Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 64 ... 126 Laatste
Acties:
  • 615.703 views

• lorddrune
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-11 12:32

lorddrune

Thick as a Brick

Heeft iemand al Shantae al geprobeerd? Is dit spel een beetje aan te raden? Ik heb vroeger nooit Shantae voor de GB kunnen vinden, deze was geloof ik best zeldzaam.

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:59
Als BG&E2 de Snowdrop engine gaat gebruiken, dan hoeven ze die engine in ieder geval niet meer te porten naar de Switch. ;)

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-11 18:02

Edmin

Crew Council

get on my horse!

lorddrune schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 09:21:
Heeft iemand al Shantae al geprobeerd? Is dit spel een beetje aan te raden? Ik heb vroeger nooit Shantae voor de GB kunnen vinden, deze was geloof ik best zeldzaam.
Ik heb hem gekocht. Best een leuke platformer. Zit prima in elkaar, tempo van de game is goed. Voor 16 euro vind ik het een leuke game.

• lorddrune
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-11 12:32

lorddrune

Thick as a Brick

Edmin schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 09:24:
[...]

Ik heb hem gekocht. Best een leuke platformer. Zit prima in elkaar, tempo van de game is goed. Voor 16 euro vind ik het een leuke game.
Thanks voor de reply! Ik denk dat ik hem dit weekend ga aanschaffen.

• marcelproust
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12-04 01:41
lorddrune schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 09:21:
Is wel leuk, speel hem zelf al enkele dagen op de Wii U. (Switch is zelfde versie dacht ik te menen).

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:21
Ik zat net eens te denken. Nintendo heeft een erg leuke soundtrack voor Super Mario Odyssey met Pauline and the New Donk Players - One-Up Girl (Let's Do The Odyssey).
Check de artiestnaam. Pauline. Check nu dit:
Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/f/fd/Donkey_Kong_Gameplay.png

Het meisje bovenin, welke Donkey Kong, gekidnapt heeft, heet ook Pauline.

Toeval?? Ik denk dat hier meer achter zit. Zouden we Donkey Kong kunnen tegenkomen in Super Mario Odyssey? Tijdens een Treehouse was er al te zien dat Mario een bouwvakker's outfit kan dragen. Toeval? Ik denk het niet. Het beroep van Mario voordat ie loodgieter werd was namelijk timmerman.

Ik denk dat er meer achter moet zitten.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Verwijderd

@Zerora Het is geen geheim dat heel New Donk City gebaseerd is op Donkey Kong ;)

• RayNbow
@Zerora, hier is een oude screencap van New Donk City:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/8tGAhsQ.png

Valt je iets op aan de roodgekleurde constructiebalken? ;)

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17:04

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17:04
Evernote schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 23:41:
Oeps.. foutje bij Nedgame. Als je Mario + Rabbids CE wil kun je hier lekker van profiteren.

https://www.nedgame.nl/ni...ctors-edition/4788342022/
Product is inmiddels al weg, geen idee wat de prijs was?

• Buddha_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13:30
iets van 56,- bij Nedgame

PSN: IXI_BUDDHA_IXI

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:13
Ging over de Collector's Edition, niet de normale variant.

Edit: Zoals Thomas zegt, was die 56. Ik had niet goed gelezen. :X Het ging er natuurlijk om dat de prijs niet klopte op de website... |:(

[ Voor 26% gewijzigd door Xerox op 16-06-2017 11:32 ]

PSN: Redrafted

• marcelproust
Ik voel me heel tempted om ARMS alsnog aan te schaffen, anderzijds binnen een maand ligt Splatoon er al... en één van die twee zal dan stof liggen te verzamelen. 😕

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
56 euro was de CE. Ik heb een pre-order staan maar weet niet of ik 'm mee kreeg voor dat bedrag. Heb voor ophalen en dan betalen gekozen. Niks gehoord nog maar wel een bevestiging.

Verder, Arms bevalt wel goed. Blijf worstelen met de controls maar dat zal wennen zijn, in ieder geval is ranked online heel spannend, elke keer kantje boord winnen of verliezen :p.

[ Voor 63% gewijzigd door Thomas op 16-06-2017 11:32 ]

• yvdb
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 17:15
Hebben mensen ook dat zelfs al hou je de joycons tegen de switch aan in de dock dat ze niet geconnect blijven??

Steeds als ik hem erin plaats en ga zitten moet ik connecten wat ie doet maar druk ik op A dan verliezen ze de verbinding instant.

Verwijderd

@Verwijderd Dat komt omdat wanneer de Switch docked is je de Joy-Con niet kan gebruiken als die aan het systeem aangesloten zitten.

• yvdb
Verwijderd schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 12:01:
@Verwijderd Dat komt omdat wanneer de Switch docked is je de Joy-Con niet kan gebruiken als die aan het systeem aangesloten zitten.
Haha sorry ik was niet duidelijk denk ik, als ik ze in de controller schuif gebeurt het en helaas linker en rechter.

• RabNL
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 29-12-2020
Zerora schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 22:29:
Nog een mooie game die naar de Switch komt. Unruly Heroes.

[video]
Nice!! _/-\o_

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
yvdb schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 12:05:
[...]

Haha sorry ik was niet duidelijk denk ik, als ik ze in de controller schuif gebeurt het en helaas linker en rechter.
Als je de Switch zonder dock gebruikt met de Joycons vast, dan werken in de 'vast' modus. Zodra je je Switch dockt gaat de 'vast' modus uit, dus je Switch heeft op dat moment geen controllers. Zodra je een knop op de Joycon indrukt gaat ie draadloos verbinding zoeken met je Switch in 'los' modus. Dat duurt een seconde ofzo.

Hij verliest de verbinding dus niet, want er is nog geen verbinding geweest.

• yvdb
BlackMage schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 12:39:
[...]

