Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 79 ... 126 Laatste
Acties:
  • 615.653 views

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Verwijderd schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 10:18:

[...]

Tja de Switch is nog maar 4 maanden oud. En qua sales is het bijna de snelst verkopende console deze generatie en dat zonder een salesboost van een kerstperiode. De Switch is maar amper minder verkocht dan de PS4 in dezelfde periode. Dus dit argument slaat echt compleet en volledig nergens op.

[...]

De doelgroep van games als The Sims is over het algemeen (jonge) kinderen, en die zie je véél meer op Nintendo consoles dan op bv een XBOX ONE of PS4.
De PS4 is iets van 60 miljoen keer verkocht ondertussen? Als jij komende tijd (jaar) een game gaat releasen dan is dit super relevant. Het zou mij niets verbazen als er tussen die 60miljoen meer kinderen te vinden zijn dan de 5miljoen van de Switch.
Natuurlijk ziet het er beter uit dan de PS3 versie, de Switch is dan ook een betere console dan de PS3. Maar ondertussen gebruiken ze nog wel de oude engine (niet de nieuwere Frostbite). Ze hebben 0,0 effort in dat spel gestoken. Het is misschien geen port, maar het is wel een game gebaseerd op een hele oude engine. Mijn officiële reviewscore voor die game is dan ook een 0/10 en die score staat vast.
Dus Mario Kart 8, Zelda BotW en pokken geef jij ook een 0/10?

Ik heb geen zin om deze discussie te voeren, maar jij loopt gewoon heel selectief naar dingen te zoeken hier.

Verwijderd

NMe schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 10:29:
[...]

Ze gebruiken Frostbite niet omdat omdat die niet zomaar draait op de Switch. Ze hebben een nieuwe engine opgezet. FIFA 18 gebruikt ook op de Switch niet de Ignite-engine en je bent hier poep aan het praten, as usual wanneer het over EA gaat.
Frostbite is een 100% schaalbare engine. Nee die draait niet op de Switch. 8)7 En welke Engine gebruikt Fifa op de Switch dan wel?

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 10:31:
[...]

Frostbite is een 100% schaalbare engine. Nee die draait niet op de Switch. 8)7 En welke Engine gebruikt Fifa op de Switch dan wel?
Schaalbaar wil niet zeggen dat 't één op één te porten valt. Als belangrijke instructies ontbreken op je chipset hang je al. En ik zeg het nou al voor de derde keer: ze hebben voor de Switch-versie een nieuwe engine opgezet. Wat je niet doet als je niet van plan bent om er méér games in te bouwen.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Verwijderd

NMe schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 10:32:
[...]

Schaalbaar wil niet zeggen dat 't één op één te porten valt. Als belangrijke instructies ontbreken op je chipset hang je al. En ik zeg het nou al voor de derde keer: ze hebben voor de Switch-versie een nieuwe engine opgezet. Wat je niet doet als je niet van plan bent om er méér games in te bouwen.
Oké, waar zijn die "meer games" dan? Ik zie alleen Fifa. En ik zie geen enkel bewijs, behalve jouw post, dat er een nieuwe engine in Fifa Switch zit. Dus totdat ik daar 100% zekerheid van heb is het gewoon de oude engine. Misschien niet Ignite dan wel die van Fifa soccer op de SNES. Wie weet. Maar ik weet wel dat ze een engine, die daadwerkelijk op mobiele apparaten werkt, niet naar de Switch willen porten. Alles wijst er op dat ze gewoon snel de PS3 versie hebben gepakt, 2 bitjes code veranderd en op de Switch geplempt.

• nioz
Verwijderd schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 10:35:
[...]

Oké, waar zijn die "meer games" dan? Ik zie alleen Fifa. En ik zie geen enkel bewijs, behalve jouw post, dat er een nieuwe engine in Fifa Switch zit. Dus totdat ik daar 100% zekerheid van heb is het gewoon de oude engine. Misschien niet Ignite dan wel die van Fifa soccer op de SNES. Wie weet. Maar ik weet wel dat ze een engine, die daadwerkelijk op mobiele apparaten werkt, niet naar de Switch willen porten. Alles wijst er op dat ze gewoon snel de PS3 versie hebben gepakt, 2 bitjes code veranderd en op de Switch geplempt.
Een engine draait gewoon niet zomaar op een nieuw platform.
(Siggraph 2015 - Frostbite voor mobile devices https://www.slideshare.net/DICEStudio/frostbite-on-mobile ).
Daarnaast wil dat niet zeggen dat dezelfde game zomaar draait op alle platformen die door een engine ondersteund worden.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 10:35:
[...]

Oké, waar zijn die "meer games" dan? Ik zie alleen Fifa. En ik zie geen enkel bewijs, behalve jouw post, dat er een nieuwe engine in Fifa Switch zit. Dus totdat ik daar 100% zekerheid van heb is het gewoon de oude engine.
Really, this shit again? We hebben het hier maanden geleden al over gehad en toen maakte je hetzelfde argument. Goed:
When asked by Eurogamer why the Switch version doesn't have the aforementioned story mode—which is featured in the PS4, Xbox One and PC versions—producer Andrei Lazaresco replied, "The Journey is powered by Frostbite. When we looked at the platform and its unique features, we made the choice of custom-building the game."

With regard to why the Switch version isn't powered by Frostbite, Lazaresco said, "It's not that you can't get Frostbite on it. It's just that we felt this custom-built engine would build the better experience."
Misschien niet Ignite dan wel die van Fifa soccer op de SNES. Wie weet.
:z
Maar ik weet wel dat ze een engine, die daadwerkelijk op mobiele apparaten werkt, niet naar de Switch willen porten. Alles wijst er op dat ze gewoon snel de PS3 versie hebben gepakt, 2 bitjes code veranderd en op de Switch geplempt.
Dat hebben ze niet. En Frostbite draait niet zomaar op mobiele apparaten. En zelfs als het dat wel zou doen is niet elk mobiel apparaat gelijk.

• cri0s
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16:53
Waar EA interesse in heeft is het besturen van de gameindustrie. Zij willen het liefste alles bepalen. Iets wat het volk bij MS en Sony maar al te graag doen, en dat voor miljoenen dollars/eruro's. Bv waarom denk je dat Mass Effect Andromeda zo'n enorme flop is geworden? Omdat dat ingecalculeerd was zodat de studio aan de nieuwe IP kan gaan werken en dat mensen dan niet gaan roepen "maar Mass Effect dan?". Het doel was dat de game flopte, zodat EA rustig kan zeggen dat de serie dood is. Hetzelfde doen ze dus met games op de Switch. Zoals ook met games op de Wii U gedaan hebben! Want op die manier hebben zij macht over de industrie.
Ok, dus; Mass Effect 1-3 stonden alle drie voor minimaal $200 miljoen in omzet, waarvan ME 3 dit al haalde in de eerste 25 dagen. Waarom zou EA (een bedrijf, dus omzet maken en winst behalen is het hoofddoel) moedwillig een omzet van $200 miljoen+ door het putje spoelen als het maken van de game ongeveer $40 miljoen heeft gekost? Nee, het probleem met Andromeda is dat BioWare arrogant werd en dacht dat ze het konden uitbesteden aan BioWare Montreal. Een studio die tot op dat moment nog geen ervaring had met een AAA titel als ME, van begin tot eind ontwikkelen. Ik snap je hetze tegen EA niet zo goed, maar je zal er ongetwijfeld een goede reden voor hebben.
Terugkerend naar de Switch; Zoals @NMe al zegt krijgt FIFA een eigen engine die geoptimaliseerd is voor de Switch. Als Frostbite had gewerkt voor de Switch, had EA al kunnen kiezen voor de meest logische cashgrab: Battlefield (1) voor de Switch, met mindere graphics. EA gebruikt net als heel veel andere studio's engines waar ze prettig mee kunnen ontwikkelen zonder dat ze voor elke game een nieuwe eigen engine gaan maken (Ubisoft heeft Snowdrop gebruikt voor The Division maar ook voor Mario + Rabbids). Ik verwacht dat de engine die EA maakt voor de Switch, welke met FIFA voor het eerst gebruikt wordt, bij succes van FIFA op de Switch ook voor andere games gebruikt gaat worden. Wat je vergeet is dat EA het falen van de Wii U in het achterhoofd gehouden zal hebben en de boot heeft afgehouden als het gaat om een heel portfolio voor de Switch in gang te zetten. EA zal verrast zijn door de sales en er zal inmiddels wel een divisie achter de Switch staan om volgend jaar flink uit te gaan pakken. Overigens, Ubisoft heeft ook nog maar amper spellen aangekondigd voor de Switch. De library is sowieso erg mager op dit moment en dat komt echt niet alleen door EA.

BrilnerdNL @ Twitch Instagram: BrilnerdNL

• EddoH
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

[...]

Waar EA interesse in heeft is het besturen van de gameindustrie. Zij willen het liefste alles bepalen. Iets wat het volk bij MS en Sony maar al te graag doen, en dat voor miljoenen dollars/eruro's. Bv waarom denk je dat Mass Effect Andromeda zo'n enorme flop is geworden? Omdat dat ingecalculeerd was zodat de studio aan de nieuwe IP kan gaan werken en dat mensen dan niet gaan roepen "maar Mass Effect dan?". Het doel was dat de game flopte, zodat EA rustig kan zeggen dat de serie dood is. Hetzelfde doen ze dus met games op de Switch. Zoals ook met games op de Wii U gedaan hebben! Want op die manier hebben zij macht over de industrie.
Kun je me alsjeblieft uitleggen hoe een partij macht over de de industrie krijgt doormiddel van het laten floppen van zijn eigen producten? Zodat ze dan aan iets nieuws kunnen beginnen? Echt...wtf....

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
Leuk om een beetje van de zijlijn mee te kijken hoe jullie Sander goede tegenargumenten bieden en proberen te overtuigen, maar je kan net zo goed je teddybeer van zolder halen en daarmee een discussie starten. In de wereld van Sander lijkt alles anders en je kan met goede argumenten aankomen dat 1+1 2 is, maar als hij denkt/vindt dat het 3 is dan is het dat zo.

EA en Ubisoft hebben hoogst persoonlijk de Wii U vermoord dus het valt ook allemaal niet mee dus we hoeven geen redelijkheid te verwachten van zijn kant als het om die bedrijven gaat :+

Verwijderd

Mijn mening over EA staat vast. Maar als er meerdere EA games komen (en dan heb ik het niet over Fifa 19, 20) zal ik mijn mening opnieuw evalueren. Tot die tijd koop ik 0 EA games, daarna bepaald aan mijn nieuwe mening.

Ubisoft zit in datzelfde bootje, trouwens. Maar Mario + Rabbids en Rayman Legends hebben Ubisoft in een tijdelijke positievere groep gezet. Mijn uiteindelijke mening is over of Steep nog naar de Switch komt.

• EddoH
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Verwijderd schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 11:06:
Maar als er meerdere EA games komen (en dan heb ik het niet over Fifa 19, 20) zal ik mijn mening opnieuw evalueren. Tot die tijd koop ik 0 EA games.
Je koopt geen EA games tot ze er zijn? Nou deal! Ik doe met je mee!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

....en ineens hoor je Sander niet meer over de tegenargumenten. Misschien moet je deze discussie niet weer steeds opnieuw starten als je je eruit terugtrekt elke keer als mensen aantonen dat je de plank enorm misslaat.

Verwijderd

NMe schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 11:11:
[...]

....en ineens hoor je Sander niet meer over de tegenargumenten. Misschien moet je deze discussie niet weer steeds opnieuw starten als je je eruit terugtrekt elke keer als mensen aantonen dat je de plank enorm misslaat.
Nou nee, ik had een hele post klaar staan. Maar ik besef dat ik die net zo goed kan uitprinten en van dat A4tje een vliegtuigje kan vouwen. Dus dat heb ik maar gedaan. Daar heb ik meer plezier uit gehaald, trouwens.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 11:15:
[...]

Nou nee, ik had een hele post klaar staan. Maar ik besef dat ik die net zo goed kan uitprinten en van dat A4tje een vliegtuigje kan vouwen. Dus dat heb ik maar gedaan. Daar heb ik meer plezier uit gehaald, trouwens.
Oh, nou zijn wij degenen die niet naar jou luisteren! :D

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Ik heb een switch en wil een powerbank. Nu komen er meer en meer powerbanks met USB power delivery, maar die lijken nog niet te koop in Nederland. Heeft iemand er wel 1 gevonden?

• RabNL
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 29-12-2020
Heeft iemand al 1 van de nieuwe releases (Namco museum, ACA NEOGEO SUPER SIDEKICKS etc) gespeeld? En zoja, zit hier een aanrader bij?

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:37

Emiel1984

Made in NL

giantgiantus schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 11:21:
Ik heb een switch en wil een powerbank. Nu komen er meer en meer powerbanks met USB power delivery, maar die lijken nog niet te koop in Nederland. Heeft iemand er wel 1 gevonden?
Ik snap je vraag denk ik niet helemaal want google vind ik al direct deze :
https://www.pdashop.nl/ca...Jf--YXVq9UCFeYy0woddngB5g

[LTS][MTS][HTS]

• JesseSebastian
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-11 14:12
Geef dan op zijn minst een referal link met USB C powerbanks
https://www.pdashop.nl/ca...erbanks.html?106883=96349
Emiel1984 schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 11:30:
[...]

Ik snap je vraag denk ik niet helemaal want google vind ik al direct deze :
https://www.pdashop.nl/ca...Jf--YXVq9UCFeYy0woddngB5g

[ Voor 7% gewijzigd door JesseSebastian op 28-07-2017 11:36 ]

Verwijderd

Oke..
Ik heb vandaag geluk gehad ik heb een switch gevonden bij Game Mania had me oude terug gebracht vanwegen dat de rechte joycon met veel meer kracht moest zetten om het aan de switch te krijgen.
Dus nu heb ik nieuwe gelijk de joycons getest natuurlijk of ze allebij gewoon normaal aanglijden en dan deden ze dus daar ben ik heel te vreden mee over.
ben wel blij dat ik niet lang moest wachten:)

Wat me wel opgevallen is maar zal wel normaal zijn als de joycons vast aan de switch zitten en ze zijn gelocked en je probeer ze eraf te halen dan voel je wel dat ze allebij maar heel klein beetje misschien mm beweegt maar niet helemaal natuurlijk omdat het gelocked is maar dit is normaal tog?
Dat ze heel klein beetje omhoog schuiven als je ze duwd tewel ze dicht zijn?
Wel voorzichtig natuurlijk je wil je locks niet breken maar dit is normaal denk ik want allebij kanten is zo was me alleen niet opgevallen met de andere switch maar voor de rest is die goed :)

Ik heb alleen street fighter tot nu toe maar ja ben zelf ook street fighter 2 fan dus ;P screen protector komt maandag
Ik hoor dat glas smelt in je dock???
Is de big Ben glas wel goed?

