[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 126 Laatste
Acties:
  • 614.964 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 09:44:
[...]

Ok ben benieuwd. Mij lukt het nooit zonder luchtballon of stof dus gebruik ik al jaren geen screen protectors meer. En nooit krasjes gehad.
Ik heb het apparaat uit de verpakking gehaald, stof eraf geveegd en de protector erop geplakt. Glas is wel een stuk makkelijker dan een normale protector... Ik heb beide en koos toch maar eerst voor glas en dat ging in een keer goed :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StampVoet
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-09 08:27
Mschrijver88 schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 09:46:
Ben ik de enige die het gewoon totaal niet voor elkaar krijgt om in te loggen op zijn nintendo account op de switch waar ik al mee ingelogd ben op de 3ds?
Ik kreeg het ook niet voor elkaar om in te loggen op mijn N ID, bleek het dat ik mijn email moest gebruiken en niet mijn N ID nickname.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:04
Slomy schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 09:17:
Hebben jullie de screen vergelijking gezien op GAF (topic hierboven genoemd) van 2 switches naast elkaar...?

[afbeelding]
Die van mij lijkt eerder op de onderste dan. Wit is warmer en niet echt blauwig wit zoals de bovenste.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveWoz
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Slomy schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 09:17:
Hebben jullie de screen vergelijking gezien op GAF (topic hierboven genoemd) van 2 switches naast elkaar...?

[afbeelding]
Lijkt op de 'problemen' die nieuwe iPhones wel eens hebben (gehad), dus kan best onschuldig zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:26

S2S

Phusebox schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 09:37:
Ik heb de BigBen tempered glass besteld. Laat wel weten of het wat is als die morgen binnen komt.
Die heb ik gisteren meegenomen bij de MM, is helemaal top! Ging er ook makelijk op. Gelijk aanbrengen op het scherm, niet eerst met je handen aan het scherm zitten, zit er helemaal strak op, zonder stofjes eronder.

Op de meeste touch devices hier in mijn huishouden zitten deze versies. Wij zijn er gek op.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mschrijver88
  • Registratie: December 2013
  • Nu online
StampVoet schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 09:49:
[...]

Ik kreeg het ook niet voor elkaar om in te loggen op mijn N ID, bleek het dat ik mijn email moest gebruiken en niet mijn N ID nickname.
Ik word echt gek hier, op mijn 3ds kan ik gewoon inloggen en op de switch niet, ik kan hier zo slecht tegen, nog 1x proberen en dan gooi ik dat ding uit het raam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:11
Heb de technische dienst maar eens gemaild over het synchronisatie issue in de linker joy-con.

Contact gegevens zijn hier te vinden: https://www.nintendo.nl/S...antenservice-1106617.html

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
S2S schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 09:57:
[...]

Die heb ik gisteren meegenomen bij de MM, is helemaal top! Ging er ook makelijk op. Gelijk aanbrengen op het scherm, niet eerst met je handen aan het scherm zitten, zit er helemaal strak op, zonder stofjes eronder.

Op de meeste touch devices hier in mijn huishouden zitten deze versies. Wij zijn er gek op.
Tja de Switch is al gebruikt hè dus niet aanraken wordt lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-09 11:37

Nitai

Live the life you love.

Mschrijver88 schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 09:59:
[...]

Ik word echt gek hier, op mijn 3ds kan ik gewoon inloggen en op de switch niet, ik kan hier zo slecht tegen, nog 1x proberen en dan gooi ik dat ding uit het raam
Controleer of je het niet per ongeluk tekens overslaat in je wachtwoord. Dat was bij mij het geval, touchscreen reageert op het typen toch anders dan een smartphone heb ik het idee, vraag mij af wat voor techniek er in zit.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:53
Ik heb zelf ook die bigben versie. Ging redelijk makkelijk, maar had wel stof. Dus paar keer toch optrekken en met dat stickertje het stof eraf halen. Alleen de hoekjes zie je aan dat hij iets op is gekomen. Lucht eronder geen last van verder.

Net de mail gestuurd over herroepingsrecht. Als het lukt, prima en anders hebben we weer informatie hierover voor een volgende keer en een leer momentje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Arunia schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 10:32:
Ik heb zelf ook die bigben versie. Ging redelijk makkelijk, maar had wel stof. Dus paar keer toch optrekken en met dat stickertje het stof eraf halen. Alleen de hoekjes zie je aan dat hij iets op is gekomen. Lucht eronder geen last van verder.

Net de mail gestuurd over herroepingsrecht. Als het lukt, prima en anders hebben we weer informatie hierover voor een volgende keer en een leer momentje.
Digitale aankopen zijn normaal uitgesloten of ze moeten iets hebben binnen 24u maar dan zou je die optie ergens moeten hebben. Vrees ervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedicemaster
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07-09-2024
het toetsenbordje reageert alleen op "taps" en annuleert veegjes.(dan krijg je soms wel het klikje, maar wordt er geen letter geplaatst)
dit gaat dan ook om "veegjes" van 2 pixels.
een telefoon ziet kleine veegjes(die wel op de zelfde letter blijven) als gewoon indrukken.

ik heb het touchscreen net ook even een "pen test" gegeven, en hij krijgt een voldoende.
het touchscreen reageert goed op vingers(voez is daar een goede test voor) en normale maat pennetjes, maar reageert helemaal niet op de precisie stylus van samsung(c-pen, de stylus voor de galaxy S serie).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:20
matthijst schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 09:46:
Semi off-topic, maar toch. Heeft iemand die de Switch heeft ervaring met remote Play via de Vita op PS4, is dat vergelijkbaar, qua speelervaring?
Merk dat ik gamen leuk vind tijdens 't tv kijken, maar er doorgaans niet voor kies als het of/of is (dan kijk ik liever tv).
Heb ik wel mee geprobeerd, vond remote play toch wat omslachtiger en je voelt wel dat het indirect is.

