Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 56 ... 126 Laatste
Acties:
  • 615.712 views

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 17-11 11:25
Verwijderd schreef op maandag 5 juni 2017 @ 16:20:
Boontje - loontje. Ik support bedrijven niet die een goede console (de Wii U) niet willen supporten.
WiiU, goede console ;(
Ach ja, smaken verschillen. In ieder geval kun je wel stellen dat zonder 3rd party support een console niet van de grond komt. Mogen naar mijn mening blij zijn als bijvoorbeeld EA games uitbrengt op de Switch. Zelfs al zijn het wat mindere/aangepaste versies op een oudere engine, want ja, zo krachtig is een Switch nou ook weer niet.

Overigens erg benieuwd naar de Pokémon Direct. Hoop op Stars op de Switch. Een 3DS versie lijkt mij weer overbodig, het is waarschijnlijk toch een kleine aanpassing op Sun/Moon.

[ Voor 13% gewijzigd door Goudstalen op 05-06-2017 16:44 ]

Verwijderd

Ik heb me goed vermaakt met de Wii U. Helemaal met games als Splatoon en Super Mario Maker :)

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:30
Morgen om 16.00u een Pokemon Direct. :)
Hopelijk hebben ze iets boeiends te melden voor de Switch.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• RabNL
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 29-12-2020
RayNbow schreef op maandag 5 juni 2017 @ 16:32:
[...]

Dan moet je ook niet vreemd opkijken wanneer men op je onrealistische wensen reageert. Iedereen kan namelijk zonder moeite onrealistische onzin op een forum dumpen en van alles gaan eisen. Daar is geen kunst aan.
Ik eis helemaal niets. Ik verwacht van Nintendo dat zij games verkopen die voldoen aan de eisen van deze tijd.
Dit spel voldoet daar in alle opzichten niet aan. Goedkoop cashen dus.

Nogmaals, als je het wel normaal vindt dat er games op de markt worden gezet die zonder enige liefde geport zijn; veel succes!

Voor alle andere weldenkende onder ons: NIET kopen!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
De main character lijkt al gelekt te zijn http://www.neogaf.com/for...p=239229135&postcount=520

Bij de aankondiging van Fifa 18 is er geen wordt gerept om een switch versie.

[ Voor 27% gewijzigd door Nieuwevolger op 05-06-2017 17:17 ]

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-11 20:09

C0nscious

Mysteryman.

Ik raad de Neo Geo ports van Hamster (de developer die naar ik meen alle Neo Geo ports doen naar Switch) ten zeerste aan! Je kan 2 verschillende knop mappings toepassen in het optie-scherm en zelfs de game saven met een save state optie. En ook nog eens de Japanse versie (met Japanse audio) spelen als je wilt. Het lijkt erop dat de voorgaande kritiek is verricht door iemand die ervan houdt om inderdaad geen enkel onderzoek te doen en bij het handje gehouden dient te worden. Sorry voor de halve flame, maar om speciaal te gaan klagen om iets wat er wel gewoon inzit vind ik redelijk lame.

Eergisteren met een maat onszelf urenlang kapot gelachen tijdens het spelen van Samurai Shodown IV tegen elkaar. Wauw, nu begrijp ik waarom men de Neo Geo een SNES on steroids noemt. Erg vloeiende, complexe bewegingen en animatiesets. En ook erg veel movesets in aantal om te ontdekken per fighter. Het is dat ik al 2 echte Neo Geo sticks met Wii-stekker (ja, die bestaan) heb liggen om ooit nog eens te installeren, anders had ik zo ook alle Metal Slugs en King of Fighters '98 aangeschaft! _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door C0nscious op 05-06-2017 22:31 ]

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12:25
Nieuwevolger schreef op maandag 5 juni 2017 @ 17:07:
De main character lijkt al gelekt te zijn http://www.neogaf.com/for...p=239229135&postcount=520

Bij de aankondiging van Fifa 18 is er geen wordt gerept om een switch versie.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/2AwcGdQ.jpg
In-game image was posted yesterday and the concept art was posted today. Some details

i'm a translator working on the upcoming pokémon game which you know as codename "pokémon stars".
I'll be leaving here few infos because u'll soon get an official announcement.

the new game will be available both for 3DS and Nintendo Switch. Only one title, not a couple of games.
the two versions can, of course, communicate.
Game will be again set in Alola, no visiting Kanto. Most of the characters will be grown up, such as Gladion that now fully runs Aether Paradise on his own.
Gyms are now built up. No more Alolan trials.
there will be no new pokémon or megas. Necrozma is getting a new form though. there will be new exclusive Z-moves. Won't say
anything more on them.
while the game is a sequel, plot is heavily focused on past events, such as black & white 2: you'll know more about how Mohn lost his memories, and how Necrozma fell into our world. (hint: "stars"!)
the game is heavily filled with cutscenes, even more than Sun & Moon.

what you see here is a grown up Gladion in his new suit. Feel free not to believe, i don't want any troubles on leaking things. Do not ask anything, I won't be saying more than what's already in the post.

boy is called kaosu, girl is called hoshi

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:35

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

EA does it again, FIFA18 op de Switch draait niet op de Frostbite engine...

http://nintendoeverything...ll-launches-september-29/

Dit wil natuurlijk niet alles zeggen, een mobiele FIFA kan nog steeds geniaal zijn. Maar toch..

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
ARMS topic in elkaar gezet dus dat hoeft hier niet meer :).

[Switch] ARMS

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:43
RabNL schreef op maandag 5 juni 2017 @ 17:05:
Nogmaals, als je het wel normaal vindt dat er games op de markt worden gezet die zonder enige liefde geport zijn; veel succes!
Ik heb geen enkel probleem met het bestaan van virtual-console-achtige titels (wat de Neo Geo titels zijn). Dit zijn gewoon spellen zoals ze vroeger waren. Pas als er iets als "remastered" in de titel staat verwacht ik zaken als opgepoetste graphics.

