10 second ninja DONE
Daarom vind ik die neogeo games tegenvallen, ik speel graag mobiel, maar met de joycon is het niet prettig spelen. Van mij mag er een linker joycon met d-pad komen hiervoor.Sagat schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 06:04:
[...]
Dat is nog een voordeel van de pro controller, neo geo games ook heel stuk speelbaarder door een echte d pad.
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Als ze dan gelijk een rechter JoyCon uitbrengen waar de thumbstick boven de actie knoppen zit dan is iedereen tevreden.Magic schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 08:18:
[...]
Daarom vind ik die neogeo games tegenvallen, ik speel graag mobiel, maar met de joycon is het niet prettig spelen. Van mij mag er een linker joycon met d-pad komen hiervoor.
* In a perfect world.....
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Switch litePhydomir schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 09:39:
[...]
Als ze dan gelijk een rechter JoyCon uitbrengen waar de thumbstick boven de actie knoppen zit dan is iedereen tevreden.
* In a perfect world.....
Maar juist met het modulaire van de joycons, waarom niet? Then again gezien de releases verkopen de neo geo games toch al wel naar verwachting. Ik moet zeggen dat de manier waarop ninty zijn games implementeerd en de controls er voor zorgen dat ik niet happig ben om nu dus ng games te kopen. DE Blaster master (of master blaster?) demo vond ik bijvoorbeeld ook al gelijk een stuk fijner en leuker spelen met de PC ipv JC.
Is snake pass btw nog steeds 12 euro? Voor dat geld misschien wel een gokje waard.......
10 second ninja DONE
Nu zag ik deze voorbij komen op bol.com voor leuke prijs, dit kaartje functioneert gewoon met mijn switch toch? Of hebben jullie betere opties?
https://www.bol.com/nl/p/...02/?suggestionType=browse
Verwijderd
Er gaan alleen MicroSD kaatjes in de Switch en dat is een gewoon SD kaartje.lowskilled-ftw schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 11:17:
Ik ben van plan om een SD kaartje aan te schaffen voor mijn Nintendo Switch.
Nu zag ik deze voorbij komen op bol.com voor leuke prijs, dit kaartje functioneert gewoon met mijn switch toch? Of hebben jullie betere opties?
https://www.bol.com/nl/p/...02/?suggestionType=browse
Hier heb ik een mooi pricewatch linkje voor je:
categorie: Geheugenkaarten
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2017 11:25 ]
Verwijderd
Verder het verschil tussen de bovenste 2 is de leessnelheid, de Samsung haalt 80MB/s terwijl de Toshiba 90MB/s haalt.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2017 11:33 ]
Om mijn eigen vraag gedeeltelijk te beantwoorden (iemand moet het toch doenSagat schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 09:49:
Is snake pass btw nog steeds 12 euro? Voor dat geld misschien wel een gokje waard.......
Ik twijfel echter nog steeds of de game zelfs dat bedrag waard is voor mij, mr geen tijd/semi-infinite back log.......ik neig naar nee. Iemand die me kan overhalen?
10 second ninja DONE
Nogal persoonlijk, dus bepaal zelf.Sagat schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 11:34:
[...]
Ik twijfel echter nog steeds of de game zelfs dat bedrag waard is voor mij, mr geen tijd/semi-infinite back log.......ik neig naar nee. Iemand die me kan overhalen?
Ik heb 'm gekocht maar na het eerste halfuurtje te weinig tijd gemaakt om te spelen. Heb nog genoeg te doen met mijn andere games.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Vanaf morgen een week lang afgeprijsd naar €29,99: http://www.nintendolife.c...download_29th_june_europeTerpstars schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 12:36:
Nieuwe, grote update voor Bomberman R. Ze hebben het spel echt verbeterd met hun updates.
http://www.nintendolife.c...s_and_silent_hill_bombers
NMe schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 11:45:
[...]
Nogal persoonlijk, dus bepaal zelf.
[video]
Ik heb 'm gekocht maar na het eerste halfuurtje te weinig tijd gemaakt om te spelen. Heb nog genoeg te doen met mijn andere games.
wtf, verdiend koekie monster niet meer genoeg bij sesam straat?
Ja true true, maar als er nou mensen zijn die zeggen dat ze hem ontzettend leuk vinden......moet erbij zeggen dat het me een leuke mobiele game lijkt. Met name of ontspannen op vakantie te doen. Voor 'alleen' een home systeem zou ik hem niet kopen.
