Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 69 ... 126 Laatste
Acties:
  • 615.692 views

Verwijderd

Ik hoop dat ze snel Netflix ed. op de Switch uitbrengen, daar is het scherm het perfecte formaat voor :)

• msnguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-01 11:25
Ik vind het scherm voor sommige spellen echt te klein. Zelda speelt veel lekkerder op mijn monitor, maar Puyo Puyo Tetris, Snipperclips en Mario Kart spelen weer fijn(er) in portable modus. Dit geldt natuurlijk wel single player (behalve Snipperclips): split screen is echt een drama op het kleine schermpje van de Switch.

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:28
msnguy schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 20:43:
split screen is echt een drama op het kleine schermpje van de Switch.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• AlexR
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-06 09:28
NMe schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 12:08:
[...]

Maybe, maar het enige third party dock (met HDMI-out, dus niet zo'n charging-geval) dat ik gezien heb kán niet krassen omdat het echt maar een klein blokje is. :P
Even buiten de krasjes-discussie... Van welk merk is die 3th party dock? Een "klein blokje" zou ideaal zijn om mee te nemen nml.

• RayNbow
AlexR schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 20:48:
[...]

Even buiten de krasjes-discussie... Van welk merk is die 3th party dock? Een "klein blokje" zou ideaal zijn om mee te nemen nml.
Nyko.

• AlexR
Dank U!
(Jammer: nog niet beschikbaar. Voor mij een insta-buy...)

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01:00
Alleen niet iedereen vindt dat fijn, ik vind de scherm van een GBA, PSP, DS, OG 3DS en de New 3DS XL en Vita groot genoeg voor de games die ervoor uitkomen dus de scherm van de Switch zal ik voor single player ook leuk vinden.

Echter heb ik split screen voor 2 spelers al erop kunnen proberen in tabletop mode en vond dat alles behalve fijn, werkt in mijn geval met 2 mensen al voor geen meter op zo'n kleine scherm laat staan meer, sowieso vind ik de tablet top mode niks heb dan liever de handheld mode of tv mode, zal die "voet" achter dus nooit aanraken tenzij als ik bij de SD kaart moet.

Ieder z'n ding I guess.

(reden dat ik tabletop mode niks vind? Te klein op te grote afstand, als het scherm minimaal 9" a 10" was zou ik dat wel beter vinden maar zou de handheld mode weer niks zijn vanwege het formaat en gewicht)

[ Voor 12% gewijzigd door Mizgala28 op 27-06-2017 22:45 ]

Verwijderd

msnguy schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 20:43:
Ik vind het scherm voor sommige spellen echt te klein. Zelda speelt veel lekkerder op mijn monitor,
Ik heb Zelda volledig uitgespeeld in handheld modus :p Alleen voor de filmpjes heb ik 'm even aan de TV gehangen maar zelfs dat ging gewoon goed handheld. Het is maar een beetje wat je gewend bent.

Voor mij is de Switch iig écht een portable die ik kan docken voor wanneer ik daar zin in heb.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2017 23:05 ]

• beezjeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-11 12:08
Via Amazon.de toch maar een dock gekocht samen met een pro controller, ik kon mijn dochter niet overhalen om haar dock uit haar kamer weg te nemen dus maar zo :). Toch veel geld voor een dock maar het is niet anders en zodra er gang komt in de lineup zal het zeker wel de moeite waard zijn om alsnog op deze manier een console te verplaatsen.

Lang geleden voor mij een Nintendo dus vanaf nu alsnog tussendoor genieten van Nintendo platformers :).

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 23:04:
[...]

Ik heb Zelda volledig uitgespeeld in handheld modus :p Alleen voor de filmpjes heb ik 'm even aan de TV gehangen maar zelfs dat ging gewoon goed handheld. Het is maar een beetje wat je gewend bent.

Voor mij is de Switch iig écht een portable die ik kan docken voor wanneer ik daar zin in heb.
Ik doe eigenlijk precies het omgekeerde. Wel mooi dat de Switch gewoon geschikt is voor beide speelstijlen.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• RayNbow

Verwijderd

Neo Geo spel van de week is Magical Drop II.
Volgende week Metal Slug 2.

• RayNbow

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:16

Phydomir

Dennis

NMe schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 03:08:
[...]

Ik doe eigenlijk precies het omgekeerde. Wel mooi dat de Switch gewoon geschikt is voor beide speelstijlen.
Same here, speel voornamelijk docked maar wel verdomde handig dat je hem ook als handheld kunt gebruiken. Vind hem alleen niet heel fijn spelen als handheld als je de rechter stick veel gebruikt. Zoals Zelda bijvoorbeeld, je bent toch constant de camera aan het bedienen en na een tijdje krijg ik dan toch wel wat kramp in de duimen. Mario Kart gaat daar in tegen prima omdat je dan de rechter stick niet gebruikt,

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

30 euro voor Super Bomberman R is een prima prijs. Daar wil ik het spel wel digitaal voor kopen (heb het liefst alles op cartridge)

update
Ik kan niet rekenen, wordt dan inderdaad 30 euro

[ Voor 6% gewijzigd door Bisamrat op 28-06-2017 10:29 ]

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Phydomir schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 08:39:
[...]

