Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 81 ... 126 Laatste
Acties:
  • 615.651 views

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Magic schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 09:19:
[...]

Mij als wel Mario "fan" kon mario 64 op de DS ook niet echt bekoren. Ik heb nooit een nintendo 64 gehad, en toen hij uitkwam op de DS vond ik de gameplay toch wel redelijk ouderwets, daarnaast ergerde ik me natuurlijk aan de camera wat sowieso een kwaaltje is zonder rechter stick. Ik zou Mario 64 op de DS dus zeker niet als referentie gebruiken :)
De camera is in alle 3D-Mariogames redelijk slecht. Ik speelde laatst Sunshine weer eens (op een emulator omdat mijn GC dood is, maar dus wel met een originele controller) en daar zat ik me ook al de hele tijd aan de camera te ergeren. Vooral ook omdat die precies verkeerd om is voor mijn gevoel. In BotW heb ik de camera "omgedraaid" zodat links op de stick ook de camera naar links doet. Splatoon doet hetzelfde. Mario Sunshine doet het omgekeerde...

Ik hoop dat Odyssey niet zo raar doet of het in elk geval optioneel maakt zoals BotW. :+

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16:57
Ryatzu schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 11:23:
Iemand deze topic al gezien?
https://www.reddit.com/r/...h/cf002_third_party_dock/

Zojuist ook besteld:
Wisselkoers
46,14 EUR = 51,97 USD
1 EUR = 1,13 USD

Betaald met paypal dus dat zit wel goed. Nu nee, ik ga niet me switch zomaar neerleggen (ventilatie).
Voor deze prijs erg goedkoop en dan heb ik een adapter on the go.
Klinkt handig. Ben wel benieuwd naar je ervaringen.
Ik denk dat ik nog wel even kan wachten op de Nyko. Die prijs is ook goed, maar die heeft dan een charger en een standaard erbij en is toch compact.

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-11 09:56

-SaveMe-

-klik-

Met de besturing van de camera in BotW had ik geen problemen. maar in combat was de camera wel erg irritant. Veel te sloom en volgt je slecht waardoor je steeds het overzicht kwijt bent ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online
RudolfR schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 13:44:
[...]

Klinkt handig. Ben wel benieuwd naar je ervaringen.
Ik denk dat ik nog wel even kan wachten op de Nyko. Die prijs is ook goed, maar die heeft dan een charger en een standaard erbij en is toch compact.
Zal nog wel even duren voordat hij binnen is. Ik verwacht dat Nyko ook nog wel lang op zich laat wachten.
Zal mijn ervaring delen zodra hij binnen is. :)

• marcelproust
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12-04 01:41
Sméagol schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 08:38:
Yup, ik heb enorm zin in Mario+Rabbids!

[...]

In principe wel, maar persoonlijk vind ik 't zonde om 't specifiek voor een vakantie te kopen. Ik ben gek op m'n Switch, maar ik neem 'm niet mee op vakanties, dan ben ik bezig met andere dingen. Ik zou dan ook die 450 euro in je vakantie zelf stoppen, en anders eventueel wachten tot na je vakantie om te kijken of je 'm wilt.
Dat is ook mijn mening.
Als je écht een spel wil spelen moet je op je mobiel maar is zien. Keuze genoeg :-) Maar hopelijk kan je wel wat anders op vakantie doen dan gamen. :-) geniet er alvast van!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:48

Denko

|{ing Øf ßlitz

Gister overcooked gezien bij een vriend op de switch. Best een geinig spel, maar ik geloof nooit dat dat ook maar in de buurt van 30 fps komt. Het is echt 10-15. Zo te zien komt er al een patch aan, maar serieus, het spel is niet nieuw ofzo.

Voor de rest heeft ie ook Splatoon 2, dat ziet er toch wel verdomd goed uit. Bizar om te denken dat het uit zo'n kleine console komt. Alleen ook online is weer kansloos. Werken met Discord etc. Beetje jammer

PSN & XBL: Denkoyugo

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Denko schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 14:45:
Gister overcooked gezien bij een vriend op de switch. Best een geinig spel, maar ik geloof nooit dat dat ook maar in de buurt van 30 fps komt. Het is echt 10-15. Zo te zien komt er al een patch aan, maar serieus, het spel is niet nieuw ofzo. leen ook online is weer kansloos. Werken met Discord etc. Beetje jammer

• Sokkeh
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15:36
Denko schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 14:45:
Voor de rest heeft ie ook Splatoon 2, dat ziet er toch wel verdomd goed uit. Bizar om te denken dat het uit zo'n kleine console komt. Alleen ook online is weer kansloos. Werken met Discord etc. Beetje jammer
splatoon is echt geniaal ja, moet zeggen dat ik ook echt heel positief ben over de performance en hoe leuk het spel is. dat er geen voicechat in zit is wel een minpunt. alhoewel ik discord wel erg prettig vind, hebben nu een server met een hoop tweakers en het is echt een beetje een community meer dan alleen voicechat. Vooral handig omdat ik nog geen mensen kende die een switch hebben en nu ken ik er genoeg :).

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Hoop dat die voice chat nog enigszins wordt gered. Discord vind ik zo omslachtig, al is de voice chat nu nog omslachtiger...

Splatoon ziet er inderdaad super uit!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-11 12:05
Gelukkig hebben de devs al aangegeven het te gaan fixen.

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Mizgala28 schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 18:09:
[...]

Gelukkig hebben de devs al aangegeven het te gaan fixen.
Natuurlijk wel een schande dat ze de game in deze staat de switch op hebben geschopt ... |:(

• Mizgala28
-SaveMe- schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 18:54:
[...]

Natuurlijk wel een schande dat ze de game in deze staat de switch op hebben geschopt ... |:(
Absoluut mee eens maar dit is normaal op andere consoles en PC ook.

Niet dat ik dit acceptabel vind, maar het is zo dat ik dit alles behalve verrassend vind.

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
Mizgala28 schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 22:02:
[...]

Absoluut mee eens maar dit is normaal op andere consoles en PC ook.

Niet dat ik dit acceptabel vind, maar het is zo dat ik dit alles behalve verrassend vind.
Nou maar hopen dat het 60fps wordt want het ziet er echt niet mooier uit dan mario kart 8.

Wie speelt hier mariokart en wat betekend VR Score. Je online score maar wat is VR.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

• Compworm
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 27-01-2024
ShittyNL schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 22:31:
[...]

Nou maar hopen dat het 60fps wordt want het ziet er echt niet mooier uit dan mario kart 8.

Wie speelt hier mariokart en wat betekend VR Score. Je online score maar wat is VR.
Ik meen dat ze al hebben aangegeven dat het sowieso niet meer dan 30 fps gaat worden omdat alle consoles 30fps doen, en ze willen het gelijk houden.

''Currently, no plans for looking at 60fps. It seemed to go down well on Xbox One & PlayStation 4 so it felt natural to continue console parity.''

[ Voor 14% gewijzigd door Compworm op 02-08-2017 22:38 ]

• Mizgala28
Compworm schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 22:36:
[...]

Ik meen dat ze al hebben aangegeven dat het sowieso niet meer dan 30 fps gaat worden omdat alle consoles 30fps doen, en ze willen het gelijk houden.

''Currently, no plans for looking at 60fps. It seemed to go down well on Xbox One & PlayStation 4 so it felt natural to continue console parity.''
Niet alleen dat, het is een Unity game en hoewel ik al vaker heb gehoord dat devs betere resultaten met Unity behalen op de Switch dan op XBO en PS4 blijft het alsnog Unity.

Super Bomberman R is ook een Unity game en daar heeft Konami door middel van een update wel 60fps mogelijk gemaakt (in multiplayer) ten koste van de graphics en hebben ze de resolutie verlaagd van 1080p naar 900p,

En eerlijk gezegd ziet het spel er naar mijn mening lelijker uit hierdoor (maar het blijft alsnog een heel leuk spel) maar gelukkig is het wel die 60fps want dat verbeterd het spel in multiplayer naar mijn mening.

Maar het blijft Unity... en naar mijn mening werkt die engine alleen echt goed op de PC.

[ Voor 3% gewijzigd door Mizgala28 op 02-08-2017 22:52 ]

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:16
Er zijn een aantal kleinere games verschenen en/of aangekondigd:

In de Japanse eShop sinds vandaag: arcade shmup Strikers 1945, en arcade blockbreaking game Gunbarich (Youtube). Het lijkt erop dat ze ook naar de US shop komen, dus mogelijk ook Europa? Morgen komt verder o.a. ook een poort uit van Retro City Rampage DX (die wel al aangekondigd was).

Aangekondigd: visual novel Necrobarista, schaakgame Chess Ultra en Quest of Dungeons, een roguelike die reeds op andere platformen gereleased werd.

De meest dramatische schaaktrailer ooit?

Die nieuwe previews van Mario x Rabbids klinken erg veelbelovend trouwens over de diepte van het spel!

[ Voor 7% gewijzigd door JackAvery op 02-08-2017 23:04 ]

• Kasparov
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-11 00:18
JackAvery schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 23:03:

[video] De meest dramatische schaaktrailer ooit?
Fijn, goed uitziende kleinere games, hopelijk ook kleinere prijzen ;)
Dat schaakspel ziet er zo wel interessant uit.

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 14-11 22:12
Ben ook erg benieuwd naar Mario x Rabbids, de previews en dan die vooral uit Amerika zijn bijzonder positief.

Verwijderd

Ook ik heb nu een aantal weken een Switch (huwelijks cadeautje :) ) en ik ben er ook erg blij mee.

Momenteel heb ik:

Splatoon 2 (gehaald voor me neefje en nog weinig gespeeld)
Arms (nog weinig gespeeld)
Mighty Gunvolt Burst (heerlijke game)
NBA Playground (het begin spel leren is lastig maar het waard)
Fast RMX (erg leuk spel)

Geen Zelda, misschien ooit nog eens.
Zit te wachten op meer goede platformers zoals Mario of Sonic Mania.

Vandaag ook de 8bitdo NES 32 pro controller binnen gekregen.
Prettig kleine controller die het prima doet alleen geen motion of force feedback.
Wel ideal voor Mighty Gunvolt Burst!

Zou eigenlijk nog die Arcade Stick willen maar die is goed aan de prijs.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2017 01:41 ]

Verwijderd

JackAvery schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 23:03:

In de Japanse eShop sinds vandaag: arcade shmup Strikers 1945, en arcade blockbreaking game Gunbarich (Youtube). Het lijkt erop dat ze ook naar de US shop komen, dus mogelijk ook Europa? Morgen komt verder o.a. ook een poort uit van Retro City Rampage DX (die wel al aangekondigd was).

Aangekondigd: visual novel Necrobarista, schaakgame Chess Ultra en Quest of Dungeons, een roguelike die reeds op andere platformen gereleased werd.

[video] De meest dramatische schaaktrailer ooit?

