msnguy schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 20:43:
split screen is echt een drama op het kleine schermpje van de Switch.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Even buiten de krasjes-discussie... Van welk merk is die 3th party dock? Een "klein blokje" zou ideaal zijn om mee te nemen nml.NMe schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 12:08:
[...]
Maybe, maar het enige third party dock (met HDMI-out, dus niet zo'n charging-geval) dat ik gezien heb kán niet krassen omdat het echt maar een klein blokje is.
Nyko.AlexR schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 20:48:
[...]
Even buiten de krasjes-discussie... Van welk merk is die 3th party dock? Een "klein blokje" zou ideaal zijn om mee te nemen nml.
Alleen niet iedereen vindt dat fijn, ik vind de scherm van een GBA, PSP, DS, OG 3DS en de New 3DS XL en Vita groot genoeg voor de games die ervoor uitkomen dus de scherm van de Switch zal ik voor single player ook leuk vinden.
Echter heb ik split screen voor 2 spelers al erop kunnen proberen in tabletop mode en vond dat alles behalve fijn, werkt in mijn geval met 2 mensen al voor geen meter op zo'n kleine scherm laat staan meer, sowieso vind ik de tablet top mode niks heb dan liever de handheld mode of tv mode, zal die "voet" achter dus nooit aanraken tenzij als ik bij de SD kaart moet.
Ieder z'n ding I guess.
(reden dat ik tabletop mode niks vind? Te klein op te grote afstand, als het scherm minimaal 9" a 10" was zou ik dat wel beter vinden maar zou de handheld mode weer niks zijn vanwege het formaat en gewicht)
[ Voor 12% gewijzigd door Mizgala28 op 27-06-2017 22:45 ]
Verwijderd
Ik heb Zelda volledig uitgespeeld in handheld modusmsnguy schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 20:43:
Ik vind het scherm voor sommige spellen echt te klein. Zelda speelt veel lekkerder op mijn monitor,
Voor mij is de Switch iig écht een portable die ik kan docken voor wanneer ik daar zin in heb.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2017 23:05 ]
Lang geleden voor mij een Nintendo dus vanaf nu alsnog tussendoor genieten van Nintendo platformers
Ik doe eigenlijk precies het omgekeerde. Wel mooi dat de Switch gewoon geschikt is voor beide speelstijlen.Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 23:04:
[...]
Ik heb Zelda volledig uitgespeeld in handheld modusAlleen voor de filmpjes heb ik 'm even aan de TV gehangen maar zelfs dat ging gewoon goed handheld. Het is maar een beetje wat je gewend bent.
Voor mij is de Switch iig écht een portable die ik kan docken voor wanneer ik daar zin in heb.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Extra foto's die laten zien hoe groot (klein) de Nyko dock is:AlexR schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 20:54:
[...]
Dank U!
(Jammer: nog niet beschikbaar. Voor mij een insta-buy...)

Wat nieuws:
Playtonic is begonnen met het testen van de Switch versie van Yooka-Laylee.
Bomberman mogelijk binnenkort met 40% korting te krijgen.
[ Voor 28% gewijzigd door RayNbow op 28-06-2017 08:20 ]
Same here, speel voornamelijk docked maar wel verdomde handig dat je hem ook als handheld kunt gebruiken. Vind hem alleen niet heel fijn spelen als handheld als je de rechter stick veel gebruikt. Zoals Zelda bijvoorbeeld, je bent toch constant de camera aan het bedienen en na een tijdje krijg ik dan toch wel wat kramp in de duimen. Mario Kart gaat daar in tegen prima omdat je dan de rechter stick niet gebruikt,NMe schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 03:08:
[...]
Ik doe eigenlijk precies het omgekeerde. Wel mooi dat de Switch gewoon geschikt is voor beide speelstijlen.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
30 euro voor Super Bomberman R is een prima prijs. Daar wil ik het spel wel digitaal voor kopen (heb het liefst alles op cartridge)
update
Ik kan niet rekenen, wordt dan inderdaad 30 euro
[ Voor 6% gewijzigd door Bisamrat op 28-06-2017 10:29 ]
Heb juist voornamelijk Zelda in handheld gespeeld. Vond het wel aardig besturen. Verder speel ik ook voornamelijk docked (zeker nu ik een 2e dock heb). Onderweg handheld.Phydomir schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 08:39:
[...]
