Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 78 ... 126 Laatste
Acties:
  • 615.659 views

• Maikjuh
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09-11 08:46
Kopen jullie ook digitaal als het prijsverschil heel groot is? En dan in het voordeel van fysiek. Heb Zelda bijvoorbeeld laatst gekocht voor 38euro op Amazon.de (inc. eenmalige kortingscode van 10 euro). Is nogal een verschil met 69.99....

Merk nu inderdaad dat het wisselen van, maar vooral het bewaren van de cartridges toch lastiger is dan verwacht. Zelda is namelijk mijn tweede game naast Mario kart. Als er geen prijsverschil is ga ik ook over op digitaal denk ik...

MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:29
Maikjuh schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 22:15:
Kopen jullie ook digitaal als het prijsverschil heel groot is? En dan in het voordeel van fysiek. Heb Zelda bijvoorbeeld laatst gekocht voor 38euro op Amazon.de (inc. eenmalige kortingscode van 10 euro). Is nogal een verschil met 69.99....

Merk nu inderdaad dat het wisselen van, maar vooral het bewaren van de cartridges toch lastiger is dan verwacht. Zelda is namelijk mijn tweede game naast Mario kart. Als er geen prijsverschil is ga ik ook over op digitaal denk ik...
Bij release zal het prijsverschijl gering zijn, als je langer wacht is deze groter.
Ik denk, voor mijzelf, dat een prijsverschil van €31,- mij teveel is en, in dit geval, zou gaan voor fysiek.

PSN: Redrafted

• Maikjuh
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09-11 08:46
Xerox schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 22:16:
[...]

Bij release zal het prijsverschijl gering zijn, als je langer wacht is deze groter.
Ik denk, voor mijzelf, dat een prijsverschil van €31,- mij teveel is en, in dit geval, zou gaan voor fysiek.
Klopt, dat zal ook meespelen.

Ik vind het overigens belachelijk dat in de eshop (en elke andere digitale winkel, behalve steam) de prijs vaak hoger of tenminste gelijk is aan fysieke prijs. En dat in 2017...

MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"

Verwijderd

Maikjuh schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 22:19:
[...]

Klopt, dat zal ook meespelen.

Ik vind het overigens belachelijk dat in de eshop (en elke andere digitale winkel, behalve steam) de prijs vaak hoger of tenminste gelijk is aan fysieke prijs. En dat in 2017...
Heb je anno 2017 als consolebouwer je digitale verkoopkanaal bij nieuwe releases goedkoper dan de fysieke winkels dan weigeren de fysieke winkels nog langer je games en consoles te verkopen. Wat weer voor minder bekendheid zorgt en vrij catastrofaal kan zijn voor het succes van je console.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 23:07:
[...]

Heb je anno 2017 als consolebouwer je digitale verkoopkanaal bij nieuwe releases goedkoper dan de fysieke winkels dan weigeren de fysieke winkels nog langer je games en consoles te verkopen. Wat weer voor minder bekendheid zorgt en vrij catastrofaal kan zijn voor het succes van je console.
...waar marktleiders zoals Sony een stuk makkelijker mee weg komen dan Nintendo als underdog op de consolemarkt, trouwens.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Sjizzle
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-11-2024
Hallo allen,
Ik denk er over na om een Switch te kopen in Amerika als ik daar ben. Welke nadelen moet ik dan rekening mee houden? De console is regiovrij en ik kan dan wel gewoon games die in Nederland zijn gekocht spelen toch?
Gr

Verwijderd

Hoi iedereen!!!

Ik heb een topic geplaatst over me switch die ik eergister gekocht heb kan iemand mij helpen??
Wat mij opgevallen is de linke rails kant van me switch heeft meer weerstand dan de rechte kant voorbeeld als ik joycon aansluit dan gaat de rechter kant er heel soepel en makkelijk in maar de linke kant voel ik dat je het een beetje moet duwen ofzo je voelt dat je meer kracht moet zetten tewel de andere niet zo is..
Heeft iemand hier ook last van?
Is dit normaal ?
Of hoort allebij de kante het zelfde te zijn. Kunt een van jullie misschien testen voor mij om te kijken of links of rechts makkelijker erop glijd dan de andere?

• hcQd
  • Laatst online: 22:52
@Sjizzle Je hebt een verloopje nodig voor de adapter (is wel 100-240V, dus je hebt geen transformator nodig). Verder moet het gewoon werken, al zou Nintendo Nederland moeilijk kunnen doen mocht je aanspraak willen maken op garantie.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Sjizzle schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 00:19:
Hallo allen,
Ik denk er over na om een Switch te kopen in Amerika als ik daar ben. Welke nadelen moet ik dan rekening mee houden? De console is regiovrij en ik kan dan wel gewoon games die in Nederland zijn gekocht spelen toch?
Gr
De Switch lijkt hier in Nederland een stuk makkelijker verkrijgbaar dan ik van bekenden in de VS hoor en bovendien is 'ie inclusief sales tax ongeveer even duur. Waarom zou je dan moeilijk doen, zeker gezien die Amerikaanse adapter?

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Scheelt incl. sales tax nog wel wat, maar inderdaad hier is 't vandaag besteld morgen in huis waar in de VS ze nog moeilijk verkrijgbaar zijn.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Verwijderd

Jammer dat die van mij niet goed is ik ben bang dat ik hem terug moet brengen naar Mediamarkt maar ze hebben geen vooraad meer dus dat wordt wachten weer ;/ mij linke joycon geeft meer weerstand dan mij rechte als ik ze aan me switch vast glijd je kan het voelen dat een soepel is en de andere meer kracht en 'zwaarder' is vraag me af of dit normaal is want anders hou ik het ...
Weet nog niet wat het beste is om te doen geld terug halen en wachten voor vooraad of gewoon houden hmm

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:51
Verwijderd schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 04:06:
Jammer dat die van mij niet goed is ik ben bang dat ik hem terug moet brengen naar Mediamarkt maar ze hebben geen vooraad meer dus dat wordt wachten weer ;/ mij linke joycon geeft meer weerstand dan mij rechte als ik ze aan me switch vast glijd je kan het voelen dat een soepel is en de andere meer kracht en 'zwaarder' is vraag me af of dit normaal is want anders hou ik het ...
Weet nog niet wat het beste is om te doen geld terug halen en wachten voor vooraad of gewoon houden hmm
Contact opnemen met Nintendo en Media Markt gaat je waarschijnlijk sneller een antwoord geven dan ons laten speculeren over wanneer een volgende levering van Switches gebeurt. Dit is de eerste keer dat ik van dit probleem hoor, maar lijkt me dat dit onder de garantie zal vallen. Een reparatie rechtstreeks via Nintendo gaat je iig sneller helpen dan een RMA via Media Markt.

