[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 25 ... 126 Laatste
Acties:
  • 617.206 views

Verwijderd

petermetroid schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 21:54:
Ik zit nu wel een beetje met het game aanbod. Zelda heb ik veel gespeeld maar dat is ook wel mooi geweest nu. Fast RMX en Metal Slug zijn ook best aardig maar dat geeft ook niet eeuwig vermaak. Iemand nog een idee voor een leuke game? Bomberman klinkt ook goed alleen 50 euro vind ik te veel geld.
Probeer komend wekend Splatoon 2 met de demo. Erg vermaakt met deel 1!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 09:20:
[...]

Probeer komend wekend Splatoon 2 met de demo. Erg vermaakt met deel 1!
Jammer alleen dat de daadwerkelijke game nog even op zich laat wachten.

Qua release games vind ik dat Nintendo het beter had kunnen aanpakken. Gelukkig komt er veel moois aan.

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:02

Denko

|{ing Øf ßlitz

Thomas schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 09:32:
[...]

Jammer alleen dat de daadwerkelijke game nog even op zich laat wachten.

Qua release games vind ik dat Nintendo het beter had kunnen aanpakken. Gelukkig komt er veel moois aan.
Man, ik werk gewoon fulltime, maar heb niet eens kinderen oid. En ik ben ZO blij dat het wat langzamer gaat. Q1 was ACHTERLIJK kwa games. Ik hou het niet meer bij.

PSN & XBL: Denkoyugo

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-12-2025
Kijk ik gisteren op de game mania site, hebben ze eindelijk weer Zelda cases en Pro Controllers maar ik haalde het niet vanuit mijn werk om langs te gaan. Dus ik denk koop avond morgen.

En vanochtend alles weer weg...

• AstralizeR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-10-2025

AstralizeR

Foar de kofje net eamelje!

Heel kort gespeeld maar wil niet te veel wennen aan de gamepad, wil juist de Pro controller gebruiken.
Denk dat het wel snel zal wennen... misschien alleen het nieuwe map systeem i.p.v. snel op je gamepad klikken?

Vind het verder alleen zo jammer van die tijden, waarom nou niet het hele weekend - ik snap dat ze spikes willen meten of whatever - Nadeel is dat je er nu gewoon maar tijd voor moet maken en niet even snel een game in de middag kunt doen als je de kleine even op bed gaat. (in mijn geval dan) :P

SW-1682-5926-5204

• Thomas
  • Niet online
Denko schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 09:40:
[...]

Man, ik werk gewoon fulltime, maar heb niet eens kinderen oid. En ik ben ZO blij dat het wat langzamer gaat. Q1 was ACHTERLIJK kwa games. Ik hou het niet meer bij.
Zo erg vind ik het ook niet hoor :P. Koop liever om de zoveel tijd een mooie game die me lang bezig houdt dan dat ik in een maand tig games wil spelen, dat lukt me gewoon niet. Vind het alleen jammer dat de enige echte musthave bij release Zelda is. Kan niet wachten tot ik kan spelen trouwens, eind middag komt de bezorger langs met m'n Switch. Voel me een beetje zoals toen ik de 3DS kon ophalen bij release, was toen ook al zo hyped :D .

[ Voor 15% gewijzigd door Thomas op 23-03-2017 10:10 ]

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23:39
Gebruiken jullie een screenprotector op jullie switch aangezien de switch mogelijk kan krassen als je hem in de dock plaatst of hebben jullie daar geen last van?

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

Thomas schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 10:08:
[...]

