Zo juist Disgaea besteld, die wilde ik nog.. Maar ik zag 'm niet in de pricewatch staan. Dus toen maar op de officiële UK site besteld van NIS America. After the fact toch nog even gekeken op Nedgame die hier wel 'ns genoemd wordt (heb er zelf nog nooit besteld), staat ie daar dus gewoon tussen (waarom staat Nedgame niet in de pricewatch?). Ik dacht aan cancelen, want alles uit de UK heeft belachelijke verzendkosten, maar toch maar even de pound conversie gechecked, blijkt 't zelfs nét goedkoper te zijn, ondanks de verzendkosten.
Splatoon wordt ook waarschijnlijk gehaald, ondanks de controls die ik shit vind, hopenlijk geven ze meer opties, of wen ik er aan.. Maar de game zelf lijkt me erg leuk (mjah "lijkt", het bevalt me wel na de testfire en Splatfest), de hele stijl bevalt me wel, maar ik had al interesse in de originele game.
Arms komt er ook nog wel in uiteindelijk, maar ik weet niet wanneer. De testpunch beviel zeker, maar andere games hebben nou net meer prioriteit. In tegenstelling tot Splatoon, bevielen de (motion) controls wel, maar Splatoon heeft gewoonweg meer content.
Misschien wordt 't kiezen tussen Splatoon en Arms, maar ik ga ze niet tegelijkertijd halen. Één van de twee komt een paar maanden later wel dan.
Mario+Rabbids wordt ook gepre-ordered, zodra Ubisoft support me eindelijk aan zo'n discount code helpt, want ik krijg 't echt niet voor elkaar.
Mario Odyssey is al gepre-ordered.
Wat betreft de "grote" fysieke games ben ik dan wel zo'n beetje klaar voor 2017, afgezien van Yooka Laylee die natuurlijk nog geen releasedatum heeft (ik weet eigenlijk niet eens of er een fysieke release komt, maar ik verwacht van wel, en in 2017).
Er zijn nog wel een zooi indie games die ik van plan ben binnen te halen. Dandara en Flipping death kan ik me herinneren van de Nindies Direct. Na Blaster Master 0 en Mighty Gunvolt Burst koop ik waarschijnlijk alles van Inticreates. En er zullen nog wel andere dingen zijn, inclusief spul wat al in de e-shop staat maar waar ik nog niet aan toe gekomen ben.
Make lovecraft not warcraft.