'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
We gebruiken ze echt niet op een absurde manier. Dus er wordt niet mee gegooid en er wordt ook niet per ongeluk op gestaan.NMe schreef op zondag 30 juli 2017 @ 13:07:
[...]
Hij zegt dat hij het niet weet. En jij weet domweg niet of het normaal gebruik was of niet. Gewoon opsturen en kijken wat Nintendo zegt. Die dingen kosten méér dan genoeg om dit soort gevallen mee te dekken.
De spelletjes die ze spelen zijn Mario Kart (sinds aankoop 2 maanden geleden), Zelda (2 weken), Arms (2 weken). En vooral met Zelda wordt de linker stick veel gebruikt.
En leuk genoeg is een grijze controller nu ook stuk, hij centreert niet meer. Dat is op te lossen door stick terug te "klikken", maar hij blijft steeds weer uit het midden springen. De grijze controller ging stuk tijdens spelen van Zelda. Ik hielp een van de kids 1 minuut eerder en toen was er niks aan de hand. Het probleem van een stick die niet terugspringt lees ik meer over op internet.
By the way, het gaat mij er niet om dat Nintendo blind dat ding gratis vervangt. Maar nu 2 nieuwe sets Joy Cons kopen die toch al heel slecht verkrijgbaar zijn lijkt me niet wenselijk. Reparatiekosten betalen vind ik helemaal geen issue, mits redelijk natuurlijk.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Dat geloof ik ook. We hebben hier ook een Wii en de stuurtjes zijn nogal vaak tegen de grond aangegaan en dat ging altijd goed. Maar ze waren toen een stuk jonger en lomper. Maar ze gaan echt niet slecht om met de Switch. En eerlijk is eerlijk de Switch is misschien wel het fragielste product van Nintendo. De manier hoe de JoyCons vast zitten in portable modus is ook niet echt rock solid.CyBeR schreef op zondag 30 juli 2017 @ 13:50:
Nintendo staat er al decennia om bekend om Kid-proof spullen te maken die tegen een stootje kunnen, maar de kids van OMX2000 regelen het hoor
Maar verder ben ik echt blij met het ding. Ik stond op het punt om Splatoon te kopen, maar eerst maar eens contact opnemen met Nintendo morgen.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Dat was mijn eerste gedachte ook maar na het zien van meerdere video's op YouTube waar de Switch "gemarteld" werd trok ik die conclusie in, de orginele DS ging makkelijker stuk dan de Switch.OMX2000 schreef op zondag 30 juli 2017 @ 14:18:
De manier hoe de JoyCons vast zitten in portable modus is ook niet echt rock solid.
In ieder geval was mijn partner van de week als eerste aan de beurt, wij hadden paar maanden terug besloten om 2 Switches te gaan halen (want handheld dus 1 per persoon) waarvan de eerste dit jaar voor mijn partner en volgend jaar de mijne (ik wacht nog af vanwege bepaalde titels die ik wil).
Moet zeggen dat ondanks bepaalde verhalen het wel meevalt, de Joy-Cons doen hun werk probleemloos en zelfs wifi bereik is goed (boven hebben wij vrijwel geen of slecht bereik met welk apparaat dan ook, Switch heeft gewoon prima bereik boven).
Enige kleine nadeel is dat de linker Joy-Con iets stroever erin gaat maar dat is geen ramp.
2 games erbij gehaald, waarvan één al in mei (Disgaea 5 LE) en MK8D erbij, voorlopig genoeg games om uren eraan te verspillen.
Enige aankoop die wij wel nog lang zullen uitstellen is de Pro controller, heb dat ding in m'n handen gehad en vind deze goed maar de prijs valt mij enorm vies tegen voorlopig, kun je beter een goede game voor kopen...
Verwijderd
Ik kan altijd later in de toekomst een nieuwe screen protector kopen en opnieuw doen..
Maar dat kan tog geen kwaad als er paar stof plekjes heb onder je tempered glass gaat me scherm hier door krassen?
Of kan ik in de toekomst de protector eraf halen en schoonmaken? Moet kunnen toch?
Als ik het nu doet ben ik bang dat het niet meer plakt
Stof maakt geen krassen.Verwijderd schreef op zondag 30 juli 2017 @ 17:01:
Ok ik heb mijn tempered glass screen protector heb maar 1 blad dus moet voorzichtig zijn heb het zeker wel 3 keer erop en eraf gehaald en elke keer blijft ik maar stof plekjes krijgenhet is nu met 4 keerde keer dat ik het probeerd en me laatste keer want dalijk plakken ze niet meer haha maar nu zit het er nog niet veel dus vind het wel best zo..
Ik kan altijd later in de toekomst een nieuwe screen protector kopen en opnieuw doen..
Maar dat kan tog geen kwaad als er paar stof plekjes heb onder je tempered glass gaat me scherm hier door krassen?
Of kan ik in de toekomst de protector eraf halen en schoonmaken? Moet kunnen toch?
PSN: Jonasken
Stof dat vast zit maakt geen krassen nee, dus het is gewoon prima onder een screenprotector. Oogt alleen irritant.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Elke keer dat je 'm d'r af haalt, komt er meer stof op. Je moet dat eigenlijk in 1x goed doen.Verwijderd schreef op zondag 30 juli 2017 @ 17:01:
Ok ik heb mijn tempered glass screen protector heb maar 1 blad dus moet voorzichtig zijn heb het zeker wel 3 keer erop en eraf gehaald en elke keer blijft ik maar stof plekjes krijgenhet is nu met 4 keerde keer dat ik het probeerd en me laatste keer want dalijk plakken ze niet meer haha maar nu zit het er nog niet veel dus vind het wel best zo..
Verwijderd

ik koop ook eens weer eens hardware hoor.... Direct weer een dode pixel.
Ik mag hopen dat mediamarkt zo iets weer terug neemt.
[ Voor 18% gewijzigd door rejer op 30-07-2017 18:23 ]
Als je online hebt besteld nemen ze het binnen 14 dagen sowieso terug, zelfs als er niks aan mankeert.rejer schreef op zondag 30 juli 2017 @ 18:20:
[afbeelding]
Nee ik ben naar de winkel geweest. Was dat een fout?outlandos schreef op zondag 30 juli 2017 @ 18:27:
[...]
