Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 50 ... 126 Laatste
Acties:
  • 615.720 views

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:10
On_E schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 13:25:
[...]

Ik speel eigenlijk nooit buiten de deur nee, mijn dagelijkse treinrit naar werk is te kort voor de moeite. Wel ga ik m meenemen naar vrienden om in tabletop mode mee te kunnen karten bv. maar dat is nog niet gebeurd. (Heb m pas sinds dinsdag hoor)
ik zit 25 minuten in de trein, dan kan je prima een stukje spelen (maar geen idee hoelang jou rit is). Grootste voordeel is de goede implementatie van standby. wat bij mij in de praktijk vaak gebeurd is dat ik 's avonds een stukje zelda speel op de TV, dan gaat de switch daarna in standby mijn tas in en kan ik de volgende ochtend in de trein -instant- (zonder overdrijven) verder spelen, terwijl er 1% van de accu af is gegaan in 12 uur standby. Als je de game niet afsluit kan je zonder laadtijd direct verder spelen, wat erg prettig is bij kort(ere) sessies.

Voor de mensen die liever compleet uitschakelen... Ik vermoed dat een shutdown/boot cycle + game load nog wel meer dan 1% van je accu kost. Dit is dus niet aan te raden als je minimaal een paar x per week speelt.

[ Voor 3% gewijzigd door Prulleman op 19-05-2017 13:33 ]

Strava

• Bomberman71
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-11 00:37
On_E schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 13:25:
[...]

Ik speel eigenlijk nooit buiten de deur nee, mijn dagelijkse treinrit naar werk is te kort voor de moeite. Wel ga ik m meenemen naar vrienden om in tabletop mode mee te kunnen karten bv. maar dat is nog niet gebeurd. (Heb m pas sinds dinsdag hoor)
Voor naar vrienden zou het dock ideaal zijn (of een extra dock).
Kan me niet voorstellen dat je echt een poosje met 2 man ( of meer) gaat gamen thuis bij iemand op een 6 inch schermpje terwijl overal een flatscreen staat met HDMI input.

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:07
Sn0wblind schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 13:23:
[...]

De Switch haalt 3 uur met volledige brightness. De 3ds haalt met volledige brightness vaak maar net 4~5 uur afhankelijk van de game. Zoveel beter is de 3ds helaas niet.
33 tot 66% vind ik niet niks :+ Plus dat de New 3Ds in eigenlijk alle tests met full brightness zonder 3D gewoon 5+ uur haalt. Dat is dus het verschil tussen minimum brightness 4,5 uur of 7,5 uur.

Maar goed. Nuance is er niet blijkbaar. Net als dat ik aangeef dat dit voor mij geld, en voor anderen niet hoeft te gelden. Leest men gewoon overheen. Ik vind? nope! Het is!

I'm done :w meld me wel weer als ik wel het nut van een switch voor mijn use-case inzie

[ Voor 4% gewijzigd door Waah op 19-05-2017 13:38 ]

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-11 16:45

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Bomberman71 schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 12:53:
[...]

Ja dus ?

Splatoon is niet nieuw en niet voor iedereen, mensen die een WiiU hebben gehad kennen het spel maar niet iedereen was er laaiend over. Laten we het nu niet al bestempelen als een Episch spel. Het is een sequel maar de game ansich is niet nieuw, ja nieuw op de Switch.

Het op orde hebben van een multiplayer platform is essentieel bij een game als splatoon, niet iedereen heeft positieve ervaringen hiermee met MK8 DLX, als dat straks ook zo is met Splatoon 2 dan is de lol er snel af.

Arms ? Ja komt uit .. Een spel dat zwaar hangt aan de motion gimmicks en zal wederom niet iedereen aanspreken. Waarschijnlijk een leuke game, met de nadruk op leuk en na 3 weken kan hij op MP.
Daarbij zal multiplayer (mega stabiel) ook een grote rol spelen.

Mario O ? Ja, je zal wat nieuwe footage zien maar het is nog verre van zover. Rond de kerst mag je blij zijn als hij er daadwerkelijk is.
Wellicht wordt dat de eeste game sinds BOTW die episch zal zijn en een absolute must en die nagenoeg iedereen zal aanspreken en het wachten waard.

Kortom, ik snap je enthousiasme maar ik begrijp wat mensen hier zeggen als ze roepen dat er naast Zelda weinig boeiends is en het pas rond kerst voor hun interessant wordt.

3rd party zou veel kunnen uitmaken want de game wereld staat niet stil en buiten de Switch om worden er game na game gereleased. Multi platform gamers zijn dus koopman.
Heerlijk, hoe jij altijd je mening als feiten weet te presenteren. Verdiep je es eerst in de games, voordat je gaat trollen hier. Als je dat had gedaan, wist je bijvoorbeeld wel dat ARMS meer dan een motion gimmick is en zou je niet de MP stabiliteit en ervaring van een MK8 presenteren op Splatoon 2.

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Waah schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 13:37:
[...]

33 tot 66% vind ik niet niks :+ Plus dat de New 3Ds in eigenlijk alle tests met full brightness zonder 3D gewoon 5+ uur haalt. Dat is dus het verschil tussen minimum brightness 4,5 uur of 7,5 uur.

Maar goed. Nuance is er niet blijkbaar. Net als dat ik aangeef dat dit voor mij geld, en voor anderen niet hoeft te gelden. Leest men gewoon overheen. Ik vind? nope! Het is!

I'm done :w meld me wel weer als ik wel het nut van een switch voor mijn use-case inzie
Wat er voorafgaand is geweest, weet ik niet. Maar je benoemd nu allemaal use cases waarbij je zaken uitzet etc om dan een hogere baterij duur te benoemen. Alles aan op de 3ds met full brightness zorgt ervoor dat je in een zware game zoals Resident Evil revelations nog geen 4 uur haalt. Dan zit je nog met een low res screen van maar max 250~300nits (Afhankelijk van welk paneel je krijgt). Een maxed out Switch geeft je 400nits aan brightness en de zwaarste game tot nu toe in totaal 3 uur accu duur. Dus nee vind het niet ver uit elkaar liggen. Brightness kan bij beiden lager en je kan er dus meer tijd uithalen zonodig.

edit: sorry even wat auto correct typos weggehaald

• Prulleman
Sn0wblind schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 14:09:
[...]

