The plot thickens - Ultra Sun en Ultra Moon zouden TBA zijn voor Switch:

Ondertussen is deze tekst van de press release verwijderd.

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

We kunnen beter volgende week dinsdag even afwachten met de E3. Wie weet komt er nog een verrassing!!JackAvery schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 16:52:
The plot thickens - Ultra Sun en Ultra Moon zouden TBA zijn voor Switch:
[afbeelding]
Animal Crossing!n2theb schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 16:53:
[...]
We kunnen beter volgende week dinsdag even afwachten met de E3. Wie weet komt er nog een verrassing!!
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Verwijderd
Maar Pokemon is ook geen echte open world game, en nooit geweest. Het drukt je heel lineair door de game heen, en alleen backtracken kan via Fly. Verder zijn alle routes en steden zo afgebakend dat je niet zonder sequence breaking of glitches zomaar het laatste stadje binnen kan rennen en de laatste leader kan uitdagen (ook al zou je er komen, heb je vaak HMs nodig, of een cutscene/story trigger om dingen te kunnen uitvoeren)Nieuwevolger schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 16:53:
De omvang van de pokemon games (meestal een paar hele kleine dorpjes en stadjes die je met een paar voetstappen bent doorlopen) op de 3ds is vee kleiner dan van de open world games standart van de huidige consoles.
Om die hele grote stap te maken kan het kleine pokemon team veel tijd kosten.
Animal Crossing Tournament DX!
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2017 17:06 ]
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Verwijderd
Ik heb er ook helemaal niets mee, ook nooit gehad.Thrace Grumble schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 17:05:
Volgens mij ben ik echt de enige in dit topic die echt helemaal NIETS met Pokémon heeft. De hele franchise heeft me nooit weten te bekoren. Zal wel aan mij liggen, denk ikBen er juist blij om dat deze aankondiging nu is geweest, meer tijd voor andere games tijdens de E3 spotlight
Zou dat helemaal niet gek vinden. De zoveelste remake van Pokemon en Pokken zal niet veel stof doen opwaaien, maar even melden dat Pokemon op de Switch komt is iets wat je liever op een E3 direct wilt melden.n2theb schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 16:53:
[...]
We kunnen beter volgende week dinsdag even afwachten met de E3. Wie weet komt er nog een verrassing!!
Hier ook geen pokemon fan. Dat van de E3: blijf bescheiden, doet Nintendo toch ook welThrace Grumble schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 17:05:
Volgens mij ben ik echt de enige in dit topic die echt helemaal NIETS met Pokémon heeft. De hele franchise heeft me nooit weten te bekoren. Zal wel aan mij liggen, denk ikBen er juist blij om dat deze aankondiging nu is geweest, meer tijd voor andere games tijdens de E3 spotlight
[ Voor 12% gewijzigd door rudyman85 op 06-06-2017 17:20 ]
Met nieuws over MH voor de Switch in t westen en meer nieuws over Xenoblade Chronicles 2 (of port van X) ben ik al superblij hoor. Ik vraag niet zoveel verderrudyman85 schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 17:18:
[...]
Hier ook geen pokemon fan. Dat van de E3: blijf bescheiden, doet Nintendo toch ook wel(gezien de afgelopen jaren).Genoeg mensen die reageerden in één van de GOT Nintendo topics: 'tegenvaller', 'weinig nieuwe aankondigingen' etc.
[ Voor 8% gewijzigd door Thrace Grumble op 06-06-2017 17:26 ]
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Verwijderd
Pokkén.Thomas schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 17:43:
Ben ik trouwens de enige die Pokken echt een belachelijke naam vindt? Pokken. Waterpokken.
Pokemon + Tekken = Pokken. Het is een game ontwikkeld door de Tekken team van Bandai Namco. In Duitsland en Australië schijnt het Pokemon Tekken te heten zelfs.Thomas schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 17:43:
Ben ik trouwens de enige die Pokken echt een belachelijke naam vindt? Pokken. Waterpokken.