Same here, speel voornamelijk docked maar wel verdomde handig dat je hem ook als handheld kunt gebruiken. Vind hem alleen niet heel fijn spelen als handheld als je de rechter stick veel gebruikt. Zoals Zelda bijvoorbeeld, je bent toch constant de camera aan het bedienen en na een tijdje krijg ik dan toch wel wat kramp in de duimen. Mario Kart gaat daar in tegen prima omdat je dan de rechter stick niet gebruikt,
Heb juist voornamelijk Zelda in handheld gespeeld. Vond het wel aardig besturen. Verder speel ik ook voornamelijk docked (zeker nu ik een 2e dock heb). Onderweg handheld.

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:46
30 euro wordt ie dan toch?
Bomberman lijkt nog 50 te kosten?

Haters everywhere but I don’t really care

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-11 20:07

Nitai

Live the life you love.

Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 23:04:
[...]

Ik heb Zelda ook uitgespeeld in handheld mode.
Mijn dock ligt nog in de doos :+
Misschien toch maar eens een kaar aansluiten.....

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-11 15:52
Nitai schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 10:24:
[...]

Ik heb Zelda ook uitgespeeld in handheld mode.
Mijn dock ligt nog in de doos :+
Misschien toch maar eens een kaar aansluiten.....
ieder zijn ding, maar ik kan geen goede reden bedenken om de dock niet te gebruiken, tenzij je geen tv hebt, of de tv toch altijd bezet is..

Strava

• Lagune
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-11 15:58

Lagune

Its time for warp

heeft iemand al Oceanhorn - Monster of Uncharted Seas gespeeld? is het leuk?

ben nu bezig met shantae, wel aardig

duurt te lang wachten op rabbids/odyssey :(

• Peter_Aragorn
  • Laatst online: 15-11-2023
Yeah, sinds gistermiddag ook de Switch in huis. Tot nu toe alleen met Zelda, want die had ik al cheap van Amazon gekocht. Nu nog op zoek naar een leuke deal voor Mario Kart, zodat de vriendin ook iets te spelen heeft.

Hij zal hier vooral docked gebruikt gaan worden denk ik, maar heb voor de zekerheid toch ook een screenprotector besteld.

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Lagune schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 10:29:
heeft iemand al Oceanhorn - Monster of Uncharted Seas gespeeld? is het leuk?
Hij is al een poosje uit op de ipad en dergelijk, daar vond ik het een prima game, ondanks de waardeloze touchscreen controls. Kan dus alleen maar beter zijn op de switch :)

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• marcelproust
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12-04 01:41
Iemand die hier meer weet van een tijdelijke 40% price drop van Bomberman R?

• RayNbow
marcelproust schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 11:23:
Er is een Facebook post geweest van Nintendo PT en is weer offline gehaald. Mogelijk wordt de korting ergens volgende week gegeven.

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-11 20:07

Nitai

Live the life you love.

Prulleman schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 10:27:
[...]

ieder zijn ding, maar ik kan geen goede reden bedenken om de dock niet te gebruiken, tenzij je geen tv hebt, of de tv toch altijd bezet is..
Meerdere tv's, maar in bed gamen of onderweg past beter in mijn leven. Sowieso kan ik weinig tijd opbrengen om een paar uurtjes te gamen voor de buis.

Als ik voor de tv zit, dan kijk ik liever een filmpje met de kids of een serie met m'n vrouw en als ik in m'n werkkamer zit dan werk ik en staat de tv meer stof te happen.

Het is niet zo zeer een bewuste reden om het niet te gebruiken, maar ik vind het eigenlijk wel prima zo.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

marcelproust schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 11:23:
Ik niet maar als die korting er komt is het me de prijs wel waard. Op Reddit zeiden een tijdje terug de meeste mensen die problemen hadden met de game dat ze de game het geld wel waard zouden hebben gevonden voor ~30 dollar. Daar vertrouw ik dan maar op. :+
Nitai schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 11:34:
[...]

Meerdere tv's, maar in bed gamen of onderweg past beter in mijn leven.
Daarom heb ik een tweede dock aan de TV op mijn slaapkamer gekoppeld. Nu neem ik doordeweeks ineens wel tijd om te gamen, lekker nog een paar rondjes Mario Kart voor het slapengaan. :+

[ Voor 29% gewijzigd door NMe op 28-06-2017 11:47 ]

• Evernote
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-11 08:05
Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 20:34:
Ik hoop dat ze snel Netflix ed. op de Switch uitbrengen, daar is het scherm het perfecte formaat voor :)
Nee, een iPad/tablet scherm dat is er perfect voor. Zeker een gelamineerd scherm om reflecties te verminderen.

Netflix en al die third party apps.. iedereen heeft tegenwoordig wel een smartphone met cast mogelijkheid of een Smart TV in huis. Of dus een tablet, de Switch heeft dit niet nodig.

Laat Nintendo zich lekker richten op games en het optimaal benutten van de console door te optimaliseren.

