Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 72 ... 126 Laatste
Acties:
  • 615.686 views

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
nielsvv schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 15:58:
Ik ben heel hard aan het twijfelen om mij een Switch te halen. Lijkt me leuk om mee te nemen op vakantie en s'avonds geen ruzie met de vrouw over wie de tv mag gebruiken...
Alleen zijn er nog maar zo weinig beschikbare games.
De Switch is een fijn apparaat en ik heb er volledige vertrouwen in dat er op korte en middellange termijn genoeg games komen, zodat je niet hoeft te wachten op een pricedrop.

Maar als je nu denkt dat er niet genoeg games zijn om de aanschaf te rechtvaardigen dan moet je nu het ding niet kopen. Als je een aankoop doet, ongeacht wat, dan moet je dat doen op hoe het nu is en niet een mogelijke toekomst.

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:36
@nielsvv Dat hangt er vanaf wat je niet veel games noemt. Als je AAA games zoals Zelda en Mario bedoelt is het wat karig, maar er zijn zat kleinere games die erg goed zijn. Daar hoor je doorgaans minder over.

Het hangt er natuurlijk vanaf wat je leuk vind, maar er zijn meer games die ik wil hebben dan geld wat ik er aan wil/kan uitgeven.

En er staan weer een aantal releases van grotere games voor de deur.

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:23
DevWouter schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 15:49:
[...]

Het staat letterlijk een paar posts boven je.

Simpel gezegd: De switch is geschikt om continue in de dock te staan. Als je echter puur voor de batterij wilt gaan moet je hem niet continue onder de 30% laten komen.
Je hebt gelijk, ik had nog niet alle reacties gelezen, slechts tot de reactie die ik geqoute had. Mag ik je vragen waar jij deze info gevonden hebt?

10 second ninja DONE

• Stidge
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 06-10 10:35
Ik ben heel hard aan het twijfelen om mij een Switch te halen. Lijkt me leuk om mee te nemen op vakantie en s'avonds geen ruzie met de vrouw over wie de tv mag gebruiken...
Ik heb de Switch nu zo'n 3 weken in bezit. Ik ben voorlopig nog niet uitgekeken op Zelda. Ik zou me nog niet zo'n zorgen maken over hoe weinig games er beschikbaar zijn. Speel eerst Zelda maar eens een flink stuk uit en tegen de tijd dat je daarmee klaar bent zal de portfolio van de Switch er waarschijnlijk al weer heel anders uit zien. Ik maak me nog geen zorgen over nieuwe games in ieder geval.

Ik heb Mario Kart nog op me wachten, alhoewel ik me afvraag hoeveel lol die game gaat zijn voor me. Ik had binnen een paar uurtjes nagenoeg alle cups al op 200cc goud gehaald. Heb slechts 1 potje online gedaan.

[ Voor 12% gewijzigd door Stidge op 05-07-2017 16:30 ]

• DevWouter
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 12:53

DevWouter

Creator of Todo2d.com

Sagat schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 16:26:
[...]

Je hebt gelijk, ik had nog niet alle reacties gelezen, slechts tot de reactie die ik geqoute had. Mag ik je vragen waar jij deze info gevonden hebt?
Whoops de link ga naar een andere post van mij.

Hier de link naar de bron: https://www.reddit.com/r/...e_battery_in_your_switch/

Verder raad ik ook dit artikel (gedeeld door @Stidge) aan: https://www.howtogeek.com...ones-tablets-and-laptops/

"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel

• nielsvv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 05-11 22:48

nielsvv

100% Afol

Ben enkel geïnteresseerd in fysieke games. De e-shop vind ik maar niets (daar heb ik steam voor). Vooral het verzamelaspect spreekt mij elke keer aan bij Nintendo en de mogelijkheid om games terug te kunnen verkopen zonder dat deze aan een account gekoppeld zijn.

Bricklink Store - Steam

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Arunia schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 15:54:
Ik wil ze los kopen, maar kan ze nergen pre-orderen. Heb de pro variant wel op preorder.
Inmiddels staat hij op de website van amazon, maar via een 3de partij. Nog geen pre-order van amazon zelf. https://www.amazon.de/gp/aw/d/B072BZ66JL/

(Groen/Roze JoyCon combinatie)

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:03
BinaryRun schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 17:02:
[...]

Inmiddels staat hij op de website van amazon, maar via een 3de partij. Nog geen pre-order van amazon zelf. https://www.amazon.de/gp/aw/d/B072BZ66JL/

(Groen/Roze JoyCon combinatie)
199 euro....

Strava

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik heb intussen 11 games en niet genoeg tijd om ze daadwerkelijk allemaal te spelen. En dan komt deze maand Splatoon 2, volgende maand Mario + Rabbids, de maand erna Pokkén Tournament en de maand dáárna Mario Odyssey. Ik weet niet waar ik de tijd vandaan moet halen. :D

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Met vooral Zelda, Mario Kart en Arms ben ik al een héle tijd bezig en nog niet uitgekeken. Verder heb ik ook Fast RMX en Snipperclips, beide ook wel leuk. Zoals gezegd, binnenkort Splatoon en Mario + Rabbids, daarmee ben je echt wel een tijdje zoet. Tegen kerst 2017 is er alweer een hele berg bijgekomen; Mario, Fire Emblem, Skyrim, Sonic, Fifa, NBA, Rocket League, Xenoblade... En 2018 brengt nog meer moois.

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:01
@BinaryRun die staat er al een week op. Maar inderdaad 199 euro. Zal een reseller zijn.