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Verwijderd
Helaas een foutVerwijderd schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 16:51:
Geruchtje: Ultra Moon / Sun lijken misschien toch naar de Switch te komen:
https://twitter.com/Pokebip/status/872097962628874240
[afbeelding]
(Kan ook gewoon een fout zijn)
Van mij mogen ze dat dorp van het circuit in Mario Kart als uitgangspunt pakken. En verder geen flauwekul maar een echte Animal Crossing. Vrees echter dat we daar nog wel minstens een jaar op moeten wachten.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Verwijderd
Laat maar komen inderdaad.. Ik mag hopen dat in ieder geval één van de twee wordt aangekondigd tijdens de E3. Het is te belachelijk voor woorden hoe Nintendo soms oogkleppen op lijkt te hebben en niet ziet of niet luistert naar wat men wil. Er wordt overal gesmeekt om VC, om je favoriete games in een ietwat opgepoetste versie overal mee naar toe te kunnen nemen (vooral VC GC games zullen dan voor vernieuwing moeten zorgen).Verwijderd schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 19:17:
Ik heb nu nog maar 2 wensen voor E3: Smash Bros en Switch VC. Alsjeblieft Nintendo, verziek het deze keer niet...
Animal crossing wordt door het zelfde team als splatoon gemaakt, aangezien splatoon 2 nog niet eens uit is, is het nog te vroeg om een nieuwe animal crossing aan te kondigen.Lekker Ventje schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 19:06:
[...]
Van mij mogen ze dat dorp van het circuit in Mario Kart als uitgangspunt pakken. En verder geen flauwekul maar een echte Animal Crossing. Vrees echter dat we daar nog wel minstens een jaar op moeten wachten.
Ik doe hier nog Super Mario Maker Deluxe bij. Daar hoop ik stiekem nog een beetje op.Verwijderd schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 19:17:
Ik heb nu nog maar 2 wensen voor E3: Smash Bros en Switch VC. Alsjeblieft Nintendo, verziek het deze keer niet...
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Verwijderd
Die kans acht ik klein, de Switch heeft enkel handheld een touchscreen. Mario Maker zal docked niet echt speelbaar zijn.Zerora schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 19:25:
[...]
Ik doe hier nog Super Mario Maker Deluxe bij. Daar hoop ik stiekem nog een beetje op.
Onscreen cursor zal prima werken waarschijnlijk. Zo heel precies hoef met Mario Maker niet te bouwen namelijk.Verwijderd schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 19:26:
[...]
Die kans acht ik klein, de Switch heeft enkel handheld een touchscreen. Mario Maker zal docked niet echt speelbaar zijn.
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Om mn eigen wishlist ff shameless te quoten en toe te voegen aan t lijstje: Thrace Grumble in "[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 2"Zerora schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 19:25:
[...]
Ik doe hier nog Super Mario Maker Deluxe bij. Daar hoop ik stiekem nog een beetje op.
Verwijderd
Of ze moeten met een opvolger van de SNES muis komenZerora schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 19:33:
[...]
Onscreen cursor zal prima werken waarschijnlijk. Zo heel precies hoef met Mario Maker niet te bouwen namelijk.
USB muis ondersteuning toevoegen lijkt mij makkelijker.Verwijderd schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 19:36:
[...]
Of ze moeten met een opvolger van de SNES muis komen![]()
[afbeelding]
Verwijderd
Dat bedoel ik ookZerora schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 19:40:
[...]
USB muis ondersteuning toevoegen lijkt mij makkelijker.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Verwijderd
Nah ik hoef geen Kid Icarus, ik vond de 3DS game maar matig. Doe het dan goed en vraag om F-Zero of Metroid PrimeRayNbow schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 20:02:
Pfft, al die rerelease wensen en dat gevraag naar VC...
...een echte gamer hoopt natuurlijk op een surprise-aankondiging zoals een Kid Icarus Uprising sequel.