Zo erg vind ik het ook niet hoor :P. Koop liever om de zoveel tijd een mooie game die me lang bezig houdt dan dat ik in een maand tig games wil spelen, dat lukt me gewoon niet. Vind het alleen jammer dat de enige echte musthave bij release Zelda is. Kan niet wachten tot ik kan spelen trouwens, eind middag komt de bezorger langs met m'n Switch. Voel me een beetje zoals toen ik de 3DS kon ophalen bij release, was toen ook al zo hyped :D .
Vind zelf snipperclips ook een musthave als je iemand hebt om mee samen te spelen. Ben niet echt van de 2d platformers, dus ik zit een beetje in hetzelfde bootje. Al duurt het nog zo'n 40 speeluren voor ik zelda uit heb.
mprkooij schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 10:16:
Gebruiken jullie een screenprotector op jullie switch aangezien de switch mogelijk kan krassen als je hem in de dock plaatst of hebben jullie daar geen last van?
Ja, maar dat heb ik eigenlijk wel op al mijn spul wel. Alles wat het huis uit gaat zeg maar. Tempered glass protector, ik zie er eigenlijk niks van. Het heeft 1x echt mijn telefoonscherm gered, dus ik vond het de investering waard.

• marcelproust
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12-04-2025
Geen last van. Waar ik wel last van zou hebbben is geld uitgeven aan een screen protector en dan er zo een lelijke luchtbel, stof of klein haartje onder hebben en waar je elke keer op kijkt. Laten we eerlijk zijn zo'n protector plaatsen dat is meer prutsen dan het effectief goed geplaatst is...

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:38
Vanaf nu kan je Splatoon 2 downloaden op de Switch om deel te nemen aan het testweekend. Zodra je daaraan meedoet, kan je deelnemen aan Splatoon 2’s 4v4 Turf War-modus waarbij je vier verschillende wapens krijgt. Turf War was ook al beschikbaar in Splatoon, dus als je dit eerste deel hebt gespeeld, zou je bekend moeten zijn met de modus..

Er zijn verder twee mappen beschikbaar, een daarvan heet Musselforge Fitness (zie afbeelding hieronder) en de andere map is Reef.

Vrijdag 24 maart
20:00 - 20:59

Zaterdag 25 maart
4:00 - 4:59
12:00 - 12:59
20:00 - 20:59

Zondag 26 maart
5:00 - 5:59
13:00 - 13:59
Spijtig dat ik maar 2 sloten kan..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• lowskilled-ftw
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 30-01 12:53
Ben echt heel benieuwd naar Splatoon.. Wordt dit ook een spel dat je splitscreen kan spelen met vrienden?

Elke dag maar effe een uurtje spelen.
Vrijdag
2000 - 2059

Zaterdag
1200 - 1259

Zondag
1300 - 1359

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18-01 11:58
Ja en het is ook echt nodig. Ik heb een screenprotector die bij de officiele Nintendo etui zat en daar zit linksonder (bij het beeld) een grote kras van de dock. En ik kan je vertellen. Ik ben er echt HEEL zuinig op...

Verwijderd

lowskilled-ftw schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 10:40:
Ben echt heel benieuwd naar Splatoon.. Wordt dit ook een spel dat je splitscreen kan spelen met vrienden?

Elke dag maar effe een uurtje spelen.
Vrijdag
2000 - 2059

Zaterdag
1200 - 1259

Zondag
1300 - 1359
Splitscreen met z'n tweeen dacht ik maar ook via lokaal wifi met andere switches en natuurlijk over internet.

• Thomas
  • Niet online
Neem aan dat voor Splatoon split screen wel 2 volledige controllers nodig zijn?

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 23:56:
Verder is er een officieel statement van Nintendo betreffende de Bluetooth problemen van de linker Joy-Con:

http://www.nintendolife.c..._joy-con_connection_drops
Grappig dat een dag later het toch toegegeven wordt:

nieuws: Nintendo geeft connectiviteitsproblemen met linker Joy-Con-controller...

• LOTG
@CH40S
Dat zegt toch precies het zelfde? Nintendo zegt dat er een serie is met problemen maar dat het geen design probleem is maar een productie fout. Daarom zijn niet alle Joycons getroffen.

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ah, ik had even niet goed gelezen :X Mea culpa.

• m4dc0ld
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 00:27
Heeft iemand toevallig een los setje Joycons gekocht zonder connectiviteitsissues? Mijn linker Joycon moet naar Nintendo en ik wilde eigenlijk een pro controller kopen zodat ik kon blijven spelen maar die zijn nergens te verkrijgen.

