Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 63 ... 126 Laatste
Acties:
  • 615.703 views

Verwijderd

Ah jij hebt Woolly World niet gespeeld :+ Daar komt het geluidseffect uit. Ik vind het niet direct storend.

Ik dacht al even dat Baby Mario terug was.

[YouTube: https://youtu.be/KvBeTLJvyFU]
Nou dat is een irritant geluid (en dat is expres zo)

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2017 22:41 ]

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:45

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:47
Beakzz schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 22:12:
Vond de coop mode in Yoshi er best grappig uit zien, maar waarom dat jankende kind steeds? Dat gaat al vervelen na 2 minuten kijken.
Ik vond dat juist wel heel grappig 😎

• Foodie88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-08 22:13
LOTG schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 09:09:
[...]

Onzin, Unreal Engine en Unity zijn ook geschikt voor de Switch. Dat EA er nog niet aan heeft willen beginnen of het nog niet af heeft is een andere zaak.
Je snapt mijn comment niet.

Ik zeg dat het weinig zin heeft om Frostbite boven bijvoorbeeld Unity te gebruiken, omdat de extra grafische pracht en praal die Frostbite brengt, te veel is voor de Switch. Het apparaat is lang niet zo krachtig als een Xbox One of een PS4 (en dat zeg ik niet omdat ik geen fan ben van de Switch, sterker nog ik heb er één - maar het is gewoon een feit). Dan is het misschien gemakkelijker/goedkoper om voor Unity te gaan.

Daarnaast snap ik wel de overweging om Frostbite te gebruiken wanneer je een spel wilt porten dat reeds op andere platformen op basis van Frostbite is gemaakt. Wel is dan zeker dat het spel op de Switch niet even mooi eruit zal zien, omdat veel grafische features zullen moeten worden uitgeschakeld om het voor de Switch haalbaar te maken. Je wilt immers geen constante 10 fps.

BF1 Stats

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
Foodie88 schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 23:34:
[...]

Je snapt mijn comment niet.

Ik zeg dat het weinig zin heeft om Frostbite boven bijvoorbeeld Unity te gebruiken, omdat de extra grafische pracht en praal die Frostbite brengt, te veel is voor de Switch. Het apparaat is lang niet zo krachtig als een Xbox One of een PS4 (en dat zeg ik niet omdat ik geen fan ben van de Switch, sterker nog ik heb er één - maar het is gewoon een feit). Dan is het misschien gemakkelijker/goedkoper om voor Unity te gaan.

Daarnaast snap ik wel de overweging om Frostbite te gebruiken wanneer je een spel wilt porten dat reeds op andere platformen op basis van Frostbite is gemaakt. Wel is dan zeker dat het spel op de Switch niet even mooi eruit zal zien, omdat veel grafische features zullen moeten worden uitgeschakeld om het voor de Switch haalbaar te maken. Je wilt immers geen constante 10 fps.
Unreal Engine kost geld. Unity kost geld. Frostbite niet, dat is van hun zelf. Ze kunnen eenmalig investeren om die engine geschikt te maken voor de Switch en daarna kunnen ze elke euro die ze anders aan Epic of Unity moesten betalen in hun eigen zak steken.

EA heeft echt niet Frostbite gemaakt omdat ze een betere engine wilden, ze hebben dat gedaan omdat ze genoeg games maken om op die manier goedkoper uit te zijn met hun eigen engine.

Er zijn een heleboel games die nog steeds een eigen engine gebruiken. En dat terwijl UE en anderen zo flexibel zijn dat je er vrijwel elk type spel mee kan bouwen. Waarom gebruikt niet iedereen dat dan? Want blijkbaar kan het zelfs voor een enkel spel in sommige situaties uit om iets helemaal nieuws te bouwen.

• RayNbow
Foodie88 schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 23:34:
Ik zeg dat het weinig zin heeft om Frostbite boven bijvoorbeeld Unity te gebruiken, omdat de extra grafische pracht en praal die Frostbite brengt, te veel is voor de Switch. [...] Wel is dan zeker dat het spel op de Switch niet even mooi eruit zal zien, omdat veel grafische features zullen moeten worden uitgeschakeld om het voor de Switch haalbaar te maken. Je wilt immers geen constante 10 fps.
Als de Switch mindere graphics vanwege minder kracht op het scherm zal moeten toveren, dan maakt het toch niet uit of de engine Frostbite of Unity of UE4 is? In alle gevallen zullen de graphics settings naar beneden gesteld moeten worden.

Daarnaast, Frostbite is, net als bijv. UE4, gewoon schaalbaar: Battlefield 4 Is the Game With The Most Scalable Graphics in History.

• Evernote
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16:48
Verwijderd schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 22:26:
@Beakzz Janend kind? Hmm.. heb ik iets gemist?

Persoonlijk lijkt Mario + Rabbids mij helemaal niks.
OMG een Nintendo game met Mario (dan wel in samenwerking met Ubisoft) die jij niet leuk vind.
Bizar!
*screenshot*

Zelf heb ik enorm veel zin in de game Xcom lijkt me ook heel tof maar de setting spreekt me niet zo aan.

Nu komen Nintendo en Ubisoft met een game met veel humor in de wereld van Mario en dan is het ook nog eens een tactische RPG.
Super tof! Kan niet wachten tot het spel er is.

Verwijderd

Evernote schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 07:31:
[...]

OMG een Nintendo game met Mario (dan wel in samenwerking met Ubisoft) die jij niet leuk vind.
Bizar!
*screenshot*
Ik vind de huidige Party games ook niet bepaalt leuk ;) Maar ja, dit wordt na Mario Party het eerste Mario-spel wat ik niet ga kopen. Ik haal wel Odessy en Mario & Luigi voor de 3DS :)

En ja Mario + Rabbids vind ik niet leuk vanwege:

1. De Rabbids, ik heb Rabbids NOOIT leuk gevonden.
2. Het spel lijkt me erg traag spelen, waar Mario games juist altijd soepel en snel zijn.
3. En werkelijk, Mario heeft een wapen? Zijn de vuurbloemen op?