• marcelproust
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12-04 01:41
Robsel_NL schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 16:13:
Arms is ook heel tof. En over een paar weken splatoon 2. Genoeg om te spelen voor mij in ieder geval.
Begin me solo met Arms te vervelen en battles worden meer en meer frustrerend, soms gaat het echt traag. Had wel meer schwung in gemogen, sneller rechtstaan, sneller aanvallen.
In ieder geval dit weekend kleintjes op bezoek en doe gaan zich er wel mee amuseren in de avond. O-)

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:44
Als je van goede indie games houdt zoals ik is er absoluut geen gebrek aan lekkers op de Switch. Maar ik geef toe, het moet wel je ding zijn.

• Terpstars
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16-11 18:03
Peter_Aragorn schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 16:11:
[...]

Dit had ik ook. Maar de games die er al zijn, zijn wel erg goed. Zelda, Mario Kart, GoNNER, Puyo/Tetris. Allen ontzettend leuk!
Gonner krijgt best goede kritieken, ik was er daarom ook nieuwsgierig naar en heb een aantal filmpjes bekeken. Maar het ziet er zo vaag en onoverzichtelijk uit. Valt dat in de praktijk mee en wat maakt het spel zo leuk?

• Thomas
  • Niet online
Gonner vind ik er tof uitzien, Thumper trouwens ook. Vind het alleen een beetje zonde om ze nu te kopen. Nog druk bezig (alweer) met Zelda Master Mode, en binnenkort Splatoon. Zie het gebeuren dat ik die games nooit echt zal spelen, risico van een backlog hebben. Mocht ik ze eens willen spelen en er dan ook daadwerkelijk de tijd voor hebben zal ik ze aanschaffen, in mijn ervaring is een vers gekochte game en wat tijd over altijd wat aantrekkelijker dan een (dezelfde) game die al maanden in je backlog staat.

• Compworm
  • Laatst online: 27-01-2024
Terpstars schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 20:28:
[...]

Gonner krijgt best goede kritieken, ik was er daarom ook nieuwsgierig naar en heb een aantal filmpjes bekeken. Maar het ziet er zo vaag en onoverzichtelijk uit. Valt dat in de praktijk mee en wat maakt het spel zo leuk?
Dat vond ik dus ook, maar toen heb ik hem even op de pc gedaan, en als je het zelf doet valt het onoverzichtelijke wel mee en is het leuk.
Wel iets wat ik jammer vond was dat er geen tutorial / keymapping te zien is, dus het is gewoon wat trial en error, maar misschien past dat ook weer bij het karakter van de game.

Hier nog een filmpje/review van de game: YouTube: Gonner (Nintendo Switch) Review | 8-Bit Eric

En op de vraag wat maakt het leuk, dat is natuurlijk persoonlijk, wat ik leuk vind is dat ondanks dat je vaak dood gaat, je toch dingen vrij speelt en iets beter er uit komt, dus je komt telkens iets verder.

[ Voor 11% gewijzigd door Compworm op 05-07-2017 21:20 ]

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Zo net vanavond rond half 8 rustig de switch ge installeerd en zelda gestart om ff snel te checken , d8 dat ik toch vooral mario kart wou gaan spelen omdat ik zelda vroeger nooit heel geweldig vond maar nu is het ineens al 5 uur later! Terwijl ik het gevoel heb dat ik pas net bezig was haha, zegt genoeg denk ik wat een vette game zeg ongelofelijk.

Playstation 5

• Sagat
outlandos schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 18:56:
Als je van goede indie games houdt zoals ik is er absoluut geen gebrek aan lekkers op de Switch. Maar ik geef toe, het moet wel je ding zijn.
Mijn mening in deze is, als je casual gamer bent, dan is het huidige aanbod wat karig, maar er is echt wel genoeg te doen. Ben je hardcore gamer, dan niet MAAR dan zou je (imho uiteraard) de switch lekker alleen voor onderweg moeten gebruiken en thuis andere platformern gebruiken, en waarom niet, die heb je dan ook tot je beschikking. Mocht je ook thuis volop switchen en dan door je games heen zijn dan moet je niet klagen, maar wachten. De switch is net uit, dan weet je dat er weinig games zijn. in december dan hebben we naast zelda, mariokart en arms, dus ook pokken en mario odessey.....en ook al splatoon? En natuurlijk extra aanbod in de 'kleinere' games....of misschien beter, non tripple a..........iets als i am setsuna is geen tripple a, maar als je van het genre houdt volgens mij wel een prima game waar je behoorlijk wat tijd in kan steken, en zo er inmiddels vele anderen en dat wordt alleen maar meer.

Sowieso (misschien leuk voor een poll) wie heeft er echt alleen maar een switch om op te gamen? Volgens mij hebben we allemaal of een pc die ook wel iets kan, of een andere console.

Sterker nog, juist doordat ik ook andere consoles heb kan ik mijn switch eigenlijk niet de aandacht geven die hij verdiend.

10 second ninja DONE

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:54
Sagat schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 07:53:
[...]

Sowieso (misschien leuk voor een poll) wie heeft er echt alleen maar een switch om op te gamen? Volgens mij hebben we allemaal of een pc die ook wel iets kan, of een andere console.
Klopt de Switch is voor mij ook de console voor bij de PS4 Pro. Ik pak de sterke first party titels wel en de rest speel ik wel op de playstation.

• Sagat
keepitfrosty schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 08:38:
[...]

Klopt de Switch is voor mij ook de console voor bij de PS4 Pro. Ik pak de sterke first party titels wel en de rest speel ik wel op de playstation.
Om terug te komen op i am setsuna, (is niet mijn genre) maar die was nu voor ps4 al weer in de aanbieding, ik vind dat zelf ook niet echt een portable game, dus ja die zou ik dan normaliter idd voor ps4 halen.

Ik heb dan wel weer zin in pokken en mario, al hoewel ik niet verwacht deze gelijk met launch te halen......ik hou wel de aanbiedingen en vraag en aanbod in de gaten :)

10 second ninja DONE

• outlandos
[...]

Mijn mening in deze is, als je casual gamer bent, dan is het huidige aanbod wat karig, maar er is echt wel genoeg te doen. Ben je hardcore gamer, dan niet MAAR dan zou je (imho uiteraard) de switch lekker alleen voor onderweg moeten gebruiken en thuis andere platformern gebruiken, en waarom niet, die heb je dan ook tot je beschikking. Mocht je ook thuis volop switchen en dan door je games heen zijn dan moet je niet klagen, maar wachten. De switch is net uit, dan weet je dat er weinig games zijn. in december dan hebben we naast zelda, mariokart en arms, dus ook pokken en mario odessey.....en ook al splatoon? En natuurlijk extra aanbod in de 'kleinere' games....of misschien beter, non tripple a..........iets als i am setsuna is geen tripple a, maar als je van het genre houdt volgens mij wel een prima game waar je behoorlijk wat tijd in kan steken, en zo er inmiddels vele anderen en dat wordt alleen maar meer.

Sterker nog, juist doordat ik ook andere consoles heb kan ik mijn switch eigenlijk niet de aandacht geven die hij verdiend.
Wel mee eens. Ik ben echter erg blij met al die fijne indie of remakes, zoals:

- Shantae: Half-Genie Hero
- The Binding of Isaac
- Gonner
- Cave Story+
- Wonder Boy

Alvorens ik daar allemaal doorheen ben...

• keepitfrosty
Sagat schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 08:45:
[...]

Om terug te komen op i am setsuna, (is niet mijn genre) maar die was nu voor ps4 al weer in de aanbieding, ik vind dat zelf ook niet echt een portable game, dus ja die zou ik dan normaliter idd voor ps4 halen.

Ik heb dan wel weer zin in pokken en mario, al hoewel ik niet verwacht deze gelijk met launch te halen......ik hou wel de aanbiedingen en vraag en aanbod in de gaten :)
Pokken lijkt mij echt helemaal niks. Voor mij is de enige interessante titel dit jaar nog de nieuwe Mario. Ohja en de 2e Zelda uitbreiding. Mits dat ook echt nieuwe content is.

• EddoH
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

[...]

Ik heb nog een PS4, maar eerlijk gezegd heb ik die sinds ik een Switch heb niet meer aangeraakt.
Dit komt denk ik vooral door mijn beperkte tijd om te gamen (paar uurtjes per week), maar ik ben ook een beetje de 'serieuze' games zat. Het is een verademing om weer met Nintendo characters en game design te spelen. Wellicht een stukje nostalgie, ik ben inmiddals ook al in de 30..

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

keepitfrosty schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 09:18:
[...]

Pokken lijkt mij echt helemaal niks. Voor mij is de enige interessante titel dit jaar nog de nieuwe Mario. Ohja en de 2e Zelda uitbreiding. Mits dat ook echt nieuwe content is.
Mario Odyssey wel, maar de crossover met Rabbids niet? Is er iets wat je daar specifiek niet leuk aan lijkt? Ben wel een beetje nieuwsgierig aangezien je de eerste bent die ik zie zeggen dat 'ie Mario leuk vindt maar blijkbaar geen interesse heeft in Mario+Rabbids. :P

offtopic:
Gefeliciteerd. :)

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:35
Stylze schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 01:01:
Zo net vanavond rond half 8 rustig de switch ge installeerd en zelda gestart om ff snel te checken , d8 dat ik toch vooral mario kart wou gaan spelen omdat ik zelda vroeger nooit heel geweldig vond maar nu is het ineens al 5 uur later! Terwijl ik het gevoel heb dat ik pas net bezig was haha, zegt genoeg denk ik wat een vette game zeg ongelofelijk.
Tip: Niet vlak voor je naar bed gaat nog snel "even" wat dingetjes willen doen :P Het is bij mij al vaker laat in de nacht geworden, 1x zelfs 04:00 :P Als de kleine dan om 07:00 aan je bed staat dan baal je daarna wel haha :X

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

orange.x schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 09:35:
[...]

Tip: Niet vlak voor je naar bed gaat nog snel "even" wat dingetjes willen doen :P Het is bij mij al vaker laat in de nacht geworden, 1x zelfs 04:00 :P Als de kleine dan om 07:00 aan je bed staat dan baal je daarna wel haha :X
Ik scan voor ik naar bed ga vaak nog even mijn amiibo's. Dat gaat nog wel. :+

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
NMe schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 09:35:
[...]

Mario Odyssey wel, maar de crossover met Rabbids niet? Is er iets wat je daar specifiek niet leuk aan lijkt? Ben wel een beetje nieuwsgierig aangezien je de eerste bent die ik zie zeggen dat 'ie Mario leuk vindt maar blijkbaar geen interesse heeft in Mario+Rabbids. :P

offtopic:
Hey zeg! Ik heb 't ook al gemeld! :+

Maar even serieus, ik zit ook totaal niet te wachten op Mario+Rabbids. Ik denk dat het best een leuke game kan zijn, maar snap nog altijd niet waarvoor de voor de Rabbids gekozen hebben. Persoonlijk heb ik helemaal niets met die characters en zou het leuker hebben gevonden als ze het in een ander jasjes hadden gestopt. Daarnaast lijkt het ook niet echt mijn genre te zijn.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

• Hotman
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11 10:36
[...]

offtopic:
Die game staat bij mij ook niet boven aan mijn lijstje terwijl Odyssey wel op day one waarschijnlijk komt. Misschien dat ik de Rabbids later nog een keer oppak met een leuke aanbieding ofzo. Daarbij vermaak ik mij ook nog genoeg met de andere games voor de Switch en zo nu en dan es mijn Xbox One :P

• Sagat
[...]

offtopic:
Rabbids ook nooit veel intresse in gehad, Mario wel. Gezien ik ook oudere gamer & ouder ben ook weinig tijd dus tenzij hier iedereen straks vol enthousiasme over de game gaat posten, ga ik hem ook skippen.

10 second ninja DONE

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Seroczynski schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 09:37:
[...]

Hey zeg! Ik heb 't ook al gemeld! :+

Maar even serieus, ik zit ook totaal niet te wachten op Mario+Rabbids. Ik denk dat het best een leuke game kan zijn, maar snap nog altijd niet waarvoor de voor de Rabbids gekozen hebben. Persoonlijk heb ik helemaal niets met die characters en zou het leuker hebben gevonden als ze het in een ander jasjes hadden gestopt. Daarnaast lijkt het ook niet echt mijn genre te zijn.
Ik was ook nooit fan van de Rabbids (minst leuke karakters die Rayman ons gebracht heeft onderhand) maar na E3 ben ik wel overtuigd dat dit een leuke game is. :P Heb een paar video's van de gameplay bekeken en bij de eerste boss battle moest ik toch een paar keer grinniken om de animaties, zelfs om de Rabbids. :+ Maar dat de game niet echt je genre is snap ik wel. Ik kijk er wel naar uit, ik heb dit genre nog nooit gespeeld dus het is weer eens iets nieuws. :D

Ze hebben trouwens niet echt gekozen voor de Rabbids. Ubisoft heeft gekozen voor Mario, en Miyamoto zei vervolgens "OK." :+

Ik heb in elk geval een paar dure maanden voor de boeg, gaming wise. Deze maand gaat een tweede dock en een geel setje joycons van mijn rekening af, en de 4 maanden hierna komt er elke maand een game van 60 euro (?) uit die ik hebben wil. :P Op volgorde: Splatoon 2, Mario+Rabbids, Pokkén en (natuurlijk) Mario Odyssey.

[ Voor 11% gewijzigd door NMe op 06-07-2017 09:45 ]

• keepitfrosty
[...]

offtopic:
Ik heb gewoon niet zoveel met de Rabbids en de xcom achtige gameplay lijkt mij niet zo. Wellicht dat een aantal reviews mij nog kan overtuigen.

Ik ben nog 1 niet first party game vergeten btw en dat is stardew valley vanwege de nieuwe coop. Voornamelijk voor mijn vriendin, maar stiekem vind ik die game ook erg leuk :)

offtopic:

[ Voor 13% gewijzigd door keepitfrosty op 06-07-2017 09:59 ]

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:35
Grappig die verschillende meningen. Ik ben namelijk wel fan van de Rabbids. Heb op de Wii Raving Rabbids 1 en 2 en heb daar toch enorm veel lol mee gehad met wat samenspelen. We gingen vooral vaak stuk op het brengen van hoge stapels belegde broodjes naar een dikke meneer. En er zaten nog zeker wat van die pareltjes qua minigames bij. Dat koor schiet me ook te binnen met dat uber vals zingen en dan als je in de buurt zit staan ze elkaar te verlinken enzo. Heb me er altijd goed mee vermaakt.

De xcom gameplay ben ik dan weer niet gewend maar ziet er wel interessant uit, dus beste kans dat hij er hier gaat komen. Ik hoop alleen dat er nog iets van een multiplayer ofzo bij gaat komen.

Verwijderd

outlandos schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 08:57:
[...]

ben echter erg blij met al die fijne indie of remakes, zoals:

- Shantae: Half-Genie Hero
- Wonder Boy
En vergeet die paar geweldige neo geo spellen niet:
Neo Turf Masters
Shocktroopers
Metal Slug 1
Metal Slug 3
Blazing Star
Last Resort
Nam '75

• marcelproust
Mario Rabbids is een turn based game dus het is normal dat er zijn die dat niet leuk gaan vinden. Je kan het een beetje vergelijken met Disgaea, het battle systeem is vergelijkbaar gewoon in een Mario Rabbids universe.

Ik ben zelf niet wild van Mario Oddysey. Alles wat er al uit kwam en de bijhorende hype zeggen me echt weinig. Zal hem uiteindelijk wel spelen, maar zelf aanschaffen? No, Thanks.

• keepitfrosty
orange.x schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 10:01:
Grappig die verschillende meningen. Ik ben namelijk wel fan van de Rabbids. Heb op de Wii Raving Rabbids 1 en 2 en heb daar toch enorm veel lol mee gehad met wat samenspelen. We gingen vooral vaak stuk op het brengen van hoge stapels belegde broodjes naar een dikke meneer. En er zaten nog zeker wat van die pareltjes qua minigames bij. Dat koor schiet me ook te binnen met dat uber vals zingen en dan als je in de buurt zit staan ze elkaar te verlinken enzo. Heb me er altijd goed mee vermaakt.

De xcom gameplay ben ik dan weer niet gewend maar ziet er wel interessant uit, dus beste kans dat hij er hier gaat komen. Ik hoop alleen dat er nog iets van een multiplayer ofzo bij gaat komen.
Deeltje 1 kon ik er ook nog wel om lachen maar de rabbids zijn een beetje de minions van gaming. Teveel en je gaat je eraan irriteren. Tenminste zo ervaar ik dat.

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14:29
Net Rabbids besteld bij de Ubi shop inclusief 20% korting. Voor 40 euro kan het bijna niet mis. Ik heb wel zin in de game. Ik ben vooral benieuwd hoe moeilijk de game uiteindelijk gaat worden. We hebben namelijk vooral gameplay gezien van het begin van de game, en dat is logischerwijs niet zo heel moeilijk, maar hoe lastig het gaat worden later in het spel valt nog te bezien. Voor mij mag het best uitdagend worden.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Remmetje schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 10:48:
Net Rabbids besteld bij de Ubi shop inclusief 20% korting. Voor 40 euro kan het bijna niet mis. Ik heb wel zin in de game. Ik ben vooral benieuwd hoe moeilijk de game uiteindelijk gaat worden. We hebben namelijk vooral gameplay gezien van het begin van de game, en dat is logischerwijs niet zo heel moeilijk, maar hoe lastig het gaat worden later in het spel valt nog te bezien. Voor mij mag het best uitdagend worden.
Het is een Mario-game. Ik verwacht niet dat 'ie in singleplayer heel moeilijk gaat zijn. :P

• Evernote
  • Laatst online: 08:05
NMe schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 11:21:
[...]

Het is een Mario-game. Ik verwacht niet dat 'ie in singleplayer heel moeilijk gaat zijn. :P
Don't judge a book by its cover.

On-topic:
Ik kijk wel enorm uit naar deze titel een humor kan ik enorm waarderen en de gameplay lijkt solide. Jammer alleen dat hierdoor mijn backlog nog groter wordt want alles wat ik dan speel zet ik opzij voor deze titel.

Misschien toch ook meer titels digitaal halen zodat het wisselen wat makkelijker gaat.
Even een potje Splatoon 2 tussen door bijvoorbeeld.

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Ik vindt niet echt wat te klagen over de line up terwijl ik totaal geen indies speel. Je hebt nu Mario kart zelda en Arms, over 2 weken splatoon en dan een maandje later pokken tournament waar ik niet op kan w8en! Daarna als klap op de vuurpijl nog Mario. en nog evt wat andere interessante titels die wat minder bekend zijn, genoeg te doen!

[ Voor 8% gewijzigd door Stylze op 06-07-2017 11:35 ]

Playstation 5

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Evernote schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 11:32:
[...]

Don't judge a book by its cover.
Zo bedoelde ik het niet. :)

Mario-games moeten toegankelijk zijn, en de regel is tegenwoordig toch wel dat een kind van 8 die games ook moet kunnen uitspelen. Dat wil niet zeggen dat er geen diepgang in kan zitten, maar die zul je dan moeten zoeken in een eventuele hardmode (als die er is) of online multiplayer (wederom, als die er is).

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:43

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• marcelproust
Hopelijk W102! Gezien de Switch niet echt een WiiU game pad is ben ik wel eens benieuwd. Hopelijk speelt het heel wat beter.

• conodihno1
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-11 16:16
Dan toch ook maar overstag en een Switch, travelcase,glas screenprotector en Puyo aangeschaft. Splatoon 2 was de reden om er toch maar voor te gaan. Op de Wii U nooit een moment aan gedacht om te kopen maar op de een of andere reden nu wel.

Morgen aan de slag met het nieuwe spul. Vraagje nog, is Puyo Puyo ook gewoon alleen te spelen of is er altijd sprake van een soort "battle"?

• Gynnad
  • Laatst online: 13:33

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Evernote
Super tof! Hyped!

Splatoon 1 helaas nooit gespeeld maar deeltje 2 laat ik niet aan me voorbij gaan!

• DevWouter
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 12:53

DevWouter

Creator of Todo2d.com

conodihno1 schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 15:48:
Dan toch ook maar overstag en een Switch, travelcase,glas screenprotector en Puyo aangeschaft. Splatoon 2 was de reden om er toch maar voor te gaan. Op de Wii U nooit een moment aan gedacht om te kopen maar op de een of andere reden nu wel.

Morgen aan de slag met het nieuwe spul. Vraagje nog, is Puyo Puyo ook gewoon alleen te spelen of is er altijd sprake van een soort "battle"?
Je kan het spelen in een marathon mode waarbij je geen zorgen over "vijanden" hoef te maken. Het is alleen een beetje verstopt.

"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel

• BinaryRun
Remmetje schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 10:48:
Zelf heb ik hem voor 50 euro bij bol.com besteld, wil toch graag de fysieke versie. Merk zelf dat ik daarom ook Bombermen R nog niet heb gekocht. Lijkt mij erg leuk, vooral die aanbiedingsprijs, maar niet fysiek. (Ga overigens wel snel World of Goo kopen, was enorm leuk op de PC en wil hem eigenlijk wel op de Switch, lang niet gespeeld.)

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:11
@BinaryRun Via de UbiStore is hij ook fysiek, plus met wat extra's.

Verwijderd

Is Shantae de moeite waard?

• BinaryRun
hcQd schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 17:34:
Wist ik niet, ziet er goed uit inderdaad. Jammer dat je meteen moet betalen en niet pas bij release. Even over nadenken.

[ Voor 10% gewijzigd door BinaryRun op 08-07-2017 15:02 ]

Verwijderd

Ja, is een erg leuke game :)

• RayNbow
conodihno1 schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 15:48:
Solo arcade -> Challenge -> Endless Puyo.

• keepitfrosty
Redelijk. Graphics zijn super maar verder een gemiddelde platformer qua gameplay. Niet heel slecht niet heel goed.

• RayNbow
Cross-post (RayNbow in "[Switch] Splatoon 2"):

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/QQ910WR.jpg
Poll: Pearl of Marina?
Pearl!
Marina!
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=399058&layout=1&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

• Thomas
  • Niet online
Weet niet eens wie wie is :'). Net een middagje lol gehad met MK8. 2e dock komt handig van pas, van ouderlijk huis naar wat vrienden meegenomen (in plastic tasje) en lekker gekart. Als hij wat handzamer was zou ik dat toch fijner vinden maar dit meenemen is ook weer niet zo'n moeite.

• outlandos
Zeer zeker!

• RayNbow
Pearl is de inkling, Marina de octoling (uitgaande dat de tentakels niet iets cosmetisch is).

Dit al gepost?

[ Voor 13% gewijzigd door RayNbow op 06-07-2017 19:41 ]

• Gynnad
  • Laatst online: 13:33
Evernote schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 16:57:
[...]

Super tof! Hyped!

Splatoon 1 helaas nooit gespeeld maar deeltje 2 laat ik niet aan me voorbij gaan!
Same here, heb hem niet gepre-ordered maar verwacht eigenlijk wel dat ik hem op de dag 'gewoon' bij de mediamarkt kan halen

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Thomas
  • Niet online
Gynnad schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 19:58:
[...]

Same here, heb hem niet gepre-ordered maar verwacht eigenlijk wel dat ik hem op de dag 'gewoon' bij de mediamarkt kan halen
Ik ook, zal niet opeens uitverkocht zijn. ARMS ook gewoon in de winkel kunnen kopen en MK8 lag er op dag 1 ook in grote getalen (al had ik die wel besteld).

E: Splatoon Direct bekeken, zo, ziet er tof uit! Had de testfire kort gespeeld (had de Switch toen pas een dag of 2 dus was nog vooral met Zelda bezig), vond dat wel lachen, maar kan nu eigenlijk niet wachten!

[ Voor 20% gewijzigd door Thomas op 06-07-2017 20:24 ]

• AstralizeR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-10 17:02

AstralizeR

Foar de kofje net eamelje!

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=iEyBw3BF4jk]
LoL, wat is dit nou weer?... _O-

Hij deed met de Switch (toen nog NX) ook al eens super vaag en sommige dingen waren nooit verder besproken. Subscribertjes winnen of is er werkelijk meer groot nieuws op komts.

SW-1682-5926-5204

• Antrax
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07-11 12:34
Vandaag maar snel, bij voorraad er een bij de Intertoys gekocht, al veel plezier gehad met 12 Switch en nu Zelda aan het downloaden.

Was er precies bericht wanneer die chat optie er kwam?

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Pure bullshit.

• Thomas
  • Niet online
Antrax schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 21:30:
Vandaag maar snel, bij voorraad er een bij de Intertoys gekocht, al veel plezier gehad met 12 Switch en nu Zelda aan het downloaden.

Was er precies bericht wanneer die chat optie er kwam?
https://www.reddit.com/r/..._app_launching_july_21st/

21 juli, lekker snel dus!

• BinaryRun
hcQd schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 17:34:
The statue lijkt weg te zijn, kan hem niet meer vinden in elk geval.

Laat maar, verkeerd gekeken. Ik had die trailer van Fire Emblem idd op de Switch gezien. Wordt er wel vrolijk van, ondanks dat ik de serie nog nooit heb gespeeld.

[ Voor 25% gewijzigd door BinaryRun op 06-07-2017 21:52 ]

• Qapla1
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-02-2024
Online app die voorlopig alleen nog extra functionaliteit aan Splatoon 2 toevoegd. Tijdens het spelen met je vrienden kunnen chatten is een van de functies. Waarom lees ik niks of dat ook kan als je met vrienden online een potje MK8 aan het spelen bent? Zal wel volgend jaar komen als het de betaal versie word.

• RayNbow

• Compworm
Allemaal nieuws over 3rd party docks, weet niet of het al voorbij is gekomen, maar tldr; het zijn s8 docks in een andere verpakking

https://www.reddit.com/r/...ch_portable_adapters_are/
https://www.reddit.com/r/...cks_switch_con_sfans_are/

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-11 19:56

PBP

Logisch, want met de betaalde versie van het online gamen krijgen we NES games elke maand gratis.

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:35

Denko

|{ing Øf ßlitz

Compworm schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 12:26:
Allemaal nieuws over 3rd party docks, weet niet of het al voorbij is gekomen, maar tldr; het zijn s8 docks in een andere verpakking

Mooi om te zien dat de C-FORCE CF001 en binnenkort C-FORCE CF002 gewoon werken. Vooral die 2e vind ik interessant, heeft maar 1 usb poort, maar voor mij is dat zat. Voor een euro of 25 gelijk 2 halen. 1 voor een extra tv en 1 voor reizen

PSN & XBL: Denkoyugo

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

PBP schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 12:59:
[...]

Logisch, want met de betaalde versie van het online gamen krijgen we NES games elke maand gratis.
Nee, je krijgt toegang tot een library van NES games. Geen verschillende games per maand.

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-11 19:56

PBP

EddoH schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 13:53:
[...]

Nee, je krijgt toegang tot een library van NES games. Geen verschillende games per maand.
Ja ook goed. Er komen wel steeds games bij toch? Ging mij er meer om dat het niet gek is dat er nu code gevonden word van een NES emulator.

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

PBP schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 14:09:
[...]

Ja ook goed. Er komen wel steeds games bij toch?
Geen idee. Weet niet of dat door Nintendo gemeld is.

• outlandos
Hopelijk komen er ook SNES games bij, en uiteindelijk mss zelfs N64 en GameCube games.

• Antrax
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07-11 12:34
Ja inderdaad, kan er niet op wachten, zal een goede toevoeging zijn! :)
outlandos schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 14:16:
Hopelijk komen er ook SNES games bij, en uiteindelijk mss zelfs N64 en GameCube games.
Tot zover bekend (bron) komt o.a. Super Mario Bros. 3, Dr. Mario and Balloon Fight maar er komt nog meer, zeggen ze.

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Denko schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 13:00:
[...]

Mooi om te zien dat de C-FORCE CF001 en binnenkort C-FORCE CF002 gewoon werken. Vooral die 2e vind ik interessant, heeft maar 1 usb poort, maar voor mij is dat zat. Voor een euro of 25 gelijk 2 halen. 1 voor een extra tv en 1 voor reizen
Hoe krijg je er twee voor 25 euro? Hij staat op Taobao voor 329 yuan, da's 42 euro. Per stuk. :P

[ Voor 12% gewijzigd door NMe op 07-07-2017 15:50 ]

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:21
Antrax schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 14:21:
[...]

Ja inderdaad, kan er niet op wachten, zal een goede toevoeging zijn! :)

[...]

Tot zover bekend (bron) komt o.a. Super Mario Bros. 3, Dr. Mario and Balloon Fight maar er komt nog meer, zeggen ze.
Lijkt me echt heerlijk om SMB3 te spelen op dit scherm. Kom maar op met die classics (voor de zoveelste keer) _/-\o_

• Stidge
  • Laatst online: 06-10 10:35
NMe schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 14:59:
[...]

Hoe krijgt je er twee voor 25 euro? Hij staat op Taobao voor 329 yuan, da's 42 euro. Per stuk. :P
Ik las het als: "als ze slechts 25 euro zijn, dan haal ik er wel 2".

• BinaryRun
Screenprotector van Orzly kwam vandaag binnen, waardeloos. De bovenrand van beide protectors was scheef uitgesneden en er zat zelfs vuil onder het beschermingsfolie dat je er aan de onderkant afhaalt. Meteen retour gestuurd naar amazon. Ik ga maar @NMe zijn filosofie volgen van het protector vrije gamen.

Ben ik verder trouwens de enigste die enthousiast is over de Yoshi game? Lastig uit te leggen, maar ik kan niet wachten!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

BinaryRun schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 17:32:
Ben ik verder trouwens de enigste die enthousiast is over de Yoshi game? Lastig uit te leggen, maar ik kan niet wachten!
Ik heb in de tussentijd andere games waar ik niet op kan wachten maar Yoshi ziet er ook leuk uit en gaat er waarschijnlijk wel komen. :P

• ndonkersloot
  • Laatst online: 14-11 21:19
Screenprotector van Orzly kwam vandaag binnen, waardeloos. De bovenrand van beide protectors was scheef uitgesneden en er zat zelfs vuil onder het beschermingsfolie dat je er aan de onderkant afhaalt. Meteen retour gestuurd naar amazon. Ik ga maar @NMe zijn filosofie volgen van het protector vrije gamen.

Heb zelf een amfilm screen protector, ben erg blij dat die erop zit en ging echt super makkelijk!

Ik had Yoshi voor de Wii U en hoewel die leuk was heb ik de game niet uitgespeeld. Het is gewoon allemaal zo makkelijk waardoor het mn aandacht verloor. Twijfel dan ook of ik die ga kopen voor de Switch.

[ Voor 13% gewijzigd door ndonkersloot op 07-07-2017 18:39 ]

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

• outlandos

De screenprotector van Amfilm is pure klasse. En heel gemakkelijk aan te brengen.

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-11 03:32

Turfschipper

Hup NAC

Super mario bros 3??????

Yes!!!!! Vanaf nu officieel balen dat ik nog geen Switch heb. Alhoewel...... mario 3 is er nog nie.... ;-)

Ik hoop ook dat je die games gewoon kan kopen zonder de online dienst te nemen.

[ Voor 24% gewijzigd door Turfschipper op 07-07-2017 19:04 ]

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Compworm schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 12:26:

Hm ik wacht toch nog op een third party dock die wat meer rekening houdt met 1) ondersteuning van een rechtstaande Switch en 2) ventilatie. Deze docks zonder iets extra gebruiken zoals een stand en eventueel een USB verlengsnoer betekent dat je de Switch plat legt, en dus de ventilatie blokkeert. Niet echt een fan van :P

In other news, Thimbleweed Park wordt naar de Switch geport. Zeer goed nieuws voor fans van point & clicks!

De Splatoon 2 Direct zag er goed uit! Op Neogaf is erna een vergelijking verschenen tussen de grafische pracht van Splatoon 1 en 2. Hopelijk beeindigt dat het gehalte 'het is een poort' klagers :P

• RayNbow
PBP schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 12:59:
[...]

Bij de Wii/Wii U werd de NES emulator bij elk NES spel geleverd en was er geen NES emulator in de firmware die gedeeld werd.

• outlandos
Demo van Splatoon 2 staat online. Poeh wat moet ik wennen aan die controles. Ik heb overigens nooit het eerste deel gespeeld.

• Evernote

Hier echt 0 problemen ik zou contact opnemen met de verkoper. Edit: zie dat je hem retour hebt gedaan.

Serieus de beste screenprotector die ik ooit heb gehad.
outlandos schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 19:23:
Demo van Splatoon 2 staat online. Poeh wat moet ik wennen aan die controles. Ik heb overigens nooit het eerste deel gespeeld.
Hebben!

[ Voor 16% gewijzigd door Evernote op 07-07-2017 19:47 ]

• BinaryRun
outlandos schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 19:23:
Demo voor de Switch komt helaas pas de 15de :/

• Compworm
JackAvery schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 19:11:
[...]

Hm ik wacht toch nog op een third party dock die wat meer rekening houdt met 1) ondersteuning van een rechtstaande Switch en 2) ventilatie. Deze docks zonder iets extra gebruiken zoals een stand en eventueel een USB verlengsnoer betekent dat je de Switch plat legt, en dus de ventilatie blokkeert. Niet echt een fan van :P
Nee ik zou het zelf ook niet doen hoor, en als ik al zo iets zou willen, dan moest er toch wel een oplossing zijn waarbij de switch niet op de achterkant ligt.
BinaryRun schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 20:04:
[...]

Demo voor de Switch komt helaas pas de 15de :/
Nee hij is al te downloaden, je kan wat ballonen schieten en winkels in, ijs of taart kant kiezen.. en rond lopen.. maar het is inderdaad wachten tit 15e met echte matches.

[ Voor 49% gewijzigd door Compworm op 07-07-2017 20:27 ]

Verwijderd

Metal Slug 2 is nu uit in de Nintendoshop:

http://www.nintendo.nl/Ga...METAL-SLUG-2-1241641.html

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:01
Vandaag de joy cons van Splatoon 2 besteld bij Nedgame. Ook maar meteen Splatoon 2 zelf besteld. Was dat vergeten in alle drukte. :D

• Evernote
Compworm schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 20:14:

[...]

Nee hij is al te downloaden, je kan wat ballonen schieten en winkels in, ijs of taart kant kiezen.. en rond lopen.. maar het is inderdaad wachten tit 15e met echte matches.
Vroeg me al af of ik iets verkeerd deed 8)7
Nog even geduld en motion controls UIT.

• outlandos
Evernote schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 21:35:
[...]

Vroeg me al af of ik iets verkeerd deed 8)7
Nog even geduld en motion controls UIT.
Ja ik dacht ook dat ik wat over het hoofd zag :')

• ndonkersloot
Ik hoop dat Nintendo nog een keer komt met een losse linker joycon met een goede d-pad, vind normale knoppen als d-pad echt niet fijn..

Hoe groot zijn die kansen denken jullie?

• Evernote
Tiwazz schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 00:53:
Ik hoop dat Nintendo nog een keer komt met een losse linker joycon met een goede d-pad, vind normale knoppen als d-pad echt niet fijn..

Hoe groot zijn die kansen denken jullie?
Kleiner dan de kans dat je de Staatsloterij wint vrees ik..

Voor de "Pro" gamers is er de Pro Controller met normale D-pad. De Joy-cons zijn ontworpen om met één setje Joy-cons met 2 personen te kunnen spelen en daarom "moeten" ze zo identiek mogelijk zijn.
Afbeeldingslocatie: https://content.ebgames.com.au/website/images/detail/217630_detail_01.jpg

• RayNbow
Compworm schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 20:14:
[...]

Je kunt ook Miiverse-style posts maken in de Splatfest demo:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DEKCcUbUQAAl-bh.jpg

• ndonkersloot
Evernote schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 07:12:
[...]

Kleiner dan de kans dat je de Staatsloterij wint vrees ik..

Voor de "Pro" gamers is er de Pro Controller met normale D-pad. De Joy-cons zijn ontworpen om met één setje Joy-cons met 2 personen te kunnen spelen en daarom "moeten" ze zo identiek mogelijk zijn.
[afbeelding]
Alleen lees ik verhalen dat de dpad op de pro controller erg slecht is en zelfs soms inputs geeft in de richting die je niet gebruikt. Met tetris een killer als 'up' op het onjuiste moment ingedrukt wordt.

Voor handheld mode is een pro controller natuurlijk geen oplossing. Misschien als nintendo meer zijn classics gaat uitbrengen er dan een dpad joycon komt. Mario 3 in hand held met ie knoppen is gewoon irritant.

• Terpstars
  • Laatst online: 16-11 18:03
Tiwazz schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 09:36:
[...]

Alleen lees ik verhalen dat de dpad op de pro controller erg slecht is en zelfs soms inputs geeft in de richting die je niet gebruikt. Met tetris een killer als 'up' op het onjuiste moment ingedrukt wordt.

Voor handheld mode is een pro controller natuurlijk geen oplossing. Misschien als nintendo meer zijn classics gaat uitbrengen er dan een dpad joycon komt. Mario 3 in hand held met ie knoppen is gewoon irritant.
Ik heb sinds kort de Pro Controller. Puyo Puyo Tetris hiervoor al veel met de Joy Con's gespeeld en gisteravond voor het eerst met de Pro Controller, met vrienden. Ging allemaal prima. Gebruikte de dpad en gebruik ook altijd 'up' voor fast drop.

Verwijderd

iemand dit al gezien >>
YouTube: Super Mario Odyssey Sand Kingdom Gameplay Walkthrough E3 2017 Ninten...

ca 12 minuten aan gameplay Super Mario Odyssey. Wel vol met spoilers dus wees gewaarschuwd. Ziet er erg vet uit allemaal.

• RayNbow

• Evernote
Tiwazz schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 09:36:
[...]

Eerlijk gezegd is dit de eerste keer dat ik dit lees.

Mijn probleem met een Pro controller is een beetje dat ik al een PS4 Pro en Xbox One heb met de daarbij behorende controllers.

Ik vind het wel prettig dat de Switch een ander controller ontwerp heeft voor de afwisseling en met een PowerA grip houd de boel nog lekker comfortabel en ergonomisch vast ook.
Pagina: 1 ... 72 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is een [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen -topic.
Er is een Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic", discussie over prijzen en bestellingen hoort daar thuis.

Er is ook een Super Mario Odyssey topic!