Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 77 ... 126 Laatste
Acties:
  • 615.670 views

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Stidge schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 20:06:
[...]

Met Android 7 kan je hem hopelijk wel splitscreen gebruiken...
Gecheckt en nee. Laten we eerlijk zijn; Nintendo is echt ontzettend debiel aan het doen. Mag hopen dat ze naar de community luisteren.

E:

Van Reddit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/QEgfaRbh0rQkncBsnv4zAM7S/medium.jpg

:')

[ Voor 22% gewijzigd door Thomas op 19-07-2017 20:40 ]

Verwijderd

Wat een drukte om een functie die maar door een hele kleine groep gebruik wordt. Het had idd allemaal veel minder omslachtig kunnen zijn but who cares. Interresant dat op de frontpage vooral mensen helemaal losgaan doe nooit een Switch hebben gehad of willen hebben.

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:34

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• EddoH
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Nou, de Switch is in ieder geval de eerste console in de geschiedenis waarbij het internet helemaal loco gaat om de voice-chat functie.

Is weer eens wat anders dan het graphics en netcode geneuzel :+

Verwijderd

Wie de fuck heeft er zoveel vrienden om mee te spelen en zoekt dan nog steeds een voice app? Geneuzel om niks dit. Als iedereen gewoon erkent dat de app kut is, maar überhaupt nooit voice chat tijdens Nintendo games, kunnen we allemaal weer lekker verder. De voorpagina is sowieso een nu.nl-apenkooi, waar de roeptoeters met de meest populaire mening de plusjes krijgen.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2017 22:47 ]

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 22:46:
Wie de fuck heeft er zoveel vrienden om mee te spelen en zoekt dan nog steeds een voice app? Geneuzel om niks dit. Als iedereen gewoon erkent dat de app kut is, maar überhaupt nooit voice chat tijdens Nintendo games, kunnen we allemaal weer lekker verder. De voorpagina is sowieso een nu.nl-apenkooi, waar de roeptoeters met de meest populaire mening de plusjes krijgen.
Niemand gebruikt voice apps in Nintendo-games omdat die er tot nu toe niet waren. En nu die er wel is, is 'ie zo onbruikbaar dat niemand er echt iets mee kan. Nogal wiedes dat je dan inderdaad niemand gaat vinden die voice chat gebruikt in Nintendo-games...

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Verwijderd

Gewoon helemaal niet. Smash had wel ingame voice met de mic op de controller, en volgens mij niemand die daar iets mee deed. Alle friendlies die ik via adds heb gespeeld gebruikten het niet. Met vrienden zat ik via een andere voice app op de telefoon.

Random kiddos hoef ik niet te horen, dat was in Dota2 en OW al razend irritant, en het merendeel van Splatoon online spelers die ik tegenkwam waren Japans, dus dat zou dan geen of gebrekkig Engels worden in de chat.

In andere woorden, er mist helemaal niets. Niet elke online game hoeft een soort social media experience te zijn. Mensen vermaken zich nu kostelijk met ARMS- zonder text of voice chat.

Dus Nintendo mag ophoepelen met de app in deze staat, evenals de toetsenbordridders zonder Switch op reddit/frontpage die alleen maar hun plasje onder het artikel willen plegen.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2017 00:45 ]

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

....of misschien zijn er toch ook nog andere mensen ergens in het midden die een Switch hebben, en vrienden die óók een Switch hebben en gewoon lekker gemakkelijk via hun console willen voicechatten tijdens een potje Splatoon? Sowieso splitst die app je leuk op in je eigen teams en pleurt beide teams weer bij elkaar in de lobby. En stuk comfortabeler dan handmatig van channel te moeten switchen in Discord of iets dergelijks....

• Thomas
  • Niet online
Ik denk dat ik die voice app wel ga gebruiken. Geen van m'n vrienden heeft een Switch maar goed, via Tweakers zijn er vast ook zat mensen die een potje willen spelen :). Geldt ook voor games op de Xbox One, vaak zat met Tweakers gespeeld i.c.m. voicechat. Als het goed werkt en als er games zijn waarin het wenselijk is (zoals Splatoon) dan is het echt een toevoeging. In Overwatch op de XBO gebruiken super veel mensen de chat en is dat 9 v/d 10 keer leuk, niet toxic en nuttig. Daar is het overigens letterlijk een kwestie van headset in de controller pluggen en je zit in een chat met je team, maar Nintendo moet het helaas weer moeilijker doen.

Ik baal er ontzettend van dat Nintendo zo achterloopt. Een goed systeem voor messages, invites en chats is IMO het minste dat je kunt doen qua online services. Daar komt op zowel Steam als Xbox live als PS network ook nog heel wat social network-achtige functionaliteit bij wat IMO ook best leuk is, maar goed, dat zijn geen core functies, en zelfs die mist Nintendo nu.

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Zojuist maar even gebruik gemaakt van de 1000 character limit op de feedback functionaliteit. Als genoeg mensen hetzelfde melden doen ze er misschien wel wat mee.

Ga geen Splatoon 2 spelen, dus zal waarschijnlijk tot in 2018 moeten wachten tot er iets voor algemene titels zoals PPT, Bomberman of MK8D komt voordat ik de app echt gebruiken kan. Ik wacht de ontwikkelingen rustig af.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-11 18:10

Denko

|{ing Øf ßlitz

Seroczynski schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 08:50:
Zojuist maar even gebruik gemaakt van de 1000 character limit op de feedback functionaliteit. Als genoeg mensen hetzelfde melden doen ze er misschien wel wat mee.

Ga geen Splatoon 2 spelen, dus zal waarschijnlijk tot in 2018 moeten wachten tot er iets voor algemene titels zoals PPT, Bomberman of MK8D komt voordat ik de app echt gebruiken kan. Ik wacht de ontwikkelingen rustig af.
Ik skip splatoon 2 ook denk ik. Vooral als je niet lekker samen kan werken is de lol eraf. Zat nog aan te twijfelen om een feedback in te sturen maar ik heb de app er alweer af geknikkerd. Als je dit soort basis dingen als feedback moet sturen wil ik wel netjes een tester salaris.

"De app werkt niet op de achtergrond" of "De app verbreekt de verbinding als je de statusbalk naar beneden schuift" Hoort feedback te zijn in het begin van het ontwikkelproces, niet na release.

Kijk over 6 maanden nog wel een keer naar deze app. Maar heb er geen goede hoop voor.

PSN & XBL: Denkoyugo

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:08
Mooi dingetje van Nyko: Clip Grip Power
Een Joy Con Grip met batterij, smartphone houder, en storage voor wat cartridges/micrsd cards.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Verwijderd

Zerora schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 10:51:
Mooi dingetje van Nyko: Clip Grip Power
Een Joy Con Grip met batterij, smartphone houder, en storage voor wat cartridges/micrsd cards.

[video]
reactie op YT:
DEIVION212
Hey Nyko, erm, you do realise the app can't be viewed in Landscape, right? Meaning this product fails at what you designed it for, so, er, back to the drawing board?
Oeps. of in de woorden van President Trump:

Afbeeldingslocatie: https://cdn01.vulcanpost.com/wp-uploads/2016/11/Screen-Shot-2016-11-10-at-11.35.23-AM-816x427.png

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2017 11:17 ]

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik ga geen geld uitgeven aan accessoires om die draak van een app te kunnen gebruiken tijdens het gamen. Zeker niet zolang er nog een beetje hoop is dat Nintendo eens iets gaat doen met het vele commentaar dat mensen hebben...

Ik heb gisteren eens zitten kijken, terwijl ik op Discord zat voor wat voice chat op de PC gebruikte ik 29MB geheugen en gemiddeld 0,2% van mijn CPU (12 cores inclusief HT, dus zeg 2,5% van één core). Een smartphone-achtige app en niet de overhead van Windows hebben zal die footprint alleen maar verkleinen. Als dát al een probleem is om op de Switch te kunnen draaien dat heeft het ding grotere problemen dan het niet hebben van een voice app... Daarnaast ondersteunt de Switch al Bluetooth en hébben ze bij Nintendo al om de beperking van 8 devices heen gewerkt (1 Switch +4 joy-con-paren = 9) dus ik zie niet in waarom een BT-headset geen optie zou kunnen zijn, anders dan dat ze het moeilijker willen maken voor kinderen om er gebruik van te maken om misbruik te voorkomen...

• sygys
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-09 13:46
NMe schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 11:27:
Ik ga geen geld uitgeven aan accessoires om die draak van een app te kunnen gebruiken tijdens het gamen. Zeker niet zolang er nog een beetje hoop is dat Nintendo eens iets gaat doen met het vele commentaar dat mensen hebben...

Ik heb gisteren eens zitten kijken, terwijl ik op Discord zat voor wat voice chat op de PC gebruikte ik 29MB geheugen en gemiddeld 0,2% van mijn CPU (12 cores inclusief HT, dus zeg 2,5% van één core). Een smartphone-achtige app en niet de overhead van Windows hebben zal die footprint alleen maar verkleinen. Als dát al een probleem is om op de Switch te kunnen draaien dat heeft het ding grotere problemen dan het niet hebben van een voice app... Daarnaast ondersteunt de Switch al Bluetooth en hébben ze bij Nintendo al om de beperking van 8 devices heen gewerkt (1 Switch +4 joy-con-paren = 9) dus ik zie niet in waarom een BT-headset geen optie zou kunnen zijn, anders dan dat ze het moeilijker willen maken voor kinderen om er gebruik van te maken om misbruik te voorkomen...
Als het moeilijk maken voor kinderen het enige probleem is, dan zou je als Nintendo zijnde er nog voor kunnen kiezen dat je de voice eenmalig dient te activeren via de Nintendo website door daar in te loggen. dan dienen kinderen aan hun ouders te vragen om dit te doen. Dan kan een ouder zelf beslissen of ze dit wel of niet voor hun kind toestaan.

Als ze voice alleen al zouden maken voor je eigen vrienden. dat zou al heel wat zijn.

**edit** verwijderde alinea hoort in splatoon topic thuis.

[ Voor 32% gewijzigd door sygys op 20-07-2017 11:47 ]

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Ik heb gisteren eens zitten kijken, terwijl ik op Discord zat voor wat voice chat op de PC gebruikte ik 29MB geheugen en gemiddeld 0,2% van mijn CPU (12 cores inclusief HT, dus zeg 2,5% van één core). Een smartphone-achtige app en niet de overhead van Windows hebben zal die footprint alleen maar verkleinen. Als dát al een probleem is om op de Switch te kunnen draaien dat heeft het ding grotere problemen dan het niet hebben van een voice app...
Dit is natuurlijk wel compleet appels met peren he ;) . De lijst met redenen waarom je dit soort vergelijken niet kan maken is te lang om op te noemen...

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

EddoH schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 11:41:
[...]

