Zelda + Mario Kart is een leuke combi. 1 spel om lekker ff te raggen en 1 om rustig op avontuur te gaan
Wilde een tijdje terug de kickstand uitklappen maar die zit onwijs klem. Is dat normaal? Ben bang iets stuk te maken.
GTA VI - All aboard the hype train!!
Misschien ben ik scheel, maar over welke code wordt hier gesproken?-Cn- schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 18:12:
[...]
Ligt het totaal van je bestelling wel boven de 40.-? zo nee moet je er nog even wat bijgooien anders werkt de code namelijk niet.
En even voor de zekerheid, deze past/werkt in de Switch he?
pricewatch: Samsung EVO Plus 128GB
[ Voor 22% gewijzigd door outlandos op 09-06-2017 18:37 ]
Geen ervaring mee, maar: http://lmgtfy.com/?q=nintendo+switch+Samsung+EVO+Plus+128GBoutlandos schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 18:34:
[...]
Misschien ben ik scheel, maar over welke code wordt hier gesproken?
10KORTINGoutlandos schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 18:34:
[...]
Misschien ben ik scheel, maar over welke code wordt hier gesproken?
Check ook eens de andere topics die worden genoemd in de topic waarschuwing
Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity
Even met de nagel ertussen?Sir_Hendro schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 18:33:
Wilde een tijdje terug de kickstand uitklappen maar die zit onwijs klem. Is dat normaal? Ben bang iets stuk te maken.
Geruchten molen van E3 door een 'inside source' ... (of niet who knows)
Aantal Switch games die getoond worden in hun betreffende booths:
- Mario Odyssee
- Fire Emblem Warriors
- Xenoblade 2
- ARMS
- Splatoon 2
- Mario and Rabbids Kingdom Battle
- Tokyo Mirage Sessions #FE
- Pilotwings + Waverace
- Square Enix's octopath traveller
- Monster Hunter XX (localized)
- Sin and Punishment Angel's Ascent
- Skyrim for Switch
source: http://www.neogaf.com/for...=239597109&postcount=1482
- Mario Odyssee
- Fire Emblem Warriors
- Xenoblade 2
- ARMS
- Splatoon 2
- Pilotwings + Waverace
- Skyrim for Switch
Patient gamer
Pacman championsship, iemand daar toevallig iets over gehoord voor de switch?
Dat is dan toch weinig spannends eerlijk gezegd, geen grote nieuwe titels..blmp schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 20:17:
- Mario Odyssee
- Fire Emblem Warriors
- Xenoblade 2
- ARMS
- Splatoon 2
- Pilotwings + Waverace
- Skyrim for Switch
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
@Gynnad Wel realistisch dan, want ondanks dat iedereen het altijd weer hoopt (me included) verrast Nintendo nooit met een dikke show.
Die pakken om de zoveel tijd even aandacht met een Ndirect, maar ze zijn nooit degene waar over nagepraat wordt tijdens de E3 (iig niet heel enthousiast
)
Die pakken om de zoveel tijd even aandacht met een Ndirect, maar ze zijn nooit degene waar over nagepraat wordt tijdens de E3 (iig niet heel enthousiast
het gerucht kan wel eens kloppen, zo heeft hij al gelijk dat er een new donk city thema gedeelte is. http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1388357
Maar om positief te blijven, niet alle aangekondigde games die nog een tijdje weg zijn hoeven een stand te krijgen.
Maar om positief te blijven, niet alle aangekondigde games die nog een tijdje weg zijn hoeven een stand te krijgen.
Die foto's kunnen niet waar zijn:Nieuwevolger schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 20:48:
het gerucht kan wel eens kloppen, zo heeft hij al gelijk dat er een new donk city thema gedeelte is. http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1388357

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Ik heb achteraf toch wel spijt dat ik niet voor de neon ben gegaan. Hier toevallig iemand die liever grijze had gehad?
Verwijderd
Verwacht je die? Simpel feitje: Dit jaar zit volgeboekt met een heleboel grote titels. We zullen in 2018 weer een nieuwe verzameling games krijgen. Verder is dit om de showfloor, dit heeft niet direct iets met de aankondigingen te maken.Gynnad schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 20:38:
[...]
Dat is dan toch weinig spannends eerlijk gezegd, geen grote nieuwe titels..
Daarbij krijgen we vast komend kwartaal nog minstens 1 Direct en zeker één in het laatste kwartaal. Dus genoeg mogelijkheden om nieuwe games aan te kondigen voor Q1/2 2018.
Verder vind ik Super Mario Odessy heel spannend, want we weten nog vrijwel niets over zo'n grote titel.
Ik ga vooral kijken voor meer info over games die al aangekondigd zijn, natuurlijk zal Nintendo één of twee verrassingen uit de mouw schudden, maar écht grote nieuwe aankondigingen zullen er niet zijn.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2017 22:09 ]
Ik verwacht / hoop eigenlijk wel dat ze wat meer bekend gaan maken over de online functionaliteit / abonnementsstructuur die er straks aankomt. Misschien nog wat vroeg omdat ik begreep dat dit nog 2017 gewoon "gratis" is. Maar dan zou het ook wel handig zijn denk ik als ze dit al wat sneller uitbreiden qua functionaliteit. Anders was het niets meer dan een beetje kunnen gamen onderling zonder kosten te rekenen, terwijl dit al kan op de Wii U volgens mij met bijvoorbeeld Mario Kart. In dat opzicht zou het volgens mij behoorlijk slim zijn als ze al wel, als is het de laatste 3 maanden van het jaar, meer vrijgeven van de online functionaliteit om mensen alvast warm te laten lopen en vanaf januari een abonnementje te kunnen slijten.Verwijderd schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 22:07:
[...]