Die nieuwe previews van Mario x Rabbids klinken erg veelbelovend trouwens over de diepte van het spel!
Chess Ultra is van dezelfde maker van Pure Chess. Verder is Chess Ultra momenteel beschikbaar op Steam. http://store.steampowered.com/app/518060/Chess_Ultra/

Persoonlijk zie ik liever een wat "serieuzere" schaakgame, bv. Fritz of Chessmaster. Maar deze gaat er zeker ook komen, ziet er erg leuk uit en de vorige game was ook goed.

Ik heb bv ook nog de DS versie van Fritz :p

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2017 07:50 ]

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Virtuos werkt aan de port van een AAA game voor de Switch. Welke zou het zijn?

http://www.nintendolife.c..._a_aaa_game_to_the_switch

Verwijderd

Iemand heeft een PC port van de Switch mobile app gemaakt.

https://gbatemp.net/threa...rvices-on-your-pc.479431/

Gebruik op eigen risico.

• nielsvv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 05-11 22:48

nielsvv

100% Afol

Verwijderd schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 01:40:
Geen Zelda, misschien ooit nog eens.
Zit te wachten op meer goede platformers zoals Mario of Sonic Mania.

Zou eigenlijk nog die Arcade Stick willen maar die is goed aan de prijs.
Voor een goede platformer die je nu al kan vinden, kijk eens naar Cave Story+.

Bricklink Store - Steam

Verwijderd

nielsvv schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 10:23:
[...]

Thanks die is zeker sterk maar heb ik nu op meerdere consoles / pc uigespeeld 8)

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

nielsvv schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 10:23:
[...]

Ik weet niet zo goed wat ik van die game moet maken. Sure, hij is vast goed. Maar 't ziet er aan alle kanten uit als een indie-game, dus waarom heeft het geen indie-prijs en zou ik er 30 euro voor neerleggen? Ik heb net €26,79 betaald voor I am Setsuna (33% korting in de eShop vanaf vandaag tot en met volgende week, zelfde geldt voor Tumbleseed), waarom zou Cave Story+ 3 euro meer waard zijn?

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:20
Iemand die hier de Hori Gamepad heeft als alternatief voor de Pro controller?

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik niet, ziet er in zijn geheel niet aantrekkelijk uit. Bekabeld, USB-A, slechte reviews over de D-pad (inclusief de video die je linkt) en geen NFC/gyro.

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Pro controller is wel duur, maar het geld wel waard. Goede bouw kwaliteit, ligt lekker in de hand, speelt lekker en een enorm lange accuduur! Blij dat ik die gelijk gekocht had, ik vind die joy cons echt waardeloos ...

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

De Switch Pro Controller van Nintendo zelf is echt een fantastisch ding idd.

[ Voor 3% gewijzigd door CyBeR op 03-08-2017 15:20 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:43
Het schijnt dat I am Setsuna nu met 33% korting in de store te verkrijgen is.

Verwijderd

Cardinal schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 15:40:
Het schijnt dat I am Setsuna nu met 33% korting in de store te verkrijgen is.
Jup, hij staat nu voor € 26,79 in de eShop.

• Cowboy_Henk
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-11 18:47
Heeft iemand een idee of een usb -c naar hdmi adapter zoals op deze pagina zou werken met de switch als alternatief voor de officiële dock?
https://www.allekabels.be...abel/usb-c-naar-hdmi.html

Ik dacht aan deze

https://www.allekabels.be...-c-multiport-adapter.html
Afbeeldingslocatie: https://image.allekabels.nl/image/1422436-0/usb-c-multiport-adapter-uitgang-4-usb-c-female.jpg

Maar ik vraag me ook af of opladen kan werken dan

[ Voor 38% gewijzigd door Cowboy_Henk op 03-08-2017 16:04 ]

Verwijderd

Cowboy_Henk schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 16:03:
Heeft iemand een idee of een usb -c naar hdmi adapter zoals op deze pagina zou werken met de switch als alternatief voor de officiële dock?
https://www.allekabels.be...abel/usb-c-naar-hdmi.html
Werkt niet.

• Cowboy_Henk
  • Laatst online: 14-11 18:47
Ow ok, door een Nintendo beveiliging waarschijnlijk. ;(

• Magic
  • Niet online
Cowboy_Henk schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 16:05:
[...]

Ow ok, door een Nintendo beveiliging waarschijnlijk. ;(
Nee, nintendo gebruikt gewoon een open standaard. Helaas is die open standaard de minder gebruikte standaard, waardoor veel adapters die niet ondersteunen.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:42
Heads-up voor mensen met Blaster Master Zero, de tijdelijke gratis Shovel Knight DLC is uit. :)

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• DevWouter
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 13:58

DevWouter

Creator of Todo2d.com

NMe schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 14:50:
[...]

Ik weet niet zo goed wat ik van die game moet maken. Sure, hij is vast goed. Maar 't ziet er aan alle kanten uit als een indie-game, dus waarom heeft het geen indie-prijs en zou ik er 30 euro voor neerleggen? Ik heb net €26,79 betaald voor I am Setsuna (33% korting in de eShop vanaf vandaag tot en met volgende week, zelfde geldt voor Tumbleseed), waarom zou Cave Story+ 3 euro meer waard zijn?
Cave Story was van oorsprong freeware (begin 2000), maar het is wel één van de betere games die ik ooit heb gespeeld. Maar 30 euro voor een remake vind ik wel erg extreem. Het spel is niet erg lang, maar er is wel replay waarde vanwege de keuzes die je kan maken.

Als je fan bent van het genre dan kan ik zeer zeker aanraden, maar de prijs-kwaliteit balans ligt minder prettig dan ik wenselijk vind (en ik vind het een top game).

