'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Verwijderd
In welk wetboek staat dat ik als 100% eigenaar mijn spullen niet mag verkopen? Ben benieuwd!
Ben het met je eens dat er verschil in content en kwaliteit zit tussen die twee games, waar welke game neem je dan als basis om de juiste prijs te bepalen? Misschien heeft Zelda 10 miljoen verkopen nodig om winst te gaan draaien en heffen ze dat met Arms weer op.NMe schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 14:37:
[...]
Dat heeft de game-industrie zelf deels veroorzaakt met prijzen die nergens over gaan. Neem ARMS, daar vragen ze gewoon vrolijk net zo veel geld voor als voor BotW terwijl er overduidelijk veel minder werk (en dus kosten) in zitten.
Om hard te maken wat jij zegt moet je namelijk weten wat DE game is die €60,- waard is. Als dat Arms is dan kan je namelijk je verhaal omdraaien en zeggen dat Zelda gelukkig ook maar €60,- is ondanks dat er veel meer content in zit
Dan vraag ik me weer af of Arms niet 3 x zo veel zou verkopen als de game €25,- zou kosten. Voor mij is het een game die ik oversla vanwege de premium prijs in combinatie met dat ik niet zeker weet of ik het echt wat vind. Voor €25,- zou de kans veel groter zijn. En voor het juiste plaatje..ik koop bijna alles : )Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 14:46:
[...]
Verkoopaantallen. Arms zal veel minder verkocht worden. Indien ze dezelfde verkoopaantallen zouden hebben zou Arms dan 30 euro hebben gekost of Zelda 120? We weten het niet, niet hoeveel geld erin is gestoken qua ontwikkeling en marketing en niet wat ze er van moeten verkopen om winst te maken.
[ Voor 26% gewijzigd door Beakzz op 22-06-2017 15:01 ]
Een belangrijk punt wat je misschien over het hoofd ziet is dat er door de 2e hands markt met meer aanbod de prijzen ook verder dalen natuurlijk. Het grootste nadeel van het niet kunnen verkopen van digitale games of wanneer er helemaal geen fysieke games meer uitgebracht worden is dat ze niet direct een reden hebben om de prijs te verlagen en dus misschien een game heel veel langer voor de introductieprijs te verkopen! Want, als er geen fysieke mogelijkheid meer is om iets te kopen, dan zou je mazzel moeten hebben dat een publisher de game/serial verkoopt via een losse website of anders zou je bijvoorbeeld aan het platform van Nintendo de eShop vastzitten en bepalen zij uiteindelijke de prijs bijvoorbeeld.Beakzz schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 14:31:
[...]
Het is mijn mening hé. Vast geen populaire, maar ik hoef geen verkiezingen te winnen hierAls ik het over goede games heb die je waardeert dan vind ik het erg karig als je die weer doorverkoopt en dus eigenlijk maar €10-15 voor de game over hebt. Als een game 3-4 keer doorverkocht wordt dan is de waarde ineens vergelijkbaar met een indietitel die digitaal wordt verkocht.
Kan dus heel goed begrijpen dat ze naar digitale codes willen. Zodra ze het probleem hebben opgelost dat winkels consoles willen verkopen zonder de bijbehorende games dan is het hek van de de dam en dan nemen ze het eventuele verlies in verkoop wel voor lief.
Het stelselmatig lang hooghouden van de prijs voor "relatief oud spul" is ook niet iets dat gunstig is voor de consument. Dus in dat opzicht vind ik wel dat je een game zou moeten kunnen doorverkopen, fysiek of zelfs digitaal.
Waar ik denk dat het uiteindelijk naar toe gaat, en dat lijk mij persoonlijk de beste optie, is dat er een abonnementsstructuur komt waarbij je gewoon maandelijks betaalt en onbeperkt kan gamen. Family accountje voor 3-4 personen tegelijk tegen een vast bedrag en klaar. Muziek heeft het al, films hebben het al. Dus het lijkt mij een kwestie van tijd. Maargoed, we raken een beetje offtopic zo
OT: Had via nintendolife.com deze gezien, https://www.kickstarter.c...aceable-grips-for-nintend, wat opzich wel interessant is, maar om nou meer dan de helft van de prijs ook nog eens aan verzendkosten er bovenop te doen leek me dan wel weer wat veel eigenlijk. Goed, met AUS$47 kom je op om en nabij de 31 euro. Valt dan misschien nog wel mee. Dan denk je bestel ik er 2 tegelijk, komt het gewoon op 36 eur per stuk uit
Ja leuk, van Valve zelf niet. Je wordt er voor geband en hebt dan dus helemaal niks meer aan je account, en hier op T.net wordt je gewaarschuwd/geband als je een account probeert te verkopen.Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 14:50:
[...]
In welk wetboek staat dat ik als 100% eigenaar mijn spullen niet mag verkopen? Ben benieuwd!
Verwijderd
Als ze me zouden bannen zou ik ze voor een paar miljoen sue-en.Thomas schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 15:06:
[...]
Ja leuk, van Valve zelf niet. Je wordt er voor geband en hebt dan dus helemaal niks meer aan je account, en hier op T.net wordt je gewaarschuwd/geband als je een account probeert te verkopen.
Prijzen van Nintendo games zakken zo goed als niet in prijs dus vandaar dat ik het er niet bij gesleept heb. Natuurlijk heb ik niets tegen een goede aanbieding, maar zoals het nu op andere platforms gaat slaat het ook nergens op. Eerst kocht ik bijna alle digitale games op dag 1, maar door de PSN/Xbox/Steam aanbiedingen ben ik daar mee gestopt. Zeker bij singleplayer games die na 1 of 2 maanden al voor 2/3 van de prijs te krijgen zijn. Ik gun een bedrijf graag mijn geld, maar het gaf me een beetje het gevoel dat ik van mijzelf aan het stelen wasorange.x schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 15:05:
[...]
Een belangrijk punt wat je misschien over het hoofd ziet is dat er door de 2e hands markt met meer aanbod de prijzen ook verder dalen natuurlijk. Het grootste nadeel van het niet kunnen verkopen van digitale games of wanneer er helemaal geen fysieke games meer uitgebracht worden is dat ze niet direct een reden hebben om de prijs te verlagen en dus misschien een game heel veel langer voor de introductieprijs te verkopen! Want, als er geen fysieke mogelijkheid meer is om iets te kopen, dan zou je mazzel moeten hebben dat een publisher de game/serial verkoopt via een losse website of anders zou je bijvoorbeeld aan het platform van Nintendo de eShop vastzitten en bepalen zij uiteindelijke de prijs bijvoorbeeld.