Verwacht je die? Simpel feitje: Dit jaar zit volgeboekt met een heleboel grote titels. We zullen in 2018 weer een nieuwe verzameling games krijgen. Verder is dit om de showfloor, dit heeft niet direct iets met de aankondigingen te maken.
Daarbij krijgen we vast komend kwartaal nog minstens 1 Direct en zeker één in het laatste kwartaal. Dus genoeg mogelijkheden om nieuwe games aan te kondigen voor Q1/2 2018.
Verder vind ik Super Mario Odessy heel spannend, want we weten nog vrijwel niets over zo'n grote titel.
Ik ga vooral kijken voor meer info over games die al aangekondigd zijn, natuurlijk zal Nintendo één of twee verrassingen uit de mouw schudden, maar écht grote nieuwe aankondigingen zullen er niet zijn.
Al lijkt het na het lezen van dit artikel, if true, wel mee te vallen met functionaliteit: http://www.pocketgamer.co...o+Switch/news.asp?c=74194, gelukkig valt die prijs dan ook nog wel weer mee
Heb zelf even mijn gedachten op andere games gezet waar ik denk ik voor ga. Binding Isaac gaat het denk ik toch niet worden. Heb wat video's gezien en ik vraag me af of het voor mij de lol gaat brengen die ik op voorhand misschien nog wel zag. Misschien pik ik die later wel op als hij wat goedkoper is geworden.
Maar lijstje vooralsnog:
- Oceanhorn, komt over paar weken
- Skyrim, richting einde van het jaar, wordt zeker een koop
- Lost Sphear, begin 2018, ben ik ook wel benieuwd naar wat dat gaat worden
- Flipping Death, moet nog aangekondigd worden qua release
- Rime, moet ook nog aangekondigd worden qua release en wil ik nog wel wat meer van weten
[ Voor 5% gewijzigd door orange.x op 09-06-2017 22:46 ]
Wat!?blmp schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 20:17:
- Mario Odyssee
- Fire Emblem Warriors
- Xenoblade 2
- ARMS
- Splatoon 2
- Pilotwings + Waverace
- Skyrim for Switch
Pilotwings + Waverace!!!!!!!!!
Als dat waar is...wat kijk ik daar naar uit zeg...
[ Voor 77% gewijzigd door EddoH op 09-06-2017 22:58 ]
Een Pilotwings lijkt me ook wel wat! Waverace ken ik niet.
E: Ben overigens benieuwd of er ook nog wat Westerse 3rd party games aankomen, maar dat moeten we waarschijnlijk meer hebben van de presentaties van publishers.
E: Ben overigens benieuwd of er ook nog wat Westerse 3rd party games aankomen, maar dat moeten we waarschijnlijk meer hebben van de presentaties van publishers.
[ Voor 58% gewijzigd door Thomas op 09-06-2017 23:03 ]
Prima games voor alleen dit jaar alblmp schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 20:17:
- Mario Odyssee
- Fire Emblem Warriors
- Xenoblade 2
- ARMS
- Splatoon 2
- Pilotwings + Waverace
- Skyrim for Switch
Dat wordt een topgame die de beste Castlevania doet verbleken denk ik.
Ziet er inderdaad super uit, doet me ergens ook aan Bayonetta denken.
Pilotwings is supersaai.Thomas schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 22:59:
Een Pilotwings lijkt me ook wel wat! Waverace ken ik niet.
Waverace is
Haters everywhere but I don’t really care
Pilotwings is top :D! Lekker vliegen, helemaal bij. Lijkt me best geinig om daar een multiplayermodus in te hebben.
probeer de kickstand naar onderen te schuiven(rond de scharnier duwen) terwijl je hem openklapt.Sir_Hendro schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 18:33:
je kan hem niet echt verschuiven, maar je geeft het clipje onderaan zo wel de ruimte om los te komen.
De eerste third party docks duiken op: http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1388853
Awesome. Ik kan niet wachten op een losse dingetje wat je aan de switch kunt koppelen en zo aan de lader en tv.
Nu hopen dat deze third party zut in ieder geval geen Switches opblaast.
Trouwens, kleine tip, als je wiebelende Joy-Cons hebt is dit een makkelijke en niet opvallende fix:
Irritante video trouwens.
Irritante video trouwens.
Kijk, dat zien we graag, en in de verkoop voor net iets meer dan 25 euro gelijk. Dat wordt zsm 2 bestellen. 3 maanden is eigenlijk wat ik zelf gegokt zou hebben. Ziet er eigenlijk wel als een gepolijst uit van de buitenkant.RayNbow schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 16:37:
De eerste third party docks duiken op: http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1388853
PSN & XBL: Denkoyugo
Ze schrijven daar toch echt dat dat een korting is en de prijs eigenlijk 55 dollar is, en volgens mij is dat zonder kabels. Het originele dock is zonder kabels 60 dollar. Schiet je dus niet bijster veel mee op tenzij je 'm inderdaad in die aanbieding kan kopen. En daar komt bij dat ik bij Chinese apparatuur van merken die ik niet ken altijd nogal huiverig ben, ik heb gezien wat voor troep ze daar soms produceren...Denko schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 17:39:
[...]
Kijk, dat zien we graag, en in de verkoop voor net iets meer dan 25 euro gelijk.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Verwijderd
Maar mensen die de Switch dan op hun achterkant neerleggen blokkeren de gleuf voor de luchtinvoer voor de ventilatie. Maw. die Switch gaat 100% zeker oververhitten. Ik hoop dat Nintendo een firmware update voor de Switch maakt die dergelijke illegale docks onbruikbaar maakt. Betaal ik liever 100 euro voor een goede dock dan één waar mijn Switch mogelijk kapot van gaat.RayNbow schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 16:48:
Nu hopen dat deze third party zut in ieder geval geen Switches opblaast.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2017 19:20 ]
Al was die 60 euro kocht ik deze eerder dan die van Nintendo. De vormgeving is zoveel beter, en ik maak me echt geen zorgen dat het moeilijke is dat de stroomaanvoer een probleem is; het ding hoeft maar op 1 apparaat goed te doen.NMe schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 19:09:
[...]