Fun fact: Cave Story kostte 10 dollar toen het voor de Wii uit kwam :)

"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel

• RayNbow
Sorry Zelda, Mario en Xenoblade... maar we hebben een nieuwe GOTY kandidaat:

:p

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

RayNbow schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 17:31:
Sorry Zelda, Mario en Xenoblade... maar we hebben een nieuwe GOTY kandidaat:
Dat gaat misschien wat ver maar ik heb wel zin in Sonic Mania en Sonic Forces. :D
DevWouter schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 17:24:
[...]

Als je fan bent van het genre dan kan ik zeer zeker aanraden, maar de prijs-kwaliteit balans ligt minder prettig dan ik wenselijk vind (en ik vind het een top game).
Ik ben zeker fan van het genre maar niet voor 30 euro. :+

[ Voor 39% gewijzigd door NMe op 03-08-2017 17:53 ]

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-11 12:06
Ben vanaf de nes al nintendo fan, maar nintendo heeft een beetje een apple tik en doet (meestal) alles en eigenwijs en voor meer geld.

Vind het echt niet kunnen dat games op de switch vaak duurder zijn dan op andere platformen. Maar ik stem op de enige manier die ik kan, en dat is met mijn portemonnee.

Ik hoop stiekum dat sonic mania een geweldig succes word en dat de blauwe egel weer succes gaat krijgen. Ik vrees echter dat Mario alleen heerser zal blijven.
Zou er nog een nieuwe crash bandicoot game komen? Die zou mogelijk zowel commercieel als qua gameplay wellicht kunnnen wedijveren met Mario, maar ik ga mijn adem niet inhouden. Voor de rest..rayman is een erg goede game, maar volgens mij vallen de verkoop cijfers in het niet vergeleken met Mario.
waarbij rayman natuurlijk wel het voordeel heeft dat het op x360, ps3 en nu ook ps4 uit is, dat is wel een gigantische installed userbase.

[ Voor 8% gewijzigd door Sagat op 03-08-2017 18:10 ]

10 second ninja DONE

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10-11 03:18
Ik ben erg blij met mijn nieuwe switch, maar ik kan er nog steeds niet bij waarom Nintendo steeds gebruik maakt van digitale triggers. (L2 R2)

Mario kart etc is toch veel handiger als je niet direct vol gas gaat.. (en menig toekomstige race games die er op komen)

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-11 12:06
rejer schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 18:19:
Ik ben erg blij met mijn nieuwe switch, maar ik kan er nog steeds niet bij waarom Nintendo steeds gebruik maakt van digitale triggers. (L2 R2)

Mario kart etc is toch veel handiger als je niet direct vol gas gaat.. (en menig toekomstige race games die er op komen)
Waarschijnlijk was dit lastiger om te implementeren op de joycons? Ik mist het zelf overigens niet bij mariokart. Ik denk dat je bij sim/simcade games idd wel zal missen, maar hoeveel daarvan zullen op de switch komen? En voor die doelgroep komt er dan mogelijk nog wel een additionele controller. Net zoals fight sticks voor fighting game liefhebbers.

10 second ninja DONE

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-11 22:29
NMe schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 14:50:
[...]

Thanks voor de Setsuna tip, daar zat ik al een tijdje op te azen :)

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Sagat schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 18:08:
Vind het echt niet kunnen dat games op de switch vaak duurder zijn dan op andere platformen. Maar ik stem op de enige manier die ik kan, en dat is met mijn portemonnee.
Komt voor een deel door de cartridges. Die zijn duurder om te maken dan blurays Maar goed, dat geldt voor fysieke games, voor eShop-only games is het eigenlijk niet te verdedigen. Of nou ja, dat is het wel maar dat wil niemand horen: de Switch is nog maar relatief klein en ports kosten een bepaalde hoeveelheid geld. Dat geld moeten ze met een kleinere playerbase toch proberen terug te verdienen.

• sssensss
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ik wil een Nintendo Switch cadeau doen aan mijn zoon.
Zijn er nog interessante combi-aanbiedingen wat wellicht interessant is?
Of bestel ik gewoon zo'n set van €329 bij Intertotys?

En mijn zoon had het nog over een cover/hoesje voor het scherm, zodat het scherm niet beschadigd bij de Switch in de dock stoppen?

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

rejer schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 18:19:

Bij mario kart zit 't gas niet op de triggers maar op A. Als je "gedeeltelijk" gas wilt geven trouwens, dat kan dan moet je de rechter stick gebruiken.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:54
sssensss schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 19:13:

En mijn zoon had het nog over een cover/hoesje voor het scherm, zodat het scherm niet beschadigd bij de Switch in de dock stoppen?
Heb gewoon een screenprotector. Zo'n glas ding. En een carry case om hem mee te nemen. Meer niet.

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

blmp

Life is Strange

sssensss schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 19:13:
Verwacht voorlopig geen aanbiedingen voor de Switch dus gewoon kopen waar het voor jouw het fijnste is.
Er zijn sommige docks die niet helemaal recht zijn, maar dat zijn volgens mij meer uitzonderingen. Gezien het scherm van de Switch plastic is krijg je wel relatief snel krassen (in het algemeen niet van de dock perse ;) ) dus zou een screenprotector sowieso aanbevelen voor die paar euro.

[ Voor 16% gewijzigd door blmp op 03-08-2017 20:10 ]

Patient gamer

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ach ik heb inderdaad wel wat krasjes op m'n scherm maar als hij aan staat zie je die niet dus boeie :)

• sssensss
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
@Arunia @blmp @Bigs
Dank voor jullie input!

