Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 71 ... 126 Laatste
Acties:
  • 615.687 views

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:20
NMe schreef op maandag 3 juli 2017 @ 11:54:
[...]

Klopt, maar Nyko heeft schijt aan die keuze en komt binnenkort met een portable dock waar Nintendo vervolgens geen verantwoordelijkheid voor hoeft te nemen. Iedereen happy. ;)
Ah cool. Die had ik nog niet gezien. Even bestellen als dat kan.

Voor mij is dit een veel beter ontworpen dock dan die van nintendo. Veel kleiner, geen krassend scherm, makkelijk mee te nemen, esthetisch mooier.

Kan me haast niet voorstellen dat nintendo niet ook met iets dergelijks gaat komen.

[ Voor 24% gewijzigd door giantgiantus op 03-07-2017 12:25 ]

• marcelproust
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12-04 01:41
Ik begrijp ergens de mensen niet die wachten op de Switch puur voor de games. Als je het financieel kan veroorloven om hem nu te kopen of bij release van bijv. Mario, dan koop je hem toch gewoonweg nu. Er zijn àl wat leuke games beschikbaar! (Met name: Zelda, MK8, ARMS, binnenkort Splatoon).
De prijzen gaan ook verre van zakken, en je zal net dezelfde console krijgen zelfs al wacht je...
Anyway, dat moest er even uit :-)

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

giantgiantus schreef op maandag 3 juli 2017 @ 12:15:
[...]

Kan me haast niet voorstellen dat nintendo niet ook met iets dergelijks gaat komen.
Ik wel, zoals ik net al zei in NMe in "[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 2". ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Compworm
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 27-01-2024
marcelproust schreef op maandag 3 juli 2017 @ 12:48:
Ik begrijp ergens de mensen niet die wachten op de Switch puur voor de games. Als je het financieel kan veroorloven om hem nu te kopen of bij release van bijv. Mario, dan koop je hem toch gewoonweg nu. Er zijn àl wat leuke games beschikbaar! (Met name: Zelda, MK8, ARMS, binnenkort Splatoon).
De prijzen gaan ook verre van zakken, en je zal net dezelfde console krijgen zelfs al wacht je...
Ja zo heb ik dat gedaan. E3 afgewacht, tevreden met aankondigingen, gelijk n switch gehaald .
Tot komende releases vermaak ik mij nog wel even met wat er nu is.
En de releases van 2x mario en splatoon zijn ook in zicht.
Dan is tegen die tijd de Switch vast weer nergens te vinden.

• Crystal007
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15-08 08:00
Ik hoop zo dat virtual console een keer komt.. eigenlijk speciaal de switch gekocht voor de golden oldies maar het laat lang op zich wachten helaas :(

• Rick-Jan
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:05

Rick-Jan

always connected

marcelproust schreef op maandag 3 juli 2017 @ 12:48:
Ik ga geen console kopen en die laten verstoffen totdat er een game uitkomt die ik leuk vind en veel ga spelen, ik vind dat gewoon zonde. Ik weet niet of je een Wii U hebt gehad, maar die stond bij mij ook veel stof te vangen, terwijl mijn PS4 regelmatig gebruikt wordt. Bovengenoemde games behalve Zelda zijn niet mijn ding, Mk8 is leuk, maar ik speel dat soort spellen nooit met andere mensen. De verkrijgbaarheid van de Switch is nu slecht, ik denk dat de prijzen gaan zakken over een aantal maanden, ook als die beter verkrijgbaar wordt.

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:14

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• giantgiantus
Ja maar je kan best een stevig mechanisme maken zonder dat de Dock er helemaal omheen zit.

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Met zo'n Nyko dock komen er ook behoorlijke krachten op de USB-C poort te staan als de switch er op verkeerde wijze uitgetrokken wordt / valt (door hem recht naar voren te trekken in plaats van recht naar boven).. dat heb ik liever niet. Zoals NMe en anderen al aangeven is bij een kabel het risico op ventilatieproblemen te groot. De officiële Switch dock is een perfect fool proof ontwerp.

Verwijderd

Donderdag is er een Splatoon 2 Direct 16:00 onze tijd.

https://twitter.com/NintendoEurope/status/881875248697798656

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/1axcOJrtPjQc3BkAg3VSGZkg/full.png

STAY FRESH!

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2017 16:44 ]

Verwijderd

This weeks release is Metal Slug 2 voor Neogeo.
Snel volgen:
2020 Baseball
King of the Monsters
World Heroes 1, 2
Art of Fighting 1, 2
Samurai Showdown
Sengoku 2
Last Blade

• giantgiantus
Bigs schreef op maandag 3 juli 2017 @ 16:22:
Met zo'n Nyko dock komen er ook behoorlijke krachten op de USB-C poort te staan als de switch er op verkeerde wijze uitgetrokken wordt / valt (door hem recht naar voren te trekken in plaats van recht naar boven).. dat heb ik liever niet. Zoals NMe en anderen al aangeven is bij een kabel het risico op ventilatieproblemen te groot. De officiële Switch dock is een perfect fool proof ontwerp.
Behalve dat die krast. Bovendien ook dure Apple apparaten hadden een Dock waar die los op staat.

Anyway, ik denk dat er veel vraag is naar een kleinere praktischere Dock. Sommige menden zullen dat eng vinden. Veel ook niet, zeker ook omdat de switch een vrij goedkoop apparaatje is. Mijn iPhone van 1000€ heeft het zwaarder te verduren.