De Switch is gewoon native on the go, dat voelt echt anders dan remote play

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Phusebox schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 10:34:
[...]

Digitale aankopen zijn normaal uitgesloten of ze moeten iets hebben binnen 24u maar dan zou je die optie ergens moeten hebben. Vrees ervoor.
Sorry voor de lap tekst. Dit staat in de mail van de bestelling. Ik verwacht dat het er niet onder valt alleen al vanwege de opmerking over het aangeven dat je geen recht hebt voordat je koopt.

RECHT VAN HERROEPING (voor digitale producten niet geleverd op een materiële drager)

Je hebt het recht de overeenkomst binnen 14 dagen te herroepen zonder opgave van redenen.

De herroepingstermijn verstrijkt na 14 dagen vanaf de sluiting van het contract.

Om het herroepingsrecht uit te oefenen moet je ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijv. schriftelijk per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen van je besluit om de overeenkomst te herroepen (Nintendo of Europe GmbH, Herriotstrasse 4, 60528 Frankfurt am Main, Duitsland, telefoon: +31 909 0490444 (Nederland; 0,45 €/min), +32 900 10800 (België; 0,45 €/min) fax: +49 69 667747 95412, e-mail: contact@nintendo.nl / contact@nintendo.be). Je kan daarvoor gebruik maken van het bijgevoegde modelformulier, maar bent hiertoe niet verplicht.

Om de deadline voor herroeping na te leven volstaat het om jouw mededeling betreffende je uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

Gevolgen van herroeping

Indien je de overeenkomst herroept, vergoeden wij je alle betalingen die je tot op dat moment hebt gedaan.

Wij betalen de vergoeding onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van je beslissing de overeenkomst te herroepen; of (indien eerder) 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van je beslissing de overeenkomst te herroepen..
Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd; in ieder geval zullen je voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht.

Indien je hebt gevraagd om de levering van diensten te beginnen voordat de herroepingstermijn is verlopen, betaalt je ons een bedrag dat evenredig is aan hetgeen op het moment dat je ons ervan in kennis heeft gesteld dat je de overeenkomst herroept reeds geleverd is, vergeleken met de volledige uitvoering van de overeenkomst

■Het herroepingsrecht bestaat niet ten aanzien van overeenkomsten met betrekking tot:

- de levering van digitale inhoud die niet op een materiële drager is geleverd, als we zijn begonnen met de uitvoering met je uitdrukkelijke voorafgaande toestemming en je hebt erkend dat je daarmee je herroepingsrecht verliest;

- dienstenovereenkomsten na volledige uitvoering van de dienst als de uitvoering is begonnen met je uitdrukkelijke voorafgaande toestemming en je hebt erkend dat je daarmee je herroepingsrecht verliest zodra de overeenkomst volledig door ons is uitgevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Duidelijk toch:

■Het herroepingsrecht bestaat niet ten aanzien van overeenkomsten met betrekking tot:

- de levering van digitale inhoud die niet op een materiële drager is geleverd, als we zijn begonnen met de uitvoering met je uitdrukkelijke voorafgaande toestemming en je hebt erkend dat je daarmee je herroepingsrecht verliest;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Phusebox schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 10:48:
Duidelijk toch:

De vraag is echter, hebben ze dat wel degelijk gedaan. Dat kan ik me niet herinneren, maar dat is dan ook weer zo'n scherm wat je meteen weg klikt. :+

Ach, ik heb de mail gestuurd. Als het niet zo is, dan moet ik het toch vaker gaan spelen. Komt wel goed, het is niet een hoofdprijs geweest. Dat scheelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fierry
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-07 17:33
Hey allemaal!

Gisteren de Nintendo Switch Neo mogen ontvangen. Volop bezig met het spelen van Zelda zoals iedereen hier :). Echter tijdens de nacht is de rechter Joycon (de rode) leeggelopen en wordt niet meer gekoppeld aan het apparaat. De linker Joycon werkt wel en is voor 100% opgeladen.

De Switch ligt al een uurtje op te laden, beide joycons zijn aangesloten maar de rechter joycon wordt nog steeds niet gedetecteerd. Iemand een idee hoe je dit oplost? :)

Edit: ook meerdere keren opnieuw opgestart zonder resultaat

[ Voor 6% gewijzigd door Fierry op 04-03-2017 11:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tha-PC-Legend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:01
Fierry schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 10:59:
Hey allemaal!

Gisteren de Nintendo Switch Neo mogen ontvangen. Volop bezig met het spelen van Zelda zoals iedereen hier :). Echter tijdens de nacht is de rechter Joycon (de rode) leeggelopen en wordt niet meer gekoppeld aan het apparaat. De linker Joycon werkt wel en is voor 100% opgeladen.

De Switch ligt al een uurtje op te laden, beide joycons zijn aangesloten maar de rechter joycon wordt nog steeds niet gedetecteerd. Iemand een idee hoe je dit oplost? :)

Edit: ook meerdere keren opnieuw opgestart zonder resultaat
Er zit een joycon synchroniseer optie in het menu. Probeer die anders eens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fierry
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-07 17:33
Tha-PC-Legend schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 11:18:
[...]

Er zit een joycon synchroniseer optie in het menu. Probeer die anders eens.
De fysieke sync knop heeft geholpen. Dankjewel ! Voor alle andere tweakers, de sync knop zit tussen de ZL en ZR knoppen en Kun je indrukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Ik heb de dlc gekocht van Zelda en zag in de Notes iets staan over uitrusting? Alleen heb ik al veel gespeeld en weet ik eigenlijk niet hoe ik aan die uitrusting kom. Ben al teruggegaan naar de Shrine maar zie daar geen kisten meer (had ik al geopend in het begin). Iemand een tip?