Dit is natuurlijk wel compleet appels met peren he ;) . De lijst met redenen waarom je dit soort vergelijken niet kan maken is te lang om op te noemen...
Dat valt best mee. De Switch draait een aangepaste versie van FreeBSD. Multitasking gebeurt sowieso al (je krijgt popups als je vrienden online komen) dus dat zit er al in, en de memory en CPU footprint zal in BSD alleen maar lager zijn dan in Windows. Sure, er zijn vast redenen te verzinnen waarom het meer of juist minder resources zou verbruiken, maar zelfs als het dubbel zo veel resources nodig heeft als de Windows-versie is het nog steeds totaal te verwaarlozen.

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:15
Net bericht dat de Splatoon 2 pro controller verstuurd is door Amazon.de.
Nu de joy cons nog.

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

NMe schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 12:20:
[...]

Dat valt best mee. De Switch draait een aangepaste versie van FreeBSD. Multitasking gebeurt sowieso al (je krijgt popups als je vrienden online komen) dus dat zit er al in, en de memory en CPU footprint zal in BSD alleen maar lager zijn dan in Windows. Sure, er zijn vast redenen te verzinnen waarom het meer of juist minder resources zou verbruiken, maar zelfs als het dubbel zo veel resources nodig heeft als de Windows-versie is het nog steeds totaal te verwaarlozen.
Ik bedoel dat een x86 core/mem bus/cache/floating point set etc niet te vergelijken is met die van ARM.
OS heeft er weinig tot geen invloed op. Het heeft gewoonweg geen nut getallen te noemen.

• sygys
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-09 13:46
Maar als je er met logisch verstand naar kijkt dan zou het toch gewoon mogelijk moeten zijn?

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

sygys schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 13:05:
Maar als je er met logisch verstand naar kijkt dan zou het toch gewoon mogelijk moeten zijn?
Tuurlijk is het mogelijk. Of het nou 1% of 50% van 1 core trekt.

• Zerora
Het is meer wanneer je nog op zoek bent naar een Charging grip, dat dit een mooi alternatief is.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:40
Super Sidekicks!!! Whooooohooooo

• thedicemaster
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07-09-2024
Thomas schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 20:33:
[...]

Gecheckt en nee. Laten we eerlijk zijn; Nintendo is echt ontzettend debiel aan het doen. Mag hopen dat ze naar de community luisteren.

E:

Van Reddit:

[afbeelding]

:')
op samsung telefoons met android 7 werkt het wel.
maar alleen split screen(floating geeft direct een silent crash) en met de waarschuwing dat de app raar kan gaan doen omdat deze er niet voor gemaakt is.

• Thomas
  • Niet online
thedicemaster schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 20:57:
[...]

op samsung telefoons met android 7 werkt het wel.
maar alleen split screen(floating geeft direct een silent crash) en met de waarschuwing dat de app raar kan gaan doen omdat deze er niet voor gemaakt is.
Dat is gek, want op mijn Galaxy S7 met 7.0 doet 'ie het niet...

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik denk dat het verhaal van voice chat een beetje in de strekking is van "Er zijn 2 soorten mensen, een veegt zittend zijn billen af, en de ander staand, en ze weten niet van elkaar dat ze bestaan".

Ikzelf geef helemaal niets om voice chat, en ik kan me de heisa ook helemaal niet voorstellen. Maar wellicht dat fans van voice chat juist niet kunnen begrijpen dat anderen er niet om geven.

Ik vermoed dat de marketing van Nintendo hier wel goed naar gekeken heeft (misschien iets te dicht bij huis? Hoe is deze wens in Japan?). Echter kan ik me ook wel voorstellen dat ze beter niets uit hadden kunnen brengen, dan zo'n halfbakken app.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-11 23:04
EddoH schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 09:31:
[...]

Haha, wtf, voor zover ik kan zien een soort RPG waarbij je aanvalt door te zingen? :D
:9~ :9~ :9~ de emoticons zeggen genoeg :o

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Ryatzu schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 09:37:
[...]

:9~ :9~ :9~ de emoticons zeggen genoeg :o
Ja? Bij genoeg XP is er ook een mega-kwijl-attack ofzo?

• Thomas
  • Niet online
Jezus man, één grote waifu bait die game :').

Verwijderd

Héél typisch Japans. Opzich niks mis mee, maar denk niet dat zoiets ooit groot wordt in het Westen. En voor de rest.. tja de Switch is regio-vrij.

• thedicemaster
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07-09-2024
Thomas schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 07:20:
[...]

Dat is gek, want op mijn Galaxy S7 met 7.0 doet 'ie het niet...
onderste optie in android's developer options al geprobeerd?
in het engels is dat "force activities to be resizable"
best kans dat het dan ineens wel werkt.

• Thomas
  • Niet online
thedicemaster schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 09:53:
[...]

onderste optie in android's developer options al geprobeerd?
in het engels is dat "force activities to be resizable"
best kans dat het dan ineens wel werkt.
Oh die staat uit :p. Nou zal ik dat maar eens proberen :).

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
Skyrim in handheld modus:

• RayNbow

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Help, ik mis de reference :/

• RayNbow
EddoH schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 10:27:
[...]

Edward, Final Fantasy IV, bard job class. Bekend om sing skills. :p

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
EddoH schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 10:27:
[...]

Dat is de Bard uit de Final Fantasy games. Die kon attacken, buffs en debuffs geven d.m.v. 'songs'.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

• RabNL
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 29-12-2020
10 seconden laadtijd om ergens naar binnen te kunnen?

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

RayNbow schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 10:42:
[...]

Edward, Final Fantasy IV, bard job class. Bekend om sing skills. :p
Aaaaah, thanks.
Ik ben een FF nitwit, sorry...

Verwijderd

RabNL schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 10:56:
[...]

Zo gek is dat niet. Vind het nog meevallen. Je ziet ook even later dat zodra je weer naar buiten gaat er geen laadscherm is omdat Whiterun zelf nog in het geheugen staat.

OK het is geen PS4 of PC versie die binnen 3-5 seconden alles heeft geladen, maar zo slecht vind ik het niet. Zeker in vergelijking met de originele Skyrim die echt wel eens 15-30 seconden over een laadscherm deed (op 360 en PS3)

En hou ook rekening ermee dat dit de Skyrim Special Edition is die draait op de FO4 engine. Dit kan je zien rechtsonderaan als de game een omgeving laad die nog in het geheugen staat, het spinnende laadicoontje, die is hetzelfde als in Special Edition en was niet aanwezig in original Skyrim omdat daar omgevingen -nooit- in het geheugen werden gehouden als je deze had verlaten. Die engine is al wat zwaarder dan Skyrim original.

Performance lijkt mij ook dik in orde voor zo'n handheld, colour me impressed.

• Ferra
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Vraagje, in hoeverre kan je een Nintendo switch "opladen/voeden" in een vliegtuig? Is er een mogelijk tot voeding via usb bijv. ?

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
Sbakker1982 schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 11:20:
Vraagje, in hoeverre kan je een Nintendo switch "opladen/voeden" in een vliegtuig? Is er een mogelijk tot voeding via usb bijv. ?
Met een goede powerbank (bijv van Xiaomi) kan je opladen of spelen zonder de interne accu te belasten. Maar niet tijdens het spelen laden, of in ieder geval heel erg langzaam.

Gewoon een normale usb a powerbank is genoeg, met bijv. de kabel die je bij een pro controller krijgt.

Usb c powerbanks doen het wellicht beter, maar geen ervaring mee en die dingen zijn aardig prijzig.

Het usb ding in de stoel zal niet veel uitmaken, die levert te weinig vermogen.

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Een beetje zelf googlen kan natuurlijk geen kwaad. Het antwoord is overal te vinden.
Hier bijvoorbeeld

• AstralizeR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-10 17:02

AstralizeR

Foar de kofje net eamelje!

Tof, draait verbazingwekkend goed in portable mode, het is inderdaad de special edition, maar texture kwaliteit is zo te zien wat lager. Nu nog direct feed in 'docking mode'. :P

SW-1682-5926-5204

Verwijderd

RabNL schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 10:56:
[...]

Gelukkig heb je nooit de PS3-versie gespeeld. Letterlijk > 1min wachten om zone te wisselen :p
Gewoon met een powerbank. Alleen klopt die opmerking over de interne batterij niet belasten van geen kant. Hij gebruikt de interne batterij, en de powerbank zal deze enkel bijvullen. De meeste powerbanks zullen overigens niet zo snel kunnen laden als dat de Switch slurpt tijdens spelen. Je moet een powerbank kopen die wat meer op de Switch gericht is (Anker). Ik heb een Xiaomi die de Switch wel oplaad/de totale speelduur verlengt, maar dat duurt een tijdje.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2017 12:51 ]

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 14-11 22:12
Inderdaad met een goede powerbank is dit prima te doen. Ik had tot op heden nog niet geprobeerd de kabel die bij de pro-controller zit i.c.m. een usb aansluiting te gebruiken. Dit even in het vliegtuig geprobeerd maar dan loopt die gewoon leeg. Twee weken geleden heerlijk Zelda en Mario Kart zitten spelen toen ik bijna 10 uur moest vliegen. Was ook niet de enige met een Switch in het vliegtuig. Er zaten nog twee mensen heerlijk verzonken in Zelda.

• RayNbow
Nieuwe FE Warriors footage:

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
Mijn Wi-Fi is niet stabiel genoeg op de plaats waar mijn dock staat, de dock verplaatsen behoort helaas niet tot de mogelijkheden. (probleem ligt aan de locatie niet aan de switch aangezien het in handheld mode prima werkt) Nu heb ik op die plaats wel een UTP kabel liggen en las ik dat een LAN adapter de oplossing is om een stabiele internet verbinding te krijgen, echter vroeg ik me af of je de officiële Nintendo LAN adapter moet hebben of dat eigenlijk elke LAN adapter wel werkt, iemand ervaring / advies?

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• BlackMage
Gynnad schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 12:53:
Mijn Wi-Fi is niet stabiel genoeg op de plaats waar mijn dock staat, de dock verplaatsen behoort helaas niet tot de mogelijkheden. (probleem ligt aan de locatie niet aan de switch aangezien het in handheld mode prima werkt) Nu heb ik op die plaats wel een UTP kabel liggen en las ik dat een LAN adapter de oplossing is om een stabiele internet verbinding te krijgen, echter vroeg ik me af of je de officiële Nintendo LAN adapter moet hebben of dat eigenlijk elke LAN adapter wel werkt, iemand ervaring / advies?
Andere adapters werken vaak ook, dat is afhankelijk van het chipset dat wordt gebruikt in de USB adapter. Ik heb geen details over welke chipsets werken, maar ik heb zelf deze van Amazon en die werkt perfect.

Verwijderd

Volgende week in de shop:
Super Sidekicks

Afbeeldingslocatie: https://r.mprd.se/MAME/snap/ssideki.png

In de drie weken erop:

Fatal Fury Special

Afbeeldingslocatie: http://www.vgmuseum.com/end/neogeo/a/ffs-2.png

Aero Fighters 2

Afbeeldingslocatie: http://img2.game-oldies.com/sites/default/files/styles/large/public/snaps/snk-neo-geo/sonicwi2.png

The King of Fighters 2000

Afbeeldingslocatie: http://www.fightersgeneration.com/np5/gm/k20-s1.jpg

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2017 16:21 ]

• KopjeThee
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Ik wil op vakantie de kinderen graag wat uren kunnen vermaken op de achterbank :)

De Switch met powerbank lijkt me een mooie optie. Nu dacht ik voor de powerbank aan deze
https://www.amazon.de/gp/...3044161_185740101_TE_item

Samen met deze kabel

Heeft iemand ervaringen met deze of juist een andere powerbank?

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

KopjeThee schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 18:45:
Ik wil op vakantie de kinderen graag wat uren kunnen vermaken op de achterbank :)

De Switch met powerbank lijkt me een mooie optie. Nu dacht ik voor de powerbank aan deze

Samen met deze kabel

Heeft iemand ervaringen met deze of juist een andere powerbank?
Kun je niet beter een oplader voor de cigarettenaansteker nemen?

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Zerora
De voice van Bowser uit de Super mario cartoons is overleden. ;(

http://nintendoeverything...cartoons-has-passed-away/

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03:32

Turfschipper

Hup NAC

Die retro shmups, spelen die zonder vertragingen ed?

Aero fighters 2, vet hoor!

[ Voor 12% gewijzigd door Turfschipper op 23-07-2017 03:25 ]

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

CyBeR schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 18:51:
[...]

Kun je niet beter een oplader voor de cigarettenaansteker nemen?
Die zal niet snel genoeg laden, lijkt me.

Die power bank zou prima moeten zijn (heb hem zelf niet maar heb wel verhalen gelezen van mensen met een Switch die hem gebruiken) maar de kabel weet ik niet zeker. Ik heb geen idee of je om goed gebruik te kunnen maken van USB PD een speciale kabel nodig hebt.

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

NMe schreef op zondag 23 juli 2017 @ 04:12:
[...]

Die zal niet snel genoeg laden, lijkt me.
Volgens mij gaat dat toch juist prima werken? Een gemiddelde sigarettenaansteker kan ruim 100W leveren (12V bij afgezekerde stroom van 10A). Daar kan je wel 4 Switches mee opladen. Met een USB-C lader die de max 3A van de USB-C standaard kan leveren ben je er toch?

Edit: volgens mij ben ik ben nu abuis, de PD standaard is natuurlijk anders dan de normale 5V bij 3A. Ik zie geen sigarettenlader die P
D ondersteunt, hoewel het theoretisch wel zou moeten kunnen.

https://www.pdashop.nl/pr...r-usb-c-usb-3a-zwart.html

Zoiets?
Edit: dat is dus geen PD lader...

[ Voor 18% gewijzigd door EddoH op 23-07-2017 10:08 ]

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
EddoH schreef op zondag 23 juli 2017 @ 08:15:
[...]

Volgens mij gaat dat toch juist prima werken? Een gemiddelde sigarettenaansteker kan ruim 100W leveren (12V bij afgezekerde stroom van 10A). Daar kan je wel 4 Switches mee opladen. Met een USB-C lader die de max 3A van de USB-C standaard kan leveren ben je er toch?

https://www.pdashop.nl/pr...r-usb-c-usb-3a-zwart.html

Zoiets?
Bij mij heeft de TomTom ook een USB-C standaard aansluiting, mocht je een TomTom hebben dan zou je het daar mee uit kunnen proberen.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Gynnad schreef op zondag 23 juli 2017 @ 08:44:
[...]

Bij mij heeft de TomTom ook een USB-C standaard aansluiting, mocht je een TomTom hebben dan zou je het daar mee uit kunnen proberen.
Let er wel op dat het ondanks dat het USB-C is dat niet de maximale stroom van 3A garandeerd. Met een Switch wil je juist wel die 3A.

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Dan neem je een omvormer naar 230V en plug je de adapter van de Switch zelf daar in. Deze bijvoorbeeld: https://www.conrad.nl/nl/...sb-aansluitin-513598.html

Verwijderd

Je hebt van PDP een officiële autolader: https://www.gamemania.nl/...--charge-car-adapter--pdp

• maartendd
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15-11 11:14
Maandag mijn bestelling afronden, kijkende dat de grijze Switch weer leverbaar is.

Daarnaast:
Orzly glazen screen protector & de Protective Case besteld via Amazone.

Nu nog kijkende naar een goede Powerbank. Hier ook de vraag:
Als het goed is zou ik met de ANKER POWERCORE PLUS & POWERPORT 26800 MAH ZWART
Goed uit moeten zijn, qua vermogen USB-C met Powerport. wat als het goed is de beste combinatie is qua opladen dan wel spelen en aangesloten houden zonder verslechtering van de Switch interne batterij?

Klopt mijn onderzoek en aanname hiervan ??

• marcelproust
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12-04 01:41
Hmmmm, dit blaast me spijtig genoeg niet van mijn sokken. Lijkt me een game die ik links laat liggen, maar toch misschien ooit is leen om toch eens gespeeld te hebben. :?

• Arunia
Mijn vrouw zit nu stiekem toch te kijken naar een eigen Switch vanwege fire emblem en Splatoon 2. Ben benieuwd en hoe vaak ze hem zal gebruiken.

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Wel benieuwd of het ding hiermee ook oplaad tijdens het spelen. Ik vind hem nogal goedkoop voor het gevraagde vermogen :P

Verwijderd

EddoH schreef op zondag 23 juli 2017 @ 16:18:
[...]