Om daarnaast nog eens terug te komen op het 4:3 verhaal...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/orqILsij6brJ8cdA4l4T765F/full.png

...dat was duidelijk te zien in de screenshots.
Voor alle andere weldenkende onder ons[...]
Ah, drogreden voorkomen van afwijkende mening.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• Nieuwevolger
Als ultimate team niet naar de switch versie komt zou dat wel een hele grote domper zijn, een journey mode zou ik sowieso niet op rekenen, heeft de ps360 versie ook niet.

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:50
Nieuwevolger schreef op maandag 5 juni 2017 @ 18:21:
Als ultimate team niet naar de switch versie komt zou dat wel een hele grote domper zijn, een journey mode zou ik sowieso niet op rekenen, heeft de ps360 versie ook niet.
Had eigenlijk wel verwacht dat er vandaag meer over bekend zou worden, we weten nu nog steeds niets meer dan dat we al wisten..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Nieuwevolger
Gynnad schreef op maandag 5 juni 2017 @ 18:29:
[...]

Had eigenlijk wel verwacht dat er vandaag meer over bekend zou worden, we weten nu nog steeds niets meer dan dat we al wisten..
Had niet anders verwacht, de switch versie is 10 juni speelbaar op ea z'n event, dus dan zullen we er wel achter komen wat er wel en niet in de versie zit.

In de broncode van de website van ea was al gevonden dat de switch versie geen support ondersteund voor de mobiele app.

• RabNL
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 29-12-2020
Modbreak:Hou je fatsoen eens.

[ Voor 95% gewijzigd door NMe op 05-06-2017 19:42 ]

Verwijderd

Thrace Grumble schreef op maandag 5 juni 2017 @ 18:13:
EA does it again, FIFA18 op de Switch draait niet op de Frostbite engine...

http://nintendoeverything...ll-launches-september-29/

Dit wil natuurlijk niet alles zeggen, een mobiele FIFA kan nog steeds geniaal zijn. Maar toch..
Het is zoals ik al zei: Fifa met een extreem verouderde engine uit het SNES tijdperk. Omdat ze bij EA geen idee hebben hoe ze hun spellen moeten optimaliseren.

EA doet dit alleen om straks te kunnen zeggen van "Zie je wel, onze spellen verkopen niet op Nintendo systemen."

Ik wacht wel op Mario Strikers Switch (mocht die komen)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2017 19:03 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 5 juni 2017 @ 18:49:
[...]

Het is zoals ik al zei: Fifa met een extreem verouderde engine uit het SNES tijdperk. Omdat ze bij EA geen idee hebben hoe ze hun spellen moeten optimaliseren.

EA doet dit alleen om straks te kunnen zeggen van "Zie je wel, onze spellen verkopen niet op Nintendo systemen."

Ik wacht wel op Mario Strikers Switch (mocht die komen)
Nintendo zou er goed aan doen een deal te sluiten voor PES. En dan gewoon de ontwikkeling daarvan actief supporten zodat het geoptimaliseerd is voor de Switch.

• NMe
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op maandag 5 juni 2017 @ 18:49:
[...]

Zet die roze Nintendo-bril eens af en kijk eens goed naar de Switch. Die is hardwarematig net iets beter dan de Wii U en de Wii U was al niet in staat om hetzelfde te draaien als de andere consoles in zijn generatie. Wat wil je dan dat EA doet? De game porten en per definitie een bak stront opleveren? Als je iemand de schuld wil geven voor het feit dat EA geen directe port kan leveren dan moet je bij Nintendo zijn, want zij hebben ervoor gekozen om hardware op te offeren voor draagbaarheid. Waar niemand verder echt een probleem mee lijkt te hebben behalve jij, als je maar op EA kan ranten. Zoals gezegd was je een paar pagina's geleden nog aan het ranten omdat ze FIFA niet meer portten naar de Wii U en nu zit je te ranten dat ze het voor de Switch wél doen op de enige manier waarop dat kan.

Je bent zelf programmeur. Je weet best dat er met minder hardware concessies gemaakt moeten worden en je niet magisch een game uit 2017 kan draaien op een systeem dat evenveel power heeft als een gemiddelde consumenten-PC uit 2012.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Verwijderd

NMe schreef op maandag 5 juni 2017 @ 19:47:
[...]

Zet die roze Nintendo-bril eens af en kijk eens goed naar de Switch. Die is hardwarematig net iets beter dan de Wii U en de Wii U was al niet in staat om hetzelfde te draaien als de andere consoles in zijn generatie. Wat wil je dan dat EA doet?
Frostbite is toch een schaalbare engine? Indien dat zo is dan is het echt niet zo heel moeilijk hoor als je er maar wat tijd en energie in steekt. En laat nou juist daar EA keer op keer tekort schieten. Zowel bij Nintendo als op andere platformen. De Switch is hardwarematig net iets minder dan de X1, het hoeft dus echt geen onmogelijkheid te zijn. Het is van EA gewoon een afweging van kosten en opbrengsten en het ontbreken van een gunfactor.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op maandag 5 juni 2017 @ 19:58:
[...]

Frostbite is toch een schaalbare engine? Indien dat zo is dan is het echt niet zo heel moeilijk hoor als je er maar wat tijd en energie in steekt. En laat nou juist daar EA keer op keer tekort schieten. Zowel bij Nintendo als op andere platformen. De Switch is hardwarematig net iets minder dan de X1, het hoeft dus echt geen onmogelijkheid te zijn. Het is van EA gewoon een afweging van kosten en opbrengsten en het ontbreken van een gunfactor.
Net iets minder dan de X1? Nou weet ik dat die ook niet bijster goeie hardware heeft maar ik denk dat jij en ik een iets andere definitie van "net" hebben. :D

Verder is het gewoon simpel. Ze hebben een port voor de PS3 en Xbox 360 liggen die gewoon direct op de Switch werkt zonder verder nog wat wezenlijks te hoeven optimaliseren. Waarom zouden ze dat dan nog willen doen en daarmee alleen de drempel om wat dan ook voor de Switch te releasen verhogen? Nu hebben ze twee codebases, in jouw voorstel 3. Waarbij die derde maar voor één systeem is dat zich voor EA nog moet bewijzen. ;)

Verwijderd

NMe schreef op maandag 5 juni 2017 @ 20:01:
[...]