[ Voor 4% gewijzigd door Nitai op 04-03-2017 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
Iemand deze al in een aan NL leverende shop gespot:

https://www.amazon.com/gp...&psc=1&smid=ATVPDKIKX0DER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:29
* RayNbow is verslaafd aan de Puyo Puyo Tetris demo... :p

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-08 00:40
Nee nog nergens gezien.

Vind hem wel spuuglellijk... maarja smaken verschillen gelukkig :)

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riyaz
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 11-09 12:16
RayNbow schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 11:44:
Tijd om dan een jp account te maken en het te downloaden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
RayNbow schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 11:44:
Downloaden of retail kopen vanuit jp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rico_fxp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 19:13
Verwijderd schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 09:42:
[...]

Is gewoon prima, gebruik ik nu zelf ook. Past precies over het hele scherm.

Voelt degelijk aan en makkelijk te plakken.
zou je misschien een foto willen maken en deze delen ?

Ik vraag me af of die bigben nu over de speakers heen geplakt wordt of uitsparingen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
riyaz schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 11:45:
[...]

Tijd om dan een jp account te maken en het te downloaden :P
Ik heb de Japanse demo gedownload, maar ik weet niet of ik de Japanse versie ga halen... De story mode zal ik dan nl. niet verstaan. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedicemaster
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07-09-2024
ja, in jouw linkje.
voor $8.49 import/verzend kosten sturen ze hem gewoon eind deze maand naar nederland.
RayNbow schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 11:53:
[...]

Ik heb de Japanse demo gedownload, maar ik weet niet of ik de Japanse versie ga halen... De story mode zal ik dan nl. niet verstaan. :p
je kan ook wachten tot 25-04, dan komt de engelse versie in de amerikaanse eshop uit.
voor europa zie ik nog niks.

[ Voor 33% gewijzigd door thedicemaster op 04-03-2017 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
Kadardar schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 11:45:
[...]

Nee nog nergens gezien.

Vind hem wel spuuglellijk... maarja smaken verschillen gelukkig :)
Haha, zeker waar, maar ik hoop toch op een rode en blauwe, passend bij de joycons... 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 23:29
thedicemaster schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 11:59:

je kan ook wachten tot 25-04, dan komt de engelse versie in de amerikaanse eshop uit.
voor europa zie ik nog niks.
Had gisteren 28-04 voor de UK gelezen dus dat al wel voor heel Europa zijn. Ik hoop alleen dat ze niet de Japanse stemmen vertalen of dat er een optie is om die weer aan te zetten. Die bevallen me namelijk best.
Goede tip , maar wil het liefst geen losse kaartjes meer. Heb Zelda wel fysiek gekocht aangezien die de Switch voorlopig toch niet verlaat, maar ik denk dat Mario pas weer de volgende fysieke game wordt. Meer omdat ik het leuk vind om van die topgames ook de doosjes te hebben. De rest gaat gewoon digitaal gekocht worden,

[ Voor 38% gewijzigd door Beakzz op 04-03-2017 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Weet niet of het al naar voren was gekomen, maar een interessant weetje. Het OS van de Switch lijkt gebaseerd op FreeBSD (same als PS3/PS4).

bron: https://twitter.com/marcan42/status/837481011508195329

[ Voor 4% gewijzigd door blmp op 04-03-2017 12:10 ]

7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 10:44
Beetje verwarrend.. De eshop kaartjes in de winkel kunnen ook op de Switch gebruikt worden toch? Had liever een paypal optie gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haters gonna hate >>
http://www.metacritic.com...ser-reviews?dist=negative

Zo veel mensen die het spel een nul geven....
Vaak is het hun enige review of zie je dat deze personen een enkele ps4 game een 10 hebben gegeven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
dglavimans schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 12:39:
Beetje verwarrend.. De eshop kaartjes in de winkel kunnen ook op de Switch gebruikt worden toch? Had liever een paypal optie gezien
Dat klopt en je kunt dan ook de WiiU en 3ds tegoed koppelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blmp
  • Niet online

blmp

Life is Strange

dglavimans schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 12:39:
Jep eShop kaarten in de winkel. Al koop ik zelf de kaarten meestal gewoon online op startselect.com of zo (zijn meer shops die het doen dus zoek er 1 uit :P) dan krijg je gewoon een digitale code/afbeelding die je kan invoeren in je eShop.
Verwijderd schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 12:46:
haters gonna hate >>
http://www.metacritic.com...ser-reviews?dist=negative

Zo veel mensen die het spel een nul geven....
Vaak is het hun enige review of zie je dat deze personen een enkele ps4 game een 10 hebben gegeven.
Echt zo zielig die mensen. Net zoals al die reacties onder Nintendo Switch video's en reviews ... 'Oh the Switch is going to flop, just bought a PS4' of 'Switch specs suck, got a PS4 anyway'. Vindt het allemaal maar zielig dat mensen hun console/game keuze willen 'verdedigen' door andere zwart te maken.

Dat zo iemand er sowieso tijd voor heeft om naast al zijn PS4 video's ook nog alle Switch (game)video's en reviews op te zoeken en een comment achter te laten. Best triest :+

[ Voor 53% gewijzigd door blmp op 04-03-2017 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Zo, even wat tijd in de switch gestoken incl. zelda... wat een top machine zeg!! vooral mobiel doet die het goed! aangesloten op tv wat meer drops helaas...

Gelijk een vraag, iemand nog een link van het aankopen met buitenlandse accounts?:) Daarnaast ook even geprobeerd met mijn telefoon oplader (leeco pro 3 lader) de switch te laden. Deze is 8v en 3a, hier laad de switch behoorlijk snel mee op! over een 3m kabel!! iedaal:D kom nooit meer van de bank af zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 10:44
blmp schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 12:49:
[...]

Jep eShop kaarten in de winkel. Al koop ik zelf de kaarten meestal gewoon online op startselect.com of zo (zijn meer shops die het doen dus zoek er 1 uit :P) dan krijg je gewoon een digitale code/afbeelding die je kan invoeren in je eShop.

