Dat vroeg ik mij ook af, wil nintendo afsluiten beperken? Ivm controllers in combinatie met de dock? Gebruiksgemak misschien.Suugie schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 20:35:
[...]
Thnx voor de tip!
Die reboot optie is ook niet makkelijk te vinden trouwens....
Indrukken van Power of home knop ingedrukt houden geeft alleen sleepmode.
Powerknop +-5 sec. ingedrukt houden geeft de afsluiten / reboot optie pas....
Verwijderd
De HTC Vive is meer dan twee keer zo zwaar en wordt volgens mij niet als onprettig ervaren. De Switch is zonder controllers slechts 250 gram.spelbreker schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 15:31:
[...]
pff hoe zwaar zou dat wel wegen op je hoofd. lijkt me best wat
De pro controller is een must have, ligt heerlijk in de hand en voelt goed aan.. is niet te vergelijken met die joycons
Ik heb hetzelfde probleem, de linkerinput hapert, rechter geen enkel probleem... Heb je al iets gevonden wat dit voorkomt?rajackar schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 18:40:
Dan ga ik die updaten ook maar eens proberen. Net aan Zelda begonnen maar de linker input hapert heel veel.
Begint wel weer erg vet.
Wel lollig, bij de gamemania was Zelda al op. Nogal onhandig als enige echte launch titel. Gelukkig waren er bij de media markt in Utrecht (the wall) nog meer dan genoeg en ook nog voor 55 euro.
Edit: Lees net als je een update doet zonder de joycons eraan dat je hem dan eens moet herstarten met de joycons eraan, morgen eens proberen. Bedankt voor de tips!
Helaas vrouw lief wil een film gaan kijken, maar ach na 5 uur spelen is het ook wel even voldoende..
[ Voor 19% gewijzigd door Gynnad op 03-03-2017 20:56 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Sorry als het al gevraagd is, maar topic gaat vandaag te snel voor mij om alles goed te kunnen volgen.
Is het normaal dat de joycons als ze aan de Switch bevestigd zijn relatief makkelijk los gaan. Dus zonder de knop op de achterkant in te drukken?
Updaten ging wel als een speer hiero
Is het normaal dat de joycons als ze aan de Switch bevestigd zijn relatief makkelijk los gaan. Dus zonder de knop op de achterkant in te drukken?
Kan je met de procontroller de hele Switch inclusief joycons in de Dock zetten en dan spelen?
Of moeten de joycons eraf zijn?
Haters everywhere but I don’t really care
Verwijderd
Nee, dat hoort niet, Goed doordrukken tot je een klein klikje hoort, wel met gevoel doenModdie schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 21:04:
Sorry als het al gevraagd is, maar topic gaat vandaag te snel voor mij om alles goed te kunnen volgen.
Oké, na een uurtje of wat Zelda gespeeld te hebben, komt het probleem met de haperende linker Joy Con weer terug...erg jammer want zit echt helemaal in de Zelda wereld...
Godzijdank kan ik morgen mijn Pro Controller ophalen!
NB. ik heb alles al geprobeerd, update en reboot met controllers aan de Switch.
Het vreemde is dat de linker Joy Con zonder verandering van zit positie plotseling
begint te haperen...
Godzijdank kan ik morgen mijn Pro Controller ophalen!
NB. ik heb alles al geprobeerd, update en reboot met controllers aan de Switch.
Het vreemde is dat de linker Joy Con zonder verandering van zit positie plotseling
begint te haperen...
Vanavond voor het eerst de Nederlandse tv-commercial van de Switch gezien. Daarin komt een scène voor waarin de gebruiker met de pro-controller speelt, terwijl de Switch inclusief bevestigde joycons in het dock zit.matthijst schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 21:07:
Kan je met de procontroller de hele Switch inclusief joycons in de Dock zetten en dan spelen?
Dus, ja, de Switch kun je inclusief joycons in het dock plaatsen
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Verwijderd
Dat klopt inderdaad, ik haal de joycons er zelfs niet af, tenzij echt nodig.Rossi46 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 21:16:
[...]
Vanavond voor het eerst de Nederlandse tv-commercial van de Switch gezien. Daarin komt een scène voor waarin de gebruiker met de pro-controller speelt, terwijl de Switch inclusief bevestigde joycons in het dock zit.
Dus, ja, de Switch kun je inclusief joycons in het dock plaatsen
Nu gebruik ik ook de pro-controller en als handheld laat ik de cons erop zitten.
Interessante analyse van Digital Foundry betreffende de verschillen tussen Zelda in docked en handheld modi.
Wat blijkt, er is nauwelijks verschil! Wat eigenlijk vooral een beetje een tegenvaller is voor de docked modus, aangezien die meer rekenkracht zou moeten hebben.
Verder valt het hen op dat de day-1 patch van Zelda geen performance boos heeft gegeven. Oftewel; het is nog steeds zo dat Zelda in handheld modus stabieler loopt dan in docked modus
Wat blijkt, er is nauwelijks verschil! Wat eigenlijk vooral een beetje een tegenvaller is voor de docked modus, aangezien die meer rekenkracht zou moeten hebben.
Verder valt het hen op dat de day-1 patch van Zelda geen performance boos heeft gegeven. Oftewel; het is nog steeds zo dat Zelda in handheld modus stabieler loopt dan in docked modus
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Toch frappant, dat de dock mode eigenlijk niet beter loopt. Had toch verwacht dat die wel een soort boost zou hebben ingebouwd, in die dock.
Dock is niks meer dan een USB-C adapter.Carfferd schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 21:28:
Toch frappant, dat de dock mode eigenlijk niet beter loopt. Had toch verwacht dat die wel een soort boost zou hebben ingebouwd, in die dock.
Ja maar de clocksnelheden van de GPU gaan wel 1,5 keer hoger.
Gadverdamme wat stinkt de opberghoes van Bigben. Jesus man. Misschien heeft ie een boel uurtjes frisse lucht nodig tot hij ophoudt met stinken. Echt niet te harden. Het was de enige beschikbare hoes helaas. Zat in zo een multi pack van 16 euro samen met screen protector, 2 game hoesjes en goedkope kut doppies.
GTA VI - All aboard the hype train!!
Verwijderd
Punt is alleen, Zelda is ontwikkeld voor de Wii U. En die tovert enkel een 720p beeld. Het verschil tussen de Wii U en Switch versie (op TV) is de resolutie. En dat is ook meerdere malen door Nintendo aangegeven.
In handheld mode draait hij op de native resolutie van de game (720p), alleen zul je dan zien dat de Switch karachtiger is dan de Wii U (betere framerate, meer detail etc), op de TV krijg je dan weer een opgeschaalde resolutie waar de game niet goed voor geoptimaliseerd is.
In handheld mode draait hij op de native resolutie van de game (720p), alleen zul je dan zien dat de Switch karachtiger is dan de Wii U (betere framerate, meer detail etc), op de TV krijg je dan weer een opgeschaalde resolutie waar de game niet goed voor geoptimaliseerd is.