Oh en ik denk dat mijn kids het ook wel leuk zullen vinden. Dan valt 11-12 euro nog wel mee.
edit:
review gekeken........ehm ja, die problemen zijn best heftig. Gezien ik ook een ps4 heb en daar de game ook kan krijgen, vermoedelijk over niet al te lange tijd voor nog minder geld.........ugh.
Alleen daar heb ik al genoeg games voor en die neem ik niet mee op vakantie......dus ja.
Kan er gelukkig nog paar nachtjes over slapen, maar denk dat ik em niet koop. Dit lijkt me echt een game die nog wel een sequel krijgt die de dingetjes benoemd in de review net iets beter doet.
[ Voor 23% gewijzigd door Sagat op 30-06-2017 12:53 ]
10 second ninja DONE
Arlo is geweldig.Sagat schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 12:38:
[...]
offtopic:
wtf, verdiend koekie monster niet meer genoeg bij sesam straat?
Ik weet niet of snake pass comercieel iets van een succes is? En of de makers zin/capaciteit hebben voor een sequel.NMe schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 13:37:
Ze zijn wel met DLC bezig voor Snake Pass, een tweede deel verwacht ik niet echt.
[...]
Arlo is geweldig.
Gezien er dlc komt, is dat in ieder geval een goed teken. Het is natuurlijk een leuk concept, en volgens mij relatief eenvoudig te maken. Eerste game heeft dus wat schoonheidsfoutjes, maar in de review werd al benoemd dat veel mensen uit de omgeving reviewert de game WEL erg leuk vonden. Mijn magic eightball zegt dus ja v.w.b. sequel. We gaan het (hopenlijk, zie half life 3, of erger meteoren zoals met den dino's
@Arlo
what can i say, ik hard eerst zoiets van, waarom kijk ik naar een pop, maar door dit soort gimmicks onthou je een reviewer wel.
10 second ninja DONE
Hij heeft ook gewoon goeie (p)reviews.Sagat schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 14:22:
[...]
what can i say, ik hard eerst zoiets van, waarom kijk ik naar een pop, maar door dit soort gimmicks onthou je een reviewer wel.
Vind ook z'n humor best wel gevat en hij legt veel dingen uit ook voor mensen die niet de afgelopen 3-4 jaar alles van nintendo op de voet hebben gevolgd (wat volgens mij veel switch kopers niet hebben gedaan including me). Waar andere kanalen toch veel terugvallen op ja deze game op de wiiU was dit en dat mee en dan heb je geen idee waar het over gaat zonder ook maar een plaatje, stukje video of uitleg.NMe schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 14:33:
[...]
Hij heeft ook gewoon goeie (p)reviews.Nintendo-fan maar niet overbodig positief, gewoon eerlijke reviews en als iets crap is zegt 'ie het ook.
Beetje idioot maar ik heb dus alle JC's behalve die bij neon rood/blauw komen (los kopen krijg je ze gespiegeld).
[ Voor 44% gewijzigd door Thomas op 01-07-2017 00:21 ]
Twee verschillende kleuren trek ik trouwens echt niet.
Ter herinnering:NMe schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 12:26:
[...]
Vanaf morgen een week lang afgeprijsd naar €29,99: http://www.nintendolife.c...download_29th_june_europe

Nu dus te koop met korting.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Verwijderd
Moeite waard?RayNbow schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 09:48:
[...]
Ter herinnering:
[afbeelding]
Verwijderd
Jammer dat de fysieke versie nog 43 euro kost bij het goedkoopste adres. Maar voor 30 euro wordt het wel zeer aantrekkelijk om toch maar de digitale versie te kopen.RayNbow schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 09:48:
[...]
Ter herinnering:
[afbeelding]
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2017 11:02 ]
Dit soort games heb ik toch veel liever digitaal. Kun je snel even opstarten voor een kort potje. Zonder telkens te moeten wisselen.Verwijderd schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 11:02:
[...]
Jammer dat de fysieke versie nog 43 euro kost bij het goedkoopste adres. Maar voor 30 euro wordt het wel zeer aantrekkelijk om toch maar de digitale versie te kopen.