Same here, speel voornamelijk docked maar wel verdomde handig dat je hem ook als handheld kunt gebruiken. Vind hem alleen niet heel fijn spelen als handheld als je de rechter stick veel gebruikt. Zoals Zelda bijvoorbeeld, je bent toch constant de camera aan het bedienen en na een tijdje krijg ik dan toch wel wat kramp in de duimen. Mario Kart gaat daar in tegen prima omdat je dan de rechter stick niet gebruikt,
Bomberman lijkt nog 50 te kosten?
Haters everywhere but I don’t really care
Ik heb Zelda ook uitgespeeld in handheld mode.Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 23:04:
[...]
Ik heb Zelda volledig uitgespeeld in handheld modusAlleen voor de filmpjes heb ik 'm even aan de TV gehangen maar zelfs dat ging gewoon goed handheld. Het is maar een beetje wat je gewend bent.
Mijn dock ligt nog in de doos
Misschien toch maar eens een kaar aansluiten.....
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
ieder zijn ding, maar ik kan geen goede reden bedenken om de dock niet te gebruiken, tenzij je geen tv hebt, of de tv toch altijd bezet is..Nitai schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 10:24:
[...]
Ik heb Zelda ook uitgespeeld in handheld mode.
Mijn dock ligt nog in de doos![]()
Misschien toch maar eens een kaar aansluiten.....
ben nu bezig met shantae, wel aardig
duurt te lang wachten op rabbids/odyssey
Hij zal hier vooral docked gebruikt gaan worden denk ik, maar heb voor de zekerheid toch ook een screenprotector besteld.
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Hij is al een poosje uit op de ipad en dergelijk, daar vond ik het een prima game, ondanks de waardeloze touchscreen controls. Kan dus alleen maar beter zijn op de switchLagune schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 10:29:
heeft iemand al Oceanhorn - Monster of Uncharted Seas gespeeld? is het leuk?
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Er is een Facebook post geweest van Nintendo PT en is weer offline gehaald. Mogelijk wordt de korting ergens volgende week gegeven.marcelproust schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 11:23:
Iemand die hier meer weet van een tijdelijke 40% price drop van Bomberman R?
Meerdere tv's, maar in bed gamen of onderweg past beter in mijn leven. Sowieso kan ik weinig tijd opbrengen om een paar uurtjes te gamen voor de buis.Prulleman schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 10:27:
[...]
ieder zijn ding, maar ik kan geen goede reden bedenken om de dock niet te gebruiken, tenzij je geen tv hebt, of de tv toch altijd bezet is..
Als ik voor de tv zit, dan kijk ik liever een filmpje met de kids of een serie met m'n vrouw en als ik in m'n werkkamer zit dan werk ik en staat de tv meer stof te happen.
Het is niet zo zeer een bewuste reden om het niet te gebruiken, maar ik vind het eigenlijk wel prima zo.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Ik niet maar als die korting er komt is het me de prijs wel waard. Op Reddit zeiden een tijdje terug de meeste mensen die problemen hadden met de game dat ze de game het geld wel waard zouden hebben gevonden voor ~30 dollar. Daar vertrouw ik dan maar op.marcelproust schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 11:23:
Iemand die hier meer weet van een tijdelijke 40% price drop van Bomberman R?
Daarom heb ik een tweede dock aan de TV op mijn slaapkamer gekoppeld. Nu neem ik doordeweeks ineens wel tijd om te gamen, lekker nog een paar rondjes Mario Kart voor het slapengaan.Nitai schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 11:34:
[...]
Meerdere tv's, maar in bed gamen of onderweg past beter in mijn leven.
[ Voor 29% gewijzigd door NMe op 28-06-2017 11:47 ]
Nee, een iPad/tablet scherm dat is er perfect voor. Zeker een gelamineerd scherm om reflecties te verminderen.Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 20:34:
Ik hoop dat ze snel Netflix ed. op de Switch uitbrengen, daar is het scherm het perfecte formaat voor
Netflix en al die third party apps.. iedereen heeft tegenwoordig wel een smartphone met cast mogelijkheid of een Smart TV in huis. Of dus een tablet, de Switch heeft dit niet nodig.
