Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 68 ... 126 Laatste
Acties:
  • 615.693 views

• Timvankeulen
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 01-06 23:24
Bigs schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 20:21:
[...]

Oh 7-7 is nog wel vol te houden! Verwacht op zich wel een gelijktijdige eShop release. Heb MK8 en BOTW op cartridge, maar vind dit zon mooi tussendoor spel dat een download me wel handig lijkt.
Binding of isaac kun je ook wel een hele tijd spelen, een hele run afmaken tot de demon zit tot heel wat tijd in stiekem :p maar ieder zn voorkeur met digitaal of hoesje toch! Ik heb ze liever liever in t hoesje :p

• Compworm
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 27-01-2024
Aangezien Mediamarkt mijn zelda niet gaat leveren.. (stond op voorraad, ben naar winkel gereden.. was er niet, online besteld.. geen zendbevestiging en nu is hele pagina van site.. tijdelijk niet beschikbaar).

Vroeg ik mij af, als ik hem digitaal aanschaf op 1 account.. kan mijn vriendin hem dan ook spelen op haar switch account? (zelfde console)

• trekker22
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-11 07:32
Lijkt me dat ze toch wel moeite genoeg doen voor FIFA.
https://www.google.nl/amp...e-best-portable-fifa-ever

Maar wat is de basis van de engine? Is toch niet van 0% gebouwd lijkt me.

• Inverted_World
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 00:19
Compworm schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 21:51:
Aangezien Mediamarkt mijn zelda niet gaat leveren.. (stond op voorraad, ben naar winkel gereden.. was er niet, online besteld.. geen zendbevestiging en nu is hele pagina van site.. tijdelijk niet beschikbaar).

Vroeg ik mij af, als ik hem digitaal aanschaf op 1 account.. kan mijn vriendin hem dan ook spelen op haar switch account? (zelfde console)
Dat kan inderdaad. Doe ik hier ook, maar dan fysiek. Digitaal werkt dat ook.

Maar waarom koop je hem niet ergens anders? Was vandaag even in de stad voor een pro controller en in elke winkel lag zelda gewoon in tegenstelling tot de pro controller :p

• Compworm
Inverted_World schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 21:52:
[...]

Dat kan inderdaad. Doe ik hier ook, maar dan fysiek. Digitaal werkt dat ook.

Maar waarom koop je hem niet ergens anders? Was vandaag even in de stad voor een pro controller en in elke winkel lag zelda gewoon in tegenstelling tot de pro controller :p
Ah top! dat is helder.
En dat is een hele goede vraag.. alle winkels die hem wel hebben moet je de stad in en fietsen.. nouja dan weet je de rest wel. :P
En had hem op vrijdag geordered, in de hoop dat hij vandaag aan kwam.. want ik wilde eigenlijk even het weekend zelda-en, maar dat viel dus vies tegen.

Maarja, morgen toch maar even snel nog kijken in een winkel, want stiekem wil ik wel liever een physical copy

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:34
Ik vind dat sowieso nog steeds een lastige afweging: fysiek VS digitaal. Ben een Stream adept van het eerste uur, dus in de meeste gevallen heb ik liever digital: geen gezeur met cartridges wisselen en altijd alles bij de hand. Maar met Nintendo's brakke online systeem en de soms erg hoge prijzen in de estore (70 euro voor Zelda en dan zeker daarna nogmaals betalen voor extra content, mij niet gezien).

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:57

OMX2000

By any means necessary...

Man o man hoe irritant is mario kart online. Je kunt een hele race vooraan rijden en dan sta je opeen 10e. Best bijzonder.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

outlandos schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 23:40:
Ik vind dat sowieso nog steeds een lastige afweging: fysiek VS digitaal. Ben een Stream adept van het eerste uur, dus in de meeste gevallen heb ik liever digital: geen gezeur met cartridges wisselen en altijd alles bij de hand. Maar met Nintendo's brakke online systeem en de soms erg hoge prijzen in de estore (70 euro voor Zelda en dan zeker daarna nogmaals betalen voor extra content, mij niet gezien).
Dat online systeem valt wel mee, toch? Of het stuk waar je spul kan kopen en downloaden althans. Ik heb 8 van mijn 9 games digitaal en dat ging eigenlijk best soepel. Ik heb Steam het wel eens slechter zien doen. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Evernote
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-11 08:05
Timvankeulen schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 21:09:
[...]

Binding of isaac kun je ook wel een hele tijd spelen, een hele run afmaken tot de demon zit tot heel wat tijd in stiekem :p maar ieder zn voorkeur met digitaal of hoesje toch! Ik heb ze liever liever in t hoesje :p
Pffoe inderdaad Tim! Op moment van schrijven zit er geen baas in het spel die de naam Demon draagt dus dit spel dus je kan dit spel heel lang spelen!

Overigens is dit wel een game die digitaal fijner is omdat je altijd even een potje tussen een andere game in kunt stoppen.

Zou me niks verbazen als de fysieke versie in Europe nooit gelanceerd wordt.
Zal mij benieuwen!

• Inverted_World
Zo naast zelda en Mario kart nu ook lego City undercover aangeschaft! Erg grappig spel! Samen met mn vriendin in co op, leuk vermaak! 1 nadeel wel zijn de fps drops, nou ben ik misschien want verwent met pc games (2x 1070 in sli) maar het is soms wel heel erg, dat zou je bij een console toch juist minder verwachten. Hopelijk komt er een update... in single player valt het nog enigzins mee maar 2 player.. En dat is juist waarom ik het spel kocht :p However we zullen ons alsnog wel vermaken!

• Timvankeulen
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 01-06 23:24
Evernote schreef op zondag 25 juni 2017 @ 00:24:
[...]

Pffoe inderdaad Tim! Op moment van schrijven zit er geen baas in het spel die de naam Demon draagt dus dit spel dus je kan dit spel heel lang spelen!

Overigens is dit wel een game die digitaal fijner is omdat je altijd even een potje tussen een andere game in kunt stoppen.

Zou me niks verbazen als de fysieke versie in Europe nooit gelanceerd wordt.
Zal mij benieuwen!
Ja ik bedoelde de devil als einsbaas haha, maar dan kun je ook nog naar the lamb en satan maar ik kan alleen nog maar de devil verslaan de rest lukt me niet hehe.

Maar ik hou van de hoesjes sparen, soms wel jammer want digitaal is wel handiger vooral als ik hem meeneem en en opeens achter kom een paar spellen te vergen te zijn haha.

• ATL
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

ATL

Aenea schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 16:47:
[...]

Leuk allemaal hoor, maar wat Sony gezegd heeft over crossplay heeft te maken met de Xbox en 0,0 met Nintendo. Dat ze geen crossplay willen voor Minecraft op de manier die MS wil lijkt mij vrij logisch daar op Nintendo je nu voortaan ook dan op Xbox Live ingelogd wordt.

