% gewijzigd door JackAvery op 09-08-2017 18:33 ]
Zat te denken. Ok... battlefield komt niet, een nieuwe dan. En ik weet het, mensen willen voornamelijk nieuwe games. Maar een game als battlefield 1943, die psn game. Zo iets kunnen ze toch makkelijk naar de switch porten?
Volgens mij zou ik die kapot spelen dan.
Dat soort dingen wordt meestal wat langer mee gewacht, tot een game echt 'retro' status heeft. Zie het succes van de recente Crash Bandicot remake bijvoorbeeld.Turfschipper schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 00:23:
Neo geo en vrienden hebben ook veel coöp games. Fighters en shmups, misschien nog wat platformgames, rayman bv.
Zat te denken. Ok... battlefield komt niet, een nieuwe dan. En ik weet het, mensen willen voornamelijk nieuwe games. Maar een game als battlefield 1943, die psn game. Zo iets kunnen ze toch makkelijk naar de switch porten?
Ik zie het helaas niet gebeuren, maar zou echt wel vet zijn inderdaad!Turfschipper schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 00:23:
Ik weet het niet. Mario + Rabbids lijkt mij een game die easy to learn, hard to master is. Ik denk dat een kind van 7 het spel prima moet kunnen spelen.Thomas schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 17:12:
Denk dat co-op in Mario + Rabbids ook wel geinig is. Misschien dat het wat ingewikkeld is voor een kind maar des te beter om samen te spelen!
Zou tof zijn ja, vond 1943 super! Lekker simpel zonder al die poespas van tegenwoordig.Rn82 schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 09:51:
[...]
Ik zie het helaas niet gebeuren, maar zou echt wel vet zijn inderdaad!
Dank je voor de Tip. Zojuist maar Backer geworden van dit project. Eerste indruk is heel goed.JackAvery schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 18:33:
Er is momenteel een kickstarter bezig voor Re:Legend, een game die me vorig jaar al heel positief opviel in het Square Enix Collective project. Het lijkt een soort mix tussen adventure games/dungeon crawlers, Rune Factory en Harvest Moon. Ze hebben reeds de stretch goal voor een Nintendo Switch release gehaald, dus als dit op schema blijft mogen we die game ergens in 2018 verwachten. Ik ben zelf niet zo voor de kickstarters, maar als deze uitkomt krijgt de game waarschijnlijk wel een kans.
Nu alleen wachten tot half volgend jaar.
http://www.insidegamer.nl...jgt-misschien-open-wereld
Ondanks dat ik hoop F1 2017 op de Switch te kunnen spelen als het spel op 25 augustus uit komt op PS4, XBox en PC is er in alle aankondigingen met geen woord gerept over de Switch.Fylax schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 14:34:
Zou Formula 1 niet iets zijn voor de Nintendo Switch?
Maar wie weet, F1 2016 kwam een half jaar later ook uit voor Mac, misschien gaat dat nu weer gebeuren en dan ook voor de Switch.
Dit zou ik echt enorm graag zien. Leuk om eindelijk ook eens iemand deze wens te zien uitspreken. Ze mogen van mij zelfs de 2016 Mobile versie porten naar Switch, die steekt ook al heel redelijk in elkaar en ziet er acceptabel uit. Moet volgens mij niet al te moeilijk zijn in dat geval.Fylax schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 14:34:
Zou Formula 1 niet iets zijn voor de Nintendo Switch?
Hoewel ik het enorm graag zou willen, ben ik bang dat het niet gaat gebeuren. Tot op heden nog met geen woord over gerept inderdaad.
Heb m al gepre orderd bij game mania tijd terug XDZerora schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 12:27:
Natte droom van de Pokemon speler: pokemon gaat wellicht een open-wereld hebben
http://www.insidegamer.nl...jgt-misschien-open-wereld
En waarom zou je dat doen?Timvankeulen schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 17:24:
[...]
Heb m al gepre orderd bij game mania tijd terug XD
Ik vind die mobiele game echt van te lage kwaliteit voor de Switch. Sowieso is het niet erg handig dat de Switch geen analoge triggers heeft (voor racegames). Zou wel graag, mocht er weer eens een nieuwe GRID van Codemasters komen, GRID zien. Die game is arcade genoeg (tot nu toe) om geen analoge triggers nodig te hebben.joblamie schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 15:18:
[...]
Dit zou ik echt enorm graag zien. Leuk om eindelijk ook eens iemand deze wens te zien uitspreken. Ze mogen van mij zelfs de 2016 Mobile versie porten naar Switch, die steekt ook al heel redelijk in elkaar en ziet er acceptabel uit. Moet volgens mij niet al te moeilijk zijn in dat geval.
Hoewel ik het enorm graag zou willen, ben ik bang dat het niet gaat gebeuren. Tot op heden nog met geen woord over gerept inderdaad.

Vandaag briefje gekregen van postnl dat ik deze adapter kan ophalen in een bruna winkel.
Morgen maar eens doen, ik laat wel weten hoe hij is
Hiermee kan je de switch zonder dock aan de tv hangen?Ryatzu schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 20:23:
[afbeelding]
Vandaag briefje gekregen van postnl dat ik deze adapter kan ophalen in een bruna winkel.
Rn82 schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 09:51:
[...]
Ik zie het helaas niet gebeuren, maar zou echt wel vet zijn inderdaad!
Ok..geen al te gek idee dus. Ik heb eens een balletje opgegooid op het EA battlefield forum.Thomas schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 10:34:
[...]
Zou tof zijn ja, vond 1943 super! Lekker simpel zonder al die poespas van tegenwoordig.
https://forums.battlefiel...or-nintendo-switch#latest
[ Voor 27% gewijzigd door Turfschipper op 10-08-2017 21:52 ]
Ben ook benieuwd of deze met meer (dan de officiële) adapters naar tv mode kan schakelen, zou je dat ook kunnen testen? Waar gekocht en voor hoeveel?Ryatzu schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 20:23:
[afbeelding]
Klopt, maar dan heb je nog wel altijd een usb-c lader nodig (die van nintendo zelf) anders geeft de switch geen video output. Hij is in ieder geval lekker klein om mee te nemen.KopjeThee schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 21:04:
[...]
Hiermee kan je de switch zonder dock aan de tv hangen?
Ik zou wel de koeling in de gaten houden, want de switch is wel zo gemaakt dat ie rechtop staand beter de warmte kwijt kan op het moment dat de chip hoger geklokt wordt.Ryatzu schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 23:07:
[...]
Klopt, maar dan heb je nog wel altijd een usb-c lader nodig (die van nintendo zelf) anders geeft de switch geen video output. Hij is in ieder geval lekker klein om mee te nemen.
Maar ik vind het wel een interessant product!
Eigenlijk als ik bepaalde websites mag geloven is porten van een PS3 game alles behalve een goed idee voor de Switch vanwege de grote verschillen qua hardware.NotSoSteady schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 16:08:
Dan krijg je weer zo'n pauper port, nadeel is ook dat er geen Xbox 360- en PS3-versies meer worden gemaakt, die zijn namelijk wel relatief eenvoudig over te zetten naar de Switch. Dit doen EA en Take-Two bijvoorbeeld ook.
Hoewel analoge triggers inderdaad beter zijn zou dat geen ramp zijn, heb paar jaar terug beide varianten van F1 2011 op de PS Vita en PC gespeeld (op PC met een gamepad die analoge triggers had) en je kan vrij makkelijk aan het verschil wennen.Thomas schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 20:01:
[...]
Ik vind die mobiele game echt van te lage kwaliteit voor de Switch. Sowieso is het niet erg handig dat de Switch geen analoge triggers heeft (voor racegames). Zou wel graag, mocht er weer eens een nieuwe GRID van Codemasters komen, GRID zien. Die game is arcade genoeg (tot nu toe) om geen analoge triggers nodig te hebben.
(maar alsnog zouden analoge triggers iets beter zijn op de Switch)
De games voor de Xbox 360/PS3 komen qua functionaliteit en grafische kwaliteit het best in de buurt. FIFA 18 voor de Switch maakt ook gebruik van de engine die wordt gebruikt voor de Xbox 360- en PS3-versie.Mizgala28 schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 01:00:
[...]
Eigenlijk als ik bepaalde websites mag geloven is porten van een PS3 game alles behalve een goed idee voor de Switch vanwege de grote verschillen qua hardware.
[...]
Hoewel analoge triggers inderdaad beter zijn zou dat geen ramp zijn, heb paar jaar terug beide varianten van F1 2011 op de PS Vita en PC gespeeld (op PC met een gamepad die analoge triggers had) en je kan vrij makkelijk aan het verschil wennen.