Als je de Switch zonder dock gebruikt met de Joycons vast, dan werken in de 'vast' modus. Zodra je je Switch dockt gaat de 'vast' modus uit, dus je Switch heeft op dat moment geen controllers. Zodra je een knop op de Joycon indrukt gaat ie draadloos verbinding zoeken met je Switch in 'los' modus. Dat duurt een seconde ofzo.

Hij verliest de verbinding dus niet, want er is nog geen verbinding geweest.
Zodra hij verbonden was kort daarop verliest hij de verbinding. maar net even de console opnieuw opgestart en ze doen het ineens weer.

• Sokkeh
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-11 15:36
Mario + rabbits nu wel besteld! ze zijn weer op voorraad bij de ubisoft store met 20% korting als je 100 punten inleverd. ben zeer benieuwd naar dit spel!

• Thomas
  • Niet online
Nedgame heeft de M+Rabbids CE order geannuleerd.

• DevWouter
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 18:06

DevWouter

Creator of Todo2d.com

Thomas schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 11:27:
Verder, Arms bevalt wel goed. Blijf worstelen met de controls maar dat zal wennen zijn, in ieder geval is ranked online heel spannend, elke keer kantje boord winnen of verliezen :p.
Yup, tijdens de laatste test kwam ik pas er na achter dat bij Arms het bewegen een stuk belangrijker is dan het goed kunnen slaan. Pas toen ik goed bewegen onder de knie kreeg begon ik potjes te winnen.

Een van de beste wedstrijd was tegen een zeer sterke tegenstander. Voor de kijker was het saaie wedstrijd want er ging soms 5 seconden voorbij waarbij we ons alleen verplaatste naar een goeie plek (het was dat level met die trappen).

Uiteindelijk heb ik die wedstrijd verloren omdat in de laatste drie seconden hij/zij een slag uitdeelde met rechts en ik naar links bewoog. Gezien de drie seconden op de klok probeerde ik een grab te doen, maar die werd vervolgens geblokkeerd met zijn andere vuist.

Terwijl ik nog bezig was om mijn vuisten "op te rapen" was zijn andere vuist (waardoor ik positie had gewisseld) weer terug en die gooide hij op me af. Met nog 1 tel op de klok probeerde ik die te ontwijken door nog verder naar links te gaan.
Helaas stond ik toen al in de hoek. Met nog minder dan een seconde op de klok werd ik geraakt en ging ik plat.

Hij bleef staan met een paar pixels aan levensmeter. Zou ik hem geraakt hebben dan had ik gewonnen. Zou ik de schijnbeweging genegeerd hebben dan was ik niet de hoek ingegaan.

Ik had wel eens een boks spel gekocht (Fight Night), maar daar heb ik nog nooit zoveel tactiek in een wedstrijd gezien. Het was dan ook dit moment dat ik besloot dat dit spel op dag 1 gekocht wordt.

[ Voor 3% gewijzigd door DevWouter op 16-06-2017 14:00 ]

"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Zerora schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 10:03:
Ik zat net eens te denken. Nintendo heeft een erg leuke soundtrack voor Super Mario Odyssey met Pauline and the New Donk Players - One-Up Girl (Let's Do The Odyssey).
Pauline heeft in nogal wat meer games gezeten, vrijwel altijd in combinatie met DK. :P

https://www.mariowiki.com/Pauline

Deze video is op zich ook wel leuk om eens te bekijken (even voorbij het hele merchandise-verhaal in de eerste 3 minuten skippen). Is wel een video van vóór E3 trouwens. :P

[ Voor 34% gewijzigd door NMe op 16-06-2017 14:20 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• EddoH
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Over Mario gesproken; ik lees net dat frontpage preview artikel van Paul Hulsebosch...
w..t..f?! 'Geen sidescroller meer', 'de vorige versies meer 2,5D zoals LittleBigPlanet'?!

• Sokkeh
EddoH schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 15:11:
Over Mario gesproken; ik lees net dat frontpage preview artikel van Paul Hulsebosch...
w..t..f?! 'Geen sidescroller meer', 'de vorige versies meer 2,5D zoals LittleBigPlanet'?!
Lees het net idd n.a.v. je comment. geen idee waar die gast het over heeft o_O

• DevWouter

DevWouter

Creator of Todo2d.com

EddoH schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 15:11:
Ik vermoed dat zo hetzelfde doen als bij de Sonic games (Sonic Unleashed was volgens mij de eerste). Waarbij de camera naar zij kant gaat zodat je soms 2D beweging had en dan 3D beweging.

Op zich werd het mechanism heel goed maar heeft het wel de eigenschap om de community te verdelen in classic Mario/Sonic en modern Mario/Sonic fans :|

Maar tot dat ik gezien heb wat ze bedoelen ga ik er gewoon uit dat het volledig 3D is.

Yep, het is precies wat ik dacht: YouTube: SUPER MARIO ODYSSEY Gameplay Walkthrough Demo (E3 2017)

[ Voor 9% gewijzigd door DevWouter op 16-06-2017 15:51 ]

"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

DevWouter schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 15:48:
[...]

Ik vermoed dat zo hetzelfde doen als bij de Sonic games (Sonic Unleashed was volgens mij de eerste). Waarbij de camera naar zij kant gaat zodat je soms 2D beweging had en dan 3D beweging.

Op zich werd het mechanism heel goed maar heeft het wel de eigenschap om de community te verdelen in classic Mario/Sonic en modern Mario/Sonic fans :|

Maar tot dat ik gezien heb wat ze bedoelen ga ik er gewoon uit dat het volledig 3D is.
Ik heb geen idee wat jij nu bedoeld, maar waar ik op doel is dat Paul meent dat Super Mario Odyssey een grote verandering in de manier is waarop Mario door de wereld beweegt (juist in 3D dus), en suggereert dat dat in vorige Mario's maar ten dele gedaan werd. Wat natuurlijk kant noch wal raakt.

edit
Nee, dat is niet wat Paul bedoeld. Lees het artikel maar eens. Paul bedoeld het juist andersom; dat Odyssey de eerste echte 3D versie is.