Net iets minder dan de X1? Nou weet ik dat die ook niet bijster goeie hardware heeft maar ik denk dat jij en ik een iets andere definitie van "net" hebben. :D

Verder is het gewoon simpel. Ze hebben een port voor de PS3 en Xbox 360 liggen die gewoon direct op de Switch werkt zonder verder nog wat wezenlijks te hoeven optimaliseren. Waarom zouden ze dat dan nog willen doen en daarmee alleen de drempel om wat dan ook voor de Switch te releasen verhogen? Nu hebben ze twee codebases, in jouw voorstel 3. Waarbij die derde maar voor één systeem is dat zich voor EA nog moet bewijzen. ;)
Dat zeg ik pure luiheid bij EA en het ontbreken van een gunfactor.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op maandag 5 juni 2017 @ 20:05:
[...]

Dat zeg ik pure luiheid bij EA en het ontbreken van een gunfactor.
Seriously? Pure luiheid? Het is niet te verdedigen tegen je aandeelhouders om een port te maken van een game naar een console waarvan niemand weet hoeveel eigenaars ervan nou eigenlijk op een FIFA-game zitten te wachten. Niet in de laatste plaats omdat mensen dingen roepen als "Ik heb een Switch gekocht om de EA rommel te kunnen negeren." ;) Als je echte commitment wil zien van EA dan moet je niet deze FIFA hebben, dan moet je hopen dat de verkopen ervan goed genoeg zijn om voor FIFA 19 meer moeite te doen.

Vergeet niet dat ze bij de Wii U waarschijnlijk heel wat extra kosten hebben gemaakt die ze niet konden terugverdienen omdat de Wii U zo slecht verkocht. Over gunfactor gesproken. ;)

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:22
Verwijderd schreef op maandag 5 juni 2017 @ 19:58:
[...]

Enkel akkoord met kosten en opbrengsten als hoofdfactor die hier meespeelt. Eerdere versies van Frostbite hebben op X360/PS3 en mobile gewerkt - dus met een hoop moeite moet dat ook op Switch haalbaar zijn - maar mensen vergeten ook vaak dat Frostbite een hoop veranderd is sindsdien, en dat de huidige revisie waarschijnlijk niet geoptimaliseerd is voor platformen die zwakker zijn dan bvb een X1. Ik zou dit dus niet op luiheid steken, maar eerder op puur financiële afwegingen.

Voor mij persoonlijk is het niet echt relevant omdat ik zelf weinig interesse heb in FIFA, maar ik hoop dat de Switch versie toch genoeg pariteit heeft qua gameplay/functies (het is in ieder geval bekend dat de single-player "Journey mode" lijkt te ontbreken.), of eventueel een goede arcade modus heeft ala FIFA Street. Een game als FIFA heeft nu eenmaal een grote impact in de Europese markt, en Switch is een perfect toestel voor een snel potje multiplayer. Als FIFA het goed doet op Switch, heeft dat weer impact op toekomstige ondersteuning.

In other news, nieuwsgierig naar de Pokemon direct morgen. Als effectief Pokemon Stars aangekondigd wordt voor Switch, verwacht ik dat ie op Switch en 3DS uitkomt. Stiekem zou ik niet eens verbaasd zijn als het game enkel op 3DS zou uitkomen.
Heb de ARMS testpunch toch één uur kunnen spelen, en hoewel ik zie dat het duidelijk een goede game is, klikte het toch niet zo voor mij. Misschien pik ik m in de verdere toekomst op, maar voorlopig wacht ik gewoon op Splatoon 2 voor mijn volgende full price aankoop.

Verwijderd

NMe schreef op maandag 5 juni 2017 @ 20:11:
[...]

Seriously? Pure luiheid?
Ja, pure luiheid tesamen met nog wat andere factoren. EA is al jaren en jaren een uitgever die bij de gamers ontzettend laag is aangeschreven. Keer op keer worden er verkeerde beslissingen genomen en keer op keer krijgen gamers brakke producten van deze uitgever.
Het is niet te verdedigen tegen je aandeelhouders om een port te maken van een game naar een console waarvan niemand weet hoeveel eigenaars ervan nou eigenlijk op een FIFA-game zitten te wachten.
Dat kan je indien je wat marktonderzoek doet best aardig inschatten. Maar ja, dan moet je niet te lui zijn om een opdracht tot marktonderzoek te geven.
Niet in de laatste plaats omdat mensen dingen roepen als "Ik heb een Switch gekocht om de EA rommel te kunnen negeren." ;) Als je echte commitment wil zien van EA dan moet je niet deze FIFA hebben, dan moet je hopen dat de verkopen ervan goed genoeg zijn om voor FIFA 19 meer moeite te doen.
Die commitment van EA hoef ik eigenlijk niet meer te zien. Ik ben er wel klaar mee. Battlefront voor 20 euro op de PC gekocht en voel me nog genaaid, laat staan dat je het voor een volle prijs gekocht had. Heb EA access op de X1, en ook daar maak ik eigenlijk nauwelijks tot geen gebruik meer van.
Vergeet niet dat ze bij de Wii U waarschijnlijk heel wat extra kosten hebben gemaakt die ze niet konden terugverdienen omdat de Wii U zo slecht verkocht. Over gunfactor gesproken. ;)
Dat hoort bij het uitgever zijn; risico's nemen. Soms loont dat en soms niet, en zo ontzettend veel moeite hadden ze er toen ook al niet ingestoken hoor. Mocht de Switch een succes worden, en die schijn heeft het dan zou ik als Nintendo zijnde gewoon EA bannen. Luie uitgevers kan je missen als kiespijn.

