ik zit 25 minuten in de trein, dan kan je prima een stukje spelen (maar geen idee hoelang jou rit is). Grootste voordeel is de goede implementatie van standby. wat bij mij in de praktijk vaak gebeurd is dat ik 's avonds een stukje zelda speel op de TV, dan gaat de switch daarna in standby mijn tas in en kan ik de volgende ochtend in de trein -instant- (zonder overdrijven) verder spelen, terwijl er 1% van de accu af is gegaan in 12 uur standby. Als je de game niet afsluit kan je zonder laadtijd direct verder spelen, wat erg prettig is bij kort(ere) sessies.On_E schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 13:25:
[...]
Ik speel eigenlijk nooit buiten de deur nee, mijn dagelijkse treinrit naar werk is te kort voor de moeite. Wel ga ik m meenemen naar vrienden om in tabletop mode mee te kunnen karten bv. maar dat is nog niet gebeurd. (Heb m pas sinds dinsdag hoor)
Voor de mensen die liever compleet uitschakelen... Ik vermoed dat een shutdown/boot cycle + game load nog wel meer dan 1% van je accu kost. Dit is dus niet aan te raden als je minimaal een paar x per week speelt.
[ Voor 3% gewijzigd door Prulleman op 19-05-2017 13:33 ]