Wat er voorafgaand is geweest, weet ik niet. Maar je benoemd nu allemaal use cases waarbij je zaken uitzet etc om dan een hogere baterij duur te benoemen. Alles aan op de 3ds met full brightness zorgt ervoro dat je in een zware game zoals Resident Evil revalations nog geen 4 uur haalt. Dan zit je nog met een low res screen van maar max 250~300nits (Afhankelijk van welk paneel je krijgt). Een maxed out Switch geen je 400nits aan brightness en de zwaarste game tot nu toe in totaal 3 uur accu duur. Dus nee vind het niet ver uit elkaar liggen. Brightness kan bij beiden lager en je kan er dus meer tijd uithalen zonodig.
idd op mijn vorige post wordt ook niet ingegaan...
Typisch geval van argumenten verzinnen om wel of niet (in dit geval dus niet) tot aanschaf over te gaan. Prima, als je graag de max van de 3ds tegen het mininum van de switch afzet, dan is het verschil groot, beide max zit je wellicht op 1 uur verschil (6 <-> 7 uur). Beide op average gebruik is het verschil misschien nog wel kleiner (5/5)

Strava

Verwijderd

giantgiantus schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 15:50:
Ik snap werkelijkwaar niet waarom iedereen zich zi druk maakt. Geniet gewoon van het ding. Ten eerste is die niet zo duur en ten tweede ziet het schermpje eruit alsof je hem zo kan vervangen.

Ik heb werkelijkwaar nog nooit ergens een beschermhoes oid op gedaan. Doe toch ook geen plastic zak om m'n schoenen? Tis een gebruiksproduct.
In sommige landen (azie) houden mensen het plastic op hun bankstel.

• Joosthulscher84
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 19-10-2021
Even mijn ervaring delen:

2 weken geleden bij bol.com de Switch neon gekocht. Helaas veel problemen in handheld modus: de swich maakte een vreemd poppend geluid (met volume regelbaar), de joycons werkte nauwelijks (zowel aangekoppeld als losgekoppeld) en de switch zat scheef/los in de dock. Té veel problemen om ter controle naar Nintendo te sturen, dus geretourneerd en zonder enige moeite mijn geld teruggekregen.

Doordat je op internet met name negatieve reacties leest had ik bedacht een aantal maanden te wachten met de aanschaf van een nieuwe switch. Niet gelukt: gister de Switch neon bij Intertoys besteld en vandaag binnengekregen. De switch en joycons werken perfect. Ook zit het systeem ontzettend mooi en stabiel in de dock, ik dacht dat het rammelen standaard zou zijn (niet dus).

Kennelijk was mijn eerste kennismaking er één gemaakt door een minder talentvolle medewerker(s), de 2e is perfect👌.

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:17
Prulleman schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 12:52:
[...]

ligt aan de versie die je kan kopen, $60 is zonder adapter en HDMI, $90 is met adapter en HDMI, gezien de prijs van de adapter los en het feit dat andere adapters niet werken, snap ik de losse dock niet helemaal, maar dat terzijde.
Adapters werken wel?

Haters everywhere but I don’t really care

• Prulleman
wat bedoel je? ik bedoel dat andere (en dan bedoel ik alles behalve de officiële Nintendo switch power adapter) niet werken in combinatie met tv-mode, voor opladen werkt zo'n beetje alles waar stroom uitkomt (5-1215v 1-veel A).
Om de switch te laten schakelen naar tv mode heb je dus een officiële adapter nodig, anders blijft het beeld op je TV zwart.

Misschien heeft iemand inmiddels iets gevonden waardoor dit wel werkt, maar bij mij weten heeft nog niemend beeld op de TV met een non-nintendo adapter

(mijn punt hierboven was dan ook dat de losse dock niet zo nuttig is om te kopen omdat je altijd nog de officiële adapter moet kopen, iemand kwam nog met de opmerking dat de set als 2e dock verkocht wordt en de losse als "replacement", vind dat nogal vergezocht aangezien het niet echt een slijtage gevoelig product is, maar zou kunnen)

[ Voor 20% gewijzigd door Prulleman op 19-05-2017 16:34 ]

Strava

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
Zover mij bekend moet je gewoon een USB-C PD adapter hebben die 15v doet, maar dat hoeft geen Nintendo adapter te zijn.

Niet dat je die kan kopen voor (veel) minder dan 30 euro...

• matthijst
Prulleman schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 15:57:
[...]

wat bedoel je? ik bedoel dat andere (en dan bedoel ik alles behalve de officiële Nintendo switch power adapter) niet werken in combinatie met tv-mode,
Oh verrek :D
Dacht dat dat gewoon werkte, maar idd, Anker oplader krijg ik geen beeld mee.

• Prulleman
matthijst schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 16:32:
[...]

Oh verrek :D
Dacht dat dat gewoon werkte, maar idd, Anker oplader krijg ik geen beeld mee.
ik vind het ook nog steeds een apart verhaal, maar om even wat meer duidelijkheid te krijgen, welke specs heeft die anker?
BlackMage schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 16:22:
Zover mij bekend moet je gewoon een USB-C PD adapter hebben die 15v doet, maar dat hoeft geen Nintendo adapter te zijn.

Niet dat je die kan kopen voor (veel) minder dan 30 euro...
heb je daar een link van? ik zoek me een ongeluk naar bevestiging, maar heb alleen maar posts gevonden waarbij het niet werkt

[ Voor 38% gewijzigd door Prulleman op 19-05-2017 16:40 ]

Strava

• marcelproust
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12-04 01:41
Ben ik de enigste die zijn Switch niet buitenshuis neemt? Handheld all good and well, maar ik gebruik hem enkel on wat in de sofa/bed te spelen. Vind hem voor buitenshuis veel te groot, fragiel en zal dan ook altijd wel weer grijpen naar de 3DS.

• matthijst
Prulleman schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 16:34:
[...]

ik vind het ook nog steeds een apart verhaal, maar om even wat meer duidelijkheid te krijgen, welke specs heeft die anker?

[...]

heb je daar een link van? ik zoek me een ongeluk naar bevestiging, maar heb alleen maar posts gevonden waarbij het niet werkt
Gebruik m voor MacBook en om Switch op te laden:
https://www.amazon.de/Ank...+5+Premium+5-Port+60W+USB

[ Voor 14% gewijzigd door matthijst op 19-05-2017 19:44 ]

• Prulleman
marcelproust schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 17:14:
Ben ik de enigste die zijn Switch niet buitenshuis neemt? Handheld all good and well, maar ik gebruik hem enkel on wat in de sofa/bed te spelen. Vind hem voor buitenshuis veel te groot, fragiel en zal dan ook altijd wel weer grijpen naar de 3DS.
Dagelijks.... Gewoon in een standaard hoesje in mijn (laptop) rugzak. Kleine moeite om erbij te stoppen. Als je geen tas bij hebt is het een ander verhaal, want in je zak stop je em niet zomaar, maar dan wordt een ds met hoes ook al lastig.