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
Verwijderd schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 11:49:
Als je Switch zo heet wordt dat glas gaat smelten (1700+ graden?) dan heb je veel grotere problemen denk ik :+

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 11:49:
Glas smelt op 1400+ graden celsius. Als het zo warm wordt in je dock heb je andere problemen...

edit:
Damn you, @BlackMage. :P

[ Voor 7% gewijzigd door NMe op 28-07-2017 11:56 ]

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:51
RabNL schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 11:25:
Heeft iemand al 1 van de nieuwe releases (Namco museum, ACA NEOGEO SUPER SIDEKICKS etc) gespeeld? En zoja, zit hier een aanrader bij?
Misschien even @On_E om raad vragen? :)
On_E schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 09:31:
Namco Museum gekocht, eindelijk weer Rolling Thunder spelen. :)

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Verwijderd

Nee niet de glas zelf de lijm die op het glas zelf zit smelt heb ik gehoord staat op Reddit..
Volg mij lijk dat niet goed voor je scherm er zijn echt heel veel mensen met verschillende merken glas die dat probleem heeft ik kan zo wel ff de link zoeken..

Maar even over de joycons dat hoort tog gewoon als ze aan je switch vast zitten en je duwd hem klein beetje omhoog dan voel je hem heel klein beetje schuiven glijd er niet af omdat het gelocked is natuurlijk maar waarschijnlijk is dit normaal en ik ben weer paranoa haha
BlackMage schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 11:55:
[...]

Als je Switch zo heet wordt dat glas gaat smelten (1700+ graden?) dan heb je veel grotere problemen denk ik :+

• RabNL
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 29-12-2020
RayNbow schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 12:02:
[...]

Misschien even @On_E om raad vragen? :)

[...]
Oh haha overheen gelezen denk ik, thanks!

en hoe speelt ie @On_E ?

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:54

On_E

Housemusic

RabNL schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 12:12:
[...]

Oh haha overheen gelezen denk ik, thanks!

en hoe speelt ie @On_E ?
Hetzelfde als de klassiekers! :)

Dig Dug, Pac-Man, Pac-Man Vs. en Rolling Thunder gespeeld tot nu toe, ik vermaak me hier wel mee.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Desperado112
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-11 11:16

Desperado112

Mokum

Hmm, dat is weer nieuw voor mij ik heb geen last van een oververhitte Switch. Ook nog geen teken datd e lijm loslaat oid.

Oja zo juiste Fifa maar ge pre orderd ben zeer benieuwd naar de game op de Switch. Handheld modus vindt ik een dikke plus.

gr
Martijn

Nes, Snes, N64, Gamecube, Wii, Gameboy (advanced), SP, DS, DS-Lite, 3DS, Wii U, Switch, NES mini, SNES mini

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 12:02:
Nee niet de glas zelf de lijm die op het glas zelf zit smelt heb ik gehoord staat op Reddit..
Volg mij lijk dat niet goed voor je scherm er zijn echt heel veel mensen met verschillende merken glas die dat probleem heeft ik kan zo wel ff de link zoeken..
[...]
Maak je geen zorgen, dit is een minderheid van de gevallen. Ik zou het je beslissing om wel of niet een glazen screen protector te gebruiken niet te veel laten beïnvloeden :)

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-11 21:19
Phusebox schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 09:44:
[...]

Hier ook twee Orzly's en nog een ander merk geprobeerd, geen enkele glazen protector die er zonder bubbels of stof opgaat helaas... Hoe voorzichtig en paranoia ik dat ding ook aanbreng.
Ik heb zelf een amfilm glazen screen protector. Dat ding ging er echt zo makkelijk op, 0%. Stof of bubbels.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Dit zijn geen power banks met USB power delivery (30 watt via usb poort).

http://www.usb.org/developers/powerdelivery/

[ Voor 6% gewijzigd door giantgiantus op 28-07-2017 14:19 ]

• Beakzz
  • Nu online
@On_E

Mag ook wel voor €30,- :) Nah iedereen moet er aan uitgeven wat hij wil, maar die zien we over een paar maanden wel in de aanbieding/budgetbak verschijnen. Mij te veel voor een beetje nostalgisch gamen.

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-11 09:56

-SaveMe-

-klik-

Ik heb dus ook een Switch + pro controller. Speciaal gekocht voor Zelda. Zit nu een beetje te kijken of het het waard is de Switch te houden als ik klaar ben met Zelda. Keek ik dit filmpje

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=yFFNBCsTs_c]

Echt belabberd hoor de games voor de Switch. :X Zit je met zo'n 'moderne' console zijn er amper waardige titels en krijg je veelal van dit soort pixel meuk. Dan had ik mijn c64 wel weer van stal gehaald!

Ben bang dat hij de deur uit gaat ... :|

GamiQ, de game notes app met game maps!

Verwijderd

-SaveMe- schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 15:17:
Ik heb dus ook een Switch + pro controller. Speciaal gekocht voor Zelda. Zit nu een beetje te kijken of het het waard is de Switch te houden als ik klaar ben met Zelda. Keek ik dit filmpje

[video]

Echt belabberd hoor de games voor de Switch. :X Zit je met zo'n 'moderne' console zijn er amper waardige titels en krijg je veelal van dit soort pixel meuk. Dan had ik mijn c64 wel weer van stal gehaald!

Verkopen zal je weinig moeite kosten. Succes.
Die pro controller wil ik wel overnemen voor 25 euro.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2017 15:24 ]

• nioz

[video]

Tja, het eerste jaar is bij de meeste consoles een beetje voor de 'fijnproevers' om het zo maar even te zeggen ;). Het is vaak handiger om een console na het eerste jaar te halen. Dan zijn er vaak al een aantal leuke games uit en er komen wat games aan, waardoor je alles bij elkaar wat minder met periodes zit waarin het apparaat stof ligt te happen.

Als games als o.a. FIFA18, Splatoon 2, Rabbids + Mario, Mario Oddesey en Skyrim geen games zijn die je wil spelen op de switch, dan zou ik hem inderdaad gewoon verkopen. Redelijke kans dat je er nu nog een mooie prijs voor kan krijgen en met een beetje geluk zijn er betere deals zodra er wel games zijn die je heel erg graag wil spelen.

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:54

On_E

Housemusic

Beakzz schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 15:05:
@On_E

Mag ook wel voor €30,- :) Nah iedereen moet er aan uitgeven wat hij wil, maar die zien we over een paar maanden wel in de aanbieding/budgetbak verschijnen. Mij te veel voor een beetje nostalgisch gamen.
Rolling Thunder alleen al is voor mij het geld waard, die arcade kast heb ik eind jaren 80 zo grijs gespeeld dat ik hem uiteindelijk met 1 gulden helemaal uitspeelde. :+ Die moest ik gewoon op de Switch hebben.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• KopjeThee
  • Niet online
Ik heb deze powerbank gekocht:
https://www.amazon.de/Ank...deraufladen/dp/B06XQ19LWL

Er zit in Europa geen lader standaard bij. Ik probeer hem nu op te laden met deze lader (had ik al):
https://www.bol.com/nl/p/...t-white/9200000045553691/

Ik probeer daar deze kabel voor te gebruiken (had ik al):
https://www.allekabels.nl...-naar-usb-a-kabel-31.html

Voor zover ik begrijp moet het opladen van de powerbank via de USB C poort.