Vergeet niet 720p versus 900p, daar gaat veel van de rekenkracht heen.Rossi46 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 21:26:
Interessante analyse van Digital Foundry betreffende de verschillen tussen Zelda in docked en handheld modi.
Verder valt het hen op dat de day-1 patch van Zelda geen performance boos heeft gegeven. Oftewel; het is nog steeds zo dat Zelda in handheld modus stabieler loopt dan in docked modus![]()
[video]
Dat is een verschil van 180p. Dat valt reuze mee. Ik denk dat het gewoon een probleem met de port is.NotSoSteady schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 21:44:
[...]
Vergeet niet 720p versus 900p, daar gaat veel van de rekenkracht heen.
Eurogamer zegt dat de clockspeed van de gpu 2x zo snel is in docked mode, dus dat moet het probleem van de hogere resolutie niet zijn. Ze denken dat het ram geheugen niet snel genoeg is voor die resolutie bij zelda. Vind het jammer dat ze gewoon niet gekozen hadden voor een dynamische resolutie.
Sinds enkele uurtjes ook in het bezit van de switch.
Speelt fantastisch (Zelda) en voelt best krachtig aan voor zo'n klein dingetje.
Controllers vind ik ook verrassend goed en moet zelfs zeggen dat ik ze los heerlijk vind spelen!
Twee vraagjes:
1) Op kot (op kamers) werken we met zo'n internet abonnement waarbij je online in een internetvenster een login en wachtwoord moet ingeven om te connecteren. Aangezien er geen webbrowser in de switch zit lijkt dit niet te werken. Vind hier precies ook geen work-around voor, iemand een idee?
2) De switch lijkt niet te werken met een dashcharger van OP3... Doet hij het wel met ALLE niet quickcharge/dashcharge USB C opladers? Anders koop ik er maandag even eentje.
Controllers vind ik ook verrassend goed en moet zelfs zeggen dat ik ze los heerlijk vind spelen!
Twee vraagjes:
1) Op kot (op kamers) werken we met zo'n internet abonnement waarbij je online in een internetvenster een login en wachtwoord moet ingeven om te connecteren. Aangezien er geen webbrowser in de switch zit lijkt dit niet te werken. Vind hier precies ook geen work-around voor, iemand een idee?
2) De switch lijkt niet te werken met een dashcharger van OP3... Doet hij het wel met ALLE niet quickcharge/dashcharge USB C opladers? Anders koop ik er maandag even eentje.
Je telefoon verbinden en als hotspot gebruiken?Guillaume001 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 21:52:
Twee vraagjes:
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Net even aangesloten en straks even proberen. De update was 2 minuten, dus die 2 uur vraag ik me af wat mensen doen.
Net ook meteen Fast rmx gekocht.
Net ook meteen Fast rmx gekocht.
Verwijderd
De day one update moet dit probleem oplossen.1) Op kot (op kamers) werken we met zo'n internet abonnement waarbij je online in een internetvenster een login en wachtwoord moet ingeven om te connecteren. Aangezien er geen webbrowser in de switch zit lijkt dit niet te werken. Vind hier precies ook geen work-around voor, iemand een idee?
Heb ik geprobeerd, (verbeter me gerust als ik fout ben) als ik dit aanvinkte werd mijn 4g gebruikt als hotspot (dus niet via mijn verbonden wifi) en 1) daarvoor heb ik net wat te weinig GB mobiel internet en 2) online multiplayer zie ik mij daar ook niet mee spelenThalaron schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 21:53:
[...]
Je telefoon verbinden en als hotspot gebruiken?
Okee als het opgelost is met de day one patch mag je mijn reactie in ieder geval negeren
Haha op de manier die BlackMage dus zegt nvm zal dit weekend de day one patch downloaden en dan is het gefixt. Thx.
[ Voor 26% gewijzigd door Guillaume001 op 03-03-2017 22:02 ]
De Switch heeft wel een webbrowser, maar geen "voorkant" om zelf naar websites te gaan. Dit is bijvoorbeeld te zien als je je aanmeldt voor Twitter. Ik heb gelezen dat deze verborgen browser ook gewoon werkt met captive portals (inlogpagina's).Guillaume001 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 21:52:
Twee vraagjes:
Anders heb je nog een optie: Dit ding pricewatch: D-Link DIR-505
Dat is een repeater, maar een die een ingebouwde routerfunctie heeft. Die configureer je gewoon, ga met je telefoon of laptop naar de inlogpagina en vervolgens werkt het gewoon op alle apparaten die je hebt verbonden met de repeater. Dat omzeilt ook eventuele 'maximaal aantal apparaten' beperkingen die van toepassing zijn.
Iemand anders ook last van de slecht reagerende linker joycon in de dock?
Nou itsRudy, pm me je rekeningnr maar. Ik heb expres geen account gemaakt. Overal voor update gekozen maar het gaat als een raket. Ga nu even zelda starten. Misschien dat ik zo nog joycons even ga updaten. Maar voor nu werkt het perfect. Wel zelda fysiek gekocht. Met het verschil is je krat bier al verdiend
10 second ninja DONE
Valt reuze mee? Zou zeggen bereken het aantal extra pixels eens wat je moet aansturen.FrankoNL schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 21:51:
[...]
Dat is een verschil van 180p. Dat valt reuze mee. Ik denk dat het gewoon een probleem met de port is.
Je weet dat de clocksnelheid in dockmode 2x zo hoog is als in handheld mode? Die extra pixels zijn het probleem niet voor de GPU. Het probleem zit hem ergens anders.NotSoSteady schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 22:05:
[...]
Valt reuze mee? Zou zeggen bereken het aantal extra pixels eens wat je moet aansturen.
FrankoNL schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 22:07:
[...]
Je weet dat de clocksnelheid in dockmode 2x zo hoog is als in handheld mode? Die extra pixels zijn het probleem niet voor de GPU. Het probleem zit hem ergens anders.
[ Voor 4% gewijzigd door NotSoSteady op 03-03-2017 22:13 ]
Verwijderd
Net een Sandisk UHS-I 128GB SD kaart geplaatst, hierna kreeg ik een melding van een update (speciaal hiervoor). Update uitgevoerd en kaart geformatteerd, draait nu als een zonnetje
Zou kunnen. Kan ook zijn omdat Zelda een wii U port is en moet worden gerendered op een resolutie waarvoor hij niet bedoelt is (900p vs native 720p).
Daarnaast verschijnen de framedrops op momenten dat je het niet verwacht. Vooral op momenten dat er weinig gebeurt in het scherm.
Gezien die reden denk ik persoonlijk dat het meer een optimalisatieprobleem is. Zo niet: Dan is het best kwalijk dat de switch op 900p niet steady 30 fps kan draaien. Dan is hij een kort leven beschoren vrees is.