Ik denk trouwens dat ondersteuning voor de muizen er allang in zit. USB toetsenborden werken namelijk ook al op de Switch. Nintendo hoeft het alleen maar te activeren als ze denken dat ze het nodig hebben.Verwijderd schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 19:42:
[...]
Dat bedoel ik ookMaar dan incl. een "Nintendo" muis die via USB / Bluetooth werkt. (En feitelijk gewoon een reskin van een Logitech muis is, ofzo)
Verwijderd
Haha die was ik vergeten, maar je hebt gelijk. Je hebt zelfs Street Fighter dan nog, op zich zijn het wel allemaal verwchillende fighters. Pokken is 3d, arms is touch control, Street Fighter is old school en Smash is 2d. Maar goed we gaan het volgende week zien
[ Voor 37% gewijzigd door Zerora op 06-06-2017 21:08 ]
Dan hebben we nog een gaatje in augustus geloof ik.Bisamrat schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 20:48:
elke maand en 'nieuwe grote' game.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Verwijderd
De kans dat dat snel gaat gebeuren lijkt me klein:Zerora schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 21:06:
Ik denk dat Smash geen Deluxe titel wordt, maar gewoon een heel nieuw deel wat pas op zn vroegst volgend jaar verschijnt. SMash verdiend namelijk zoveel meer dan een Deluxe oppoetsbeurt. Die game is e-sport waardig. Daar zullen ze wel meer aandacht aan geven, denk ik.
En oktober, november.NMe schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 21:11:
[...]
Dan hebben we nog een gaatje in augustus geloof ik.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2017 21:17 ]
[ Voor 7% gewijzigd door Zerora op 06-06-2017 21:20 ]
Verwijderd
Zijn geen Nintendo titelsZerora schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 21:20:
We krijgen in die maanden ook nog FIFA, Skyrim, DragonQuest X.
Nee, maar behoren misschien wel tot de grote titels die Nintendo bedoeld.
Verwijderd
Directs duren over het algemeen een half uur en zitten vaak stampvol. Dat komt wel goedZerora schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 21:34:
Nintendo heeft waarschijnlijk niet heel veel te melden qua nieuws op de E3. De E3 Direct duurt maar half uur.
https://www.gamespot.com/...-30-minutes/1100-6450594/
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2017 21:45 ]
Zolang ze ook maar de VC even noemen.Stidge schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 22:45:
Van mij mag die hele E3 Direct over Mario en Pikmin 4 en nieuwe Donkey Kong gaan.
Misschien een stomme vraag, maar voor welke titels en platform willen jullie zo graag allemaal VC?
Ik wil zelf graag Mario Sunshine (wordt een uitdaging zonder analoge schouderknoppen) en Luigi's Mansion. En stiekem ook Ocarina of Time en Mario64, for old time's sake.Thrace Grumble schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 23:26:
[...]
Misschien een stomme vraag, maar voor welke titels en platform willen jullie zo graag allemaal VC?
Ik ben niet anders hoor.EddoH schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 23:36:
Jullie hebben allemaal tijd te veelIk ben met Zelda en Mariokart de komende 2-3 maanden nog wel zoet... Die paar uur per week dat ik kan gamen...
[ Voor 6% gewijzigd door NMe op 07-06-2017 00:30 ]
Ik heb Zelda inmiddels pas 24 uur gespeeld en ik heb mezelf toch dagelijks kunnen vermaken. Mijn aanraders zijn:orange.x schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 20:17:
Heb net verschillende video's bekeken op YT over "Wat nu te spelen na Zelda" of "Wat zijn andere games die er ook nog zijn en de moeite waard zijn". Maar ik kom er nog niet helemaal uit wat ik moet kopen of dat ik beter kan wachten.