What's next Netflix op je magnetron?

Verwijderd

Evernote schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 12:13:
[...]

Nee, een iPad/tablet scherm dat is er perfect voor. Zeker een gelamineerd scherm om reflecties te verminderen.

Netflix en al die third party apps.. iedereen heeft tegenwoordig wel een smartphone met cast mogelijkheid of een Smart TV in huis. Of dus een tablet, de Switch heeft dit niet nodig.

Laat Nintendo zich lekker richten op games en het optimaal benutten van de console door te optimaliseren.

What's next Netflix op je magnetron?
Tablets zijn vaak te groot om mee te nemen en als je ergens bent heb je vaak geen TV bij je. Een Switch is dan ideaal. Ook is een tablet vaak 2x zo duur als een Switch.

En ja, de Apps moeten gewoon door Netflix, Google, etc. gemaakt worden zodat er geen gezeur is met games.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2017 12:28 ]

• FrankB2k
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-11 14:25
Nu de vakantie voor de deur staat denk ik dat een extra lader voor mij geen overbodige luxe is.
Welke extra laders gebruiken jullie? Nintendo orgineel of een ander merk?

• Evernote
Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 12:27:
[...]

Tablets zijn vaak te groot om mee te nemen en als je ergens bent heb je vaak geen TV bij je. Een Switch is dan ideaal. Ook is een tablet vaak 2x zo duur als een Switch.

En ja, de Apps moeten gewoon door Netflix, Google, etc. gemaakt worden zodat er geen gezeur is met games.
Telefoon? Switch neemt niet bepaald makkelijk mee omdat hij vrij breed is met de Joy-cons.

En als je onderweg bent is het vrij lastig door het ongelamineerde scherm van de Switch en het beperkt aantal nitts.
(Wel een mooi scherm overigens)
FrankB2k schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 12:31:
Nu de vakantie voor de deur staat denk ik dat een extra lader voor mij geen overbodige luxe is.
Originele Nintendo lader ik hoop dat ze ook een officiële Powerbank uitbrengen aangezien USC-C vrij dodelijk kan zijn.

[ Voor 23% gewijzigd door Evernote op 28-06-2017 12:35 ]

• hypnobe
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 04-11 13:23
Er gisteren net een enorm uitgebreide lijst gepost op reddit met alle mogelijke voor- en nadelen! :)

SW-0056-0705-6423 Splatoon2

Verwijderd

Evernote schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 12:33:
[...]

Telefoon? Switch neemt niet bepaald makkelijk mee omdat hij vrij breed is met de Joy-cons.
Telefoons zijn weer te klein. Je kan de Joy-Con er ook af halen en de Switch op z'n standaard zetten.
En als je onderweg bent is het vrij lastig door het ongelamineerde scherm van de Switch en het beperkt aantal nitts.
(Wel een mooi scherm overigens)
Hier heb ik geen last van, alleen dat het scherm in direct zonlicht niet bruikbaar is.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2017 12:40 ]

• Evernote
Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 12:38:
[...]

Telefoons zijn weer te klein.

[...]

Hier heb ik geen last van, alleen dat het scherm in direct zonlicht niet bruikbaar is.
Er zijn vrij veel 5,5 inch telefoons (en groter) beschikbaar die 0,7 inch ga je echt niet missen..

Kun je ook nog eens je Switch gebruiken te gamen. Bovendien houd je een telefoon makkelijk in 1 hand vast wanneer je geen mogelijkheid hebt om de Switch neer te zetten is 'm vast houden voor Netflix niet echt ergonomisch.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik heb er geen moeite mee als er Netflix-apps en dergelijken op de Switch komen, aangezien er duidelijk vraag naar is. Ik zou er zelf niks mee doen, maar ieder zijn meug. Aan de andere kant vind ik wel dat Nintendo er zélf geen tijd in moet stoppen zolang ze nog zo veel andere dingen moeten verbeteren en toevoegen aan het Switch-OS. :)

Verwijderd

Evernote schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 12:41:
[...]

Er zijn vrij veel 5,5 inch telefoons (en groter) beschikbaar die 0,7 inch ga je echt niet missen.. ergonomisch.
Een telefoon van 5,5" noem ik geen telefoon. Ik heb een iPhone 6 omdat die qua formaat nog te doen is. Maar voor Netflix is een 4,7" scherm gewoon niet ideaal. De Swicth met zijn 6,2" scherm is dan fijner.

Ook een iPad is minder, want die heeft nog een 4:3 verhouding waar 99% van Netflix een 16:9 verhouding heeft, dus zit je altijd met zwarte balken. De Switch heeft daar ook wéér een voordeel.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2017 12:47 ]

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 00:20
Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 12:44:
[...]

Een telefoon van 5,5" noem ik geen telefoon. Ik heb een iPhone 6 omdat die qua formaat nog te doen is. Maar voor Netflix is een 4,7" scherm gewoon niet ideaal. De Swicth met zijn 6,2" scherm is dan fijner.
Je noemt het in dezelfde zin nog een telefoon 8)7 Als je dan regels maakt in je eigen wereld wees dan consequent :+ Ik mis het 5,5" display formaat nog elke dag, maar ja ik gebruik mijn telefoon vooral bellen en te whatsappen.

• RayNbow
Onderweg gebruik ik mijn Lumia 950 lader. :)

• Thomas
  • Niet online
Ik zou geen Netflix op mijn Switch willen. Gebruik het wel vaan op mijn Xbox trouwens, maar onderweg liever mijn telefoon.

Verwijderd

Beakzz schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 12:51:
[...]

Je noemt het in dezelfde zin nog een telefoon 8)7 Als je dan regels maakt in je eigen wereld wees dan consequent :+ Ik mis het 5,5" display formaat nog elke dag, maar ja ik gebruik mijn telefoon vooral bellen en te whatsappen.
Een Onding van 5,5" klinkt zo raar.

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-11 15:52
RayNbow schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 13:07:
[...]

Onderweg gebruik ik mijn Lumia 950 lader. :)
S8 lader, of anker powerbank

Strava

• marcelproust
Netflix op Switch of op de gsm... bweurk! Ieder zijn ding natuurlijk, maar aan die heiligschennis doe ik niet aan mee. Kwaliteit volle series of films zijn echt niet gemaakt om op een pietluttig schermpje te bekijken. -_-

• Thomas
  • Niet online
Vind het super handig om tijdens een lange treinrit even m'n telefoon kan pakken en verder kan gaan met een serie! Of gamen op m'n Switch natuurlijk ;).

• Evernote
Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 12:44:
[...]

Ook een iPad is minder, want die heeft nog een 4:3 verhouding waar 99% van Netflix een 16:9 verhouding heeft, dus zit je altijd met zwarte balken. De Switch heeft daar ook wéér een voordeel.
Het blijft toch echt een telefoon.. iPhone 6 (en 7 Plus is 5,5 inch Samsung S8 5,8"..)

De zwarte balken op de iPad zijn verwaarloosbaar op m'n TV heb ik dat ook vaak genoeg het "filmisch" effect niet storend.

Overigens zou ik films liever niet op een klein scherm kijken maar dat is een ander verhaal.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Zullen we de discussie over wel/niet Netflix kijken op je telefoon maar laten voor wat 'ie is zodat we door kunnen praten over de Switch? ;)

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-11 14:07
Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 12:27:
[...]

Laat ze dan ook meteen een bel functie inbouwen...want je telefoon + switch meenemen is natuurlijk ook te veel moeite :F

• dubstepjoris
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 03-11 09:26
Ik denk dat er best wel een markt is voor Netflix en dergelijke op de Switch. Inderdaad hebben veel mensen tegenwoordig een smart TV, maar niet iedereen. Voor mij persoonlijk zal het heel handig zijn, omdat ik verder geen consoles heb en anders de laptop moet aansluiten op de TV en dan bedienen via een draadloze muis.
Verder is de portability van de Switch wel een leuke feature, op groot scherm Netflix kijken en als er dan iemand anders TV wil kijken kan je gewoon je Switch uit de dock halen en rustig verder kijken. Lijkt mij ideaal.
Wat ook tof zou zijn is als je series van tevoren kan downloaden, net als op je telefoon. Kan je lekker in de trein oid verder kijken :P

• Peter_Aragorn
Van mij mogen dat soort dingen wegblijven van de Switch. Zijn al zat apparaten in huis die dat kunnen. Laat de Switch maar lekker voor de games blijven.

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-11 10:36
Peter_Aragorn schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 14:48:
Van mij mogen dat soort dingen wegblijven van de Switch. Zijn al zat apparaten in huis die dat kunnen. Laat de Switch maar lekker voor de games blijven.
Jij hebt misschien al zat apparaten om Netflix etc.. op te kijken, maar een ander misschien niet. ;)
Soms lijkt het wel alsof mensen Nintendo geen succes meer gunnen, omdat ze dingen anders aanpakken dan playstation/xbox.....

Lijkt mij prima als dergelijke apps naar de Switch komen, hoe meer hoe beter. Maakt het apparaat alleen maar interessanter.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Peter_Aragorn
Zerora schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 15:05:
[...]

Jij hebt misschien al zat apparaten om Netflix etc.. op te kijken, maar een ander misschien niet. ;)
Soms lijkt het wel alsof mensen Nintendo geen succes meer gunnen, omdat ze dingen anders aanpakken dan playstation/xbox.....

Lijkt mij prima als dergelijke apps naar de Switch komen, hoe meer hoe beter. Maakt het apparaat alleen maar interessanter.
Nouja ik denk dat iedereen die een Switch heeft, minstens een apparaat in huis heeft dat Netflix kan gebruiken. Heeft in mijn ogen ook weinig met succes van Nintendo te maken overigens. Dat gun ik ze denk ik nog meer dan de andere twee partijen.

En helemaal prima als de apps er wel komen, uiteraard. Maar van mij mogen ze best weg blijven.

• Stidge
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 06-10 10:35
Ik snap de discussie over Netflix niet zo goed. Als je niet wilt, dan gebruik je het niet. Als je het wel wilt, dan gebruik je het wel? Hoe beïnvloedt het jou of er wel of niet Netflix op gedraaid kan worden, mocht je iemand zijn die het toch niet gaat gebruiken. Laat het lekker.

