Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 52 ... 126 Laatste
Acties:
  • 615.714 views

• Bomberman71
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-11 00:37
Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 19:21:
[...]

BS. Dan is zo'n beetje elke versie van Fifa DLC, of vele Battlefields en Call of Duty's.
Weleens Battlefield gespeeld ? Vergelijk 3 met 4 en die weer met 1 .....
Kijk dan eens naar Splatoon (heb jij hem op de WiiU gespeeld ? Ik wel) en dan nu naar de footage van Splatoon 2.

Sorry, ik zie veel van hetzelfde.

Beetje MK8 en MK8DLX.
Voor de mensen die Splatoon niet kennen maakt het niks uit en is het een nieuwe game, maar voor Splatoon spelers zal het (mijn inziens) als DLC overkomen.

Bij Fifa heb je een punt, jaarlijks andere rosters, een andere coverpage en zeer kleine puntjes op de i.
Ja, het wordt flink uitgemolken.

Verwijderd

Ik heb Splatoon 1 ook op mijn Wii U, maar als ik het vergelijk met de footage van Splatoon 2 die ik al gespeeld heb (testfire) is het echt een compleet nieuwe ervaring op de Switch. Natuurlijk is de setting ed. niet echt veranderd en is de gameplay grotendeels hetzelfde. Maar zou zou je ook kunnen zeggen dat New Super Mario Bros U niks anders is dan DLC voor Super Mario Bros (NES). |:( 8)7 Het is gewoon een compleet nieuw spel, maar het is ook een vervolg op een bestaand spel.

Verwijderd

Bomberman71 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 19:29:
[...]

Weleens Battlefield gespeeld ? Vergelijk 3 met 4 en die weer met 1 .....
Kijk dan eens naar Splatoon (heb jij hem op de WiiU gespeeld ? Ik wel) en dan nu naar de footage van Splatoon 2.
Ik heb Battlefield 1942, 2, 3 en 4 gespeeld. En ik heb Splatoon in bezit en gespeeld en ook footage gezien van deel 2.
Sorry, ik zie veel van hetzelfde.
Dan zie jij in 95% van wat vandaag de dag uitkomt aan games als veredelde DLC. Vervelend voor jou.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Waarom wordt je hier meteen altijd door een aantal mensen aangevallen, als je over een Nintendo Switch game zegt dat het een remaster of remake is, of dat de game erg veel op de voorgaande game lijkt. Dit is toch helemaal niet erg, als het product goed is?

De Nintendo Switch heeft op dit moment gewoon weinig echt unieke AAA games en er zijn veel Indies, dat is een feit. Ik wacht met smart op echt 'nieuwe' games en dan kijk dus goed naar de games die ze nu uitbrengen.

Mario Kart 8 Deluxe is leuk, maar minder leuk als je de voorganger al door en door kent en de DLC ook bezit, dit lijkt met Splatoon 2 ook een beetje zo te worden voor mij. Okay er is veel meer nieuwe content dan in Mario Kart 8 Deluxe en je kan portable spelen (dit is voor mij persoonlijk geen voordeel), maar er komt wel een maandelijks abonnement bij kijken om online te spelen (Ik snap dat de PS4 en XBO dit ook hebben), maar als ik dan onderaan de streep kijk (voor zover dat nu kan, de game is nog niet uit), vind ik de investering behoorlijk groot tegenover de veranderingen. Ik hoop echt dat Nintendo snel met echt nieuwe game komt, zoals bijvoorbeeld Mario Odyssey.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:58
Jumpman schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 19:45:
Waarom wordt je hier meteen altijd door een aantal mensen aangevallen, als je over een Nintendo Switch game zegt dat het een remaster of remake is, of dat de game erg veel op de voorgaande game lijkt. Dit is toch helemaal niet erg, als het product goed is?
"Dat is slechts een port" is een goedkope manier om te zeggen dat een spel niet meetelt. Iets vergelijkbaars zie je ook terug als iemand beweert dat producent Y geen nieuwe IP's verzint, er vervolgens een tegenvoorbeeld wordt genoemd om tenslotte de dooddoener voorgeschoteld te krijgen "ja, maar, dat telt niet want dat spel is (niet AAA | download-only | was een commerciële flop | etc.)".
Ik wacht met smart op echt 'nieuwe' games en dan kijk dus goed naar de games die ze nu uitbrengen.
Volgens mij had je in zo'n geval beter de aanschaf van een Switch kunnen uitstellen tot het moment dat er genoeg aanschafredenen zijn om een Switch te halen.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
RayNbow schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 20:11:
[...]

"Dat is slechts een port" is een goedkope manier om te zeggen dat een spel niet meetelt. Iets vergelijkbaars zie je ook terug als iemand beweert dat producent Y geen nieuwe IP's verzint, er vervolgens een tegenvoorbeeld wordt genoemd om tenslotte de dooddoener voorgeschoteld te krijgen "ja, maar, dat telt niet want dat spel is (niet AAA | download-only | was een commerciële flop | etc.)".

[...]

Volgens mij had je in zo'n geval beter de aanschaf van een Switch kunnen uitstellen tot het moment dat er genoeg aanschafredenen zijn om een Switch te halen.
1. Ik heb het nergens over een port.
2. Ik heb mijn Nintendo Switch met TLOZ:BOTW na enkele weken weer verkocht, om o.a. de door jou genoemde reden (en daar heb ik gelukkig geen verlies op geleden).

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:48

On_E

Housemusic

Een nieuwe F-Zero, Super Monkey Ball, Warioware, Mario Tennis, Donkey Kong Country en Advance Wars.