--

De eerste Japanse verkoopcijfers van Splatoon 2 zijn eindelijk bekend, waar volgens Famitsu 670,955 fysieke exemplaren. van vrijdag op zondag verkocht zijn. Hiermee heeft het in Japan al meer verkocht dan Zelda of Mario. Naar het aantal digitale sales is het helaas gokken. Switch hardware heeft er ongeveer 100k verkocht vorige week - hou er wel rekening mee dat Japan nog steeds een serieus tekort heeft aan voorraad, met lange rijen om een (minimale) kans op een Switch te kopen als gevolg.

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online
Niet bij de een de vergrendeling er nog op staan?
Horen die joy-con er heel soepel af te glijden dan? Das bij mij altijd wel ff sjorren (ook met de vergrendeling eraf)

• Pierz
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07:32
RudolfR schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 08:40:
[...]

Niet bij de een de vergrendeling er nog op staan?
Horen die joy-con er heel soepel af te glijden dan? Das bij mij altijd wel ff sjorren (ook met de vergrendeling eraf)
Als ik de vergrendeling ingedrukt houdt kan ik ze met 1 hand van de switch afhalen als hij docked is. Het gewicht vd switch is dan genoeg om de weerstand te overwinnen zegmaar.

Maar op dag 1 liep het nog wat minder soepel, dus het wordt beter na verloop van tijd

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Van de nintendo financials:

Switch: 4,7 miljoen verkocht
Mario kart 3,54m
Zelda 3,92m
Arms 1,18m

http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1411359

Verwijderd

En mensen maar roepen dat ze MK8D niet kopen omdat het een port van de Wii U versie is.

In ander nieuws Splatoon 2 is in Japan in 3 dagen meer dan een half miljoen keer verkocht, gezien Splatoon 1 in totaal maar 1,5 miljoen keer verkocht is in Japan...

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2017 09:25 ]

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

CyBeRSPiN

sinds 2001

Verwijderd schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 09:24:
En mensen maar roepen dat ze MK8D niet kopen omdat het een port van de Wii U versie is.
Maar bijna niemand had een Wii U :p
Ben wel benieuwd welk percentage van de Switch eigenaren een Wii U had, zijn daar cijfers van bekend?

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dat heb ik vrijwel niemand horen roepen, nee...
CyBeRSPiN schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 10:09:
[...]

Ben wel benieuwd welk percentage van de Switch eigenaren een Wii U had, zijn daar cijfers van bekend?
Nintendo heeft mij nooit gevraagd of ik een Wii U had, jou wel? ;)

En voordat je zegt dat ze op accountniveau kunnen kijken: er is geen enkele garantie dat mensen hetzelfde account gebruiken voor beide consoles, dus ook dat zegt niks.

[ Voor 50% gewijzigd door NMe op 26-07-2017 10:15 ]

Verwijderd

CyBeRSPiN schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 10:09:
[...]

Er zijn momenteel nog steeds minder Switches verkocht dan Wii Us ;)
NMe schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 10:13:
[...]

Dat heb ik vrijwel niemand horen roepen, nee...
Ik heb genoeg mensen dat horen roepen...

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2017 10:18 ]

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 10:17:
[...]

Er zijn momenteel nog steeds minder Switches verkocht dan Wii Us ;)
Wat zegt dat over zijn vraag? Dat er minder verkocht zijn zegt niets over de mate van overlapping tussen de twee groepen.
Ik heb genoeg mensen dat horen roepen...
Ik heb veel meer mensen zien roepen dat ze juist zouden gaan double dippen. Geen idee waar jij leest maar heel representatief is die plek blijkbaar niet.

• ndonkersloot
  • Laatst online: 14-11 21:19
Ik zou graag Mario Kart willen kopen maar heb op de Wii U deze game al grijs gespeeld en alles maximaal ontgrendeld. Om dan weer €60,- neer te leggen vind ik te veel.

Houd tweede hands in de gaten, als ik iets vind tussen de 30-40 koop ik de game wel. Voorlopig nog genoeg content met Zelda.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:58
We kennen de redenen waarom mensen MK8D niet kopen. Stiekem hoop ik wel op 4x Extra Nintendo Switch maps, speciaal dus voor de Switch, net als de vorige consoles.

[ Voor 4% gewijzigd door rudyman85 op 26-07-2017 11:08 ]

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Tiwazz schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 10:39:
Ik zou graag Mario Kart willen kopen maar heb op de Wii U deze game al grijs gespeeld en alles maximaal ontgrendeld. Om dan weer €60,- neer te leggen vind ik te veel.

Houd tweede hands in de gaten, als ik iets vind tussen de 30-40 koop ik de game wel. Voorlopig nog genoeg content met Zelda.
Snap wel dat je een game geen tweede keer wil kopen voor 60 euro, maar er zullen vast 2e hands exemplaren opduiken ja.

W.b.t. overlap, geloof dat op Reddit veel lui rondlopen die geen Wii U hadden maar wel een Switch. Ik ook trouwens, de Wii U had voor mij absoluut geen 'wil ik hebben' gehalte, en dat speelt toch wel mee bij aankoop van een console (los van de games). De Switch heeft dat bij uitstek geloof ik. Eigenlijk al mijn vrienden met wie ik wel eens speel willen er stiekem ook wel één.

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online
Iemand deze topic al gezien?
https://www.reddit.com/r/...h/cf002_third_party_dock/

Zojuist ook besteld:
Wisselkoers
46,14 EUR = 51,97 USD
1 EUR = 1,13 USD

Betaald met paypal dus dat zit wel goed. Nu nee, ik ga niet me switch zomaar neerleggen (ventilatie).
Voor deze prijs erg goedkoop en dan heb ik een adapter on the go.

• DeEindbaas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21:45
Kan je ook je vrienden toevoegen via de PC of moet alles via de Switch gedaan worden?

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Bij mij gaat een van de joy-cons (rechts) ook iets minder soepel. Ik moet er echt iets harder aan trekken of even mijn mijn duim aan de onderkant duwen zodat hij loskomt. Ik vind het zelf wel prima. Ik zie geen schade en ik heb persoonlijk liever dat het iets lastig gaat, dan dat het ding heel los zit.

Als je er last van hem, dan zou ik hem omruilen, maar als hij enkel iets zwaarder gaat... tja :)

Heb overigens vandaag mijn Anker GlassGuard 2-pack binnengekregen. Prima screen protector: sluit goed aan en goed verpakt ook (mooi kartonnen doosje met schuim erin).

• Ryatzu
  • Nu online
nioz schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 13:02:
[...]