Reden nummer 1 is ongeveer 70% van de redenen dat ik het spel niet wil, 2 is 20% en 3 is 10%.
Als ze een "Super Mario vs Rabbids" hadden gemaakt, waarbij je in een Super Mario Bros stijl het opneemt tegen de domme Rabbids zou ik nog zeggen van oké.

Nu heb je een spel wat feitelijk gewoon een Rabbids game is, met toegevoegde Mario karakters om lekker te kunnen cashen. Schandalig.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2017 08:07 ]

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-11 13:32

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Zerora schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 16:39:
Beyond Good & Evil 2 waarschijnlijk niet naar de Nintendo Switch.

https://www.dailynintendo...ijnlijk-niet-naar-switch/

Toch wel een flinke bummer als dit inderdaad waar is..... :'(
Debunked by Ancel himself: http://www.nintendolife.c...or_beyond_good_and_evil_2

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• RayNbow
Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 07:54:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/EqI7Oph.png

• Evernote
[...]

Nu heb je een spel wat feitelijk gewoon een Rabbids game is, met toegevoegde Mario karakters om lekker te kunnen cashen. Schandalig.
_O-

Iedere game is gemaakt om lekker te kunnen cashen. Maar dit is een win-win voor Ubisoft en Nintendo, ze hebben gewoon 3rd party nodig ook al betekent dit dat ze hiervoor de grootste IP die ze hebben moeten "uitlenen".

Maar goed ieder z'n ding natuurlijk, blijf het echter nog steeds verbazingwekkend vinden dat je wel volle mep neerlegt voor een remake van een 3rd party spel en dit niet kan want het is makkelijk cashen met Mario erbij. :+

Verwijderd

Een spel speciaal gemaakt voor de superscope. En ook niet bepaalt een succes.
Evernote schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 08:17:
[...]

_O-

Iedere game is gemaakt om lekker te kunnen cashen. Maar dit is een win-win voor Ubisoft en Nintendo, ze hebben gewoon 3rd party nodig ook al betekent dit dat ze hiervoor de grootste IP die ze hebben moeten "uitlenen".
Uitlenen van IPs doet Nintendo vaker. En dat gaat meestal ook erg goed. En zonder de Rabbids had ik dit spel ook leuker gevonden.
Maar goed ieder z'n ding natuurlijk, blijf het echter nog steeds verbazingwekkend vinden dat je wel volle mep neerlegt voor een remake van een 3rd party spel en dit niet kan want het is makkelijk cashen met Mario erbij. :+
Een remake van een spel waar ik echt van heb genoten. Dus waarom niet?

• Evernote
Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 08:31:
[...]

Een spel speciaal gemaakt voor de superscope. En ook niet bepaalt een succes.
[...]
Ik zal maar niet noemen dat Mario in Super Smash Bros ook de Super Scope gebruikt. 8)7

Of dat Paper Mario een hamer gebruikt.
[...]

Een remake van een spel waar ik echt van heb genoten. Dus waarom niet?
Omdat je makkelijk cashen een hekel punt vind en remakes een ultieme cashcow zijn?

• RayNbow
Evernote schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 08:39:
[...]

Ik zal maar niet noemen dat Mario in Super Smash Bros ook de Super Scope gebruikt. 8)7
Superscope op zich was geen succes, dus dat haalt je hele voorbeeld onderuit. ;)

Dan maar een ander willekeurig wapen uit Smash Bros:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/jOtlnWO.jpg
We kunnen verder terug...

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/6gp7CVB.jpg

;)

Maar goed, dit zijn natuurlijk niet exact dezelfde wapens als in Mario+Rabbids, dus onze argumenten zullen door @sanderev66 ongeldig worden verklaard.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Ddv36dO.gif

Verwijderd

Evernote schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 08:39:
[...]

En andere wapens.. Maar dat is Super Smash Bros. De wapens in het spel zijn geheel optioneel, je kan ze uitschakelen.
Hamers zijn canon in het Mario universum. (Hamer bros). Daar heb ik helemaal geen probleem mee.
[...]
Omdat je makkelijk cashen een hekel punt vind en remakes een ultieme cashcow zijn?
Nee ik vind de Rabbids een hekelpunt. Makkelijk cashen stond niet in mijn lijst met hekelpunten. Als het een game met alleen maar Rabbids was geweest had ik het spel net zo goed links laten liggen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2017 08:54 ]

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 01-11 17:28
Eigenlijk vind ik, na toch wel een moment van hype voor Monster Hunter World op de andere platformen, dit heel jammerlijk nieuws:
https://www.gamespot.com/...ion-of-mons/1100-6450954/

Het lijkt wel vrij ongefundeerd te zijn en ze geven niet echt een source aan, dus wie weet is het clickbait. Maar als Monster Hunter XX niet (op de Switch) naar het westen komt, vind ik dat toch een flinke kick in the balls van Capcom. Ik heb ook wel andere consoles en MHW lijkt me super tof, maar ik vind een portable Monster Hunter toch wel ideaal...

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Verwijderd

@Grumpmeister Het is ook direct ontkracht door te zeggen dat er "momenteel geen plannen zijn". Maar ik denk niet dat je het nog hoeft te verwachten, gezien Sony met een grote zak geld over de brug is gekomen.

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-11 22:47
Wow eindelijk krijg ik wat reden om me Switch maar eens af te gaan stoffen :)

Lijken me leuk:
Mario + Rabbids
Yoshi
Kirby
Metroid prime 4

De natuurlijk al bekende mario oddeysee komt er ook bij :)

Heb er zin in!

PS. eerste DLC van Zelda boeit me niet, leuk... trials... alsof we niet genoeg shrines hebben :+ Ik wordt er echt niet warm van om er geld voor neer te leggen.