[...]

Echt zo zielig die mensen. Net zoals al die reacties onder Nintendo Switch video's en reviews ... 'Oh the Switch is going to flop, just bought a PS4' of 'Switch specs suck, got a PS4 anyway'. Vindt het allemaal maar zielig dat mensen hun console/game keuze willen 'verdedigen' door andere zwart te maken.

Dat zo iemand er sowieso tijd voor heeft om naast al zijn PS4 video's ook nog alle Switch (game)video's en reviews op te zoeken en een comment achter te laten. Best triest :+
Dat is een goeie ik zocht ze ook online maar serieus al die sites zien er een beetje... verdacht uit :p maar als jij eerder bij startselect hebt besteld bespaar ik mezelf een ritje albert heijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13:36
Tweakarim schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 08:45:
Word de switch opgeladen als deze zich in de dock bevind?
Ja :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WTM
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 21:11

WTM

Ik had een switch die kapot ging, gelukkig een nieuwe kunnen krijgen. Zelda moest ik wel even het eerste stukje opnieuw spelen. Zowel aangesloten op een TV als in de handheld modus is het wel genieten met Zelda. Wel balen dat er niet meer top games zijn bij de release, dat heeft Nintendo echt nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20-08 17:21
WTM schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 13:23:
Ik had een switch die kapot ging, gelukkig een nieuwe kunnen krijgen. Zelda moest ik wel even het eerste stukje opnieuw spelen. Zowel aangesloten op een TV als in de handheld modus is het wel genieten met Zelda. Wel balen dat er niet meer top games zijn bij de release, dat heeft Nintendo echt nodig.
Ik hoop vooral dat er tijdens de E3 in juni mooie projecten aangekondigd gaan worden. Dat is precies wat deze console nodig gaat hebben om niet hetzelfde verhaal te krijgen als de WiiU. Een aantal exclusieve games van andere ontwikkelaars zou helemaal mooi zijn. Maar hoop dat Nintendo nu ook echt spierballen gaat tonen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• arjan1995
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08-09 11:53
mfreriks schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 12:56:
Zo, even wat tijd in de switch gestoken incl. zelda... wat een top machine zeg!! vooral mobiel doet die het goed! aangesloten op tv wat meer drops helaas...

Gelijk een vraag, iemand nog een link van het aankopen met buitenlandse accounts?:) Daarnaast ook even geprobeerd met mijn telefoon oplader (leeco pro 3 lader) de switch te laden. Deze is 8v en 3a, hier laad de switch behoorlijk snel mee op! over een 3m kabel!! iedaal:D kom nooit meer van de bank af zo!
Dat opladen met 8 volt zou ik wel mee uitkijken, want de meeste USB apparaten laden maar met 5 volt op. Hopelijk gaat je Switch batterij hierdoor niet sneller kapot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathelicious
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11:37
GovertNL schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 13:31:
[...]

Ik hoop vooral dat er tijdens de E3 in juni mooie projecten aangekondigd gaan worden. Dat is precies wat deze console nodig gaat hebben om niet hetzelfde verhaal te krijgen als de WiiU. Een aantal exclusieve games van andere ontwikkelaars zou helemaal mooi zijn. Maar hoop dat Nintendo nu ook echt spierballen gaat tonen.
De marketing gaat in ieder geval al lekker, ik zie veel reclames voor de switch voorbijkomen en ik werd zojuist op de frontpage van tweakers ook begroet met een beeldvullende reclame voor zelda _/-\o_

Nu moeten zij mij alleen nog wel overtuigen om een switch te halen ipv zelda op de wiiu aan te schaffen, dat wordt pittig voor ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-08 15:09
Switch heeft vannacht de hele tijd in sleep modus in het dock gezeten. Toen ik hem er net uithaalde zag ik een error. Vergeten op te schrijven, maar er stond bij dat ik maar moest restarten en Nintendo moest contacten als het zou blijven voorkomen. Na de restart deed hij het weer normaal. Iemand anders toevallig ook een error gezien?

Kan ook niet de console helemaal uitzetten, behalve als hij in handheld mode uitgezet wordt. Ik kan hem wel helemaal uit (dus power off) doen in handheld mode en dan weer in de dock zetten, maar dan gaat hij automatisch weer aan. Hoort hij gewoon altijd in sleep modus te zijn? Hij is in een nacht tijd best warm geworden namelijk..

En de Pro controller. Gaat die automatisch uit als de switch op standby staat? Ik zie geen aparte uit knop op de controller zelf namelijk.

En de internet verbinding is inderdaad zeer slecht zoals anderen al lieten weten. Telkens maar 1 of 2 streepjes bereik, terwijl iPhone, iPad en de TV gewoon 3-4 streepjes hebben. Als de console in de dock staat heeft hij soms zelfs helemaal geen bereik (tv meubel). Zit niet vaak online, maar toch vreemd.

Verder helemaal tevreden eigenlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Wifi bereik lijkt slechte maar downloaden gaat veel sneller dan met de XBO en PS4 toen die net uit waren. Dus om die streepjes maak ik mij geen zorgen. Bij mij ligt de Switch docked in een gesloten meubel.
Nitai schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 11:38:
Ik heb de dlc gekocht van Zelda en zag in de Notes iets staan over uitrusting? Alleen heb ik al veel gespeeld en weet ik eigenlijk niet hoe ik aan die uitrusting kom. Ben al teruggegaan naar de Shrine maar zie daar geen kisten meer (had ik al geopend in het begin). Iemand een tip?
Waar koop je die dan? In de store zag ik hem gisteren niet.
arjan1995 schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 13:37:
[...]

Dat opladen met 8 volt zou ik wel mee uitkijken, want de meeste USB apparaten laden maar met 5 volt op. Hopelijk gaat je Switch batterij hierdoor niet sneller kapot.
De Switch kan tot 15V aan kijk maar op je adapter.

