Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 58 ... 126 Laatste
Acties:
  • 615.712 views

• Kasparov
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-11 20:35
Iets geniaals wat ik net gevonden heb en graag wilde delen:
Ik heb zelf de neon switch en heb er extra joycons bijgekocht. Die zijn ook in de neon kleuren, omdat hier snipperclips bij zat. Nu heb ik deze net uitgepakt. Ik zag dat deze wel dezelfde kleur zijn, maar dan de kleuren omgekeerd.

Het mag misschien iets kleins zijn en misschien bij de meesten al wel bekend, maar ik werd hier nu oprecht even blij van dat ik alsnog 2 verschillend gekleurde setjes heb.

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18-11 20:02
Thomas schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 20:50:
Echte lijst is nu gelekt;

[afbeelding]

Tweakers heeft wat uit te leggen.

:+
Half-Life 3 als Switch Exclusive, dat zou wat zijn 8)

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Verwijderd

Lekker Ventje schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 22:58:
[...]

Half-Life 3 als Switch Exclusive, dat zou wat zijn 8)
Ik heb in de wandelgangen gehoord dat Microsoft Halo 6 op de Switch gaat uitbrengen :+

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-11 12:21
Thomas schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 20:50:
Echte lijst is nu gelekt;

[afbeelding]

Tweakers heeft wat uit te leggen.

:+
Mooi he die neppe lijstjes :P

[ Voor 14% gewijzigd door Zerora op 07-06-2017 23:28 ]

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Zerora schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 23:25:
[...]

Mooi he die neppe lijstjes :P

Hier nog een mooie :+

[afbeelding]
Dat is toch dezelfde lijst als waarmee dit onderwerp hier aangesneden werd, een paar posts terug? :P

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

• Zerora
Seroczynski schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 23:27:
[...]

Dat is toch dezelfde lijst als waarmee dit onderwerp hier aangesneden werd, een paar posts terug? :P
Serieus? Zover had ik nog niet teruggebladerd. :+

Maaruh:
Ik ben wel erg benieuwd of Nintendo voor ons een verrassing in petto heeft.

[ Voor 13% gewijzigd door Zerora op 07-06-2017 23:28 ]

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-11 21:57

Sméagol

Master of Mayhem

Op m'n Nintendo forum waar ik kom wordt een nieuwe Metroid Prime wel een kans gegeven, aangezien retro al jaren bezig is met iets. Ik zou het niet verkeerd vinden (..is nog zacht uitgedrukt).

Make lovecraft not warcraft.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Er staat heel veel op die lijst dat wel een kans heeft om daadwerkelijk gemaakt te worden. Maar die lijst is domweg te lang voor een presentatie van een half uur op E3. :P Ik twijfel er niet aan dat de meeste dingen op die lijst wel een keer gaan gebeuren.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Verwijderd

Bomberman71 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 18:27:
[...]

dagelijks mensen de wens uitspreken over bepaalde WiiU titels die ze graag zouden willen spelen.
Ik wil alleen New Mario Bros and Mario 3D van de Wii U hebben.
Mario Kart is er al. De rest kan me niks bekoren.
Als Nintendo slim is zetten ze deze twee spellen snel om en verkopen ze er 3 miljoen van.

In ander nieuws: het neo geo spel van deze week is Shock Troopers 2.
De neo geo fans zijn hier minder enthousiast over dan ST1 (die al uit is) vanwege o.a. het gebruik van gedigitaliseerde graphics.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2017 07:33 ]

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:06
Ik ben benieuwd hoeveel Nintendo gedaan gaat krijgen in een direct van 30 minuten... gezien dit nogal kort is, verwacht ik eigenlijk niet veel meer dan effectief games voor de tweede helft van 2017 en een verrassing of twee misschien. Lijkt me beter om de verwachtingen deze keer niet te hoog te leggen, 2017 ziet er zo al goed uit met Mario en hopelijk Xenoblade. Een Project Octopath trailer staat op mijn verlanglijst, maar ga ik eigenlijk niet van uit.

Tussen al het E3 gespeculeer door is er ook nog kleiner nieuws dat misschien aandacht verdient: de ontwikkelaar van The Binding of Isaac en Super Meat Boy heeft een nieuwe platformer aangekondigd voor PC en Switch, The End is Nigh. Teaser trailer:

Ziet er zeer goed uit als je van moeilijke platformers houdt :p

Verder hebben de developers van metroidvania-game Hollow Knight gemeld dat de Switch poort ondertussen feature complete is en nu zich in testing en optimalisatie bevindt. Kijk hier best naar uit dus goed nieuws dat dit vooruit gaat.

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

Jongens (en meisjes?), hebben jullie de laatste paar Directs gezien?

Dat lijstje van boven is dan wel belachelijk, maar als ze 't format aanhouden van de laatste Directs, kunnen ze makkelijk 30 titels in een half uur proppen.

Verwijderd

Sméagol schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 08:11:

Dat lijstje van boven is dan wel belachelijk, maar als ze 't format aanhouden van de laatste Directs, kunnen ze makkelijk 30 titels in een half uur proppen.
Jup, dat is wat ik denk. Maar ik denk ook dat het te veel titels voor dit jaar zou zijn. Ze zouden het alleen over games in 2017 houden.

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

Is dat zo? Ik had graag wat titels van volgens jaar willen zien namenlijk. Fire Emblem is op dit moment de game waar ik 't meest naar uit kijk (van de games die concreet zijn aangekondigd). Plus een E3 Direct gaat saai worden zonder verrassingen, en ik denk niet dat ze nog echt veel verrassingen voor 2017 kunnen leveren. De enige verrassing die ik me kan bedenken is dat Xenoblades 2 niet uitgesteld wordt tot volgend jaar :p. Verder natuurlijk nog een zooi indie titels. Ze hebben nog lang niet van alle Nindies trailers laten zien, en er zijn nieuwe bij gekomen.

Oh, ik vergeet Yooka Laylee. Ik verwacht daar wel een releasedatum van eigenlijk.

• Thrace Grumble
  • Laatst online: 23:40

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

30 minuten is inderdaad best lang. Vooral als er geen gepraat tussendoor komt, zoals normaliter bij bijvoorbeeld de Sony en MS press conferences. Die duren uiteindelijk meestal rond de 90? minuten, die voornamelijk gevuld worden met randzaken en intro's.

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• Seroczynski
  • Niet online
All I want is another F-Zero ...

Ik ben echt fan van de F-Zero franchise en hoop op een nieuw deel dat kan tippen aan de kwaliteit van F-Zero GX. Die game is nog altijd supervet :)

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:09
Seroczynski schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 09:07:
All I want is another F-Zero ...