(maar alsnog zouden analoge triggers iets beter zijn op de Switch)
Verwijderd
Fucking hell zeg, $60 voor een adaptertje!Ryatzu schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 20:23:
[afbeelding]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Kijk gewoon naar de features van de Xbox 360- en PS3-versie van vorig jaar, dan weet je precies wat je krijgt.Gynnad schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 07:52:
Over 1.5 maand komt FIFA 18 Switch uit, echter hebben we er nog maar weinig over gehoord wat nu exact de verschillen gaan zijn, behalve dat deze op een andere engine draait.. Iemand al meer nieuws over kunnen vinden / meer gameplay beelden?
Ik hou Fifa nieuws niet bij, maar volgens mij was dat toch al lang bekend? Volgens mij heb ik gehoord dat alles er in zat, behalve de campaign, het manager gedeelte ofzo (ik ben niet bekend met de Fifa modes).Gynnad schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 07:52:
Over 1.5 maand komt FIFA 18 Switch uit, echter hebben we er nog maar weinig over gehoord wat nu exact de verschillen gaan zijn, behalve dat deze op een andere engine draait.. Iemand al meer nieuws over kunnen vinden / meer gameplay beelden?
Make lovecraft not warcraft.
Dat weet ik, heb al een standaard liggen.Jimijames75 schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 00:32:
[...]
Ik zou wel de koeling in de gaten houden, want de switch is wel zo gemaakt dat ie rechtop staand beter de warmte kwijt kan op het moment dat de chip hoger geklokt wordt.
Maar ik vind het wel een interessant product!
En ja je kan wachten oo nyko of een ander product. Die zullen ook rond dezelfde prijs zijn. Helaas brengt nyko niet altijd al zijn producten in andere landen uit.
https://www.amazon.com/Ny...8-1&keywords=743840872252
Hoe werkt dit dan? Want als je dit gebruikt kan de poweradapter er niet meer in toch?Ryatzu schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 08:14:
[...]
Dat weet ik, heb al een standaard liggen.
En ja je kan wachten oo nyko of een ander product. Die zullen ook rond dezelfde prijs zijn. Helaas brengt nyko niet altijd al zijn producten in andere landen uit.
@Ryatzu bedoelt dat hij een externe standaard heeft waar hij de Switch op kan plaatsen zodanig dat de USB poort nog bereikbaar is.giantgiantus schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 09:01:
[...]
Hoe werkt dit dan? Want als je dit gebruikt kan de poweradapter er niet meer in toch?
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
http://lmgtfy.com/?q=fifa+18+switchGynnad schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 07:52:
van Polygon:
Fifa 17 en 18 op de PS4 etc maken gebruik van het Frostbite engine, terwijl er voor de Switch versie een custom engine gebruikt wordt. Daarover schrijven ze dat de game op de Switch niet helemaal zo up to date voelt als de Frostbite versies, maar ze hebben verschillende features wel overgenomen. Het is dus niet alsof je de Xbox360/PS3 versie aan het spelen bent:
'The Journey' zit er verder ook niet in doordat de Switch versie geen gebruik maakt van Frostbite. Het is dus niet 100% hetzelfde als de PS4/Xone versies, maar het is ook geen luie PS3 port. De indrukken van mensen die het gespeeld hebben zijn over het algemeen positief.the developers were able to include some of the latest gameplay features, like this year’s new crossing system.
Most importantly, the engine manages to deliver action at 60 frames per second, with resolutions of 1080p when the Switch is docked and 720p when undocked. We were also impressed by the visuals, whether playing on a TV or with the Switch in our hands. The game certainly looks better than the PlayStation 3 and Xbox 360 versions, with the players’ detailed uniforms being a particular highlight.
Maar als je de voeding aansluit is er toch geen ruimte meer voor de video uitgang?RayNbow schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 09:03:
[...]
@Ryatzu bedoelt dat hij een externe standaard heeft waar hij de Switch op kan plaatsen zodanig dat de USB poort nog bereikbaar is.
giantgiantus schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 09:42:
[...]
Maar als je de voeding aansluit is er toch geen ruimte meer voor de video uitgang?
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
De cooling zit toch bovenop?Magic schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 09:56:
Misschien dat het niet direct problemen geeft, de switch zal zichzelf wel uitschakelen voordat het echt te warm wordt, maar ik denk wel dat dat op de lange termijn wel problemen gaat geven. De ventilator gaat immers draaien, maar trekt een vacuum, waardoor deze veel zwaarder belast wordt.
SW-1682-5926-5204
Dit topic is gesloten.
![]()
Er is een [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen -topic.
Er is een Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic", discussie over prijzen en bestellingen hoort daar thuis.
Er is ook een Super Mario Odyssey topic!