• LOTG
@m4dc0ld Ja zelfde probleem hier. Irritant dat ze nog steeds zo slecht te krijgen zijn na bijna een maand.

• EG30
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 14-10-2023
Ik niet, ik ben ook echt niet voorzichtig met mijn switch, maar het is me nog niet gelukt om er een kras op te krijgen. Wat mij overigens ook opvalt is dat je bij zo'n beetje elk bericht over krassen op de switch het zelfde plaatje ziet, ik geloof best dat er mensen met een kromme dock zijn die er last van hebben, maar ik zou me er niet echt veel zorgen over maken...

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

LOTG schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 11:59:
@m4dc0ld Ja zelfde probleem hier. Irritant dat ze nog steeds zo slecht te krijgen zijn na bijna een maand.
Met de Wii duurde het net geen 2 jaar ofzo voor ze netjes verkrijgbaar zijn.

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:53
EG30 schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 14:33:
[...]

Ik niet, ik ben ook echt niet voorzichtig met mijn switch, maar het is me nog niet gelukt om er een kras op te krijgen. Wat mij overigens ook opvalt is dat je bij zo'n beetje elk bericht over krassen op de switch het zelfde plaatje ziet, ik geloof best dat er mensen met een kromme dock zijn die er last van hebben, maar ik zou me er niet echt veel zorgen over maken...
hier hebben we een foto van een tweaker met vergelijkbare issues...
RVervuurt in "[Nintendo Switch] Problemen en garantie-afhandelingen"

ergens kan ik me nog steeds niet voorstellen dat een plastic dock dit soort krassen kan maken, ik vermoed dat er toch echt zandkorrels in het spel zijn. (wat gelijk alle verzachtende oplossingen nutteloos maakt)

Strava

Verwijderd

Little Inferno, Human Resource Machine en World of Goo zijn nu in de eShop verschenen. :) (€9,99 per stuk)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2017 15:05 ]

• Vinno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-03-2025

Vinno

Dat is ook!

Verwijderd schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 15:03:
Little Inferno, Human Resource Machine en World of Goo zijn nu in de eShop verschenen. :) (€9,99 per stuk)
Oh nice, ik dacht morgen pas :)

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20-01 12:34
Verwijderd schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 15:03:
zullen wel niet op cardridge komen?

Verwijderd

@Vinno eShop-only games komen meestal op donderdag om 15:00 onze tijd.

@mfreriks Nope, misschien later als een collectie van de 3 games, maar er zijn nog geen officiële plannen.

Mijn eerste indrukken (heb Little Inferno gekocht) zijn goed. Het spel had ik al op de Wii U en PC en je kan nu of met de touchscreen of met de Joy-Con als een motion control pointer werken. Dat laatste werkt verrassend goed moet ik zeggen.

Verder valt me op dat het spel echt super snel laadt. In nog geen seconde van het standaard Switch game opstart scherm naar het "Don't play with fire" scherm. Dat is sneller dan op mn PC vanuit Steam.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2017 15:20 ]

• LOTG
@mfreriks
Nee, zijn indie games en cartridges zijn duur.

Op andere platformen ook niet op disc trouwens.

• Tessa vd Heide
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 05-01 21:02
Zijn er ook losse (lege) Switch hoesjes te koop? Zou graag hoesjes willen maken voor display van eshop-only games :)

• LOTG
@Tessa vd Heide Wat voor hoesjes bedoel je dan? Zo'n doosje wat normaal in de winkel staat waar je spel in zit?

• Tessa vd Heide
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 05-01 21:02
@LOTG

Ja, zoals deze, die verkopen ze in de Amerikaanse Nintendo Store

https://store.nintendo.co...0050&categoryId=cat831380

• Vinno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-03-2025

Vinno

Dat is ook!

Zal ook wel op eBay staan dan ofzo?