Laat Nintendo zich lekker richten op games en het optimaal benutten van de console door te optimaliseren.
What's next Netflix op je magnetron?
Verwijderd
Tablets zijn vaak te groot om mee te nemen en als je ergens bent heb je vaak geen TV bij je. Een Switch is dan ideaal. Ook is een tablet vaak 2x zo duur als een Switch.Evernote schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 12:13:
[...]
Nee, een iPad/tablet scherm dat is er perfect voor. Zeker een gelamineerd scherm om reflecties te verminderen.
Netflix en al die third party apps.. iedereen heeft tegenwoordig wel een smartphone met cast mogelijkheid of een Smart TV in huis. Of dus een tablet, de Switch heeft dit niet nodig.
Laat Nintendo zich lekker richten op games en het optimaal benutten van de console door te optimaliseren.
What's next Netflix op je magnetron?
En ja, de Apps moeten gewoon door Netflix, Google, etc. gemaakt worden zodat er geen gezeur is met games.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2017 12:28 ]
Welke extra laders gebruiken jullie? Nintendo orgineel of een ander merk?
Telefoon? Switch neemt niet bepaald makkelijk mee omdat hij vrij breed is met de Joy-cons.Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 12:27:
[...]
Tablets zijn vaak te groot om mee te nemen en als je ergens bent heb je vaak geen TV bij je. Een Switch is dan ideaal. Ook is een tablet vaak 2x zo duur als een Switch.
En ja, de Apps moeten gewoon door Netflix, Google, etc. gemaakt worden zodat er geen gezeur is met games.
En als je onderweg bent is het vrij lastig door het ongelamineerde scherm van de Switch en het beperkt aantal nitts.
(Wel een mooi scherm overigens)
Originele Nintendo lader ik hoop dat ze ook een officiële Powerbank uitbrengen aangezien USC-C vrij dodelijk kan zijn.FrankB2k schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 12:31:
Nu de vakantie voor de deur staat denk ik dat een extra lader voor mij geen overbodige luxe is.
[ Voor 23% gewijzigd door Evernote op 28-06-2017 12:35 ]
Er gisteren net een enorm uitgebreide lijst gepost op reddit met alle mogelijke voor- en nadelen!FrankB2k schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 12:31:
Nu de vakantie voor de deur staat denk ik dat een extra lader voor mij geen overbodige luxe is.
SW-0056-0705-6423 Splatoon2
Verwijderd
Telefoons zijn weer te klein. Je kan de Joy-Con er ook af halen en de Switch op z'n standaard zetten.Evernote schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 12:33:
[...]
Telefoon? Switch neemt niet bepaald makkelijk mee omdat hij vrij breed is met de Joy-cons.
Hier heb ik geen last van, alleen dat het scherm in direct zonlicht niet bruikbaar is.En als je onderweg bent is het vrij lastig door het ongelamineerde scherm van de Switch en het beperkt aantal nitts.
(Wel een mooi scherm overigens)
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2017 12:40 ]
Er zijn vrij veel 5,5 inch telefoons (en groter) beschikbaar die 0,7 inch ga je echt niet missen..Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 12:38:
[...]
Telefoons zijn weer te klein.
[...]
Hier heb ik geen last van, alleen dat het scherm in direct zonlicht niet bruikbaar is.
Kun je ook nog eens je Switch gebruiken te gamen. Bovendien houd je een telefoon makkelijk in 1 hand vast wanneer je geen mogelijkheid hebt om de Switch neer te zetten is 'm vast houden voor Netflix niet echt ergonomisch.
Verwijderd
Een telefoon van 5,5" noem ik geen telefoon. Ik heb een iPhone 6 omdat die qua formaat nog te doen is. Maar voor Netflix is een 4,7" scherm gewoon niet ideaal. De Swicth met zijn 6,2" scherm is dan fijner.Evernote schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 12:41:
[...]
Er zijn vrij veel 5,5 inch telefoons (en groter) beschikbaar die 0,7 inch ga je echt niet missen.. ergonomisch.
Ook een iPad is minder, want die heeft nog een 4:3 verhouding waar 99% van Netflix een 16:9 verhouding heeft, dus zit je altijd met zwarte balken. De Switch heeft daar ook wéér een voordeel.
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2017 12:47 ]
Je noemt het in dezelfde zin nog een telefoonVerwijderd schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 12:44:
[...]
Een telefoon van 5,5" noem ik geen telefoon. Ik heb een iPhone 6 omdat die qua formaat nog te doen is. Maar voor Netflix is een 4,7" scherm gewoon niet ideaal. De Swicth met zijn 6,2" scherm is dan fijner.
Onderweg gebruik ik mijn Lumia 950 lader.FrankB2k schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 12:31:
Verwijderd
Een Onding van 5,5" klinkt zo raar.Beakzz schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 12:51:
[...]
Je noemt het in dezelfde zin nog een telefoonAls je dan regels maakt in je eigen wereld wees dan consequent
Ik mis het 5,5" display formaat nog elke dag, maar ja ik gebruik mijn telefoon vooral bellen en te whatsappen.
Het blijft toch echt een telefoon.. iPhone 6 (en 7 Plus is 5,5 inch Samsung S8 5,8"..)Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 12:44:
[...]
Een telefoon van 5,5" noem ik geen telefoon. Ik heb een iPhone 6 omdat die qua formaat nog te doen is. Maar voor Netflix is een 4,7" scherm gewoon niet ideaal. De Swicth met zijn 6,2" scherm is dan fijner.
Ook een iPad is minder, want die heeft nog een 4:3 verhouding waar 99% van Netflix een 16:9 verhouding heeft, dus zit je altijd met zwarte balken. De Switch heeft daar ook wéér een voordeel.
De zwarte balken op de iPad zijn verwaarloosbaar op m'n TV heb ik dat ook vaak genoeg het "filmisch" effect niet storend.
Overigens zou ik films liever niet op een klein scherm kijken maar dat is een ander verhaal.
Laat ze dan ook meteen een bel functie inbouwen...want je telefoon + switch meenemen is natuurlijk ook te veel moeiteVerwijderd schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 12:27:
[...]
Tablets zijn vaak te groot om mee te nemen en als je ergens bent heb je vaak geen TV bij je. Een Switch is dan ideaal. Ook is een tablet vaak 2x zo duur als een Switch.
Verder is de portability van de Switch wel een leuke feature, op groot scherm Netflix kijken en als er dan iemand anders TV wil kijken kan je gewoon je Switch uit de dock halen en rustig verder kijken. Lijkt mij ideaal.
Wat ook tof zou zijn is als je series van tevoren kan downloaden, net als op je telefoon. Kan je lekker in de trein oid verder kijken
Jij hebt misschien al zat apparaten om Netflix etc.. op te kijken, maar een ander misschien niet.Peter_Aragorn schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 14:48:
Van mij mogen dat soort dingen wegblijven van de Switch. Zijn al zat apparaten in huis die dat kunnen. Laat de Switch maar lekker voor de games blijven.
Soms lijkt het wel alsof mensen Nintendo geen succes meer gunnen, omdat ze dingen anders aanpakken dan playstation/xbox.....
Lijkt mij prima als dergelijke apps naar de Switch komen, hoe meer hoe beter. Maakt het apparaat alleen maar interessanter.
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Nouja ik denk dat iedereen die een Switch heeft, minstens een apparaat in huis heeft dat Netflix kan gebruiken. Heeft in mijn ogen ook weinig met succes van Nintendo te maken overigens. Dat gun ik ze denk ik nog meer dan de andere twee partijen.Zerora schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 15:05:
[...]
Jij hebt misschien al zat apparaten om Netflix etc.. op te kijken, maar een ander misschien niet.
Soms lijkt het wel alsof mensen Nintendo geen succes meer gunnen, omdat ze dingen anders aanpakken dan playstation/xbox.....
Lijkt mij prima als dergelijke apps naar de Switch komen, hoe meer hoe beter. Maakt het apparaat alleen maar interessanter.
En helemaal prima als de apps er wel komen, uiteraard. Maar van mij mogen ze best weg blijven.
Verwijderd
Ik heb laatst deze gekocht. (rechts)Lagune schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 15:43:
netflix draait toch prima op tablet, die staat ook veel stabieler (in z'n cover) in het vliegtuigeen zo'n pootje en ik zie de switch al door de cabine vliegen met een beetje turbulentie

De Switch staat er als een huis op
Afijn, zou het opzich wel prettig vinden om wat apps op het ding te hebben.