Heb overigens vandaag mijn Anker GlassGuard 2-pack binnengekregen. Prima screen protector: sluit goed aan en goed verpakt ook (mooi kartonnen doosje met schuim erin).
Waar heb je deze gekocht?

• nioz
op amazon.de (9,99 + verzendkosten).

Hier staan wat foto's van wat erin zit: http://imgur.com/a/A71RZ

[ Voor 13% gewijzigd door nioz op 26-07-2017 13:10 ]

• Mar.tin
  • Laatst online: 15:09
nioz schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 13:08:
op amazon.de

Hier staan wat foto's van wat erin zit: http://imgur.com/a/A71RZ
Eventueel kun je glazen protectors de stofjes er nog ondervandaan halen, met zo'n sticker.

Protector iets optillen in de hoek waar het stofje zit, plakker eronder met de kleefzijde naar boven.
Protector loslaten even aandrukken

Plakker erondervandaan wiebelen / zachtjes trekken. Met hopelijk de stofjes.

• nioz
Misschien moet ik dat wel even doen, maar ben bang dat er dan ineens 5 stofjes onder zitten :S

Edit: ik ben te makkelijk over te halen ;). Ik heb het geprobeerd en zie nog steeds stof spikkels, maar de lucht eromheen is in ieder geval weg. Oogt net iets beter :D

[ Voor 47% gewijzigd door nioz op 26-07-2017 13:18 ]

• Antrax
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07-11 12:34
nioz schreef:
Misschien moet ik dat wel even doen, maar ben bang dat er dan ineens 5 stofjes onder zitten :S
mvdam schreef:
Plakker erondervandaan wiebelen / zachtjes trekken. Met hopelijk de stofjes.
Ik heb ook die screen protector en deze heb ik in een keer aan kunnen brengen zonder maar een pluisje eronder. Ik was verbaasd want bij mijn telefoon zit dat wel anders :P

Hij is heel makkelijk erop te brengen en je ziet hem bijna niet zitten, tenzij je goed gaat kijken natuurlijk :)

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Dreamwire schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 12:57:
Kan je ook je vrienden toevoegen via de PC of moet alles via de Switch gedaan worden?
Volgens mij kan dat alleen via de Switch zelf. Over de mobiele app kan ik geen uitspraken doen omdat ik geen Splatoon 2 heb.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

• nioz
Antrax schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 13:17:
Ik heb ook die screen protector en deze heb ik in een keer aan kunnen brengen zonder maar een pluisje eronder. Ik was verbaasd want bij mijn telefoon zit dat wel anders :P

Hij is heel makkelijk erop te brengen en je ziet hem bijna niet zitten, tenzij je goed gaat kijken natuurlijk :)
Nice! Bij mij ging het ook redelijk soepel, op twee stofjes onderaan na ;)
Ik heb op mijn telefoons ook altijd protectors van glas. Die zijn vaak eenvoudiger aan te brengen dan plastic protectors (in mijn ervaring). Om stofjes te voorkomen doe ik het altijd in de badkamer/douche. Eerst even lekker stomen en dan gaan!

Het enige waar ik met deze protector een beetje bang voor ben is spiegeling. Hij glanst aardig.

[ Voor 40% gewijzigd door nioz op 26-07-2017 13:21 ]

• Ryatzu
  • Nu online
Seroczynski schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 13:19:
[...]

Volgens mij kan dat alleen via de Switch zelf. Over de mobiele app kan ik geen uitspraken doen omdat ik geen Splatoon 2 heb.
Alleen via de switch zelf, vrij irritant ja.

• DeEindbaas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21:45
Seroczynski schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 13:19:
[...]

Dat is wel een beetje brak ja... Naja het is niet anders hé!

• Antrax
nioz schreef:
Het enige waar ik met deze protector een beetje bang voor ben is spiegeling. Hij glanst aardig.
Klopt, zo nu en dan zie ik mijn kop in het scherm bij een laadscherm van Zelda, schrik me continue rot, maar dat is het het waard zo dat het scherm mooi blijft :)

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

• Kwebie
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-12-2020
Ik heb er, enkele dagen na aankoop, clearplex op laten zetten bij de mediamarkt. Omdat ik wat huiverig was van alle verhalen over krassen door het in en uit de dock halen van de switch.

Eerste dagen zag het er niet heel netjes uit, maar medewerker gaf al aan dat je ongeveer 3 dagen moet wachten voor het helemaal vlak getrokken is. En dat bleek ook te kloppen.

Glinstert/reflecteert niet. En wordt er professioneel zonder stof of andere onzin onder het scherm geplaatst.

(Ik was wel wat bang, toen die man zei dat het de eerste switch is die ze gingen clearplexen. Daarom betaalde ik de prijs van een smartphone ipv tablet. Scheelde wel 10 euro :*))

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:54
Antrax schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 13:27:
[...]

Klopt, zo nu en dan zie ik mijn kop in het scherm bij een laadscherm van Zelda, schrik me continue rot, maar dat is het het waard zo dat het scherm mooi blijft :)
Schiet mij maar lek. Je scherm blijft mooi maar je ziet niets van dat mooie scherm omdat je er een stukje plastic over heen plakt. 7(8)7

• nioz
giantgiantus schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 15:21:
[...]

Schiet mij maar lek. Je scherm blijft mooi maar je ziet niets van dat mooie scherm omdat je er een stukje plastic over heen plakt. 7(8)7
Als je een goede protector hebt, dan zie je er echt niets van. Dat ding is gewoon helemaal transparant. Ik doe het met al mijn devices. Heerlijk om gewoon die protector te kunnen vervangen als er onverhoopt toch een kras op komt. Aangezien het scherm van de switch van plastic is, is de kans dat er krassen op komen ook wel redelijk aanwezig.

• JesseSebastian
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-11 14:12
De Switch nu ruim een maand in bezit. Mooi apparaat, maar Zelfda en MK8 begin ik langzaam zat te worden.

Het wifi bereik van de Switch vind ik toch wel matig. In de achtertuin heb ik veelal geen bereik. (max 15m van de router) Daar waar mijn iPad en iPhone geen problemen hebben.

Mede hierdoor durf ik Splatoon niet te kopen omdat dit voor mij een online only game is.

Meer mensen hier last van?

[ Voor 3% gewijzigd door JesseSebastian op 26-07-2017 17:11 ]

• Antrax
giantgiantus schreef:
Om krassen op het scherm van het Dock of een ander voorwerp te voorkomen :)

• Thomas
  • Niet online
Ik ben nog steeds super tevreden met m'n Hori Protective Filter. Ja, plastic, maar je ziet hem gewoon écht niet. Randjes zijn vrijwel onzichtbaar, hij is super dun t.o.v. een glazen protector, en erg makkelijk perfect aan te brengen. Dat touchscreen gebruik ik toch amper dus dat het wat minder aanvoelt dan glas interesseert me niet erg veel.