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-01 14:15
Ik heb een Nintendo Switch gehad met de release, vervolgens verkocht (want ik kon er leuk geld voor krijgen). Vorige week een nieuwe Nintendo Wii U Premium gekocht (gelukje € 150,00). Vervolgens onderstaande games gekocht (voor gemiddeld € 15,00 nieuw in seal of in nieuwstaat).

Captain Toad Treasure Tracker
DKC:Tropical Freeze
Mario Kart 8
NSMB + NSLU
Pikmin 3
Super Mario 3D World
Super Mario Maker
TLOZ:The Twilight Princess
TLOZ:The Wind Waker

Tegen de tijd de Nintendo Switch een leuke lijst games heeft, koop ik wel weer een Nintendo Switch. Multi Player games speel ik op de PlayStation 4 Pro (BF1 en FIFA). Als ik de Wii U games bekijk die ik nu heb, dan verwacht veel remakes/remasters van deze games op de Nintendo Switch, waar we dan weer € 50,00 of € 60,00 voor mogen betalen (net zoals voor Mario Kart 8 Deluxe). De Wii U had een relatief kleine install base, als dit van de Switch veel groter wordt, zouden ze wel gek zijn om het niet te doen. Voor veel mensen zal de game wel nieuw zijn, omdat ze hem nog niet kennen.

Het concept van de Nintendo Switch is gaaf, maar ik maak me echt zorgen over het aantal echt nieuwe Nintendo games wat er gaat komen. Het kan echt een succes worden, als ze de prijs iets verlagen en stoppen met de (New) Nintendo 3DS.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• LOTG
@Jumpman Wat wil je nu zeggen behalve dat je een Switch voor veel geld verkocht hebt en een WiiU gekocht van dat geld met games?

• Florissant
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-01 10:54
@Jumpman Goed verhaal. Veel plezier met het geld wat je hebt verdient met de verkoop van je Switch.

• beezjeh
  • Laatst online: 21:47
LOTG schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 17:26:
@Jumpman Wat wil je nu zeggen behalve dat je een Switch voor veel geld verkocht hebt en een WiiU gekocht van dat geld met games?
Hij geeft toch een duidelijke mening of niet waaruit je kan begrijpen dat hij vind dat de Switch gezien zijn magere lineup voorlopig het verstandiger is toch nog even te genieten van een Wii U.

Voordat dat de Switch uitkwam was het echt niet mogelijk geweest om een nieuwe Wii U te kopen voor €150,- en spellen zijn ook in prijs verlaagd dus voor gamers geen gek idee om een Wii U aan te schaffen lijkt mij.

En jouw reactie is meer overbodiger dan Jumpman zijn reactie zeg ik er dan wel even eerlijk bij.

• Jumpman
LOTG schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 17:26:
Dat ik op dit moment maar twee echte voordelen zie van de Nintendo Switch: Portable spelen (maar dat doe ik nooit) en 900p met een stabielere framte rate TLOZ: Breath Of The Wild. Dit heeft me ook doen besluiten de Nintendo Switch te verkopen op dit moment (komt er later waarschijnlijk wel weer). Dit is gewoon mijn bevinding/mening vier weken na de release.

• Bomberman71
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-11-2025
Jumpman schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 17:18:
Ik heb een Nintendo Switch gehad met de release, vervolgens verkocht (want ik kon er leuk geld voor krijgen). Vorige week een nieuwe Nintendo Wii U Premium gekocht (gelukje € 150,00). Vervolgens onderstaande games gekocht (voor gemiddeld € 15,00 nieuw in seal of in nieuwstaat).

Captain Toad Treasure Tracker
DKC:Tropical Freeze
Mario Kart 8
NSMB + NSLU
Pikmin 3
Super Mario 3D World
Super Mario Maker
TLOZ:The Twilight Princess
TLOZ:The Wind Waker

Tegen de tijd de Nintendo Switch een leuke lijst games heeft, koop ik wel weer een Nintendo Switch. Multi Player games speel ik op de PlayStation 4 Pro (BF1 en FIFA). Als ik de Wii U games bekijk die ik nu heb, dan verwacht veel remakes/remasters van deze games op de Nintendo Switch, waar we dan weer € 50,00 of € 60,00 voor mogen betalen (net zoals voor Mario Kart 8 Deluxe). De Wii U had een relatief kleine install base, als dit van de Switch veel groter wordt, zouden ze wel gek zijn om het niet te doen. Voor veel mensen zal de game wel nieuw zijn, omdat ze hem nog niet kennen.