Strava

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Ik gebruik hem juist wel met enige regelmaat onderweg, tot nu toch nog geen problemen mee gehad. Ik heb ook (nog) geen travel case en/of screenprotector.

Lekker in het vliegtuig Mario Karten _/-\o_

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:18
Prulleman schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 16:34:

[...]

Er zijn dan ook weinig mensen met volgens mij een gelijkwaardige adapter (dus 15V 2.6A als een van de opties).

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-11 15:40

rajackar

Blood Minister

fZeroNewbie schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 18:25:
Ik gebruik hem juist wel met enige regelmaat onderweg, tot nu toch nog geen problemen mee gehad. Ik heb ook (nog) geen travel case en/of screenprotector.

Lekker in het vliegtuig Mario Karten _/-\o_
Straks weer 10 uur vliegen dus tijd om weer eens in Zelda te duiken. Helaas MK8 al kapot gespeeld op de WiiU dus dat heeft wat minder aantrekkingskracht.
Ben benieuwd of de USB poort van Delta mijn Switch aan de gang kan houden (ik vrees het ergste hehe).

Weet iemand of er btw ergens een goede PDF guide voor Zelda BotW is? Ik heb al even zitten zoeken maar kan niet echt iets nuttigs vinden.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Verwijderd

Wahloh schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 10:04:
[...]

Simpel. Ze willen niet dat je net zoals op de Wii een Softmod kunt doen door een aangepast Save-bestand. Voordat het via Letterbomb of iets dergelijks kon moest je namelijk een Twilight Princess save gebruiken om custom code te injecteren.
Zolang de code op een computer uit eentjes en nulletjes bestaan is er een trucje met betere eentjes en nulletjes om die eentjes en nulletjes te kraken.....

• RayNbow
Personages speelbaar gedurende de ARMS Testpunch:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DALIYYqUMAA8ixS.jpg:large

(Replay vanaf 1:10)

[ Voor 24% gewijzigd door RayNbow op 19-05-2017 21:39 ]

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Erg veel beschikbaar dus. Ben heel benieuwd naar die test :) .

E: Gebruik mijn Switch trouwens ook best wel veel onderweg. Ik ben student en reis veel tussen ouders en kamer dus dan neem ik m'n Switch altijd mee. Voor de rest neem ik hem niet altijd mee als ik ergens heen ga ofzo. Had er hier nog een poll over gemaakt;

Thomas in "[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 2"

[ Voor 25% gewijzigd door Thomas op 19-05-2017 21:51 ]

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• BlackMage
Geen van de "nieuwste" zijn beschikbaar.... die zijn gewoon nog niet klaar dus.

Gezien de release over een maand baart me dat wel een beetje zorgen.

Verwijderd

BlackMage schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 22:35:
Jouw geweldige glazen bol heeft dit al voorspeld? Wat Nintendo regelmatig doet is demo's maken van oudere builds van hun games. Dit was bv bij de Splatoon 2 testfire óók het geval.
Zelfs al zou het ergste waar zijn, dat ze nog niet af zijn op de release, hebben ze al aangegeven dat ze nieuwe karakters als gratis DLC toe gaan voegen. Ze zouden dan letterlijk het model van Splatoon 1 kopiëren voor ARMS. Maar ik denk dat ze gewoon klaar zullen zijn voor de release.

• RayNbow
BlackMage schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 22:35:

@2:45 in onderstaande video kun je Twintelle zien als speelbaar personage op een preview event:

Lijkt me dus dat de personages gewoon af zijn. Daarnaast had de allereerste Splatoon 1 Testfire ook niet alle wapens, maar alleen onderstaande vier (van de 32):
Splatoon Testfire - 2015-05-09

• BlackMage
Verwijderd schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 22:41:
[...]

Jouw geweldige glazen bol heeft dit al voorspeld? Wat Nintendo regelmatig doet is demo's maken van oudere builds van hun games. Dit was bv bij de Splatoon 2 testfire óók het geval.

[...]

Zelfs al zou het ergste waar zijn, dat ze nog niet af zijn op de release, hebben ze al aangegeven dat ze nieuwe karakters als gratis DLC toe gaan voegen. Ze zouden dan letterlijk het model van Splatoon 1 kopiëren voor ARMS. Maar ik denk dat ze gewoon klaar zullen zijn voor de release.
Als ze alleen Spring Man, Ribbon Girl, Ninjara en Master Mummy deden dan was de situatie anders, maar nu ontbreken precies de nieuwste karakters. Wat daarnaast ook meeweegt in mijn "beetje zorgen" is de enorme populariteit van Twintelle, als hun keuze voor de beperktere selectie niks te maken had met of de personages klaar waren of niet, dan hadden ze zeker Twintelle er wel in gestopt.

En de situatie met Splatoon is heel anders, die testfire was al eerder terwijl de release van het spel later is.

Daarbij, mijn "beetje zorgen" moet je niet lezen als "het is dikke bagger dit moet niemand kopen!!" Ik bedoel het goed, maar dit is een nieuw spel voor zowel Nintendo als de hele industrie. Een serieuze fighter, met motion controls! In veel opzichten is dit het meest innovatieve spel sinds shooters die de muis gingen gebruiken (quake?).

Maar in een industrie met een attention span van een kleuter in disneyland kunnen zulke dingen in een paar week tijd worden vergeten. En dat is jammer. Als de karakters niet goed uitgebalanceerd zijn dan is het voorbij voordat het begonnen is.

Ik weet niet eens of ik het wel leuk ga vinden, maar ik hoop dat het een succes wordt want dit is in mijn ogen het eerste spel (afgezien van VR) waar motion controls meer dan een gimmick kunnen zijn :)

• Disfigured
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-11 23:51
Waah schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 13:37:
[...]

Als ik Kamiko speel op full brightness dan gaat m'n batterij aanzienlijk langer mee dan als ik Zelda speel op full brightness. Zelda is gewoon ontzettend zwaar, dan is drie uur nog best te overzien imo.

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Hebben jullie ook last van slechte wifi verbinding?

Als ik in mijn bed lig kan ik niet eens een video afspelen in het nieuws tabblad.