Ze schrijven daar toch echt dat dat een korting is en de prijs eigenlijk 55 dollar is, en volgens mij is dat zonder kabels. Het originele dock is zonder kabels 60 dollar. Schiet je dus niet bijster veel mee op tenzij je 'm inderdaad in die aanbieding kan kopen. En daar komt bij dat ik bij Chinese apparatuur van merken die ik niet ken altijd nogal huiverig ben, ik heb gezien wat voor troep ze daar soms produceren...
Maar bekijk het zo, als dat ding bij uitkomst al afgeprijsd kan worden naar 25 piek, dan ligt ie over een maand overal wel voor 30. Zoveel haast heb ik er niet mee, ben alleen heel blij dat we niet aan nintendo's brakke oplossing vastzitten.
Jij ja, waarom mogen anderen dan niet die gok nemen? Daar heb jij geen last van toch?Verwijderd schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 19:19:
[...]
Maar mensen die de Switch dan op hun achterkant neerleggen blokkeren de gleuf voor de luchtinvoer voor de ventilatie. Maw. die Switch gaat 100% zeker oververhitten. Ik hoop dat Nintendo een firmware update voor de Switch maakt die dergelijke illegale docks onbruikbaar maakt. Betaal ik liever 100 euro voor een goede dock dan één waar mijn Switch mogelijk kapot van gaat.
Het risico is vergelijkbaar met het risico dat je loopt door je smartphone op te laden met een action-lader of kabel.
Wat mij betreft is een zee van goedkope onofficiële accessoires een teken dat het goed gaat met een product en alleen maar iets om aan te moedigen.
Nee hoor. Ze verkopen dat ding onder de kostprijs om naam te maken en reviews te krijgen. Gezien de hardware die erin zit kán het gewoon niet dat 'ie na die aanbieding voor minder dan 45 verkocht wordt, niet voordat de hardware goedkoper wordt om te produceren. En 45 is al onwaarschijnlijk.Denko schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 19:43:
[...]
Maar bekijk het zo, als dat ding bij uitkomst al afgeprijsd kan worden naar 25 piek, dan ligt ie over een maand overal wel voor 30.
Verwijderd
@BlackMage Totdat er honderden Switches naar Nintendo worden opgestuurd omdat ze oververhit zijn geraakt door het gebruik van onofficiële hardware.
We zullen het zien danNMe schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 19:46:
[...]
Nee hoor. Ze verkopen dat ding onder de kostprijs om naam te maken en reviews te krijgen. Gezien de hardware die erin zit kán het gewoon niet dat 'ie na die aanbieding voor minder dan 45 verkocht wordt, niet voordat de hardware goedkoper wordt om te produceren. En 45 is al onwaarschijnlijk.
Ik mag hopen dat Nintendo net zoals elke andere hardwarebouwer slim genoeg is om het apparaat uit te schakelen bij gevaarlijke temperaturen... Lijkt me voor support dus geen enkel probleem.Verwijderd schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 19:47:
@BlackMage Totdat er honderden Switches naar Nintendo worden opgestuurd omdat ze oververhit zijn geraakt door het gebruik van onofficiële hardware.
Als anderen een el cheapo geval willen gebruiken moeten ze dat lekker zelf weten, ik pas er in elk geval voor. Wil nog niet zeggen dat Nintendo dan maar de eikel moet uithangen en het onmogelijk maken, dat is alleen maar enorm slechte publiciteit en niet goed voor de Switch...
Je hoeft je geen zorgen te maken, deze dingen komen nooit in de MediaMarkt, Intertoys of Game Mania. Maar zullen alleen bij Chinashops (en die mofo's die ze op Marktplaats doorverkopen) te krijgen zijn. Zelfs als eventuele patenten niet van toepassing zijn mogen fabrikanten de merknaam "Nintendo Switch" niet gebruiken zonder toestemming van Nintendo. Dus de grootmoeder die een kadotje voor de kleinzoon wil kopen voor de verjaardag zal geen risico lopen om perongeluk de Switch van kleine Jimmy op te blazen.Verwijderd schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 19:47:
Not so sure about that... Ik had mn Switch op standby in case in een overvolle rugzak gedaan. De Switch ging aan en unlockte in een replay van Mario Kart. Ik kwam er achter toen ie nog ~30% accu had (dus ca 2 uur aan geweest). Het ding was echt gloeiend heet tot het punt dat ik me afvroeg waarom ie nog niet zelf uit ging.NMe schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 19:55:
[...]
Ik mag hopen dat Nintendo net zoals elke andere hardwarebouwer slim genoeg is om het apparaat uit te schakelen bij gevaarlijke temperaturen... Lijkt me voor support dus geen enkel probleem.
Veel beter is het om een goede oververhittingsdetectie te hebben (waarschijnlijk heeft de switch die al) ipv willekeurige restricties op te leggen. Voor hetzelfde geld heb je, icm het originele dock, een stofprobleem of een falende ventilator.Verwijderd schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 19:19:die Switch gaat 100% zeker oververhitten. Ik hoop dat Nintendo een firmware update voor de Switch maakt die dergelijke illegale docks onbruikbaar maakt.
Pilotwings, hell yeah!! Nu F-Zero nog en heel misschien ook een nieuwe starfox. Nintendo take my money!!
Een nieuwe Turtles in Time, Metroid, Secret of Mana, Harvest Moon of Zombies graag.
Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl
Verwijderd
Als we dan toch bezig zijn... ik wil graag een nieuwe X-Wing alliance met online multiplayer van 64 tegen 64 of meer.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2017 21:16 ]
Verwijderd schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 21:15:
Als we dan toch bezig zijn... ik wil graag een nieuwe X-Wing alliance met online multiplayer van 64 tegen 64 of meer.
Die droom (een nieuwe XW of TIE entry) heb ik opgegeven.
https://www.easports.com/fifa/fifa-18-nintendo-switch#
YOUR FAVORITE MODES, FOR SWITCH
With FIFA Ultimate Team, Career Mode, Switch Kick Off, and Local Seasons, FIFA 18 built for Switch offers fans more depth in modes than any other portable console
Alleen geen The Journey! Das redelijk positief had ook geen FUT verwacht.
With FIFA Ultimate Team, Career Mode, Switch Kick Off, and Local Seasons, FIFA 18 built for Switch offers fans more depth in modes than any other portable console
Ik hoop wel dat de game er in het echt niet zo belabberd uitzien als in deze screenshot:GovertNL schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 22:31:
https://www.easports.com/fifa/fifa-18-nintendo-switch#
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
En nu nog in gewoon Nederlands graag.Thrace Grumble schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 22:43:
[...]
Ik hoop wel dat de game er echt zo belabberd uitzien als deze:
Als de gameplay maar goed is, grafisch geloof ik het wel.
Ik had het zelf ook door (al geedit ondertussen), maar je toon mag wel iets vriendelijkerVincent Dave schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 22:47:
[...]
En nu nog in gewoon Nederlands graag.
Als de gameplay maar goed is, grafisch geloof ik het wel.
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Sorry, en ik had er nog 'graag' achter gezet. My bad.Thrace Grumble schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 22:49:
[...]
Ik had het zelf ook door (al geedit ondertussen), maar je toon mag wel iets vriendelijker
Ik wil een terugkeer van Ice Climbers met een eigen game.Verwijderd schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 21:15:
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Haha, ik ben benieuwd hoe ze zo'n game kunnen rebootenZerora schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 22:56:
[...]
Ik wil een terugkeer van Ice Climbers met een eigen game.
Het wordt iig geen Wii Fifa Play 09, daar ben ik al ontzettend blij om. Als de graphics enigszins redelijk zijn dan is het een instant buy voor mij!Thrace Grumble schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 22:43:
[...]
Ik hoop wel dat de game er in het echt niet zo belabberd uitzien als in deze screenshot:
[afbeelding]
zo ziet het er wel weer oke uit. (bron:https://twitter.com/USgamernet/status/873643241228296192)Thrace Grumble schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 22:43:
[...]
Ik hoop wel dat de game er in het echt niet zo belabberd uitzien als in deze screenshot:
[afbeelding]

Afwachten
Gameplay video (alhoewel niet extreem duidelijk op die afstand) van FIFA18 op Switch -> YouTube: Vídeo Impresiones: Así es FIFA en Switch
Screenshot die @rudyman85 postte ziet er niet zo slecht uit. Lijkt toch zeker wel een PS3+ kwaliteit
Screenshot die @rudyman85 postte ziet er niet zo slecht uit. Lijkt toch zeker wel een PS3+ kwaliteit
[ Voor 108% gewijzigd door blmp op 11-06-2017 11:55 ]
Patient gamer
Zeker! En dat voor een draagbare console/handheldblmp schreef op zondag 11 juni 2017 @ 11:47:
Gameplay video (alhoewel niet extreem duidelijk op die afstand) van FIFA18 op Switch -> YouTube: Vídeo Impresiones: Así es FIFA en Switch
Gewoon fifa voor de 360 pakken, dan weet je hoe het er op de switch uit ziet.
Ik heb zelf nooit echt FIFA games gespeeld maar als ze slim zijn komen ze met een demo voor de Switch zodat iedereen een idee heeft wat ze zich moeten voorstellen want momenteel kan ik dat nog altijd niet 100%..
Overigs ben ik wel zeker dat dit de beste portable FIFA game ooit gaat zijn, de laatste portable versie is 2015 toen het nog op 3DS en PS Vita uitkwam. Ik reken geen mobile versie mee in dit geval.
Als ze slim zijn dan zorgen ze ervoor dat het stukken goedkoper is dan PS4, XBOX One en PC want het mist inderdaad verschillende zaken, ze kunnen dus niet zomaar met dezelfde prijs afkomen..
Overigs ben ik wel zeker dat dit de beste portable FIFA game ooit gaat zijn, de laatste portable versie is 2015 toen het nog op 3DS en PS Vita uitkwam. Ik reken geen mobile versie mee in dit geval.
Als ze slim zijn dan zorgen ze ervoor dat het stukken goedkoper is dan PS4, XBOX One en PC want het mist inderdaad verschillende zaken, ze kunnen dus niet zomaar met dezelfde prijs afkomen..
K.W.
En daarnaast biedt het een draagbare optie, die de PS4 en Xbox One niet bieden. Ik zie dus niet in waarom de Switch variant goedkoper moet zijn.KoensSocialL schreef op zondag 11 juni 2017 @ 13:11:
Overigens: de Switch heeft een extra modus (Switch Kick-off, http://www.nintendolife.c...advanced_portable_version) die de PS4 en XB niet hebben.
Overigens schijnt de engine custom te zijn, geen port van Ignite: http://www.eurogamer.net/...e-best-portable-fifa-ever
[ Voor 30% gewijzigd door Thrace Grumble op 11-06-2017 14:25 ]
Denk toch dat ik die fifa direct zal aanschaffen. Ik geef geen moer om die carrière mode ect. Wil gewoon lekker potje voetbal spelen met vrienden tegen elkaar. Of onderweg ff een potje. Kortom mij lijkt het wel wat.