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-11 07:12
Het is gewoon een rekensom voor die uitgevers.
EA had op de vita 4jaar achtereen dezelfde bagger engine gebruikt op de vita.
Konami heeft PES niet eens uitgebracht voor de vita.

Als EA had gedacht er goed geld mee te verdienen hadden ze er (meer)moeite ingestoken. Dat vertrouwen hebben ze blijkbaar niet.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• Terpstars
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10:04
Verwijderd schreef op maandag 5 juni 2017 @ 19:41:
[...]

Nintendo zou er goed aan doen een deal te sluiten voor PES. En dan gewoon de ontwikkeling daarvan actief supporten zodat het geoptimaliseerd is voor de Switch.
Dit. Wat zou ik graag PES op de Switch zien. Imo veel beter dan de FIFA reeks. Zeker de huidige versie.

Verwijderd

RabNL schreef op maandag 5 juni 2017 @ 13:10:
Oké, dit was dus eens maar nooit meer.

Dacht er goed aan te doen om ACA NEOGEO Last Resort aan te schaffen. Ik hou van dit soort shooters en de retro arcade stijl. Daarnaast, wat is nou 6,99 €?

Helaas, nadat de game gedownload was (wat overigens nog best lang duurde voor die paar mb) en ik mijn eerste potje wilde gaan spelen, kwam ik tot de wonderlijke conclusie dat het spel 1 op 1 uit de arcade kast is geport. Men heeft niet eens de moeite genomen om deze game te optimaliseren voor de switch. Even een paar voorbeelden:

- normaal gesproken is de button A de 'start button' maar néé, in deze game niet;
- het scherm van de switch (in handheld mode) wordt maar voor de helft gevuld;
- geen save mogelijk dus je kunt ieder potje weer he-le-maal van voren af beginnen;
etc.

Natuurlijk had ik wat meer research naar deze game moeten doen maar 'kom op' zo'n slechte kwaliteit verwacht je toch niet?

Iemand die weet of het mogelijk is de game te retourneren? Zal wel niet.

Tot zover mijn klaagzang (helaas) maar wees er dus op beducht dat je bij die ACA NEOGEO games geen enkele optimalisatie hoeft te verwachten.
Geweldig spel, originele arcade versie. Mijn €6,99 goed besteed!
Je kunt je geld terugvragen aan Nintendo als het niet bevalt binnen twee weken. Google ff.

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:52
Verwijderd schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 06:45:
[...]

Geweldig spel, originele arcade versie. Mijn €6,99 goed besteed!
Je kunt je geld terugvragen aan Nintendo als het niet bevalt binnen twee weken. Google ff.
Is mij iig niet gelukt met een spel. Hier geef je voor betalen ook akkoord voor en is wettelijk ook afgevangen.
Maar ben zeker benieuwd. Ik heb terug gevraagd binnen enkele uren, maar is gewoon afgeketst.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op maandag 5 juni 2017 @ 20:21:
[...]

Dat hoort bij het uitgever zijn; risico's nemen. Soms loont dat en soms niet, en zo ontzettend veel moeite hadden ze er toen ook al niet ingestoken hoor. Mocht de Switch een succes worden, en die schijn heeft het dan zou ik als Nintendo zijnde gewoon EA bannen. Luie uitgevers kan je missen als kiespijn.
De ene keer zijn uitgevers als EA de reden voor het falen van een console en een paar weken later moet Nintendo ze ineens maar bannen omdat ze het botte lef hebben om financieel gezonde besluiten te nemen...

Verwijderd

NMe schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 09:33:
[...]

De ene keer zijn uitgevers als EA de reden voor het falen van een console en een paar weken later moet Nintendo ze ineens maar bannen omdat ze het botte lef hebben om financieel gezonde besluiten te nemen...
Als andere mensen zeggen dat EA verantwoordelijk is voor het falen van x of y kan je mij dat niet in de schoenen schuiven. De ene keer zeggen mensen dat autorijden al meer dan genoeg belast wordt en de andere keer zeggen mensen dat autorijden nog veel zwaarder belast moet worden. Beide klopt, maar veelal 2 verschillende soorten mensen en niet een en dezelfde persoon.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Het gaat erom dat het zo onmogelijk wordt om het goed te doen, zowel voor Nintendo als voor EA.

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online
http://news.ea.com/press-...er-star-ea-sports-fifa-18

Blijkt dat het toch de FIFA 18 versie is die naar de Switch komt!

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Verwijderd

@Koldur

Goed nieuws dus over FIFA 18 voor de Switch voor mij en vele anderen.

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-11 17:45

PBP

Het heet dan misschien wel FIFA 18 maar het bevat niet alle features zoals op de PS4/One. Zelfde geldt voor PS3/360

• EddoH
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Ik snap soms ook echt helemaal niets van de gaming community hoor. Waarom is bij voorbaat de FIFA versie op de switch al niet goed genoeg? Waarom moet het exact dezelfde versie zijn als op de PS4 en XBox komt? Who cares op welke engine het draait? Waarom beoordeelt men niet gewoon aan de hand van het uiteindelijke spel of iets voldoet aan je eigen eisen en koop je het spel dan wel of niet.

Je kunt niet verwachten van een mobiele console dat die even krachtig is, exact dezelfde features en exact dezelfde game ervaring biedt als een Xbox of een PC. Dat is niet het doel van het ding.

• Sokkeh
  • Laatst online: 15-11 15:36
de stap tussen een gaming pc en xbox is wel ietsje groter dan tussen xbox en de switch =), ook is het alleen maar een constatering hierboven toch? zie de beste man er geen waardeoordeel aan vast hangen.

• EddoH
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Sokkeh schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 11:02:
de stap tussen een gaming pc en xbox is wel ietsje groter dan tussen xbox en de switch =), ook is het alleen maar een constatering hierboven toch? zie de beste man er geen waardeoordeel aan vast hangen.
Gaat mij niet specifiek om een uitspraak van 1 iemand. Meer de algehele tendens zowel hier als op reddit e.d.

• Sokkeh
EddoH schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 11:20:
[...]

