De PS4 is iets van 60 miljoen keer verkocht ondertussen? Als jij komende tijd (jaar) een game gaat releasen dan is dit super relevant. Het zou mij niets verbazen als er tussen die 60miljoen meer kinderen te vinden zijn dan de 5miljoen van de Switch.Verwijderd schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 10:18:
[...]
Tja de Switch is nog maar 4 maanden oud. En qua sales is het bijna de snelst verkopende console deze generatie en dat zonder een salesboost van een kerstperiode. De Switch is maar amper minder verkocht dan de PS4 in dezelfde periode. Dus dit argument slaat echt compleet en volledig nergens op.
[...]
De doelgroep van games als The Sims is over het algemeen (jonge) kinderen, en die zie je véél meer op Nintendo consoles dan op bv een XBOX ONE of PS4.
Dus Mario Kart 8, Zelda BotW en pokken geef jij ook een 0/10?Natuurlijk ziet het er beter uit dan de PS3 versie, de Switch is dan ook een betere console dan de PS3. Maar ondertussen gebruiken ze nog wel de oude engine (niet de nieuwere Frostbite). Ze hebben 0,0 effort in dat spel gestoken. Het is misschien geen port, maar het is wel een game gebaseerd op een hele oude engine. Mijn officiële reviewscore voor die game is dan ook een 0/10 en die score staat vast.
Ik heb geen zin om deze discussie te voeren, maar jij loopt gewoon heel selectief naar dingen te zoeken hier.