Het stelselmatig lang hooghouden van de prijs voor "relatief oud spul" is ook niet iets dat gunstig is voor de consument. Dus in dat opzicht vind ik wel dat je een game zou moeten kunnen doorverkopen, fysiek of zelfs digitaal.
Waar ik denk dat het uiteindelijk naar toe gaat, en dat lijk mij persoonlijk de beste optie, is dat er een abonnementsstructuur komt waarbij je gewoon maandelijks betaalt en onbeperkt kan gamen. Family accountje voor 3-4 personen tegelijk tegen een vast bedrag en klaar. Muziek heeft het al, films hebben het al. Dus het lijkt mij een kwestie van tijd. Maargoed, we raken een beetje offtopic zo
OT: Had via nintendolife.com deze gezien, https://www.kickstarter.c...aceable-grips-for-nintend, wat opzich wel interessant is, maar om nou meer dan de helft van de prijs ook nog eens aan verzendkosten er bovenop te doen leek me dan wel weer wat veel eigenlijk. Goed, met AUS$47 kom je op om en nabij de 31 euro. Valt dan misschien nog wel mee. Dan denk je bestel ik er 2 tegelijk, komt het gewoon op 36 eur per stuk uitNog maar eens over nadenken.
Ja hoor ..ga je gang en laat ons even horen hoe het afloopt. Sluit wel even een lening af, want je advocaten willen in deze zaak vooraf geld ontvangen.Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 15:09:
[...]
Als ze me zouden bannen zou ik ze voor een paar miljoen sue-en.
[ Voor 6% gewijzigd door Beakzz op 22-06-2017 15:13 ]
Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 15:09:
[...]
Succes. Je gaat zelf met die regel akkoord wanneer je een account aanmaakt.
Dat ben je dan in zekere zin ook wel hahaBeakzz schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 15:11:
[...]
Prijzen van Nintendo games zakken zo goed als niet in prijs dus vandaar dat ik het er niet bij gesleept heb. Natuurlijk heb ik niets tegen een goede aanbieding, maar zoals het nu op andere platforms gaat slaat het ook nergens op. Eerst kocht ik bijna alle digitale games op dag 1, maar door de PSN/Xbox/Steam aanbiedingen ben ik daar mee gestopt. Zeker bij singleplayer games die na 1 of 2 maanden al voor 2/3 van de prijs te krijgen zijn. Ik gun een bedrijf graag mijn geld, maar het gaf me een beetje het gevoel dat ik van mijzelf aan het stelen was
Ben wel zelf van mening dat ik gemiddeld genomen 60 euro teveel geld vind voor een nieuwe game. 50 zou redelijk zijn maar ben van mening dat als ze voor 40 verkopen dat ze mogelijkerwijs langer gerechtvaardigd de prijs wat hoger kunnen houden en je ook minder snel piraterij in de hand speelt. Ik kon nu via amazon.de MK8D kopen voor 38,80, en DAN heb ik het er wel voor over. Voor die prijs ga je het niet heel snel krijgen binnen nu en een half jaartje.
Zelfs als je wint ga je nooit meer winnen dan je aan schade hebt geleden, dus tenzij je voor meer dan "een paar miljoen" aan games gekocht hebt moet je misschien even opzoeken hoe de rechtsstaat (ook in Amerika) werkt.Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 15:09:
[...]
Los daarvan ga je niet winnen want je verkoopt geen spullen door maar een persoonlijk account. En dat mag niet.
[ Voor 12% gewijzigd door NMe op 22-06-2017 15:24 ]
Damn, dat ziet er wel uit als iets dat ik ook wil hebben.orange.x schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 15:05:
[...]
OT: Had via nintendolife.com deze gezien, https://www.kickstarter.c...aceable-grips-for-nintend, wat opzich wel interessant is, maar om nou meer dan de helft van de prijs ook nog eens aan verzendkosten er bovenop te doen leek me dan wel weer wat veel eigenlijk. Goed, met AUS$47 kom je op om en nabij de 31 euro. Valt dan misschien nog wel mee. Dan denk je bestel ik er 2 tegelijk, komt het gewoon op 36 eur per stuk uitNog maar eens over nadenken.
Edit: Pledged
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
Ligt aan de game. Ik heb nooit een Wii U gehad en heb op zowel Zelda als MK8 120 uur of meer geklokt. 50 cent per uur vind ik meer prima. Er zijn echter ook wel games geweest waar ik misschien 10 uur lol aan had voor hetzelfde bedrag, dat vind ik dan magertjes, al zijn sommige games gewoon heel goed maar kort.orange.x schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 15:16:
[...]
Dat ben je dan in zekere zin ook wel hahaIk maak voor mezelf altijd een rekensommetje, hoeveel uur ga ik er plezier aan hebben en hoeveel kost het me. Wat is dan de prijs per uur. Na nu zo'n 170u Zelda met nog wel wat er komen gaat aan DLC vond ik al bijna de hele aankoop van de Switch voor alleen die game gerechtvaardigd. Zeg 400 euro / 200u die ik wel ga aantikken is dat 2 euro per uur. Gemiddeld bioscoopbezoekje is een klap duurder. Per keer goedkoper maar zo bekijk ik die zaken gewoon. Maar gelukkig komen er nog een hele boel goede games uit.
Ben wel zelf van mening dat ik gemiddeld genomen 60 euro teveel geld vind voor een nieuwe game. 50 zou redelijk zijn maar ben van mening dat als ze voor 40 verkopen dat ze mogelijkerwijs langer gerechtvaardigd de prijs wat hoger kunnen houden en je ook minder snel piraterij in de hand speelt. Ik kon nu via amazon.de MK8D kopen voor 38,80, en DAN heb ik het er wel voor over. Voor die prijs ga je het niet heel snel krijgen binnen nu en een half jaartje.
Ik zou 'm in elk geval niet met grip en al in het dock zetten. Je ziet in de video al hoe stroef dat gaat.Seroczynski schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 15:18:
[...]
Damn, dat ziet er wel uit als iets dat ik ook wil hebben.
