Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Je hoeft er alleen maar even aan te likken, dan gaat het vanzelf overNogne schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 09:04:
Ik ben sinds afgelopen zaterdag eigenaar van de Switch, en heb nu 2 games (Zelda/MK8). Maar beide gamecards rammelen een beetje (de kaartjes zelf zijn goed alleen het lijkt er op alsof er in de gamecard wat los zit), hebben jullie dit ook? (Ik heb even snel gekeken door dit topic en kon het niet vinden. Excuus als het al eerder voorbij is gekomen.)
Ik zat nog wel te twijfelen om het te proberen want het blijkt dat die cartridges aardig vies smakenPrulleman schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 09:25:
[...]
Je hoeft er alleen maar even aan te likken, dan gaat het vanzelf over
PS/XBL: Nogne
Code is 10KORTING
E: Ik heb geproefd en het is inderdaad echt heel vies.
[ Voor 20% gewijzigd door Thomas op 31-05-2017 09:39 ]
Valt wel mee, hoor, die smaak.Prulleman schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 09:28:
kinderen/huisdieren geloof ik. Vanuit research perspectief kan ik bevestigen dat ze echt heel smerig zijn
(Al deed ik 't onbewust... Ik had een gamecard een tijdje in m'n handen en wat later raakte ik m'n lippen aan met m'n vingers.
rechtstreeks is het waarschijnlijk een dikke factor sterker....RayNbow schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 09:40:
[...]
Valt wel mee, hoor, die smaak.
(Al deed ik 't onbewust... Ik had een gamecard een tijdje in m'n handen en wat later raakte ik m'n lippen aan met m'n vingers.)
Sonic Mania gaat 20 dollar en dus waarschijnlijk euro kosten.
- SCD, vind het wel een leuk gerucht, maar kan me het idd niet voorstellen zo snel al na release van de console zelf.
- sonic, ik zit er zelf iig niet op te wachten
- sonic racing beter dan mk.....wow dappere uitspraak, heb de sonic race games nooit veel gespeeld, maar weet wel dat het fijne games zijn
- arms hype. Dit is voor mij een maybe geworden terwijl ik eerst dacht dat het niets voor mij zou zijn. Dit weekend weinig tijd voor de test punch, maar misschien toch maar kijken of ik iig al kan pre loaden ofzo.
10 second ninja DONE
Verwijderd
Voor 20 euro ga ik dit zeker wel kopen. Was vroeger dol op Sonic.Thomas schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 10:10:
http://nintendoeverything.com/sonic-mania-will-cost-20/
Sonic Mania gaat 20 dollar en dus waarschijnlijk euro kosten.
GTA VI - All aboard the hype train!!
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
Volgens Dbrand in ieder geval wel https://dbrand.com/shop/nintendo-switch-skinsVerwijderd schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 12:37:
Was het niet zo dat de stickers het plastic van de Switch beschadigde?
Zijn inmiddels bedrijven die claimen dat hun stickers dat niet doen. Zijn ook een lading YouTube filmpjes over te zien.Verwijderd schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 12:37:
Was het niet zo dat de stickers het plastic van de Switch beschadigde?
Sonic 2D kan mij ook meer bekoren dan de 3D uitvoering... Daarnaast zou ik het toch heel vet vinden (never gonna happen), Sonic in de tekenfilm stijl als in de trailers hierboven!! Tekenfilms van Sonic altijd gekeken! Sonic is wel helaas digitaal heb ik begrepen/gezien? jammer, hou wel van de doosjes van nintendo!
Lost Sphear, lijkt mij ook wel lekker! I Am Setsuna ook hier liggen, hou er wel van!
Shantae. voriege deel (delen?) sprak mij ook al aan! Deze komt er hier ook wel in dus!
Super Smash, uiteraard!! wie zit daar nou niet op te wachten?
En last but not least! Monster Hunter, wat wil ik graag een MH game spelen... ooit een keer een demo gespeeld op de nn3ds verder niet... Maar voor de switch komt die er ook zeker!
Al met al, ik zie een hele leuke vliegreis tegenmoet in september:D Tegen die tijd kan ik me wel vermaken met sonic/shantea en MH
Klopt maar mogelijk wel USB 3.1 i.c.m. displayport. Hij heeft inderdaad geen Thunderbolt/PCI-E via USB C. Maar met USB 3.1 behaal; je alsnog 10gbit/s. Theoretisch is de snelheid er, alleen de latency niet. Al weten we niet hoe Nintendo de USB-C port heeft toegepast en/of trucjes kan uitvoeren. Maar goed we hebben ook USB 2.0 beelschermen die een interne videokaart gebruiken. Dus het kan, maar niet ideaal.Aenea schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 05:11:
[...]
Dat was een gerucht voordat de Switch uitkwam. Nadat ie uitgekomen is blijkt dat de USB-C poort die dan voor een externe GPU gebruikt zou kunnen worden niet geschikt is om dat te ondersteunen (er zit geen Thunderbolt Intel chip in de Switch).
Dat las ik ook. Maar dat snap ik dus niet. Kwestie van je spel die je aan het spelen bent naar de achtergrond verplaatsen en het home-screen laten zien. Als je verder wilt spelen, krijg je de melding dat je het spel opnieuw moet starten of de Swich terug moet plaatsen. Je kunt nu ook je gamecard verwijderen onder het spelen, no problemo.Wel zouden ze de Switch dan als I/O extensie kunnen gebruiken voor de echte console die dan in de dock zit maar dat geeft dan toch weer enkele technische problemen die ze dan even moeten oplossen als je bv. de Switch uit de dock haalt om weer verder te gaan in handheld mode terwijl de game op de CPU/GPU draaide van de dock. Kan eventueel opgelost worden door het niet toe laten van zo er uit halen zoals nu het geval is, maar een release knop gebruiken er voor.
Of ze moeten hun cloud patent gaan toepassen. Je dock doet het meeste werk en je Switch is alleen voor O/I.Daarnaast als ze dit allemaal werkend krijgen heb je dan wel een hele snelle thuis console maar nog steeds exact dezelfde Switch in handheld mode.
Het zij natuurlijk allemaal maar geruchten. Het klinkt allemaal vergezocht, maar de Switch op zich is al ver gezocht door Nintendo (een console met verwijderbare controllers
Dat wil Nintendo natuurlijk niet. De hele USP van dit systeem is dat je elke game overal kan spelen. No way dat ze daar vanaf gaan wijken.Bliksem B schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 13:37:
[...]
Dat las ik ook. Maar dat snap ik dus niet. Kwestie van je spel die je aan het spelen bent naar de achtergrond verplaatsen en het home-screen laten zien. Als je verder wilt spelen, krijg je de melding dat je het spel opnieuw moet starten of de Swich terug moet plaatsen.
Dan hou je een Wii U over....Of ze moeten hun cloud patent gaan toepassen. Je dock doet het meeste werk en je Switch is alleen voor O/I.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Cloud principe van de nvidia shield is ook nog een optie.. ik heb op mijn shield tablet in de demo periode ook wat games gestreamed en dat werkte nog best aardig (mits je verbinding goed genoeg is).
Het lastige is dat er eigenlijk teveel factoren meespelen voor een betrouwbare goede ervaring en daarom denk ik dat het er niet gaat komen, maar de hardware (gelijk aan de shields) is er prima geschikt voor.
Dat vereist een actieve internetverbinding. Niet echt handig on the go.Prulleman schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 13:53:
[...]
Cloud principe van de nvidia shield is ook nog een optie.. ik heb op mijn shield tablet in de demo periode ook wat games gestreamed en dat werkte nog best aardig (mits je verbinding goed genoeg is).
Het lastige is dat er eigenlijk teveel factoren meespelen voor een betrouwbare goede ervaring en daarom denk ik dat het er niet gaat komen, maar de hardware (gelijk aan de shields) is er prima geschikt voor.
overal wifi / telefoon hotspots etc, ik zou het een leuke toevoeging vinden en het ook zeker gebruikenNMe schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 14:03:
[...]
Dat vereist een actieve internetverbinding. Niet echt handig on the go.
Zelfs ervan uitgaand dat er inderdaad overal hotspots zijn (valt best tegenPrulleman schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 14:04:
[...]
overal wifi / telefoon hotspots etc, ik zou het een leuke toevoeging vinden en het ook zeker gebruiken
NMe schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 14:09:
[...]
Zelfs ervan uitgaand dat er inderdaad overal hotspots zijn (valt best tegen) moet zo'n hotspot je ook nog eens genoeg bandbreedte geven om 720p-content inclusief audio te streamen. Zijn nogal wat vraagtekens die de ervaring negatief kunnen beïnvloeden en Nintendo houdt niet van externe factoren die de perceptie van het bedrijf kunnen benadelen. Ik zie het dus niet snel gebeuren.
we zijn het wel eensPrulleman schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 13:53:
[...]
Vreemd, ik heb het geprobeerd maar de code lijkt niet te werken?Thomas schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 09:33:
Voor geïnteresseerden; Amazon DE geeft 10 euro korting voor bestellingen boven de 40 euro, dus je kunt allerlei Switch accesoires bestellen. Zelf nu de dock ge pre-ordered voor 81,50 incl. verzending.
Code is 10KORTING
E: Ik heb geproefd en het is inderdaad echt heel vies.
Het werkt eenmalig en alleen bij producten die Amazone zelf verkoopt. Geen andere handelaren die via Amazon.de verkopen.PearlChoco schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 16:35:
[...]
Vreemd, ik heb het geprobeerd maar de code lijkt niet te werken?
Hmm, blijkbaar kan je tegenwoordig een bankrekening toevoegen: Informatie over betaling per automatische incassomsnguy schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 17:56:
Is het mogelijk om via PayPal/iDeal/Bank Transfer te betalen bij amazon.de? Anders skip ik deze aanbieding (helaas) liever.
Ik was ook bijna klaar om voor die prijs een dock te bestellen maar heb me last minute maar bedacht. Ik heb er toch niks aan totdat de HIDEit Switch-mount hier ook wat makkelijker te krijgen is en ik kan op dit moment beter geld uitgeven aan een SDXC-kaartje dan aan een dock dat ik nog niet kan ophangen.Thomas schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 09:33:
Voor geïnteresseerden; Amazon DE geeft 10 euro korting voor bestellingen boven de 40 euro, dus je kunt allerlei Switch accesoires bestellen. Zelf nu de dock ge pre-ordered voor 81,50 incl. verzending.
Ik had nog een oud kaartje van 32gb slingeren, voor nu wel genoeg (koop alle grote games toch als retail)NMe schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 18:13:
[...]
Ik was ook bijna klaar om voor die prijs een dock te bestellen maar heb me last minute maar bedacht. Ik heb er toch niks aan totdat de HIDEit Switch-mount hier ook wat makkelijker te krijgen is en ik kan op dit moment beter geld uitgeven aan een SDXC-kaartje dan aan een dock dat ik nog niet kan ophangen.
Overigens gebruik ik voor Amazon een virtuele CC van Neteller. Perfect, behalve dat je 1% transactiekosten betaalt.
[ Voor 8% gewijzigd door Thomas op 31-05-2017 18:19 ]
Ik koop vrijwel alles digitaal, heb alleen Zelda fysiek gekocht. Mario Odyssey koop ik misschien ook fysiek, alles tot dan waarschijnlijk digitaal.Thomas schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 18:17:
[...]
Ik had nog een oud kaartje van 32gb slingeren, voor nu wel genoeg (koop alle grote games toch als retail).
Gaat hard inderdaad.Vond 80 een beste prijs dus heb het maar gedaan. Inmiddels wel een aardig arsenaal zooi voor m'n Switch verzameld trouwens.
Verwijderd
Ik ga wel een 2e dock halen, want op kantoor doen wij regelmatig op de vrijdagmiddag een potje MarioKart en ik wil niet vaak mijn dock moeten verplaatsen.
Het idee was dat je een uprade kastje kocht, deze onderdeel wordt van de cloud , de cloud berekeningen vroegtijdig uitvoert en deze als kant klare pakketjes naar je device toezend zodat deze mooiere graphics kan weergeven.NMe schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 14:09:
[...]
Zelfs ervan uitgaand dat er inderdaad overal hotspots zijn (valt best tegen) moet zo'n hotspot je ook nog eens genoeg bandbreedte geven om 720p-content inclusief audio te streamen. Zijn nogal wat vraagtekens die de ervaring negatief kunnen beïnvloeden en Nintendo houdt niet van externe factoren die de perceptie van het bedrijf kunnen benadelen. Ik zie het dus niet snel gebeuren.
Dus het is niet traditioneel cloud gaming waarbij je alleen het beeld doorstuurt. Hierdoor zal latency een minder groot probleem vormen. En hierdoor kan de SCD alsnog werken, aangezien een USB 3.1 verbinding veel sneller is dan een internetverbinding.
http://www.siliconera.com...csnotes-sequel-announced/
Make lovecraft not warcraft.

Dit mag een third party wel oppakken en uitbrengen voor een paar euro.
https://www.engadget.com/...fixed-my-nintendo-switch/
SW-1682-5926-5204
Of gewoon hier op Tweakers bij iemand bestellen met een 3D printer? Ga gelijk even informerenAstralizeR schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 10:32:
[afbeelding]
Dit mag een third party wel oppakken en uitbrengen voor een paar euro.
https://www.engadget.com/...fixed-my-nintendo-switch/
als je de d-pad weghaalt blijven er nogal duidelijke sporen achter.
Dat is vooral een ontwerpfout. Die bobbel aan de onderkant van de D-pad zou niet meegeprint moeten worden. In plaats daarvan zou ik er een siliconen (of epoxy?) "voetje" onder plakken.thedicemaster schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 10:57:
als je achter het linkje leest zie je wel meteen dat het geen ideale oplossing is.
als je de d-pad weghaalt blijven er nogal duidelijke sporen achter.
What are your most/least appealing Switch features? (Xbox Live Rewards Survey)
Verwijderd
Laat ze maar gewoon lekker aansluiten bij Nintendo. Een soort van joint venture waarbij Microsoft de Switch in licentie mag maken zie ik wel zitten.RayNbow schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 13:24:
Microsoft is blijkbaar mogelijk geinteresseerd in de Switch:
What are your most/least appealing Switch features? (Xbox Live Rewards Survey)
https://store.eu.square-e...st-sphear-nintendo-switch
http://www.dualshockers.com/monster-hunter-xx-switch/
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Hier word ik toch echt sip van. Dan maar geen voicechat. Volgens mij is Nintendo vergeten in welk jaar we leven
Hebben ze al eens aangegeven waarom ze het zo graag scheiden? Zelfs op de Vita gingen party's en voicechat zonder problemen. Kansloos dit.
Verwijderd
Duh, wist je dit nog niet?NMe schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 17:49:
He wat? De home-knop kan oplichten.
https://twitter.com/ShinyQuagsire/status/870167659660288001
Ik zie er ook wel positieve punten in hoor: ik heb best een aantal keren met een game gezeten in multiplayer icm teamspeak of Discord voicechat. Dit valt dan niet te mixen qua geluid over 1 headset. Bij deze oplossing kan dat wel en heb je de keuze voor je eigen voicechat client.Beakzz schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 18:13:
[video]
Hier word ik toch echt sip van. Dan maar geen voicechat. Volgens mij is Nintendo vergeten in welk jaar we leven![]()
Hebben ze al eens aangegeven waarom ze het zo graag scheiden? Zelfs op de Vita gingen party's en voicechat zonder problemen. Kansloos dit.
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Niks nieuws, toch? Maar als de kabel niet bevalt: gewoon alleen die splitter aansluiten en een 3.5mm -> bluetooth-convertertje doet wonderen.Beakzz schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 18:13:
[video]
Hier word ik toch echt sip van. Dan maar geen voicechat. Volgens mij is Nintendo vergeten in welk jaar we leven
Ik zit er zelf niet zo mee, zit niet zo te wachten op voice chat voor een console.
Tweeledig, denk ik. Een extra achtergrondtaak betekent potentieel minder performance en daarnaast om kinderen te beschermen. Al had dat vast ook met parental control gekund...Hebben ze al eens aangegeven waarom ze het zo graag scheiden? Zelfs op de Vita gingen party's en voicechat zonder problemen. Kansloos dit.
Hee, zo had ik het nog niet eens bekeken. Dat is eigenlijk best wel een goeie, als ik gewoon op Discord kan zitten terwijl ik met de Switch bezig ben is dat wel handig.Thrace Grumble schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 19:08:
[...]
Ik zie er ook wel positieve punten in hoor: ik heb best een aantal keren met een game gezeten in multiplayer icm teamspeak of Discord voicechat. Dit valt dan niet te mixen qua geluid over 1 headset. Bij deze oplossing kan dat wel en heb je de keuze voor je eigen voicechat client.
[ Voor 25% gewijzigd door NMe op 01-06-2017 19:11 ]
[ Voor 18% gewijzigd door RayNbow op 01-06-2017 19:55 ]
Wow, dit is wel echt kansloos idd. Gelukkig heb je ondertussen andere oplossingen hiervoor, maar wat dit betreft is nintendo wel weer royaal de weg kwijt. Man, net dat dradenfestijn wat ik bij een collega met zijn iphone 7 zag tijdens laden en luisteren.Beakzz schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 18:13:
[video]
Hier word ik toch echt sip van. Dan maar geen voicechat. Volgens mij is Nintendo vergeten in welk jaar we leven![]()
PSN & XBL: Denkoyugo
is maar tijdelijk physical te krijgen?Ryatzu schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 17:20:
Iemand Lost Sphear al besteld? Zojuist gedaan en betaald met paypal. Kost je 50 cent als preorder. Je krijgt dan voor de verzending een betaal verzoek. Het is een limited physical pre-order. Anders had ik het niet gedaan.
https://store.eu.square-e...st-sphear-nintendo-switch
Correct, dat is wat SqEnix heeft aangekondigd. Waarschijnlijk om te peilen hoeveel cards ze moeten laten maken wanneer de game klaar is.
Lachwekkend.Beakzz schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 18:13:
[video]
Dat vermoedde had ik al. Vreemd dat Nintendo daar nog geen functie voor had verzonnen.NMe schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 17:49:
He wat? De home-knop kan oplichten.
https://twitter.com/ShinyQuagsire/status/870167659660288001
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Developers van NBA Playground
Haters everywhere but I don’t really care
Alleen voor de kopers van Playgrounds die de game hebben gekocht voor de komende patch.matthijst schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 23:33:
Thanks to Nintendo fans waiting for online play - we'll offer Shaq Fu: A Legend Reborn on Switch free for lmtd time!
Developers van NBA Playground
Ah, heb m gekocht en dr al 30+ uur in zittenThrace Grumble schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 23:53:
[...]
Alleen voor de kopers van Playgrounds die de game hebben gekocht voor de komende patch.
Op twitter stond alleen dat ie gratis was. Lees net het hele persbericht. Idd: voor de patch kopen krijg je Shaq-Fu gratis. Ik vind t mooi, vroeger Shaq fan
[ Voor 23% gewijzigd door matthijst op 02-06-2017 00:05 ]
Hoe is de game trouwens? Ook tof ik je eentje of is t echte een partygame voor meerdere personen?matthijst schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 23:56:
[...]
Ah, heb m gekocht en dr al 30+ uur in zitten
Komt misschien nog met de online service?OMX2000 schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 22:16:
[...]
Dat vermoedde had ik al. Vreemd dat Nintendo daar nog geen functie voor had verzonnen.
Ik speel m alleen. Vermaak me er redelijk goed mee. Wel irritant dat resolutie handheld matig is, maar daar komt die patch voor.Thrace Grumble schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 00:01:
[...]
Hoe is de game trouwens? Ook tof ik je eentje of is t echte een partygame voor meerdere personen?
Probeerde alle spelers te unlocken, inmiddels level 50, mis er nog twee ofzo
En moet nog drie challenges voor alles goud.
Als je basketbal leuk vindt scheelt wel.
Mario kart heb ik ookwel eigenlijk weer gezien. Online is het daar ook bagger slecht. 3ds kwaliteit. Of het is gewoon mariokart.
Ook vind ik de games veels te duur. Behalve zelda. Als je naar mariokart kijkt of games als Horizon en uncharted. Welke bij release zelfs geen 60 euro zijn.
Ik ben nog niet zo onder de indruk van het apparaatje.
Hopelijk dat daar met de E3 verandering in komt. En ja dan zullen ze toch echt met nieuwe games moeten komen dan arms, mario en splattoon.
Nieuwe Metroid of een open world pokemon game om maar wat te noemen.
Bayonetta 3..
Als de "online shit" het niet goed doet abonneert niemand zich erop en stuur je hetzelfde signaal.DeeSung schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 00:12:
Vind t eigenlijk jammer dat de switch het nu goed doet. Ze moeten meer motivatie krijgen om hun online shit op orde te krijgen. Zometeen mag je er ooknog maandelijks voor betalen.
Beakzz schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 18:13:
[video]
Verwijderd
Nintendo heeft de lancering uitgesteld naar 2018 van de betaalde online dienst.
Verder zijn de (dollar) prijzen bekent:
1 maand: $3.99
3 maanden: $7.99 (ongeveer $2.67 per maand)
12 maanden: $19.99 (ongeveer $1.67 per maand)
Bron: http://www.nintendo.com/switch/online-service/
Nintendo confirmed that this monthly plan has indeed changed, telling Kotaku: “Nintendo Switch Online subscribers will have ongoing access to a library of classic games with added online play. Users can play as many of the games as they want, as often as they like, as long as they have an active subscription.”Verwijderd schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 07:21:
Update op Nintendo Switch online.
Nintendo heeft de lancering uitgesteld naar 2018 van de betaalde online dienst.
Verder zijn de (dollar) prijzen bekent:
1 maand: $3.99
3 maanden: $7.99 (ongeveer $2.67 per maand)
12 maanden: $19.99 (ongeveer $1.67 per maand)
Bron: http://www.nintendo.com/switch/online-service/
Ik vind het een hele nette prijs voor het in stand houden van online diensten waarbij je ook nog toegang hebt tot enkele games.matthijst schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 07:25:
Jammerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Nu is het wachten op de eerste reactie over het gebrek aan gratis aaa-titels bij die online collectie....
[ Voor 24% gewijzigd door EddoH op 02-06-2017 07:52 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
De tekst op de website suggereert NES games.Gynnad schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 08:08:
Ik ben vooral benieuwd welke classic games het dan zijn die je 'gratis' mag spelen..
BronClassic Game Selection*
Subscribers will get to download a compilation of classic titles with added online play, such as Super Mario Bros. 3, Balloon Fight and Dr. Mario.
*Product name subject to change.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Thanks! ook maar even voor die 50 cent een preorder geplaatst.RayNbow schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 21:58:
[...]
Correct, dat is wat SqEnix heeft aangekondigd. Waarschijnlijk om te peilen hoeveel cards ze moeten laten maken wanneer de game klaar is.
De prijs wel, maar dat uistellen naar 2018EddoH schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 07:49:
[...]
Ik vind het een hele nette prijs voor het in stand houden van online diensten waarbij je ook nog toegang hebt tot enkele games.
Nu is het wachten op de eerste reactie over het gebrek aan gratis aaa-titels bij die online collectie....
Ah zo:)
Ja ach, aan de andere kant kan je nu gratis gebruik blijven maken van de on-line functionaliteiten.