[ Voor 11% gewijzigd door FrankoNL op 03-03-2017 22:22 ]
Ja klopt, had ik ook. Ik had de 2.0 update al.Verwijderd schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 22:20:
Net een Sandisk UHS-I 128GB SD kaart geplaatst, hierna kreeg ik een melding van een update (speciaal hiervoor). Update uitgevoerd en kaart geformatteerd, draait nu als een zonnetje
Dus blijkbaar toch een licentie issue, kan me anders niet voorstellen waarom ze anders dat niet in 2.0 update hadden geintegreerd.
Verwijderd
Ja, dat vond ik ook apart.. Direct na het uitpakken bijgewerkt en na het plaatsen van de SD alsnog een extra 'kleine' update.BlackMage schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 22:22:
[...]
Ja klopt, had ik ook. Ik had de 2.0 update al.
Dus blijkbaar toch een licentie issue, kan me anders niet voorstellen waarom ze anders dat niet in 2.0 update hadden geintegreerd.
Zou wel beter zijn als er meer games op zouden zijn bij launch. En dat hoeven dan echt geen grafische topspellen te zijn, maar die Neo Geo spellen en al die andere suffe retrolookzooi kan me gestolen worden 
Hoe moeilijk kan het zijn om een Tetris, Plants vs Zombies, Advance Wars, Chu Chu Rocket of Bubble Bobble te maken.
Browser, Netflix etc boeit me weinig. iPad voor, die gaat 10 uur op een accu.
Hoe moeilijk kan het zijn om een Tetris, Plants vs Zombies, Advance Wars, Chu Chu Rocket of Bubble Bobble te maken.
Browser, Netflix etc boeit me weinig. iPad voor, die gaat 10 uur op een accu.
Bij deze mijn eerste reactie:
Initieel dacht ik dat ik de Switch als 'ouderwetse' home console zou gebruiken, i.e. aangesloten op de TV. Voordat ik het wist was ik na het uitpakken met ze tweeën de demo van Snipperclips aan het spelen in table top modus
. De Joy Con's voelde in het begin klein aan, maar na een paar minuten ben je dat al vergeten.
De hele setup ging probleemloos. Het eerste wat me positief opviel waren de laadtijden/opstarttijden/e.d. Ik erger me daar namelijk altijd heel erg aan, maar tot nu toe bij de Switch totaal niet.
Na demo van Snipperclips te hebben uitgespeeld (doet me denken aan LittleBigPlanet
, Snipperclips is gewoon echt een leuk spel, de volledige versie koop ik later) heb ik Zelda opgestart. Tsja wat kan ik daar nog aan toevoegen. Ik heb ~1,5 uur Zelda erop zitten en het is tot nu toe een prachtige game. Ik ga hier geen spoilers delen of inhoudelijk op de game in, maar wilde graag 2 punten uitlichten:
1. Ik heb 1x een framedrop meegemaakt die ik echt 'opmerkte'. Dat was in een open grasveld zonder vijanden of andere drukke bewegingen.
2. Ik was begonnen in handheld modus en ben later overgestapt op TV modus. Persoonlijk vind ik Zelda op een groot scherm het meest genieten, maar wat ik vervelend vond waren de TE kleine teksten in handheld modus.
Ik heb geen Pro controller, maar ik vind de Joy Cons in de grip echt fijn. Het is een prima controller, iet wat klein, die mij meer doet denken aan de Xbox controller dan bv de PS controller.
Ik heb geen linker Joy Con sync issue's ervaren. Ik heb de Switch geüpdatet in handheld modus waarbij de Joy Cons dus aangesloten waren op de Switch. De Switch staat naast de televisie op ongeveer 2,5 m afstand.
De hardware ('tablet') voelt heel degelijk aan, al ben ik wel wat voorzichtig met het in de Dock zetten en er weer uithalen. Vind de Dock maar een gammel ding. Ik verwacht dat tijdens de levensduur van de Switch er een Dock Pro gaat komen
.
Al met al ben ik zeer tevreden en ga zo weer een half uurtje Zelda spelen. Mochten er specifieke vragen zijn van mensen die de Switch nog niet hebben, dan hoor ik 't wel.
edit: Oh ja, nog een belangrijk punt. Ik las ergens dat het menu op 720p wordt gerenderd, ook in TV modus. Het resultaat is dat alles kei groot is op een Full HD TV. Dat vind ik een beetje jammer, maar dat soort dingen zullen vast veranderen in de toekomst met software updates.
Zaken als Netflix, YouTube, etc mis ik totaal niet. Ik heb de Switch daar niet voor gehaald
.
Initieel dacht ik dat ik de Switch als 'ouderwetse' home console zou gebruiken, i.e. aangesloten op de TV. Voordat ik het wist was ik na het uitpakken met ze tweeën de demo van Snipperclips aan het spelen in table top modus
De hele setup ging probleemloos. Het eerste wat me positief opviel waren de laadtijden/opstarttijden/e.d. Ik erger me daar namelijk altijd heel erg aan, maar tot nu toe bij de Switch totaal niet.
Na demo van Snipperclips te hebben uitgespeeld (doet me denken aan LittleBigPlanet
1. Ik heb 1x een framedrop meegemaakt die ik echt 'opmerkte'. Dat was in een open grasveld zonder vijanden of andere drukke bewegingen.
2. Ik was begonnen in handheld modus en ben later overgestapt op TV modus. Persoonlijk vind ik Zelda op een groot scherm het meest genieten, maar wat ik vervelend vond waren de TE kleine teksten in handheld modus.
Ik heb geen Pro controller, maar ik vind de Joy Cons in de grip echt fijn. Het is een prima controller, iet wat klein, die mij meer doet denken aan de Xbox controller dan bv de PS controller.
Ik heb geen linker Joy Con sync issue's ervaren. Ik heb de Switch geüpdatet in handheld modus waarbij de Joy Cons dus aangesloten waren op de Switch. De Switch staat naast de televisie op ongeveer 2,5 m afstand.
De hardware ('tablet') voelt heel degelijk aan, al ben ik wel wat voorzichtig met het in de Dock zetten en er weer uithalen. Vind de Dock maar een gammel ding. Ik verwacht dat tijdens de levensduur van de Switch er een Dock Pro gaat komen
Al met al ben ik zeer tevreden en ga zo weer een half uurtje Zelda spelen. Mochten er specifieke vragen zijn van mensen die de Switch nog niet hebben, dan hoor ik 't wel.
edit: Oh ja, nog een belangrijk punt. Ik las ergens dat het menu op 720p wordt gerenderd, ook in TV modus. Het resultaat is dat alles kei groot is op een Full HD TV. Dat vind ik een beetje jammer, maar dat soort dingen zullen vast veranderen in de toekomst met software updates.
Zaken als Netflix, YouTube, etc mis ik totaal niet. Ik heb de Switch daar niet voor gehaald
[ Voor 9% gewijzigd door Gusev op 03-03-2017 22:48 ]
Verwijderd
Net FastRMX toch maar gekocht met een eshop card... Even wat anders dan Zelda tussendoor. De line-up is dan ook erg minimaal...