Ik ben echt fan van de F-Zero franchise en hoop op een nieuw deel dat kan tippen aan de kwaliteit van F-Zero GX. Die game is nog altijd supervet :)
Dit dus! _/-\o_

GTA VI - All aboard the hype train!!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-11 20:55

Pykow

Angelo OTR

Was dat toch even een tegenvaller toen Pokemon direct online kwam.
Alweer een remake van een Wii U game op de Switch.

Ik weet niet waar Nintendo mee bezig is, maar met dit soort berichten krijg ik spijt dat ik de Switch heb gehaald.
Waar blijven de nieuwe games, die we niet al hebben gespeeld op de Wii U.
Er wordt ook al gesuggereerd over Smash bros Switch version, maar dat is ook weer een remake.

Angelo NL / Global Cargo VTC

• Seroczynski
  • Niet online
Pykow schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 09:59:
Was dat toch even een tegenvaller toen Pokemon direct online kwam.
Alweer een remake van een Wii U game op de Switch.

Ik weet niet waar Nintendo mee bezig is, maar met dit soort berichten krijg ik spijt dat ik de Switch heb gehaald.
Er wordt ook al gesuggereerd over Smash bros Switch version, maar dat is ook weer een remake.
Is pas de tweede toch? Mario Kart 8 en Pokken Tournament.

• Vinno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-03 06:30

Vinno

Dat is ook!

Xerox schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 18:48:
[...]

Op Gamer.nl wel. Op Metacritic staan andere cijfers voor de PC, PS4 en Xbox One, grofweg een 7,1 Metascore en ongeveer een 6,3 als User Score.
Als ik zo eens de negatieve reviews doorlees, vooral van gebruikers op Metacritic en dan daarna naar de aangekondigde patch kijk, dan hoop ik wel dat dit het uiteindelijke cijfer omhoog trekt :)
Want naar mijn idee zijn ze wel echt aan het luisteren naar de feedback en daarnaast is dit hopelijk ook nog niet de laatste patch... Dus prima als er dan straks een versie voor de Switch uitkomt die dan wel een stuk beter is dan de eerste versies voor de andere consoles ;)

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ze hadden 8 minuten nodig voor een re-release van een Wii U-game, een VC-release van twee GB Color games en het announcen van een rehashed game die vrijwel alle assets van een eerdere game hergebruikt met een ander verhaal. Ik denk dat je heel hard overschat hoeveel daadwerkelijk nieuwe games ze kunnen aankondigen in een half uur.

Ik verwacht dat er in dat half uur gesproken wordt over Splatoon 2 en Mario Oddysey, over de online dienst en misschien over de VC en één of twee onaangekondigde games. That's it.
Pykow schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 09:59:
De meesten van ons hebben niet eens een Wii U, dat was het hele probleem van die console. ;) Wat ik wel krom vind is dat Nintendo de volle prijs rekent voor re-releases van oude games.
Verwijderd schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 08:13:
[...]

Jup, dat is wat ik denk. Maar ik denk ook dat het te veel titels voor dit jaar zou zijn. Ze zouden het alleen over games in 2017 houden.
AFAIK heeft niemand dat gezegd. Er zou wel een focus zijn op de games van dit jaar, maar dat sluit niet uit dat games die in 2018 uitkomen ook de revue passeren.

[ Voor 35% gewijzigd door NMe op 08-06-2017 10:07 ]

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Seroczynski schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 10:00:
[...]

Is pas de tweede toch? Mario Kart 8 en Pokken Tournament.
Mario kart 8, Pokken Tournament, Zelda
en dan heb je nog demo games zoals 1,2 switch, Arms
Of telefoon games als Tetris en bomberman.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Pykow schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 10:03:
[...]

Zelda is tegelijk op de Switch en de Wii U gereleased, dat is net zo hard een Switch-game als een Wii U-game. En ARMS een "demo game" noemen is wel heel erg misguided. Je kan het best niet leuk vinden maar er zit aardig wat diepte in dat spel. Had ik voor de test punch ook niet verwacht maar 't is zo.

• Seroczynski
  • Niet online
[...]

Zelda is geen remake, maar een simultaneous release. Daar zit wel een verschil in.

Uiteindelijk lijkt het op smaak neer te komen. 1, 2, Switch vind ik ook een waardeloze "game" :P Maar ARMS wordt door velen mensen toch goed ontvangen. Dat is niet een game voor mij, maar het is een exclusive titel en ook nog eens een nieuw IP van Nintendo. Da's toch niet verkeerd voor de Switch lijkt mij.

PuyoPuyo Tetris is echt een leuke puzzlegame. Multiplatform, maar zeker geen "telefoon game" :) Bomberman is gewoon te duur voor wat je krijgt, maar als je hem voor een betere prijs kan vinden wel leuk om af en toe met vrienden te spelen of online te doen.

Het lijkt mij dat de games jou gewoon niet aanspreken. Ik krijg het idee dat Nintendo best wel goed zijn best doen om goede games op de Switch te krijgen (maar waar blijft die VC nou?). Zoals ik al zei in het nieuwsbericht van laatst, veel mensen hebben de Wii U overgeslagen. Juist voor die mensen is het interessant om opgepoetste games van die console te spelen. Pokken Tournament kwam heel laat uit voor de Wii U, terwijl het best een diepgaande en leuke game is. Die heb ik zelf nooit aangeschaft, maar wie weet of ik dat nu doe. MK8 + DLC heb ik op de Wii U, maar heb me daar toch echt goed mee vermaakt op de Switch. Liever een remake dan een paar jaar wachten op een nieuwe MK voor Switch.

etc. :P

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:07
Seroczynski schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 10:09:
PuyoPuyo Tetris is echt een leuke puzzlegamefighting game. Multiplatform, maar zeker geen "telefoon game" :)
FTFY. :Y)

(onderbouwing)

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:20
[...]

ga jij eens tetris op een touchscreen spelen tegen iemand anders met een controller.. kijken wie er wint.. ik ben sinds de eerste gameboy fan van tetris, maar op een touchscreen heb ik het nooit langer dan een paar minuten kunnen spelen...

Strava

• RamO
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-04 13:58

RamO

The Alchemist of Happiness

Prodigy.NL schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 22:05:
Ik heb zelf de neon switch en heb er extra joycons bijgekocht. Die zijn ook in de neon kleuren, omdat hier snipperclips bij zat. Nu heb ik deze net uitgepakt. Ik zag dat deze wel dezelfde kleur zijn, maar dan de kleuren omgekeerd.

