Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 53 ... 126 Laatste
Acties:
  • 615.713 views

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:33
Test Punch moet hier helaas nog een weekje wachten maar ben blij dat ik (hopelijk) nog de kans krijg om m te spelen, hangt wat van het werk af.

Nieuwe aankondiging: Phantom Trigger voor Switch en PC. Lijkt wat op Hyperlight Drifter.

Verder heeft Dragon Quest X (niet XI dus :p) eindelijk een Japanse release datum. Deze MMO komt uit op 21 september, ongeveer een maand na de PS4 versie. Ik verwacht niet dat we deze ooit in Europa gaan zien :p

• thedicemaster
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07-09-2024
Thomas schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 22:41:
[...]

Maar die ramram (vind het meer een boemerang :p) doet automatisch toch al een boog? Hij hit i.d.d. van de zijkant.
ik heb hem ook een paar keer recht gegooid.
de ramram is erg gevoelig voor draaibewegingen waardoor je al snel een boogje maakt.
vooral in vball is het goed te zien dat de ramram best recht kan gaan, alleen zit er wat weinig kracht achter waardoor de bal niet ver komt.

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 17:40
JRPG op weg naar de Switch maar geen idee wanneer.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=H5xI5pMPigQ]

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Verwijderd

Ik heb een issue met de joycons in de portable mode.
Ik speel een neo geo spel met de linker joycon.
Als ik het spel wil stoppen, hoe kom ik dan op de home pagina als ik de rechter joycon niet heb aangesloten?
Ik zit dan steeds te klooien met dat touch screen waardoor hij soms ook mijn voortgbang niet goed lijkt te saven.
Daarnaast moet ik de joycon ook weer opnieuw koppelen.
Kortom, hoe beeindig ik een neogeo spel als ik alleen met de linker joycon speel? Waarbij ik netjes mijn savegame bewaar (start dus vanaf dat punt als ik het spel opnieuw start) en de koppeling met de joycon in handheld mode behoud.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Gewoon de rechter ook bij de hand houden? Het is niet alsof je die ooit thuis zal laten terwijl je met de linker op pad gaat, toch?

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 01-11 17:28
Testpunch maar geprobeerd vandaag, maar Arms is niet echt iets voor mij. Motion controls gingen voor geen meter, met name het bewegen voelde toch wat vreemd aan. Met de pro controller ging het wat beter, maar dan ben je sowieso in een nadeel vanwege de curves die je niet (zo) goed (als de motion controls) mee kan geven.

Het ziet er verder wel prima uit en ik snap wel wat mensen erin zien, maar ik laat 'm aan me voorbij gaan.

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Zo, dit keer 92 coins gehaald, gisteren 85. Begin het beter door te krijgen, zat trouwens ook een bizar goede Ninjara in mijn lobby met 104 punten uiteindelijk. Die gast sprong en pakte je dan wanneer jij een arm naar hem gooit zodat je dus niet kan bewegen, kon 'm niet goed counteren helaasch. Voor de rest wel leuke games gehad en echt een paar nek aan nek duels gehad, heerlijk is dat als je allebei op het randje zit :p.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/KJ0lnCjo23SFsA5j4K2outTg/medium.jpg

Controls beginnen me beter te bevallen, moves lukken vaker, doe het nu rustiger aan. Qua tactiek heb ik nog weinig, behalve als het kan chargen, met de ramram iemand van de zijkant pakken en er vervolgens m'n draak (als Min Min) op af te sturen. Voor de rest proberen te dodgen, een beetje onvoorspelbaar bewegen e.d.

E: qua controls krijg ik nu ook door hoe je je hand moet sturen, en als je grabt en beide handen een andere kant op draait wordt het veld om te grabben ook iets groter.

[ Voor 17% gewijzigd door Thomas op 28-05-2017 15:15 ]

Verwijderd

Dit is Het algemeen beleid #verbodenspam en dus niet de bedoeling

[ Voor 86% gewijzigd door Gropah op 28-05-2017 15:33 ]

Verwijderd

NMe schreef op zondag 28 mei 2017 @ 12:27:
Gewoon de rechter ook bij de hand houden? Het is niet alsof je die ooit thuis zal laten terwijl je met de linker op pad gaat, toch?
Dat is dus wel onhandig. Ik travel light en in het vliegtuig had ik dus maar één joycon bij me. En de linker speelt veel natuurlijker dan de rechter.
De oplossing zou zijn dat Nintendo de knoppen of de d-pad "verplaatsbaar" had gemaakt, dan altijd je altijd links de d-pad, midden niks en rechts de 4 buttons.
Moet ik dat nu voor Nintendo verzinnen, hoe je een goede joycon maakt?

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op zondag 28 mei 2017 @ 18:34:
[...]

Dat is dus wel onhandig. Ik travel light en in het vliegtuig had ik dus maar één joycon bij me. En de linker speelt veel natuurlijker dan de rechter.
De oplossing zou zijn dat Nintendo de knoppen of de d-pad "verplaatsbaar" had gemaakt, dan altijd je altijd links de d-pad, midden niks en rechts de 4 buttons.
Moet ik dat nu voor Nintendo verzinnen, hoe je een goede joycon maakt?
Je bent nu echt spijkers op laag water aan het zoeken. Verplaatsbare knoppen raken kwijt of gaan stuk, daar beginnen ze niet aan. En al helemaal niet als je het jezelf extra moeilijk maakt door onderweg maar je halve controller mee te nemen.

• Thomas
  • Niet online
No offense hoor maar je halve controller niet meenemen = halve functionaliteit dus dom. Sterk verhaal verder.

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online
NMe schreef op zondag 28 mei 2017 @ 18:38:
Verplaatsbare knoppen raken kwijt of gaan stuk, daar beginnen ze niet aan.
Maar wel voor interne doeleinden. :p

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Verwijderd

@Verwijderd Je kan ook een Pro controller meenemen :) Of als je er één hebt: een 8bitdo controller.