Maar helaas, volgens mij gebeurt er helemaal niets (volgens mij zou ik iets aan de lichtjes moeten kunnen zien). Zou ik voor de powerbank weer een aparte lader moeten kopen? Ik zou verwachten dat hij gewoon kan laden, zij het niet heel snel. Maar niet werken vind ik raar.

Iemand een idee?

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

nioz schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 15:25:
[...]

Tja, het eerste jaar is bij de meeste consoles een beetje voor de 'fijnproevers' om het zo maar even te zeggen ;). Het is vaak handiger om een console na het eerste jaar te halen. Dan zijn er vaak al een aantal leuke games uit en er komen wat games aan, waardoor je alles bij elkaar wat minder met periodes zit waarin het apparaat stof ligt te happen.

Als games als o.a. FIFA18, Splatoon 2, Rabbids + Mario, Mario Oddesey en Skyrim geen games zijn die je wil spelen op de switch, dan zou ik hem inderdaad gewoon verkopen. Redelijke kans dat je er nu nog een mooie prijs voor kan krijgen en met een beetje geluk zijn er betere deals zodra er wel games zijn die je heel erg graag wil spelen.
Persoonlijk heeft de Switch toch wel erg weinig te beiden qua games, buiten Zelda. En multi platforms speel ik natuurlijk op de PS4 Pro. Komen gewoon geen unieke titels verder die mij interesseren en voor zover aangekondigd komt er ook heel weinig in de toekomst (geen interesse in Mario/Splatoon)(Skyrim natuurlijk al lang grijs gespeeld en zie niet in waarom je dat op slechtste platform waarvoor het beschikbaar is zou spelen).

Gaat dus wel verkoop worden. Hoef er ook geen winst of zo op te maken, gaat gewoon weer voor een nice price van de hand. Ik heb me vermaakt met Zelda en daar ging het mij om ;)

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Ook geen wil om Mario en Splatoon te proberen?

Verwijderd

Hebben we een deal met die 25 euro voor de pro controller?

• nioz
-SaveMe- schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 15:55:
[...]

Persoonlijk heeft de Switch toch wel erg weinig te beiden qua games, buiten Zelda. En multi platforms speel ik natuurlijk op de PS4 Pro. Komen gewoon geen unieke titels verder die mij interesseren en voor zover aangekondigd komt er ook heel weinig in de toekomst (geen interesse in Mario/Splatoon)(Skyrim natuurlijk al lang grijs gespeeld en zie niet in waarom je dat op slechtste platform waarvoor het beschikbaar is zou spelen).

Gaat dus wel verkoop worden. Hoef er ook geen winst of zo op te maken, gaat gewoon weer voor een nice price van de hand. Ik heb me vermaakt met Zelda en daar ging het mij om ;)
Kan ik me ook wel voorstellen.
Ik heb bij launch de Switch expres nog even laten liggen omdat ik alleen Zelda interessant vond en niet wilde dat het ding daarna maanden stof zou happen. Nu heb ik recent een switch gekocht en Splatoon 2, Zelda ga ik daarna aan beginnen, dan Rabbids+mario, Oddesey. Daarnaast heb ik ook gewoon een ps4 staan, dus genoeg te gamen.

Maar zoals gezegd, ik kan me voorstellen dat je er weinig op gaat spelen de komende tijd als die games niet van het type zijn waar je van houdt. Succes met de verkoop!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

BotW. Mario Kart 8 Deluxe. ARMS. Splatoon 2. Binnen een maand Mario + Rabbids. Vijf AAA games van Nintendo, zelfs als al dat indie-spul je niets doet. Wat had je anders precies verwacht van de console als dit het niet doet voor je?
Verwijderd schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 15:57:
Als hij z'n Switch wil verkopen zou het nogal dom zijn om eerst die Pro-controller los te verkopen, nog naast het feit dat dat wel een heel erg belachelijk laag bod is én je dit soort dingen lekker via DM kan regelen als @-SaveMe- dat op prijs stelt. ;)

[ Voor 28% gewijzigd door NMe op 28-07-2017 16:08 ]

Verwijderd

NMe schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 16:07:
[...]

Als hij z'n Switch wil verkopen zou het nogal dom zijn om eerst die Pro-controller los te verkopen, nog naast het feit dat dat wel een heel erg belachelijk laag bod is én je dit soort dingen lekker via DM kan regelen als @-SaveMe- dat op prijs stelt. ;)
Dat klopt. Het is mijn inziens niet minder dom om teleurgesteld te zijn over de releases in 1 maand in het eerste jaar van een nieuwe console en je nieuwe console daarom te willen verkopen. Het was het proberen dus waard.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2017 16:13 ]

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik heb geen indiespul , enkel zelda , MK8D en sinds eergisteren ook Splatoon 2. Daar vermaak ik me prima mee. Zeker omdat ik Zelda nog steeds niet uitgespeeld hebt.
Sterker nog , ik heb Splatoon 2 niet direct gekocht , omdat ik eerst zelda nog wilde uitspelen. Uiteindelijk voor mijn zoontje gekocht.

www.degroot-it.nl

• KopjeThee
  • Niet online
KopjeThee schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 15:49:
Ik heb deze powerbank gekocht:
https://www.amazon.de/Ank...deraufladen/dp/B06XQ19LWL

Er zit in Europa geen lader standaard bij. Ik probeer hem nu op te laden met deze lader (had ik al):
https://www.bol.com/nl/p/...t-white/9200000045553691/

Ik probeer daar deze kabel voor te gebruiken (had ik al):
https://www.allekabels.nl...-naar-usb-a-kabel-31.html

Voor zover ik begrijp moet het opladen van de powerbank via de USB C poort.

Maar helaas, volgens mij gebeurt er helemaal niets (volgens mij zou ik iets aan de lichtjes moeten kunnen zien). Zou ik voor de powerbank weer een aparte lader moeten kopen? Ik zou verwachten dat hij gewoon kan laden, zij het niet heel snel. Maar niet werken vind ik raar.

Iemand een idee?
Ik heb nog even verder gekeken.

Hier vond ik een review die met verschillende laders heeft getest:
https://www.golem.de/news...-alles-1707-128831-2.html
Blijkbaar werd niet, of extreem langzaam geladen.

Nu heb ik deze maar gekocht. Wel jammer om nog weer een oplader te kopen, en ik ga mijn 6 poorten wel missen, en jammer dat hij zwart is, maar verder kan ik hier ook wel mee uit de voeten...
https://www.amazon.de/dp/...3044161_185740101_TE_item

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:00
[...]

BotW. Mario Kart 8 Deluxe. ARMS. Splatoon 2. Binnen een maand Mario + Rabbids. Vijf AAA games van Nintendo, zelfs als al dat indie-spul je niets doet. Wat had je anders precies verwacht van de console als dit het niet doet voor je?

[...]

Ik denk niet dat die 25 euro een serieus bod was :P

Overigens had hij een dergelijke line-up voor het eerste jaar kunnen verwachten, want dat is absoluut in lijn met de verwachting (zelfs iets beter dan verwacht).

Overigens hoef ik me als liefhebber van indie games voorlopig niet te vervelen. De Switch is er echt het perfecte systeem voor _O_.

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Verwijderd schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 15:57:
Wat denk je zelf ?? Iets met dubbeltje en eerste rang ?
[...]

Zijn gewoon totaal niet mijn games. Mario vind ik leuk voor 10 minuten maar that's it. De rest doet me gewoon niks. Als ik een versus shooter zou willen wpelen dan ken ik vele betere dan Splatoon (2). En persoonlijk vind ik de titels die je noemt helemaal geen AAA games, eerder arcade games.

