Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
Staat bij Fysiek. Iig voor de collectors met dat beeld, maar zal nog eens kijken of het spel zelf fysiek is. Lijkt me van wel overigens.Nogne schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 13:40:
[...]
Krijg je de game dan digitaal of fysiek? Ik zou graag gebruik maken van die karting, maar wil de game wel digitaal.
Voor zover zou het fysiek moeten zijn, maar afgezien dat het de collectors is, staat het er nergens bij. Zowel bij de collectors als de gewone niet. Maar kan het me niet voorstellen daar ik ook mijn verzendgegevens op moest geven.
[ Voor 23% gewijzigd door Arunia op 13-06-2017 14:00 ]
Vond het er echt zo tof uit zien
Mag ik vragen waarVinno schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 14:44:
Ik ben echt helemaal niet van het turn-based, maar de presentatie van Ubi heeft er gewoon voor gezorgd dat ik zojuist (met 20% korting) Kingdom Battle heb besteld.
Ik vind het er ook leuk uitzien dus waarom ook niet pre-orderen
De ubisoft store. Heeft een actie dat je ter inlevering van 100 ubisoft punten 20% korting krijgt.Thomas schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 15:28:
[...]
Mag ik vragen waar?
Ik vind het er ook leuk uitzien dus waarom ook niet pre-orderen.
http://store.ubi.com/nl/m...e_E3_RKB_Hub_0706_ID45230
http://store.ubi.com/nl/m...e76dca1a644d498b4578.htmlThomas schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 15:28:
[...]
Mag ik vragen waar?
Ik vind het er ook leuk uitzien dus waarom ook niet pre-orderen.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Ik heb schijnbaar al 140 punten, geen idee hoe ik die verdiend heb, though.Thomas schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 15:36:
Ah, even wat van die punten verdienen met Child of Light dan maar.
Ik probeer wel eerst even te achterhalen of ik die game ook digitaal kan pre-orderen maar dat zal wel niet.
[ Voor 18% gewijzigd door NMe op 13-06-2017 15:40 ]
Ik heb er blijkbaar ook wel wat verdiend maar zo te zien ook al uitgegeven in AC: Unity, ik zit dus onder de 100NMe schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 15:39:
[...]
Ik heb schijnbaar al 140 punten, geen idee hoe ik die verdiend heb, though.
Heb je dus de laatste jaren Ubisoft games gespeelt terwijl je ingelogd was, dan is de kans groot dat je daar punten hebt gescoord.
Mja, dat snapte ik maar ik kon me niet voorstellen welke game dat dan moest zijn.LOTG schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 15:46:
@NMe Je krijgt ze voor bepaalde achievements in ubi games. Actions noemen ze die geloof ik. Die kon je vroeger alleen uitgeven voor rewards in spellen zelf (soort van miniDLC), maar tegenwoordig kun je er meer mee.
Heb je dus de laatste jaren Ubisoft games gespeelt terwijl je ingelogd was, dan is de kans groot dat je daar punten hebt gescoord.
Kon, omdat ik me net bedenk dat Rocksmith van Ubisoft is.
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Damn you!...Vinno schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 14:44:
Ik ben echt helemaal niet van het turn-based, maar de presentatie van Ubi heeft er gewoon voor gezorgd dat ik zojuist (met 20% korting) Kingdom Battle heb besteld.
...Nu heb ik hem ook besteld (met 20% korting
Ik had het eigenlijk niet gedacht maar het ziet er echt uit als een spel waar ik heel wat avonden plezier mee ga hebben. Turn based ftw.
Zou leuk zijn ja, kunnen ze mooi meeliften op de hypeZerora schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 16:16:
Ik zat eens te denken. Het zou heel tactisch zijn als Nintendo gamecube VC aankondigd en aan die line-up Beyond Good & Evil toevoegd.
Mij leek het (voor de aankondiging) ook niks maar het ziet er erg geinig uit. In principe hou ik niet enorm van turnbased (maar dat geldt dan vooral voor RPG's) maar dit lijkt me juist wel weer wat. Ben erg benieuwd.EddoH schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 16:29:
[...]
Damn you!...
...Nu heb ik hem ook besteld (met 20% korting)
Ik had eht eigenlijk neit gedacht maar het ziet er echt uit als een spel waar ik heel wat avonden plezier mee ga hebben. Turn based ftw.