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2017 22:43 ]
Ben niet alleen met Fast RMX zo te zien. Heb dat spel meer gespeeld als Zelda vanavond. Ben ook redelijk moe dus misschien had ik wat minder zin om een verhaal te volgen en heb nooit echt een Zelda game gespeeld (wel allemaal gekocht) dus zal er wat minder ingezogen worden dan de fans.
RMX draait echt supersmooth en het spel bevalt me nu al beter dan zijn voorganger.
Al met al heeft het me weer even van mijn huidige verslaving Blackwake (lange lange avonden piraatje spelen op Steam
) af kunnen halen en ben blij dat ik mijn pre-order niet heb gecanceld.
Moet wel erg wennen aan de positie van de A aangezien ik mijn Wii U en N3DS al lang niet meer had gebruikt. Verder vind ik het erg vervelend dat bij de joycons de knoppen boven de thumbstick zitten en ook in de handheld modus voelt het net allemaal even te dun/hoekig aan om lange speelsessies zonder kramp door te komen.
Zal allemaal wel wennen zijn en anders haal ik er gewoon een pro controller bij.
RMX draait echt supersmooth en het spel bevalt me nu al beter dan zijn voorganger.
Al met al heeft het me weer even van mijn huidige verslaving Blackwake (lange lange avonden piraatje spelen op Steam
Moet wel erg wennen aan de positie van de A aangezien ik mijn Wii U en N3DS al lang niet meer had gebruikt. Verder vind ik het erg vervelend dat bij de joycons de knoppen boven de thumbstick zitten en ook in de handheld modus voelt het net allemaal even te dun/hoekig aan om lange speelsessies zonder kramp door te komen.
Zal allemaal wel wennen zijn en anders haal ik er gewoon een pro controller bij.
In grote lijnen komen mijn bevindingen overeen met die van Gusev. Naast dat de dock zelf idd wat goedkoop voelt vraag ik me ook af hoe de joycons regelmatig los en vast klikken gaan doorkomen. Verder onder de indruk. Was bang dat zowel de videoprestaties als de bouwkwaliteit van de switch matig zouden zijn. Zeker niet. Mooi spul. Ook de kwaliteit van de grip. Hoewel klein is het gewoon een fijne controller.
Btw welke demo zijn er nu beschikbaar?
Snipperclips
Tetris (japan store?)
Ander leuk iets?
Btw welke demo zijn er nu beschikbaar?
Snipperclips
Tetris (japan store?)
Ander leuk iets?
10 second ninja DONE
Zojuist 16 gouden munten gekregen door vanuit het hoofdmenu op de switch Zelda te registreren! Ineens heb ik genoeg punten voor de miniguide😀
*Op Zelda icon gaan staan en op de plus drukken*
*Op Zelda icon gaan staan en op de plus drukken*
Nou nou mensen, lekker dagje zo. Vroeg mijn bestelling opgehaald, her en der nog gezocht naar een extra exemplaar voor een neefje wat niet gelukt is en daarna. Tja, hoe moet ik het omschrijven. Oh ja, van deze wereld. Heerlijk!!
Ik heb de Hori tough pouch. Prima ding. Stinkt ook niet.Sir_Hendro schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 21:41:
Gadverdamme wat stinkt de opberghoes van Bigben. Jesus man. Misschien heeft ie een boel uurtjes frisse lucht nodig tot hij ophoudt met stinken. Echt niet te harden. Het was de enige beschikbare hoes helaas. Zat in zo een multi pack van 16 euro samen met screen protector, 2 game hoesjes en goedkope kut doppies.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
iemand last van een kapotte hdmi die bij de switch geleverd was? mijn hdmi deed het goed tot ik de switch uit zn dock pakte toen kwamen er groene strepen en paarse vlekken door het scherm, toen maar de hdmi van de wii u gepakt en nu werkt het wel naar behoren.
Ik had overigens wel de nodige slow down en frame drops in Zelda. Vooral bij open veld met veel gras en bomen. Volgens mij af en toe maar 10fps ofzo. Jammer maar verder niet brekend.
Pro controller ligt fijn in de hand alleen vergis ik me regelmatig met de +- knoppen en de share/home knoppen. Maar nog erger dan dat de omgekeerde plaatsing van ABXY kan ik maar niet aan wennen. Jammer dat je zelf geen controls kunt wijzigen.
Oh en zoals ik al eerder zei; ik mis de mogelijkheid het ding te vergrendelen met een pincode ofzo.
Pro controller ligt fijn in de hand alleen vergis ik me regelmatig met de +- knoppen en de share/home knoppen. Maar nog erger dan dat de omgekeerde plaatsing van ABXY kan ik maar niet aan wennen. Jammer dat je zelf geen controls kunt wijzigen.
Oh en zoals ik al eerder zei; ik mis de mogelijkheid het ding te vergrendelen met een pincode ofzo.
Ik koop wel volgende maand een betere. Wilde gewoon iets hebben voor onderweg. Er is tevens niets zo lekker als de geur van een nieuwe console. Vrijwel iedere console heeft dat specifieke luchtje in het begin. Als je t ruikt dan weet je dat het nieuw is. Dat Bigben ding gaat mijn Switch laten meuren. Misschien moet ik hem eens in de wasmachine flikkeren.Phusebox schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 23:04:
[...]
Ik heb de Hori tough pouch. Prima ding. Stinkt ook niet.
GTA VI - All aboard the hype train!!
Als je die misselijkmakende chemische geur bedoeld, dit komt vaker voor. Beste wat je kan doen is hem laten luchten.Sir_Hendro schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 23:10:
[...]
Ik koop wel volgende maand een betere. Wilde gewoon iets hebben voor onderweg. Er is tevens niets zo lekker als de geur van een nieuwe console. Vrijwel iedere console heeft dat specifieke luchtje in het begin. Als je t ruikt dan weet je dat het nieuw is. Dat Bigben ding gaat mijn Switch laten meuren. Misschien moet ik hem eens in de wasmachine flikkeren.
Ik heb net fast rmx gekocht, maar vroeg me af of het bijvoorbeeld mogelijk is binnen bepaalde tijd toch van de koop af te zien. Ik lees wel iets op de factuur, maar dat is zo'n lap tekst dat het uiteindelijk onduidelijk wordt. Ergens heb ik iets gelezen dat wanneer het ook op een drager geleverd wordt, dat het dan wel binnen 14 dagen mogelijk is.
Eigenlijk is het spel net te snel voor mijn doen. Hierdoor is het meer een bump fest tegen muren aan. Niet altijd natuurlijk, maar het is niet prettig rijden.
Denk dat ik anders volgende week Nintendo even bel of toch gewoon een brief stuur zoals aangegeven in de factuur.
Eigenlijk is het spel net te snel voor mijn doen. Hierdoor is het meer een bump fest tegen muren aan. Niet altijd natuurlijk, maar het is niet prettig rijden.
Denk dat ik anders volgende week Nintendo even bel of toch gewoon een brief stuur zoals aangegeven in de factuur.