Verwijderd

Crystal007 schreef op maandag 3 juli 2017 @ 13:13:
Ik hoop zo dat virtual console een keer komt.. eigenlijk speciaal de switch gekocht voor de golden oldies maar het laat lang op zich wachten helaas :(
Wat is zo goed aan de VC wat je niet op een willekeurige PC kan spelen?

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 3 juli 2017 @ 17:40:
[...]

Wat is zo goed aan de VC wat je niet op een willekeurige PC kan spelen?
Portability for one.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Support van de eigenaar van de rechten ook. En legaal eigendom.
Nogmaals, onzin. Een zeer beperkte aantal beschadigde/defecte docks heeft krassen achtergelaten. De dock zoals die hoort te zijn krast bij normaal gebruik niet.
Bovendien ook dure Apple apparaten hadden een Dock waar die los op staat.
Apple is in heel veel dingen form over function. Nintendo maakt precies de tegenovergestelde keuze.

[ Voor 84% gewijzigd door NMe op 03-07-2017 18:15 ]

Verwijderd

Ik wil een Splatoon 2 topic gaan beginnen, heeft iemand zin om mee te helpen? :)

edit: En hij staat live: [Switch] Splatoon 2 Als je nog aanpassingen hebt, laat het me even weten via DM :)

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2017 19:22 ]

• giantgiantus
NMe schreef op maandag 3 juli 2017 @ 18:13:

[...]

Nogmaals, onzin. Een zeer beperkte aantal beschadigde/defecte docks heeft krassen achtergelaten. De dock zoals die hoort te zijn krast bij normaal gebruik niet.

[...]

Apple is in heel veel dingen form over function. Nintendo maakt precies de tegenovergestelde keuze.
Ik ga zo stoppen met de discussie voordat we het hele topic vervuilen. Maar een kleine Dock is juist function en niet form. Veel mensen die veel reizen of veel vrienden hebben zullen veel interesse hebben in een kleine Dock, niet om de form maar om de function.

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Kom maar door. Beide games nog nooit gespeeld, dus een remaster voor de Switch zou leuk zijn!

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:01
Rick-Jan schreef op maandag 3 juli 2017 @ 13:14:
[...]

Ik ga geen console kopen en die laten verstoffen totdat er een game uitkomt die ik leuk vind en veel ga spelen, ik vind dat gewoon zonde. Ik weet niet of je een Wii U hebt gehad, maar die stond bij mij ook veel stof te vangen, terwijl mijn PS4 regelmatig gebruikt wordt. Bovengenoemde games behalve Zelda zijn niet mijn ding, Mk8 is leuk, maar ik speel dat soort spellen nooit met andere mensen. De verkrijgbaarheid van de Switch is nu slecht, ik denk dat de prijzen gaan zakken over een aantal maanden, ook als die beter verkrijgbaar wordt.
Dat de prijzen gaan zakken onder de adviesprijs kun je voorlopig wel vergeten. Kijk naar de Wii U, die is (ondanks de zeer beperkte vraag) nauwelijks omlaag gegaan. Dat geldt eigenlijk voor alle hardware van Nintendo.
NMe schreef op maandag 3 juli 2017 @ 18:13:

[...]

[...]

Die Nyko dock zal anders ook geen problemen opleveren bij ''normaal gebruik''.

[ Voor 23% gewijzigd door outlandos op 03-07-2017 19:34 ]

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

outlandos schreef op maandag 3 juli 2017 @ 19:32:
[...]

Dat de prijzen gaan zakken onder de adviesprijs kun je voorlopig wel vergeten. Kijk naar de Wii U, die is (ondanks de zeer beperkte vraag) nauwelijks omlaag gegaan. Dat geldt eigenlijk voor alle hardware van Nintendo.
Er zijn wel degelijk precedenten van hardware die pas lekker ging lopen na een prijsverlaging. De 3DS had dat, zo uit het hoofd. Verder niet van toepassing op de Switch, die ook zonder prijsverlaging prima loopt.

Ik twijfel er niet aan dat er in de toekomst bundels gaan komen die de prijs wat drukken en bovendien zullen op een gegeven moment de productiekosten dalen omdat de benodigde hardware verouderd raakt, maar ik zou zeker op dat laatste nog een hele tijd niet rekenen.
Die Nyko dock zal anders ook geen problemen opleveren bij ''normaal gebruik''.
Klopt, maar waar je bij de officiële dock nog per ongeluk tegen je Switch kunt stoten zonder blijvende schade heb je bij dat Nyko-ding meteen druk op de connector staan en beschadig je in het beste geval mogelijk je dock en in het slechtste de USB-C-poort op je Switch.

• RayNbow
Peter_Aragorn schreef op maandag 3 juli 2017 @ 19:04:
[...]

Kom maar door. Beide games nog nooit gespeeld, dus een remaster voor de Switch zou leuk zijn!
Ook niet gespeeld (behalve de demo van deeltje 2 op de Wii U)... heb de games wel voor de Wii U, maar ik ben iemand die waarschijnlijk gewoon zal dubbeldippen bij een rerelease. 8)7

• Peter_Aragorn
RayNbow schreef op maandag 3 juli 2017 @ 19:40:
[...]