Maar helemaal niet erg, dat wist ik toen ik de switch kocht. Blij dat ik Zelda heb gespeeld (en nog speel) en daarna kan ik vast iemand blij mee maken :P

• lowskilled-ftw
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 14-11 13:19
Zojuist overcoocked aangeschaft voor tussendoor..
Erg fun samen met je vriendin op de bank of effe met wat maatjes met een potje bier! :)

• KaiTak
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 22-10 16:20
Een tweede Switch gekocht voor de snotneuzen in huis.

Echter in de veronderstelling ze samen games konden delen (net zoals met meesten spellen op de 3DS.

Dat kan dus niet...

En save games van fysieke game cartridges worden niet op de cartridge opgeslagen maar op de Switch. Dus snel een game meenemen en een van de Switches meenemen werkt niet.

Ik vind dat wel een paar punten wat me tegenvalt!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
25 euro voor een pro controller is grote onzin natuurlijk, daar vang je met gemak 50 voor.

De games die op switch zijn uitgekomen zijn inderdaad verre van AAA titels, kom op zeg. Er is letterlijk 1 serieuze game op de Switch en dat is Zelda. En zelfs voor niet-Nintendo fans is dat geen AAA titel. De eerstvolgende AAA is Mario en die daarna is Fifa 18 en daarna Skyrim. En daarmee is het inderdaad erg belabberd voor een eerste jaar.

Over Skyrim gesproken; De Switch is niet het slechtste platform waar je dat op kunt spelen, maar juist het beste. Niet eerder kon je Skyrim zo gemakkelijk mobiel spelen. De game dateert uit 2011 maar het is ronduit geweldig dat hij uitkomt op Switch.

[ Voor 5% gewijzigd door joblamie op 28-07-2017 19:40 ]

• pipapaulus
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-11 21:31
Toen je over Fifa 18 begon stopte ik met lezen..
joblamie schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 19:39:
25 euro voor een pro controller is grote onzin natuurlijk, daar vang je met gemak 50 voor.

De games die op switch zijn uitgekomen zijn inderdaad verre van AAA titels, kom op zeg. Er is letterlijk 1 serieuze game op de Switch en dat is Zelda. En zelfs voor niet-Nintendo fans is dat geen AAA titel. De eerstvolgende AAA is Mario en die daarna is Fifa 18 en daarna Skyrim. En daarmee is het inderdaad erg belabberd voor een eerste jaar.

Over Skyrim gesproken; De Switch is niet het slechtste platform waar je dat op kunt spelen, maar juist het beste. Niet eerder kon je Skyrim zo gemakkelijk mobiel spelen. De game dateert uit 2011 maar het is ronduit geweldig dat hij uitkomt op Switch.

• joblamie
  • Niet online
PeevdTee schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 19:43:
Toen je over Fifa 18 begon stopte ik met lezen..

[...]
Hahaha, shit! Ik wist dat ik die niet moest noemen.

• Thomas
  • Niet online
Qua AAA zou ik zeggen dat er nu 3 uit zijn; Zelda, MK8 en Splatoon 2. De eerstvolgende zijn IMO Mario en Skyrim. Denk overigens dat Xenoblade en FE zeker in Japan ook hoge ogen zullen gooien maar in het Westen ongetwijfeld niet als AAA zullen worden gezien. Allicht dat Mario + Rabbids een pareltje blijkt.

• marcelproust
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12-04 01:41
-SaveMe- schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 15:55:
[...]

Ik zou hem gewoon houden. Het is nu niet dat hij veel in waarde zal dalen en binnen een jaar koop je nog altijd identiek dezelfde Switch. :Y)

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:51
-SaveMe- schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 17:46:
Als ik een versus shooter zou willen wpelen dan ken ik vele betere dan Splatoon (2).
Splatoon is een post-apocalyptische third person shooter met een hoge mate aan verticality en mobility, volgestouwd met lore, waarbij een duel niet louter gewonnen wordt door wie het eerst de trekker overhaalt en zijn/haar tegenstander volspuit met lichaamsvreemde vloeistoffen, maar ook door wie de mobiliteit van de ander weet te beperken en in het nauw kan drijven.

Daarnaast, Splatoon 1 heeft een van de meest epische boss fights in een shooter ooit:

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• degroot
  • Niet online
En zelfs voor niet-Nintendo fans is dat geen AAA titel.
Dit is mijn eerste Zelda game , en dit is voor mij dus echt wel een AAA titel. Sowieso de grootste game op de Switch tot nu toe.

www.degroot-it.nl

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:00

Als je een Switch koopt en Zelda niet als AAA titel ziet is er toch wat mis met je; je hoeft echt geen Nintendo fan te zijn om Zelda als AAA titel te kwalificeren.

En verder ben ik ook gestopt met lezen na de opmerking over FIFA 18.

• joblamie
  • Niet online
Jajaja Fifa 18 hoorde niet in het rijtje thuis. Nu weten we het wel.

Waar het om gaat is dat de line up aan games de eerste maanden heel minimaal is. Ikzelf heb de Switch om die reden ook verkocht toen ik klaar was met Zelda en er verder geen games waren. Maar ik heb hem toch weer opnieuw gekocht omdat ik de fantastische wereld van Zelda miste. Nu loop ik echter wéér tegen het probleem aan dat er geen games zijn. Dit keer houd ik hem wel, anders blijf ik bezig. Het is niet anders dan afwachten tot 27 oktober.

Verwijderd

Geen games?

Games die ik nu heb: (Fysiek)
1. Zelda,
2. MarioKart 8,
3. ARMS,
4. Splatoon 2,
5. Skylanders Imaginators,
6. Street Fighter II Ultra The Final Challengers
7. Cave Story + (US import)
8. Lego City Undercover.

Download:
9. Shovel Knight Treasure Trove
10. Puyo Puyo Tetris
11. Shantea 1/2 Genie Hero
12. Fast RMX
13. Kamiko
14. Blaster Master Zero
15. Little Inferno.

Ongeacht wat je van de games vind, is dat toch wel een imposante lijst aan games. En ik heb lang niet alles gekocht...

Verwijderd

Ikzelf heb maar 4 games. Fysiek; Zelda, MK8DL, Splatoon 2 en digitaal; Bomberman. Maar ik vermaak me kostelijk met dat beperkte aantal games. Het kost me nu al meer tijd dan ik er eigenlijk aan zou moeten besteden. Ik merk dus geen enkel gebrek aan goede games en vind dat Nintendo heel lekker bezig is met de Switch.

• ndonkersloot
Ik hoop dat nintendo ook nog een 2d mario uit brengt, vind die ook altijd erg leuk!

Verwijderd

Tiwazz schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 21:26:
Ik hoop dat nintendo ook nog een 2d mario uit brengt, vind die ook altijd erg leuk!
Met de 2D Yoshi en Kirby games op komst kan je rustig zeggen van jup. Maar vér weg van Super Mario Odessy. Misschien een combi van een gewone 2D Mario game en Mario Maker.

• joblamie
  • Niet online
Of Virtual Console voor wat reeds bestaande 2D mario klassiekers, maar ook dat laat enorm lang op zich wachten jammergenoeg.

• Peter_Aragorn
  • Laatst online: 15-11-2023
lowskilled-ftw schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 18:57:
Erg fun samen met je vriendin op de bank of effe met wat maatjes met een potje bier! :)
Zit ik ook over te twijfelen. Online co-op ook aanwezig in de game?

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 09-11 16:46
Voor mij zijn er ook meer dan genoeg games. Ben nog steeds bezig met Zelda en Splatoon 2/Mario Kart onderweg. Kan ik weet paar maand mee vooruit.