Gebruikte je wel de L en R trigger om het schip
de bocht in te draaien? Blijft wel een snel spel ja
love it!
Geen idee verder hoe Nintendo hier in staat. Ze zijn je iig niets verplicht momenteel.
Geen idee verder hoe Nintendo hier in staat. Ze zijn je iig niets verplicht momenteel.
L en R heb ik idd ook gebruikt, maar bijvoorbeeld de eerste track is al vrij smal. De tracks daarna gingen beter omdat ze breder zijn.
Waar het me om gaat is dat ze wel over 14 dagen herroeping praten zonder opgave van reden. Lijkt me raar dat ze dat wel zeggen, maar niet bedoelen wanneer je digitaal iets aanschaft.
Ik verwacht dat het toch niet mijn spel gaat zijn. Dan kan ik beter iets anders kopen.
Ik ga het maandag proberen en dan laat ik het zeker weten wat de uitkomst is.
Waar het me om gaat is dat ze wel over 14 dagen herroeping praten zonder opgave van reden. Lijkt me raar dat ze dat wel zeggen, maar niet bedoelen wanneer je digitaal iets aanschaft.
Ik verwacht dat het toch niet mijn spel gaat zijn. Dan kan ik beter iets anders kopen.
Ik ga het maandag proberen en dan laat ik het zeker weten wat de uitkomst is.
[ Voor 8% gewijzigd door Arunia op 03-03-2017 23:50 ]
Arunia, hele avond Fast rmx gespeeld een maatje. In het ging inderdaad een bump fest maar uiteindelijk exht een super tof spel.
Ik heb hetzelfde pakket gekocht en vind de hoes echt waardeloos. Ik heb het gevoel dat de switch veel te los zit en het feit dat er geen ruimte is voor de joycons is gewoonweg kut. Die dingen moet je dus los meenemen of in het zijvakje stoppen, maar daar vallen ze constant uit. Morgen ga ik maar even een wat duurdere case bestellen, want dit gaat hem niet worden.Sir_Hendro schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 21:41:
Ik ben ook wel benieuwd naar de ervaringen met refunds voor digitale games.
Ik heb zelf Fast RMX ook gekocht, maar heb geen behoefte aan een refund. Ik heb 1 cup gespeeld en ondanks dat ik overal tegen aan knalde en de eerste track nog niet doorhad dat je je kleur moet switchen voor die boost pads was ik toch eerste geeindigd. Dus kan fijn oefenen en beter worden voor de moeilijkere races zonder dat het frustrerend is.
Beetje zoals Mario Kart... wij veteranen racen natuurlijk als echte pro's, maar we zijn ooit ook begonnen met overal tegen aan knallen en niet weten hoe het werkt
Zal met Fast RMX net zo zijn verwacht ik
Ik heb zelf Fast RMX ook gekocht, maar heb geen behoefte aan een refund. Ik heb 1 cup gespeeld en ondanks dat ik overal tegen aan knalde en de eerste track nog niet doorhad dat je je kleur moet switchen voor die boost pads was ik toch eerste geeindigd. Dus kan fijn oefenen en beter worden voor de moeilijkere races zonder dat het frustrerend is.
Beetje zoals Mario Kart... wij veteranen racen natuurlijk als echte pro's, maar we zijn ooit ook begonnen met overal tegen aan knallen en niet weten hoe het werkt
Nog even terugkomend op de vorige post: welke cases hebben jullie gekocht waar de joycons aan de switch kunnen blijven? Zodat ik niet een tweede miskoop bega.
Ik heb die van Nintendo zelf gekocht. Vind hem prima. Stinkt ook nog wel chemisch...heb door jou eraan zitten ruiken...hahaZironako schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 00:06:
Nog even terugkomend op de vorige post: welke cases hebben jullie gekocht waar de joycons aan de switch kunnen blijven? Zodat ik niet een tweede miskoop bega.
Ik had de Bigben Zelda versie (grijs) besteld bij Bol, maar die had hem niet voorlopig. BS heeft hem wel beschikbaar op de site, dus nu daar besteld. Woensdag weet ik meer hierover.
Vroeger zette ik alle spellen op medium oid, tegenwoordig voor het verhaal zo laag mogelijk waarbij je nog alles kunt halen in het spel. Ik doe het tegenwoordig voor het verhaal en niet meer om het zo moeilijk mogelijk te maken voor mezelf. Is voor mij ook wel de reden voor mij voor Fast rmx. Wellicht dat ik er beter in kan worden, maar zoveel tijd zal ik er denk ik niet in steken. Denk dat ik dan eerder I am tetsuna zal halen of later Oceanhorn.
Vroeger zette ik alle spellen op medium oid, tegenwoordig voor het verhaal zo laag mogelijk waarbij je nog alles kunt halen in het spel. Ik doe het tegenwoordig voor het verhaal en niet meer om het zo moeilijk mogelijk te maken voor mezelf. Is voor mij ook wel de reden voor mij voor Fast rmx. Wellicht dat ik er beter in kan worden, maar zoveel tijd zal ik er denk ik niet in steken. Denk dat ik dan eerder I am tetsuna zal halen of later Oceanhorn.
Klopt. Hij moet het opeens van mini scherm over HDMI gaan duwen op een hogere resolutie. Daarbij krijgt hij ook nog stroom. Als de GPU 1,5 keer hoger zou draaien in tablet mode dan is die zo leeg.FrankoNL schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 21:37:
[...]
Ja maar de clocksnelheden van de GPU gaan wel 1,5 keer hoger.
Ik zit ook te denken aan de case van Nintendo zelf. Officiele accessoires hebben voor mij voorrang.
Maar na het zien van enkele youtube filmpjes twijfel ik wel. Hij is vrij zacht, en omdat de Switch breed is geeft dat wel een risico op buigen als je ook nog andere spullen in je tas mee neemt.
Misschien me toch even wat verder orienteren
Maar na het zien van enkele youtube filmpjes twijfel ik wel. Hij is vrij zacht, en omdat de Switch breed is geeft dat wel een risico op buigen als je ook nog andere spullen in je tas mee neemt.
De Puyo Puyo Tetris demo bevalt me veel beter dan ik had verwacht eigenlijk. Tetris nog weleens gespeeld op de originele gameboy en voor het Puyo Puyo gedeelte zelfs tutorials op YT op moeten zoeken, maar het speelt lekker weg. De opzet van het spel doet me een beetje denken aan bust a move.
Jammer dat het een €40 game is en geen €20 anders was het een instant buy.
De demo van Dragon Quest ook nog ff geprobeerd, maar dat was enkel leuk om even te hakken en rond te kijken, want mijn Japans komt niet veel verder dan Konisiwaaaaaahh
De demo van Dragon Quest ook nog ff geprobeerd, maar dat was enkel leuk om even te hakken en rond te kijken, want mijn Japans komt niet veel verder dan Konisiwaaaaaahh
Denk nog steeds dat het ligt aan de opbouw van de engine. Al suggereert Digital Foundry dat het hem in beperkte memory bandwidth zit ... maar who knows reallyFrankoNL schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 22:07:
[...]