[ Voor 4% gewijzigd door outlandos op 01-07-2017 11:45 ]
Net gekocht, maar nog niet gespeeld...
Same here. Voor 29,99€ kon ik hem niet laten liggen.
Houd geen geld meer over zo, Splatoon 2 nog en de snes in de preorder en Mario+rabbids. No more money!
Mensen die het spel al hebben zeggen op Reddit dat het spel veel beter is dan bij release dankzij goeie patches en voor 30 euro zou het zijn geld meer dan waard zijn, dus ik heb 'm gekocht. Nog even te druk met andere games om te spelen, though. En nog twee maanden te gaan voor ik vakantie heb een mijn backlog kan wegwerken.
Verwijderd
Verwijderd
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Klopt het dat je hem alleen kan kopen als je de switch al in huis hebt? Probeer hem met m'n Nintendo Account alvast op de website te kopen (omdat ik nog geen kleur voor mijn switch hebt kunnen kiezenNMe schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 12:22:
[...]
Mensen die het spel al hebben zeggen op Reddit dat het spel veel beter is dan bij release dankzij goeie patches en voor 30 euro zou het zijn geld meer dan waard zijn, dus ik heb 'm gekocht. Nog even te druk met andere games om te spelen, though. En nog twee maanden te gaan voor ik vakantie heb een mijn backlog kan wegwerken.
Geen idee, ik heb een Switch sinds releasedag.BinaryRun schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 16:11:
[...]
Klopt het dat je hem alleen kan kopen als je de switch al in huis hebt? Probeer hem met m'n Nintendo Account alvast op de website te kopen (omdat ik nog geen kleur voor mijn switch hebt kunnen kiezen), maar ik kan nergens een prijs / koop knop vinden.
Zo is dat. Daarnaast zal die Bomberman binnen enkele maanden wel weer eens een price-drop kennen.Thomas schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 12:21:
Ik laat Bomberman voor wat het is. Binnenkort Splatoon en M+R, zal daar m'n handen wel even vol aan hebben.
Edit: daarnaast, vind ik de game zelf maar 15 euro waard (ik heb hem zelf al eens gehad en doorverkocht).
[ Voor 15% gewijzigd door marcelproust op 01-07-2017 16:24 ]
Een must have... Tja, dat hangt ervan af wat voor eisen je stelt aan gamen en hoeveel je gamet.BinaryRun schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 19:43:
Korte vraag. Is de Pro Controller een must have? Zelf lijkt hij mij wel erg prettig, maar eigenlijk lijkt mij de Splatoon versie ook wel erg leuk die over een paar weken uit komt. Wil alleen niet zo lang wachten met het kopen van een switch.
Wil je online veel gaan spelen met bijvoorbeeld MK8D en Splatoon, dan zeg ik ja, aanschaffen die Pro.
Speel je offline ook heel veel, hangt het er echt vanaf hoe fijn je de Joy Con's nu vindt.
Speel je meer casual en/of de simpelere spellen, dan zeg ik: nee, zeker niet nodig. Besteed dat geld lekker aan wat anders.
Make lovecraft not warcraft.
Heb zelf een extra setje gekocht (blauw paar, import) en een charging grip zodat ik een paar Joy-Cons voornamelijk aan m'n Switch kan laten hangen.
Wat goedkoper, compatible met switch, maar ook met android/ios...
[ Voor 4% gewijzigd door Thomas op 01-07-2017 22:22 ]
MK8 speelt ook meer dan prima met de SNES30 controller en die heeft niet eens een joystick. Op dit moment denk ik dat een pro controller enkel een must is als je van plan bent Zelda te spelen. En dan nog niet eens een must in de meest letterlijke zin van het woord.Thomas schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 21:54:
De Pro is gewoon een prettige controller. Grotere buttons, fijnere joysticks. Het is geen must of niet, zelfs in MK8 o.i.d. maakt het volgens mij vrij weinig uit, maar ik denk wel dat de Pro een stuk fijner richt vanwege de domweg betere joysticks.
[ Voor 6% gewijzigd door outlandos op 01-07-2017 22:08 ]
PreciesThomas schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 21:54:
De Pro is gewoon een prettige controller. Grotere buttons, fijnere joysticks. Het is geen must of niet, zelfs in MK8 o.i.d. maakt het volgens mij vrij weinig uit, maar ik denk wel dat de Pro een stuk fijner richt vanwege de domweg betere joysticks.
De thumbsticks hebben meer bereik omdat ze groter zijn, dus je kan makkelijker preciezer zijn, wat vooral bij aimen belangrijk is. Maar games waar dat belangrijk is hebben ook wel motion control opties voor aimen (splatoon, zelda)
Verder is comfort natuurlijk subjectief, maar ik denk niet dat veel mensen zullen zeggen dat de Joycons comfortabeler zijn.
De D-Pad is inderdaad een mes wat aan twee kanten snijdt door het brakke design. Voor fighters zoals Street Fighter en Pokken is het een prima D-Pad, veel beter dan de knopjes op de Joycons, maar probeer er geen Tetris mee te spelen
En verder is een Pro controller nog altijd de goedkoopste optie. Twee joycons en een charge grip kosten 110 euro. Een Pro 'maar' 70.
Nee. Pro is een erg goede controller, die ik veel met Zelda gebruik, maar joycons zijn ook meer dan prima. Mijn vriendin prefereert met Mariokart de joycons zelfs.BinaryRun schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 19:43:
Korte vraag. Is de Pro Controller een must have? Zelf lijkt hij mij wel erg prettig, maar eigenlijk lijkt mij de Splatoon versie ook wel erg leuk die over een paar weken uit komt. Wil alleen niet zo lang wachten met het kopen van een switch.
Charge grip is natuurlijk niet nodig.. scheelt weer 15, en je kan best ok 4 player mk8 spelen, een pro kan je niet delenBlackMage schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 22:14:
[...]
Precies
De thumbsticks hebben meer bereik omdat ze groter zijn, dus je kan makkelijker preciezer zijn, wat vooral bij aimen belangrijk is. Maar games waar dat belangrijk is hebben ook wel motion control opties voor aimen (splatoon, zelda)
Verder is comfort natuurlijk subjectief, maar ik denk niet dat veel mensen zullen zeggen dat de Joycons comfortabeler zijn.
De D-Pad is inderdaad een mes wat aan twee kanten snijdt door het brakke design. Voor fighters zoals Street Fighter en Pokken is het een prima D-Pad, veel beter dan de knopjes op de Joycons, maar probeer er geen Tetris mee te spelen
En verder is een Pro controller nog altijd de goedkoopste optie. Twee joycons en een charge grip kosten 110 euro. Een Pro 'maar' 70.
De gewone grip is volgens mij niet los te koop in Europa dus als je twee joycons wil gebruiken als één controller heb je weinig keus.Prulleman schreef op zondag 2 juli 2017 @ 01:15:
[...]
Charge grip is natuurlijk niet nodig.. scheelt weer 15, en je kan best ok 4 player mk8 spelen, een pro kan je niet delen
Je hebt een prima keuze.. Je kan ook zonder grip spelen.NMe schreef op zondag 2 juli 2017 @ 01:30:
[...]
De gewone grip is volgens mij niet los te koop in Europa dus als je twee joycons wil gebruiken als één controller heb je weinig keus.
Make lovecraft not warcraft.
Moet je maar net prettig vinden.Sméagol schreef op zondag 2 juli 2017 @ 02:12:
[...]
Je hebt een prima keuze.. Je kan ook zonder grip spelen.
Heb de normale grip gewoon in Dreamland zien staan gisterenNMe schreef op zondag 2 juli 2017 @ 01:30:
[...]
De gewone grip is volgens mij niet los te koop in Europa dus als je twee joycons wil gebruiken als één controller heb je weinig keus.
Persoonlijk prefereer ik met losse joycons spelen, heb zelf nog geen reden gevonden om een Pro controller te kopen (maar ik heb ook nog geen games waarbij een dpad eigenlijk een vereiste is). De losse joycons zijn genoeg voor korte sessies multiplayer Mario Kart. Mensen die twijfelen: je situatie is zo persoonlijk dat je het best gewoon uittest.
Iemand dat al geprobeerd?
https://www.reddit.com/r/...witch_grip_and_i_love_it/
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
We kunnen nu thuis met 3 of 4
Mario Kart doen, maar ook met 2 tegen elkaar op grote controllers.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Kan nu lekker op de bank zitten en m'n armen op een natuurlijke manier laten hangen op de leuningen, heerlijk.
Dit bij Zelda en MK8 (met twee spelers).