• Thrace Grumble
  • Laatst online: 16:45

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• RayNbow
  • Nu online
Ah, ja, vergeten dat ik dat laatst nog voorbij zag komen. :)

• Thomas
  • Niet online
Begin Arms echt met de testpunch leuker te vinden. Deze keer 103 punten gehaald, hadden er wat meer kunnen zijn maar op het einde 3 keer op rij verloren. Begin de motion controls echt veel beter door te krijgen, speelt eigenlijk heerlijk weg. Ik ben in ieder geval overtuigd :) .

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/0eYAUC9UzIYFChmwOej3D0lV/medium.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door Thomas op 28-05-2017 21:27 ]

• Bliksem B
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-11 20:09
Thomas schreef op zondag 28 mei 2017 @ 21:12:
Begin Arms echt met de testpunch leuker te vinden. Deze keer 103 punten gehaald, hadden er wat meer kunnen zijn maar op het einde 3 keer op rij verloren. Begin de motion controls echt veel beter door te krijgen, speelt eigenlijk heerlijk weg. Ik ben in ieder geval overtuigd :) .

[afbeelding]
Hier ook. Mooie game met goede gameplay Met motion controls is het leukste en best intuïtief.

De aanschafprijs van €52,- vind ik wel hoog. Volgens mij is er geen campaign mode, zoals bij Soul Calibur e.d. Tot nu toe vind ik het niet meer hebben dan een Free 2 Play Moba. Maar we zullen zien of het zijn geld waard is.

• OmeJoyo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:37

OmeJoyo

This is me

Nou, tegen alle verwachtingen in een zeer leuk weekend gehad met de ARMS testpunch. Mijn eerste indruk van de trailers was dat ik er geen hol aan zou vinden, maar ik ben inmiddels wel overtuigd dat ik deze wil hebben :) Gelukkig deze week jarig, dan kunnen we de cadeaubonnen gebruiken wanneer we een weekend weggaan op de 16e, mooie release datum dus, want de switch ging toch al mee.

Verder kijk ik uit naar Splatoon 2, Cars 3 en fingers crossed for Constructor.

Ook heb ik net Bomberman maar besteld op Amazon.de met de 10 euro kortingsbon nog geen 35 euro en de reviews zien er sinds de laatste update toch wel goed uit in verhouding met de nu lage prijs.

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18-11 19:13
Ben ik 1 van de weinigen die ARMS juist helemaal niet kon bekoren? Ik heb letterlijk de tutorial en 1 match gedaan en ik was er echt helemaal klaar mee. In mijn ogen is deze game helemaal geen full-priced game waard maar zou het onderdeel van een Sports game mogen zijn.

Maar goed om te lezen dat er wel mensen zijn die de game kunnen bekoren.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Remmetje schreef op maandag 29 mei 2017 @ 09:13:
Ben ik 1 van de weinigen die ARMS juist helemaal niet kon bekoren? Ik heb letterlijk de tutorial en 1 match gedaan en ik was er echt helemaal klaar mee. In mijn ogen is deze game helemaal geen full-priced game waard maar zou het onderdeel van een Sports game mogen zijn.

Je hebt één spelmodus in een game met controls waaraan je heel erg moet wennen gedaan en je conclusie al getrokken?

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18-11 19:13
NMe schreef op maandag 29 mei 2017 @ 09:16:
[...]

Je hebt één spelmodus in een game met controls waaraan je heel erg moet wennen gedaan en je conclusie al getrokken?
Yup. Soms weet je gewoon dat het niet jouw game is als je het 10 minuten speelt. Dit was dus bij mij het geval.

• RayNbow
  • Nu online
ARMS = casual filth game confirmed...

:+

@NMe, gemiste kans:
[...]

Je hebt één spelmodus in een game met controls waaraan je heel erg moet wennen gedaan en je conclusie al getrokkende handdoek al in de ring gegooid?
;)

[ Voor 61% gewijzigd door RayNbow op 29-05-2017 09:28 ]

• Thriz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-03 14:56
Remmetje schreef op maandag 29 mei 2017 @ 09:13:

Tutorial en één match lijkt me niet echt voldoende om die conclusie te trekken, dat is letterlijk een paar minuten speeltijd. Geef het nog een kans zou ik zeggen. Net zoals jij leek de game mij de eerste paar matches niet erg leuk. Vooral de motion controls wekte veel frustratie op bij mij.

Vervolgens toch nog nog 2 uur gespeeld met 'normale' controls via handheld mode, wat een verademing. Ik had voor mijn gevoel veel meer controle over het bewegen van m'n character en richten van m'n punches. Kon me toen daadwerkelijk focussen op dodgen, springen, chargen en counteren. Heb me echt goed vermaakt met de demo.

Nintendo doet het goed met deze tests. Eerst heeft Splatoon 2 me overtuigd met de Testfire en nu ook ARMS met de Testpunch.

• Moddie
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 08-11-2024
Beetje off topic maar wel in de lijn van Davidgilmour.
Ik vlieg overmorgen van Schiphol naar Amerika en wil dan natuurlijk mijn switch mee in de handbagage als entertainment voor de vlucht. Kan dit nog steeds of zijn de laptop regels (alleen in ingechecked koffer) stiekem ook voor Europeese vluchten van kracht?
Kan via Google niet snel een duidelijk antwoord vinden, alleen dat er overleg is tussen de EU en de VS erover. Iemand recent nog ervaring hiermee gehad?

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-11 18:02

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Moddie schreef op maandag 29 mei 2017 @ 10:20:
Ik vlieg overmorgen van Schiphol naar Amerika en wil dan natuurlijk mijn switch mee in de handbagage als entertainment voor de vlucht. Kan dit nog steeds of zijn de laptop regels (alleen in ingechecked koffer) stiekem ook voor Europeese vluchten van kracht?
Kan via Google niet snel een duidelijk antwoord vinden, alleen dat er overleg is tussen de EU en de VS erover. Iemand recent nog ervaring hiermee gehad?
Volgens mij geldt dat nog steeds niet op vluchten vanuit de EU, maar check het even bij je reisbureau/vliegmaatschappij.