[ Voor 19% gewijzigd door EddoH op 16-06-2017 15:53 ]

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

EddoH schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 15:52:
[...]

Ik heb geen idee wat jij nu bedoeld, maar waar ik op doel is dat Paul meent dat Super Mario Odyssey een grote verandering in de manier is waarop Mario door de wereld beweegt (juist in 3D dus), en suggereert dat dat in vorige Mario's maar ten dele gedaan werd. Wat natuurlijk kant noch wal raakt.
Ik heb ook geen idee waar 'ie het over heeft. Ik heb de game natuurlijk zelf niet vastgehad maar alle reviewers roepen juist hoe hard dit lijkt op gevestigde Mario's als Mario 64 en Mario Sunshine terwijl het FP-artikel juist roept dat 't vernieuwend is en breekt met de formule. Het ziet er IMO juist naar uit dat deze Mario geweldig is omdat 'ie teruggaat naar wat Mario 64 en Mario Sunshine zo geweldig maakte...

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

NMe schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 15:57:
[...]

Ik heb ook geen idee waar 'ie het over heeft. Ik heb de game natuurlijk zelf niet vastgehad maar alle reviewers roepen juist hoe hard dit lijkt op gevestigde Mario's als Mario 64 en Mario Sunshine terwijl het FP-artikel juist roept dat 't vernieuwend is en breekt met de formule. Het ziet er IMO juist naar uit dat deze Mario geweldig is omdat 'ie teruggaat naar wat Mario 64 en Mario Sunshine zo geweldig maakte...
Het lijkt wel of Paul gewoon het bestaan van Mario64 en Sunshine is vergeten...of gewoon oprecht nooit gespeeld heeft en alleen de recentere New Super Mario Bros versies kent...

• DevWouter

DevWouter

Creator of Todo2d.com

EddoH schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 15:52:
[...]

Nee, dat is niet wat Paul bedoeld. Lees het artikel maar eens. Paul bedoeld het juist andersom; dat Odyssey de eerste echte 3D versie is.
Je bedoelt dit segment?
De structuur van de game, met afzonderlijke Kingdoms waartussen je kunt reizen, is dus niet zo nieuw. De manier waarop je binnen die levels voortbeweegt is dat wel. Nintendo heeft in Super Mario Odyssey gebroken met de side scrolling gameplay die kenmerkend is voor de serie. De Kingdoms zijn zelfs volledig driedimensionale spelwerelden waarin je vrij rond kunt lopen. Daar is niets side scrollend meer aan.
Volgens mij gewoon gebrek aan historisch besef dat dit niet de eerste 3D Mario is terwijl er toch echt een paar zijn geweest. :+

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

DevWouter schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 16:00:
[...]

Je bedoelt dit segment?

[...]

Volgens mij gewoon gebrek aan historisch besef dat dit niet de eerste 3D Mario is terwijl er toch echt een paar zijn geweest. :+
Ja, dat stuk onder andere. En ook wat hij allemaal schrijft bij de reacties, en in het filmpje noemt.

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Laten we eerlijk wezen, het is gewoon niet zo'n heel goede review ..

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Seroczynski schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 16:02:
Laten we eerlijk wezen, het is gewoon niet zo'n heel goede review ..
Preview. :P Maar inderdaad, ik heb gewoon moeite met een review serieus nemen na die dikgedrukte zin in de quote hierboven. Zonde wel.

• Seroczynski
  • Niet online
Over het algemeen ben ik van mening dat het de preview goed had gedaan als de content die getoond is tijdens de Nintendo Treehouse meegenomen zou zijn. Dat is duidelijk niet het geval, en nu komt de preview naar mijn idee veel te algemeen over.

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

NMe schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 16:03:
[...]

Preview. :P Maar inderdaad, ik heb gewoon moeite met een review serieus nemen na die dikgedrukte zin in de quote hierboven. Zonde wel.
Dat....

Ik kan gewoon werkelijk waar niet inzien hoe een gamesredacteur een dergelijke stelling kan opschrijven en welke eindredacteur dit door laat gaan.... Ik bedoel, dit is niet de games-katern van het plaatselijke schoolkrantje in Schubbekutteveen, dit is Tweakers.net, een technologiesite.

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-11 22:24
EddoH schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 16:06:
[...]

Dat....

Ik kan gewoon werkelijk waar niet inzien hoe een gamesredacteur een dergelijke stelling kan opschrijven en welke eindredacteur dit door laat gaan.... Ik bedoel, dit is niet de games-katern van het plaatselijke schoolkrantje in Schubbekutteveen, dit is Tweakers.net, een technologiesite.
Bij PUBG ging ie ook al opzichtig de fout in.... Ik ben benieuwd of dit nog een paar keer gebeurd...

Nu lees ik tweakers al uberhaupt niet voor de gamereviews, en dit bevestigd het maar weer...

• RayNbow
Xenoblade 2 muziek samples *O*

Verder 12 minuten footage van Ubisoft's Starlink. Paar info-puntjes:
For those out there wondering:

- Yes, you can beat the game with the starter ship.
- Yes, you can purchase the ship/parts digitally.
- Yes, you can play without the ship on the controller. (If you purchase the plastic parts, they're unlocked digitally in the game itself. Probably by a one-time-use code).
- Game dialog and points of view can change depending on the pilot you're using.
- The parts give your ship weapons and stat changes, while the pilots change your special ability.
- The controller clip-on accessory connects to the extension port on your controller. It also looks bulkier than it really is, but the ships are pretty large.
- The price and what is included in the starter pack has not been announced yet. Expect Skylanders/Infinity pricing. ($80-$90)

• RayNbow
Interview met IGA en een paar secrets uit de laatste Bloodstained E3 demo build (wall secrets, moeilijk te bereiken plekken):

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Nou net zelda gekocht avontuur kan beginnen!