Verwijderd
Is er eigenlijk nog geen Bomberman topic? Lijkt me dat met de recente actie er best wel wat spelers zijn op Tweakers.
De Joy-con begrijp ik maar ik had van de pro controller wat meer verwacht qua trillen.marcelproust schreef op zondag 2 juli 2017 @ 11:04:
Wie vind er dat de joycons en pro controller best wat harder mogen vibreren? Kan aan mij liggen, maar vind ze beide op dat vlak beide wel flauw.
Trouwens ik vind de analoge stick en dpad in portable mode echt niks als je bomberman speelt.
[ Voor 12% gewijzigd door OMX2000 op 02-07-2017 11:47 ]
Al wil ik de pro controller nog wel een keer hebben, ben ik zelf erg tevreden over de Grip Controller. VInd hem erg fijn vasthouden. Zoals die link hierboven ook laat zien, zou ik de grip controller dan ook niet uit elkaar halen. Kan mij niet voorstellen dat de controller daar beter van wordt.Thomas schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 22:29:
Ik heb in ieder geval geen moment spijt van de Pro. i.c.m. de dock gebruik ik die controller verreweg het meeste. Het is gewoon een prettig en stevig ding. Ik zou niet zeggen dat je hem móet hebben, maar het is wel een aanrader vind ik.
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Ligt aan de games die je speelt, niet aan de hardware. Snake Pass heeft al tot twee keer toe en bug gehad waarbij de controller echt enorm hard vibreert, dus het kán wel.marcelproust schreef op zondag 2 juli 2017 @ 11:04:
Wie vind er dat de joycons en pro controller best wat harder mogen vibreren? Kan aan mij liggen, maar vind ze beide op dat vlak beide wel flauw.
Wat nieuw beeldmateriaal van Blade Strangers:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=-dEo5aOryoI]
Is dat een Neo Geo game o.i.d.? Toen ik de video preview zag leek het nog wel iets, maar die animaties zijn echt te crap.RayNbow schreef op zondag 2 juli 2017 @ 13:39:
Klein detail in Switch UI: tap-geluid op de Switch hangt af van hoe je het scherm aanraakt.
Wat nieuw beeldmateriaal van Blade Strangers:
[video]
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
* RayNbow heeft net frames lopen tellen in wat ouder beeldmateriaal...Seroczynski schreef op zondag 2 juli 2017 @ 14:05:
[...]
Is dat een Neo Geo game o.i.d.? Toen ik de video preview zag leek het nog wel iets, maar die animaties zijn echt te crap.
Ik kom op 15 fps voor het spritewerk.
Maar nee, geen NeoGeo. Studio Saizensen is een kleine studio van zo'n 20 man dat in recente jaren aan handheld games heeft gewerkt.
Edit: Nu ook de frames geteld in de 11 seconden clip, ook 15 fps voor het spritewerk (alleen is de nieuwere video zelf 30 fps, niet 60).
[ Voor 10% gewijzigd door RayNbow op 02-07-2017 14:23 ]
Waarschijnlijk draait de game gewoon op 30 of 60 frames per seconde, maar hebben de animaties een variabele snelheid. Denk bijvoorbeeld aan Golden Sun. De Gameboy Advance draait altijd op 60 fps (moest je ook aanhouden tenzij je VSYNC wilde missen), maar de personages hebben tijdens het gevecht een rust animatie die ik op zo'n 6 frames per seconde gok. Hun aanvallen hebben dan weer een variabele snelheid (bestond vaak uit 3 frames).RayNbow schreef op zondag 2 juli 2017 @ 14:44:
Hmm, de ren-animatie vanaf 5:18 in het oudere filmpje lijkt op 30 fps. 3D achtergrond van die stage draait trouwens ook 30 fps.
Het kan trouwens goed zijn dat het "gevechtssysteem" op 60 FPS draait, de renderengine op 30 fps terwijl de animaties variabel zijn.
Ik snap eigenlijk niet waarom dat ze 2D personages hebben gekozen. De enige reden die ik kan bedenken is dat puur 3D te veel mogelijkheden geeft en daardoor ook te veel tijd kost.
"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel
Dit ziet er serieus echt verschrikkelijk uit.. lijkt me absoluut niet dat dit fijner speelt.Tiwazz schreef op zondag 2 juli 2017 @ 09:05:
Ik had op youtube iemand gezien die de grips los had geschroefd zodat alleen het middenstuk overbleef waar je de joycons op zet. Dat zag er eerlijk gezegd ook wel prettig uit.