Het mag misschien iets kleins zijn en misschien bij de meesten al wel bekend, maar ik werd hier nu oprecht even blij van dat ik alsnog 2 verschillend gekleurde setjes heb.
Waar heb je deze nog bemachtigd? Wil deze bundel ook nog kopen!

Floccinoccinihilipilification

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Prodigy.NL schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 22:05:

Dat is tof ja. Ik heb de grijze set en die omgekeerde Neon, eigenlijk spijt dat ik geen Neon Switch heb gekocht want dan kon ik ook rood-rood blauw-blauw hebben...

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Seroczynski schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 10:09:
[...]

Zelda is geen remake, maar een simultaneous release. Daar zit wel een verschil in.

Uiteindelijk lijkt het op smaak neer te komen. 1, 2, Switch vind ik ook een waardeloze "game" :P Maar ARMS wordt door velen mensen toch goed ontvangen. Dat is niet een game voor mij, maar het is een exclusive titel en ook nog eens een nieuw IP van Nintendo. Da's toch niet verkeerd voor de Switch lijkt mij.

PuyoPuyo Tetris is echt een leuke puzzlegame. Multiplatform, maar zeker geen "telefoon game" :) Bomberman is gewoon te duur voor wat je krijgt, maar als je hem voor een betere prijs kan vinden wel leuk om af en toe met vrienden te spelen of online te doen.

Het lijkt mij dat de games jou gewoon niet aanspreken. Ik krijg het idee dat Nintendo best wel goed zijn best doen om goede games op de Switch te krijgen (maar waar blijft die VC nou?). Zoals ik al zei in het nieuwsbericht van laatst, veel mensen hebben de Wii U overgeslagen. Juist voor die mensen is het interessant om opgepoetste games van die console te spelen. Pokken Tournament kwam heel laat uit voor de Wii U, terwijl het best een diepgaande en leuke game is. Die heb ik zelf nooit aangeschaft, maar wie weet of ik dat nu doe. MK8 + DLC heb ik op de Wii U, maar heb me daar toch echt goed mee vermaakt op de Switch. Liever een remake dan een paar jaar wachten op een nieuwe MK voor Switch.

etc. :P
Uiteraard is mijn mening gebaseerd op smaak ;)
Ik vermaak me prima met MK8 op de Switch omdat het gewoon een goede game is.
Maar had gehoopt dat er een nieuwe pokemon game aangekondigd zou worden op de Switch.
Als je dan weer pokken tournament krijgt, dan is dat wel erg jammer.

Het wachten is op Splatoon 2, waar ik echt wel zin in heb.
Prulleman schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 11:18:
[...]

ga jij eens tetris op een touchscreen spelen tegen iemand anders met een controller.. kijken wie er wint.. ik ben sinds de eerste gameboy fan van tetris, maar op een touchscreen heb ik het nooit langer dan een paar minuten kunnen spelen...
Tetris vergelijk ik gewoon heel veel met candy crush etc. puzzel games speel ik liever niet op een console.
Wel op een 3DS, Gameboy, tablet of telefoon

• Zerora
Ik hoop trouwens heel erg dat Nintendo de mensen in Super Mario Oddysee veranderd heeft. Realistische mensen tegen een cartoon Mario is een erg vreemde combi. Hopelijk hebben de mensen dezelfde cartoon stijl als Mario gekregen.

Ik denk dat we een heel groot deel van de Nintendo Treehouse Super Mario Oddysee gaan zien trouwens.

[ Voor 18% gewijzigd door Zerora op 08-06-2017 12:04 ]

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Zerora schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 12:03:
Ik hoop trouwens heel erg dat Nintendo de mensen in Super Mario Oddysee veranderd heeft. Realistische mensen tegen een cartoon Mario is een erg vreemde combi. Hopelijk hebben de mensen dezelfde cartoon stijl als Mario gekregen.
Die mensen zie je maar in één level, zal dus wel meevallen.

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
Ben echt benieuwd wat nintendo allemaal gaat aankondigen deze E3
Ben voornamelijk op zoek naar RPG's

En zit nog te hard te twijfellen tussen een switch,ps4,xbox.

Nintendo heeft tot nu toe een pluspunt dat deze ook als handheld gebruikt kan worden.
Nu alleen nog games games games:P.(die voor mij aantrekkelijk zijn.

• RayNbow
Elk level in Odyssey heeft zo zijn eigen thema. Zo is er een level gebaseerd op het volgende:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ofqu2u4.jpg

• Prulleman
Pykow schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 12:01:
[...]

Tetris vergelijk ik gewoon heel veel met candy crush etc. puzzel games speel ik liever niet op een console.
Suprise! De switch is zowel handheld als console!

Strava

Verwijderd

Pykow schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 12:01:

De Switch is vergelijkbaar met drie van de vier soorten apparaten die je noemt :+

Daarbij waren de eerste varianten van tetris allemaal op consoles. Bv de NES.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2017 12:53 ]

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 05-11 20:25
Stille hoop dat tijdens of na de E3 ook wat beloningen voor de nintendo switch actief komen... Heb een hoop punten waar ik nu niets mee kan... goud en zilver... Lust wel een coole zelda/mario thema of wat kortingen voor de switch:) Mooiste zou zijn op de digital only Indies... maar die kans acht ik ook wel weer wat klein helaas.

EDIT: Vandaag Shantae online zie ik! Al bekend wanneer die op cartridge uit komt?

[ Voor 11% gewijzigd door mfneed op 08-06-2017 13:38 ]

• Bomberman71
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-11 00:37
Ruudox schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 12:07:
Ben echt benieuwd wat nintendo allemaal gaat aankondigen deze E3
Ben voornamelijk op zoek naar RPG's

En zit nog te hard te twijfellen tussen een switch,ps4,xbox.

Nintendo heeft tot nu toe een pluspunt dat deze ook als handheld gebruikt kan worden.
Nu alleen nog games games games:P.(die voor mij aantrekkelijk zijn.
Het is maar wat je wilt en of het on the go spelen een must is.
Als je puur van het Nintendo game genre houd dan is de keuze vrij simpel.

Houd je van van alles en nog wat dan is een Ps4 (pro) de keuze mijn inziens !

- Mega game aanbod, en de populaire mainstream games krijg je dan gegarandeerd op je systeem
- Fatsoenlijke en regelmatige scherpe prijzen vwb games, in tegenstelling tot Nintendo.
- Veel exclusives
- Direct goede hardware (controller, graphics, etc)

Vwb de Switch, lekker laten voor wat het is nu en na 1 jan 2018 nog eens kijken.
Dan is er toch pas een (vermoedelijk) fatsoenlijke online gaming voorziening, zijn er wat meer games die echt de moeite waard zijn, zijn er verbeteringen doorgevoerd (verbinding, coating, etc. etc.) en wellicht kan je kan leuke package deals scoren.

