Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 73 ... 126 Laatste
Acties:
  • 615.684 views

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Evernote schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 07:12:
[...]

Kleiner dan de kans dat je de Staatsloterij wint vrees ik..

Voor de "Pro" gamers is er de Pro Controller met normale D-pad. De Joy-cons zijn ontworpen om met één setje Joy-cons met 2 personen te kunnen spelen en daarom "moeten" ze zo identiek mogelijk zijn.
[afbeelding]
Ik acht die kans iets groter, wanneer de VC beschikbaar komt zal het pas echt duidelijk worden dat mobiel retrogamen vrijwel onmogelijk is met de huidige joycon. Het zou mij verbazen als Nintendo niet in dat gat springt, anders zullen wellicht 3rd party's daarin gaan voorzien.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-11 21:19
Hmm... Misschien zijn het dan maar wat indianen verhalen en moet ik er toch maar een kopen.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:21
Evernote schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 07:12:
[...]

Kleiner dan de kans dat je de Staatsloterij wint vrees ik..

Voor de "Pro" gamers is er de Pro Controller met normale D-pad. De Joy-cons zijn ontworpen om met één setje Joy-cons met 2 personen te kunnen spelen en daarom "moeten" ze zo identiek mogelijk zijn.
[afbeelding]
De pro controller vind ik erg lastig om te gebruiken in handheldmode. Misschien met wat ducktape :+ Zelf hoop ik ook op een "pro"Joycon set. Ik snap het hele idee er achter, maar ik blijf hopen op een "pro"versie en dan het liefst met een betere grip als we toch bezig zijn ;) Ik krijg redelijk snel kramp in mijn handen met de Switch, maar ja ik heb vaker problemen met ontwerpen van Nintendo (mijn handen zijn helaas niet rechthoekig).

[ Voor 9% gewijzigd door Beakzz op 08-07-2017 12:48 ]

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Magic schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 11:58:
[...]

Ik acht die kans iets groter, wanneer de VC beschikbaar komt zal het pas echt duidelijk worden dat mobiel retrogamen vrijwel onmogelijk is met de huidige joycon. Het zou mij verbazen als Nintendo niet in dat gat springt, anders zullen wellicht 3rd party's daarin gaan voorzien.
Waarom zou mobiel oudere games spelen volgens jou niet werken? Het enige dat die joycons niet hebben en oudere controllers wel is analoge triggers, en die gaat de Switch echt vrijwel zeker nooit krijgen.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Magic
  • Niet online
NMe schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 13:31:
[...]

Waarom zou mobiel oudere games spelen volgens jou niet werken? Het enige dat die joycons niet hebben en oudere controllers wel is analoge triggers, en die gaat de Switch echt vrijwel zeker nooit krijgen.
Misschien niet helemaal duidelijk uit mijn reactie, maar ik bedoel de 8 en 16-bit generatie, en die spelen gewoon erg lastig zonder een fatsoenlijke d-pad. De analoge triggers had ik nog niet eens bij nagedacht, maar ook daarin zou het me niet verbazen als er een 2e generatie joycon komt.

Maargoed, voorlopig blijft het speculeren, het lijkt me echter erg sterk dat er geen markt voor is, en dat nintendo zo'n markt aan zich voorbij zou laten gaan.

[ Voor 11% gewijzigd door Magic op 08-07-2017 13:42 ]

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik denk dat ze voorlopig de markt niet nog meer willen verwarren/vervuilen met nóg meer accessoires. Voor nu is iedereen nog druk genoeg met extra controllers kopen zonder dat er nieuwe features aan worden toegevoegd. Nog los van het drama met games die die speciale controller dan al dan niet nodig hebben...

• Evernote
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08:05
Magic schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 13:41:
[...]

Misschien niet helemaal duidelijk uit mijn reactie, maar ik bedoel de 8 en 16-bit generatie, en die spelen gewoon erg lastig zonder een fatsoenlijke d-pad. De analoge triggers had ik nog niet eens bij nagedacht, maar ook daarin zou het me niet verbazen als er een 2e generatie joycon komt.

Maargoed, voorlopig blijft het speculeren, het lijkt me echter erg sterk dat er geen markt voor is, en dat nintendo zo'n markt aan zich voorbij zou laten gaan.
Hebben we het dan over hetzelfde bedrijf? Nintendo dat een beperkte oplage NES en SNES mini's maakt ondanks de enorme vraag?

Geld verdienen is voor weinig bedrijven zo makkelijk en toch laten ze de kans links liggen.

Een d-pad had inderdaad fijn geweest maar Nintendo zal zoals @NMe zei de markt niet verder willen verwarren met een Joycon Pro of een Joycon Classic.

Als je een goede grip koopt kun je al die oude games namelijk met de thumbstick spelen en heb je alle knoppen die je nodig hebt inclusief 2 schouderknoppen. Denk dus dat Nintendo geen reden ziet om een Joycon van een d-pad te voorzien.

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Zo, vandaag Splatoon 2 maar eens bekijken. Gisteren avond nog even lekker lopen karten met wat lui, blijft mooi :).

W.b.t. die controllers, zie zelf het nut van een JC met d-pad niet zo in. Die van de Pro is best wel ruk inderdaad, maar goed, denk dat Nintendo zich met de Switch (nu nog) niet zo heel erg richt op mensen die graag oudere games spelen waarvoor een goede d-pad nodig is. Ik behoor i.i.g. totaal niet tot die doelgroep. Er zijn inmiddels ook aardig wat 3rd party controllertjes die daar meer geschikt voor zijn.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Evernote schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 14:50:
[...]

Hebben we het dan over hetzelfde bedrijf? Nintendo dat een beperkte oplage NES en SNES mini's maakt ondanks de enorme vraag?
De vraag naar NES Mini's was pas echt duidelijk nadat de productie al grotendeels stil lag, AFAIK. De SNES Mini krijgt vast een grotere oplage maar nu willen veel retailers weer geen pre-orders aannemen om geen mensen boos te maken als er te weinig geleverd wordt. Dat gezegd hebbende is het sowieso een tijdelijk product, een soort collector's item. Die blijven ze inderdaad niet onbeperkt maken. :)

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-11 03:32

Turfschipper

Hup NAC

Lees zovaak dat mensen helemaal wild zijn van die pro controller, regelmatig lees ik zelfs beste controller ooit.

En de D-pad is kut.... Dat rijmt toch niet met elkaar?

Ik hoop ook op een joy con met andere knoppen configuratie. En zie dat juist wel gebeuren. Zie wel meer van dergelijke accesoires komen. Misschien rechts een met een balletje erin, of een muismatje voor je duim of zo voor een bepaalde game. Er is genoeg te verzinnen. En nu kan het, waarom daar dan geen gebruik van maken.

