[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 126 Laatste
Acties:
  • 614.969 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 17:17
AppieNL schreef op zondag 5 maart 2017 @ 13:24:
Ik heb niks tegen de Switch (koop hem waarschijnlijk eind van het jaar, Zelda LE iig al in huis), maar zit net wat TV te kijken en zie een reclame voorbij komen voor de Switch. Maakt Nintendo nu serieus reclame voor de Switch met een game die pas 28 april uitkomt?! (mario kart en de release date zeggen ze letterlijk in de reclame)

Ik snap dat je het wil neerzetten als party console/handheld voor 8 spelers, maar met een spel dat pas over 7 weken uitkomt?!?!?! Wat een bagger marketing. Show dan gewoon Zelda.
Ik snap sowieso niet waarom ze vanaf de release direct keihard inzetten op marketing (tv en op veel websites). Iedereen zag al maanden van tevoren aankomen dat de Switch in het begin amper te krijgen zou zijn. Kun je nu wel leuk reclame maken, maar niemand kan het product daadwerkelijk kopen.

Het lijkt mij een stuk effectiever om de marketing tools in te zetten zodra de Switch regulier verkrijgbaar is. Nu gooi je ze (veel) geld het raam uit.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02:25
giantgiantus schreef op zondag 5 maart 2017 @ 13:28:
Lijkt me juist handig. Het ding is nu nergens te kopen. Ze moeten interesse kweken onder de mainstream en daar is Mario Kart een oneindig betere game voor dan Zelda.
Zelda mag dan geen mainstream zieltjes winnen, het is tenminste wel uit. Als Mario Kart over 2, misschien 3 weken uitkwam, had ik het ook geen ramp gevonden, maar bijna 2 maanden van te voren?! Zelfs met een nieuwe console launch die dus slecht leverbaar is (binnen een maand is het al anders), vind ik dat nog veel te vroeg.

[ Voor 30% gewijzigd door AppieNL op 05-03-2017 13:35 . Reden: even quote erbij ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AppieNL schreef op zondag 5 maart 2017 @ 13:35:
Zelda mag dan geen mainstream zieltjes winnen, het is tenminste wel uit. Als Mario Kart over 2, misschien 3 weken uitkwam, had ik het ook geen ramp gevonden, maar bijna 2 maanden van te voren?! Zelfs met een nieuwe console launch die dus slecht leverbaar is (binnen een maand is het al anders), vind ik dat nog veel te vroeg.
MarioKart komt 28 april uit ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AppieNL
Joh, dat zei ik ook al niet in m'n eerste reply? Dat is nog steeds 7 weken, ofwel bijna 2 maanden.

Hell, het ligt dichter bij 8 weken dan 7 (7 weken en 5 dagen vanaf nu). Nu zie ik niet vaak reclame op tv, maar ze zullen hem dus al sinds vrijdag (of wellicht er voor al) draaien op tv, dus minimaal een volle 8 weken pre-release...

[ Voor 67% gewijzigd door AppieNL op 05-03-2017 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:04
Koldur schreef op zondag 5 maart 2017 @ 12:10:

Is bij de PS3/4, 3DS, Wii U, XB1 en Xbox 360 niet anders geweest helaas.
Ahh de Xbox 360... "beste" launch ooit (vooral voor de 50% van de kopers die een red ring kregen)

Al loste Microsoft het goed op, ben ik van beide Microsoft en Nintendo gewend, enige van de 3 waar ik over klaag qua service is Sony (op meerdere vlakken dan consoles alleen) die waardeloos is, iedere keer de schuld naar de klant opschuiven (ligt vast gewoon aan mijn ervaringen met hun).
Verwijderd schreef op zondag 5 maart 2017 @ 12:03:
hey ben beetje nieuw bij tweakers
Mij lijkt de switch wel leuk om te kopen maar op internet (youtube) zeggen ze dat de rechterkant van de controller bij de joycon heel irritant zit is dat ook echt zo?
Als je werkelijk naar Linus Tech Tips keek, neem die hele channel met een korrel zout.

Ik kijk hun voor leed vermaak voor vooral computer tech nieuws, maar je moet hun zien als een onserieuze clubje mensen die van hun mening een feit willen maken, geloof hun niet want er zijn tig betere channels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04:13
Verwijderd schreef op zondag 5 maart 2017 @ 13:32:
[...]

Het wordt steeds gekker in dit topic 8)7 Niet op de prijzen op Tweakers afgaan, die laten alleen winkels zien die Tweakers ervoor betalen om gezien te worden. Bij de MM ligt ie gewoon voor 59,99.
Gewoon? Vrijdagavond laat kon ik hem al niet meer online bestellen en in de omgeving Rotterdam/Dordrecht geen Pro controller meer te krijgen bij de vestigingen van MM. €59 vind ik een mooie prijs dus ik ga zeker niet ergens anders €70 neerleggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
[...]

Het wordt steeds gekker in dit topic 8)7 Niet op de prijzen op Tweakers afgaan, die laten alleen winkels zien die Tweakers ervoor betalen om gezien te worden. Bij de MM ligt ie gewoon voor 59,99.
Ergens goedkoper is altijd leuk maar het gaat om de advies verkoop. Daar kun je het product in ieder geval altijd voor kopen.

Die prijs ligt wel rond de €70 toch?
Mizgala28 schreef op zondag 5 maart 2017 @ 13:55:
Ahh de Xbox 360... "beste" launch ooit (vooral voor de 50% van de kopers die een red ring kregen)
RROD kwam pas later. Dat was geen probleem op launch.

[ Voor 21% gewijzigd door Donstil op 05-03-2017 14:15 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
RROD was een gigantisch probleem bij launch, alleen zag je het vaak pas weken/maanden later. Maar een heleboel van die launh consoles gingen uiteindelijk de pijp uit. Mijn launch 360 hield er na 5 jaar trouwe dienst toch ook een RROD aan over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:24
[...]

Is nog steeds redelijk prijzig, maar begint er wel meer op te lijken idd! Vandaag/ van de week maar eens langs bij de MM

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
AppieNL schreef op zondag 5 maart 2017 @ 14:20:
RROD was een gigantisch probleem bij launch, alleen zag je het vaak pas weken/maanden later. Maar een heleboel van die launh consoles gingen uiteindelijk de pijp uit. Mijn launch 360 hield er na 5 jaar trouwe dienst toch ook een RROD aan over.
Ja precies. Het was dus geen probleem op launch. Het kwam later. Dat zei ik toch 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
... serieus?