Als mobiel spelen een pre is dan is de keuze vrij duidelijk bij de keuze tussen die 3 consoles.

[ Voor 4% gewijzigd door Bomberman71 op 08-06-2017 14:26 ]

• Vinno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-03 06:30

Vinno

Dat is ook!

https://www.dailynintendo...oceanhorn-bekend-gemaakt/

Vanaf 22 juni ook speelbaar op de Switch :)

• DevWouter
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 01:27

DevWouter

Creator of Todo2d.com

Bomberman71 schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 14:08:
[...]

Zo niet dan is een Ps4 (pro) de keuze mijn inziens !

- Mega game aanbod, en de populaire mainstream games krijg je dan gegarandeerd op je systeem
- Fatsoenlijke en regelmatige scherpe prijzen vwb games, in tegenstelling tot Nintendo.
- Veel exclusives

Vwb de Switch, lekker laten voor wat het is nu en na 1 jan 2018 nog eens kijken.
Dan is er toch pas een (vermoedelijk) fatsoenlijke online gaming voorziening, zijn er wat meer games die echt de moeite waard zijn, zijn er verbeteringen doorgevoerd (verbinding, coating, etc. etc.) en wellicht kan je kan leuke package deals scoren.

Als mobiel spelen een pre is dan is de keuze vrij duidelijk bij de keuze tussen die 3 consoles.
Laat mijn keuze voor de Switch nu precies de argumenten zijn die jij aandraagt voor de PS4 en waarom ik de PS4 niet heb gehaald. Een keuze maken voor een console is toch iets persoonlijker. Verder had de PS4 ook een paar issues bij de launch net zoals elke andere console launch.

Naar mijn idee zijn we niet langer meer in het tijdperk waarbij de hoeveelheid processorkracht de mogelijkheden hoeft te bepalen tenzij het om VR gaat. Ik beleef met de 3DS vaak net zoveel plezier als op de computer en vaak zelfs meer terwijl mijn computer toch echt cirkels rent om de 3DS.

De Switch is een vergelijkbaar verhaal: Ik heb er plezier op vanwege de unieke games, het gemak en de ervaring.

Het is appels met peren vergelijken: Sommige mensen vinden appels lekker, de andere hebben liever een peer.

"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
Toe maar, nog alleen maar meer zooi op de Switch.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Vincent Dave schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 15:12:
[...]

Toe maar, nog alleen maar meer zooi op de Switch.
Hoe durven ze inderdaad om een game te releasen die maar 74% haalt op Metacritic....

8)7

• RayNbow
NMe schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 15:16:
[...]

Hoe durven ze inderdaad om een game te releasen die maar 74% haalt op Metacritic....

8)7
Alles onder 97% is trash-tier. :+

Verwijderd

[...]

Hij geeft aan RPG, en de Switch is best aan het inzetten op RPGs. Vooral als je van retro RPGs houdt, is het wachten op de retro-functies wellicht de moeite waard. Het gaat dus niet alleen on-the-go, maar ook om een bepaald genre.

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
[...]

- Veel exclusives

De exclusives van de ps4 die ik heel graag wil spelen zijn god of war, gran turismo, en last of us.

Daarnaast heb ik nog een krachtige gaming pc, vandaar dat de switch mij het meest aantrekt, omdat hiet grotendeels andere soort games voor uitkomen en de portability.

keuzes keuzes keuzes. :P

• Thrace Grumble
  • Laatst online: 23:40

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Axiom Verge komt in augustus boxed naar de Switch: http://badlandindie.com/?...coming-to-nintendo-switch

Schijnt een toppertje te zijn wel, ook voor de WiiU: http://www.metacritic.com/game/wii-u/axiom-verge

[ Voor 55% gewijzigd door Thrace Grumble op 08-06-2017 16:43 ]

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• RayNbow

*O*

• Sokkeh
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-11 15:36
Ruudox schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 16:01:
[...]

De exclusives van de ps4 die ik heel graag wil spelen zijn god of war, gran turismo, en last of us.

Daarnaast heb ik nog een krachtige gaming pc, vandaar dat de switch mij het meest aantrekt, omdat hiet grotendeels andere soort games voor uitkomen en de portability.

keuzes keuzes keuzes. :P
Behalve je ps4 exclusives die je graag wilt spelen zat ik in een gelijke situatie. Heb de switch gekocht omdat ik een zwak heb voor veel van de exclusive nintendo games. Ook het portable spelen past momenteel prima in mijn leefsituatie =). Daarnaast een game PC hebben is voor mij de ideale combinatie.

Denk dat het vooral de afweging maken of je liever de exclusives van de PS4 wilt spelen of die van nintendo.

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18-11 20:02
Nieuwevolger schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 19:23:
[...]

Animal crossing wordt door het zelfde team als splatoon gemaakt, aangezien splatoon 2 nog niet eens uit is, is het nog te vroeg om een nieuwe animal crossing aan te kondigen.
Het is ondertussen 8,5 jaar geleden dat er nog een AC voor de console uit kwam. Ik mag toch hopen dat we daar niet nog eens drie jaar bij op moeten tellen terwijl Splatoon na twee jaar al een opvolger krijgt.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Zerora
Officiele aankondiging van Super Nintendo World

En een trailer:

• Thomas
  • Niet online
Zerora schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 17:54:
Officiele aankondiging van Super Nintendo World

[video]

En een trailer:

[video]
Had de trailer al gezien, ziet er eigenlijk best wel leuk uit :$.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Zo, ik ben wel weer even voorzien denk ik. :P

Opslagruimte Switch

• Seroczynski
  • Niet online
Thrace Grumble schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 16:33:
Axiom Verge komt in augustus boxed naar de Switch: http://badlandindie.com/?...coming-to-nintendo-switch

Schijnt een toppertje te zijn wel, ook voor de WiiU: http://www.metacritic.com/game/wii-u/axiom-verge
Oh nice, die heb ik voor Steam gehaald de afgelopen sales maar ben ik nog niet aan toegekomen. Wellicht haal ik hem wel voor de Switch :P

• RabNL
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 29-12-2020
Het valt mij op dat wanneer reaguurders een beetje kritiek hebben op de Switch of over de games er meteen door andere reaguurders fel op gereageerd wordt. Mag ik vragen wat hier de reden voor is?