Wel benieuwd of het ding hiermee ook oplaad tijdens het spelen. Ik vind hem nogal goedkoop voor het gevraagde vermogen :P
Dat weet ik niet, maar ze marketen het als Play & Charge. Het zal 'm misschien een stuk langzamer opladen.

• BlackMage
Die "officiële" autoladers zijn gewoon standaard 5V usb-laders. Deze heeft een vaste kabel dus heb er geen bewijs voor, maar 99% kans dat het gewoon 5V is.

Daarbij, de Switch wil 15V voor z'n snelle-laad-en-spelen-modus, nu is het niet onmogelijk om van 12V (van je auto) naar 15V te gaan, maar het vergt wat duurdere elektronica om dat te doen.

Dus gewoon overslaan, haal dan bij de action een autolader van 4 euro met twee USB-poorten, dan kan je je tomtom ook nog gebruiken als je op reis gaat.

• KopjeThee
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Thanks!
Edit: hmmm of toch niet :)

[ Voor 4% gewijzigd door KopjeThee op 23-07-2017 17:16 ]

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Allemaal leuk en aardig dat het online gebeuren pas in 2018 komt, maar betekent dat nou serieus dat ik dit hele jaar nog geen klassieke virtual console games kan spelen? Ik begrijp dat echt niet.

• BlackMage
joblamie schreef op zondag 23 juli 2017 @ 18:40:
Allemaal leuk en aardig dat het online gebeuren pas in 2018 komt, maar betekent dat nou serieus dat ik dit hele jaar nog geen klassieke virtual console games kan spelen? Ik begrijp dat echt niet.
Die dingen zouden prima los van elkaar uitgerold kunnen worden. Er is al bewijs dat de Switch een emulator aan boord heeft (in tegenstelling tot andere Nintendo systemen waar de emulator bij de rom zit die je koopt) dus er is geen technische reden dat er nog geen VC games beschikbaar zijn.

Ik denk persoonlijk dat we in het najaar de eerste VC games gaan krijgen.

Verwijderd

Rayman Legends: Definitive Edition is nu officieel aangekondigd voor een release op 12 september in de EU, er staat nu ook een demo in de eShop.

Bron: http://www.nintendolife.c...ember_demo_live_in_europe

• Romius
  • Laatst online: 09-11 12:52
Voor diegene die niet de volle mep voor Arms willen betalen, hij is nu 39,99 (ex verzenden) bij DGMOutlet: https://www.dgmoutlet.nl/product/36972/arms-switch

Doosje kan open zijn geweest, maar verder nieuw. Wees er dan wel snel bij, want ze hebben er maar 3 op voorraad.

Ik sla 'm zelf nog even over, het lijkt mij wel leuk - maar ik wacht wel ff totdat ie goedkoper is.

[ Voor 15% gewijzigd door Romius op 24-07-2017 11:16 ]

• Stidge
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 06-10 10:35
Verwijderd schreef op maandag 24 juli 2017 @ 06:27:
Rayman Legends: Definitive Edition is nu officieel aangekondigd voor een release op 12 september in de EU, er staat nu ook een demo in de eShop.

Bron: http://www.nintendolife.c...ember_demo_live_in_europe
Ik kan nog niks downloaden. Alleen toevoegen aan wenslijst.

Verwijderd

Stidge schreef op maandag 24 juli 2017 @ 13:22:
[...]

Ik kan nog niks downloaden. Alleen toevoegen aan wenslijst.
Bij mij stond er gewoon een "Demo downloaden" knopje. Maar die is nu wel verdwenen..

De demo heb ik wel..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/avtYd7r2OxyUsxmQTukkyfdC/full.jpg

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:14
Verwijderd schreef op maandag 24 juli 2017 @ 13:30:
[...]

Bij mij stond er gewoon een "Demo downloaden" knopje. Maar die is nu wel verdwenen..

De demo heb ik wel..
[afbeelding]
Apart, hier ook geen demo.

Als je trouwens Zelda koopt voor 59USD in de USA estore, kun je het spel dan ook in het Nederlands spelen? In de Europese estore kost hij 70 euro...

[ Voor 17% gewijzigd door outlandos op 24-07-2017 23:00 ]

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Die Rayman demo is apparently weer weggehaald omdat er een enorme bug in zat als je docked speelde. Zal binnenkort wel terug komen.

• nielsvv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 05-11 22:48

nielsvv

100% Afol

Registreren jullie je gamecards bij Nintendo om punten te ontvangen? Je kan een gamecard maar 1 keer registreren. Aangezien de cartridges read-only zijn, vermoed ik dat elke cartridge een unieke code heeft welke Nintendo gebruikt om te achterhalen of de kaart ooit al geregistreerd is geweest.

Bricklink Store - Steam

Verwijderd

outlandos schreef op maandag 24 juli 2017 @ 22:55:
[...]
Als je trouwens Zelda koopt voor 59USD in de USA estore, kun je het spel dan ook in het Nederlands spelen? In de Europese estore kost hij 70 euro...
Jup, in de US eShop staat Dutch bij de Supported Languages. Dus die is ook in het Nederlands.
nielsvv schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 06:44:
Registreren jullie je gamecards bij Nintendo om punten te ontvangen? Je kan een gamecard maar 1 keer registreren. Aangezien de cartridges read-only zijn, vermoed ik dat elke cartridge een unieke code heeft welke Nintendo gebruikt om te achterhalen of de kaart ooit al geregistreerd is geweest.
Jup. Elke cartridge heeft een unieke header. Dit doen ze o.a. om te voorkomen dat mensen ze illegaal gaan kopiëren.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2017 07:06 ]

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:10

OMX2000

By any means necessary...