Het was dus wel een issue met launch consoles.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
AppieNL schreef op zondag 5 maart 2017 @ 14:26:
... serieus?

Het was dus wel een issue met launch consoles.
Je wel met launch consoles maar niet dus niet OP launch zoals werd beweerd. Daar reageerde ik op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-09 09:20
Gynnad schreef op zondag 5 maart 2017 @ 13:22:
Ik zou zelf ook wel graag de pro-controller hebben, maar vind 75 euro nogal duur.. zit verder niets bij toch? Euro of 50 was schappelijk geweest
Er zit nog een usb-c-kabel bij die je ook weer kan gebruiken om de switch te laden...maar goedkoop is niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Donstil schreef op zondag 5 maart 2017 @ 14:27:
[...]

Je wel met launch consoles maar niet dus niet OP launch zoals werd beweerd. Daar reageerde ik op.
Waar wordt dat beweerd? De originele post van Koldur heeft het over release die gerushed zou zijn bij de Switch. Daar reageerde Mizgala op, gewoon dat launch consoles dikke poep waren bij de 360.

De Xbox 360 launch was gerushed (moest voor de Kerst en voor de Sony PS3), waardoor die RROD meuk er nog in zat ipv dat het ding netjes getest werd voor launch.

Gelukkig heeft de Switch nog niet zo'n gigantische fout in z'n design zitten en gaat het nu alleen om syncen van controllers en krasjes op het scherm door het in de dock te stoppen (lichtelijk wtf, maar ok, makkelijk te fixen en zal vast al bij versie 1.1 van de Switch er al op zitten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
AppieNL schreef op zondag 5 maart 2017 @ 14:42:
[...]

Waar wordt dat beweerd? De originele post van Koldur heeft het over release die gerushed zou zijn bij de Switch. Daar reageerde Mizgala op, gewoon dat launch consoles dikke poep waren bij de 360.
Ik reageerde op dit:
Mizgala28 schreef op zondag 5 maart 2017 @ 13:55:
Hier wordt beweerd dat 50% van de kopers een RROD kregen op launch en dat is niet waar.
Dat gebeurde pas later en niet op launch. Buiten dat is het nog maar de vraag of het 50% was.
AppieNL schreef op zondag 5 maart 2017 @ 14:42:
Gelukkig heeft de Switch nog niet zo'n gigantische fout in z'n design zitten
Nou dat is nog maar de vraag natuurlijk. RROD kwam ook een aantal weken/maanden laten pas aan het licht en de switch is pas 3 dagen uit.

Ik vind krassen op het scherm door een bijgeleverd dock al een behoorlijke fail trouwens. BT probleempje wordt hopelijk opgelost met een Software update.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 12:17
Donstil schreef op zondag 5 maart 2017 @ 15:08:
[...]

Ik reageerde op dit:

[...]

Hier wordt beweerd dat 50% van de kopers een RROD kregen op launch en dat is niet waar.
Dat gebeurde pas later en niet op launch. Buiten dat is het nog maar de vraag of het 50% was.

[...]

Nou dat is nog maar de vraag natuurlijk. RROD kwam ook een aantal weken/maanden laten pas aan het licht en de switch is pas 3 dagen uit.

Ik vind krassen op het scherm door een bijgeleverd dock al een behoorlijke fail trouwens. BT probleempje wordt hopelijk opgelost met een Software update.
Zet men als het om die krassen gaat niet gewoon veel te wild in die dock? Ik zie niet in hoe als je, met een beetje beleid, die switch erin zet je krassen krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
FrankoNL schreef op zondag 5 maart 2017 @ 15:12:
[...]

Zet men als het om die krassen gaat niet gewoon veel te wild in die dock? Ik zie niet in hoe als je, met een beetje beleid, die switch erin zet je krassen krijgt.
Ja dat is nog maar de vraag natuurlijk, lijkt mij ook maar dan is het nog vreemd dat een plastic dock (zacht materiaal) krassen veroorzaakt op een scherm van glas.

Tenzij ze natuurlijk bezuinigd hebben en plexiglas ofz hebben gebruikt ipv Gorillaglass of een andere hardere glas soort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Ik weet heel goed waar je op reageerde, maar die reactie was in de context van de post van Koldur, waardoor je reactie gewoon misplaatst is.
Tuurlijk, dat is nog afwachten.
Ik vind krassen op het scherm door een bijgeleverd dock al een behoorlijke fail trouwens.
Ik ook, maar kost altijd nog minder geld voor Nintendo om te fixen dan het debacle van MS met de 360, ze kunnen immers gewoon mensen wat zelfklevende stoffen tape sturen (ala zachte stuk van klittenband) en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
AppieNL schreef op zondag 5 maart 2017 @ 15:24:
Ik ook, maar kost altijd nog minder geld voor Nintendo om te fixen dan het debacle van MS met de 360, ze kunnen immers gewoon mensen wat zelfklevende stoffen tape sturen (ala zachte stuk van klittenband) en klaar.
Als daar een korreltje zand in komt dan heb je nog een veel groter probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
True, rubber tape dan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haroldso
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-08 16:20
Verwijderd schreef op zondag 5 maart 2017 @ 11:24:
Heeft iemand die Tempered Glass van BigBen? Was het makkelijk te installeren en valt het niet op? Heb een andere screen protector gehaald en bij die krijg ik duizend bubbels.
Ik heb die van Big Ben er ook op zitten en was heel makkelijk te plaatsen. Goed richten, los laten en de rest gaat vanzelf, geen bubbels etc. Wet natuurlijk eerst het scherm goed schoonmaken met eerst de natte- en dan de droge doek die wordt bijgeleverd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
Ik kon het wachten niet meer aan. Zojuist maar een bestelling geplaatst via Amazon, Switch grijs + Zelda, verwacht ze beide woensdag te ontvangen. Zelda heeft me uiteindelijk echt over de streep getrokken om het te kopen. Heb nooit een Zelda gespeeld, en heb nu (te)veel gameplay video's gezien en ik MOET het spelen. De Switch wilde ik al wel halen, maar pas eind van het jaar met games zoals Mario. Maar wat ik nu zie met Zelda, wil ik het zo snel mogelijk hebben haha.

Mocht het niet bevallen verkoop ik ze zo met weinig verlies (misschien zelfs winst als het zo schaars blijft in NL). Dat is althans mn smoes om het toch maar te halen nu haha. De Pro controller haal ik wel via Media Markt als ze ooit weer op voorraad komen.