In totaal zit er zo'n 160-170u in Zelda, uitgespeeld, vast nog niet alles gehad maar wel erg veel dus het is een beetje wachten tot de eerste DLC zodat ik er weer wat tijd in kan steken. Maar tot die tijd vind ik het een beetje zonde om 300+ euro links te laten liggen dus ik zoek even wat nieuws wat de moeite waard is.
Was vroeger enorm fan van Secret of Mana en ken Chrono Trigger een beetje dus I Am Setsuna zou een optie kunnen zijn maar als ik wat reviews kijk dan is het vooral nostalgisch, wat opzich goed is denk ik, maar qua gameplay misschien een beetje meh en wat simpel. Wat zijn de meningen hier?
Verder weet ik niet of Mario Kart me echt kan bekoren als voornamelijk single player spelende. Misschien kan ik de vrouw daar nog wel mee aan de slag krijgen maar dat moet voor mij niet het hoofddoel zijn eigenlijk.
Dan zou Lego City Undercover misschien nog een optie zijn, ga ik zometeen even wat van kijken in hoeverre dat single player of co-op te doen is. Op de Wii hebben we namelijk wel eens van die Lego games gespeeld, Batman, Indiana Jones en dat was zeker wel leuk om te doen.
Daarnaast is het voor mij denk ik ook wachten op Skyrim, al heb ik het vroeger best veel gespeeld al ik zie mezelf dat hele verhaal nog wel een keer overdoen!
Rise vond ik er erg mooi uitzien dus dat is misschien ook nog een optie.... Bomberman ben ik gewoon niet van, evenals Sonic, heb ik nooit gespeeld en ga ik denk ik niet zo boeiend vinden. En een goede racegame, los van Mario Kart, is er ook nog niet en ik weet niet of er wel een echt goede gaat komen ook.
Wat zijn jullie meningen vooral na "Zelda" zeg maar?
Waarom zou ik daarom vragen? Die games missen de trolgodinVerwijderd schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 20:04:
[...]
Nah ik hoef geen Kid Icarus, ik vond de 3DS game maar matig. Doe het dan goed en vraag om F-Zero of Metroid Prime

Haters everywhere but I don’t really care
Ach, dan ben je nog steeds dubbel zo ver als ikNMe schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 00:30:
[...]
Ik ben niet anders hoor.Ik zit in BotW nog steeds op 93 shrines en ongeveer evenveel Korok seeds.
Mario Kart heb ik zelfs nog maar amper gespeeld.
Tssk, Kid Icarus Uprising is ondanks de funky controls echt wel één van de betere 3DS games.Verwijderd schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 20:04:
[...]
Nah ik hoef geen Kid Icarus, ik vond de 3DS game maar matig. Doe het dan goed en vraag om F-Zero of Metroid Prime
Thanks voor je antwoord. Heb even die Isaac opgezocht en komt eind deze maand uit in Nederland. Mogelijk ff pre-orderen want wat ik er van lees en zie spreekt me wel aanRico0 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 00:39:
[...]
Isaac Binding of Isaac:
ongelimiteerde gameplay vanwege random gegeneeerde werelden! Uren lang plezier.
Lang verhaal kort: het aanbod van games is meer dan voldoende en staat garant voor mega veel uren gameplay(voor mij persoonlijk althans). Ik kijk nog uit naar MH XX en Chenoblade 2, beide nog nooit gespeeld maar de hype is real!
Pokemon Smash Stadium
GTA VI - All aboard the hype train!!
GTA VI - All aboard the hype train!!

Cool!rudyman85 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 16:39:
[afbeelding]
Playtonic is nog aan het testen, hopelijk kunnen we snel een releasedatum ontvangen
http://www.playtonicgames.com/greenandpurplepatch/
Het spel komt op andere platformen niet goed uit de bus.Prodigy.NL schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 17:13:
[...]
Cool!
Had wat gameplay videos gezien van deze game op andere consoles en het zag er erg leuk uit.
Die ga ik zeker kopen.
Controls zijn prima, al had ik zelf wel de sensitivity een klein beetje opgeschroefd.Disfigured schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 09:30:
[...]