Hopelijk komt Nintendo met een soort van Family mode voor spelletjes. Dus dat je binnen een family een spel op zeg 4 devices op hetzelfde wifi of LAN kan spelen. De Switch is echt heeeeel populair bij mijn kids en alle games opnieuw kopen (arms, mario kart, bomberman en Minecraft) wordt nogal gortig.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• nielsvv

nielsvv

100% Afol

Dan heb je het over games gekocht op de e-shop? Want fysieke games kan je toch op zoveel verschillende switches spelen als je wilt? Natuurlijk niet gelijktijdig.

Bricklink Store - Steam

• Flapperbol
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10:31
OMX2000 schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 08:34:
Hopelijk komt Nintendo met een soort van Family mode voor spelletjes. Dus dat je binnen een family een spel op zeg 4 devices op hetzelfde wifi of LAN kan spelen. De Switch is echt heeeeel populair bij mijn kids en alle games opnieuw kopen (arms, mario kart, bomberman en Minecraft) wordt nogal gortig.
En vier keer een Switch kopen is geen probleem voor je?

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-11 11:32
nielsvv schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 06:44:
Moh, ik had zelfs geen idee dat dit ging. Hoeveel coins krijg je per gamecard?

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:10

OMX2000

By any means necessary...

Flapperbol schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 09:06:
[...]

En vier keer een Switch kopen is geen probleem voor je?
Laten we beginnen met 2 ;) Maar zo'n hybride device is een gift and a curse. Doordat ie ook portable is kan 1 persoon hem ook "claimen".

Dus klinkt decadent. Maar vroeger had ook ieder een gameboy voor zich. En toen was een family game plan lastiger technisch te realiseren. Dus misschien wishful thinking van mijn kant, maar dat zou wel heel sympathiek zijn.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• BlackMage
Ik zou mn adem niet inhouden ;)

Nintendo heeft een flinke 'klap' gehad met de piraterij rondom de Wii en DS. Ik denk dat ze daarom erg terughoudend zijn geworden met het openen van mogelijkheden om een digitale game op meer dan 1 systeem te spelen.

En juist omdat de Switch ook een handheld console is waarbij het veel aannemelijker is dat een huishouden meer dan 1 heeft, denk ik dat het niet gaat gebeuren. Dat zijn gewoon verloren aankopen.

De concurrentie biedt die optie al wel trouwens. Geen officieel "family plan" ofzo, maar je kan het bereiken door gebruik te maken van het feit dat je games van jouw account kan spelen op zowel je eigen console als op een ander waar je bent ingelogd. Dus als iemand anders inlogt op jouw console (bijv. een huisgenoot) dan kan die persoon jouw games spelen. Maar dan kan jij nog steeds op een andere console inloggen om daar ook je eigen games te spelen. Hier wordt ook geregeld misbruik van gemaakt dus snap wel dat ze hier niet aan willen beginnen.

• Hotman
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11 10:36
BlackMage schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 10:12:
*knip*

De concurrentie biedt die optie al wel trouwens. Geen officieel "family plan" ofzo, maar je kan het bereiken door gebruik te maken van het feit dat je games van jouw account kan spelen op zowel je eigen console als op een ander waar je bent ingelogd. Dus als iemand anders inlogt op jouw console (bijv. een huisgenoot) dan kan die persoon jouw games spelen. Maar dan kan jij nog steeds op een andere console inloggen om daar ook je eigen games te spelen. Hier wordt ook geregeld misbruik van gemaakt dus snap wel dat ze hier niet aan willen beginnen.
Microsoft heeft wel degelijk een family service waar je games kan delen en zelfs tegelijk kan spelen. Ook het Xbox Live account kan dan gedeeld worden waardoor je maar een keer de aanschaf hoeft te doen. Bron 1 Bron 2

• BlackMage
Hotman schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 10:22:
[...]

Microsoft heeft wel degelijk een family service waar je games kan delen en zelfs tegelijk kan spelen. Ook het Xbox Live account kan dan gedeeld worden waardoor je maar een keer de aanschaf hoeft te doen. Bron 1 Bron 2
Dat is toch precies wat ik zei?

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

BlackMage schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 10:12:
En juist omdat de Switch ook een handheld console is waarbij het veel aannemelijker is dat een huishouden meer dan 1 heeft, denk ik dat het niet gaat gebeuren. Dat zijn gewoon verloren aankopen.
Juist door de piraterij waar je het over hebt is dat geen goeie instelling. Iemand die al betaald heeft voor Mario Kart wil niet nog eens betalen om dezelfde game te spelen terwijl z'n vriendin Zelda aan het spelen is op de device waar 'ie op staat. Zo iemand is eerder geneigd om uit te zoeken wat er op het vlak van piraterij mogelijk is.

Daarbij is de oplossing vrij simpel: accounts linken. Zolang je online bent (wel een vereiste om misbruik te voorkomen) kun je de games op beide accounts spelen mits de ander niet tegelijkertijd ook dezelfde game speelt.

• RayNbow

• Hotman
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11 10:36
BlackMage schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 10:27:
[...]

Dat is toch precies wat ik zei?
Las het iets anders. Miste vooral het stuk dual play waarmee dus zelfs multiplayer dezelfde game met elkaar kan spelen.

• BlackMage
NMe schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 10:30:
[...]