Het concept van de Nintendo Switch is gaaf, maar ik maak me echt zorgen over het aantal echt nieuwe Nintendo games wat er gaat komen. Het kan echt een succes worden, als ze de prijs iets verlagen en stoppen met de (New) Nintendo 3DS.
Je hebt helemaal gelijk !
De Switch is nu nauwelijks interessant want na Zelda is het eigenlijk klaar met de toppers.
Mensen spelen al snel games die ze normaliter niet snel zullen spelen maar bij gebrek aan beter moeten ze wat.

De WiiU heeft best wel wat toppers klaar liggen. De games kosten gebruikt geen reet en qua Zelda kom je meer aan je trekken dan op welke Nintendo console OOIT want je hebt BOTW, Twilight princess HD en Windwaker HD.
Met de VC kan daar ook nog Link to the past bij.
Er is geen Nintendo console waar je je zo mee kon vermaken qua Zelda om maar wat te noemen.

Als je persee in de trein moet gamen dan heeft de Switch een duidelijk voordeel, duidelijk. Voor thuis nu nog zeker niet.
Kijkende naar de prijzen, kinderziektes en het gebrek aan AAA titels.

Kortom, een jaar of evt 2 met een WiiU vermaken is geen straf en dan kan je altijd nog de Switch kopen maar dan wellicht met wat verbeteringen, veel meer goede games, meer functies en een zee aan accesoires.

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-01 10:08
Ah, ik dacht al, waar komt ie :)

Haters everywhere but I don’t really care

• Jumpman
Florissant schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 17:32:
@Jumpman Goed verhaal. Veel plezier met het geld wat je hebt verdient met de verkoop van je Switch.
Het gaat niet om het geld, dit was mooi meegenomen. Als je een Nintendo Switch hebt met TLOZ:BOTW en je hebt hem uitgespeeld, dan kan je dit prima overwegen op dit moment. Gezien er verder nog niet echt nieuwe games zijn.

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-01 15:18

hmr

beezjeh schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 17:33:
[...]

Hij geeft toch een duidelijke mening of niet waaruit je kan begrijpen dat hij vind dat de Switch gezien zijn magere lineup voorlopig het verstandiger is toch nog even te genieten van een Wii U.

Voordat dat de Switch uitkwam was het echt niet mogelijk geweest om een nieuwe Wii U te kopen voor €150,- en spellen zijn ook in prijs verlaagd dus voor gamers geen gek idee om een Wii U aan te schaffen lijkt mij.

En jouw reactie is meer overbodiger dan Jumpman zijn reactie zeg ik er dan wel even eerlijk bij.
Kan het sentiment wel begrijpen. Het immers algemeen bekend dat dergelijke "handelaars" zichzelf niet echt populair maken binnen de Tweakers community. Wellicht had men iets minder ongenuanceerd gereageerd indien het hele doorverkoop verhaal van de switch niet was bijgesloten....

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Verwijderd

Het is net sinterklaas. Heerlijk die reacties van @Bomberman71. Ik lach me iedere keer weer krom.

Maar ja, als je de Switch niet langer wil omdat er geen games op uit zijn en dan de Wii U koopt waar geen games meer op uit gaan komen... Natuurlijk kan je op de Wii U oude games spelen, en er zitten een paar echte pareltjes tussen. Maar de Switch krijgt dit jaar 60-100 nieuwe games. Genoeg vermaak voor iedereen,

De Wii U krijgt ongeveer 0 games vanaf nu.

• beezjeh
  • Laatst online: 21:47
hmr schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 17:44:
[...]