Ik zag ook arms liggen maar volgensmij is die geen 60 waard?

• Evernote
  • Laatst online: 16:48
Thomas schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 13:53:
Nedgame heeft de M+Rabbids CE order geannuleerd.
Flauw! Zou een klacht indienen. Je zou het voor de aangeboden prijs moeten krijgen.

• Thomas
  • Niet online
Evernote schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 20:17:
[...]

Flauw! Zou een klacht indienen. Je zou het voor de aangeboden prijs moeten krijgen.
Voor het afhalen in een winkel hebben ze zich juridisch ingedekt. Voor een daadwerkelijke bestelling niet. Helaasch :p. Wel een beetje jammer hoor, kan me niet voorstellen dat ze er veel verlies op zouden draaien.

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Thomas schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 20:23:
[...]

Voor het afhalen in een winkel hebben ze zich juridisch ingedekt. Voor een daadwerkelijke bestelling niet. Helaasch :p. Wel een beetje jammer hoor, kan me niet voorstellen dat ze er veel verlies op zouden draaien.
Ik denk dat je daarop verkijkt, de marge op zo'n product zal niet bijster groot zijn. 10-20 euro, max.

Daarnaast is een winkel niet verplicht te leveren bij prijsfouten op een webshop, als de klant aanwijzingen zou kunnen hebben dat de prijs foutief is, wat mij in dit geval wel duidelijk lijkt.

• marcelproust
EddoH schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 20:27:
[...]

Ik denk dat je daarop verkijkt, de marge op zo'n product zal niet bijster groot zijn. 10-20 euro, max.

Daarnaast is een winkel niet verplicht te leveren bij prijsfouten op een webshop, als de klant aanwijzingen zou kunnen hebben dat de prijs foutief is, wat mij in dit geval wel duidelijk lijkt.
Wat ivm artikels in winkels waar de prijs gewoonweg niet is aangegeven, ook zo iets. In meerdere winkels ARMS zien liggen zonder enige prijs. (MM, Bart Smit). :(

[ Voor 0% gewijzigd door marcelproust op 16-06-2017 22:36 . Reden: spelling ]

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Evernote schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 20:17:
[...]

Onzin, overduidelijke fouten zijn gewoon afgedekt, die hoeven niet geleverd worden. En zo ongeveer de helft van de prijs op een product dat nog niet eens uit is is wel héél overduidelijk een fout. Je zei nota bene zelf al dat het een fout was.

• Evernote
NMe schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 22:46:
[...]

Onzin, overduidelijke fouten zijn gewoon afgedekt, die hoeven niet geleverd worden. En zo ongeveer de helft van de prijs op een product dat nog niet eens uit is is wel héél overduidelijk een fout. Je zei nota bene zelf al dat het een fout was.
Tsja alsnog vind ik het flauw. Was inderdaad een overduidelijke fout maar als mensen al besteld hebben is dat jammer voor de webshop/winkel vind ik. ;)

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Evernote schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 23:04:
[...]

Tsja alsnog vind ik het flauw. Was inderdaad een overduidelijke fout maar als mensen al besteld hebben is dat jammer voor de webshop/winkel vind ik. ;)
Wat je vindt doet niet af aan de rechten die een winkel heeft en de plichten (onderzoeksplicht) die jij als consument hebt. ;) De mensen bij Nedgame hebben ook graag brood op de plank.

[ Voor 6% gewijzigd door NMe op 16-06-2017 23:09 ]

• Evernote
NMe schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 23:07:
[...]

Wat je vindt doet niet af aan de rechten die een winkel heeft en de plichten (onderzoeksplicht) die jij als consument hebt. ;) De mensen bij Nedgame hebben ook graag brood op de plank.
Goh. No shit Sherlock.

Ik gaf alleen m'n mening ;) en die staat nog steeds.

Laatst was ik naar een drogist om shampoo te halen, er stond 3 halen 1 betalen op alle producten met een bepaald merk.
Bij de kassa vertelde de verkoopster dat alleen product x van merk x uitgesloten van de actie maar dit werd nergens vermeld. Dit was ik net aan het afrekenen.

Oeps foutje maar ik heb gewoon 3 producten voor de prijs van één meegekregen dan maar een boterham minder. ;)

Kwam er sowieso vaker en een beetje service kan geen kwaad.

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-11 03:32

Turfschipper

Hup NAC

Als die virtual console komt, wat kan ik daar eigenlijk in verwachten? De games uit dit lijstje, zitten die daar tussen?

- super mario 1, 2, en 3.
- de new super marios op de DS
- super mario galaxies
- 2d mario wiiU
- mario 64
- donkey kong games, oud en nieuw

Komt dat uiteindelijk allemaal naar de switch toe denken jullie? Of welke wel en welke niet? Vergeet ik misschien nog een mario waarvan jij verwacht dat die komt?

Of zit ik te wachten op iets wat helemaal niet gaat gebeuren? Maw, virtual console heeft totaal andere games.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Turfschipper schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 02:38:
Als die virtual console komt, wat kan ik daar eigenlijk in verwachten? De games uit dit lijstje, zitten die daar tussen?
Nintendo heeft nog niet eens bevestigd of en zo ja wanneer die VC er komt. Dat lijken me stap 1 en 2. Welke games er daarna komen is stap 3 pas. ;)

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:44
NMe schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 02:58:
[...]

Nintendo heeft nog niet eens bevestigd of en zo ja wanneer die VC er komt. Dat lijken me stap 1 en 2. Welke games er daarna komen is stap 3 pas. ;)
Echt flauw dat je niet gewoon even antwoord geeft waar hij wat aan heeft.

De gehele bibliotheek van Nintendo komt op dag 1 beschikbaar fluister ik net in mijn oor. En ook nog eens voor bijna gratis. Details volgen nog...

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Evernote schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 23:17:
[...]

Goh. No shit Sherlock.