[ Voor 7% gewijzigd door Thomas op 28-06-2017 15:52 ]
Das die van Hori, toch?Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 15:50:
[...]
Ik heb laatst deze gekocht. (rechts)
[afbeelding]
De Switch staat er als een huis op
Denk dat het te maken heeft met als developers zich gaan richten op het maken van een Netflix app terwijl ze deze tijd ook zouden kunnen steken in het ontwikkelen van andere dingen. Zelf hoef ik niet perse Netflix op mn switch maar zou het ook niet erg vinden als het er wel op zit.Stidge schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 15:36:
Ik snap de discussie over Netflix niet zo goed. Als je niet wilt, dan gebruik je het niet. Als je het wel wilt, dan gebruik je het wel? Hoe beïnvloedt het jou of er wel of niet Netflix op gedraaid kan worden, mocht je iemand zijn die het toch niet gaat gebruiken. Laat het lekker.
Het punt is dat Nintendo die app überhaupt niet kan maken, dat moet Netflix zelf doen. Dus het besteden van die tijd mag het probleem niet zijn. Of in elk geval niet voor Nintendo.Sokkeh schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 16:12:
[...]
Denk dat het te maken heeft met als developers zich gaan richten op het maken van een Netflix app terwijl ze deze tijd ook zouden kunnen steken in het ontwikkelen van andere dingen. Zelf hoef ik niet perse Netflix op mn switch maar zou het ook niet erg vinden als het er wel op zit.
Oh dat is wel netjes!
http://nintendoeverything...te-out-now-version-1-2-0/
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Natuurlijk gaat die feature al komen, dat was ook zonder die site wel duidelijk. De 3DS kon het ook al. De vraag is: wanneer?Qapla1 schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 07:11:
Zou het er dan toch van komen? Een backup van je savegame kunnen maken?
Wanneer? Volgend jaar als ze die betaalde online features uitrollen gok ik.NMe schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 09:52:
[...]
Natuurlijk gaat die feature al komen, dat was ook zonder die site wel duidelijk. De 3DS kon het ook al. De vraag is: wanneer?
Nou is 20 euro voor een heel jaar echt heel goed betaalbaar. Stuk betaalbaarder dan de Xbox en PS varianten. En de vraag is of je dat ook echt nodig hebt om online te kunnen gamen of dat het echt extra feautures biedt buiten de eigenschappen van de games zelf. We zullen het nog moeten afwachten, maar het bedrag an sich is niet zo schokkend veel.Qapla1 schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 10:34:
[...]
Wanneer? Volgend jaar als ze die betaalde online features uitrollen gok ik.
Stond dat ter discussie dan?orange.x schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 11:14:
[...]
Nou is 20 euro voor een heel jaar echt heel goed betaalbaar. Stuk betaalbaarder dan de Xbox en PS varianten. En de vraag is of je dat ook echt nodig hebt om online te kunnen gamen of dat het echt extra feautures biedt buiten de eigenschappen van de games zelf. We zullen het nog moeten afwachten, maar het bedrag an sich is niet zo schokkend veel.
Hangt er een beetje vanaf of ze het goed aanpakken of niet. Als ze netjes cloud saves bouwen dan verwacht ik datzelfde, maar als het zo'n gaar 3DS-systeem van handmatig backuppen wordt kan het op eender welk moment (voor of na de online services) erin gebakken worden. Ik verwacht zelf dat het uiteindelijk een combinatie wordt, omdat zo'n handheld ook moet cateren aan mensen die geen stabiele internetverbinding hebben.Qapla1 schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 10:34:
[...]
Wanneer? Volgend jaar als ze die betaalde online features uitrollen gok ik.
Ik verwacht eerlijk gezegd wel dat je voor online gameplay moet gaan betalen. Online play voor de Wii is een jaar of wat geleden al gestopt en dat verwacht ik ook in de toekomst voor de WiiU. Niet over een jaar want er komen nog games uit voor de WiiU en als ze dan over een jaar dat stoppen vrees ik heel wat boze mensen.orange.x schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 11:14:
[...]