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:55
Voor mij zijn er tot dusver nog te veel games haha ben bij zelda pas op iets van 20 %, ben nog druk.bezog met dingen vrij te spelen met arms en Mario kart en splatoon ook pas net mee begonnen😂

Maar serieus je switch verkopen om een filmpje waar de releases van augustus getoont worden? Baseer je dat dan op 1 maand.. op de ps4 en xbox 1 komen er soms maandenlang alleen maar rukgames uit😂

Playstation 5

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Sorry, wat? ARMS is misschien debatable, maar MK8D is zeker ook AAA... En Splatoon 2 is een enorm succes. Er zijn volgens mij nog geen cijfers uit het westen bekend maar in Japan is het de best verkopende Switch-game in de eerste week tot nu toe. Verder krijgen we Mario Odyssey, Mario + Rabbids, Pokkén Tournament, Sonic Forces, Dragonball Xenoverse 2 en nog een hele hoop meer. Zó karig is het allemaal niet.

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

marcelproust schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 20:02:
[...]

Ik zou hem gewoon houden. Het is nu niet dat hij veel in waarde zal dalen en binnen een jaar koop je nog altijd identiek dezelfde Switch. :Y)
Nah. Zonde dat hij stof staat te happen en bovendien heb ik er al zo een: De Xbox One met kinect :'(

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-11 12:05
Verwijderd schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 21:08:
Geen games?

Games die ik nu heb: (Fysiek)
1. Zelda,
2. MarioKart 8,
3. ARMS,
4. Splatoon 2,
5. Skylanders Imaginators,
6. Street Fighter II Ultra The Final Challengers
7. Cave Story + (US import)
8. Lego City Undercover.

Download:
9. Shovel Knight Treasure Trove
10. Puyo Puyo Tetris
11. Shantea 1/2 Genie Hero
12. Fast RMX
13. Kamiko
14. Blaster Master Zero
15. Little Inferno.

Ongeacht wat je van de games vind, is dat toch wel een imposante lijst aan games. En ik heb lang niet alles gekocht...
We leven in een tijdperk waar een apparaat als PS Vita wordt beschuldig dat deze geen games heeft ondanks dat van de ruim 1400 games er 700+ in het westen zijn uitgekomen.

Mensen die klagen kom je overal tegen, ken iemand die erbij zweert dat de Xbox One geen games heeft...

In mijn ogen heeft de Switch zeker al heel wat leuke titels, maar er zit ook crap tussen als Vroom in the Sky, echter komen de hele leuke titels nu juist eraan titels waar ik absoluut interesse in heb en waar helaas nog steeds genoeg mensen over zeiken dat dat niet goed genoeg is...

• Beakzz
  • Nu online
Iemand Infinite minigolf al geprobeerd? Kan er niks over vinden hier maar als ik iets van Zen Studios zie staan word ik toch wel nieuwsgierig.

En dan vooral hoe het op de Switch draait. De algemene en Steam reviews zijn positief genoeg

[ Voor 25% gewijzigd door Beakzz op 29-07-2017 03:00 ]

• Desperado112
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-11 11:16

Desperado112

Mokum

lowskilled-ftw schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 18:57:
Nice, ben ook van plan deze aan te schaffen. Ben alleen bang dat mijn vrouw dan de switch gaat overnemen hahaha. Even een vraag kan je hem ook gewoon met de joycons spelen? Ik zat net op de site van nintendo te kijken, maar daar wordt ik niet wijzer van. Staat alleen Switch en procontroller...

Gr
Martijn

Nes, Snes, N64, Gamecube, Wii, Gameboy (advanced), SP, DS, DS-Lite, 3DS, Wii U, Switch, NES mini, SNES mini

• degroot
  • Niet online
Alwayshappyz schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 22:12:
Voor mij zijn er ook meer dan genoeg games. Ben nog steeds bezig met Zelda en Splatoon 2/Mario Kart onderweg. Kan ik weet paar maand mee vooruit.
Same here! en eigenlijk beter ook. Mijn laatste console was de wii. 7 jaar geleden. Met homebrew een hele spindle aan spellen , maar geen enkele spel ooit echt lekker in gezeten. Wist van gekkigheid niet welke game ik moest spelen. Nu heb ik 3 games op de switch , en loop ik eigenlijk al tegen hetzelfde probleem aan wegens tijdgebrek.

www.degroot-it.nl

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:58
Hoop altijd op een verfrissend deel in deze, online multiplayer bijvoorbeeld of net als de donkey kong country returns en de nieuwe yoshi in 2018, dat er meer gebeurd op de achtergrond :9~

• Dagg
  • Laatst online: 19:04
Beakzz schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 02:58:
Iemand Infinite minigolf al geprobeerd? Kan er niks over vinden hier maar als ik iets van Zen Studios zie staan word ik toch wel nieuwsgierig.

En dan vooral hoe het op de Switch draait. De algemene en Steam reviews zijn positief genoeg
Ja, leuk spel alleen heb ik moeite om met de rechter stick goed mijn kracht aan te kunnen geven. Ik weet niet of het komt doordat mijn Joy-Con kuren heeft of dat het spel de beweging niet goed detecteert. Als ik niet hard wil slaan dan geef ik een tikje tegen de rechter stick maar daar reageert het spel soms wel soms niet op en meestal veel te hard. Je kunt in settings van het spel de gevoeligheid aanpassen maar dat heeft in mijn geval niet geleid tot betere controle van de slagen/slagkracht.

Wel erg leuk spel, lekker puzzelen om in zo min mogelijk slagen rond te komen. Of een toernooi online. Het zelf creeeren van banen heb ik nog niet gedaan.

• KaiTak
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 22-10 16:20
Mijn kinderen hebben Mario Kart Wii gespeeld tot de dag Mario Kart Wii U uitkwam.. en nu ingeruild voor MK8Deluxe.

Mijn kinderen hebben Splatoon 1 gespeeld tot de dag dat Splatoon 2 uitkwam. Ondanks dat de Switch in huis was vanaf dag 1 werd de Wii U nog vaak aan geslingerd.

De Wii U staat denk ik langer in huis door de replay value van de games dan de PS4.

De PS4 staat stof te happen... tot Star Wars BF2 uitkomt.

[ Voor 11% gewijzigd door KaiTak op 29-07-2017 11:52 ]

• cri0s
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16:53
Mijn Switch staat stiekem al even stof te happen, zie ik net dat Overcooked al uit is! Heb hem al gespeeld op PC en dit spel is gemaakt om op de Switch te spelen lijkt mij. Dus net ff tegoed gehaald en gelijk gekocht, vanavond met familie even testen. Alleen nog ff twee extra joycons zien te scoren...

BrilnerdNL @ Twitch Instagram: BrilnerdNL

• Beakzz
  • Nu online
Dagg schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 11:20:
[...]

Ja, leuk spel alleen heb ik moeite om met de rechter stick goed mijn kracht aan te kunnen geven. Ik weet niet of het komt doordat mijn Joy-Con kuren heeft of dat het spel de beweging niet goed detecteert. Als ik niet hard wil slaan dan geef ik een tikje tegen de rechter stick maar daar reageert het spel soms wel soms niet op en meestal veel te hard. Je kunt in settings van het spel de gevoeligheid aanpassen maar dat heeft in mijn geval niet geleid tot betere controle van de slagen/slagkracht.