Veel zal niche zijn, maar denk dat een linker joycon met een echt super goede D-pad plus plaatsing zal gaan verkopen als een malle.

Verwijderd

Ik heb eigenlijk nog niet gelezen dat er iets mis zou zijn met de d-pad.

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
De D-Pad is wat te gevoelig, je hebt regelmatig als je één richting op drukt dat er ook een andere richting geregistreerd wordt. Dit is afhankelijk van het soort spel wat je speelt een irritatie tussen "merk het niet eens" of in een rage je controller door je tv gooien :+

Verder is het qua ergonomie inderdaad een hele fijne controller. Wat mij betreft (na een tijd met alle first party opties te hebben gespeeld) tipt ie nog net niet aan die van de Xbox One, maar is een close second.

Verwijderd

Turfschipper schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 19:43:
Lees zovaak dat mensen helemaal wild zijn van die pro controller, regelmatig lees ik zelfs beste controller ooit.
De beste controller blijft de Wavebird voor de GameCube.

Verwijderd

BlackMage schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 19:59:
De D-Pad is wat te gevoelig, je hebt regelmatig als je één richting op drukt dat er ook een andere richting geregistreerd wordt. Dit is afhankelijk van het soort spel wat je speelt een irritatie tussen "merk het niet eens" of in een rage je controller door je tv gooien :+
Hier heb ik nou echt compleet geen last van met mijn Pro Controller.

Voor mij is het IMHO de beste controller na de originele GameCube controller. (niet de wavebird; die was groot, zwaar en had geen rumble)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2017 23:24 ]

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Verwijderd schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 23:15:
[...]

Hier heb ik nou echt compleet geen last van met mijn Pro Controller.
Zou dit een fout zijn die in de Pro Controller van Splatoon zou kunnen zijn opgelost? (Lees nieuwe lichting van controllers)

• BlackMage
BinaryRun schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 23:18:
[...]

Zou dit een fout zijn die in de Pro Controller van Splatoon zou kunnen zijn opgelost? (Lees nieuwe lichting van controllers)
Dat kan, enige manier om daar achter te komen is door te wachten.

Veel mensen hebben hier 'last' van, maar ik betwijfel of Nintendo dit ook bevestigd. Een vergelijkbare situatie was met de eerste Dual Shock 4 controllers die heel snel gingen slijten. Op een gegeven moment had Sony het probleem opgelost en de manier om zeker te weten dat je een goede kreeg was om een alternatieve kleur te kopen of een bundel ps4 te nemen met een nieuw spel.

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:44
Verwijderd schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 19:52:
Ik heb eigenlijk nog niet gelezen dat er iets mis zou zijn met de d-pad.
Ik heb hier ook nergens last van.

Wel prefereer ik de SNES30 controller bij games als Cave Story en Wonderboy. Speelt heerlijk zo.

• -Cn-
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-10 12:50
Ik heb er wel last van. Af en toe als ik in BotW een ander wapen of bow wil pakken (Dpad Right) kom ik uit bij me Runes (Dpad Up). Paar keer gehad dat ik echt even 1 á 2 seconden kortsluiting in me hoofd had omdat mijn acties niet overeenkwamen met wat er in-game gebeurde. Best apart

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:01

Phydomir

Dennis

Geen probleem met mijn pro tot ju toe. Ligt heel fijn in de hand en ik vind hem minstens net zo goed als de DS4 welke mijn persoonlijke favoriet is.
Ik zal ook in "oude" games niet zo snel de dpad gebruiken omdat ik persoonlijk de analoge stick net zo makkelijk vind.
Wat betreft de joy cons vind ik het per spel verschillend. Mario kart speelt prima maar Zelda vind ik wat minder.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:36
Iemand Flip Wars al aangeschaft?

Ziet eruit als vermakelijk spelletje :)

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Stidge
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 06-10 10:35
Zerora schreef op zondag 9 juli 2017 @ 12:18:
Iemand Flip Wars al aangeschaft?

[video]

Ziet eruit als vermakelijk spelletje :)
Ja, voor een euro of 2-5. Ziet er veel te gimmicky uit. De basis is op een paneeltje rammen, maar ik zie er niet echt diepgang in om je langer dan een paar potje te boeien. Dat het is opgeleukt met items neemt niet weg dat de basis moves (lopen en springen) er ontzettend houtiger, traag en irresponsive uitzien.

Ik wacht wel wat meningen af maar mij lijkt het nu nog niks.

• Thomas
  • Niet online
Phydomir schreef op zondag 9 juli 2017 @ 08:58:
Geen probleem met mijn pro tot ju toe. Ligt heel fijn in de hand en ik vind hem minstens net zo goed als de DS4 welke mijn persoonlijke favoriet is.
Ik zal ook in "oude" games niet zo snel de dpad gebruiken omdat ik persoonlijk de analoge stick net zo makkelijk vind.
Wat betreft de joy cons vind ik het per spel verschillend. Mario kart speelt prima maar Zelda vind ik wat minder.
Vind de JC's in de grip eigenlijk heel goed te doen, los of in handheld is het inderdaad wat gepriegel af en toe.

• mfmeijer
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 05-06-2021
Ik vroeg me af of iemand deze oplossing voor de accu en de kickstand al eens heeft overwogen?
Ik ben nog aardig nieuw in het hele crowdfunding en weet niet goed of ik deze wel zou bestellen namelijk.
https://www.indiegogo.com...-nintendo-switch#/updates

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:35
mfmeijer schreef op zondag 9 juli 2017 @ 14:25:
Ik vroeg me af of iemand deze oplossing voor de accu en de kickstand al eens heeft overwogen?
Ik ben nog aardig nieuw in het hele crowdfunding en weet niet goed of ik deze wel zou bestellen namelijk.
https://www.indiegogo.com...-nintendo-switch#/updates
Crowdfunden = investeren. Er is geen enkele garantie dat het product kan worden ontwikkeld of dat het aan alle verwachtingen zal voldoen.

Een reeds gevestigde fabrikant als Nyko heeft zelf al een vergelijkbaar product aangekondigd (Power Pak for Nintendo Switch), maar er is nog geen exacte datum bekend.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

RayNbow schreef op zondag 9 juli 2017 @ 14:41:
[...]

Crowdfunden = investeren. Er is geen enkele garantie dat het product kan worden ontwikkeld of dat het aan alle verwachtingen zal voldoen.

Een reeds gevestigde fabrikant als Nyko heeft zelf al een vergelijkbaar product aangekondigd (Power Pak for Nintendo Switch), maar er is nog geen exacte datum bekend.
Dat ding heeft een net zo laffe kickstand als de Switch zelf, minder dan de helft van de capaciteit van dat ding op IndieGogo en je kan er geen extra cartridges in kwijt. Nou ben ik het met je eens dat je dat ding niet moet funden (want ik vind het wel een heel erg laag investeringstarget voor zo'n fysiek product) maar als 'ie er echt komt en z'n beloftes waarmaakt is 'ie zeker wel superieur aan dat ding van Nyko.