Dit is toch een forum waar iedereen (binnen de regels) zijn mening mag geven?

• Thomas
  • Niet online
RabNL schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 18:34:
Het valt mij op dat wanneer reaguurders een beetje kritiek hebben op de Switch of over de games er meteen door andere reaguurders fel op gereageerd wordt. Mag ik vragen wat hier de reden voor is?

Het komt vaak op het uitlokken van een consolewar neer met niet- of half kloppende argumenten. Verder is het gewoon domweg irritant dat er hier mensen zijn die het nodig vinden om zich om de haverklap negatief over de console te uiten zonder duidelijk doel.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Onderbouwd en niet overduidelijk om te trollen: ja.

Reaguurders zitten trouwens op Geenstijl en Dumpert.

[ Voor 10% gewijzigd door NMe op 08-06-2017 19:33 ]

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-11 18:02

Edmin

Crew Council

get on my horse!

NMe schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 19:33:
[...]

Daarom zijn we ook Tweakers, en geen 'reaguurders'.

edit: ninja-edit van NMe :P

[ Voor 5% gewijzigd door Edmin op 08-06-2017 19:55 ]

• RabNL
Thomas schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 18:47:
[...]

Het komt vaak op het uitlokken van een consolewar neer met niet- of half kloppende argumenten. Verder is het gewoon domweg irritant dat er hier mensen zijn die het nodig vinden om zich om de haverklap negatief over de console te uiten zonder duidelijk doel.
Een console war (uitlokken) slaat inderdaad nergens op. Helemaal mee eens.

Dat jij iets 'gewoon domweg irritant' vindt, neemt natuurlijk niet weg dat mensen over de Switch en zijn games mogen klagen. Ook al heeft dit geklaag volgens jou geen doel, die klagers zoeken of bevestiging of willen gewoon hun frustratie uiten. Dat is dus wel degelijk een doel. Ook daar dient een forum voor. Je hoeft er niet op te reageren. Dus met die stelling ben ik het niet met je eens. Laat mensen zelf bepalen of zij negatief ergens over zijn of niet.

Want laten we eerlijk zijn, de Switch is een mooie console/handheld maar deze is (nog) verre van perfect.

• RabNL
NMe schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 19:33:
[...]

Trollen slaat inderdaad nergens op en moet ook voorkomen worden.

Reaguurders zitten tegenwoordig overal. Zo waren ze inderdaad beperkt tot Geenstijl en Dumpert, maar dat was vroeger toen de lucht nog schoon was en de sex nog vies...

• RabNL
Edmin schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 19:55:
[...]

Daarom zijn we ook Tweakers, en geen 'reaguurders'.

edit: ninja-edit van NMe :P
Idem :9

Verwijderd

Heb vandaag Shantae: Half Genie Hero gekocht, ziet er erg mooi uit op het scherm van de Switch. Echt een spel om handheld te spelen :)

• Kasparov
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-11 20:35
RamO schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 11:47:
[...]

Waar heb je deze nog bemachtigd? Wil deze bundel ook nog kopen!
Ik heb het gekocht bij Games4us in Ede, maar helaas had ik de laatste op voorraad.

• DevWouter

DevWouter

Creator of Todo2d.com

Je mag kritiek hebben op de Switch. (Denk even aan de voice-chat)

Maar vaak is het geen kritiek, maar een vergelijking: X is beter dan Y.
Dat zou net zoiets zeggen als mijn middelvinger is groter dan mijn duim.
Als iemand fan is van mijn duim zal die best kwaad worden als ik hem mijn middelvinger geef. 8)7

Verder mag men ook wel begrijpen dat het merendeel hier toch positief is over de Switch.
Gaat er dan iemand kritiek leveren zonder goeie onderbouwing dan gaan we er meteen gaten in schieten. :+

"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

Ook maar Shantae gehaald. M'n eerste Shantae game! Terwijl ik de serie al vanaf 't begin in de gaten hield, dus werd tijd. De allereerste game op de GB colour wilde ik graag hebben, maar was zo belachelijk zeldzaam, dat ik Wayforward mailde, en ze me doodleuk terugmailde dat ze 't niet erg vonden als ik 'm ergens stiekem zou downloaden, haha. Dit was nog voor 't tijdperk dat alle indie games naar Steam geport werden.

Anyway, voor de mensen die Axiom Verge nog niet gespeeld hebben, ik kan 'm erg aanraden. Ik denk dat ik ga double dippen voor de Switch physical release + soundtrack!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-11 18:02

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Verwijderd schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 20:54:
Heb vandaag Shantae: Half Genie Hero gekocht, ziet er erg mooi uit op het scherm van de Switch. Echt een spel om handheld te spelen :)
Was niet op de hoogte dat die al uit was. Ga ik zeker checken!

• Thomas
  • Niet online
http://gonintendo.com/sto...games-line-up-includes-fl

Info van de ontwikkelaar van Syberia over hun releases.

Verwijderd

Gaaf, alle drie de Syberia games :) Count me in.
Edmin schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 22:38:
[...]

Was niet op de hoogte dat die al uit was. Ga ik zeker checken!
Jup vanaf vandaag :)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2017 23:27 ]

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
Flashback :D

Haters everywhere but I don’t really care

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06:24

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Volgens de website van Logitech kan je de Switch niet met een Harmony universele afstandsbediening bedienen, omdat de Switch van BT gebruik maakt, ipv IR. Heeft iemand al eens de IR-ontvanger met BT-zender van Logitech gebruikt, waarmee de PS3 ook gewoon aan te sturen was?

Your Friendly Neighborhood Moderator

• bzzzt
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17-11 10:26
Als die screenshot de kwaliteit weergeeft: vergeet het maar. Verschrikkelijk...

• DevWouter

DevWouter

Creator of Todo2d.com

Jorgen schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 13:12:
Volgens de website van Logitech kan je de Switch niet met een Harmony universele afstandsbediening bedienen, omdat de Switch van BT gebruik maakt, ipv IR. Heeft iemand al eens de IR-ontvanger met BT-zender van Logitech gebruikt, waarmee de PS3 ook gewoon aan te sturen was?
De Switch kan automatisch je TV aan en uit zetten (mijn TV negeert alleen het command om uit te gaan :S) en de controller is al een afstandsbediening. Afhankelijk van hoe intelligent je TV zet de TV het ook op het goeie kanaal.