Als je online hebt besteld nemen ze het binnen 14 dagen sowieso terug, zelfs als er niks aan mankeert.
Normaal gesproken (zoals het bij mij werkt in elk gevalzoef80 schreef op zondag 30 juli 2017 @ 18:18:
Wat is trouwens de beste manier om de switch in zijn dock te stoppen want ik merk dat bij mij vaak niet goed gaat dan gaat het groene lampje heel even aan en gelijk weer uit en lukt het niet om de switch op de tv te kunnen spelen of is misschien mijn dock kapot ?
Speciaal aangepast voor @CyBeR
[ Voor 40% gewijzigd door blmp op 30-07-2017 19:49 . Reden: anders verwoord ]
Patient gamer
Als consument heb je in Nederland veel meer rechten wanneer je iets online koopt dan wanneer je hetzelfde ding koopt in de winkel. Dit komt door de wet koop op afstand die de koper het recht geeft iets 14 dagen lang uit te proberen. Dit geldt alleen wanneer je het op afstand, dus online hebt besteld.rejer schreef op zondag 30 juli 2017 @ 18:27:
[...]
Nee ik ben naar de winkel geweest. Was dat een fout?
Maar goed daar heb je nu weinig aan. Ik weet niet hoe de Media Markt tegen 1 dode pixel aan kijkt, ik zou zeggen ga zo snel mogelijk terug.
uur geleden gekocht, winkel is dicht jammer genoeg. Kan ik gewoon niet zonder een reden de koop ongedaan maken?outlandos schreef op zondag 30 juli 2017 @ 18:33:
[...]
Als consument heb je in Nederland veel meer rechten wanneer je iets online koopt dan wanneer je hetzelfde ding koopt in de winkel. Dit komt door de wet koop op afstand die de koper het recht geeft iets 14 dagen lang uit te proberen. Dit geldt alleen wanneer je het op afstand, dus online hebt besteld.
Maar goed daar heb je nu weinig aan. Ik weet niet hoe de Media Markt tegen 1 dode pixel aan kijkt, ik zou zeggen ga zo snel mogelijk terug.
Dat kan dus alleen wanneer je het online hebt besteld. Of wanneer het product nog ongeopend is. Anders heb je een gegronde reden nodig.rejer schreef op zondag 30 juli 2017 @ 18:36:
[...]
uur geleden gekocht, winkel is dicht jammer genoeg. Kan ik gewoon niet zonder een reden de koop ongedaan maken?
Wel vaag eigenlijk. Je zou denken dat je ook producten moet kunnen testen als je het in de winkel koopt. Rare regelgeving dat het alleen voor online aankopen geldt.outlandos schreef op zondag 30 juli 2017 @ 18:33:
[...]
Als consument heb je in Nederland veel meer rechten wanneer je iets online koopt dan wanneer je hetzelfde ding koopt in de winkel. Dit komt door de wet koop op afstand die de koper het recht geeft iets 14 dagen lang uit te proberen. Dit geldt alleen wanneer je het op afstand, dus online hebt besteld.
Klopt, is inderdaad wat scheef.Alwayshappyz schreef op zondag 30 juli 2017 @ 18:51:
[...]
Wel vaag eigenlijk. Je zou denken dat je ook producten moet kunnen testen als je het in de winkel koopt. Rare regelgeving dat het alleen voor online aankopen geldt.
Maar in Nederland heb je als online consument gewoon uitzonderlijk veel rechten. Bol.com heeft zelfs de minimale termijn van 14 dagen verlengt naar 30 dagen. In andere woorden: je mag een product een maand lang 'testen' en dan zonder opgaaf van reden retourneren.
Als ik nou gewoon zeg, hij bevalt me niet. Dan is het toch ook klaar?outlandos schreef op zondag 30 juli 2017 @ 18:58:
[...]
Klopt, is inderdaad wat scheef.
Maar in Nederland heb je als online consument gewoon uitzonderlijk veel rechten. Bol.com heeft zelfs de minimale termijn van 14 dagen verlengt naar 30 dagen. In andere woorden: je mag een product een maand lang 'testen' en dan zonder opgaaf van reden retourneren.
Als ze hem nog als nieuw kunnen verkopen dan wel ja.rejer schreef op zondag 30 juli 2017 @ 19:03:
[...]
Als ik nou gewoon zeg, hij bevalt me niet. Dan is het toch ook klaar?
In mijn ervaring doen ze er in de winkel niet zo moeilijk over. Althans, ik heb zelf wel eens met defectjes gezeten waarmee ik na één dag terug ging (een keer bij MM met een Xbox, een keer met een telefoon bij Vodafone), en daar werd zonder gezeik direct omgeruild.Alwayshappyz schreef op zondag 30 juli 2017 @ 18:51:
[...]
Wel vaag eigenlijk. Je zou denken dat je ook producten moet kunnen testen als je het in de winkel koopt. Rare regelgeving dat het alleen voor online aankopen geldt.
ik mag het hopen. Ik kan een dode pixel echt niet uitstaan.Thomas schreef op zondag 30 juli 2017 @ 19:11:
[...]
In mijn ervaring doen ze er in de winkel niet zo moeilijk over. Althans, ik heb zelf wel eens met defectjes gezeten waarmee ik na één dag terug ging (een keer bij MM met een Xbox, een keer met een telefoon bij Vodafone), en daar werd zonder gezeik direct omgeruild.
Wat denk jij dat 'mits' betekent precies? Het woord waar je naar op zoek was, in beide gevallen (hoewel de eerste nog kan), was 'als'.blmp schreef op zondag 30 juli 2017 @ 18:29:
[...]