Iemand nog goede ervaringen met een glazen screenprotector voor de Switch? Wil er eigenlijk al een hebben om direct erop te zetten. Edit: ik lees hierboven over de Big Ben, even checken!

Heb er zin in!

[ Voor 15% gewijzigd door ASNNetworks op 05-03-2017 16:16 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-09 21:37
Verwijderd schreef op zondag 5 maart 2017 @ 13:36:
[...]

MarioKart komt 28 april uit ;)
Volgens de facebook pagina van Mario Kart komt het al op 8 april uit. Blijkbaar weten ze het zelf niet of is de datum vervroegd. Zou ik ook niet erg vinden :)

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
  • Laatst online: 06-09 16:40
Die glazen screen protector van Bigben is waardeloos. Ding is zo statisch als de neten en binnen een seconde zat er stof op de plaklaag. Meteen in de prullenbak gesmeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riyaz
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 11-09 12:16
Mithrildor schreef op zondag 5 maart 2017 @ 17:28:
Die glazen screen protector van Bigben is waardeloos. Ding is zo statisch als de neten en binnen een seconde zat er stof op de plaklaag. Meteen in de prullenbak gesmeten.
Ik had geen problemen met mijn Bigben glazen screenprotector. Heb het in 1x ook netjes kunnen plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theebag
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03:50
Kort vraagje, hebben jullie ook een heel klein beetje speling (wanneer je tordeert) als de Joy-Cons vast zijn geklikt in de Switch of de Grip ?

[ Voor 3% gewijzigd door Theebag op 05-03-2017 17:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Garfrost
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
Theebag schreef op zondag 5 maart 2017 @ 17:51:
Kort vraagje, hebben jullie ook een heel klein beetje speling (wanneer je tordeert) als de Joy-Cons vast zijn geklikt in de Switch of de Grip ?
Ja, dit viel mij ook op. Het lijkt niet heel erg maar het kan mogelijk in de toekomst erger worden met slijtage.

Ook viel mij op dat de rechterkant van het scherm iets boven de casing uitsteekt bij mijn unit. Ik kan het terug erin duwen maar het komt langzaam weer omhoog. Niet heel storend, maar nu het mij opvalt kan ik het niet meer niet zien. |:(

Maar, weg van een paar kleine ergernissen en het benauwd zijn over het beschadigen van de plastic casing (er zit al een kras op van een kat welke er op stapte :( ) vind ik het wel een geweldige unit. :9~ Ben er eigenlijk heel blij mee.

[ Voor 16% gewijzigd door Garfrost op 05-03-2017 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:18
Gisteren even de demo van snipperclips gedaan met mijn vrouw. Was wel erg grappig, maar denk niet dat het een aankoop voor mij wordt.

Echter, hadden we giga problemen om die straps van de joycons af te krijgen. Knopje ingedrukt houden, wat niet werkte, dat palletje op unlock zetten, wat niet werkte. Beide tegelijk, Nope. Uiteindelijk in die stand en gewoon getrokken, toen ging die ineens los met een ruk. Durf ze haast niet meer te gebruiken. Ervaart iemand anders dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker Ventje schreef op zondag 5 maart 2017 @ 17:15:
[...]

Volgens de facebook pagina van Mario Kart komt het al op 8 april uit. Blijkbaar weten ze het zelf niet of is de datum vervroegd. Zou ik ook niet erg vinden :)
8 april is een zaterdag, lijkt me niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:57
Arunia schreef op zondag 5 maart 2017 @ 17:59:
Gisteren even de demo van snipperclips gedaan met mijn vrouw. Was wel erg grappig, maar denk niet dat het een aankoop voor mij wordt.

Echter, hadden we giga problemen om die straps van de joycons af te krijgen. Knopje ingedrukt houden, wat niet werkte, dat palletje op unlock zetten, wat niet werkte. Beide tegelijk, Nope. Uiteindelijk in die stand en gewoon getrokken, toen ging die ineens los met een ruk. Durf ze haast niet meer te gebruiken. Ervaart iemand anders dit ook?
Had er ook last van, na 1 of 2 keer met geweld, lijkt het makkelijker te gaan.

Je moet wel op de plusjes en minnetjes letten

[ Voor 3% gewijzigd door Prulleman op 05-03-2017 18:18 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online

Exact dezelfde ervaring. Doe ze er nooit meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innuendo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-06 09:00
Garfrost schreef op zondag 5 maart 2017 @ 17:54:
[...]

Ook viel mij op dat de rechterkant van het scherm iets boven de casing uitsteekt bij mijn unit. Ik kan het terug erin duwen maar het komt langzaam weer omhoog. Niet heel storend, maar nu het mij opvalt kan ik het niet meer niet zien. |:(
Is bij de mijne ook zo. Heb ook al zitten duwen, maar het helpt niet. Moet er wel echt heel goed naar kijken wil ik het zien; ik heb maar besloten om me er niet druk over te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 09:59
Ik zou graag nog een docking station willen aanschaffen? Waar kan ik deze vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:52
P-Nut schreef op zondag 5 maart 2017 @ 19:00:
Ik zou graag nog een docking station willen aanschaffen? Waar kan ik deze vinden?
Nog niet beschikbaar. Voor zover ik weet is de Amerikaanse Nintendo Store de enige die 'm los verkoopt op dit moment. Let op, er zit bij deze losse dock geen adapter of HDMI kabel bij (deze losse dock wordt verkocht als vervanging en is dus goedkoper dan 90 dollar).

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
En 16 euro verkloot aan die Big Ben tempered Glass protector. Dikke luchtbel midden in het scherm. Bij het eraf halen vol stof en hoekjes beschadigd. Feest. Ik haat die dingen zo.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman71
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-09 20:08
Koldur schreef op zondag 5 maart 2017 @ 12:10:
[...]

De framedrops zijn echt weinig voorkomend in docked mode, in handheld mode heb ik nog geen framedrop gezien. Ik heb de update toegepast. Het stoort gelukkig totaal niet.

Het feit dat het op vijf jaar oudere hardware is ontwikkeld zegt op zich niets, wel dat het een compleet andere architectuur betreft welke echt zo verschillend zijn. Daar zit het probleem in. Daarmee geef ik niet aan dat het niet uitmaakt, maar er is zeker wel een logische technische reden.
Maar de framedrops zijn echt zeer zeldzaam met de update in docked mode en dus in handheld mode afwezig. Geen punt gelukkig.