Gr
Martijn
Gr
Martijn
Nes, Snes, N64, Gamecube, Wii, Gameboy (advanced), SP, DS, DS-Lite, 3DS, Wii U, Switch, NES mini, SNES mini
Kan misschien zoiets zijn als 2 vs 2 op 2 switches in local MP... Als ze het een eigen naam zouden geven...Thrace Grumble schreef op zondag 11 juni 2017 @ 13:52:
[...]
Overigens: de Switch heeft een extra modus (Switch Kick-off, http://www.nintendolife.c...advanced_portable_version) die de PS4 en XB niet hebben.
Mogelijke releasedata van Super Mario Odyssey en Xenoblade Chronicles 2 gelekt.
Mario zou gelanceerd worden op 17 november dit jaar. Xenoblade uitgesteld naar februari 2018.
http://www.insidegamer.nl...onicles-2-mogelijk-gelekt
Mario zou gelanceerd worden op 17 november dit jaar. Xenoblade uitgesteld naar februari 2018.
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
En dinsdag weten we het normaal officieelZerora schreef op zondag 11 juni 2017 @ 14:54:
Maar het is best aannemelijk dat dan Mario uitkomt.
In ons geval ruim voor Sinterklaas en Kerstmis, in Amerika één week voor Black Friday
K.W.
RayNbow in "[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 2"Zerora schreef op zondag 11 juni 2017 @ 14:54:
Stop jij eens met linkjes delen. Je bent mij iedere keer voor
Dan nog maar een linkje. Wel interessant denk ik.
Gamespot - How Can Nintendo Win E3 2017?
[ Voor 24% gewijzigd door Zerora op 11-06-2017 15:06 ]
Op Neogaf heeft iemand deze off-screen shots gepost die gemaakt zijn op EA Play:Thrace Grumble schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 22:43:
[...]
[afbeelding]

Originele bron: Twitter
Mbt de Mario/Xenoblade datum leak, ik neem GoNintendo met nogal een korreltje zout. We zien dinsdag wel
Klinkt aardig binnen verwachtingen
Games voor Q4 komen doorgaans vlak voor Black Friday uit, dat is gewoon slimme business. En dat XC2 niet dit jaar in het westen uitkomt is inderdaad ook niet vreemd. Sterker nog, ik verwacht nog meer vertragingen; jap release in Q1 2018 en die van ons in Q3. Maar wat mij betreft stellen ze het nog maar een jaar uit, ik wil gewoon een goed spel en maakt me niet uit hoe lang ik er op moet wachten
Ik vind FIFA er eigenlijk best wel goed uitzien! Al héél lang (10+ jaar) geen FIFA meer gekocht maar misschien op de Switch maar eens wel
.
E: Hier overigens een aardige video die ik hier nog niet gezien heb;
[ Voor 33% gewijzigd door Thomas op 11-06-2017 20:56 ]
Verwijderd
@BlackMage Xenoblade vertraging komt meer door de grootte van die game. Dus ja, dat had ik al wel verwacht.
Ik heb nog de hoop dat de game gewoon in 2017 uitkomtVerwijderd schreef op zondag 11 juni 2017 @ 20:58:
@BlackMage Xenoblade vertraging komt meer door de grootte van die game. Dus ja, dat had ik al wel verwacht.
Verwijderd
Ik hoop het eigenlijk niet, ik heb het gevoel dat het dan gerushed zou moeten worden en dat wil je met zulke games niet. Anders krijg je het Mass Effect-probleem.Thrace Grumble schreef op zondag 11 juni 2017 @ 21:08:
[...]
Ik heb nog de hoop dat de game gewoon in 2017 uitkomt
“A delayed game is eventually good, a bad game is bad forever.” ~ Shigeru Miyamoto
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2017 21:10 ]
Wel jammer overigens, in het filmpje wordt aangegeven dat de Switch niet Pro-clubs heeft, dit vind ik juist het leukste aan FIFA...Thomas schreef op zondag 11 juni 2017 @ 20:41:
Ik vind FIFA er eigenlijk best wel goed uitzien! Al héél lang (10+ jaar) geen FIFA meer gekocht maar misschien op de Switch maar eens wel.
[video]
Ach, je weet niet hoe lang de game al in ontwikkeling is hèVerwijderd schreef op zondag 11 juni 2017 @ 21:09:
[...]
Ik hoop het eigenlijk niet, ik heb het gevoel dat het dan gerushed zou moeten wiorden en dat wil je met zulke games niet. Anders krijg je het Mass Effect-probleem.
“A delayed game is eventually good, a bad game is bad forever.” ~ Shigeru Miyamoto
[ Voor 32% gewijzigd door Thrace Grumble op 11-06-2017 21:16 ]
Verwijderd
Zeg dat niet te hard, dan gaan weer mensen piepen dat er te veel Wii U ports op de Switch komenThrace Grumble schreef op zondag 11 juni 2017 @ 21:15:
[...]
Ach, je weet niet hoe lang de game al in ontwikkeling is hèMaar vooruit, een port van Xenoblade X van de Wii U vind ik ook
!
Splatoon 2
Fifa 18
Skyrim
Mario Odyssey
Genoeg voor dit jaar om te kopen nog dus!
Fifa 18
Skyrim
Mario Odyssey
Genoeg voor dit jaar om te kopen nog dus!
Verwijderd
100 euro voor een dock die vijf euro kost om te maken.....Verwijderd schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 19:19:
[...]
Maar mensen die de Switch dan op hun achterkant neerleggen blokkeren de gleuf voor de luchtinvoer voor de ventilatie. Maw. die Switch gaat 100% zeker oververhitten. Ik hoop dat Nintendo een firmware update voor de Switch maakt die dergelijke illegale docks onbruikbaar maakt. Betaal ik liever 100 euro voor een goede dock dan één waar mijn Switch mogelijk kapot van gaat.