Iemand dat al geprobeerd?
https://www.reddit.com/r/...witch_grip_and_i_love_it/
Grips van PowerA zijn echt heel fijn.
Pro Controller mis ik niet.
Waar heb je die gekocht?Evernote schreef op zondag 2 juli 2017 @ 17:05:
[...]
Dit ziet er serieus echt verschrikkelijk uit.. lijkt me absoluut niet dat dit fijner speelt.
Grips van PowerA zijn echt heel fijn.
Pro Controller mis ik niet.
Ik snap die site van hun sowieso niet echt. Maar als ik het goed zie zijn ze uitverkocht daarEvernote schreef op zondag 2 juli 2017 @ 18:28:
[...]
Bij de GameMania, tegenwoordig bezorgen ze ook.
Hier een linkje (zie alleen niet hoe het bezorgen werkt)
Edit: Snap wel dat mensen een Pro controller willen die standaard grip valt tegen maar deze ligt heerlijk in de hand.
Zit eigenlijk vooral te twijfelen omdat ik de switch nu al ga halen maar eigelijk wil wachten op de splatoon gekleurde pro controller.boefje79 schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 21:16:
Als je twijfelt over de pro vanwege de kosten, kan je ook voor de nieuwe controller van 8bitdo gaan...
Wat goedkoper, compatible met switch, maar ook met android/ios...
Je kan toch gewoon je switch halen, kijken of de joycon bevallen en gebaseerd op je ervaring bepalen of je wilt wachten op de splatoon pro controller of de gewone besteld?BinaryRun schreef op zondag 2 juli 2017 @ 18:47:
[...]
Zit eigenlijk vooral te twijfelen omdat ik de switch nu al ga halen maar eigelijk wil wachten op de splatoon gekleurde pro controller.
Zat ik me net ineens ook te bedenken.Sokkeh schreef op zondag 2 juli 2017 @ 18:53:
[...]
Je kan toch gewoon je switch halen, kijken of de joycon bevallen en gebaseerd op je ervaring bepalen of je wilt wachten op de splatoon pro controller of de gewone besteld?
Nog wat alternatieve sites:outlandos schreef op zondag 2 juli 2017 @ 18:36:
[...]
Ik snap die site van hun sowieso niet echt. Maar als ik het goed zie zijn ze uitverkocht daarGoogle zelf gaf enkele belgische webshops als resultaat, vreemd dat ze hier (NL) zo moeilijk verkrijgbaar zijn.
Coolshop
Amazon.de
Amazon.co.uk
Is dat wel handig? Of juist vreselijk irritant.
Sinds de eerste of tweede update kan je de camera link, midden of rechts hebben. Jij was niet de enige die dat was opgevallenAlexR schreef op zondag 2 juli 2017 @ 21:09:
Zit trouwens ff wat filmpjes te kijken van Bomberman voordat ik 3 tientjes in de online shop spendeer, maar daarin valt me de camera postitie op; die is niet recht boven het veld maar je kijkt er schuin op.
Ik heb hem gekocht, maar daar heb ik eerlijk gezegd spijt van.AlexR schreef op zondag 2 juli 2017 @ 21:09:
Zit trouwens ff wat filmpjes te kijken van Bomberman voordat ik 3 tientjes in de online shop spendeer, maar daarin valt me de camera postitie op; die is niet recht boven het veld maar je kijkt er schuin op.
Het kost mij veel moeite om de vijanden of muren te zien en als je dat combineer met het lastig navigeren kan ik het gewoon simpelweg niet aanraden. Ook zijn de controls niet altijd responsive.
Na 3 levels spelen begon er een mentaal lijstje van verbeteringen te ontstaan die ik binnen een week had kunnen verbeteren.
"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel
Sorry voor je misaankoopDevWouter schreef op maandag 3 juli 2017 @ 08:19:
[...]
Ik heb hem gekocht, maar daar heb ik eerlijk gezegd spijt van.
Het kost mij veel moeite om de vijanden of muren te zien en als je dat combineer met het lastig navigeren kan ik het gewoon simpelweg niet aanraden. Ook zijn de controls niet altijd responsive.