Kortom, MS wil hun eigen ecosysteem door de strot van spelers duwen waar dus bewijs voor is nu en er is geen enkel bewijs dat Sony dat wil.

Allemaal een beetje vergezocht.

Ja het is een beetje een vreemde reden die ze opgeven, mee eens, maar dat jij dan vervolgens zo lekker je fantasie laat gaan is erg vreemd.
Sony houd crossplay tegen met andere consoles, omdat ze de marktpleider zijn. De userbase is al groot en crossplay heeft daarom geen voordeel voor hun. Het zou alleen maar een voordeel voor Microsoft en Nintendo zijn. Crossplay met PC laten ze wel toe. Kijk maar naar Rocket League.
Ook in dit spel is er straks crossplay tussen Xbox en Nintendo Switch eigenaren mogelijk, maar niet met PS4 eigenaren. Dit is geen spel van Microsoft, dus er is geen Xbox Live eco systeem.
Aenea schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 16:47:
[...]

Als ze toch niets verdienen aan een westerse release waarom zouden ze dan geld uitgeven om een westerse release tegen te houden? Slaat kant nog wal!
Er waren geruchten op andere fora's dat Sony een zak geld aan Capcom heeft gegeven om Monster Hunter World niet op een Nintendo systeem uit te brengen. Misschien heeft Sander hieruit zijn eigen verhaaltje uitgespint

• outlandos
NMe schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 23:58:
[...]

Dat online systeem valt wel mee, toch? Of het stuk waar je spul kan kopen en downloaden althans. Ik heb 8 van mijn 9 games digitaal en dat ging eigenlijk best soepel. Ik heb Steam het wel eens slechter zien doen. :)
Ja daarin heb je op zich gelijk. Maar het hele systeem eromheen (met friendcodes, etc.) is natuurlijk ver beneden par. Steam, MS en Sony zijn daarin gewoon veel en veel verder. Die ontwikkeling gaat bij Nintendo zo traag als dikke stront :P

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

outlandos schreef op zondag 25 juni 2017 @ 01:30:
[...]

Ja daarin heb je op zich gelijk. Maar het hele systeem eromheen (met friendcodes, etc.) is natuurlijk ver beneden par. Steam, MS en Sony zijn daarin gewoon veel en veel verder. Die ontwikkeling gaat bij Nintendo zo traag als dikke stront :P
Klopt, maar daar heb je met fysieke games ook last van. :P

• outlandos
NMe schreef op zondag 25 juni 2017 @ 01:35:
[...]

Klopt, maar daar heb je met fysieke games ook last van. :P
Ja dat is helemaal waar. Blijft er een belangrijk verschil in het voordeel van fysieke games: de inruilwaarde. Nou is dat bij de concurrent natuurlijk niet anders, maar bij Nintendo weet ik niet eens zeker of ze accountgebonden zijn of machine-gebonden. Dat laatste was geloof ik het geval bij de Wii U, ik mag hopen dat ze dat inmiddels hebben veranderd.

Ohja en als we toch aan het zeuren zijn over het online gedeelte: whats up with all those different type of accounts?

• Evernote
Timvankeulen schreef op zondag 25 juni 2017 @ 00:46:
[...]

Ja ik bedoelde de devil als einsbaas haha, maar dan kun je ook nog naar the lamb en satan maar ik kan alleen nog maar de devil verslaan de rest lukt me niet hehe.

Maar ik hou van de hoesjes sparen, soms wel jammer want digitaal is wel handiger vooral als ik hem meeneem en en opeens achter kom een paar spellen te vergen te zijn haha.
Er zijn nog veel meer bazen :)

Satan heeft ook nog een andere variant die achter slot en grendel zit.
Om verder te komen moet je eerst het spel met diverse characters uitspelen zodat je betere items unlocked.

Ook challenges helpen bij het unlocken van items al zijn ze niet allemaal even goed. Waka Waka is bijvoorbeeld een aanrader, deze geeft zeisvormige tranen en damage up.

Daarnaast natuurlijk heel veel oefenen en ook een beetje geluk hebben. Sommige runs domineer je andere ga je constant kapot.

Het moeilijkste in het spel vind ik denk ik het vrijspelen van alle characters inclusief alle verborgen characters.

Inmiddels al honderden uren gespeeld (voornamelijk op de PS4) en het spel nog lang niet beu. Het is alleen heel erg jammer dat de performance op de Switch niet echt optimaal is.
Ik hoop dat dit alleen bij multi-platform en ports in de eerste "wave" van Switch games en dat deze netjes gepatched worden.

Daarbij merk ik wel dat het vooral docked (1080p) slecht draait wat bij BoTW ook het geval is. Undocked of 720p draait het beter.
Gelukkig is Super Mario Oddesesy 720p!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-11 14:54
NMe schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 23:58:
[...]

Mwah gisteren na een lange tijd weer eens mario kart online geprobeerd:

1e keer direct een communicatie fout na het zoeken van een potje.

2e keer join je een potje wat net is begonnen en kan je 3 rondes meekijken!?

3e keer kom je wel in een potje terecht die nog moet starten. Maar na 2 rondes racen een disconnect en alle progress is weg.

Toen was ik er wel weer klaar mee en offline shantea half genie maar weer opgestart

[ Voor 3% gewijzigd door keepitfrosty op 25-06-2017 09:14 ]

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:57

OMX2000

By any means necessary...

keepitfrosty schreef op zondag 25 juni 2017 @ 09:11:
[...]

1e keer direct een communicatie fout na het zoeken van een potje.

2e keer join je een potje wat net is begonnen en kan je 3 rondes meekijken!?

3e keer kom je wel in een potje terecht die nog moet starten. Maar na 2 rondes racen een disconnect en alle progress is weg.

Toen was ik er wel weer klaar mee en offline shantea half genie maar weer opgestart
Het gaat bij mij eigenlijk altijd wel goed. Alleen ik win gewoon nooit. Ik rij in een race even top 3 maar dan krijg je heel toevallig alles over je heen en sta ik 10e.

Verdacht. Maar de online "experience" zouden ze moeten verbeteren. Anders haakt iedereenn snel af en is het straks weer een woestijn.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-11 18:16

Phydomir

Dennis

Niet geheel onlogisch toch. Hoe verder naar voren je rijdt hoe groter het target op je rug.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Evernote
Phydomir schreef op zondag 25 juni 2017 @ 10:11:
Niet geheel onlogisch toch. Hoe verder naar voren je rijdt hoe groter het target op je rug.
Niet helemaal mee eens, 3de of 4de positie is brutal zelfs met AI.

2 man voor je die shit naar achteren gooien en dan een hele stoet achter je die allemaal eerste willen worden en allemaal stuk voor stuk goeie items krijgen.