Je weet dat de clocksnelheid in dockmode 2x zo hoog is als in handheld mode? Die extra pixels zijn het probleem niet voor de GPU. Het probleem zit hem ergens anders.
[ Voor 13% gewijzigd door blmp op 04-03-2017 00:46 ]
7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"
Zag een bericht op internet voorbij komen dat verstandiger is om een screenprotector te gebruiken op je switch. Bij in en uithalen van de switch uit het switch dock is er blijkbaar kans op krasjes op je scherm wanneer je dit per ongeluk te onzorgvuldig doet. Dus bij deze is iedereen gewaarschuwd.
Heb dit ook in de faq opgenomen.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Waar download je die demo's dan? In de store vind ik niets?
Japanse store gebruiken (op een ander profiel ofzo)Zironako schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 01:31:
Kleine misser vind ik toch wel dat je niet je Mii kan importeren van je gekoppelde profiel...
Breek je nek voorzichtig
Verwijderd
Als je snipperclips oid aantikt in de store zie je dat je de demo kan downloaden.Zironako schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 01:31:
Dit is de eerste keer dat ik weer op het forum kijk sinds release. Hele dag met de Switch bezig geweest en wil even mijn bevindingen delen.
Nintendo Switch
Als eerste, wat een prachtig apparaat. Het is stijlvol, klein en werkt erg goed. Ik ben ook erg te spreken over de beeldkwaliteit van het scherm.
Heb zojuist geprobeerd de Switch op te laden met mijn Powerbank. Tot mijn verbazing laadde hij van 92% tot 100% op in 45 a 60 minuten en dat terwijl ik BotW aan het spelen was in Handheld mode. Zeker niet slecht! (Morgen eens proberen zodra de batterij op 50% is. Kijken of ie het dan ook nog kan laden tijdens het spelen.)
Een ding dat me opviel is dat de WiFi ontvangst erg slecht is. Heb mijn telefoon naast de Switch (Docked) gelegd, de telefoon had 2 streepjes en de Switch had connectie maar kon de eShop niet eens openen.
Een Ethernet Port in het Dock zou geen overbodige luxe zijn in mijn geval. Ben nu dus aan het twijfelen of ik de Netwerk Adapter zou kopen of niet. Heeft iemand een standaard USB Netwerk Adapter geprobeerd of moet ik de "Official Licensed" van Hori aanschaffen?
Accessoires
Heb er ook de officiële case bij gekocht, komt met een screenprotector die ik toch echt aan kan raden. De case zelf is vrij zacht dus ik zou het zo niet tussen zware spullen duwen. De polsbandjes en zo'n 5 spellen kun je er in kwijt maar dan wordt het pakketje vrij dik en ik denk dat het dan op het scherm gaat duwen. De stand die hierin is gebouwd is verrassend fijn, heel simpel maar steviger dan de kickstand.
De Pro Controller is zeker aan te raden als je thuis zonder gedoe wilt spelen. De joysticks van de JoyCons hebben naar mijn smaak te weinig ruimte om te bewegen dit is bij de Pro Controller veel beter.
Zelda: Breath of the Wild
BotW in handheld mode is prima te doen, in tegen stelling tot wat Tweakers in de review meldde heb ik geen last van te kleine teksten of dat je items op de grond mist.
Verder is het een erg leuke ervaring, ik hou wel van de vrijheid en het crafting/cooking systeem.
De framedrops doen me soms wel wat pijn. Heb de TV Output op 720p gezet maar nog niet genoeg gespeeld op de TV om te merken of dit ook daadwerkelijk de drops verminderd.
Nintendo Switch
Als eerste, wat een prachtig apparaat. Het is stijlvol, klein en werkt erg goed. Ik ben ook erg te spreken over de beeldkwaliteit van het scherm.
Heb zojuist geprobeerd de Switch op te laden met mijn Powerbank. Tot mijn verbazing laadde hij van 92% tot 100% op in 45 a 60 minuten en dat terwijl ik BotW aan het spelen was in Handheld mode. Zeker niet slecht! (Morgen eens proberen zodra de batterij op 50% is. Kijken of ie het dan ook nog kan laden tijdens het spelen.)
Een ding dat me opviel is dat de WiFi ontvangst erg slecht is. Heb mijn telefoon naast de Switch (Docked) gelegd, de telefoon had 2 streepjes en de Switch had connectie maar kon de eShop niet eens openen.
Een Ethernet Port in het Dock zou geen overbodige luxe zijn in mijn geval. Ben nu dus aan het twijfelen of ik de Netwerk Adapter zou kopen of niet. Heeft iemand een standaard USB Netwerk Adapter geprobeerd of moet ik de "Official Licensed" van Hori aanschaffen?
Accessoires
Heb er ook de officiële case bij gekocht, komt met een screenprotector die ik toch echt aan kan raden. De case zelf is vrij zacht dus ik zou het zo niet tussen zware spullen duwen. De polsbandjes en zo'n 5 spellen kun je er in kwijt maar dan wordt het pakketje vrij dik en ik denk dat het dan op het scherm gaat duwen. De stand die hierin is gebouwd is verrassend fijn, heel simpel maar steviger dan de kickstand.
De Pro Controller is zeker aan te raden als je thuis zonder gedoe wilt spelen. De joysticks van de JoyCons hebben naar mijn smaak te weinig ruimte om te bewegen dit is bij de Pro Controller veel beter.
Zelda: Breath of the Wild
BotW in handheld mode is prima te doen, in tegen stelling tot wat Tweakers in de review meldde heb ik geen last van te kleine teksten of dat je items op de grond mist.
Verder is het een erg leuke ervaring, ik hou wel van de vrijheid en het crafting/cooking systeem.
De framedrops doen me soms wel wat pijn. Heb de TV Output op 720p gezet maar nog niet genoeg gespeeld op de TV om te merken of dit ook daadwerkelijk de drops verminderd.
[ Voor 32% gewijzigd door Wahloh op 04-03-2017 04:08 ]
Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com
Fysieke versie te preorderen voor 29 euro....Beakzz schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 00:32:
https://www.nedgame.nl/ni...o-puyo-tetris/2567164950/
Oh man, zelda is als crack! Moet. Verder. Spelen.
PSN: Geengrenzuh
Een third-party USB adapter zou normaal moeten werken, heb toch verschillende mensen op reddit zien melden dat dit ging. Misschien verschilt dit van model tot model, geen idee, maar het hoeft zeker geen gelicenseerd product te zijn.Wahloh schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 03:49:
[...]çççi
De Switch gebruikt blijkbaar dezelfde broadcom wifi module als in de HTC One 9 zou zitten.
Het grootste gemis momenteel vind ik het gebrek aan een USB-C naar HDMI kabel. Nu ga ik vanavond bij vrienden op bezoek en zou ik de Switch daar graag even aan de tv koppelen om wat te spelen. Onmogelijk dus. Op het kleine schermpje kn een huiskamer gaan zitten spelen is echt ridicuul als het ook gewoon op een tv kan. Grote misser van nintendo.