Na 3 levels spelen begon er een mentaal lijstje van verbeteringen te ontstaan die ik binnen een week had kunnen verbeteren.
Ik had hetzelfde gevoel trouwens. Dan maar direct en zonder spijt doorverkocht.
Dat is precies wat ik gedaan heb. Toen ik de joycons voor het eerst in mijn hand hield dacht ik echt dat ik daar nooit aan zou kunnen wennen en was eigenlijk direct van plan om de pro controller te halen.Sokkeh schreef op zondag 2 juli 2017 @ 18:53:
[...]
Je kan toch gewoon je switch halen, kijken of de joycon bevallen en gebaseerd op je ervaring bepalen of je wilt wachten op de splatoon pro controller of de gewone besteld?
Toen ging ik toch maar even gamen ermee. En vond die controllers reuze meevallen. Ik kan er gewoon goed en comfortabel op gamen dus ik heb de pro controller nooit gehaald. Ik zie geen reden waarom ik zo veel geld zou moeten uitgeven voor een controller die precies hetzelfde doet.
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
Ik kan beamen dat het inderdaad handig is om de Switch even op te kunnen pakken en verder te kunnen gamen op bed, op reis, of simpelweg ergens anders. Baal er alleen van dat je de Switch niet makkelijk op een andere locatie op TV kan laten spelen zonder een hoop gedoe.Rick-Jan schreef op maandag 3 juli 2017 @ 11:09:
Ik twijfel erg om een switch te halen, het hybrid idee staat mij wel aan en lijkt mij erg handig. Ik twijfel meer over de beschikbaarheid van de games. Ik speel graag RPG/Adventure games en behalve Zelda is er nog niet veel beschikbaar voor de switch. Zijn er in de store nog wat van dat kaliber games te vinden?
"Zijn er nog wat games van het kaliber van Zelda te vinden?" Ik moest een beetje lachen om die vraag. Klonk een beetje als: "Hey, zijn er nog een paar van die game-of-the-year kandidaten al beschikbaar waar ik toevallig nog niet van gehoord heb?" Ik denk dat je daar op zult moeten wachten tot dat Super Mario Odyssey uitkomt.
Het simpele antwoord is: nee, die zijn er niet. Er is een hoop leuks te vinden, maar het allemaal simpelweg niet van de schaal en niveau van Zelda. Als je in-to indie games bent, dan kan je helemaal een hoop vinden.
[ Voor 3% gewijzigd door Stidge op 03-07-2017 11:21 ]
Ik snap je punt over het Zelda stukje, bedoelde meer een open wereld of andere degelijke RPGStidge schreef op maandag 3 juli 2017 @ 11:20:
[...]
Ik kan beamen dat het inderdaad handig is om de Switch even op te kunnen pakken en verder te kunnen gamen op bed, op reis, of simpelweg ergens anders. Baal er alleen van dat je de Switch niet makkelijk op een andere locatie op TV kan laten spelen zonder een hoop gedoe.
"Zijn er nog wat games van het kaliber van Zelda te vinden?" Ik moest een beetje lachen om die vraag. Klonk een beetje als: "Hey, zijn er nog een paar van die game-of-the-year kandidaten al beschikbaar waar ik toevallig nog niet van gehoord heb?" Ik denk dat je daar op zult moeten wachten tot dat Super Mario Odyssey uitkomt.
Het simpele antwoord is: nee, die zijn er niet. Er is een hoop leuks te vinden, maar het allemaal simpelweg niet van de schaal en niveau van Zelda. Als je in-to indie games bent, dan kan je helemaal een hoop vinden.
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
Die per se in jouw categorie vallen? Nee. Maar hier heb je een mooi lijstje aan dingen die je zou kunnen spelen.Rick-Jan schreef op maandag 3 juli 2017 @ 11:25:
[...]
Ik snap je punt over het Zelda stukje, bedoelde meer een open wereld of andere degelijke RPGIndie games ben ik ook wel fan van, heb je zo wat titels die je op kan noemen? Dragon Quest had ik al wat over gelezen maar die is nog niet uit zo te zien. Monster Hunter laat ook nog op zich wachten.
Persoonlijk mis ik nog Snakepass op dat lijstje (3D platformers met die stijl zijn mijn ding), maar ook dat is weer een game die het by far niet haalt bij een titel als Zelda.