Telefoon is geen probleem. 3ds ook niet.
Eogenlijk alles behalve de switch.

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02:56
DeeSung schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 23:51:

Als ik in mijn bed lig kan ik niet eens een video afspelen in het nieuws tabblad.

Bereik van Wi-Fi is inderdaad verre van perfect.

• NMe
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

BlackMage schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 23:08:
[...]

Als ze alleen Spring Man, Ribbon Girl, Ninjara en Master Mummy deden dan was de situatie anders, maar nu ontbreken precies de nieuwste karakters. Wat daarnaast ook meeweegt in mijn "beetje zorgen" is de enorme populariteit van Twintelle, als hun keuze voor de beperktere selectie niks te maken had met of de personages klaar waren of niet, dan hadden ze zeker Twintelle er wel in gestopt.
Die demo-build ligt waarschijnlijk al een paar weken klaar. Ze konden toen nog niet weten hoe populair Twintelle zou zijn.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• RayNbow
Zo, dat was snel...

Een aantal (niet alle) victory poses:

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08:12
COD WWII naar de Switch? Niet een spel wat ik waarschijnlijk zou gaan halen, maar zou voor 3rd party support wel een goed teken zijn.

https://www.techtastic.nl...uty-wwii-in-ontwikkeling/

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Verwijderd

@Gynnad

CoD-WWII is bij mij zeer welkom op de Switch.

• DeeSung
  • Niet online
NMe schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 00:49:
[...]

Die demo-build ligt waarschijnlijk al een paar weken klaar. Ze konden toen nog niet weten hoe populair Twintelle zou zijn.
Tuurlijk wel, zeker met haar design. Daarom showde ze haar ook als laatste.

Verwijderd

Gynnad schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 10:55:
COD WWII naar de Switch? Niet een spel wat ik waarschijnlijk zou gaan halen, maar zou voor 3rd party support wel een goed teken zijn.

https://www.techtastic.nl...uty-wwii-in-ontwikkeling/
Ik moet bekennen dat ik bij gebrek aan een Battlefield een COD versie heb gekocht voor de Wii U. En het speelde eigenlijk heerlijk soepel, ook online. Dus ja, ik heb hier wel interesse in...

Verwijderd

Hoe zijn de neogeo spellen?
4:3 of widescreen?
Scanlines?
Save game?
Volledige goede emulatie of rush rush rush?

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Verwijderd schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 12:41:
[...]

Ik moet bekennen dat ik bij gebrek aan een Battlefield een COD versie heb gekocht voor de Wii U. En het speelde eigenlijk heerlijk soepel, ook online. Dus ja, ik heb hier wel interesse in...
Zou mij ook goed uitkomen! Handheld lekker op de bank een shooter is meer dan welkom! Ik maak me wel zorgen over de installed base, multiplayer zal (in het begin) minder goed uit de verf komen door het lage aantal spelers, vrees ik.

Verder, iemand bekend met Azure Striker Gunvolt op de 3DS? Komt namelijk ook naar de Switch: http://nintendoeverything...er-pack-coming-to-switch/

[ Voor 17% gewijzigd door Thrace Grumble op 20-05-2017 14:09 ]

• RayNbow
Verwijderd schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 13:24:
Hoe zijn de neogeo spellen?
4:3 of widescreen?
Scanlines?
Save game?
Volledige goede emulatie of rush rush rush?
Shock Troopers lijkt in ieder geval van alles te ondersteunen.
Thrace Grumble schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 14:06:
Verder, iemand bekend met Azure Striker Gunvolt op de 3DS? Komt namelijk ook naar de Switch: http://nintendoeverything...er-pack-coming-to-switch/

[video]
Ik heb volgens mij het eerste deel op de 3DS, maar nog nooit aangeraakt (iets met een grote backlog). Mocht je een 3DS hebben, als het goed is er een demo van die je kunt spelen.

Verwijderd

Thrace Grumble schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 14:06:
[...]

Zou mij ook goed uitkomen! Handheld lekker op de bank een shooter is meer dan welkom! Ik maak me wel zorgen over de installed base, multiplayer zal (in het begin) minder goed uit de verf komen door het lage aantal spelers, vrees ik.
Daar was ik op de Wii U ook wel bang voor, maar hij vond met Ghosts altijd snel een vol potje. Met de hype van de Switch heb ik er wel vertrouwen in.

• Thomas
  • Niet online
Ik zou CoD denk ik op de Switch kopen i.p.v. Xbox One, zou er waarschijnlijk meer gebruik van maken op de Switch.

Vind Arms er trouwens echt tof uit zien, net de Direct eens volledig gekeken. Vooral Helix vind ik er geinig uitzien;

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08:29
Ik kocht CoD Black Ops 2 voor de Wii U (aangezien deze vrijwel overal tussen de 3 a 5 euro kost) en het is zelfs de enige CoD waarbij ik de single player heb uitgespeeld.

Online werkt nog steeds en je krijgt makkelijk een map vol, al denk ik dat de lage prijs daar ook mee te maken heeft aangezien het spel ook in het buitenland spotgoedkoop is, Switch kan een CoD of een andere shooter zeker gebruiken.

Verwijderd

Mizgala28 schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 17:29:
Ik kocht CoD Black Ops 2 voor de Wii U (aangezien deze vrijwel overal tussen de 3 a 5 euro kost) en het is zelfs de enige CoD waarbij ik de single player heb uitgespeeld.

Online werkt nog steeds en je krijgt makkelijk een map vol, al denk ik dat de lage prijs daar ook mee te maken heeft aangezien het spel ook in het buitenland spotgoedkoop is, Switch kan een CoD of een andere shooter zeker gebruiken.
Splatoon 2 :+

En ik had Ghosts op mijn Wii U, en dat spel bewees voor mij 1 ding: Call of Duty is niks voor mij.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Thomas schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 17:22:
Vind Arms er trouwens echt tof uit zien, net de Direct eens volledig gekeken. Vooral Helix vind ik er geinig uitzien;

[video]
Ik was sceptisch en eerlijk gezegd ben ik dat nog steeds een beetje, maar ik heb gisteren ook die hele Direct eens bekeken en het zou inderdaad zomaar eens een leuke game kunnen zijn. Volgende week maar eens kijken wat ik ervan vind. :)

• Thomas
  • Niet online
NMe schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 21:08:
[...]

Ik was sceptisch en eerlijk gezegd ben ik dat nog steeds een beetje, maar ik heb gisteren ook die hele Direct eens bekeken en het zou inderdaad zomaar eens een leuke game kunnen zijn. Volgende week maar eens kijken wat ik ervan vind. :)
Dat dacht ik dus ook. Het ziet er veel uitgebreider uit dan ik in eerste instantie dacht, dus ik ga het zeker proberen.

Overigens, deze is geloof ik nog niet langsgekomen;

• RayNbow
Splatoon 2 story mode speculatie fan art:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/C5hheTh.jpg

• msnguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-01 11:25
Ik heb na jullie advies Zelda nog een extra lange kans gegeven, en inmiddels ben ik ook behoorlijk verslaafd geraakt! Vooral de shrines vind ik leuk om te doen, al gebruik ik er wel een walktrough en interactive map bij. Deze map is te vinden op: http://www.zeldadungeon.n...the-wild-interactive-map/

Overigens vind ik Mario Kart 8 steeds meer tegen vallen. 3 sterren halen op 150 cc lijkt soms onmogelijk omdat de computer "samenspant" wanneer jij op de eerste plaats rijdt. Vervolgens krijg je aan het einde ineens 20 rode schildjes op je af... Nee, dan vond ik de (3)DS varianten toch leuker.

Persoonlijk hoop ik ook dat er snel Virtual Console games uit gaan komen. De pro controller is de beste controller die ik ooit in mijn handen heb gehad en het is jammer dat ik op mijn PC emulators moet gebruiken om hem te kunnen gebruiken voor (S)NES en N64 spelletjes. Dat werkt overigens ook heel goed: de pro controller is ook op de PC een hele fijne controller :D

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

msnguy schreef op zondag 21 mei 2017 @ 01:21:
De pro controller is de beste controller die ik ooit in mijn handen heb gehad
Dat heb ik meer mensen horen zeggen maar dat begrijp ik niet echt. Het is een goeie controller hoor, maar het is vooral gewoon vrijwel hetzelfde ding als de Xbox 360-controller, maar dan zonder de analoge schouderknoppen.

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06:50
Hoewel ik geen COD speler ben (en waarschijnlijk nooit ga worden), lijkt het me goed als de geruchten dat de nieuwe COD ook naar Switch komt, kloppen. COD doet het sowieso goed bij een bepaald publiek, en het zend een positief signaal qua third party support.

Nog wat kleinere aankondingen van de afgelopen dagen: behalve de Gunvolt games en Owlboy, heeft FrozenByte - bekend van de Trine serie - Nine Parchments (multiplatform) voor het eerst op Switch getoond. Lijkt redelijk wat Gauntlet en Magicka DNA te hebben, dus mogelijk een erg fijne co-op game.

Ook komt de nieuwe One Piece game - One Piece Unlimited World Deluxe Edition - naar de USA, wat betekent dat er in ieder geval een Engelstalige versie te importeren zal zijn, als ie hier niet zou lanceren. Verder is een westerse release voor Dragonball Xenoverse 2 bevestigd voor de herfst.

Oh, en Platinum Games heeft op BitSummit bevestigd aan een nieuwe IP te werken met een nieuwe director - helaas geen andere details. Gezien we ook weten dat ze aan minstens één Switch game werken, ben ik benieuwd of het daarover gaat.

[ Voor 11% gewijzigd door JackAvery op 21-05-2017 04:24 ]

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

JackAvery schreef op zondag 21 mei 2017 @ 04:19:

Nog wat kleinere aankondingen van de afgelopen dagen: behalve de Gunvolt games en Owlboy, heeft FrozenByte - bekend van de Trine serie - Nine Parchments (multiplatform) voor het eerst op Switch getoond. Lijkt redelijk wat Gauntlet en Magicka DNA te hebben, dus mogelijk een erg fijne co-op game.

[video
Thrace Grumble in "[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 2" ;)

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

msnguy schreef op zondag 21 mei 2017 @ 01:21:
Overigens vind ik Mario Kart 8 steeds meer tegen vallen. 3 sterren halen op 150 cc lijkt soms onmogelijk omdat de computer "samenspant" wanneer jij op de eerste plaats rijdt. Vervolgens krijg je aan het einde ineens 20 rode schildjes op je af... Nee, dan vond ik de (3)DS varianten toch leuker
Ik vind de 150cc juist makkelijker dan op de WiiU. Op de WiiU had ik de grootste moeite om drie sterren te halen, maar op de Switch is het bijna overal de eerste keer gelukt. Enkele cubs in een paar pogingen, aangezien je soms echt pech kunt hebben. Maar goed komt misschien ook omdat ik op de WiiU altijd in een kart reed en nooit met een motor / scooter, wat ik nu dus wel doe. Ik adviseer dan ook een scooter met de hoogste acceleratie en grib. De AI past zijn snelheid toch aan jouw top snelheid.

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
DeeSung schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 23:51:

Het is "algemeen bekend" dat WiFi op de Switch van extreem, ik herhaal extreem, slechte kwaliteit is. Het ligt dus niet aan jouw Switch!

[ Voor 3% gewijzigd door joblamie op 21-05-2017 09:35 ]

• RayNbow
Analyse van de Splatoon 2 story mode trailer:

• DeeSung
  • Niet online
joblamie schreef op zondag 21 mei 2017 @ 09:31:
[...]

Het is "algemeen bekend" dat WiFi op de Switch van extreem, ik herhaal extreem, slechte kwaliteit is. Het ligt dus niet aan jouw Switch!
Waarom wordt dit niet als fout gezien dan en gefixt? Dat ding is er notabene voor gemaakt om overal mee naartoe te gaan.

Vind het eigenlijk ronduit belachelijk. Dat dat anno 2017 gewoon wordt geaccepteerd.

Nintendo moet het gewoon repareren. Kan echt niet.

Ik Zal nintendo service maar mailen en kijken wat ze er over te zeggen hebben.

Verwijderd

[...]

Mijn Switch doet het andes nog prima in de slaapkamer (signaal moet dan door een verdieping en meerdere muren). Het signaal is wel 1 streepje minder als van mijn iPhone en iPad. Maar om te spreken van extreem slecht, dat gaat wat ver.

• Thomas
  • Niet online
NMe schreef op zondag 21 mei 2017 @ 02:56:
[...]

Dat heb ik meer mensen horen zeggen maar dat begrijp ik niet echt. Het is een goeie controller hoor, maar het is vooral gewoon vrijwel hetzelfde ding als de Xbox 360-controller, maar dan zonder de analoge schouderknoppen.
Ik vind 'm een stuk fijner dan mijn Xbox One controller en die vond ik op zijn beurt weer beter dan de X360. De Pro heeft meer grip, fijne, platte knoppen i.p.v. van die bobbels, de triggers zijn IMO fijner gevormd al zijn ze niet analoog, en het ding is wat breder dan de Xbox controller. Ohja en de sticks zijn ook prettiger is mijn ervaring. Had dat eigenlijk niet verwacht maar ze zijn zo lekker groot :D .

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-11 23:09
Voor de Puyo Tetris spelers die het vervelend vinden om bijna alleen maar Japanners als tegenstanders te krijgen heb ik een tip. Zet in de filters de ping op minimaal 4 van 5 streepjes als wens. Hoppa! Geen Japanners meer :P

GTA VI - All aboard the hype train!!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

DeeSung schreef op zondag 21 mei 2017 @ 10:34:
[...]

Waarom wordt dit niet als fout gezien dan en gefixt? Dat ding is er notabene voor gemaakt om overal mee naartoe te gaan.
Omdat het allemaal niet zo erg is als je hier suggereert? Ik heb er bij mij geen last van, WiFi doet het ook prima aan de andere kant van mijn woning. Als dat bij jou niet zo is kan dat aan de Switch liggen (en dan moet je hem opsturen) of aan je omgeving (storing van andere apparaten tussen je AP en je Switch).
Thomas schreef op zondag 21 mei 2017 @ 10:46:
[...]

Ik vind 'm een stuk fijner dan mijn Xbox One controller en die vond ik op zijn beurt weer beter dan de X360. De Pro heeft meer grip, fijne, platte knoppen i.p.v. van die bobbels, de triggers zijn IMO fijner gevormd al zijn ze niet analoog, en het ding is wat breder dan de Xbox controller. Ohja en de sticks zijn ook prettiger is mijn ervaring. Had dat eigenlijk niet verwacht maar ze zijn zo lekker groot :D .
Ik heb ze naast elkaar liggen en allebei nog eens vastgepakt, ik vind de ervaring eigenlijk vrijwel hetzelfde. :P

• marcelproust
Sir_Hendro schreef op zondag 21 mei 2017 @ 11:51:
Voor de Puyo Tetris spelers die het vervelend vinden om bijna alleen maar Japanners als tegenstanders te krijgen heb ik een tip. Zet in de filters de ping op minimaal 4 van 5 streepjes als wens. Hoppa! Geen Japanners meer :P
Of filter op de game mode waar je best in bent. Bij mij is dit Party. d:)b

Verwijderd

Thanks, heb de hele thread doorgenomen.
Wat is die neo geo emulatie goed zeg op de switch!
Ik heb al die spellen al tig keer gespeeld en heb ze ook op mame , psp en diverse handhelds, maar op de switch zijn ze heel goed!
Echte aanraders:
Neo Turf Masters
Shocktroopers
Metal Slug 1
Metal Slug 3
Blazing Star

Ik hoop op:
Magician Lord
Baseball Stars 1
Baseball Stars 2
Last Resort (komt)
Windjammers
Andro Dunos
Cyberlip
Ganryu
Metal Slug X, 4-6
Super Sidekicks 3
Viewpoint
Top Hunter
Pulstar

• RayNbow
marcelproust schreef op zondag 21 mei 2017 @ 12:35:
[...]

Ik heb in ieder geval Big Bang uitgezet. Voor de rest heb ik alle game modes aanstaan.

• Sn0wblind
  • Laatst online: 23-07 21:54
[...]

Nou nou dat is wel enorm overdreven. Er zijn combinaties met routers waarbij de verbinding erg wisselvallig is. Maar extreem slecht? Als het werkt, werkt het gewoon prima en op goede snelheid.

• Thomas
  • Niet online
Bij mij werkt de WiFi prima. Het bereik is niet fantastisch maar ook niet slechter dan mijn telefoon (Galaxy S7) bijvoorbeeld.

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19-11 16:07
Verwijderd schreef op zondag 21 mei 2017 @ 14:04:
[...]

Thanks, heb de hele thread doorgenomen.
Wat is die neo geo emulatie goed zeg op de switch!
Ik heb al die spellen al tig keer gespeeld en heb ze ook op mame , psp en diverse handhelds, maar op de switch zijn ze heel goed!
Echte aanraders:
Neo Turf Masters
Shocktroopers
Metal Slug 1
Metal Slug 3
Blazing Star

Ik hoop op:
Magician Lord
Baseball Stars 1
Baseball Stars 2
Last Resort (komt)
Windjammers
Andro Dunos
Cyberlip
Ganryu
Metal Slug X, 4-6
Super Sidekicks 3
Viewpoint
Top Hunter
Pulstar
Wat maakt ze op de switch zo goed?

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-11 23:09
marcelproust schreef op zondag 21 mei 2017 @ 12:35:
[...]

Kun je ook op een manier kiezen dat je alleen tetris vs tetris wil spelen? Dus Puyo er compleet uit bannen? De verhouding qua straf voor tetris en puyo slaat nergens op. Doe jij een 4 line tetris krijgt hij een paar grijze blokjes, doet de puyo gast een redelijke chain meteen heel je scherm vol met troep. Dat vind ik maar gaar...

GTA VI - All aboard the hype train!!

Verwijderd

keepitfrosty schreef op zondag 21 mei 2017 @ 19:53:
[...]

Wat maakt ze op de switch zo goed?
Veel extra instellingen, zoals scanlines.
En sommige spellen hebben zelfs een wider point of view dan de 4:3 instelling. Dan maken ze gebruik van de overscan denk ik, het is geen stretchen.
Ik vind ze iets te duur, 5 euro per stuk zou beter zijn maar er zijn maar 20 goede spellen op de neogeo (van de 150, heel veel kut vechtspellen) dus ik vind het wel goed zo.

• keepitfrosty
Verwijderd schreef op zondag 21 mei 2017 @ 20:20:
[...]

Veel extra instellingen, zoals scanlines.
En sommige spellen hebben zelfs een wider point of view dan de 4:3 instelling. Dan maken ze gebruik van de overscan denk ik, het is geen stretchen.
Ik vind ze iets te duur, 5 euro per stuk zou beter zijn maar er zijn maar 20 goede spellen op de neogeo (van de 150, heel veel kut vechtspellen) dus ik vind het wel goed zo.
Ah ok. Maar een beetje hetzelfde als mame dan toch qua opties? De prijs is mij ook te hoog maar idd neo geo had wel een aantal leuke titels

• RayNbow
Sir_Hendro schreef op zondag 21 mei 2017 @ 20:16:
[...]

Kun je ook op een manier kiezen dat je alleen tetris vs tetris wil spelen? Dus Puyo er compleet uit bannen?
Nee, dat kan niet. Zelf laat ik altijd de andere speler eerst kiezen, en dan kies ik hetzelfde.
De verhouding qua straf voor tetris en puyo slaat nergens op. Doe jij een 4 line tetris krijgt hij een paar grijze blokjes, doet de puyo gast een redelijke chain meteen heel je scherm vol met troep. Dat vind ik maar gaar...
Een enkele Tetris stelt ook weinig voor. Je moet ook in Tetris comboën. Dat is hoe ik adventure mode stage 5-9 met drie sterren heb weten te clearen. Zie verder ook dit stukje uit een Tetris vs. Puyo Puyo battle.

• marcelproust
Sir_Hendro schreef op zondag 21 mei 2017 @ 20:16:
[...]

Kun je ook op een manier kiezen dat je alleen tetris vs tetris wil spelen? Dus Puyo er compleet uit bannen? De verhouding qua straf voor tetris en puyo slaat nergens op. Doe jij een 4 line tetris krijgt hij een paar grijze blokjes, doet de puyo gast een redelijke chain meteen heel je scherm vol met troep. Dat vind ik maar gaar...
1 line Tetris is dan ook maar zwakjes imo. Probeer er 2 te doen en smijt er enkele combo's tegenaan dan krijgt je tegenstander wel wat meer en nee zo'n functie is er (spijtig) genoeg niet.

Edit: of wat er hierboven ook is gezegd :Y

[ Voor 3% gewijzigd door marcelproust op 21-05-2017 21:53 ]

Verwijderd

keepitfrosty schreef op zondag 21 mei 2017 @ 20:30:
[...]

Ah ok. Maar een beetje hetzelfde als mame dan toch qua opties? De prijs is mij ook te hoog maar idd neo geo had wel een aantal leuke titels
Ja, maar mame speel je normaliter op een pc.
Dit kun je handheld spelen met de heerlijke joycons.
Ze zijn iets te duur inderdaad, hadden €5 moeten zijn.

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08:29
Verwijderd schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 20:29:
[...]

Splatoon 2 :+

En ik had Ghosts op mijn Wii U, en dat spel bewees voor mij 1 ding: Call of Duty is niks voor mij.
Splatoon is leuk maar ik zie het als alles behalve een shooter.

CoD op Wii U leerde mij echter iets anders, blijf shooters spelen zonder muis niks vinden :9

Verwijderd

Mizgala28 schreef op zondag 21 mei 2017 @ 23:31:
[...]

Splatoon is leuk maar ik zie het als alles behalve een shooter.

CoD op Wii U leerde mij echter iets anders, blijf shooters spelen zonder muis niks vinden :9
Splatoon is niet héél anders dan games als Team Fortress of Overwatch ;)

En zelfs Nintendo classificeert het als een Shooter.
Categorieën
Schietspel
Zie: http://www.nintendo.nl/Ga...-1173295.html#gameDetails

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2017 23:55 ]

• RayNbow
Tijd voor wat ARMS fanart in afwachting van de testpunch:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ouEoQHy.jpg
(bron)

• Bisamrat

Bisamrat

komt wel goed schatje

Mediamarkt heeft weer een 3=2 actie, jammer dat ik niet verder kom dan twee games (bomberman en lego city). Had ik toch maar moete wachten met de aanschaf van mijn zelda en mario kart :)

• BlackMage
Bisamrat schreef op maandag 22 mei 2017 @ 06:20:
Mediamarkt heeft weer een 3=2 actie, jammer dat ik niet verder kom dan twee games (bomberman en lego city). Had ik toch maar moete wachten met de aanschaf van mijn zelda en mario kart :)
Vrijdag komt Disgaea 5 Complete.

Misschien een optie, als tegen die tijd niet alles is uitverkocht.

• Terpstars
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:55
Heel chill! Tot wanneer loopt die actie? Ik kan het zo snel niet vinden op de site van MM.

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 01-11 17:28
Oh, interessant dit. M'n vrouw heeft sinds donderdag een Switch, en ik ben mijn Mario Kart cartridge kwijt sinds vrijdag. Als ze d'r eigen versie wilt, dan is dit een goede optie (ook voor mezelf om nog Horizon + Persona te halen).

Aan de andere kant, ik krijg vrijdag Disgaea binnen, daar heb ik toch wel erg veel zin in gekregen. Ik had de demo toch maar opgestart, en dat bevestigt idd dat ik hier wel tijd in kan zinken.

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Nice aanbieding van de MM, helaas heb ik inmiddels wel alle games die ik momenteel wil :)

Vorige week mijn setje grijze joy-cons ontvangen, vandaag de linker joy-con op de post. In tegenstelling tot de meegeleverde joy-cons bij de Switch, merkte ik tijdens het spelen van Super Bomberman R en daarna in het Switch menu al direct dat de analoog soms niet reageert en soms een richting blijft aangeven terwijl hij alweer in neutraal staat. Ach, nu hoor ik er tenminste ook bij :+

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

• Thomas
  • Niet online
Seroczynski schreef op maandag 22 mei 2017 @ 10:50:
Nice aanbieding van de MM, helaas heb ik inmiddels wel alle games die ik momenteel wil :)

Vorige week mijn setje grijze joy-cons ontvangen, vandaag de linker joy-con op de post. In tegenstelling tot de meegeleverde joy-cons bij de Switch, merkte ik tijdens het spelen van Super Bomberman R en daarna in het Switch menu al direct dat de analoog soms niet reageert en soms een richting blijft aangeven terwijl hij alweer in neutraal staat. Ach, nu hoor ik er tenminste ook bij :+
Als je ze toch dubbel hebt is dat niet zo'n probleem gelukkig :).

Leuke actie bij MM al heb ik alles wat ik wil al. Als Arms nu al uit was zou ik Arms + Lego City + Bomberman (?) gekocht hebben, of een XBO titel o.i.d., maar voor nu vind ik het wel mooi. Wel fijn voor nieuwe spelers dat ze gelijk een mooie deal hebben.

• msnguy
Als de Media Markt Puyo Puyo Tetris op voorraad had, was het voor mij een no-brainer! 1 2 Switch, Super Bomberman R en Puyo Puyo Tetris staan ergens wel op mijn verlanglijstje. Helaas is Puyo Puyo Tetris niet op voorraad, dus Media Markt verdient voorlopig niks aan mij... :(

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-11 10:36
Weet iemand of die actie de hele week loopt? Ik kan het niet echt vinden en vrijdag komt Disgaea 5...

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
LOTG schreef op maandag 22 mei 2017 @ 15:26:
Weet iemand of die actie de hele week loopt? Ik kan het niet echt vinden en vrijdag komt Disgaea 5...
Lijkt er wel op, staat in de folder die geldig is tot de 28e:
http://publicaties.reclam...amarkt-week21-17/page/6-7

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-11 10:36
@Magic
Thanks! Dat kunnen dan weer niet gewoon op de site er bij zetten.

• Ambling_Alp
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-07 13:53
Heeft iemand hier net als ik problemen met de batterij-indicatie? Zelfs in de dock, opgeladen en al, laat hij soms een percentage ruim onder de 100 procent zien en laatst schoot hij van vol opeens naar 50, om vervolgens op 0 procent nog heel lang door te kunnen. Ik las online iets dat de joycons, die ook opgeladen worden, mogelijk problemen geven, maar heeft iemand dit ook en al dan niet oplossing?

• RayNbow
Meer hands on ervaring met ARMS:

• Evernote
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18-11 16:48
Magic schreef op maandag 22 mei 2017 @ 15:46:
[...]

Lijkt er wel op, staat in de folder die geldig is tot de 28e:
http://publicaties.reclam...amarkt-week21-17/page/6-7
Zou het ook met pre-orders kunnen?

Helaas niet op pre-orders jammer!

[ Voor 7% gewijzigd door Evernote op 22-05-2017 18:04 ]

• Thomas
  • Niet online
https://www.amazon.de/dp/...ords=nintendo+switch+dock

Nou, dock voor 90 euro dus. Ik ga 'm denk ik bestellen.

• Denko
  • Laatst online: 19-11 15:07

Denko

|{ing Øf ßlitz

Ik zou er graag nog 1 willen, maar ik wacht nog even tot er een 3d party alternatief is.

PSN & XBL: Denkoyugo

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:45

Sméagol

Master of Mayhem

Grumpmeister schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 08:11:
[...]

Ik ben een beetje in een dubio of ik de demo wel wil downloaden. Het spel krijg ik volgende week binnen, maar met name door oa. RPG Limit Break heb ik al wel een enorme RPG craving. Wat ik wel jammer vind is dat uiteindelijk je progress van de demo toch niet mee gaat naar de full game. Er waren schijnbaar al mensen hard aan het grinden binnen de demo :P
Da's dus precies waarom ik de demo niet uitgebreid gespeeld heb. Wilde alleen een feel voor de battle system hebben, en dat heb ik nu. Animatie cutscenes heb ik verder ook overgeslagen. De sprites zien er van dichtbij wel erg leuk uit, al wist ik al dat de artstyle me beviel. Compenseert aardig voor het saaie uiterlijk van de maps.

Uniqlo t-shirts zijn ook binnen. Heb die rooie Mario t-shirt besteld, en die Pikachu silhouette t-shirt. Verder nog 2 t-shirts van een andere lijn (Haibara).

Make lovecraft not warcraft.

• Thomas
  • Niet online
Ik ben bang dat dat heel lang wachten wordt. Wil er zelf gewoon 1 extra dus waarom ook niet. Ben al blij dat ze er geen 100 euro of meer voor vragen, want ik durf er gif op in te nemen dat Nederlandse shops dat wel gaan doen.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Denko schreef op maandag 22 mei 2017 @ 19:45:
[...]

Ik zou er graag nog 1 willen, maar ik wacht nog even tot er een 3d party alternatief is.
Zelfs als dat er ooit komt zal de prijs in elk geval de komende paar jaar niet bijster veel lager zijn.

• Bisamrat

Bisamrat

komt wel goed schatje

Evernote schreef op maandag 22 mei 2017 @ 18:00:
[...]

Zou het ook met pre-orders kunnen?

Helaas niet op pre-orders jammer!
Je kan dan wel weer Street Fighter met korting kopen, aangezien die deze week uitkomt (dus soort mini pre-order ;))

[ Voor 5% gewijzigd door Bisamrat op 23-05-2017 07:33 ]

• msnguy
Valt het jullie ook op dat de Pro Controller een ziekelijk lange accuduur heeft? Ik heb inmiddels 30 uur gamen er op zitten en in het controllervenster op mijn Switch staat bij de batterij nog steeds het "vol-icoontje".

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
msnguy schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 14:05:
Valt het jullie ook op dat de Pro Controller een ziekelijk lange accuduur heeft? Ik heb inmiddels 30 uur gamen er op zitten en in het controllervenster op mijn Switch staat bij de batterij nog steeds het "vol-icoontje".
Klinkt wel extreem lang. Die van mij gaat ook goed lang mee, alhoewel ik niet denk dat ik zo ff de 30 uur kan aantikken (of het uberhaubt meten ga). Maat van mij zit juist te klagen over de accuduur. Heb hem dan ook al geadviseerd voor RMA op te sturen omdat die misschien een faulty battery heeft.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

• lowskilled-ftw
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 14-11 13:19
msnguy schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 14:05:
Hier ook! Ze doen alle 3 het super goed qua accuduur!

Verwijderd

8Bitdo controllers hebben nu ondersteuning voor de Switch.

Meer info: http://www.nintendolife.c...r_ultra_street_fighter_ii

Over de controllers: http://www.8bitdo.com/

Heb je al een 8Bitdo controller is een firmware update (van de controller) genoeg.

• BlackMage
Verwijderd schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 17:50:

Heb je al een 8Bitdo controller is een firmware update (van de controller) genoeg.
Helaas is de site nu erg traag....

Ik heb de 8bitdo Zero, een heel kleintje. Maar die is ideaal voor onderweg multiplayer als je niet genoegen neemt met een halve joycon. Ik hoop dat die ook werkt :D (maar de site wil niet meewerken)

• keepitfrosty

Nice! Dit weekend maar even updaten.

• msnguy

Waar zijn deze controllers te koop? De originele site ligt plat en de eBay linkjes werken niet. Ik zie ze ook op AliExpress, zijn dat namaak of originele? De N64 variant is namelijk wel heel nice voor toekomstige Virtual Console N64 spellen _/-\o_
Pagina: 1 ... 50 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is een [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen -topic.
Er is een Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic", discussie over prijzen en bestellingen hoort daar thuis.

Er is ook een Super Mario Odyssey topic!