[ Voor 38% gewijzigd door Phusebox op 04-03-2017 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
Ik heb de demo van Puyo Puyo Tetris gedownload. Is die alleen in het japans? Of kan die ook in het engels gespeeld worden?

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• blmp
  • Niet online

blmp

Life is Strange

dglavimans schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 13:07:
[...]

Dat is een goeie ik zocht ze ook online maar serieus al die sites zien er een beetje... verdacht uit :p maar als jij eerder bij startselect hebt besteld bespaar ik mezelf een ritje albert heijn
Ja, lijken inderdaad bijna allemaal scam sites inderdaad :P. Tot dusver ervaring met startselect (was iets anders voor naamsverandering) en igiftcards.nl heb ik ook wel eens wat gekocht wat prima ging.
Nitai schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 11:38:
De drie kisten liggen verspreid over het great plateau. Op youtube staan filmpjes waar ze precies liggen mocht je dat willen weten.
Alwayshappyz schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 13:43:
Switch heeft vannacht de hele tijd in sleep modus in het dock gezeten. Toen ik hem er net uithaalde zag ik een error. Vergeten op te schrijven, maar er stond bij dat ik maar moest restarten en Nintendo moest contacten als het zou blijven voorkomen. Na de restart deed hij het weer normaal. Iemand anders toevallig ook een error gezien?
Wel op Reddit gelezen dat mensen zulke fouten hadden. Maar mooi dat die het na de reboot nog steeds doet, want heb ook gelezen van mensen dat hij bij iets vergelijkbaars dood was na de reboot.
Kan ook niet de console helemaal uitzetten, behalve als hij in handheld mode uitgezet wordt. Ik kan hem wel helemaal uit (dus power off) doen in handheld mode en dan weer in de dock zetten, maar dan gaat hij automatisch weer aan. Hoort hij gewoon altijd in sleep modus te zijn? Hij is in een nacht tijd best warm geworden namelijk..
Volgensmij is sleep mode inderdaad gewoon standaard.
En de Pro controller. Gaat die automatisch uit als de switch op standby staat? Ik zie geen aparte uit knop op de controller zelf namelijk.
Volgensmij gaan die net zoals de joycons automatisch uit als je ze een bepaalde periode niet gebruikt.
En de internet verbinding is inderdaad zeer slecht zoals anderen al lieten weten. Telkens maar 1 of 2 streepjes bereik, terwijl iPhone, iPad en de TV gewoon 3-4 streepjes hebben. Als de console in de dock staat heeft hij soms zelfs helemaal geen bereik (tv meubel). Zit niet vaak online, maar toch vreemd.

Verder helemaal tevreden eigenlijk!
Ja, hier ook 2 streepjes terwijl ik praktisch naast de router zit (4 meter of zo). Of ze lezen de signaalsterkte fout uit of ze moeten de Wi-Fi driver nog wat tweaken :P.
Phusebox schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 13:45:

Waar koop je die dan? In de store zag ik hem gisteren niet.
Vanuit de game zelf (hoofdmenu) kun je op DLC klikken welke je leid naar de eShop pagina.

[ Voor 8% gewijzigd door blmp op 04-03-2017 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 23:36
Nu een dagje verder met de Switch. Ik vind dit echt een mooie portable console. Het is een beetje de 3DS die ik eigenlijk wou hebben en dat je hem via dock ook op tv kan laten spelen vind ik onwijs tof. In tablet mode ligt hij redelijk goed in de hand maar zodra je de joycons in grip schuift speelt het nog fijner.

Mijn 3DS Kid Icarus stand kan ik nu goed gebruiken voor de Switch om hem in tabletop mode. Er zit net zoals bij de Hori stand zo een incaping in waardoor je hem tijdens gebruik kan opladen :)
Afbeeldingslocatie: https://kidicarus.nintendo.com/uprising/_ui/img/misc/modal-3ds-stand.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door Sir_Hendro op 04-03-2017 14:14 ]

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:31
Jap store bij jullie ook in japanse taal? Op zich logisch maar wel lastig de 'puyotris' ;) demo wel kunnen downen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08:55
Sagat schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 14:25:
Jap store bij jullie ook in japanse taal? Op zich logisch maar wel lastig de 'puyotris' ;) demo wel kunnen downen.
Yes. Ik heb mijn Switch ingesteld op Engels, desondanks is de NL store in het Nederlands. :(

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 23:29
De opzet is hetzelfde dus ook daar staat demo optie onder de aankoop optie. Dus even vergelijken met de NL store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowSaiyan
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21-01-2024
En hij is binnen! Mijn friendcode is SW-6018-0729-0213 mochten jullie mij alvast willen toevoegen. Eerste multiplayer game word waarschijnlijk Mario Kart 8 Deluxe voor mij.

PSN ID: ShadowSaiyan Battle.net:<GoT>ShadowSaiyan#2394

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
Fast RMX doet me vooral denken aan f-zero, hoop dat we nog een volwaardige F-zero titel krijgen want naar mijn idee hebben we al vanaf de GC geen F-zero meer gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Ja, de eShop is dan in 't Japans, maar met wat giswerk kun je er wel doorheen navigeren. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:31
Xerox schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 14:28:
[...]

Yes. Ik heb mijn Switch ingesteld op Engels, desondanks is de NL store in het Nederlands. :(
Haha, same here, region ook op uk zetten, dat deed ik op de 360 ook. Ga ik miss voor switch ook maar doen

[ Voor 50% gewijzigd door Sagat op 04-03-2017 15:13 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08:55
Sagat schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 15:11:
[...]

Haha, same here, region ook op uk zetten, dat deed ik op de 360 ook. Ga ik miss voor switch ook maar doen
Ik kreeg bij de initialisatie van de Switch alleen de opties Amerika, Europa etc...
Bedoel je dan je Nintendo-account op UK zetten? Anders moet ik nog even zoeken in de settings..

