[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 60 ... 126 Laatste
Acties:
  • 615.710 views

• DevWouter
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 01:27

DevWouter

Creator of Todo2d.com

EddoH schreef op maandag 12 juni 2017 @ 10:18:
[...]

Dat ze (eventueel) uit dezelfde fabriek komen zegt niet zoveel. Het gaat meer om het ontwerp, de gekozen materialen, doorlopen keuringen en de minimale afstanden tussen componenten en dergelijke. Ik zelf koop geen merkloze goedkope Chinese rommel, ik heb gezien hoe ellendig sommige dingen in elkaar zitten.
En voor degene die denken "maar als het uit dezelfde fabriek komt dan is het toch dezelfde kwaliteit, dan hoeven ze het toch niet te controleren?"

Het is niet ongebruikelijk dat sommige batches worden afgekeurd. In sommige gevallen is dat zelfs acceptabel. Men wilt dan een hoge productie snelheid hebben waarbij alles geoorloofd is zolang de foutmarge onder de 2% blijft. Die 2% wordt door de QA afdeling dan afgewezen en komen niet in productie terecht.

In sommige gevallen is het een logo die verkeerd wordt gedrukt, maar het kan ook zijn dat de verkeerde connectors zijn gebruikt of dat de fabriek last had van omgevingsgebreken (stof/gassen/temperatuur) waardoor het materiaal niet aan de juist eis voldoet.

Bij een merk-product wordt de batch eerder afgekeurd dan bij een merkloos-product.

/off-topic
Prulleman schreef op maandag 12 juni 2017 @ 10:46:
[...]

interessant! ik hoop alleen dat de bewegingen van de karakters een beetje OK zijn, bij Zelda zit dat namelijk echt goed in elkaar, de meeste "dingen" (mensen, vijanden, maar ook dieren e.d.) bewegen gewoon heel mooi (hoe een vogel wegvliegt als je dichbij komt, of hoe wolven rondjes rondom je lopen etc), waardoor het ondanks de minder realistische teken/shading stijl toch heel realistisch overkomt!
Wat je beschrijft is animatie en AI. In Skyrim zijn de models misschien realistischer, maar de animatie zijn vrij generiek. Daarbij komt ook nog eens bij de vanwege de stylistic weergave van BoTW je meer geneigd ben om je fantasie te gebruiken wanneer de animatie of model het weglaten.

Persoonlijk twijfel ik zeer of Skyrim. Ik heb hem voor de Xbox360, maar de hele game viel mij ontzettend tegen. Maar zoals @Bliksem B het zegt, het is voor mij zeer afhankelijk van wat ze toevoegen voordat ik besluit om het wel of niet te halen.

"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel

• Bliksem B
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:09
DevWouter schreef op maandag 12 juni 2017 @ 11:03:
Persoonlijk twijfel ik zeer of Skyrim. Ik heb hem voor de Xbox360, maar de hele game viel mij ontzettend tegen. Maar zoals @Bliksem B het zegt, het is voor mij zeer afhankelijk van wat ze toevoegen voordat ik besluit om het wel of niet te halen.
Ik heb hem enkele jaren geleden ook gespeeld op de PC. Toch wel erg vermakelijk en als je voldoende tijd hebt is er voldoende te doen. Het lijkt mij daarom na Zelda BoTW de volgende RPG to go to voor onderweg. En thuis dan lekker slaan met een zwaardje. Ik ben dus ook niet geneigd om de gehele game opnieuw uit te spelen. Hopelijk daalt de prijs snel, want €60,- vind ik de game niet perse waard.

• Vinno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-03 06:30

Vinno

Dat is ook!

Thrace Grumble schreef op maandag 12 juni 2017 @ 10:23:
Ik ben toch stiekem ondertussen wel een beetje hyped voor Skyrim op de Switch: ziet er erg goed uit (TE goed om waar te zijn?), erg compleet (incl. alle DLC) en leuke control schemes!

https://bethesda.net/en/a...thing-and-now-go-anywhere
Ja heb er ook echt heel veel zin in om deze te spelen :)
Samen met Fifa 2018.

Ben blij met de beelden van deze games tot nu toe.
Nu Nintendo zelf nog ff wat toffe games, dan ben ik helemaal happy :D

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-11 12:21
Hoe tof het ook is. Die master sword en hero tunic hadden ze niet in skyrim moeten stoppen.
Verder heb ik wel zin in skyrim.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:49
Voor diegene die nog de engelse fysieke game van 'I am setsuna' zoekt (laatste exemplaar!):
http://www.ebay.com/itm/262935331510

Kost ongeveer 62 euro (met verzending erbij), dus niet de woekerprijs die overal al gevraagd worden.

Heb hem vorige week besteld en is verzonden, gek genoeg kon ik hem niet vinden via de nederlandse ebay site.

[ Voor 17% gewijzigd door Ryatzu op 12-06-2017 12:14 ]

• AstralizeR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-10 17:02

AstralizeR

Foar de kofje net eamelje!

Zerora schreef op maandag 12 juni 2017 @ 12:10:
Hoe tof het ook is. Die master sword en hero tunic hadden ze niet in skyrim moeten stoppen.
Verder heb ik wel zin in skyrim.
Krijg je alleen als je de Amiibo scant, dus de keuze is geheel aan jezelf of je dat wilt gebruiken.
Ben voor de gein wel benieuwd naar de stats op het schild en zwaard. Gezien je het vrijwel meteen kunt inscannen denk ik dat het hooguit staal (common) kwaliteit zal zijn.

Ik heb 200+ uur in het spel gestoken op de PC, ik zou het best opnieuw willen kopen voor de Switch als ze de pro controller 100% ondersteunen met motion control aiming.

SW-1682-5926-5204

• Stidge
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 06-10 10:35
Hey mannen, een probleem. Ik heb net een Switch binnen.
Volgens mij is ie al kapot. Links bovenin zie ik, zonder dat ik iets aanraak, een mini venster met volume slider verschijnen. Dan op mute, dan ineens een headphone. Nu kan ik op + en - drukken, maar dan denkt de Switch dat er headphones zijn ingeplugd, terwijl er niks in de Switch zit. Heeft een van jullie dit eerder meegemaakt?