• Lagune
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-11 15:58

Lagune

Its time for warp

netflix draait toch prima op tablet, die staat ook veel stabieler (in z'n cover) in het vliegtuig :) een zo'n pootje en ik zie de switch al door de cabine vliegen met een beetje turbulentie

Verwijderd

Lagune schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 15:43:
netflix draait toch prima op tablet, die staat ook veel stabieler (in z'n cover) in het vliegtuig :) een zo'n pootje en ik zie de switch al door de cabine vliegen met een beetje turbulentie
Ik heb laatst deze gekocht. (rechts)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/tTiBJ0PPP8iLJQJeekKQBXxJ/medium.jpg

De Switch staat er als een huis op :p

• Thomas
  • Niet online
Ik zou Netflix trouwens misschien toch wel gebruiken in docked mode. Ik game momenteel meer op mijn Switch dan Xbox, betekent dat ik vaak de Xdoos aan moet zetten, controller moet opduikelen en ingang op de TV moet selecteren voordat ik daar Netflix op kan loeren. Zou praktischer zijn om dat gewoon via de Switch te kunnen. Onderweg zal ik altijd voor telefoon/laptop kiezen. Telefoon is gemakkelijker voor even snel, laptop is fijner voor lange ritten/vluchten.

Afijn, zou het opzich wel prettig vinden om wat apps op het ding te hebben.

[ Voor 7% gewijzigd door Thomas op 28-06-2017 15:52 ]

• Peter_Aragorn
Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 15:50:
[...]

Ik heb laatst deze gekocht. (rechts)

[afbeelding]

De Switch staat er als een huis op :p
Das die van Hori, toch?

• Sokkeh
  • Laatst online: 15-11 15:36
Stidge schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 15:36:
Ik snap de discussie over Netflix niet zo goed. Als je niet wilt, dan gebruik je het niet. Als je het wel wilt, dan gebruik je het wel? Hoe beïnvloedt het jou of er wel of niet Netflix op gedraaid kan worden, mocht je iemand zijn die het toch niet gaat gebruiken. Laat het lekker.
Denk dat het te maken heeft met als developers zich gaan richten op het maken van een Netflix app terwijl ze deze tijd ook zouden kunnen steken in het ontwikkelen van andere dingen. Zelf hoef ik niet perse Netflix op mn switch maar zou het ook niet erg vinden als het er wel op zit.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Sokkeh schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 16:12:
[...]

Denk dat het te maken heeft met als developers zich gaan richten op het maken van een Netflix app terwijl ze deze tijd ook zouden kunnen steken in het ontwikkelen van andere dingen. Zelf hoef ik niet perse Netflix op mn switch maar zou het ook niet erg vinden als het er wel op zit.
Het punt is dat Nintendo die app überhaupt niet kan maken, dat moet Netflix zelf doen. Dus het besteden van die tijd mag het probleem niet zijn. Of in elk geval niet voor Nintendo. ;)

Verwijderd

Jup.

Kostte 15 euro bij Nedgame.

• Peter_Aragorn
Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 17:35:
[...]

Jup.

Kostte 15 euro bij Nedgame.
Oh dat is wel netjes!

• Qapla1
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-02-2024
Zou het er dan toch van komen? Een backup van je savegame kunnen maken?

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:01

OMX2000

By any means necessary...

Ik kreeg net een update voor Mario Kart deluxe. Versie 1.2.0

http://nintendoeverything...te-out-now-version-1-2-0/

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Natuurlijk gaat die feature al komen, dat was ook zonder die site wel duidelijk. De 3DS kon het ook al. De vraag is: wanneer? :P

• Qapla1
NMe schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 09:52:
[...]

Natuurlijk gaat die feature al komen, dat was ook zonder die site wel duidelijk. De 3DS kon het ook al. De vraag is: wanneer? :P
Wanneer? Volgend jaar als ze die betaalde online features uitrollen gok ik.

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:00
Qapla1 schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 10:34:
[...]

Nou is 20 euro voor een heel jaar echt heel goed betaalbaar. Stuk betaalbaarder dan de Xbox en PS varianten. En de vraag is of je dat ook echt nodig hebt om online te kunnen gamen of dat het echt extra feautures biedt buiten de eigenschappen van de games zelf. We zullen het nog moeten afwachten, maar het bedrag an sich is niet zo schokkend veel.

• EddoH
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

orange.x schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 11:14:
[...]

Nou is 20 euro voor een heel jaar echt heel goed betaalbaar. Stuk betaalbaarder dan de Xbox en PS varianten. En de vraag is of je dat ook echt nodig hebt om online te kunnen gamen of dat het echt extra feautures biedt buiten de eigenschappen van de games zelf. We zullen het nog moeten afwachten, maar het bedrag an sich is niet zo schokkend veel.
Stond dat ter discussie dan? :P

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:00
EddoH schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 11:19:
[...]

Stond dat ter discussie dan? :P
Ik las hem iets anders inderdaad :P

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Qapla1 schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 10:34:
[...]

Hangt er een beetje vanaf of ze het goed aanpakken of niet. Als ze netjes cloud saves bouwen dan verwacht ik datzelfde, maar als het zo'n gaar 3DS-systeem van handmatig backuppen wordt kan het op eender welk moment (voor of na de online services) erin gebakken worden. Ik verwacht zelf dat het uiteindelijk een combinatie wordt, omdat zo'n handheld ook moet cateren aan mensen die geen stabiele internetverbinding hebben.

• Qapla1
orange.x schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 11:14:
[...]

Ik verwacht eerlijk gezegd wel dat je voor online gameplay moet gaan betalen. Online play voor de Wii is een jaar of wat geleden al gestopt en dat verwacht ik ook in de toekomst voor de WiiU. Niet over een jaar want er komen nog games uit voor de WiiU en als ze dan over een jaar dat stoppen vrees ik heel wat boze mensen.

Of het betaalbaar is? Ja en nee, want €20 is niet veel vergeleken met wat Microsoft en Sony er voor vragen.
Die €20 kan ook veel geld zijn als ze er een halfbakken iets van maken.
We zullen het moeten afwachten.

• Terpstars
  • Laatst online: 21:32
Nieuwe, grote update voor Bomberman R. Ze hebben het spel echt verbeterd met hun updates.
http://www.nintendolife.c...s_and_silent_hill_bombers

• Thomas
  • Niet online
Qapla1 schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 12:05:
[...]

Ik verwacht eerlijk gezegd wel dat je voor online gameplay moet gaan betalen. Online play voor de Wii is een jaar of wat geleden al gestopt en dat verwacht ik ook in de toekomst voor de WiiU. Niet over een jaar want er komen nog games uit voor de WiiU en als ze dan over een jaar dat stoppen vrees ik heel wat boze mensen.

Of het betaalbaar is? Ja en nee, want €20 is niet veel vergeleken met wat Microsoft en Sony er voor vragen.
Die €20 kan ook veel geld zijn als ze er een halfbakken iets van maken.
We zullen het moeten afwachten.
De reden dat ze het hebben uitgesteld was geloof ik dat ze echt een goede service willen hebben voordat ze er geld voor gaan vragen. Ze willen dat het een 'no-brainer' wordt.

http://bgr.com/2017/06/15...rvices-delay-explanation/

E: Gele JC's binnen! Enorm knallende kleuren!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/HnkKt01GnR4xtzKez28i6stY/medium.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Thomas op 29-06-2017 14:38 ]

• osj
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-02-2024

osj

Iemand een idee waar ik de rood en blauw joycon bundel nog kan kopen. Damn die is echt overal uitverkocht.

• Thomas
  • Niet online
osj schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 15:11:
Iemand een idee waar ik de rood en blauw joycon bundel nog kan kopen. Damn die is echt overal uitverkocht.
Die heb ik (al weer een tijd geleden) bij Intertoys gekocht. Op Amazon zijn ze er wel maar daar heb je een credit card (ik heb zelf een virtuele via Neteller) voor nodig. Met de code 10KORTING krijg je daar bovendien 10 euro korting op. Verzenden duurt 2 werkdagen.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Terpstars schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 12:36:
Nieuwe, grote update voor Bomberman R. Ze hebben het spel echt verbeterd met hun updates.
Ik zou wel alsnog even wachten met kopen. Het schijnt dat er 40% korting aan zit te komen. Die melding is door de Portugese Nintendo-afdeling gepost maar daarna weer offline gehaald, waarschijnlijk omdat het te vroeg was.
Thomas schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 15:14:
[...]

Die heb ik (al weer een tijd geleden) bij Intertoys gekocht. Op Amazon zijn ze er wel maar daar heb je een credit card (ik heb zelf een virtuele via Neteller) voor nodig. Met de code 10KORTING krijg je daar bovendien 10 euro korting op. Verzenden duurt 2 werkdagen.
Kan ook met automatische incasso, al heb ik daar geen ervaring mee.

[ Voor 36% gewijzigd door NMe op 29-06-2017 15:24 ]

• Stravincy
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
Welke apps zien jullie het allerliefst verschijnen op de Switch?
Mijn persoonlijke top drie:

1 - Twitch
2 - Netflix
3 - YouTube

En over stands gesproken.
Heb zelfs deze gekocht: https://www.amazon.co.uk/...rds=lamicall+stand+switch

Laatst mee op vakantie en is erg handig en stabiel.
In het vliegtuig met lichte turbulentie bleef ie staan als een huis.
Ook een leuk voordeel van deze is dat je zelf de hoek aan kan passen en dat er verschillende kleuren beschikbaar zijn.

• VortexSB
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14-11 15:19
Thomas schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 15:14:
[...]

Thanks, ga nu een paar bestellen. Er is tegenwoordig ook een optie om met je bankrekening te betalen (SEPA enzo), dus het kan nu ook zonder creditcard.