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
blmp schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 13:54:
[...]

Ja, lijken inderdaad bijna allemaal scam sites inderdaad :P. Tot dusver ervaring met startselect (was iets anders voor naamsverandering) en igiftcards.nl heb ik ook wel eens wat gekocht wat prima ging.

[...]

De drie kisten liggen verspreid over het great plateau. Op youtube staan filmpjes waar ze precies liggen mocht je dat willen weten.

[...]

Wel op Reddit gelezen dat mensen zulke fouten hadden. Maar mooi dat die het na de reboot nog steeds doet, want heb ook gelezen van mensen dat hij bij iets vergelijkbaars dood was na de reboot.

[...]

Volgensmij is sleep mode inderdaad gewoon standaard.

[...]

Volgensmij gaan die net zoals de joycons automatisch uit als je ze een bepaalde periode niet gebruikt.

[...]

Ja, hier ook 2 streepjes terwijl ik praktisch naast de router zit (4 meter of zo). Of ze lezen de signaalsterkte fout uit of ze moeten de Wi-Fi driver nog wat tweaken :P.

[...]

Vanuit de game zelf (hoofdmenu) kun je op DLC klikken welke je leid naar de eShop pagina.
Dan kom ik inderdaad nog goed weg dat hij opnieuw opstartte dan. Hopen dat het niet weer gebeurd. Best bang voor nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanKelevra
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 16:00
De vorm factor is echt een topper voor mij. Heb al in alle mogelijkheden gebruik gemaakt van de switch. Iets wat ik niet echt had verwacht op zo een korte termijn. Wat ik vooral fijn vind is bij games zoals shovel knight de table top mode met de joy cons apart van elkaar. Werkt super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn vriendcode is SW-1184-6367-7027. Kunnen we misschien een lijst bijhouden in de OP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:00
blmp schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 13:54:

[...]

[...]

Als je spoilervrij wilt blijven, de 3 kisten hebben de letters EX erop staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
arjan1995 schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 13:37:
[...]

Er staat op 6-8 volt. Kan dat kwaad?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
Verwijderd schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 15:53:
Mijn vriendcode is SW-1184-6367-7027. Kunnen we misschien een lijst bijhouden in de OP?
https://sites.google.com/site/gotnintendoswitch/

Daar staan er in ieder geval al een paar :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Eigen screenshot:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nmX9EcI5Ptu3mD4qlyJZUCyx/full.jpg

Aan het genieten van de nieuwe Zelda.

De laatste Zelda die ik uitgespeeld had was Ocarina of Time.

Er is in die tijd een hoop veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Man, ik heb vanochtend een beetje gespeeld maar zit de hele dag aan Zelda te denken.... omdat ik graag wil verder spelen. :)
Laatste keer dat ik dit op een handheld had was Ninja Gaiden op de Vita.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haroldso
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-08 16:20
Phusebox schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 09:37:
Ik heb de BigBen tempered glass besteld. Laat wel weten of het wat is als die morgen binnen komt.
Ik ben heel blij met deze al op mijn Nintendo Switch zitten en ben er erg tevreden over. Zelfs de plaatsing was een eitje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 16:41
Mijn vriend had Switch preordered voor €329 en gister maar Zelda erbij gehaald voor €55 bij de MM. Echt briljante game, enige wat mij tegen staat is de overal gfx (ben 1440p gewend) en dat er vrij vaak opvallende framedrops zijn vind ik jammer.
Voor de rest 10/10 en zeer verslavend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
Extra cons met snipperclips ook binnen inmiddels, €10 extra met code voor de game die ik toch al wilde kopen, prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-09 20:25
Hmm, de Switch is wel erg snel op in handheldmode. Hij hield het net anderhalf uur vol bij me tijdens het spelen van Zelda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
Zironako schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 17:43:
Hmm, de Switch is wel erg snel op in handheldmode. Hij hield het net anderhalf uur vol bij me tijdens het spelen van Zelda.
Ik heb volgens mij veel langer gespeeld ,heb je brightness wat omlaag geschroeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-09 20:25
Kadardar schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 17:46:
[...]

Ik heb volgens mij veel langer gespeeld ,heb je brightness wat omlaag geschroeft?
Heb ik nog niet naar gekeken, standaard brightness. Dat is volledig. Verminderen zal inderdaad helpen. Heb echter gewoon mijn macbook hier bij me, dus kan hem onderweg opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelproust
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12-04 01:41
Xerox schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 14:28:
[...]

Het kan erger. Engels op systeem en store in Frans... bah!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Toch wel onder de indruk van de SWITCH. Het werkt echt goed. Zelda draait als een tierelier en ook fast rmx ziet er prachtig uit. Verder zijn de filmpjes van MK8, splatoon en Arms en Mario er veel belovend uit.

Waar ik op hoop:
* backwards compatibiliteit. Galaxy etc op de switch zou tof zijn.
* ondersteuning 3ds ontwikkelaars. Vet om zowel fire emblem fates als Zelda op de switch te spelen bv.
* paar nintendo klappers zoals metroid in de aankondiging.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Phusebox
Zironako schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 17:43:
Volgens mij haalde ik viereneenhalf uur op 40% brightness.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
Zironako schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 17:47:
[...]

Heb ik nog niet naar gekeken, standaard brightness. Dat is volledig. Verminderen zal inderdaad helpen. Heb echter gewoon mijn macbook hier bij me, dus kan hem onderweg opladen.
Ja dta is hte problee, standaard staat die op 80% a 90% geloof ik. Heb hem toen terug gedraait en volgens mij heb ik rond de 1,30 uur zelda gespeeld op de bank en toe ni keraf ging had de switch nog steeds in de 60%.