Maar... Misschien dat je meer kans heb op het forum van Logitech: https://community.logitec...t-for-the-nintendo-switch

• Prulleman
Jorgen schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 13:12:
Waarom wil je de switch met je harmony besturen, je kan met de hamony toch geen spellen spelen en een media player is het (nog??) niet. Je moet in ieder geval je controller pakken en met de home button gaat de switch aan. Afhankelijk van CEC ondersteuding in je versterker/tv e.d. ben je dan al klaar, zonder CEC kan je met de harmony de TV aanzetten en op het juiste HDMI kanaal. Met de controller in de hand voor games zet je de switch gewoon met de controller aan..

Strava

• MrFax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-11 10:30
Iemand een idee waarom de Switch maanden laten nu nog steeds niet te verkrijgen is? Ik wil er nog steeds een hebben, maar elke keer als ik kijk, is het letterlijk nergens beschikbaar, het begint nu wel heel erg lang te duren. :( Lijkt me dat dit expres is gedaan om de schaarste hoog te houden(en dus de prijs)?

Edit: Ah er is een ander topic hiervoor, had ik niet gezien, als het kan, mijn post moven daarheen :P

[ Voor 56% gewijzigd door MrFax op 09-06-2017 14:22 ]

That's it, I'm done.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Mocht er iemand zijn Switch-dock aan de muur willen hangen: ik heb eindelijk een betaalbare mount gevonden die ook naar Nederland verstuurd wordt. :P

Op deze pagina vind je twee keer hetzelfde product. Die eerste levering van 10 juni wordt niet naar NL verstuurd, maar die latere levering (vanaf 26 juni) wel. En als je bij het uitchecken de code 10AUSTIN gebruikt krijg je 10 dollar korting. Inclusief verzendkosten heb ik die mount dus straks voor nog geen 31 euro hier, en daar komen als het goed is geen importkosten bovenop omdat de waarde van het product hiermee onder de 25 euro valt. :P
MrFax schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 14:20:
Lijkt me dat dit expres is gedaan om de schaarste hoog te houden(en dus de prijs)?
Ah, daar is er weer eentje. :D Eventjes nadenken, Nintendo verkoopt die Switches niet voor meer geld omdat ze schaars zijn. Sommige retailers wel, maar de meeste winkels houden gewoon de adviesprijs van 329 euro aan. En op welke manier heeft Nintendo er baat bij als ze minder consoles verkopen? Dat is juist slecht voor ze want ze moeten game-makers overtuigen dat het een goed idee is om games te bouwen voor de Switch. De reden is heel simpel, de onderdelen zijn niet aan te slepen en de Switch verkoopt gewoon sneller dan 'ie gebouwd kan worden.

[ Voor 36% gewijzigd door NMe op 09-06-2017 14:24 ]

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:09
Iemand een idee waarom de Switch maanden laten nu nog steeds niet te verkrijgen is? Ik wil er nog steeds een hebben, maar elke keer als ik kijk, is het letterlijk nergens beschikbaar, het begint nu wel heel erg lang te duren. :( Lijkt me dat dit expres is gedaan om de schaarste hoog te houden(en dus de prijs)?
Volgens mij is hierover al genoeg gespeculeerd in dit topic en levertijden topic.

Verwijderd

Edit: Ah er is een ander topic hiervoor, had ik niet gezien :P
[Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic als je dat topic volgt maak je redelijk kans om binnen korte tijd een Switch te kunnen bemachtigen.

Schaarste expres creëren is niet handig met gameconsoles. Er is gewoon schaarste omdat de vraag zeer groot is en de productie daar niet tegenop kan.

• n2theb
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 08:09

n2theb

Tweakers Abonnee

Is het een gekke vraag als ik niet weet waar de Micro SD kaart in moet op de Switch? Heeft iemand een idee? Ik zie bij @NMe dus dat hij een slot heeft van 236 GB vrije ruimte als MicroSD. Ik ben van plan om binnenkort namelijk een micro sd kaart te halen, uiteraard een ultra versie voor snelheid.

Viel mij ook op dat sommige hier dus van alles spelen, maar vinden jullie de spellen voor de Switch voor nu niet te duur?

• AstralizeR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-10 17:02

AstralizeR

Foar de kofje net eamelje!

n2theb schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 14:25:
Is het een gekke vraag als ik niet weet waar de Micro SD kaart in moet op de Switch? Heeft iemand een idee?
Open de kickstand eens op de achterkant :P

SW-1682-5926-5204

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Nu online

Nogne

>.<

Is het een gekke vraag als ik niet weet waar de Micro SD kaart in moet op de Switch? Heeft iemand een idee? Ik zie bij @NMe dus dat hij een slot heeft van 236 GB vrije ruimte als MicroSD. Ik ben van plan om binnenkort namelijk een micro sd kaart te halen, uiteraard een ultra versie voor snelheid.

Viel mij ook op dat sommige hier dus van alles spelen, maar vinden jullie de spellen voor de Switch voor nu niet te duur?
Aan de achterkant zit de SD slot, onder je kickstand.

PS/XBL: Nogne

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Als ik ze te duur zou vinden had ik ze niet gekocht. :P Maar heel vrolijk word ik niet van re-releases van games die gewoon vrolijk de volle mep kosten. Mario Kart is gaaf maar daar had stiekem best iets van de prijs van 60 euro af gemogen. :P

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

DevWouter schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 13:43:
[...]

De Switch kan automatisch je TV aan en uit zetten (mijn TV negeert alleen het command om uit te gaan :S) en de controller is al een afstandsbediening. Afhankelijk van hoe intelligent je TV zet de TV het ook op het goeie kanaal.

Maar... Misschien dat je meer kans heb op het forum van Logitech: https://community.logitec...t-for-the-nintendo-switch
Daar geven ze ook alleen aan dat het nu niet kan.
Prulleman schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 13:48:
[...]

Waarom wil je de switch met je harmony besturen, je kan met de hamony toch geen spellen spelen en een media player is het (nog??) niet. Je moet in ieder geval je controller pakken en met de home button gaat de switch aan. Afhankelijk van CEC ondersteuding in je versterker/tv e.d. ben je dan al klaar, zonder CEC kan je met de harmony de TV aanzetten en op het juiste HDMI kanaal. Met de controller in de hand voor games zet je de switch gewoon met de controller aan..
Heel simpel. Ik heb straks een mooie receiver en al mijn andere apparatuur, muv de platenspeler en PS4, werkt straks gewoon met de Harmony samen. 1 klik op een activiteit en mijn tv gaat aan op het juiste kanaal, de receiver kiest de juiste input, volume werkt op de receiver ipv de tv, enz. 1 druk op de knop en alles wordt netjes uitgeschakeld, of naar de volgende activiteit gewijzigd.

Andere vraag. Ik zet mijn Switch altijd in standby als ik een game wil wisselen, maar zodra ik de gamecard indruk en hij omhoog veert, gaat de Switch weer aan. Dus zet ik hem weer uit (standby) alvorens de nieuwe gamecard erin gaat, maar zodra die gelockt is, schiet de Switch weer aan. Is dit de goede manier?

• OmeJoyo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 06:14

OmeJoyo

This is me

Goede games voor welk systeem dan ook kosten 40 -60 euro wanneer ze recent zijn uitgekomen. Dus nee vind het prima prijzen, al doe ik mijn best om gebruik te maken van acties, bonnen, cashbakc etc. Maar dat doe ik met Pc games ook. Lijstje is nu:

* Puyo Puyo Tetris
* Mario Kart
* Lego City Undercover
* Bomberman
* ARMS (Op pre-order)
* Splatoon 2 (Op pre-order)

Duurste was Mario kart, heb ik 53 nog iets voor betaald, op de dag van release. Bomberman 30 euro.

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

• n2theb
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 08:09

n2theb

Tweakers Abonnee

Nogne schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 14:29:
[...]

Aan de achterkant zit de SD slot, onder je kickstand.
AstralizeR schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 14:28:
[...]

Open de kickstand eens op de achterkant :P
Bedankt mannen, dit was mij dus niet opgevallen haha!
NMe schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 14:40:
[...]

Als ik ze te duur zou vinden had ik ze niet gekocht. :P Maar heel vrolijk word ik niet van re-releases van games die gewoon vrolijk de volle mep kosten. Mario Kart is gaaf maar daar had stiekem best iets van de prijs van 60 euro af gemogen. :P
Ik heb Mario Kart en Zelda erbij gehaald, maar ik moet zeggen even 110 euro betalen voor 2 spellen.. Voor de PS4 doe ik hetzelfde, alleen ik ben ook van mening dat Mario kart nog best duur uitvalt. Legend of Zelda vind ik zijn prijs meer dan waard!
OmeJoyo schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 14:58:
[...]

Goede games voor welk systeem dan ook kosten 40 -60 euro wanneer ze recent zijn uitgekomen. Dus nee vind het prima prijzen, al doe ik mijn best om gebruik te maken van acties, bonnen, cashbakc etc. Maar dat doe ik met Pc games ook. Lijstje is nu:

* Puyo Puyo Tetris
* Mario Kart
* Lego City Undercover
* Bomberman
* ARMS (Op pre-order)
* Splatoon 2 (Op pre-order)

Duurste was Mario kart, heb ik 53 nog iets voor betaald, op de dag van release. Bomberman 30 euro.
Hoe duur is Bomberman nu? En is Lego City een leuk spel om te spelen?

• OmeJoyo

OmeJoyo

This is me

n2theb schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 14:59:
[...]

[...]

Bedankt mannen, dit was mij dus niet opgevallen haha!

[...]

Ik heb Mario Kart en Zelda erbij gehaald, maar ik moet zeggen even 110 euro betalen voor 2 spellen.. Voor de PS4 doe ik hetzelfde, alleen ik ben ook van mening dat Mario kart nog best duur uitvalt. Legend of Zelda vind ik zijn prijs meer dan waard!

[...]

Hoe duur is Bomberman nu? En is Lego City een leuk spel om te spelen?
Bomberman is 39.99 (40,21 ofzo voor Nederlandse) bij Amazon.de maar als je de code 10korting nog niet hebt gebruikt is die dus 30 euro.

Lego city undercover is een briljant spel. Al veel tijd aan besteed, kan ook met 2 spelers, al vind ik dat wat chaotisch.

• Bliksem B
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-11 20:09
NMe schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 14:40:
[...]

Enige game die ik te duur vind is: pricewatch: 1, 2, Switch, Nintendo Switch . Leuk concept, maar de uitwerking is mager, geen diepgang, geen unlockables, geen vooruitgang,etc. De game is zo duur volgens mij doordat ze acteurs hebben gebruikt voor de uitleg.

Tja Mario Kart is appart verhaal. Ik en met mij velen hebben geen Wii U gehad, dus MK is voor ons een nieuw spel. Echter het betreft de deluxe variant, met alle DLC's, betere graphics, battle mode en 2 items. Dus je krijgt een super compleet spel voor het geld, welke de gehele levensduur van de switch nog te spelen is en daarom het geld waard. Daarnaast gun ik Nintendo het ook wel.

Betreft andere spellen vind ik het lastig. Neem bijvoorbeeld Arms, dit lijkt mij een spel met weinig diepgang. Al denkt Nintendo daar anders over. Zelfde vind ik van Splatoon 2, (maar ach ik ben dan ook al bijna 30). Deze koop ik wel 2e hands of wanneer ze goedkoper zijn. (ben benieuwd hoe de rest hierover denkt)

Betreft Skyrim en Payday 2, hiervoor ga ik ook niet het volledige bedrag betalen. Zie ook: nieuws: Starbreeze geeft 5 miljoen exemplaren Payday 2 weg Echter hangt dit wel weer af of dit ook deluxe varianten worden. Zoals voor de PS4/X1/PC.

• DevWouter

DevWouter

Creator of Todo2d.com

Jorgen schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 14:57:
[...]

Daar geven ze ook alleen aan dat het nu niet kan.

[...]

Heel simpel. Ik heb straks een mooie receiver en al mijn andere apparatuur, muv de platenspeler en PS4, werkt straks gewoon met de Harmony samen. 1 klik op een activiteit en mijn tv gaat aan op het juiste kanaal, de receiver kiest de juiste input, volume werkt op de receiver ipv de tv, enz. 1 druk op de knop en alles wordt netjes uitgeschakeld, of naar de volgende activiteit gewijzigd.

Andere vraag. Ik zet mijn Switch altijd in standby als ik een game wil wisselen, maar zodra ik de gamecard indruk en hij omhoog veert, gaat de Switch weer aan. Dus zet ik hem weer uit (standby) alvorens de nieuwe gamecard erin gaat, maar zodra die gelockt is, schiet de Switch weer aan. Is dit de goede manier?
Het voelt een beetje aan alsof je schroevendraaier perse wilt gebruiken als een hamer. Maar als iemand die de lampen uitdoet door de slaaptracker op zijn telefoon te activeren begrijp ik het wel. Het is een luxe probleem ;)

De Switch staat verder bijna altijd in standby en schiet ook aan als er interactie is van welk soort dan ook.
Verder kan je gewoon games wisselen door de gamecard er uit te halen. Ook als je aan het gamen ben.
Uiteraard moet je dit niet doen als de game bezig is met opslaan.