Ook niet gespeeld (behalve de demo van deeltje 2 op de Wii U)... heb de games wel voor de Wii U, maar ik ben iemand die waarschijnlijk gewoon zal dubbeldippen bij een rerelease. 8)7
Ha, nice :)

Overigens: hier al mensen die GoNNER hebben gekocht? Lijkt me supertof!

• marcelproust
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12-04 01:41
RayNbow schreef op maandag 3 juli 2017 @ 19:40:
[...]

Gespeeld en uitgespeeld en daarna is het blijven liggen, er zijn gewoonweg té veel (goede) games op al de verschillende consoles om te blijven kleven bij een en dubbel dippen zou dan wel zonde zijn van het geld. Een 3de deel zou dan wel op zijn plaats zijn. <3

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Peter_Aragorn schreef op maandag 3 juli 2017 @ 20:03:
[...]

Overigens: hier al mensen die GoNNER hebben gekocht? Lijkt me supertof!
Gekocht wel, maar nog niet echt gespeeld. :P

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Ik heb vandaag op amazon de switch besteld, maar zie net op internet dat een winkel in de buurt hem gewoon op voorraad heeft. Als dat morgen echt zo is dan haal ik hem daar en annuleer hem online.

Ik zie net alleen dat de screenprotector die ik wilde niet in Nederland verkrijgbaar is (die van Orzly). Heb je een screenprotector nou echt nodig of niet? Zelf ben ik wel voorzichtig met apparaaten en normaal gebruik ik nooit screenprotectors. Zelfs mijn telefoon heeft na 2+ jaar maar 2 kleine krasjes. Wel is de switch natuurlijk geen gorilla glas en door de horrorverhalen ben ik toch wat afgeschrikt.

• EddoH
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

BinaryRun schreef op maandag 3 juli 2017 @ 21:11:
Ik heb vandaag op amazon de switch besteld, maar zie net op internet dat een winkel in de buurt hem gewoon op voorraad heeft. Als dat morgen echt zo is dan haal ik hem daar en annuleer hem online.

Ik zie net alleen dat de screenprotector die ik wilde niet in Nederland verkrijgbaar is (die van Orzly). Heb je een screenprotector nou echt nodig of niet? Zelf ben ik wel voorzichtig met apparaaten en normaal gebruik ik nooit screenprotectors. Zelfs mijn telefoon heeft na 2+ jaar maar 2 kleine krasjes. Wel is de switch natuurlijk geen gorilla glas en door de horrorverhalen ben ik toch wat afgeschrikt.
Zie ook in andere topic de posts rond/voorafgaand aan mijn reactie EddoH in "[Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic"

• BinaryRun
EddoH schreef op maandag 3 juli 2017 @ 21:59:
[...]

Zie ook in andere topic de posts rond/voorafgaand aan mijn reactie EddoH in "[Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic"
Klopt inderdaad. Ik was er ook uit, maar omdat ik hem nu lokaal kan halen niet meer. xD

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

BinaryRun schreef op maandag 3 juli 2017 @ 22:04:
[...]

Klopt inderdaad. Ik was er ook uit, maar omdat ik hem nu lokaal kan halen niet meer. xD
Gewoon dat ding kopen en als je het later nodig vind een screenprotector ergens bestellen.

Nie zo moeilijk doen :+

• Thomas
  • Niet online
Gewoon doen joh. In tegenstelling tot een telefoon valt een screenprotector amper op en je hebt wel de zekerheid :).

Verwijderd

wordt hier gebruikt door oa een kind van 7 zonder screenprotector. Niets aan het handje, als je maar aangeeft dat ze een beetje voorzichtig moeten doen.

• outlandos
Thomas schreef op maandag 3 juli 2017 @ 22:11:
Gewoon doen joh. In tegenstelling tot een telefoon valt een screenprotector amper op en je hebt wel de zekerheid :).
Hier sluit ik mij volledig bij aan.

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik heb zelf zo'n tempered glass screenprotector van Big Ben of Nintendo zelf (weet niet zeker meer). Als voordeel daarvan vind ik dat ik zonder protector de touchscreen erg goedkoop vind aanvoelen. Hij geeft iets mee, net als vroeger bij de resistieve touchscreens. Met glazen laagje er overheen voelt dat veel beter aan :)

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
The Binding of Isaac Afterbirth+ on Nintendo Switch gets official September release date for Europe :{

Ik had nog wel hoop op deze week doordat o.a. Bol dat als levertijd aangaf, maar zo te zien moeten we nog even wachten of toch maar met een US eShop account aan de slag gaan.

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-10 23:12
Magic schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 07:53:
Ik heb zelf zo'n tempered glass screenprotector van Big Ben of Nintendo zelf (weet niet zeker meer). Als voordeel daarvan vind ik dat ik zonder protector de touchscreen erg goedkoop vind aanvoelen. Hij geeft iets mee, net als vroeger bij de resistieve touchscreens. Met glazen laagje er overheen voelt dat veel beter aan :)
Daar ben ik het wel mee eens, heb diezelfde screenprotector ook :+

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:52
Verwijderd schreef op maandag 3 juli 2017 @ 22:20:
wordt hier gebruikt door oa een kind van 7 zonder screenprotector. Niets aan het handje, als je maar aangeeft dat ze een beetje voorzichtig moeten doen.
niks aan het handje, tot het mis gaat..

de grap van het switch scherm is dat het niet snel zal breken, maar juist wel extra snel krassen, doordat het van zachter materiaal is (plastic ipv glas). Dus voor en nadelen, en de nadelen zijn makkelijk op te lossen met een tempered glass protector

Strava

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Bigs schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 08:32:
The Binding of Isaac Afterbirth+ on Nintendo Switch gets official September release date for Europe :{

Ik had nog wel hoop op deze week doordat o.a. Bol dat als levertijd aangaf, maar zo te zien moeten we nog even wachten of toch maar met een US eShop account aan de slag gaan.
Nooit uitgaan van richtdatums op shops wanneer de publisher zelf nog niks gezegd heeft. Dat levert alleen teleurstelling op. ;)

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:39
BinaryRun schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 19:43:
Korte vraag. Is de Pro Controller een must have? Zelf lijkt hij mij wel erg prettig, maar eigenlijk lijkt mij de Splatoon versie ook wel erg leuk die over een paar weken uit komt. Wil alleen niet zo lang wachten met het kopen van een switch. ;)
Alles imho uiteraard. maar:
Must have: nee?
Erg fijn? JA
Als mijn joycons zouden werken zoals ze behoren te werken had ik er zelf nog geen een gehad. Maar nu kan ik doorspelen als ik ze wederom opstuur. Oh en echte dpad is in sommige games ook erg fijn.
En ik kan nu met 3 spelers spelen ipv met 'maar' 2 :)

10 second ninja DONE

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik heb net toch maar de gele joycons besteld. Hopelijk deze keer zonder sync-issues, al is ze laten fixen geen ramp aangezien ik natuurlijk mijn grijze joycons en de pro controller nog heb. :P

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Sinds vandaag hebben we een Switch op kantoor met Mario Kart 8. Ik had er niet veel van verwacht maar moet eerlijk zeggen dat het verassend leuk speelt. Ook heel tof dat je hem gewoon zomaar uit z'n dock kan trekken en dan verder kan spelen! Positief verrast. Jammer dat ie nog zo prijzig is haha

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• BinaryRun
NMe schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 15:06:
Ik heb net toch maar de gele joycons besteld. Hopelijk deze keer zonder sync-issues, al is ze laten fixen geen ramp aangezien ik natuurlijk mijn grijze joycons en de pro controller nog heb. :P
Lijkt mij dat ze goed zouden moeten zijn, de gele is ten slotte later uitgekomen.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

BinaryRun schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 15:31:
[...]

Lijkt mij dat ze goed zouden moeten zijn, de gele is ten slotte later uitgekomen.
Wil niet per se zeggen dat het productieproces in de tussentijd al is aangepast. Ik kan me zomaar voorstellen dat Nintendo eenmaal geproduceerde joycons gewoon uitlevert en vervangt als er problemen zijn, dat is makkelijker en goedkoper dan álle joycons uit het distributieproces halen en fixen.

Zijn er überhaupt mensen die de gele gekocht hebben en syncproblemen hadden?

• BinaryRun
Ik zag net deze tweet, we kunnen ze dus wel los kopen vanaf 28 juli. Wel lullig voor mensen die hier de Splatoon Editie van de Switch kopen en ze er niet bij krijgen zoals in Japan.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DD0oTfOXUAAhp-4.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door BinaryRun op 04-07-2017 15:42 ]

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Snap ik ook niet. Beetje debiele marktdifferentiatie, zoals zo vaak bij Nintendo. Ook de verschillende collector's editions van BotW slaan nergens op, de Amerikanen kregen een veel leuker pakketje.

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:07
Ik wil ze los kopen, maar kan ze nergen pre-orderen. Heb de pro variant wel op preorder.

• BinaryRun
Arunia schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 15:54:
Ik wil ze los kopen, maar kan ze nergen pre-orderen. Heb de pro variant wel op preorder.
Hij is pas net aangekondigd, zal vast niet lang duren voordat het beschikbaar komt.

• Thomas
  • Niet online
Nouja, ze waren al langer in Japan beschikbaar. Deze zullen ook wel een hele tijd uitverkocht zijn. Vind ze overigens wat minder mooi dan de rest. Zou ergens graag gewoon een tool hebben om eigen kleuren e.d. uit te zoeken voor een kleine meerprijs. Wit/zilver of de kleur van de Switch zelf lijken me wel mooi.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik hoop nog steeds op Gamecube-paars. :P

Op zo'n tool zou ik niet rekenen. Het is natuurlijk goud geld voor Nintendo om eens in de zoveel tijd een nieuwe kleur joycons uit te brengen. ;)

• Thomas
  • Niet online
NMe schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 17:03:
Ik hoop nog steeds op Gamecube-paars. :P

Op zo'n tool zou ik niet rekenen. Het is natuurlijk goud geld voor Nintendo om eens in de zoveel tijd een nieuwe kleur joycons uit te brengen. ;)
Dat is waar ja. Overigens net nog m'n laatste Switch hardware aanschaf ooit gedaan; een charging grip. Normale is niet te krijgen en voor zo'n 3rd party ding wil ik niet gaan. Had nog een bon liggen die o.a. bij de MM te besteden was dus 0 euro betaald.

Inmiddels 3 setjes JC's en een Pro, ergo 4 volledige controllers. Als er niks stuk gaat komt er ook niks meer bij.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/EAYtO8DO46Gl8N8YA2xyLYOZ/medium.jpg

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:52
Sorry hoor maar klopt het serieus dat de pro controller alleen voor 80 euro te verkrijgen is? heb net switch besteld met mario kart en zelda. Wou ook een normale controller erbij maar vindt dit wel echt belachelijk duur zeg:/

Is het ook prima te gamen met de JC's? of is zo'n pro controller wel een must

Playstation 5

• Thomas
  • Niet online
Stylze schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 17:32:
Sorry hoor maar klopt het serieus dat de pro controller alleen voor 80 euro te verkrijgen is? heb net switch besteld met mario kart en zelda. Wou ook een normale controller erbij maar vindt dit wel echt belachelijk duur zeg:/

Is het ook prima te gamen met de JC's? of is zo'n pro controller wel een must
https://www.amazon.de/Nin...-Controller/dp/B01N4ND1T2

Hier 65 euro. 2 werkdagen verzendtijd. Geen must, wel fijn, is al vaker langsgekomen in het topic.

• Sagat
@hierboven
Iets met 'zeg nooit nooit' ;)
Thomas schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 17:10:
[...]

Dat is waar ja. Overigens net nog m'n laatste Switch hardware aanschaf ooit gedaan; een charging grip. Normale is niet te krijgen en voor zo'n 3rd party ding wil ik niet gaan. Had nog een bon liggen die o.a. bij de MM te besteden was dus 0 euro betaald.

Inmiddels 3 setjes JC's en een Pro, ergo 4 volledige controllers. Als er niks stuk gaat komt er ook niks meer bij.

[afbeelding]
Ik twijfel nog steeds om mijn JC controllers een 2e keer op te sturen. Als het issue simpelweg in mijn omgeving zit, dan kan je nog wel 100x opsturen, maar gaat niet helpen.
Aan de andere kant, al mijn wireless controllers doen het verder perfect, met als enige uitzondering mogelijk de wiimote......en uitsluitend het cursor besturen, als ik de classic controller via de wii gebruik om een shmup te spelen (bij uitstek een genre waar je GEEN besturing issues wil) gaat het perfect.....:S

Mijn pro controller dus ook.......maar pas een korte sessie gedaan, is kijken of ik tijd kan maken om wat uitgebreider te testen. Mocht ik daar toch ook issues merken dan kan het natuurlijk ook nog de switch zelf zijn.
Maar ook op basis van wat mensen hier zeggen......die ook met meerdere andere apparaten in de buurt van de switch en/of op relatief grote afstand spelen. (en 4-5 meter is nou ook weer niet ongehoord veel...ik woon nou niet bepaald in een gigantische villa.....helaas :+

Best lastig om te reproduceren ook. Ik heb maar een tv, bij mijn pc/monitor kan ik niet op dezelfde afstand zitten als ik de switch daar zou plaatsen......2e test optie is denk ik switch verplaatsen naar binnen in mijn tv meubel ipv van erop.

[ Voor 18% gewijzigd door Sagat op 04-07-2017 17:36 ]

10 second ninja DONE

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Thomas schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 17:34:
[...]

https://www.amazon.de/Nin...-Controller/dp/B01N4ND1T2

Hier 65 euro. 2 werkdagen verzendtijd. Geen must, wel fijn, is al vaker langsgekomen in het topic.
@Stylze: Als je daar vandaag nog koopt kun je dan ook de code "10KORTING" nog gebruiken voor 10 euro korting, is 'ie 55. ;) Maar zoals gezegd moet je dan wel vandaag kopen, want die code werkt alleen vandaag nog.

[ Voor 10% gewijzigd door NMe op 04-07-2017 17:52 ]

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:37
BinaryRun schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 15:41:
Ik zag net deze tweet, we kunnen ze dus wel los kopen vanaf 28 juli. Wel lullig voor mensen die hier de Splatoon Editie van de Switch kopen en ze er niet bij krijgen zoals in Japan.

[afbeelding]
Ik hoop dat voor de groene en roze joy-con ook deze grips komen in dezelfde kleuren, zo chill zijn!

https://nl.aliexpress.com...=2114.13010608.0.0.kCIKqL

• Stylze
  • Laatst online: 17:52
NMe schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 17:50:
[...]

@Stylze: Als je daar vandaag nog koopt kun je dan ook de code "10KORTING" nog gebruiken voor 10 euro korting, is 'ie 55. ;) Maar zoals gezegd moet je dan wel vandaag kopen, want die code werkt alleen vandaag nog.
haha fuck man heb ik net voordat ik dit las besteld :+ maar wel thx anyway! heb meteen Arms er bijgedaan omdat ie ook wat goedkoper daar is dan in NL, ben gvd als een klein kind me geld er doorheen aan het jassen aan dit speeltje :+ maar kan ik in ieder geval tijdje vooruit

Playstation 5

• Evernote
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08:05
NMe schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 09:55:
[...]

Nooit uitgaan van richtdatums op shops wanneer de publisher zelf nog niks gezegd heeft. Dat levert alleen teleurstelling op. ;)
Publisher gaf aan dat het een release titel zou worden. Maar uiteindelijk toch niet, later in Amerika en US eShop uitgekomen met een zeer beperkte eerste oplage.

Al vrij snel werd er geroepen dat het spel ook naar Europa zou komen door een samenwerking met HeadUpGames.
Q2 '17 zou het moeten worden, ook niet gelukt dus.

Als je iemand niet moet vertrouwen wat betreft deze game is het de publisher en developer wel ;)

Als je de game wil hebben gewoon importeren of US eShop account maken.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Evernote schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 18:03:
Als je iemand niet moet vertrouwen wat betreft deze game is het de publisher en developer wel ;)
En Bol.com wel? :P Waar denk je dat die hun releasedatums vandaan halen? :D

• Evernote
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08:05
NMe schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 18:04:
[...]

En Bol.com wel? :P Waar denk je dat die hun releasedatums vandaan halen? :D
Zeg ik dat je een webshop/winkel wel moet vertrouwen?

Ik haal simpelweg jouw stelling onderuit. ;)

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Mijn stelling was dan ook helemaal niet dat die publisher te vertrouwen was, mijn stelling was dat winkels dat absoluut niet zijn tenzij de datum die ze adverteren ook door de publisher bevestigd is. ;) Dat er uitzonderingen zijn waar dat laatste niet voor geldt doet daar niet aan af. :*

• Thomas
  • Niet online
Stylze schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 18:03:
[...]

haha fuck man heb ik net voordat ik dit las besteld :+ maar wel thx anyway! heb meteen Arms er bijgedaan omdat ie ook wat goedkoper daar is dan in NL, ben gvd als een klein kind me geld er doorheen aan het jassen aan dit speeltje :+ maar kan ik in ieder geval tijdje vooruit
Misschien kun je hem snel nog annuleren :p. Al kun je het ook zo zien; hoe dan ook een betere deal dan in NL. Het lef van sommige shops hier is niet te geloven af en toe. Een euro of 5 teveel, oké, maar o.a. Joy-Con's, Pro controllers en andere accessoires zoals een extra dock zijn vaak 10-20 euro duurder dan op bijvoorbeeld Amazon. Het is dan wel een groot bedrijf, ik neem toch aan dat inkoopprijzen niet zoveel verschillen.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Amazon kan makkelijker een goeie deal met de fabrikant zelf sluiten, bij de meeste kleinere shops zitten er distributeurs tussen. Maar het is vooral ook zo veel mogelijk winst proberen te maken zolang er schaarste is, ja. :)

• Thomas
  • Niet online
Jammer dat het ook net die schaarste is waardoor ze er mee wegkomen.

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-11 21:19
Vanavond mijn Switch opgehaald, direct een amfilm tempered glass screen protector opgeplakt. Dat ging echt super makkelijk zonder enige bubbel :).

Heb nog enkel Zelda en die is tot zover fantastisch, ben eerlijk gezegd verbaast over de audio in deze game zo goed.

Wilde eigenlijk ook Puyo Pyyo Tetris meteen kopen digitaal, dacht datie €30,- was maar blijkt €40,- te zijn :(. Wacht maar even tot ik even wat anders wil dan Zelda.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
[...]

Ik weet niet wat ik verkeerd doe dan maar die code werkt bij mij al sinds 27 Juni niet meer.

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

NastyNick schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 22:30:
[...]

Ik weet niet wat ik verkeerd doe dan maar die code werkt bij mij al sinds 27 Juni niet meer.
Die code werkt maar één keer per account.

• n2theb
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 14-11 10:33

n2theb

Tweakers Abonnee

[...]

De korting net geprobeerd in te voeren, werkt niet meer ! :-( Eerste keer dat ik het probeer.

[ Voor 3% gewijzigd door n2theb op 04-07-2017 22:43 ]

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
NMe schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 22:32:
[...]

Die code werkt maar één keer per account.
Ik heb de code ook nog niet eerder gebruikt. Werkt dus helaas niet meer.

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

• BinaryRun
Vandaag de switch gekocht, mooi apparaat. Ga het alleen niet meer in dock opladen totdat ik een screen protector heb. Voor zover bekend nog geen kras, maar de dock laat al wel een olieachtige markering achter (met moeite wel af te krijgen). Vervelend, maar ik laad hem wel even gewoon op. Kan prima 2/3 dagen zonder dock totdat de screen protector er is.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Natuurlijk laat het iets van een streepje achter, er zit daar een stuk rubber dat over de bezel van het scherm glijdt. Dat betekent nog niet per se krassen. :P

• osj
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-02-2024

osj

Vandaag sinds tijdje weer in de Dock gespeeld. Altijd handheld eigenlijk, maar vandaag lekker gamen met een maat. Na paar uur spelen haal ik hem eruit en vind hem best warm. Iemand een idee hoe dit komt? Of iemand ook last van? Ik heb wat vilt erin geplakt tegen het krassen kan het daaraan liggen? Hij koelt toch via boven??
Let me know?!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

osj schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 01:04:
Vandaag sinds tijdje weer in de Dock gespeeld. Altijd handheld eigenlijk, maar vandaag lekker gamen met een maat. Na paar uur spelen haal ik hem eruit en vind hem best warm. Iemand een idee hoe dit komt? Of iemand ook last van? Ik heb wat vilt erin geplakt tegen het krassen kan het daaraan liggen? Hij koelt toch via boven??
Let me know?!
Hij zuigt lucht aan via de achterkant. Zolang je daar niks tegenaan geplakt hebt zit het wel goed.

De Switch rendert in docked mode voor de meeste games 1.5x (Zelda, 900p) tot 2x (MK8D, 1080p) meer pixels dan in handheld mode (720p). Dat produceert wat meer warmte en is verder normaal. ;)

Overigens is de kans op krassen met vilt ertussen juist groter omdat het krapper wordt. Daardoor wordt vuil juist harder op het scherm gedrukt. Ik zou 't zelf niet doen in elk geval.

[ Voor 11% gewijzigd door NMe op 05-07-2017 01:22 ]

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:49
Als aanvulling op @NMe: daarnaast is hij aan het opladen.

Als je je smartphone oplaad zal hij waarschijnlijk al een beetje warm worden. Probeer dan maar eens een game te spelen terwijl je 'm oplaad: dat is wat de Switch constant doet :) en dat is niet erg, de constructie kan best een temperatuurtje hebben.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:54
Richh schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 01:18:
Als aanvulling op @NMe: daarnaast is hij aan het opladen.

Als je je smartphone oplaad zal hij waarschijnlijk al een beetje warm worden. Probeer dan maar eens een game te spelen terwijl je 'm oplaad: dat is wat de Switch constant doet :) en dat is niet erg, de constructie kan best een temperatuurtje hebben.
Het lijkt mij sterk dat de switch constant aan het laden is. Dan is de accu zo versleten.

• nielsvv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 05-11 22:48

nielsvv

100% Afol

Ben ook aan het kijken om mij een Switch te halen, maar is het inmiddels mogelijk om je game save data op te slaan op een sd kaart? Of is dit nog steeds niet mogelijk?

Bricklink Store - Steam

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:52
nielsvv schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 08:09:
Ben ook aan het kijken om mij een Switch te halen, maar is het inmiddels mogelijk om je game save data op te slaan op een sd kaart? Of is dit nog steeds niet mogelijk?
nog niet, waarschijnlijk gaat het op SD ook niet gebeuren, denk meer aan een cloud oplossing (dat is mogelijk beter bestand tegen hacks/cracks/exploits)

Strava

• outlandos
Ik ben erg blij met de beslissing de Wii U te verkopen en te vervangen voor een Switch. Ik speel er tot op heden veel vaker op/mee dan met de Wii U. Ook opvallend hoe vaak ik portable speel, met m'n vriendin naast me op de bank die tv kijkt.

Verwijderd

@outlandos Je vriendin is dus ook blij :)

• DevWouter
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 16:45

DevWouter

Creator of Todo2d.com

keepitfrosty schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 07:51:
[...]

Het lijkt mij sterk dat de switch constant aan het laden is. Dan is de accu zo versleten.
Hij laad continue op tot dat de batterij vol is.
Volgens mij doet zo'n beetje elk moderne hardware dat op die manier.

Voor meer tips over onderhoud van je batterij: https://www.reddit.com/r/...e_battery_in_your_switch/

"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel

• RayNbow
Nieuwe DLC voor Blaster Master Zero:
Shantae release on the eShop July 6, 2017!
Shovel Knight releases on the eShop August 3, 2017!
Gedurende de eerste twee weken na release gratis te downloaden.

• keepitfrosty
DevWouter schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 09:05:
[...]

Hij laad continue op tot dat de batterij vol is.
Volgens mij doet zo'n beetje elk moderne hardware dat op die manier.

Voor meer tips over onderhoud van je batterij: https://www.reddit.com/r/...e_battery_in_your_switch/
Ja precies dus niet constant :)

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-11 13:37
Colorware komt met een setje NES Classic JoyCon.
Ziet er erg leuk uit maar is erg duur.
http://www.colorware.com/...ware-joy-con-classic.aspx
Afbeeldingslocatie: https://d3rb1fnkiuufz4.cloudfront.net/colorware-joy-con-classic/product-details/images/size-1000/2.jpg

Yavu Steam Profile Lanithro

Verwijderd

Lanithro schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 10:24:
Colorware komt met een setje NES Classic JoyCon.
Ziet er erg leuk uit maar is erg duur.
http://www.colorware.com/...ware-joy-con-classic.aspx
[afbeelding]
199 dollar 8)7 :X

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-11 13:37
Ja dat zeg ik toch? Erg duur.

Yavu Steam Profile Lanithro

Verwijderd

Lanithro schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 10:31:
[...]

Ja dat zeg ik toch? Erg duur.
Beetje een understatement.

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:36
The Longest Five Minutes komt naar de Switch, wel pas begin 2018 :)

https://www.gamespot.com/...-five-minut/1100-6451423/

[ Voor 6% gewijzigd door Zerora op 05-07-2017 10:34 ]

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• DevWouter

DevWouter

Creator of Todo2d.com

RayNbow schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 09:10:
Nieuwe DLC voor Blaster Master Zero:
[video]

[...]

Gedurende de eerste twee weken na release gratis te downloaden.
The fudge!? Ben fan van Blaster Master, maar dadelijk zit elk personage van elk andere game in het spel. Zoveel vrije tijd heb ik nou ook weer niet :D

"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel

• Stidge
  • Laatst online: 06-10 10:35
outlandos schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 08:56:
Ik ben erg blij met de beslissing de Wii U te verkopen en te vervangen voor een Switch. Ik speel er tot op heden veel vaker op/mee dan met de Wii U. Ook opvallend hoe vaak ik portable speel, met m'n vriendin naast me op de bank die tv kijkt.
Mijn vriendin is zelfs geswitcht (eyooo) van TV kijken naar meekijken hoe ik Zelda speel. Ze vindt het vooral leuk om de Shrine Quests raadsels op te lossen en de Side Quests puzzeltjes te ontrafelen. "Dit is een stuk leuker om te kijken dan Rocket League." :9

• keepitfrosty
Stidge schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 10:50:
[...]

Mijn vriendin is zelfs geswitcht (eyooo) van TV kijken naar meekijken hoe ik Zelda speel. Ze vindt het vooral leuk om de Shrine Quests raadsels op te lossen en de Side Quests puzzeltjes te ontrafelen. "Dit is een stuk leuker om te kijken dan Rocket League." :9
haha zo ging het bij mij ook en op een gegeven moment was ze het zelf aan het spelen. Uiteindelijk samen de game uitgespeeld met over de 100 uur op de teller :)

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-11 23:06
Gisteren Bomberman R gekocht voor EUR 29,99 en een paar rondjes battle mode gespeeld. Het speelt prima weg maar volgens mij mis ik een paar items. Bijvoorbeeld 'bomb chain' en 'max flame'. Of moet je die eerst vrijspelen via story mode?

GTA VI - All aboard the hype train!!

• RayNbow
DevWouter schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 10:36:
[...]

The fudge!? Ben fan van Blaster Master, maar dadelijk zit elk personage van elk andere game in het spel. Zoveel vrije tijd heb ik nou ook weer niet :D
Tijd om de loterij te winnen en met vervroegd pensioen te gaan. :+

• Thomas
  • Niet online
Ben wel benieuwd hoeveel Switches er inmiddels verkocht zijn in totaal. Laatst nog nieuws dat er ruim 1 miljoen in Japan zijn verkocht waarvan 600.000 in de eerste maand (2.7 miljoen mondiaal in maand 1).

Zou ~5 miljoen een aardige gok zijn?

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Thomas schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 13:26:
Ben wel benieuwd hoeveel Switches er inmiddels verkocht zijn in totaal. Laatst nog nieuws dat er ruim 1 miljoen in Japan zijn verkocht waarvan 600.000 in de eerste maand (2.7 miljoen mondiaal in maand 1).

Zou ~5 miljoen een aardige gok zijn?
Aangenomen dat de vraag en het aanbod overal in de wereld gelijk is: 400.000 is tweederde van 600.000. 2.7 miljoen * 1.66666667 =~ 4.5 miljoen. ;)

• outlandos
Nee, want die vindt nu dat ik te veel game... Het is ook nooit goed hè _O-

• Sagat
keepitfrosty schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 07:51:
[...]

Dit, ik heb tegenwoordig de switch of in zijn mapje of naast de dock, lijkt me niet goed als die 24/7 aan het chargen is inderdaad. Iemand die hier iets meer over weet?

10 second ninja DONE

• Stidge
  • Laatst online: 06-10 10:35
Sagat schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 15:28:
[...]

Dit, ik heb tegenwoordig de switch of in zijn mapje of naast de dock, lijkt me niet goed als die 24/7 aan het chargen is inderdaad. Iemand die hier iets meer over weet?
Volgens mij is dit allemaal een mythe. Met huidige batterijen en batterijtechnieken kan je prima je apparaat de hele dag aan de lader hebben hangen. Het gevaarlijkste voor batterijen is tegenwoordig extreme hoge of lage temperaturen, of mechanische mishandeling (vervormen van batterij, gaatjes prikken). Lees voor wat meer info deze site.

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

[...]

Ik vertrouw de implementatie van Nintendo. M.a.w; ze zullen vast niets doen wat de levensduur van de batterij ten nadele komt (tot wat op zekere hoogte praktisch haalbaar is natuurlijk voor een apparaat wat in een charging dock kan staan).
Daarnaast, een batterijcontroller stopt sowieso met laden als de maximale lading bereikt is.

[ Voor 9% gewijzigd door EddoH op 05-07-2017 15:43 ]

• DevWouter

DevWouter

Creator of Todo2d.com

Iemand die hier iets meer over weet?
Het staat letterlijk een paar posts boven je.

Simpel gezegd: De switch is geschikt om continue in de dock te staan. Als je echter puur voor de batterij wilt gaan moet je hem niet continue onder de 30% laten komen.

[ Voor 14% gewijzigd door DevWouter op 05-07-2017 16:27 . Reden: Link ging naar de verkeerde post ]

• nielsvv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 05-11 22:48

nielsvv

100% Afol

Ik ben heel hard aan het twijfelen om mij een Switch te halen. Lijkt me leuk om mee te nemen op vakantie en s'avonds geen ruzie met de vrouw over wie de tv mag gebruiken...
Alleen zijn er nog maar zo weinig beschikbare games.

Bricklink Store - Steam

• Peter_Aragorn
nielsvv schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 15:58:
Ik ben heel hard aan het twijfelen om mij een Switch te halen. Lijkt me leuk om mee te nemen op vakantie en s'avonds geen ruzie met de vrouw over wie de tv mag gebruiken...
Alleen zijn er nog maar zo weinig beschikbare games.
Dit had ik ook. Maar de games die er al zijn, zijn wel erg goed. Zelda, Mario Kart, GoNNER, Puyo/Tetris. Allen ontzettend leuk!

• Robsel_NL
  • Laatst online: 13:22
Arms is ook heel tof. En over een paar weken splatoon 2. Genoeg om te spelen voor mij in ieder geval.

• Peter_Aragorn
Jup. En daarna Mario+Rabbids. Komt wel goed!

Pagina: 1 ... 71 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is een [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen -topic.
Er is een Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic", discussie over prijzen en bestellingen hoort daar thuis.

Er is ook een Super Mario Odyssey topic!