Edit: alleen neon geel is beschikbaar, en ik wil juist neon blauw/rood :'(

[ Voor 5% gewijzigd door VortexSB op 29-06-2017 15:51 ]

• AlexR
Nog heel even over de Netflix discussie:
Ik zou echt heel graag Netflix op de Switch willen. Ik reis veel met de trein en in de trein kijk ik of Netflix op m'n mobiel OF ik speel Switch. Heb nooit een tablet bij me maar een groter schermpje dan m'n mobiel zou top zijn.
Verder heb ik dan ook eindelijk een apparaat wat Netflix makkelijk kan afspelen op de TV (heb ik nu niet: tv 1 jaar te oud voor Netflix app, verder geen devices wat het ondersteund)

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:34
NMe schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 15:21:
[...]

Ik zou wel alsnog even wachten met kopen. Het schijnt dat er 40% korting aan zit te komen. Die melding is door de Portugese Nintendo-afdeling gepost maar daarna weer offline gehaald, waarschijnlijk omdat het te vroeg was.

[...]

Kan ook met automatische incasso, al heb ik daar geen ervaring mee.
Thanks, dan wacht ik nog even met Bomberman.

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:39
Wow. Vandaag mijn pro controller ontvangen. Mocht je twijfelen? Niet doen en kopen. Voelt echt degelijk aan. Ga wel joycons nogmaals opsturen. Want die zouden toch op dezelfde afstand mogen werken. Toegeven eerste indruk met korte sessie. Dus pas bij lang spelen weet ik het echt zeker natuurlijk.

10 second ninja DONE

• Thomas
  • Niet online
Enige nare aan die Pro is dat dat ding best smerig kan worden en dan moeilijk schoon te maken is. Er zit bij mij zelfs een (eigen) haar onder dat semi-doorzichtige frontje 8)7.

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

Bomberman is vanaf 1 juli 29,99 in de eshop, zijn er bedrijven welke dat matchen voor de cardrige versie?

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Bisamrat schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 19:35:
Bomberman is vanaf 1 juli 29,99 in de eshop, zijn er bedrijven welke dat matchen voor de cardrige versie?
Tijdje terug met code '10KORTING' op Amazon.de de fysieke versie voor ~31 euro. Geen idee of die code nog werkt en/of je hem al gebruikt hebt want hij werkt maar 1x :P.

Patient gamer

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-11 21:19
Gebruiken jullie een screen protector op je switch en wat voor een hebben jullie gekocht? Krasjes door het docken een probleem of mythe?

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

• outlandos
Bisamrat schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 19:35:
Tot 8 juli. Ik ga hem zeker halen!

[ Voor 12% gewijzigd door outlandos op 29-06-2017 21:44 ]

• Thomas
  • Niet online
Tiwazz schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 20:25:
Gebruiken jullie een screen protector op je switch en wat voor een hebben jullie gekocht? Krasjes door het docken een probleem of mythe?
Ligt denk ik aan je dock, maar als hij gewoon recht is in principe niet. Screenprotector is wel handig.

Deze zit er bij mij op. Omdat het beschermfolietje van de protector zelf het scherm aanraakt is het wel aan te raden deze ook stofvrij te houden, dus echt pas uit de verpakking halen als je hem direct daarna opplakt. Het opplakken is dan overigens wel weer heel makkelijk en hij is bijna onzichtbaar.

Hier Thomas in "[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 2" zit hij er ook gewoon op.

• outlandos
Tiwazz schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 20:25:
Ik raad het zeker aan. Eigenlijk ben ik niet van de screen protectors, maar het in en uit de dock doen brengt toch risico's met zich mee. En aangezien het geen touch screen is heb je ook niet echt last van een protector erop.

Ik had eerst die bij het officiele hoesje van Nintendo zat, maar ik heb vandaag die van AmFilm binnen gekregen en die is echt stukken makkelijker te apply'en en is ook nog eens van een veel betere kwaliteit. Absolute aanrader (wel duur met 6 euro per stuk en moeilijk te verkijgen, maar een beetje Tweaker heeft al snel een creditcard en Amazon account natuurlijk)

https://www.amazon.co.uk/...age_o00_s00?ie=UTF8&psc=1

• ndonkersloot
Dat zijn nog eens snelle reacties! Ik zat zelf te denken aan de BigBen screen Protector van tempered glass. Ik heb helaas nog geen Switch maar wil bij het uitpakken meteen een protector er op plakken, isie in ieder geval niet vies :+.

Die op Amazon ziet er ook goed uit!

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

outlandos schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 20:53:
[...]

Ik raad het zeker aan. Eigenlijk ben ik niet van de screen protectors, maar het in en uit de dock doen brengt toch risico's met zich mee. En aangezien het geen touch screen is heb je ook niet echt last van een protector erop.
Ik weet niet wat voor Switch jij hebt gekocht maar die van mij heeft gewoon een touchscreen hoor ;)

Overigens zelf geen screen protector. Reis er niet veel mee en vind het ondingen.

[ Voor 8% gewijzigd door EddoH op 29-06-2017 21:17 ]

• outlandos
EddoH schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 21:11:
[...]