• Thomas
  • Niet online
Ik zou inderdaad gewoon voor een screen protector gaan. Kan wat gepriegel zijn om er op te plakken, zeker zonder stofjes, maar wel aan te raden. Zonde om het risico te nemen. De rest van de behuizing kan ook vrij snel krassen dus een hoes is wel aan te raden, maar het scherm is wel wat belangrijker dan dat :).

'Leuke' video over het lek van Mario + Rabbids. Overigens nog maar een week of 3 tot dat uitkomt!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-11 22:13
Vandaag eentje gekocht. Must haves? Tips?

Verwijderd

lapino schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 20:54:
Zelda (adventure), MK8 (racer) en Splatoon 2 (shooter). Een van deze 3 lijkt me een mooi begin voor elke nieuwe Switch eigenaar.

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Zelda! Zonder twijfel. Met mijlen de beste game op de Switch (en wat mij betreft ook de enige ;) )

• Daniel.
-SaveMe- schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 21:49:
Zelda! Zonder twijfel. Met mijlen de beste game op de Switch (en wat mij betreft ook de enige ;) )
Maar je moet even het begin doorkomen. Op het moment dat je je vliegzeil hebt begint het echt leuk te worden.

Ik ben daar nu net voorbij, nu bij de tweelingberg.

Verwijderd

Als je van F zero houd... Fast RMX, erg sterke racegame.
En een erg goed Mega Man alternatief: Mighty Gunvolt Burst.
Zelf wacht ik ook op Sonic Mania.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

-SaveMe- schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 21:49:
Mwoah. Ik heb me heel goed vermaakt met Zelda maar momenteel heb ik het wel een beetje gezien. Ik denk dat ik veel meer tijd in Splatoon ga stoppen dan ik ooit in BotW gestopt heb. ;)

Verwijderd

Neo Turf Masters (online shop). Geweldig golf spel!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:58
Overcooked is ook erg leuk te spelen met 2 of meer spelers :9~

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-11 16:12
rudyman85 schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 07:35:
[...]

Overcooked is ook erg leuk te spelen met 2 of meer spelers :9~
Ik las allemaal horror verhalen over mega slechte performance?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• rudyman85
Phusebox schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 07:56:
[...]

Ik las allemaal horror verhalen over mega slechte performance?
Vind dat persoonlijk wat overdreven, het spel is wel gewoon speelbaar en je hebt niet echt last van fps drops (5 levels verder inmiddels). Voor de mensen die toch twijfelen over de aankoop; er komt een performance patch/fix aan (staat reeds in dit topic vermeld).

• lowskilled-ftw
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 14-11 13:19
rudyman85 schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 09:26:
[...]
Vind dat persoonlijk wat overdreven, het spel is wel gewoon speelbaar en je hebt niet echt last van fps drops (5 levels verder inmiddels). Voor de mensen die toch twijfelen over de aankoop; er komt een performance patch aan (staat reeds in dit topic vermeld).
Ook al bekend wanneer?
Persoonlijk vindt ik de framedrops ook irritant, gezien de kwaliteit (qua looks) moet het spel, t gewoon goed doen! Spel zelf is wel komisch en leuk om met vrienden te spelen! :)

• rudyman85
lowskilled-ftw schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 09:29:
[...]

Ook al bekend wanneer?
Persoonlijk vindt ik de framedrops ook irritant, gezien de kwaliteit (qua looks) moet het spel, t gewoon goed doen! Spel zelf is wel komisch en leuk om met vrienden te spelen! :)
Zeker leuk met meerdere spelers, kan leuke choas veroorzaken :D. Helaas niet bekend. Ik hou meestal de twitter pagina in de gaten: https://twitter.com/overcookedgame

• Thomas
  • Niet online
NMe schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 00:56:
[...]

Mwoah. Ik heb me heel goed vermaakt met Zelda maar momenteel heb ik het wel een beetje gezien. Ik denk dat ik veel meer tijd in Splatoon ga stoppen dan ik ooit in BotW gestopt heb. ;)
Splatoon, Zelda en MK8D zijn wel de must haves nu. Arms is wel leuk maar heb ik na 60 uur wel even gezien. Zelda heb ik bijna 200 uur op geklokt en MK8D zo'n 160 :'). Erg veel met vrienden gespeeld.

Splatoon moet ik nog maar zien. Vind het leuk maar begint aardig eentonig te worden. Mis in die game een normale voice chat, zou zo graag gewoon party's en berichten e.d. hebben á la Xbox Live. Zou echt een verrijking zijn voor de Switch. Jammer dat Nintendo wat dat betreft zo recalcitrant is als een irritante puber. Hoe moeilijk je nu moet doen om met andere mensen te kunnen gamen is gewoon niet leuk. Aan de ene kant is de Switch heel sociaal vanwege splitscreen support in veel games, aan de andere kant voel ik me als ik alleen speel gewoon afgesloten van de rest van de community omdat het zo ruk geregeld is.

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-11 21:37
Thomas schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 09:42:
[...]

Splatoon, Zelda en MK8D zijn wel de must haves nu. Arms is wel leuk maar heb ik na 60 uur wel even gezien. Zelda heb ik bijna 200 uur op geklokt en MK8D zo'n 160 :'). Erg veel met vrienden gespeeld.

Splatoon moet ik nog maar zien. Vind het leuk maar begint aardig eentonig te worden. Mis in die game een normale voice chat, zou zo graag gewoon party's en berichten e.d. hebben á la Xbox Live. Zou echt een verrijking zijn voor de Switch. Jammer dat Nintendo wat dat betreft zo recalcitrant is als een irritante puber. Hoe moeilijk je nu moet doen om met andere mensen te kunnen gamen is gewoon niet leuk. Aan de ene kant is de Switch heel sociaal vanwege splitscreen support in veel games, aan de andere kant voel ik me als ik alleen speel gewoon afgesloten van de rest van de community omdat het zo ruk geregeld is.
200 uur Zelda red ik niet haha. Na 85 uur was ik er wel doorheen, ongeveer 90 shrines gedaan.