Ga ze maken zou ik zeggenVerwijderd schreef op zondag 11 juni 2017 @ 22:33:
[...]
100 euro voor een dock die vijf euro kost om te maken.....
Succes. https://www.reddit.com/r/..._not_overpriced_its_very/Verwijderd schreef op zondag 11 juni 2017 @ 22:33:
[...]
60 euro voor de dock. 30 euro voor de adapter en HDMI-kabel die erbij zitten. Samen 90, geen 100.Verwijderd schreef op zondag 11 juni 2017 @ 22:33:
[...]
En als jij vergelijkbare hardware gemaakt krijgt voor 5 euro: succes met je gouden business-idee. Verkopen voor 15 en je maakt 10 euro winst per unit!
...of misschien zit het toch net iets anders.
Ik denk dat je verbaasd bent over hoeveel er verdiend wordt op dit soort simpele spullen. Het artikel dat aangehaald wordt op reddit spreekt wederom van 'te krijgen spullen nu los via retail'. Dat is dus de kostprijs als je in de winkel iets koopt maar far from wat het kost om te maken.NMe schreef op zondag 11 juni 2017 @ 22:55:
[...]
60 euro voor de dock. 30 euro voor de adapter en HDMI-kabel die erbij zitten. Samen 90, geen 100.
En als jij vergelijkbare hardware gemaakt krijgt voor 5 euro: succes met je gouden business-idee. Verkopen voor 15 en je maakt 10 euro winst per unit!
...of misschien zit het toch net iets anders.
Bij Paradigit, waar ik werkte, konden we af en toe tegen inkoop eens wat kopen en heb destijds USB 2.0 kabeltjes gekocht van verschillende lengtes en de prijs voor de standaard 1,8M was €0,25. Dat is personeelsprijs, niet eens inkoop dus he. Zal er niet ver vanaf zitten maar het idee. De verkoopprijs was meen ik €5,00 ofzo of 4,nogwat. Nu is USB 2.0 minder technisch dan USB-C nu is maar dat houdt niet in dat een kabel nu ineens wel 7euro zou kosten om te maken, no way! Die spulletjes zijn echt gemaakt om keihard winst te maken, en dat recht hebben ze in principe ook natuurlijk, mensen kopen het toch wel!
Of denk je ook echt dat een Replay of andere dure merkbroek 60euro kost om te maken en dat die broeken daarom zo belachelijk duur zijn? Die broeken halen de 30 euro niet eens!
Er zit nogal wat meer dan alleen een USB-dongle in dat dock...orange.x schreef op maandag 12 juni 2017 @ 00:17:
[...]
Ik denk dat je verbaasd bent over hoeveel er verdiend wordt op dit soort simpele spullen. Het artikel dat aangehaald wordt op reddit spreekt wederom van 'te krijgen spullen nu los via retail'. Dat is dus de kostprijs als je in de winkel iets koopt maar far from wat het kost om te maken.
Bij Paradigit, waar ik werkte, konden we af en toe tegen inkoop eens wat kopen en heb destijds USB 2.0 kabeltjes gekocht van verschillende lengtes en de prijs voor de standaard 1,8M was €0,25. Dat is personeelsprijs, niet eens inkoop dus he. Zal er niet ver vanaf zitten maar het idee. De verkoopprijs was meen ik €5,00 ofzo of 4,nogwat. Nu is USB 2.0 minder technisch dan USB-C nu is maar dat houdt niet in dat een kabel nu ineens wel 7euro zou kosten om te maken, no way! Die spulletjes zijn echt gemaakt om keihard winst te maken, en dat recht hebben ze in principe ook natuurlijk, mensen kopen het toch wel!
Natuurlijk maken ze er winst op maar het is totale waanzin dat deze dingen 5 euro zouden kosten. Zo veel marge zit er inderdaad op kleding maar zeker niet op elektronica.
Zelfs al zouden ze een megawinstmarge op een dock hebben, eerder aangehaalde argumenten kun je gebruiken om aan te tonen dat de dock voor een marktconforme prijs wordt verkocht.
In ander nieuws, Minecraft crossplay:
Nieuwe game aangekondigd: New fighter Blade Strangers annnounced (Studio Saizensen/Nicalis) for PC, PS4, Switch
Skyrim Switch Trailer (Link amiibo support)
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=_7980ZPK8Dg]
Edit: Sony weigert crossplay: http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1389656Mojang posted a article on there site.
It will be betweenMojangs site also says
- Switch Edition
- Xbox One Edition
- Windows 10 Edition
- Pocket Edition
- VR Editions
> What’s more, any DLC you purchase will be accessible amongst the various devices at no extra charge. (For example: if you buy the Greek Mythology pack on Nintendo Switch, you’ll also own it on the mobile, Xbox One and Windows 10 Editions too - no extra charge).
That's cool.
Edit: it looks like PlayStation systems and the Wii U will not be getting crossplay unfortunately.
Edit 2: It also doesn't seem too have cross play with Java Edition.
Nieuwe game aangekondigd: New fighter Blade Strangers annnounced (Studio Saizensen/Nicalis) for PC, PS4, Switch
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=_7980ZPK8Dg]
[ Voor 88% gewijzigd door RayNbow op 12-06-2017 06:37 ]
Die Minecraft crossplay word ik wel vrolijk van. Nu laten kids Minecraft op switch links liggen omdat ze niet tegen elkaar kunnen spelen. En twee Switches naast de iPads die ze al hebben vind ik te gortig.RayNbow schreef op maandag 12 juni 2017 @ 05:50:
Zelfs al zouden ze een megawinstmarge op een dock hebben, eerder aangehaalde argumenten kun je gebruiken om aan te tonen dat de dock voor een marktconforme prijs wordt verkocht.
[...]