Ik weet niet wat voor Switch jij hebt gekocht maar die van mij heeft gewoon een touchscreen hoor ;)

Overigens zelf geen screen protector. Reis er niet veel mee en vind het ondingen.
Echt? Wanneer gebruik je dat dan?

Die van Amfilm zie je trouwens niet eens. En in daglicht buiten schijn je minder last te hebben van de zon/weerspiegelingen. Ik ben in elk geval helemaal om (vond het voorheen ook ondingen). Mocht je onhandig zijn net als ik: die van Amfilm kan zelfs een kind nog netjes bevestigen.

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

outlandos schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 21:24:
[...]

Echt? Wanneer gebruik je dat dan?
Tot nu toe alleen bij invoer van tekst, namen enzo in de systeem menu's.

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Terpstars schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 12:36:
Ik hoop het, want wat mensen ook zeggen; voor mij was het een echt lagfest online.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

• Thomas
  • Niet online
Tiwazz schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 21:00:
Dat zijn nog eens snelle reacties! Ik zat zelf te denken aan de BigBen screen Protector van tempered glass. Ik heb helaas nog geen Switch maar wil bij het uitpakken meteen een protector er op plakken, isie in ieder geval niet vies :+.

Die op Amazon ziet er ook goed uit!
Glas is denk ik wel 'beter' maar die protectors zijn ook zichtbaarder (althans, dikkere randjes). Volgens mij is die BigBen best oké, maar mocht je de tijd hebben kun je er misschien beter 2 van amfilm o.i.d. bestellen (2 pack via Amazon). Die worden overal geprezen en als er dan 1 mis gaat dan heb je er twee :).

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Thomas schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 21:57:
[...]

Glas is denk ik wel 'beter' maar die protectors zijn ook zichtbaarder (althans, dikkere randjes). Volgens mij is die BigBen best oké, maar mocht je de tijd hebben kun je er misschien beter 2 van amfilm o.i.d. bestellen (2 pack via Amazon). Die worden overal geprezen en als er dan 1 mis gaat dan heb je er twee :).
Deze? https://www.amazon.de/Nin...-1&keywords=switch+amfilm

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

• Thomas
  • Niet online
Die ja. Ook een stuk normalere prijs dan hier in Nederland. Als er hier eens een nieuwe op moet dan wordt het die.

[ Voor 7% gewijzigd door Thomas op 29-06-2017 22:08 ]

• ndonkersloot
Ik heb even rond gekeken en denk dat ik die amfilm maar bestel voor er een switch op voorraad is, thanks!

Ook tweakerts goede ervaringen met een bepaalde case toevallig?

• Thomas
  • Niet online
@Tiwazz

Ik heb zelf de Hori hardshell en dat is een prima straight forward case. Stevig, maar weinig ruimte voor andere
dingen (wel 5 games en straps bijvoorbeeld). https://www.bol.com/nl/p/...073064051%26itm_role%3Din

Deze wordt ook wel aangeraden:

http://www.intertoys.nl/g...GFZDgzg-S0hrUXRoCoifw_wcB

[ Voor 32% gewijzigd door Thomas op 29-06-2017 22:23 ]

• ndonkersloot
Die case waar je naar linkt bij intertoys had ik ook gezien en lijkt me wel nice :).

• Evernote
Sagat schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 18:26:
Wow. Vandaag mijn pro controller ontvangen. Mocht je twijfelen? Niet doen en kopen. Voelt echt degelijk aan. Ga wel joycons nogmaals opsturen. Want die zouden toch op dezelfde afstand mogen werken. Toegeven eerste indruk met korte sessie. Dus pas bij lang spelen weet ik het echt zeker natuurlijk.
Met een goede grip speelt het echt prima, geloof best dat de Pro controller prima is maar probeer ook eens een goede grip zoals die van PowerA.

Meer comfort dan DS4 en de controller van de X1.

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:02
Ik heb nu ook de Hori case. Prima ding waar de Switch goed in beschermd is. Hiervoor had ik zo een accessories pack gekocht van BigBen met daarin een opberg case. Helaas stonk dat ding van BigBen naar chemisch afval waardoor ik hem heb weggegooid.

GTA VI - All aboard the hype train!!

• Terpstars
  • Laatst online: 21:32
Sagat schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 18:26:
Dat kan ik beamen! Zelf heb ik 'm ook sinds een paar dagen en vind het echt fijner. Ligt beter in de hand door de grootte en het gewicht en de thumbsticks en de actieknoppen zijn groter, wat fijn is.

• marcelproust
Naargelang de game wissel ik tussen pro, pokken hori en joycon controllers. Vind ze allemaal eigenlijk geweldig.

[ Voor 3% gewijzigd door marcelproust op 30-06-2017 00:01 ]

Verwijderd

Volgende week dus Metal Slug 2 in de neogeo store.
De komende maanden volgen o.a.
Fatal Fury Special
Samurai Shodown
Super Sidekicks
Aero Fighters 2
The King of Fighters 2000
Pagina: 1 ... 69 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is een [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen -topic.
Er is een Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic", discussie over prijzen en bestellingen hoort daar thuis.

Er is ook een Super Mario Odyssey topic!