Verwijderd

Het huidige Switch-scherm is toch van plastic? Ik heb er een glass protector op gedaan. Voelt nu aan als een iPad-scherm ipv plastic.

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:51
Splatoon 2 doet het niet zo goed in Japan:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DFqeOXVWsAAiPTz.jpg:large
/s

:+

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• Antrax
Ik ben echt heel erg blij met mijn setup momenteel! :o
Nou moet ik alleen geduldig zijn om Mario niet te kopen gezien het tot nu toe een dure hobby is geworden :+

Helaas geen vriendjûs op de Switch, jullie mogen me toevoegen hoor: SW-1389-3067-3119 :Y

#ProductPrijsSubtotaal
1Nintendo Switch (Neon Blauw, Neon Rood)€ 329,-€ 329,-
1Big Ben Beschermhoes Hard Plastic€ 9,99€ 9,99
1Big Ben Screen Protector Tempered Glass€ 11,99€ 11,99
1The Legend of Zelda: Breath of the Wild, Nintendo Switch€ 57,86€ 57,86
12691681€ 39,99€ 39,99
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 448,83

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/AfM3meVkX5Noi60zLC1fef3N/medium.jpg Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/RzLJhUDGutEqSu2E7iuILX0m/medium.jpg
ItsNotRudy schreef:
Het huidige Switch-scherm is toch van plastic? Ik heb er een glass protector op gedaan. Voelt nu aan als een iPad-scherm ipv plastic.
Klopt, zie onderstaande foto *O*

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/MRHXujF7HtPzP7Y6HdzHw5ZQ/medium.jpg

Verwijderd

Ik zou er zelf geen plastic doos omheen doen. Ik heb voor 50 euro 3 jaar all-risk-garantie, dus als ie valt.. tja. Volgens mij helpt hard plastic daar niet echt tegen.

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
JesseSebastian schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 15:45:
De Switch nu ruim een maand in bezit. Mooi apparaat, maar Zelfda en MK8 begin ik langzaam zat te worden.

Het wifi bereik van de Switch vind ik toch wel matig. In de achtertuin heb ik veelal geen bereik. (max 15m van de router) Daar waar mijn iPad en iPhone geen problemen hebben.

Mede hierdoor durf ik Splatoon niet te kopen omdat dit voor mij een online only game is.

Meer mensen hier last van?
Algemeen bekend probleem van de switch. De WiFi ontvangst is dra-ma-tisch slecht. Tegen het onacceptabele aan. Ik gebruik nu m'n telefoon als hotspot voor de Switch.

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:34
[...]

Het scherm gaat er qua looks juist op vooruit. Als je er eentje van glass hebt in elk geval wel.

• nielsvv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 05-11 22:48

nielsvv

100% Afol

Net ook de glazen versie besteld bij Amazon uk + nog enkele 3ds games om de verzendingskosten wat meer te rechtvaardigen. Heb er nu een plastic sticker beschermfolie op en heb al 1 diepe kras erop aan de zijkant. Afkomstig van het dock door hem er niet loodrecht uit te halen.

Bricklink Store - Steam

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

joblamie schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 20:40:
[...]

Algemeen bekend probleem van de switch. De WiFi ontvangst is dra-ma-tisch slecht. Tegen het onacceptabele aan. Ik gebruik nu m'n telefoon als hotspot voor de Switch.
Valt IMO best mee. Ik heb met mijn telefoon (en met mijn vorige telefoon ook) best slechte ontvangst op mijn slaapkamer maar mijn Switch doet het als een zonnetje.

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Ethernetadapter ftw.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Antrax
CyBeR schreef:
Ethernetadapter ftw.
Ik vind dat niet zo raar hoor. Als je bijvoorbeeld slecht wi-fi bereik hebt kan dit super handig zijn :)

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Voor mij wat minder praktisch dus ik ben allang blij dat mijn WiFi-bereik voldoet. :+

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:51
Senran Kagura livestream op 1 augustus (11:00 onze tijd):

Grote kans dat dit Switch-gerelateerd is gezien het volgende onlangs verschenen nieuwskanaal:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Wy4maSK.jpg

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:50
Iemand een idee hoe ik de taal van de Switch online app kan veranderen. De splatoon gegevens worden in het Nederlands getoond. Way to weird voor mij.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Zerora schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 23:19:
Iemand een idee hoe ik de taal van de Switch online app kan veranderen. De splatoon gegevens worden in het Nederlands getoond. Way to weird voor mij.
Staat je telefoon op Nederlands ingesteld?

Verwijderd

Heb het terug gebracht zit nou echt te balen nu kan ik wachten totdat ze weer binnen komen omdat ze uitverkocht zijn.
Linke joycon ging er wel wat moeilijker in dan de rechte en volgens mij hoort dat gewoon niet ik zie een van jullie zeggen dat je ze gewoon met één hand makkelijk kan afglijden nou met de linke van mij zit het best stevig vast maar rechts komt er gelijk uit dus ja denk niet dat het normaal is echt jammer....
Denk dat ik wel week of 3 kan wachten ik had eerst de grey zal denk ik wel voor neon gaan nou

Zucht..

• Dagg
  • Laatst online: 19:04
Ik ben benieuwd of Kung Foot van Rayman Legends gefarieerder wordt in het eindspel. Het spel onderdeel vind ik zelf erg leuk alleen zijn de traiecten van de bal wel erg eentonig en daardoor voorspelbaar. Zat dit spel onderdeel ook in het origineel eigenlijk? Ik speel de demo nu en heb het nooit eerder gespeeld maar leuke game is Rayman zeg. Had nooit verwacht dat ik het wat zou vinden maar het origineel had ik eigenlijk al lang in huis moeten hebben.

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-11 02:00

Turfschipper

Hup NAC

Gewoon prima dat je hebt gewisseld infamous. Als jij niet tevreden bent, maakt het toch niet uit wat de rest zegt?

Even geduld, straks ben je er blij mee. Dont worry, ;-).

Het was voor mij ff sparen, maar ik heb de switch bijna in zicht.... heel veel zin in.

• Zerora
NMe schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 23:44:
[...]

Staat je telefoon op Nederlands ingesteld?
Ja die is Nederlands.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dan heb je bij dezen je antwoord. :P

Lokalisatie van apps op je telefoon gaat automatisch. Een van de vele redenen waarom mijn telefoon tegenwoordig op Engels staat. :P

• Zerora
NMe schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 10:28:
[...]