Normaal gesproken (zoals het bij mij werkt in elk geval) gaat hij aan mits je de Switch met het scherm aan in de dock stopt, of als je op een knop van een controller drukt. Mits dat niet werkt is misschien je dock wel kapuut ... of de HDMI kabel of ...iets
[ Voor 99% gewijzigd door blmp op 30-07-2017 19:35 . Reden: ik zei niks ]
Patient gamer
Verwijderd
Volg mij zijn ze wel zeldzaam of niet? Morgen terug gaan naar media en uitleggen dat je het zo niet wilt een defect is een defect je kunt hem dan ruilen denk ik
rejer schreef op zondag 30 juli 2017 @ 18:20:
[afbeelding]
Dode pixels heb ik ook vrij veel vind ik zelf. 2x met en monitor. En 2x bij dezelfde televisie en in de huiskamer nu en tv met een dode pixel. Als je hem eenmaal ziet blijf je het zien.Verwijderd schreef op zondag 30 juli 2017 @ 23:09:
Je zei (weer) heb je vaker dode pixel gehad?
Volg mij zijn ze wel zeldzaam of niet? Morgen terug gaan naar media en uitleggen dat je het zo niet wilt een defect is een defect je kunt hem dan ruilen denk ik
[...]
Zou het zeker proberen, al mag je tot een paar dode pixels hebben en wordt het niet als defect gerekend. Maar volgens mij doet MM niet zo moeilijk. En anders kan je nintendo nog proberen.rejer schreef op zondag 30 juli 2017 @ 19:13:
[...]
ik mag het hopen. Ik kan een dode pixel echt niet uitstaan.
Bron: Wikipedia: ISO 13406-2
PSN & XBL: Denkoyugo
Verwijderd
Gewoon, netjes boven de sleuf houden en recht naar beneden laten zakken tot je voelt dat deze in de puntjes en de connector valt. Wanneer deze recht uitgelijnd is met het dock en het scherm van de Switch tablet zelf uit is, heeft deze connectie met het dock.zoef80 schreef op zondag 30 juli 2017 @ 18:18:
Wat is trouwens de beste manier om de switch in zijn dock te stoppen want ik merk dat bij mij vaak niet goed gaat dan gaat het groene lampje heel even aan en gelijk weer uit en lukt het niet om de switch op de tv te kunnen spelen of is misschien mijn dock kapot ?
4 imac's nu een switch, 3 ipads, een paar tv's, 2 monitoren, 2 telefoons..Verwijderd schreef op zondag 30 juli 2017 @ 23:09:
Je zei (weer) heb je vaker dode pixel gehad?
[...]
Ik ben vervloekt door de LCD god.
Damn, toevallig alles bij dezelfde leverancier vandaan?rejer schreef op maandag 31 juli 2017 @ 10:39:
[...]
4 imac's nu een switch, 3 ipads, een paar tv's, 2 monitoren, 2 telefoons..
Ik zie prive en werkgerelateerd veel schermen langskomen, en de laatste dooie pixel die ik gezien heb is alweer jaren terug, en totaal gezien vast nog geen 1% van het totale aantal LCD/OLED-schermen dat ik heb langs zien komen.
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Nee, eigenlijk alles bij verschillende winkels (die imac heb ik 4x moeten ruilen voor een goede)Magic schreef op maandag 31 juli 2017 @ 10:44:
[...]
Damn, toevallig alles bij dezelfde leverancier vandaan?![]()
Ik zie prive en werkgerelateerd veel schermen langskomen, en de laatste dooie pixel die ik gezien heb is alweer jaren terug, en totaal gezien vast nog geen 1% van het totale aantal LCD/OLED-schermen dat ik heb langs zien komen.
Ik ga nu terug naar de media m, we zullen zien wat ze doen..
Ik ook een beetje, daarom bestel ik alleen maar online. Dode pixel - > 14 dagen retour zonder reden. Geen trek in discussiesrejer schreef op maandag 31 juli 2017 @ 10:39:
[...]
4 imac's nu een switch, 3 ipads, een paar tv's, 2 monitoren, 2 telefoons..
PSN & XBL: Denkoyugo
Dit is wat ik vanaf nu ook altijd ga doen(bij iets wat een scherm heeft).Denko schreef op maandag 31 juli 2017 @ 10:51:
[...]
Ik ook een beetje, daarom bestel ik alleen maar online. Dode pixel - > 14 dagen retour zonder reden. Geen trek in discussies
/edit.
Zonder problemen ingeruild, er was geen voorraad meer, dus ik krijg een nieuwe per post. (hopen dat die geen dode pixels heeft)
[ Voor 18% gewijzigd door rejer op 31-07-2017 11:03 ]
Verwijderd
Aero Fighters 2

Daarna volgen:
Fatal Fury Special

The King of Fighters 2000

Dit was de top 20 NG games qua verkopen afgelopen maanden
1) Metal Slug 3
2) King of Fighters '98
3) Metal Slug
4) Samurai Showdown IV
5) King of Fighters '99
6) King of Fighters '94
7) Metal Slug 2
8 ) Blazing Star
9) Alpha Mission 2
10) World Heroes Perfect
11) Garou: Mark of the Wolves
12) Waku Waku 7
13) Fatal Fury Special
14) Shock Troopers
15) Shock Troopers 2nd Squad
16) Magical Drop 2
17) Last Resort
18) Neo Turf Masters
19) NAM-1975
20) Fatal Fury
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2017 13:47 ]
Verwijderd
Ik niet maar als je een leuk golfspel zoekt: Neo Turf Masters, het beste golf spel aller tijden , €7 in de switch shop!msnguy schreef op maandag 31 juli 2017 @ 13:58:
Iemand hier al ervarinen met Infinite Minigolf op de Switch? Is het leuk? Hoe kun je de golfbanen van anderen downloaden aangezien er geen workshop ofzo voor is?
Persoonlijk zou ik bijv. de Ducktales remaster ook wel op de switch willen hebben.
http://nl.ign.com/m/ninte...uitbrengen-voor-de-switch
Gr
Martijn
Nes, Snes, N64, Gamecube, Wii, Gameboy (advanced), SP, DS, DS-Lite, 3DS, Wii U, Switch, NES mini, SNES mini
Is toch eigenlijk schandalig dat ze het laten afhangen van de verkoopcijfers van de zoveelste heruitgave van een (...) oude fighting game.In mei liet de COO van Capcom, Haruhiro Tsuijmoto, weten dat ze eerst gaan kijken naar de cijfers van Ultra Street Fighter 2, voordat ze bepalen of toekomstige ondersteuning voor het platform rendabel is.