Dan zie ik liever de HD versie, maar dat zal dan geen VC game worden.Zerora schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 16:16:
Ik zat eens te denken. Het zou heel tactisch zijn als Nintendo gamecube VC aankondigd en aan die line-up Beyond Good & Evil toevoegd.
In de herfst een draagbare dock voor 45 euro (3rd party overigens, en zonder USB ingangen).
[ Voor 14% gewijzigd door Thomas op 13-06-2017 17:46 ]
Ik ben benieuwd of die ook gebruik kan maken van het sneller laden dat de originele adapter (ook in combinatie met het originele dock) kan doen. Als dat zo is dan is dit een instant buy.Thomas schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 17:43:
http://gizmodo.com/this-t...o-switch-truly-1795960414
In de herfst een draagbare dock voor 45 euro (3rd party overigens, en zonder USB ingangen).
Thanks, ook besteld.Sokkeh schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 15:30:
[...]
De ubisoft store. Heeft een actie dat je ter inlevering van 100 ubisoft punten 20% korting krijgt.
http://store.ubi.com/nl/m...e_E3_RKB_Hub_0706_ID45230
Zag op de NL pagina dat ik geen punten had.
Vreemd genoeg hier wel:
https://club.ubisoft.com/en-US/shop-discount
Daar 20%-code "gekocht" en vervolgens op NL-site gebruikt
Haters everywhere but I don’t really care
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
[ Voor 53% gewijzigd door Thrace Grumble op 13-06-2017 18:07 ]
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Verwijderd
Ze moeten nogal wat in 25 minuten proppen.Sokkeh schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 18:03:
oh ehm mag er niet gesproken worden?
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2017 18:05 ]
Oh haha, my badVerwijderd schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 18:05:
[...]
Ze moeten nogal wat in 25 minuten proppen.En ik ben niet zo dol op typische E3 presentaties. Wat dat betreft is een Direct al een hele grote verbetering.
Verwijderd
Hopelijk is de volgende halte voor de hype train, F-zero of Excite Truck?
- Grappige Kirby en Yoshi game in de maak.
- Maar een Pokemon en Metroid Prime is waar we met zijn allen op zitten te wachten. Spijtig geen beelden!
- Xenoblade Chronicles 2 (holiday 2017)
- Kirby (2018)
- Nieuwe Pokemon RPG (TBA)
- Metroid Prime 4 (TBA)
- Yoshi (2018)
- Fire Emblem Warriors (fall 2017)
- Breath of the Wild DLC (Master Trials op 30 juni en The Champions Ballad fall 2017 + Amiibo's)
- Mario + Rabbids: Kingdom Battle (29 augustus)
- Rocket League (holiday 2017 en crossplatform)
- Super Mario Odyssey (27 oktober)
K.W.
Verwijderd
Thx voor het lijstje. Ik vind het een geslaagd E3 avondje voor Nintendo.Thomas schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 18:25:
Dus dit is er langsgekomen:
- Xenoblade Chronicles 2 (holiday 2017)
- Kirby (2018)
- Nieuwe Pokemon RPG (TBA)
- Metroid Prime 4 (TBA)
- Yoshi (2018)
- Fire Emblem Warriors (fall 2017)
- Breath of the Wild DLC (Master Trials op 30 juni en The Champions Ballad fall 2017 + Amiibo's)
- Mario + Rabbids: Kingdom Battle (29 augustus)
- Rocket League (holiday 2017 en crossplatform)
- Super Mario Odyssey (27 oktober)
Gewoon op Youtube! Je kan de stream bekijken en terugspoelen:Kaasje123 schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 18:30:
Kan ik het nog ergens terug kijken? Ben net te laat
YouTube: Nintendo | E3 2017: Day 1 - YouTube Gaming
Ze hebben zich goed uit zitten leven daar in Japan, ziet er erg leuk uit. Ben geen liefhebber van platformers maar dit ziet er zo leuk uit dat ie er wel komt.GovertNL schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 18:30:
Nu live gameplay van Mario! Ziet er goed uit zeg! Creatief weer.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Mario met sombrero die gitaar speelt
[ Voor 11% gewijzigd door Lekker Ventje op 13-06-2017 18:42 ]
Nintendo gaat met de aankondiging van Metroid Prime en Pokemon RPG echt gigantisch veel Switches verkopen. Dat kan niet anders!