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Grumpmeister schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 08:59:
Eigenlijk vind ik, na toch wel een moment van hype voor Monster Hunter World op de andere platformen, dit heel jammerlijk nieuws:
https://www.gamespot.com/...ion-of-mons/1100-6450954/

Het lijkt wel vrij ongefundeerd te zijn en ze geven niet echt een source aan, dus wie weet is het clickbait. Maar als Monster Hunter XX niet (op de Switch) naar het westen komt, vind ik dat toch een flinke kick in the balls van Capcom. Ik heb ook wel andere consoles en MHW lijkt me super tof, maar ik vind een portable Monster Hunter toch wel ideaal...
Ik heb nog steeds hoop: https://twitter.com/monsterhunter/status/875133030326652928

Ik denk dat Capcom niets los wil laten, omdat alle marketing tijdens E3 tijd nu bij World ligt.

En als ik deze demo-impressie lees, geeft World me niet een goed gevoel. Ik heb het gevoel dat de echte skills, het leren van de movementpatronen van de monsters en het juist gebruiken van je wapen, ontbreekt in World.
Ik voorspel met MHW een gevalletje 'Evolve': spreekt aan bij veel mensen, maar geen lang leven beschoren.

Mocht er echt geen MH naar Switch komen, dan heb ik de goede hoop dat een andere dev het gat gaat opvullen: Toukiden, God Eater, etc?

[ Voor 20% gewijzigd door Thrace Grumble op 15-06-2017 09:13 ]

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• RayNbow
Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 08:51:
[...]

Hamers zijn canon in het Mario universum. (Hamer bros). Daar heb ik helemaal geen probleem mee.
Wat is je probleem met de wapens in Mario+Rabbids dan? Dat het projectielwapens zijn in een handzaam formaat? Want als het puur om projectielwapens gaat, dan kun je dat argument in de prullenbak kieperen:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/2Hf346U.gif
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Tj70qkw.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/foY1wn3.jpg

Het concept van explosieven kan het ook niet zijn, want dat bestaat ook in het Mario universum:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/vo1Kqr0.png

Het idee dat de wapens in Mario+Rabbids energiewapens zijn, mag ook geen probleem zijn, zie hier een voorbeeld van lasers:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/lFuNmgM.png

Verwijderd

@RayNbow De hamers in de Mario RPGs, de overige Mario games, en zelfs in de originele Donkey Kong zijn allemaal dezelfde (soort) hamers.

En het probleem dat ik heb is niet omdat het een projectiel is maar dat het een wapen (geweer) is. En in meeste Mario games worden wapens door de vijanden gebruikt. Waar in dit spel de wapens door de helden gebruikt worden, wat bv al een verkeerd beeld aan kinderen kan geven dat het "goed" is om met wapens rond te lopen / schieten.

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:47
RayNbow schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 09:09:
[...]

Wat is je probleem met de wapens in Mario+Rabbids dan? Dat het projectielwapens zijn in een handzaam formaat? Want als het puur om projectielwapens gaat, dan kun je dat argument in de prullenbak kieperen.
Zijn argument is dat hij rabbids niet leuk vindt. Point taken. Ieder eigen keus, lekker laten en door. Kom op zeg :P

Heb me zelf op de Wii best goed vermaakt met Rayman Raving Rabbids beide delen. Zeker in goed gezelschap waren dat zeer leuke spellen dus ik kan niet wachten. Ik werd er heel blij van!

• Vinno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-03 06:30

Vinno

Dat is ook!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 09:07
Iemand Arms al ergens zien liggen?

• RayNbow
Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 09:15:
En het probleem dat ik heb is niet omdat het een projectiel is maar dat het een wapen (geweer) is. En in meeste Mario games worden wapens door de vijanden gebruikt. Waar in dit spel de wapens door de helden gebruikt worden, wat bv al een verkeerd beeld aan kinderen kan geven dat het "goed" is om met wapens rond te lopen / schieten.
Maar Mario die torpedo's en raketten afvuurt is wel okay? ;)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Yn0We2S.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/C2J0KbC.jpg

Verwijderd

@Zironako Nope, ik denk dat Nintendo de controle op de streetdates was heeft aangetrokken. Gezien MarioKart 8DX al een paar dagen eerder in de winkels lag.

@RayNbow * Zucht *

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2017 09:35 ]

• Zironako
Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 09:34:
@Zironako Nope, ik denk dat Nintendo de controle op de streetdates was heeft aangetrokken. Gezien MarioKart 8DX al een paar dagen eerder in de winkels lag.

@RayNbow * Zucht *
Balen, hoopte hem straks nog even op te pikken. Dan morgen maar of digitaal :).

• RayNbow
Oh, ja... nog iets...
wat bv al een verkeerd beeld aan kinderen kan geven
Daarvoor hebben we dit:
Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/2/29/PEGI_7.svg/2000px-PEGI_7.svg.png

• EddoH
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Ik denk dat je eerder even naar jezelf moet kijk hier hoor :P
De argumenten v.w.b wapens die je aanhaalt zijn nou niet echt van bijster goede kwaliteit :+

Of ben je de NES Mario Bros/DuckHunt cartridge vergeten?

Verwijderd

@EddoH Dus ik moet mezelf verwijten dat jullie mijn reactie uit de context trekken? Oké. Noted.

Gezien het jullie niet te doen is mij te overtuigen om toch het spel te gaan kopen, kunnen we het niet gewoon laten rusten nu?

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Ik heb ook een hekel aan de Rabbids. Reden genoeg om die hele game links te laten liggen :P

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Verwijderd

Seroczynski schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 09:44:
Ik heb ook een hekel aan de Rabbids. Reden genoeg om die hele game links te laten liggen :P
En ik heb al sinds de jaren 90 al een hekel aan Ubisoft. Voor mij reden genoeg om die hele game links te laten liggen.