Online is mij te pittig nu snaken niet meer kan ben ik een casual speler.
Maar alsnog leuk voor af en toe.

2 player lokaal is favoriet bij mij met m'n vrouw een beetje racen en genieten van 60fps/1080p.
3 of 4 player is ook leuk maar 60fps speelt zoveel fijner.

Verwijderd

Als je met z'n vieren wil samenspelen kan je beter een 2e Switch halen en LAN modus gebruiken :)

• Inverted_World
Het is vooral goed gebruik maken van short-cuts, en altijd banenen achter je houden. Plus mocht je hem kunnen sparen de Super Horn om een 1e bom mee te kunnen ontwijken, doe dat dan :P .

Ik moet zeggen, ik heb het voordeel dat ik het al wel veel had gespeeld sinds de N64, maar ik sta eigenlijk altijd wel top 3, waarvan het meeste 1e. Ik speel het alleen niet zoveel online meer. Op de Wii U veel gedaan, maar rond de 10K punten online en toen begon ik er wel een beetje gaar van te worden, nu meer "af en toe" een potje.

Een andere tip is, om vooral voor snelheid te gaan als je shortcuts goed kent, hoe verder je weg weet te rijden van de groep waar alle chaos is, hoe beter, dan hoef je eigenlijk alleen bang voor 1e bommen te zijn, als de afstand groot genoeg is, is dat geen probleem. En anders heb je hopelijk die super horn nog. :P Het is voorzichtig zijn met de wapens, niet gewoon alles schieten zoals de meeste spelers, maar alleen op taktische momenten gebruiken of niet gebruiken ;).

Edit: Een andere tip is ook bijvoorbeeld, stel je rijdt eindelijk 2e, met vlak iemand achter je en je kunt dubbel items pakken, laat dan even gas los bijvoorbeeld, laat de ander voor gaan. Als 2e krijg je hooguit een rode bom, als derde al veel leukere wapens, dat gas los laten is het dan 9/10 keer waard geweest met wat je er voor terug krijgt en hoe je daarmee juist de afstand weer groter maakt. :)

[ Voor 16% gewijzigd door Inverted_World op 25-06-2017 10:46 ]

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

keepitfrosty schreef op zondag 25 juni 2017 @ 09:11:
[...]

Dat is een slecht geprogrammeerd spel, niet een gebrek in de online diensten. ARMS doet het wel goed, hoor ik. Overigens had ik het heel specifiek over de shop en het aanschaffen van digital ten opzichte van fysiek, aangezien dat de usecase was waar ik op reageerde. ;)

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-11 17:00
Voor mij zal de afweging tussen digitaal en fysiek afliggen van het type game en de kosten. Een spelletje wat je tussendoor snel zou kunnen spelen zoals Binding Of Isaac veelal genoemd wordt is dan logischer om digitaal te kopen. De spellen die relatief duurder zijn kan je dan in mijn optiek beter fysiek kopen omdat je daar zeker wanneer ze nieuw zijn toch wel iets sneller een betere deal voor kan krijgen. Zelf ben ik niet zo van het enorm switchen de hele tijd met gamen. Dus ligt mijn focus meer op 1 spel waarbij er dan afleiding zou kunnen zijn in de vorm van de wat goedkopere indiegames die je waarschijnlijk ook niet vaak in een aanbieding zal vinden.

• Sokkeh
  • Laatst online: 15-11 15:36
Inverted_World schreef op zondag 25 juni 2017 @ 10:42:
Edit: Een andere tip is ook bijvoorbeeld, stel je rijdt eindelijk 2e, met vlak iemand achter je en je kunt dubbel items pakken, laat dan even gas los bijvoorbeeld, laat de ander voor gaan. Als 2e krijg je hooguit een rode bom, als derde al veel leukere wapens, dat gas los laten is het dan 9/10 keer waard geweest met wat je er voor terug krijgt en hoe je daarmee juist de afstand weer groter maakt. :)
Volgens mij heeft het wapen wat je krijgt niet te maken met de positie waarop je rijdt maar met hoe ver je achter de nr1 rijdt. Alsnog kan het een goed idee zijn om even in te houden als iemand anders een dubbele item krijgt omdat hij ze dan waarschijnlijk op de nr1 af zal schieten in plaats van jou ;-)

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-11 14:54
NMe schreef op zondag 25 juni 2017 @ 11:02:
[...]

Dat is een slecht geprogrammeerd spel, niet een gebrek in de online diensten. ARMS doet het wel goed, hoor ik. Overigens had ik het heel specifiek over de shop en het aanschaffen van digital ten opzichte van fysiek, aangezien dat de usecase was waar ik op reageerde. ;)
Ah ok my bad, ik dacht het gehele online platform van nintendo. De shop werkt inderdaad verder prima.

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
ARMS werkt erg goed online. Nooit disconnects o.i.d.

• RayNbow
  • Laatst online: 06:12
Het is weliswaar een post van een maand geleden...
Sir_Hendro schreef op zondag 21 mei 2017 @ 20:16:
[...]

Kun je ook op een manier kiezen dat je alleen tetris vs tetris wil spelen? Dus Puyo er compleet uit bannen? De verhouding qua straf voor tetris en puyo slaat nergens op. Doe jij een 4 line tetris krijgt hij een paar grijze blokjes, doet de puyo gast een redelijke chain meteen heel je scherm vol met troep. Dat vind ik maar gaar...
...maar hier is nog een voorbeeld van hoe Tetris eigenlijk beter is dan Puyo Puyo. :p

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Verwijderd

RayNbow schreef op zondag 25 juni 2017 @ 20:15:
Het is weliswaar een post van een maand geleden...

[...]

...maar hier is nog een voorbeeld van hoe Tetris eigenlijk beter is dan Puyo Puyo. :p
Wordt je online bij dit spelletje gekoppeld op niveau? Het lijkt mij wel een leuke game maar als je veel van zulke mensen tegenkomt...

Verwijderd

Voor de liefhebbers: Arms is €38,80 bij amazon.de als je de de code 10korting gebruikt.

• RayNbow
Verwijderd schreef op zondag 25 juni 2017 @ 21:19:
[...]

Wordt je online bij dit spelletje gekoppeld op niveau?
Zo ver dat mogelijk is en zo ver de ranking klopt. Het is me in ieder geval nog nooit overkomen dat ik tegen bijv. iemand met een rating van 7000 werd gekoppeld.

Wel ben ik (toen ik een rating van 2863 had; rechter speler) wel eens gekoppeld aan iemand met een rating van 3501 (speler links):

Zoals je kunt zien is een rating slechts een kleine indicatie van je skill-level en er zal wat tijd overheen gaan totdat iedereen in de gehele playerbase een rating heeft die bij de speler past.

• Evernote
Weer even terug naar de Switch nu ;-)

Heeft iemand sinds de 3.0 update toevallig ook meer last van het HDMI CEC gebeuren als de Switch gewoon staat?