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:14
op dit moment is deze regel nog niet van kracht vanuit de EU, maar omdat ze aan het overleggen zijn kan dat natuurlijk snel veranderen, hou het nieuws dus in de gaten. Als er daadwerkelijk wat veranderd dan is dat ongetwijfeld ook groot in het nieuws.

Verder ga ik er vanuit dat ze de switch als tablet zien en dat ie dus niet mee mag (aangezien de regels nu over latops en tablets gaan.

Strava

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18:59
[...]

Tja, kan toch.

Ik ga het überhaupt niet proberen omdat het mij ook niet trekt. Maar ja, ik vind fighters toch al niks. ;)

• Linkje3
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-11 14:11
Ik heb na dit weekend besloten mijn pre-order voor Tekken 7 op te zeggen en voor Arms te gaan. Met motion controls is veel leuker dan button smashen.

• marcelproust
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12-04 01:41
Remmetje schreef op maandag 29 mei 2017 @ 09:18:
[...]

Yup. Soms weet je gewoon dat het niet jouw game is als je het 10 minuten speelt. Dit was dus bij mij het geval.
Je bent niet de enige hoor, ik laat hem ook liggen. Ik wacht wel af tot ze in overdaad in de tweede hands rekken liggen voor een spotprijs.
Ik vind het spel trouwens ok, maar zonder meer. :Z

• Thomas
  • Niet online
Denk eerlijk gezegd niet dat je die game voor erg weinig zult vinden. MK8 en Zelda zullen ook eeuwig duur blijven. (2e hands of niet).

[ Voor 8% gewijzigd door Thomas op 29-05-2017 17:12 ]

• Bliksem B
Thomas schreef op maandag 29 mei 2017 @ 17:12:
Denk eerlijk gezegd niet dat je die game voor erg weinig zult vinden. MK8 en Zelda zullen ook eeuwig duur blijven. (2e hands of niet).
Hangt erg af van de populariteit van de game. Als je kijkt naar 1-2 switch dan zie je dat deze erg in prijs is gedaald. Althans via 2e hands kanalen en amazon.

• marcelproust
Thomas schreef op maandag 29 mei 2017 @ 17:12:
Vond MK8 op release voor 45e. Kwestie van soms gewoon op het juiste moment en plaats te bestellen ipv tevreden zijn met de eerste beste (web)winkel.

In ieder geval ARMS zie ik gewoon niet al te succesvol worden... althans niet direct. Laat het een buikgevoel zijn. Daarnaast is er nog de succesvollere Splatoon 2 die een maand erna volgt.

• RayNbow
  • Nu online
marcelproust schreef op maandag 29 mei 2017 @ 19:37:
In ieder geval ARMS zie ik gewoon niet al te succesvol worden... althans niet direct. Laat het een buikgevoel zijn. Daarnaast is er nog de succesvollere Splatoon 2 die een maand erna volgt.
Veel mensen die hun buik lieten spreken dachten ook dat Splatoon niets zou worden. ;)

• Thomas
  • Niet online
Op Reddit is ARMS echt een belachelijke hype momenteel, en IMO terecht.

• marcelproust
Thomas schreef op maandag 29 mei 2017 @ 19:48:
Aan het immense bedrag dat Nintendo uitgeeft om ARMS (IMO tot vervelens en irritante toe) te marketen is dit waarschijnlijk wel te begrijpen. Allemaal op de hype train. 8)7

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:03
ik ga ARMS echt overslaan vind het niks...het wachten is op splatoon.

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-11 23:09
Michel242186 schreef op maandag 29 mei 2017 @ 20:18:
ik ga ARMS echt overslaan vind het niks...het wachten is op splatoon.
Ik sla beide over en wacht op de nieuwe Mario :+

GTA VI - All aboard the hype train!!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

marcelproust schreef op maandag 29 mei 2017 @ 20:17:
[...]

Aan het immense bedrag dat Nintendo uitgeeft om ARMS (IMO tot vervelens en irritante toe) te marketen is dit waarschijnlijk wel te begrijpen. Allemaal op de hype train. 8)7
Maar mensen hebben er nu ook al aardig wat tijd in kunnen stoppen en het bevalt blijkbaar, dus het is wel iets meer dan een hype train. :P

• Thomas
  • Niet online
Jezus, kom er letterlijk vandaag pas achter dat je je Switch gewoon met de home knop van je controller kunt aanzetten. Gebruikte altijd de knop op de Switch zelf 8)7 .

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Thomas schreef op maandag 29 mei 2017 @ 22:23:
Jezus, kom er letterlijk vandaag pas achter dat je je Switch gewoon met de home knop van je controller kunt aanzetten. Gebruikte altijd de knop op de Switch zelf 8)7 .
:D

• Thomas
  • Niet online
Begon me al af te vragen waarom Nintendo zo'n handige functie er uit zou laten maar gezien ze ook geen normale online functionaliteit of cloud saves hadden dacht ik 'ach, typisch Nintendo'. Het is me nooit opgevallen maar het gebeurde nu per ongeluk. Nou, fijn :') .

• Mars18
  • Laatst online: 18-11 14:55
Ik luisterde de podcast van GameBites, en Simon had vorige week nog op de switch gespeeld in het vliegtuig.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• RayNbow
  • Nu online
Thomas schreef op maandag 29 mei 2017 @ 22:23:
Als Wii U eigenaar was dit voor mij evident. :+
Sir_Hendro schreef op maandag 29 mei 2017 @ 21:43:
[...]

Ik sla beide over en wacht op de nieuwe Mario :+
Als je op Mario wacht omdat je graag een 3D platformer wilt spelen... Splatoon single player is een 3D platformer. ;)

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12:47
msnguy schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 23:40:
https://nl.aliexpress.com...d-Holder/32806736415.html

Inmiddels zijn deze grips bijna 2 dollar goedkoper geworden. Ik heb ze nu wel besteld voor die 8 dollar! :)
Gisteren deze ontvangen. Liggen fijn in de hand, erg snel geleverd ook!

• RayNbow
  • Nu online
Voor de volgende ARMS Testpunch dit aankomende weekend: hier zijn wat tips en bevindingen. :)

• Zerora
  • Laatst online: 17:55
Thomas schreef op maandag 29 mei 2017 @ 19:48:
ARMS is niet meer dan een leuke party game wat mij betreft. Ik wacht lekker op Splatoon 2. Daar heb ik veel meer zin in. Splatoon 1 wilde ik al op de Wii U hebben, maar nooit gekocht daarvoor. Nu ga ik die titel echt niet overslaan.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
Pannekoek_NL schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 08:27:
[...]

prima spul inderdaad, zeker voor het geld, alleen om de schouderknoppen goed in te drukken, moet je wat meer naar het midden met je vingertoppen, aan de buitenkant klikt ie niet lekker in, maar ik geloof niet dat dit veel beter kan bij andere types

Strava

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12:47
Prulleman schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 09:38:
[...]

prima spul inderdaad, zeker voor het geld, alleen om de schouderknoppen goed in te drukken, moet je wat meer naar het midden met je vingertoppen, aan de buitenkant klikt ie niet lekker in, maar ik geloof niet dat dit veel beter kan bij andere types
Klopt inderdaad, was ik vergeten te melden. Maar zoals je zelf al zegt voor die 7 euro is het prima spul. De joy con ligt met deze grips een stuk beter in de hand en ik krijg geen kramp meer :)

Ben wel benieuwd of de grips in nog meer kleuren gaan komen. Ik wil zelf graag nog de Splatoon themed joy-cons halen (groen en roze) en daarbij bijbehorende grips kopen.

[ Voor 13% gewijzigd door Pannekoek_NL op 30-05-2017 09:40 ]

• Lagune
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:12

Lagune

Its time for warp

ik kom net terug uit new york, geen probleem, ook mijn enormous aukey powerbank voor de switch ging zo door de scanner en al m'n andere electronica (tablet,ereader,3DS)

[ Voor 40% gewijzigd door Lagune op 30-05-2017 09:45 ]

Verwijderd

Lagune schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 09:44:
[...]

ik kom net terug uit new york, geen probleem, ook mijn enormous aukey powerbank voor de switch ging zo door de scanner en al m'n andere electronica (tablet,ereader,3DS)
Het geldt sowieso niet voor vluchten vanuit de VS naar de EU ;)

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:45
Verwijderd schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 09:57:
[...]

Het geldt sowieso niet voor vluchten vanuit de VS naar de EU ;)
En hoe denk je dat hij naar N.Y. is gegaan, met de boot?

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• Lagune
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:12

Lagune

Its time for warp

Koldur schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 11:27:
[...]

En hoe denk je dat hij naar N.Y. is gegaan, met de boot?
hahaha, indeed!

ik maakte me over die powerbank wel wat zorgen aangezien er een bord staat "seperate batteries more then x watt capacity (vergeten hoeveel) not allowed in check-in luggage" en met 30.000 mini alberthein (ah)

zal denk alleen zijn voor aparte laptop batterijen

• msnguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-01 11:25
Pannekoek_NL schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 08:27:
[...]

Ik heb ze afgelopen weekend in de trein ook gebruikt. Inderdaad een gigantische verbetering maar de schouderknoppen zijn wel jammer. Vooral omdat ik hele kleine vingertjes heb :P

• RayNbow
  • Nu online
Twee nieuwe, originele personages aangekondigd voor Fire Emblem Warriors (Famitsu).

Edit: ...en Marth. :p

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/G4DV0x1.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door RayNbow op 30-05-2017 12:20 ]

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 05-11 20:25
Hopsatee 25-8-17 Monsterhunter XX release voor Switch en 3DS! Ergens een japanse trailer op youtube, volgens mij deze:

YouTube: Monster Hunter XX for Switch Debut Official Trailer Full HD

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09:12
Lagune schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 11:30:
[...]

hahaha, indeed!

ik maakte me over die powerbank wel wat zorgen aangezien er een bord staat "seperate batteries more then x watt capacity (vergeten hoeveel) not allowed in check-in luggage" en met 30.000 mini alberthein (ah)

zal denk alleen zijn voor aparte laptop batterijen
Bij heel veel vliegmaatschappijen mag je helemaal geen lithium batterijen in je check-in bagage vervoeren en het moet inderdaad allemaal in de handbagage aangezien het personeel er dan bij kan als er iets gebeurt. Om die reden is het juist zo vreemd dat ze nu ineens laptops juist weer gaan opbergen waar ze er niet bij kunnen.

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-11 10:36
mfneed schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 12:28:
Hopsatee 25-8-17 Monsterhunter XX release voor Switch en 3DS! Ergens een japanse trailer op youtube, volgens mij deze:

YouTube: Monster Hunter XX for Switch Debut Official Trailer Full HD
Wat vaag, uit die trailer maak ik op dat je zoals bij 3U je saves op en neer tussen de 3DS kunt transferen. Met de WiiU was dat nog logisch maar nu ga je van portable naar portable?

Wel jammer dat het net zoals bij 3U maar matig beter uit ziet als op de 3DS. Hopen op een nieuwe engine voor de Switch voor het volgende deel.

[ Voor 11% gewijzigd door LOTG op 30-05-2017 13:26 ]

• Grumpmeister
LOTG schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 13:26:
[...]

Wat vaag, uit die trailer maak ik op dat je zoals bij 3U je saves op en neer tussen de 3DS kunt transferen. Met de WiiU was dat nog logisch maar nu ga je van portable naar portable?

Wel jammer dat het net zoals bij 3U maar matig beter uit ziet als op de 3DS. Hopen op een nieuwe engine voor de Switch voor het volgende deel.
MHXX is al een tijdje uit in Japan he, dus dan kunnen mensen alsnog doorgaan op de Switch versie.

Maar, die datum, is dat een Japanse release datum voor de Switch versie of ook de Westerse release voor 3DS en Switch? Want zullen ze zichzelf dan niet een beetje in de voet schieten aangezien Monster Hunter Stories ook in de herfst gepland staat?

Ik hoop het wel verder hoor, want hoe eerder ik MH op de Switch heb, hoe beter. Maar Stories wil ik ook nog spelen, en of ik daar dan nog tijd voor heb...

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-11 10:36
Grumpmeister schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 13:32:
[...]

MHXX is al een tijdje uit in Japan he, dus dan kunnen mensen alsnog doorgaan op de Switch versie.

Maar, die datum, is dat een Japanse release datum voor de Switch versie of ook de Westerse release voor 3DS en Switch? Want zullen ze zichzelf dan niet een beetje in de voet schieten aangezien Monster Hunter Stories ook in de herfst gepland staat?

Ik hoop het wel verder hoor, want hoe eerder ik MH op de Switch heb, hoe beter. Maar Stories wil ik ook nog spelen, en of ik daar dan nog tijd voor heb...
Ja dat snap ik, maar ik vind het vaag dat je beide kanten weer uit kunt. Natuurlijk kost het vrijwel niets extra's omdat te maken maar ik zou denken dat je van de 3DS naar de Switch wilt en niet meer terug. Ik neem aan dat de Switch versie buiten betere graphics ook iets betere controls heeft met de betere rechter joystick.

Wat betreft de datum, dat zal wel Japan zijn. Ik hoop wel dat er daarna snel de 3DS en Switch versies hier komen. Localization lijkt mij geen issue bij de Switch versie als ze al een jaar aan de 3DS werken.

En Stories meteen naar de Switch zou ook leuk zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door LOTG op 30-05-2017 13:36 ]

• Grumpmeister
LOTG schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 13:34:
[...]

Ja dat snap ik, maar ik vind het vaag dat je beide kanten weer uit kunt. Natuurlijk kost het vrijwel niets extra's omdat te maken maar ik zou denken dat je van de 3DS naar de Switch wilt en niet meer terug. Ik neem aan dat de Switch versie buiten betere graphics ook iets betere controls heeft met de betere rechter joystick.
Klopt, denk dat het inderdaad een beetje goodwill is. Maar het kan goed dat Japanners alsnog liever een 3DS meenemen (voor nu) dan een Switch. Ik zelf zou echt niet meer terug willen als ik 'm eenmaal op de Switch heb, dat vond ik met 3U op de WiiU ook erg lastig. Vond dat echt heerlijk spelen, op een groot scherm met een fatsoenlijke controller.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Grumpmeister schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 13:37:
[...]

Klopt, denk dat het inderdaad een beetje goodwill is.
Meer dan dat, denk ik. Nintendo heeft altijd aangegeven dat de Switch de 3DS niet meteen gaat vervangen en dat de 3DS nog tot ergens in 2018 (?) support krijgt. Tegelijkertijd moet de Switch 'm natuurlijk wel geleidelijk gaan vervangen, dus dan is het niet zo vreemd dat je dit soort hybride oplossingen krijgt.

• Nipje
  • Laatst online: 21-10 15:41
Zelf heb ik over een week ook een lange vlucht voor de boeg. Ik wil ook graag mijn Switch meenemen en ook een flinke Powerbank. Ik heb contact gehad met de vliegmaatschappij waarmee ik vlieg en begrepen dat deze zaken enkel in de handbagage mee het vliegtuig in mogen. Verder geen beperkingen vernomen wat betreft formaat van de accu's of de Switch zelf. Lijkt er dus op dat alles goed zal gaan maar het blijft spannend :'). Zou zuur zijn als je daar je Switch in de prullenmand moet schuiven.

• RayNbow
  • Nu online
Lost Sphear announced (Square Enix/Tokyo RPG Factory, PC/PS4/Switch, $50, 2018)
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DAxHMd9WAAE0b4x.jpg
Afbeeldingslocatie: https://www.lostsphear.com/img/packshots/lost-sphear-physical-edition-switch-gb.png

Gebaseerd op de I am Setsuna engine:
Afbeeldingslocatie: https://abload.de/img/01irp20.jpg
Afbeeldingslocatie: https://abload.de/img/06bjqk1.jpg
Afbeeldingslocatie: https://abload.de/img/04dkpwt.jpg
Afbeeldingslocatie: https://abload.de/img/05p7pii.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door RayNbow op 30-05-2017 15:22 ]

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Nipje schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 14:26:
Zou zuur zijn als je daar je Switch in de prullenmand moet schuiven.
Kun je op het vliegveld niet desnoods een kluisje huren als dat echt het geval zou zijn?

• Nipje
  • Laatst online: 21-10 15:41
NMe schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 15:17:
[...]

Kun je op het vliegveld niet desnoods een kluisje huren als dat echt het geval zou zijn?
Lijkt er wel op:
https://www.schiphol.nl/n...r-korte-of-lange-termijn/

Blijft het enkel nog vervelend dat je net op het punt staat de douane door te gaan en uiteindelijk weer opnieuw aan moet sluiten als je een kluis moet gaan zoeken. Dat is echter geen wereldprobleem (als je ruim op tijd bent voor je vlucht). Tegenwoordig zijn de wachttijden op Schiphol alleen enorm :'(.

• xavier!
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-01 13:11
Nipje schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 15:28:
[...]

Lijkt er wel op:
https://www.schiphol.nl/n...r-korte-of-lange-termijn/

Blijft het enkel nog vervelend dat je net op het punt staat de douane door te gaan en uiteindelijk weer opnieuw aan moet sluiten als je een kluis moet gaan zoeken. Dat is echter geen wereldprobleem (als je ruim op tijd bent voor je vlucht). Tegenwoordig zijn de wachttijden op Schiphol alleen enorm :'(.
Ff previum afsluiten als je vaker vliegt. Is geloof ik iets van 100 euro voor een jaar.

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

LOTG schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 13:34:
[...]

Wat betreft de datum, dat zal wel Japan zijn. Ik hoop wel dat er daarna snel de 3DS en Switch versies hier komen. Localization lijkt mij geen issue bij de Switch versie als ze al een jaar aan de 3DS werken.

En Stories meteen naar de Switch zou ook leuk zijn.
Yep, Japan only for now :) Hopen dat E3 meer nieuws brengt voor ons westerlingen :)

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• RayNbow
  • Nu online
Informatie uit Famitsu is nu vertaald:
  • Shion and Lian are the main protagonists. They are twin siblings (a boy and a girl), and were created for this game. They're in the first image below.
  • Darios (original character)
  • Yuana (original character)
  • Marth (Fire Emblem: Shadow Dragon)
  • Chrom (Fire Emblem Awakening)
  • The vast majority of characters will be from Shadow Dragon, Awakening, and Fates.
  • There will be more playable characters than any first iteration of a Musou collaboration game, meaning there's at least 14 of them.
[list]
• The Fire Emblem series’ mainstay weapon triangle and class systems exist in Fire Emblem Warriors. It is efficient to attack an Archer with a Pegasus Knight, for example.
• Intelligent Systems is supervising on things such as character settings.
• There will be a huge, fully voiced script.
• The characters that appear are generally from Fire Emblem: Shadow Dragon and the Blade of Light and Fire Emblem Awakening, as well as Fire Emblem Fates. This won’t be a gathering of the protagonists from across the series.
• There are bond conversations with characters from across different titles.
• There is no marriage, nor is there love as a result of becoming good friends.
• Development is currently 70 percent complete.
• The project was in planning before Famitsu’s collaboration Musou title survey.
• The first thing that was decided was “to do a Musou game that Fire Emblem fans would enjoy.”
• The weapon triangle, high strategy elements, and classes that are mainstay in the Fire Emblem series are in.
• The reason all the protagonists from the Fire Emblem games are not being included is because if they did that, everyone would be using a sword.
• You can switch characters while playing, so you’ll be able to control various weapons and classes of characters.
• The number of playable characters is more than the first entry of any other Musou series collaboration.
• Archers and magic users will be playable.
• While Koei Tecmo can’t share details on the world yet, there is a “Shield of Fire” in this world that has tuned up from beyond space and time.
• Units that ride a horse, such as the Cavalier, always fight on horse. They’re designed to have high mobility.
• “Bond Conversations” are being prepared as support conversations. There is a huge amount of text, including serious conversations and goofy conversations.

Verwijderd

Shantae: 1/2 Genie Hero (WayForward) komt 8 juni in de EU op de Switch uit :) Het spel gaat 17 euro kosten.

Later komt ook een fysieke release gepubliceerd door XSeed.

Bron: http://www.nintendolife.c...s_onto_switch_on_8th_june
Europrijs staat in de eShop.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2017 18:44 ]

• RayNbow
  • Nu online
Tijd voor geruchten! :p
[RUMOR] Super Smash Bros Switch images leaked

Een van de screenshots:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/QOlB61K.png

Bovenstaande screenshot is in ieder geval geen rechtstreekse upscale van een bestaande 3DS stage:
Afbeeldingslocatie: https://abload.de/img/screenshot2017-05-30aewu0i.png

Verwijderd

Kunnen we de geruchten niet even tot E3 bewaren? Niet dat we weer alles zien voordat E3 daar is en er niets nieuws te showen is :p

• KoensSocialL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18-11 14:07

KoensSocialL

Mezelf.

Afwachten of het echt is, maar als dit echt is, dan wauw!

K.W.

Verwijderd

KoensSocialL schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 20:09:
Afwachten of het echt is, maar als dit echt is, dan wauw!
Smash Bros Switch is bijna gratis geld voor Nintendo, dus ja die komt er wel ;)

Ik zie de Switch nog steeds voornamelijk als een apparaat wat een goede combinatie is van de sterke punten van de 3DS en de Wii U, dus een spel die op zowel de 3DS als Wii U uitgekomen is hoort mi. ook op de Switch. (Stiekem hoop ik ook op Yoshi's Woolly World Switch)

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2017 20:19 ]

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
Persoonlijk denk ik dat 'nog' een rerelease van een van de grote games op de Wii U het verkeerde signaal uitstuurt. We krijgen ongetwijfeld een Smash, maar het is dan een nieuwe.

Yoshi's Wooly World (met Poochy spul van 3DS) zie ik ook graag, en geef het ook wel een redelijke kans. Pokken hoop ik stiekem ook, leek mee altijd wel een interessant spel, maar ik was op dat moment al klaar met de Wii U.

• RayNbow
  • Nu online
* RayNbow zou graag TMS#FE op de Switch willen zien. Ik heb het spel al voor de Wii U (echter onaangeraakt), maar een Switch-versie zou fijn zijn. :)

Verwijderd

BlackMage schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 20:47:
Persoonlijk denk ik dat 'nog' een rerelease van een van de grote games op de Wii U het verkeerde signaal uitstuurt. We krijgen ongetwijfeld een Smash, maar het is dan een nieuwe.
Enige nadeel van een nieuwe Smash is dat Sakurai al een tijdje geleden aangegeven heeft voorlopig niet aan een nieuwe Smash Bros. te willen werken ;)

Ik denk dat een nieuwe Smash nog wel een aantal jaar op zich laat wachten. Misschien zelfs tot de opvolger van de Switch. Maar een Smash Bros met daarin een combinatie van de 3DS en Wii U versies met opgepoetste graphics zie ik wel gebeuren. En ik denk zelfs dit najaar al (ik verwacht een gelijktijdige release met de online diensten, gezien er geen grote online games op dat moment uitkomen)

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2017 20:57 ]

• RayNbow
  • Nu online
Smash Bros Deluxe... nu met Ice Climbers. :+

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:24
Natuurlijk is dit echt, geen twijfel over mogelijk.

• Bliksem B
Hoe denkt iedereen over het gerucht dat er een Nintendo SCD uitkomt? Volgens:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1334753
  • Producing 2000x units for now - This sounds like the kind of numbers you'd expect for a dev-kit. I don't know whether you'd expect a batch of 2000 units for an early dev kit or a late dev kit, though.
  • The core is 1x times bigger than the one above,200m㎡, looking it looks like 12x18 - This is obviously quite a bit larger than above, and pretty much exactly the size of GP106 (the GPU die in the GTX1060). If it's an SoC, then there also has to be space in there for the CPU, etc, but it would still be quite a bit more powerful than the regular Switch (perhaps 4x as powerful for 4K games?). If it's not an SoC, but rather a separate GPU, then it should be a similar config to the GTX1060, but probably with a lower clock.
  • Extra ram, this version is 8GB - Makes sense for a more powerful device.
  • No dock for this version for now. Can be plugged into TV without docking, power is inside - Of course it doesn't need the dock, if it is the dock ;)
  • Speculated provided the core is only include GPU, it would be even more powerful than PS4 pro - If it actually was the GP106 (or similar), then yeah, it would potentially be more powerful than the PS4 Pro, although I'd imagine that they would clock it down a bit.
  • Screen is the same size as the normal one
  • It's much more powerful, but also much heavier, not feeling great in hand, speculated for 4K gaming - This could be because it's early hardware, or it's just a dev kit, but it could also be because it's not actually a portable device.
  • Haven't seen such a huge core, and it's 16nm + 100mm2 main core - This is the bit to focus on right here. What he's saying is that this "dev kit" has both the standard 100mm² SoC used in the regular Switch and a separate 200mm² chip. This means the 200mm² chip isn't a replacement for the Switch's SoC, it's an addition to it. That is, it's a GPU.
  • There's no battery inside this version - No need for one of these, if this is what I assume it is.

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Ff de afkorting benoemen: supplementary computing device ;)

Lijkt me stug, staat haaks openbaar Nintendo voor staat, als ik zo de specs zie en lees over 4K gaming. Ik word eigenlijk wel een beetje van die eeuwige Neogaf threads over specs en geruchten.

[ Voor 21% gewijzigd door Thrace Grumble op 30-05-2017 22:08 ]

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:24
Bliksem B schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 21:57:
  • Producing 2000x units for now - This sounds like the kind of numbers you'd expect for a dev-kit. I don't know whether you'd expect a batch of 2000 units for an early dev kit or a late dev kit, though.
  • The core is 1x times bigger than the one above,200m㎡, looking it looks like 12x18 - This is obviously quite a bit larger than above, and pretty much exactly the size of GP106 (the GPU die in the GTX1060). If it's an SoC, then there also has to be space in there for the CPU, etc, but it would still be quite a bit more powerful than the regular Switch (perhaps 4x as powerful for 4K games?). If it's not an SoC, but rather a separate GPU, then it should be a similar config to the GTX1060, but probably with a lower clock.
  • Extra ram, this version is 8GB - Makes sense for a more powerful device.
  • No dock for this version for now. Can be plugged into TV without docking, power is inside - Of course it doesn't need the dock, if it is the dock ;)
  • Speculated provided the core is only include GPU, it would be even more powerful than PS4 pro - If it actually was the GP106 (or similar), then yeah, it would potentially be more powerful than the PS4 Pro, although I'd imagine that they would clock it down a bit.
  • Screen is the same size as the normal one
  • It's much more powerful, but also much heavier, not feeling great in hand, speculated for 4K gaming - This could be because it's early hardware, or it's just a dev kit, but it could also be because it's not actually a portable device.
  • Haven't seen such a huge core, and it's 16nm + 100mm2 main core - This is the bit to focus on right here. What he's saying is that this "dev kit" has both the standard 100mm² SoC used in the regular Switch and a separate 200mm² chip. This means the 200mm² chip isn't a replacement for the Switch's SoC, it's an addition to it. That is, it's a GPU.
  • There's no battery inside this version - No need for one of these, if this is what I assume it is.
Lijkt me niet, Nintendo geeft geen drol om specificaties. Daarnaast kunnen ze die SCD net zo goed introduceren als een nieuwe console met deze specificaties.

• Zerora
  • Laatst online: 17:55
Mogelijk wat screenshots van Super Smash Bros voor Switch:

https://nintendonieuws.co...ash-bros-nintendo-switch/

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• RayNbow
  • Nu online
Alsof eerder materiaal niet genoeg was om de nostalgiemeter op hol te laten slaan:

Geweldige animaties in een stijl die teruggrijpt naar...
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=JCSL7naH-8A]

:9~

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-11 18:02

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ziet er lekker uit. Beetje Chrono Trigger / Final Fantasy vibe :P

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Edmin schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 22:20:
[...]

Ziet er lekker uit. Beetje Chrono Trigger / Final Fantasy vibe :P
Beetje heel erg I Am Setsuna :) Zelfde assets lijkt wel, zelfde grafische stijl.

Verwijderd

NotSoSteady schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 22:05:
[...]

Lijkt me niet, Nintendo geeft geen drol om specificaties. Daarnaast kunnen ze die SCD net zo goed introduceren als een nieuwe console met deze specificaties.
Idd. En daarbij is het een gerucht van een gerucht van een gerucht van een "leak". Ik hecht er 0,0 waarde aan. Daarbij zou het veels te vroeg zijn om zoiets uit te brengen.

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
RayNbow schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 22:08:
Alsof eerder materiaal niet genoeg was om de nostalgiemeter op hol te laten slaan:
[video]

[video]

Ik ben echt klote hyped voor deze game.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Verwijderd

Seroczynski schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 22:38:
[...]

Ik ben echt klote hyped voor deze game.
Ik niet. Ik heb die 2D Sonic games nooit leuk gevonden. Ik zie liever die nieuwe 3D Sonic.

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 22:39:
[...]

Ik niet. Ik heb die 2D Sonic games nooit leuk gevonden. Ik zie liever die nieuwe 3D Sonic.
Da's bij mij nou net andersom :) Ik vond Sonic Adventure 2 Battle op de GCN wel tof, maar ik heb altijd de mening gehad dat Sonic op de Mega Drive de "echte" Sonic games waren. Hopelijk valt de prijs een beetje mee voor de Switch versie. Had ook al gekeken naar de CE maar ik zag in eerste instantie enkel pre-orders voor de VS. Vind dat standbeeldje wat je erbij krijgt wel kicke.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
Bliksem B schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 21:57:
Dat was een gerucht voordat de Switch uitkwam. Nadat ie uitgekomen is blijkt dat de USB-C poort die dan voor een externe GPU gebruikt zou kunnen worden niet geschikt is om dat te ondersteunen (er zit geen Thunderbolt Intel chip in de Switch).

Wel zouden ze de Switch dan als I/O extensie kunnen gebruiken voor de echte console die dan in de dock zit maar dat geeft dan toch weer enkele technische problemen die ze dan even moeten oplossen als je bv. de Switch uit de dock haalt om weer verder te gaan in handheld mode terwijl de game op de CPU/GPU draaide van de dock. Kan eventueel opgelost worden door het niet toe laten van zo er uit halen zoals nu het geval is, maar een release knop gebruiken er voor.

Daarnaast als ze dit allemaal werkend krijgen heb je dan wel een hele snelle thuis console maar nog steeds exact dezelfde Switch in handheld mode.

Daarom acht ik de kans bijzonder klein dat dit ook daadwerkelijk gaat gebeuren.

Zie het eerder gebeuren dat er volgend jaar of jaar daarna een 'Nintendo New Switch' komt met betere specs net als ze met de New 3DS gedaan hebben...

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:19
Aenea schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 05:11:
[...]

Dat was een gerucht voordat de Switch uitkwam. Nadat ie uitgekomen is blijkt dat de USB-C poort die dan voor een externe GPU gebruikt zou kunnen worden niet geschikt is om dat te ondersteunen (er zit geen Thunderbolt Intel chip in de Switch).

Wel zouden ze de Switch dan als I/O extensie kunnen gebruiken voor de echte console die dan in de dock zit maar dat geeft dan toch weer enkele technische problemen die ze dan even moeten oplossen als je bv. de Switch uit de dock haalt om weer verder te gaan in handheld mode terwijl de game op de CPU/GPU draaide van de dock. Kan eventueel opgelost worden door het niet toe laten van zo er uit halen zoals nu het geval is, maar een release knop gebruiken er voor.

Daarnaast als ze dit allemaal werkend krijgen heb je dan wel een hele snelle thuis console maar nog steeds exact dezelfde Switch in handheld mode.

Daarom acht ik de kans bijzonder klein dat dit ook daadwerkelijk gaat gebeuren.

Zie het eerder gebeuren dat er volgend jaar of jaar daarna een 'Nintendo New Switch' komt met betere specs net als ze met de New 3DS gedaan hebben...
De New 3DS kwam pas drieënhalf jaar na de launch van het origineel hè?

Verwijderd

Seal64 schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 07:55:
[...]

De New 3DS kwam pas drieënhalf jaar na de launch van het origineel hè?
Jup en de 3DS XL en de 2DS zaten er nog tussen :)

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

RayNbow schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 22:08:
[video]

[video]

En dat voor 20 euro (waarschijnlijk, aangezien dat de dollarprijs is). :)

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-11 23:09
Nu nog Sonic Adventure erbij. Die was ook wel nice. Als we het toch al over Sonic games hebben dan mogen ze meteen Sonic Allstars Racing Transformed uitbrengen op de Switch. Ik had gisteren namelijk Mario Kart 8 gekocht en was niet erg onder de indruk. Sonic Racing is veel beter.

GTA VI - All aboard the hype train!!

• RayNbow
  • Nu online
Puyo Puyo is een fighting game. :p

NMe schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 08:51:
[...]

En dat voor 20 euro (waarschijnlijk, aangezien dat de dollarprijs is). :)
Veel te weinig. Game moet gewoon 60 piek kosten. :+

Edit: Om een oude post nog maar eens te quoten en erop te reageren...
Sir_Hendro schreef op zondag 21 mei 2017 @ 20:16:
[...]

Kun je ook op een manier kiezen dat je alleen tetris vs tetris wil spelen? Dus Puyo er compleet uit bannen? De verhouding qua straf voor tetris en puyo slaat nergens op. Doe jij een 4 line tetris krijgt hij een paar grijze blokjes, doet de puyo gast een redelijke chain meteen heel je scherm vol met troep. Dat vind ik maar gaar...
Zie hier een zieke combo van perfecte clears: https://twitter.com/TSatpuyo2/status/869524886690988032

[ Voor 44% gewijzigd door RayNbow op 31-05-2017 09:00 ]

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19:02

Nogne

>.<

Ik ben sinds afgelopen zaterdag eigenaar van de Switch, en heb nu 2 games (Zelda/MK8). Maar beide gamecards rammelen een beetje (de kaartjes zelf zijn goed alleen het lijkt er op alsof er in de gamecard wat los zit), hebben jullie dit ook? (Ik heb even snel gekeken door dit topic en kon het niet vinden. Excuus als het al eerder voorbij is gekomen.)

PS/XBL: Nogne

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
Nogne schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 09:04:
Ik ben sinds afgelopen zaterdag eigenaar van de Switch, en heb nu 2 games (Zelda/MK8). Maar beide gamecards rammelen een beetje (de kaartjes zelf zijn goed alleen het lijkt er op alsof er in de gamecard wat los zit), hebben jullie dit ook? (Ik heb even snel gekeken door dit topic en kon het niet vinden. Excuus als het al eerder voorbij is gekomen.)
Dat heb ik ook bij alle carts. Lijkt me geen probleem.

Verwijderd

@Nogne De PCB van de cartridge zit niet vastgelijmd, zodat het geen probleem geeft wanneer hij iets uitzet (onder hitte). Dit is heel normaal ;)
Pagina: 1 ... 53 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is een [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen -topic.
Er is een Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic", discussie over prijzen en bestellingen hoort daar thuis.

Er is ook een Super Mario Odyssey topic!