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 09:41:
@EddoH Dus ik moet mezelf verwijten dat jullie mijn reactie uit de context trekken? Oké. Noted.

Gezien het jullie niet te doen is mij te overtuigen om toch het spel te gaan kopen, kunnen we het niet gewoon laten rusten nu?
Er wordt niets uit context getrokken hier...

Maar laten we het hierbij laten. We willen hier geen vijandige sfeer natuurlijk, das niet in de stijl van Mario :+
sorry

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 01-11 17:28
Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 09:03:
@Grumpmeister Het is ook direct ontkracht door te zeggen dat er "momenteel geen plannen zijn". Maar ik denk niet dat je het nog hoeft te verwachten, gezien Sony met een grote zak geld over de brug is gekomen.
Thrace Grumble schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 09:05:
[...]

Ik heb nog steeds hoop: https://twitter.com/monsterhunter/status/875133030326652928

Ik denk dat Capcom niets los wil laten, omdat alle marketing tijdens E3 tijd nu bij World ligt.

En als ik deze demo-impressie lees, geeft World me niet een goed gevoel. Ik heb het gevoel dat de echte skills, het leren van de movementpatronen van de monsters en het juist gebruiken van je wapen, ontbreekt in World.
Ik voorspel met MHW een gevalletje 'Evolve': spreekt aan bij veel mensen, maar geen lang leven beschoren.

Mocht er echt geen MH naar Switch komen, dan heb ik de goede hoop dat een andere dev het gat gaat opvullen: Toukiden, God Eater, etc?
Tja, daar ben ik ook wel bang voor. Maar zelfs het bericht van 'geen plannen' is al erg jammer, want het grootste deel is natuurlijk (vanwege Generations) al vertaald.

Wat ze met World gaan doen is nog afwachten, maar ik meen nog ergens gelezen te hebben dat Capcom dit meer richting Monster Hunter 5 ziet dan een spinoff. Ik juich een current-gen (qua graphics) Monster Hunter zeker wel toe, maar had toch wel verwacht dat zoiets naar de Switch zou gaan omdat het portable element juist Monster Hunter zo groot had gemaakt. Dus als ze op het westen willen richten met alleen World, zou ik dat erg jammer vinden. Breng dan in ieder geval beide uit (ik zou ze ook beide kopen, mits World een beetje 'normale' gameplay heeft).

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-11 18:02

Edmin

Crew Council

get on my horse!

EddoH schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 09:46:
[...]

Maar laten we het hierbij laten. We willen hier geen vijandige sfeer natuurlijk, das niet in de stijl van Mario :+
sorry
Ik zal de devs vragen mijn banhamer in Mariostijl te herontwerpen; dan past hij beter in dit topic :P

• RayNbow

Verwijderd

Ja had ik gezien. Ook wel een grote fout van Nintnedo :p (De spelfout)

• Seroczynski
  • Niet online
Ja ach, het is eigenlijk nog niet voor de masses to see aye :)

Ondanks alle informatie die we stukje bij stukje ontvangen, wacht ik gewoon af tot Nintendo met de app komt zo dat ik deze eerst kan uitproberen alvorens een mening te geven. Vriend van mij zit regelmatig op Discord via zijn telefoon en dat gaat prima. Wij hebben beide een koptelefoon die omgevingsgeluid doorlaat, dus dan ik geluid via de TV en voicechat via de koptelefoon geen probleem. Ik snap dat dit voor sommigen reden genoeg is om te bitchen.

• RayNbow
Seroczynski schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 10:10:
Ondanks alle informatie die we stukje bij stukje ontvangen, wacht ik gewoon af tot Nintendo met de app komt
Ik wacht totdat de boel gereverse-engineered is, zodat ik aan de slag kan... :+

(Kans is best groot dat de app alleen voor iOS en Android komt.)

• DevWouter
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 18:06

DevWouter

Creator of Todo2d.com

[...]

Ik vind de huidige Party games ook niet bepaalt leuk ;) Maar ja, dit wordt na Mario Party het eerste Mario-spel wat ik niet ga kopen. Ik haal wel Odessy en Mario & Luigi voor de 3DS :)

En ja Mario + Rabbids vind ik niet leuk vanwege:

1. De Rabbids, ik heb Rabbids NOOIT leuk gevonden.
2. Het spel lijkt me erg traag spelen, waar Mario games juist altijd soepel en snel zijn.

Reden nummer 1 is ongeveer 70% van de redenen dat ik het spel niet wil, 2 is 20% en 3 is 10%.
Als ze een "Super Mario vs Rabbids" hadden gemaakt, waarbij je in een Super Mario Bros stijl het opneemt tegen de domme Rabbids zou ik nog zeggen van oké.

Als ik het zo doorlees kan ik me wel vinden in jouw mening.

Dit spel is namelijk vrij uniek:
Het is de eerste tactical RPG
Het is het eerste spel waarbij Mario iets hanteert dat op pistool lijkt (zover ik weet) en een pistool gebruik je maar voor één ding: Schieten. Een vliegtuig (zelfs met wapens) kan je ook gebruiken zonder te schieten.
Het is de eerste cross-over (zover ik weet) waarbij personages aanwezig zijn die buiten Japan zijn.

Als je een groot fan bent van Mario dan is dit wel heel erg wennen. En ik kan me dan ook goed voorstellen dat je dit spel verschrikkelijk vind. Sonic fans zullen zich waarschijnlijk nog de Shadow The Hedgehog game herinneren waarbij Shadow ook wapens kon gebruiken. Nu waren gameplay mechanics van de Shadow-game ook niet al te best...

Enfin... Hoewel ik dit spel wel ga halen (want de gameplay lijkt me super tof) kan ik me wel vinden in jouw mening.

@RayNbow Yoshi Safari toont de superscope en dat is een speelgoedwapen. In dit spel gebruikt Mario ook een niet bestaand wapen, maar ik kan niet zeggen dat het een speelgoedwapen is. Dat gezegd te hebben: Mad props, voor het vinden van deze game. :D

"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel

• BlackMage
Ik zou iedereen in ieder geval aanraden om te wachten op reviews. Zelfs als je enthousiast genoeg bent, Ubisoft staat wel een beetje berucht om meer hype te creëren dan wat het product waard is.

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-11 03:32

Turfschipper

Hup NAC

Geen 2D mario helaas. Moet de Switch nog maar even wachten. Misschien als fifa top is dat ik hem dan haal. NAC op een handheld..... verleidelijk, ;-).

Verwijderd

Turfschipper schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 11:16:
Geen 2D mario helaas. Moet de Switch nog maar even wachten. Misschien als fifa top is dat ik hem dan haal. NAC op een handheld..... verleidelijk, ;-).
Afbeeldingslocatie: https://cdn.vox-cdn.com/uploads/chorus_asset/file/8675043/NintendoSwitch_SuperMarioOdyssey_scrn07_E3_copy.jpg

Daar heb je 2D Mario :+

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 05-11 20:25
Lijkt een irl muurschildering 8)7

• NMe
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

NMe schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 14:21:
Mocht er iemand zijn Switch-dock aan de muur willen hangen: ik heb eindelijk een betaalbare mount gevonden die ook naar Nederland verstuurd wordt. :P
...en inmiddels is 'ie binnen, nog voordat ik m'n extra dock heb. :+

Switch mount

Over twee weken kan ik dus ook op m'n slaapkamer op de tv spelen. :D

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

BlackMage schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 11:00:
Ik zou iedereen in ieder geval aanraden om te wachten op reviews. Zelfs als je enthousiast genoeg bent, Ubisoft staat wel een beetje berucht om meer hype te creëren dan wat het product waard is.
Koop op afstand; kan altijd retour. Ik heb hem nu ook alleen gepre-ordered vanwege de korting.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

EddoH schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 12:00:
[...]

Koop op afstand; kan altijd retour. Ik heb hem nu ook alleen gepre-ordered vanwege de korting.
Dat is bij geopende games niet altijd zo makkelijk.

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

NMe schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 12:08:
[...]

Dat is bij geopende games niet altijd zo makkelijk.
Euh..wie heeft het hier over de game openen?
De reviews zijn ruim op tijd voor ik het spel zelf in de Switch stop ;)

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:00
EddoH schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 12:00:
[...]

Software valt daar volgens mij niet onder...

Strava

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:22
NMe schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 11:58:
[...]

...en inmiddels is 'ie binnen, nog voordat ik m'n extra dock heb. :+

[afbeelding]

Over twee weken kan ik dus ook op m'n slaapkamer op de tv spelen. :D
Hey..dat is inderdaad wel handig :) Eens kijken..

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Prulleman schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 12:27:
[...]

Zolang het gesealed is wordt het meestal wel toegestaan maar het is inderdaad niet gegarandeerd AFAIK.
Cidolfas schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 12:27:
[...]

Hey..dat is inderdaad wel handig :) Eens kijken..
Klik dan even door naar mijn originele post die ik daar citeerde, daar staat hoe je 10 dollar korting krijgt. Daarmee zak je meteen onder de 23 euro die de grens vormt tussen wel/niet BTW en administratiekosten betalen bij het importeren dus dat scheelt je al gauw nóg eens 18 euro bovenop die 10. ;)

[ Voor 46% gewijzigd door NMe op 15-06-2017 12:44 ]

Verwijderd

@RayNbow Waar in dit spel de wapens door de helden gebruikt worden, wat bv al een verkeerd beeld aan kinderen kan geven dat het "goed" is om met wapens rond te lopen / schieten.
Wauw, beter spelen we geen een mario game meer want stel je voor dat alle kinderen paddenstoelen gaan eten, op huisdieren gaan springen en vuurpropjes gaan gooien.

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Prulleman schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 12:27:
[...]

AFAIK geldt die uitzondering alleen voor digitale aankopen op een niet-fysieke drager. Downloads dus.

Anyway; ik heb nog nooit problemen gehad met het retourneren van gesealde software.

edit: zie: https://www.webwinkelkeur...bedenktijd-voor-software/
De software op een fysieke drager zoals DVD of CD heeft het meeste weg van een “normaal product”. Hier geldt dan ook dat het herroepingsrecht gewoon geldt. De klant heeft hierbij 14 dagen voor het aanmelden van het retourneren, wat via de mail maar ook via de telefoon of via het herroepingsformulier kan, waarna hij/zij na het aanmelden nogmaals 14 dagen heeft voor het daadwerkelijk retourneren. Wel is er de mogelijkheid om de producten te verzegelen.
Valt dus gewoon onder het herroepingsrecht.

[ Voor 62% gewijzigd door EddoH op 15-06-2017 12:39 ]

• BlackMage
Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 12:29:
[...]

Wauw, beter spelen we geen een mario game meer want stel je voor dat alle kinderen paddenstoelen gaan eten, op huisdieren gaan springen en vuurpropjes gaan gooien.
Deed jij dat vroeger als kind nooit dan? :+

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-11 13:37
[...]

Pfff kunnen we niet stoppen hiermee? Nintendo geeft graag een goed voorbeeld. Zeker met spellen die kleine kinderen graag spelen. Daarom zie je niet zo vaak echte wapens in Nintendo's spellen.
Kunnen we nu voor de derde keer stopen met deze discussie. Niet iedereen vind het spel leuk om verschillende redenen. Basta...

Yavu Steam Profile Lanithro

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

[...]

“If Pac-Man had affected us as kids, we'd all be running around in dark rooms, munching pills and listening to repetitive electronic music.”

• RayNbow

• Gutanoth
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-11 09:05
Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 08:31:
[...]