[...]

Het zou fijn zijn als je wat objectiever kijkt, het is zeer zeker niet allemaal gerushed. Er zijn een aantal dingen die zo lijken, ja, dat ben ik met je eens. De Switch zelf voelt zeer zeker niet als gerushed aan, een zeer degelijk apparaat met een erg mooi scherm wat ook nog eens erg vlot werkt (opstarten van OS, opstarten van spellen en reageren op user input, eShop start super snel).

De wezenlijke problemen zijn: Joy-cons werken niet bij iedereen goed, is dit een probleem wat bij sommige mensen te maken heeft met andere apparaten, of is het echt een hardware probleem bij die Joy-cons? Hoe dan ook, niet goed.
Is het softwarematig op te lossen? Dan valt het probleem mee. Is het hardwarematig een probleem, dan moeten we nog maar zien hoe Nintendo hierop reageert. Gelukkig ervaar ik het probleem niet, maar het probleem is echt, er zijn genoeg mensen die het wel ervaren.

Dan het dock, die kan het scherm bekrassen bij het in- en uithalen van de Switch. Dit vind ik echt dom, hebben ze dan niets geleerd van de 3DS problemen? Ik heb zelf de krassen nog niet gezien, maar wel een screen protector erop gedaan. Mij benieuwen hoe Nintendo reageert als veel mensen (30% of meer) dit probleem ervaren. Snap niet dat ze de geleiders niet van slick rubber hebben gemaakt...

De console zelf is dus echt prima en het OS misschien nog wel beter. Voelt erg solide aan allemaal. Ja, er missen wat functionaliteiten, maar die zijn allemaal secundair aan wat het apparaat moet bieden, gamen! Kortom, het is niet allemaal gerushed, het gaat om twee dingen die niet iedereen ervaart.
Is bij de PS3/4, 3DS, Wii U, XB1 en Xbox 360 niet anders geweest helaas.
Objectiever kijken ? Hoe objectief moet je zijn als je alleen hier al leest mbt de diverse issues.

Joycons die issues hebben, wifi ontvangst die niet overal top is, scratch issues en dan ook nog die strips die er moeizaam vanaf gaan.

Las ook van mensen met blue en Orange screens of death en hun switch dus gewoon dood is.

Nee, ik denk dat ge-rushed niet overdreven is en anders ten minste slecht getest.
Kijk ook eens naar die geweldige vriend code, ook een recycled systeem waar maar weinig mensen blij mee zijn.

Dat andere releases net zo waren is onzin. Kan me geen console herinneren met zoveel issues binnen 48 uur.
Daarbij wat maakt het uit wat anderen wel of niet hadden, je wilt in 2017 gewoon fatsoenlijk gamen zonder gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman71
P-Nut schreef op zondag 5 maart 2017 @ 19:00:
Wacht daar mee. Best kans dat er een verbeterde versie komt die het kras issue tegen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:24

Jep zelfde ervaring hier, kreeg ze er amper vanaf, laat staan dat kinderen dit zouden moeten doen..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexR
  • Laatst online: 08-06 09:28
Ik weet nog ff niet hoe je mensen uitnodigd, maar mijn Switch Friendcode is: SW-7202-6669-0800
(Ik heb nml geen "echte vrienden"... :-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexR
  • Laatst online: 08-06 09:28
Gynnad schreef op zondag 5 maart 2017 @ 19:42:
[...]

Jep zelfde ervaring hier, kreeg ze er amper vanaf, laat staan dat kinderen dit zouden moeten doen..
Hier ook.... dacht dat t aan mij lag...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05:13
AlexR schreef op zondag 5 maart 2017 @ 19:44:
Ik weet nog ff niet hoe je mensen uitnodigd, maar mijn Switch Friendcode is: SW-7202-6669-0800
(Ik heb nml geen "echte vrienden"... :-) )
1: Je kan je aanmelden op dezesite. Daar kan je ook de andere mensen zien.
2: Als je linksboven op jouw gebruiker klikt, kan je in dit scherm vrienden toevoegen. De 3e optie is via een friendcode.

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
Bomberman71 schreef op zondag 5 maart 2017 @ 19:38:
[...]

Wacht daar mee. Best kans dat er een verbeterde versie komt die het kras issue tegen gaat.
Krassen? :/ ... Dan maar snel beschermvolie erop. Wat ruk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-09 10:20

Sorbo

Uw hulp in huis!

Prulleman schreef op zondag 5 maart 2017 @ 18:12:
[...]

Had er ook last van, na 1 of 2 keer met geweld, lijkt het makkelijker te gaan.

Je moet wel op de plusjes en minnetjes letten
Hier dezelfde issue, ging erg lastig.

Ik heb mijn switch op dit moment niet bij de hand, maar staan er niet zowel een + en - op de grips, aan de voor en achterkant? Ze zijn volgens mij namelijk identiek, er is voor zover ik kan zien geen rechter of linker grip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05:13
Sorbo schreef op zondag 5 maart 2017 @ 19:45:
[...]

Hier dezelfde issue, ging erg lastig.

Ik heb mijn switch op dit moment niet bij de hand, maar staan er niet zowel een + en - op de grips, aan de voor en achterkant? Ze zijn volgens mij namelijk identiek, er is voor zover ik kan zien geen rechter of linker grip?
Volgens mij zijn het dezelfde grips. Als je ze van boven naar beneden op de Joy-Con slide, dan zitten ze altijd goed.

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:00
Phusebox schreef op zondag 5 maart 2017 @ 19:33:
En 16 euro verkloot aan die Big Ben tempered Glass protector. Dikke luchtbel midden in het scherm. Bij het eraf halen vol stof en hoekjes beschadigd. Feest. Ik haat die dingen zo.
Als je wat breed tape hebt kun je daarmee prima het stof van de lijmlaag afhalen en opnieuw proberen ;)

Misschien wat meer rust met een volgende keer aanbrengen? Bij mij ging het uitstekend, achteraf nog wat stofjes met plakband eronder vandaan gehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Mar.tin schreef op zondag 5 maart 2017 @ 19:51:
[...]

Als je wat breed tape hebt kun je daarmee prima het stof van de lijmlaag afhalen en opnieuw proberen ;)

Misschien wat meer rust met een volgende keer aanbrengen? Bij mij ging het uitstekend, achteraf nog wat stofjes met plakband eronder vandaan gehaald
Ik heb alle rust ervoor genomen. Scherm minutieus gereinigd en alles netjes op de juiste plek voorzichtig aangebracht. De luchtbel in het midden komt steeds op exact dezelfde plaats terug. Inmiddels is de screen protector helemaal verkloot door het eraf halen steeds. Crap zooi. Bijna met mijn switch gaan gooien ervan.

Pffff bloeddruk van hier tot in Japan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman71
P-Nut schreef op zondag 5 maart 2017 @ 19:45:
[...]

Krassen? :/ ... Dan maar snel beschermvolie erop. Wat ruk
Ja een folie of tempered glass erop plakken en dus naar de fout toe corrigeren ... idd ruk !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:00
Phusebox schreef op zondag 5 maart 2017 @ 19:54:
[...]

Ik heb alle rust ervoor genomen. Scherm minutieus gereinigd en alles netjes op de juiste plek voorzichtig aangebracht. De luchtbel in het midden komt steeds op exact dezelfde plaats terug. Inmiddels is de screen protector helemaal verkloot door het eraf halen steeds. Crap zooi. Bijna met mijn switch gaan gooien ervan.

Pffff bloeddruk van hier tot in Japan.
Hmm :( Dan is misschien de protector niet goed, omruilen voor een andere? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Mar.tin schreef op zondag 5 maart 2017 @ 20:10:
[...]

Hmm :( Dan is misschien de protector niet goed, omruilen voor een andere? :)
Alsof ik een nieuwe ga krijgen. En nee ga niet nog eens 16 euro uitgeven. Dan maar krassen op het scherm.

Als ik 30 euro kon betalen inclusief installatie ergens deed ik het graag.

[ Voor 11% gewijzigd door Phusebox op 05-03-2017 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrozenPepper
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-08 21:22
Ik vermoed dat the trilfunctie van mijn rechtse joycon het niet doet. Tijdens Zelda voel ik enkel trillingen in de linkse joycon, en ook wanneer ik in het systeemmenu "vibrations" in- en uitschakel voel ik enkel de linkse joycon trillen wanneer ze van de switch losgekoppeld zijn. Ik neem aan dat ze dan beiden zouden moeten trillen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-09 14:22
Bomberman71 schreef op zondag 5 maart 2017 @ 19:36:
[...]

Objectiever kijken ? Hoe objectief moet je zijn als je alleen hier al leest mbt de diverse issues.

Joycons die issues hebben, wifi ontvangst die niet overal top is, scratch issues en dan ook nog die strips die er moeizaam vanaf gaan.

Las ook van mensen met blue en Orange screens of death en hun switch dus gewoon dood is.

Nee, ik denk dat ge-rushed niet overdreven is en anders ten minste slecht getest.
Kijk ook eens naar die geweldige vriend code, ook een recycled systeem waar maar weinig mensen blij mee zijn.

Dat andere releases net zo waren is onzin. Kan me geen console herinneren met zoveel issues binnen 48 uur.
Daarbij wat maakt het uit wat anderen wel of niet hadden, je wilt in 2017 gewoon fatsoenlijk gamen zonder gedoe.
Ja, ik blijf erbij dat jij er echt niet objectief naar kijkt. De krassen blijken erg mee te vallen, zijn wel geteld twee gevallen van bekend en wie zegt dat het in die gevallen komt door de dock. Hier heb ik van niemand nog zoiets gelezen.

Die straps Gaan wat stug eraf, nou nou, wat een gerushed probleem. WiFi problemen zijn er niet echt hoor.
Een paar voorbeelden van defecte units komt altijd voor, die vastlopers. Er zijn een aantal miljoen van die dingen verkocht, komt daar altijd wat van defecten voor bij een klein aantal units

Hoe doet jou Switch het trouwens? Of heb je die niet en neem je alle problemen van anderen als voorbeeld? Niet de juiste wijze van oordelen. Ik vraag me ook af met welk doel je hier komt klaagposten. Je hebt het apparaat volgens mij niet eens...

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 17:17
Phusebox schreef op zondag 5 maart 2017 @ 20:13:
[...]

Alsof ik een nieuwe ga krijgen. En nee ga niet nog eens 16 euro uitgeven. Dan maar krassen op het scherm.

Media Markt biedt die service voor telefoons aan. Dus waarom niet voor de Switch? Ik zou eens informeren.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Phusebox schreef op zondag 5 maart 2017 @ 19:33:
Mithrildor schreef op zondag 5 maart 2017 @ 17:28:
Gratis tip: Screen Protectors altijd plakken in de badkamer.
Even een paar minuutjes de douche op de hoogste stand zodat er wat "stoom" staat. Dan plak je stofloos elke protector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Donstil schreef op zondag 5 maart 2017 @ 14:27:
[...]

Dat bedoelde ik ook dat het dus met de launch consoles gebeurde maar niet tijdens de launch, achteraf gezien verkeerd verwoord dus |:(
Phusebox schreef op zondag 5 maart 2017 @ 20:33:
[...]

Ik had geen stof eronder alleen een vlekje/luchtbel in het midden die telkens op exact dezelfde plek zat.

Ach ja, ik gok het er dan maar op dat de berichten over bekraste schermen zwaar overdreven zijn.
Meestal het geval, mensen zoeken naar problemen en doen dat soms tot het uitterste (of ze gaan onzin beweren, maar wat verwacht je in de comments sections op YouTube)

Ik heb zelf nooit problemen gehad met screen protectors, enige probleem is die ik vaak had is stof maar ook dat los ik zo op.

Screen protectors gebruik ik juist vanwege de DS, toen ik achterkwam hoe enorm veel krassen de onderste scherm had na een tijd was ik daar alles behalve blijk mee, hetzelfde probleem heet de PS Vita waar de voorkant bijna niet de bekrassen is maar de achterkant een kras magneet is.

Zie het op deze manier, wil je het risico nemen dat je gloednieuwe apparaat straks krassen heeft? Met de originele 3DS had je een euvel dat de onderste scherm de bovenste bij dichtklappen beschadigde, mensen vonden het op ten duur overdreven maar ik heb genoeg 3DS systemen gezien met dat probleem.

[ Voor 63% gewijzigd door Mizgala28 op 05-03-2017 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Donstil schreef op zondag 5 maart 2017 @ 20:26:
[...]

[...]

Gratis tip: Screen Protectors altijd plakken in de badkamer.
Even een paar minuutjes de douche op de hoogste stand zodat er wat "stoom" staat. Dan plak je stofloos elke protector.
Ik had geen stof eronder alleen een vlekje/luchtbel in het midden die telkens op exact dezelfde plek zat.

Ach ja, ik gok het er dan maar op dat de berichten over bekraste schermen zwaar overdreven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Phusebox schreef op zondag 5 maart 2017 @ 20:33:
[...]

Luchtbelletjes eronder zijn vrijwel altijd de schuld van kleine stofjes of "dingetjes" onder het scherm.

On dingen zijn het. Ik ben blij dat het glas op smartphones tegenwoordig van het niveau is dat het niet meer nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Donstil schreef op zondag 5 maart 2017 @ 20:35:
[...]

Luchtbelletjes eronder zijn vrijwel altijd de schuld van kleine stofjes of "dingetjes" onder het scherm.

On dingen zijn het. Ik ben blij dat het glas op smartphones tegenwoordig van het niveau is dat het niet meer nodig is.
Ja ik ben er ook jaren geleden van afgestapt. Maar ja als de switch geen gorilla glass, of überhaupt glass heeft als toplaag dan wordt het echt een scratch fest.

Weet ook dat stof een luchtbel kan veroorzaken en hoe dat eruit ziet maar dit is een raar vaag plekje. En na 5 x reinigen op exact dezelfde plek en de rest brandschoon? Lijkt me sterk. Gewoon een prut product dus.

Had ik hem nu maar op Amazon gekocht. Die doen nooit moeilijk.

[ Voor 21% gewijzigd door Phusebox op 05-03-2017 20:38 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• P-Nut
Ik krijg hartkloppingen van dat plakfolie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Phusebox schreef op zondag 5 maart 2017 @ 20:36:
[...]

Ja ik ben er ook jaren geleden van afgestapt. Maar ja als de switch geen gorilla glass, of überhaupt glass heeft als toplaag dan wordt het echt een scratch fest.
Van de drop tests op YouTube lijkt de Switch scherm gewoon van een soort van plastic te zijn, de schade die het scherm had na het meerdere keren laten vallen leek op schade die een plastic scherm zou krijgen, ook toen ze het scherm met sleutels gingen krassen kwamen de krassen er vrij makkelijk erop, nou zal dat bij normaal gebruik niet zomaar voorkomen maar het bewijst alleen nog meer dat het helaas geen glas is.

Ik gebruik wel een screenprotector op mijn telefoon, die dingen blijven nog steeds te krasgevoelig in mijn ogen.

[ Voor 15% gewijzigd door Mizgala28 op 05-03-2017 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Phusebox schreef op zondag 5 maart 2017 @ 20:36:
Ja jammer. Domme besparing voor een product wat bedoeld is om mee te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman71
Mizgala28 schreef op zondag 5 maart 2017 @ 20:40:
[...]

Van de drop tests op YouTube lijkt de Switch scherm gewoon van een soort van plastic te zijn, de schade die het scherm had na het meerdere keren laten vallen leek op schade die een plastic scherm zou krijgen, ook toen ze het scherm met sleutels gingen krassen kwamen de krassen er vrij makkelijk erop, nou zal dat bij normaal gebruik niet zomaar voorkomen maar het bewijst alleen nog meer dat het helaas geen glas is.

Ik gebruik wel een screenprotector op mijn telefoon, die dingen blijven nog steeds te krasgevoelig in mijn ogen.
Heb niet de illusie dat Gorilla glas dat niet heeft. Krasvast, ja tot een zekere hoogte.
Maar met vallen en wat pech (dus net verkeerd vallen) en zelfs het nieuwste Gorilla glas en aanverwante producten zien er niet meer uit. Of het nu om de nieuwste IPhone 7 gaat of een moderne Galaxy, ze gaan allemaal stuk met wat pech.
En dat van een veel minder hoge val dan in tests maar gewoon met wat pech en verkeerd vallen (op de rand meestal).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msnguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-01 11:25
Ik heb op dit moment nog ontzettend veel plezier van mijn N3DS XL, maar zit wel te twijfelen om een "tweede batch" Switch te kopen. Ik hoop wel dat er snel een manier komt om de Homebrew Launcher te installeren op de Switch, want het gemis van een browser, Youtube (wat de 3DS wel heeft) en Netflix (wat ik via de Homebrew Launcher op mijn N3DS heb) vind ik erg jammer.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Ik mag toch hopen dat er nooit een homebrew launcher voor de Switch komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-09 21:37
Heb net mijn Bigben protector aangebracht en dat ging vrij makkelijk. Heb wel na het aanbrengen nog twee keer een hoekje moeten lichten om met de bijgeleverde sticker een stofje weg te halen.
Ik heb met een stukje kunststof bij het aanbrengen meteen de lucht weggehaald zodat toen de protector helemaal horizontaal op de Switch lag ik enkel het laatste stukje nog luchtvrij moest maken.

Het blijft een pokkenwerk maar het is mij gelukkig redelijk probleemloos gelukt.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelproust
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12-04 01:41
Die screen protectors geven me meer stress dan een eventueel krasje... als er iets niet juist is met die protectors dan blijf je er maar naar kijken, hoe klein ook. Ja iPhone en 2DS, I'm talking to you!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:57
Tegen eerdere berichten van mezelf in, merk ik toch ook duidelijk issues met de linker joy cons. Moet echt moeite doen om een plekje tussen de rest van mijn spullen te vinden waar het nog een beetje werkt.
Wat ook gek is, de bijgeleverde blauwe linker doet het beter dan de rode linker uit de snipper bundel. Daar zit echt een flink verschil in. De rode verliest sneller en vaker compleet de verbinding, waarna je echt van de bank moet om dichterbij weer te synchroniseren. Als ze het niet software matig kunnen oplossen zie ik nog een grote omruil actie aankomen

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 14:51
Ik heb nu een paar keer gehad dat de linker even een beetje raar deed en Link bleef lopen terwijl ik niets deed. Als ik rechtop ga zitten zonder m'n benen ervoor dan verbindt ie wel weer goed. Hoop inderdaad dat het wel softwarematig is, anders is het wel heel erg triest.