Nee, dat vond ik ook al wat.. optimistisch. Maar voor gewoon handheld mode lijkt het mij ideaal. Ik krijg ook last van mijn klauwen als ik langer dan een uurtje zo speel.NMe schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 15:24:
[...]
Ik zou 'm in elk geval niet met grip en al in het dock zetten. Je ziet in de video al hoe stroef dat gaat.
Heb zojuist de Early Bird gepledged.
Dat had ik ook gezien ja, zag er niet heel goed uitNMe schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 15:24:
[...]
Ik zou 'm in elk geval niet met grip en al in het dock zetten. Je ziet in de video al hoe stroef dat gaat.
MK8 Wii U: 42.95 EURNMe schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 14:50:
En wat te denken van MK8D, een game die al eens gereleased is en later opnieuw wordt uitgebracht voor de volle 60 euro.
MK8 Wii U DLC: [url="[img=800,450]https://tweakers.net/ext/f/S7TRzcVtBZcw2RcmkGHOQi9F/full.png[/img]"]12 EUR[/url]
Totaal: 54.95 EUR
MK8D (Switch) is met 60 EUR niet heel vreemd geprijsd, zeker niet als je uitgaat dat het meer content bevat dan de Wii U versie met DLC.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Dat zegt al genoeg, niet de 'echte' next-gen FIFA ervaring.
Verwijderd
De 'echte' next-gen FIFA ervaring is natuurlijk hybride. Waarom vast blijven hangen aan een TV? Dat is old-gen.LabsTipJr schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 18:03:
[...]
Verwijderd
Deze is fantastisch!outlandos schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 07:54:
Ik ben opzoek naar een goede nieuwe screenprotector. Die bij het officiele Switch hoesje zat heb ik bij het monteren helaas verprutst.
Er zijn betere games voor onderweg dan een potje singleplayer FIFA. Steeds maar weer die geforceerde afgeslankte (full-price) versies van FIFA voor de Nintendo consoles. Sinds FIFA 98 is er geen fatsoenlijke FIFA meer uitgekomen op een Nintendo platform.Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 18:08:
[...]
De 'echte' next-gen FIFA ervaring is natuurlijk hybride. Waarom vast blijven hangen aan een TV? Dat is old-gen.
Verwijderd
Er zijn ook betere games voor op de tv, er zijn ook betere games voor handheld op de bank. Tenminste dat vind ik. Maar als ik dan toch een FIFA zou kopen zou het de Switch versie worden ondanks dat ik hier ook een X1 heb staan.LabsTipJr schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 18:23:
[...]
Er zijn betere games voor onderweg dan een potje singleplayer FIFA. Steeds maar weer die geforceerde afgeslankte (full-price) versies van FIFA voor de Nintendo consoles. Sinds FIFA 98 is er geen fatsoenlijke FIFA meer uitgekomen op een Nintendo platform.
Van wat ik hier en daar las is het een Zelda rip-off zonder de ziel. Dus dat heeft mij wel afgekaatst van het idee om hem te kopenRabNL schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 21:09:
Heeft iemand Oceanhorn al gespeeld?
Patient gamer
RabNL schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 21:09:
Heeft iemand Oceanhorn al gespeeld?
Ja dat is ook wat ik er van mee heb gekregen, dacht eerst lekker goedkoop en vast wel te doen..blmp schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 22:30:
[...]
Van wat ik hier en daar las is het een Zelda rip-off zonder de ziel. Dus dat heeft mij wel afgekaatst van het idee om hem te kopen
Maar toen las ik dat het een spel was van de telefoon, en inderdaad zielloze Zelda rip-off, dus ik ben ook afgehaakt.
[ Voor 13% gewijzigd door Compworm op 22-06-2017 22:35 ]
Onzin. Dat zou je kunnen zeggen als ze een laffe port hadden gemaakt van de PS3- of Xbox 360-versies. Ze hebben in plaats daarvan een eigen engine in elkaar gezet om de hardware optimaal te benutten. Alle reviews die ik erover gelezen heb zijn juist heel tevreden met hoe zeer het juist lijkt op de PS4-versie.LabsTipJr schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 18:03:
[...]
[ Voor 12% gewijzigd door NMe op 23-06-2017 00:09 ]
Verwijderd
Verder komt komende maand Splatoon 2 uit, er is al een topic voor Splatoon [Wii U] Het Splatoon Topic Maar ik denk dat het verstandig is om een nieuw topic voor Splatoon 2 te openen. Ik heb niet super veel tijd om een TS te maken maar als iemand wil helpen kan je mij een DM sturen. Ik ga dit weekend het topic openen.
[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2017 08:02 ]
Maar dat is het gewoon niet. Er zitten diverse frostbite onderdelen wel in de Switch versie die niet in de ps3/xbox360 versie zitten.Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 07:56:
@NMe Als ze een echte FIFA hadden gemaakt hadden ze Frostbite geport. Nu is het niks anders dan een "geoptimaliseerde" PS3/XBOX 360 port.
Verwijderd
Dat zeg ik toch? Als ze de Switch zouden ondersteunen dan zouden ze Frostbite als engine gebruiken. Fifa op de Switch bestaat maar met één reden: volgend jaar te kunnen zeggen dat EA games niet op de Switch verkopen en nooit meer andere games op de Switch uit te brengen.Prodigy.NL schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 09:25:
[...]
Maar dat is het gewoon niet. Er zitten diverse frostbite onderdelen wel in de Switch versie die niet in de ps3/xbox360 versie zitten.
Dit deden ze ook bij de Wii U, die kreeg ook een "speciale" fifa port die niet verkocht en nog geen half jaar later hebben ze alle support stil gelegd. Ondanks het feit dat er nog een hele goede Need for Speed op de planning stond. (Die Need for speed is nog wel gereleased maar zonder enige reclame voor de Wii U versie)
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2017 09:33 ]
Je redenering klopt niet. Als ze dit bij de Wii U geprobeerd hebben dat zouden ze volgens jou theorie dus geen poging meer ondernemen op de switch. Ik denk dat het juist andersom is. Ze proberen voet aan de grond te krijgen en hopen dat fifa nu beter zal gaan verkopen. Ik koop hem in ieder geval vooral omdat die nu portable is.Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 09:32:
[...]
