@hierboven
Iets met 'zeg nooit nooit' 
Thomas schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 17:10:
[...]
Dat is waar ja. Overigens net nog m'n laatste Switch hardware aanschaf ooit gedaan; een charging grip. Normale is niet te krijgen en voor zo'n 3rd party ding wil ik niet gaan. Had nog een bon liggen die o.a. bij de MM te besteden was dus 0 euro betaald.
Inmiddels 3 setjes JC's en een Pro, ergo 4 volledige controllers. Als er niks stuk gaat komt er ook niks meer bij.
[afbeelding]
Ik twijfel nog steeds om mijn JC controllers een 2e keer op te sturen. Als het issue simpelweg in mijn omgeving zit, dan kan je nog wel 100x opsturen, maar gaat niet helpen.
Aan de andere kant, al mijn wireless controllers doen het verder perfect, met als enige uitzondering mogelijk de wiimote......en uitsluitend het cursor besturen, als ik de classic controller via de wii gebruik om een shmup te spelen (bij uitstek een genre waar je GEEN besturing issues wil) gaat het perfect.....:S
Mijn pro controller dus ook.......maar pas een korte sessie gedaan, is kijken of ik tijd kan maken om wat uitgebreider te testen. Mocht ik daar toch ook issues merken dan kan het natuurlijk ook nog de switch zelf zijn.
Maar ook op basis van wat mensen hier zeggen......die ook met meerdere andere apparaten in de buurt van de switch en/of op relatief grote afstand spelen. (en 4-5 meter is nou ook weer niet ongehoord veel...ik woon nou niet bepaald in een gigantische villa.....helaas
Best lastig om te reproduceren ook. Ik heb maar een tv, bij mijn pc/monitor kan ik niet op dezelfde afstand zitten als ik de switch daar zou plaatsen......2e test optie is denk ik switch verplaatsen naar binnen in mijn tv meubel ipv van erop.
[
Voor 18% gewijzigd door
Sagat op 04-07-2017 17:36
]