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ls789
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20:04
hoe vinden jullie de pro controller? Ik vond hem heel robuust ogen en knoppen etc ook erg stevig :) merk alleen wel dat de vibratie in de controller erg laag is.. als een deur sluit in zo een dungeon (zelda) voel ik heel licht een trilling.. is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik ben over algemeen wel tevreden over de switch maar heb een paar punten die ik niet begrijp:

- geen lock mogelijk, zelfs een statische console kun je beschermen met een wachtwoord.
- geen usb-c naar hdmi kabel mogelijk, dus ja portable is leuk maar kan niet even snel ergens anders hem aan het scherm hangen en op dat mini scherm kijken met vier man is niet echt te doen
- plastic scherm
- geen analoge triggers. Why Nintendo why? Dat sluit meteen elke mogelijkheid voor een fatsoenlijke racegame uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ls789 schreef op zondag 5 maart 2017 @ 21:24:
hoe vinden jullie de pro controller? Ik vond hem heel robuust ogen en knoppen etc ook erg stevig :) merk alleen wel dat de vibratie in de controller erg laag is.. als een deur sluit in zo een dungeon (zelda) voel ik heel licht een trilling.. is dit normaal?
Ik hoop eigenlijk nog op support voor de Wii U pro controller..... tegen beter weten in denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 5 maart 2017 @ 21:39:
[...]

Ik hoop eigenlijk nog op support voor de Wii U pro controller..... tegen beter weten in denk ik.
De Wii U Pro Controller mist motion controls, HD Rumble en NFC voor Amiibo. De kans is klein dat ze die ooit gaan ondersteunen.
ls789 schreef op zondag 5 maart 2017 @ 21:24:
De "gewone" rumble is een stuk minder voelbaar dan HD Rumble, dat komt door de techniek die gebruikt is. In een spel met HD Rumble (Fast RMX bv) is het heel goed merkbaar.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2017 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tipex
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
Ik had zelf ook wat moeite met de straps van de joycons tot ik er net achter kwam dat er ook nog een schakelaartje zit waar het touwtje vastzit aan de joycons om de strap te locken. Dat was me dus totaal niet opgevallen, het gaat met het slotje eraf nog steeds niet heel soepel maar wel gemakkelijker.

Nintendo Friend Code: SW-2156-2589-6793

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petermetroid
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 29-08 21:10
Ik heb ook dat de Linker joycon en heel soms de rechter hun signaal verliezen. Hierdoor ben ik al in een ravijn gevallen in Zelda BOTW. Ben benieuwd of Nintendo er iets mee gaat doen met dit probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tipex
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
Phusebox schreef op zondag 5 maart 2017 @ 20:13:
[...]

Bij MM hebben ze voor 5 euro een screenprotector service, mosschien is dat iets.

Nintendo Friend Code: SW-2156-2589-6793

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcheese
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 11:25
petermetroid schreef op zondag 5 maart 2017 @ 21:45:
Ik heb ook dat de Linker joycon en heel soms de rechter hun signaal verliezen. Hierdoor ben ik al in een ravijn gevallen in Zelda BOTW. Ben benieuwd of Nintendo er iets mee gaat doen met dit probleem.
Afgezien van wat standaard troubleshooting denk ik t voorlopig niet:
https://nl.hardware.info/...r-draadloze-interferentie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
remcheese schreef op zondag 5 maart 2017 @ 22:10:
[...]

Afgezien van wat standaard troubleshooting denk ik t voorlopig niet:
https://nl.hardware.info/...r-draadloze-interferentie
Haha "Kop in het zand" oplossing van Nintendo.
Heel je huis vol draadloze apparaten, nooit problemen.

Komt er een nieuwe Handheld en dan ligt het ineens aan de rest 8)7 .

Nou doe al het metaal thuis, je aquarium en het draadloze internet maar weg. Want de switch is in the house.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:59
Het is eigenlijk wel echt suf dat je de switch niet met een kabeltje aan kan sluiten op een tv. Hoe tof zou het zijn om echt alleen de switch mee te nemen en Mario kart zou bij vrienden op de tv te toveren. Hopen dat het signaaltje dat de switch geeft om sneller te gaan werken en HDMI uit te zenden ook geïmplementeerd kan worden ineen chinees kabeltje!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• perentaart
  • Laatst online: 12-05-2024
Ik wil steeds zeggen 'typisch Nintendo'. Ben al sinds de NES fan, maar ze blijven maar Fischer-Price kwaliteit afleveren.

Het gaat nooit eens een keer high end of een nette appliance worden, het blijft speelgoed, in tegenstelling tot wat de concurrentie doet.

Ik geniet intens van de Switch, maar te gek voor woorden dat ik zo bang ben om hem uit de dock te halen zonder screenprotector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Laatst online: 21:15
Donstil schreef op zondag 5 maart 2017 @ 22:14:
[...]

Haha "Kop in het zand" oplossing van Nintendo.
Heel je huis vol draadloze apparaten, nooit problemen.

Komt er een nieuwe Handheld en dan ligt het ineens aan de rest 8)7 .

Nou doe al het metaal thuis, je aquarium en het draadloze internet maar weg. Want de switch is in the house.
Heb je m al uit de doos? :P

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
perentaart schreef op zondag 5 maart 2017 @ 22:18:
Ik wil steeds zeggen 'typisch Nintendo'. Ben al sinds de NES fan, maar ze blijven maar Fischer-Price kwaliteit afleveren.

Het gaat nooit eens een keer high end of een nette appliance worden, het blijft speelgoed, in tegenstelling tot wat de concurrentie doet.

Ik geniet intens van de Switch, maar te gek voor woorden dat ik zo bang ben om hem uit de dock te halen zonder screenprotector.
Ik denk bij dit soort producten altijd alleen maar: het is een gebruiksproduct. Krasje lijkt me stuk minder vervelend dan altijd bang zijn om te gebruiken. Bovendien lijkt me het scherm makkelijk te vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
perentaart schreef op zondag 5 maart 2017 @ 22:18:
Ligt meer aan jou dan aan Nintendo denk ik :+

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perentaart
  • Laatst online: 12-05-2024
Seroczynski schreef op zondag 5 maart 2017 @ 22:23:
[...]

Ligt meer aan jou dan aan Nintendo denk ik :+
Wellicht. Maar als ik hier lees dat iemand een krasje heeft nadat de kat er over heen liep...

in het scherm is een kras echt vervelend, licht gaat er anders door heen, pixelige regenbogen etc.

Maar goed. Voor 300 mag je niet verwachten wat we inmiddels wel van onze telefoons verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Mijn telefoon was 1000€

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
Ja dat is wat men ook vergeet.

Ik had ook liever een oled scherm gehad etc. Misschien komen ze net als Sony en Microsoft nog met een Switch Pro die dan een paar honderd euro meer kost.

Eerlijk is eerlijk, ik zou er best 500 a 600 voor betaald hebben als ze dan wel alles premium kwaliteit hadden gemaakt.