• FidOo
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-10 22:40
@Stidge Daar heb ik helemaal geen last van. Ik zou gelijk terug gaan naar de winkel hiermee

• Bliksem B
  • Laatst online: 20:09
Stidge schreef op maandag 12 juni 2017 @ 14:28:
Hey mannen, een probleem. Ik heb net een Switch binnen.
Volgens mij is ie al kapot. Links bovenin zie ik, zonder dat ik iets aanraak, een mini venster met volume slider verschijnen. Dan op mute, dan ineens een headphone. Nu kan ik op + en - drukken, maar dan denkt de Switch dat er headphones zijn ingeplugd, terwijl er niks in de Switch zit. Heeft een van jullie dit eerder meegemaakt?
Al een koptelefoon erin proberen te stoppen? Lijkt erop dat er een storing zit. Reparatie aanmelden bij Nintendo en binnen een week heb je een nieuw. Voor verdere vragen omtrent problemen zie : [Nintendo Switch] Problemen en garantie-afhandelingen

Verwijderd

@Stidge Dat lijkt er op dat er of iets in het headphone poort zit of dat er een connectie los zit. Maw. fabricage fout en dus garantie.

• Stidge
Jup. Wat is volgens jullie het handigste? Bij bol.com is 'ie natuurlijk nu niet meer leverbaar...
Bliksem B schreef op maandag 12 juni 2017 @ 14:45:
[...]

Al een koptelefoon erin proberen te stoppen? Lijkt erop dat er een storing zit. Reparatie aanmelden bij Nintendo en binnen een week heb je een nieuw. Voor verdere vragen omtrent problemen zie : [Nintendo Switch] Problemen en garantie-afhandelingen
Ja, gedaan. En er uit. En er in. HEEEEL soms dan zie ik het speak icoontje en die verdwijnt weer meteen voor een headphone icoontje. In het begin deed het geluid (2 minuten lang of zo) het wel, maar toen zag ik linksboven in al af en toe het volume venstertje flikkeren. Wist eigenlijk wel zeker dat dat foute boel betekende. Jammer!

[ Voor 79% gewijzigd door Stidge op 12-06-2017 14:58 ]

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-11 13:37
Stidge schreef op maandag 12 juni 2017 @ 14:55:
Jup. Wat is volgens jullie het handigste? Bij bol.com is 'ie natuurlijk nu niet meer leverbaar...

[...]

Ja, gedaan. En er uit. En er in. HEEEEL soms dan zie ik het speak icoontje en die verdwijnt weer meteen voor een headphone icoontje. In het begin deed het geluid (2 minuten lang of zo) het wel, maar toen zag ik linksboven in al af en toe het volume venstertje flikkeren. Wist eigenlijk wel zeker dat dat foute boel betekende. Jammer!
Rechtstreeks via Nintendo aanmelden. Doe ik trouwens met alles. Op die manier ben je niet afhankelijk van een tussenpartij. Kijk even bij het topic waar Bliksem B het over had.

Yavu Steam Profile Lanithro

• Stidge
Lanithro schreef op maandag 12 juni 2017 @ 15:09:
[...]

Rechtstreeks via Nintendo aanmelden. Doe ik trouwens met alles. Op die manier ben je niet afhankelijk van een tussenpartij. Kijk even bij het topic waar Bliksem B het over had.
Dan zijn we zo weer een hele tijd verder... Kan net zo goed bij Coolblue een nieuwe bestellen en deze retourneren. Kost 20 euro meer, maar scheelt een hoop gezeik denk ik.

• Lanithro
Stidge schreef op maandag 12 juni 2017 @ 15:11:
[...]

Dan zijn we zo weer een hele tijd verder... Kan net zo goed bij Coolblue een nieuwe bestellen en deze retourneren. Kost 20 euro meer, maar scheelt een hoop gezeik denk ik.
Toen ik mijn JoyCons opstuurde had ik deze binnen vier dagen weer terug. Maar je kan inderdaad retourneren en ergens anders bestellen. Maar ze zijn nog steeds schaars.

• Stidge
Lanithro schreef op maandag 12 juni 2017 @ 15:14:
[...]

Toen ik mijn JoyCons opstuurde had ik deze binnen vier dagen weer terug. Maar je kan inderdaad retourneren en ergens anders bestellen. Maar ze zijn nog steeds schaars.
Ik heb net bij Coolblue een nieuwe besteld. Ga deze nu terugsturen. Moet wel een retouretiket printen. Wie heeft er tegenwoordig nog een printer?! Ach ja... kan ik meteen wat errands doen die ik vergeten was.

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-11 03:32

Turfschipper

Hup NAC

Vanavond moet het toch gaan gebeuren he switchvrienden?

• Evernote
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18-11 16:48
Turfschipper schreef op maandag 12 juni 2017 @ 17:43:
Nee. Vanavond is Sony aan de beurt ;)

Verwijderd

Morgen is de Direct toch?

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:07
Stidge schreef op maandag 12 juni 2017 @ 15:17:
[...]

Ik heb net bij Coolblue een nieuwe besteld. Ga deze nu terugsturen. Moet wel een retouretiket printen. Wie heeft er tegenwoordig nog een printer?! Ach ja... kan ik meteen wat errands doen die ik vergeten was.
*steekt hand op* heb gewoon een printer staan.

Maar er zijn legio manieren. Overschrijven van de data op een A4 en deze dan knippen en met plakband/tape op de doos plakken. Alleen wel duidelijk schrijven.
Of op school/werk afdrukken.

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-11 15:08

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Ik print die etiketten altijd op het werk... of loop 1 meter naar de copyshop als ik mooie prints wil (zitten nog genoeg van die winkels in de stad iig).
Dus je hoeft er niet perse 1 thuis te hebben.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik denk dat het meer zin heeft als je morgenavond om 18:00 aan de jijbuis gekluisterd zit. Vanavond ga je weinig Nintendo-gerelateerd spul zien. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Thrace Grumble
  • Laatst online: 23:40

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

NMe schreef op maandag 12 juni 2017 @ 17:52:
[...]

Ik denk dat het meer zin heeft als je morgenavond om 18:00 aan de jijbuis gekluisterd zit. Vanavond ga je weinig Nintendo-gerelateerd spul zien. :P
Ubisoft is vanavond. Misschien hebben ze een Nintendo titel in ontwikkeling, maar ik denk niet dat ze dat zeggen voordat de Nintendo Spotlight is geweest.

Iets totaal anders: Nintendo is al wel degelijk een aantal keren positief aanwezig geweest bij de persconferenties tot nu toe:

-EA met FIFA18
-Crossplay met Microsoft titels (bv Minecraft)
-Bethesda met Skyrim.

Knap dat ze er zich zo wel elke keer mee in the picture spelen :)
Verwijderd schreef op zondag 11 juni 2017 @ 21:09:
[...]