Tssk, Kid Icarus Uprising is ondanks de funky controls echt wel één van de betere 3DS games.
Veel succes met dual analogs op Intensity 9.Vraag me af hoe die zou spelen met twee analoge sticks...
Dat is een typisch Nintendo fenomeen dat keer op keer terug komt en te wijten is aan het gebrek van AAA titels die altijd zeer langzaam (verdeeld over jaren) binnen druppelen.Thrace Grumble schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 23:26:
[...]
Maar ook niet heel slecht, toch? De reviews die ik gelezen heb plaatsen de game in de middenmoot en bij een betaalbare prijs vind ik dat goed genoeg.Michel242186 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 17:33:
[...]
Het spel komt op andere platformen niet goed uit de bus.
Ik zou het fijn vinden als je mij en anderen zoals ik geen woorden in de mond legt, thanks.Bomberman71 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 18:27:
[...]
Dat is een typisch Nintendo fenomeen dat keer op keer terug komt en te wijten is aan het gebrek van AAA titels die altijd zeer langzaam (verdeeld over jaren) binnen druppelen.
[ Voor 40% gewijzigd door NMe op 07-06-2017 18:40 ]
https://gamer.nl/artikelen/review/yooka-laylee-3/NMe schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 18:29:
[...]
Maar ook niet heel slecht, toch? De reviews die ik gelezen heb plaatsen de game in de middenmoot en bij een betaalbare prijs vind ik dat goed genoeg.
[...]
Noem ik jou of een ander ook maar ergens ??? Hoe leg ik jou woorden in de mond ??NMe schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 18:29:
[...]
Maar ook niet heel slecht, toch? De reviews die ik gelezen heb plaatsen de game in de middenmoot en bij een betaalbare prijs vind ik dat goed genoeg.
Mijn auto is net zonder extra kosten door de APK gekomen dus ik heb mezelf maar gegund om een tweede dock te bestellen bij Amazon. Nou alleen nog ergens die Switch wallmount op de kop zien te tikken...
[...]
Ik zou het fijn vinden als je mij en anderen zoals ik geen woorden in de mond legt, thanks.
Ik speel nog regelmatig games uit het DOS-tijdperk. Ik denk dat het eerder wat zegt over de tijdloosheid van Nintendo-games dan over het aanbod van nieuwe games. Hell, ik heb nu 8 games waarvan ik er slechts eentje écht gespeeld heb en ik kijk nog steeds uit naar de VC, en dat is echt niet omdat ik nou "niks te spelen heb."
Op Gamer.nl wel. Op Metacritic staan andere cijfers voor de PC, PS4 en Xbox One, grofweg een 7,1 Metascore en ongeveer een 6,3 als User Score.Michel242186 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 18:41:
[...]
https://gamer.nl/artikelen/review/yooka-laylee-3/
krijgt als eindcijfer een 5
[ Voor 6% gewijzigd door Xerox op 07-06-2017 18:51 ]
PSN: Redrafted
Laten we eerlijk zijn, ook de optimistische cijfers zijn niet van dien aard dat je daar ff 50-60 euro voor betaald met een strak gezicht.Xerox schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 18:48:
[...]
Op Gamer.nl wel. Op Metacritic staan andere cijfers voor de PC, PS4 en Xbox One...
Voor mij niet nee. Misschien als ie in de budgetbak ligt. Echter zijn de PS4 en XBO voor €30,- te vinden wat 't aantrekkelijker maakt.Bomberman71 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 18:52:
[...]
Laten we eerlijk zijn, ook de optimistische cijfers zijn niet van dien aard dat je daar ff 50-60 euro voor betaald met een strak gezicht.
[ Voor 10% gewijzigd door Xerox op 07-06-2017 18:54 ]
Precies.Xerox schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 18:53:
[...]