Vergelijk het maar met de 3DS.

• mfneed
Zag trouwens dat Portal Knights ook naar switch komt, lijkt me ook zeker een aanwinst!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Nu online

Nogne

>.<

n2theb schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 14:59:
Mario Kart is juist een spel waar de volle mep geen probleem is, omdat de replay value echt hoog is. Mario Kart blijft leuk, ik heb MK8 veel gespeeld op de WiiU en nu op de Switch maar het blijft elke keer tof om te spelen.

Zelda, dat is echt een super toffe game geworden. Had er veel van verwacht, maar het is zelf nog beter :9~ _/-\o_

PS/XBL: Nogne

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@DevWouter Die laatste heb ik niet, dus ik heb geen idee. Maar hij mag dus gewoon in de "aan"-stand van kaart wisselen? Handig! :) Ik had echt verwacht dat alles netjes helemaal uit moest. En ik de game maar netjes sluiten via het hoofdmenu en zo.

Tja. V.w.b. de Logitech Harmony: het is wel zo handig als dit allemaal kan, maar als het niet lukt is het ook geen ramp.

[ Voor 51% gewijzigd door Jorgen op 09-06-2017 15:15 ]

• mfneed
Jorgen schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 15:13:
Die laatste heb ik niet, dus ik heb geen idee. Maar hij mag dus gewoon in de "aan"-stand van kaart wisselen? Handig! :)
Wat ik altijd doe, spel afsluiten en cardridge wisselen:)

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

mfneed schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 15:14:
[...]

Wat ik altijd doe, spel afsluiten en cardridge wisselen:)
Als het allemaal prima kan zo, ga ik dat ook gewoon doen. Veel handiger en veel minder gedoe. :)

• lorddrune
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-11 12:32

lorddrune

Thick as a Brick

Is het mogelijk om redeem codes om te zetten naar Nintendo currency? Ik heb laatst een nieuw setje joy cons gekocht inclusief Snipper Clips. Snipper Clips had ik al aangeschaft bij de release van de Switch.

Edit: Ik heb de redeemcode inmiddels verkocht via V&A

[ Voor 12% gewijzigd door lorddrune op 09-06-2017 19:47 ]

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

DevWouter schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 15:08:
Uiteraard moet je dit niet doen als de game bezig is met opslaan.
Niet dat ik het aan zou raden, maar waarom niet? Er wordt niet geschreven naar de cartridges, je saves staan op het interne geheugen van je Switch.

• DevWouter

DevWouter

Creator of Todo2d.com

NMe schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 15:23:
[...]

Niet dat ik het aan zou raden, maar waarom niet? Er wordt niet geschreven naar de cartridges, je saves staan op het interne geheugen van je Switch.
Het onderbreekt de game en de game schrijft het bestand weg. Je hebt dus kans dat de helft van je bestand wordt weggeschreven naar het intern geheugen. Zie het als halverwege een download op je laptop een stroomstoring hebben.
Het internet is er nog wel, maar je hebt toch niet de hele download binnen.

Verwijderd

Ik sluit altijd netjes de game af voordat ik de card eject. Gaat het zeker goed.

• Sokkeh
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-11 15:36
lorddrune schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 15:19:
Is het mogelijk om redeem codes om te zetten naar Nintendo currency? Ik heb laatst een nieuw setje joy cons gekocht inclusief Snipper Clips. Snipper Clips had ik al aangeschaft bij de release van de Switch.
Volgens mij niet, ik heb de bundel ook gekocht en de code op V&A gezet. was hem binnen een dag kwijt voor een leuk bedrag!

• -Cn-
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-10 12:50
Zo, Switch besteld die morgen binnen zou moeten komen, morgen zou ook Zelda binnen moeten komen vanaf Amazon, Pro Controller gekregen als verjaardagscadeau en dit weekend vrij weinig op de planning :D Kan ik eindelijk verhuizen van het bestel topic naar dit topic!

Maar ik heb een vraagje, ik kan nogmaals via een bekende bestellen bij Amazon waarbij ik dus de 10 euro kortingscode weer kan gebruiken. Ik twijfel over 1-2 Switch te halen voor €20.- of toch Mario Kart te halen (Heb zelf wel de Wii versie zonder DLC maar voel niet echt haast om hem te halen) voor ongeveer €39.- ik heb ook nog wat andere dingen nodig dus die €40.- haal ik wel. Wat zouden jullie doen?

• Thomas
  • Niet online
-Cn- schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 17:14:
Zo, Switch besteld die morgen binnen zou moeten komen, morgen zou ook Zelda binnen moeten komen vanaf Amazon, Pro Controller gekregen als verjaardagscadeau en dit weekend vrij weinig op de planning :D Kan ik eindelijk verhuizen van het bestel topic naar dit topic!

Maar ik heb een vraagje, ik kan nogmaals via een bekende bestellen bij Amazon waarbij ik dus de 10 euro kortingscode weer kan gebruiken. Ik twijfel over 1-2 Switch te halen voor €20.- of toch Mario Kart te halen (Heb zelf wel de Wii versie zonder DLC maar voel niet echt haast om hem te halen) voor ongeveer €39.- ik heb ook nog wat andere dingen nodig dus die €40.- haal ik wel. Wat zouden jullie doen?
Ik zou niet voor 1-2 Switch gaan. Echt een gimmicky partygame waar je in je eentje niets aan hebt. Als je MK8 ook niet wil dan kun je misschien nog kijken naar accesoires, al is MK8 wel een game bij uitstek die heel fijn is om on the go te spelen.

E: Je zou overigens ook Arms kunnen pre-orderen.

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
-Cn- schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 17:14:

Ik zou ook voor Mario Kart gaan, blijft een geniaal spel en alleen het mobiel maken van het spel alleen al was het voor mij al waard :)

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:20
Bij mij werkt die €10,- kortingscode niet op Amazon met 1-2 Switch, bij jullie wel dus?

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• -Cn-
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-10 12:50
Koldur schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 18:10:
Bij mij werkt die €10,- kortingscode niet op Amazon met 1-2 Switch, bij jullie wel dus?
Ligt het totaal van je bestelling wel boven de 40.-? zo nee moet je er nog even wat bijgooien anders werkt de code namelijk niet.

• OmeJoyo

OmeJoyo

This is me

Koldur schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 18:10:
Nee 1,2 switch is 29.99, dan gaat ie het niet doen, minimaal 40 euro.

Pagina: 1 ... 58 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is een [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen -topic.
Er is een Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic", discussie over prijzen en bestellingen hoort daar thuis.

Er is ook een Super Mario Odyssey topic!