Uitlenen van IPs doet Nintendo vaker. En dat gaat meestal ook erg goed. En zonder de Rabbids had ik dit spel ook leuker gevonden.
Wand of Gamelon...

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-11 10:36
Wat had je dan verwacht uit Japan?

Verwijderd

LOTG schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 13:06:
[...]

Wat had je dan verwacht uit Japan?
Dat het er maf uit zou zien, vandaar de :+

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:15
De hele 'wapens in Mario' discussie heeft weinig belang voor mezelf, maar goed, ieder zijn ding ofzo. Ondertussen is Mario + Rabbids een tweede keer op de Treehouse geweest, met een showcase van een deel van een boss battle. Wat mij betreft toont Ubisoft hier goed dat er redelijk wat diepgang in de game zit. Voor mij is dit zeker de verrassing van deze E3 - ondanks de leaks ;-)

BlackMage schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 11:00:
Kijk ik begrijp skeptisch zijn tegenover Ubisofts presentaties gezien hun geschiedenis met het tonen van Watch Dogs, Far Cry etc... maar we hebben het hier over een game die over twee maanden uitkomt en dus praktisch af is. Ik zou nooit iemand aanraden om een game te preorderen, maar tegelijkertijd zie ik weinig redenen om in dit geval te gaan denken dat het een kat in een zak gaat worden. Dat het een passieproject is voor het Ubisoft team dat samenwerkt met Nintendo, lijkt me vrij duidelijk.

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

JackAvery schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 13:08:
De hele 'wapens in Mario' discussie heeft weinig belang voor mezelf, maar goed, ieder zijn ding ofzo. Ondertussen is Mario + Rabbids een tweede keer op de Treehouse geweest, met een showcase van een deel van een boss battle. Wat mij betreft toont Ubisoft hier goed dat er redelijk wat diepgang in de game zit. Voor mij is dit zeker de verrassing van deze E3 - ondanks de leaks ;-)

[video]

[...]

Kijk ik begrijp skeptisch zijn tegenover Ubisofts presentaties gezien hun geschiedenis met het tonen van Watch Dogs, Far Cry etc... maar we hebben het hier over een game die over twee maanden uitkomt en dus praktisch af is. Ik zou nooit iemand aanraden om een game te preorderen, maar tegelijkertijd zie ik weinig redenen om in dit geval te gaan denken dat het een kat in een zak gaat worden. Dat het een passieproject is voor het Ubisoft team dat samenwerkt met Nintendo, lijkt me vrij duidelijk.
Hoe meer ik er van zie hoe meer ik er naar uitkijk. Voldoende diepgang, super animaties, en ik vind de Rabbids characters eerlijk gezegd best grappig.

• marcelproust
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12-04 01:41
Even een korte fulminatie waarbij ik het wel heb gehad met op zoek te gaan naar games in fysieke winkels! Vandaag weer eens een teleurstelling na teleurstelling. Vanaf nu bestel ik alles gewoonweg online. Tientje goedkoper en vaak ook aanwezig. Einde.

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Gisteren heeft 8bitdo hun nieuwe Switch compatible controller laten zien op E3. Duurt nog tot einde dit jaar voor het beschikbaar komt, maar ik wil hem!
http://gizmodo.com/this-s...er-is-designed-1795858424

Verwijderd

Neogeo game deze week is Sengoku
https://mobile.twitter.co...status/875204694938759169

De komende drie weken volgen:
Magical Drop 2
Fatal Fury 2
Metal Slug 2 (release volgorde onbekend)

Daarna krijgen we ongetwijfeld:
KOF 95
Sengoku 2
Samurai Shodown
The Last Blade
Art of Fighting
King of the Monsters
World Heroes 1,2

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2017 14:41 ]

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-11 22:47
Edmin schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 13:55:
Gisteren heeft 8bitdo hun nieuwe Switch compatible controller laten zien op E3. Duurt nog tot einde dit jaar voor het beschikbaar komt, maar ik wil hem!
http://gizmodo.com/this-s...er-is-designed-1795858424
Hebbuh! :)

Voegt naar mijn idee echt wel wat toe aan de 2 controllers die we nu hebben. Die pro controller vind ik het beste. Hopelijk bij release kan ik zeggen Pro -> deze 8bitdo -> joycons OF 8bitdi -> pro -> joycons.

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

• Seroczynski
  • Niet online
Kadardar schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 14:41:
[...]

Hebbuh! :)

Voegt naar mijn idee echt wel wat toe aan de 2 controllers die we nu hebben. Die pro controller vind ik het beste. Hopelijk bij release kan ik zeggen Pro -> deze 8bitdo -> joycons OF 8bitdi -> pro -> joycons.
Wat een gigantische unit is dat. Ik denk dat ik liever blijf afwisselen tussen controllers. Heb een Pro en SFC30, vind dat wel voldoende :)

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/2vcr5KlFDuuSQZu4vjfp0ljC/medium.jpg

Jaaa! ARMS!

• Zironako
Waar heb je hem gehaald?

• Thomas
  • Niet online
Mediamarkt Den Haag!

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Verwijderd schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 09:11:
[...]

Rocket League heb ik laatst op het gratis weekend op Steam gespeeld, en vond ik erg leuk. Maar 20 euro vind ik persoonlijk te veel voor die titel. Zie ik liever iets van 10-15 euro max. Maar als de Switch versie single player biedt dan komt die er wel.
Nou ja .. duur is relatief. Ik bedoel is 20 euro teveel voor een spel dat na 1000+ uren nog leuk is? Dat is een koopje voor het plezier/tijdverdrijf dat je uit die game haalt imho. En hoewel je single player kan spelen is het eigenlijk voornamelijk leuk in multiplayer/online.

Zelf al ruim 1300 uur in die game zitten :9

[ Voor 6% gewijzigd door blmp op 15-06-2017 17:59 ]

Patient gamer

Verwijderd

De Treehouse stream Dag 3 begint over een half uur:

[YouTube: https://youtu.be/DJABBMAqZsU]

• epamel
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 05-11 22:09
Hoi Mede tweakers! tof dat je arms al heb in ieder geval veel speel plezier.
Zit ook te twijfelen aan deze game. Nu is mijn vraag: Kun je dit spel ook zonder motion spelen dus enkel met controller zowel normale als de pro controller??

Ik weet wel dat als je handheld mode speelt wel gewoon met de controllers te spelen is.

Heb je hier een antwoord op voor me?
En is er nog meer te doen in de game dan enkel tegen elkaar vechten?

Heb niet zoveel reviews bekeken..

Alvast bedankt!

Verwijderd

@epamel Ja, je kan ook gewoon de Pro Controller of de Joy-Con in de Grip gebruiken. (Heb ik tijdens de testpunch geprobeerd)

• epamel
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 05-11 22:09
Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 18:36:
@epamel Ja, je kan ook gewoon de Pro Controller of de Joy-Con in de Grip gebruiken. (Heb ik tijdens de testpunch geprobeerd)
Super thanks! en is er nog wat meer te doen dan enkel tegen elkaar? kun je dingen unlocken ofzo door middel van battles etc..?

Heb de testpunch gemist namelijk..

Thanks nogmaals!

Verwijderd

epamel schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 18:41:
[...]

Super thanks! en is er nog wat meer te doen dan enkel tegen elkaar? kun je dingen unlocken ofzo door middel van battles etc..?

Thanks nogmaals!
Ik ga het spel morgen halen, maar als het goed is krijg je coins door het spelen van matches en met die coins kan je weer een modus spelen om zo ARMS vrij te spelen. Zijn er ruim 100.

• Thomas
  • Niet online
epamel schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 18:41:
[...]

Thanks nogmaals!
Je unlockt door te vechten (daar krijg je coins voor) maar je hebt ook een soort volleybal en basketbal modus, en 'skillshots'. Je kunt allerlei arms en ik geloof ook nog een character unlocken. Kan allemaal online maar ook offline, per character kan je een 'kampioenschap' op 10 verschillende niveaus doen.

Het is wel moeilijker dan ik dacht tegen de computer.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:44
blmp schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 17:53:
[...]

Nou ja .. duur is relatief. Ik bedoel is 20 euro teveel voor een spel dat na 1000+ uren nog leuk is? Dat is een koopje voor het plezier/tijdverdrijf dat je uit die game haalt imho. En hoewel je single player kan spelen is het eigenlijk voornamelijk leuk in multiplayer/online.

Zelf al ruim 1300 uur in die game zitten :9
Precies.. Heb het spel bij PS Plus gekregen en bij mijn Steam controller maar heb er voor €50+ ingestopt aan keys (eerste spel ooit waar dat doe) en dan nog bijna alle dlc cars. En er blijft gewoon gratis dlc bij komen voorlopig.

Als iemand dit spel ook maar enigzins leuk lijkt is het een mooie prijs en op de Switch zal aan het begin de bal nog een beetje op de grond blijven. Bij de andere platforms is het meer een vliegspel geworden 😂

Toch zal ik zelf altijd de pc versie aanraden als iemand de keuze heeft. Voel echt nog steeds verschil met de PS4 pro en ben altijd een paar niveaus hoger op de pc.

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-11 21:57

Sméagol

Master of Mayhem

Mario + Rabbids lijkt uitverkocht op de Uplay site (?). Ik probeer 't later weer, maar voor nu: hoe krijg ik die korting? Ik heb nog een Uplay account, maar ik zie geen korting. Ik had toevallig nog 100 van die points.

Make lovecraft not warcraft.

• Thomas
  • Niet online
Arms is wel echt heel pittig zeg! Zit nog steeds met die motion controls te knoeien en denk stiekem dat deze toch inferieur zijn. Ach.

• RayNbow
Thomas schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 20:02:
Arms is wel echt heel pittig zeg! Zit nog steeds met die motion controls te knoeien en denk stiekem dat deze toch inferieur zijn. Ach.
Yabuki: It's a good question. When we really don't want to lose, we go with motion controls. So on our team, when we just want to throw a game together quick, we'll sometimes start with the button controls. But when things get serious, we bust out those motion controls, and that's how we play.
En de winnaar van het ARMS-toernooi mocht het opnemen tegen Yabuki:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Sp4rQ-9DHnM]

;)

• Thomas
  • Niet online
RayNbow schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 20:16:
[...]

[...]

En de winnaar van het ARMS-toernooi mocht het opnemen tegen Yabuki:
[video]

;)
Aha. Nou ik zuig best wel hard geloof ik :'). Kom online ook steeds dezelfde persoon tegen waar ik altijd tegen verlies...

• RayNbow
Thomas schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 20:33:
[...]

Aha. Nou ik zuig best wel hard geloof ik :'). Kom online ook steeds dezelfde persoon tegen waar ik altijd tegen verlies...
Komt dat misschien ook niet omdat de game eigenlijk nog niet uit is, dus de player base nog enorm klein is? :p

• marcelproust
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12-04 01:41
Is er ergens footage te vinden van hoe ze eigenlijk spelen zodat we kunnen zien hoe ze de joycons houden? Ik voel me teveel Rocky als ik speel 😅Zelfs als ik grijp heb ik het gevoel dat ik moet meezwaaien (wat niet is).

• Thomas
  • Niet online
RayNbow schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 20:57:
[...]

Komt dat misschien ook niet omdat de game eigenlijk nog niet uit is, dus de player base nog enorm klein is? :p
Dat denk ik wel. Toffe game i.i.g.

Hier overigens het topic zodat dit topic niet vol wordt gespamt; [Switch] ARMS

• RayNbow
Takahashi's boodschap over Xenoblade 2:
"A young adult story with a taste of boy-meets-girl. Lately it feels like all I’ve been doing are games full of devastation, like where your hometown burns down at the start, or the spaceship you’re riding crashes(oh wait, that is all I ever do). Sometimes I just wanna try something different!