Gaat mij niet specifiek om een uitspraak van 1 iemand. Meer de algehele tendens zowel hier als op reddit e.d.
Snap ik ook wel een beetje, bedenk bij mezelf altijd maar dat er altijd nog 10 keer zo veel mensen die het allemaal niet zo veel kan schelen en daar niks over zeggen. Het internet is altijd eerder geneigd om negatief te zijn omdat mensen die iets haten daar blijkbaar graag over praten.

Kijk bijvoorbeeld even in deze thread op reddit. Is ook iemand die redelijk kwaad is en EA vooral lui noemt dat fifa18 switch geen frostbite engine gebruikt. In de comments zijn vooral mensen die het niet echt met hem eens zijn. https://www.reddit.com/r/...frostbite_engine_and_the/

[ Voor 25% gewijzigd door Sokkeh op 06-06-2017 11:32 ]

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:43

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-11 14:55
Hopelijk vandaag een Pokemon voor de Switch in de aankondiging.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Sokkeh
Ben ook zeer benieuwd. Over 2 uur weten we alles =)

• Nieuwevolger
Welke engine fifa gebruikt zou mij een rotzorg zijn, maak me eerder zorgen of alle game modus waaronder fut er wel in komen, aangezien ea dezelfde prijs vraagt voor de game als op de ps4 en xbox. Is het eigenlijk al bekend of het mogelijk is om microtansactions in games te stoppen op de switch?

• Stefan22
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
De Switch is natuurlijk een hele andere soort console als de Xbox One en Playstation 4. De Switch is minder krachtig (weten we nu wel, maar zeg het alleen nog even) en is ook bedoeld voor onderweg gamen.

Waarschijnlijk kan die Frostbite engine dan gewoon niet draaien op de Switch, of neemt EA de moeite niet omdat ze eerst willen kijken hoe hun spellen verkopen op de Switch. Mocht dat goed verkopen, wie weet kijken ze daarna dan verder.

Uiteindelijk vind ik persoonlijk de gameplay belangrijker, en hopelijk verschilt deze niet te veel van de Xbox One/360 en Playstation 3/4. De Xbox 360 en Playstation 3 hebben ook geen Frostbite engine, weet iemand hoe daar de gameplay van verschilt?

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:52
Mars18 schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 14:09:
Hopelijk vandaag een Pokemon voor de Switch in de aankondiging.
Een echte pokemon zoals op de handhelds. Dan zou het sinds lange tijd weer zijn dat ik een pokemon zou kopen.

• Zerora
Arunia schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 14:21:
[...]

Een echte pokemon zoals op de handhelds. Dan zou het sinds lange tijd weer zijn dat ik een pokemon zou kopen.
Als dat bericht op NeoGaf inderdaad waar is, dan is dat mega vet. Ik ben erg benieuwd. Ik ben dan wel aan het werk nu, maar om 16.00u heb ik ff een kwartiertje pauze :P

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Verwijderd

Arunia schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 14:21:
[...]

Als er een echte Pokémon op de Switch uitkomt dan zal dat voor nog veel meer schaarste van de Switch zorgen. Gegarandeerd dan dat zodra die game uitkomt de Switch nergens meer te krijgen is, en dat is nu al het geval zo'n beetje. Ze kunnen dus beter wachten met zo'n game wanneer er een dipje aan zit te komen.

• AstralizeR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-10 17:02

AstralizeR

Foar de kofje net eamelje!

Lijkt me sterk dat de direct over pokemon Go zal gaan of een nieuwe 3DS game...
dus fingers crossed voor een Switch versie en wie weet dan ook nog een aankondiging van een Switch Pokemon bundel (heeeeeeeel misschien wel een Pokemon Pro controller/joy-con setje)
Ben benieuwd!

SW-1682-5926-5204

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

AstralizeR schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 14:32:
Lijkt me sterk dat de direct over pokemon Go zal gaan of een nieuwe 3DS game...
Het gerucht is dat Pokémon Stars (en ik neem voor het gemak maar aan dat de Direct daarover gaat) uitkomt voor de 3DS en voor de Switch. De kans zit erin dat het dus niet veel meer is dan een 3DS-game op hogere resolutie, maar dat is voor mij goed genoeg. Ik heb Sun/Moon geskipt om de Switch-game in die generatie af te wachten. :P

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-11 10:36
@NMe Dus zoals Monster Hunter double cross. Ik verwacht als er een main series Pokemon game gaat komen voor de Switch inderdaad niet meer dan dat.

Ik zou het alleen vreemd vinden als ze dat nu net voor de E3 aankondigen. Dat is eerder iets wat ik maandag verwacht te horen of ze moeten er wel heel zeker van zijn dat ze nog andere killer announcements hebben.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

LOTG schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 14:40:
@NMe Dus zoals Monster Hunter double cross. Ik verwacht als er een main series Pokemon game gaat komen voor de Switch inderdaad niet meer dan dat.
Ik denk dat de volgende generatie Pokémon-games Switch-only wordt. Vanaf dan kunnen we denk ik ook grafisch meer verwachten. Ik heb er wel zin in. :P
Ik zou het alleen vreemd vinden als ze dat nu net voor de E3 aankondigen. Dat is eerder iets wat ik maandag verwacht te horen of ze moeten er wel heel zeker van zijn dat ze nog andere killer announcements hebben.
Ik denk dat ze de E3 meer willen gebruiken om spul dat al is aangekondigd te tonen. Dat bespaart de tijd van het daadwerkelijk aankondigen. :+

• JackAvery
LOTG schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 14:40:

The Pokemon Company en Game Freak hebben een geschiedenis van vaak het podium niet te willen delen met andere aankondigingen. Op basis daarvan zou ik dus niet concluderen dat een eventuele Pokemon Stars de rest van de aankondigingen op de E3 Spotlight al te veel beïnvloedt.

Of het daadwerkelijk om Pokemon Stars gaat (die dan ook nog op Switch uitkomt), en niet om bvb een Pokemon Go update of Magikarp Jump 2, horen we straks in ieder geval ... :P

• LOTG
Ik moet zeggen dat ik niet heel warm werd van de NeoGaf post. Een beetje een Sun/Moon rehash met niet echt iets nieuws. Dan zou ik liever een Diamond/Pearl/Platinum remake zien in de trend van de vorige remakes.

Ik ben niet zo'n multiplayer speler dat ik daar voor een Switch versie zou willen hebben.

Verwijderd

Er is om 16:00 een Pokemon Direct announcement, wellicht gerelateerd aan een Switch-release:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=wzUwTYOPhdk]

Je kunt op de video klikken en in een tabje laten staan, deze zal vanzelf activeren wanneer het tijd is.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2017 15:43 ]

• Ampix
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09:07
NMe schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 14:34:
[...]

Het gerucht is dat Pokémon Stars (en ik neem voor het gemak maar aan dat de Direct daarover gaat) uitkomt voor de 3DS en voor de Switch. De kans zit erin dat het dus niet veel meer is dan een 3DS-game op hogere resolutie, maar dat is voor mij goed genoeg. Ik heb Sun/Moon geskipt om de Switch-game in die generatie af te wachten. :P
Hogere resolutie is al best gaaf. De assets in Sun/Moon zijn van erg hoge kwaliteit.

• LOTG
@Ampix We kunnen nog door speculeren, of even 10 minuten afwachten :P

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

LOTG schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 15:05:
Ik moet zeggen dat ik niet heel warm werd van de NeoGaf post. Een beetje een Sun/Moon rehash met niet echt iets nieuws.
Dat is niet zo bijzonder, toch? Maar dit zou meer iets worden als Black en White 2, zelfde regio, ander verhaal.

Verwijderd

Pokken Tournament voor Switch dus :)

• LOTG
@Verwijderd De kans op een spinoff titel was natuurlijk ook groot. En DX versies zijn denk ik het snelste te maken, zoals Mario Kart.

• Foodie88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-08 22:13
Pokken. Dat klinkt niet zo best in het Nederlands, haha.

BF1 Stats

Verwijderd

UltraSun en UltraMoon? :D

• LOTG
@Foodie88 Late to the game, het is een Wii U remake. De eerste trailers zorgde inderdaad voor geschockeerde kindjes in andere landen.

Maar UltraSun/Moon?

• Foodie88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-08 22:13
Dus.. een remake van een impopulair spel voor de WiiU en dat was het dan voor de Switch? Teleurstellend..

BF1 Stats

Verwijderd

boe, alleen sequels voor de 3DS en alleen een extended versie van Pokken Tournament voor Switch :-(

• LOTG
Teleurstellende Direct. Geen fighting game fan dus Pokken zit ik niet op te wachten. Ultra Sun en Ultra Moon voor de 3DS, en Gold/Silver VC voor de 3DS...

• Zerora
Moesten ze hier nu een aparte Direct voor doen? Had prima in de E3 Direct gekund..... |:(

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-11 14:55
Foodie88 schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 16:07:
Dus.. een remake van een impopulair spel voor de WiiU en dat was het dan voor de Switch? Teleurstellend..

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Jer0entjeh88
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-11 10:14

Jer0entjeh88

display: grid;

Hmm gemiste kans in mijn ogen, ben persoonlijk geen fan van de Pokken game. Ben zelf meer te porren voor een verhalende Pokemon game. Jammer...

"Ideas are easy. Implementation is hard." | PSN: JSKam

• Nieuwevolger
Hoe krijgen ze het voor elkaar...

• JackAvery
Zerora schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 16:09:
Moesten ze hier nu een aparte Direct voor doen? Had prima in de E3 Direct gekund..... |:(
Misschien net positief dat ze geen 5 minuten aan Pokken DX besteden tijdens de E3. Anyway, verwacht dus maar geen Pokemon mainline game voor Switch dit jaar tenzij Nintendo met onze voeten speelt momenteel.

• blmp
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Aan de ene kant ook wel te verwachten natuurlijk. Als ze Pokemon Ultra Sun/Moon op de Switch hadden uitgebracht zou de 3DS verkoop tegenvallen denk ik zo. Zeker gezien ze het 3DS ecosysteem (voorlopig) nog in leven willen houden was dat ook geen verstandige keus geweest.

[ Voor 14% gewijzigd door blmp op 06-06-2017 16:12 ]

Patient gamer

• KoensSocialL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18-11 14:07

KoensSocialL

Mezelf.

Wat een echte diepe teleurstelling..
Moesten ze nog hadden aangekondigd dat gold en silver als virtual verschijnen voor switch.. Helaas..

K.W.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

blmp schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 16:11:
Aan de ene kant ook wel te verwachten natuurlijk. Als ze Pokemon Ultra Sun/Moon op de Switch hadden uitgebracht denk ik niet dat de verkopen op 3DS echt goed had gedaan. Zeker gezien ze het 3DS ecosysteem (voorlopig) nog in leven willen houden was dat ook geen verstandige keus geweest.
Waarom? Vele miljoenen mensen hebben een 3DS, de meesten van hen hebben geen Switch. En de meesten van hen die er geen hebben kunnen er ook geen kopen want 't ding is overal uitverkocht.

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18-11 19:13
Aan de ene kant ook wel te verwachten natuurlijk. Als ze Pokemon Ultra Sun/Moon op de Switch hadden uitgebracht zou de 3DS verkoop tegenvallen denk ik zo. Zeker gezien ze het 3DS ecosysteem (voorlopig) nog in leven willen houden was dat ook geen verstandige keus geweest.
Jawel hoor als ze die op beide systemen hadden uitgebracht, dan wel. Niet als ze alleen op de Switch het hadden uitgebracht. Maar goed, dat dacht ook niemand...

• Jer0entjeh88
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-11 10:14

Jer0entjeh88

display: grid;

Klopt, maar wel een teleurstelling voor de Switch eigenaren...