Ik vind alleen vreemd dat mensen zo anders eruit zien dan Mario. Dat had meer 1 stijl mogen zijn.GovertNL schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 18:45:
Dat in die mensenwereld had van mij niet gehoeven.
[ Voor 60% gewijzigd door Zerora op 13-06-2017 18:46 ]
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Verwijderd
Jup. Het is een 2D Mario in een 3D Mario gameZerora schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 18:45:
Mario heeft afgekeken bij A Link Between Worlds en kan nu ook 2D op de muur lopen
Verwijderd
En verder denk ik van niet. Ze hebben ook een Fire Emblem voor de Switch op die manier aangekondigd met de Fire Emblem Direct.
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2017 18:50 ]
Ik ben anders best blij dat het bekend is dat deze in ontwikkeling zijn.Bisamrat schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 18:47:
Helaas geen Mario Kart DLC of Mario Maker 2 (deluxe). Het lijkt trouwens of the pokemon rpg en metroid prime 4 aankondiging puur gedaan zijn voor de fans. Duurt voor beide nog minstens een jaar en ze laten niks zien. Misschien toch geschrokken van de negatieve feedback op de pokemon direct?
Een Pokemon game roept iedereen al jaren om maar werd nooit geluisterd.
En van Metroid hebben we echt al jaaaaaaaren niks vernomen.
Sorry: dubbelpost!
[ Voor 14% gewijzigd door GovertNL op 13-06-2017 18:56 ]
Ik vond tevens dit qua inhoud de leukste e3 "presentatie". Met die van Ubisoft als tweede en Microderp als derde
Ik hoop wel dat Nintendo de volgende keer weer echt een persconferentie geeft.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
YouTube: Sonic Forces - Official Game Trailer - Nintendo E3 2017
Gelukkig skip ik Xenoblade (Not my game), scheelt in ieder geval in de portemonnee tijdens de holiday season.
Verwijderd
Geen update over de Neo Geo games. Ook jammer.KoensSocialL schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 18:26:
Geen VC voor Switch of informatie over systeem updates, jammer
[ Voor 11% gewijzigd door Zerora op 13-06-2017 19:48 ]
Op zich wel begrijpelijk. Dat is niet echt een statement voor op de E3, ze willen nu waarschijnlijk vooral hype creëren voor Kirby, Yoshi, Mario, Metroid en de andere games die ze aangekondigd hebben. De VC benoemen zou daarvan afleiden. Ik denk dat de VC eerder aangehaald gaat worden in een Direct. De enige reden dat ik vooraf nog dacht dat er iets over de VC gezegd zou kunnen worden is omdat ik niet verwacht had dat ze zó veel nieuwe games zouden aankondigen (ik verwachtte er één of twee) en dat er ook tijd besteed zou worden aan de 3DS.KoensSocialL schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 18:26:
Geen VC voor Switch of informatie over systeem updates, jammer
Doen ze al een hele tijd niet meer, toch?BlackMage schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 19:04:
Ik hoop wel dat Nintendo de volgende keer weer echt een persconferentie geeft.
Is ook niet leuk, daar komen altijd weer Japanners bij kijken en hoewel ik het hele toffe mensen vind haalt die tolk wel heel erg de vaart uit het verhaal.
[ Voor 54% gewijzigd door NMe op 13-06-2017 19:59 ]
Het voordeel van een vooraf gemaakt video is gewoon dat ze die tolk en/of ondertiteling er gewoon in kunnen bakken zonder dat dit extra tijd kost van de kijker. Daarom is een Direct of Spotlight wel fijn. Daarnaast was het helemaal geen knullige video. Het begon ook gewoon gaaf enzo.NMe schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 19:57:
Doen ze al een hele tijd niet meer, toch?
Is ook niet leuk, daar komen altijd weer Japanners bij kijken en hoewel ik het hele toffe mensen vind haalt die tolk wel heel erg de vaart uit het verhaal.
Of ze doen een Devolver E3 conferentie, die was brilliant.Zerora schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 20:07:
[...]
Het voordeel van een vooraf gemaakt video is gewoon dat ze die tolk en/of ondertiteling er gewoon in kunnen bakken zonder dat dit extra tijd kost van de kijker. Daarom is een Direct of Spotlight wel fijn. Daarnaast was het helemaal geen knullige video. Het begon ook gewoon gaaf enzo.