[ Voor 44% gewijzigd door Seroczynski op 31-07-2017 16:48 ]
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
Verwijderd
Mooi. Doe dan maar een verse Mega Man, Resident Evil, Viewtiful Joe en Ghosts 'n Goblins.Desperado112 schreef op maandag 31 juli 2017 @ 16:16:
Goed nieuws m.b.t. Capcom en games voor de switch.
Persoonlijk zou ik bijv. de Ducktales remaster ook wel op de switch willen hebben.
Gr
Martijn
Als liefhebber van "Golf With Your Friends", "Tower Unite (met minigolf)" en "Golf It!", gaat mijn voorkeur liever naar Infinite Golf. Ik vind de prijs alleen wel hoog tegenover deze andere minigolf games, en ga de Steam Workshop wel missen (behalve als de andere manier van delen goed geïmplementeerd is).Verwijderd schreef op maandag 31 juli 2017 @ 14:48:
[...]
Ik niet maar als je een leuk golfspel zoekt: Neo Turf Masters, het beste golf spel aller tijden , €7 in de switch shop!
Hey is gelukkig goed uitgepakt dus nu kunnen de echte mooie games beginnen!Seroczynski schreef op maandag 31 juli 2017 @ 16:48:
[...]
Is toch eigenlijk schandalig dat ze het laten afhangen van de verkoopcijfers van de zoveelste heruitgave van een (...) oude fighting game.
Verwijderd
Ik bedoel die stof onder de screen protector gaat tog niet krassen veroorzaken?
Ik wil hem de niet afhalen want dalijk plakt die niet meer heb het al 3x keer afgehaald daarom wacht ik gewoon totdat ik een nieuwe screen protector nodig heb..
Maar ben benieuwd of de stof kan krasse op het scherm denk het niet tog?
Meestal zit dat stof goed en stevig vast onder de protector, en kan het dus verder geen krassen veroorzaken.Verwijderd schreef op maandag 31 juli 2017 @ 18:01:
Ik heb een beetje stof onder me switch screen protector kan dat kwaad? Ik kan altijd later als ik een nieuwe screen protector koop het er tog afhalen en dan schoon maken?
Ik bedoel die stof onder de screen protector gaat tog niet krassen veroorzaken?
Ik wil hem de niet afhalen want dalijk plakt die niet meer heb het al 3x keer afgehaald daarom wacht ik gewoon totdat ik een nieuwe screen protector nodig heb..
Maar ben benieuwd of de stof kan krasse op het scherm denk het niet tog?
Psst, RayNbow in "[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 2".Desperado112 schreef op maandag 31 juli 2017 @ 16:16:
Goed nieuws m.b.t. Capcom en games voor de switch.
Gr
Martijn
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Waarom? Ze moeten het ergens van laten afhangen na de commerciële blunder die de Wii U was. En dan was USF2 niet eens zo'n slechte game om het van te laten afhangen, want daar hebben heel veel mensen heel veel jeugdsentiment voor.Seroczynski schreef op maandag 31 juli 2017 @ 16:48:
[...]
Is toch eigenlijk schandalig dat ze het laten afhangen van de verkoopcijfers van de zoveelste heruitgave van een (...) oude fighting game.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Ik de Switch in de USA gekocht. Nu nog in de USA. Scheelde geld en ik moest er heel vroeg voor opstaan, want hij was overal uitverkocht en ik heb hem gekocht in de Nintendo Store in New York. Iedere dag kregen ze voorraad dus ik ben heel erg blij dat ik hem heb. Niet dat ik verwacht problemen te krijgen maar zou Nintendo in Nederland er moeilijk over doen m.b.t. garantie als er iets mis is. Oja ik heb geen dode pixels dus dat is wel fijn
Gister weer lekker MarioKart gespeeld en is het een aanrader om die stuurtjes te halen. Ik vind een losse joy con toch wel erg klein of is zo'n stuurtje echt een gimmick die je echt alleen gebruikt als je samen speelt of dan toch ook alleen?
[ Voor 20% gewijzigd door Daniel. op 31-07-2017 18:34 ]
Ik neem dus aan dat je gewoon recht hebt op 12 maanden fabrieksgarantie. Langere periode heb je in dit geval geen recht op (voor garantie zoals we die bij wet kennen), hiervoor moet je bij de verkoper (NoA) zijn. Daar gelden dan ook de regels volgens de wet in het land van aankoop.
[ Voor 7% gewijzigd door Goudstalen op 31-07-2017 18:45 ]
Zeker, ik heb dat sentiment ook. Echter heb ik de game al meerdere malen aangeschaft op verschillende apparaten en voel ik totaal geen drang om hem ook nog eens op de Switch te kopen. Ik denk dat ik niet de enige ben die er zo over denkt, en daarom vind ik SF2 een slechte game om de rest van af te laten hangen.NMe schreef op maandag 31 juli 2017 @ 18:31:
[...]
Waarom? Ze moeten het ergens van laten afhangen na de commerciële blunder die de Wii U was. En dan was USF2 niet eens zo'n slechte game om het van te laten afhangen, want daar hebben heel veel mensen heel veel jeugdsentiment voor.
Afijn, uiteindelijk is alles goed gekomen dus ik maak me druk om niets
Het gaat niet om de garantievoorwaarden die gelden voor Nintendo producten die hier zijn gekocht, maar die uit het land waar je het hebt gekocht. Volgens de Amerikaanse site geldt de garantie alleen in de VS en Canada. Deze voorwaarden zullen vast op het garantiebewijs (je weet wel, die onzin die wij altijd direct weg gooienGoudstalen schreef op maandag 31 juli 2017 @ 18:44:
@ShittyNL ik lees in dit document niets over hardware die in het buitenland gekocht is (ook niet bij uitzonderingen waar garantie niet geldt).
Ik neem dus aan dat je gewoon recht hebt op 12 maanden fabrieksgarantie. Langere periode heb je in dit geval geen recht op (voor garantie zoals we die bij wet kennen), hiervoor moet je bij de verkoper (NoA) zijn. Daar gelden dan ook de regels volgens de wet in het land van aankoop.