Wel erg leuk spel, lekker puzzelen om in zo min mogelijk slagen rond te komen. Of een toernooi online. Het zelf creeeren van banen heb ik nog niet gedaan.
Klinkt goed. Die ga ik vanmiddag even binnen hengelen dan. Dat van die rechterstick werd ook aangegeven in een review van de PS4 versie dus ik denk dat het in het spel zelf zit. Hopen op een update dan maar. Als ik er geen last van heb laat ik het nog wel even weten.

Verwijderd

Beakzz schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 12:06:
[...]

Klinkt goed. Die ga ik vanmiddag even binnen hengelen dan. Dat van die rechterstick werd ook aangegeven in een review van de PS4 versie dus ik denk dat het in het spel zelf zit. Hopen op een update dan maar. Als ik er geen last van heb laat ik het nog wel even weten.
Ik denk niet dat het aan de Joy-Con ligt. Ik heb dezelfde ervaring. Spel is leuk maar de bijna niet te doseren slagkracht ontneemt momenteel een groot deel van het plezier. Meer dan de helft van mijn slagen zijn vanwege dit probleem veel te hard (lees: maximale kracht). Het aanpassen van de gevoeligheid lijkt ook weinig/niets te doen. Hoop dat ze dit snel oplossen; anders gaat dit spel amper nog gespeeld worden.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2017 12:56 ]

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-11 12:06
JesseSebastian schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 15:45:
De Switch nu ruim een maand in bezit. Mooi apparaat, maar Zelfda en MK8 begin ik langzaam zat te worden.

Het wifi bereik van de Switch vind ik toch wel matig. In de achtertuin heb ik veelal geen bereik. (max 15m van de router) Daar waar mijn iPad en iPhone geen problemen hebben.

Mede hierdoor durf ik Splatoon niet te kopen omdat dit voor mij een online only game is.

Meer mensen hier last van?
Wifi problemen niets van gemerkt, maar heb ook niet in de tuin gegamed ;)

Qua games, imho matter of research er zijn nog weinig tripple a games. Mario komt er relatief binnenkort aan. Voor de rest geduld hebben of genoegen nemen met iets mindere games of indies/retro. Dan is er toch echt wel een hoop te gamen.

[video]

Ik zat naar het filmpje te kijken.....en dit bevestigd eigenlijk precies wat ik hierboven zeg. Het is indie 'meuk' MAAR wel heel divers. Als ik alleen een switch had, had ik absoluut wel enkele games aangeschaft.
Ik had overigens nog niets over die troll game gehoord, die lijkt me nog best geinig ook! Die ga ik in de gaten houden.

Gelijk een vraag hier.........Overcooked. Ik kan die kopen voor pc, ps4 of switch.
pc Voordeel , goedkoopste, nadeel, lastigste te spelen in woonkamer (zelfs terwijl ik een steamlink heb), niet portable.
ps4 voordeel , mijn controllers werken vanaf de bank ;) (mijn joycons nog steeds niet), nadeel duurder dan pc versie, en niet portable
Switch voordeel, WEL portable. nadeel: door controller issues dus vanaf de bank lastig te spelen, duurste versie

Denk dat ik wel weet wat de meeste hier zullen kiezen, maar toch? Wat is het advies?
Ik neig zelf toch naar de switch omdat het me leuk lijkt om dit met mijn vrouw of de kids te spelen op vakantie. Voor thuis sessies dan maar iets dichter bij de tv zitten, dan werken de JC wel goed.

[ Voor 51% gewijzigd door Sagat op 29-07-2017 14:56 ]

10 second ninja DONE

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Sagat schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 13:51:
Ik had overigens nog niets over die troll game gehoord, die lijkt me nog best geinig ook! Die ga ik in de gaten houden.
Die is al een paar maanden uit op andere platforms. Ik zou zeggen kijk eens wat reviews. Schijnt een draak van een game te zijn ...

[ Voor 8% gewijzigd door -SaveMe- op 29-07-2017 15:05 ]

Verwijderd

@Sagat een mooie optie is om kosteloos je joy-con op te sturen en met 5 dagen weer in huis te hebben.

• Sagat
Verwijderd schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 16:31:
@Sagat een mooie optie is om kosteloos je joy-con op te sturen en met 5 dagen weer in huis te hebben.
Ze hebben al weekje bij nintendo logeert, nog steeds dramatisch.

10 second ninja DONE

Verwijderd

Sagat schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 17:17:
[...]

Ze hebben al weekje bij nintendo logeert, nog steeds dramatisch.
Vervelend maar Nintendo heeft de plicht om ze te maken voor je of te vervangen. Bij mij was het probleem opgelost.

• Sagat
Zou eigenlijk is moeten kijken of ik mijn switch kan verplaatsen. Of misschien nog extra setje joycons kopen en kijken of die anders reageren.
Maar voor nu is het niet anders. Met pro controller kan ik wel vanaf bank gamen dus ik verdenk de jc's.

10 second ninja DONE

Verwijderd

JesseSebastian schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 15:45:
De Switch nu ruim een maand in bezit. Mooi apparaat, maar Zelfda en MK8 begin ik langzaam zat te worden.

Het wifi bereik van de Switch vind ik toch wel matig. In de achtertuin heb ik veelal geen bereik. (max 15m van de router) Daar waar mijn iPad en iPhone geen problemen hebben.

Mede hierdoor durf ik Splatoon niet te kopen omdat dit voor mij een online only game is.

Meer mensen hier last van?
Waarom dan niet een tweedehands Wii U gekocht? Het is al een tijdje bekend wat de roadmap is qua grote games, al voor launch, dus dit is niet echt iets wat nieuw is. Op zich zijn er genoeg leuke spellen uit. Ik heb er al meer gekocht dan ik momenteel uit kan spelen. Als ARMS/Splatoon en straks Mario geen spellen voor jou zijn, waarom dan uberhaupt die Switch kopen?

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:56
Ik heb sinds vanochtend de switch. Gekocht bij de Nintendo Store in New York. Prachtig apparaat en ietsjes goedkoper hier. Was wel in heel Amerika uitverkocht en werd voor meer dan 300 USD verkocht, maar de Nintendo Store moet zich houden aan die prijzen.

Nu al samen Mario Kart gespeeld en Zelda al mee begonnen. Ondanks dat het 900p is zie je dat er niet aan af. Mooi apparaat. Ik had er mijn twijfels bij maar hier ga ik veel plezier aan beleven. Ik speel altijd PC, maar de Nintendo exclusives zijn toch altijd wel erg goed.

Hoe hebben jullie dat. Als je met meer wilt spelen. Ik weet dat ik de pro controller kan kopen maar...
Is een 2de set joy-cons ook niet handig? Lijkt me dat je daar iets meer games mee kan doen die ook beweging nodig hebben dan met de pro. Die pro lijkt me ideaal voor Zelda en dat soort games, maar ik denk dat ik meer heb aan de Joy-Cons. Ander voordeel is dacht ik wel dat je de pro controller ook aan de PC kan verbinden of heb ik dat mis. Ik hoor het graag jongens.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

• ndonkersloot
Zit er aan te denken om een extra game te kopen naast Zelda. Puyo puyo tetris lijkt me leuk maar vind €40,- digitaal wel erg veel, wonder boy spreekt me ook aan, heb het orgineel nooit gespeeld.

Tweakers hier die dat spel wel gespeeld hebben? €20,- waard?