Holly crap-on-a-cracker. Heb net de E3 stream gekeken en ik sluit me compleet bij aan. Ik mis nog steeds 3d party support, maar gezien de console nog maar 3 maanden oud is had ik dat ook niet verwacht.NMe schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 19:57:
Op Reddit roepen ze "Nintendo won E3." Ik kan me daar eigenlijk wel in vinden, ze hebben niet teleurgesteld en hadden meer positieve verrassingen dan de rest.
Als 3rd party support terug komt (wat ik inmiddels wel verwacht) dan is de Switch een system-killer.
Voor de echt "serious gamer" zou ik waarschijnlijk de Switch niet aanraden, maar als je plezier wilt hebben dan is dit de console die je moet hebben
Dat of mijn inner fanboy is wakker geworden
@Kaasje123 Je kan de stream bekijken op YouTube: YouTube Gaming (en gewoon terug spoelen
"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel
Holy moly! Dat ziet er goed uit! Dus ook coop?Kwebie schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 19:14:
Iedereen hier de Sonic Forces trailer gemist? Deze komt ook nog rond het holiday season uit in 2017!
YouTube: Sonic Forces - Official Game Trailer - Nintendo E3 2017
Gelukkig skip ik Xenoblade (Not my game), scheelt in ieder geval in de portemonnee tijdens de holiday season.
Van mij hoeft alleen Miyamoto maar te verschijnen en wat enthousiaste woorden te laten vertalen door zn tolkNMe schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 19:57:
Op Reddit roepen ze "Nintendo won E3." Ik kan me daar eigenlijk wel in vinden, ze hebben niet teleurgesteld en hadden meer positieve verrassingen dan de rest.
[...]
Doen ze al een hele tijd niet meer, toch?
Natuurlijk wil ik wel van die Japanse devs horen, in de vorm van een interview of demonstratie tijdens een treehouse
Ik snap wel waarom ze die video zo doen hoor, dat komt omdat ze dan hun thuismarkt op het zelfde moment kunnen voorzien van informatie. En het is ook zeker niet erg
Jimmy Fallon?BlackMage schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 20:31:
[...]
of een celeb (was er niet zo'n Amerikaanse talkshow host die een enorme Nintendo-nerdfan is?)
Verwijderd
Maar hoop toch echt dat de third party support er snel aankomt en dat we de volgende e3 ook gewoon de nieuwe Assassins creed, cod, Battlefield, Overwatch enzo krijgen.
Er komt gewoon een fatsoenlijke FIFA uit en Skyrim (al is deze natuurlijk op andere consoles al oud)Verwijderd schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 20:34:
Maar als ze niet dezelfde kant als de wii u op willen gaan moeten ze dan niet veel meer third party support krijgen? Begrijp me niet verkeerd de Nintendo games zijn echt gruwelijk en dat alleen al is de aanschaf van de switch al waard.
Maar hoop toch echt dat de third party support er snel aankomt en dat we de volgende e3 ook gewoon de nieuwe Assassins creed, cod, Battlefield, Overwatch enzo krijgen.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
FIFA voor de Switch draait op de last-gen FIFA engine. Niet echt geweldig imo.Gynnad schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 20:36:
[...]
Er komt gewoon een fatsoenlijke FIFA uit en Skyrim (al is deze natuurlijk op andere consoles al oud)
Verwijderd
Maar krijgen we ook de nieuwe The elder scrolls game als die aangekondigd gaat worden. Ik hoop van wel natuurlijk maar ben toch een beetje bang dat we die dan niet krijgen.Gynnad schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 20:36:
[...]
Er komt gewoon een fatsoenlijke FIFA uit en Skyrim (al is deze natuurlijk op andere consoles al oud)
Nu wil ik nog meer weten wat Retro aan het developer is...
Fire Emblem Warriors op de Treehouse momenteel, kan best leuk zijn. Mario + Rabbids zag er zeer goed uit eerder - lijkt erop dat level design erg veel gaat doen voor de battlefields.
Haha ik plaats het net voor je. Maar inderdaad waar zijn hun dan mee bezig?JackAvery schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 20:47:
De press kit bevestigt dat Retro niet de developer van Metroid Prime 4 is. Het spel wordt onder dezelfde producer gemaakt door een nieuw dev team.
Nu wil ik nog meer weten wat Retro aan het developer is...