Dat wil niet zeggen dat de Europese Nintendo niks wil doen, misschien zijn ze coulant. Maar je hebt geen enkel recht.
Sowieso heb je bij Nintendo geen enkel recht. Je moet altijd bij de verkoper zijn hier. Sommige bedrijven bieden als service aan dat je je direct bij hen kunt melden (zoals dus Nintendo) maar dat zijn ze niet verplicht.BlackMage schreef op maandag 31 juli 2017 @ 19:13:
[...]
Dat wil niet zeggen dat de Europese Nintendo niks wil doen, misschien zijn ze coulant. Maar je hebt geen enkel recht.
Sold.RayNbow schreef op maandag 31 juli 2017 @ 22:58:
Nieuwe trailer voor Nights of Azure 2: Nights of Azure 2 - "A girl is a nice attraction" trailer
Make lovecraft not warcraft.
Verwijderd
Ik hoop zo dat de goede cijfers van Street Fighter Capcom er toe brengt om deze nu ook in het westen uit te brengen.....- demo coming to Switch on Aug. 10th
- includes three quests
- one of them lets you challenge Valphalk
- includes local multiplayer support for up to four players
Oh yes please. Vorige keren had ik het na een tijdje wel gezien met MH, maar aangezien de Switch een stuk populairder is dan de Wii U en fijner speelt dan de 3DS ga ik het gewoon weer proberenVerwijderd schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 09:23:
10 augustus komt de demo van Monster Hunter XX in de Japanse Switch eShop.
[...]
Ik hoop zo dat de goede cijfers van Street Fighter Capcom er toe brengt om deze nu ook in het westen uit te brengen.....
Verwijderd
Goed werk, Capcom!
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2017 09:59 ]
Snes:Sf2 en super sf2Seroczynski schreef op maandag 31 juli 2017 @ 18:46:
[...]
Zeker, ik heb dat sentiment ook. Echter heb ik de game al meerdere malen aangeschaft op verschillende apparaten en voel ik totaal geen drang om hem ook nog eens op de Switch te kopen. Ik denk dat ik niet de enige ben die er zo over denkt, en daarom vind ik SF2 een slechte game om de rest van af te laten hangen.
Afijn, uiteindelijk is alles goed gekomen dus ik maak me druk om niets
Org xb: sf2 collection
Ps2: sf2 collection
X360: hd remix
(Volgens mij op xb voor online play en ook sf3, en op ps2 voor de functie dat je verschillende chars uit verschillende versies kon spelen)
Edit:
Het blijkt dat de xb versie de functie ook had. Dus
'allows players to select from all playable incarnations of the characters that were featured in the five arcade installments of Street Fighter II '
Echter ik vond de xbox mad catz controllers minder fijn dan mijn saturn pad, en wilde thuis kunnen oefenen hiermee dus daar om ook de ps2 versie gehaald.
Geweldig spel dus maar, voor 40 euro? Nah. En ik wil een fightpad...mogelijk hiervoor die convertors voor xbox/ps4 controllers hiervoor checken. En meer andere fg's ook.
(En vooral ook nieuwere, sf2 is oud, zelfde geld voor snk fg's). We gaan zien wat capcom ( en anderen) gaan aanbieden.
Pokken heeft nog steeds meeste kans om mijn eerste switch fg te worden maar wil die dan ook voor een klein bedrag halen.
[ Voor 13% gewijzigd door Sagat op 01-08-2017 11:22 ]
10 second ninja DONE
Het beste golf spel ooit is nogal een statement en is ook absoluut niet zo. Voor die tijd was het gewoon een goed golf spel, maar voor deze tijd ontbreekt er gewoon te veel. Door de arcade opzet en dus het ontbreken van een career mode is het leuk voor even of voor local mp.Verwijderd schreef op maandag 31 juli 2017 @ 14:48:
[...]
Ik niet maar als je een leuk golfspel zoekt: Neo Turf Masters, het beste golf spel aller tijden , €7 in de switch shop!
Fijne dpad? na een snelle google search op deze pad, jaVerwijderd schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 11:12:
@Sagat Je kan de Pokkén fight pad gebruiken in SF2 op de Switch
6 button layout + shoulder buttons? Nope
ergonisch fijn? Hmmm nee lijkt me niet fijn voor langere sessies.
Verder bonus, 10-15 dollar is niet duur, echter, zal hij door switch compat niet duurder worden? En sowieso heb ik deze volgens mij nog nooit gezien in NL. Kan er ook overheen gekeken hebben omdat ik nooit een wii u heb gehad natuurlijk.
Desalniettemin fijne en goede tip, bedankt
Lemme guess, collector die zijn games graag uitstalt? Blij dat ik daar minder last van heb.nielsvv schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 11:20:
Nu nog hopen dat al die aankondigingen ook fysiek gaan uitgebracht worden, en niet enkel in de e-shop.
Zelfs ondanks dat ik van plan om met universal game cases te gaan werken voor mijn eigen bescheiden collectie. Waarbij ik er dan met liefde een of zelfs meer lege op mijn plank zet met (binnenin
Dit dan alleen voor games die ik erg leuk vind of waarvan ik verwacht in de toekomst gebruik te willen maken.
Het risico daarbij is dan natuurlijk......wat als die diensten niet meer bestaan? Tjsa dan moet je alsnog naar fysiek gaan zoeken, of via emulatie. Ik ben zelf echter van mening dat de fysieke garantie, ook niet veel meer waard is. Immers als je de game digitaal niet kan krijgen, kan je waarschijnlijk de updates ook niet krijgen en dan hou je toch games over met kleine bugs tot (zo goed als) onspeelbaar.
10 second ninja DONE
The new version features a 1920x1080 resolution, an improved framerate (although Capcom hasn't said what it is, exactly), increased environmental detail and "refined" creature movement. All previously released DLC is included as unlockable rewards.
Verwijderd
Als two player game is het inderdaad top!Beakzz schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 11:28:
[...]