• lapino
Heb Splatoon 2 opgepikt omdat ik gewoon benieuwd ben naar de gameplay, Zelda heb ik 2e hands gekocht en is onderweg. Denk dat ik Splatoon 2 eens beetje ga spelen en dan ruil voor Mario Kart. Vind Splatoon leuk maar zie me dit geen tientallen uren spelen. Ben nogal casual gamer.

• rejer
Iemand die weet of overcooked ook in de winkel komt?(ik hou niet van lucht kopen)

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
rejer schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 14:12:
Iemand die weet of overcooked ook in de winkel komt?(ik hou niet van lucht kopen)
Dat lijkt me sterk. De game is voor andere platformen ook enkel digitaal uitgekomen.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

• rejer
Seroczynski schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 14:24:
[...]

Dat lijkt me sterk. De game is voor andere platformen ook enkel digitaal uitgekomen.
Afbeeldingslocatie: https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/81-6J5URsnL._AC_SX430_.jpg
Afbeeldingslocatie: https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/81sQCkuwo7L._AC_SX430_.jpg

Nee toch?

• Seroczynski
  • Niet online
:X Excuseert u mij voor mijn (te) rappe reactie.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:52
rejer schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 14:12:
Waarschijnlijk pas als ze genoeg digitale versies hebben verkocht op de Switch (financieel succes). De box versies hier boven kwamen ook pas veel later. Digitaal uitbrengen is veel veiliger dan een x aantal cartridges produceren en al helemaal met de meerprijs tegenover een disc. Dus hou er maar rekening mee dat veel kleinere games op de Switch digital only worden en blijven.

• rejer
Beakzz schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 15:05:
[...]

Waarschijnlijk pas als ze genoeg digitale versies hebben verkocht op de Switch (financieel succes). De box versies hier boven kwamen ook pas veel later. Digitaal uitbrengen is veel veiliger dan een x aantal cartridges produceren en al helemaal met de meerprijs tegenover een disc. Dus hou er maar rekening mee dat veel kleinere games op de Switch digital only worden en blijven.
Dat zou ik jammer vinden. Fysiek vind ik altijd mooier dan lucht. :)

Verwijderd

rejer schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 15:10:
[...]

Voor kleinere games heb ik liever een download (geen gepriegel met cartridges/discs voor een spel die je 10-30 min speelt en dan weer switched). Nou ja, uitgezonderd wanneer ze er leuke dingen aan toevoegen (boekjes, cds - zie bv Cave Story)

• lapino
Tempered glass gekocht (Big Ben) maar natuurlijk redelijk in zicht zo een stofbolletje dat ik er niet afkrijg. Dju :) Enig idee of ik dat er kan afhalen en opnieuw proberen, of best zo laten? Kan me voorstellen dat ik dit niet onbeperkt kan verwijderen en terugplaatsen.

• Beakzz
rejer schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 15:10:
[...]

Lucht is anders behoorlijk fijn om te ademen ;) Maar om de manier aan te nemen waar jij de term lucht voor gebruikt. Doe niet zo moeilijk :p Als je naar een concert, restaurant of de bioscoop gaat betaal je toch ook niet voor lucht? Je geeft geld uit voor de ervaring en als het goed is vermaak je jezelf. Iets niet kopen omdat je het niet meer kan verkopen..tja het kan, maar het zou mijn keuze niet zijn en linksom of rechtsom..we gaan toch echt die kant op en er is geen weg meer terug ;)

Maak voor jezelf op wat entertainment per uur waard is en kijk nooit meer om. Veel plezier ;) >:)

Verwijderd

Ben ik dan een van de weinigen die het echt niet kon worden met Zelda? Ik ben iemand die normaal op de PC gamet en ik vond BotW verschrik-ke-lijk saai/traag. Ook voelde het (zelfs in docked modus) alsof ik in een kijkdoos speelde en vielen de graphics en controls mij tegen.

Ik vind overigens niet dat Zelda een matige of slechte game is, ik denk dat het verschil met de PC voor mij te groot was. (Betere graphics, fijner scherm, veel snellere reactie met keyboard + muis, etc.)

Ik heb het echt geprobeerd en een kans gegeven (iets meer dan 10 uur gespeeld), maar uiteindelijk doorverkocht.

Ik vermaak me overigens prima met MK8, Shantae: Half-Genie Hero, Puyo Puyo Tetris en Master Blaster Zero.

• Beakzz
Verwijderd schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 15:19:
Ben ik dan een van de weinigen die het echt niet kon worden met Zelda? Ik ben iemand die normaal op de PC gamet en ik vond BotW verschrik-ke-lijk saai/traag. Ook voelde het (zelfs in docked modus) alsof ik in een kijkdoos speelde en vielen de graphics en controls mij tegen.

Ik vind overigens niet dat Zelda een matige of slechte game is, ik denk dat het verschil met de PC voor mij te groot was. (Betere graphics, fijner scherm, veel snellere reactie met keyboard + muis, etc.)

Ik heb het echt geprobeerd en een kans gegeven (iets meer dan 10 uur gespeeld), maar uiteindelijk doorverkocht.