Kan het sentiment wel begrijpen. Het immers algemeen bekend dat dergelijke "handelaars" zichzelf niet echt populair maken binnen de Tweakers community. Wellicht had men iets minder ongenuanceerd gereageerd indien het hele doorverkoop verhaal van de switch niet was bijgesloten....
Is begrijpelijk natuurlijk maar negeren is dan meer op zijn plek denk ik dan weer.

• jd1987
  • Laatst online: 04-11-2025

jd1987

cliquefotografie.nl

m4dc0ld schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 11:56:
Heeft iemand toevallig een los setje Joycons gekocht zonder connectiviteitsissues? Mijn linker Joycon moet naar Nintendo en ik wilde eigenlijk een pro controller kopen zodat ik kon blijven spelen maar die zijn nergens te verkrijgen.
Ik heb een Neon Switch en nu een set grijze Joycons erbij. Werkt perfect. Kan ik ook nog eens 4 player local multiplayer Mario Karten vanaf volgende maand :)

Nikon Z6 | Nikkor 16-35 F4 VR AF-S | Nikkor 24-70 F2.8 AF-S | Nikkor 85 F1.8 AF-S | DJI Mini 2 | Lenovo Yoga Slim 7

• Jumpman
Verwijderd schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 17:48:
[...]

Het is net sinterklaas. Heerlijk die reacties van @Bomberman71. Ik lach me iedere keer weer krom.

Maar ja, als je de Switch niet langer wil omdat er geen games op uit zijn en dan de Wii U koopt waar geen games meer op uit gaan komen... Natuurlijk kan je op de Wii U oude games spelen, en er zitten een paar echte pareltjes tussen. Maar de Switch krijgt dit jaar 60-100 nieuwe games. Genoeg vermaak voor iedereen,

De Wii U krijg ongever 0 games vanaf nu.
Hiervoor had ik geen Nintendo Wii U, wilde er altijd één kopen. Het was er nooit van gekomen. toen de Nintendo Switch kwam meteen gepre-ordered, maar toen miste ik toch de games die ik graag wilde spelen (Mario Bros., Mario Kart, andere Zelda's etc.). Voor mij is dit nu wel even ideaal. Als je de Nintendo Switch games al kent, is het een ander verhaal. Dan is het hopen op echt nieuwe games van Nintendo en niet op remakes en remasters.

Verwijderd

Jumpman schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 17:53:
[...]

Hiervoor had ik geen Nintendo Wii U, wilde er altijd één kopen. Het was er nooit van gekomen. toen de Nintendo Switch kwam meteen gepre-ordered, maar toen miste ik toch de games die ik graag wilde spelen (Mario Bros., Mario Kart, andere Zelda's etc.). Voor mij is dit nu wel even ideaal. Als je de Nintendo Switch games al kent, is het een ander verhaal. Dan is het hopen op echt nieuwe games van Nintendo en niet op remakes en remasters.
Er komt 1 remaster uit op de Switch: Mario Kart 8 Deluxe. Wat altijd als remaster is aangekondigd. Zelda was een port. Verder heb je 1-2 Switch (nieuwe IP), ARMS (nieuwe IP), Splatoon 2 (nieuwe versie), Super Mario Odessy (nieuwe versie).

• Jumpman
Verwijderd schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 17:56:
[...]

Er komt 1 remaster uit op de Switch: Mario Kart 8 Deluxe. Wat altijd als remaster is aangekondigd. Zelda was een port. Verder heb je 1-2 Switch (nieuwe IP), ARMS (nieuwe IP), Splatoon 2 (nieuwe versie), Super Mario Odessy (nieuwe versie).
Super Mario Odessy, wordt voor mij de eerste game waar ik na TLOZ:Breath Of The Wild echt benieuwd naar ben, wellicht dan weer een Nintendo Switch kopen.

Verwijderd

Voor mij is dat Mario Kart 8 Deluxe, en ik weet zeker dat ik nog een maand druk met Zelda ben. (en een aantal van de kleinere games). Na MarioKart komt ARMS wat mij een erg leuke game lijkt en daarna is het tijd voor Splatoon 2 en E3, In het najaar komt o.a. Skyrim naar de Switch.