[ Voor 22% gewijzigd door Phusebox op 05-03-2017 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op zondag 5 maart 2017 @ 22:30:
[...]

Ik had ook liever een oled scherm gehad etc. Misschien komen ze net als Sony en Microsoft nog met een Switch Pro die dan een paar honderd euro meer kost.

Eerlijk is eerlijk, ik zou er best 500 a 600 voor betaald hebben als ze dan wel alles premium kwaliteit hadden gemaakt.
Jij ja. Mar geen ouder gaat dat uitgeven om een Switch voor hun kinderen te kopen. Zo gooi je dus direct de doelgroep < 12 jaar uit de deur. En dat is een luxe die Nintendo niet heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
[...]

Ik had ook liever een oled scherm gehad etc. Misschien komen ze net als Sony en Microsoft nog met een Switch Pro. ;)
Precies. Als je ziet wat je allemaal krijgt voor 309,- kan je gewoon niet teveel verwachten. Het is gewoon een moderne handheld met een aantal extras.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04:13
Phusebox schreef op zondag 5 maart 2017 @ 21:29:
Ik ben over algemeen wel tevreden over de switch maar heb een paar punten die ik niet begrijp:

- geen lock mogelijk, zelfs een statische console kun je beschermen met een wachtwoord.
- geen usb-c naar hdmi kabel mogelijk, dus ja portable is leuk maar kan niet even snel ergens anders hem aan het scherm hangen en op dat mini scherm kijken met vier man is niet echt te doen
- plastic scherm
- geen analoge triggers. Why Nintendo why? Dat sluit meteen elke mogelijkheid voor een fatsoenlijke racegame uit.
Denk dat ze niet voor USB-c naar HDMI kiezen omdat je dan 720p op een groot scherm krijgt wat er nog minder uit ziet dan wat je met de dock kan bereiken.

En zoals ik gisteren iemand op YouTube hoorde zeggen : " Nintendo is net als een kamer met LEGO. Eerst denk je Oh leuk LEGO, maar om de zoveel stappen trap je op een LEGOblokje :+

Het blijft een eigenwijs bedrijf met eigenzinnige ideeën. Wat ze ook weer leuk maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Wat is Fast RMX een meesterlijk spel trouwens :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ls789
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20:04
matthijst schreef op zondag 5 maart 2017 @ 22:42:
Wat is Fast RMX een meesterlijk spel trouwens :D
beetje wipeout/fzero achtig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Welke case gebruiken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
matthijst schreef op zondag 5 maart 2017 @ 22:21:
[...]

Heb je m al uit de doos? :P
Nou ik durf niet. Ik heb wat draadloze signalen hier.

Maar zonder gein. Ik heb ze verkocht en eentje uit de doos gehaald. Als handheld geloof ik er wel in al vind ik de controlletjes wel erg op Azië gepositioneerd. Erg klein allemaal.

Het hele product heeft geen premium feel en dat is toch wel een beetje jammer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
[...]

Maar glas IPV plastig gebruiken en aluminium IPV plastic had toch best wel gemogen. Voor 349,- in de markt had dan alsnog wel gekund.

Als je ziet wat tablets en smartphones kosten in productie dan schatten ze de Switch tussen de $100 en $125. $5 productie erbij en je hebt glas en aluminium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchKel
  • Laatst online: 12-09 13:00
Donstil schreef op zondag 5 maart 2017 @ 22:55:
[...]

Maar glas IPV plastig gebruiken en aluminium IPV plastic had toch best wel gemogen. Voor 349,- in de markt had dan alsnog wel gekund.

Als je ziet wat tablets en smartphones kosten in productie dan schatten ze de Switch tussen de $100 en $125. $5 productie erbij en je hebt glas en aluminium.
Je vergeet de grootste kostenpost: software ontwikkeling en hardware ontwerp

Dat is bij een telefoon met android een fractie van de prijs.

Don't drive faster than your guardian angel can fly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Donstil schreef op zondag 5 maart 2017 @ 22:51:
Als handheld geloof ik er wel in al vind ik de controlletjes wel erg op Azië gepositioneerd. Erg klein allemaal.
Het hele product heeft geen premium feel en dat is toch wel een beetje jammer.
Gebruik hem ook alleen als handheld. Dock wel even aangesloten, maar heb de Switch juist gekocht om tijdens het TV kijken te kunnen gamen. Met alle series die tegenwoordig te kijken zijn kom ik er op de PS4/XB nooit aan toe :D

Nintendo voelt/oogt meestal niet heel premium toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
ls789 schreef op zondag 5 maart 2017 @ 22:45:
[...]

beetje wipeout/fzero achtig?
Lang geleden dat ik die gespeeld heb, maar ja voor mij wel (misschien dat een Wipeout/F-Zero purist er iets over kan zeggen).

Het is hard racen, 30 verschillende banen geloof ik, 15 voertuigen. En dan 3 moeilijkheidsniveaus.
Online multiplayer mogelijk.
Time trial schijnt in een update te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Heeft een van jullie al een game digitaal gekocht voor de Switch? Kan ik met creditcard in de Nederlandse eShop gewoon de nieuwe Zelda halen?

Krijg begin deze week m'n switch binnen en hoop niet dat ik alleen de fysieke winkels moet afspeuren voor nog een kopietje. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 12:20
Zelda kost 70 euro in de eshop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romius
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 13:45
giantgiantus schreef op zondag 5 maart 2017 @ 22:37:
[...]

Precies. Als je ziet wat je allemaal krijgt voor 309,- kan je gewoon niet teveel verwachten. Het is gewoon een moderne handheld met een aantal extras.
Mwah, een Nvidia Shield tablet van 199 euro had ook een prima full hd scherm waar ik geen krasje op heb gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
Blaim schreef op zondag 5 maart 2017 @ 23:02:
Heeft een van jullie al een game digitaal gekocht voor de Switch? Kan ik met creditcard in de Nederlandse eShop gewoon de nieuwe Zelda halen?

Krijg begin deze week m'n switch binnen en hoop niet dat ik alleen de fysieke winkels moet afspeuren voor nog een kopietje. :'(
Beter koop je Zelda niet digitaal. Momenteel grootste game beschikbaar. Dan is je onboard opslag bijna vol :p
Pagina: 1 ... 7 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is een [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen -topic.
Er is een Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic", discussie over prijzen en bestellingen hoort daar thuis.

Er is ook een Super Mario Odyssey topic!