Maak me blij Nintendo! :+

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Verwijderd

On_E schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 22:23:
Een nieuwe F-Zero, Super Monkey Ball, Warioware, Mario Tennis, Donkey Kong Country en Advance Wars.

Maak me blij Nintendo! :+
Super Monkey Ball is van SEGA ;) En de studio die de games maakte (Amusement Vision) bestaat niet meer.
En een nadeel: F-Zero op de GameCube werd ook door die studio gemaakt.

En verder mis je nog: Metroid en Pokémon.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2017 22:42 ]

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Jumpman schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 20:17:
[...]

1. Ik heb het nergens over een port.
Jawel.
Hier hoef je niet bang voor te zijn, de beste Wii U games zullen ze vast releasen voor de Nintendo Switch net zoals Mario Kart 8 Deluxe en Splatoon 2.
Je zegt hier min of meer letterlijk dat Splatoon 2 een voorbeeld is van een Wii U game die ze releasen op de Switch, ergo, een port. Het is een vervolg, en aangezien het nogal vreemd zou zijn om Splatoon 2 ineens een heel ander genre en thema te geven is het volkomen logisch dat de games op elkaar lijken. Deel 2 is nog niet eens uit en aan de hand van zo'n klein deel van het spel als de testfire kun je onmogelijk gefundeerde conclusies trekken.

Dat de games zo op het eerste gezicht op elkaar lijken mag je best zeggen maar is voor iedereen wel duidelijk - het is immers een reeks - dus een erg nuttige bijdrage is het mijns inziens niet.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 22:32:
[...]

Super Monkey Ball is van SEGA ;) En de studio die de games maakte (Amusement Vision) bestaat niet meer.
Zolang Sega de rechten heeft hoeft de dood van een studio niks te betekenen. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Verwijderd

NMe schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 23:07:
[...]

Zolang Sega de rechten heeft hoeft de dood van een studio niks te betekenen. :)
Dat klopt ;) Dat geldt ook voor F-Zero van Nintendo.

Verwijderd

SMB 1 en 2 op de GC zijn briljant, ALLE andere versies , opvolgers en variantsn zijn waardeloos.

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 23:36:
[...]

SMB 1 en 2 op de GC zijn briljant, ALLE andere versies , opvolgers en variantsn zijn waardeloos.
Helaas een terugkerend thema in de industrie. Er zijn maar weinig franchises die goed blijven, en die dat doen worden vaak afgeschilderd als 'niet innoverend'.

Gelukkig heeft Nintendo een aantal uitzonderingen daarop in handen :) Twee recente voorbeelden van verschillende kanten van het spectrum:
- Pokemon Sun/Moon. Misschien niet de best verkopende van de serie, maar anno 2017 is dit wel het voorbeeld van 'don't change a winning formula".
- Breath of the Wild. Compleet anders dan Ocarina of Time. Compleet anders dan Link to the Past. Wat hebben fans van deze twee in gemeen: BOTW is een vet spel.

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:48

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 23:36:
[...]

Ik vond 1 net iets beter dan 2, die laatste had te veel levels waar geluk ook een factor was. Wel topgames ja, zou heel graag een nieuw deel zien op de Switch. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Verwijderd

On_E schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 06:43:
[...]

Ik vond 1 net iets beter dan 2, die laatste had te veel levels waar geluk ook een factor was. Wel topgames ja, zou heel graag een nieuw deel zien op de Switch. :)
Klopt, deel 1 is perfect en deel 2 is een stuk pittiger.

Morgen komt Street Fighter Ultra uit. Is daar veel animo voor €40?

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:26
Verwijderd schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 08:03:
Bij mij niet. Als ie ooit naar 20 of liefst meer echt budget a 10 of minder gaat overweeg ik het.

10 second ninja DONE

• Joosthulscher84
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 19-10-2021
Jazeker! Ik heb street fighter in bestelling staan; classic (en heb geen andere street fighter 2 in bezit nu)! Ik verwacht trouwens niet de firstpersonmode aan te raken.

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19:47

GforceNL

Out of memory....

Voor mensen met een 8bitdo controller misschien wel leuk om te weten dat er een firmware update is geweest waardoor ze nu ook met de switch werken.

Kan niet wachten om VC games te gaan spelen met mijn retro snes controller. :)

<Zinloze tekst hier>

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

GforceNL schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 10:46:
Voor mensen met een 8bitdo controller misschien wel leuk om te weten dat er een firmware update is geweest waardoor ze nu ook met de switch werken.
No kidding. :P

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:07
Verwijderd schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 08:03:
[...]

Klopt, deel 1 is perfect en deel 2 is een stuk pittiger.

Niet bij mij in elk geval. Veel te prijzig voor oude meuk in een mager nieuw jasje.

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19:47

GforceNL

Out of memory....

Helemaal overheen gelezen! j'excuse! :>

<Zinloze tekst hier>

• Thomas
  • Niet online
Streetfighter komt er hier niet in. 40 euro is me te veel.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:28
Hier ook niet. Leuk voor €10-20,- En dan nog moeten ze met "pro" joycons komen met een normale d-pad, want voor de TV heb ik al genoeg goede versies van Streetfighter.

• RayNbow

• V-rg
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18-11 18:32
Ik heb maar Disgaea 5 besteld, de demo leek me wel interessant en opzicht vind ik turn-based RPG's wel leuk.

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21-10 15:41
Ik heb Disgaea 5 inmiddels ook binnen en ben wat aan het spelen. Ik snap er echt HELEMAAL niets van :'). Ik heb werkelijk geen enkel idee hoe ik ooit aan dit spel zou moeten beginnen. Je hebt direct 30 characters en een heel warenhuis aan spullen. Raak ik hier vanzelf wat meer bekend mee?