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06:06
Heb de switch nu 5 dagen en ben echt verrast hoe fijn deze console / handheld is. Wordt steeds weer omver geblazen door het prachtige beeld dat van dat kleine schermpje spat en het is zo makkelijk dat je overal kan spelen van de bank naar de wc naar in je bed haha heerlijk.

Merk wel dat ik uhm nog amper aan de tv heb aangesloten (door luiheid misschien) komt misschien omdat het beeldscherm van de switch zelf al zo goed is:) en zelda is echt geniaal

Playstation 5

• RayNbow

Verwijderd

Jammer dat ik Hyrule Warriors echt niet leuk vond, dus die ga ik niet halen. Ik ben niet bepaald fan van de Warriors achtige games.

• n2theb
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 14-11 10:33

n2theb

Tweakers Abonnee

Hoe kopen jullie je games op de Switch via de Nintendo shop of gewoon fysiek? En hoe kopen jullie in de Nintendo shop? Ik heb namelijk geen credit card.. Ik wil nog paar spellen kopen voor op vakantie, het liefst waar ik samen of tegen mijn vriendin kan spelen, zodat we bijvoorbeeld in het vliegtuig even kunnen lachen! :)

[ Voor 13% gewijzigd door n2theb op 10-07-2017 14:35 ]

• RayNbow
n2theb schreef op maandag 10 juli 2017 @ 14:34:
Hoe kopen jullie je games op de Switch via de Nintendo shop of gewoon fysiek?
Lange, single player games: fysiek.
De rest: eShop.
En hoe kopen jullie in de Nintendo shop? Ik heb namelijk geen credit card..
Met een creditcard. :p

(En soms met tegoedkaarten als ik die bijv. op een verjaardag gekregen heb.)
Ik wil nog paar spellen kopen voor op vakantie, het liefst waar ik samen of tegen mijn vriendin kan spelen, zodat we bijvoorbeeld in het vliegtuig even kunnen lachen! :)
Aanrader: Puyo Puyo Tetris demo (gratis).

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Hoe kopen jullie je games op de Switch via de Nintendo shop of gewoon fysiek?
Ging in eerste instantie voor fysiek (Zelda, Mario Kart 8 en Bomberman R), maar moet zeggen dat het me begint te irriteren om te wisselen van cartridge :+. Koop vanaf nu denk ik alleen maar limited editions en dergelijke fysiek.
En hoe kopen jullie in de Nintendo shop? Ik heb namelijk geen credit card..
Heb online goede ervaringen met igiftcards.nl mits je online tegoed wilt aanschaffen. Irl koop ik het meestal bij Primera.
Ik wil nog paar spellen kopen voor op vakantie, het liefst waar ik samen of tegen mijn vriendin kan spelen, zodat we bijvoorbeeld in het vliegtuig even kunnen lachen! :)
Mario Kart 8 is zeker leuk mits je die nog niet hebt. Anders eh Bomberman R of ARMS misschien :?

[ Voor 25% gewijzigd door blmp op 10-07-2017 14:53 ]

Patient gamer

• n2theb

n2theb

Tweakers Abonnee

RayNbow schreef op maandag 10 juli 2017 @ 14:39:
[...]

Lange, single player games: fysiek.
De rest: eShop.
Bedoel je hier Zelda en Mario kart?
RayNbow schreef op maanda 8) g 10 juli 2017 @ 14:39:
Aanrader: Puyo Puyo Tetris demo (gratis).
Thanks voor je tip. Had deze toevallig gisterenavond gespeeld en vond het leuk om te doen! Was wel even inkomen haha.
blmp schreef op maandag 10 juli 2017 @ 14:49:
[...]

Ging in eerste instantie voor fysiek (Zelda, Mario Kart 8 en Bomberman R), maar moet zeggen dat het me begint te irriteren om te wisselen van cartridge :+. Koop vanaf nu denk ik alleen maar limited editions en dergelijke fysiek.

[...]

Heb online goede ervaringen met igiftcards.nl mits je online tegoed wilt aanschaffen. Irl koop ik het meestal bij Primera.
Bedankt voor je tip voor igiftcards. Hier ga ik nader naar kijken wellicht handig om hier dus mijn aankoop te doen vooral omdat ik geen credit card tot mijn beschikking hebt. Zat al eerder te zoeken naar opties om dan digitaal een card te kopen maar had nog geen goede gevonden (zat eerst te zoeken op media markt etc.)

Ik herken je mening met het verwisselen steeds van de cartridge. Ik heb dit nu met mario kart en zelda waar ik dan moet wisselen.
blmp schreef op maandag 10 juli 2017 @ 14:49:
[...]
Mario Kart 8 is zeker leuk mits je die nog niet hebt. Anders eh Bomberman R of ARMS misschien :?
Arms en bomberman heb ik nog niet, ik las alleen over bomberman niet hele positieve berichten betreft de hoge prijs dat het kost.. Maar ik zal het in mijn achterhoofd meenemen!

[ Voor 11% gewijzigd door n2theb op 10-07-2017 15:01 ]

• RayNbow
n2theb schreef op maandag 10 juli 2017 @ 14:56:
[...]

Bedoel je hier Zelda en Mario kart?
Ik heb Zelda fysiek (net als I Am Setsuna).

Mario Kart heb ik uit de eShop. Dat is een multiplayerspel die ik graag als het me uitkomt kort wil kunnen spelen, zonder dat ik de moeite moet nemen om het spel te wisselen.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

n2theb schreef op maandag 10 juli 2017 @ 14:56:
Arms en bomberman heb ik nog niet, ik las alleen over bomberman niet hele positieve berichten betreft de hoge prijs dat het kost.. Maar ik zal het in mijn achterhoofd meenemen!
Bomberman is leuk voor de 30 euro die ik er laatst in de aanbieding voor betaald heb. De grootste problemen die mensen sinds release hadden hebben ze intussen ook opgelost met patches. Maar ik zou de volle prijs van ~50 euro er persoonlijk niet voor over hebben.

• EddoH
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Voor wat betreft dat cartridge wisselen; what were they thinking!? Tot nu toe hadden alle Nintendo consoles iets 'voldoenends' als je de cartridge erin klikte. Bij de Switch is het meer irritant gepriegel met een te sterk terugverend klepje en je merkt pas of de cartridge ver genoeg zit als je de cartridge loslaat...