Voor mij niet nee. Misschien als ie in de budgetbak ligt. Echter zijn de PS4 en XBO voor €30,- te vinden wat 't aantrekkelijker maakt.
Je zegt heel generiek dat het succes van de VC puur komt door een gebrek aan AAA-titels en het feit dat "men" dan hunkert naar het spelen van toptitels uit de vorige generatie om verveling tegen te gaan. Je spreekt hiermee voor de hele groep mensen die de VC interessant vindt en daar ben ik er één van. Het is gewoon onzin wat je zegt, vrijwel iedereen die ik ken die de VC graag op de Switch ziet komen is nog lang niet uitgespeeld met de games die 'ie al heeft.Bomberman71 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 18:42:
[...]
Noem ik jou of een ander ook maar ergens ??? Hoe leg ik jou woorden in de mond ??
Zoals ik. Ik zie het al een heerlijke aanvulling, waarbij er (hopelijk) veel spellen bij zitten die mijn vriendin nog niet gespeeld heeft voor extra plezier.NMe schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 19:01:
[...]
Je zegt heel generiek dat het succes van de VC puur komt door een gebrek aan AAA-titels en het feit dat "men" dan hunkert naar het spelen van toptitels uit de vorige generatie om verveling tegen te gaan. Je spreekt hiermee voor de hele groep mensen die de VC interessant vindt en daar ben ik er één van. Het is gewoon onzin wat je zegt, vrijwel iedereen die ik ken die de VC graag op de Switch ziet komen is nog lang niet uitgespeeld met de games die 'ie al heeft.
Nog lang niet uitgespeeld mischien, maar dat is zelden het geval.NMe schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 19:01:
[...]
Je zegt heel generiek dat het succes van de VC puur komt door een gebrek aan AAA-titels en het feit dat "men" dan hunkert naar het spelen van toptitels uit de vorige generatie om verveling tegen te gaan. Je spreekt hiermee voor de hele groep mensen die de VC interessant vindt en daar ben ik er één van. Het is gewoon onzin wat je zegt, vrijwel iedereen die ik ken die de VC graag op de Switch ziet komen is nog lang niet uitgespeeld met de games die 'ie al heeft.
Wie heeft het over intensief spelen? Juist de groep gamers die 10+ uur per dag aan het gamen is is heel klein, zeker op Nintendo-consoles in zijn algemeenheid. En er veel meer leuks te doen op de Switch dan die twee AAA-titels, veel van de indie-games die nu uit zijn zijn gewoon echt leuk in de draagbaarheid voegt vaker wel dan niet iets toe. En daarbij komt over een week ARMS uit en over 6 weken Splatoon 2. Je overschat echt enorm hoe "verveeld" mensen zijn.Bomberman71 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 19:07:
[...]
Nog lang niet uitgespeeld mischien, maar dat is zelden het geval.
Velen zijn nu echt wel Zelda en Mk8 voorbij en willen wel weer eens wat anders.
De groep mensen die een half jaar Zelda intensief spelen zijn maar een kleine selecte groep.
[ Voor 23% gewijzigd door NMe op 07-06-2017 19:27 ]
3 maanden.Bomberman71 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 19:07:
[...]
De groep mensen die een half jaar Zelda intensief spelen zijn maar een kleine selecte groep.
Lees de berichten hier eens door en dan zie je genoeg mensen die de huidige toppers wel gezien hebben en klaar zijn voor wat anders. Het staat er gewoon, zeker als je tussen de regels door leest.
En dan doel ik niet op de mensen die alles leuk vinden wat via import binnen komt maar meer de casual gamers.
Ik verveel me zo erg dat ik in de trein naar Zwolle vandaag weer eens verder gegaan ben met I Am Setsuna (maand niet gespeeld). In de afgelopen maand heb ik me verveeld met o.a. een Disgaea 5 demo en Puyo Puyo Tetris. Ik heb me zo erg verveeld dat FE:E LE voor m'n 3DS nog onaangeraakt is.NMe schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 19:14:
Je overschat echt enorm hoe "verveeld" mensen zijn.