Ik heb de Hori Tough Pouch. Die is ietsje lomper maar wel stevig.BlackMage schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 00:23:
Ik zit ook te denken aan de case van Nintendo zelf. Officiele accessoires hebben voor mij voorrang.
Ik las net dat de krasjes zich aan de onderkant bevinden op de bezel om het scherm. Als je de Switch niet goed erin schuift en dan op en neer beweegt tot hij klikt kun je kransjes veroorzaken. Screen protector gaat je dan niet helpen.Zeror schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 01:25:
Zag een bericht op internet voorbij komen dat verstandiger is om een screenprotector te gebruiken op je switch. Bij in en uithalen van de switch uit het switch dock is er blijkbaar kans op krasjes op je scherm wanneer je dit per ongeluk te onzorgvuldig doet. Dus bij deze is iedereen gewaarschuwd.
Misschien iets als een d brand skin ofzo?
[ Voor 3% gewijzigd door Phusebox op 04-03-2017 07:36 ]
Verwijderd
Eigen screenshot:

Ik heb nu drie spellen en ik geniet volop van de Switch.
Persoonlijk hoop ik op snel meer Virtual Console titels.
Is er al wat bekend over Virtual Console spellen die gaan komen en wanneer?

Ik heb nu drie spellen en ik geniet volop van de Switch.
Persoonlijk hoop ik op snel meer Virtual Console titels.
Is er al wat bekend over Virtual Console spellen die gaan komen en wanneer?
Ik mis ook een beveiliging op de Nintendo Switch. Vooral omdat je het ook onderweg kan spelen. Als die gestolen wordt kan iedereen het gewoon gebruiken. Niet zo'n fijn gevoel.Phusebox schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 23:09:
D brand heeft hun skins geannuleerd.Phusebox schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 07:10:
[...]
Ik las net dat de krasjes zich aan de onderkant bevinden op de bezel om het scherm. Als je de Switch niet goed erin schuift en dan op en neer beweegt tot hij klikt kun je kransjes veroorzaken. Screen protector gaat je dan niet helpen.
Schijnbaar vreten die de verf van de Switch af (Google Reddit).
Phusebox schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 07:10:
[...]
Ik las net dat de krasjes zich aan de onderkant bevinden op de bezel om het scherm. Als je de Switch niet goed erin schuift en dan op en neer beweegt tot hij klikt kun je kransjes veroorzaken. Screen protector gaat je dan niet helpen.

De krasjes bevinden zich inderdaad op het glazen stuk bezel, maar alle screenprotectors zouden dit stuk nog mee moeten pakken. Daarmee los je het krassende dock natuurlijk niet op, het krassen gaat vrolijk door op je screenprotector
Of het dock ook op het plastic stuk daarnaast krast heb ik niet bevestigd gezien. Misschien leuk om het GAF topic door te lezen en te kijken naar alle crappy, hack-y, cheape oplossingen die mensen verzinnen. Van de zachte kant van klittenband, tot microvezeldoeken met elastieken: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1349599
Bij mij vallen die joycons regelmatig uit in docked mode
best storend
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Heb netjes de joy-cons in de switch gehad vanaf het begin netjes geupdate, joy-cons zaten er dus in, daarna Switch uitgezet en weer aan volgende ochtend wil ik Zelda proberen massive disconnects van vooral de linker Joy-con. De update zou dit her en der moeten verhelpen maar voor mij is op 2.5 meter onspeelbaar
Ik heb dit zelf gisteren ook getest en geen problemen. Ik zit ook zo ongeveer 3 meter van de TV te spelen. Joycons ook achter mijn rug gehouden maar werkt perfect. Wellicht heb je een aantal andere Bluetooth apparaten die voor storing zorgen.soppie11 schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 08:06:
Heb netjes de joy-cons in de switch gehad vanaf het begin netjes geupdate, joy-cons zaten er dus in, daarna Switch uitgezet en weer aan volgende ochtend wil ik Zelda proberen massive disconnects van vooral de linker Joy-con. De update zou dit her en der moeten verhelpen maar voor mij is op 2.5 meter onspeelbaar
Die staat op mijn shortlist. Hoe zit de switch daar in? Goed strak of zit er wel iets van beweging in?Phusebox schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 07:02:
Ik heb de Hori Tough Pouch. Die is ietsje lomper maar wel stevig.
Geen andere bluetooth apparaten in de buurt. Zojuist ook factory reset geprobeerd maar die versie 2.0 blijft staan. Geen andere manier om die update er nog een keer op te pushenWolliebolly schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 08:10:
[...]
Ik heb dit zelf gisteren ook getest en geen problemen. Ik zit ook zo ongeveer 3 meter van de TV te spelen. Joycons ook achter mijn rug gehouden maar werkt perfect. Wellicht heb je een aantal andere Bluetooth apparaten die voor storing zorgen.
Iemand een idee of puyo Tetris ook gewoon alleen in "tetrismode" te spelen is (alleen en tegen elkaar), want die malle andere puyo puyo frutsels zijn niet mijn ding...
Word de switch opgeladen als deze zich in de dock bevind?
Ben aan het denken of ik van die meubel viltjes in mijn dock ga plakken. Alsnog weet welk gebied ik moet aanpakken. Wil geen screen protector.Sorbo schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 07:58:
[...]
[afbeelding]
De krasjes bevinden zich inderdaad op het glazen stuk bezel, maar alle screenprotectors zouden dit stuk nog mee moeten pakken. Daarmee los je het krassende dock natuurlijk niet op, het krassen gaat vrolijk door op je screenprotector![]()
Of het dock ook op het plastic stuk daarnaast krast heb ik niet bevestigd gezien. Misschien leuk om het GAF topic door te lezen en te kijken naar alle crappy, hack-y, cheape oplossingen die mensen verzinnen. Van de zachte kant van klittenband, tot microvezeldoeken met elastieken: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1349599
Nee niet superstrak. Komt door de pookje natuurlijk. Dan momentje al een case met cut outs hebben.BlackMage schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 08:18:
[...]
Die staat op mijn shortlist. Hoe zit de switch daar in? Goed strak of zit er wel iets van beweging in?
Zover ik kan merken in de Japanse demo wel. Je kan in bepaalde game modi voordat je begint kiezen tussen Puyo Puyo of Tetris, bij anderen veranderd dat tijdens het spelen of is het een mix.boefje79 schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 08:31:
Iemand een idee of puyo Tetris ook gewoon alleen in "tetrismode" te spelen is (alleen en tegen elkaar), want die malle andere puyo puyo frutsels zijn niet mijn ding...
Ook al lijkt het een prima adequate Tetris game, het blijft Puyo Puyo Tetris. Je moet niet teleurgesteld zijn als je de Tetris kant van het spel matig vindt, want dat is maar 50% van het spel namelijk.