Dat zeg ik toch? Als ze de Switch zouden ondersteunen dan zouden ze Frostbite als engine gebruiken. Fifa op de Switch bestaat maar met één reden: volgend jaar te kunnen zeggen dat EA games niet op de Switch verkopen en nooit meer andere games op de Switch uit te brengen.
Dit deden ze ook bij de Wii U, die kreeg ook een "speciale" fifa port die niet verkocht en nog geen half jaar later hebben ze alle support stil gelegd. Ondanks het feit dat er nog een hele goede Need for Speed op de planning stond. (Die Need for speed is nog wel gereleased maar zonder enige reclame voor de Wii U versie)
Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl
Denk je nou echt dat Frostbite porten beter was geweest dan een eigen engine goed afstemmen op de hardware? Het is geen geoptimaliseerde last gen-port. Ik weet dat je heel graag EA wil haten ofzo maar elke reviewer die het spel op E3 vast heeft gehad is onder de indruk. Je hebt echt totaal geen benul waar je over praat.Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 07:56:
@NMe Als ze een echte FIFA hadden gemaakt hadden ze Frostbite geport. Nu is het niks anders dan een "geoptimaliseerde" PS3/XBOX 360 port.
Lijkt me inderdaad een supergoede zakelijke beslissing. Ik denk dat ze daarmee heel veel winst gaan maken met die instelling.Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 09:32:
[...]
Fifa op de Switch bestaat maar met één reden: volgend jaar te kunnen zeggen dat EA games niet op de Switch verkopen en nooit meer andere games op de Switch uit te brengen.
Really..wtf
Verwijderd
Ja. Klinkt echt superaannemlijk en logisch allemaal. Ik denk echt dat Sony de Nintendo Switch als directe concurrent op de PS4 ziet. Op Xbox One komt Monster Hunter World natuurlijk wel gewoon uit, want ja, daar heeft Sony niets van te duchten.Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 10:28:
Als ze een grote zak geld van Sony krijgen om de Switch zo slecht mogelijk te laten lijken dat wel. Net zoals Capcom zakken met geld van Sony krijgt om Monster Hunter XX uit het westen te houden.
Onee...wacht...
Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 10:28:
Als ze een grote zak geld van Sony krijgen om de Switch zo slecht mogelijk te laten lijken dat wel. Net zoals Capcom zakken met geld van Sony krijgt om Monster Hunter XX uit het westen te houden.
Frostbite was/is, en mede door lang ontbreken van Switch devkits, gewoon nog niet ready voor de Nintendo Switch. Thats all.Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 10:28:
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Verwijderd
Kijk eens naar de Japanse markt. (Thuisland voor Nintendo én Sony) Daar bestaat de XBOX bijna niet en de Switch komt daar juist ineens keihard binnen. Natuurlijk is Sony bang voor de Switch, en dat is geheel terecht.EddoH schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 10:45:
[...]
Ja. Klinkt echt superaannemlijk en logisch allemaal. Ik denk echt dat Sony de Nintendo Switch als directe concurrent op de PS4 ziet. Op Xbox One komt Monster Hunter World natuurlijk wel gewoon uit, want ja, daar heeft Sony niets van te duchten.
Onee...wacht...
Waarom denk je anders dat ze dingen als crossplay met de Switch willen dwarsbomen?
Sony is gewoon keihard bezig Nintendo omver te duwen. MS is voor Sony geen concurrent. (in Japan)
Bij MS is het juist weer andersom. Zij willen maar al te graag met Nintendo samenwerken in zaken als Cross Play, omdat zij op die manier voet aan de grond in Japan kunnen krijgen. En ook voor Nintendo is het gunstig gezien ze daarmee hun positie in de VS verbeteren.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2017 10:58 ]
Dus omdat de Switch het erg goed doet in Japan, dwarsboomt Sony een westerse titel als Fifa door een westerse uitgever als EA te betalen en daarnaast zorgt Sony met het betalen van Capcom dat een game die in Japan wel uitkomt niet naar het westen komt.Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 10:51:
[...]
Kijk eens naar de Japanse markt. (Thuisland voor Nintendo én Sony) Daar bestaat de XBOX bijna niet en de Switch komt daar juist ineens keihard binnen. Natuurlijk is Sony bang voor de Switch, en dat is geheel terecht.
Waarom denk je anders dat ze dingen als crossplay met de Switch willen dwarsbomen?
Dan zullen de Japanners wel 2x nadenken voor ze een Switch aanschaffen!
Ik laat het hier maar bij
Verwijderd
Fifa op de Switch is vreemd genoeg ook op de Japanse markt gericht, helemaal gezien ze on stage waren bij de aankondiging van de Switch in januari.EddoH schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 10:59:
[...]
Dus omdat de Switch het erg goed doet in Japan, dwarsboomt Sony een westerse titel als Fifa door een westerse uitgever als EA te betalen en daarnaast zorgt Sony met het betalen van Capcom dat een game die in Japan wel uitkomt niet naar het westen komt.
Dan zullen de Japanners wel 2x nadenken voor ze een Switch aanschaffen!![]()
Ik laat het hier maar bij
Verder zijn games als Monster Hunter multiplayer games en zo beperk je de game door geen wereldwijde release te doen. Dan gaan die Japanners ook voor World ipv XX.
Na wat reviews bekeken te hebben, heb ik het spel toch aangeschaft. Ik heb er nu een klein half uurtje in zitten en ik moet zeggen dat het een leuk spel is. Ik heb Zelda zelf ook maar ik zie eerlijk gezegd weinig overeenkomsten met dit spel.Compworm schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 22:34:
[...]
[...]
Ja dat is ook wat ik er van mee heb gekregen, dacht eerst lekker goedkoop en vast wel te doen..
Maar toen las ik dat het een spel was van de telefoon, en inderdaad zielloze Zelda rip-off, dus ik ben ook afgehaakt.
Oceanhorn 1 kijkt het kunstje dan ook meer af van de voorgaande zelda's.RabNL schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 11:17:
[...]
Na wat reviews bekeken te hebben, heb ik het spel toch aangeschaft. Ik heb er nu een klein half uurtje in zitten en ik moet zeggen dat het een leuk spel is. Ik heb Zelda zelf ook maar ik zie eerlijk gezegd weinig overeenkomsten met dit spel.