Ik gaf alleen m'n mening ;) en die staat nog steeds.

Laatst was ik naar een drogist om shampoo te halen, er stond 3 halen 1 betalen op alle producten met een bepaald merk.
Bij de kassa vertelde de verkoopster dat alleen product x van merk x uitgesloten van de actie maar dit werd nergens vermeld. Dit was ik net aan het afrekenen.

Oeps foutje maar ik heb gewoon 3 producten voor de prijs van één meegekregen dan maar een boterham minder. ;)

Kwam er sowieso vaker en een beetje service kan geen kwaad.
Gast, serieus :P

Ga je nou een flesje shampoo die wel/niet in de aanbieding was vergelijken met een prijsfout van ruim 50,- ? Kom op... ;)

• Evernote
EddoH schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 08:22:
[...]

Ga je nou een flesje shampoo die wel/niet in de aanbieding was vergelijken met een prijsfout van ruim 50,- ? Kom op... ;)
:+

Iets anders.. Ik ben benieuwd of de samenwerking met Nintendo het voor Vivendi moeilijker maakt om Ubisoft vijandig over te nemen?

• Teknix1982
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Ik heb besloten mijn switch weer te verkopen. Ik heb 6 spellen waarvan alleen zelda fysiek. Heeft iemand ervaring met het doorgeven van een nintendo account? Is het gewoon email wijzigen en de ander kan er mee verder?

• Sokkeh
Turfschipper schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 02:38:

- super mario 1, 2, en 3.
- de new super marios op de DS
- super mario galaxies
- 2d mario wiiU
- mario 64
- donkey kong games, oud en nieuw

Komt dat uiteindelijk allemaal naar de switch toe denken jullie? Of welke wel en welke niet? Vergeet ik misschien nog een mario waarvan jij verwacht dat die komt?

Of zit ik te wachten op iets wat helemaal niet gaat gebeuren? Maw, virtual console heeft totaal andere games.
Weten we nog allemaal niet echt zeker, mario 1, 2 en 3 zullen zeer waarschijnlijk wel aanwezig zijn als het uit komt (Mario 3 werd als voorbeeld gegeven voor de nintendo online service waar je een vast bedrag betaald voor het spelen van classic games en hoef je ze dus niet los te kopen). Mario galaxies zou ik niet op rekenen aangezien op de wiiU de spellen maar tot N64 gingen, dus er is hoop dat er gamecube games komen maar verder zou ik niet al te veel hoop hebben. DS games heb ik geen idee van, 2d mario van WiiU zou ik ook niet op rekenen. Ouwe donkey kong games zijn dan weer wel waarschijnlijk omdat deze ook op eerdere VC's zijn verschenen.

Dit is allemaal wel echt speculatie en niets is echt confirmed behalve dat er een netflix achtige service komt voor classic games (we weten nog niet of dit buiten de VC om is of dat het de VC wordt).

• Seroczynski
  • Niet online
Teknix1982 schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 09:19:
Ik heb besloten mijn switch weer te verkopen. Ik heb 6 spellen waarvan alleen zelda fysiek. Heeft iemand ervaring met het doorgeven van een nintendo account? Is het gewoon email wijzigen en de ander kan er mee verder?
Volgens mij kan je je accountgegevens niet zo snel wijzigen, maar dat weet ik niet zeker.

Bij de doorverkoop van een 3DS is het met of zonder account, en dus met of zonder games.

• KoensSocialL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14:07

KoensSocialL

Mezelf.

Nog even over die mario rabbids CE van Nedgame.

Dat ze het aanpassen voor klanten die het later kopen snap ik nog. Maar voor klanten die het al hadden besteld zouden ze het niet zomaar mogen annuleren... Daar zou een echte goede reden voor moeten zijn en niet zo een zwak zielig excuus.

K.W.

• RayNbow
KoensSocialL schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 11:44:

Dat ze het aanpassen voor klanten die het later kopen snap ik nog. Maar voor klanten die het al hadden besteld zouden ze het niet zomaar mogen annuleren... Daar zou een echte goede reden voor moeten zijn en niet zo een zwak zielig excuus.
Onzin: "Wanneer er inderdaad een prijsfout is gemaakt die de consument had moeten kennen, dan is er namelijk gewoon überhaupt geen overeenkomst tot stand gekomen. Juridisch gezegd: die overeenkomst is nietig, bestaat niet en heeft nooit bestaan."

• Thomas
  • Niet online
EddoH schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 08:22:
[...]

Qua percentage is het anders niet zo verschillend. Ik geloof dat het om 40 euro gaat. De prijs van 56 euro is trouwens de normale versie dus al 6 (16 euro met 100 u points) euro duurder dan via Ubisoft zelf bij Nedgame. Daar koop ik 'm dus in ieder geval niet :). Op zich snap ik wel dat ze de bestellingen geannuleerd hebben maar ik kan me niet voorstellen dat het om een hele hoop geld gaat. Wel vaker dit soort taferelen gezien maar dan met (veel) duurdere producten, dan vind ik het wat minder flauw dan nu.

offtopic:
Sowieso enorm lamme takken die werken bij het Utrechtse filiaal :X

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-11 18:02

Edmin

Crew Council

get on my horse!

KoensSocialL schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 11:44:

dit soort argumenten hoor je iedere keer wanneer mensen weer eens menen te kunnen profiteren van een overduidelijke menselijke fout. De marges in de retail zijn erg klein. Tenzij je een grote bol of Amazon bent is het echt geen vetpot. Het is dus niet flauw, maar puur lijfsbehoud.

• marcelproust
"Consument had moeten kennen". Dat is wat een rechter wel zal bepalen, maar nu denk ik niet dat iemand voor dit spel een zaak zal starten.
Wel slechte reclame, hadden ze beter gewoon laten varen.