Dan heb je bij dezen je antwoord. :P

Lokalisatie van apps op je telefoon gaat automatisch. Een van de vele redenen waarom mijn telefoon tegenwoordig op Engels staat. :P
Ik heb net een app geïnstalleerd (Xposed module) om per app een lokalisatie in te stellen, maar de Nintendo Switch app pakt helaas niet mn instelling..

• Thomas
  • Niet online
NMe schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 21:32:
[...]

Valt IMO best mee. Ik heb met mijn telefoon (en met mijn vorige telefoon ook) best slechte ontvangst op mijn slaapkamer maar mijn Switch doet het als een zonnetje.
Bij mij omgekeerd. Hier en daar doet mijn Switch het gewoon niet en haalt 'ie misschien 1 Mbit (ergo 100kb/s). Gelukkig waar m'n docks staan geen last van, thuis staat 'ie bijna naast m'n router en haalt hij zo'n 50Mbit.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Zerora schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 10:36:
[...]

Ik heb net een app geïnstalleerd (Xposed module) om per app een lokalisatie in te stellen, maar de Nintendo Switch app pakt helaas niet mn instelling..
Ook als je daarna de data van de app weggooit? Zou kunnen dat er wat gecachet wordt. :P
Thomas schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 10:54:
[...]

Bij mij omgekeerd. Hier en daar doet mijn Switch het gewoon niet en haalt 'ie misschien 1 Mbit (ergo 100kb/s). Gelukkig waar m'n docks staan geen last van, thuis staat 'ie bijna naast m'n router en haalt hij zo'n 50Mbit.
Ik heb een dock in de woonkamer op 20cm van mijn router vandaan en eentje hangt in mijn slaapkamer zo'n 8m hemelsbreed verderop, maar wel met een dikke draagmuur ertussen. Mijn telefoons en mijn 3DS worden daar blijkbaar niet heel vrolijk van maar mijn Switch heeft nergens last van. :+

[ Voor 46% gewijzigd door NMe op 27-07-2017 11:19 ]

• Zerora
NMe schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 11:13:
[...]

Ook als je daarna de data van de app weggooit? Zou kunnen dat er wat gecachet wordt. :P
Nee, is helaas niet de oplossing. Vermoed dat de App nog wat andere info gebruikt om de taal te bepalen.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Zerora schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 11:26:
[...]

Nee, is helaas niet de oplossing. Vermoed dat de App nog wat andere info gebruikt om de taal te bepalen.
Dat zou redelijk ongebruikelijk zijn, maar we hebben het natuurlijk wel over Nintendo. :+

Zou je gewoon eens de taal van je telefoon op Engels kunnen zetten en het dan eens proberen? Misschien werkt die XPosed-module gewoon niet goed.

Verwijderd

[...]

Je plakt er als het goed is glas overheen. En met een goede protector merk je daar helemaal niets van. Het beeld is even scherp, en ik ben daar erg anal over. Heb er al meerdere mogen wegpleuren voor Android telefoons omdat het beeld er rottig van werd. Orzly protector op mijn Switch is superfijn, en je kunt zien dat het nog allemaal scherp is.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ql79ipy.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ZywPvXK.jpg

• Zerora
NMe schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 11:32:
[...]

Dat zou redelijk ongebruikelijk zijn, maar we hebben het natuurlijk wel over Nintendo. :+

Zou je gewoon eens de taal van je telefoon op Engels kunnen zetten en het dan eens proberen? Misschien werkt die XPosed-module gewoon niet goed.
MIsschien dat maar eens proberen ja.

Verwijderd

[...]

De eShop is ook in het Nederlands op 3DS/Switch/Wii U, ookal staat mijn systeemtaal op Engels. Het past zich aan naar het land die de store detecteert.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 12:04:
[...]

De eShop is ook in het Nederlands op 3DS/Switch/Wii U, ookal staat mijn systeemtaal op Engels. Het past zich aan naar het land die de store detecteert.
Ik heb mn iPhone op Engels staan en de App is nu ook in het Engels. Dat de eShop Nederlands is in Nederland is niet zo vreemd, de Shop wordt maar in 1 taal aangeboden: Nederlands. Je kan dan beter je account op Ierland zetten dan heb je 'm in het Engels :)

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 12:04:
[...]

Ik krijg gewoon alles in het Engels? Geen idee uit het hoofd hoe ik alles ingesteld heb, zal straks thuis eens kijken.

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Mijn Switch staat ook op Engels, maar de eShop is Nederlands, helaas.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

• JackAvery
In België is het nog erger: mijn account locatie staat op België maar mijn Switch in het Engels. Gevolg: eShop in het Frans...

Verwijderd

JackAvery schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 14:25:
In België is het nog erger: mijn account locatie staat op België maar mijn Switch in het Engels. Gevolg: eShop in het Frans...
Kies dan gewoon de Nederlandse eShop. Maakt verder niets uit, kost hetzelfde en je kan in België gekochte eShop kaarten of je credit card gebruiken :) Ze hadden beter gewoon één winkel voor de EU kunnen maken waarbij je zelf de taal / valuta kan kiezen.

• JackAvery
Verwijderd schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 14:37:
[...]

Kies dan gewoon de Nederlandse eShop. Maakt verder niets uit, kost hetzelfde en je kan in België gekochte eShop kaarten of je credit card gebruiken :)
Ben je zeker dat Belgische kaarten in de NL store werken? Heb altijd het omgekeerde gehoord, en heb het daarom zelf niet getest. Vraag me dan af of bijvoorbeeld Duitse kaarten zouden werken...
Ze hadden beter gewoon één winkel voor de EU kunnen maken waarbij je zelf de taal / valuta kan kiezen.
Agreed.

Verwijderd

JackAvery schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 15:01:
[...]
Ben je zeker dat Belgische kaarten in de NL store werken? Heb altijd het omgekeerde gehoord, en heb het daarom zelf niet getest. Vraag me dan af of bijvoorbeeld Duitse kaarten zouden werken...

[...]
Agreed.
Zolang de VALUTA hetzelfde is werken de kaarten. Maw. je kan geen Britse kaarten gebruiken (pond). Deze uitzondering geldt niet voor downloadkaarten (van de games zelf) die werken in alle landen binnen je regio. Mits het spel in de eShop staat.

• JackAvery
Verwijderd schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 15:03:
[...]