Ik vermaak me overigens prima met MK8, Shantae: Half-Genie Hero, Puyo Puyo Tetris en Master Blaster Zero.
Nee ik heb ook helemaal geen speciale herinnering aan mijn uren in Zelda en ik was het ook steeds na hoogstens een uur weer zat. Graphics vond ik goed genoeg. Ik game normaal gesproken op een high end pc met Ultrawide 1440 scherm dus dat had mij dan ook moeten irriteren. Denk dat ik de gekozen stijl in Zelda zo mooi vond dat de karteltjes me niet in de weg zaten.

Nu is het bij mij hoe dan ook gameplay over graphics, maar helaas vond ik de gameplay van Zelda ook mwah.

• rejer
Beakzz schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 15:18:
[...]

Lucht is anders behoorlijk fijn om te ademen ;) Maar om de manier aan te nemen waar jij de term lucht voor gebruikt. Doe niet zo moeilijk :p Als je naar een concert, restaurant of de bioscoop gaat betaal je toch ook niet voor lucht? Je geeft geld uit voor de ervaring en als het goed is vermaak je jezelf. Iets niet kopen omdat je het niet meer kan verkopen..tja het kan, maar het zou mijn keuze niet zijn en linksom of rechtsom..we gaan toch echt die kant op en er is geen weg meer terug ;)

Maak voor jezelf op wat entertainment per uur waard is en kijk nooit meer om. Veel plezier ;) >:)
Het is meer dat ik een verzamelingetje van Nintendo doosjes heb, Snes N64 gamecube.
En hoe groter de muur(van hoesjes) mag worden hoe mooier ik het vind. Daarom fysiek :)
(het is al jammer genoeg dat die switch games hoesjes zo klein zijn ;( geef mij maar die kartonnen hoesjes van vroeger <3 )

[ Voor 6% gewijzigd door rejer op 04-08-2017 15:38 ]

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
lapino schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 15:17:
Tempered glass gekocht (Big Ben) maar natuurlijk redelijk in zicht zo een stofbolletje dat ik er niet afkrijg. Dju :) Enig idee of ik dat er kan afhalen en opnieuw proberen, of best zo laten? Kan me voorstellen dat ik dit niet onbeperkt kan verwijderen en terugplaatsen.
Waarschijnlijk zit het stofje aan je protector geplakt, dus dan moet je hopen dat die eraf gaat (met behulp van een sticker oid) zonder dat je nieuwe stofjes op je scherm of de protector krijgt... Ik denk dat de kans op succes klein is.

Je kan dan betere een nieuwe kopen en voor het aanbrengen zorgen dat je switch schoon is en je een stofvrije ruimte hebt (bijv in de badkamer de douche even goed warm aanzetten en hopen dat de stoom de stofjes uit de lucht haalt, en ook zorgen dat er niet te eenvoudig stof van je kleding op de switch komt tijdens het aanbrengen.)

• Seroczynski
  • Niet online
M.b.t. het plaatsen van screen protectors: bij de Action heb je voor iets van €2 á €3 prima compressed air bussen. Scheelt een hoop frustraties.

• lapino
Yep, leren moet kosten. Heb de protector er terug afgehaald, blijkt dat het stofbobbeltje dat me stoorde de lichtsensor is in het scherm, dus eigenlijk was die perfect. En door die eraf te halen niet meer. 15 euro down the drain. Oh well :)

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
Een screenprotector plakken is ook grotendeels geluk (of pech :P)

Ik heb mijne erop gezet in een cleanroom, helemaal in astronautenpak gekleed en alles.... nog steeds een stofje er tussen :(

Gelukkig moet je er echt naar zoeken voordat je het ziet, met gewoon gamen zie je het niet. Dus laat het maar zo :+

• lapino
Nu ziet her echt niet meer uit, zal zien of het morgen verbetert na nachtje rust maar vrees ervoor. Nochtans met tempered glass op telefoons nooit probleem gehad. En anders online nieuwe bestellen, keuze genoeg.

Ondertussen best al veel Splatoon 2 gespeeld. Leuk spelletje.

[ Voor 50% gewijzigd door lapino op 04-08-2017 17:25 ]

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Verwijderd schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 15:19:
Ben ik dan een van de weinigen die het echt niet kon worden met Zelda? Ik ben iemand die normaal op de PC gamet en ik vond BotW verschrik-ke-lijk saai/traag.
Zullen vast wel meer mensen zijn, maar ik ben er niet een van. Hoewel het niet in alle aspecten de beste Zelda game is vind ik het zeker een goede game. Heel wat uren aan besteed gewoon rondkijken, nieuwe outfits fixen, side quests doen.
Ook voelde het (zelfs in docked modus) alsof ik in een kijkdoos speelde en vielen de graphics en controls mij tegen.
Hmm vond zelf de graphics zijn toch echt prima hoor. Niet '4k pc gaming' uber goed, maar toch zeker voldoende. Vooral las je kijkt naar de hardware waarop je aan het gamen bent. Je kan nou eenmaal geen uber graphics verwachten op een dergelijke console, maar daar is hij ook niet voor.

Controls vielen tegen? Buiten de spring knop vond ik er weinig op aan te merken moet ik zeggen.
Lijkt mij sterk dat dat het is. Ben ook een PC gamer en had geen enkel probleem met de game; al ben ik als Zelda fanboy wellicht wat bevooroordeeld :P.
10 uren? Dan ben je amper van het great plateau af ... dan begint de game serieus pas interessant te worden :+. Dan heb je letterlijk de tutorial gespeeld :P.
Mooi dat je het systeem verder wel een kans hebt gegeven. Genoeg mensen die direct de Switch en al verkopen nadat Zelda tegenviel :X
lapino schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 17:14:
Nu ziet her echt niet meer uit, zal zien of het morgen verbetert na nachtje rust maar vrees ervoor. Nochtans met tempered glass op telefoons nooit probleem gehad. En anders online nieuwe bestellen, keuze genoeg.