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:54
@ShittyNL begon zelf met de switch en meteen los een pro controller. Zit ik thuis, dan speel ik zelf met de pro. Is er nog eentje, dan pro en joy cons op zo'n tussen stuk. Die charger besteld, maar tot nu toe niet nodig gehad.
Nu een pro Splatoon editie en de joy cons Splatoon omdat mijn vrouw die leuk vond een nu twijfelt ze over een eigen Switch.
De joy cons zijn leuk, maar niet voor per stuk langdurig. Aanrader is hoe dan ook om die straps erop te doen. Dan heb je net wat meer houvast.

Verwijderd

Tiwazz schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 21:24:
Zit er aan te denken om een extra game te kopen naast Zelda. Puyo puyo tetris lijkt me leuk maar vind €40,- digitaal wel erg veel, wonder boy spreekt me ook aan, heb het orgineel nooit gespeeld.

Tweakers hier die dat spel wel gespeeld hebben? €20,- waard?
Als je een platformer zoekt zou ik eerder voor Shantae: Half-Genie Hero gaan. Ik heb ze beide. Wonderboy is echt een oud spel in een nieuw jasje. Shantae vind ik moderner en gevarieerder.

Dat mis ik wel in de shop. Zou een afkoelperiode willen of van iedere game een demo. Een miskoop kun je nu niet retourneren of doorverkopen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2017 21:38 ]

• sidjoesz
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07:32
Heb gisteren ook een Switch gekocht en zit met een vraag. Als de Switch in de dock wordt gezet, zit hij bij jullie dan een beetje losjes (meer dat de Switch een beetje kan wiebelen)?

Ik heb er geen last van, hij doet het gewoon perfect, maar vraag me af het normaal is eigenlijk.

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Dat is normaal.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Kasparov
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-11 00:18
Tiwazz schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 21:24:
Puyo puyo tetris lijkt me leuk maar vind €40,- digitaal wel erg veel
Download de demo, heb je best veel plezier van.

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

OMX2000

By any means necessary...

Op vakantie is mijn linker joycon stuk gegaan. Hoe weet ik niet, kids hebben er veel mee gespeeld. Maar de linker stick "klikt" niet meer en registreert klik ook niet, en het bereik van de stick is ook niet goed. Ik heb hem opnieuw gecalibreerd maar dat helpt amper. Dus gevalletje terugsturen naar Nintendo :(

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Verwijderd

Ik weet niet of Nintendo schade door kinderen accepteert. Ze zullen vast zien dat er iets gebroken is, mocht het de schuld van je kinderen zijn.

• Thomas
  • Niet online
ShittyNL schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 21:22:
Ik heb sinds vanochtend de switch. Gekocht bij de Nintendo Store in New York. Prachtig apparaat en ietsjes goedkoper hier. Was wel in heel Amerika uitverkocht en werd voor meer dan 300 USD verkocht, maar de Nintendo Store moet zich houden aan die prijzen.

Nu al samen Mario Kart gespeeld en Zelda al mee begonnen. Ondanks dat het 900p is zie je dat er niet aan af. Mooi apparaat. Ik had er mijn twijfels bij maar hier ga ik veel plezier aan beleven. Ik speel altijd PC, maar de Nintendo exclusives zijn toch altijd wel erg goed.

Hoe hebben jullie dat. Als je met meer wilt spelen. Ik weet dat ik de pro controller kan kopen maar...
Is een 2de set joy-cons ook niet handig? Lijkt me dat je daar iets meer games mee kan doen die ook beweging nodig hebben dan met de pro. Die pro lijkt me ideaal voor Zelda en dat soort games, maar ik denk dat ik meer heb aan de Joy-Cons. Ander voordeel is dacht ik wel dat je de pro controller ook aan de PC kan verbinden of heb ik dat mis. Ik hoor het graag jongens.
Mario Kart is 1080p :). W.b.t. extra joycons, ik heb een pro die ik best vaak gebruik en extra joy-cons. Die gebruik ik zelf af en toe ook wel, en als er iemand meespeelt altijd. Soms vind ik het prettiger om met twee Joy-Cons los te spelen, dan doe ik dat. Voor een game als ARMS gebruik ik motion dus daar heb ik de JC's sowieso voor nodig.

Ik vind de Pro ergens wel een must, maar JC's zijn ook oké en aan te raden als extra's. Ohja, alle controllers werken via Bluetooth en kunnen in theorie op een PC of ander device dat dat ondersteunt worden aangesloten. Het werkt alleen niet helemaal lekker schijnt.

[ Voor 5% gewijzigd door Thomas op 30-07-2017 10:24 ]

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:19
Verwijderd schreef op zondag 30 juli 2017 @ 03:25:
Ik weet niet of Nintendo schade door kinderen accepteert. Ze zullen vast zien dat er iets gebroken is, mocht het de schuld van je kinderen zijn.
@OMX2000
Daarom niet terugsturen naar Nintendo, maar terug naar de winkel waar je hem hebt gekocht. Immers valt schade door kinderen bij kinderspeelgoed onder "normaal gebruik" en daarmee kun je je voor de Switch beroepen op non-conformiteit conform het Burgerlijk Wetboek... :*)

[ Voor 6% gewijzigd door Flozem op 30-07-2017 10:56 ]

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op zondag 30 juli 2017 @ 03:25:
In het eerste halfjaar geldt een omgekeerde bewijslast een zullen ze moeten aantonen dat het door abnormaal gebruik zo gekomen is. Of nou ja, de winkel waar je 'm gekocht hebt zal dat moeten aantonen als Nintendo moeilijk doet, maar zo ver is het nog niet.

Verwijderd

NMe schreef op zondag 30 juli 2017 @ 11:11:
[...]

In het eerste halfjaar geldt een omgekeerde bewijslast een zullen ze moeten aantonen dat het door abnormaal gebruik zo gekomen is. Of nou ja, de winkel waar je 'm gekocht hebt zal dat moeten aantonen als Nintendo moeilijk doet, maar zo ver is het nog niet.
Mja, daarbij is het enigzins onethisch om iets wat je zelf hebt gesloopt te retourneren als fabrieksdefect. Fraude noemen ze dat volgens mij.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op zondag 30 juli 2017 @ 12:34:
[...]

Mja, daarbij is het enigzins onethisch om iets wat je zelf hebt gesloopt te retourneren als fabrieksdefect. Fraude noemen ze dat volgens mij.
Niemand zegt dat hij het zelf gesloopt heeft of zelfs dat zijn kinderen dat gedaan hebben. En als er aan de buitenkant geen schade is, is het heel onwaarschijnlijk dat het bij abnormaal gebruik gebeurd is. Dus hoezo onethisch?

Verwijderd

NMe schreef op zondag 30 juli 2017 @ 12:51:
[...]

Niemand zegt dat hij het zelf gesloopt heeft of zelfs dat zijn kinderen dat gedaan hebben. En als er aan de buitenkant geen schade is, is het heel onwaarschijnlijk dat het bij abnormaal gebruik gebeurd is. Dus hoezo onethisch?
Om de joystick te slopen, hoef je geen schade te doen aan de buitenkant. Druk de stick maar eens veel te hard in, of ga op je joystick staan. Ik garandeer je dat de controller heel blijft, maar stick mechanisme niet. Het feit dat OP zelf zijn kinderen impliceert zegt natuurlijk genoeg.

Verwijderd

Je kan het allicht opsturen met het verzoek tot reparatie met uitleg erbij hoe het gegaan is en dan zien wie de kosten van reparatie moet dragen. Reparatie zal denk ik goedkoper zijn dan nieuwe kopen.
Pagina: 1 ... 79 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is een [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen -topic.
Er is een Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic", discussie over prijzen en bestellingen hoort daar thuis.

Er is ook een Super Mario Odyssey topic!