Uit het GAF topic lijk ik op te maken dat de krassen ontstaan op het punt waar de rubbertjes onderaan in het dock zitten. Lijkt lastig om daar viltjes overheen te plakken omdat er op dat punt weinig ruimte zit tussen de switch en het dock.Phusebox schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 08:47:
[...]
Ben aan het denken of ik van die meubel viltjes in mijn dock ga plakken. Alsnog weet welk gebied ik moet aanpakken. Wil geen screen protector.
De "mooiste" oplossing op dit moment lijkt een microvezeldoek te zijn, maar hoe dat zich houdt is natuurlijk nog niet zeker.
Zelf denk ik dat ik het dock niet zo veel ga gebruiken, maar ik wil wel een (glazen) screenprotector omdat het scherm dus relatief makkelijk lijkt te krassen
Fast RMX is wel een erg cool spel vind ik 
Even wennen aan de controls/snelheid, maar da's vaker zo bij dit soort spellen.
Even wennen aan de controls/snelheid, maar da's vaker zo bij dit soort spellen.
Past inderdaad niet. Toch vraag ik me af hoe die rubbers krassen veroorzaken. Kan alleen als er zand korreltjes of rotzooi tussen zit. Rubber is niet harder dan glas.Sorbo schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 08:51:
[...]
Uit het GAF topic lijk ik op te maken dat de krassen ontstaan op het punt waar de rubbertjes onderaan in het dock zitten. Lijkt lastig om daar viltjes overheen te plakken omdat er op dat punt weinig ruimte zit tussen de switch en het dock.
De "mooiste" oplossing op dit moment lijkt een microvezeldoek te zijn, maar hoe dat zich houdt is natuurlijk nog niet zeker.
Zelf denk ik dat ik het dock niet zo veel ga gebruiken, maar ik wil wel een (glazen) screenprotector omdat het scherm dus relatief makkelijk lijkt te krassen
Bij mij logt het dock plat dus leunt het niet op de rubbers hopelijk helpt dat.
Goede tip, ik ga kijken of een liggend dock de oplossing zou kunnen zijn voor nu, zodra ik mn switch straks (eeeeeeindelijk) op kan halen.Phusebox schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 09:03:
[...]
Past inderdaad niet. Toch vraag ik me af hoe die rubbers krassen veroorzaken. Kan alleen als er zand korreltjes of rotzooi tussen zit. Rubber is niet harder dan glas.
Bij mij logt het dock plat dus leunt het niet op de rubbers hopelijk helpt dat.
Overigens schijnen mensen het vermoeden te hebben dat het scherm "gewoon" plastic is, wat zou kunnen verklaren waarom het makkelijker krast dan verwacht. Geen eigen ervaring mee so far, maar genoeg reden voor mij om toch maar een screenprotector te gaan zoeken
hier 2 sets van de joy cons. de ene zit doet het zonder problemen. de andere set heeft elke minuut last disconnects. en dan alleen linker joy con daarvan.... zit eraan te denken om er mee terug naar de winkel te gaan.soppie11 schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 08:06:
de meegeleverde gekleurde doen het prima. de extra gekochte grijzen, werken dus slecht.
[ Voor 6% gewijzigd door Smuggler op 04-03-2017 09:18 ]
9.900Wp PV (enphase), 55kwh EV(Tesla), 35kwh EV(MG), 6kWh thuisbatterij (EVAPOWER), Tibber
Hebben jullie de screen vergelijking gezien op GAF (topic hierboven genoemd) van 2 switches naast elkaar...?

Ik hoor goede dingen over de amFilm/Techmatte protectors op reddit - helaas nog niet beschikbaar op Amazon. Verder keek ik naar deze, maar niks over gehoord, leek gewoon een redelijk reputabel merk. Ik heb enkel naar tempered glass screen protectors gekeken.Verwijderd schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 09:10:
Welke screen protector raden jullie aan?
De Hori premium protectors komen blijkbaar terug los na een tijdje, die best vermijden tot ze een revisie krijgen.
[ Voor 4% gewijzigd door JackAvery op 04-03-2017 09:18 ]
Dat is wel erg nasty.Slomy schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 09:17:
Hebben jullie de screen vergelijking gezien op GAF (topic hierboven genoemd) van 2 switches naast elkaar...?
[afbeelding]
Verwijderd
Is gewoon prima, gebruik ik nu zelf ook. Past precies over het hele scherm.Phusebox schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 09:37:
Ik heb de BigBen temperes glass besteld. Laat wel weten of het wat is.
Voelt degelijk aan en makkelijk te plakken.
Ok ben benieuwd. Mij lukt het nooit zonder luchtbellen of stof dus gebruik ik al jaren geen screen protectors meer. En nooit krasjes gehad.Verwijderd schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 09:42:
[...]
Is gewoon prima, gebruik ik nu zelf ook. Past precies over het hele scherm.
Voelt degelijk aan en makkelijk te plakken.
Verwijderd
Die onderste switch ziet er idd vies uit. Dat is iets waardoor ik het apparaat zelfs zou terugsturen..Slomy schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 09:17:
[afbeelding]
Ben ik de enige die het gewoon totaal niet voor elkaar krijgt om in te loggen op zijn nintendo account op de switch waar ik al mee ingelogd ben op de 3ds?
Semi off-topic, maar toch. Heeft iemand die de Switch heeft ervaring met remote Play via de Vita op PS4, is dat vergelijkbaar, qua speelervaring?
Merk dat ik gamen leuk vind tijdens 't tv kijken, maar er doorgaans niet voor kies als het of/of is (dan kijk ik liever tv).
Merk dat ik gamen leuk vind tijdens 't tv kijken, maar er doorgaans niet voor kies als het of/of is (dan kijk ik liever tv).
Bij mij lijkt het hettegenovergestelde, de Switch/Joy-cons storen mijn andee bluetooth apparaten. Mijn toetsenbord/muis van de PC doen ineens heel lastig en verliezen vaak connectie sinds ik de Switch heb.Wolliebolly schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 08:10:
[...]
Ik heb dit zelf gisteren ook getest en geen problemen. Ik zit ook zo ongeveer 3 meter van de TV te spelen. Joycons ook achter mijn rug gehouden maar werkt perfect. Wellicht heb je een aantal andere Bluetooth apparaten die voor storing zorgen.
Verwijderd
In de store kon ik probleemloos inloggen met mijn Nintendo ID die ook actief is op 3DS en Wii U.Mschrijver88 schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 09:46:
Ben ik de enige die het gewoon totaal niet voor elkaar krijgt om in te loggen op zijn nintendo account op de switch waar ik al mee ingelogd ben op de 3ds?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Er is een [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen -topic.
Er is een Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic", discussie over prijzen en bestellingen hoort daar thuis.
Er is ook een Super Mario Odyssey topic!
Er is een [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen -topic.
Er is een Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic", discussie over prijzen en bestellingen hoort daar thuis.
Er is ook een Super Mario Odyssey topic!