Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 48 ... 126 Laatste
Acties:
  • 615.734 views

• KoensSocialL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18-11 14:07

KoensSocialL

Mezelf.

Zerora schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 20:25:
[...]

Iets zegt mij dat het niet gaat gebeuren. Maargoed. We zullen zien volgende maand :)
Ik hou de goede hoop erin! :)
Dat een spel als Farcry niet op de Switch uitkomt snap ik nog wel.
Maar laatst is toch in het nieuw gekomen dat de vermoedelijke Mario + Rabbids Kingdom Battle game voor de Switch op dezelfde engine draait als de South Park draait. Het is dus zeker niet onmogelijk!

Hoe dan ook komt South Park in huis, voor de Switch als die daarop uitkomt en anders PS4 :)

K.W.

• msnguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-01 11:25
marcelproust schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 23:54:
De WiFi problemen liggen vermoedelijk aan je internetverbinding en niet de Switch. Had er ook problemen mee tot ik van 2.4 naar 5.0 ging.
Check daarnaast ook eens op welke kanaal je zit. ^^
Welk kanaal zou volgens jou het beste zijn dan?

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09:38
Zerora schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 20:19:
Nieuwe Harvest Moon game, genaamd Harvest Moon: Light of Hope, komt naar de Switch :)
Zou tevens speelbaar zijn op de E3 volgende maand.

[...]

https://www.polygon.com/2...pe-pc-ps4-nintendo-switch
Benieuwd wat ze er van bakken, want eigenlijk vond ik de serie steeds minder worden. Verschillende mensen die aan deze serie werken waren erg onder de indruk van Stardew Valley dus hopelijk is dat een extra drive om de beste Harvest Moon ooit te maken.

Voorlopig kijk ik iig meer uit naar Stardew op de Switch, maar meer van dit soort relaxte games kan geen kwaad ;)

• marcelproust
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12-04 01:41
msnguy schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 01:17:
[...]

Welk kanaal zou volgens jou het beste zijn dan?
Dat is van plaats tot plaats verschillend, heeft te maken met interferenties en hoeveel anderen er in de buurt hetzelfde kanaal gebruiken. Er bestaat een manier om er achter te komen, maar op dat vlak ben ik nogal groen. Misschien dat andere Tweakers je kunnen helpen.

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:39

On_E

Housemusic

Gisteren voor het eerst mee gespeeld, wat gelijk opviel was hoe relaxed het eigenlijk is om met beide joy-cons te spelen zonder de grip ertussen. Gamen met je armen op beide stoelleuningen. :D

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:10
Disgaea 5 Complete Demo Now Available on the eShop (momenteel alleen in de US eShop)

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Verwijderd

Je kan de dockset nu bij Nedgame pre-orderen. Voor 99 euro. (Dit had ik al verwacht)

https://www.nedgame.nl/ni...itch-dock-set/8888147869/

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:49
Bisamrat schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 14:06:
[...]

Zo goedkoop ben ik het nog niet tegen gekomen helaas. En je kan iederdaad de microns verlagen (standaard 200 geloof ik maar gaat tot 50). Waardoor het mooier wordt lijkt mij (die vraag heb ik zelf uitstaan bij een 3d printer eigenaar.

Zodra dat duidelijk is ga ik op zoek naar een 3d printer om het te laten maken. Kan de Switch daarna in het tv meubel in plaats van naast de tv. Maar eigenlijk hoop ik nog dat Nintendo een mini dock aankondigd op E3 dus toch maar een maandje wachten ;)
ik heb antwoord gekregen van fablab, ze adviseren FDM als je zelf wilt schuren/lakken (die is dan volgens mij 10 euro) en PLA/PHA met een layerheigth van 100 micron), dit komt op 19 euro. stiekem best een hoop geld, ik denk ik er nog over na.

Strava

• RayNbow

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

Prulleman schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 08:50:
[...]

ik heb antwoord gekregen van fablab, ze adviseren FDM als je zelf wilt schuren/lakken (die is dan volgens mij 10 euro) en PLA/PHA met een layerheigth van 100 micron), dit komt op 19 euro. stiekem best een hoop geld, ik denk ik er nog over na.
Dat vind ik nog meevallen voor het gemak wat je er voor terug krijgt. Binnenkort maar eens kijken of ik het daar kan laten maken. Dan wel de 19 euro variant want dan hoef ik zelf niet meer te klooien (behalve de installatie ;)).

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10:45
Beakzz schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 05:08:
[...]

Benieuwd wat ze er van bakken, want eigenlijk vond ik de serie steeds minder worden. Verschillende mensen die aan deze serie werken waren erg onder de indruk van Stardew Valley dus hopelijk is dat een extra drive om de beste Harvest Moon ooit te maken.

Voorlopig kijk ik iig meer uit naar Stardew op de Switch, maar meer van dit soort relaxte games kan geen kwaad ;)
Ik speel Stardew Valley op de XBO en het is een leuke game, behalve het vissen. Dat is nodeloos ingewikkeld gemaakt. En de tijd gaat wat mij betreft net wat te snel voorbij waardoor je nauwelijks de tijd hebt voor mining. Geef mij maar een nieuwe Animal Crossing.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Vorige week ook een switch aangeschaft en vooralsnog zeer goed vermaakt met Zelda en Mario Kart. Gister de case binnengekregen en de tempered glass screenprotector van Big Ben.

Nu heb ik het gevoel dat hij met de screenprotector eigenlijk net het laatste stukje in de dock klemt. Het is echt 2 of 3/10e van een millimeter. Zou dat kwaad kunnen op de lange termijn?

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Magic schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 11:03:
Nu heb ik het gevoel dat hij met de screenprotector eigenlijk net het laatste stukje in de dock klemt. Het is echt 2 of 3/10e van een millimeter. Zou dat kwaad kunnen op de lange termijn?
Het dock "klemt" op de zwarte bezels links en rechts naast je scherm. Check je screenprotector even en kijk of je daar krassen of vegen ziet. Vegen lijken me geen probleem, krassen zou voor mij reden zijn om op te passen, als het krast dan zou je bij het docken ook je screenprotector los kunnen trekken, wat weer voor krassen op het scherm zou kunnen zorgen.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:46
Vandaag binnen gehad. Net ff de oude dock overgezet en alles lijkt gewoon te werken.
Gebruikte de dock zelf nooit, maar dit geeft wel een fijner gevoel vind ik, omdat er niks tegen het scherm aan zit :)

Reactie op een oude post, maar ging dus om dit ding:
Afbeeldingslocatie: https://img1.tongtool.com/v/004021/2017-05/FB14942126252073.jpg

Haters everywhere but I don’t really care

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 05-11 20:25
matthijst schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 13:05:
[...]

Vandaag binnen gehad. Net ff de oude dock overgezet en alles lijkt gewoon te werken.
Gebruikte de dock zelf nooit, maar dit geeft wel een fijner gevoel vind ik, omdat er niks tegen het scherm aan zit :)

[afbeelding]
Niet bang dat er door de combi van het schuin hangen en het warm worden er scheurtje ontstaan rond om de USB C poort? Ik heb nog geen bartjes mee gemaakt in mijn switch maar heb het voorbij zien komen.

En een ander dingetje waar ik benieuwd naar ben, leunt die niet tegen de sleuven voor de airflow of blijven die nog net vrij?:)

• Prulleman

Strava

• Prulleman
[...]

[afbeelding]
de vraag hierboven vind ik ook wel interessant! de sleuven worden deels bedekt, maar heb je het idee dat er genoeg lucht naar binnen kan?

hoe is verder de afwerking? zijn de randjes en dergelijk allemaal netjes? voelt het een beetje als een kwaliteits product?

gaat het docken soepel? of moet je beter "mikken" dan bij de orginele dock?

damn, 2 posts onder elkaar, excuus.. moet natuurlijk wel het goede voorbeeld geven O-)

[ Voor 6% gewijzigd door Prulleman op 17-05-2017 13:47 ]

Strava

• matthijst
U vraagt, wij draaien :)

Achterkant van de dock, kabel kan denk ik nog anders, ff openen nog:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Mo3Qw0o.jpg

Door dat puntje in het plastic "vang" je de Switch als je hem er net naast zou klikken. Van links naar rechts schuiven en dan valt hij er daar in:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/G8Ol3HA.jpg

Dit is er nog over aan de achterkant:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ceRnOg5.jpg

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
NMe schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 11:27:
[...]

Het dock "klemt" op de zwarte bezels links en rechts naast je scherm. Check je screenprotector even en kijk of je daar krassen of vegen ziet. Vegen lijken me geen probleem, krassen zou voor mij reden zijn om op te passen, als het krast dan zou je bij het docken ook je screenprotector los kunnen trekken, wat weer voor krassen op het scherm zou kunnen zorgen.
Gezien dat het een tempered glass screen protector is ben ik niet echt bang voor krassen of schuiven van de protector, meer voor de constante druk op het touchscreen en de behuizing. De drukpunten zitten inderdaad buiten het echte scherm, dus het zal wat touchscreen wel meevallen. Uiteindelijk zal het ook wel meevallen denk ik, want meer druk dan het gewicht van de switch zelf kan er niet op komen.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Verwijderd

[...]

[afbeelding]
Die originele dock gaat toch €90 kosten? Dus die kan voor €60 naar marktplaats of zie ik dat verkeerd?

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 14:42:
[...]

Die originele dock gaat toch €90 kosten? Dus die kan voor €60 naar marktplaats of zie ik dat verkeerd?
60 euro voor alleen wat plastic? Alle hardware zal 'ie eruit gesloopt hebben. ;)

Verwijderd

NMe schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 14:47:
[...]

60 euro voor alleen wat plastic? Alle hardware zal 'ie eruit gesloopt hebben. ;)
Ah ik zie het nu, je moet zelf je mobo eruit halen.

Die amerikanen van ebay vragen $25 voor een stukje plastic van $2 uit china.

• matthijst
Verwijderd schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 14:55:
[...]

Ah ik zie het nu, je moet zelf je mobo eruit halen.

Die amerikanen van ebay vragen $25 voor een stukje plastic van $2 uit china.
Knieperds hier, niet normaal.
Steeds dat gedram over de prijs van dingen.
Zeg dan gewoon niks :O

17 euro incl. verzenden. Poepoe.

[ Voor 15% gewijzigd door matthijst op 17-05-2017 15:05 ]

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Ik vind de gewone dock stiekem wel mooier, voor iets handzaams blijf ik hopen dat Nintendo (of iemand anders) nog eens met een klein verloopje komt. Ontzettende gemiste kans om zo'n ding niet uit te brengen, ik neem mijn Switch vaak mee naar mensen die gewoon een TV hebben staan en dan heb je alsnog geen keus om dat kleine schermpje te gebruiken.
Die pouches zijn wel tof :o .

[ Voor 29% gewijzigd door Thomas op 17-05-2017 15:13 ]

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:35
Thomas schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 15:10:
Ik vind de gewone dock stiekem wel mooier, voor iets handzaams blijf ik hopen dat Nintendo (of iemand anders) nog eens met een klein verloopje komt. Ontzettende gemiste kans om zo'n ding niet uit te brengen, ik neem mijn Switch vaak mee naar mensen die gewoon een TV hebben staan en dan heb je alsnog geen keus om dat kleine schermpje te gebruiken.
Ik hoop stiekem dat Nintendo met een HMDI dongle komt zodat je vanaf je Switch via wifi naar de HDMI dongle kunt streamen. Net zoals dat een Chromecast werkt zegmaar. Dat zou zo ideaal zijn.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Thomas
  • Niet online
Zerora schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 15:14:
[...]

Ik hoop stiekem dat Nintendo met een HMDI dongle komt zodat je vanaf je Switch via wifi naar de HDMI dongle kunt streamen. Net zoals dat een Chromecast werkt zegmaar. Dat zou zo ideaal zijn.
Dat zou leuk zijn ja, maar dan zit je waarschijnlijk wel met latency. Streamen vanaf de XBO naar de PC is het bijvoorbeeld nét niet.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dat zou inderdaad veel te veel latency opleveren voor de meeste games.

Zo'n handzamer dock komt er vast wel, is het niet van Nintendo zelf dan is het wel van een derde partij. Ik zie nog wel of ik voor die tijd geen geduld meer heb en 't zelf regel zoals @matthijst hierboven gedaan heeft.

Waar ik dan wel weer interesse in heb is het aan de muur hangen van een tweede dock, ik moet later maar even kijken of dat een beetje lekker mogelijk is. Ok, dat was makkelijker dan ik dacht. :P https://www.amazon.com/HI...Mount-Black/dp/B06XT8G8KQ

[ Voor 12% gewijzigd door NMe op 17-05-2017 15:27 ]

• Zerora
NMe schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 15:25:
Dat valt wel op te lossen. Ik bedoel de wireless play tussen twee Nintendo Switch'en werkt ook. Als Nintendo die techniek in een HDMI dongle (en dus zonder tussenkomst van Wifi) kan fabriceren, moet het denk ik wel kunnen.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Zerora schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 15:30:
[...]

Dat valt wel op te lossen. Ik bedoel de wireless play tussen twee Nintendo Switch'en werkt ook. Als Nintendo die techniek in een HDMI dongle (en dus zonder tussenkomst van Wifi) kan fabriceren, moet het denk ik wel kunnen.
Wireless play hoeft geen 1080p met 60 FPS plus audio over een radiosignaal te pompen.

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-11 10:36
@Zerora Je verwart multiplayer met streaming. Dat werkt echt heel anders. Er word maar een fractie van de data gesynchroniseert en dat word dan een beetje gesmooth om te verhullen dat het niet live is.

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
Je hebt al technologie om met heel weinig latency en hoge resolutie/framerate draadloos beeld over te sturen. Dat is in principe bruikbaar voor wireless VR dus een 'simpel' beeld voor een 1080p scherm is dan vast geen obstakel ;)

Maargoed, dat staat wel in kinderschoenen.

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-11 10:36
@BlackMage Lag is funest voor VR, je beelt klopt immers niet met je beweging.

• RayNbow
Thomas schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 15:10:
Dat zou fijn zijn, maar houd wel rekening mee dat dat verloopje de Switch ook nog van stroom moet voorzien.
[...]

Thomas schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 15:15:
[...]

Dat zou leuk zijn ja, maar dan zit je waarschijnlijk wel met latency. Streamen vanaf de XBO naar de PC is het bijvoorbeeld nét niet.
NMe schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 15:25:
BlackMage schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 15:44:
Je hebt al technologie om met heel weinig latency en hoge resolutie/framerate draadloos beeld over te sturen. Dat is in principe bruikbaar voor wireless VR dus een 'simpel' beeld voor een 1080p scherm is dan vast geen obstakel ;)

Maargoed, dat staat wel in kinderschoenen.
* RayNbow kijkt naar de Wii U. Streamen van (weliswaar 480p60) beelden is te doen en dat had in het geval van de Wii U naar de Gamepad toe vaak een lagere latency dan het tonen van een beeld op de meeste tv's. Alleen was de streaming-afstand zeer afhankelijk van de hoeveelheid interferentie. :p

• BlackMage
LOTG schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 15:52:
@BlackMage Lag is funest voor VR, je beelt klopt immers niet met je beweging.
Dat is precies mijn punt, als ze die techniek hebben ontwikkeld voor VR dan zal het vast zo goed als lagvrij zijn ;)

Zie bijv. http://www.displaylink.com/vr

Verwijderd

[...]

Naast lag heb je hier een paar problemen.

1. Processorkracht. De Switch heeft geen aparte encoder chip voor en encoderen van video zoals de PS4 en XBOX ONE dat wel hebben. Dus Streaming moet dmv de CPU gebeuren. Dit zal games erg kunnen vertragen.
2. Accuverbruik. De CPU en GPU worden al teruggeklokt om accu te besparen in handheld modus. Als je daar streaming aan toe gaat voegen is je accu binnen het uur helemaal leeg. Helemaal in games als Zelda of MarioKart.
3. 720p, de Switch doet alleen 720p in handheld modus. Dus een HDMI WiFi dongle voor 1080p (dat is dus inclusief het streamen) lijkt me nogal onwaarschijnlijk.

Het maximale wat Nintendo kan doen is een USB-C > HDMI kabel uitbrengen die op de Switch werkt (dus met een ingebouwde processor die door de Switch uitgelezen wordt) en zo 720p op een TV weergeeft.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2017 16:03 ]

• BlackMage
Verwijderd schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 16:02:
[...]

Naast lag heb je hier een paar problemen.

1. Processorkracht. De Switch heeft geen aparte encoder chip voor en encoderen van video zoals de PS4 en XBOX ONE dat wel hebben. Dus Streaming moet dmv de CPU gebeuren. Dit zal games erg kunnen vertragen.
2. Accuverbruik. De CPU en GPU worden al teruggeklokt om accu te besparen in handheld modus. Als je daar streaming aan toe gaat voegen is je accu binnen het uur helemaal leeg. Helemaal in games als Zelda of MarioKart.
3. 720p, de Switch doet alleen 720p in handheld modus. Dus een HDMI WiFi dongle voor 1080p (dat is dus inclusief het streamen) lijkt me nogal onwaarschijnlijk.

Het maximale wat Nintendo kan doen is een USB-C > HDMI kabel uitbrengen die op de Switch werkt (dus met een ingebouwde processor die door de Switch uitgelezen wordt) en zo 720p op een TV weergeeft.
Zo ver ik weet heeft de Switch wel een encoder, immers hebben ze al aangegeven dat er op een later punt de mogelijkheid komt om video op te nemen ipv alleen screenshots.

Verwijderd

Ja, dat weet ik en ik vraag me af hoe dat gaat werken. Het kán zijn dat de encoder deel uitmaakt van de CPU zelf. (That's my guess) Maar zelfs dan heb je nog met WiFi, enz te maken wat ook weer een hoop stroom kost. Ik denk dat je straks enkel een video kan opnemen, ik denk niet dat je video's kan streamen.

• Prulleman
matthijst schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 15:03:
[...]

je had nog mazzel met de prijs, hij is inmiddels 25 dollar :)
maar ik moet zeggen dat de prijs me op dit moment nog wel tegenhoud.. ik vind het bezopen veel voor een stukje plastic, ik snap dat ze zo snel mogelijk de kosten van een mal eruit willen halen of iets dergelijks, maar het is echt serieus veel geld in verhouding tot wat je krijgt..

Strava

Verwijderd

Net een mailtje binnen van Nedgame, Disgaea 5 zit op de post :)

• hcQd
  • Registratie: September 2009
Verwijderd schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 16:02:
Volgens NVidea moet de X1 dat wel aankunnen:
On the encode side, Tegra X1 supports encode of 4K video at 30 fps in H.264, H.265 and VP8 formats.
Als je 4K op 30Hz aankunt dan moet 60Hz op 720p ook geen probleem zijn, lijkt mij.

• matthijst
Prulleman schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 16:33:
[...]

je had nog mazzel met de prijs, hij is inmiddels 25 dollar :)
maar ik moet zeggen dat de prijs me op dit moment nog wel tegenhoud.. ik vind het bezopen veel voor een stukje plastic, ik snap dat ze zo snel mogelijk de kosten van een mal eruit willen halen of iets dergelijks, maar het is echt serieus veel geld in verhouding tot wat je krijgt..
Ach ja. Ik bedenk me altijd dat verzenden binnen Nederland al 7 euro kost :)

• Zerora
Tof concept en oh-oh! voor Nintendo. Zou dit echt zijn en er gaan komen?

Verwijderd

Zerora schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 18:32:
Tof concept en oh-oh! voor Nintendo. Zou dit echt zijn en er gaan komen?

[video]
Simpel Nee. Het is een concept gemaakt door een designbureau wat compleet geen banden met Sony heeft. ;)

Verder ziet de Switch er 100000x beter uit.

Verder is er geen markt voor een PlayStation portable, dat heeft de Vita wel bewezen.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2017 18:38 ]

• Zerora
Het is eigenlijk meer een tof concept dat iig de moeite waard was om ff te delen hier. Al heeft het weinig met Nintendo te maken.

[ Voor 11% gewijzigd door Zerora op 17-05-2017 18:48 ]

• BlackMage
Leuk uitgewerkt ja, maar imho idd niet echt mooi :x

En zie het niet gebeuren, zou me niks verbazen als Nintendo patenten heeft op veel praktische elementen van de Switch.

Verwijderd

matthijst schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 15:03:
[...]

Waar is die 17 euro? Ik zie hem voor $25, dat is bijna €24.

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
De controllers van dat concept lijken mij nog niet eens zo heel comfortabel, op de thumbpads na. Voor de rest kan Sony de handheld markt beter links laten liggen, ze hebben de ps vita bezitters ook al een oor aangenaaid en kunnen hun focus beter verder zetten op de ps4 en hun psvr bril.

• matthijst
Verwijderd schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 19:05:
[...]

Waar is die 17 euro? Ik zie hem voor $25, dat is bijna €24.
you snooze, you lose :P

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-11 03:32

Turfschipper

Hup NAC

En toch, als er een sony handheld komt, die ps4 games kan spelen. Alleen downloadable. En dat je dan een ds4 controller hebt met een scherm in het midden. Zonder concessies aan knoppen ed.....

Dan moet ik hem hebben, ;-).

Ik zou het geen slecht scenario vinden. Steeds een nieuwe next gen console maken, en een last gen handheld. Die handheld heeft dan meteen een berg aan vette games, waarvan je er hoogstwaarschijnlijk al een paar van hebt.

[ Voor 33% gewijzigd door Turfschipper op 17-05-2017 21:50 ]

• Evernote
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18-11 16:48
Thomas schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 15:15:
[...]

Werkt hier anders perfect het streamen van Xbox One naar PC. Stukken beter dan de PS4 dit kan, PS4 Pro doet er weer een schepje bovenop met 1080p60 (mits de game ook 60fps draait)

Alleen jammer dat ik geen Surface Tablet heb anders heb je een soort PS4 Pro Powered Switch.. (mits je WiFi hebt)

Voor de Switch vind ik streaming echter helemaal niet nodig, je hebt notabene een scherm! (Mooi scherm ook)

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 18:34:
Verder is er geen markt voor een PlayStation portable, dat heeft de Vita wel bewezen.
Dit zou echter een console zijn net als de Switch die je ook gewoon op de TV aan kan sluiten. Maar aangezien die dezelfde hardwarebeperkingen zou hebben als de Switch lijkt het me niet dat Sony die aan zijn publiek aangesmeerd krijgt, dus de kans dat dit wat wordt is inderdaad minimaal.

Verwijderd

@NMe
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/0l7DqsaulyGX3sv0rnRqFmGV/full.jpg

;)

De PSP kon het niet opbrengen tegen de DS ondanks dat het een krachtigere handheld was.

• matthijst
Na de dock ook de joycon covers vervangen :)
Neon geel, lastig goed te fotograferen.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/UdfxWyl.jpg

Verwijderd

Niet vergeten over een half uur de Splatoon en ARMS direct!

YouTube: ARMS Direct - 18.05.2017

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 23:01:
@NMe
[afbeelding]

;)

De PSP kon het niet opbrengen tegen de DS ondanks dat het een krachtigere handheld was.
Zelfde verhaal: Sony's publiek wil in tegenstelling tot Nintendo's publiek wél zo goed mogelijke graphics hebben. Andere doelgroep, andere tijden en dus niet echt te vergelijken.

[ Voor 7% gewijzigd door NMe op 17-05-2017 23:28 ]

• Zerora
Arms direct was weinig nieuws. Paar nieuwe fighters. Aantal speelmodes gezien, welke wel leuk in elkaar zaten. Uitleg over het armen systeem, maar verder niet echt veel boeiends gezien eigenlijk.

Dit is wel interessant: Data van global test van Arms :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/8x848eTxMIjpcn9EkUhw7pzR/full.png

[ Voor 14% gewijzigd door Zerora op 18-05-2017 00:32 ]

Verwijderd

Zerora schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 00:31:
Arms direct was weinig nieuws. Paar nieuwe fighters. Aantal speelmodes gezien, welke wel leuk in elkaar zaten. Uitleg over het armen systeem, maar verder niet echt veel boeiends gezien eigenlijk.

[afbeelding]
Wat had je dan nog meer verwacht? Ze hebben zo ongeveer alles laten zien wat er te zien valt zonder de volledige game te showen. Van mij mag er wel wat geheim blijven...

• Zerora
Verwijderd schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 00:37:
[...]

Wat had je dan nog meer verwacht? Ze hebben zo ongeveer alles laten zien wat er te zien valt zonder de volledige game te showen. Van mij mag er wel wat geheim blijven...
Ik miste informatie over de neon yellow joycons eigenlijk wel. Had daar eigenlijk ook wel informatie over verwacht. En eventueel een aankondiging van de prijs van de game. En eventueel yellow joycon + game bundel aankondiging ofzo.

Verwijderd

Prijzen krijg je sowieso niet gezien die in de EU door retailers bepaalt worden. En ik denk niet dat er een bundel van Joy-Con + Game gaat komen en de Joy-Con zijn laatst al aangekondigd..

En dergelijke informatie zat dan wel weer bij de Splatoon 2 trailer :p

Splatoon 2 Pro Controller
Afbeeldingslocatie: https://cdn02.nintendo-europe.com/media/images/08_content_images/games_6/nintendo_switch_7/nswitch_splatoon2/CI_NSwitch_Splatoon2_Accessories_ProController_mediaplayer_large.jpg
21 juli

Splatoon 2 Switch bundel
Afbeeldingslocatie: https://cdn02.nintendo-europe.com/media/images/08_content_images/games_6/nintendo_switch_7/nswitch_splatoon2/CI_NSwitch_Splatoon2_Accessories_BundlePackshot_mediaplayer_large.jpg
21 juli

Splatoon 2 Switch case:
Afbeeldingslocatie: https://cdn02.nintendo-europe.com/media/images/08_content_images/games_6/nintendo_switch_7/nswitch_splatoon2/CI_NSwitch_Splatoon2_Accessories_CarryCase_mediaplayer_large.jpg
21 juli.

Neon Groen / Roze Joy-Con
Afbeeldingslocatie: https://cdn02.nintendo-europe.com/media/images/08_content_images/games_6/nintendo_switch_7/nswitch_splatoon2/CI_NSwitch_Splatoon2_Accessories_JoyConControllers_mediaplayer_large.jpg
Herfst 2017

Ik vind vooral die Pro controller érg gaaf!

Alle details kan je rustig hier nalezen: http://www.nintendo.nl/Ni...tendo-Switch-1226050.html

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2017 00:48 ]

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Die pro controller had ik mooier gevonden zonder de kleurtjes (maar met dat patroon). De joy-cons vind ik ook niet heel mooi, al zijn ze natuurlijk wel in de stijl van de rest van de kleuren. Ik wil nog steeds Gamecube-paars. :+

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09:38
Verwijderd schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 00:41:
Prijzen krijg je sowieso niet gezien die in de EU door retailers bepaalt worden. En ik denk niet dat er een bundel van Joy-Con + Game gaat komen en de Joy-Con zijn laatst al aangekondigd..

En dergelijke informatie zat dan wel weer bij de Splatoon 2 trailer :p

Splatoon 2 Pro Controller
[afbeelding]
21 juli

Splatoon 2 Switch bundel
[afbeelding]
21 juli

Splatoon 2 Switch case:
[afbeelding]
21 juli.

Neon Groen / Roze Joy-Con
[afbeelding]
Herfst 2017

Ik vind vooral die Pro controller érg gaaf!

Alle details kan je rustig hier nalezen: http://www.nintendo.nl/Ni...tendo-Switch-1226050.html
Is het niet een beetje vreemd dat bij de splatoon bundel een red blue combo zit terwijl de rest allemaal groen roze is?

• KoensSocialL

KoensSocialL

Mezelf.

Iemand enig idee hoeveel die bundel gaat kosten, ben best nieuwsgierig naar de prijs :)

K.W.

Verwijderd

Beakzz schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 05:22:
[...]

Is het niet een beetje vreemd dat bij de splatoon bundel een red blue combo zit terwijl de rest allemaal groen roze is?
De groen/roze Joy-Con komen pas in de herfst uit.

• Bisamrat

Bisamrat

komt wel goed schatje

Beakzz schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 05:22:
[...]

Dacht precies hetzeflde, maar het zal een kwestie van huidige en nieuwe voorraad zijn. Misschien dat ze de bundel updaten rond de feestdagen. Aan de andere kant is het natuurlijk ook een slimme manier om meer losse joy-cons te verkopen. Je hebt altijd mensen die alle kleuren willen hebben en reken maar dat er nog veel kleurtjes volgens (mario rood met luigi groen of peach roze, etc)

In japan heeft de bundel wel de nieuwe kleuren trouwens. Vreemd misschien denken ze dat EU mensen het te vinden?

[ Voor 8% gewijzigd door Bisamrat op 18-05-2017 07:29 ]

Verwijderd

hcQd schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 16:49:
[...]

Volgens NVidea moet de X1 dat wel aankunnen:

[...]

Als je 4K op 30Hz aankunt dan moet 60Hz op 720p ook geen probleem zijn, lijkt mij.
Het enige probleem is dat je dan een tablet hebt die bezig is met 1080p/60FPS over de lijn pompen (of stel, 720p/30, maar waarom zou ik dat op mijn HDTV willen?) waar blijft dan de kracht om het spelletje goed te draaien? BotW pusht de Switch al aardig tegen de limieten aan. Kan me niet voorstellen dat een dergelijke stream van minstens 10Mbits geen impact heeft.

• RayNbow
HandsArms-on ervaring:

• Bisamrat

Bisamrat

komt wel goed schatje

matthijst schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 23:08:
Na de dock ook de joycon covers vervangen :)
Neon geel, lastig goed te fotograferen.
[afbeelding]
Is dat nu lastig die joy-con cases vervangen met andere kleuren? Of is het gewoon los schroeven en de inhoud in de nieuwe case leggen / zetten?

• Thrace Grumble
  • Nu online

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Ik begin door deze direct toch best hyped te raken over ARMS... :9~

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• RayNbow

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19-11 16:07
De game lijkt mij niks maar de pro controller ziet er wel erg cool uit.

• matthijst
Bisamrat schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 07:43:
[...]

Is dat nu lastig die joy-con cases vervangen met andere kleuren? Of is het gewoon los schroeven en de inhoud in de nieuwe case leggen / zetten?
Denk 45 minuten aan het schroeven geweest.
't is een beetje klein allemaal en al die losse knopjes zijn nogal springerig als je ze terugduwt.
Op zich verder goed te doen, want hoewel ze in Youtube filmpjes waarschuwen dat al die kabeltjes enorm breekbaar zijn viel me dat reuze mee (geen kabel losgekoppeld).

• Thomas
  • Niet online
Ik twijfel ovef Arms. Ik speel toch het meeste alleen en weet niet of Arms het dan waard is. Het zal ongetwijfeld leuk zijn om af en toe met familie/vrienden te spelen, maar of het het waard is om daarvoor te kopen?

MK8D is zowel in je eentje als met anderen leuk, maar met ARMS weet ik het niet.

Verwijderd

@Thomas de grand prix modus is waar de single player focus is. Verder kan je alle modussen ook tegen de cpu spelen. Of anders online.

• matthijst
Thomas schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 08:34:
Ik twijfel ovef Arms. Ik speel toch het meeste alleen en weet niet of Arms het dan waard is. Het zal ongetwijfeld leuk zijn om af en toe met familie/vrienden te spelen, maar of het het waard is om daarvoor te kopen?

MK8D is zowel in je eentje als met anderen leuk, maar met ARMS weet ik het niet.
Vraag ik me ook af.
Volgend weekend die test eens even proberen :)

• BlackMage
Ik was positief verrast over de ARMS direct. Interessante karakters, eenvoudige maar toch diepgaande variatie in de "arms" omdat je er twee kiest.

Maar ik zag ook een heel groot rood alarm: de randomheid van het verkrijgen van de "arms" en het feit dat je bij dubbele een sterkere versie krijgt. Alle arms moeten gewoon beschikbaar zijn voor iedereen, laat de spelers maar sparen voor cosmetische veranderingen. En het feit dat je ze kan 'upgraden' door dubbele items te krijgen is al helemaal funest. Het is een multiplayer vechtspel, geen singleplayer rpg.

Maar ik ben wel heel benieuwd hoe het speelt. Ik hoop dat de testpunch een beetje werkt :D

[ Voor 7% gewijzigd door BlackMage op 18-05-2017 09:41 ]

Verwijderd

@BlackMage Je kan alle ARMS gewoon gratis krijgen, maar daarvoor moet je wel wat van het singleplayer gedeelte spelen. Het zou ook niet leuk zijn als direct alles unlocked is. Ik vergelijk het een beetje met de wapens in Splatoon of de kartparts in MarioKart.

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:52
Bisamrat schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 07:16:
[...]
In japan heeft de bundel wel de nieuwe kleuren trouwens. Vreemd misschien denken ze dat EU mensen het te vinden?
Ik zou eerder gewoon denken aan beperkte productiecapaciteit. Gezien Japan helemaal gek is van Splatoon, krijgt het 'thuisland' mogelijk voorrang. Kijk maar eens naar de huidige bestseller ranking voor de games sectie van Amazon.jp - staat vol met Splatoon nu vandaag de pre-orders geopend zijn.
KoensSocialL schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 06:55:
Iemand enig idee hoeveel die bundel gaat kosten, ben best nieuwsgierig naar de prijs :)
In Japan is er geen 'korting' als je de bundel koopt. Voor Europa hebben we geen adviesprijzen, maar verwacht best niet te veel.

[ Voor 24% gewijzigd door JackAvery op 18-05-2017 10:09 ]

• RayNbow
JackAvery schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 10:06:
[...]

Ik zou eerder gewoon denken aan beperkte productiecapaciteit. Gezien Japan helemaal gek is van Splatoon, krijgt het 'thuisland' mogelijk voorrang. Kijk maar eens naar de huidige bestseller ranking voor de games sectie van Amazon.jp - staat vol met Splatoon nu vandaag de pre-orders geopend zijn.
Japan - Splatoon 2 Switch bundle hits Amazon, sells out in seconds. :+

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Vind die Splatoon colored controlelrs er echt geweldig uit zien. Sowieso ga ik die pro controller aanschaffen.

Dit wordt wel een grote cashcow voor Nintendo. Al die custom kleuren.

• RayNbow
JC van Nintendo Treehouse met wat ARMS tips:

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Sn0wblind schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 10:47:
Vind die Splatoon colored controlelrs er echt geweldig uit zien. Sowieso ga ik die pro controller aanschaffen.

Ik vind het voornamelijk fijn om te zien dat ze er redelijk goed opzitten. Ze komen nu wel telkens met "wat leuks" om mensen die nog geen Switch hebben over te lijn te trekken, of die er voor zorgt dat mensen meer accessoires gaan aanschaffen.

Ben zelf plain and boring. Heb de grijze Switch + grijze set joy-cons + grijze pro controller :+

Punt is gewoon dat ik heel graag zie dat Nintendo de hype van de Switch weet om te zetten in een nieuw succes, en dat we dan hopelijk een keer meer third-party support gaan krijgen.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Verwijderd

Sn0wblind schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 10:47:

Dat hebben ze al jaren gedaan, voornamelijk in de handheld business. Kijk bv naar de faceplates voor de new Nintendo 3DS, verschillende kleuren handhelds, verschillende kleuren Wii Remotes, etc.

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Seroczynski schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 10:51:
[...]

Ik vind het voornamelijk fijn om te zien dat ze er redelijk goed opzitten. Ze komen nu wel telkens met "wat leuks" om mensen die nog geen Switch hebben over te lijn te trekken, of die er voor zorgt dat mensen meer accessoires gaan aanschaffen.

Ben zelf plain and boring. Heb de grijze Switch + grijze set joy-cons + grijze pro controller :+

Punt is gewoon dat ik heel graag zie dat Nintendo de hype van de Switch weet om te zetten in een nieuw succes, en dat we dan hopelijk een keer meer third-party support gaan krijgen.
Ik hoop echt dat de third party support op stoom gaat komen. Dat in combinatie met je console echt je eigen kunnen maken is het voor mij een winnaar.
Verwijderd schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 10:54:
[...]

Dat hebben ze al jaren gedaan, voornamelijk in de handheld business. Kijk bv naar de faceplates voor de new Nintendo 3DS, verschillende kleuren handhelds, verschillende kleuren Wii Remotes, etc.
Klopt, maar die faceplates etc waren niet zo heel erg duur. Dit is wel elke keer 80~90 euro aftikken.

Verwijderd

Nee vroeger mocht je gewoon 100-300 euro uitgeven om een nieuwe console te kopen in de stijl die je wil. Zie bv de special edition Zelda Wii U (gereleased met The Wind Waker HD).

Faceplates waren idd lekker "goedkoop" (nog 15 euro per set), maar dat is echt een zeldzame in de lijst. En helaas op de New 2/3DS XL afwezig.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2017 11:00 ]

• matthijst
Hoop dat ze binnenkort een update doen waarmee je homescreen kan aanpassen :)

• embee
  • Laatst online: 17-09-2024

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

matthijst schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 12:00:
Hoop dat ze binnenkort een update doen waarmee je homescreen kan aanpassen :)
Ik hoop dat ze hun software architects met iets zinnigs bezig houden zoals cloud saves. Het homescreen is functioneel. De cloud saves niet...

Constructed: Silver || Limited: Silver

• dubstepjoris
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 14:27
Zerora schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 00:31:

[afbeelding]
Dus ik kan op de bovenstaande data en tijden ARMS gratis downloaden uit de eShop? En daarna wordt 'ie weer verwijderd?

• Thomas
  • Niet online
dubstepjoris schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 12:08:
[...]

Dus ik kan op de bovenstaande data en tijden ARMS gratis downloaden uit de eShop? En daarna wordt 'ie weer verwijderd?
Nee, het is een demo die een bepaalde tijd werkt.

• matthijst
embee schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 12:05:
[...]

Ik hoop dat ze hun software architects met iets zinnigs bezig houden zoals cloud saves. Het homescreen is functioneel. De cloud saves niet...
Duurt allemaal verrekte lang, zulke simpele dingen :)

• Thomas
  • Niet online
Ik hoop ook nog op dedicated servers.

Die Splatoon joy-cons zien er trouwens echt tof uit :o ! Maar om nou nóg een setje te kopen :')...

Verwijderd

embee schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 12:05:
[...]

Ik denk dat Cloud saves allang ingebouwd zijn maar nog niet actief omdat de online service nog niet actief is.

• embee

embee

matthijst schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 12:11:
[...]

Duurt allemaal verrekte lang, zulke simpele dingen :)
Nou, simpel zou ik het niet willen noemen. Het moet allemaal wel goed samenwerken met hun eshop en DRM systeem en die dingen ook niet per ongeluk van een ingang voor potentiele hackers voorzien.

• embee

embee

Verwijderd schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 12:45:
[...]

Ik denk dat Cloud saves allang ingebouwd zijn maar nog niet actief omdat de online service nog niet actief is.
Zou kunnen. Ik hoop het :)

• KoensSocialL

KoensSocialL

Mezelf.

Misschien iemand dat mij kan helpen
Als ik op school op internet wil moet ik altijd email en wachtwoord ingeven via pc
Maar hoe gaat dat op de Switch? Ik kan namelijk enkel wachtwoord ingeven met gevolg dat ik geen verbinding kan maken..

K.W.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Thomas schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 12:12:
Ik hoop ook nog op dedicated servers.

Die Splatoon joy-cons zien er trouwens echt tof uit :o ! Maar om nou nóg een setje te kopen :')...
Ik heb nog maar één setje (grijs) en wil eigenlijk wel vier verschillende kleuren hebben, maar ik wacht nog even af om te zien of er wat mooiers uitkomt dan er nu (aangekondigd) is. Deze kleuren zijn het wat mij betreft allemaal net niet, ik wacht wel tot ze klaar zijn met "neon" en de retro-hoek in duiken met hopelijk een Famicom- of Gamecube-themed joycon.

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:57
KoensSocialL schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 13:04:
Misschien iemand dat mij kan helpen
Als ik op school op internet wil moet ik altijd email en wachtwoord ingeven via pc
Maar hoe gaat dat op de Switch? Ik kan namelijk enkel wachtwoord ingeven met gevolg dat ik geen verbinding kan maken..
Nintendo ondersteunt geen WPA-Enterprise, wat jouw school duidelijk dus wel gebruikt (want gebruikersnaam én wachtwoord). Je Switch zal daar dus geen verbinding kunnen maken.

• KoensSocialL

KoensSocialL

Mezelf.

Seal64 schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 13:12:
[...]

Nintendo ondersteunt geen WPA-Enterprise, wat jouw school duidelijk dus wel gebruikt (want gebruikersnaam én wachtwoord). Je Switch zal daar dus geen verbinding kunnen maken.
Das een tegenvaller.. Hopelijk ondersteuning in toekomst dan..
In elk geval bedankt voor de duidelijkheid :)

K.W.

• michaeltjeh1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15:59
KoensSocialL schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 13:24:
[...]

Gebruik je telefoon als Hotspot _/-\o_

Edit: Let wel op je databundel Unlimited zal dan wel fijn zijn gok ik :)

[ Voor 12% gewijzigd door michaeltjeh1 op 18-05-2017 13:32 ]

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:57
KoensSocialL schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 13:24:
[...]

Ik betwijfel het. De 3DS kon dat ook al niet en daar is nooit iets aan gedaan. Voor de Switch is nieuwe netcode geschreven (de 3DS ondersteunde TKIP encryptie op WPA-PSK, maar de Switch niet, die lust alleen AES) maar WPA-E zit er nog altijd niet in, dus ik verwacht niet dat dat gaat veranderen.

• EddoH
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Seal64 schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 13:31:
[...]

Ik betwijfel het. De 3DS kon dat ook al niet en daar is nooit iets aan gedaan. Voor de Switch is nieuwe netcode geschreven (de 3DS ondersteunde TKIP encryptie op WPA-PSK, maar de Switch niet, die lust alleen AES) maar WPA-E zit er nog altijd niet in, dus ik verwacht niet dat dat gaat veranderen.
Brrr 'netcode'.... Buzzword bingo.... Hou het gewoon op 'de netwerkdrivers' of 'wifi drivers', of whatever...
Netcode is typisch zo'n gamers term om vanalles en nogwat op te gooien terwijl de helft geen idee heeft wat het nu precies inhoudt. Daarnaast verwacht ik 'netcode' meer op de applicatielaag dan de OS-laag.

Sorry :+

[ Voor 4% gewijzigd door EddoH op 18-05-2017 13:52 ]

Pagina: 1 ... 48 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is een [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen -topic.
Er is een Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic", discussie over prijzen en bestellingen hoort daar thuis.

Er is ook een Super Mario Odyssey topic!