Zolang de VALUTA hetzelfde is werken de kaarten. Maw. je kan geen Britse kaarten gebruiken (pond). Deze uitzondering geldt niet voor downloadkaarten (van de games zelf) die werken in alle landen binnen je regio. Mits het spel in de eShop staat.
Interessant, want ik meen me te herinneren - re. downloadkaarten - dat de Duitse Zelda DLC door Amazon niet verkocht werd buiten Duitsland. Werken deze kaarten dus wel, en is dit puur een restrictie van Amazon?

--

Blijkbaar is er nu ook een adapter waarmee je PS en Xbox controllers op je Switch kan laten werken. Zie dit Reddit topic voor meer info.

Verwijderd

JackAvery schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 15:20:
[...]

Interessant, want ik meen me te herinneren - re. downloadkaarten - dat de Duitse Zelda DLC door Amazon niet verkocht werd buiten Duitsland. Werken deze kaarten dus wel, en is dit puur een restrictie van Amazon?
Ik heb een tijdlang veel 3DS / Wii U games bij game.co.uk gekocht (downloadcodes) die werkten altijd. De eShop van de Switch is daar niet anders in. Dus ja, die beperking is door Amazon zelf opgelegd.

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:55
Wou toch even melden dat ik sinds mijn switch aankoop paar weken geleden ik totaal onverw8 mijn ps4 geen 1 keer meer heb aangeraakt _/-\o_ Was toch vooral een aankoop om naast mijn ps4 de switch voor sommige games te gebruiken maar ik denk eerder dat het andersom gaat worden haha, heb nu inmiddels 3 games en wil binnekort ook nog Arms gaan halen maar ben eigenlijk nog rete druk met Zelda, mario kart en Splatoon.

Zoh relaxed om af en toe op de tv te spelen en dan vervolgens als mijn vriendin even tv wil kijken uhm gewoon eruit te schuiven en meteen door kan spelen:) En ook gewoon overal mee naar toe kan nemen, net een weekendje naar berlijn met vrienden nog drank (en andere rotzooi 8)7 ) spelletjes met mario kart gedaan in het hotel voordat we naar de berghain gingen :+

Playstation 5

• Zerora
[...]

XPosed-module werkt dus niet.... Taal van mn telefoon veranderen werkte wel. Nu nog een oplossing vinden om XPosed-module werkend te krijgen of een alternatief... Ben niet van plan om de taal van mn telefoon op Engels te zetten.

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-11 02:00

Turfschipper

Hup NAC

Haha Stylze!! Leuk he van dat gamen dat je soms onverwachts erin gezogen wordt. Volgens mij als ik 80 ben vind ik dat nog leuk haha, ;-).

• nielsvv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 05-11 22:48

nielsvv

100% Afol

Vandaag Cave story+ binnen gekregen. Was aangenaam verrast dat de game komt met een handleiding en soundtrack cd.

Bricklink Store - Steam

• marcelproust
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12-04 01:41
Stylze schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 18:48:
Wou toch even melden dat ik sinds mijn switch aankoop paar weken geleden ik totaal onverw8 mijn ps4 geen 1 keer meer heb aangeraakt _/-\o_ Was toch vooral een aankoop om naast mijn ps4 de switch voor sommige games te gebruiken maar ik denk eerder dat het andersom gaat worden haha, heb nu inmiddels 3 games en wil binnekort ook nog Arms gaan halen maar ben eigenlijk nog rete druk met Zelda, mario kart en Splatoon.

Zoh relaxed om af en toe op de tv te spelen en dan vervolgens als mijn vriendin even tv wil kijken uhm gewoon eruit te schuiven en meteen door kan spelen:) En ook gewoon overal mee naar toe kan nemen, net een weekendje naar berlijn met vrienden nog drank (en andere rotzooi 8)7 ) spelletjes met mario kart gedaan in het hotel voordat we naar de berghain gingen :+
Dat is omdat het nieuw is... Ik heb de Switch sinds release en hij heeft na een bepaalde tijd toch een hele poos stil gelegen. :/

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:34
nielsvv schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 20:10:
Vandaag Cave story+ binnen gekregen. Was aangenaam verrast dat de game komt met een handleiding en soundtrack cd.
Prachtig spel, een van de beste 2d platformers ooit gemaakt.

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:55
marcelproust schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 20:53:
[...]

Dat is omdat het nieuw is... Ik heb de Switch sinds release en hij heeft na een bepaalde tijd toch een hele poos stil gelegen. :/
Mja misschien maar de nieuwigheid zou er nu toch wel al beetje af moeten zijn dan, maar heb er gewoon nog veel plezier aan:) en komen de komende maanden nog veel vette games aan zoals pokken tournament Mario en die andere "Mario" game in augustus.

En hoe vet lijkt het me met de nieuwe fifa dat je overal ff een potje fifa kan doen on the go:) ook al wordt het een mindere goede versie dan de ps4 en xbox one kan ik niet w8en

Zal als destiny 2 komt echt wel weer de ps4 oppakken maar ben gewoon erg verrast met de switch.

Playstation 5

Verwijderd

Lego Worlds komt 8 september op de Switch uit.

https://twitter.com/WB_Games_UK/status/890578032683081728

September begint een echte third party release maand te worden.

• Romius
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-11 12:52
Verwijderd schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 22:12:
Lego Worlds komt 8 september op de Switch uit.

https://twitter.com/WB_Games_UK/status/890578032683081728

September begint een echte third party release maand te worden.
Brr, wat een bar slecht spel was dat zeg, op de Xbox one iig. Continu lage framerate en bomvol bugs. Ik hoop dat de bugs eruit zijn, maar ik betwijfel het.

• KoensSocialL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-10 01:46

KoensSocialL

Mezelf.

The Sims 4 naar PS4 en Xbox One maar dus niet voor de Switch... -O-

BRON

Het is nu toch ook niet dat het een zwaar grafisch spel is zoals Battlefront 2, Far Cry 5 of assassins creed? Want dat snap ik nog wel ergens.

EA blijft maar zeggen dat ze de Switch steunen maar dit is toch het zoveelste bewijs dat het omgekeerde waar is..

K.W.

Verwijderd

Ach ja, The Sims 4 zou het beste zijn op de Switch - helemaal door zijn draagbare karakter. Maar ja het is EA, het enige waar zij interesse bij hebben is het slecht porten van Fifa 2015 van de PS3 met de spelerdata van Fifa 18. En dan roepen dat Nintendo fans geen EA games willen kopen.

Maar ja, dat roep ik al een tijdje.

Als je een leuke simulator voor de Switch wil...

heb je iig nog Farming Simulator (bol.com) :+

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2017 08:31 ]

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

On_E

Housemusic

Namco Museum gekocht, eindelijk weer Rolling Thunder spelen. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:04
Verwijderd schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 11:45:
[...]