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 17:40
Nipje schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 18:44:
Ik heb Disgaea 5 inmiddels ook binnen en ben wat aan het spelen. Ik snap er echt HELEMAAL niets van :'). Ik heb werkelijk geen enkel idee hoe ik ooit aan dit spel zou moeten beginnen. Je hebt direct 30 characters en een heel warenhuis aan spullen. Raak ik hier vanzelf wat meer bekend mee?
Heb een deel op de Vita gespeeld en ik vind het een chaotisch geheel. Het is lekker over the top maar het verhaal was voor mij ook nauwelijks te volgen. Ik laat deel 5 aan me voorbij gaan.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Ammaniti
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 05-08-2023
Gebruikt iemand de Switch ook in combinatie met een hotspot? Werkt dat een beetje?

Verwijderd

Ammaniti schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 23:55:
Gebruikt iemand de Switch ook in combinatie met een hotspot? Werkt dat een beetje?
Bedoel je op je telefoon? Ik heb laatst een keer in het OV MarioKart 8 online via mijn mobiele telefoon (iPhone 6) met T-Mobile 4G, gespeeld. Ik merkte geen lag en alles werkte gewoon zoals het hoort.

• V-rg
Ammaniti schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 23:55:
Ik heb het op één plek geprobeerd waar het niet werkte... normaal zou ik dan een pagina moeten krijgen waarbij ik voorwaarden en dergelijke moet accepteren maar goed dat zie ik niet.

Zou wel fijn zijn geweest als ik verbinding kon maken via een "Enterprise" wifi waar je gebruikersnaam + wachtwoord moet invullen zodra je verbinding wilt maken. Maar goed dat ondersteunt Switch niet.

Verwijderd

@V-rg Dat heb ik eens in de trein geprobeerd, "Wifi in de trein" Je krijgt het inlogschem te zien zodra je de conenctie test uitgevoerd hebt (en dat die faalt met de melding dat je op een webpagina in moet loggen) en dan op volgende klikt. Nadat je op die pagina toestemming geeft verbind de Switch automatisch met het netwerk. Wat ong net zo goed werkt als alle andere apparaten op WiFi in de trein. (Bedroevend slecht, dus).

Je kan beter op je mobiele 4G abonnement spelen, sneller en makkelijker. Maar let wel op dat je zo snel door je databundel bent als je bv games / updates gaat downloaden. Ook multiplayer kan veel data opsnoepen (hangt een beetje af van het spel)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2017 00:08 ]

• V-rg
@sanderev66 ik zal eens kijken als dat werkt dan binnenkort :)

Ja... ik blijf gewoon op de mobiele netwerk in de trein :p

[ Voor 32% gewijzigd door V-rg op 26-05-2017 00:59 ]

• Thomas
  • Niet online
Hier ook wel eens op 4G in de trein gespeeld (MK8D) wat soepel verliep. Geen flauw idee hoeveel data je verstookt, zal het eens bekijken.

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:47
Niet helemaal onverwacht, maar toch nog steeds goed nieuws: Monster Hunter XX is aangekondigd voor Switch! Meer details morgenmiddag Japanse tijd. Hopelijk betekent dit ook een Westerse release.

Afbeeldingslocatie: http://nintendoeverything.com/wp-content/uploads/monster-hunter-xx-switch-2.jpg

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 01-11 17:28
JackAvery schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 07:35:
Niet helemaal onverwacht, maar toch nog steeds goed nieuws: Monster Hunter XX is aangekondigd voor Switch! Meer details morgenmiddag Japanse tijd. Hopelijk betekent dit ook een Westerse release.

[afbeelding]
Las het ook vanochtend, hopelijk niet weer een half jaar na de Japanse release wachten voor een westerse release (tenzij het direct gelokaliseerd is, dan importeer ik 'm wel).

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

• JackAvery
Grumpmeister schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 07:45:
[...]

Las het ook vanochtend, hopelijk niet weer een half jaar na de Japanse release wachten voor een westerse release (tenzij het direct gelokaliseerd is, dan importeer ik 'm wel).
Gezien de lokalisatie van XX al ff op zich laat wachten, hoop ik dat de vertaling ondertussen al even aan de gang is voor de 3DS versie. Het is natuurlijk het meest optimistische scenario, maar zou wel mooi zijn als we een westerse versie dit jaar nog zien. Worst case speel ik misschien gewoon de Japanse versie.

• RayNbow

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:00
Verwijderd schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 00:05:
@V-rg Dat heb ik eens in de trein geprobeerd, "Wifi in de trein" Je krijgt het inlogschem te zien zodra je de conenctie test uitgevoerd hebt (en dat die faalt met de melding dat je op een webpagina in moet loggen) en dan op volgende klikt. Nadat je op die pagina toestemming geeft verbind de Switch automatisch met het netwerk. Wat ong net zo goed werkt als alle andere apparaten op WiFi in de trein. (Bedroevend slecht, dus).

...
het gaat niet om inloggen via een webportal achter een open wifi (zoals in veel hotels), maar om te verbinden met bijvoorbeeld een EAP netwerk, op mijn telefoon ziet dat er zo uit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/mCp8oZTxJUREOUhpGGjeHup8/full.png
Bij identiteit en wachtwoord moet ik dan mijn windows credentials invoeren om verbinding te kunnen maken

[ Voor 10% gewijzigd door Prulleman op 26-05-2017 09:35 ]

Strava

Verwijderd

Prulleman schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 09:35:
[...]

het gaat niet om inloggen via een webportal achter een open wifi (zoals in veel hotels), maar om te verbinden met bijvoorbeeld een EAP netwerk, op mijn telefoon ziet dat er zo uit:
[afbeelding]
Bij identiteit en wachtwoord moet ik dan mijn windows credentials invoeren om verbinding te kunnen maken
Dat had ik gelezen en daar reageerde ik niet op ;)

En verder mooi dat Monster Hunter XX naar de Switch komt. Ik hoop ook op dat hij in EU en / of US uitkomt. Of minstens dat de Japanse versie Engelse teksten heeft :p

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:00
Verwijderd schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 09:58:
[...]

Dat had ik gelezen en daar reageerde ik niet op ;)

En verder mooi dat Monster Hunter XX naar de Switch komt. Ik hoop ook op dat hij in EU en / of US uitkomt. Of minstens dat de Japanse versie Engelse teksten heeft :p
aja, zie nu dat vr-g het zowel over de trein wifi als EAP heeft...

Strava

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:36

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:49
Gynnad schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 10:22:
[...]

Vrees het ergste, zo'n Wii Fifa Play versie.. blegh!
In deze trailer zie je kort gameplay beelden van Fifa 18: Switch versie (vanaf 0:54). Ziet er veelbelovend uit!
[YouTube: https://youtu.be/xs241S97B_A?t=55]

[ Voor 4% gewijzigd door rudyman85 op 26-05-2017 10:59 ]

• keepitfrosty
rudyman85 schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 10:48:
[...]

In deze trailer zie je kort gameplay beelden van fifa 18, ziet er veelbelovend uit.
[video]
Het is geen fifa 18. Eigen variant voor de switch. Maar het ziet er nog niet gek uit.

[ Voor 5% gewijzigd door keepitfrosty op 26-05-2017 10:53 ]

Verwijderd

De FIFA Switch beelden zien er inderdaad belovend uit.

PES 2018 op de PS4 Pro voor thuis en FIFA Switch voor onderweg.

• Thomas
  • Niet online
JackAvery schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 07:35:

[afbeelding]
En:

https://twitter.com/serkantoto/status/867987011512160257

Ergo, beurswaarde van Nintendo is na de aankondiging met 2.2 miljard gestegen.

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-10 14:29
Bij mediamarkt is 3 halen 2 betalen, dus als er hier 2 andere mensen zijn die Street fighter 2 willen, betalen we ieder 27 euro.

Interesse?

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

• V-rg
Exact Prulleman, ging zowel om de EAP verbinding als een hotspot wat voor mij beide niet werkte.

Disgaea 5 is vandaag op de post, dus hoop dat ik het beetje snel ontvang. Merk wel van de demo en de paar keer dat ik Google dat er veel dingen zijn wat je moet gaan leren.

Verwijderd

De 3th party support begint dus een beetje op gang te komen als ik het zo lees. Dat zal de verkopen wellicht doen stijgen en weer andere 3th party developers aantrekken. Zo te zien heeft de Switch itt de Wii U de wind wel in de rug.

Verwijderd

Thomas schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 11:03:
[...]

En:

https://twitter.com/serkantoto/status/867987011512160257

Ergo, beurswaarde van Nintendo is na de aankondiging met 2.2 miljard gestegen.
Ik hoop dat Nintendo genoeg Switches in de Japanse winkels weet te krijgen voor die release ;)

• Thomas
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 12:08:
[...]

Ik hoop dat Nintendo genoeg Switches in de Japanse winkels weet te krijgen voor die release ;)
Ik denk het niet :p. Als ik reddit mag geloven is dat spel echt belachelijk populair daar :').

Afijn, goed om te zien dat er aardig wat games naar de Switch komen.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Thomas schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 12:10:
[...]

Ik denk het niet :p. Als ik reddit mag geloven is dat spel echt belachelijk populair daar :').
Ze hoeven er maar relatief weinig te maken om de Japanse markt te verzadigen. Ik hoop vooral dat het de andere markten niet kanibaliseert.

Verwijderd

NMe schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 12:16:
[...]

Ze hoeven er maar relatief weinig te maken om de Japanse markt te verzadigen. Ik hoop vooral dat het de andere markten niet kanibaliseert.
Relatief weinig wellicht, maar als je ziet hoe belachelijk veel 3DS consoles (of Wii's of DS) zijn verkocht in Japan is het toch een flink aantal.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Klopt, maar het is niet ondenkbaar dat ze tijdelijk de hele productie inzetten voor de Japanse markt omdat ze weten hoe groot MH is.

[ Voor 13% gewijzigd door NMe op 26-05-2017 12:28 ]

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Als je relatief weinig zegt, heb je geen idee hoe groot splatoon, dragon quest en monster hunter en misschien ook nog pokemon dit jaar in Japan zijn.

• Thrace Grumble
  • Laatst online: 16:45

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

JackAvery schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 08:00:
[...]

Gezien de lokalisatie van XX al ff op zich laat wachten, hoop ik dat de vertaling ondertussen al even aan de gang is voor de 3DS versie. Het is natuurlijk het meest optimistische scenario, maar zou wel mooi zijn als we een westerse versie dit jaar nog zien. Worst case speel ik misschien gewoon de Japanse versie.
Ik vrees dat het op zn vroegst begin/zomer 2018 is, voordat we in het westen een gelokaliseerde versie van MHXX zullen krijgen...

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Verwijderd

Thrace Grumble schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 00:05:
[...]

Ik vrees dat het op zn vroegst begin/zomer 2018 is, voordat we in het westen een gelokaliseerde versie van MHXX zullen krijgen...
Ik denk dat we met E3 wel meer zullen weten. Anders is de Switch regiovrij :+

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Verwijderd schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 00:06:
[...]

Ik denk dat we met E3 wel meer zullen weten. Anders is de Switch regiovrij :+
True, maar helaas is mijn Japans net zo goed als mijn Swahili.... :+

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• JackAvery
Thrace Grumble schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 00:05:
[...]

Afgaande op vorige games, is dat zeker een mogelijkheid, maar het feit dat Capcom noch Nintendo al maanden stil waren over een lokalisatie van de 3DS game, doet me vermoeden dat ze expres gewacht hebben tot deze aankondiging. De optimist in mij hoopt dus dat ze al ff aan die lokalisatie werken :)

Monster hunter heb ik zelf nog niet gespeeld, maar het is wel een serie die sowieso Engelstalige guides online zal krijgen door fans die de Japanse versies importeren. Redelijk speelbaar zonder de taal te kennen dus, al helpt dat zeker :p misschien moet ik me dan maar eens aan een vertaalprojectje zetten ...

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hmm, Arms was stiekem best leuk net. Ik weet niet of de game me heel lang zou kunnen boeien, maar dat is wat lastig inschatten met maar 7 van de 10 vechters en maar twee game modes in de test punch. :P Morgen nog maar eens proberen.

Die mummy maakt het trouwens wel heel gemakkelijk voor beginners, slaat gewoon alles aan de kant. Al merk je de traagheid van die klappen wel, aangezien je niet kan verdedigen of aanvallen terwijl je handen nog onderweg terug zijn. :+

Verwijderd

Wie heeft SF2 ultra al gespeeld? Hoe is het?

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-11 18:02

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Verwijderd schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 05:39:
Wie heeft SF2 ultra al gespeeld? Hoe is het?
De reviews zijn erg goed. Ook de controls werken schijnbaar prima. Ik hoop dat er nog iemand instapt op het idee van henk7y, want 4 tientjes is me echt te veel.

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Crossplay met N3DS! _/-\o_

• Evernote
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18-11 16:48
Lijkt mij dat dit de Switch versie niet ten goede komt.. (zowel voor het spel zelf als alle gemodificeerde items e.d.)

(Laat ze aub met een echte non-cross Play Pokémon komen voor de Switch!!)

• JackAvery
Launch op 25 augustus in Japan, m.a.w. een relatief snelle 3DS port met high res textures. Crossplay en save transfers vanaf MH X en MH XX op 3DS zijn ook positief, zeker voor Japan. Goed genoeg voor mij :p Benieuwd of we een westerse aankondiging op E3 krijgen.

Edit - als het een directe poort is, zal het mogelijk een 30FPS game blijven. Hopelijk unlocken ze de framerate, maar ik betwijfel het.

[ Voor 13% gewijzigd door JackAvery op 27-05-2017 08:12 ]

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Evernote schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 07:48:
[...]

Lijkt mij dat dit de Switch versie niet ten goede komt.. (zowel voor het spel zelf als alle gemodificeerde items e.d.)

(Laat ze aub met een echte non-cross Play Pokémon komen voor de Switch!!)
Dat klopt wel ja, ik heb wel liever een MH game alleen voor de Switch. Je kunt wel zien dat het uiteindelijk toch een port is van een 3DS game. Het lijkt me dat de Switch niet ten volle wordt benut qua hardware.

[ Voor 6% gewijzigd door Thrace Grumble op 27-05-2017 09:26 ]

• Thomas
  • Niet online
Dus, hoe laat vandaag de Testpunch?

Verwijderd

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:49
henkyyyyyyy schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 11:09:
Bij mediamarkt is 3 halen 2 betalen, dus als er hier 2 andere mensen zijn die Street fighter 2 willen, betalen we ieder 27 euro.

Interesse?
Meld me bij deze aan :)

• marcelproust
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12-04 01:41
Edmin schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 07:21:
[...]

De reviews zijn erg goed. Ook de controls werken schijnbaar prima. Ik hoop dat er nog iemand instapt op het idee van henk7y, want 4 tientjes is me echt te veel.
Ik lees waarschijnlijk andere reviews dan jij.
In ieder geval, iemand Disgaea 5 zien liggen in de winkel? Vond ze gisteren niet, was er nieuwsgierig naar.

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

marcelproust schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 11:42:
[...]

Ik lees waarschijnlijk andere reviews dan jij.
In ieder geval, iemand Disgaea 5 zien liggen in de winkel? Vond ze gisteren niet, was er nieuwsgierig naar.
Benieuwd naar de game zelf? Er is een demo beschikbaar in de eShop! :)

• marcelproust
Thrace Grumble schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 11:52:
[...]

Benieuwd naar de game zelf? Er is een demo beschikbaar in de eShop! :)
Die heb ik even gespeeld. Ik twijfel of ik hem nu al wil halen met een promotie (als ik hem nota bene gewoon al kan vinden), anders gewoon eind van het jaar. Geen haast bij, gezien er nog heel wat games komen en ik nog met een hele backlog zit. Ik weet niet of dit voor anderen ook zo is, maar in de zomer game ik quasi niet. ;w

• V-rg
Ik vond Disgaea nergens op een website van de lokale winkels hier (zoals Mediamarkt en Intertoys), toen maar donderdag via Bol.com besteld en gisteren binnen gekregen.

Ik merk wel als een persoon die voor het eerst een Disgaea spel speelt heel veel op je af komt zonder eigenlijk goede uitleg. Zelfs als ik de boel Google kom ik er niet helemaal uit omdat de meeste over post-game gaat terwijl ik juist dingen nu wil weten. Is er niet iemand hier die een "expert" in Disgaea 5 is die hem bijv. toevallig voor de PS4 heeft gekocht? :P (kan geen topic over dit spel vinden op Tweakers, dat is jammer)

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:18
Arms eventjes gespeeld in die testpunch.
Het spelletje is niet voor mij. Tenminste. Het is tenslotte wel geinig enzo, maar niet goed genoeg dat ik de game zou willen kopen. Misschien later als ie is afgeprijsd.

Testpunch is nog een half uurtje.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• marcelproust
V-rg schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 13:47:
Ik vond Disgaea nergens op een website van de lokale winkels hier (zoals Mediamarkt en Intertoys), toen maar donderdag via Bol.com besteld en gisteren binnen gekregen.

Ik merk wel als een persoon die voor het eerst een Disgaea spel speelt heel veel op je af komt zonder eigenlijk goede uitleg. Zelfs als ik de boel Google kom ik er niet helemaal uit omdat de meeste over post-game gaat terwijl ik juist dingen nu wil weten. Is er niet iemand hier die een "expert" in Disgaea 5 is die hem bijv. toevallig voor de PS4 heeft gekocht? :P (kan geen topic over dit spel vinden op Tweakers, dat is jammer)
Die indruk had ik ook dat er veel op je afkomt, vandaar maar even laten voor wat hebt is. Ons kopje zit zo al vol genoeg. Ik vernoed dat er trouwens gewoon weer distributie problemen zijn want de meeste hebben de release verlaat.

• marcelproust
Mbt ARMS. Ik ga ook maar passen. Vind het fijn dat je motion controls kan gebruiken, maar gaat of te wel te traag, te snel of te chaotisch vooruit. Dat volleybal gedeelte vond ik nog het leukste, maar dan spijtig dat je niet snel kan controleren. Geef mij maar een van die oeroude Mario of Rio party games. Niet gezegd dat ik die ARMS wel voor 25 euro ooit eens zou kopen, tweedehands of niet. (Wishfull thinking)

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:39
Testpunch gedaan. Op zich wel aardig. Frustrerend:
- volleybal, wat een onzinspel
- bewegen: waarom niet "draaien" met de joystick? Kan je ueberhaupt zelf draaien?
- in een ring met twee anderen te vaak dat de derde je aan het slaan is maar je er niet heen kunt draaien?

Oftewel: laat me sneller ronddraaien :)

Haters everywhere but I don’t really care

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:18
Ipv draaien kun je van target wisselen.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Thomas
  • Niet online
matthijst schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 15:01:
Testpunch gedaan. Op zich wel aardig. Frustrerend:
- volleybal, wat een onzinspel
- bewegen: waarom niet "draaien" met de joystick? Kan je ueberhaupt zelf draaien?
- in een ring met twee anderen te vaak dat de derde je aan het slaan is maar je er niet heen kunt draaien?

Oftewel: laat me sneller ronddraaien :)
Met een klik op de 'd pad' van je linker joy con kun je van target wisselen als je de motion controls gebruikt.

Ik vind het erg tof. Af en toe per ongeluk slaan, maar tegen het einde van het uur had ik het wel door. Min min is tof (met de draak en zo'n boomerang)en dat machinemeisje ook, Helix vond ik helemaal ruk, erg traag voor m'n gevoel al heb ik wel tegen een goede Helix verloren.

Op een gegeven moment kwam er af en toe tactiek bij kijken. Grabs dodgen of wegslaan, op het goede moment chargen ( L of R ingedrukt houden, dan krijg je een iets sterkere aanval), op het goede moment die special gebruiken. Erg leuke game, waarschijnlijk wordt dit naast MK8 mijn go-to competitive/party game. Het is denk ik nog wennen om de controls goed door te krijgen en af en toe is het totale chaos, maar ik vind het erg geslaagd. Ook de matchmaking is top vergeleken bij MK8, geen enkel probleem gehad.

• Trixh
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-11 10:25
Thomas schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 15:07:
[...]

Met een klik op de 'd pad' van je linker joy con kun je van target wisselen als je de motion controls gebruikt.

Ik vind het erg tof. Af en toe per ongeluk slaan, maar tegen het einde van het uur had ik het wel door. Min min is tof (met de draak en zo'n boomerang)en dat machinemeisje ook, Helix vond ik helemaal ruk, erg traag voor m'n gevoel al heb ik wel tegen een goede Helix verloren.

Op een gegeven moment kwam er af en toe tactiek bij kijken. Grabs dodgen of wegslaan, op het goede moment chargen ( L of R ingedrukt houden, dan krijg je een iets sterkere aanval), op het goede moment die special gebruiken. Erg leuke game, waarschijnlijk wordt dit naast MK8 mijn go-to competitive/party game. Het is denk ik nog wennen om de controls goed door te krijgen en af en toe is het totale chaos, maar ik vind het erg geslaagd. Ook de matchmaking is top vergeleken bij MK8, geen enkel probleem gehad.
Ja heb hetzelfde. Lijkt misschien erg simpel allemaal maar zal vast aardig wat skill inzitten zoals bijvoorbeeld Rocket League. Op naar de volgende testrun :)

• Thomas
  • Niet online
Ben ik overigens de enige die z'n punches echt niet kon 'sturen'? Misschien wat extra oefening nodig. Vanavond weer :) .

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Thomas schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 15:07:
[...]

Sluit ik me helemaal bij aan! Ik denk dat er wel zeker erg veel diepgang bij komt kijken op den duur, ik merkte al gauw dat gecontroleerd te werk gaan, veel beter werkt. Blijven springen en dodgen scheelt ook erg veel, een erg vermakelijk spel, alhoewel de potjes wel eeg kort duren. Het lobby systeem is geniaal overigens, erg slim en goed bedacht.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Thomas schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 15:50:
Ben ik overigens de enige die z'n punches echt niet kon 'sturen'? Misschien wat extra oefening nodig. Vanavond weer :) .
Lukte mij vannacht ook pas na drie kwartier een beetje. :P

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

NMe schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 16:05:
[...]

Lukte mij vannacht ook pas na drie kwartier een beetje. :P
Dit kan je mooi oefenen in de lobby, je kunt daar 'trainen' op dummies tijdens het wachten op een match.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Thrace Grumble schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 16:42:
[...]

Dit kan je mooi oefenen in de lobby, je kunt daar 'trainen' op dummies tijdens het wachten op een match.
Klopt. Daar viel me trouwens ook op dat je na het grabben van je tegenstander je hem tegen een andere tegenstander aan kan gooien zodat ze allebei damage pakken. :P

• Romius
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-11 13:32
Is die Jackbox Party 3 nog wat? Of zal dat te "amerikaans" zijn?

• keepitfrosty
Meh de arms game is echt niks voor mij na het spelen van de demo. Leuk voor eventjes maar ik zie mijzelf dit niet lang spelen.

• Thomas
  • Niet online
Volle uur weer gespeeld. 85 punten gesprokkeld dus best goed bezig geweest :P.

Dat curven werkt dus wel maar alleen op lange afstand, en heb nu alleen als Min Min gespeeld met draak en boemerang, bij die twee is het min of meer nutteloos. Grabben kan wel.

Die controls moet je echt door krijgen zeg. Ben eigenlijk gewoon een beetje aan het button mashen maar dan zonder buttons. Ik wil gewoon meer dan die controls aan kunnen en haal bewegingen door de war. In de lobby oefen ik altijd wat, en merk dat als ik daar rustiger aan doe het 'beter' gaat voor mijn gevoel; probeer dan moves te maken als naar rechts/links springen, maar in de lucht de andere kant op te dashen en dan een klap te geven. Is me ook wel gelukt in games zelf, maar merk dat ik dan vaak echt te 'druk' ben en gelijk al sla voordat m'n move 'af' is. Ik spring als ik wil dashen en omgekeerd, en sla in plaats van naar voor gaan omdat ik het te snel doe. Zal een kwestie van wennen zijn maar het is wel een dingetje.

Verder block ik ook amper wat eigenlijk wat meer zou kunnen; je kunt net zo goed blocken als dodgen in veel gevallen; misschien zelfs een betere keuze omdat je dan zeker weet dat je maar 5 damage krijgt i.p.v. risico op een hit.

TL;DR: Denk dat je het echt door moet krijgen voordat je échte skills hebt, probeer te vaak te veel tegelijk en te snel te doen waardoor ik en de controls door de war raken.

E: Oh, en kopen doe ik wel. Als het me uiteindelijk echt niet bevalt gaat 'ie wel weg, maar wil het in huis hebben om zonder tijdslimiet te kunnen spelen. Hoop dat ik de motion controls wat beter onder controle krijg.

[ Voor 7% gewijzigd door Thomas op 27-05-2017 21:24 ]

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik denk dat ik Arms wel koop maar niet meteen bij release. 60 euro vind ik te veel van het goeie dus ik wacht wel tot 'ie afgeprijsd wordt in een of andere winkel.

[ Voor 25% gewijzigd door NMe op 27-05-2017 21:35 ]

• Thomas
  • Niet online
NMe schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 21:34:
Ik denk dat ik Arms wel koop maar niet meteen bij release. 60 euro vind ik te veel van het goeie dus ik wacht wel tot 'ie afgeprijsd wordt in een of andere winkel.
Zal waarschijnlijk ook wel in de V&A komen. Ik vind het wel 60 euro waard, hoop alleen dat Nintendo een beetje á la Overwatch skins, arms, maps e.d. gaat toevoegen om het interessant te houden.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Thomas schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 21:37:
[...]

Zal waarschijnlijk ook wel in de V&A komen. Ik vind het wel 60 euro waard, hoop alleen dat Nintendo een beetje á la Overwatch skins, arms, maps e.d. gaat toevoegen om het interessant te houden.
Ik ben er bang voor dat dat wel het geval gaat zijn maar dat 't DLC wordt. En 60 euro plus DLC vind ik al helemaal veel geld voor deze game. :P Vind 'm wel leuk, maar niet 60 euro leuk. :+

• Thomas
  • Niet online
NMe schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 21:40:
[...]

Ik ben er bang voor dat dat wel het geval gaat zijn maar dat 't DLC wordt. En 60 euro plus DLC vind ik al helemaal veel geld voor deze game. :P Vind 'm wel leuk, maar niet 60 euro leuk. :+
Mag toch hopen van niet. Het is nu een vrij kale game.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Thomas schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 21:40:
[...]

Mag toch hopen van niet. Het is nu een vrij kale game.
Nou ja, wat je nu in deze demo ziet is niet alles he? :P Er zijn nog 3 karakters. Bovendien zou elk van de karakters een "eigen" arena moeten hebben (en deze beta laat alleen die van Helix, Ribbon Girl en Ninjara zien, geloof ik). Je hebt dus 3 fighters (met elk nog 3 armen) en 7 arena's niet gezien. Ik weet ook niet of er nog meer game modes zijn naast V-Ball en gewoon vechten, misschien dat dat er ook nog bij komt.

Al met al vind ik het wel redelijk wat content uiteindelijk maar ik zou toe graag een lagere prijs of toch inderdaad meer content zien.

offtopic:
Iemand anders die al de hele dag de theme song van Arms zit te neuriën? :+

[ Voor 5% gewijzigd door NMe op 27-05-2017 21:46 ]

• Thomas
  • Niet online
NMe schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 21:44:
[...]

Nou ja, wat je nu in deze demo ziet is niet alles he? :P Er zijn nog 3 karakters. Bovendien zou elk van de karakters een "eigen" arena moeten hebben (en deze beta laat alleen van van Helix, Ribbon Girl en Ninjara zien, geloof ik). Je hebt dus 3 fighters (met elk nog 3 armen) en 7 arena's niet gezien. Ik weet ook niet of er nog meer game modes zijn naast V-Ball en gewoon vechten, misschien dat dat er ook nog bij komt.

Al met al vind ik het wel redelijk wat content uiteindelijk maar ik zou toe graag een lagere prijs of toch inderdaad meer content zien.
Ik weet inderdaad dat er meer maps en characters zijn, ook nog wat meer modi (basketball o.a.). Toch is het best kaal en is 60 euro vrij veel vergeleken met de 48 + 8 tracks, diverse modi en tientallen characters en onderdelen in MK8D. Om over BotW nog maar te zwijgen.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Thomas schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 21:47:
[...]

Ik weet inderdaad dat er meer maps en characters zijn, ook nog wat meer modi (basketball o.a.). Toch is het best kaal en is 60 euro vrij veel vergeleken met de 48 + 8 tracks, diverse modi en tientallen characters en onderdelen in MK8D. Om over BotW nog maar te zwijgen.
Eens. Op deze manier zou ik er eerder 40 euro voor neer willen leggen, 60 is echt een boel voor zo'n relatief simpele game. Er is ook véél minder devwerk in gaan zitten dan de games die je noemt als het goed is, en minder artwork.

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

NMe schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 21:40:
[...]

Nintendo heeft al bekend gemaakt dat er (gratis!) DLC komt na release: https://www.google.nl/amp...-new-fighters-stages-arms

• thedicemaster
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07-09-2024
Thomas schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 21:13:
Volle uur weer gespeeld. 85 punten gesprokkeld dus best goed bezig geweest :P.

Dat curven werkt dus wel maar alleen op lange afstand, en heb nu alleen als Min Min gespeeld met draak en boemerang, bij die twee is het min of meer nutteloos. Grabben kan wel.

Die controls moet je echt door krijgen zeg. Ben eigenlijk gewoon een beetje aan het button mashen maar dan zonder buttons. Ik wil gewoon meer dan die controls aan kunnen en haal bewegingen door de war. In de lobby oefen ik altijd wat, en merk dat als ik daar rustiger aan doe het 'beter' gaat voor mijn gevoel; probeer dan moves te maken als naar rechts/links springen, maar in de lucht de andere kant op te dashen en dan een klap te geven. Is me ook wel gelukt in games zelf, maar merk dat ik dan vaak echt te 'druk' ben en gelijk al sla voordat m'n move 'af' is. Ik spring als ik wil dashen en omgekeerd, en sla in plaats van naar voor gaan omdat ik het te snel doe. Zal een kwestie van wennen zijn maar het is wel een dingetje.

Verder block ik ook amper wat eigenlijk wat meer zou kunnen; je kunt net zo goed blocken als dodgen in veel gevallen; misschien zelfs een betere keuze omdat je dan zeker weet dat je maar 5 damage krijgt i.p.v. risico op een hit.

TL;DR: Denk dat je het echt door moet krijgen voordat je échte skills hebt, probeer te vaak te veel tegelijk en te snel te doen waardoor ik en de controls door de war raken.

E: Oh, en kopen doe ik wel. Als het me uiteindelijk echt niet bevalt gaat 'ie wel weg, maar wil het in huis hebben om zonder tijdslimiet te kunnen spelen. Hoop dat ik de motion controls wat beter onder controle krijg.
in een boog slaan lukt mij juist erg goed met de ramram(frisbee)
ik gooi de ramram dan ook vaak in een boog om te voorkomen dat een tegenstander hem terug slaat.
ook is het me al een paar keer gelukt om iemand te slaan die achter de buizen/pilaren in het lab verstopt zat.

• Thomas
  • Niet online
thedicemaster schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 22:40:
[...]

in een boog slaan lukt mij juist erg goed met de ramram(frisbee)
ik gooi de ramram dan ook vaak in een boog om te voorkomen dat een tegenstander hem terug slaat.
ook is het me al een paar keer gelukt om iemand te slaan die achter de buizen/pilaren in het lab verstopt zat.
Maar die ramram (vind het meer een boemerang :p) doet automatisch toch al een boog? Hij hit i.d.d. van de zijkant.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Thrace Grumble schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 22:37:
[...]

Nintendo heeft al bekend gemaakt dat er (gratis!) DLC komt na release: https://www.google.nl/amp...-new-fighters-stages-arms
Hmm, dat maakt het wel een beetje interessanter. :)

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-11 20:09

C0nscious

Mysteryman.

NMe schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 22:41:
[...]

Hmm, dat maakt het wel een beetje interessanter. :)
Als je bij de volgende Test Punch naar het Help menu gaat dan zie je nog meer spelmodi die er in de volledige versie in komen geloof ik. Of in ieder geval meer info over de praktijk van de game, naast de movesets per character.

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Pagina: 1 ... 52 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is een [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen -topic.
Er is een Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic", discussie over prijzen en bestellingen hoort daar thuis.

Er is ook een Super Mario Odyssey topic!