Mijn HDMI switch snapt er nu helemaal niks meer van.. voorheen wat kleine hiccups maar nu moet ik de HDMI kabel van de Switch er uit trekken als ik een andere console wil gebruiken.

Hoewel de HDMI switch niet echt je van het is doet het probleem zich pas voor sinds de 3.0 update.

Het gaat hier om een Marmitek 3 poort FHD HDMI switch met IR en auto-switcher i.c.m. een Samsung UE46ES7000.

Als ik m'n PS4 en Xbox One niet aansluit gaat het prima sluit ik die wel aan gaat m'n beeld iedere 5 seconden op zwart..

Ook links onder wat artifacts zichtbaar als de Switch aan staat die na verloop van tijd weg gaan.

Direct aansluiten op m'n TV is geen optie maar als ik dat doe heb in 0 problemen.

Anders toch maar eens AliExpress afstruinen voor een goedkope HDMI switch die alleen handmatig van kanaal kan wisselen.

• Emmavdv
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 08-11 08:37
Misschien ook interessant, met die hierboven genoemde kortingscode (10korting), kun je de pro-controller ook voor 56 euro halen bij amazon! Dat heb ik tenminste zonet gedaan, natuurlijk nog even wachten of deze ook daadwerkelijk bezorgd gaat worden deze week :)

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Evernote schreef op maandag 26 juni 2017 @ 08:53:
Weer even terug naar de Switch nu ;-)

Heeft iemand sinds de 3.0 update toevallig ook meer last van het HDMI CEC gebeuren als de Switch gewoon staat?
Sinds 3.0 heb ik geen last meer gehad van het HDMI-CEC probleem. Eerder moest ik echt de switch uit het dock halen om fatsoenlijk een aflevering op mijn appletv te kijken.

Dat met een ouder type 4-poort HQ hdmi switch en een Samsung UE46D6500

[ Voor 35% gewijzigd door Magic op 26-06-2017 09:29 ]

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• Thomas
  • Niet online
Emmavdv schreef op maandag 26 juni 2017 @ 09:28:
Misschien ook interessant, met die hierboven genoemde kortingscode (10korting), kun je de pro-controller ook voor 56 euro halen bij amazon! Dat heb ik tenminste zonet gedaan, natuurlijk nog even wachten of deze ook daadwerkelijk bezorgd gaat worden deze week :)
Als je 'm hebt besteld wordt hij ook geleverd ;). Mooie prijs, ik heb er een stuk meer voor betaald... Ik ga ook nog maar eens kijken of ik toevallig wat wil. Amazon is vaak het goedkoopst en met de korting nog wat voordeliger. In ieder geval voor een mooie prijs een 2e dock gekocht :).

[ Voor 4% gewijzigd door Thomas op 26-06-2017 09:34 ]

• Emmavdv
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 08-11 08:37
Thomas schreef op maandag 26 juni 2017 @ 09:33:
[...]

Als je 'm hebt besteld wordt hij ook geleverd ;). Mooie prijs, ik heb er een stuk meer voor betaald... Ik ga ook nog maar eens kijken of ik toevallig wat wil. Amazon is vaak het goedkoopst en met de korting nog wat voordeliger. In ieder geval voor een mooie prijs een 2e dock gekocht :).
Ik heb nog nooit eerder iets besteld bij Amazon, dus ik heb geen idee of hun klantenservice een beetje ok is. Sowieso vraag ik me bij heel die website af in hoeverre de vertaling klopt en of ik nu niet akkoord ben gegaan met dingen waarvan ik dat eigenlijk niet wilde :p

Het valt me trouwens op dat de games daar gemiddeld zo een 10 eus goedkoper zijn per stuk dan hier. Weet iemand of die dan ook gewoon Nederlandstalig of Engels zijn als je ze daar besteld?

• Magic
  • Niet online
Emmavdv schreef op maandag 26 juni 2017 @ 09:37:
[...]

Ik heb nog nooit eerder iets besteld bij Amazon, dus ik heb geen idee of hun klantenservice een beetje ok is. Sowieso vraag ik me bij heel die website af in hoeverre de vertaling klopt en of ik nu niet akkoord ben gegaan met dingen waarvan ik dat eigenlijk niet wilde :p

Het valt me trouwens op dat de games daar gemiddeld zo een 10 eus goedkoper zijn per stuk dan hier. Weet iemand of die dan ook gewoon Nederlandstalig of Engels zijn als je ze daar besteld?
Veel Nederlandse webshops kunnen wat mij betreft een puntje zuigen aan de klantenservice van Amazon. Voor zo'n gigant is het verrassend goed.

In Duitsland moet je altijd oppassen voor Duitse releases, zeker als het wat meer "gewelddadige" games betreft. Je kunt eenvoudig googelen of het een Europese release betreft, of dat hij meer regionaal gebonden is :)

Indien niet specifiek aangegeven kun je er verder beter van uitgaan dat het voor de duitse markt bedoeld is. Zo heb ik wel eens een QWERTZ toetsenbord binnengekregen, ondanks dat het plaatje QWERTY was. Gelukkig is amazon gratis retourzenden en no-questions asked :)

[ Voor 12% gewijzigd door Magic op 26-06-2017 09:42 ]

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 22:59

NoTimeRemains

I know

Thomas schreef op maandag 26 juni 2017 @ 09:33:
[...]

ik vind de prijs van de originele dock echt belachelijk. Net ook maar een pro controller gekocht, ben benieuwd.

This is the Way.

Verwijderd

Emmavdv schreef op maandag 26 juni 2017 @ 09:28:
Amazon is redelijk betrouwbaar. Ik heb wel eens een pakket gehad dat niet aangekomen is, en kreeg netjes een tweede aangeboden. En toen kwamen allebei de pakketjes tegelijk aan, want de eerste zat een tijdje vast bij douane, en de tweede niet 8)7

Amazon.de heeft een Nederlandse modus. Ik heb er ondertussen lampen, hardware, Switch accessoires en een router gekocht. Komt vast goed!

• haaibaa2
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:35
Mario Kart voor 30 euro. Ach dan kan ik het niet laten hoor.

Amazon.de bevalt mij altijd best goed. Niet perse de perfecte service zoals bij CoolBlue, maar gewoon gratis retourneren als er iets is, en reparatie door de fabrikant, bij defect binnen 1 maand gewoon een nieuwe of geld terug. Prima dus.

• Peter_Aragorn
  • Laatst online: 15-11-2023
haaibaa2 schreef op maandag 26 juni 2017 @ 11:24:
Mario Kart voor 30 euro. Ach dan kan ik het niet laten hoor.

Amazon.de bevalt mij altijd best goed. Niet perse de perfecte service zoals bij CoolBlue, maar gewoon gratis retourneren als er iets is, en reparatie door de fabrikant, bij defect binnen 1 maand gewoon een nieuwe of geld terug. Prima dus.
33 bij mij zie ik?

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2017 @ 10:49:
[...]

Amazon is redelijk betrouwbaar. Ik heb wel eens een pakket gehad dat niet aangekomen is, en kreeg netjes een tweede aangeboden. En toen kwamen allebei de pakketjes tegelijk aan, want de eerste zat een tijdje vast bij douane, en de tweede niet 8)7

Amazon.de heeft een Nederlandse modus. Ik heb er ondertussen lampen, hardware, Switch accessoires en een router gekocht. Komt vast goed!
Het nadeel van Amazon.de is wel dat ze via DHL versturen, en daar heb ik eigenlijk alleen maar slechte ervaringen mee. Niet dat dat verder héél veel uitmaakt zolang Amazon goeie service heeft.

Verwijderd

NMe schreef op maandag 26 juni 2017 @ 11:54:
[...]

Het nadeel van Amazon.de is wel dat ze via DHL versturen, en daar heb ik eigenlijk alleen maar slechte ervaringen mee. Niet dat dat verder héél veel uitmaakt zolang Amazon goeie service heeft.
Ligt ook aan de vendor die je kiest, soms is het amazon zelf, soms niet. Ik heb tot nu toe nog niet echt veel problemen gehad, afzijdig van het pakketje die vastzat. Als iemand nog een Orzly Switch case + Screen protector wil kopen, ik heb er nog eentje nieuw in doos :+

• haaibaa2
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:35
30,67 inclusief nederlandse BTW. Amazon's prijzen veranderen wel snel, maar zo snel ook weer niet. Gebruik je misschien Amazon Smile, voor het goede doel? Ik weet het niet zeker, maar misschien krijg je daarom een iets hogere prijs.

• Peter_Aragorn
haaibaa2 schreef op maandag 26 juni 2017 @ 12:05:
[...]

30,67 inclusief nederlandse BTW. Amazon's prijzen veranderen wel snel, maar zo snel ook weer niet. Gebruik je misschien Amazon Smile, voor het goede doel? Ik weet het niet zeker, maar misschien krijg je daarom een iets hogere prijs.
Geen idee, haha! De 10korting doet het ook niet. Game is 39,99 en bij afrekenen zou deze 33,63 zijn hier :+

• Thomas
  • Niet online
NMe schreef op maandag 26 juni 2017 @ 11:54:
[...]

Mij sturen ze ook vrij vaak via PostNL. Het enige dat via DHL is gekomen was de dock.

• Evernote
Magic schreef op maandag 26 juni 2017 @ 09:28:
[...]

Sinds 3.0 heb ik geen last meer gehad van het HDMI-CEC probleem. Eerder moest ik echt de switch uit het dock halen om fatsoenlijk een aflevering op mijn appletv te kijken.

Dat met een ouder type 4-poort HQ hdmi switch en een Samsung UE46D6500
Bedankt! Ik ga eens kijken naar een andere HDMI switch.. voor een paar euro bij AliExpress wil ik wel een gokje wagen.

• Peter_Aragorn
De Nintendo Switch zelf is nu overigens wel €277 bij Amazon.de. Verzenden kan helaas nog even duren (2-4 weken), maar dat mag de pret niet drukken denk ik. Heeft het nog nadelen om die daar te bestellen? Taal/shizzle/gore/wat dan ook?

Verwijderd

Wat betekent dit?

• Peter_Aragorn
Haha! Of er geen restricties zitten aan het feit dat het een Duitse console is. Wat ze bij sommige games bijvoorbeeld vroeger hadden, dat je ineens blauw bloed had ofzo

Verwijderd

De Switch zelf is regio-vrij. Je kunt zelfs games uit de Japanse eShop kopen. De console zelf is nooit een factor geweest in censuur, dat is het land waar je de games koopt. Dus als jij daarbij ook al je games uit een ander land importeert, kun je verschillen krijgen.

• Peter_Aragorn
Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2017 @ 13:29:
De Switch zelf is regio-vrij. Je kunt zelfs games uit de Japanse eShop kopen. De console zelf is nooit een factor geweest in censuur, dat is het land waar je de games koopt. Dus als jij daarbij ook al je games uit een ander land importeert, kun je verschillen krijgen.
Tof, thanks!

• R4m0n_46
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07-11 08:19
Peter_Aragorn schreef op maandag 26 juni 2017 @ 12:15:
De Nintendo Switch zelf is nu overigens wel €277 bij Amazon.de. Verzenden kan helaas nog even duren (2-4 weken), maar dat mag de pret niet drukken denk ik. Heeft het nog nadelen om die daar te bestellen? Taal/shizzle/gore/wat dan ook?
Waar vind je hem voor 277 dan? Kan hem niet voor die prijs vinden op Amazon.de.

Insta buy anders.

• Fylax
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 20-09 13:39
Hey! Welk hoesje voor de Nintendo Switch vinden jullie het beste? Ik wil er een waarbij je ook cartridges erin kwijt kunt en het hoesje eventueel kan gebruiken als standaard (want de standaard die pp de switch zit is niet heel sterk)

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Fylax schreef op maandag 26 juni 2017 @ 14:28:
Hey! Welk hoesje voor de Nintendo Switch vinden jullie het beste? Ik wil er een waarbij je ook cartridges erin kwijt kunt en het hoesje eventueel kan gebruiken als standaard (want de standaard die pp de switch zit is niet heel sterk)
Ik heb Nintendo Carrying Case & Screen Protector en Official licensed Beschermhoes - Zwart - Switch (trouwens elders goedkoper te vinden).

Persoonlijk vind ik die tweede echt véél relaxter. Hij is wel wat groter, maar ook een stuk stugger. Als je de Switch buiten de deur meeneemt is dit een betere keuze dan de eerste die ik gelinkt heb. In beide kan je je games en wat kleine prut meenemen. Bij de tweede krijg je echt geinige kleine doosjes voor je cartridges bij. Moet wel opmerken dat de games gewoon 'los' in die doosjes liggen, dus oppassen met het openmaken.

Bij die eerste krijg je dan weer een screen protector, maar die zou je ook gewoon los kunnen kopen.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

• Peter_Aragorn
R4m0n_46 schreef op maandag 26 juni 2017 @ 14:27:
[...]

Waar vind je hem voor 277 dan? Kan hem niet voor die prijs vinden op Amazon.de.

Insta buy anders.
Even in je winkelwagen doen?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ZvWEeUy.png

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-11 21:19
@Peter_Aragorn
Ik kan hem ook niet vinden voor die prijs,

Heb je misschien een linkje? Is dit ook voor de grijze variant?