Voor mijn gevoel geen miskoop tot nu toe
- Monster Hunter heeft altijd al een raar track record gehad met wel/niet localizen, daar hoeft Capcom echt geen grote zak geld voor te krijgen.
- EA toont juist vertrouwen in de Switch door er een herbruikbare eigen engine voor te schrijven.
- Het is niet "raar genoeg" dat FIFA ook in Japan populair is, want voetbal is daar na honkbal de populairste sport. Verder zijn Japanse apartementen vaak veel kleiner dan hier (wat effect heeft op de aanwezigheid en groottes van TV's) waardoor een handheld FIFA het daar inderdaad enorm goed zou moeten doen.
- Sony ziet Nintendo niet echt als grote concurrent omdat ze noch de handheldmarkt noch de belangrijkste doelgroep met elkaar gemeen hebben.
- Sony dwarsboomt crossplay in zijn algemeenheid (niet specifiek met de Switch) omdat ze als martkleider daar alleen maar van te verliezen hebben, maar meer van de Xbox dan van de Switch.
Zo mooi dit he. Gewoon je droom van vannacht hier neer typen alsof het de enige waarheid is. Of krijg je allemaal informatie van het hoofdkantoor van NintendoVerwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 10:51:
[...]
Kijk eens naar de Japanse markt. (Thuisland voor Nintendo én Sony) Daar bestaat de XBOX bijna niet en de Switch komt daar juist ineens keihard binnen. Natuurlijk is Sony bang voor de Switch, en dat is geheel terecht.
Sony is gewoon keihard bezig Nintendo omver te duwen. MS is voor Sony geen concurrent. (in Japan)
Bij MS is het juist weer andersom. Zij willen maar al te graag met Nintendo samenwerken in zaken als Cross Play, omdat zij op die manier voet aan de grond in Japan kunnen krijgen. En ook voor Nintendo is het gunstig gezien ze daarmee hun positie in de VS verbeteren.
Sony heeft al lang aangegeven dat ze crossplay met ELK platfrom tegenhouden omdat ze overeenkomsten hebben met hun eigen gebruikers en deze willen beschermen. Natuurlijk klinkt dat als pure bullshit, maar na een reactie van jou is al het andere ineens heel geloofwaardig. Sony is op dat moment gewoon de marktleider en die hebben helemaal geen zin om samen te werken met de rest.
En het klinkt altijd leuk om succesvol te zijn in Japan, maar geloof me nou maar dat elke consolebouwer liever in Japan achterloopt dan in Europa of de US. Heeft iets te maken met aantallen.
Nou wou ik misschien bij launch al een Switch kopen, maar na de E3 komt hij zeker bij mij in huis.
[ Voor 82% gewijzigd door Alvanosa op 23-06-2017 12:04 ]
PSN: Alvanosa
Zeg ik als ook eigenaar en fan van Nintendo
Ben ook zeer benieuwd hoe fifa het gaat doen, dat is natuurlijk gewoon een hele populaire game. Mocht dat idd en een goede versie worden en daardoor populair zijn, dan zou het echt heel goed met de switch kunnen aflopen......het commerciele succes van de wii gecombineerd met de nes/snes hoogtij dagen qua game aanbod? Al hoewel dat wsl toch door het ruwe powerverschil simpel weg niet kan.
10 second ninja DONE
https://www.element14.com...ID=BenHeck-episode-topban

Design file is erbij.. vind het wel raar dat ze niet gewoon voor dezelfde connector + een mini flatcable zijn gegaan
[ Voor 70% gewijzigd door Icekiller2k6 op 23-06-2017 13:23 ]
MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000
Ik ben meer fan van deze oplossing: https://www.thingiverse.com/thing:2234489Icekiller2k6 schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 13:15:
Deze vind ik wel leuk dat de rechter joystick naar een beter/logischer locatie gaat
https://www.element14.com...ID=BenHeck-episode-topban
[afbeelding]
Design file is erbij.. vind het wel raar dat ze niet gewoon voor dezelfde connector + een mini flatcable zijn gegaan
Een goeie grip doet meer tegen de kramp dan het stukmaken van je joycon.
Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl
Eigenaar van Nintendo? En dat zit gewoon hier op het forum!RiCk schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 13:01:
Goed om te lezen dat steeds meer mensen enthousiast worden over de Switch.
Zeg ik als ook eigenaar en fan van Nintendo
Zat ik ook al naar te kijken, maar volgens mij wordt die helemaal niet los verkocht.Thomas schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 13:56:
Iemand een idee of je ergens de normale joy-con grip kunt kopen? Wil eigenlijk een tweede maar die charging grip hoef ik niet zo nodig.
Wel in de VS maar hier dus niet. Op Amazon DE staan wat 3rd party dingen maar dat vind ik niks...Seroczynski schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 14:05:
[...]
Zat ik ook al naar te kijken, maar volgens mij wordt die helemaal niet los verkocht.
Ik word echt gek van die marktdifferentiatie van Nintendo... Ook die Splatoon-bundel die hier blauw/rood wordt maar in Japan groen/roze. Waarom is het nou zo moeilijk om alles wat je maakt overal aan te bieden, afgezien van spul dat alleen zin heeft in een bepaalde regio (zoals opladers vanwege de verschillende stekkers)?Thomas schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 14:06:
[...]
Wel in de VS maar hier dus niet. Op Amazon DE staan wat 3rd party dingen maar dat vind ik niks...
Mja. Ik OWN.EddoH schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 13:40:
[...]
Eigenaar van Nintendo? En dat zit gewoon hier op het forum!
een Switch
Volgens mij zag ik laatst in de intertoy iets liggen voor 12 euro ofzo? Ik meende me te herinneren dat mensen hier via DX/ALI EX meer richting 4-6 euro betaalden had ik zoiets van.....niet heel interresant en heb ik verder niet goed gekeken.Thomas schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 13:56:
Iemand een idee of je ergens de normale joy-con grip kunt kopen? Wil eigenlijk een tweede maar die charging grip hoef ik niet zo nodig.
Moet zeggen dat ik voor korte sessies het niet echt nodig vind ook, voor lange sessies gebruik ik zelf toch meestal de grip. Als je lang 2 player sessies doet ja dan kan het een optie zijn.
Ik bedoel hierboven dus een joycon case, NIET een grip waar ze in kunnen.
Edit:
err met grip bedoel je toch gewoon een omhulsel voor de JC? OF wat anders.......een charging grip is in die context niet zo logisch.