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:13
Edmin schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 12:07:
[...]
dit soort argumenten hoor je iedere keer wanneer mensen weer eens menen te kunnen profiteren van een overduidelijke menselijke fout. De marges in de retail zijn erg klein. Tenzij je een grote bol of Amazon bent is het echt geen vetpot. Het is dus niet flauw, maar puur lijfsbehoud.
Klopt. Deze producten met dusdanige prijsfouten hoeven niet verkocht te worden. De consument kon met gezond verstand hier uitgaan van een dusdanige prijsfout.

Het is anders wanneer een TV, met een normale prijs van €899,-, in de aanbieding voor €599,- wordt verkocht ipv €699,-. Hier kan je als consument niet uitgaan van een fout, aangezien het qua aanbieding beiden reëel kan zijn.

Maar... Iets met voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten :+

PSN: Redrafted

• RayNbow
marcelproust schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 12:11:
[...]

"Consument had moeten kennen". Dat is wat een rechter wel zal bepalen, maar nu denk ik niet dat iemand voor dit spel een zaak zal starten.
Wel slechte reclame, hadden ze beter gewoon laten varen.
Nou, voor een rechter is het een klare zaak dat de consument in kwestie op de hoogte was dat het ging om een prijsfout. Hier is schriftelijk bewijs:
Evernote schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 23:41:
Oeps.. foutje bij Nedgame. Als je Mario + Rabbids CE wil kun je hier lekker van profiteren.

https://www.nedgame.nl/ni...ctors-edition/4788342022/

• Zerora
Iemand nog een joycon tweakerwaardige hack nodig? :P

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• marcelproust
RayNbow schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 12:13:
[...]

Nou, voor een rechter is het een klare zaak dat de consument in kwestie op de hoogte was dat het ging om een prijsfout. Hier is schriftelijk bewijs:

[...]
Dan nog een rechter vinden die een forumpost enige bewijswaarde geeft. :-) in ieder geval, dit kan nog een lange discussie worden. Er zullen wel precedenten zijn, pro-contra, maar geen zin om me daarin te verdiepen. Bindend zijn ze daarnaast ook niet. :w

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:14
Mighty Gunvolt, leuk spel lijkt ‘t:
[YouTube: https://youtube.com/watch?v=WCrePgD_XiA]

Haters everywhere but I don’t really care

• BlackMage
marcelproust schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 12:39:
[...]

Dan nog een rechter vinden die een forumpost enige bewijswaarde geeft. :-) in ieder geval, dit kan nog een lange discussie worden. Er zullen wel precedenten zijn, pro-contra, maar geen zin om me daarin te verdiepen. Bindend zijn ze daarnaast ook niet. :w
Sowieso moet je in zo'n situatie meer waarde hechten aan je principes dan aan je portemonee. De juridische kosten zijn het misschien waard als je een auto koopt, maar niet voor een spelletje van 100 euro.

En dat weten de retailers ook. Als ze al meegaan in de foutieve prijs dan is het puur voor klantvriendelijkheid of goede PR.

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:03
Ik heb zojuist een Switch (grijs) nieuw weten te bemachtigen bij de Media Markt. Ik heb er gelijk een SD kaartje bij gekocht:

productreview: Sandisk Ultra MicroSDXC UHS-I 128GB + Adapter (Image) review d...

Kan ik die gelijk in de Switch doen of moet ik het kaartje eerst formatteren via mijn PC?

Zijn er nog andere zaken waar ik op moet letten?

[ Voor 5% gewijzigd door outlandos op 17-06-2017 14:12 ]

• Zerora
outlandos schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 14:11:
Ik heb zojuist een Switch (grijs) nieuw weten te bemachtigen bij de Media Markt. Ik heb er gelijk een SD kaartje bij gekocht:
Welkom bij de club!
Kan ik die gelijk in de Switch doen of moet ik het kaartje eerst formatteren via mijn PC?
Kan gelijk de Switch in. Volgens mij kun je ook formatteren op de switch. ;)

• Compworm
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 27-01-2024
Ik heb ook net een nieuwe grijze switch gekocht! :)
Is het nog wel aan te raden een screen protector er op te plakken?
Gezien de berichten in het begin.. krasjes, scheve docks etc..
Heeft iedereen er een protector op geplakt? of is het niet zo'n noodzaak?

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-11 21:57

Sméagol

Master of Mayhem

matthijst schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 12:48:
[video]
Als je van de classic Mega Man games houdt is 't een leuk spel.
Groot verschil is dat i.p.v. dat je 't wapen krijgt van de eindbaas, je verschillende upgrades binnen een level zelf kan vinden en als reward voor het halen van een level. Je kan je wapen enorm customisen, erg lachen. Ben er zelf mee bezig, heb een paar levels gedaan met Beck, dus nog niet met Gunvolt gespeelt die weer anders zou moeten zijn. Aan de ene kant blijft 't een lastige game, aan de andere kant is 't toegankelijker dan de Mega Man games omdat je geen levens meer hebt, maar oneindig een level of eindbaas kan proberen. Dit is nadelig voor je score en voor zover ik kan zien de rewards die je kan krijgen, maar dit maakt 't veel makkelijker om zo een level of eindbaas te oefenen.

Make lovecraft not warcraft.

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Compworm schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 16:06:
Welkom!
Volgensmij waren dat voornamelijk launchday/maand devices, maar je kan natuurlijk altijd gewoon even kijken of je dock recht is :P.
Heeft iedereen er een protector op geplakt?
Nee, misschien hier op Tweakers, maar irl van niemand gehoord dat ze er 1 op hebben zitten :+.
of is het niet zo'n noodzaak?
Mwa niet perse, maar het plastic krast relatief snel als je hem bijv. in je tas gooit of zo (of een scheve dock hebt :+ ). Zelf een glazen screenprotector erop zitten just to be sure.
outlandos schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 14:11:

productreview: Sandisk Ultra MicroSDXC UHS-I 128GB + Adapter (Image) review d...