Ik hoop het eigenlijk niet, ik heb het gevoel dat het dan gerushed zou moeten worden en dat wil je met zulke games niet. Anders krijg je het Mass Effect-probleem.

“A delayed game is eventually good, a bad game is bad forever.” ~ Shigeru Miyamoto
Xenoblade Chronicles toch in 2017? http://gonintendo.com/sto...chronicles-2-still-on-for

[ Voor 27% gewijzigd door Thrace Grumble op 12-06-2017 18:05 ]

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-11 03:32

Turfschipper

Hup NAC

Ah! Haha!

Niks aan de hand vanavond heren, rustig doorlopen, ;-).

Tot morgen!!!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Thrace Grumble schreef op maandag 12 juni 2017 @ 17:59:
[...]

Ubisoft is vanavond. Misschien hebben ze een Nintendo titel in ontwikkeling, maar ik denk niet dat ze dat zeggen voordat de Nintendo Spotlight is geweest.
Kweenie, die Mario/Rabbids crossover zou op zich wel kunnen, hangt er een beetje vanaf hoeveel Nintendo zelf te melden heeft. Reggie heeft in elk geval gezegd dat er "a number of reveals" gaat zijn dus er wordt in elk geval iets nieuws gemeld, al is 1 ook "a number" en is die crossover nog niet officieel bekendgemaakt, dus dat is lichtelijk zorgwekkend. :+ En de 3DS is er natuurlijk ook nog...
Knap dat ze er zich zo wel elke keer mee in the picture spelen :)
Hoe is dat anders dan wanneer een van diezelfde bedrijven wat te melden heeft over (bijvoorbeeld) een PS4-release? Is het dan ook knap van Sony dat ze zichzelf in the picture spelen? :+

[ Voor 16% gewijzigd door NMe op 12-06-2017 18:20 ]

Verwijderd

@NMe 0 is ook een nummer :+

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:14
Ach voor mij komen er dit jaar nog 4 mooie games aan die ik zeker ga aanschaffen:
- Splatoon 2
- FIFA 18
- Skyrim
- Super Mario Odyssey

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik ga waarschijnlijk ARMS nog kopen (maar niet meteen bij release, heb nog genoeg andere games) en sowieso natuurlijk Mario. Verder denk ik dat ik Pokkén wel koop en heel misschien Splatoon, ik ben normaal niet zo'n shooterfan maar Splatoon ziet er wel leuk uit.

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:45
* RayNbow is bij Splatoon vooral benieuwd hoe Splatfests georganiseerd zullen worden.

(beelden van de US splatfests)

Miiverse zorgde voor een gezonde rivaliteit tussen de twee kampen. Zonder Miiverse op de Switch ben ik benieuwd hoe dit zal uitpakken.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• Timvankeulen
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 01-06 23:24
Ryatzu schreef op maandag 12 juni 2017 @ 12:12:
Voor diegene die nog de engelse fysieke game van 'I am setsuna' zoekt (laatste exemplaar!):
http://www.ebay.com/itm/262935331510

Kost ongeveer 62 euro (met verzending erbij), dus niet de woekerprijs die overal al gevraagd worden.

Heb hem vorige week besteld en is verzonden, gek genoeg kon ik hem niet vinden via de nederlandse ebay site.
na even na gedacht te hebben toch maar snel besteld voordat het te laat was, dankje!

• KoensSocialL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18-11 14:07

KoensSocialL

Mezelf.

Bon, achter een goed uur Ubisoft.
Misschien dat we daar al informatie voor de Nintendo Switch mogen verwachten.
Ik denk dat we toch al meer info gaan zien over de mario kingdom battle.
Ook verwacht ik info over Steep op de Switch en waarschijnlijk kondigen ze Just Dance 2018 aan.
Het zou hun sieren moesten ze nog andere games naar de Switch brengen, de natte droom van South Park voor de Switch blijft!

K.W.

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

KoensSocialL schreef op maandag 12 juni 2017 @ 21:07:
Bon, achter een goed uur Ubisoft.
Misschien dat we daar al informatie voor de Nintendo Switch mogen verwachten.
Ik denk dat we toch al meer info gaan zien over de mario kingdom battle.
Ook verwacht ik info over Steep op de Switch en waarschijnlijk kondigen ze Just Dance 2018 aan.
Het zou hun sieren moesten ze nog andere games naar de Switch brengen, de natte droom van South Park voor de Switch blijft!
Je komt uit België? Geniaal, die zinsopbouw/l en dat woordgebruik! :D _/-\o_
Serieus bedoeld, overigens :)

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• KoensSocialL

KoensSocialL

Mezelf.

Ubisoft update:

Mario + Rabbids Kingdom Battle Confirmed!

Edit (22:10):
Link naar officiële site:
Wordt gelanceerd op 29 augustus

Edit 2 (22:15):
Er komt een gewone editie en collector editie
BRON

[ Voor 91% gewijzigd door KoensSocialL op 12-06-2017 22:14 ]

K.W.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ziet er nog leuk uit ook. :P

[ Voor 50% gewijzigd door NMe op 12-06-2017 22:27 ]

• Poulske
  • Laatst online: 17-11 21:32
Het ziet er inderdaad leuker uit als ik had verwacht.

• RayNbow
Behind the scenes:

Muziek trouwens door een componist die wel eens wat videomuziek gecomponeerd heeft:
Afbeeldingslocatie: https://s1.postimg.org/95kjruu4v/Capture.png

[ Voor 50% gewijzigd door RayNbow op 12-06-2017 22:29 ]

• Xerox
  • Laatst online: 04:05
Geen South Park voor de Switch :(

PSN: Redrafted

Verwijderd

Xerox schreef op maandag 12 juni 2017 @ 22:32:
Helaas. Maar was te verwachten.

• KoensSocialL

KoensSocialL

Mezelf.

Xerox schreef op maandag 12 juni 2017 @ 22:32:
Idd... Ubisoft maar zeggen hoe hard ze Nintendo steunen.. Duidelijk niet
De Switch zou South Park makkelijk aankunnen in vergelijking met sommige games..

K.W.

• Xerox
  • Laatst online: 04:05
KoensSocialL schreef op maandag 12 juni 2017 @ 22:38:
[...]

De Switch zou South Park makkelijk aankunnen in vergelijking met sommige games..
Precies dit! En dit is ook echt een spel wat mak-ke-lijk handheld kan! Even 30 minuten spelen, daarna weer 2 uur!

PSN: Redrafted

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

KoensSocialL schreef op maandag 12 juni 2017 @ 22:38:
[...]

Als het makkelijk kon zouden ze het gedaan hebben... Waarom zouden ze de de doelgroep beperken als dat niet hoeft? En hoe veel meer kun je een console steunen dan door er een exclusive voor te maken?

[ Voor 6% gewijzigd door NMe op 12-06-2017 22:42 ]

• KoensSocialL

KoensSocialL

Mezelf.

NMe schreef op maandag 12 juni 2017 @ 22:41:
[...]

Als het makkelijk kon zouden ze het gedaan hebben... Waarom zouden ze de de doelgroep beperken als dat niet hoeft? En hoe veel meer kun je een console steunen dan door er een exclusive voor te maken?
Ik ken eigenlijk niet veel exclusives voor Nintendo van Ubisoft, maar kan aan mij liggen

In ander nieuws:
2 nieuwe games voor de Nintendo Switch:
Just Dance 2018 (en jawel, ook nog voor Wii en Wii U)
Star Link (iets met schepen dat je kan bouwen, ik zie het als een soort skylanders)

K.W.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

KoensSocialL schreef op maandag 12 juni 2017 @ 22:55:
[...]

Ik ken eigenlijk niet veel exclusives voor Nintendo van Ubisoft, maar kan aan mij liggen
Kijk eens een paar posts boven je.

• KoensSocialL

KoensSocialL

Mezelf.

NMe schreef op maandag 12 juni 2017 @ 22:56:
[...]

Kijk eens een paar posts boven je.
Ja Mario Rabbits nu, maar buiten deze ken ik er geen

K.W.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

KoensSocialL schreef op maandag 12 juni 2017 @ 22:58:
[...]

Ja Mario Rabbits nu, maar buiten deze ken ik er geen
Had je er duizend in één keer verwacht? En nogmaals, als je een console wil steunen geef je hem exclusives. Vrijwel niemand koopt een Switch om er een game op te spelen die 'ie ook op andere systemen kan spelen tenzij hij echt veel waarde aan draagbaarheid hecht. Ik heb duizend keer liever een exclusive die perfect afgestemd is op de console dan een crappy port van een game die ik ook op de PC kan spelen.

Verwijderd

3 games voor de Switch aangekondigd. Waarvan 1 compleet onverwacht. (Want ja, Just Dance was te verwachten, en we wisten al van Mario + Rabbids)

Maar toch het grootste nieuws is Beyond Good and Evil 2. Ik verwacht alleen niet dat die op de Switch komt. Dan maar voor de PC :)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2017 23:17 ]

• Zerora
Verwijderd schreef op maandag 12 juni 2017 @ 23:16:
Maar toch het grootste nieuws is Beyond Good and Evil 2. Ik verwacht alleen niet dat die op de Switch komt. Dan maar voor de PC :)
We hebben nu alleen nog maar CGI gezien. Het kan goed dat de game naar de Switch komt, zoals vroege geruchten al beweerden.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Verwijderd

Zerora schreef op maandag 12 juni 2017 @ 23:23:
[...]

We hebben nu alleen nog maar CGI gezien. Het kan goed dat de game naar de Switch komt, zoals vroege geruchten al beweerden.
Laten we het hopen, maar ik ga er geen slaap over verliezen ;)

• RayNbow
Meer over Minecraft:
Overview:
  • Infinite World Sizes on all platforms
  • Unified codebase under the new Bedrock Engine for faster, easier, simultaneous updates
  • Crossbuy for all DLC purchases across all Better Together platforms
  • Crossplay across all Better Together platforms
  • Cloud based Realms support allows you to set up your own private persistent worlds for a group of friends
  • Dedicated Servers that can support thousands of concurrent players; basically Minecraft MMO
  • Unified Community Marketplace featuring user created content

Verwijderd

Kingdom Battle ziet er wel erg goed uit!
Rayman Legends...

Word voor mij weer een top console.
Tijd om hem over een tijdje te gaan scoren.
De Wii U staat nu bij me neefjes en ik mis toch wel de Nintendo vibe thuis.

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Mario + Rabbids ziet er goed uit, zowel grafisch als gameplay! Doet me ontzettend aan Xcom denken. Erg leuke stijl en toch leuke humor, totaal niet verwacht.

Ook tof dat het nu al aangekondigd is, morgen hopelijk meer tijd daardoor voor andere games.

[ Voor 23% gewijzigd door Thrace Grumble op 13-06-2017 00:17 ]

• Ryatzu
Timvankeulen schreef op maandag 12 juni 2017 @ 20:49:
[...]

na even na gedacht te hebben toch maar snel besteld voordat het te laat was, dankje!
Goede keus 😉 Goedkoper ga je hem niet krijgen.

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:04

On_E

Housemusic

Kingdom Battle wordt iig mijn eerstvolgende aankoop, supertoffe game volgens mij. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 01-11 17:28
Ik mag nu hopen dat Monster Hunter Double Cross toch wel nog in 2017 hier uit gaat komen, want Monster Hunter World gaat waarschijnlijk wel wat kopers afsnoepen (hoe later, hoe meer), ben ik bang. Zelf ga ik waarschijnlijk beide halen, maar ik hoop niet dat Capcom hier de console-switch gaat maken (lijkt me niet, gezien de populariteit van handheld gamen in Japan, in combinatie met Monster Hunter). Maar als World ook een voorproefje gaat zijn van de engine waarop het vanaf nu op zal draaien, poeh.

Er waren al sinds laat 2016 geruchten dat Sony dik betaald had voor een verwesterde versie van Monster Hunter, met als een van de eisen dat het niet op de Switch uit mocht komen. Dit lijkt die versie te zijn, in ieder geval. En waarschijnlijk wordt daarom ook Double Cross naar de Switch geport.

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

• Ryatzu
Ik zag dat je de collectors editie van Mario+Rabbids kan bestellen.
Damn gewoon 45 euro extra voor een beeldje, cd en boosterpack (verzamel kaarten).

http://store.ubi.com/nl/g...d498b4568_Platform=switch

P.S: Bleh pre-orders!
"Pre-order nu en krijg het Pixel Pack, een wapenpack bestaande uit 8 unieke wapens!"

EDIT!
Je kan het beeldje dus ook los kopen dus steld de collectors editie helemaal niets voor:
http://store.ubi.com/nl/m...f3726b54a472658b4568.html

P.S 2: Er zijn meer beeldjes beschikbaar.