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

• Peter_Aragorn
Tiwazz schreef op maandag 26 juni 2017 @ 14:36:
@Peter_Aragorn
Ik kan hem ook niet vinden voor die prijs,

Heb je misschien een linkje? Is dit ook voor de grijze variant?
Hij staat ook niet direct voor die prijs op de site. Bij mij wel toen ik hem in de winkelwagen had gegooid.

PM je wel ff ;)

• Fylax
Seroczynski schreef op maandag 26 juni 2017 @ 14:34:
[...]

Ik heb Nintendo Carrying Case & Screen Protector en Official licensed Beschermhoes - Zwart - Switch (trouwens elders goedkoper te vinden).

Persoonlijk vind ik die tweede echt véél relaxter. Hij is wel wat groter, maar ook een stuk stugger. Als je de Switch buiten de deur meeneemt is dit een betere keuze dan de eerste die ik gelinkt heb. In beide kan je je games en wat kleine prut meenemen. Bij de tweede krijg je echt geinige kleine doosjes voor je cartridges bij. Moet wel opmerken dat de games gewoon 'los' in die doosjes liggen, dus oppassen met het openmaken.

Bij die eerste krijg je dan weer een screen protector, maar die zou je ook gewoon los kunnen kopen.
Pffff, dilemma nu. :D Die tweede ziet er inderdaad stugger uit en het is fijn dat er een handvat aan zit, maar die eerste heeft dan weer een standaard-functie.

Fuck. :P

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-11 15:52
Fylax schreef op maandag 26 juni 2017 @ 14:48:
[...]

Pffff, dilemma nu. :D Die tweede ziet er inderdaad stugger uit en het is fijn dat er een handvat aan zit, maar die eerste heeft dan weer een standaard-functie.

Fuck. :P
voor de standaard zou ik em niet kopen, die is niet heel veel beter dan de kickstand...

Strava

• Fylax
Prulleman schreef op maandag 26 juni 2017 @ 15:06:
[...]

voor de standaard zou ik em niet kopen, die is niet heel veel beter dan de kickstand...
Oh, dat is dan weer jammer. -O- ik zoek namelijk voor iets stevigers voor b.v in de trein (hij komt in deze video wel enigzins stevig over trouwens YouTube: BEST Nintendo Switch Carrying Case & Stand! )

[ Voor 21% gewijzigd door Fylax op 26-06-2017 15:15 ]

• Peter_Aragorn
Fylax schreef op maandag 26 juni 2017 @ 15:13:
[...]

Oh, dat is dan weer jammer. -O- ik zoek namelijk voor iets stevigers voor b.v in de trein (hij komt in deze video wel enigzins stevig over trouwens YouTube: BEST Nintendo Switch Carrying Case & Stand! )
Deze ziet er ook goed uit:
https://www.amazon.de/Orz...keywords=Orzly+Carry+Case

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:27
Ik heb deze. Goede case, iets minder hard dan de Big Ben cases die imo de beste Switch case in de handel hier is, maar meestal €25 kost. De case is wat bulkier dan de officiële nintendo case, dus relatief veel ruimte voor kleine accessoires, bvb een powerbank. Enige nadeel is dat ie in de lengte iets langer is dan de Switch, en dus je switch een klein beetje in de lengte kan schuiven. Dit is geen probleem zolang je er niet mee gaat offroaden ofzo. Voor €10 is dit een koopje.

[ Voor 2% gewijzigd door JackAvery op 26-06-2017 19:37 . Reden: Spelling ]

• n2theb
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 14-11 10:33

n2theb

Tweakers Abonnee

[...]

Ik heb deze case ook, en ik gebruik hem echt dagelijks. Ideaal is als ik bijvoorbeeld op bed lig dat ik de switch gewoon in de case leg en dan lekker kan gamen, want de stand is lekkerder in de case dan als je de switch zelf op zijn standaard zet. Ook kan je je spellen er in opbergen dus gewoon ideaal en is relatief goedkoop met zoveel mogelijkheden!

De standaard van de Switch is gewoon weg niet fijn om ideaal op te kunnen gamen als je met meer mensen bijvoorbeeld samen erop gamed daar gebruik ik de case dan ook echt goed voor (als ik bij mijn vriendin ben waar ik geen dock heb)

[ Voor 5% gewijzigd door n2theb op 26-06-2017 15:28 ]

Verwijderd

JackAvery schreef op maandag 26 juni 2017 @ 15:26:
[...]

Ik heb deze. Goede case, iets minder hard dan de Big Ben cases die imo de beste Switch case in de handel hier is, maar meestal €25 kost. De cassis wat bulkier dan de officiële nintendo case, dus relatief veel ruimte voor kleine accessoires, bvb een powerbank. Enige nadeel is dat ie in de lengte iets langer is dan de Switch, en dus je switch een klein beetje in de lengte kan schuiven. Dit is geen probleem zolang je er niet mee gaat offroaden ofzo. Voor €10 is dit een koopje.
Seconded. Ik heb deze ook en er passen 8 games in de kleine pockets die hiervoor gemaakt zijn. In de onderzijde kun je de Switch neerleggen en met een bandje en een schermcover leggen. In de bovenzijde (deksel) past zelfs een 3DS en de oplader. Meestal stop ik de Joycon grip, de lader, en een powerbank in de bovenzijde. Dat past echt prima.
Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/Cwn-VX6Ox50/maxresdefault.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2017 17:13 ]

• Compworm
[...]

n2theb schreef op maandag 26 juni 2017 @ 15:26:
[...]

Ik heb deze case ook, en ik gebruik hem echt dagelijks. Ideaal is als ik bijvoorbeeld op bed lig dat ik de switch gewoon in de case leg en dan lekker kan gamen, want de stand is lekkerder in de case dan als je de switch zelf op zijn standaard zet. Ook kan je je spellen er in opbergen dus gewoon ideaal en is relatief goedkoop met zoveel mogelijkheden!

De standaard van de Switch is gewoon weg niet fijn om ideaal op te kunnen gamen als je met meer mensen bijvoorbeeld samen erop gamed daar gebruik ik de case dan ook echt goed voor (als ik bij mijn vriendin ben waar ik geen dock heb)
Ik heb hem ook, en mij bevalt hij inderdaad prima, Switch staat er stevig in, kan games+opzet stukjes voor joycons mee nemen.. niet te groot.
Voor t geld vind ik het wel prima.. krijg je er ook nog een screen protector bij ook, met een beetje geduld zit die er ook netjes op.. (danku vriendin >:) )

Ik kan hem dus alleen maar aanraden!

Wel zoals andere al zeggen, zijn er cases waar meer in past, met 2 joycon straps, de switch en 6 spellen ben ik wel vol.

[ Voor 4% gewijzigd door Compworm op 26-06-2017 17:18 ]

• Thomas
  • Niet online
Achteraf had ik ook wel zo'n case met stand gewild. Heb nu de Hori hardshell, super stevig en passen 5 games + straps in. Vind dat ook wel prima, lekker compact.