"Ideas are easy. Implementation is hard." | PSN: JSKam

• LOTG
@blmp Dat weet ik niet. Ik ga geen Ultra op de 3DS meer kopen, op de Switch was het een maybe geweest.

Het moet wel een hele toffe game zijn wil ik hem nog voor de 3DS kopen.

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-11 21:15
Vond Sun & Moon niet zo leuk, dus Ultras sla ik over. Daarnaast is pokken meh, zeker als Smash Bros geruchten waar zijn.

Verwijderd

Jup.. Ze gaan weer de Black 2 / White 2 kant op met de "Ultra" games. Ik ga wel Ultra Sun kopen (niet Ultra Moon).

Black 2 en White 2 kwamen op de DS uit toen de 3DS al uit was.

En Pokkén vond ik al leuk op de Wii U dus die komt er gewoon weer :) Enige wat ik wél jammer vind is dat ze Crystal niet op de GBC VC uitbrengen.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2017 16:17 ]

• Zerora
Silversin schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 16:14:
Vond Sun & Moon niet zo leuk, dus Ultras sla ik over. Daarnaast is pokken meh, zeker als Smash Bros geruchten waar zijn.
Maar Pokken Tournament DX komt 22 september 2017 al. En Smash Bros Switch kun je waarschijnlijk nog wel een jaar op wachten voordat ie uitkomt.

• blmp
  • Niet online

blmp

Life is Strange

NMe schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 16:13:
[...]

Waarom? Vele miljoenen mensen hebben een 3DS, de meesten van hen hebben geen Switch. En de meesten van hen die er geen hebben kunnen er ook geen kopen want 't ding is overal uitverkocht.
Waarom? Pokemon is toch wel een trigger/reden om een Switch te kopen denk ik zo. Net zoals Zelda dat was/is en de nieuwe Mario Odyssee dat gaat zijn.

Patient gamer

• Nieuwevolger
Bij de pokemon company willen ze blijkbaar dus geen geld verdienen.

[ Voor 3% gewijzigd door Nieuwevolger op 06-06-2017 16:18 ]

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-11 21:15
Zerora schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 16:16:
[...]

Maar Pokken Tournament DX komt 22 september 2017 al. En Smash Bros Switch kun je waarschijnlijk nog wel een jaar op wachten voordat ie uitkomt.
Is blijkbaar een Wii-U port, denk dat het meevalt.

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Pokken is echt zo gaar en daar ook zolang overdoen.

Had gewoon bij de release van de switch kunnen zitten.

Verwijderd

blmp schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 16:17:
[...]

Waarom? Pokemon is toch wel een trigger/reden om een Switch te kopen denk ik zo. Net zoals Zelda dat was/is en de nieuwe Mario Odyssee dat gaat zijn.
Ja maar dan zouden ze Pokémon en Mario vrijwel gelijktijdig moeten uitbrengen. Ik kan inzien dat ze dat liever niet doen.

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Nou, Pokken heeft mij nog niet kunnen overtuigen.

• Zerora
Silversin schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 16:18:
[...]

Is blijkbaar een Wii-U port, denk dat het meevalt.
Ik zie Nintendo echt niet doen dat ze Pokken Tournament, Smash Bros Switch en Super Mario Oddysee kort na elkaar laten uitkomen. Eentje wordt sowieso doorgeschoven naar volgend jaar.

• embee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09-2024

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

Verwijderd schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 16:15:
Jup.. Ze gaan weer de Black 2 / White 2 kant op met de "Ultra" games. Ik ga wel Ultra Sun kopen (niet Ultra Moon).

Black 2 en White 2 kwamen op de DS uit toen de 3DS al uit was.
Ja, ik was er al bang voor. Maar Pokkén Tournament voor de Switch is wel een mooie verassing wat mij betreft! Ik heb de Wii-U versie nooit gespeeld en vraag me af of dat goed te doen is met een analog stick?

Constructed: Silver || Limited: Silver

• LOTG
@embee Het is Tekken met een Pokemon thema, dus als Tekken goed met een analoge stick te doen is gok ik dat het zelfde geld voor Pokken.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

blmp schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 16:17:
[...]

Nintendo heeft op dit moment nog helemaal geen redenen nodig om meer mensen een Switch te laten kopen. Ze verkopen net zo snel als Nintendo ze kan maken en dat wordt zometeen met ARMS en Splatoon alleen maar erger, en dan heb ik het nog niet eens over het kerstseizoen. ;)

Ik baal verder ook van dit nieuws hoor. Ik begrijp niet dat er geen Switch-versie van de mainstreamgames komt.

[ Voor 9% gewijzigd door NMe op 06-06-2017 16:27 ]

• BlackMage
  • Laatst online: 06-11 07:53
Vergeet niet dat Pokken niet wordt gemaakt door Nintendo, maar door Bandai Namco. Deze release heeft dus geen invloed op Nintendo's eigen capaciteit om games te ontwikkelen.

En ik betwijfel ook of Nintendo direct invloed heeft op de planning van release ervan. Nintendo is slechts een van de drie aandeelhouders van The Pokemon Company.

Ik hoop dat de Pokken controllers voor de Wii U ook weer werken op de Switch versie. Ik heb er namelijk al twee van (omdat het hele fijne controllers zijn voor emulator projectjes)

Verwijderd

BlackMage schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 16:26:
Vergeet niet dat Pokken niet wordt gemaakt door Nintendo, maar door Bandai Namco. Deze release heeft dus geen invloed op Nintendo's eigen capaciteit om games te ontwikkelen.

En ik betwijfel ook of Nintendo direct invloed heeft op de planning van release ervan. Nintendo is slechts een van de drie aandeelhouders van The Pokemon Company.

Ik hoop dat de Pokken controllers voor de Wii U ook weer werken op de Switch versie. Ik heb er namelijk al twee van (omdat het hele fijne controllers zijn voor emulator projectjes)
Ook de main serie Pokémon games worden door GameFreak gemaakt wat niet direct een onderdeel is van Nintendo ;)
NMe schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 16:26:
[...]