Nintendo heeft gewoon nog een hoop in te halen op on-line vlak, daar zijn ze in achter gebleven. Daarnaast valt het technisch ook niet mee een platform uit de grond te stampen wat stabiel werkt voor miljoenen gebruikers tegelijk...
Wat is trouwens dat voice-chat ineens voor dingetje geworden? Ik heb al jaren voicechat op de PS3 en 4, maar ik heb het sporadisch gebruikt, evenals mijn vrienden. Het lijkt of men echt op elke slak zout wil leggen, maar dat zal wel aan mij liggen...
2x gebruikt op PS4/XBox
Maar ik zit er niet mee, ik gebruik het toch niet.
Wow! Dit is inderdaad mega kansloos. Draden bonanza en mag je straks ook nog een powerbank erbij doen voor chargen van je foon.Beakzz schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 18:13:
[video]
Is denk ik ook wel beetje afhankelijk van de games. De typische Nintendo games zal je inderdaad niet veel voicechat mee gebruiken, maar als Nintendo ook enigszins een bredere markt met games wil aanboren (denk aan een Battlefield, FIFA, etc) dan komen ze al gauw terecht bij een doelgroep die over het algemeen eerder voicechat wil gebruiken. Bij Battlefield is dat bijvoorbeeld errug handig.NMe schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 09:45:
Ik snap het wel. Als je het wel wil gebruiken is het gewoon enorm omslachtig.
Maar ik zit er niet mee, ik gebruik het toch niet.
Daarnaast lijkt een Monster Hunter mij nog es dubbel zo tof als er op een goede manier voicechat ondersteuning bij zit
Er zijn ook genoeg mensen die gewoon de voicechat open hebben staan met vrienden terwijl ze bijvoorbeeld single player spellen spelen.Thrace Grumble schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 09:56:
[...]
Is denk ik ook wel beetje afhankelijk van de games. De typische Nintendo games zal je inderdaad niet veel voicechat mee gebruiken, maar als Nintendo ook enigszins een bredere markt met games wil aanboren (denk aan een Battlefield, FIFA, etc) dan komen ze al gauw terecht bij een doelgroep die over het algemeen eerder voicechat wil gebruiken. Bij Battlefield is dat bijvoorbeeld errug handig.
Daarnaast lijkt een Monster Hunter mij nog es dubbel zo tof als er op een goede manier voicechat ondersteuning bij zit
Hoe kun je zien dat het spel physical is? Dat kom ik nergens op de site van SE tegen namelijk. Ziet er wel leuk uit.
@RayNbow kaarten? Ook dat zie ik niet staan. Of ben ik gewoon lekker te laat nu.
Dat zou ik sowieso liever met Discord doen dan met de voice chat van Nintendo, ook als die beter geïmplementeerd was.keepitfrosty schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 09:59:
[...]
Er zijn ook genoeg mensen die gewoon de voicechat open hebben staan met vrienden terwijl ze bijvoorbeeld single player spellen spelen.
Geen idee wat discord is. Ik doe dat gewoon via de ps4 voicechat.NMe schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 10:06:
[...]
Dat zou ik sowieso liever met Discord doen dan met de voice chat van Nintendo, ook als die beter geïmplementeerd was.
Monster Hunter op de WiiU had voice chat, ik heb welgeteld 1 keer iemand erop gehoord.Thrace Grumble schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 09:56:
[...]
Is denk ik ook wel beetje afhankelijk van de games. De typische Nintendo games zal je inderdaad niet veel voicechat mee gebruiken, maar als Nintendo ook enigszins een bredere markt met games wil aanboren (denk aan een Battlefield, FIFA, etc) dan komen ze al gauw terecht bij een doelgroep die over het algemeen eerder voicechat wil gebruiken. Bij Battlefield is dat bijvoorbeeld errug handig.
Voor mij persoonlijk is het geen must in ieder geval, al helemaal met randoms niet. Ik vermijd de voice chat opties ook meestal (maar dat lijkt me een persoonlijke kwestie).
Met vrienden / premade groepen is het een ander verhaal, maar ja, tegen die tijd maar kijken waar ze mee op de proppen komen.
De maandelijkse / jaarlijks fee voor online is ook erg goed te behappen, maar hopelijk wordt er dan wel meer met echte servers gedaan dan ipv de p2p wat het nu grotendeels is. Want p2p achter een paywall zou wel jammer zijn.
FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch
Verschilt per provider zowel mobiel als vast. Zo kon ik via Tele2 zowel via hun modem als via hun mobiele netwerk geen game joinen in Mario Kart. Terwijl andere games die ik via mijn laptop online speel dit geen probleem oplevert. Het is dus dan ook een 2 kanten verhaal. Tele 2 moet haar restricties qua NAT uitzetten/verbeteren (ze gebruiken symetrical cone NAT). Anderzijds kan Nintendo ook de manier hoe MarioKart online werkt verbeteren."Oh en het zou ook mooi zijn als er geen NAT meer wordt gebruikt, dan kan je eindelijk via een 4g hotspot spelen. "
NAT stel je toch zelf in op je router? Wat heeft dat met de Switch te maken? Ik kan overigens prima een wi-fi hotspot aanmaken op m'n Android-telefoon en met de Switch online gaan.
NAT veranderen?
En NAT kun je zelf niet wijzigen in een modem van Tele2. Ook ondersteunde het modem geen DMZ, laat staan bridge mode. Upnp kun je wel aanzetten, maar dat had bij mij geen effect. Enige oplossing vanuit Tele2 is een nieuw modem toesturen, wat ze dan ook doen als je hierom vraagt. Via mobiel internet, gaat dit wat moeilijker en moeten ze de instellingen voor iedereen toepassen.
Sorry, ben wel in Japan geweest, maar begrijp nog niks van de taal en heb dus geen idee wat je me wilt laten zien
Zelf zal ik ook nooit met randoms voicehatten (behalve heel vroeger toen het internet nog lief wasGrumpmeister schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 10:08:
[...]
Monster Hunter op de WiiU had voice chat, ik heb welgeteld 1 keer iemand erop gehoord.
Voor mij persoonlijk is het geen must in ieder geval, al helemaal met randoms niet. Ik vermijd de voice chat opties ook meestal (maar dat lijkt me een persoonlijke kwestie).
Met vrienden / premade groepen is het een ander verhaal, maar ja, tegen die tijd maar kijken waar ze mee op de proppen komen.
De maandelijkse / jaarlijks fee voor online is ook erg goed te behappen, maar hopelijk wordt er dan wel meer met echte servers gedaan dan ipv de p2p wat het nu grotendeels is. Want p2p achter een paywall zou wel jammer zijn.
[ Voor 65% gewijzigd door Beakzz op 02-06-2017 11:16 ]
Het mooie zou idd zijn dat de Switch uPNP ondersteunt. Hierdoor hoef je zelf geen specifieke poorten open te zetten. Op deze manier worden de poorten opengezet wanneer nodig. Dus wanneer je de Switch gebruikt en de router merkt dat de Switch naar een bepaalde poorten vraagt, hij ze voor de Switch automatisch opent. Na een tijd wanneer de Switch uit of standby staat worden de poorten weer gesloten.
Dat je een netwerk error krijgt, hoeft dus daarom niet lokaal of aan de Switch te liggen. Dit kan ook door de andere kant gebeuren. Tot nu toe heb ik er niet zoveel last van. Meestal op een typische dag dat ik dan op eens om zoveel uur een netwerkprobleem heb. Na de melding kan ik dan wel weer online een potje Mario karten.
En wat denk je dat die headset die in het filmpje kan?Beakzz schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 11:10:
[...]
Zelf zal ik ook nooit met randoms voicehatten (behalve heel vroeger toen het internet nog lief was) , maar als ik met (internet) vrienden game heb ik altijd voice aan. Met de prehistorische oplossing van Nintendo zal het ook wel weer discord worden, maar als ik dan met een headset wil gamen moet ik er weer een oordopje tussen proppen of een headset kopen die 2 signalen tegelijk kan weergeven.
Sales charts.Beakzz schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 11:10:
[...]
Sorry, ben wel in Japan geweest, maar begrijp nog niks van de taal en heb dus geen idee wat je me wilt laten zien
Dit is gecommuniceerd via de pers: http://www.nintendolife.c...phear_for_nintendo_switchArunia schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 10:05:
[...]
Hoe kun je zien dat het spel physical is? Dat kom ik nergens op de site van SE tegen namelijk. Ziet er wel leuk uit.
@RayNbow kaarten? Ook dat zie ik niet staan. Of ben ik gewoon lekker te laat nu.
De download-versie kun je tegen de tijd dat hij uitkomt in de eShop/Steam/etc. halen. De fysieke kopie kun je bij SqEnix in hun store preorderen.
In mijn gebrekkig Japans kan ik nog net lezen dat het om een stereo headset gaat die aan de prijzige kant is. Heb alleen geen idee wat エンぺラフック (Enpera Hook) is.Beakzz schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 11:10:
[...]
[...]
Edit: zie nu inderdaad dat het om een sales chart gaat niet zozeer om het product dat op nr 1 staat.
[ Voor 10% gewijzigd door lorddrune op 02-06-2017 11:54 ]
De WiiU is een slecht voorbeeld want het platform was al niet populair en online was er veel minder activiteit als nu.Grumpmeister schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 10:08:
[...]
Monster Hunter op de WiiU had voice chat, ik heb welgeteld 1 keer iemand erop gehoord.
Daarbij lenen bepaalde games zich er niet voor en ga zo maar door.
Voor bepaalde games is het een must als je die multiplayer wilt spelen en dat goed wilt doen.
Sterker nog, het communiceren is een deel van het spel en voegt toe aan het spel plezier.
Sommigen vinden games zoals battlefield niks, en ook Destiny boeit ze niet en ga zo maar door, ja die missen niks en hebben niks nodig.
Als je dat soort games wel speelt dan is het een must dat voicechat goed werkt en eenvoudig, simpel zat.
Zowel op XB is dat al meer als een decennia goed geregeld en Sony heeft dat ook goed onder de knie nu met de PS4 (op de 3 was het niet optimaal vond ik).
Anno 2018 straks met een app in combi met weer een extra device (en kabels) enzo komen is prutswerk, slaat gewoon nergens op en is zwaktebod.
We kunnen elkaar mietje noemen en zeggen dat je het niet gebruikt, prima ... Dan hoef je er ook niet over te discussieren, maar als je wel voice wilt hebben is het (zoals het er nu uitziet) kansloos.
Vwb de online services, er staat 2018 ... Verwacht niet op 1 jan 2018 een werkend systeem. Nintendo heeft wel vaker met kalenders gespeeld en dat iets later uitkomt dan verwacht is ook niks nieuws.
Dit kan dus ook betekenen dat je savegames backuppen nog ff op zich kan laten wachten.
Zo ver was ik al., maar 2 draden is het gewoon niet voor me. Werk al 10 jaar met draadloze headsets behalve als ik echt even de audiofile wil uithangen. En aangezien ik nog weleens gebeld wordt tijdens het gamen wil ik die helemaal niet inzetten voor voicechat.Thrace Grumble schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 11:35:
[...]
En wat denk je dat die headset die in het filmpje kan?ik denk dat dat kastje juist twee signalen mixt
[ Voor 12% gewijzigd door Beakzz op 02-06-2017 12:57 ]
De WiiU als slecht voorbeeld (in het geval van Monster Hunter) vind ik niet terecht. Het is een game waarvoor je juist goed samen moet werken en voice chat kan daar enorm mee helpen. Daarnaast werd de game toentertijd vrij actief online gespeeld en zat je nooit verlegen om een hunt, maar voice chat werd toen gewoon amper tot niet gebruikt. Alles werd afgehandeld met ingame pings en pre-defined zinnen (ook al kon je ook zelf berichten typen).Bomberman71 schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 12:43:
[...]
De WiiU is een slecht voorbeeld want het platform was al niet populair en online was er veel minder activiteit als nu.
Daarbij lenen bepaalde games zich er niet voor en ga zo maar door.
Voor bepaalde games is het een must als je die multiplayer wilt spelen en dat goed wilt doen.
Sterker nog, het communiceren is een deel van het spel en voegt toe aan het spel plezier.
Sommigen vinden games zoals battlefield niks, en ook Destiny boeit ze niet en ga zo maar door, ja die missen niks en hebben niks nodig.
Als je dat soort games wel speelt dan is het een must dat voicechat goed werkt en eenvoudig, simpel zat.
Zowel op XB is dat al meer als een decennia goed geregeld en Sony heeft dat ook goed onder de knie nu met de PS4 (op de 3 was het niet optimaal vond ik).
Anno 2018 straks met een app in combi met weer een extra device (en kabels) enzo komen is prutswerk, slaat gewoon nergens op en is zwaktebod.
We kunnen elkaar mietje noemen en zeggen dat je het niet gebruikt, prima ... Dan hoef je er ook niet over te discussieren, maar als je wel voice wilt hebben is het (zoals het er nu uitziet) kansloos.
Vwb de online services, er staat 2018 ... Verwacht niet op 1 jan 2018 een werkend systeem. Nintendo heeft wel vaker met kalenders gespeeld en dat iets later uitkomt dan verwacht is ook niks nieuws.
Dit kan dus ook betekenen dat je savegames backuppen nog ff op zich kan laten wachten.
Maar goed, dat daarbij gelaten probeer ik ook zeker dit systeem van Nintendo niet goed te praten. Het is inderdaad enorm omslachtig om op deze manier voice chat 'in te bouwen' en ik verwacht niet dat het een succes gaat worden. Wat hierboven al aangegeven wordt, ik verwacht ook dat veel mensen dan maar Discord gaan gebruiken.
FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Optimaal is het niet, maar daar zijn ook oplossingen voor, toch?Beakzz schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 12:54:
[...]
Zo ver was ik al., maar 2 draden is het gewoon niet voor me. Werk al 10 jaar met draadloze headsets behalve als ik echt even de audiofile wil uithangen. En aangezien ik nog weleens gebeld wordt tijdens het gamen wil ik die helemaal niet inzetten voor voicechat.
Dit topic is gesloten.
![]()
Er is een [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen -topic.
Er is een Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic", discussie over prijzen en bestellingen hoort daar thuis.
Er is ook een Super Mario Odyssey topic!