[ Voor 42% gewijzigd door Ryatzu op 13-06-2017 08:02 ]

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Grumpmeister schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 07:43:
Ik mag nu hopen dat Monster Hunter Double Cross toch wel nog in 2017 hier uit gaat komen, want Monster Hunter World gaat waarschijnlijk wel wat kopers afsnoepen (hoe later, hoe meer), ben ik bang. Zelf ga ik waarschijnlijk beide halen, maar ik hoop niet dat Capcom hier de console-switch gaat maken (lijkt me niet, gezien de populariteit van handheld gamen in Japan, in combinatie met Monster Hunter). Maar als World ook een voorproefje gaat zijn van de engine waarop het vanaf nu op zal draaien, poeh.

Er waren al sinds laat 2016 geruchten dat Sony dik betaald had voor een verwesterde versie van Monster Hunter, met als een van de eisen dat het niet op de Switch uit mocht komen. Dit lijkt die versie te zijn, in ieder geval. En waarschijnlijk wordt daarom ook Double Cross naar de Switch geport.
Ik hoop toch niet dat Capcom nu denkt: wij in Japan hebben de mainline MH series, in het westen krijgen ze nu MHW, dus porten is niet meer nodig in de toekomst...

Ik houd me een beetje vast het de rumours op Neogaf (http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1381389), en hoop dan ook van harte dat er voor de Switch een MH ontwikkeling is die de core gameplay behoudt (EN hopelijk dus ook naar het westen komt)..

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Ik zou niet rekenen voor monster hunter xx in 2017 voor het westen, normaal heeft capcom er ook geen haast bij.

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Nieuwevolger schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 09:15:
Ik zou niet rekenen voor monster hunter xx in 2017 voor het westen, normaal heeft capcom er ook geen haast bij.
Voor MHXX ga ik uit dat deze voor de Switch hier ook in augustus komt: de releasedatum is op een vrijdag, en daarmee erg ongewoon voor Japan. Hopelijk betekent dit een worldwide release.

[ Voor 5% gewijzigd door Thrace Grumble op 13-06-2017 09:46 ]

• Zerora
Ryatzu schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 07:59:
Ik zag dat je de collectors editie van Mario+Rabbids kan bestellen.
De afbeelding ff hier geplaatst :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/rVKn53AEFWa5mS97rDALBnJi/full.jpg

• dubstepjoris
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18-11 14:02
Ik ben positief verrast door de mario + rabbits game, turn-based is niet zo mijn ding maar ze hebben er wel een uitgebreid dingetje van gemaakt met meer dan alleen een val-aan-of-verdedig-menu. Achteraf gezien ook wel logisch dat het er zo goed en uitgebreid uit ziet, Nintendo laat ubisoft echt niet prutsen met hun grootste franchise lijkt mij :P .
Verder vind ik die collector's edition wel gaar, voor bijna 50 euro extra krijg je een beeldje, wat plaatjes en een CD. Sorry hoor, hoef geen konijn met een snor op m'n bureau te hebben staan (misschien leuk voor de verzamelaar).

• AstralizeR
  • Laatst online: 10-10 17:02

AstralizeR

Foar de kofje net eamelje!

De overworld is een beetje Mario 3D world style maar gelukkig is er meer in te doen dit keer.
De combat moet zich nog wel bewijzen maar het lijkt gewoon op de xcom combat en dat is geen slecht spel. :)

SW-1682-5926-5204

• Sokkeh
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-11 15:36
Spel ziet er leuk uit! had niet echt een idee wat ik er van moest verwachten maar dit heeft mijn interesse toch zeker gewekt. Vanavond 18:00 de nintendo e3 direct. Ben echt zeer benieuwd naar footage van mario odyssey en hopelijk een nieuwe game of twee =).

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-11 12:58
Sokkeh schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 11:03:
Spel ziet er leuk uit! had niet echt een idee wat ik er van moest verwachten maar dit heeft mijn interesse toch zeker gewekt. Vanavond 18:00 de nintendo e3 direct. Ben echt zeer benieuwd naar footage van mario odyssey en hopelijk een nieuwe game of twee =).
Kan niet wachten tot vanavond 18:00uur :)

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

dubstepjoris schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 10:48:
Verder vind ik die collector's edition wel gaar, voor bijna 50 euro extra krijg je een beeldje, wat plaatjes en een CD. Sorry hoor, hoef geen konijn met een snor op m'n bureau te hebben staan (misschien leuk voor de verzamelaar).
Het is feitelijk hetzelfde als de Europese CE voor Zelda though, maar dan met een andere game uiteraard. :P Ik heb het er ook niet voor over hoor, en ook voor Zelda heb ik gepast voor de collector's edition, vond 'm niet genoeg toevoegen.

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:24
Mario XCOM, count me in. Ziet er veel beter uit dan verwacht, en de game heeft duidelijk de volledige steun van Ubi en Nintendo. Hopelijk krijgt dit een slot tijdens de Treehouse zodat we meer gameplay te zien krijgen. Starlink ziet er ook mogelijk interessant uit, al geef ik toe dat ik wat biased ben tegenover alles met ruimteschepen.

Ondertussen gaan de geruchten weer verder - op Neogaf is er iemand die beweert dat o.a. een Blizzard game en een game door HAL Laboratories naar Switch zal komen. We zullen snel genoeg weten hoeveel hiervan waar is.

Er is meer offscreen footage verschenen van FIFA - en het moet gezegd worden dat dit toch een volwaardige FIFA game lijkt te worden voor Switch.

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
Ik ben wel benieuwd naar vanavond :) Tot nu toe is E3 voor de Switch dramatisch.

Rabbids gameplay lijkt interessant maar ik maak me zorgen of dit wel een full price game moet zijn. Gezien de humoristische insteek zie ik het verhaal niet interessant en lang genoeg daarvoor. Could be wrong, maar ik verwacht niet meer dan 6-8 uur onderbroekenhumor van 1 playthrough.

Starlink ziet er leuk uit, als het gewoon zonder die speelgoedmeuk was dan wilde ik er wel meer van weten. Ik dacht dat de tijd van de "toys to life" games een beetje voorbij was, maar blijkbaar denkt Ubisoft daar anders over :P

Tot dusfer is het enige Switch-nieuws waar ik enthousiast over ben de update voor Minecraft.

Qua nieuws vanavond is mijn grootste hoop om meer te horen over een grote systeem-update, met o.a. VC.

Verwijderd

NMe schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 11:27:
[...]

Het is feitelijk hetzelfde als de Europese CE voor Zelda though, maar dan met een andere game uiteraard. :P Ik heb het er ook niet voor over hoor, en ook voor Zelda heb ik gepast voor de collector's edition, vond 'm niet genoeg toevoegen.
Ubisoft is helemaal gaar met "legendary" editions etc.

Zie bv van de nieuwe Assassin's Creed Origins
http://store.ubi.com/nl/a...20-%20Legendary%20Edition

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 11:56:
[...]

Ubisoft is helemaal gaar met "legendary" editions etc.

Zie bv van de nieuwe Assassin's Creed Origins
http://store.ubi.com/nl/a...20-%20Legendary%20Edition
Wedden dat ze uitverkopen? Verkijk je ook niet op dat beeldje trouwens, driekwart meter handwerk is prijzig, en fans van de serie hebben 't er zomaar voor over.

Verder zijn de "gewone" collector's editions ongeveer net zo duur als die voor andere games.
BlackMage schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 11:56:
Ik ben wel benieuwd naar vanavond :) Tot nu toe is E3 voor de Switch dramatisch.
Dramatisch? Valt wel mee, toch? Een exclusive van Ubisoft, een eigen versie (en niet een laffe port) van EA, crossplay met andere platforms in Minecraft. Het is sowieso niet déze E3 waar ik grote aankondigingen voor de Switch verwacht had, dat komt volgend jaar. Na een slechte vorige console keken de publishers nu eerst even de kat uit de boom. Ik denk dat ze intussen wel doorhebben dat de Switch de eerste Wii achterna gaat maar dan heb je niet ineens nu al games om te tonen, dat kan alleen als ze er voor de release van de Switch al mee bezig waren. Ik verwacht dat de E3 van volgend jaar veel interessanter wordt voor de Switch. Met deze E3 ben ik allang blij als ze Pikmin, SSB, Mario Party, Animal Crossing of Metroid aankondigen voor wat extra momentum. Ikzelf ben van die games alleen geïnteresseerd in de eerste drie maar die andere twee zijn ook heel belangrijk voor de verkoopcijfers en dus indirect ook voor mij. :P

[ Voor 45% gewijzigd door NMe op 13-06-2017 12:03 ]

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-11 14:22
Een Blizzard game?! Please be Diablo :)

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

• RayNbow
BlackMage schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 11:56:
Starlink ziet er leuk uit, als het gewoon zonder die speelgoedmeuk was dan wilde ik er wel meer van weten. Ik dacht dat de tijd van de "toys to life" games een beetje voorbij was, maar blijkbaar denkt Ubisoft daar anders over :P
Onderdelen in Starlink zijn ook digitaal aan te schaffen.

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Cidolfas schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 12:05:
Mee eens, maar ik denk dat het eerder Hearthstone zal zijn :)

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Cidolfas schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 12:05:
Ik verwacht eerder Hearthstone dan Diablo als Blizzard zijn eerste stapjes op de Switch waagt. Makkelijker te porten want daar zijn al tablet-releases voor vergelijkbare architecturen voor en de game zit simpeler in elkaar. Bovendien heeft Blizzard daadwerkelijk al een uitspraak gedaan over Hearthstone. Aan de andere kant weet ik niet of de eShop op de Switch al klaar is voor ingame purchases, dat is wel redelijk cruciaal voor Hearthstone. :P

[ Voor 16% gewijzigd door NMe op 13-06-2017 12:10 ]

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-11 14:22
NMe schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 12:09:
[...]

Ik verwacht eerder Hearthstone dan Diablo als Blizzard zijn eerste stapjes op de Switch waagt. Makkelijker te porten want daar zijn al tablet-releases voor vergelijkbare architecturen voor en de game zit simpeler in elkaar. Bovendien heeft Blizzard daadwerkelijk al een uitspraak gedaan over Hearthstone. Aan de andere kant weet ik niet of de eShop op de Switch al klaar is voor ingame purchases, dat is wel redelijk cruciaal voor Hearthstone. :P
Aaaw dat Hearthstone console ports zou krijgen wist ik nog niet.... dan zal het wel Hearthstone worden inderdaad :'(

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:07
Door in de ubistore 100 punten in te leveren, krijg 20% korting. Net Mario + rabbis collectors aangeschaft.
Het ziet er qua spel beter uit dan mijn verwachting.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Cidolfas schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 12:13:
[...]

Aaaw dat Hearthstone console ports zou krijgen wist ik nog niet.... dan zal het wel Hearthstone worden inderdaad :'(
Dat staat niet vast, maar aangezien het de enige game is waar Blizzard concreet iets over heeft gezegd in combinatie met de Switch en aangezien het de makkelijkste game is om te porten kan ik me niet voorstellen dat áls Blizzard de Switch opzoekt hun eerste game iets anders dan Hearthstone is. :P

• Lanithro
Arunia schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 12:14:
Door in de ubistore 100 punten in te leveren, krijg 20% korting. Net Mario + rabbis collectors aangeschaft.
Hmmm misschien toch maar weer wat uPlay games gaan spelen voor meer Units...

• DevWouter

DevWouter

Creator of Todo2d.com

Hmm... Een shooter waar je zonder wapens begint en DLC moet kopen om wapens te kopen :+

"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:24
NMe schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 11:59:
[...]

Dramatisch? Valt wel mee, toch? Een exclusive van Ubisoft, een eigen versie (en niet een laffe port) van EA, crossplay met andere platforms in Minecraft. Het is sowieso niet déze E3 waar ik grote aankondigingen voor de Switch verwacht had, dat komt volgend jaar. Na een slechte vorige console keken de publishers nu eerst even de kat uit de boom. Ik denk dat ze intussen wel doorhebben dat de Switch de eerste Wii achterna gaat maar dan heb je niet ineens nu al games om te tonen, dat kan alleen als ze er voor de release van de Switch al mee bezig waren. Ik verwacht dat de E3 van volgend jaar veel interessanter wordt voor de Switch.
Akkoord. Ik zou zelfs zeggen dat E3 steeds minder belangrijk wordt voor Nintendo, nu dat Directs zo ingeburgerd zijn en ook de rest van de industrie meer en meer aankondigingen doorheen het jaar tonen.

Als er echt een Blizzard game getoond wordt - en ik blijf skeptisch hierover - dan verwacht ik Hearthstone, maar hoop ik op Diablo of Overwatch.

• Lanithro
DevWouter schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 12:40:
[...]

Hmm... Een shooter waar je zonder wapens begint en DLC moet kopen om wapens te kopen :+
Ja daar ben ik ook bang voor. Spel lijkt me super. Hou wel van dat soort spellen alleen die uitbreidingen te moeten kopen is iets wat me tegen houd.

• BlackMage
NMe schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 12:38:
[...]

Dat staat niet vast, maar aangezien het de enige game is waar Blizzard concreet iets over heeft gezegd in combinatie met de Switch en aangezien het de makkelijkste game is om te porten kan ik me niet voorstellen dat áls Blizzard de Switch opzoekt hun eerste game iets anders dan Hearthstone is. :P
Hearthstone is alleen voor online, tegen menselijke spelers. Dat past niet echt bij een console met speerpunten voor lokaal multiplayer en draagbaarheid. Ik geef toe dat de kans op Hearthstone groter is dan iets anders, maar ik geef Diablo 3 ook een grote kans.
- Tot nu toe niet draagbaar te spelen, itt Hearthstone
- Drop-in-and-out multiplayer
- Potentieel goed werkend te krijgen op halve joycon.
- Grafisch niet buiten bereik van mogelijkheden van de Switch.
- Ze hebben nog steeds focus op Diablo 3, met de komst van de Necromancer class straks.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

BlackMage schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 12:48:
[...]

Hearthstone is alleen voor online, tegen menselijke spelers. Dat past niet echt bij een console met speerpunten voor lokaal multiplayer en draagbaarheid. Ik geef toe dat de kans op Hearthstone groter is dan iets anders, maar ik geef Diablo 3 ook een grote kans.
- Tot nu toe niet draagbaar te spelen, itt Hearthstone
- Drop-in-and-out multiplayer
- Potentieel goed werkend te krijgen op halve joycon.
- Grafisch niet buiten bereik van mogelijkheden van de Switch.
- Ze hebben nog steeds focus op Diablo 3, met de komst van de Necromancer class straks.
Oh, het is zeker niet onwaarschijnlijk dat er een Diablo 3-port komt voor de Switch. Ik verwacht alleen dat Hearthstone de eerste keus is.

Overigens is het helemaal niet ondenkbaar om local multiplayer ook voor Hearthstone een optie te maken, ik verwacht dat dat zelfs relatief makkelijk zou zijn aangezien de games zelf verder hetzelfde werken, alleen de matchmaking is anders.

[ Voor 12% gewijzigd door NMe op 13-06-2017 12:51 ]

• BlackMage
NMe schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 12:50:
[...]
Overigens is het helemaal niet ondenkbaar om local multiplayer ook voor Hearthstone een optie te maken, ik verwacht dat dat zelfs relatief makkelijk zou zijn aangezien de games zelf verder hetzelfde werken, alleen de matchmaking is anders.
Je zit alleen met het probleem dat je tegenstander niet jouw kaarten mag zien. Iets wat heel lastig is op een apparaat met 1 scherm.

• DevWouter

DevWouter

Creator of Todo2d.com

Lanithro schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 12:42:
[...]

Ja daar ben ik ook bang voor. Spel lijkt me super. Hou wel van dat soort spellen alleen die uitbreidingen te moeten kopen is iets wat me tegen houd.
Het spel deed me eerder denken aan "No Man's Sky" en hoewel ik dat concept ook tof vond was de uitvoering een stuk minder. Ik hoop dan ook dit spel een stuk beter is.

En hoe tof ik het ook vind dat je realtime fysiek componenten kan wisselen zie ik niet direct de meerwaarde ten opzichte van een menu.

Persoonlijk heb ik ook als regel om alleen DLC te kopen bij de aanschaf van de base game. Als ik een spel uitgespeeld heb en dan DLC koop dan speel ik het onvoldoende om het bedrag goed te praten.

Vaak baal ik ook van DLC. Denk je dat je een game voor 90% uitgespeeld hebt, zakt het opeens naar 80% omdat ze een nieuwe character toevoegen.
BlackMage schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 12:55:
[...]

Je zit alleen met het probleem dat je tegenstander niet jouw kaarten mag zien. Iets wat heel lastig is op een apparaat met 1 scherm.
Denk dat met local multiplayer de situatie bedoelt waar je twee switches met elkaar linkt.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

BlackMage schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 12:55:
[...]

Daarom local multiplayer: meerdere Switches met dezelfde game, niet beiden op één scherm. :P

Oh, dat zegt @DevWouter ook al. :P

[ Voor 5% gewijzigd door NMe op 13-06-2017 13:04 ]

• Kwebie
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-12-2020
Verwijderd schreef op maandag 12 juni 2017 @ 23:16:
Mag ik hier met de volgende tweet op inhaken:
https://twitter.com/LaurakBuzz/status/816288509707354116

Zie de datum (3 januari 2017), toen was BGE2 nog helemaal niet zeker.
Neem daarbij dat BGE2 draait op Snowdrop. Hey, daar draait Mario + Rabbids ook op!

Waarom zou Ubisoft geen consoles aankondigen voor deze game? Wellicht omdat ze gisteren de kans kregen om Mario + Rabbids dusdanig in het zonlicht te zetten. Geven ze Nintendo vandaag de kans om BGE2 als (timed) exclusive aan te kondigen.

*Fingers crossed*

Verwijderd

Sony heeft al getweet met de BGAE2 hashtag, dus ik verwacht als deze game timed exclusive is, dat dit voor de PS4 zal zijn.

• Kwebie
Dan zou Sony dat aangekondigd hebben in hun persconferentie gisteren. En Microsoft is ook al geweest. ;)

Edit:
En natuurlijk, geen garanties hierdoor. Maar gerucht in Januari + wat ze nu aangeven. Het zou mij niks verbazen als het vanavond in de spotlight naar boven komt.

[ Voor 45% gewijzigd door Kwebie op 13-06-2017 13:10 ]

Verwijderd

Ze moeten niks. Misschien wil Ubisoft dat daar nog niks over bekend wordt en horen we dat volgend jaar pas tijdens de E3. Die game ligt voorlopig namelijk niet in de winkels.

• BlackMage
NMe schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 13:03:
[...]

Daarom local multiplayer: meerdere Switches met dezelfde game, niet beiden op één scherm. :P

Oh, dat zegt @DevWouter ook al. :P
Dan hebben we het over iets anders :P In mijn ogen is local multiplayer op het zelfde apparaat.

Twee switches zou prima willen qua gameplay, behalve dat ik erg betwijfel of Blizzard dat wel wil. Want je zit immers met je kaart collectie en decks. Als ze die lokaal op de Switch zouden opslaan dan opent dat de deur voor cheaters.

Diablo heeft daar ook last van op consoles, maar daar speel je alleen met anderen die ook op console spelen en nog belangrijker: die mensen betalen niet voor hun karakter. Ik denk dat heel veel PC/Mobile gebruikers enorm boos gaan worden als ze gematched worden tegen spelers die hun deck bouwen met alle kaarten die bestaan zonder er een cent aan uit te geven :)

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

BlackMage schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 13:11:
[...]

Twee switches zou prima willen qua gameplay, behalve dat ik erg betwijfel of Blizzard dat wel wil. Want je zit immers met je kaart collectie en decks. Als ze die lokaal op de Switch zouden opslaan dan opent dat de deur voor cheaters.
Niet echt, niet zolang ze het aanschaffen van packs alleen toestaan als je online bent (lijkt me logisch). Zelfs als een speler dan lokaal cheat heeft de server altijd de échte kaartcollectie van een speler dus zodra je met mensen speelt die je niet face-to-face kent heb je gewoon je daadwerkelijke verzameling en niet je bij elkaar gehackte kaarten. Zou geen probleem moeten zijn dus. :P

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-11 13:47
Maar zou Hearthstone dan een betaalde game gaan worden? Deze is voor PC / Mac in ieder geval gewoon gratis. Ik heb het wel eens gespeeld en het is best een leuk spel, ik kan me voorstellen dat ik dit op de Switch weer op zou kunnen pakken, zeker als het gratis is natuurlijk >:)

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Kwebie schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 13:04:
[...]

Mag ik hier met de volgende tweet op inhaken:
https://twitter.com/LaurakBuzz/status/816288509707354116

Zie de datum (3 januari 2017), toen was BGE2 nog helemaal niet zeker.
Neem daarbij dat BGE2 draait op Snowdrop. Hey, daar draait Mario + Rabbids ook op!

Waarom zou Ubisoft geen consoles aankondigen voor deze game? Wellicht omdat ze gisteren de kans kregen om Mario + Rabbids dusdanig in het zonlicht te zetten. Geven ze Nintendo vandaag de kans om BGE2 als (timed) exclusive aan te kondigen.

*Fingers crossed*
Zou mij ook niet verbazen: Ubisoft krijgt een stukje Nintendo-IP (Mario) met gegarandeerd goede verkoopcijfers en als ruil krijgt Nintendo BGE2 als timed-exclusive.

• kruimel0
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 18-11 15:38
Thrace Grumble schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 13:21:
[...]

Zou mij ook niet verbazen: Ubisoft krijgt een stukje Nintendo-IP (Mario) met gegarandeerd goede verkoopcijfers en als ruil krijgt Nintendo BGE2 als timed-exclusive.
Zou mij eerlijk gezegd wel verbazen. BGE2 is nu niet echt geschikt voor het ouderwetse Nintendo-imago (alles zo kindvriendelijk mogelijk).
Het is natuurlijk wel zo dat de Switch qua promotie een wat meer 'volwassen' indruk heeft afgeleverd, maar toch.

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

kruimel0 schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 13:23:
[...]

Zou mij eerlijk gezegd wel verbazen. BGE2 is nu niet echt geschikt voor het ouderwetse Nintendo-imago (alles zo kindvriendelijk mogelijk).
Het is natuurlijk wel zo dat de Switch qua promotie een wat meer 'volwassen' indruk heeft afgeleverd, maar toch.
Dat kindvriendelijke imago proberen ze JUIST een beetje vanaf te komen: Payday 2 komt bijvoorbeeld ook naar de Switch.

• Kwebie
We zullen het over ongeveer 4,5 uur te weten komen. Ik houd mijn vingers in ieder geval gekruist. BGE zou in ieder geval een insta buy voor mij zijn (Mits voor de switch).

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

orange.x schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 13:18:
Maar zou Hearthstone dan een betaalde game gaan worden? Deze is voor PC / Mac in ieder geval gewoon gratis.
Het zou hetzelfde verdienmodel kunnen gebruiken, maar ik weet niet of de eShop op de Switch ingame purchases op dit moment al ondersteunt. Dat is wel een vereiste natuurlijk. :P Op de 3DS kan dat wel dus het komt ongetwijfeld een keer, maar geen idee of het op korte termijn al kan. :P
Thrace Grumble schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 13:21:
[...]

Ik weet het niet, volgens mij heeft Nintendo net zo veel te winnen aan die game als Ubisoft en is dit (en een percentage van de winst voor de Mario-license) de hele deal. Zie ook de timing van de release, die precies in een "gat" viel. Met ARMS deze maand, Splatoon 2 volgens maand en Pokkén Tournament en FIFA in september was er in augustus nog een maand zonder grote releases voor de Switch, Mario + Rabbids vangt dat op. :)

Verwijderd

Thrace Grumble schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 12:08:
[...]

Mee eens, maar ik denk dat het eerder Hearthstone zal zijn :)
Die is ook leuk en omdat de Switch een touchscreen heeft erg handig :)

• BlackMage
NMe schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 13:28:
[...]

Het zou hetzelfde verdienmodel kunnen gebruiken, maar ik weet niet of de eShop op de Switch ingame purchases op dit moment al ondersteunt. Dat is wel een vereiste natuurlijk. :P Op de 3DS kan dat wel dus het komt ongetwijfeld een keer, maar geen idee of het op korte termijn al kan. :P
Op korte termijn kunnen ze hun eigen financiële afhandeling gebruiken voor ingame purchases. Er is geen technische reden dat dat niet kan. Ik snap dat Nintendo liever heeft dat het via de eShop gaat zodat ze er automatisch xx% vanaf kunnen snoepen. Maar Blizzard is wel betrouwbaar genoeg om ze op hun woord te geloven bij de afdracht van de commissie.

Of ze gebruiken wel de eShop, maar niet volledig ingame. Gewoon met een link naar de eShop (de Switch games blijven dacht ik gewoon draaien als je de eshop bezoekt)

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 00:21

Nogne

>.<

Arunia schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 12:14:
Krijg je de game dan digitaal of fysiek? Ik zou graag gebruik maken van die karting, maar wil de game wel digitaal.

PS/XBL: Nogne

Verwijderd

Bomberman kreeg slechte reviews want te duur.
Ik kan hem voor €30 kopen nieuw.
Wat is de mening hierover als single game en multiplayer game?
Buy or not?

• Kwebie
Ik heb bomberman destijds wel gehaald, maar ben er van overtuigd dat er betere multiplayer games zijn. Bv. Mario Kart en Snipperclips.

Nu terugkijkend, zou ik er niet meer dan 20 euro voor willen hebben betaald. Game is vermakelijk, maar ik heb hem ook al een maand niet aangeraakt.
Pagina: 1 ... 60 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is een [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen -topic.
Er is een Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic", discussie over prijzen en bestellingen hoort daar thuis.

Er is ook een Super Mario Odyssey topic!