Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 75 ... 126 Laatste
Acties:
  • 615.672 views

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-11 20:16
NMe schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 12:28:
[...]

Dat sowieso niet, dan maak je een game à la VOEZ die je alleen handheld kan gebruiken en waar dat voor VOEZ niet heel erg is, is het dat voor een game als deze wel. ;)
Daar heb je natuurlijk gelijk in.
Anyhow, het lijkt er niet op dat Lawbreakers actief gebruik maakt van analoge triggers danwel het touchpad van de PS4, en de studio is ook al teruggekomen op die uitspraak van Cliff.
Eind goed al goed O-)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Jep. Daarmee zitten we gewoon weer op het traditionele punt dat het niet economisch rendabel is voor ze. :P
Verwijderd schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 12:28:
@EddoH Ik ben geen Game-developer, maar voor mijn applicaties heb ik eigenlijk altijd wel een "framework" (.NET, in mijn geval) wat er voor zorgt dat het op het systeem draait. Nu weet ik dat game-engines als Unreal Engine 4, Unity, etc. standaard instellingen hebben voor de verschillende systemen.
Klopt. En vervolgens heb je het op die platformen draaien met instellingen die de hardware niet goed ondersteunt en moet je gaan tweaken. En vervolgens heb je bugs die alleen optreden op dat platform. Of moet je extra features in gaan bouwen om goed gebruik te kunnen maken van (bijvoorbeeld) HD Rumble. En dan hebben we het nog niet gehad over verschillen in netcode, achievementsystemen, controller layouts (en on-screen uitleg daarover), etc.
Verder zeg ik ook niet dat het direct goed zou werken, maar het moet serieus geen enkel probleem zijn om multiplatform games op de Switch te draaien. Natuurlijk moet je dan platform specifiek gaan optimaliseren (wat dus ontwikkelwerk / geld kost), maar dat haal je terug uit de verkopen.
Dat is dus maar de vraag. Hangt ervan af hoeveel tijd je in de port moet stoppen en hoeveel je na release nog denkt te moeten doen. Zeker bij games die nog regelmatig content updates krijgen is het al gauw een ramp om te gaan lopen porten. Ongeacht hoe hard jij roept dat dat niet zo is.

[ Voor 74% gewijzigd door NMe op 13-07-2017 12:33 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Moeten ze een beter spel maken zodat 't ook echt verkoopt :P En beter marketen want ik heb er nog nooit van gehoord.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Richh
NMe schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 12:30:
[...]

Jep. Daarmee zitten we gewoon weer op het traditionele punt dat het niet economisch rendabel is voor ze. :P
Precies, wat ook de reden is waarom ze 't niet naar de Xbox One porten. Persoonlijk heb ik zo m'n twijfels bij Lawbreakers (ik heb het vermoeden dat hier wel een zak Sony-geld tegenover staat) maar voor alle andere 3rd party titels van EA en Ubisoft is het niks anders dan geld inderdaad.

De Switch heeft, zoals ieder Nintendo platform, last van het kip-ei verhaal. De publishers wachten op gamers om aan te verkopen, de gamers wachten op publishers die titels uitbrengen.
De doelgroep van de EA/Ubi/Activision games, heeft over het algemeen geen Switch. En het aantal gamers wat dat wél heeft, heeft naast de Switch ook al een PS4/X1/PC. Inclusief vrienden die op dát platform online willen spelen (het is niet heel gek dat de grootste speler niet voor cross-platform play is).

Ik ben bang dat dat een vicieuze cirkel is waar Nintendo nooit uit zal komen :P

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Richh schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 12:35:
De Switch heeft, zoals ieder Nintendo platform, last van het kip-ei verhaal. De publishers wachten op gamers om aan te verkopen, de gamers wachten op publishers die titels uitbrengen.
Dat valt gelukkig deze keer wel mee. De consoles verkopen nog steeds net zo snel uit als ze geleverd worden. :P

• Richh
NMe schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 12:36:
[...]

Dat valt gelukkig deze keer wel mee. De consoles verkopen nog steeds net zo snel uit als ze geleverd worden. :P
Aan wie worden die consoles verkocht? Ofwel aan Nintendo-fans die überhaupt niet zitten te wachten op FIFA, GTA of COD, ofwel aan gamers die voor FIFA, GTA en COD allang een PS4/X1/PC in huis hebben. En dat laatste zal altijd voorkeur hebben omdat men daar nu al veel vrienden heeft om online mee te spelen.

Waarom zou je dan nog een Switch port bouwen? Hooguit voor de dubbele sales, wat prima kan werken voor goedkopere titels zoals Rocket League (die met cross-platform play ook een belangrijk issue weghalen).

De Switch is zeker goed op weg, true. Als ze deze lijn vast weten te houden, dan zie ik Ubisoft wel wat ports uitproberen bijvoorbeeld. Maar voorlopig levert een Switch-port geen massa's aan geïnteresseerde spelers op, zelfs met de huidige sales niet, dus voorlopig blijft het nog wel even rustig.

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
CyBeR schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 21:35:
[...]

Omdat, en neem dit aan van iemand die al twee jaar met een hoge rank splatoon speelt, dat echt de beste manier is om 't te spelen. In de hogere categorieën is er ongeveer 1 per 100 mensen die zonder speelt.
In handheld zal ik het waarschijnlijk uitzetten. Is er overigens een optie dat je met de rechterstick ook omhoog kunt aimen? Dat is het meest irritant nu IMO. Kan er inkomen dat motion uiteindelijk beter is, maar dat je per sé met motion omhoog en omlaag moet aimen voelt heel beperkend...

• Thomas
  • Niet online
Richh schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 12:43:
[...]

Aan wie worden die consoles verkocht? Ofwel aan Nintendo-fans die überhaupt niet zitten te wachten op FIFA, GTA of COD, ofwel aan gamers die voor FIFA, GTA en COD allang een PS4/X1/PC in huis hebben. En dat laatste zal altijd voorkeur hebben omdat men daar nu al veel vrienden heeft om online mee te spelen.

Waarom zou je dan nog een Switch port bouwen? Hooguit voor de dubbele sales, wat prima kan werken voor goedkopere titels zoals Rocket League (die met cross-platform play ook een belangrijk issue weghalen).

De Switch is zeker goed op weg, true. Als ze deze lijn vast weten te houden, dan zie ik Ubisoft wel wat ports uitproberen bijvoorbeeld. Maar voorlopig levert een Switch-port geen massa's aan geïnteresseerde spelers op, zelfs met de huidige sales niet, dus voorlopig blijft het nog wel even rustig.
Zat games die ik liever op de Switch zou hebben puur omdat ik 'm mee kan nemen. Geldt niet voor alle games, sommige games zijn gewoon te zwaar en moet je niet zo ver willen downgraden dat ze op de Switch draaien, maar bepaalde games zouden prima op de Switch kunnen. Heb het al vaker gezegd, maar iets als Overwatch, Diablo 3, Dishonored e.d. zouden denk ik best aardig kunnen draaien op de Switch (al is het veel portwerk) en speel ik liever daarop dan op (in mijn geval) een Xbox.

E: Excuus voor dubbelpost.

• EddoH
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Verwijderd schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 12:28:
@EddoH Ik ben geen Game-developer, maar voor mijn applicaties heb ik eigenlijk altijd wel een "framework" (.NET, in mijn geval) wat er voor zorgt dat het op het systeem draait. Nu weet ik dat game-engines als Unreal Engine 4, Unity, etc. standaard instellingen hebben voor de verschillende systemen.

Verder zeg ik ook niet dat het direct goed zou werken, maar het moet serieus geen enkel probleem zijn om multiplatform games op de Switch te draaien. Natuurlijk moet je dan platform specifiek gaan optimaliseren (wat dus ontwikkelwerk / geld kost), maar dat haal je terug uit de verkopen.
Dan weet je ook dat hoewel je framework prima op een oude i3 draait dat jouw applicatie daar wellicht helemaal niet mee overweg kan.
Daarnaast is overigens is een framework nog iets heel anders dan een engine, maargoed :P

• Robsel_NL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02:42
Evernote schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 21:31:
[...]

Motion controls uitzetten, probleem opgelost.

Snap sowieso niet waarom iemand dit überhaupt zou willen gebruiken.
Ik snap dan weer niet dat je het niet zou gebruiken. Net als Arms, dat is toch veel toffer om met joycons te spelen.

• Stidge
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 06-10 10:35
Richh schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 12:43:
[...]

Dit is een absoluut uitstekend punt. Als je een Venndiagram zou maken van de situatie, dan zou je denk ik uit komen op zo'n 10% Switch owners die geen PS4/Xbox/PC hebben om dezelfde multiplatform games te spelen. Dus het heeft zeer weinig nut om je games uit te brengen op Switch als je op z'n best 10% van de users kan bereiken, en in ultra-droom-scenario die 10% en ook nog eens extra mensen zo gek krijgt om je games dubbel aan te schaffen.

• Thomas
  • Niet online
Robsel_NL schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 13:25:
[...]

Ik snap dan weer niet dat je het niet zou gebruiken. Net als Arms, dat is toch veel toffer om met joycons te spelen.
Nouja, het is best wel vermoeiend als je een wat langere speelsessie houdt, en soms wil je gewoon wat rustiger op de bank zitten, dan zijn motion controls in ARMS niet ideaal. Splatoon lijkt me wel wat hoor, maar dus niet in handheld mode, dan zit je de hele tijd met je Switch te zwaaien.

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:06
Interessant kijkvoer:

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Thomas
  • Niet online
Hoe dan ook is het een gezeik met die docks. Ik vind de originele fantastisch als je hem gebruik zoals het hoort, bovendien krijg je er als je die los koopt (heb 'm zelf voor 70 van Amazon.de gehaald met de 10KORTING actie) een HDMI kabel en adapter bij, dat gaat je al snel 30-40 euro kosten als je dat zelf moet kopen (wat het geval is bij de andere docks). Meenemen doe ik wel eens, niet al te vaak, maar dat gaat ook wel oké. Hoe dan ook moet je overal weer je draden inpluggen wat gewoon ronduit irritant is, of je dock nou groot of klein is.

Verder vind ik de huidige dock ook wel mooi en voelt het toch meer aan als echte console, juist omdat de Switch bijna in zijn geheel in de dock verdwijnt. Misschien voor Tweakers niet belangrijk, maar zo krijg je wel meer het gevoel dat het een portable homeconsole is i.p.v. een handheld die je in je TV kunt pluggen.

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Als je een game in de US eShop koopt, moet je dat US account dan ook actief houden op je switch om het te spelen of om updates te ontvangen?

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-11 21:19
Ik zit 3m van mij switch in dock af en heb soms dat mijn rechter joycon even de weg kwijt is, de camera blijft dan draaien in zelda.

Doe ik mijn deurtje van de kast open heb ik dit niet. Is dit normaal en is het bereik gewoon zo kort of is dit een defect? De linker joycon doet het perfect.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

• Thomas
  • Niet online
Tiwazz schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 17:57:
Ik zit 3m van mij switch in dock af en heb soms dat mijn rechter joycon even de weg kwijt is, de camera blijft dan draaien in zelda.

Doe ik mijn deurtje van de kast open heb ik dit niet. Is dit normaal en is het bereik gewoon zo kort of is dit een defect? De linker joycon doet het perfect.
Als het echt storend is zou ik hem opsturen, klinkt als een defect.

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:55
Tiwazz schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 17:57:

Meestal is het de linker joycon die problemen heeft met het bereik wanneer dit probleem voorkomt - die heeft meestal zwakkere ontvangst door een designflaw die soms bovenkomt. Als het de rechter is, is het mogelijk een defect tenzij je enorm veel interferentie in je kamer hebt. Eens bellen naar Nintendo voor een reparatie kan geen kwaad.

Een demonstratie van de linker joycon issue:

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

JackAvery schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 19:00:
[...]

Meestal is het de linker joycon die problemen heeft met het bereik wanneer dit probleem voorkomt - die heeft meestal zwakkere ontvangst door een designflaw die soms bovenkomt. Als het de rechter is, is het mogelijk een defect tenzij je enorm veel interferentie in je kamer hebt. Eens bellen naar Nintendo voor een reparatie kan geen kwaad.
Een deurtje dat in de weg zit klinkt als iets dat aardig voldoet aan "interferentie," afhankelijk van het materiaal van die deur.

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:23

OMX2000

By any means necessary...

Thomas schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 16:04:
Hoe dan ook is het een gezeik met die docks. Ik vind de originele fantastisch als je hem gebruik zoals het hoort, bovendien krijg je er als je die los koopt (heb 'm zelf voor 70 van Amazon.de gehaald met de 10KORTING actie) een HDMI kabel en adapter bij, dat gaat je al snel 30-40 euro kosten als je dat zelf moet kopen (wat het geval is bij de andere docks). Meenemen doe ik wel eens, niet al te vaak, maar dat gaat ook wel oké. Hoe dan ook moet je overal weer je draden inpluggen wat gewoon ronduit irritant is, of je dock nou groot of klein is.

Verder vind ik de huidige dock ook wel mooi en voelt het toch meer aan als echte console, juist omdat de Switch bijna in zijn geheel in de dock verdwijnt. Misschien voor Tweakers niet belangrijk, maar zo krijg je wel meer het gevoel dat het een portable homeconsole is i.p.v. een handheld die je in je TV kunt pluggen.
Mee eens. Wat ik stiekem hoop is dat ze ooit een Dock met ge-upgrade GPU uitbrengen. Of dat uberhaupt kan vraag ik me af, maar dat zou wel gaaf zijn.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

OMX2000 schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 20:41:
[...]

Mee eens. Wat ik stiekem hoop is dat ze ooit een Dock met ge-upgrade GPU uitbrengen. Of dat uberhaupt kan vraag ik me af, maar dat zou wel gaaf zijn.
In theorie kan dat wel, denk ik, maar de kans dat Nintendo dat gaat doen lijkt me nihil, tenzij het als gevolg heeft dat games ineens allemaal op 1080p/60FPS gerenderd kunnen worden waar ze zonder misschien een lagere resolutie of frame rate hebben.

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

NMe schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 21:05:
[...]

In theorie kan dat wel, denk ik, maar de kans dat Nintendo dat gaat doen lijkt me nihil, tenzij het als gevolg heeft dat games ineens allemaal op 1080p/60FPS gerenderd kunnen worden waar ze zonder misschien een lagere resolutie of frame rate hebben.
Het lijkt mij sterk. De Switch ondersteund geen Thunderbolt en ik vraag mij af de bandbreedte van de huidige USB C aansluiting daar voldoende voor is. Dan zouden ze ook gelijk CPU + Mem in de dock moeten bouwen. Wat dan gewoon neerkomt op een hele nieuwe console in de vorm van een dock :P

[ Voor 12% gewijzigd door EddoH op 13-07-2017 21:25 ]

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

EddoH schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 21:21:
[...]

Het lijkt mij sterk. De Switch ondersteund geen Thunderbolt en ik vraag mij af de bandbreedte van de huidige USB C aansluiting daar voldoende voor is.
Waarom niet? Thunderbolt 3 gebruikt ook gewoon USB-C voor data-overdracht. En ze zouden hier prima zelf een interface voor kunnen ontwikkelen.

Maar nogmaals, of het nou kan of niet: ik zie het niet gebeuren.

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

NMe schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 21:27:
[...]

Waarom niet? Thunderbolt 3 gebruikt ook gewoon USB-C voor data-overdracht. En ze zouden hier prima zelf een interface voor kunnen ontwikkelen.

Maar nogmaals, of het nou kan of niet: ik zie het niet gebeuren.
ARM ondersteund geen Thunderbolt.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

EddoH schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 21:28:
[...]

ARM ondersteund geen Thunderbolt.
Ik zeg niet dat het dat wel doet, ik zeg dat USB-C voldoende is voor Thunderbolt 3 en het hier dus ook voldoende zou zijn als ze zelf een standaard ontwikkelen.

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

NMe schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 21:29:
[...]

Ik zeg niet dat het dat wel doet, ik zeg dat USB-C voldoende is voor Thunderbolt 3 en het hier dus ook voldoende zou zijn als ze zelf een standaard ontwikkelen.
Nee, sommige Thunderbolt ports ondersteunen/zijn ook USB-C (fysiek, de aansluiting). het is niet dat alle USB-C zomaar Thunderbolt kan ondersteunen. De throughput verschilt per USB-C implementatie.

[ Voor 5% gewijzigd door EddoH op 13-07-2017 21:34 ]

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
Wat @NMe volgens mij bedoeld is dat de USB-C fysieke interface in andere situaties prima in staat blijkt om PCIe 3.0 4x te kunnen transporteren door de Thunderbolt implementatie. Dat wil zeggen dat Nintendo dus door licencing of zelf iets te ontwikkelen dat ook zou kunnen.

Maar in de praktijk blijkt (lees maar eens wat reviews, Linus had onlangs een interessante vergelijking) dat alle externe Thunderbolt gpu oplossingen zoveel kosten en zoveel overhead (performanceverlies ondanks voldoende theoretische bandbreedte) met zich meebrengen dat dit gewoon geen realistische optie is voor een mainstream product.

STEL
dat Nintendo morgen een dock uitbrengt met de zelfde grafische hardware als een Xbox One X, voor de zelfde prijs (ja, 500 euro. Dat gaat het echt wel kosten. Dat kost een lege Thunderbolt graphics dock al, ik voel me reeel als ik zeg dat Nintendo voor dit bedrag een GPU erbij kan leveren.). Ze mogen en kunnen de Thunderbolt implementatie gebruiken met alle huidige Switches.

Dan nog heb je door de performanceverlies amper betere (grafische) performance als een gewone PS4. Die je voor 200 euro koopt. Terwijl de Switch+SuperDock(tm) op 800 komt samen. En dan heb je nog steeds de zelfde <alles behalve gpu> performance die je met je huidige dock nu ook krijgt. Dus nog steeds geklaag van developers dat het zo moeilijk is om hun games te porten en dus nog steeds geklaag van Nintendo fans dat het zoveel duurder is voor minder performance als de concurrentie.

Niks veranderd. Behalve de inhoud van je portemonnee als je er toch in trapt :+

DUBBEL STEL
dat Nintendo dit toch voor 200 euro minder kan leveren (300 euro voor SuperDock(tm)). Niks veranderd. Bovenste verhaal gaat nog steeds op.

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

BlackMage schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 22:00:
Wat @NMe volgens mij bedoeld is dat de USB-C fysieke interface in andere situaties prima in staat blijkt om PCIe 3.0 4x te kunnen transporteren door de Thunderbolt implementatie. Dat wil zeggen dat Nintendo dus door licencing of zelf iets te ontwikkelen dat ook zou kunnen.

Maar in de praktijk blijkt (lees maar eens wat reviews, Linus had onlangs een interessante vergelijking) dat alle externe Thunderbolt gpu oplossingen zoveel kosten en zoveel overhead (performanceverlies ondanks voldoende theoretische bandbreedte) met zich meebrengen dat dit gewoon geen realistische optie is voor een mainstream product.

STEL
dat Nintendo morgen een dock uitbrengt met de zelfde grafische hardware als een Xbox One X, voor de zelfde prijs (ja, 500 euro. Dat gaat het echt wel kosten. Dat kost een lege Thunderbolt graphics dock al, ik voel me reeel als ik zeg dat Nintendo voor dit bedrag een GPU erbij kan leveren.). Ze mogen en kunnen de Thunderbolt implementatie gebruiken met alle huidige Switches.

Dan nog heb je door de performanceverlies amper betere (grafische) performance als een gewone PS4. Die je voor 200 euro koopt. Terwijl de Switch+SuperDock(tm) op 800 komt samen. En dan heb je nog steeds de zelfde <alles behalve gpu> performance die je met je huidige dock nu ook krijgt. Dus nog steeds geklaag van developers dat het zo moeilijk is om hun games te porten en dus nog steeds geklaag van Nintendo fans dat het zoveel duurder is voor minder performance als de concurrentie.

Niks veranderd. Behalve de inhoud van je portemonnee als je er toch in trapt :+

DUBBEL STEL
dat Nintendo dit toch voor 200 euro minder kan leveren (300 euro voor SuperDock(tm)). Niks veranderd. Bovenste verhaal gaat nog steeds op.
Wat ik bedoel is dat USB-C fysiek het wel zou aankunnen, maar dat is maar een klein deel van het USB systeem. Intern moeten alle andere componenten, zoals bijvoorbeeld de USB controller, de verschillende bussen, ook dit soort snelheden aankunnen om Thunderbolt(of een eigen andere implementatie) te ondersteunen. Ik weet vrijwel zeker dat de ARM en de componenten eromheen dit niet kunnen. Dat de fysieke connector USB-C is zegt niets over de theoretische throughput.

• ndonkersloot
NMe schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 19:27:
[...]

Een deurtje dat in de weg zit klinkt als iets dat aardig voldoet aan "interferentie," afhankelijk van het materiaal van die deur.
Deurtje is van eikenhout.
Bedankt iedereen voor de comments, zal eens contact zoeken met Nintendo om te kijken wat zij zeggen.

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

NMe schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 21:29:
[...]

Het enige probleem is dat dat onmogelijk is. De hardware in de Switch staat tenslotte al vast, dus zonder een nieuwe versie van het product uit te brengen is zo'n soort accessoire op de markt brengen gewoon niet te doen. De mate van performance die nodig is om zoiets te laten werken met een custom protocol is gewoon niet te halen door 't ding in software iets anders te laten doen; daar heb je dedicated hardware voor nodig.

Verwijderd

Er was hier *knip* iemand die beweerde dat Nintendo hier niks op verdient.....

[ Voor 5% gewijzigd door Chaoss op 14-07-2017 11:18 ]

• Thomas
  • Niet online
Het zou wel prettig zijn om de Switch door middel van een dock wat meer power te geven, maar ik denk niet dat het gaat gebeuren. Weet ook niet of ik het nou nodig vind eerlijk gezegd.

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-11 14:34
OMX2000 schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 20:41:
[...]

Ik verwacht eerder dat Nintendo met een Tegra X2 switch komt. Deze kan je dan los kopen zonder dock en joycons en je huidige dock blijven gebruiken.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

keepitfrosty schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 11:36:
[...]

Ik verwacht eerder dat Nintendo met een Tegra X2 switch komt. Deze kan je dan los kopen zonder dock en joycons en je huidige dock blijven gebruiken.
We hebben het hier over Nintendo. Die komen niet met een semi-upgrade van bestaande hardware. Dat hebben ze voor de 3DS gedaan maar eigenlijk het enige merkbare wat ze daarmee gedaan hebben is de controls verbeterd, en er komen vrijwel geen games uit die die nieuwe controls nodig hebben. Het enige wat je als fabrikant doet door zo'n tussenrelease te doen is je fanbase doormidden splitsen waarbij je alsnog legacy én nieuwe hardware moet ondersteunen...

• keepitfrosty
NMe schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 11:53:
[...]

We hebben het hier over Nintendo. Die komen niet met een semi-upgrade van bestaande hardware. Dat hebben ze voor de 3DS gedaan maar eigenlijk het enige merkbare wat ze daarmee gedaan hebben is de controls verbeterd, en er komen vrijwel geen games uit die die nieuwe controls nodig hebben. Het enige wat je als fabrikant doet door zo'n tussenrelease te doen is je fanbase doormidden splitsen waarbij je alsnog legacy én nieuwe hardware moet ondersteunen...
Tijden veranderen (Zie MS en Sony). Ik verwacht dat ze dat deze keer wel gaan doen.
NMe schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 11:59:
[...]

Ja, want die plannen zijn goed ontvangen door de fans. :P
Ow? Niet? Ik vind het anders een goede zet. Je splitst de userbase niet want alle games kan je blijven spelen alleen op de ene wat mooier dan op de andere.

[ Voor 22% gewijzigd door keepitfrosty op 14-07-2017 12:02 ]

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

keepitfrosty schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 11:57:
[...]

Tijden veranderen (Zie MS en Sony).
Ja, want die plannen zijn goed ontvangen door de fans. :P

Verwijderd

[...]

De New 3DS was meer dan alleen een "controls" update. De CPU en GPU van de New 3DS zijn ongeveer 2x die van de oude 3DS. En er zijn meerdere games die hier mee om kunnen gaan. (Denk aan Pokémon Sun / Moon, Smash Bros) en er zijn idd nieuwe knoppen toegevoegd (werken in nog meer games) en NFC is ingebouwd. En ja er zijn ook een paar exclusieve New 3DS games (Xenoblade Chronicles 3D, alle SNES VC, en nog een paar indie games).

Dit hebben ze ook bij de DSi gedaan. En bij de originele GameBoy (de GameBoy Color). Bij de thuisconsoles hebben ze het echter nog niet gedaan. Maar ja de Switch is ook deels een handheld. Dus een mid-gen upgrade zie ik, persoonlijk, wel gebeuren.

• Sokkeh
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-11 15:36
vind het echt zon OMG HIER GRAAG WAT AANDACHT FILMPJE,

aangezien die docks die hij aandraagt allemaal 60 euro kosten zonder een adapter e.d. dus ben je uiteindelijk net zo veel kwijt als de nintendo dock. en dan zijn het ook nog kickstarter campagnes -___-

• Thomas
  • Niet online
Sokkeh schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 12:12:
[...]

vind het echt zon OMG HIER GRAAG WAT AANDACHT FILMPJE,

aangezien die docks die hij aandraagt allemaal 60 euro kosten zonder een adapter e.d. dus ben je uiteindelijk net zo veel kwijt als de nintendo dock. en dan zijn het ook nog kickstarter campagnes -___-
Heel interessant is het inderdaad niet. Komt er op neer dat de gewone dock duur is, de rest kickstarters die een S8 dock rebranden en ook duur zijn. Ohja, en in october komt die dock van Nyko maar die mist weer poorten.

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:43
[...]

New 3DS vergeten zeker?

• Thomas
  • Niet online
Die bedoelt 'ie.

• outlandos
Ohja, nou daar zat anders een nieuwe cpu, gpu en 3d-techniek in verwerkt.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

outlandos schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 18:16:
[...]

Ohja, nou daar zat anders een nieuwe cpu, gpu en 3d-techniek in verwerkt.
Klopt, maar die worden slechts in een handvol games echt gebruikt, juist omdat niemand de enorme install base van de eerste 3DS tegen de schenen wil schoppen.

• Fylax
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 20-09 13:39
Wat vinden we van Death Squared?

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-11 21:57

Sméagol

Master of Mayhem

[...]

Zoals al gezegd heeft Nintendo dit al verschillende keren gedaan.
En je hoeft niks te splitsen als je de upgrade simpel houdt.
Zelf zit ik wel degelijk te wachten op een Nintendo Switch pro die docked gegarandeerd 1080p en 60 fps voor alle games doet, een goeie joy-con mét dpad heeft, en genoeg memory om ingebouwde (voice)chat en andere friendlist gerelateerde apps kan draaien.
Verwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 12:11:
[..]
Bij de thuisconsoles hebben ze het echter nog niet gedaan.
[..]
Afbeeldingslocatie: https://vignette3.wikia.nocookie.net/nintendo64/images/6/63/Memoryexpansionpak_box.jpg/revision/latest?cb=20120909221748
Fylax schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 19:15:
Wat vinden we van Death Squared?
Ik heb er nog geen ervaring mee, maar ik heb er ook naar gevraagd op een Nintendo forum waar ik kom, en het blijkt dat Nintendolife een positieve review er over geschreven heeft. Lijkt een beetje dezelfde doelgroep te hebben als Snipperclips, een co-op puzzel game die makkelijk op te pakken is. Dus inmiddels heb ik zelf wel interesse, maar 't heeft geen haast. Heb net Disgaea gekocht, 2 pre-orders klaar staan (Mario and Rabbids en Mario Odyssey), en ik ga zeer waarschijnlijk Splatoon 2 halen volgende week.

Make lovecraft not warcraft.

Verwijderd

Dat was een uitbreiding van de console, niet een revisie ervan ;)

• Thomas
  • Niet online
De DS kreeg bijvoorbeeld ook upgrades maar daar werd ook niks mee gedaan. Denk dat er misschien wel een keer een 'nieuwe' Switch komt, of bijvoorbeeld een nieuwe dock, maar het zou oliedom zijn om de playerbase echt te splitsen of de 'nieuwe' Switch incompatible te maken met de huidige accessoires.

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

Verwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 20:02:
[...]

Dat was een uitbreiding van de console, niet een revisie ervan ;)
Maar 't deed functioneel hetzelfde. Er kwamen games voor uit die er beter uitzagen mét dat ding, en zelfs een enkeling waarvoor het vereist was.

Wat ik overigens ook geen verkeerd idee vind, iets wat ook al genoemd is hierboven, i.p.v een Switch pro, een dock pro, met een ingebouwde gpu en eventueel andere upgrades. Maar ik heb geen idee of dat technisch mogelijk is met de connecties die de Switch heeft. Eerlijk gezegd een gemiste kans als dat niet zo is.

• nielsvv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 05-11 22:48

nielsvv

100% Afol

Vandaag ook eindelijk mijn Switch binnen gekregen samen met Mk8d en Lego City.
Nu zie ik dat er op de stekker 2 verschillende output spanningen/stromen staan. Hoe kan dit? Hangt toch maar 1 kabel aan de stekker...

Bricklink Store - Steam

• hcQd
  • Laatst online: 22:03
@nielsvv Nintendo gebruikt voor de Switch USB-PD. Standaard levert de voeding 5V, maar zodra hij daartoe opdracht krijgt schakelt deze over op 15V.

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Sméagol schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 20:16:
[...]

Maar 't deed functioneel hetzelfde. Er kwamen games voor uit die er beter uitzagen mét dat ding, en zelfs een enkeling waarvoor het vereist was.
Verschil is wel dat als 't vereist was, je 't ding er bij kreeg.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

CyBeR schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 20:42:
[...]

....en dat het een uitbreiding was, en niet een geheel nieuw apparaat.

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

CyBeR schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 20:42:
[...]

Nou nee hoor. Al was er een optie om Perfect Dark te spelen zonder dat ding, kon je vrij weinig.
NMe schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 20:52:
[...]

....en dat het een uitbreiding was, en niet een geheel nieuw apparaat.
Maar 't is in beide gevallen een upgrade, die optioneel is.

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Sméagol schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 20:59:
[...]

Nou nee hoor. Al was er een optie om Perfect Dark te spelen zonder dat ding, kon je vrij weinig.
De enige spellen die ik ooit had die dat nodig hadden, zat er een bij in de doos. Allicht in het begin, toen dat verhaal net nieuw was. Bij sommige andere (Rayman?) was 't optioneel, daar werd 't gewoon wat mooier van.

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

CyBeR schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 21:09:
[...]

De enige spellen die ik ooit had die dat nodig hadden, zat er een bij in de doos. Allicht in het begin, toen dat verhaal net nieuw was. Bij sommige andere (Rayman?) was 't optioneel, daar werd 't gewoon wat mooier van.
Ik had alleen Donkey Kong mét expansion pack (en irritant dat ik dat vond, want ik had er al één).
Net gechecked, Majora's Mask blijkt ook een expansion pack nodig te hebben, en daar zat er geen bij. Perfect Dark dus ook niet.

In ieder geval, ik zou een dock pro met gpu een elegantere oplossing vinden, maar ik zie dat niet zo snel gebeuren. Een Switch pro over 3 jaar ofzo, lijkt me aannemelijker, en op zich ook prima. Ik heb door de jaren heen verschillende upgrades gekocht..
- De N64 expansion pack (zag je al aankomen natuurlijk)
- GBA -> GBA micro
- DS lite -> DSi
Een Switch pro zou ik dus ook meteen halen.

• Thomas
  • Niet online
Tenzij m'n Switch kapot gaat en ik er nog wel een wil zou ik zelf nooit zo'n upgrade halen. De DSi heb ik eigenlijk nooit begrepen, had ook een lite, maar op camera's na en ik geloof nog wat andere softwarematige extra's had dat ding niets boven een lite (en je kon er geen GBA games meer mee spelen).

Denk in ieder geval zeker niet dat Nintendo de markt zal splijten door een Switch pro á la PS4 pro of Xbox One X uit te brengen. Zoals ze nu eigenlijk altijd hebben gedaan met bijv. de DS, GBA, zullen ze hoogstens iets uitbrengen wat leuk is als je op dat moment een Switch wil kopen, maar een upgrade niet echt waard is.

[ Voor 18% gewijzigd door Thomas op 15-07-2017 11:20 ]

• Pandorian
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 17:25
Na 11 jaar trouwe dienst heeft de Wii gisteren plaats gemaakt voor de Switch.
Heeft fysiek plaats moeten maken, had geen stopcontact meer over en geen plaats op de te kast....

12 Switch gedownload, Zelda en Mario Kart heb ik al op de Wii-U. Vraag me nu wel af, wat nu....

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:54

Phydomir

Dennis

Had je je dat niet beter af kunnen vragen voordat je hem kocht?

Volgende week Splatoon 2 maar als je Mariokart en Zelda al hebt dan is het tot doe tijd kijken hoe mooi hij er uitziet ;)

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:15
Pandorian schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 11:50:
Na 11 jaar trouwe dienst heeft de Wii gisteren plaats gemaakt voor de Switch.
Heeft fysiek plaats moeten maken, had geen stopcontact meer over en geen plaats op de te kast....

12 Switch gedownload, Zelda en Mario Kart heb ik al op de Wii-U. Vraag me nu wel af, wat nu....
En nu...releases voor de komende tijd in de gaten houden? Splatoon 2, Mario Odyssee. Rayman legends, Fifa switch, yooka laylee? Net wat je smaak is, qua content komt dat wel goed met de switch O+

• Pandorian
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 17:25
True! Maar goed omdat ik alles van Nintendo heb / had, was het maar een kleine stap.

En dat heb ik me al weken afgevraagd, maar bij de winkel in de buurt bleef hij op voorraad liggen, could not resist....

Mario Odyssee ziet er wel goed uit indeed.

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:03
Pandorian schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 11:50:
Vanavond Splatfest demo (18:00-22:00).

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• Thomas
  • Niet online
Pandorian schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 12:34:
True! Maar goed omdat ik alles van Nintendo heb / had, was het maar een kleine stap.

En dat heb ik me al weken afgevraagd, maar bij de winkel in de buurt bleef hij op voorraad liggen, could not resist....

Mario Odyssee ziet er wel goed uit indeed.
Je kunt ARMS ook proberen, en zoals al gezegd volgende week Splatoon 2 :).

• Jimijames75
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13:14
Wie heeft er voor mij een goede tip voor een screenprotector tegen de spiegeling bij fel licht. Voor bescherming heb ik m niet echt nodig.

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:06
Jimijames75 schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 15:29:
Wie heeft er voor mij een goede tip voor een screenprotector tegen de spiegeling bij fel licht. Voor bescherming heb ik m niet echt nodig.
Zoeken naar een matte screenprotector wellicht?

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• ndonkersloot
Nog een klein uurtje, wie gaat de testfire allemaal spelen? Ben benieuwd!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Ik ben van de partij.

• RayNbow
#TeamIceCream, let's go! :p

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

It's on!

• KoensSocialL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-10 01:46

KoensSocialL

Mezelf.

Splatoon plein is ook van modus veranderd! Mooi!

K.W.

• RayNbow
Hmm, volgens mij zijn er te weinig Team Cake spelers... :p

• ndonkersloot
Team ice ook heb ik het idee.... Moet lang wachten op 8 spelers

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Wel even wennen aan die andere controls tov splat1. En ik snap nog niet hoe je dat dashen met de dualies doet.

• RayNbow
CyBeR schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 18:14:
Wel even wennen aan die andere controls tov splat1. En ik snap nog niet hoe je dat dashen met de dualies doet.
Springen+richting tijdens het schieten.

Edit: ZR+B+<up/down/left/right> dus.

[ Voor 7% gewijzigd door RayNbow op 15-07-2017 18:17 ]

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Ah ja

• KoensSocialL

KoensSocialL

Mezelf.

Heb al aantal keer moeten spelen tegen mensen van mijn eigen team (Ijs) best erg dat het zolang kan duren :/

K.W.

• RayNbow
KoensSocialL schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 18:58:
Heb al aantal keer moeten spelen tegen mensen van mijn eigen team (Ijs) best erg dat het zolang kan duren :/
Probleem is de kleine playerbase plus de enorme scheve verhouding tussen cake en ijs.

• KoensSocialL

KoensSocialL

Mezelf.

Straks wordt er omgeruild van locaties:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DEyvtSrUAAAdqXB.jpg

K.W.

• michaeltjeh1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20:27
Spelen jullie met de bewegingen van je joycons aan?

• marcelproust
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12-04 01:41
RayNbow schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 19:00:
[...]

Probleem is de kleine playerbase plus de enorme scheve verhouding tussen cake en ijs.
Te begrijpen, het is zomer in Europa; en liggen ze in Azië nu niet te maffen?

• KoensSocialL

KoensSocialL

Mezelf.

marcelproust schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 19:56:
[...]

Te begrijpen, het is zomer in Europa; en liggen ze in Azië nu niet te maffen?
Japan heeft Pop vs Rock gehad daarstraks. Rock heeft gewonnen overigens.
Amerika is straks pas aan de buurt.

K.W.

• ndonkersloot
Ben blij dat ik de testfire heb gespeeld, had erg hoge verwachtingen maar kom er achter dat het toch niet helemaal mijn game is.

• keepitfrosty
Tiwazz schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 20:43:
Ben blij dat ik de testfire heb gespeeld, had erg hoge verwachtingen maar kom er achter dat het toch niet helemaal mijn game is.
Wel geinig maar niet heel bijzonder. Wel leuker dan ik had gedacht trouwens.