Die werknemer die de table stand en dat klepje hebben verzonnen mogen ze wat mij betreft direct ontslaan :+

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:21
Fysiek heeft vele voordelen, doosjes leuk om uit te stallen, je kan je games verkopen en het is vrijwel altijd goedkoper. Het is zo'n vreselijk FWP, maar desondanks valt dat allemaal in het niet bij 'je hoeft geen cartridge te swappen' :X

Bij games waarbij ik niet zeker ben of ik zel leuk vind (arms is een interresante) of sp games met lage replay waarde zou ik fysiek overwegen, aan de andere kant, ik verkoop zelden tot nooit games, dus ja........

10 second ninja DONE

• Thomas
  • Niet online
Ik word ook redelijk gek van de cartridges. Zag dat op de devkit het gewoon een mooi weggewerkt gleufje zonder irritante kap was, als ze dat nou hadden gehouden...

Blijf wel fysiek kopen trouwens.

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Weet iemand of er ook compatibele ethernet-adapters zijn die achter de flap van de Switch dock passen? Die van de Wii(U) is te hoog…

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

De lieve meneer van DHL heeft net een pakje afgegeven. Wat zijn ze enorm geel, zeg. :+ Foto's doen die kleur absoluut geen recht.

Geel
EddoH schreef op maandag 10 juli 2017 @ 15:40:
Voor wat betreft dat cartridge wisselen; what were they thinking!? Tot nu toe hadden alle Nintendo consoles iets 'voldoenends' als je de cartridge erin klikte. Bij de Switch is het meer irritant gepriegel met een te sterk terugverend klepje en je merkt pas of de cartridge ver genoeg zit als je de cartridge loslaat...
Ik herken dit niet...

...omdat ik Zelda erin heb gedaan op 3 maart en 'm er nooit meer uit heb gehaald. :+ Alle games sindsdien heb ik digitaal aangeschaft, en dat blijft ook wel zo, juist om gepriegel met die kleine dingen te voorkomen. :P

[ Voor 14% gewijzigd door NMe op 10-07-2017 16:45 ]

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:42
NMe schreef op maandag 10 juli 2017 @ 16:39:
De lieve meneer van DHL heeft net een pakje afgegeven. Wat zijn ze enorm geel, zeg. :+ Foto's doen die kleur absoluut geen recht.

[afbeelding]

[...]

Ik herken dit niet...

...omdat ik Zelda erin heb gedaan op 3 maart en 'm er nooit meer uit heb gehaald. :+ Alle games sindsdien heb ik digitaal aangeschaft, en dat blijft ook wel zo, juist om gepriegel met die kleine dingen te voorkomen. :P
Nice! Benieuwd hoe het er irl uit ziet..
En wat betreft de kaartjes, Zelda zelfs vergeten eruit te halen toen ik mijn switch moest terug sturen :D
Verder 1 x eruit gehaald om te proeven :X

Strava

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Prulleman schreef op maandag 10 juli 2017 @ 17:13:
[...]

Verder 1 x eruit gehaald om te proeven :X
Blij dat ik niet de enige ben :P

Verwijderd

CyBeR schreef op maandag 10 juli 2017 @ 17:33:
[...]

Blij dat ik niet de enige ben :P
Zo ongeveer elke Youtuber heeft het ook gedaan, dus zo speciaal is het niet.

• DevWouter
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 12:53

DevWouter

Creator of Todo2d.com

Tot nu toe alles gekocht via de e-shop.
Eigenlijk puur uit gemak en omdat ik een test las waarbij ze er achter kwamen dat de de SD card het snelst is na het intern geheugen.

"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel

• Thomas
  • Niet online
Ik heb volgens mij al mijn games geproefd. Het blijft goor :$.

Overigens, voor de mensen die Splatoon op Wii U hebben gespeeld; went die besturing een beetje of is het misschien handiger om motion gewoon uit te zetten? Vind het wel te doen maar het is nogal wennen afgaande op de korte gameplay die nu in Splatfest te spelen is.

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Thomas schreef op maandag 10 juli 2017 @ 23:03:
Ik heb volgens mij al mijn games geproefd. Het blijft goor :$.

Overigens, voor de mensen die Splatoon op Wii U hebben gespeeld; went die besturing een beetje of is het misschien handiger om motion gewoon uit te zetten? Vind het wel te doen maar het is nogal wennen afgaande op de korte gameplay die nu in Splatfest te spelen is.
Ja, dat went. Sterker nog ik zou niet zonder kunnen.

• Thomas
  • Niet online
CyBeR schreef op maandag 10 juli 2017 @ 23:05:
[...]

Ja, dat went. Sterker nog ik zou niet zonder kunnen.
Mooi. Vind het alleen wel irritant dat je met het stickje niet op en neer kan richten, alleen zijdelings. Vind het aimen met motion in Zelda super werken, zou eigenlijk precies dat in Splatoon willen.

NMe schreef op maandag 10 juli 2017 @ 16:39:

[afbeelding]

[...]

Ik herken dit niet...

Mooi zijn ze ja <3. M'n favoriete JC's, al vind ik rood-blauw ook super, de grijze gebruik ik veruit het minst. Nintendo heeft het ergens wel geflikt met die dingetjes qua hebbeding-gehalte.

[ Voor 51% gewijzigd door Thomas op 10-07-2017 23:14 ]

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Thomas schreef op maandag 10 juli 2017 @ 23:09:
[...]

Mooi zijn ze ja <3. M'n favoriete JC's, al vind ik rood-blauw ook super, de grijze gebruik ik veruit het minst. Nintendo heeft het ergens wel geflikt met die dingetjes qua hebbeding-gehalte.
Ik wilde vooral gewoon 4 controllers hebben, met als extra voordeel dat ik op deze manier ook ARMS en Xenoverse 2 met motion kan spelen, mocht ik die twee nog kopen. Heb nou 2 setjes joycons (grijs en geel) en een pro-controller. Er komt ooit nog wel een tweede pro-controller als ze de D-padissues gefixt hebben in een revisie en dat is het dan wel voor me. Dan heb ik de optie tot 4 volwaardige controllers waarvan 2 setjes joycons en 2 pro's. :P

Nou ja, ik zal ook nog een grip erbij moeten halen voor de tweede set joycons, maar dat kan wachten. :P

[ Voor 6% gewijzigd door NMe op 10-07-2017 23:20 ]

• Zerora

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Verwijderd

het liefst waar ik samen of tegen mijn vriendin kan spelen, zodat we bijvoorbeeld in het vliegtuig even kunnen lachen! :)
Dan moet je Neo Turf Masters kopen voor €6,99
Het beste en leukste golfspel aller tijden, erg makkelijk en snel te leren.
Echt een topspel in two player mode!