Je plakt er als het goed is glas overheen. En met een goede protector merk je daar helemaal niets van. Het beeld is even scherp, en ik ben daar erg anal over. Heb er al meerdere mogen wegpleuren voor Android telefoons omdat het beeld er rottig van werd. Orzly protector op mijn Switch is superfijn, en je kunt zien dat het nog allemaal scherp is.

[afbeelding]

[afbeelding]
Hier ook twee Orzly's en nog een ander merk geprobeerd, geen enkele glazen protector die er zonder bubbels of stof opgaat helaas... Hoe voorzichtig en paranoia ik dat ding ook aanbreng.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• nioz
Verwijderd schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 07:16:
Ach ja, The Sims 4 zou het beste zijn op de Switch - helemaal door zijn draagbare karakter. Maar ja het is EA, het enige waar zij interesse bij hebben is het slecht porten van Fifa 2015 van de PS3 met de spelerdata van Fifa 18. En dan roepen dat Nintendo fans geen EA games willen kopen.

Maar ja, dat roep ik al een tijdje.
Alle previews/hands-on ervaring tot nu toe zeggen dat FIFA 2018 op de Switch een goede port* game is. Wellicht niet dezelfde engine als 2018 op PS4 en XOne, maar dat maakt het niet gelijk een 'slechte port van Fifa 2015 van de ps3'.

Ik vind het verder een beetje raar om te doen alsof dit allemaal alleen aan EA ligt.
1). De userbase van de Switch is nu 5 miljoen ofzo?
2). Doelgroep/gebruik/imago en hardware verschillen van de ps4 en XOne. En daar waar de doelgroep overlapt zou het mij niet verbazen als dat deel van de doelgroep nu ook al een PS4/XBOne/PC heeft staan. Waarom zou je dan per se op de switch releasen als die mensen hem anders toch wel op de PS4/XBOne/PC kopen?

Op de Wii zag je ook dat shovelware vaak goed verkocht. Populariteit en installed base zijn belangrijk, maar als een groot deel van jouw potentiele kopers op andere devices gamed dan lijkt het mij niet zo gek om gewoon daarop te releasen.

Waar zij interesse in hebben, is geld verdienen (goede ROI) en eventuele zaken die (op bepaalde termijn) zullen helpen bij het verdienen van geld.

*NMe wijst me er hieronder terecht op dat het geen port is :)

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 07:16:
Hou eens op met je aanstellen over EA de hele tijd. FIFA18 ziet er veel beter uit dan de PS3-versie. Je gedraagt je echt als een verongelijkte fanboy die aan de ene kant EA niet kan zien of luchten terwijl je bij elke kans die je krijgt EA hekelt voor het niet uitbrengen van games voor Nintendo-consoles. Make up your mind.
nioz schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 09:46:
[...]

Alle previews/hands-on ervaring tot nu toe zeggen dat FIFA 2018 op de Switch een goede port is.
Het is niet eens een port wat dat betreft, ze hebben in de Switch geïnvesteerd door een eigen engine te schrijven voor FIFA. Zoiets doe je niet tenzij je meer games in die engine wil gaan uitbrengen...

[ Voor 21% gewijzigd door NMe op 28-07-2017 09:50 ]

• nioz
Phusebox schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 09:44:
[...]

Hier ook twee Orzly's en nog een ander merk geprobeerd, geen enkele glazen protector die er zonder bubbels of stof opgaat helaas... Hoe voorzichtig en paranoia ik dat ding ook aanbreng.
Heb je nu een andere oplossing gevonden of gebruik je nu geen protector?
Ik breng protectors altijd* aan in de badkamer. Ik zet dan eerst de douche even goed warm aan, had ergens gelezen dat stoom helpt om stofjes uit de lucht te halen. Het lijkt in ieder geval te werken ;)
Het enige dat lastig kan zijn is een micro fiber doekje van slechte kwaliteit die vervolgens weer stofjes achterlaat op je display.

*Voor mijn iPhone laat ik het altijd doen in een Apple store. Ik betaal 1 keer en zij moeten het maar opnieuw doen tot het stofvrij is :D. Ik kan me wat dat betreft voorstellen dat die Clearplex oplossing van de Mediamarkt, die iemand hier noemde, ook wel relaxt is.

• Phusebox
nioz schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 09:54:
[...]

Heb je nu een andere oplossing gevonden of gebruik je nu geen protector?
Ik breng protectors altijd* aan in de badkamer. Ik zet dan eerst de douche even goed warm aan, had ergens gelezen dat stoom helpt om stofjes uit de lucht te halen. Het lijkt in ieder geval te werken ;)
Het enige dat lastig kan zijn is een micro fiber doekje van slechte kwaliteit die vervolgens weer stofjes achterlaat op je display.

*Voor mijn iPhone laat ik het altijd doen in een Apple store. Ik betaal 1 keer en zij moeten het maar opnieuw doen tot het stofvrij is :D. Ik kan me wat dat betreft voorstellen dat die Clearplex oplossing van de Mediamarkt, die iemand hier noemde, ook wel relaxt is.
Ik zag gisteren in de Apple winkel ook een apparaat van Belkin staan waarmee zie de protectors aanbrengen. Vraag me af wat zoiets kost, want dat is ook nog wel een optie. Denk dat ik in 10 jaar zeker wel 150 euro aan screenprotectors verkloot heb als het niet meer is.

Nu heb ik nergens meer een protector op, behalve op de Switch eentje met een flinke bubbel midden in het scherm.

• nioz
@Phusebox
Dat is inderdaad het ding waarmee ik het ook altijd laat doen. Ik ben er persoonlijk wel tevreden over. Drie keer laten doen nu. Wel twee keer stofjes gehad, maar dan deden ze het gewoon nog een keer. Ik weet even niet meer hoe duur het was. Uiteraard wel duurder dan het zelf doen, maar het risico ligt dan ook gewoon bij hun. Daarnaast zit het met dat apparaat ook gelijk recht.

Verwijderd

Phusebox schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 09:44:
[...]

Vreemd. Ik heb er in totaal 3 aangebracht voor mensen (had er een boel besteld en uitgedeeld onder Switch owners) en allemaal zonder bubbels. Je moet het beeld eerst met de alcohol wipe schoonmaken, en vervolgens met de micro fiber doek helemaal droogvegen en stofvrij maken. Vervolgens leg ik de linkerrand van de protector op de linkerzijde van het scherm (waar ik wil waar de protector begint) en leg deze vervolgens voorzichtig neer, zodat de onderkant recht is. Meestal krijg je dan 2-4 grote bubbels. Er zit een kartonnen lipje bij, daarmee moet je de bubbel naar de rand toe drukken. Vaak splitst deze dan in kleinere bubbeltjes, die je met veel wrijven weg kan krijgen. Als er nog hele oppervlakkige bubbels blijven, druk deze zoveel mogelijk naar de rand, ze verdwijnen vanzelf als je de Switch een tijdje uitgeschakeld op de rug laat liggen.