I want to make something that people can look back on fondly one day as something that really shaped their lives. Something like what I loved as a boy, like Oliver!(by Carol Reed) and Galaxy Express 999(by Rintaro).
-- That’s why I started working on this game.
I’ll leave the stories about the solemn old men and hot stylish guys to someone else(even though there’s way more demand for that stuff), and go ahead with this.

That’s what was on my mind around the end of 2014 through early 2015.
Yeah, we started while Xenoblade X was still in development.
We’re building a whole new ‘Xenoblade’ title using the foundation laid by X. That’s the core of the project.

Some people think exploration is what games should be all about, while some are like “no no, story is what’s best.” Well we’ve got something perfect for both of those kinds of people: Xenoblade 2.
And that’s what I wanted to tell you with my first announcement. Sound cool?

There are still a ton of surprises left, of course.
I’ll be revealing little bits of information and riling everyone up all the way until release.
And that was my June of 2017.
(Wait, will we even meet the release deadline?!)

Tetsuya Takahashi"

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

- nvm

[ Voor 94% gewijzigd door Thrace Grumble op 15-06-2017 22:12 ]

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Die laatste zin: and that was my June of 2017. Bedoelt hij nu dat het nog deze maand gereleased wordt of dat dit de nieuws-post van deze maand was?

[ Voor 6% gewijzigd door Thrace Grumble op 15-06-2017 22:13 ]

• RayNbow
Thrace Grumble schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 22:12:
[...]

Die laatste zin: and that was my June of 2017. Bedoelt hij nu dat het nog deze maand gereleased wordt of dat dit de nieuws-post van deze maand was?
Dat laatste. De E3 trailer meldt nl. dat Xenoblade 2 gepland staat voor Holiday 2017.

• Evernote
Oeps.. foutje bij Nedgame. Als je Mario + Rabbids CE wil kun je hier lekker van profiteren.

https://www.nedgame.nl/ni...ctors-edition/4788342022/

• Thomas
  • Niet online
Evernote schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 23:41:
Oeps.. foutje bij Nedgame. Als je Mario + Rabbids CE wil kun je hier lekker van profiteren.

Done :)

• KoensSocialL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14:07

KoensSocialL

Mezelf.

Zijn er verzendingskosten voor NL? Omdat voor BE moet je er blijkbaar voor betalen

Edit: Never mind al gevonden :)

[ Voor 17% gewijzigd door KoensSocialL op 16-06-2017 00:47 ]

K.W.

Verwijderd

Beyond Good and Evil 2 lijkt idd naar de Switch te komen.

http://www.nintendolife.c...coming_to_nintendo_switch

Of op Twitter:
https://twitter.com/Ubisoft_Spain/status/875447639206178816

Screenshot:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/r36syc8QJgTUCTM7UfdDI0S9/full.png

Verder is er informatie over de eerste DLC / update voor ARMS:

http://www.nintendolife.c...ctator_mode_also_incoming

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2017 07:05 ]

• Evernote
Tof voor de mensen die alleen een Switch hebben maar persoonlijk zou ik de game liever op de PS4 halen.

Hoewel third party hard nodig is voor het succes van de Switch en deze game hier ook aan bij zou dragen zullen er heel veel comprimissen moeten worden gemaakt.

Ik had liever een andere exclusieve game van Ubisoft gezien voor de Switch i.p.v. een multiplatform titel die op de Switch het slechtste zal draaien.

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Evernote schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 07:29:
[...]

Ik had liever een andere exclusieve game van Ubisoft gezien voor de Switch i.p.v. een multiplatform titel die op de Switch het slechtste zal draaien.
Alsof dat ook een maar een keuze zou kunnen zijn..

'goh, zullen we een bestaande game die we al hebben ontwikkeld ook op de Switch uitbrengen, of zullen we even een hele nieuwe exclusieve game ontwikkelen' ;)

Wees blij dat hij ook naar de Switch komt. Het is niet dat ze hiervoor een exclusive in de kast hebben gezet...

• Thomas
  • Niet online
Evernote schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 23:41:

Hij is alweer offline maar hij staat nog steeds bij mij! Heb maar voor afhalen (en dan betalen) gekozen dus we gaan het zien in augustus. Zou het wel geinig vinden om die CE te hebben :).

• Evernote
EddoH schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 08:05:
[...]

Alsof dat ook een maar een keuze zou kunnen zijn..

'goh, zullen we een bestaande game die we al hebben ontwikkeld ook op de Switch uitbrengen, of zullen we even een hele nieuwe exclusieve game ontwikkelen' ;)

Wees blij dat hij ook naar de Switch komt. Het is niet dat ze hiervoor een exclusive in de kast hebben gezet...
Mario x Rabbids ziet er goed uit van de beelden die ik heb gezien. Heb liever dat men daar meer energie in stopt en dergelijke games voor de Switch ontwikkelt dan een mogelijk slechte port uitbrengen van een mythische game. ;)

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Evernote schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 08:18:
[...]

Mario x Rabbids ziet er goed uit van de beelden die ik heb gezien. Heb liever dat men daar meer energie in stopt en dergelijke games voor de Switch ontwikkelt dan een mogelijk slechte port uitbrengen van een mythische game. ;)
Dat snap ik , ik bedoel dat het budgettair niet te vergelijken is. En dus geen keuze tussen óf die port óf een hele nieuwe titel. Je doet voorkomen alsof ze de keuze hebben gemaakt om voor een port van een andere titel te gaan in plaats van iets exclusiefs te maken.
Pagina: 1 ... 63 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is een [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen -topic.
Er is een Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic", discussie over prijzen en bestellingen hoort daar thuis.

Er is ook een Super Mario Odyssey topic!