Het beste golf spel ooit is nogal een statement en is ook absoluut niet zo. Voor die tijd was het gewoon een goed golf spel, maar voor deze tijd ontbreekt er gewoon te veel. Door de arcade opzet en dus het ontbreken van een career mode is het leuk voor even of voor local mp.
En het kost op de Neo Geo nog geen $25,000 !
http://www.ebay.com/itm/N...-Us-Version-/271011428096
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2017 11:53 ]

Shinobi Refle:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=8T2jSVp26FA]
[ Voor 17% gewijzigd door RayNbow op 01-08-2017 13:16 ]
I'll say it again, zo blij dat ik het doe voor de games en niet voor verzamel woede.......hoewel mijn vrouw lief is en respect voor mijn hobby heeft, hoef ik dat ook niet te proberen denk ik.Verwijderd schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 11:42:
[...]
Als two player game is het inderdaad top!
En het kost op de Neo Geo nog geen $25,000 !
http://www.ebay.com/itm/N...-Us-Version-/271011428096
'Hey schat heb een spelletje gekocht.'
'(ongeintresseerd ok geluidje als respons)
daarna als ze naar de bankrekening kijkt
AAAAAAARGH + diverse scheldwoorden schat ik zo in
10 second ninja DONE
Bron: Nintendo.comThe latest system version is 3.0.1
This system update addresses an issue in which the remaining battery charge can't be displayed accurately
- If the system's battery power display suddenly increases or decreases, it will gradually improve by following these steps.
[ Voor 7% gewijzigd door Seroczynski op 01-08-2017 15:09 ]
Als ik het spel van de Switch verwijder, kan ik dan door via de cartridge te spelen doorgaan op mijn save?
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Ik weet helaas het antwoord op je vraag niet zeker, maar zou het niet goedkoper zijn om een SD-kaartje te kopen en de download daarop te herinstalleren? Met de archive software functie verlies je je save game in ieder geval niet. Mogelijk geeft dat hetzelfde effect voor een switch van digitaal naar cartridge, maar dat zoek je best toch ff op.Antrax schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 16:28:
Ik heb The Legend of Zelda: Breath of the Wild gekocht in de eShop van Nintendo. Nu ik door heb dat de Switch maar 32 GB aan interne opslag heeft zou ik graag dit spel fysiek willen kopen in de winkel (= cartridge).
Als ik het spel van de Switch verwijder, kan ik dan door via de cartridge te spelen doorgaan op mijn save?
Er is geen verschil tussen fysiek en digitaal:Antrax schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 16:28:
i can confirm this. my friend and I got both switches on the 3rd. i bought zelda right away (physical copy), he did not. i freaked out about that game (we both are neighter zelda nor rpg fans) - he tried it out with my copy of the game for 30'. he got it digital yesterday. when he started it after the download he could continue his game, which he played on my copy of the game on his account.
Dat is goed om te horen. Dan ga ik een fysieke kopie kopen om ruimte te besparen op de Switch.RayNbow schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 17:02:
Er is geen verschil tussen fysiek en digitaal.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Ik zou voor die 60 euro dan toch een mooi, groot SD kaartje kopen. Heb je meer plezier van op langere termijn!Antrax schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 17:05:
[...]
Dat is goed om te horen. Dan ga ik een fysieke kopie kopen om ruimte te besparen op de Switch.
Zoals al eerder gezegd hierboven. Je kan beter voor die 60 euro een groot MicroSD kaartje kopen. Heb je veel meer aan.
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Ik ben alleen bang dat de 'life expectancy' van zo'n MicroSD kaartje kort is door de vele speeluren. Of is dat hedendaags niet langer het geval?Zeror schreef:
Je kan beter voor die 60 euro een groot MicroSD kaartje kopen.
Ik heb werkelijk nog nooit gehoord dat iemand daar problemen mee heeft gehad.Antrax schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 17:28:
[...]
Ik ben alleen bang dat de 'life expectancy' van zo'n MicroSD kaartje kort is door de vele speeluren. Of is dat hedendaags niet langer het geval?
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Good to know. Naar KoudBlauw het is!Zeror schreef:
Ik heb werkelijk nog nooit gehoord dat iemand daar problemen mee heeft gehad.
http://www.eurogamer.net/...s-deep-as-its-fan-service
Nieuwe trailer : YouTube: Mario + Rabbids Kingdom Battle: Combat | Gameplay Trailer | Ubisoft ...
En nog een feiten lijstje:
– Mario + Rabbids’ local co-op mode ups the squad size to four and lets two players take on a series of increasingly difficult challenge battles
– The bulk of the game sees you choosing a three-person squad (always Mario with two others)
– Take them into cordoned-off combat zones, then use a combination of movement, stat-heavy combat and special abilities to fight off an opposing force
– There doesn’t appear to be any ability to revive a downed squadmate
– The game’s combat areas aren’t just disconnected maps, but part of distinct worlds
– Areas include a lush garden, an ice-covered desert, a ghostly-themed area, and a volcano’s innards
– Each combat area has a single, seamless set of challenges
– Combat missions with different objectives
– Missions include defeating whole enemy forces, or reaching an end-zone
– Game has puzzle areas that require no combat
– Boss battles require bespoke tactics to beat
– First world takes 2-3 hours to complete
– Each world takes longer
– Every combat area is turned into a more difficult challenge objective once completed
– Game puts a huge premium on movement, particularly as a team
– Characters can technically only move once a turn
– By using both friends and enemies, that single move can be prolonged
– Running into an enemy performs a Dash melee attack that offers an extra spurt of movement afterwards
– Some characters can Dash multiple times, meaning you could attack three enemies, run through a Warp Pipe (another extra burst), run up to a squadmate, Team Jump (an extra-long bonus move) into cover, then fire again at the enemies you already hit
– Different character abilities
– Luigi has the Steely Glare ability that allows him to take extra sniper shots at any enemy moving past him
– Rabbid Yoshi has a move that scares enemies into moving during your turn, setting up Luigi to take extra shots
– Heroes differently to different situations, right down to how they take cover
– Rabbid Mario’s got a toothpick-chewing swagger, Rabbid Luigi is clumsy, Rabbid Peach has pathological sass
– The camera regularly zooms in and out, by turns picking out cinematic little details, then swooping up to turn the whole stage into a tilt-shift toybox
– Second level is from late in the game, called Spooky Trails
– Peach and her fire shotgun, a lethal close-quarters weapon that, if it doesn’t kill, leaves your enemies with a nasty burn
– It’s devastating power causes enemy Rabbids to scatter around the map holding their burned behind
– Enemies have intelligent AI and can outthink and outflank you with ease
– Local co-op mode puts you and a friend in charge of a pair of fighters each
– Easy mode included that heals your squad and boosts their HP count by 50% at the start of a fight
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
GamiQ, de game notes app met game maps!