Nou is 20 euro voor een heel jaar echt heel goed betaalbaar. Stuk betaalbaarder dan de Xbox en PS varianten. En de vraag is of je dat ook echt nodig hebt om online te kunnen gamen of dat het echt extra feautures biedt buiten de eigenschappen van de games zelf. We zullen het nog moeten afwachten, maar het bedrag an sich is niet zo schokkend veel.
Of het betaalbaar is? Ja en nee, want €20 is niet veel vergeleken met wat Microsoft en Sony er voor vragen.
Die €20 kan ook veel geld zijn als ze er een halfbakken iets van maken.
We zullen het moeten afwachten.
http://www.nintendolife.c...s_and_silent_hill_bombers
De reden dat ze het hebben uitgesteld was geloof ik dat ze echt een goede service willen hebben voordat ze er geld voor gaan vragen. Ze willen dat het een 'no-brainer' wordt.Qapla1 schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 12:05:
[...]
Ik verwacht eerlijk gezegd wel dat je voor online gameplay moet gaan betalen. Online play voor de Wii is een jaar of wat geleden al gestopt en dat verwacht ik ook in de toekomst voor de WiiU. Niet over een jaar want er komen nog games uit voor de WiiU en als ze dan over een jaar dat stoppen vrees ik heel wat boze mensen.
Of het betaalbaar is? Ja en nee, want €20 is niet veel vergeleken met wat Microsoft en Sony er voor vragen.
Die €20 kan ook veel geld zijn als ze er een halfbakken iets van maken.
We zullen het moeten afwachten.
http://bgr.com/2017/06/15...rvices-delay-explanation/
E: Gele JC's binnen! Enorm knallende kleuren!
[ Voor 10% gewijzigd door Thomas op 29-06-2017 14:38 ]
Die heb ik (al weer een tijd geleden) bij Intertoys gekocht. Op Amazon zijn ze er wel maar daar heb je een credit card (ik heb zelf een virtuele via Neteller) voor nodig. Met de code 10KORTING krijg je daar bovendien 10 euro korting op. Verzenden duurt 2 werkdagen.osj schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 15:11:
Iemand een idee waar ik de rood en blauw joycon bundel nog kan kopen. Damn die is echt overal uitverkocht.
Ik zou wel alsnog even wachten met kopen. Het schijnt dat er 40% korting aan zit te komen. Die melding is door de Portugese Nintendo-afdeling gepost maar daarna weer offline gehaald, waarschijnlijk omdat het te vroeg was.Terpstars schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 12:36:
Nieuwe, grote update voor Bomberman R. Ze hebben het spel echt verbeterd met hun updates.
Kan ook met automatische incasso, al heb ik daar geen ervaring mee.Thomas schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 15:14:
[...]
Die heb ik (al weer een tijd geleden) bij Intertoys gekocht. Op Amazon zijn ze er wel maar daar heb je een credit card (ik heb zelf een virtuele via Neteller) voor nodig. Met de code 10KORTING krijg je daar bovendien 10 euro korting op. Verzenden duurt 2 werkdagen.
[ Voor 36% gewijzigd door NMe op 29-06-2017 15:24 ]
Mijn persoonlijke top drie:
1 - Twitch
2 - Netflix
3 - YouTube
En over stands gesproken.
Heb zelfs deze gekocht: https://www.amazon.co.uk/...rds=lamicall+stand+switch
Laatst mee op vakantie en is erg handig en stabiel.
In het vliegtuig met lichte turbulentie bleef ie staan als een huis.
Ook een leuk voordeel van deze is dat je zelf de hoek aan kan passen en dat er verschillende kleuren beschikbaar zijn.
Thanks, ga nu een paar bestellen. Er is tegenwoordig ook een optie om met je bankrekening te betalen (SEPA enzo), dus het kan nu ook zonder creditcard.Thomas schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 15:14:
[...]
Die heb ik (al weer een tijd geleden) bij Intertoys gekocht. Op Amazon zijn ze er wel maar daar heb je een credit card (ik heb zelf een virtuele via Neteller) voor nodig. Met de code 10KORTING krijg je daar bovendien 10 euro korting op. Verzenden duurt 2 werkdagen.