Als je in Amsterdam woont, wil ik het best voor je doen :)

• Phusebox
Verwijderd schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 10:05:
[...]

Vreemd. Ik heb er in totaal 3 aangebracht voor mensen (had er een boel besteld en uitgedeeld onder Switch owners) en allemaal zonder bubbels. Je moet het beeld eerst met de alcohol wipe schoonmaken, en vervolgens met de micro fiber doek helemaal droogvegen en stofvrij maken. Vervolgens leg ik de linkerrand van de protector op de linkerzijde van het scherm (waar ik wil waar de protector begint) en leg deze vervolgens voorzichtig neer, zodat de onderkant recht is. Meestal krijg je dan 2-4 grote bubbels. Er zit een kartonnen lipje bij, daarmee moet je de bubbel naar de rand toe drukken. Vaak splitst deze dan in kleinere bubbeltjes, die je met veel wrijven weg kan krijgen. Als er nog hele oppervlakkige bubbels blijven, druk deze zoveel mogelijk naar de rand, ze verdwijnen vanzelf als je de Switch een tijdje uitgeschakeld op de rug laat liggen.

Als je in Amsterdam woont, wil ik het best voor je doen :)
Helaas niet echt in de buurt, maar bedankt voor het aanbod. Snap nog steeds niet dat ze van dat zacht plastic gebruikt hebben voor het scherm. Op mijn telefoon etc vind ik een protector niet meer nodig, en had liever ook de Switch zonder maar ja.

Verwijderd

nioz schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 09:46:
[...]

Alle previews/hands-on ervaring tot nu toe zeggen dat FIFA 2018 op de Switch een goede port* game is. Wellicht niet dezelfde engine als 2018 op PS4 en XOne, maar dat maakt het niet gelijk een 'slechte port van Fifa 2015 van de ps3'.
Euhm. Ze gebruiken dezelfde engine als Fifa 2015 voor de PS3. Leuk dat ze het marketingswijze een beetje aangekleed hebben. Maar meer dan dat is de Switch port NIET.
Ik vind het verder een beetje raar om te doen alsof dit allemaal alleen aan EA ligt.
1). De userbase van de Switch is nu 5 miljoen ofzo?
Tja de Switch is nog maar 4 maanden oud. En qua sales is het bijna de snelst verkopende console deze generatie en dat zonder een salesboost van een kerstperiode. De Switch is maar amper minder verkocht dan de PS4 in dezelfde periode. Dus dit argument slaat echt compleet en volledig nergens op.
2). Doelgroep/gebruik/imago en hardware verschillen van de ps4 en XOne. En daar waar de doelgroep overlapt zou het mij niet verbazen als dat deel van de doelgroep nu ook al een PS4/XBOne/PC heeft staan. Waarom zou je dan per se op de switch releasen als die mensen hem anders toch wel op de PS4/XBOne/PC kopen?
De doelgroep van games als The Sims is over het algemeen (jonge) kinderen, en die zie je véél meer op Nintendo consoles dan op bv een XBOX ONE of PS4.
Op de Wii zag je ook dat shovelware vaak goed verkocht. Populariteit en installed base zijn belangrijk, maar als een groot deel van jouw potentiele kopers op andere devices gamed dan lijkt het mij niet zo gek om gewoon daarop te releasen.
Ondanks dat was de attachrate op de Wii juist heel klein, in tegenstelling tot de Switch.
Waar zij interesse in hebben, is geld verdienen (goede ROI) en eventuele zaken die (op bepaalde termijn) zullen helpen bij het verdienen van geld.
Waar EA interesse in heeft is het besturen van de gameindustrie. Zij willen het liefste alles bepalen. Iets wat het volk bij MS en Sony maar al te graag doen, en dat voor miljoenen dollars/eruro's. Bv waarom denk je dat Mass Effect Andromeda zo'n enorme flop is geworden? Omdat dat ingecalculeerd was zodat de studio aan de nieuwe IP kan gaan werken en dat mensen dan niet gaan roepen "maar Mass Effect dan?". Het doel was dat de game flopte, zodat EA rustig kan zeggen dat de serie dood is. Hetzelfde doen ze dus met games op de Switch. Zoals ook met games op de Wii U gedaan hebben! Want op die manier hebben zij macht over de industrie.

EA heeft meer dan genoeg geld, ze zijn geen kleine indiestudio die roept van "koop alsjeblieft onze games"!!!
NMe schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 09:49:
[...]

Hou eens op met je aanstellen over EA de hele tijd. FIFA18 ziet er veel beter uit dan de PS3-versie. Je gedraagt je echt als een verongelijkte fanboy die aan de ene kant EA niet kan zien of luchten terwijl je bij elke kans die je krijgt EA hekelt voor het niet uitbrengen van games voor Nintendo-consoles. Make up your mind.
Natuurlijk ziet het er beter uit dan de PS3 versie, de Switch is dan ook een betere console dan de PS3. Maar ondertussen gebruiken ze nog wel de oude engine (niet de nieuwere Frostbite). Ze hebben 0,0 effort in dat spel gestoken. Het is misschien geen port, maar het is wel een game gebaseerd op een hele oude engine. Mijn officiële reviewscore voor die game is dan ook een 0/10 en die score staat vast.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 10:18:
[...]

Natuurlijk ziet het er beter uit dan de PS3 versie, de Switch is dan ook een betere console dan de PS3. Maar ondertussen gebruiken ze nog wel de oude engine (niet de nieuwere Frostbite). Ze hebben 0,0 effort in dat spel gestoken. Het is misschien geen port, maar het is wel een game gebaseerd op een hele oude engine. Mijn officiële reviewscore voor die game is dan ook een 0/10 en die score staat vast.
Ze gebruiken Frostbite niet omdat omdat die niet zomaar draait op de Switch. Ze hebben een nieuwe engine opgezet. FIFA 18 gebruikt ook op de Switch niet de Ignite-engine en je bent hier poep aan het praten, as usual wanneer het over EA gaat.

Jouw reviewscore is trouwens ook bullshit want je kan een game niet "reviewen" als je hem niet eens wil spelen.

[ Voor 6% gewijzigd door NMe op 28-07-2017 10:31 ]

Pagina: 1 ... 78 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is een [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen -topic.
Er is een Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic", discussie over prijzen en bestellingen hoort daar thuis.

Er is ook een Super Mario Odyssey topic!