• Terpstars
  • Laatst online: 21:32
In ander nieuws, de Snes Mini Classic is officieel aangekondigd! :o
Die lijst met games... _/-\o_

http://www.eurogamer.net/...ntendo-confirms-snes-mini

[ Voor 18% gewijzigd door Terpstars op 26-06-2017 18:52 ]

Verwijderd

Jup, zit al pre-orders te zoeken. Maar helaas :p

• Terpstars
  • Laatst online: 21:32
Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2017 @ 18:38:
[...]

Jup, zit al pre-orders te zoeken. Maar helaas :p
Haha. Ik ook! De NES Classic Mini leek me leuk, deze lijkt me echt ge-wel-dig! Moet 'm echt hebben, en verwacht dat de vraag voor deze t.o.v. de NES nog veel groter gaat zijn, dus dat wordt wat.

• Thomas
  • Niet online
Gele JC's besteld :'). Via Amazon nog met korting.

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Terpstars schreef op maandag 26 juni 2017 @ 18:36:
In ander nieuws, de Snes Mini Classic is officieel aangekondigd! :o
Die lijst met games... _/-\o_

http://www.eurogamer.net/...ntendo-confirms-snes-mini
Mis er nog wel een paar zoals The Smurfs en Asterix en Obelix, maar we gaan hier verder -> [SNES] Super Nintendo Entertainment System Mini Topic

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Zo, mijn slaapkamer is met dank aan mijn tweede dock nou ook Switch-ready. :P

Dock 2

Nou alleen nog die kabels even leuk wegwerken. :+

• Thomas
  • Niet online
NMe schreef op maandag 26 juni 2017 @ 20:51:

[afbeelding]

Toch wel sexy zo'n ophangsysteem :$.

• Compworm

[afbeelding]

Nice! 8) Relaxed switchen vanaf bed!
Zo te zien aan de hartjes ook al wel redelijk ver met Zelda?
Ik ben pas net begonnen en heb pas 1 extra hartje :+

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Thomas schreef op maandag 26 juni 2017 @ 20:53:
[...]

Toch wel sexy zo'n ophangsysteem :$.
:Y
Compworm schreef op maandag 26 juni 2017 @ 21:08:
[...]

Belangrijker: mijn slaapkamer heeft airco, wel zo belangrijk in de zomer. :+
Nog 20 shrines te gaan. :P

• Stidge
  • Laatst online: 06-10 10:35
Compworm schreef op maandag 26 juni 2017 @ 21:08:
[...]

Ik ben pas net begonnen en heb pas 1 extra hartje :+
Hartjes?! Stamina's where it's at! Hartjes kan je makkelijk ondervangen met gerechten of beter leren vechten :).

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Stidge schreef op maandag 26 juni 2017 @ 23:15:
[...]

Hartjes?! Stamina's where it's at! Hartjes kan je makkelijk ondervangen met gerechten of beter leren vechten :).
Dat is juist waarom je aan kan nemen dat wanneer je iemand ziet met 2 rijen hartjes, hij ver in het spel is. :P

• Compworm
Stidge schreef op maandag 26 juni 2017 @ 23:15:
[...]

Dat is sowieso wel nodig, ik zit nog wel behoorlijk wat aan te kloten met de controls..
Thanks voor de tip. ik zal de stamina gaan boosten :)

Verwijderd

[afbeelding]

Ik heb mijn tweede dock meegenomen naar kantoor voor de vrijdag middag "borrel", leuke Mario Kart / ARMS potjes :p

• AlexR
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-06 09:28
Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 05:59:
[...]

Ik heb mijn tweede dock meegenomen naar kantoor voor de vrijdag middag "borrel", leuke Mario Kart / ARMS potjes :p
Heb al ff terug zitten bladeren maar kan het of niet vinden of lees erover heen.
Heb je een een 2e orginele Dock of zijn er al niet-orginele beschikbaar (incl chip)?

Verwijderd

AlexR schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 07:17:
[...]

Heb al ff terug zitten bladeren maar kan het of niet vinden of lees erover heen.
Heb je een een 2e orginele Dock of zijn er al niet-orginele beschikbaar (incl chip)?
Originele, ik ga het risico niet lopen dat mijn Switch beschadigd door een niet originele dock.

• RayNbow

• Kasparov
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-11 00:18
Gisteravond heb ik wat potjes van de demo van Puyo Puyo Tetris in multiplayer gedaan.
Ik kan het zeer aanraden om de demo te downloaden, er zijn twee gametypes beschikbaar die genoeg lol geven voor heel wat potjes.
Heb op deze manier gratis een extra multiplayer game.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 07:18:
[...]

Originele, ik ga het risico niet lopen dat mijn Switch beschadigd door een niet originele dock.
Zolang je een originele power supply gebruikt zie ik niet hoe je je Switch kan beschadigen, origineel dock of niet. ;)

Verwijderd

NMe schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 12:00:
[...]

Zolang je een originele power supply gebruikt zie ik niet hoe je je Switch kan beschadigen, origineel dock of niet. ;)
Krassen? Als je een of ander gaar alibaba ding koopt, lijkt me dat best een mogelijkheid :P

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 12:05:
[...]

Krassen? Als je een of ander gaar alibaba ding koopt, lijkt me dat best een mogelijkheid :P
Maybe, maar het enige third party dock (met HDMI-out, dus niet zo'n charging-geval) dat ik gezien heb kán niet krassen omdat het echt maar een klein blokje is. :P

• Prulleman
Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 12:05:
[...]

Serieus??? de enige dock die krassen veroorzaakt is de orginele.. (hoewel de dit mogelijk opgeblazen is in de media, en waarschijnlijk gelimiteerd tot een aantal kromme docks, want ik heb er zelf geen last van).

Ik heb nog geen enkel third party dock (volledig of ombouw voor de orginele printplaat), die in de buurt van het scherm komt. (home made 3d prints, case van ebay/amazon, china s8/switch dock + clones, Nyko)

(gooi het dan op afgebroken USB connectors ofzo..)

[ Voor 6% gewijzigd door Prulleman op 27-06-2017 13:14 ]

Strava

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Prulleman schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 13:12:
[...]

Serieus??? de enige dock die krassen veroorzaakt is de orginele.. (hoewel de dit mogelijk opgeblazen is in de media, en waarschijnlijk gelimiteerd tot een aantal kromme docks, want ik heb er zelf geen last van).
Mijn tweede dock is in elk geval net zo recht als mijn eerste, geen krasje te bekennen. :+

Verwijderd

Prulleman schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 13:12:
[...]