• Bomberman71
Verwijderd schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 17:48:
[...]

De Wii U krijgt ongeveer 0 games vanaf nu.
Dat er geen nieuwe games komen voor de WiiU weet iedereen, maar er zijn ook mensen die nu graag topgames willen spelen (die ze nog niet kennen) en dat voor minder dan de helft van de prijs van een Switch.
Als je thuis speelt dan maakt het on-the-go voordeel weinig uit.

60 titels dit jaar voor de Switch ... Zal best maar wat is de kwaliteit daarvan ? Zijn dat echte Nintendo toppers ?
Ik durf te stellen dat eer je net zoveel toppers op je Switch hebt, als op de WiiU, je mischien wel 2 jaar verder bent.

Laten we elkaar geen mietje noemen, we weten dat er nu games op de Switch gespeeld worden die mensen normaliter niet snel zouden kopen, puur door gebrek aan beter. Honger maakt rauwe bonen zoet.

Na BOTW is Mario O de titel die echt indruk zal maken, en dat weten we allemaal.
MK8Dlx is ook wel gaaf voor de mensen die hem niet kennen maar Splatoon kent alweer minder trouwe fans en van wat we gezien hebben is het veel van hetzelfde.

De rest is veel opvulling. Indy games die jaren oud zijn, Een Skyrim van 4 jaar terug, en ga zo maar door.
Het zal tot de kerst duren eer we weer zulke reviews zien als met BOTW.

oh enne, WiiU komt niks meer voor uit .... Voor de NES mini ook niks, en toch kopen de liefhebbers die en betalen lachend 2x de winkelprijs.
Kortom, waar hebben we het over ?

• Thomas
  • Niet online
Zo, hier is 'ie binnen en ben al lekker bezig met Zelda. Erg comfortabel gamen in portable mode eigenlijk ondanks het wat kleine scherm en niet ideale controllertjes, en dat is wel één van de redenen dat ik hem kocht. Ik reis vaak tussen mijn eigen huis en mijn ouders, daar breng ik het weekend dikwijls door. Verveelde me alleen af en toe een beetje en met de Switch hoeft dat niet meer *O*.

E: Ik koop overigens een console voor de toekomst. Een Wii U heb ik eigenlijk nooit interesse in gehad, goed, er zijn leuke games voor, maar heb me er nooit enorm in verdiept/willen verdiepen. Als vaste console heb ik een XBO, en nu de Switch als losse, en als ik dan tóch weer eens een Nintendo console koop, dan gelijk ook maar de nieuwste. Zoals ik al zei, ik reis veel heen en weer en ben eigenlijk liever niet geboden aan één plek om te kunnen gamen. De Switch past precies in wat ik zoek, al was een wat krachtigere console leuk geweest (al zijn graphics IMO onderhevig aan de ervaring, en met Nintendo zit dat vaak wel goed).

Mocht je hem enkel als vaste console gebruiken, liever nu al veel titels spelen en geen Wii U hebben kan ik me voorstellen dat een Wii U een beter idee is.

Waar ik voor de Switch overigens naar uitkijk zijn MK8, Splatoon, Mario. Voor de rest zien we wel, er komen ongetwijfeld nog toffe spelletjes uit. Zodra 1-2 Switch wat in prijs daalt of in de V&A verschijnt koop ik dat ook wel, vaak zat lui over de vloer om eens een leuke minigame mee te doen.

[ Voor 61% gewijzigd door Thomas op 23-03-2017 18:31 ]

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 30-01 12:44
Ze mogen van mij wel de NES Classic Mini games op de eShop gooien van de switch. Ik heb zin in Double Dragon 2. Of gewoon uberhaupt een toffe game. Ik moet dringend wat nieuws hebben nu ik Zelda heb uitgespeeld. Ff wachten op MK 8 dan maar.

GTA VI - All aboard the hype train!!

Verwijderd

Bomberman71 schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 18:19:
[...]