Verwijderd
Mijn Xdoos gaat alleen aan om een 4K film af te spelenThomas schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 19:22:
Ik heb m'n Xdoos amper aangeraakt sinds ik de Switch heb gekocht.
De mijne is nu een Netflix machine, speelde er eerst eigenlijk enkel Overwatch op. Ik vind de Switch gewoon super, zeker Mario Kart raak ik niet op uitgekeken. Denk dat ik ook een hele tijd zoet zal zijn met Arms, ben een groot fan van competitieve games, en dan een maandje later SplatoonVerwijderd schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 19:25:
[...]
Mijn Xdoos gaat alleen aan om een 4K film af te spelenVerder speel ik op de Switch, 3DS (Fire Emblem
) en de PC.

[ Voor 25% gewijzigd door Thrace Grumble op 07-06-2017 20:04 ]
Zulke foto's worden elk jaar gepost.Thrace Grumble schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 20:03:
Geen idee of het echt is, maar ik kwam onderstaande afbeelding tegen op Discord:
[afbeelding]
Verwijderd
Lijkt eerder een wensenlijst dan een leakThrace Grumble schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 20:03:
Geen idee of het echt is, maar ik kwam onderstaande afbeelding tegen op Discord:
[afbeelding]
Overwatch, Pikmin, CoD, Tekken, MH, etc!! 😄
Als dit waar is, kan ik je nu al zeggen dat Nintendo de 'winnaar' is van E3 2017!
30 minuten is lang zatNieuwevolger schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 20:06:
Dat games als overwatch en tekken erop staan plus de persoon gebruikt nog de camera van z'n oude nokia maken het lekker geloofwaardig. De presentatie lijkt sowieso maar 30 minuten te duren, in dat tijdsbestek past dat echt niet er allemaal in.
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2017 20:20 ]
Als het echt zou zijn (en dat geloof ik voor geen seconde) zou Nintendo natuurlijk alleen z'n eigen games aankondigen. Blizzard kan prima zélf Overwatch aankondigen.Nieuwevolger schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 20:06:
De presentatie lijkt sowieso maar 30 minuten te duren, in dat tijdsbestek past dat echt niet er allemaal in.
Hoezo zouden ze in een jaar tijd uit moeten komen... Sommige spellen worden pas na enkele jaren nadat ze aangekondigd zijn uitgebracht. Ik zie trouwens een nieuwe Luigi Mansion wel zitten .. en Sarasaland Spirits? Mwah .. leuk gevonden die naam, maar lijkt me sterk dat de subtitle zo gaat heten. In 2016 waren al geruchten dat LM3 in de maak was. Ik vind het lijstje helemaal zo gek nog niet (behalve COD WW2 dan .. wordt zeker ook weer een uitgeklede versie, als er ook maar iets van waar is).NMe schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 20:27:
[...]
Als het echt zou zijn (en dat geloof ik voor geen seconde) zou Nintendo natuurlijk alleen z'n eigen games aankondigen. Blizzard kan prima zélf Overwatch aankondigen.Maar goed, zoals gezegd: dit lijstje is zo fake als wat. Dat zijn veel te veel titels in een jaar tijd.
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
Dat is juist een van de dingen die mis is met dat lijstje. Er staan geen verrassingen op. Dit is gewoon de natte droom van elke Nintendo-fan en dat is precies waarom het fake is.

[ Voor 6% gewijzigd door Thomas op 07-06-2017 20:53 ]
[ Voor 74% gewijzigd door Thomas op 07-06-2017 20:59 ]
Ik zou The Binding of Isaac via een US Eshop account bestellen als je hem graag wil. Ik acht de kans dat het fysieke spel in NL uit komt 0% en een digitale release in juni gaat niet gebeuren.orange.x schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 10:03:
[...]