Edit: Sony weigert crossplay: http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1389656
[video]
[video]
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
10 maxorange.x schreef op maandag 12 juni 2017 @ 00:17:
Of denk je ook echt dat een Replay of andere dure merkbroek 60euro kost om te maken en dat die broeken daarom zo belachelijk duur zijn? Die broeken halen de 30 euro niet eens!
https://www.npo.nl/de-rekenkamer/24-09-2015/KN_1673119
Verwijderd
Hier het belangrijkste voorbeeld uit deze reportage:
http://www.dumpert.nl/med...chinees_lacht_je_uit.html
Een dock ( daar had ik het over, een kaal dock. @sanderev66 zei dat hij bereid was 100 euro voor een kaal dock te betalen ) kun je voor €5 in china maken.
Stukje plastic, chippie en een hdmi uitgangetje.
Verwijderd
Dat doe ik niet, maar mijn vrienden in china binnenkort en die gaat dan voor €20 op aliexpress.Verwijderd schreef op maandag 12 juni 2017 @ 08:20:
@Verwijderd ik wens je véél succes met het maken van een dock voor 5 euro.
Verwijderd
En waarom dan niet voor 5 euro? Want het verschil tussen 90 euro en 20 euro is een stuk kleiner.Verwijderd schreef op maandag 12 juni 2017 @ 08:22:
[...]
Dat doe ik niet, maar mijn vrienden in china binnenkort en die gaat dan voor €20 op aliexpress.
Verwijderd
Ook de chinezen moeten geld verdienenVerwijderd schreef op maandag 12 juni 2017 @ 08:24:
[...]
En waarom dan niet voor 5 euro? Want het verschil tussen 90 euro en 20 euro is een stuk kleiner.
Jou kennende is dat nog steeds 15 euro te duur danVerwijderd schreef op maandag 12 juni 2017 @ 08:22:
[...]
Dat doe ik niet, maar mijn vrienden in china binnenkort en die gaat dan voor €20 op aliexpress.
Verwijderd
Oké, dus de Chinees kan het product niet voor 5 euro maken. Want als je de inkomsten van de Chinees niet direct meerekent moet je óók de inkomsten van een echte dock van de deelnemende partijen aftrekken.
Een dock kost 90 euro.
Dat is 74.38 euro exclusief BTW (21%)
Een deel hiervan gaat naar de winkel. Lampen moeten branden en personeel moet dingen kunnen verkopen. Omdat ik het verschil inkoop / verkoop niet precies weet maak ik een mooie afronding.
Inkoop is 70 eur ex. btw.
Maar ja, de verpakking moet ook ín de winkel komen. En het product moet ook ín een verpakking komen.
Ook hier moeten mensen betaalt worden. Laat ik hier weer een gokje wagen: De inhoud van de verpakking (Dock, HDMI kabel, Stroomadapter en handleiding) los kosten 65 eur ex. btw. En ze liggen momenteel in de fabriek in China. Die Chinees wil graag betaalt worden. En dat zette jij net op 15 euro. Dus dan kom ik op 50 euro uit.
Dan moet je idd bedenken dat de dock een aantal poorten heeft. 3 USB A, 2 USB C en 1 HDMI. Voor al deze poorten moeten licenties betaald worden. Zelfde geldt voor de HDMI kabel en de adapter. Laat ik er hiervoor 10 euro rekenen. Dan kom ik al op 40 euro.
Jij zegt dat het 5 euro aan materiaal is, dan haal ik die er nu af. Zit ik op de 35 euro "winst" voor Nintendo.
En die winst is ook relatief, want het moet nog bedacht en ontworpen worden.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2017 09:17 ]
20 euro is geen onrealistisch bedrag voor een namaak dock. Docks zijn afgezien van een extra authenticatiechipje gewoon USB-C breakout dongles zoals deze van 13 euro incl verzending vanuit China.
Ik denk dat dit ding qua grondstoffen/onderdelen, assemblage en logistiek binnen de fabriek wel onder de 5 euro kan blijven mits ze genoeg kunnen maken.
En natuurlijk is een echte dock veel duurder, zelfs als de onderdelen en dergelijke dat niet zijn. Want:
- De dock heeft een voeding erbij zitten. Dat ding is ongetwijfeld duurder om te maken dan de dock zelf. En die is moeilijk te vergelijken met een goedkope Chinese versie. Russisch roulette spelen met je Switch is nog wel te doen, maar een slechte voeding gebruiken is Russisch roulette spelen met je huis en je leven.
- De dock is veel groter. Dit is duurder qua logistiek.
- Dure retailer er tussen. Deze docks verkopen vast zo weinig dat er flink wat winst op moet zitten voordat een retailer er ruimte voor maakt in het schap.
- Garantie en ondersteuning.
Blijft vast niet meer zo veel over voor Nintendo nadat alles onder de streep is opgeteld.
Ik denk dat dit ding qua grondstoffen/onderdelen, assemblage en logistiek binnen de fabriek wel onder de 5 euro kan blijven mits ze genoeg kunnen maken.
En natuurlijk is een echte dock veel duurder, zelfs als de onderdelen en dergelijke dat niet zijn. Want:
- De dock heeft een voeding erbij zitten. Dat ding is ongetwijfeld duurder om te maken dan de dock zelf. En die is moeilijk te vergelijken met een goedkope Chinese versie. Russisch roulette spelen met je Switch is nog wel te doen, maar een slechte voeding gebruiken is Russisch roulette spelen met je huis en je leven.
- De dock is veel groter. Dit is duurder qua logistiek.
- Dure retailer er tussen. Deze docks verkopen vast zo weinig dat er flink wat winst op moet zitten voordat een retailer er ruimte voor maakt in het schap.
- Garantie en ondersteuning.
Blijft vast niet meer zo veel over voor Nintendo nadat alles onder de streep is opgeteld.
Dat is 90 Euro inclusief een AC-adapter die 20-25 Euro kost om te produceren, dus blijft er nog 65-70 Euro over voor de Dock zelf.Verwijderd schreef op maandag 12 juni 2017 @ 09:11:
[...]
Oké, dus de Chinees kan het product niet voor 5 euro maken. Want als je de inkomsten van de Chinees niet direct meerekent moet je óók de inkomsten van een echte dock van de deelnemende partijen aftrekken.
Een dock kost 90 euro.
Dat is 74.38 euro exclusief BTW (21%)
[...]
Even een vraagje over mijn switch ik gebruik deze nu steeds vaker met een 10400 mah powerbank ik lees hier alles over het fritureren van je switch kan dit geen kwaad?
Nee, mAh (milliàmpereuur) is een eenheid voor capaciteit en geeft aan hoe lang de batterij een bepaalde stroom kan leveren. Je Switch vraagt maar zoveel stroom als hij nodig heeft, niet meer en niet minder. Zolang je powerbank het gevraagde vermogen kan leveren gaat alles goed.michaeltjeh1 schreef op maandag 12 juni 2017 @ 09:54:
Even een vraagje over mijn switch ik gebruik deze nu steeds vaker met een 10400 mah powerbank ik lees hier alles over het fritureren van je switch kan dit geen kwaad?
Als er gewoon netjes 5V en ~1A tot ~2.4A (meer mag overigens ook, de switch zal niet meer gebruiken dan ie aankan) uitkomt kan het geen kwaadmichaeltjeh1 schreef op maandag 12 juni 2017 @ 09:54:
het is meer dat veel (terecht of onterecht) bang zijn voor chinese producten die in het stopcontact gaan. Deze kunnen stuk gaan, en daarbij mogelijk het aangesloten device beschadigen (stroom piek of zo). Of zelfs nog in de fik vliegen, met alle schade daarbij.
Er zijn inderdaad producten die je beter links kan laten liggen, maar niet alles uit china is rommel, Anker en Aukey laders/kabels zijn prima kwaliteit. En andersom gaat er ook vaak genoeg iets mis met laders met een normaal merkje erop, 9 van de 10 komen toch uit dezelfde chinese fabriek...
[ Voor 3% gewijzigd door Prulleman op 12-06-2017 10:04 ]
Bedankt voor de uitgebreide informatie dan blijf ik lekker mn powerbank gebruiken heb er wel 1 besteld uit China maar dit is een Xioami wat over het algemeen wel een prima merk is geloof ik.
Thx!
Dat ze (eventueel) uit dezelfde fabriek komen zegt niet zoveel. Het gaat meer om het ontwerp, de gekozen materialen, doorlopen keuringen en de minimale afstanden tussen componenten en dergelijke. Ik zelf koop geen merkloze goedkope Chinese rommel, ik heb gezien hoe ellendig sommige dingen in elkaar zitten.Prulleman schreef op maandag 12 juni 2017 @ 10:04:
[...]
En andersom gaat er ook vaak genoeg iets mis met laders met een normaal merkje erop, 9 van de 10 komen toch uit dezelfde chinese fabriek...
Had ik al gezien idd, vandaar mijn opmerking ook. Ik meen me alleen te herinneren dat er inderdaad een simpele broek voor 7euro te maken was maar de wat "luxere" types richting de 20 gingen maar die voor een meervoud in de winkels terecht komen. Maargoed. Hoe dan ook, 90 euro is veul voor een dock lader en hdmi kabel. Wat voor chip er ook inzit
Zoals al eerder gezegd werd, als je een losse dock en setje joy-cons besteld kan je bijna beter hele nieuwe extra switch kopen.
Ik ben toch stiekem ondertussen wel een beetje hyped voor Skyrim op de Switch: ziet er erg goed uit (TE goed om waar te zijn?), erg compleet (incl. alle DLC) en leuke control schemes!
https://bethesda.net/en/a...thing-and-now-go-anywhere
interessant! ik hoop alleen dat de bewegingen van de karakters een beetje OK zijn, bij Zelda zit dat namelijk echt goed in elkaar, de meeste "dingen" (mensen, vijanden, maar ook dieren e.d.) bewegen gewoon heel mooi (hoe een vogel wegvliegt als je dichbij komt, of hoe wolven rondjes rondom je lopen etc), waardoor het ondanks de minder realistische teken/shading stijl toch heel realistisch overkomt!Thrace Grumble schreef op maandag 12 juni 2017 @ 10:23:
Ik ben toch stiekem ondertussen wel een beetje hyped voor Skyrim op de Switch: ziet er erg goed uit (TE goed om waar te zijn?), erg compleet (incl. alle DLC) en leuke control schemes!
Ik had niet verwacht dat ze motion controls ala Skyward Sword zouden toepassen bij Skyward. Dat is voor mij toch wel een meerwaarde. Er is niks mis met de controlscheme van BoTW, maar ik mistte de motion controls stiekem wel en het voelde daarom niets meer dan een simpele Wii U port.Thrace Grumble schreef op maandag 12 juni 2017 @ 10:23:
Maar goed, nu maar afwachten op de daadwerkelijke release. Als het een simpele motioncontrols zijn ala Twillight Princess, dan is het niet meer dan OK. Ook zullen nog even moeten wachten op de daadwerkelijk graphics van deze versie. 30/60FPS? HD textures? Geen vermindere special effects (zoals bij ports als Snake/Thumper/DQ is gebeurt?
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Er is een [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen -topic.
Er is een Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic", discussie over prijzen en bestellingen hoort daar thuis.
Er is ook een Super Mario Odyssey topic!
Er is een [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen -topic.
Er is een Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic", discussie over prijzen en bestellingen hoort daar thuis.
Er is ook een Super Mario Odyssey topic!