Lagune schreef op maandag 6 maart 2017 @ 09:33:
weet niet of het al genoemd is maar ik had ook problemen met de linker joycon (na het updaten), switch stond achter m'n dolby set, verplaatst naar direct line of sight zo ver mogelijk van m'n speakers, opgelost
ver weg van speakers is niet altijd even makkelijk.. heb mijn center op de plek waar ie hoort, midden onder mijn tv, de switch zou ook ergens op het plankje onder mijn tv moeten komen, maar staat dan :
- boven op de receiver
- boven op de center speaker
- boven op de Horizon box
- op de grond naast alles
- op de grond voor alles (alleen tijdens het spelen)
er zijn behoorlijke verschillen te merken tussen alle mogelijkheden, maar geen van alle acceptabel (op 4+ meter van een 55" tv)
beste lijkt nu nog boven op de receiver...
(de meeste devices zijn trouwens via een netwerk switch bedraad verbonden (tv, horizon, mediaplayer), maar er ligt ook een chromecast audio en logitech hub, welke alleen wireless kunnen, de chromecast is via een 5Ghz netwerk verbonden (lijkt me minder storen omdat het verder van de BT frequentie zit??) maar de logitech hun kan volgens mij alleen 2,4Ghz.
Ik wacth nog even af of nintendo met een echte fix of omruil actie komt, maar wat mij betreft is het niet acceptabel, zeker gezien het verschil zo groot is met de rechter joycon en met andere linker joycons, maar ook met bv een wii-mote
cypress3d schreef op maandag 6 maart 2017 @ 09:40:
Vreselijk irritant dit, ik heb telkens wanneer ik de switch in dock doe dat mijn tv dan ineens binnen 5 minuten naar de input springt vd switch. Dat wil ik helemaal niet. Ook wanneer de switch uitstaat (slee mode of geheel uit) hij gaat toch steeds weer naar HDMI 4. Dus zit je net tv te kijken springt hij gewoon spontaan naar de input van de switch.
Als de switch niet in Dock staat dan gebeurd er niets..
Hebben meer mensen hier last van? Ik heb een Samsung ks7000 tv.
kijk eens of je CEC ergens in je tv of switch uit kan schakelen, CEC zou ervoor moeten zorgen dat je tv op de juiste input springt als je de switch aanzet (uiteraard gelijk en niet random na 5 minuten), iets werkt er dan niet goed bij jou, hier op een oude sony werkt het prima en instant
[
Voor 23% gewijzigd door
Prulleman op 06-03-2017 09:43
]