En voor degene die denken "maar als het uit dezelfde fabriek komt dan is het toch dezelfde kwaliteit, dan hoeven ze het toch niet te controleren?"EddoH schreef op maandag 12 juni 2017 @ 10:18:
[...]
Dat ze (eventueel) uit dezelfde fabriek komen zegt niet zoveel. Het gaat meer om het ontwerp, de gekozen materialen, doorlopen keuringen en de minimale afstanden tussen componenten en dergelijke. Ik zelf koop geen merkloze goedkope Chinese rommel, ik heb gezien hoe ellendig sommige dingen in elkaar zitten.
Het is niet ongebruikelijk dat sommige batches worden afgekeurd. In sommige gevallen is dat zelfs acceptabel. Men wilt dan een hoge productie snelheid hebben waarbij alles geoorloofd is zolang de foutmarge onder de 2% blijft. Die 2% wordt door de QA afdeling dan afgewezen en komen niet in productie terecht.
In sommige gevallen is het een logo die verkeerd wordt gedrukt, maar het kan ook zijn dat de verkeerde connectors zijn gebruikt of dat de fabriek last had van omgevingsgebreken (stof/gassen/temperatuur) waardoor het materiaal niet aan de juist eis voldoet.
Bij een merk-product wordt de batch eerder afgekeurd dan bij een merkloos-product.
/off-topic
Wat je beschrijft is animatie en AI. In Skyrim zijn de models misschien realistischer, maar de animatie zijn vrij generiek. Daarbij komt ook nog eens bij de vanwege de stylistic weergave van BoTW je meer geneigd ben om je fantasie te gebruiken wanneer de animatie of model het weglaten.Prulleman schreef op maandag 12 juni 2017 @ 10:46:
[...]
interessant! ik hoop alleen dat de bewegingen van de karakters een beetje OK zijn, bij Zelda zit dat namelijk echt goed in elkaar, de meeste "dingen" (mensen, vijanden, maar ook dieren e.d.) bewegen gewoon heel mooi (hoe een vogel wegvliegt als je dichbij komt, of hoe wolven rondjes rondom je lopen etc), waardoor het ondanks de minder realistische teken/shading stijl toch heel realistisch overkomt!
Persoonlijk twijfel ik zeer of Skyrim. Ik heb hem voor de Xbox360, maar de hele game viel mij ontzettend tegen. Maar zoals @Bliksem B het zegt, het is voor mij zeer afhankelijk van wat ze toevoegen voordat ik besluit om het wel of niet te halen.
"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel