Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 51 ... 126 Laatste
Acties:
  • 615.717 views

Verwijderd

msnguy schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 18:54:
[...]

Waar zijn deze controllers te koop? De originele site ligt plat en de eBay linkjes werken niet. Ik zie ze ook op AliExpress, zijn dat namaak of originele? De N64 variant is namelijk wel heel nice voor toekomstige Virtual Console N64 spellen _/-\o_
Nedgame heeft ze, MediaMarkt heeft ze, verschillende Gamemania heeft ze. Maar Save-mii.com is de officiële Nederlandse webshop.

Ik ga straks, zodra de website weer goed werkt, mijn 3 8Bitdo controllers updaten en testen.

De website werkt weer:

SNES / SFC 30: http://download.8bitdo.co...+SFC30_Firmware_V4.00.zip
NES 30 / FC 30: http://download.8bitdo.co...0+FC30_Firmware_V4.00.zip
NES 30 Pro / FC 30 Pro: http://download.8bitdo.co...C30pro_Firmware_V4.00.zip

Helaas geen updates voor de kleine Zero controllers.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2017 19:21 ]

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:58

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20:54
Eerder deze maand kwam naar buiten dat Ubisoft werkte aan een of andere cross-over van Raving Rabbids en Mario, dus dat uitgelekte plaatje lijkt wel te kloppen in die context.

Verwijderd

Die geruchten waren er zelfs eerder al, alleen als het er zo uit gaat zien (niet dus) dan SKIIIIP.

• RayNbow
ARMS Control Schemes bekendgemaakt.

Verwijderd

Korte review van de 8Bitdo controllers.

Pairen gaat best moeizaam, je kan ze niet met USB aansluiten dus moet je ze eerst in pairing mode zetten (Power + Y op de SNES/FC30 Pro, Start+Y op de SNES/SFC30) en dan wachten opdat de Switch het signaal van de controller oppakt. Duurt een paar seconden.

FC30 Pro / NES 30 Pro.
Deze controllers hebben evenveel knoppen en Sticks als een gewone Pro controller. Dus je kan deze in vrijwel alle games gebruiken die de Pro controller ondersteunen. Bv MarioKart, Zelda, etc. En dit werkt ook gewoon goed. Let wel dat de 8Bitdo controllers geen rumble, nfc of gyro controls hebben. Dus zulke zaken zullen niet werken in games.

De SNES 30 en FC 30 hebben dan weer geen ZL + ZR, of control sticks. Deze werken dan ook niet met games die die vereisen. Maar gelukkig kan je er gewoon mee MarioKarten, alleen stuur je dan met de D-pad.

Ik heb geen FC/NES 30 om te testen.

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Die controls voor Arms zien er ruk uit. Had ze eerder al op Reddit gezien, snap niet dat de rechter schouderknop niet wordt gebruikt, maar wel het pookje indrukken om te blocken 8)7.

@sanderev66 Weet je toevallig of je wel de gyro puzzels in Zelda kunt spelen zonder gyro?

Verwijderd

Thomas schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 20:29:
@sanderev66 Weet je toevallig of je wel de gyro puzzels in Zelda kunt spelen zonder gyro?
Ff testen. Brb.

• Thomas
  • Niet online
Wat een service! Vind ze er hoe dan ook tof uitzien en een extra volledige controller voor een euro of 40 is niet mis, dan hoef ik geen Joy-Con paar meer op te delen om met 4 personen te kunnen spelen :) .

Verwijderd

Thomas schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 20:34:
[...]

Wat een service! Vind ze er hoe dan ook tof uitzien en een extra volledige controller voor een euro of 40 is niet mis, dan hoef ik geen Joy-Con paar meer op te delen om met 4 personen te kunnen spelen :) .
Nope, helaas werkt het niet. De game vraagt nog steeds om Gyro input maar gezien je controller die niet heeft gebeurt er niets. Niet vreemd gezien de 8Bitdo controllers ver van officieel zijn ;)

• Thomas
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 20:40:
[...]

Nope, helaas werkt het niet. De game vraagt nog steeds om Gyro input maar gezien je controller die niet heeft gebeurt er niets. Niet vreemd gezien de 8Bitdo controllers ver van officieel zijn ;)
Toch jammer, had eigenlijk gehoopt dat Nintendo er voor had gezorgd dat je alles gewoon 'normaal' kon spelen. Toch bedankt voor het proberen trouwens :)!

[ Voor 4% gewijzigd door Thomas op 23-05-2017 20:42 ]

Verwijderd

Thomas schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 20:42:
[...]

Toch jammer, had eigenlijk gehoopt dat Nintendo er voor had gezorgd dat je alles gewoon 'normaal' kon spelen. Toch bedankt voor het proberen trouwens :)!
Geen probleem ;) Ik wilde het zelf ook graag weten.

De leak van Rabbids X Mario lijkt echt te zijn...

Afbeeldingslocatie: http://media.comicbook.com/2017/05/oxp12ahx-998474.jpg

Ziet er nog steeds slecht uit, bv dat gezicht van Mario.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2017 20:48 ]

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1378965

Nog meer info over mario x rabbids. Die afbeelding met die naam erbij moet mij een beetje denken aan een mobiele f2p game, verwacht ook niet al te veel van ubisoft.

Verwijderd

Wat is de kans dat de wii u versie van
Mario world 3d
New Super Mario Bros
Op de switch worden uitgebracht?

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 23:02:
Mario world 3d
New Super Mario Bros
Wat denk je dat de kans is dat random mensen op een forum daar zonder raden op kunnen antwoorden?

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Verwijderd

NMe schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 23:18:
[...]

Wat denk je dat de kans is dat random mensen op een forum daar zonder raden op kunnen antwoorden?
Ik heb deze mensen op dit forum heel hoog zitten!

• Bomberman71
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-11 00:37
Mario world 3d
New Super Mario Bros
De kans is 50% !
Ze komen uit op de Switch of niet .....

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 23:23:
[...]

Ik heb deze mensen op dit forum heel hoog zitten!
Ik denk dat de kans verwaarloosbaar is. Er komt al een grote nieuwe Mario game dit jaar uit, Nintendo concurreert niet graag met zichzelf ;) En komende jaren... nee, ik zie het niet gebeuren.

De port van MK8 was duidelijk omdat ze niet snel een nieuwe MarioKart zouden hebben en ze wel wat snel wilden releasen. Zo zie ik een Smash Bros port nog wel gebeuren, en misschien zelfs een MarioMaker port.

Maar verder gaat Nintendo zich richten op nieuwe games: ARMS, Splatoon 2, Super Mario Odessy, en wie weet wat nog meer ;)

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2017 23:30 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 23:27:
[...]

Ik denk dat de kans verwaarloosbaar is. Er komt al een grote nieuwe Mario game dit jaar uit, Nintendo concurreert niet graag met zichzelf ;)
Toch hebben ze Mario Kart 8 en Zelda uitgebracht. Ook Wii u titels.

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02:56
Mario world 3d
New Super Mario Bros
Ik hoop 0, ben zat van die remakes.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 23:30:
[...]

Toch hebben ze Mario Kart 8 en Zelda uitgebracht. Ook Wii u titels.
Zelda was gelijktijdig op Wii U en Switch. MarioKart 8 is, zoals ik hierboven al aangaf, omdat er niet snel een MarioKart 9 zal zijn ;)

Bij Zelda hadden ze ook de Wii U versie kunnen schrappen, maar ze hadden die nou eenmaal beloofd. En Nintendo is nou niet van het schrappen van spellen die mogelijk nog miljoenen kunnen verkopen.

Voor de Wii U Mario games (3D World en New Super Mario Bros U) zul je niet snel een grote markt op de Switch krijgen. Helemaal als je je bedenkt dat Odessy met de kerst in de winkels ligt. Dus dan kost het alleen maar geld, en is het niet goed voor je reputatie.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2017 23:39 ]

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:47
Nieuwevolger schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 22:05:
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1378965

Nog meer info over mario x rabbids. Die afbeelding met die naam erbij moet mij een beetje denken aan een mobiele f2p game, verwacht ook niet al te veel van ubisoft.
Call me crazy, maar dit kan nog best een gevalletje worden van "zo fout dat het goed is." SRPG is mijn ding wel, dus ik wacht de reveal op E3 af. De rabbits humor is natuurlijk zeer hit or miss... maar kan misschien best leuke game zijn in coop.

Laura Kate Dale, die deze game leakte in 2016, claimt nu trouwens dat we een aantal van haar andere leaks nog steeds mogen verwachten. Dingen die ze destijds suggereerde: smash port, Pikmin 4, en een Mario maker port. Eerst zien dan geloven.

Leuk om te zien dat 8bitdo controllers nu compatibel zijn!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 00:37
Verwijderd schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 23:27:
[...]

Ik denk dat de kans verwaarloosbaar is. Er komt al een grote nieuwe Mario game dit jaar uit, Nintendo concurreert niet graag met zichzelf ;) En komende jaren... nee, ik zie het niet gebeuren.

De port van MK8 was duidelijk omdat ze niet snel een nieuwe MarioKart zouden hebben en ze wel wat snel wilden releasen. Zo zie ik een Smash Bros port nog wel gebeuren, en misschien zelfs een MarioMaker port.

Maar verder gaat Nintendo zich richten op nieuwe games: ARMS, Splatoon 2, Super Mario Odessy, en wie weet wat nog meer ;)
Denk dat ze nog wel een release gaatje gaan vullen met Super Smash Brothers Deluxe aangezien een nieuwe Smash niet veel kan toevoegen en de game aardig in het Mario Kart straatje valt. Zit er zelf niet op te wachten maar gewoon een voorgevoel.

Hoop zelf op een Mario Galaxy bundel met wat betere graphics maar dat zit er zeker niet in met een nieuwe Mario op komst. En een 2D Mario is altijd welkom.. Oh en Advance Wars als ik toch aan het dromen ben :+

[ Voor 4% gewijzigd door Beakzz op 24-05-2017 04:41 ]

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

Mario world 3d
New Super Mario Bros
Kans op New Super Mario Bros naar Switch komt acht ik juist heel groot. Mario Kaart 8 Deluxe is duidelijk een succes, dus klanten zijn bereid de spellen te kopen. Daarbij word smash geheid ook een succes en ze kunnen weer een hoop extra verdienen door meer Amiibo verkopen.

Mario word 3d kans acht ik juist weer heel klein, of ze moeten wiiu spellen gaan uitbrengen als virtual console. Zie trouwens Mario Maker Deluxe ook nog wel gebeuren, waar dan ook slopes inzitten.

[ Voor 6% gewijzigd door Bisamrat op 24-05-2017 06:18 ]

Verwijderd

Bisamrat schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 06:16:
[...]

Kans op New Super Mario Bros naar Switch komt acht ik juist heel groot. Mario Kaart 8 Deluxe is duidelijk een succes, dus klanten zijn bereid de spellen te kopen. Daarbij word smash geheid ook een succes en ze kunnen weer een hoop extra verdienen door meer Amiibo verkopen.

Mario word 3d kans acht ik juist weer heel klein, of ze moeten wiiu spellen gaan uitbrengen als virtual console. Zie trouwens Mario Maker Deluxe ook nog wel gebeuren, waar dan ook slopes inzitten.
Ik zou het prima vinden als VC. Er zijn weinig mensen die een Wii U hebben gekocht en de Switch lijkt een succes te worden, dus er komen miljoenen users bij die geen Wii U hadden en dus toppers als Mario Bros en Mario World hebben gemist!
Unieke kans voor N lijkt me!

• marcelproust
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12-04 01:41
Dat Ninty zich maar beter focust op nieuwe games dan de zoveelste heruitgave. :F
WiiU VC zal zijn momentum later nog wel krijgen.

[ Voor 60% gewijzigd door marcelproust op 24-05-2017 07:05 ]

• RayNbow
Verwijderd schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 20:47:
[afbeelding]

Ziet er nog steeds slecht uit, bv dat gezicht van Mario.
Kun je exact aangeven wat er aan schort?

Verwijderd

RayNbow schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 07:07:
[...]

Kun je exact aangeven wat er aan schort?
De verhoudingen in zijn gezicht kloppen gewoon echt helemaal niet.

Vergelijk maar met bv deze afbeelding:
Afbeeldingslocatie: https://www.s2pmag.ch/wordpress/wp-content/uploads/2015/09/mario.png

• Flapperbol
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21:57
Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 07:12:
[...]
]
Overdrijven is ook een kunst, naar mijn mening ziet hij er vrijwel hetzelfde uit. Lijkt mij ook niet dat Nintendo ze toelaat om ook maar iets af te wijken van de "echte" Mario, dus er zal sowieso al een quality control van hun kant overheen zijn geweest. Nintendo is nogal beschermend over hun IP's.

Verwijderd

Ik overdrijf niet. Het is voor mij gewoon een beetje te "uncanny valley". iig voor mij genoeg reden om dit spel nooit te kopen.

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 07:44:
Ik overdrijf niet. Het is voor mij gewoon een beetje te "uncanny valley". iig voor mij genoeg reden om dit spel nooit te kopen.
"In aesthetics, the uncanny valley is the hypothesis that human replicas which appear almost, but not exactly, like real human beings elicit feelings of eeriness and revulsion among some observers."

Sinds wanneer heeft Mario er als een echt mens uitgezien ipv. een cartoon karakter?

• RayNbow
Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 07:12:
[...]