Denk dat er ergens een update is geweest voor betere accuduur met Zelda want veel reviews zeiden 2,30 a 3 uur.

Ben er blij mee iig :) Denk dta ik al meer plezier heb gehad van me switch dan de PS4 bij launch aangezien die na 2 uur al uit stond :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timvankeulen
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 01-06 23:24
Iemand die weet of i am setsuna ook hard covered te koop is? Na 2 dagen non stop zelda gespeeld te hebben wil ik wel even een dagje iets anders haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-09 16:40
Verwijderd schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 09:42:
[...]

Is gewoon prima, gebruik ik nu zelf ook. Past precies over het hele scherm.

Voelt degelijk aan en makkelijk te plakken.
Laat de glazen screen protector van Bigben wel ruimte vrij bij de luidsprekers en camera?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mithrildor schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 18:30:
[...]

Laat de glazen screen protector van Bigben wel ruimte vrij bij de luidsprekers en camera?
Ja, alleen niet bij de camera, want die zit er ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
Verwijderd schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 18:37:
[...]

Ja, alleen niet bij de camera, want die zit er ook niet.
Mijn hersenen functioneerden even niet. Dan bestel ik die maar even. Heb nu tijdelijk de screen protector die bij mijn hoesje zat er op zitten, maar die heb ik niet helemaal mooi er op zitten (stof enzo), aangezien ik de doekjes er niet voor had, en het blijft plastic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mschrijver88
  • Registratie: December 2013
  • Nu online
Zo, kan eindelijk inloggen na alles geprobeerd te hebben, geen idee waar het fout ging. Heb ook maar even de pro controller gekocht, en ik moet zeggen dat ding is echt fantastisch, tot nog toe de beste controller die ik ooit in mijn handen heb gehad qua pasvorm ( xbox elite controller heb ik helaas nooit vastgehad ) wel alle normale controllers. Echt een aanradertje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RabNL
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 29-12-2020
Vandaag de Pro Controller opgehaald; wat een verademing t.o.v. de Joy Cons in de Grip.
Nu een paar uurtjes ermee gespeeld en de conclusie is:

Een must-have! Geen gezeik meer met wegvallende Joy Con, ligt heerlijk in de hand, goede kwaliteit etc.

Dus heb je nog een paar centen over? Halen die Pro Controller!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
Ik had aanvankelijk ook last van een wegvallende Joy Con, gebeurde eens in de 5 minuten ofzo. Ik had de Switch eerst achter mijn TV staan, maar nadat ik hem verplaatst hebt heb ik er geen last meer van.

Ik vind op de travel van de stickies na de Joy cons eigenlijk wel prima, maar ik heb dan ook vrij kleine handen. De pro controller is me dan toch iets te duur. Wie weet koop ik hem wel als Mario Kart uitkomt, dan heb ik ook meteen een tweede controller.

[ Voor 11% gewijzigd door Mithrildor op 04-03-2017 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Mithrildor schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 18:59:
Ik had aanvankelijk ook last van een wegvallende Joy Con, gebeurde eens in de 5 minuten ofzo. Ik had de Switch eerst achter mijn TV staan, maar nadat ik hem verplaatst hebt heb ik er geen last meer van.

Ik vind op de travel van de stickies na de Joy cons eigenlijk wel prima, maar ik heb dan ook vrij kleine handen. De pro controller is me dan toch iets te duur. Wie weet koop ik hem wel als Mario Kart uitkomt, dan heb ik ook meteen een tweede controller.
Ik heb mijn dock vandaag ook verplaats naar nog steeds plat maar dan meer naarvoren, stond eerst opzij. Ik krijg het gvoel dat het daarmee te maken heeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
* RayNbow heeft Zelda gisteren gespeeld met losse joycons en net in de joycon grip. Gaat allemaal prima. :)

(Nu alleen nog Zelda in handheldmodus proberen.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thijsken
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-05 21:35
Ik verbaas me over hoeveel mensen last hebben met de joycons. Ik heb werkelijk nergens last van

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Timvankeulen schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 18:30:
Iemand die weet of i am setsuna ook hard covered te koop is? Na 2 dagen non stop zelda gespeeld te hebben wil ik wel even een dagje iets anders haha
Alleen in Japan kun je een fysieke versie kopen. In het westen alleen eShop.

Over de pro controller-discussie, die van mij is helaas vertraagd (geen idee waarom want diezelfde winkel had er gisteren 50 op de plank staan) maar vind het momenteel niet echt een gemis. Mijn Joycons lijken prima te zijn. Heb m'n Switch geupdatet zonder Joycons eraan, maar volgens mij is het verschil dat mensen "gemerkt" hebben gewoon bullshit. (die hele discussie over met of zonder Joycon eraan updaten)

Lijkt me erg onwaarschijnlijk dat een deel van de update niet binnenkomt als die dingen niet aan de tablet zitten (hoe krijg je die update dan alsnog binnen, want de console is bij mij up-to-date, met of zonder Joycons eraan)

Ik vind de Joycons in de grip ook erg fijn en voldoet absoluut nu ik de Pro nog niet heb. Het zal ongetwijfeld fijner zijn, maar de bijgeleverde controller vind ik fijner dan mijn x360 controller en de Wii U Pro Controller. Net als de PS-controllers een symmetrisch pleurisding, stick en buttons moeten wij betreft op dezelfde hoogte zitten. Ik had gedacht dat het vierkant design onprettig zou zijn, maar dat merk je eigenlijk niet zo goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osj
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-02-2024

osj

Volgens mij vandaag ff last van de joycons bij samurai (1,2 switch) maar bedacht me ook dat ik me hele hand er over heen had. Whahahaha.