Geef je groot gelijk, je kan nu wsl break even of zelfs winst maken. Over 6-12 maanden kan je eventueel weer aanhaken. Op de ps4 ook genoeg te doen.-SaveMe- schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 19:48:
Goed nagedacht en komende titels bekeken, en ik ga toch mijn switch verkopen. Ben klaar met Zelda, was een erg leuke game, maar er komt niks aan in dezelfde lijn en genoeg op de PS4 ...
10 second ninja DONE
ik kom net van de andere kant, PS4 Pro verkocht, 90% van de PS4 games kan ik ook wel op mijn PC doen, Nintendo heeft meer unieke IP's in mijn ogen.-SaveMe- schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 19:48:
Goed nagedacht en komende titels bekeken, en ik ga toch mijn switch verkopen. Ben klaar met Zelda, was een erg leuke game, maar er komt niks aan in dezelfde lijn en genoeg op de PS4 ...
ps. eindelijk een switch met geen dode pixels(yay).
Nou, hij is niet nieuw meer en winst hoef ik er niet op te maken, dus hij gaat weg voor een nice priceSagat schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 20:04:
[...]
Geef je groot gelijk, je kan nu wsl break even of zelfs winst maken. Over 6-12 maanden kan je eventueel weer aanhaken. Op de ps4 ook genoeg te doen.
GamiQ, de game notes app met game maps!
Liedje in die trailer is aanstekelijkOn_E schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 18:44:
Nieuwe previews vandaag van Mario + Rabbids, hier een van Eurogamer:
http://www.eurogamer.net/...s-deep-as-its-fan-service
Nieuwe trailer : YouTube: Mario + Rabbids Kingdom Battle: Combat | Gameplay Trailer | Ubisoft ...
En nog een feiten lijstje:
[...]
Ga er spontaan van mee zingen:
Ziet er écht goed uit allemaal en mooi om te lezen dat het spel ook complex wordt met allerlei wapens en systemen. Ook doorgewinterde turnbased strategy fans lijken dus goed te zitten.Zerora schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 20:39:
[...]
Liedje in die trailer is aanstekelijk![]()
Ga er spontaan van mee zingen:"..Princess is in another castle!"
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Verwijderd
De rechter thumbstick is voor de slagkracht. Ik dacht dat je deze alleen naar achteren kon bewegen (waardoor ik regelmatig te hard sloeg omdat het lastig doseren is). Maar zolang je de thumbstick niet loslaat kan je de slagkracht ook weer verminderen door de stick weer wat omhoog te bewegen.
Waarschijnlijk is het heel dom dat ik dit over het hoofd gezien heb, maar voor het geval er meer mensen zijn die dit niet wisten zet ik mijn dommigheid hier toch maar even neer.
Soliani: In the playtests, we had some nine-year-old kids, and I said, ‘That is not going to work,’ but then they were doing some crazy stuff, and I started to feel a little bit old.
Voor de vliegreis en de avonden lekker op bed, balkon twijfel ik om een Switch aan te schaffen.
Ik ben geen enorme Mario fan, maar mijn vriendin is gek van Mario Kart.
Zelda vind ik heerlijk, maar om de 1 of andere reden speel ik ze nooit helemaal uit.
Vroeger wel veel op de GBA, DS en 3DS gegamed. Vooral Pokemon, beetje Zelda, Golden Sun en Dragon Quest.
Misschien niet het juiste topic. maar raden jullie mij aan om 450 Euro uit te geven aan een Switch, Zelda en Mario Kart? Als ik namelijk even door de lijst met games blader zie ik alleen die twee die me interesseren. En dan Mario Kart alleen voor me vriendin
[ Voor 11% gewijzigd door Dubrillion op 02-08-2017 08:10 ]
Of die games voor jou zelf interessant genoeg zijn kun je alleen zelf bepalen. Lees wat reviews over de games en trek zelf de conclusie.Dubrillion schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 08:09:
Ik ga eind van het jaar 3,5 week naar de andere kant van de wereld.
Voor de vliegreis en de avonden lekker op bed, balkon twijfel ik om een Switch aan te schaffen.
Zelda vind ik heerlijk, maar om de 1 of andere reden speel ik ze nooit helemaal uit.
Vroeger wel veel op de GBA, DS en 3DS gegamed. Vooral Pokemon, beetje Zelda, Golden Sun en Dragon Quest.
Misschien niet het juiste topic. maar raden jullie mij aan om 450 Euro uit te geven aan een Switch, Zelda en Mario Kart? Als ik namelijk even door de lijst met games blader zie ik alleen die twee die me interesseren. En dan Mario Kart alleen voor me vriendin
Voor mij persoonlijk waren die games de aanschaf van de switch waard. Daarnaast wat kleinere games gekocht waar ik me prima mee vermaak.
<Zinloze tekst hier>
In principe wel, maar persoonlijk vind ik 't zonde om 't specifiek voor een vakantie te kopen. Ik ben gek op m'n Switch, maar ik neem 'm niet mee op vakanties, dan ben ik bezig met andere dingen. Ik zou dan ook die 450 euro in je vakantie zelf stoppen, en anders eventueel wachten tot na je vakantie om te kijken of je 'm wilt.Dubrillion schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 08:09:
Als je Zelda's nooit uitspeelt is de nieuwste voor jou misschien al helemaal geen goed idee door 't open world concept. Bijna alles is optioneel. Zelf heb ik er inmiddels 200+ uur in zitten, dus ook daarom al geen goeie reden voor op vakantie. Ik vind 't persoonlijk geen game voor de korte sessies, al lijken andere mensen daar anders over te denken.