Edit: alleen neon geel is beschikbaar, en ik wil juist neon blauw/rood
[ Voor 5% gewijzigd door VortexSB op 29-06-2017 15:51 ]
Ik zou echt heel graag Netflix op de Switch willen. Ik reis veel met de trein en in de trein kijk ik of Netflix op m'n mobiel OF ik speel Switch. Heb nooit een tablet bij me maar een groter schermpje dan m'n mobiel zou top zijn.
Verder heb ik dan ook eindelijk een apparaat wat Netflix makkelijk kan afspelen op de TV (heb ik nu niet: tv 1 jaar te oud voor Netflix app, verder geen devices wat het ondersteund)
Thanks, dan wacht ik nog even met Bomberman.NMe schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 15:21:
[...]
Ik zou wel alsnog even wachten met kopen. Het schijnt dat er 40% korting aan zit te komen. Die melding is door de Portugese Nintendo-afdeling gepost maar daarna weer offline gehaald, waarschijnlijk omdat het te vroeg was.
[...]
Kan ook met automatische incasso, al heb ik daar geen ervaring mee.
10 second ninja DONE
Tijdje terug met code '10KORTING' op Amazon.de de fysieke versie voor ~31 euro. Geen idee of die code nog werkt en/of je hem al gebruikt hebt want hij werkt maar 1xBisamrat schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 19:35:
Bomberman is vanaf 1 juli 29,99 in de eshop, zijn er bedrijven welke dat matchen voor de cardrige versie?
Patient gamer
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Tot 8 juli. Ik ga hem zeker halen!Bisamrat schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 19:35:
Bomberman is vanaf 1 juli 29,99 in de eshop, zijn er bedrijven welke dat matchen voor de cardrige versie?
[ Voor 12% gewijzigd door outlandos op 29-06-2017 21:44 ]
Ligt denk ik aan je dock, maar als hij gewoon recht is in principe niet. Screenprotector is wel handig.Tiwazz schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 20:25:
Gebruiken jullie een screen protector op je switch en wat voor een hebben jullie gekocht? Krasjes door het docken een probleem of mythe?
Deze zit er bij mij op. Omdat het beschermfolietje van de protector zelf het scherm aanraakt is het wel aan te raden deze ook stofvrij te houden, dus echt pas uit de verpakking halen als je hem direct daarna opplakt. Het opplakken is dan overigens wel weer heel makkelijk en hij is bijna onzichtbaar.
Hier Thomas in "[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 2" zit hij er ook gewoon op.
Ik raad het zeker aan. Eigenlijk ben ik niet van de screen protectors, maar het in en uit de dock doen brengt toch risico's met zich mee. En aangezien het geen touch screen is heb je ook niet echt last van een protector erop.Tiwazz schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 20:25:
Gebruiken jullie een screen protector op je switch en wat voor een hebben jullie gekocht? Krasjes door het docken een probleem of mythe?
Ik had eerst die bij het officiele hoesje van Nintendo zat, maar ik heb vandaag die van AmFilm binnen gekregen en die is echt stukken makkelijker te apply'en en is ook nog eens van een veel betere kwaliteit. Absolute aanrader (wel duur met 6 euro per stuk en moeilijk te verkijgen, maar een beetje Tweaker heeft al snel een creditcard en Amazon account natuurlijk)
https://www.amazon.co.uk/...age_o00_s00?ie=UTF8&psc=1
Die op Amazon ziet er ook goed uit!
Ik weet niet wat voor Switch jij hebt gekocht maar die van mij heeft gewoon een touchscreen hooroutlandos schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 20:53:
[...]
Ik raad het zeker aan. Eigenlijk ben ik niet van de screen protectors, maar het in en uit de dock doen brengt toch risico's met zich mee. En aangezien het geen touch screen is heb je ook niet echt last van een protector erop.
Overigens zelf geen screen protector. Reis er niet veel mee en vind het ondingen.
[ Voor 8% gewijzigd door EddoH op 29-06-2017 21:17 ]
Echt? Wanneer gebruik je dat dan?EddoH schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 21:11:
[...]
Ik weet niet wat voor Switch jij hebt gekocht maar die van mij heeft gewoon een touchscreen hoor
Overigens zelf geen screen protector. Reis er niet veel mee en vind het ondingen.