Zijn er nog andere zaken waar ik op moet letten?
Formatteren kan via de Switch.

Niet dat ik weet. Zorgen dat je de laatste firmware installeert en genoeg games hebt om te spelen :+

[ Voor 36% gewijzigd door blmp op 17-06-2017 17:57 ]

Patient gamer

• BlackMage
Compworm schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 16:06:
Is het nog wel aan te raden een screen protector er op te plakken?
Heeft iedereen er een protector op geplakt? of is het niet zo'n noodzaak?
Het scherm is groot, van plastic en komt vaak akelig dicht in de buurt van je dock. Ik zou dus absoluut aanraden om een screenprotector te gebruiken. Op een telefoon met gorillaglass zou ik zeggen van nee.

Ik heb zelf de screenprotector die je bij de officiële nintendo case krijgt.

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:14
Heb op iPhone nooit een screenprotector of case, maar op Switch wel gedaan, aangezien het scherm vrij snel schijnt te krassen. 1x goed plakken en je ziet niet eens dat ie erop zit :)
Heb ook de protector die bij de Nintendo case zit.

[ Voor 12% gewijzigd door matthijst op 17-06-2017 18:18 ]

Haters everywhere but I don’t really care

• Compworm
Thanks voor de ervaringen!
Ik zal er ook een bestellen denk ik, wel zonde als hij gelijk krasjes zou hebben..
De Case is ook wel fijn om er bij te hebben.

Tot nu toe in ieder geval erg te spreken over de switch :)

• Sokkeh
Nice! Welkom bij de club. Welke spellen heb je er bij gekocht?

• Compworm
Sokkeh schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 18:45:
Nice! Welkom bij de club. Welke spellen heb je er bij gekocht?
Op dit moment alleen Mario kart, Zelda was helaas uitverkocht toen ik hem ging ophalen.
Heb hem gehaald omdat de E3 wel overtuigend was, dat zag er allemaal erg goed uit! :)
Dus het is nu ook wachten tot daar wat van uit komt.

• Zerora
matthijst schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 12:48:
[video]
Game gekocht. Erg vet. Ik hoopte al eens een Megaman-like te vinden. Deze voldoet daar heel erg aan. Erg toffe game die ook nog eens niet duur is in de eShop. Maar een tientje. :)

• Tessa vd Heide
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 10-10 15:30
Heb Binding of Isaac overgekocht van een Canadees, zou binnen 2 weken binnen komen (via de luchtpost); ben benieuwd. Ik wou per se de cartridge, voor het geval ik hem toch niet leuk vind en hem zou willen doorverkopen.. Ben toch nog bezig met Zelda; het blijft een geweldige game!

• marcelproust
Tessa vd Heide schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 20:40:
Heb Binding of Isaac overgekocht van een Canadees, zou binnen 2 weken binnen komen (via de luchtpost); ben benieuwd. Ik wou per se de cartridge, voor het geval ik hem toch niet leuk vind en hem zou willen doorverkopen.. Ben toch nog bezig met Zelda; het blijft een geweldige game!
Dacht te menen dat er een Europese versie uitkomt in juli, hopelijk heb je er niet te veel aan uitgegeven. Ik ben zelf benieuwd naar de packaging.

• Tessa vd Heide
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 10-10 15:30
marcelproust schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 21:23:
[...]

Dacht te menen dat er een Europese versie uitkomt in juli, hopelijk heb je er niet te veel aan uitgegeven. Ik ben zelf benieuwd naar de packaging.
Heb gecheckt, maar volgens mij was er niks bevestigd door de developer zelf, helaas. Heb er ongeveer 33 euro aan uitgegeven, dat was inclusief shipping. Dus waarschijnlijk nog steeds goedkoper dan wanneer het eindelijk in Nederland wordt uitgebracht voor 40 euro :+

• RayNbow
Willekeurige tech observatie:
Something which surprised me re the switch (which I predominantly play undocked) when I docked it to an old Toshiba which shows detailed reports about the input signal: when set to output RGB full range, the signal is actually 30bit, 10 bits per channel.

• Evernote
Tessa vd Heide schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 21:46:
[...]

Heb gecheckt, maar volgens mij was er niks bevestigd door de developer zelf, helaas. Heb er ongeveer 33 euro aan uitgegeven, dat was inclusief shipping. Dus waarschijnlijk nog steeds goedkoper dan wanneer het eindelijk in Nederland wordt uitgebracht voor 40 euro :+
Zelf heb ik The Binding of Isaac digitaal gekocht het is echt een spel dat je vaak even snel blijft oppakken. Cartridge wisselen is een kleine moeite maar toch wel fijn dat ik ze niet hoef te switchen :p
Sowieso is het een titel die ik niet zou doorverkopen.

Headupgames heeft weken geleden aangekondigd dat zij de game in Europa zouden uitbrengen in Q2.. de datum in juli neem ik dan ook met een schep zout.

Het spel is ondanks de performance issues wel écht een super aankoop dankzij de portabiliteit van de Switch.
Na honderden uren op de PS4 volgen er nu ook honderden uren op de Switch.

• marcelproust
Evernote schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 21:59:
[...]

Zelf heb ik The Binding of Isaac digitaal gekocht het is echt een spel dat je vaak even snel blijft oppakken. Cartridge wisselen is een kleine moeite maar toch wel fijn dat ik ze niet hoef te switchen :p
Sowieso is het een titel die ik niet zou doorverkopen.

Headupgames heeft weken geleden aangekondigd dat zij de game in Europa zouden uitbrengen in Q2.. de datum in juli neem ik dan ook met een schep zout.

Het spel is ondanks de performance issues wel écht een super aankoop dankzij de portabiliteit van de Switch.
Na honderden uren op de PS4 volgen er nu ook honderden uren op de Switch.
Hij speelt ook prima op de N3DS ☺

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:03
Even voor de zekerheid: hoe kun je de Switch het beste in het dockingstation doen? Voorzichtig laten vallen en dan aandrukken naar beneden? Moet je um überhaupt echt aandrukken?

Verwijderd

outlandos schreef op zondag 18 juni 2017 @ 00:32:
Even voor de zekerheid: hoe kun je de Switch het beste in het dockingstation doen? Voorzichtig laten vallen en dan aandrukken naar beneden? Moet je um überhaupt echt aandrukken?
Wat ik doe is de Switch recht boven de gleuf van de dock vasthouden bij de Joy-Con. En dan langzaam recht naar beneden doen. Hij klikt vanzelf vast.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Laten vallen en aanduwen zijn twee dingen die ik niet echt meer mijn Switch zou doen, nee. :+ Gewoon vasthouden en langzaam laten zakken tot het scherm even aan gaat, dan zit 'ie goed.

Verwijderd

Compworm schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 18:54:
[...]

Op dit moment alleen Mario kart, Zelda was helaas uitverkocht toen ik hem ging ophalen.
Heb hem gehaald omdat de E3 wel overtuigend was, dat zag er allemaal erg goed uit! :)
Dus het is nu ook wachten tot daar wat van uit komt.
Mijn tip: koop Neo Turf Masters , het golf spel op de neo geo voor €6,99
En wijzig de grafische opties in het menu , dan is het smooth en niet pixelig.
Het beste golf spel aller tijden!

• RayNbow

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:08
Save game cloud storage in het jaarlijkse abo toevoegen Nintendo, meer moet je niet doen, en je paranoia over SD card hacks blijft dan ook binnen de perken.

Al zal ik natuurlijk wel blij zijn als we wel via SD kaartjes backups kunnen maken.

Verwijderd

@JackAvery Dat gaat simpelweg niet gebeuren omdat de gegevens op de SD kaart geëncrypt zijn en gekoppeld zijn aan de Switch. Een backup zou dan alleen op het originele systeem kunnen werken.

Een filemanager waarmee je niet geëncrypte data kan opslaan zou een oplossing zijn. Maar dan krijg je dat mensen Pokémon gaan hacken en zichzelf bv alle Pokémon geven met de beste waardes en allemaal shinies. Maw. cheaten.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2017 12:20 ]

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:08
@sanderev66 Ik begrijp niet zo goed waar je op reageert. Ik vermeld cloud storage als een realistischere oplossing die voldoet aan Nintendo's wensen om het systeem dichtgetimmerd te houden. Verder zeg ik nergens of een backup op SD met of zonder encryptie moet werken, en stelde ik die opmerking enkel als een hypothetisch scenario.

Een filemanager - zeker zonder encryptie - ziet een conservatief bedrijf als Nintendo waarschijnlijk eerder als een mogelijke toegangspoort tot het kraken van de console - zie ook Reggie's opmerking in dat interview met Mashable. Dit zie ik dus eerder niet gebeuren.

• BlackMage
Cloud backup als onderdeel van het betaalde abonnement ligt het meest voor de hand, maar in mijn ogen is dat niet voldoende. Maak het beschikbaar voor iedereen of bedenk (ook) wat anders er naast.

Bijv. Sony: Cloud zit bij PS+. Maar je kan zelf je saves op USB drive backuppen.
Bijv. Microsoft: Geen USB backup, maar iedereen heeft de cloud backups ook al heb je geen Gold.

Het veiligstellen van je vele uren gameplay moet niet iets zijn waar je extra voor moet betalen.

• Evernote
marcelproust schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 23:21:
[...]

Hij speelt ook prima op de N3DS ☺
Daar hoor ik toch andere dingen over.

De Switch versie is de meest complete console versie (Afterbirth+) en heeft ook alle content op de booster packs na.

Alleen er mag nog wel een optimalisatie slag komen om de performance stabiel te houden.

• marcelproust
Evernote schreef op zondag 18 juni 2017 @ 17:38:
[...]

Daar hoor ik toch andere dingen over.

De Switch versie is de meest complete console versie (Afterbirth+) en heeft ook alle content op de booster packs na.

Alleen er mag nog wel een optimalisatie slag komen om de performance stabiel te houden.
Berichten van 2,5 tot dik 1 jaar terug. Ik heb zelf nog tot op heden geen problemen ondervonden (ze geven zelf aan dat als die er al waren, ze opgelost werden). De vraag is of die extra content op de Switch de prijs wel waard is als je al ooit een van de vorige versies hebt gespeeld. Het spel zonder die extra content biedt al heel wat entertainment :-)

• Evernote
marcelproust schreef op zondag 18 juni 2017 @ 19:11:
[...]

Berichten van 2,5 tot dik 1 jaar terug. Ik heb zelf nog tot op heden geen problemen ondervonden (ze geven zelf aan dat als die er al waren, ze opgelost werden). De vraag is of die extra content op de Switch de prijs wel waard is als je al ooit een van de vorige versies hebt gespeeld. Het spel zonder die extra content biedt al heel wat entertainment :-)
Heb Rebirth op de PS4 en PC en vind de game gewoon zo tof dat ik hem op de Switch moest hebben.

• Jboy1991
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17-11 17:30
Vandaag op een Facebook page verschenen dat er achter de homebutton op de rechter joy con een led-lampje zit. Iemand hier toevallig meer info over tegen gekomen? En wat de reden kan zijn waarom nintendo het lampje nog niet gebruikt

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17:05
@Jboy1991 Bij de Pro-controller is dat ook het geval. Zelf heb ik het nog niet mogen aanschouwen.

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:43
Volgens mij kwam die info een maand geleden ook al naar boven. Wellicht dat Nintendo dit later alsnog ergens voor gaat activeren in de software.
Ze hebben het iig al met hacken aan de praat dat de led reageert.
Pagina: 1 ... 64 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is een [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen -topic.
Er is een Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic", discussie over prijzen en bestellingen hoort daar thuis.

Er is ook een Super Mario Odyssey topic!