[ Voor 10% gewijzigd door keepitfrosty op 15-07-2017 21:48 ]

• Url
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21-05 20:46

Url

rechargingshow.com

Misschien rare vraag, maar als ik Mario Kart bestel bij amazon.de is deze dan gewoon in engels te spelen? Kan het nergens snel terug vinden. Iemand hier ervaring mee voor de switch?

Rechargingshow | rechargingshow.com

• conodihno1
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:16
Deze komt vrijdag zeker in huis. Jammer dat m'n interesse niet gewekt werd op de Wii U ... zo te zien toch wat gemist :)

• RayNbow
Url schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 22:08:
Misschien rare vraag, maar als ik Mario Kart bestel bij amazon.de is deze dan gewoon in engels te spelen? Kan het nergens snel terug vinden. Iemand hier ervaring mee voor de switch?
Sprachen
Japanisch, Englisch, Französisch, Deutsch, Italienisch, Spanisch, Niederländisch, Portugiesisch, Russisch

Verwijderd

Url schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 22:08:
Tot dusver zijn alle Nintendo games voor de Nintendo Switch meertalig met alle talen uit alle regio's. Splatoon 2 lijkt een verschillende versie te krijgen per regio, dus is daarmee de eerste uitzondering. Ondanks dat kan je rustig Splatoon 2 in Duitsland kopen, want heel de EU heeft dezelfde versie :)

Het doosje (de tekst er op) zal wel in het Duits zijn, maar zolang je de Switch op Nederlands of Engels zet krijg je ook gewoon Nederlands of Engels. (Niet alle games zijn in het Nederlands beschikbaar; het spel is dan in het Engels)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2017 01:43 ]

• michaeltjeh1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20:27
Ik heb me gister goed vermaakt met splatoon 2 begon om 19:00 en om 21:30 stopte ik ermee erg vermakelijke game team Ice was wel all over the place

• ndonkersloot
Is er een mogelijkheid om te zien hoe lang je een bepaald spel gespeeld hebt? Wil graag weten hoeveel uurtjes er al in Zelda zit :).

• RayNbow
Tiwazz schreef op zondag 16 juli 2017 @ 13:24:
Is er een mogelijkheid om te zien hoe lang je een bepaald spel gespeeld hebt? Wil graag weten hoeveel uurtjes er al in Zelda zit :).
Op je profiel klikken en naar je profiel tab gaan. Daar zie je Play Activity (met een nauwkeurigheid van 5 uur, naar beneden afgerond).

• Thomas
  • Niet online
Je moet de game wel minimaal 10 dagen in bezit hebben, anders toont 'ie 'first played x days ago'.

• Kasparov
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-11 00:18
Ik heb gisteravond helaas niet kunnen spelen. Zat er helemaal klaar voor, maar m'n nat type was te strict.
Al jaren met pc gaming nergens last van, maar nu wel op m'n switch.
Gisteravond heb ik de hele avond bezig geweest en vanochtend weer. Uiteindelijk vandaag om 10 voor half 1 alles goed ingesteld.
Komt er toevallig nog een testfire?
Nouja, kan ik nu in ieder geval andere spellen spelen. Beetje jammer dat ik nog niet eerder Mario Kart online had proberen te spelen, dan had ik het eerder al opgelost.

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Prodigy.NL schreef op zondag 16 juli 2017 @ 13:53:
Aangezien het volledige spel volgende week vrijdag uit komt is die kans klein.

• RayNbow
Prodigy.NL schreef op zondag 16 juli 2017 @ 13:53:
Misschien. Voor Splatoon 1 waren er voor launch twee testfires (9 mei en 23 mei in 2015). In 2016 werd er een Summer Testfire gehouden. Het kan dus, maar ik zou niet op korte termijn eentje verwachten.

• Thomas
  • Niet online
Niet als de game uitkomt toch? Mocht je het echt niet zeker weten, koop 'm fysiek en als het je niet bevalt verkoop je hem met 5-10 euro verlies.

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
rudyman85 schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 12:24:
[...]

En nu...releases voor de komende tijd in de gaten houden? Splatoon 2, Mario Odyssee. Rayman legends, Fifa switch, yooka laylee? Net wat je smaak is, qua content komt dat wel goed met de switch O+
Vergeet Mario + Rabbids Kingdom Battle niet ;)

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:27
Ik heb het afgelopen weekeinde een Anker 26800 PD binnengekregen. Helaas is deze momenteel niet in Nederland te verkrijgen, maar via amazon uit Duitsland laten komen. Zal in de komende week mijn ervaringen delen.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:09
Cardinal schreef op maandag 17 juli 2017 @ 16:20:
Ik heb het afgelopen weekeinde een Anker 26800 PD binnengekregen. Helaas is deze momenteel niet in Nederland te verkrijgen, maar via amazon uit Duitsland laten komen. Zal in de komende week mijn ervaringen delen.
Ben normaal groot fan van Anker, maar vind ze vrij prijzig en langzaam deze keer. Toen ik er naar zocht was deze zo goed als niet verkrijgbaar en nu zitten ze rustig €20 boven de concurrentie. Ben dan ook voor een RAVpower 26800 mah gegaan met USB-C. Net een blok beton, maar werkt perfect _/-\o_

• nielsvv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 05-11 22:48

nielsvv

100% Afol

Zetten jullie je Switch volledig uit na het spelen of enkel in slaapstand?

Bricklink Store - Steam

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
Slaapstand

Haters everywhere but I don’t really care

• outlandos
Hier ook slaapstand.
Pagina: 1 ... 75 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is een [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen -topic.
Er is een Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic", discussie over prijzen en bestellingen hoort daar thuis.

Er is ook een Super Mario Odyssey topic!