Verwijderd

Dragon Ball Xenoverse 2 komt op 22 september (EU / US) naar de Switch!

bron: http://www.nintendolife.c..._switch_on_22nd_september
This new version will include exclusive features developed for the Nintendo Switch such as motion control option during the battles, local ad-hoc multiplayer up to 6, local battle with 2 Joy-Con and 1 system and the chance to play wherever you want.
Dat is wel gelijktijdig met Pokkén

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2017 07:01 ]

• Thrace Grumble
  • Laatst online: 15-11 19:48

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

WWE2K18 ook naar de Switch: https://mobile.twitter.co...status/884396818540281856

Niet dat ik de game zal gaan kopen, maar toch een leuk feitje dat dit soort games nu ook weer voor een Nintendo platform beschikbaar komt.

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Verwijderd

Thrace Grumble schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 07:34:
WWE2K18 ook naar de Switch: https://mobile.twitter.co...status/884396818540281856

Niet dat ik de game zal gaan kopen, maar toch een leuk feitje dat dit soort games nu ook weer voor een Nintendo platform beschikbaar komt.
Stond gister al op de FP: nieuws: Worstelgame WWE 2K18 komt naar de Nintendo Switch (Ik skip 'm ook, niet mijn genre)

De Switch begint zo wel een beetje een "vechtgames" platform te worden. Street Fighter, ARMS, DragonBall Xenoverse 2, WWE2K18, Pokkén Tournament, en nog een aantal indiegames.

Nu nog Smash Bros voor Q4 aankondigen en we hebben een jaartje vol, toe nou Nintendo :+

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2017 07:56 ]

• Sagat
Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 07:49:
[...]

Stond gister al op de FP: nieuws: Worstelgame WWE 2K18 komt naar de Nintendo Switch (Ik skip 'm ook, niet mijn genre)

De Switch begint zo wel een beetje een "vechtgames" platform te worden. Street Fighter, ARMS, DragonBall Xenoverse 2, WWE2K18, Pokkén Tournament, en nog een aantal indiegames.

Nu nog Smash Bros voor Q4 aankondigen en we hebben een jaartje vol, toe nou Nintendo :+
Geen sf4 of 5, geen mortal komt, geen injustice, geen tekken, geen killer instinct, geen (recente) king of fighters, geen guilty gear of blazblue, en geen marvel infinite.......heel misschien de nieuwe DBZ fighting game van arcsys? Maar tot nu to unconfirmed.

Maar ik geeft toe met pokken en smash heb je wel twee tripple a fg's te pakken en arms is volgens mij ook best goed ontvangen in de hardcore crowd (voor zover ik dat kan beoordelen).

10 second ninja DONE

Verwijderd

Maar wel Street Fighter Ultra voor €40 ! >:) >:) >:)

• Sagat
Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 09:26:
[...]

Maar wel Street Fighter Ultra voor €40 ! >:) >:) >:)
Street fighter 2 is een geweldig leuke game, en jij als neo geo fan weet (neem ik aan) ook dat de king of fighters games ook fantastisch zijn, MAAR het zijn jaren 90 games, sf2 oorsprongeklijk uit 92 of 93 ofzo zelfs?! Dus nee sorry, die tel ik niet mee. Ik had capcom/nintendo nog vergeven als die games nooit eerder her uitgegeven waren, maar op de ps2/xbox en later ps3 en x360.........en zelfs via de wii en ik neem aan ook wii u konden we sf2 opnieuw beleven. Tuurlijk er zijn een paar zaken toegevoegd, maar zelfs voor mij als verstokte fighting game is het voor 40 euro veel te duur om interresant te zijn.

Vraag me af wat de verkoop cijfters van ultra sf2 zijn btw. Kan me niet voorstellen dat het voor deze prijs hard gegaan is.

10 second ninja DONE

• Thomas
  • Niet online
https://www.nedgame.nl/ni...oon-2-edition/9489456974/

De Splatoon JC's nu te pre-orderen bij Nedgame.

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-11 19:56

PBP

• Thomas
  • Niet online
Ja, Nedgame is altijd duur. Ik wil ze wel maar ga ze niet kopen :p.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 07:49:
[...]

Gelukkig zijn het wel allemaal redelijk verschillende games. Xenoverse 2 heeft veel meer verhaal, ARMS is uniek wat betreft gameplay, Street Fighter spreekt vooral nostalgische mensen aan, Pokkén is voor de Pokémonfans en jongere gamers en WWE2k18 is de wat serieuzere fighter. Misschien zijn het allemaal fighters, maar elk spel heeft zijn eigen niche. :)

Ik sprak gisteren met een vriendin die ook graag een Switch wil maar zich een beetje laat tegenhouden door het gebrek aan grotere platformers. Sure, Shantae en Gonner zijn er maar die laatste moet je net leuk vinden en die eerste is redelijk kort (maar wel goed). Verder is er alleen Snake Pass volgens mij, en dat is alleen maar een platformer omdat we geen betere benaming hebben voor die gameplay. :+

Voor haar is het dus een beetje wachten op Mario, de twee Sonics of misschien Kirby.

• EddoH
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

NMe schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 11:34:
[...]
Ik sprak gisteren met een vriendin die ook graag een Switch wil maar zich een beetje laat tegenhouden door het gebrek aan grotere platformers. Sure, Shantae en Gonner zijn er maar die laatste moet je net leuk vinden en die eerste is redelijk kort (maar wel goed). Verder is er alleen Snake Pass volgens mij, en dat is alleen maar een platformer omdat we geen betere benaming hebben voor die gameplay. :+

Voor haar is het dus een beetje wachten op Mario, de twee Sonics of misschien Kirby.
Hier ook. Mijn vriendin wacht met smart op een goeie platformer. Al dan niet 2D. Shantae & Gonner spreken haar niet zo erg aan. Het wachten is op een Mario/Kirby/Rayman platformer.

• BlackMage
Ik ben wel benieuwd of Nintendo (gezien de enorme populariteit van die Crash Bandicoot remaster/remake) ook zich eens aan een remaster/remake van een Mario platformer wil wagen.

Een goede kandidaat is natuurlijk Mario 64 (die is niet echt goed meegekomen met de tijd, iets waar de 2d games veel minder last van hebben), maar die overlapt misschien wat teveel met Odyssey. Maar ze kunnen daarom wel de engine en andere delen makkelijk hergebruiken.

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-11 17:21
NMe schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 11:34:
[...]