Mario Kart is natuurlijk top met z'n 2-en.
Pokémon en Dragon Quest games komen er aan, al zal je nog aardig moeten wachten voor Pokémon.
In de E-shop heb je nog andere leuke lokale multiplayer games (als je naast Mario Kart nog wat anders wilt doen met je vriendin (wat gamen betreft
Dus nogmaals, ja, persoonlijk vind ik 't allemaal waard, maar in jouw geval zou ik wachten tot na je vakantie, en misschien langer totdat er meer games uit zijn die voor jou interessant zijn. Voor mij zijn er zat games.
Oh en bedenk of je op een losse joy-con wilt spelen. Ik vind 't prima voor korte multiplayer sessies, maar 't heeft niet de voorkeur. Dus je moet misschien ook een 2de controller in je lijstje opnemen als je er voor gaat.
Make lovecraft not warcraft.
Ga zeker ook kijken of Odyssey en Mario + Rabbids bijvoorbeeld niet stiekem gewoon wel wat voor me is. Qua Super Mario nooit verder gekomen dan 64 op de DS dus hoewel ik niet echt hyped ben voor Odyssey heb ik denk ik nooit echt 'goed' een mario game gespeeld.
[ Voor 16% gewijzigd door Thomas op 02-08-2017 08:43 ]
Maar eens kijken. Wordt denk ik het pakket met Splatoon 2 erbij. Zodat we samen kunnen spelen.
Of de losse grijze, met Splatoon 2 los en de Splatoon 2 hoes. Maakt verder niet uit, want madam heeft natuurlijk ook de Splatoon 2 joy cons en pro.
[ Voor 23% gewijzigd door Arunia op 02-08-2017 09:02 ]
Mij als wel Mario "fan" kon mario 64 op de DS ook niet echt bekoren. Ik heb nooit een nintendo 64 gehad, en toen hij uitkwam op de DS vond ik de gameplay toch wel redelijk ouderwets, daarnaast ergerde ik me natuurlijk aan de camera wat sowieso een kwaaltje is zonder rechter stick. Ik zou Mario 64 op de DS dus zeker niet als referentie gebruikenThomas schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 08:41:
Zelf nooit een hele erge Nintendo fan geweest, heb Zelda en Mario Kart op de DS en 3DS leuk gevonden maar nooit een home console in huis gehaald. Ik wilde de Switch vanwege de form factor en vind tot nu toe eigenlijk alle grote Nintendo releases geweldig, Zelda, Mario Kart 8, Splatoon en Arms.
Ga zeker ook kijken of Odyssey en Mario + Rabbids bijvoorbeeld niet stiekem gewoon wel wat voor me is. Qua Super Mario nooit verder gekomen dan 64 op de DS dus hoewel ik niet echt hyped ben voor Odyssey heb ik denk ik nooit echt 'goed' een mario game gespeeld.
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Ikzelf heb ook alleen interesse in de games die jij noemt, maar alleen al met Zelda heb ik me inmiddels 100+ uur vermaakt. Ik speel overigens ook regelmatig games niet helemaal uit, terwijl ik er prima plezier aan heb beleefd. Bedenk je ook dat je de boel altijd weer kunt verkopen. Je bent dus geen 450 euro kwijt, want als je er op uitgekeken bent dan verkoop je de boel weer voor minimaal 75% van de aanschafprijs en als je mazzel hebt tot wel 90%. Dan heb je toch een hoop plezier beleefd voor relatief weinig geld.Dubrillion schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 08:09:
Precies, oude game dus zegt weinig. Ben erg benieuwd naar Odyssey. Maar goed, eigenlijk alle games van Nintendo bevallen me ontzettend goed, zeker Zelda heeft me weggeblazen. Kan bijna niet wachten op bijvoorbeeld Metroid Prime 4, Hunters was wél echt een parel op de DS.Magic schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 09:19:
[...]
Mij als wel Mario "fan" kon mario 64 op de DS ook niet echt bekoren. Ik heb nooit een nintendo 64 gehad, en toen hij uitkwam op de DS vond ik de gameplay toch wel redelijk ouderwets, daarnaast ergerde ik me natuurlijk aan de camera wat sowieso een kwaaltje is zonder rechter stick. Ik zou Mario 64 op de DS dus zeker niet als referentie gebruiken
Ik zou even kijken of je vrouw splatoon digitaal of op cart wil. De bundel bevat namelijk alleen een downloadcode voor Splatoon, verder niets splatoon gerelateerd (joycons zijn rood-blauw) behalve de doos.Arunia schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 08:49:
Gisteren terug gekomen van vakantie en alles van Splatoon 2 lag al op ons te wachten. Nu alleen wil mijn vrouw haar eigen Switch voor Splatoon 2.
Maar eens kijken. Wordt denk ik het pakket met Splatoon 2 erbij. Zodat we samen kunnen spelen.
Of de losse grijze, met Splatoon 2 los en de Splatoon 2 hoes. Maakt verder niet uit, want madam heeft natuurlijk ook de Splatoon 2 joy cons en pro.
Ik heb trouwens laatst de splatoon hoes gekocht (de 'kleine' van Nintendo met groen/roze rits), maar ik vind het wel vreemd dat hij te klein is voor de analoge sticks. Je ziet ze echt de hoes iets omhoog duwen omdat het eigenlijk niet past. Ik ben er niet super blij mee
[ Voor 16% gewijzigd door nioz op 02-08-2017 09:42 ]
Hier hetzelfde hoor, zodra ik me switch pak (oeh geef maar aan mij)....Arunia schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 08:49:
Gisteren terug gekomen van vakantie en alles van Splatoon 2 lag al op ons te wachten. Nu alleen wil mijn vrouw haar eigen Switch voor Splatoon 2.
Maar voor de rest speelt ze totaal geen games, maar splatoon met dat verfen vind ze geweldig.
Dit topic is gesloten.
![]()
Er is een [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen -topic.
Er is een Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic", discussie over prijzen en bestellingen hoort daar thuis.
Er is ook een Super Mario Odyssey topic!