Verder ben ik echt super tevreden. Zelda is echt te vet!!!! 1,2 switch is grappig en de promcontroller kei fijn. Ik ben blij en baal er van dat ik geen geld meer heb. Whahahaha wil,nog meer kopen!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

thijsken schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 19:11:
Ik verbaas me over hoeveel mensen last hebben met de joycons. Ik heb werkelijk nergens last van
Houden zo ;) Ik had constant lag, Tetris spelen in multiplayer was bijna niet te doen... Maar mijn dock stond dan ook op de zijkant gericht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osj
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-02-2024

osj

Iemand ook puyo puyo Tetris? Kan je deze ook op Engels zetten als je hem via Japanse store hebt??? (De demo dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

osj schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 19:42:
Iemand ook puyo puyo Tetris? Kan je deze ook op Engels zetten als je hem via Japanse store hebt??? (De demo dan)
Nee lijkt alleen Japans te zijn.. heb hier geen manier gevonden voor engels. Maar menu is simple gewoon wat tijd in steken en klikken.

[ Voor 10% gewijzigd door S2S op 04-03-2017 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disfigured
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-07 00:47
Timvankeulen schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 18:30:
Je kan de fysieke versie uit Japan importeren. Deze is te spelen in het Engels!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Disfigured schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 19:51:
[...]

Vraag me dan wel af of dat de moeite/geld waard is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
Disfigured schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 19:51:
[...]

https://www.nedgame.nl/ni...o-puyo-tetris/2567164950/ Of gewoon in nederland :)
Weet niet hoe duur die in japan is tho maar zou denk ik niet veel goedkoper worden als je invoer rechten moet betalen?

Owh oeps was dus I am Setsuna, ach ja laat deze maar staan voor de rest als referrentie

[ Voor 9% gewijzigd door Kadardar op 04-03-2017 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:21
Kadardar schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 20:11:
[...]

https://www.nedgame.nl/ni...o-puyo-tetris/2567164950/ Of gewoon in nederland :)
Weet niet hoe duur die in japan is tho maar zou denk ik niet veel goedkoper worden als je invoer rechten moet betalen?
Dat ging over Setsuna. 53 euro is die vanuit Japan incl. Btw.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
matthijst schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 20:17:
[...]

Dat ging over Setsuna. 53 euro is die vanuit Japan incl. Btw.
Ah ok, ach de tweakers die hem willen kunnen wellicht contact opnemen met Nedgame hierover? Ze hebben Tetris al geimport dus ja... er is altijd kans :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:21
Kadardar schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 20:21:
[...]

Ah ok, ach de tweakers die hem willen kunnen wellicht contact opnemen met Nedgame hierover? Ze hebben Tetris al geimport dus ja... er is altijd kans :D
Die Tetris is een preorder toch, voor de EU versie :)

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
matthijst schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 20:22:
[...]

Die Tetris is een preorder toch, voor de EU versie :)
Ok lig te slapen nvm.

Bij Nin-nin-game.com kun je setsuna krijgen voor 45€, echter is die nu niet voorrading maar ze hopen binnen 10 dagen weer te kunnen leveren... geen idee hoe betrouwbaar ze zijn tevens, nog nooit wat besteld daar Eerst even researchen dus.

Hiwr is een link naar de pagina: https://www.nin-nin-game....witch--4988601009706.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Wel gaaf: als je een Pro controller hebt kan je een verborgen boodschap onder de rechter joystick vinden druk de stick helemaal naar beneden en kijk door de rand.

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://images.nintendolife.com/news/2017/03/have_you_seen_the_hidden_message_inside_your_switch_pro_controller/attachment/0/large.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
Verwijderd schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 20:39:
Wel gaaf: als je een Pro controller hebt kan je een verborgen boodschap onder de rechter joystick vinden druk de stick helemaal naar beneden en kijk door de rand.

spoiler:
Zit er bij niet in hoor, wellicht een pro controller uitgegeven door nintendo voor preview purpose?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

@Kadardar Je moet echt goed kijken, met een hoop fel licht er op. Ik heb het namelijk ook op mijn Pro controller gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timvankeulen
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 01-06 23:24
Verwijderd schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 19:16:
[...]

Alleen in Japan kun je een fysieke versie kopen. In het westen alleen eShop.

Over de pro controller-discussie, die van mij is helaas vertraagd (geen idee waarom want diezelfde winkel had er gisteren 50 op de plank staan) maar vind het momenteel niet echt een gemis. Mijn Joycons lijken prima te zijn. Heb m'n Switch geupdatet zonder Joycons eraan, maar volgens mij is het verschil dat mensen "gemerkt" hebben gewoon bullshit. (die hele discussie over met of zonder Joycon eraan updaten)

Lijkt me erg onwaarschijnlijk dat een deel van de update niet binnenkomt als die dingen niet aan de tablet zitten (hoe krijg je die update dan alsnog binnen, want de console is bij mij up-to-date, met of zonder Joycons eraan)

Ik vind de Joycons in de grip ook erg fijn en voldoet absoluut nu ik de Pro nog niet heb. Het zal ongetwijfeld fijner zijn, maar de bijgeleverde controller vind ik fijner dan mijn x360 controller en de Wii U Pro Controller. Net als de PS-controllers een symmetrisch pleurisding, stick en buttons moeten wij betreft op dezelfde hoogte zitten. Ik had gedacht dat het vierkant design onprettig zou zijn, maar dat merk je eigenlijk niet zo goed.
Ah nice dan zou ik is gaan zoeken en hem gaan bestellen! Vind hard covered altijd fijner als digitaal :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
Verwijderd schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 20:47:
@Kadardar Je moet echt goed kijken, met een hoop fel licht er op. Ik heb het namelijk ook op mijn Pro controller gevonden.
Ja ik ook nu, ging toch nog een keertje kijken met een fellere zaklamp erop toen zag ik het, is kennelijk op de printplaat geschreven :) Wel nice!

Pagina: 1 ... 5 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is een [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen -topic.
Er is een Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic", discussie over prijzen en bestellingen hoort daar thuis.

Er is ook een Super Mario Odyssey topic!