Fire Emblem Warriors op de Treehouse momenteel, kan best leuk zijn. Mario + Rabbids zag er zeer goed uit eerder - lijkt erop dat level design erg veel gaat doen voor de battlefields.
Zou wat zijn als ze met een Donkey Kong bezig zijn of Kid Icarus of F-Zero!
Ik zie weer mooie tijden tegemoet voor de Nintendo fan.
Ziet er goed uit! Nog 4.5 maanden en dan staat hij hier in de kast..
[ Voor 7% gewijzigd door GovertNL op 13-06-2017 21:39 ]
Aan de andere kant, nog mogelijkheden genoeg. De treehouse met gameplay en aankondigingen is toch tot en met donderdag elke dag?
Die meldingen als ze een Blue Moon vinden met een datum er bij, ziet er toch wel errug achievement-achtig uit. Klein voorproefje?Gynnad schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 22:51:
Nog meer gameplay van Mario nu!
Ik kan het moeizaam aanzien als mensen zo spelen. Screw it, ik check later wel wat spannender contentGynnad schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 22:51:
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
Verwijderd
Ik heb nu wel genoeg Mario gameplay gezien, ik wil ook wat nieuw houden tot wanneer ik het spelen kanGynnad schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 22:51:
Xenoblade Chronicles 2 krijgt hype level 8. Het is gewoon een mix tussen XC en Persona, twee van mn favoriete JRPG's
Rocket League: hype level 4. Ik heb het al voor mn PS4 en op de PC. Ik heb geen zin om het te spelen, maar als ik eenmaal begin dan ben ik weer hooked. Ik denk dat ik hem oversla om deze redenen.
Fire Emblem Warriors: Hype level 6. Mijn eerste introductie met een warriors spel was Hyrule Warriors Legends. Ik vond het verrassend leuk. FE lijkt me veel beter bij de gameplay passen en ik vond eigenlijk de chaos wat teveel voor het kleine schermpje van de 3DS, dus dat is vast ook een pluspunt. Maar ik denk wel dat ik wacht tot een aanbieding
Metroid 3DS: Hype level 6. Het was de eerste (en enige
Metroid Prime 4: Hype level 0. Een logo hyped mij niet
Nieuwe Pokemon RPG: Hype level 1. No shit dat ze er mee bezig zijn. Het enige wat ik er van mee kreeg is dat het niet nog 3 jaar duurt.
Kirby: Hype level 3. Lijkt me erg leuk couch coop. Als ik vrienden had die er het zelfde over dachten kon je de score verdubbelen.
Yoshi: Hype level 3. Yoshi games zijn mn favoriete 2d platformers van Nintendo. De unieke artstyle is altijd al een factor geweest. Maar voor deze kan ik, van wat ik heb gezien, niet warm lopen. Deze style hoort bij paper mario en het klikt gewoon niet. Ik wacht wel op klei-yoshi & pengu
Nee, op een nieuwe custom engine.LabsTipJr schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 20:38:
[...]
FIFA voor de Switch draait op de last-gen FIFA engine. Niet echt geweldig imo.
Nou, de Call of Duty Serie bewijst dat datgene wat jij zegt zeker niet altijd waar is. En het is niet alsof Activision geen budget heeft, daar ligt het niet aan. De slechte animaties en magere graphics van CoD:WWII zijn een goed recent voorbeeld.BlackMage schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 00:04:
Ik snap ook niet goed waarom wij eindgebruikers zo geil worden van welke engine wordt gebruikt. Dat zegt echt niks over performance, hoe het eruit ziet of hoe het speelt. De engine is er voor de ontwikkelaars om sneller games te ontwikkelen omdat de basis herbruikt kan worden. Daarbij zijn engines flexibel en kan je zelf allerlei code toevoegen of vervangen. Een amateur laat een spel in de allernieuwste frostbyte engine eruit zien als CS1.6 en met een gtx1080ti op 720p 15fps draaien terwijl een pro het mooiste spel wat je ooit hebt gezien in unity bouwt en met een gemiddeld systeem het op 1080p60 laat draaien.
Nee, ik vind het inderdaad onterecht dat de engine soms meer aandacht krijgt dan het spel maar het is toch zeker een belangrijk onderdeel van het eindproduct.
Dit topic is gesloten.
![]()
Er is een [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen -topic.
Er is een Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic", discussie over prijzen en bestellingen hoort daar thuis.
Er is ook een Super Mario Odyssey topic!