Ondertussen best al veel Splatoon 2 gespeeld. Leuk spelletje.
Ben ik blij dat de screenprotector hier in een enkele poging direct goed zat zonder stof of wat dan ook O-)

[ Voor 14% gewijzigd door blmp op 04-08-2017 19:23 ]

Patient gamer

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-11 02:00

Turfschipper

Hup NAC

lapino schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 16:31:
Yep, leren moet kosten. Heb de protector er terug afgehaald, blijkt dat het stofbobbeltje dat me stoorde de lichtsensor is in het scherm, dus eigenlijk was die perfect. En door die eraf te halen niet meer. 15 euro down the drain. Oh well :)
Hahaha _/-\o_ .

Dat moment dat je je realiseert dat de lichtsensor het 'stofje' is....

:D

• Thomas
  • Niet online
Ik heb volgens mij tientallen euro's uitgegeven voordat het eindelijk perfect was :p. Maar goed, nu tevreden :').

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Ik begrijp nooit waarom ze er in de fabriek niet gewoon alvast een screenprotector op plakken. Dit was bijvoorbeeld zo bij de OnePlus X. Dat was zo fantastisch. Helemaal perfect erop, fabriek-af. Daarna nooit meer bij een telefoon of apparaat gezien jammergenoeg.

• Daniel.
Sinds vandaag de stuurtjes gekocht en ondanks dat ze klein zijn zitten ze prima in de hand. Denk dat ik ze voornamelijk bij race games ga gebruiken omdat het toch een extra gevoel geeft. Ik heb de originele van Nintendo en ik heb niet zo'n probleem ermee dat ik ze zo ver moet indrukken wat ik op internet lees. Prijs valt ook wel mee 15 dollar voor 2. Zit echt nog te twijfelen over 2. Ik heb al veel geld uitgegeven en vind 60 dollar nogmaals net ietsjes teveel voor nu.

• Mizgala28
Verwijderd schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 15:15:
[...]

Voor kleinere games heb ik liever een download (geen gepriegel met cartridges/discs voor een spel die je 10-30 min speelt en dan weer switched). Nou ja, uitgezonderd wanneer ze er leuke dingen aan toevoegen (boekjes, cds - zie bv Cave Story)
Ben zelf ook meer van fysieke games, maar ik zou niet moeilijk doen als een spel weinig opslag in beslag neemt zoals bijvoorbeeld Retro City Rampage DX (die is iets van 24mb groot).

Ik lees wel vaker dat mensen problemen hebben met screen protectors, heb daar gelukkig zelf nooit last van maar dat komt doordat ik de nodige voorbereidingen tref voor ik zo'n ding ga plakken op een apparaat.

Buisje perslucht van de Action, eigen microvezel doek en vervolgens met goed (dag)licht en met een bankpas bij de hand geduldig zo'n ding plakken.

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-11 02:00

Turfschipper

Hup NAC

Weer een vette shmup in de eshop; strikers 1945.

Beter!

• RayNbow
Geheel op eigen risico, maar de kleur van JoyCons zit opgeslagen in de firmware en is aan te passen: Change your joycon colors in software!

[ Voor 13% gewijzigd door RayNbow op 05-08-2017 08:15 ]

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

• RayNbow

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
RayNbow schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 12:09:
[...]

Hmm, heb blijkbaar donderdag lopen te slapen. :p
Er kan wat mij betreft niet genoeg gepost worden over Mario+Rabbids :D
Ik kan echt niet wachten om het te spelen door alle positieve (co-op!!!!) hands-on ervaringen die tot nu toe naar buiten zijn gekomen. Vooral de grote rol die mobiliteit speelt lijkt me leuk, en ook een slimme manier om van turn-based strategy iets te maken met veel actie.

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-11 15:25
Vanmorgen Overcooked aangeschaft in de eShop om samen couch co op te spelen. Hopelijk wordt het framerate probleem snel gepatcht.

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:16
Tijdens de Dragon Quest Festival stream werd eerder vandaag aangekondigd dat Dragon Quest Builders 2 zal verschijnen op PS4 en Switch. Square-Enix heeft nog geen officiële beelden gepubliceerd, maar er zijn screencaps van de stream op Twitter verschenen, net als een capture van de stream op YouTube. Er is in ieder geval al coop multiplayer aangekondigd.

Verder bevestigde SE dat de Switch versie van DQ11 nog steeds bestaat ;-) Helaas is verder nog steeds geen informatie over de Switch editie beschikbaar.

• Zerora
https://www.ogadget.com/x/pelda

Mooie vervanger voor het dock en is ook nog eens een powerbank voor je switch ook.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Zerora
Komende dinsdag onthulling van een nieuwe game??

http://www.dailynintendo....ling-van-een-nieuwe-game/

• ndonkersloot
  • Laatst online: 14-11 21:19
Ik ben benieuwd! Smash, 2d mario, animal crossing? Wat zal het zijn, ik heb hoge verwachtingen :p.

[ Voor 18% gewijzigd door ndonkersloot op 06-08-2017 17:32 ]

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

• lapino
Heb vandaag gemerkt dat ik Splatoon 2 kwam klagen dat ik geen internet had (zat in tuin), wifi verbinding gemaakt maar hij blijft die melding geven. Dus spel afsluiten en terug opstarten. Qua online functionaliteit moet ik wel zeggen dat de Splatoon 2 devs toch heel rare keuzes maken...
Pagina: 1 ... 81 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is een [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen -topic.
Er is een Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic", discussie over prijzen en bestellingen hoort daar thuis.

Er is ook een Super Mario Odyssey topic!