Thanks voor je antwoord. Heb even die Isaac opgezocht en komt eind deze maand uit in Nederland. Mogelijk ff pre-orderen want wat ik er van lees en zie spreekt me wel aanIn ieder geval weer iets waar ik uurtjes plezier mee kan hebben zo te lezen en zien!
Ben het wel met je eens. Zoals ik zelf al eerder aangegeven had ben ik wel op zoek naar wat nieuws en wacht ik nog op de 1e Zelda DLC. Vind voor de prijzen die nu nog gevraagd worden MK8 best duur nog dus die koop ik wel als deze wat goedkoper gaat worden. Maar ik ben zelf dan misschien niet HET voorbeeld voor de gemiddelde gamer. Ik zou denk ik met een VC wel blij zijn zodat ik wel terug kan pakken op eventueel wat klassiekers. Maar ik vraag me ook af in hoeverre de nieuwe Mario mij bijvoorbeeld echt zal aanspreken. Ben zelf ook niet direct iemand van die japanse games al is I Am Setsuna, meer voor nostalgisch gehalte, een optie maar mogelijk komt ook die pas in de uitverkoop er bij.Bomberman71 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 19:07:
[...]
Lees de berichten hier eens door en dan zie je genoeg mensen die de huidige toppers wel gezien hebben en klaar zijn voor wat anders. Het staat er gewoon, zeker als je tussen de regels door leest.
En dan doel ik niet op de mensen die alles leuk vinden wat via import binnen komt maar meer de casual gamers.
Bij bol.com staat hij als pre-order voor 7 juli gepland. Dus ik ga er eigenlijk wel vanuit dat hij komt. We wachten het even af.Evernote schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 21:01:
[...]
Ik zou The Binding of Isaac via een US Eshop account bestellen als je hem graag wil. Ik acht de kans dat het fysieke spel in NL uit komt 0% en een digitale release in juni gaat niet gebeuren.
Bovendien is hij $ 39 in de US eshop, scheelt
je weer een paar euro. Overigens is deze versie wel inferieur aan de PC en PS4. Veel lag bij veel actie. Hopelijk kan dit opgelost worden met een patch.
[ Voor 12% gewijzigd door orange.x op 07-06-2017 21:06 ]
Lolz. Don't shoot the messenger, iemand moet toch de eerste zijn met een foto van een nep release lijst? Hoort bij de E3 hypeThomas schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 20:50:
Echte lijst is nu gelekt;
[afbeelding]
Tweakers heeft wat uit te leggen.
Ben benieuwd.. bij GameMania is het spel van de site gehaald en hebben ze bevestigd dat er alleen een digitale versie komt.orange.x schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 21:05:
[...]
[...]
Bij bol.com staat hij als pre-order voor 7 juli gepland. Dus ik ga er eigenlijk wel vanuit dat hij komt. We wachten het even af.
Dat is waar jaThrace Grumble schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 21:11:
[...]
Lolz. Don't shoot the messenger, iemand moet toch de eerste zijn met een foto van een nep release lijst? Hoort bij de E3 hype
Ik vind het overigens akelig (te) stil van het Bethesda front, zowel qua nieuws/teasers als geruchten omtrent Skyrim voor Switch. Zal het er dit jaar wel van komen? Skyrim is wat mij betreft meer dan welkom!Thomas schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 21:12:
[...]
Dat is waar ja.
Maar goed die lijsten zijn nooit echt, zeker niet als ze zo korrelig zijn (daar doe je meer moeite voor dan een goede foto). Ach, we kunnen dromen natuurlijk.
Ze hebben een hele presentatie tijdens E3. Ik denk dat we dan meer horen. Grote kans dat ze TES6 aankondigen, maar daar praat je geen half uur over.Thrace Grumble schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 21:33:
[...]
Ik vind het overigens akelig (te) stil van het Bethesda front, zowel qua nieuws/teasers als geruchten omtrent Skyrim voor Switch. Zal het er dit jaar wel van komen? Skyrim is wat mij betreft meer dan welkom!
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq