Na de trailer gezien te hebben, heb ik lang gewacht tot ik hem kon kopen.Inrage schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 13:21:
Al iemand NBA Playgrounds geprobeerd? Ziet er leuk uit maar ik weet niet of het boeiend blijft.
Nu heb ik hem en vind het persoonlijk om te huilen. Controls zijn niet optimaal, grafisch is het niet zoals in de trailer en gameplay is ook niet heel best imho. Vooral alley-oops zijn traag (met AI), tutorial is vaag en daardoor zijn sommige dingen onnodig moeilijk voor een arcade basketball game. Het is iig geen NBA Street!
BrilnerdNL @ Twitch Instagram: BrilnerdNL
Wat voor antwoord kreeg je? Werd je netjes geholpen of werd je afgepoeierdMax|Burn schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 15:51:
Teleurstellend - Ik had al af en toe problemen met de linker joycon maar nooit erg genoeg om te gaan bellen met Nintendo. Vandaag een reden om toch maar eens te bellen. Mijn hele switch is krom aan het trekken. Blijkbaar ook een bekend probleem maar vooral in docked mode. Ik speel meestal undocked. De usb-c connector in dock laadde nog op maar ik kreeg geen beeld meer. Switch paste niet lekker meer..krom dus !
Ook gekocht.Inrage schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 13:21:
Al iemand NBA Playgrounds geprobeerd? Ziet er leuk uit maar ik weet niet of het boeiend blijft.
Graphics handheld zijn ruk. Geen 720p dus blurry.
AI teammate is kut: pakt geen rebounds of losse ballen.
Schieten is gokken. 3-punters lukken me nu wel, maar dunken of een simpele layup blijft drama.
Grootste irritatie: geen buzzer beater.
Maar goed. Het is wel redelijk leuk spelen
Haters everywhere but I don’t really care
Op zicht wel een leuke game voor tussendoor, denk dat de prijs wel wat aan de hoge kant is € 20,-
Als iemand nog tips heeft voor de dunks hoor ik het heel graag
PSN: IXI_BUDDHA_IXI
edit: echt bizar / kom er ook net achter dat de switch fans alleen snel draaien buiten de dock. Als ik hem in dock doet gaan ze meteen langzamer, terwijl hij wel heet is. Die koelt echt niet dus wat dit dan is geen idee.
[ Voor 21% gewijzigd door Max|Burn op 12-05-2017 16:54 ]
Redout: er is geen officiële datum voor consoles, maar de PC (early access) versie heeft net een grote patch gekregen. Het lijkt erop dat de console versies uitgesteld zijn tot juni of juli: Amazon spreekt van juli, ze zijn echter niet de betrouwbaarste bron
Shakedown Hawaii: heeft nooit een release datum gehad. De Twitter account spreekt van "coming soon" en "coming this year." De developer heeft wel al early gameplay gestreamed een tijd geleden.
De developers van Hollow Knight hebben op Steam trouwens vorige maand gezegd dat de Switch poort hopelijk binnen de 6-12 maanden zal releasen (wat volgens hen een conservatieve schatting was). Het is een enorm klein indie-team dat momenteel hun PC/Mac/Linux versie aan het patchen is. Best spijtig als het echt zo lang gaat duren want deze game lijkt erg goed, maar niet het einde van de wereld.
[ Voor 4% gewijzigd door JackAvery op 13-05-2017 07:36 ]
In de promotie filmpjes van shakedown hawai zeiden ze April oorspronkelijk maar het is inderdaad wel verwarrend met wat de developer zelf vermeld op hun site.JackAvery schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 07:34:
Pocket Rumble: de devs zijn de netcode aan het optimaliseren, ik gok dat we die pas in juni zien. De laatste Twitter update zei dat ze hun best gingen doen om het in de lente (dus voor 21 juni) uit te brengen. Game is getoond op EG Rezzed beurs in de UK.
Redout: er is geen officiële datum voor consoles, maar de PC (early access) versie heeft net een grote patch gekregen. Het lijkt erop dat de console versies uitgesteld zijn tot juni of juli: Amazon spreekt van juli, ze zijn echter niet de betrouwbaarste bron
Shakedown Hawaii: heeft nooit een release datum gehad. De Twitter account spreekt van "coming soon" en "coming this year." De developer heeft wel al early gameplay gestreamed een tijd geleden.
De developers van Hollow Knight hebben op Steam trouwens vorige maand gezegd dat de Switch poort hopelijk binnen de 6-12 maanden zal releasen (wat volgens hen een conservatieve schatting was). Het is een enorm klein indie-team dat momenteel hun PC/Mac/Linux versie aan het patchen is. Best spijtig als het echt zo lang gaat duren want deze game lijkt erg goed, maar niet het einde van de wereld.
Denk dat NIntendo algemeen in die Nintindies video wat te positifief is geweest qua release dates eigenlijk.
Nee hoor, daar stond "Coming soon"Sn0wblind schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 10:24:
[...]
In de promotie filmpjes van shakedown hawai zeiden ze April oorspronkelijk maar het is inderdaad wel verwarrend met wat de developer zelf vermeld op hun site.
Denk dat NIntendo algemeen in die Nintindies video wat te positifief is geweest qua release dates eigenlijk.
In hetzelfde filmpjeJackAvery schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 11:54:
[...]
Nee hoor, daar stond "Coming soon"Maar akkoord dat dat de meest positieve manier was om het te verhaal te brengen. Then again, dat is PR, en deadlines veranderen nu eenmaal tijdens development... Liever dat ze er wat langer aan werken en een degelijke game uitbrengen, vind ik dan.
Maar je hebt gelijk, kan altijd veranderen. Wel jammer, ik kijk enorm uit naar deze game.
Ik durf te dromen dat dit naar de Switch komt. Zou prachtig zijn.
Top! Wist heel niet dat die dingen bestonden. Gelijk besteld en laat hier wel horen of het werkt! Mogelijk iets voor de TS...hcQd schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 17:59:
Heb je al eens een CEC killer geprobeerd? Als dat geen effect heeft ligt het probleem voor 100% zeker bij je TV die blijkbaar al overschakelt zodra deze signaal op de HDMI-poort detecteert.
Sommige dingen kosten tijd om uit te zoeken...kbloem schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 17:38:
Dit probleem is al vanaf launch bekend en ze doen er geen reet aan.
...of de Switch undocken als 'ie niet gedocked hoeft te zijn?De enige oplossing is de hdmi kabel eruit trekken.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Verwijderd
Je kan hem beter op marktplaats zetten.kbloem schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 17:38:
Ik word echt schijtziek van de switch.... in docked en sleep mode knalt ie toch steeds mn tv naar hdmi 4 waar de switch op zit. Anynet cec en de hele mikmak uitgeschakeld op zowel de switch als de tv en het helpt gewoon niet. Dit probleem is al vanaf launch bekend en ze doen er geen reet aan. De enige oplossing is de hdmi kabel eruit trekken. Niet handig met kinderen in huis en zwaar frustrerend als je op de ps4 rainbow six aan het spelen bent. Soms echt de neiging gehad de console door het raam te gooien.
Ik heb overigens nooit last van het probleem wat jij omschrijft.
Slechts last gehad van de linker joy-con en die ben ik dus een paar dagen kwijt geweest. Goede en snelle service van Nintendo.
Wat een argumenten zeg.... dus omdat jij er geen last van hebt moet ik hem maar op marktplaats zetten? Wat effe vergeten dat je in dit topic haast alleen posotieve dingen mag melden over de switch....Verwijderd schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 19:40:
[...]
Je kan hem beter op marktplaats zetten.
Ik heb overigens nooit last van het probleem wat jij omschrijft.
Slechts last gehad van de linker joy-con en die ben ik dus een paar dagen kwijt geweest. Goede en snelle service van Nintendo.
En niet docken slaat toch nergens op. Dat ding dock je toch juist als je hem niet gebruikt om te laden?
Verwijderd
Jij wil hem soms door het raam gooien. Ik geef aan dat het beter is om op marktplaats te zetten. Dan hou jij er tenminste nog wat aan over. Lijkt me qua logica geen raketwetenschap verder.kbloem schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 19:52:
[...]
Wat een argumenten zeg.... dus omdat jij er geen last van hebt moet ik hem maar op marktplaats zetten? Wat effe vergeten dat je in dit topic haast alleen posotieve dingen mag melden over de switch....
En niet docken slaat toch nergens op. Dat ding dock je toch juist als je hem niet gebruikt om te laden?
Het staat je vrij om welke negatieve ervaring dan ook te melden, het staat mij volledig vrij om welke positieve ervaring dan ook te melden. Ik dock mijn Switch te pas en te onpas en hij schakelt nooit over op de Switch als ik hem in slaapstand heb. Ook schakelt hij niet uit zichzelf uit die slaapstand. Mijn TV blijft gewoon op de input staan wat de bedoeling is.
Op de officiele forums van nintendo staat het vol met samsung gebruikers die dit probleem hebben. Niet de minste tv producent en dus ook een zeer grote klantengroep. De oplossingen die nintendo aandraagt bij de helpdesk zijn van de zotte. Ze vragen je features uit te schakelen waar ik bij mn ps4 en xb1 handig gebruik van maak. Deze devices en mn horizon box geven nooit problemen met hdmi cec en dit probleem speelt alleen op als de switch aangesloten is. Durf dan ook wel te stellen dat de switch gewoon een signaal doorgeeft als hij in slaapmodus staat.
En dat het een leuke console is kan ik alleen maar bevestigen. Maar dit probleem, waar heel veel gebruikers last van hebben, is gewoon fucking irritant en dat hoeft door niemand verdedigd te worden.
Verwijderd
Dit soort problemen, die schijnbaar slechts bij bepaalde series van een bepaald merk voorkomen is als ontwikkelteam waarschijnlijk lastig te tackelen en dat zal dus tijd kosten.
Er is een kansje dat we een nieuwe Metroid gaan zien op de E3. Laat maar komen wat mij betreft.
In de settings van de Switch zit hier, dacht ik, ook een optie voor waarmee je de communicatie tussen tv en switch kunt uitschakelen.hcQd schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 17:59:
Heb je al eens een CEC killer geprobeerd? Als dat geen effect heeft ligt het probleem voor 100% zeker bij je TV die blijkbaar al overschakelt zodra deze signaal op de HDMI-poort detecteert.
[ Voor 57% gewijzigd door Zerora op 13-05-2017 20:48 ]
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Leuk spel was dat op PS4/VR
Dat schijnt niet te helpen met de problemen met TV's van Samsung, tenminste als ik dit draadje mag geloven. Geen idee of CEC fysiek afkoppelen helpt. Als de TV reageert op de aanwezigheid van HDMI-power dan blijf je het probleem waarschijnlijk houden elke keer als de switch even wakker wordt.Zerora schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 20:44:
In de settings van de Switch zit hier, dacht ik, ook een optie voor waarmee je de communicatie tussen tv en switch kunt uitschakelen.
Je kan 'm prima opladen zonder docken?kbloem schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 19:52:
[...]
Ja, tuurlijk is het vervelend als een bug ervoor zorgt dat je TV de hele tijd wakker wordt of van kanaal wisselt. Hell, de TV op mijn slaapkamer springt ook regelmatig zomaar aan omdat mijn Raspberry Pi 't ding onnodig wakker maakt (ook een Samsung, ligt dus waarschijnlijk gewoon aan de TV...) Maar er zijn voor nu wat workarounds, die kun je gebruiken of niet, helemaal aan jou.
Dat het slechts bij enkele televisies zich voordoet... Geeft dus aan dat het een probleem van de tv is en niet van Nintendo. HDMI CEC zou een standaard moeten zijn maar als je als fabrikant (oa Samsung dus) lekker je eigen implementatie gaat verzinnen ga je dit soort problemen krijgen.kbloem schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 20:11:
Het sacrasme spatte er anders vanaf. Lees ik toch liever de bijdrage van Hcqd...
Op de officiele forums van nintendo staat het vol met samsung gebruikers die dit probleem hebben. Niet de minste tv producent en dus ook een zeer grote klantengroep. De oplossingen die nintendo aandraagt bij de helpdesk zijn van de zotte. Ze vragen je features uit te schakelen waar ik bij mn ps4 en xb1 handig gebruik van maak. Deze devices en mn horizon box geven nooit problemen met hdmi cec en dit probleem speelt alleen op als de switch aangesloten is. Durf dan ook wel te stellen dat de switch gewoon een signaal doorgeeft als hij in slaapmodus staat.
En dat het een leuke console is kan ik alleen maar bevestigen. Maar dit probleem, waar heel veel gebruikers last van hebben, is gewoon fucking irritant en dat hoeft door niemand verdedigd te worden.
Vervelend? Ja. Probleem van Nintendo? Wordt het nu wel gemaakt. Echter zou men de pijlen beter op tv fabrikanten kunnen richten. Want CEC word gewoon slecht geïmplementeerd zodat het vooral met eigen producten goed werkt.
Hopelijk komt er wel een fix voor. Maar CEC uitschakelen treft nog veel meer mensen die het wel goed kunnen gebruiken.
Men klaagt hier al over toen de Switch nog niet uit was.I just finished chatting with Samsung LiveChat here, and finally have an answer from them. The 2016 model Samsung TVs have a 'feature' where they will automatically change the input to the device that is turned on. This is NOT a CEC (Anynet) feature, it is separate. And the worst thing is that this feature cannot be turned off.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity
Verwijderd
Grab Blaster Master Zero's free Gunvolt DLC on Switch without even owning the game
Bij mij op mijn iets oudere Samsung-tv ook hoor.Verwijderd schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 23:22:
Ik vond al vreemd dat ik daar geen last van heb, maar ik heb dan ook een non-smart 4K TV van philips die wél CEC ondersteund (op o.a. de PS4, Switch - ja hij schakelt netjes over wanneer ik de Switch uit de slaapstand haal en de Apple TV). Alles werkt, bij mij, zoals het hoort
Andere oplossing, trouwens: gewoon de Switch uitzetten als 'ie gedocked is en je er niet op wil spelen. En ruzie maken met Samsung in plaats van Nintendo.
Verwijderd
Dat had ik afgelopen week ook ontdekt. Je kan DLC op de Switch aanschaffen zelfs zonder dat je het spel hebt.RayNbow schreef op zondag 14 mei 2017 @ 10:10:
Mensen die Blaster Master Zero niet hebben, het is blijkbaar wel mogelijk om alvast de tijdelijke gratis DLC te downloaden:
Grab Blaster Master Zero's free Gunvolt DLC on Switch without even owning the game
Had ik ook al in het PS4/Samsung 2016 modellen topic gelezen. Het is echt een issue van de 2016 modellen van Samsung. Weet niet of het ondertussen al opgelost is door Samsung met een software update, maar weet dat er bij de PS4 ook HDR problemen in samen werking met Game Mode ook niet goed werkte. Ook waren er klachten over de Ziggo module samen met de KS-serie van Samsung. Kortom hebben jullie allemaal de nieuwste software op de TV staan en op de Switch/PS4. Zo ja, de consoles ook al uit/aan gezet. Dus geen sleep mode?Michel242186 schreef op zondag 14 mei 2017 @ 12:26:
Ik heb er wel last van...maar inderdaad ook als ik mijn pc of PS4 aanzet...heb ook een 2016 samsung
Hier ook. Op mijn oude samsung tv had ik er geen last van, op mijn nieuwe LG wel. Het overschakelen heb ik gelukkig uit kunnen zetten op de tv, maar de melding "uw gameconsole is gereed" blijft komen. Soms 4x in een paar minuten. Rete-irritant.kbloem schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 17:38:
Ik word echt schijtziek van de switch.... in docked en sleep mode knalt ie toch steeds mn tv naar hdmi 4 waar de switch op zit. Anynet cec en de hele mikmak uitgeschakeld op zowel de switch als de tv en het helpt gewoon niet. Dit probleem is al vanaf launch bekend en ze doen er geen reet aan. De enige oplossing is de hdmi kabel eruit trekken. Niet handig met kinderen in huis en zwaar frustrerend als je op de ps4 rainbow six aan het spelen bent. Soms echt de neiging gehad de console door het raam te gooien.
Eén filmpje is wel genoeg, dus ik heb de rest verwijderd. We willen voorkomen dat mensen dit forum gebruiken om views te trekken naar hun YT-kanaal en dus gaan spammen. Je kunt je kanaal bijv wel linken in je signature.
[ Voor 62% gewijzigd door Grotman op 16-05-2017 10:27 ]
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
Ik hoop het echt, zou ook graag e Metroid prime serie op de Switch willen zien. Deze alleen bij vrienden gespeeld destijds en herriner me dat het zeer goede games waren.Zerora schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 20:44:
https://inthegame.nl/metroid-prime-4-onderweg-naar-e3-2017/
Er is een kansje dat we een nieuwe Metroid gaan zien op de E3. Laat maar komen wat mij betreft.
Hier een geen enkel probleem met CEC op ouder model Samsung uit 2012 dus al een wat ouder beestje. UE46ES7000 model (overpriced ding)blueface schreef op zondag 14 mei 2017 @ 12:38:
[...]
Had ik ook al in het PS4/Samsung 2016 modellen topic gelezen. Het is echt een issue van de 2016 modellen van Samsung. Weet niet of het ondertussen al opgelost is door Samsung met een software update, maar weet dat er bij de PS4 ook HDR problemen in samen werking met Game Mode ook niet goed werkte. Ook waren er klachten over de Ziggo module samen met de KS-serie van Samsung. Kortom hebben jullie allemaal de nieuwste software op de TV staan en op de Switch/PS4. Zo ja, de consoles ook al uit/aan gezet. Dus geen sleep mode?
Omdat m'n TV slechts 3 HDMI poort heeft en ik met 5 HDMI apparaten zit heb ik een Marimitek 3-poort HDMI switch gehaald.
Hier zaten de PS4 Pro, Xbox One en Wii U op aan gesloten waarbij ik nooit echt problemen had met CEC (AnyNet) voor het aanzetten van de TV en automatisch wisselen naar de juiste HDMI input bij het aanzetten van de PS4 Pro of Xbox One. Edit: Wel had ik soms wat "sneeuw" of storing dus waarschijnlijk is dat ding niet helemaal 100%
Wii U inmiddels vervangen door een Switch en die Marmitek flipt compleet. Hij wisselt constant tussen de 3 consoles met als resultaat dat alleen de Switch nog aangesloten is en de rest ontkoppelt is. Het maakt hierbij ook niet uit of de consoles uit staan of op stand-by .
Als ik de PS4 Pro aanzet moet ik ook de Switch HDMI kabel er weer uit halen want ook alleen een Switch en PS4 Pro spelen niet leuk samen.
Hoezo console wars? :-/
[ Voor 5% gewijzigd door Evernote op 14-05-2017 21:03 ]
Heb zelf de Switch op een marantz sr7010 aangesloten en die loopt dan naar een Samsung ue55js8000. Gelukkig flipt de marantz niet. Je hebt in het instellingen menu van de Switch ook hdmi koppeling uitgezet(CEC)? Heb zelf de functie uitgeschakeld omdat het voor mij toch geen zin heeft. De apparatuur die aangesloten is schakelt toch nooit naar de goede hdmi poort. Dit betreft de ps4, Switch en Blu Ray speler.Evernote schreef op zondag 14 mei 2017 @ 21:01:
[...]
Hier een geen enkel probleem met CEC op ouder model Samsung uit 2012 dus al een wat ouder beestje. UE46ES7000 model (overpriced ding)
Omdat m'n TV slechts 3 HDMI poort heeft en ik met 5 HDMI apparaten zit heb ik een Marimitek 3-poort HDMI switch gehaald.
Hier zaten de PS4 Pro, Xbox One en Wii U op aan gesloten waarbij ik nooit echt problemen had met CEC (AnyNet) voor het aanzetten van de TV en automatisch wisselen naar de juiste HDMI input bij het aanzetten van de PS4 Pro of Xbox One. Edit: Wel had ik soms wat "sneeuw" of storing dus waarschijnlijk is dat ding niet helemaal 100%
Wii U inmiddels vervangen door een Switch en die Marmitek flipt compleet. Hij wisselt constant tussen de 3 consoles met als resultaat dat alleen de Switch nog aangesloten is en de rest ontkoppelt is. Het maakt hierbij ook niet uit of de consoles uit staan of op stand-by .
Als ik de PS4 Pro aanzet moet ik ook de Switch HDMI kabel er weer uit halen want ook alleen een Switch en PS4 Pro spelen niet leuk samen.
Hoezo console wars? :-/
Nee ik heb HDMI koppeling (CEC) nog aan staan want ik vind het wel handig werken als die HDMI switch niet helemaal flipt.blueface schreef op zondag 14 mei 2017 @ 23:09:
[...]
Heb zelf de Switch op een marantz sr7010 aangesloten en die loopt dan naar een Samsung ue55js8000. Gelukkig flipt de marantz niet. Je hebt in het instellingen menu van de Switch ook hdmi koppeling uitgezet(CEC)? Heb zelf de functie uitgeschakeld omdat het voor mij toch geen zin heeft. De apparatuur die aangesloten is schakelt toch nooit naar de goede hdmi poort. Dit betreft de ps4, Switch en Blu Ray speler.
Ben bang dat wat je noemt wel de enige oplossing is om alle 3 de consoles aangesloten te houden.
Voorlopig heb ik te weinig tijd voor de andere consoles dus blijf ik nog ff alleen met de Switch aangesloten verder spelen.
Dank voor je reactie :-)
Vraag ik me ook af. Bij mij switched m'n TV netjes alleen al de Switch zelf 'wakker' gemaakt wordt.Edmin schreef op zondag 14 mei 2017 @ 15:53:
Nog nooit meegemaakt. Ligt dat aan de Switch of aan de tv?
https://niels.nu
Alleen naar Nintendo wijzen kan net zo min, ook omdat meerdere devices er last van hebben. Het is blijkbaar gewoon een complex probleem dat Nintendo mogelijk niet zelf kan oplossen.kbloem schreef op maandag 15 mei 2017 @ 09:05:
Alleen vinger wijzen naar Samsung kan dus ook niet als ik nu lees dat meerdere devices hier lst van hebben. Ik verwacht vandaag of morgen die CEC killer en maar eens kijken of dat wat verschil maakt.
http://www.nintendolife.c...irmed_for_nintendo_switch
Ik vind het een enorme vooruitgang in comfort als je ze vergelijkt met een jon-con en zo'n grip dingetje er bovenop. Ze zijn een slagje kleiner dan de pro-controller (zie foto). Joy-cons in en uit de case halen gaat soepel door een laagje rubber aan de binnenkant, je drukt ze er zo in. Natuurlijk moet je, afhankelijk of je de linker of rechter controller hebt, een beetje met je duim naar binnen reiken om het pookje of de knoppen te kunnen gebruiken, maar dit gaat voor mij prima. Tot zover geen plekjes gezien waarbij de joy-con kan krassen tegen de binnenkant van de case. Enige nadeel is dat je niet heel makkelijk kan zien hoe veel lichtjes er aan de bovenkant van de controller branden (wat je bijvoorbeeld door de joy-con grip wel heen kan zien). Echter zit er een kleine ruimte tussen de lichtjes op de joy-con en de rand van de case. Door de glanzende verf van de case kan je daardoor alsnog in reflectie zien welke speler je bent.
Conclusie: voor 3 tot 4 euro per case gaat het comfort van bijvoorbeeld snipperclips of mario kart een stuk vooruit. Maar omdat ze wat groter (en daardoor comfortabeler) zijn, kan je ze misschien lastiger meenemen.
Foto's:

Heb ze ook binnen (gekleurde variant), weinig toe te voegen aan je bevindingen. De schouderbuttons zijn wel iets minder dan bij de standaard rails, met name dat je ze niet te ver aan de buitenkant moet indrukken, als je wat verder reikt met je wijsvingers, dan drukken ze redelijk goed
Tof! Dank voor het delen, goed om te lezen dat je er tevreden over bent en de Joycon er ongeschaden in- en uit gaan. De Joycon alleen met dat zwarte geval is echt niet comfortabel genoeg.dubstepjoris schreef op maandag 15 mei 2017 @ 16:53:
Zonet de controller cases binnengekregen voor een enkele jon-con, besteld via AliExpress. Binnen 10 dagen waren ze binnen en ook nog netjes in verpakking.
Ik vind het een enorme vooruitgang in comfort als je ze vergelijkt met een jon-con en zo'n grip dingetje er bovenop. Ze zijn een slagje kleiner dan de pro-controller (zie foto). Joy-cons in en uit de case halen gaat soepel door een laagje rubber aan de binnenkant, je drukt ze er zo in. Natuurlijk moet je, afhankelijk of je de linker of rechter controller hebt, een beetje met je duim naar binnen reiken om het pookje of de knoppen te kunnen gebruiken, maar dit gaat voor mij prima. Tot zover geen plekjes gezien waarbij de joy-con kan krassen tegen de binnenkant van de case. Enige nadeel is dat je niet heel makkelijk kan zien hoe veel lichtjes er aan de bovenkant van de controller branden (wat je bijvoorbeeld door de joy-con grip wel heen kan zien). Echter zit er een kleine ruimte tussen de lichtjes op de joy-con en de rand van de case. Door de glanzende verf van de case kan je daardoor alsnog in reflectie zien welke speler je bent.
Conclusie: voor 3 tot 4 euro per case gaat het comfort van bijvoorbeeld snipperclips of mario kart een stuk vooruit. Maar omdat ze wat groter (en daardoor comfortabeler) zijn, kan je ze misschien lastiger meenemen.
Foto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Toevallig heb ik dezelfde besteld maar dan in de Neon kleuren waardoor de verborgen ledjes een minder groot probleem moeten zijn. Dit omdat de Switch de kleur van de controller herkent kun je via het menu makkelijk zien wie wie is. (Wie 1P en wie 2P is)
Hopelijk zijn ze snel binnen!
Edit: Op de foto's zie je wel goed hoe afwijkend de rechter Joycon er uit ziet als je hem los gebruikt. Die thumbstick zit echt op een aparte plek!
[ Voor 3% gewijzigd door Evernote op 15-05-2017 22:17 ]
Die 80 euro inclusief snipperclips vallen dan ook wel erg mee. Maar daarnaast heb je voor bijvoorbeeld fighting games wel echt de pro controller nodig.
Jep, die schouderbuttons zijn wat tricky. Je moet je vingertoppen wel op of binnen het SL/SR printje hebben om die knop daadwerkelijk in te klikken. Ikzelf heb hier minder moeite mee omdat ik automatisch met m'n vingertoppen al aan de binnenkant van die shoulderbuttons zit.Prulleman schreef op maandag 15 mei 2017 @ 17:11:
[...]
Heb ze ook binnen (gekleurde variant), weinig toe te voegen aan je bevindingen. De schouderbuttons zijn wel iets minder dan bij de standaard rails, met name dat je ze niet te ver aan de buitenkant moet indrukken, als je wat verder reikt met je wijsvingers, dan drukken ze redelijk goed
De knoppen en het pookje zitten inderdaad wat verschillend bij de linker en de rechter. Nou moet ik zeggen dat ik hier weinig problemen mee ondervonden heb, Alleen als je van linker naar rechter joy-con switcht is dit even wennen. Wel iets om rekening mee te houden als je van plan bent om met kinders te spelen die kleinere handjes hebben.Evernote schreef op maandag 15 mei 2017 @ 22:15:
[...]
Edit: Op de foto's zie je wel goed hoe afwijkend de rechter Joycon er uit ziet als je hem los gebruikt. Die thumbstick zit echt op een aparte plek!
Conclusie #2: ze kunnen wel wat groot aanvoelden en even wennen zijn voor mensen met niet zo grote handen. Dit heb ik zelf niet kunnen testendubstepjoris schreef op maandag 15 mei 2017 @ 16:53:
Vergeet niet een splittertje voor de koptelefoon
Absoluut de Switch met deze stands :Sbakker1982 schreef op maandag 15 mei 2017 @ 23:23:
Adviseren jullie voor in het vliegtuig een switch of 3ds xl? Ik wil tegen mn dochter een beetje VS mario kart of mario party spelen...
https://www.thingiverse.com/thing:2200026
Heb ze zelf door een Tweaker laten printen. Niet vergeten Bluetooth weer aan te zetten als je de Switch op flight modus zet.
Met mijn vriendin aardig lang Snipperclips, Puyo Puyo en Mario Kart gespeeld onderweg naar Belize. Op de terugweg wordt het misschien iets meer solo Minecraft
Super ik ga ze ook maar eens bestellen denk ik!
En hier ga ik ook eens naar kijken! Lijkt me erg handig met de mogelijkheid dat je de Switch kan opladen tijdens het spelenBeakzz schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 02:35:
[...]
Absoluut de Switch met deze stands :
Met de nieuwe patch nog weer beter ;-)Pannekoek_NL schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 09:42:
En hier ga ik ook eens naar kijken! Lijkt me erg handig met de mogelijkheid dat je de Switch kan opladen tijdens het spelenHoe is de stabiliteit?
maar de stabiliteit van de voetjes die je kan 3dprinten is echt super. Vele malen beter dan de kickstand en je kan ook nog laden.