Gelukkig zijn het wel allemaal redelijk verschillende games. Xenoverse 2 heeft veel meer verhaal, ARMS is uniek wat betreft gameplay, Street Fighter spreekt vooral nostalgische mensen aan, Pokkén is voor de Pokémonfans en jongere gamers en WWE2k18 is de wat serieuzere fighter. Misschien zijn het allemaal fighters, maar elk spel heeft zijn eigen niche. :)

Vergeet Mighty Gunvolt niet :) Dat is ook een leuke

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

BlackMage schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 11:52:
Ik ben wel benieuwd of Nintendo (gezien de enorme populariteit van die Crash Bandicoot remaster/remake) ook zich eens aan een remaster/remake van een Mario platformer wil wagen.
Nou, laat daar nu net een paar weken geleden ondubbelzinnig antwoord op gegeven zijn. :+ Mario Creator Says He Doesn't Want To Remake Past Games :P
Een goede kandidaat is natuurlijk Mario 64 (die is niet echt goed meegekomen met de tijd, iets waar de 2d games veel minder last van hebben), maar die overlapt misschien wat teveel met Odyssey. Maar ze kunnen daarom wel de engine en andere delen makkelijk hergebruiken.
Zelfs als ze toch aan remakes beginnen zijn Mario 64 en Mario Sunshine waarschijnlijk voorlopig off-limits omdat ze erg vergelijkbare gameplay bieden als Odyssey. Ik zou eerder denken aan remakes van de 2D-Mario's uit het Gameboy-tijdperk, Mario Land 1 t/m 3 waren best goed en zijn voor de nieuwere generatie gamers totaal onbekend. :P

• BlackMage
NMe schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 11:56:
[...]

Nou, laat daar nu net een paar weken geleden ondubbelzinnig antwoord op gegeven zijn. :+ Mario Creator Says He Doesn't Want To Remake Past Games :P

[...]

Zelfs als ze toch aan remakes beginnen zijn Mario 64 en Mario Sunshine waarschijnlijk voorlopig off-limits omdat ze erg vergelijkbare gameplay bieden als Odyssey. Ik zou eerder denken aan remakes van de 2D-Mario's uit het Gameboy-tijdperk, Mario Land 1 t/m 3 waren best goed en zijn voor de nieuwere generatie gamers totaal onbekend. :P
Ik wil ook wel eens iets niet doen op mn werk, maar als mn baas zegt dat het moet dan heb ik geen keus :+ En anders zoekt ie wel iemand anders om het te doen.

Ik ben het er wel mee eens dat het teveel lijkt op Odyssey, dat zei ik immers ook. Maar games concurreren weinig met elkaar, vooral als er wat tijd tussen zit. En voor een winter 2019 release denk ik niet dat er nog bezwaren zullen zijn.

Als de populariteit van Crash remaster iets bewijst is dat mensen bereid zijn om te betalen voor gemoderniseerde games die ze als kind hebben gespeeld. Dat is al langer bekend maar een betere vergelijking tussen Crash Bandicoot en Mario 64 kan je haast niet hebben. Platformtoppers uit zelfde periode maar voor het andere platform.

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Oe, een remake van Super Mario Land 2 zou baas zijn. Die game verdient het echt om in de spotlights te staan.

Slightly off-topic, maar iemand is momenteel bezig om Super Mario Land 2 DX te maken :)

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

BlackMage schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 12:09:
[...]

Ik wil ook wel eens iets niet doen op mn werk, maar als mn baas zegt dat het moet dan heb ik geen keus :+ En anders zoekt ie wel iemand anders om het te doen.
Nintendo is als bedrijf slim genoeg om te weten dat je niet over de rug van de "owners" van je producten gaat tenzij er écht dringende redenen voor zijn. Miyamoto's mening hier is toch wel vrij belangrijk. :P Tuurlijk, Nintendo kan daar overheen gaan en zeggen dat 'ie het toch moet doen of zelfs zo'n remake uitbesteden aan een ander team (intern of extern). Maar het is maar de vraag of ze dat zouden willen. :P
Seroczynski schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 12:17:
Oe, een remake van Super Mario Land 2 zou baas zijn. Die game verdient het echt om in de spotlights te staan.
2 was inderdaad de beste uit de serie. :P

• Disfigured
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-11 23:51
Paar dagen geleden Implosion gekocht op de eShop en ben aangenaam verrast. Ideale handheld game. Korte missies, leuk verhaal, snelle hack & slash gameplay, toffe graphics (60fps en native res) en maar €12,-.

Meer van dit soort spul please. :)

• Seroczynski
  • Niet online
Iemand al ervaring met FlipGame of hoe dat ook heten mag? Lijkt me misschien nog wel geinig om met vier man local te spelen.

• BlackMage
NMe schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 12:33:
[...]

Nintendo is als bedrijf slim genoeg om te weten dat je niet over de rug van de "owners" van je producten gaat tenzij er écht dringende redenen voor zijn. Miyamoto's mening hier is toch wel vrij belangrijk. :P Tuurlijk, Nintendo kan daar overheen gaan en zeggen dat 'ie het toch moet doen of zelfs zo'n remake uitbesteden aan een ander team (intern of extern). Maar het is maar de vraag of ze dat zouden willen. :P

[...]

2 was inderdaad de beste uit de serie. :P
In principe is het ontwerp van een remaster al klaar. De levels, speelstijl en design zijn allemaal al klaar in de vorm van Mario 64. Daar zit Miyamoto's input in en dat kan je bijna 100% vertalen naar een remaster. Het is vooral het grafische team dat die oudere graphics moet vertalen naar iets wat beter tot zn recht komt op huidige hardware.

Maar ben ook blij met een Mario Land 2 remake als ie zou komen hoor :+

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Seroczynski schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 12:51:
Iemand al ervaring met FlipGame of hoe dat ook heten mag? Lijkt me misschien nog wel geinig om met vier man local te spelen.
Ik heb er zelf voor gepast. Ziet er typisch uit als zo'n game die twee keer leuk is en daarna nooit meer gestart wordt.

• n2theb

n2theb

Tweakers Abonnee

Gisteren een aantal spellen gekocht in de eShop. Nog bedankt voor jullie tips!

Ik heb gisteren de volgende spellen gekocht:
- Arms 2 (wilde deze eigenlijk al hebben)
- Snipperclips (had de demo gespeeld met mijn vriendin en vonden het een leuk idee en grappig om te doen)
- FlipGame (kan je tegen elkaar doen en tegen de CPU, tot nu toe al leuke potjes mee kunnen spelen)
- Human Resource Machine (Een leuke game als je jezelf beetje wilt testen in logisch nadenken haha)
- Splatoon 2 -> gratis (maar volgens mij kan je er nog niet veel mee)

Human Resource Machine vind ik wel een verrassing en leuk om te doen. Had binnen een half uur de eerste 20 levels klaar dus begin is wel redelijk makkelijk.

• Sokkeh
  • Laatst online: 15-11 15:36
n2theb schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 13:45:
Dit is te testversie van splatoon2, deze is speelbaar vrijdag avond / nacht (volgens mij vanaf 23:00 tot 03:00). van 18:00 tot 22;00 op zaterdag dus ;p

[ Voor 7% gewijzigd door Sokkeh op 11-07-2017 14:52 ]

Verwijderd

Sokkeh schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 14:45:
[...]