Vergelijk maar met bv deze afbeelding:
[afbeelding]
Vergelijk dat eens met de overige art:
Afbeeldingslocatie: https://ic.tweakimg.net/ext/i/2001514449.jpeg

Het lijkt me redelijk gelijkvormig. Ook als ik er een liniaal naast leg en afstanden tussen een aantal punten opmeet, zijn de verschillen qua verhouding niet noemenswaardig. Verschillen die er zijn zou ik voornamelijk toeschrijven aan het aanwezige perspectiefverschil (en misschien ook een beetje aan meetfouten die zwaarder meetellen in de lagere resolutie afbeeldingen).

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
Het enige wat opvalt is dat Mario wat serieuzer kijkt als in 'echte' artwork. Maar toch lijkt er meer anders, op een manier die ik niet echt kan verklaren. Het lijkt gewoon niet echt.

Maargoed dit is een Rabbids game en komt van Ubisoft. Als je het spel wil boycotten heb je nog twee valide redenen :+

Verwijderd

BlackMage schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 08:53:
Maargoed dit is een Rabbids game en komt van Ubisoft. Als je het spel wil boycotten heb je nog twee valide redenen :+
Idd. Rabbids heb ik nooit leuk gevonden, en sinds Rayman Legends (waarmee ze feitelijk de Wii U in jaar 1 om zeep hebben geholpen) koop ik geen Ubis(ch)oft games meer.

• RayNbow
BlackMage schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 08:53:
Het enige wat opvalt is dat Mario wat serieuzer kijkt als in 'echte' artwork. Maar toch lijkt er meer anders, op een manier die ik niet echt kan verklaren. Het lijkt gewoon niet echt.
Gaat het misschien om hoe de mond eruitziet?
Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 09:10:
(waarmee ze feitelijk de Wii U in jaar 1 om zeep hebben geholpen)
Het lijkt me sterk dat Ubisoft hoofdverantwoordelijk is voor het commerciele falen van de Wii U.

Verwijderd

@RayNbow Ubisoft en EA zijn iig voor mij schuldig voor het ontbreken van third party software. Ubisoft door een exclusive launch titel twee keer uit te stellen en niet langer exclusive uit te brengen. (Rayman Legends) EA door oude en slechte ports te leveren en dan snel de stekker er uit te trekken.

Nintendo is ook niet helemaal vrij van schaamte. Maar ik verwijt hen enkel dat ze te veel games te snel (tijdens launch) uitgebracht hebben en pas een half jaar later met nieuwe games kwam. Iets wat ze bij de Switch een stuk beter doen.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 00:37
Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 09:20:
@RayNbow Ubisoft en EA zijn iig voor mij schuldig voor het ontbreken van third party software. Ubisoft door een exclusive launch titel twee keer uit te stellen en niet langer exclusive uit te brengen. (Rayman Legends) EA door oude en slechte ports te leveren en dan snel de stekker er uit te trekken.

Nintendo is ook niet helemaal vrij van schaamte. Maar ik verwijt hun enkel dat ze te veel games te snel (tijdens launch) uitgebracht hebben en pas een half jaar later met nieuwe games kwam. Iets wat ze bij de Switch een stuk beter doen.
Nintendo is toch echt zelf de hoofdschuldige. Een verwarrende aankondiging (zelfs de pers in de zaal was het kwijt) , slechte marketing er achteraan en veel te weinig drive van Nintendo zelf achter die console. Beetje sneu om het aan 2 commerciële bedrijven toe te schrijven die dan volgens jou maar in het diepe hadden moeten springen. Zelfs Sony is in mindere tijden zelf naar 3rd party uitgevers gegaan om duidelijk te maken dat ze volledig achter hun product stonden. Nintendo staat helemaal niet op goede voet met dat soort uitgevers.

Alsof ze je persoonlijk een klap in je gezicht hebben gegeven 8)7 :+

Als de WiiU de winkel uit was gevlogen dan hadden ze Rayman (langer) exclusief gehouden, maar volgens mij heb je geen idee wat het kost om de marketing rondom een game op te zetten. Volgens jou hadden ze het dan gewoon 2 x moeten doen? Eerst voor die paar mensen met een WiiU en dan voor de andere platforms?

[ Voor 10% gewijzigd door Beakzz op 24-05-2017 09:28 ]

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 09:20:
@RayNbow Ubisoft en EA zijn iig voor mij schuldig voor het ontbreken van third party software.
Ubisoft en EA zijn het schuld dat Nintendo compleet faalde bij de marketing van de Wii U? Zet asjeblieft die roze bril een keer af... De sales van de Wii U vielen al tegen vóór de third party developers afhaakten.

Verwijderd

NMe schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 09:40:
[...]

Ubisoft en EA zijn het schuld dat Nintendo compleet faalde bij de marketing van de Wii U? Zet asjeblieft die roze bril een keer af... De sales van de Wii U voelen al tegen vóór de third party developers afhaakten.
Lezen, duidelijk niet één van je sterkste kanten. Ubisoft geef ik de schuld van het niet uitbrengen van Rayman Legends met de launch en de twee keer bij twee weken voor de launch (van het spel) opnieuw uitstellen omdat ze zo nodig ook een XBOX en PS versie wilden maken. Dit was een cruciaal punt omdat toen pas de sales van de Wii U begonnen in te zakken.

EA geef ik de schuld van het uitbrengen van een Fifa met de launch in een jarenoude engine en dan roepen dat het spel niet verkoopt op een Nintendo console omdat het een Nintendo console is. Ook dit gebeurde nog steeds in de tijd dat het niet super slecht ging met de Wii U.

Wat mij betreft zijn dit dan ook de redenen waarom het daarna slecht ging met de Wii U.

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:00
wat een klets... je kan niet 2 falende studios/games de schuld geven voor het floppen van een console.. Ik zeg niet dat het niet mee speelt, tuurlijk is het ook een (kleine!!) factor, maar het is echt geen butterfly effect dat deze 2 games alles in gang hebben gezet.

Alsof de hele wereld op fifa en rayman zat te wachten destijds..

Strava

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 09:45:
[...]

Lezen, duidelijk niet één van je sterkste kanten. Ubisoft geef ik de schuld van het niet uitbrengen van Rayman Legends met de launch en de twee keer bij twee weken voor de launch (van het spel) opnieuw uitstellen omdat ze zo nodig ook een XBOX en PS versie wilden maken. Dit was een cruciaal punt omdat toen pas de sales van de Wii U begonnen in te zakken.
Totale waanzin. De Switch heeft nog helemaal géén aangekondigde third party content anders dan wat slappe ports (en daar kunnen we FIFA 18 waarschijnlijk ook onder rekenen) en de Switch doet het echt enorm goed. Het falen van de Wii U komt door één bedrijf en door één bedrijf alleen: Nintendo. De naam van de console was verkeerd (ik, en velen met mij, dacht in het begin dat het een soort van New Wii was), de marketing was slecht, enz. En dat de hardware vervolgens ook nog eens achterbleef op die van concurrenten maakte dat het daarnaast ook nog eens niet makkelijk was om te porten naar deze console. De Switch heeft alleen dat laatste nadeel.

• Stidge
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 06-10 10:35
JackAvery schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 01:26:
[...]

Call me crazy, maar dit kan nog best een gevalletje worden van "zo fout dat het goed is." SRPG is mijn ding wel, dus ik wacht de reveal op E3 af. De rabbits humor is natuurlijk zeer hit or miss... maar kan misschien best leuke game zijn in coop.

Laura Kate Dale, die deze game leakte in 2016, claimt nu trouwens dat we een aantal van haar andere leaks nog steeds mogen verwachten. Dingen die ze destijds suggereerde: smash port, Pikmin 4, en een Mario maker port. Eerst zien dan geloven.

Leuk om te zien dat 8bitdo controllers nu compatibel zijn!
Ik wacht al zo lang op nieuws over Pikmin 4... Pikmin 3 was zo ontzettend leuk, en echt een fantastische game om co-op te spelen.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Pikmin is ook een van mijn favorieten, ik hoop dat de opvolger in die serie niet te lang op zich laat wachten. Hij schijnt al sinds tenminste 2015 in ontwikkeling te zijn, dus wie weet... :o

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-11 15:07

Denko

|{ing Øf ßlitz

Overigens leuk om te zien, er zijn wat wallmarts in de VS die het Nintendo dock alweer in de uitverkoop hebben voor tussen de 45 en 60 dollar incl kabels.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/eVvVWeW.jpg

PSN & XBL: Denkoyugo

• Thomas
  • Niet online
Denko schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 11:26:
Overigens leuk om te zien, er zijn wat wallmarts in de VS die het Nintendo dock alweer in de uitverkoop hebben voor tussen de 45 en 60 dollar incl kabels.
[afbeelding]
Dit zag ik ook op Reddit langskomen. Ik hoop dat het in Nederland ook zo zal gaan, dus wacht nog even met een pre-order bij Amazon. Lijkt me sowieso best sterk dat dit ding opeens overal is uitverkocht.

• Sokkeh
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-11 15:36
het is waarschijnlijk een fout in het systeem van wallmart las ik op reddit. Is natuurlijk niet echt normaal dat iets wat net op de markt is al in de budgetbak ligt.

• Thomas
  • Niet online
In de VS waren ze al wat langer op de markt.

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:18
Desalniettemin is 60 dollar (of 60 euro) een veel schappelijkere prijs voor zo'n losse dock.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:26
LOTG schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 11:32:
@Waah Waarom blijft iedereen maar zeuren over het aanbod? Er komen iedere week games bij. Volgende week al weer Disgaea 5.

Er zijn zat games op de Switch uit. Als ze nu ook eens iets aan de eShop interface doen zodat je ze ook nog eens makkelijk kunt vinden zou het helemaal top zijn.

Zeker qua indie games is het toch wel druk bezaait.

Is hij goed koop? Nee. Zijn er geen games voor? Ook nee. Voor mij is de keuze ruim zat want ik moet kiezen waar ik mijn geld aan uit wil geven.
Sorry voor late reactie, en mogelijk al door anderen genoemd, maar de tripple a games zijn imho zelda en mk en die zijn beiden op die wii u te spelen, waarbij mk een oude game genoemd mag worden.

Hierom ben ik nog steeds van mening dat als je een (multiplat)gamer bent die veel speelt dat je aan alleen een switch niet genoeg hebt.

Ben je casual. En hoe je ook van kleinere/arcade/indie/retro games? Ja dan is er idd genoeg te doen op de switch.

Wel eens dat er (gelukkig) in rap tempo een hoop leuke games bijkomen. Vooral voor jrpg liefhebbers. Maar zelfs daar ontbreekt nog steeds (imho) iets wat een final fantasy of misschien beter de beroemde wii(u) rpgs kan evenaren.

* Sagat googled:
Xenoblade en last story......?
(moge duidelijk zijn dat het niet mijn genre is :P )

10 second ninja DONE

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Zerora schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 11:40:
Desalniettemin is 60 dollar (of 60 euro) een veel schappelijkere prijs voor zo'n losse dock.
Ze zijn inderdaad gewoon te duur. Niet dat Nintendo daar veel aan kan doen, ze zijn ook gewoon duur om te maken. Maar ik denk niet dat heel veel consumenten interesse hebben in zo'n duur dock dat eigenlijk alleen wat extra gemak met zich meebrengt.

• Prulleman
ze zouden beter een travel dock kunnen uitbrengen :) deze is leuk voor op de slaapkamer,, maar nog steeds te lomp voor op reis of mee naar werk, vrienden etc.

Strava

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 01-11 17:28
Sagat schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 11:41:
[...]

Sorry voor late reactie, en mogelijk al door anderen genoemd, maar de tripple a games zijn imho zelda en mk en die zijn beiden op die wii u te spelen, waarbij mk een oude game genoemd mag worden.

Hierom ben ik nog steeds van mening dat als je een (multiplat)gamer bent die veel speelt dat je aan alleen een switch niet genoeg hebt.

Ben je casual. En hoe je ook van kleinere/arcade/indie/retro games? Ja dan is er idd genoeg te doen op de switch.

Wel eens dat er (gelukkig) in rap tempo een hoop leuke games bijkomen. Vooral voor jrpg liefhebbers. Maar zelfs daar ontbreekt nog steeds (imho) iets wat een final fantasy of misschien beter de beroemde wii(u) rpgs kan evenaren.

* Sagat googled:
Xenoblade en last story......?
(moge duidelijk zijn dat het niet mijn genre is :P )
Als je veel gamed, is sowieso 1 systeem al gauw niet genoeg. Ik heb zelf dan ook een PS4 en Switch (en alle vorige generaties, en PC). Daardoor maakt het mij niet veel uit dat de games gefaseerd uitgebracht worden, want ik heb toch zat te doen (en te weinig tijd :p).

Disgaea is een wat meer niche RPG, maar ik heb er wel op echt zin in. Juist op de ps4 niet gehaald omdat het me meer een handheld game leek. En dan komt er later dit jaar Xenoblade 2 (van wat ze aangeven), dus dan is je laatste punt ook verholpen :D

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:52
NMe schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 11:42:
[...]

Ze zijn inderdaad gewoon te duur. Niet dat Nintendo daar veel aan kan doen, ze zijn ook gewoon duur om te maken. Maar ik denk niet dat heel veel consumenten interesse hebben in zo'n duur dock dat eigenlijk alleen wat extra gemak met zich meebrengt.
Daaaggg... Je gaat mij echt niet vertellen dat zelfs met alle licentiekosten dat ding 100 euro moet kosten om er winst op te maken.

Verwijderd

Dock moet voor 25 euro zelfs met winst verkocht kunnen worden. Er zit bijna niets in!?

• Prulleman
Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 13:15:
Dock moet voor 25 euro zelfs met winst verkocht kunnen worden. Er zit bijna niets in!?
dat gaat natuurlijk niet gebeuren als er ook al een adapter in zit twv 30 euro... (niet dat ze daar niet minimaal 20 euro winst op pakken, maar goed).

50-60 euro met adapter en kabel zou ik nog een acceptabele prijs vinden, maar dan zou ik em nog steeds kopen om om te bouwen naar een travel dock. Met de huidige prijzen bouw ik mijn huidige dock liever om en koppel em wel los. Helaas kan je dan dus niet de stroom netjes wegwerken omdat je die ook nodig hebt, maar goed, daar valt nog wel mee te leven.

Strava

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-11 14:55
Zin in de E3, hopelijk een Pokemon game voor de switch, kan ik hem eindelijk halen.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• thedicemaster
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07-09-2024
Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 13:15:
degelijke type C adapters/hubs/converters zijn nogal duur.
bij de BCC ben je al €40 kwijt voor enkel een type C hdmi adaptertje, dan komt er nog een powered usb 2/3 combi hub met laadfunctie, proprietary PD oplader, een stevige HDMI kabel, en een behuizinkje bij.

• Stidge
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 06-10 10:35
NMe schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 10:43:
Pikmin is ook een van mijn favorieten, ik hoop dat de opvolger in die serie niet te lang op zich laat wachten. Hij schijnt al sinds tenminste 2015 in ontwikkeling te zijn, dus wie weet... :o
De game scheen zelfs al bijna klaar te zijn... En dat was zomer 2016 volgens mij. Hebben ze Pikmin 4 in de koelkast gestopt? Zijn ze controls opnieuw aan het ontwerpen? Moeten ze gamepad compatibility er uit slopen?

https://gamerant.com/pikmin-4-update-miyamoto/

"After Shigeru Miyamoto confirmed that Pikmin 4 was “close to completion” during E3 2015, fans have been wondering just where and when it may end up."

• Zeara
thedicemaster schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 13:50:
[...]

degelijke type C adapters/hubs/converters zijn nogal duur.
bij de BCC ben je al €40 kwijt voor enkel een type C hdmi adaptertje, dan komt er nog een powered usb 2/3 combi hub met laadfunctie, proprietary PD oplader, een stevige HDMI kabel, en een behuizinkje bij.
Maar, die moeten ook winst maken he ;)

Ik weet wat er in zit niet goedkoop is, maar zelfs met licentiekosten en alles is 100 euro echt te duur....
Zoals hierboven gezegd vind ik 60 euro een schappelijkere prijs.

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:03
Stidge schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 13:54:
[...]

De game scheen zelfs al bijna klaar te zijn... En dat was zomer 2016 volgens mij. Hebben ze Pikmin 4 in de koelkast gestopt? Zijn ze controls opnieuw aan het ontwerpen? Moeten ze gamepad compatibility er uit slopen?

https://gamerant.com/pikmin-4-update-miyamoto/

"After Shigeru Miyamoto confirmed that Pikmin 4 was “close to completion” during E3 2015, fans have been wondering just where and when it may end up."
Zou me niet verbazen. Bij Zelda merk je dat toch ook wel een beetje. Het hele inventory-idee zou op de gamepad prima werken. Zeker omdat dit betekend dat je niet kan pauzeren om snel even wat health aan te vullen door eten. Dat zou de game lastiger maken omdat je dan eerst op je gamepad moet kijken, niet kan rondrennen en door de menu's moet scrollen (net als het zoeken in een rugzak als het ware).

Volgens mij is dat altijd de intentie geweest bij BotW. Maar voor de switch eruit gesloopt.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Zeara schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 13:10:
[...]

Daaaggg... Je gaat mij echt niet vertellen dat zelfs met alle licentiekosten dat ding 100 euro moet kosten om er winst op te maken.
Gelukkig zijn er mensen op Reddit die het helemaal voorgerekend hebben. ;) https://www.reddit.com/r/...e_is_actually_reasonable/

Natuurlijk koopt en produceert Nintendo in bulk dus het zal hun inderdaad niet zó veel kosten als voorgerekend maar reken maar dat het meer dan een paar tientjes kost zoals zo veel mensen hier lijken te denken...

Verwijderd

Heb de afgelopen week zo'n 10 schamele uurtjes in Disgaea 5 gestoken, en dat is erg leuk om te doen. Heb alleen wel het gevoel dat ik een van de enige spelers ben. Heb user news aangezet en heb maar een berichtje voorbij zien komen van 1 schamele user :( heeft iemand anders hier 'em al binnen?

Heb wel het gevoel dat het handheld meer tot z'n recht komt. Er zijn eigenlijk veel te veel customizations en menu's om van erg veraf alles te regelen.

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-11 10:36
@Verwijderd Het spel komt vrijdag pas uit in de EU, en gisteren in NA. Ik heb de demo een paar uur gespeeld, maar toen was de koek toch echt op.

Verwijderd

LOTG schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 14:42:
@Verwijderd Het spel komt vrijdag pas uit in de EU, en gisteren in NA. Ik heb de demo een paar uur gespeeld, maar toen was de koek toch echt op.
Via nedgame heb ik em als pre-order vorige week al binnengekregen, ik weet niet of dat standaard is (en alle pre-orders van Disgaea al uitgegeven zijn) of een foutje. Bedoel je dat de demo dan voorbij was of dat je er zelf klaar mee was?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2017 14:45 ]

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-11 10:36
@Verwijderd Ja je kon nog doorspelen maar als je het laatste level uitspeelde dan werd je progress daarvan niet opgeslagen en kwam je weer in de pocket dimension. Dus ik heb nog wat levels een paar keer opnieuw gespeeld voor losse quests maar gezien er niet veel variatie meer in zat had ik de demo wel gezien. Maar toch wel een paar uur gespeeld en het smaakte wel naar meer. De humor was goed en de gameplay voelde wel solide aan. Ik vond het eigenlijk leuker dan I Am Setsuna die ik er na kocht.

• Zeara
NMe schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 14:27:
[...]

Gelukkig zijn er mensen op Reddit die het helemaal voorgerekend hebben. ;) https://www.reddit.com/r/...e_is_actually_reasonable/

Natuurlijk koopt en produceert Nintendo in bulk dus het zal hun inderdaad niet zó veel kosten als voorgerekend maar reken maar dat het meer dan een paar tientjes kost zoals zo veel mensen hier lijken te denken...
Het kost zeker meer dan een paar tientjes ;) Maar die 100 dollar/euro is gewoon echt overdreven. Maar ja, Nintendo staat nou niet echt bekend om hun goedkope accessoires...

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 01-11 17:28
Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 14:45:
[...]

Via nedgame heb ik em als pre-order vorige week al binnengekregen, ik weet niet of dat standaard is (en alle pre-orders van Disgaea al uitgegeven zijn) of een foutje. Bedoel je dat de demo dan voorbij was of dat je er zelf klaar mee was?
Dat is niet standaard nee, ik ben nog op mijn preorder aan het wachten (bij ygz, had em voor 45 euro besteld). Hopelijk vrijdag binnen dus.

Het kan dus logisch zijn dat je nog weinig tot geen activiteit ziet :)

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Verwijderd

Ik zag alleen een andere verloren ziel die klaagde dat ie ergens vast zat :(

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21-10 15:41
Heeft er iemand intussen goede ervaringen met een powerbank?

Op het internet veel verschillende meningen en waarschuwingen te vinden. Dit artikel (zoals eerder gepost) is zeker interessant: https://techtest.org/die-...-was-gibt-es-zu-beachten/

Echter ben ik toch benieuwd naar ervaringen van mede Tweakers. Over enkele weken heb ik 2 lange vluchten voor de boeg en ik zou mijn Switch graag mee willen brengen. Het vliegtuig beschikt enkel over een USB aansluiting, maar deze zal naar verwachting niet genoeg stroom leveren om de Switch op te laden (ook niet als deze uit staat). Een powerbank heb ik dus zeker nodig, maar ik ben bang mijn accu te verzieken. Ik hoop dat iemand wat goede ervaringen heeft :).

• Thomas
  • Niet online
NMe schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 14:27:
[...]

Dit dus. Ik gok dat ze er erg weinig winst op maken. Ik heb er zelf voor aankoop nog over zitten zeuren dat bijvoorbeeld de Joy-Cons te duur zijn maar ik had op Reddit gelezen dat ze daar ook amper aan verdienen. Het zijn natuurlijk ook wel erg geavanceerde dingetjes, beide met accu en gyro, de rechter met IR camera. Ter vergelijking kost een XBO controller 50-60 euro, zonder accu en de genoemde features. Met een play and charge kit zit je al gauw rond de 70-80 euro.

Had natuurlijk liever een wat schappelijkere prijs gezien voor de dock, maar ik denk dat het voor mij wel 90 euro waard is.

Verwijderd

Nipje schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 15:10:

Op het internet veel verschillende meningen en waarschuwingen te vinden. Dit artikel (zoals eerder gepost) is zeker interessant: https://techtest.org/die-...-was-gibt-es-zu-beachten/

Echter ben ik toch benieuwd naar ervaringen van mede Tweakers. Over enkele weken heb ik 2 lange vluchten voor de boeg en ik zou mijn Switch graag mee willen brengen. Het vliegtuig beschikt enkel over een USB aansluiting, maar deze zal naar verwachting niet genoeg stroom leveren om de Switch op te laden (ook niet als deze uit staat). Een powerbank heb ik dus zeker nodig, maar ik ben bang mijn accu te verzieken. Ik hoop dat iemand wat goede ervaringen heeft :).
Ik heb een hele low-powered Xiaomi powerbank, die doet het op zich wel, duurt alleen erg lang voordat ie opgeladen is. Denk dat ik er in totaal 45min leven mee verleng als ik hem gelijk aansluit als ik begin.

• Prulleman
Nipje schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 15:10:

Je accu verziek je echt niet zomaar hoor, lees ook eens wat terug in dit topic, genoeg over powerbanks te vinden, PD powerbanks zouden de beste keuze zijn omdat de switch dit ondersteund
[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 2

verder schijnt het dat je moet oppassen met QC powerbanks, hoewel mijn QC adapter van mijn samsung s8 het prima doet op 5V/2.4A (ook bijladen tijdens spelen van zelda).

Strava

• Sagat
Verwijderd schreef op zondag 21 mei 2017 @ 20:20:
[...]
Ik vind ze iets te duur, 5 euro per stuk zou beter zijn maar er zijn maar 20 goede spellen op de neogeo (van de 150, heel veel kut vechtspellen) dus ik vind het wel goed zo.
Het kan je smaak niet zijn, maar heel veel fighting games op neo geo behoren tot de beste in het genre.
Kof, samurai shodown, last blade.........fatal fury heb ik persoonlijk wat minder mee (toevallig wel laat Garou, mark of the wolves gekocht wat dacht ik officieel de meest recent FF is), en dan zijn er inderdaad nog best veel anderen. Maar waar ik je vorige post een thumbs up gaf is hier

:N

Van toepassing.

10 second ninja DONE

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-11 23:09
De Virtual Console mag toch wel snel verschijnen. Ik wil zo graag Double Dragon 2 (NES), Super Mario World (SNES) en Star Fox (SNES) op de Switch kunnen spelen. :9

GTA VI - All aboard the hype train!!

Verwijderd

Sagat schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 15:25:
[...]

Het kan je smaak niet zijn, maar heel veel fighting games op neo geo behoren tot de beste in het genre.
Kof, samurai shodown, last blade.........fatal fury heb ik persoonlijk wat minder mee (toevallig wel laat Garou, mark of the wolves gekocht wat dacht ik officieel de meest recent FF is), en dan zijn er inderdaad nog best veel anderen. Maar waar ik je vorige post een thumbs up gaf is hier

:N

Van toepassing.
Ik schat dat bijna 45% van alle neogeo spellen fighters zijn. Zit wat bagger tussen. Ook goede vechtspellen (als je er van houdt).
Maar nu releasen ze alweer KoF 99, de derde Kof.
Doe eens een sportspel (baseball, soccer, football, bowlen, windjammers) of een goede jump n run (cyberlip, magician lord, top hunter, spinmaster) of een beat m up (burning fight, eight man, ninja combat) of shooter (last resort, andro dunos, ghostpilots, viewpoint, pulstar).

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2017 16:15 ]

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19-11 12:24

Nitai

Live the life you love.

Sir_Hendro schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 15:35:
De Virtual Console mag toch wel snel verschijnen. Ik wil zo graag Double Dragon 2 (NES), Super Mario World (SNES) en Star Fox (SNES) op de Switch kunnen spelen. :9
En de Donkey Kong Country reeks!

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Verwijderd

Nitai schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 16:12:
[...]

En de Donkey Kong Country reeks!
Die ouwe meuk kun je al prima op de Wii / WiiU spelen.
Het zou juist mooi zijn als we de beste WiiU spellen zouden krijgen.

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18-11 19:13
Helemaal mee eens! Ik ben overigens wel bang dat mijn bankrekening de komst van de Virtual Console niet leuk gaat vinden. Zoveel leuke spellen uit de (S)NES tijd die ik op de Switch zou willen spelen.

Weet je op welke game ik ook stiekem hoop, op de standaard Mario's, Donkey Kong en Kirby's na...
Parodius (SNES). Hoe vaak ik deze game wel niet bij de lokale gameboer heb gehuurd...

• tboheeren
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-11 18:12
Is het al duidelijk hoeveel we voor de retrogames gaan moeten betalen? Per spel? Vaste fee per jaar?

Inventaris

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19-11 12:24

Nitai

Live the life you love.

Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 16:17:
[...]

Die speel ik ook, maar ik zou het ook op m'n Switch willen, want ik gebruik het voornamelijk als portable...en een WiiU is zo lastig meesjouwen.. :+

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• Sagat
Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 16:10:
[...]

Ik schat dat bijna 45% van alle neogeo spellen fighters zijn. Zit wat bagger tussen. Ook goede vechtspellen (als je er van houdt).
Ik ben het met je eens dat er veel vecht spellen voor de NG zijn en dat er zeker mindere games tussen zitten, maar dat was op dat moment het dominante arcade genre. En de neo geo was in feite een arcade machine thuis. Ik hou idd van vechtspellen. Maar 'als je er van houdt' gaat natuurlijk voor elk genre op. :P

GTA 4/5/231232 zijn fantastische games als je er van houdt, maar dat doe ik niet! :+
Maar nu releasen ze alweer KoF 99, de derde Kof.
De switch heeft niet 3 kof's nodig, helemaal eens. Eigenlijk hooguit 98 en 2002 die worden doorgaans als de beste uit de NG kof games beschouwd volgens mij......en misschien 95 omdat dit mijn eigen eerste kof was :D (weliswaar op de sega saturn).
Ik vraag me ook af of dat verkoopt? Ik denk dat zelfs de meest hardcore fg fan niet in de bijna 3 maanden dat de switch uit is 3x denk, 'jaaaaaaa nog een kof, kopuuuuh'
Doe eens een sportspel (baseball, soccer, football, bowlen) of een goede jump n run (cyberlip, magician lord, top hunter, spinmaster) of een beat m up (burning fight, eight man, ninja combat)
Eens variatie FTW. Ken overigens van de games die je noemt alleen magician lord en die vond ik toen ik relatief gezien recentelijk speelde via een emu niets eens echt leuk. Maar weet dat er genoeg mensen anders over denken, en volgens mij was die game 'back in the day' technisch ook indrukwekkend.....dus ik zou dat nooit een bagger game noemen ;)

Ik hou overigens ook van side scrolling beat em ups, echt die kan ik tegenwoordig wat minder goed lang spelen dan vroeger, ik raak dan toch snel verveeld, maar dit genre is bij uitstek natuurlijk ook geschikt voor mp (en dus perfect voor onderweg met 2 joycons)

[ Voor 3% gewijzigd door Sagat op 24-05-2017 16:25 ]

10 second ninja DONE

• Prulleman
tboheeren schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 16:18:
Is het al duidelijk hoeveel we voor de retrogames gaan moeten betalen? Per spel? Vaste fee per jaar?
Ik vermoed dat ze gewoon het VC model van de wii u en 3ds aanhouden, dus 5-10 euro per game, (+ daarbij een maand lang een spel bij het online abo)

Strava

Verwijderd

Prulleman schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 16:54:
[...]

Ik vermoed dat ze gewoon het VC model van de wii u en 3ds aanhouden, dus 5-10 euro per game, (+ daarbij een maand lang een spel bij het online abo)
Er staat op de US site dat de games bij de abbo een maand geldig zijn, en dat je deze daarna/tijdens kan aanschaffen. Dus idd moet je gewoon per spel betalen. Al hoop ik wel op een upgrade mogelijkheid zoals die bij de Wii U was (waar je voor 1,50 een spel opnieuw kon kopen die je al op de Wii had)

• Bomberman71
Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 18:00:
[...]

Er staat op de US site dat de games bij de abbo een maand geldig zijn, en dat je deze daarna/tijdens kan aanschaffen. Dus idd moet je gewoon per spel betalen. Al hoop ik wel op een upgrade mogelijkheid zoals die bij de Wii U was (waar je voor 1,50 een spel opnieuw kon kopen die je al op de Wii had)
Niemand weet de prijzen zeker, maar ik denk dat je realistisch bent als je ervan uitgaat dat ze voor de meesten als 'te duur' zullen aanvoelen.
Je ziet het eigenlijk met alle games die sommige wel leuk vinden maar te duur in de markt zijn gezet en men hoopt op een aanbieding ergens in de toekomst.
In het verleden waren die games in de VC ook gewoon niet goedkoop en dat zal nu niet anders zijn. Zo is het gewoon altijd geweest met Nintendo, wees nou gewoon eerlijk.

Upgrade fee ? Zie ik niet snel gebeuren en bedragen zoals 1,50 euro zijn wishfull thinking ...

Ja, noem me maar weer een pessimist maar ik denk dat dit realistisch denken is en volledig past in het huidige prijs beleid van Nintendo en dat van het verleden.

Als je voor de zoveelste keer die ouwe meuk wilt spelen dan zal je moeten betalen, simpel.
Men maakt gebruik van de sterke drang voor velen om hun klassiekers 'on the go' te kunnen spelen, en geef ze eens ongelijk ...

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:53
Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 16:17:
[...]

Hier hoef je niet bang voor te zijn, de beste Wii U games zullen ze vast releasen voor de Nintendo Switch net zoals Mario Kart 8 Deluxe en Splatoon 2.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Verwijderd

Bomberman71 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 18:08:
[...]

Niemand weet de prijzen zeker, maar ik denk dat je realistisch bent als je ervan uitgaat dat ze voor de meesten als 'te duur' zullen aanvoelen.
Je ziet het eigenlijk met alle games die sommige wel leuk vinden maar te duur in de markt zijn gezet en men hoopt op een aanbieding ergens in de toekomst.
In het verleden waren die games in de VC ook gewoon niet goedkoop en dat zal nu niet anders zijn. Zo is het gewoon altijd geweest met Nintendo, wees nou gewoon eerlijk.

Upgrade fee ? Zie ik niet snel gebeuren en bedragen zoals 1,50 euro zijn wishfull thinking ...

Ja, noem me maar weer een pessimist maar ik denk dat dit realistisch denken is en volledig past in het huidige prijs beleid van Nintendo en dat van het verleden.

Als je voor de zoveelste keer die ouwe meuk wilt spelen dan zal je moeten betalen, simpel.
Men maakt gebruik van de sterke drang voor velen om hun klassiekers 'on the go' te kunnen spelen, en geef ze eens ongelijk ...
Nintendo heeft al in een interview aangegeven dat ze het zeker gaan overwegen. En ze hebben het ook bij de Wii U toen zo gedaan ;) De kans is groot dat ze het weer doen.
Jumpman schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 18:08:
[...]

Hier hoef je niet bang voor te zijn, de beste Wii U games zullen ze vast rekeasen voor de Nintendo Switch net zoals Mario Kart 8 Deluxe en Splatoon.
Splatoon op de Switch is natuurlijk wel een compleet nieuwe versie ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2017 18:11 ]

• Sagat
Ik ben retro fan, en heb ook veel plezier van de vc games die ik op de wii gekocht heb. Ik heb 2 pc engine shmups en f-zero snes. Maar denk dat ik niet veel koop totdat nintendo net als ms en sony gewoon je games aan je account kan koppelen. Vind het zo irritant dat je gewoon iedere nieuwe generatie alles opnieuw mag kopen. Zelfs voor 1,50 per spel vind ik dat nog schandalig. Dus dan koop ik niets.

En ja, op ps3/x360 heb ik wel diverse retro games, en ook voor de ps2 nog een paar collecties (heh retro game collecties op systemen die zelf retro zijn ;) )

10 second ninja DONE

• Bomberman71
Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 18:10:
[...]

Nintendo heeft al in een interview aangegeven dat ze het zeker gaan overwegen. En ze hebben het ook bij de Wii U toen zo gedaan ;) De kans is groot dat ze het weer doen.

[...]

Ja, het heeft de aandacht. Eerst zien ...
Er werd ook gewerkt aan een backup systeem voor savegames en nu bijna 1 kwartaal na release is er nog niets. Moet zoiets essentieels dan echt tot de herfst duren ? En dat met SD card opslag aanboord.
De eerste switches zijn

Compatibility voor de WiiU pro controller zouden ze ook naar kijken, ook niks van gehoord.
En zo zijn er wel meer zaken die de aandacht hadden.

Let op, ik zeg niet dat het onmogelijk is, maar ik denk dat de prijzen zullen tegenvallen en upgrade fees niet komen of gewoon nog relatief prijzig zijn voor iets wat al betaald is.
De drang naar het mobiel kunnen spelen is groot en daar betalen mensen gewoon voor.

Vergeet niet, mensen die oude games van 25 jaar geleden willen spelen freaks zijn, simpel zat.
De echte fans, en die betalen toch wel.

[ Voor 5% gewijzigd door Bomberman71 op 24-05-2017 18:40 ]

Verwijderd

Bomberman71 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 18:29:
[...]

Ja, het heeft de aandacht. Eerst zien ...
Er werd ook gewerkt aan een backup systeem voor savegames en nu bijna 1 kwartaal na release is er nog niets.
Compatibility voor de WiiU pro controller zouden ze ook naar kijken, ook niks van gehoord.
Beide zijn geruchten en die van de Wii U Pro controller wordt zelfs direct tegengesproken door Nintendo.
What controllers work with Nintendo Switch?
There are multiple controller options for the Nintendo Switch console, including Joy-Con controllers and the Nintendo Switch Pro Controller. Compatible controllers will vary per game, so be sure to check game details. You can see available accessories here.

Controllers from previous Nintendo platforms are not supported.
En betreffende de online service:
What's included in the online service?
The paid online service will include access to online multiplayer gaming, as well as a dedicated smartphone app that connects to your Nintendo Switch system via your linked Nintendo Account to provide an online lobby and voice chat for compatible multiplayer games.

Subscribers will also get to download and play a classic game for free for a month, and will receive discount offers on select digital games.

More information about the online service will be announced soon, so please stay tuned.
Over het save-backup systeem wordt niets genoemd op de website van Nintendo. Maar er waren geruchten (van dezelfde bron als de launch-details geruchten) dat deze deel uit zouden maken van de online service. En dat je daar nog niets van gezien hebt is nogal logisch.

Die lanceert namelijk deze herfst. En dat weten we ook al maanden.

• Bomberman71
Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 18:40:
[...]

Beide zijn geruchten en die van de Wii U Pro controller wordt zelfs direct tegengesproken door Nintendo.

[...]
Nou, voor de release van de Switch zei Reggie zelf dat er naar gekeken werd. Kortom, mensen hadden die hoop nog. Nu dat de Switch er is staat dit nu opeens online.
De interviews staan online en zijn niet van 2016 ofzo maar nog echt recent, voor de release.
En betreffende de online service:

[...]

Over het save-backup systeem wordt niets genoemd op de website van Nintendo. Maar er waren geruchten (van dezelfde bron als de launch-details geruchten) dat deze deel uit zouden maken van de online service. En dat je daar nog niets van gezien hebt is nogal logisch.

Die lanceert namelijk deze herfst. En dat weten we ook al maanden.
Dus het moet alleen maar via de cloud ? Ik snap dat hun online systeem nog niet op orde is maar wat is er mis met die savegames lokaal op te kunnen slaan op je SD en die gekoppeld (encrypted) aan je account ?
Dan heb je in ieder geval iets mits het fout gaat.
Als je deze bestanden dan elders bewaart kan je er ook wat mee als hij gejat wordt of in de zee verdwijnt of whatever.
Prima oplossing, zeker zolang de cloud niet operationeel is.

Verwijderd

Het niet-encrypted opslaan van savegames gaat niet gebeuren, want dan krijg je dat mensen vals gaan spelen door de savegames te bewerken. (Zie bv Pokémon)

• Bomberman71
Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 18:46:
Het niet-encrypted opslaan van savegames gaat niet gebeuren, want dan krijg je dat mensen vals gaan spelen door de savegames te bewerken. (Zie bv Pokémon)
Staat toch duidelijk encrypted ... Wat is daar nou moeilijk of bijzonder aan anno 2017 ?

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:53
Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 18:10:
[...]

[...]

Compleet in ieder geval niet. :)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Verwijderd

Jumpman schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 18:47:
[...]

Compleet in ieder geval niet. :)
Nieuwe wapens, nieuwe arena's, nieuwe specials, nieuwe single player, nieuwe modes, nieuwe (verbeterde) graphics, nieuwe karakters..

Wat is er niet nieuw? Euhm.. je speelt met Inklings.

• Bomberman71
Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 18:49:
[...]

Nieuwe wapens, nieuwe arena's, nieuwe specials, nieuwe single player, nieuwe modes, nieuwe (verbeterde) graphics, nieuwe karakters..

Wat is er niet nieuw? Euhm.. je speelt met Inklings.
Men noemt dit soort verbeteringen soms ook wel DLC :)F

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-11 18:02

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Of Streetfighter2 Turbo, want de remake kost straks gewoon 40 euro :')

• Bomberman71
Edmin schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 18:55:
[...]

Of Streetfighter2 Turbo, want de remake kost straks gewoon 40 euro :')
Precies, dat bedoel ik dus met die prijzen. Een 25 jaar oude game notabene. -O-

• RayNbow
Bomberman71 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 18:54:
[...]

Dan is スーパーマリオブラザーズ2 zeker ook gewoon DLC. :+
Bomberman71 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 18:57:
[...]

Precies, dat bedoel ik dus met die prijzen. Een 25 jaar oude game notabene. -O-
Sommige assets zijn minder oud dan 25 jaar. ;)

Daarnaast is het geen wet dat een oude game goedkoop moet zijn. Het is ook geen recht dat games goedkoop moeten zijn. Als je de prijs van een willekeurig product te hoog vindt, dan zoek je maar een alternatief.

Verwijderd

Bomberman71 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 18:54:
[...]

BS. Dan is zo'n beetje elke versie van Fifa DLC, of vele Battlefields en Call of Duty's.
Pagina: 1 ... 51 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is een [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen -topic.
Er is een Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic", discussie over prijzen en bestellingen hoort daar thuis.

Er is ook een Super Mario Odyssey topic!