Nintendo heeft op dit moment nog helemaal geen redenen nodig om meer mensen een Switch te laten kopen. Ze verkopen net zo snel als Nintendo ze kan maken en dat wordt zometeen met ARMS en Splatoon alleen maar erger, en dan heb ik het nog niet eens over het kerstseizoen. ;)

Ik baal verder ook van dit nieuws hoor. Ik begrijp niet dat er geen Switch-versie van de mainstreamgames komt.
Ik denk dat het te moeilijk zou zijn geweest om Pokémon Sun / Moon naar de Switch te porten (gebrek van een 2e scherm). Ze zouden het spel vrijwel helemaal hebben moeten herbouwen.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2017 16:31 ]

• BlackMage
  • Laatst online: 06-11 07:53
Verwijderd schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 16:27:
[...]

Ook de main serie Pokémon games worden door GameFreak gemaakt wat niet direct een onderdeel is van Nintendo ;)
Ik wilde zeggen dat de release van Pokken los staat van plannen van Nintendo zelf. Zowel in capaciteit van development team als eventuele concurrentie met andere Nintendo games die uitkomen in de loop van dit jaar.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 16:27:
[...]

Ik denk dat het te moeilijk zou zijn geweest om Pokémon Sun / Moon naar de Switch te porten (gebrek van een 2e scherm). Ze zouden het spel vrijwel helemaal hebben moeten herbouwen.
Dat zal inderdaad de reden zijn, al waag ik te betwijfelen dat dat zo'n grote impact heeft. De Switch heeft meer knoppen dan de 3DS, ze hadden + of - kunnen gebruiken om het menu te openen (wat dan uitziet als het onderste scherm op de 3DS) en in battle-modus zouden ze de extra screen estate die ze hebben met dank aan de extra resolutie kunnen gebruiken om een smal menu naast de actie te zetten. Kost wat extra werk maar dat zou niet enorm veel extra tijd moeten kosten als je het mij vraagt. Voor zover ik dat zonder inzicht in de code kan zeggen natuurlijk.

• Nieuwevolger
Het kan echt nog een eeuwigheid kwa ontwikkeling gaan duren als gamefreak van plan is om een switch versie van pokemon vanaf de grond gaan maken en alle pokemons opnieuw moet designen. Dan zie ik jullie weer op minimaal de E3 van 2019.

Verwijderd

@NMe Ik denk dat het zeker mogelijk is geweest, maar het zou sowieso moeite hebben gekost. Ik vermoed dat ze dat liever besteden aan het ontwikkelen van een nieuwe engine voor de Switch en in 1 á 2 jaar zullen we daar een nieuwe Pokémon game (met een nieuwe engine) op zien. Sun en Moon werkt bv nog steeds op dezelfde engine als X en Y.

Een beetje als Fire Emblem die volgend jaar pas een nieuwe game op de Switch krijgt.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2017 16:40 ]

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Nieuwevolger schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 16:38:
Het kan echt nog een eeuwigheid kwa ontwikkeling gaan duren als gamefreak van plan is om een switch versie van pokemon vanaf de grond gaan maken en alle pokemons opnieuw moet designen. Dan zie ik jullie weer op minimaal de E3 van 2019.
Ik mag hopen dat Gamefreak toch al wat langer op de hoogte was van de Switch en net iets langer een devkit ter beschikking heeft gehad dan de gemiddelde indie-developer. Die zijn echt niet in maart begonnen met een nieuwe pokémongame. :P
Verwijderd schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 16:38:
@NMe Ik denk dat het zeker mogelijk is geweest, maar het zou sowieso moeite hebben gekost. Ik vermoed dat ze dat liever besteden aan het ontwikkelen van een nieuwe engine voor de Switch en in 1 á 2 jaar zullen we daar een nieuwe Pokémon game (met een nieuwe engine) op zien. Sun en Moon werkt bv nog steeds op dezelfde engine als X en Y.
I know. :) Nouja, ik hoop maar dat ze volgend jaar met gen 8 komen voor de Switch.

Verwijderd

Gen 8 zal denk ik wel op de Switch komen. Maar ze kunnen het nog een jaar rekken door volgend jaar e en Diamond / Pearl remake op de 3DS uit te brengen. (al vermoed ik dat ze dat niet zullen doen)

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 16:43:
Gen 8 zal denk ik wel op de Switch komen. Maar ze kunnen het nog een jaar rekken door volgend jaar e en Diamond / Pearl remake op de 3DS uit te brengen. (al vermoed ik dat ze dat niet zullen doen)
Ik mag hopen dat ze inzien dat ze de Switch-eigenaar niet 2¾ jaar (Pokémongames komen altijd uit in november) kunnen laten wachten op een Switch-game in de Pokémonserie. :P

• LOTG
@sanderev66 Dat weet ik zo net nog niet, zie ook Capcom die Monster Hunter Double Cross naar zowel de Switch als 3DS brengt. Net zo als destijds met 3 Ultimate deden.

Verwijderd

LOTG schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 16:46:
@sanderev66 Dat weet ik zo net nog niet, zie ook Capcom die Monster Hunter Double Cross naar zowel de Switch als 3DS brengt. Net zo als destijds met 3 Ultimate deden.
Ze hebben er wel de UI helemaal voor "redesigned". Daarbij had de Wii U ook 2 schermen ;)

• LOTG
@sanderev66 Maar hij was op de WiiU ook alleen te spelen op de tabelt.

Verwijderd

Geruchtje: Ultra Moon / Sun lijken misschien toch naar de Switch te komen:

https://twitter.com/Pokebip/status/872097962628874240

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DBpQY4EXsAATMzL.jpg:large

(Kan ook gewoon een fout zijn)

Helaas bevestigd dat het een fout was.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2017 18:23 ]

Pagina: 1 ... 56 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is een [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen -topic.
Er is een Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic", discussie over prijzen en bestellingen hoort daar thuis.

Er is ook een Super Mario Odyssey topic!