Dit is te testversie van splatoon2, deze is speelbaar vrijdag avond / nacht (volgens mij vanaf 23:00 tot 03:00).
Zaterdagavond ;) Tussen 18:00 en 22:00. Zie: [Switch] Splatoon 2

• Sokkeh
  • Laatst online: 15-11 15:36
Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 14:47:
[...]

lol zat ik er even naast :D had bijna klaargezeten vrijdag met mn switch en vrienden -___-

• Seroczynski
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 14:47:
[...]

Ik vind dit echt zo'n awesome launch idee. Zouden ze met meer titels moeten doen.

• KoensSocialL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-10 01:46

KoensSocialL

Mezelf.

Colruyt de goedkoopste? Dacht het niet..
Splatoon 2 staat er geprijsd voor 60 euro terwijl Media Markt BE er 55 euro voor vraagt. Je zou zeggen dat ze hun prijzen online aanpassen maar niets is minder waar. Volgens hun ligt er verschil tussen EN en NL versie zoals je kan lezen.. Dikke zever natuurlijk... Want denk dat het gewoon exact hetzelfde spel is voor België.. Zo hoeven ze hun prijzen nooit aan te passen.. Zelfde met Super Mario, ze vragen er 70 euro voor terwijl MM BE er maar 55 voor vraagt.. Zo kan je inderdaad duurdere prijzen veroorloven dan de concurrentie..

Afbeeldingslocatie: https://scontent-bru2-1.xx.fbcdn.net/v/t31.0-8/19943063_10211476240213558_6767907628687794193_o.jpg?oh=32152ec8e01eda15aaa4a044e2a5ec8e&oe=59FB5E6C

K.W.

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
Ah zeur niet zo, twee (!) controllers voor 90 euro.

;)

• Robsel_NL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-11 02:42
Vincent Dave schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 15:25:
[...]

;)
Dat is gewoon erg duur!

• BlackMage
[...]

;)
Twee? Je bedoeld nog niet eens 1. Zonder grip is het nog steeds geen volwaardige normale controller.

Joycons zijn gewoon erg duur, daar is niet omheen te draaien. Zeg niet dat ze te duur zijn, dat is voor iedereen aan zichzelf om dat te bepalen.

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
KoensSocialL schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 15:16:
Colruyt de goedkoopste? Dacht het niet..
Splatoon 2 staat er geprijsd voor 60 euro terwijl Media Markt BE er 55 euro voor vraagt. Je zou zeggen dat ze hun prijzen online aanpassen maar niets is minder waar. Volgens hun ligt er verschil tussen EN en NL versie zoals je kan lezen.. Dikke zever natuurlijk... Want denk dat het gewoon exact hetzelfde spel is voor België.. Zo hoeven ze hun prijzen nooit aan te passen.. Zelfde met Super Mario, ze vragen er 70 euro voor terwijl MM BE er maar 55 voor vraagt.. Zo kan je inderdaad duurdere prijzen veroorloven dan de concurrentie..

[afbeelding]
De oplossing lijkt mij simpel: ga naar de Media Markt.
Anders werkt hun methode toch ook gewoon? Waarom aanpassen als hun klanten gewoon akkoord gaan met de duurdere prijs?

Verwijderd

BlackMage schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 15:29:
[...]

Twee? Je bedoeld nog niet eens 1. Zonder grip is het nog steeds geen volwaardige normale controller.

Joycons zijn gewoon erg duur, daar is niet omheen te draaien. Zeg niet dat ze te duur zijn, dat is voor iedereen aan zichzelf om dat te bepalen.
http://nintendotoday.com/...ntendo-90-to-manufacture/

Toch verkopen ze (Nintendo) de controllers met een verlies

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2017 15:31 ]

Verwijderd

Er zit gewoon veel techniek in, en (bijna) alles ook nog eens dubbel uitgevoerd zodat je ze onafhankelijk van elkaar kan gebruiken.

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:01

Phydomir

Dennis

Over de MM prijzen. Vaak staat er op de website 60 maar als ik dan bij de lokale MM naar binnen ga is het 52 of 55 euro.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• BlackMage
Ik betwijfel de claim of ze die met een verlies verkopen, van grootschalige productie kan je niet precies zeggen wat een individuele unit kost, tenzij je de rekening van alle kosten in handen hebt :P Nintendo heeft absoluut de schaal en kennis genoeg om slim en efficiënt te produceren.

Maar het toont wel dat ze geen lucht verkopen. En dat zei ik ook niet. Alleen dat het niet twee volwaardige controllers zijn, pas met een charging grip voldoet het aan 1 volwaardige controller. Zelfs als je ze los fijn vind om te gebruiken; je kan ze niet tegelijk opladen met het setje joycons die elke Switch eigenaar minimaal heeft. Dat maakt het een incomplete controller, niet het missende stukje plastic in het midden.

Het is gewoon veel geld (duur) voor een controller. Als je geen waarde hecht aan de features die een joycon setje extra heeft, dan betaal je er alsnog voor. En dan kan ik me wel voorstellen dat iemand klaagt. Maar omdat er een alternatief is (pro controller) hoef niemand te klagen :P

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-11 19:56

PBP

[...]

;)
Vind de 'normale' €79 al behoorlijk aan de prijs. Nedgame doet er gewoon nog even 10euro bij op :/. Zelfde met de Pro controller, die heb ik tijdens de launch voor €59 gekocht, tegenwoordig zie je ze af en toe gewoon voor €79 langskomen

Verwijderd

n2theb schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 13:45:
Gisteren een aantal spellen gekocht in de eShop. Nog bedankt voor jullie tips!

Ik heb gisteren de volgende spellen gekocht:
- Arms 2 (wilde deze eigenlijk al hebben)
- Snipperclips (had de demo gespeeld met mijn vriendin en vonden het een leuk idee en grappig om te doen)
- FlipGame (kan je tegen elkaar doen en tegen de CPU, tot nu toe al leuke potjes mee kunnen spelen)
- Human Resource Machine (Een leuke game als je jezelf beetje wilt testen in logisch nadenken haha)

Human Resource Machine vind ik wel een verrassing en leuk om te doen. Had binnen een half uur de eerste 20 levels klaar dus begin is wel redelijk makkelijk.
Toch geen golf gekocht?
YouTube: [TAS] Arcade Neo Turf Masters "maximum score" by mamuuuut ...
Bull, nintendo verkoopt niks met verlies.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2017 16:33 ]

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

PBP schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 16:12:
[...]

Vind de 'normale' €79 al behoorlijk aan de prijs. Nedgame doet er gewoon nog even 10euro bij op :/.
Die speciaal gekleurde controllers zijn overal een tientje duurder volgens mij.