[ Voor 21% gewijzigd door Sokkeh op 16-05-2017 10:23 ]
Bij wie heb je ze laten printen? Ook wel interesse in!Beakzz schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 02:35:
[...]
Absoluut de Switch met deze stands :
Heb ze zelf door een Tweaker laten printen. Niet vergeten Bluetooth weer aan te zetten als je de Switch op flight modus zet.
Met mijn vriendin aardig lang Snipperclips, Puyo Puyo en Mario Kart gespeeld onderweg naar Belize. Op de terugweg wordt het misschien iets meer solo Minecraft
Verwijderd
al binnen toevallig??matthijst schreef op maandag 8 mei 2017 @ 08:46:
[...]
http://www.ebay.com/itm/M...67e669:g:YuUAAOSwONBZDD7V
1 besteld, zal wel een week of 2 duren, laat wel weten of het wat is
Gebruik de Switch nu alleen maar portable, dock niet eens aangesloten.
Zelfde hier! Wilde eigenlijk net een DM sturenmfneed schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 10:40:
[...]
Bij wie heb je ze laten printen? Ook wel interesse in!
Floccinoccinihilipilification
Deze week denk ik.
Verwijderd
Voor drie euro heb je een component kabel en voor 5 euro een hdmi adaptertje.Sagat schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 09:52:
.... (full hd plasma)Met het spelen op mijn wii moet ik altijd even wennen aan het slechte beeld....komt ook omdat ik composiet gebruik........
Composite op een full hd plasma
hmm, dat zijn wel 2 goede argumenten, ik ben alleen een beetje bang voor de afwerking... ik heb niet zo'n zin om te gaan schuren en spuiten om de dock acceptabel te krijgen voor in de woonkamer (ben niet van plan om een 2e dock aan te schaffen en om te bouwen). Maar als de kosten voor het printen niet te hoog liggen ga ik misschien deze toch maar eens proberen. Vind die van eBay wel eens mooier/netter.... blijft lastigBisamrat schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 12:48:
Ik zou dan toch voor https://www.myminifactory...tch-docking-station-32264 als dock vervanger gaan. USB aan de voorkant, rest van de kabels aan de achterkant. En je hebt de springvering nog steeds.
Je hebt helemaal gelijk. Ik gebruik mijn wii dermate weinig dat ik er zelf geen last van heb en mijn vrouw en kids hebben nooit geklaagdVerwijderd schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 13:26:
[...]
Voor drie euro heb je een component kabel en voor 5 euro een hdmi adaptertje.
Composite op een full hd plasma![]()
![]()
In de begin dagen waren die kabels volgens mij duurder en/of schaars, meestal regel ik zoiets gelijk in het begin. En daarna tijden gedacht dat ik een wii u ging kopen die natuurlijk standaard al op hdmi zit en ook wii (vanilla) games speelt.
10 second ninja DONE
Verwijderd
Alsjeblieft , $3,92.Sagat schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 13:38:
[...]
Je hebt helemaal gelijk. Ik gebruik mijn wii dermate weinig dat ik er zelf geen last van heb en mijn vrouw en kids hebben nooit geklaagd![]()
In de begin dagen waren die kabels volgens mij duurder en/of schaars, meestal regel ik zoiets gelijk in het begin. En daarna tijden gedacht dat ik een wii u ging kopen die natuurlijk standaard al op hdmi zit en ook wii (vanilla) games speelt.
Koop deze en je zult verbaasd staan.
http://www.ebay.com/itm/W...e3b6f2:g:OvAAAOSwA3dYPtvc
10 second ninja DONE
Het printen van die onderdelen is ongeveer 10 euro, en dan kun je voor een meer nauwkeurigere finish gaan...Prulleman schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 13:33:
[...]
hmm, dat zijn wel 2 goede argumenten, ik ben alleen een beetje bang voor de afwerking... ik heb niet zo'n zin om te gaan schuren en spuiten om de dock acceptabel te krijgen voor in de woonkamer (ben niet van plan om een 2e dock aan te schaffen en om te bouwen). Maar als de kosten voor het printen niet te hoog liggen ga ik misschien deze toch maar eens proberen. Vind die van eBay wel eens mooier/netter.... blijft lastig
Floccinoccinihilipilification
Zo goedkoop ben ik het nog niet tegen gekomen helaas. En je kan iederdaad de microns verlagen (standaard 200 geloof ik maar gaat tot 50). Waardoor het mooier wordt lijkt mij (die vraag heb ik zelf uitstaan bij een 3d printer eigenaar.RamO schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 13:54:
[...]
Het printen van die onderdelen is ongeveer 10 euro, en dan kun je voor een meer nauwkeurigere finish gaan...
Zodra dat duidelijk is ga ik op zoek naar een 3d printer om het te laten maken. Kan de Switch daarna in het tv meubel in plaats van naast de tv. Maar eigenlijk hoop ik nog dat Nintendo een mini dock aankondigd op E3 dus toch maar een maandje wachten
[ Voor 8% gewijzigd door Bisamrat op 16-05-2017 14:11 ]
deze hadden met basis materiaal een list prijs van <10 euro (goedkoopste bij mij in de buurt, overigens ook vrij lage verzendkosten), maar ik heb geen idee of dat materiaal geschikt is, ik heb daar een vraag uitstaan welk materiaal geschikt is voor een stevige en mooie afwerking:Bisamrat schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 14:06:
[...]
Zo goedkoop ben ik het nog niet tegen gekomen helaas. En je kan iederdaad de microns verlagen (standaard 200 geloof ik maar gaat tot 50). Waardoor het mooier wordt lijkt mij (die vraag heb ik zelf uitstaan bij een 3d printer eigenaar.
Zodra dat duidelijk is ga ik op zoek naar een 3d printer om het te laten maken. Kan de Switch daarna in het tv meubel in plaats van naast de tv. Maar eigenlijk hoop ik nog dat Nintendo een mini dock aankondigd op E3 dus toch maar een maandje wachten
https://www.3dhubs.com/service/1086
YouTube: ARMS Direct - 18.05.2017
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Edit: 10 seconden te laat ofzo
[ Voor 10% gewijzigd door JackAvery op 16-05-2017 16:45 ]
K.W.
Verwijderd
De vorige Direct was echt een Nintendo Direct als in algeheel. Deze Direct is echter als een ARMS Direct neergezet, dus verwacht er op ARMS na niet veel vanKoensSocialL schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 16:54:
Ik had gedacht dat de volgende direct rond Pokemon was. Misschien dat ze toch nog tussendoor verassingen hebben. Hadden ze bij de vorige direct ook, en die werd hoofdzakelijk als een direct rond ARMS en Splatoon aangekondigd
Heb ze hier laten printen, maar hij benaderde me via DM dus misschien is dat handiger.
Heb ze zelf in 4 verschillende hoeken laten printen met 2 verschillende kleuren en ze waren super snel binnen. Stabiliteit is top en aan 2 verschillende heb je eigenlijk wel genoeg. Het mooiste vind ik dat ze behalve erg stabiel zijn ook in elke case kunnen dus makkelijk mee te nemen zijn. En natuurlijk dat je kan laden tijdens het spelen.
https://www.3dhubs.com/service/MvDam
Ook @Mar.tin op dit forum.
[ Voor 48% gewijzigd door Beakzz op 16-05-2017 17:45 ]
Ik heb goed verbinding met WiFi (type B 36/12) en toch wordt ik regelmatig uit games gegooid ....
Yup. Knettergek word je er soms van.Jboy1991 schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 19:34:
Hebben hier meer mensen last van veel communicatie fouten met Mario kart ?
Ik heb goed verbinding met WiFi (type B 36/12) en toch wordt ik regelmatig uit games gegooid ....
Ja inderdaad. En het erge is dat we straks gewoon moeten betalen voor zoiets baggers ... had echt verwacht dat nintendo ervan geleerd had met de vorige consoles. Maar blijkbaar niet. Echt teleurstellend. Snap niet waarom ik dit niet terug lees in reviews
Ik had ook niet anders verwacht dat het bij jou perfect werkt.RayNbow schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 20:05:
* RayNbow heeft gisteravond wat MK8D (battle mode) gespeeld en had geen connection issues.
Zou tevens speelbaar zijn op de E3 volgende maand.
https://www.polygon.com/2...pe-pc-ps4-nintendo-switchWe set out to create a SNES-style nostalgic game with deep and meaningful characters and events, and we are excited to have our fans play it at E3 and tell us what they think!”
[ Voor 51% gewijzigd door Zerora op 16-05-2017 20:22 ]
Amper last van hierJboy1991 schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 19:34:
Hebben hier meer mensen last van veel communicatie fouten met Mario kart ?
Dat zou wel sweet zijnKoensSocialL schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 20:22:
[afbeelding]
Zou het toch? South Park voor de Switch?![]()
Bron: Twitter
Iets zegt mij dat het niet gaat gebeuren. Maargoed. We zullen zien volgende maandKoensSocialL schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 20:22:
[afbeelding]
Zou het toch? South Park voor de Switch?![]()
Bron: Twitter
Dit had ik nog niet gezien. Misschien dat ik hem wel koop, ik reis als student nog wel redelijk vaak tussen mijn eigen huis en mijn ouders, dan is het wel prettig om ook bij mijn ouders thuis een dock te hebben staan. Hoop dat ze het dan gewoon op 90 euro houden.
Check daarnaast ook eens op welke kanaal je zit. ^^
Dit topic is gesloten.
![]()
Er is een [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen -topic.
Er is een Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic", discussie over prijzen en bestellingen hoort daar thuis.
Er is ook een Super Mario Odyssey topic!