Waarom is dat voor thuis relevant? Zelfs met dock erbij is deze console nog steeds kleiner dan de Xbox en de Playstation, toch? Voor onderweg zou een kleiner dock fijn zijn, maar juist voor onderweg wil Nintendo daar niet aan beginnen. Een Switch die niet in een dock staat is kwetsbaar omdat je 'm veel makkelijker uit zo'n kleiner dock zou kunnen stoten. Een kabel zouden ze al helemaal niet doen, want dat nodigt mensen alleen maar uit om 't ding neer te leggen en zo de luchttoevoer aan de achterkant te blokkeren, terwijl de Switch in docked mode door het dubbele aantal te renderen pixels in de meeste games juist alleen maar warmer wordt. Zo'n kabel resulteert binnen no time in talloze dooie of door hitte verbogen Switches.giantgiantus schreef op maandag 3 juli 2017 @ 11:23:
Het is inderdaad heel erg jammer dat als je de switch aan wil sluiten op een tv je direct die ellendige Dock nodig hebt. Het hele concept zou zou veel beter werken met een kleine handzame dock of gewoon een kabel.
Die komt er wel aan. De technologie moest gewoon eerst nagebouwd worden, dat gaat niet over één nacht ijs.Het verbaast me overigens heel erg dat er nog geen goede third party oplossingen zijn.
Volgens mij bedoelen we beiden voor onderweg. Zoals nu. Ik ben nu in het buitenland en heb mijn Switch mee. Kan de Switch helaas niet op de TV aansluiten hier, want ik heb niet m'n dock meegesleept. Wellicht is dit simpelweg een use case die Nintendo niet voor ogen had, en voor jou geen probleem vormt. Maar met de mogelijkheid om de Switch handheld mee te nemen, ontstaan er een hoop mogelijkheden om de Switch anders te gebruiken dan thuis = dock, onderweg = niet dock.NMe schreef op maandag 3 juli 2017 @ 11:40:
[...]
Waarom is dat voor thuis relevant? Zelfs met dock erbij is deze console nog steeds kleiner dan de Xbox en de Playstation, toch? Voor onderweg zou een kleiner dock fijn zijn, maar juist voor onderweg wil Nintendo daar niet aan beginnen. Een Switch die niet in een dock staat is kwetsbaar omdat je 'm veel makkelijker uit zo'n kleiner dock zou kunnen stoten. Een kabel zouden ze al helemaal niet doen, want dat nodigt mensen alleen maar uit om 't ding neer te leggen en zo de luchttoevoer aan de achterkant te blokkeren, terwijl de Switch in docked mode door het dubbele aantal te renderen pixels in de meeste games juist alleen maar warmer wordt. Zo'n kabel resulteert binnen no time in talloze dooie of door hitte verbogen Switches.
[...]
Die komt er wel aan. De technologie moest gewoon eerst nagebouwd worden, dat gaat niet over één nacht ijs.
Jouw opmerkingen zijn daarin overigens terecht. Ik kan me prima voorstellen dat Nintendo dit ook heeft overwogen en het om diezelfde reden niet zo makkelijk heeft gemaakt om met een kabeltje naar een TV output te brengen. Maar het lastige is dat er nu simpelweg geen keuze is. Wat als ik content was geweest met een 720p output naar een TV, op mobile battery, om 3 uur lang Zelda te spelen? Die keuze heeft Nintendo al voor mij gemaakt.
Begrijp me niet verkeerd. Ik kan er prima mee leven. Het zou gewoon extra nice zijn als dat ook nog kon.
Klopt, maar Nyko heeft schijt aan die keuze en komt binnenkort met een portable dock waar Nintendo vervolgens geen verantwoordelijkheid voor hoeft te nemen. Iedereen happy.Stidge schreef op maandag 3 juli 2017 @ 11:50:
Die keuze heeft Nintendo al voor mij gemaakt.
True. Behalve mijn portemonnee.NMe schreef op maandag 3 juli 2017 @ 11:54:
[...]
Klopt, maar Nyko heeft schijt aan die keuze en komt binnenkort met een portable dock waar Nintendo vervolgens geen verantwoordelijkheid voor hoeft te nemen. Iedereen happy.
Dit topic is gesloten.
![]()
Er is een [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen -topic.
Er is een Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic", discussie over prijzen en bestellingen hoort daar thuis.
Er is ook een Super Mario Odyssey topic!