Die van Amfilm zie je trouwens niet eens. En in daglicht buiten schijn je minder last te hebben van de zon/weerspiegelingen. Ik ben in elk geval helemaal om (vond het voorheen ook ondingen). Mocht je onhandig zijn net als ik: die van Amfilm kan zelfs een kind nog netjes bevestigen.
Tot nu toe alleen bij invoer van tekst, namen enzo in de systeem menu's.
Ik hoop het, want wat mensen ook zeggen; voor mij was het een echt lagfest online.Terpstars schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 12:36:
Nieuwe, grote update voor Bomberman R. Ze hebben het spel echt verbeterd met hun updates.
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
Glas is denk ik wel 'beter' maar die protectors zijn ook zichtbaarder (althans, dikkere randjes). Volgens mij is die BigBen best oké, maar mocht je de tijd hebben kun je er misschien beter 2 van amfilm o.i.d. bestellen (2 pack via Amazon). Die worden overal geprezen en als er dan 1 mis gaat dan heb je er tweeTiwazz schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 21:00:
Dat zijn nog eens snelle reacties! Ik zat zelf te denken aan de BigBen screen Protector van tempered glass. Ik heb helaas nog geen Switch maar wil bij het uitpakken meteen een protector er op plakken, isie in ieder geval niet vies.
Die op Amazon ziet er ook goed uit!
Deze? https://www.amazon.de/Nin...-1&keywords=switch+amfilmThomas schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 21:57:
[...]
Glas is denk ik wel 'beter' maar die protectors zijn ook zichtbaarder (althans, dikkere randjes). Volgens mij is die BigBen best oké, maar mocht je de tijd hebben kun je er misschien beter 2 van amfilm o.i.d. bestellen (2 pack via Amazon). Die worden overal geprezen en als er dan 1 mis gaat dan heb je er twee.
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
Die ja. Ook een stuk normalere prijs dan hier in Nederland. Als er hier eens een nieuwe op moet dan wordt het die.
[ Voor 7% gewijzigd door Thomas op 29-06-2017 22:08 ]
Ook tweakerts goede ervaringen met een bepaalde case toevallig?
Ik heb zelf de Hori hardshell en dat is een prima straight forward case. Stevig, maar weinig ruimte voor andere
dingen (wel 5 games en straps bijvoorbeeld). https://www.bol.com/nl/p/...073064051%26itm_role%3Din
Deze wordt ook wel aangeraden:
http://www.intertoys.nl/g...GFZDgzg-S0hrUXRoCoifw_wcB
[ Voor 32% gewijzigd door Thomas op 29-06-2017 22:23 ]
Met een goede grip speelt het echt prima, geloof best dat de Pro controller prima is maar probeer ook eens een goede grip zoals die van PowerA.Sagat schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 18:26:
Wow. Vandaag mijn pro controller ontvangen. Mocht je twijfelen? Niet doen en kopen. Voelt echt degelijk aan. Ga wel joycons nogmaals opsturen. Want die zouden toch op dezelfde afstand mogen werken. Toegeven eerste indruk met korte sessie. Dus pas bij lang spelen weet ik het echt zeker natuurlijk.
Meer comfort dan DS4 en de controller van de X1.
GTA VI - All aboard the hype train!!
Dat kan ik beamen! Zelf heb ik 'm ook sinds een paar dagen en vind het echt fijner. Ligt beter in de hand door de grootte en het gewicht en de thumbsticks en de actieknoppen zijn groter, wat fijn is.Sagat schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 18:26:
Wow. Vandaag mijn pro controller ontvangen. Mocht je twijfelen? Niet doen en kopen. Voelt echt degelijk aan. Ga wel joycons nogmaals opsturen. Want die zouden toch op dezelfde afstand mogen werken. Toegeven eerste indruk met korte sessie. Dus pas bij lang spelen weet ik het echt zeker natuurlijk.
[ Voor 3% gewijzigd door marcelproust op 30-06-2017 00:01 ]
Verwijderd
De komende maanden volgen o.a.
Fatal Fury Special
Samurai Shodown
Super Sidekicks
Aero Fighters 2
The King of Fighters 2000
Dit topic is gesloten.
![]()
Er is een [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen -topic.
Er is een Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic", discussie over prijzen en bestellingen hoort daar thuis.
Er is ook een Super Mario Odyssey topic!