Edit 2:
En het kwartje valt.........
[ Voor 16% gewijzigd door Sagat op 23-06-2017 14:30 ]
10 second ninja DONE
Het valt mij op dat het Nintendo Switch logo ontbreekt op de officiële Switch Grips. Ik zou dan wel graag eentje hebben die exact dezelfde look heeft als de meegeleverde grip..Thomas schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 14:06:
[...]
Wel in de VS maar hier dus niet. Op Amazon DE staan wat 3rd party dingen maar dat vind ik niks...
Op Amazon Japan hebben ze wel de 'originele' variant. Volgens mij dan
[ Voor 20% gewijzigd door Seroczynski op 23-06-2017 15:24 ]
Pre-order? Ben je bang dat ze op gaan? Zeker met EA zou ik eerst even kijken wat ze er van bakken. Zit er verder ook op te wachten hoor, maar ik koop geen Fifa meer voor er gebrukersreviews zijn.Er!k schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 16:14:
Zo, na jaren van FIFA op de PC (met Xbox controller) ga ik het nu een keer wagen op de Switch... Pre-order geplaatst
Ach, gewoon omdat het kan. Had nog een waardebon liggen die op moestBeakzz schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 18:50:
[...]
Pre-order? Ben je bang dat ze op gaan? Zeker met EA zou ik eerst even kijken wat ze er van bakken. Zit er verder ook op te wachten hoor, maar ik koop geen Fifa meer voor er gebrukersreviews zijn.
Gr
Martijn
Nes, Snes, N64, Gamecube, Wii, Gameboy (advanced), SP, DS, DS-Lite, 3DS, Wii U, Switch, NES mini, SNES mini
Verwijderd
Nicalis is goed bezig met hun Switch support. Heb vandaag Cave Story+ ontvangen (bij Your Game Zone besteld, import versie). Komt met een mooi boekje en soundtrack mini-cd.
en sleutelhanger?Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 20:25:
[...]
Nicalis is goed bezig met hun Switch support. Heb vandaag Cave Story+ ontvangen (bij Your Game Zone besteld, import versie). Komt met een mooi boekje en soundtrack mini-cd.
Kijk eens naar die van PowerA veel meer comfort.Thomas schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 13:56:
Durf het bijna niet te zeggen maar fijner dan de Dualshock 4 en Xbox One controller met deze grip.
O.a. te koop bij GameMania
Je denkt dan ook opeens wat is die van Nintendo toch k*t.
Nou inderdaad! Maanden geleden The Binding of Isaac beloven voor de launch van de Switch. Belofte niet nagekomen.Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 20:25:
[...]
Met HeadUpGames de game alsnog in Europa uitbrengen in Q2 van 2017. Mislukt.
Ook nog altijd geen release datum noch inhoud van het doosje bekend.
Geen patch uitbrengen voor het spel dat soms in de single digits fps draait.
Maar wel lekker ports in de US uitkakken als een malle, lekker bezig!!
[ Voor 38% gewijzigd door Evernote op 23-06-2017 21:24 ]
Pffff, dat valt dan dik tegen voor mij :-/Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 21:38:
[...]
Nope, die schijnt alleen exclusief bij een Amerikaanse keten te zijn.
Bedankt voor de info.
Verwijderd
Dat ligt er een beetje aan, als je veel indie games wil gaan spelen (zoals bv die van Nicalis) is het handig ook een US account te maken. Maar als je je meer aan de "standaard" of AAA games houdt heeft het weinig nutMaarten Kroon schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 21:55:
Sinds vandaag ook de trotse bezitter van een Switch. Nog geen games want die waren uitverkocht
. Ben nu even aan het kijken naar de Nintendo eShop. Heeft het zin om een USA account aan te maken of is het aanbod in Nederland net zo goed?
Verwijderd
Shantae: Half-Genie Herooutlandos schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 01:12:
Dat Half huppeldepup Hero is een leuk spel zeg! Tijden geleden dat in zo lang achter elkaar gespeeld heb (2 1/2 uur). Dikke aanrader!
En ja, heerlijk spel.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2017 01:20 ]
Ik kan me gelukkig nog wel vermaken met BOTW (pas 30 tempels en nu met de tweede titaan bezig dus dat duurt nog we even
Ik ben van plan gewoon al m'n games in de US eshop te kopen. Scheelt gedoe en ze zijn allemaal zo'n 10% goedkoper als je doet alsof je in een staat zonder sales tax woont.Bigs schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 10:28:
Ik zit er half over te denken om met een US nintendo account aan de slag te gaan om Binding of Isaac te bamachtigen, maar heb eigenlijk geen zin in gedoe met twee accounts en tegoedkaarten enzo. Zul je zien dat de game net nadat ik het rond heb in de EU shop verschijnt
Ik kan me gelukkig nog wel vermaken met BOTW (pas 30 tempels en nu met de tweede titaan bezig dus dat duurt nog we even)
Ik vind het anders wel gedoe om steeds eshop tegoedbonnen voor de USA store ergens te moeten aanschaffen. Mijn creditcard werkt niet in de USA store namelijk.Ampix schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 11:11:
[...]
Ik ben van plan gewoon al m'n games in de US eshop te kopen. Scheelt gedoe en ze zijn allemaal zo'n 10% goedkoper als je doet alsof je in een staat zonder sales tax woont.
Via g2a kost het mij welgeteld 5 minuten om eshop tegoed te kopen en om te zetten in de Nintendo eshop met mijn CC. Stelt echt niks voor en ik kan het je zeker aanraden:)outlandos schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 12:44:
[...]
Ik vind het anders wel gedoe om steeds eshop tegoedbonnen voor de USA store ergens te moeten aanschaffen. Mijn creditcard werkt niet in de USA store namelijk.
Dank, zo'n site zocht ik.Rico0 schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 13:14:
[...]
Via g2a kost het mij welgeteld 5 minuten om eshop tegoed te kopen en om te zetten in de Nintendo eshop met mijn CC. Stelt echt niks voor en ik kan het je zeker aanraden:)
Verwijderd
Probeer eens een heogeo spel van 7 euro.eRRoR.InSiDe schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 10:15:
Wat ik toch echt mis is een Mario spel (zoals Odessy) op de switch, als er nu al vc games waren van vroeger had dat ook super geweest. Nu is het vooral beperkt tot Zelda en Mario Kart voor mij aangezien ik met de andere spellen die er nu zijn niet veel heb.