Ik heb nog geen enkel third party dock (volledig of ombouw voor de orginele printplaat), die in de buurt van het scherm komt. (home made 3d prints, case van ebay/amazon, china s8/switch dock + clones, Nyko)

(gooi het dan op afgebroken USB connectors ofzo..)
??? we hebben het over een hypothetisch tweede dock van een hypothetische third party, en over welke hypothetische schade deze aan zou kunnen richten, dus ja, "serieus???", een hypothetisch tweede dock van een goedkope vendor zou krassen kunnen veroorzaken.

• Prulleman
Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 13:38:
[...]

??? we hebben het over een hypothetisch tweede dock van een hypothetische third party, en over welke hypothetische schade deze aan zou kunnen richten, dus ja, "serieus???", een hypothetisch tweede dock van een goedkope vendor zou krassen kunnen veroorzaken.
laat ik het anders stellen, het maakt je argument tegen third party docks niet heel krachtig als je over krassen begint...

Strava

Verwijderd

Prulleman schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 13:44:
[...]

laat ik het anders stellen, het maakt je argument tegen third party docks niet heel krachtig als je over krassen begint...
Ik maak ook nergens een argument voor of tegen. Iemand vroeg simpelweg wat de mogelijke schade kan zijn van een dock gebruiken.

• Prulleman
Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 13:45:
[...]

Ik maak ook nergens een argument voor of tegen. Iemand vroeg simpelweg wat de mogelijke schade kan zijn van een dock gebruiken.
je reactie volgt natuurlijk wel hierop:
Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 07:18:
[...]

Met andere woorden als je een third party dock gebruikt heb je kans op krassen, terwijl de orginele safe is...

De feiten liggen op dit moment anders, dat jij en ik er geen last van hebben, wil niet zeggen dat het geen issue is, ik heb het bij een collega gezien (irl), hier op het forum, en uiteraard op andere plekken op het internet.

RVervuurt in "[Nintendo Switch] Problemen en garantie-afhandelingen"
Capstie in "[Nintendo Switch] Problemen en garantie-afhandelingen"

Strava

Verwijderd

Prulleman schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 13:53:
[...]

je reactie volgt natuurlijk wel hierop:

[...]

Met andere woorden als je een third party dock gebruikt heb je kans op krassen, terwijl de orginele safe is...

De feiten liggen op dit moment anders, dat jij en ik er geen last van hebben, wil niet zeggen dat het geen issue is, ik heb het bij een collega gezien (irl), hier op het forum, en uiteraard op andere plekken op het internet.

RVervuurt in "[Nintendo Switch] Problemen en garantie-afhandelingen"
Capstie in "[Nintendo Switch] Problemen en garantie-afhandelingen"
Je neemt dit echt veel te ver, je gaat een discussie aan die ik niet eens wil en wilde voeren en ook niet meer ga hebben. Mij boeit het geen fuck of je een originele of third party dock gebruikt. Beide kunnen exemplaren hebben die ruk zijn. Punt uit.

"Zolang je een originele power supply gebruikt zie ik niet hoe je je Switch kan beschadigen, origineel dock of niet. ;)"

Ik antwoord hierop met "krassen" puur en simpel. Jij ziet het niet, ik wel. Wie het dock ook maakt, een simpel fabricagefoutje, missend rubberen nopje of verbuiging terwijl deze in de post zat, en je hebt een kras. Het is een mogelijkheid. Ik maak hier helemaal geen punt voor of tegen docks, enkel de mogelijkheid op schade. Hoe lager de prijs/kwaliteit, hoe hoger de kans op geneuzel. Overigens quote je sander, niet mij. Ik droeg zijn punt helemaal niet aan. Ik heb het niet eens gelezen.

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Ik zit er nu aan te denken om voor mijzelf ook een switch te kopen. Eerst was ik van plan om het apparaat links te laten liggen. Gezien te rekenkracht, maar vooral ook het bijzondere ontwerp met dat kleine scherm en het dan aansluiten op de TV. Gaf mij toch te veel een Wii U gevoel, iets waar ik liever bij vandaan blij.

Kleine 2 weken geleden zag ik echter de Switch bij iemand die Zelda speelde. Op de TV zag het er op een framedrop na goed uit, het kleine schermpje leek mij wel erg priegelen.

Lijkt mij samen dus wel een mooie vervanger van de Gamecube (eindelijk), maar nog een klein aanbod. Al is de toekomst met Pokemon, Odyssey en Yoshi natuurlijk wel leuk. Klopt mijn gevoel bij dit apparaat een beetje? Zelf twijfel ik nog of ik het waard vind.

• EddoH
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

BinaryRun schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 19:41:
Ik zit er nu aan te denken om voor mijzelf ook een switch te kopen. Eerst was ik van plan om het apparaat links te laten liggen. Gezien te rekenkracht, maar vooral ook het bijzondere ontwerp met dat kleine scherm en het dan aansluiten op de TV. Gaf mij toch te veel een Wii U gevoel, iets waar ik liever bij vandaan blij.

Kleine 2 weken geleden zag ik echter de Switch bij iemand die Zelda speelde. Op de TV zag het er op een framedrop na goed uit, het kleine schermpje leek mij wel erg priegelen.

Lijkt mij samen dus wel een mooie vervanger van de Gamecube (eindelijk), maar nog een klein aanbod. Al is de toekomst met Pokemon, Odyssey en Yoshi natuurlijk wel leuk. Klopt mijn gevoel bij dit apparaat een beetje? Zelf twijfel ik nog of ik het waard vind.
Ik heb absoluut geen gevoel dat het scherm te klein is. Sterker nog, ik heb Zelda pas sinds kort even op de tv gespeeld, ik vind handheld eigenlijk heerlijk spelen...

• marcelproust
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12-04 01:41
BinaryRun schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 19:41:

Als je krap bij kas zit zou ik hem (voorlopig) links laten liggen, anders have fun.

• Thomas
  • Niet online
Snake pass nu voor 11.99 in de shop. Ga 'm zelf niet kopen.

E: vind het scherm in handheld overigens zeker niet te klein! Zeker met Zelda valt het gigantisch mee.

[ Voor 47% gewijzigd door Thomas op 27-06-2017 20:06 ]

Verwijderd

Thomas schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 20:05:
Snake pass nu voor 11.99 in de shop. Ga 'm zelf niet kopen.

E: vind het scherm in handheld overigens zeker niet te klein! Zeker met Zelda valt het gigantisch mee.
Het scherm is 6.2" dat is groter dan het scherm van de 3DS en Vita. Dus echt wel groot genoeg, dus.

• Sokkeh
  • Laatst online: 15-11 15:36
Het scherm is prima om zelda op te spelen, ik vind op de tv toch echter wel een flink stuk fijner, maar je went over snel aan. speel wel veel mariokart in handheld mode en dat is echt super!
Pagina: 1 ... 68 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is een [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen -topic.
Er is een Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic", discussie over prijzen en bestellingen hoort daar thuis.

Er is ook een Super Mario Odyssey topic!