• Thomas
  • Niet online
CyBeR schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 16:38:
[...]

Die speciaal gekleurde controllers zijn overal een tientje duurder volgens mij.
Nee hoor, dat doen de winkels.

E: 8)7. Ik lees weer eens niet. Adviesprijs ligt geloof ik niet hoger, maar je hebt gelijk dat ze vaak duurder zijn. Zat op Amazon te kijken en daar zijn de gele nu ook opeens 99 euro (79 euro voorheen, zelfde prijs als de rest).

[ Voor 33% gewijzigd door Thomas op 11-07-2017 16:46 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 16:31:
[...]

Bull, nintendo verkoopt niks met verlies.
Misschien hebben ze korting, maar als je naar de onderdelen kijkt dan zijn ze duurder dan waarvoor ze ze verkopen.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dat is een schatting. Van een extern bedrijf. Dat geen enkele inzage heeft in de deals die Nintendo heeft gesloten. Nintendo verkoopt nooit dingen met verlies, dat zal nu niet anders zijn.
Volgens mij ben jij zo'n beetje de enige hier die daar echt enthousiast van wordt. :P
Thomas schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 16:44:
Zat op Amazon te kijken en daar zijn de gele nu ook opeens 99 euro (79 euro voorheen, zelfde prijs als de rest).
Ja, omdat Amazon door de eigen voorraad heen is. "Verkocht door JACOB Elektronik GmbH"
Ander bedrijf, dus andere prijzen. :P

[ Voor 15% gewijzigd door NMe op 11-07-2017 17:13 ]

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 16:52:
[...]

Misschien hebben ze korting, maar als je naar de onderdelen kijkt dan zijn ze duurder dan waarvoor ze ze verkopen.
Ze hebben gegarandeerd korting. Dit soort onderdelen zijn duurder om per stuk te kopen dan per meerdere. Hoe meer je er van koopt, hoe meer korting je krijgt. Nintendo koopt miljoenen van deze onderdelen. De prijs die die teardowntoko's aanhouden is meestal de prijs per onderdeel los gekocht.

Verwijderd

NMe schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 17:12:
[...]

Dat is een schatting. Van een extern bedrijf. Dat geen enkele inzage heeft in de deals die Nintendo heeft gesloten. Nintendo verkoopt nooit dingen met verlies, dat zal nu niet anders zijn.
Ze hebben de Wii U ALTIJD met verlies verkocht. Dat hebben ze zelf ook bevestigd. Maar zoals ik hierboven aangeef zullen ze vast korting hebben gekregen, maar ik denk niet dat ze enige winst op de controllers maken.

Geen verlies != winst. De enige die daadwerkelijk winst maken op de te duur geprijsde controllers zijn de winkels. De inkoopprijs is namelijk gelijk.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2017 17:24 ]

• BlackMage
Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 17:21:
[...]

Ze hebben de Wii U ALTIJD met verlies verkocht. Dat hebben ze zelf ook bevestigd. Maar zoals ik hierboven aangeef zullen ze vast korting hebben gekregen, maar ik denk niet dat ze enige winst op de controllers maken.

Geen verlies != winst. De enige die daadwerkelijk winst maken op de te duur geprijsde controllers zijn de winkels. De inkoopprijs is namelijk gelijk.
Maar je weet niet of het verlies per sale van de Wii U komt omdat ze dat ingecalculeerd hebben of omdat ze niet de schaal (aantal verkopen) hebben gehaald die ze voor ogen hadden.

Maar voor een console kan ik het nog wel geloven dat er vanuit de fabrikant wat bij moet. Dat verdienen ze immers terug met game- en accessoireverkopen. Maar ik kan me niks bedenken hoe een generieke controller met verlies verkopen gecompenseerd wordt met andere sales. Misschien de charge grip, dat die daarom zo duur is. Zou kunnen, who knows :P

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02:41

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik zal het wel over het hoofd zien, maar bij gebruik van een LAN adapter in de usb-c poort; waar laat je dan de oplaadkabel voor je controller?

Your Friendly Neighborhood Moderator

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-11 21:57

Sméagol

Master of Mayhem

Jorgen schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 19:11:
Ik zal het wel over het hoofd zien, maar bij gebruik van een LAN adapter in de usb-c poort; waar laat je dan de oplaadkabel voor je controller?
De andere USB poort??

Make lovecraft not warcraft.

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02:41

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik dacht heel even: "Het is alleen AC-adapter, USB en HDMI achter dat klepje, waar haal je een andere usb-poort vandaan?..." :S
Totdat ik de cradle nog eens bekeek en er nog 2 aan de zijkant zag zitten.

* Schaam *

Dankjewel hahaha

Maakt het overigens nog uit welke vd 3?

[ Voor 5% gewijzigd door Jorgen op 11-07-2017 19:16 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-11 21:57

Sméagol

Master of Mayhem

Jorgen schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 19:15:
[...]

Ik dacht heel even: "Het is alleen AC-adapter, USB en HDMI achter dat klepje, waar haal je een andere usb-poort vandaan?..." :S
Totdat ik de cradle nog eens bekeek en er nog 2 aan de zijkant zag zitten.

* Schaam *

Dankjewel hahaha

Maakt het overigens nog uit welke vd 3?
Haha, ik was dan weer vergeten dat er binnen één zat, da's misschien inderdaad een betere plek voor m'n LAN adapter.

Make lovecraft not warcraft.

• conodihno1
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-11 16:16
Crap, joy con strap gesloopt :) lock werkte niet dus dacht hem even open te halen. Schroefje lam, binnenwerk iets verbogen en trekt nu krassen in m'n joy con :)

Nieuw setje gekleurde gehaald en weer opgelost. Neon kleuren komen alleen niet helemaal overeen ...

• Evernote
  • Laatst online: 08:05
Seroczynski schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 15:10:
[...]

Ik vind dit echt zo'n awesome launch idee. Zouden ze met meer titels moeten doen.
Mee eens dat het tof is alleen vind het wel een erg krap tijdsbestek waarin je de kans krijgt om hier aan mee te doen.

Zelfde met ARMS en waarschijnlijk ook de Global Testfire van Splatoon.

Het zijn eerlijk gezegd meer server tests van Nintendo dan dat ze echt de mogelijkheid geven een spel te testen.

Als een spel een singeplayer modi heeft dan vind ik een échte demo toch iets handiger. Zaterdag staat in ieder geval al in de agenda.

• Zerora
Sinds afgelopen weekend de pro controller in huis. Echt een fijn dingetje. Heb hem alleen nog niet met de Switch gebruikt. Wel met mn RetroPie :+

Pagina: 1 ... 73 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is een [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen -topic.
Er is een Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic", discussie over prijzen en bestellingen hoort daar thuis.

Er is ook een Super Mario Odyssey topic!