Seroczynski schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 09:37:
[...]
Hey zeg! Ik heb 't ook al gemeld!
Maar even serieus, ik zit ook totaal niet te wachten op Mario+Rabbids. Ik denk dat het best een leuke game kan zijn, maar snap nog altijd niet waarvoor de voor de Rabbids gekozen hebben.
Persoonlijk heb ik helemaal niets met die characters en zou het leuker hebben gevonden als ze het in een ander jasjes hadden gestopt. Daarnaast lijkt het ook niet echt mijn genre te zijn.
Ik was ook nooit fan van de Rabbids (minst leuke karakters die Rayman ons gebracht heeft onderhand) maar na E3 ben ik wel overtuigd dat dit een leuke game is.

Heb een paar video's van de gameplay bekeken en bij de eerste boss battle moest ik toch een paar keer grinniken om de animaties, zelfs om de Rabbids.

Maar dat de game niet echt je genre is snap ik wel. Ik kijk er wel naar uit, ik heb dit genre nog nooit gespeeld dus het is weer eens iets nieuws.
Ze hebben trouwens niet echt gekozen voor de Rabbids. Ubisoft heeft gekozen voor Mario, en Miyamoto zei vervolgens "OK."
Ik heb in elk geval een paar dure maanden voor de boeg, gaming wise. Deze maand gaat een tweede dock en een geel setje joycons van mijn rekening af, en de 4 maanden hierna komt er elke maand een game van 60 euro (?) uit die ik hebben wil.

Op volgorde: Splatoon 2, Mario+Rabbids, Pokkén en (natuurlijk) Mario Odyssey.
[
Voor 11% gewijzigd door
NMe op 06-07-2017 09:45
]