Het golf spel neo turf masters is het beste golf spel aller tijden en Metal Slug 1/3 is/zijn beter dan Contra op de NES/SNES.
https://www.bol.com/nl/p/...63286364-9200000078753334Bigs schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 10:28:
Ik zit er half over te denken om met een US nintendo account aan de slag te gaan om Binding of Isaac te bamachtigen, maar heb eigenlijk geen zin in gedoe met twee accounts en tegoedkaarten enzo. Zul je zien dat de game net nadat ik het rond heb in de EU shop verschijnt
Ik kan me gelukkig nog wel vermaken met BOTW (pas 30 tempels en nu met de tweede titaan bezig dus dat duurt nog we even)
Nog even gedult als je een retail versie wil, ik heb m 2/3 maanden geleden zelf geimporteerd tis echt een aanrader !
Het eerste lijkt mij zeer onwaarschijnlijk, je 2e bewering echter is ronduit belachelijk!Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 10:28:
Sony is een wereldwijd bedrijf, PlayStation's hoofdkantoor staat tegenwoordig in de US, in het westen, merendeel van hun klanten, zo'n 55,5 miljoen, bevinden zich in het westen, waarom zou PlayStation dan in hemelsnaam geld uit geven om het uit het westen te houden?
Slaat echt hele-le-maal nergens op!
En hoe kom je daar nou weer bij? Waar heb je dat idee vandaan?Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 10:51:
[...]
Sony wil geen crossplay met Xbox juist! Ze hebben al eerder crossplay gedaan dacht ik met Nintendo devices en dat ze nu geen crossplay willen voor Minecraft omdat het zou betekenen dat PS4 bezitters op Xbox Live zouden moeten in loggen lijkt me niet meer dan logisch!
Misschien verstandig om eens een anti-psychoticaatje te nemen?
Niet helemaal waar overigens, er zijn al genoeg games die crossplay hebben met PC bv.Beakzz schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 11:43:
[...]
Sony heeft al lang aangegeven dat ze crossplay met ELK platfrom tegenhouden omdat ze overeenkomsten hebben met hun eigen gebruikers en deze willen beschermen.
Ze zijn alleen niet zo happig om het te ondersteunen met Xbox en voor games waar Xbox Live login voor nodig is (Minecraft)...
Zou best kunnen dat Sony een zak geld gegeven heeft aan Nintendo om de groen/roze uit het westen te houden!NMe schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 14:08:
[...]
Ik word echt gek van die marktdifferentiatie van Nintendo... Ook die Splatoon-bundel die hier blauw/rood wordt maar in Japan groen/roze. Waarom is het nou zo moeilijk om alles wat je maakt overal aan te bieden, afgezien van spul dat alleen zin heeft in een bepaalde regio (zoals opladers vanwege de verschillende stekkers)?
[ Voor 58% gewijzigd door Aenea op 24-06-2017 15:12 ]
Het beste golfspel aller tijden? Het was voor die tijd goed en het kan er nog steeds mee door, maar het aantal spelmodes is toch echt te beperkt en de arcade opzet moet je ook maar net liggen. Zie zelf liever iets als Hot Shot Golf op de Switch.Verwijderd schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 13:58:
[...]
Probeer eens een heogeo spel van 7 euro.
Het golf spel neo turf masters is het beste golf spel aller tijden en Metal Slug 1/3 is/zijn beter dan Contra op de NES/SNES.
75 is nog steeds aan de prijs maar het is het voor mij waard. Reis zo vaak op en neer tussen ouders en kamer dat het het wel gerechtvaardigd is om op beide plekken dat ding gewoon in de dock te ploppen. Nu mijn ouders nog zo ver krijgen om MK8 en ARMS leuk te vinden
Wil trouwens stiekem die ARMS joy-cons ook wel. Wordt dan wel een beetje overkill, heb dan 3 setjes en een pro controller
[ Voor 27% gewijzigd door Thomas op 24-06-2017 15:31 ]
Verwijderd
http://www.eurogamer.net/...x-one-and-nintendo-switchAenea schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 15:02:
En hoe kom je daar nou weer bij? Waar heb je dat idee vandaan?
Sony wil geen crossplay met Xbox juist! Ze hebben al eerder crossplay gedaan dacht ik met Nintendo devices en dat ze nu geen crossplay willen voor Minecraft omdat het zou betekenen dat PS4 bezitters op Xbox Live zouden moeten in loggen lijkt me niet meer dan logisch!
Dat zegt genoeg. Gezien dit een drogreden is, want geen enkel gamebedrijf heeft zoveel kindvriendelijke eisen dan Nintendo. Sony wil gewoon hun eigen ecosysteem door de strot van de spelers duwen. "For the gamers", yeah right!Minecraft - the demographic playing that, you know as well as I do, it's all ages but it's also very young. We have a contract with the people who go online with us, that we look after them and they are within the PlayStation curated universe. Exposing what in many cases are children to external influences we have no ability to manage or look after, it's something we have to think about very carefully.
Ik raad je ten zeerste aan om dat te doen, idd.Misschien verstandig om eens een anti-psychoticaatje te nemen?
Omdat Sony compleet niks verdient aan een westerse versie van MHXX terwijl ze wel verdienen aan een westerse versie van Monster Hunter World.Aenea schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 15:02:
[...]
Het eerste lijkt mij zeer onwaarschijnlijk, je 2e bewering echter is ronduit belachelijk!
Sony is een wereldwijd bedrijf, PlayStation's hoofdkantoor staat tegenwoordig in de US, in het westen, merendeel van hun klanten, zo'n 55,5 miljoen, bevinden zich in het westen, waarom zou PlayStation dan in hemelsnaam geld uit geven om het uit het westen te houden?
Slaat echt hele-le-maal nergens op!
Verder heeft Nintendo ook een hoofdkantoor in de VS, en ook één in Duitsland. Maar de basis van het bedrijf is volledig in Japan. Dit geldt ook voor Sony.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2017 15:38 ]
Ze gaan daar nergens op die anti-Nintendo sentimenten in die jij ze aanrekent. Ze willen geen crossplay met de concurrentie uit puur winstbejag, dat is alles. Ze hebben nu het grootste marktaandeel en als ze het voor andere consoles mogelijk maken om samen te spelen met mensen die een PS4 hebben, dan stimuleren ze alleen maar de verkoop bij de concurrent. Maar hey, ze zijn natuurlijk super anti-Nintendo, want Sony is echt bang dat Nintendo hardcore gamers bij ze wegsnoept!Verwijderd schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 15:36:
[...]
http://www.eurogamer.net/...x-one-and-nintendo-switch
[...]
Dat zegt genoeg. Gezien dit een drogreden is, want geen enkel gamebedrijf heeft zoveel kindvriendelijke eisen dan Nintendo. Sony wil gewoon hun eigen ecosysteem door de strot van de spelers duwen. "For the gamers", yeah right!
Verwijderd schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 15:36:
[...]
http://www.eurogamer.net/...x-one-and-nintendo-switch
[...]
Dat zegt genoeg. Gezien dit een drogreden is, want geen enkel gamebedrijf heeft zoveel kindvriendelijke eisen dan Nintendo. Sony wil gewoon hun eigen ecosysteem door de strot van de spelers duwen. "For the gamers", yeah right!
[...]
Ik raad je ten zeerste aan om dat te doen, idd.
[...]
Omdat Sony compleet niks verdient aan een westerse versie van MHXX terwijl ze wel verdienen aan een westerse versie van Monster Hunter World.
Verder heeft Nintendo ook een hoofdkantoor in de VS, en ook één in Duitsland. Maar de basis van het bedrijf is volledig in Japan. Dit geldt ook voor Sony.
Sony klantonvriendelijk? Hoe kom je erbij?
Microsoft die met grote zakken geld smijt? Nooit van gehoord
Leuk allemaal hoor, maar wat Sony gezegd heeft over crossplay heeft te maken met de Xbox en 0,0 met Nintendo. Dat ze geen crossplay willen voor Minecraft op de manier die MS wil lijkt mij vrij logisch daar op Nintendo je nu voortaan ook dan op Xbox Live ingelogd wordt.Verwijderd schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 15:36:
[...]
[...]
Kortom, MS wil hun eigen ecosysteem door de strot van spelers duwen waar dus bewijs voor is nu en er is geen enkel bewijs dat Sony dat wil.
Allemaal een beetje vergezocht.
Ja het is een beetje een vreemde reden die ze opgeven, mee eens, maar dat jij dan vervolgens zo lekker je fantasie laat gaan is erg vreemd.
Als ze toch niets verdienen aan een westerse release waarom zouden ze dan geld uitgeven om een westerse release tegen te houden? Slaat kant nog wal![b][message=51684381,noline][...]
Omdat Sony compleet niks verdient aan een westerse versie van MHXX terwijl ze wel verdienen aan een westerse versie van Monster Hunter World.
En nee, Nintendo heeft maar 1 hoofdkantoor, die staat in Japan.
Sony heeft 1 hoofdkantoor en die staat ook in Japan.
De zelfstandige PlayStation divisie heeft maar 1 hoofdkantoor en die staat in de US.
Wat jij hoofdkantoren noemt zijn regionale kantoren...
Te vroeg om daarover een goed oordeel te kunnen geven. Het is nog steeds afwachten hoe de Switch versie zich verhoudt tot FIFA 18 op de PS4/X1. Daarnaast zijn er helemaal nog geen reviews beschikbaars.NMe schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 23:59:
[...]
Onzin. Dat zou je kunnen zeggen als ze een laffe port hadden gemaakt van de PS3- of Xbox 360-versies. Ze hebben in plaats daarvan een eigen engine in elkaar gezet om de hardware optimaal te benutten. Alle reviews die ik erover gelezen heb zijn juist heel tevreden met hoe zeer het juist lijkt op de PS4-versie.
Het lijkt inderdaad dat ze bij EA eindelijk een 'goede' versie hebben gemaakt voor de Nintendo console en geen 'gekke' port. Toch wordt het een iets uitgeklede versie zonder bijvoorbeeld de singleplayer-story mode. Even afwachten nog....ik ben wel benieuwd. Ultimate team zit er wel in, dat zegt iets over hoe serieus EA de Switch neemt als platform.
Verwijderd
PlayStation is gewoon een onderdeel van Sony hoor...............Aenea schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 16:47:
Als ze toch niets verdienen aan een westerse release waarom zouden ze dan geld uitgeven om een westerse release tegen te houden? Slaat kant nog wal!
En nee, Nintendo heeft maar 1 hoofdkantoor, die staat in Japan.
Sony heeft 1 hoofdkantoor en die staat ook in Japan.
De zelfstandige PlayStation divisie heeft maar 1 hoofdkantoor en die staat in de US.
Wat jij hoofdkantoren noemt zijn regionale kantoren...
Anders zou je kunnen zeggen dat Nintendo of America, Nintendo of Europe ook zelfstandige divisies zijn (gezien die vergelijkbaar opgezet zijn)
Oh 7-7 is nog wel vol te houden! Verwacht op zich wel een gelijktijdige eShop release. Heb MK8 en BOTW op cartridge, maar vind dit zon mooi tussendoor spel dat een download me wel handig lijkt.Timvankeulen schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 14:25:
[...]
https://www.bol.com/nl/p/...63286364-9200000078753334
Nog even geduld als je een retail versie wil, ik heb m 2/3 maanden geleden zelf geimporteerd tis echt een aanrader !
Sony maakt ook tv's, telefoons en ander spul, Nintendo maakt alleen maar games en de daarvoor benodigde hardware. Nintendo of America en Nintendo of Europe behartigen gewoon de belangen van het in Japan gemaakte of verzonnen spul in andere delen van de wereld. PlayStation is een totaal eigen divisie met een totaal eigen product en bijbehorende visie en is dus op dit vlak totáál niet te vergelijken zoals jij hier doet.Verwijderd schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 18:01:
[...]
PlayStation is gewoon een onderdeel van Sony hoor...............
Anders zou je kunnen zeggen dat Nintendo of America, Nintendo of Europe ook zelfstandige divisies zijn (gezien die vergelijkbaar opgezet zijn)
Dit topic is gesloten.
![]()
Er is een [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen -topic.
Er is een Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic", discussie over prijzen en bestellingen hoort daar thuis.
Er is ook een Super Mario Odyssey topic!