Juist door de piraterij waar je het over hebt is dat geen goeie instelling. Iemand die al betaald heeft voor Mario Kart wil niet nog eens betalen om dezelfde game te spelen terwijl z'n vriendin Zelda aan het spelen is op de device waar 'ie op staat. Zo iemand is eerder geneigd om uit te zoeken wat er op het vlak van piraterij mogelijk is.

Daarbij is de oplossing vrij simpel: accounts linken. Zolang je online bent (wel een vereiste om misbruik te voorkomen) kun je de games op beide accounts spelen mits de ander niet tegelijkertijd ook dezelfde game speelt.
Piraterij op consoles is in mijn ogen nu geen issue meer. De extreem kleine schaal waar dat nu in gebeurd is niet iets waar je nog keuzes op moet baseren. Dat is het voordeel van de systeem updates en het vereisen daarvan voor online services.

En het hele idee was (volgens mij?) juist om een spel 1x te kopen en dan met zn tweeën te spelen. Als je gewoon 1 pers per game wilt dan kan je net zo goed fysieke games kopen :P

Verwijderd

Dat gaat over accounts, je kan 1 account op 2 Switches hebben. Maar je kan maar 1 Switch als je download systeem instellen.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

BlackMage schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 10:38:
[...]

Piraterij op consoles is in mijn ogen nu geen issue meer. De extreem kleine schaal waar dat nu in gebeurd is niet iets waar je nog keuzes op moet baseren. Dat is het voordeel van de systeem updates en het vereisen daarvan voor online services.
Er is nog genoeg piraterij op de 3DS though. Het is een kwestie van tijd voordat dat ook voor de Switch geldt. En natuurlijk moet dat geen reden zijn om accountsharing mogeljik te maken, dat doe je voor je klanten, niet vanwege de angst dat ze van je gaan stelen. Maar het is een extra argument. ;)
En het hele idee was (volgens mij?) juist om een spel 1x te kopen en dan met zn tweeën te spelen. Als je gewoon 1 pers per game wilt dan kan je net zo goed fysieke games kopen :P
En dan een kaartje hebben ter grootte van een postzegel dat je zomaar kan verliezen? No thanks. :P Ik heb genoeg mensen horen zeggen dat ze onder andere om die reden volledig digitaal gaan. Ik heb Zelda fysiek en that's it, die cartridge haal ik nooit meer uit het systeem. :+

• nielsvv

nielsvv

100% Afol

Voor mij is het net andersom. Ik heb gekozen voor de switch net omwille van de cartridges ipv digitale downloads. Ik vind het verzamelen van fysieke games net zo leuk als het spelen. Ik zal niet snel iets kopen in de eshop, zelf niet als de digitale versies goedkoper zijn.

Bricklink Store - Steam

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-11 20:29
NMe schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 11:18:
[...]

En dan een kaartje hebben ter grootte van een postzegel dat je zomaar kan verliezen? No thanks. :P Ik heb genoeg mensen horen zeggen dat ze onder andere om die reden volledig digitaal gaan. Ik heb Zelda fysiek en that's it, die cartridge haal ik nooit meer uit het systeem. :+
Ik koop de grote, single-player spellen (zoals Mario+Rabbids en Mario Odyssee) fysiek. De spellen voor even tussendoor, waaronder ook Mario Kart, koop ik digitaal.
Het 'steeds' moeten switchen ( :+ ) tussen multiplayer spellen vind ik zo'n gedoe. De single-player spellen speel ik toch langere tijd achter elkaar.

PSN: Redrafted

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

nielsvv schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 19:36:
Voor mij is het net andersom. Ik heb gekozen voor de switch net omwille van de cartridges ipv digitale downloads. Ik vind het verzamelen van fysieke games net zo leuk als het spelen.
Ik ook, en ik vind het wel jammer dat ik geen doosjes heb voor de games. Maar het gemak van het niet hebben van fysieke games is gewoon te groot. :P
Xerox schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 19:45:
[...]

Het 'steeds' moeten switchen ( :+ ) tussen multiplayer spellen vind ik zo'n gedoe. De single-player spellen speel ik toch langere tijd achter elkaar.
Het is niet alleen dat, maar ook het praktisch opslaan van die kleine dingen. Ik heb katten, dus rond laten slingeren is geen optie. In de doosjes bewaren is ook waardeloos, die heb je niet zomaar overal bij de hand. En de meeste oplossingen die bedoeld zijn om mee te nemen zijn ook redelijk gelimiteerd. De case die ik gekocht heb heeft twee doosjes met elk ruimte voor 4 games, maar als ik al mijn games die fysiek zijn uitgekomen ook fysiek gekocht had zou ik die al veelal allemaal in gebruik hebben.

• dubstepjoris
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 03-11 09:26
Over het bewaren van de cartridges, de meeste carrying cases hebben ruimte voor minimaal 8 games, dus voor onderweg zou dit genoeg moeten zijn lijkt mij :P. Verder staat er een 3D-geprint accessoire op etsy om 6 game cartridges als een soort cd-rek achter je dock te hangen, en volgens mij passen er makkelijk twee van die units achterop. (Mocht er iemand een goedkoper AliExpress adresje hebben, graag).

• KoensSocialL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-10 01:46

KoensSocialL

Mezelf.

Leuk concept hoe de Switch app er had kunnen uitzien

https://imgur.com/a/Zap8D

K.W.

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:14
Ja digitaal wint het hier ook nipt van fysiek.
Pagina: 1 ... 77 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is een [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen -topic.
Er is een Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic", discussie over prijzen en bestellingen hoort daar thuis.

Er is ook een Super Mario Odyssey topic!