Dat er geen nieuwe games komen voor de WiiU weet iedereen, maar er zijn ook mensen die nu graag topgames willen spelen (die ze nog niet kennen) en dat voor minder dan de helft van de prijs van een Switch.
Als je thuis speelt dan maakt het on-the-go voordeel weinig uit.

60 titels dit jaar voor de Switch ... Zal best maar wat is de kwaliteit daarvan ? Zijn dat echte Nintendo toppers ?
Ik durf te stellen dat eer je net zoveel toppers op je Switch hebt, als op de WiiU, je mischien wel 2 jaar verder bent.
Ondanks het feit dat het de Wii U ruim een half jaar kostte van de release eind 2012 tot de zomer van 2013 (Pikmin 3) voor de eerste Nintendo exclusive. Kijk je naar de Switch, zie je een launch van begin maart met 3 Nintendo games (Snipperclips, 1-2 Switch en Zelda) en binnen 2 maanden komt de grote MarioKart al. En binnen 2 maanden na MarioKart hebben we ARMS. Binnen 2 maanden na ARMS komt Splatoon 2. Je zit dan al aan 6 Nintendo games waarvan 4 Switch exclusives. De Wii U was op dat moment al ruim een jaar oud. En daar houdt het niet op, gezien we ook nog E3 krijgen wat - geloof me maar - voor verrassingen gaat zorgen.
Laten we elkaar geen mietje noemen, we weten dat er nu games op de Switch gespeeld worden die mensen normaliter niet snel zouden kopen, puur door gebrek aan beter. Honger maakt rauwe bonen zoet.
Geen van de 6 games die ik nu op mijn Switch heb zou ik normaliter niet kopen. Sterker nog, mijn Switch heeft deze maand meer uren gemaakt dan mijn XBOX ONE S en PS4 sinds maart vorig jaar. Ik ben dol op mijn Switch, thuis, onderweg, tijdens de lunch op kantoor. Voor mij is de Switch een vervanger van de 3DS en de Wii U geworden. En dat sneller dan ik ooit had verwacht.

En mocht je denken; je hebt de XBOX ONE S en / of PS4 al langer. Voor de PS4 geldt dat idd zo, maar de XBOX ONE S heb ik vorig jaar pas gekocht. Die ik voornamelijk voor 4K films gebruik.
Na BOTW is Mario O de titel die echt indruk zal maken, en dat weten we allemaal.
MK8Dlx is ook wel gaaf voor de mensen die hem niet kennen maar Splatoon kent alweer minder trouwe fans en van wat we gezien hebben is het veel van hetzelfde.
Splatoon is echt meer dan "hetzelfde" van de Wii U versie. Het spel heeft een duidelijke upgrade gekregen zowel grafisch als aan gameplay. Voor mij is het een leuk vervolg op een al leuke game. Ik hoop een beetje dat er een sterke single player in zit voor onderweg ed. Maar ik kan ook wel zonder.
De rest is veel opvulling. Indy games die jaren oud zijn, Een Skyrim van 4 jaar terug, en ga zo maar door.
Het zal tot de kerst duren eer we weer zulke reviews zien als met BOTW.
En ARMS en Splatoon 2 (nieuwe releases) en ook een zooi nieuwe indie games bv Bloodstained, Yooka-Laylee, Shovel Knight die al uit is (nieuwe campaign is feitelijk gewoon een nieuw spel), Fast RMX, Pyuo Pyuo Tetris (die buiten Japan nog niet is uitgegeven), etc. etc.

Skyrim gaat misschien geen hoge ogen gooien, maar ik ben wel super blij dat hij op de Switch komt. Want het is een game die ik gewoon heel graag op de Switch wil spelen.
oh enne, WiiU komt niks meer voor uit .... Voor de NES mini ook niks, en toch kopen de liefhebbers die en betalen lachend 2x de winkelprijs.
Kortom, waar hebben we het over ?
De NES Mini is een console gemaakt voor de 30 games die hij biedt en doet dat erg goed. Daarom is hij zo populair. Betreffende de Wii U, ik heb daar niet echt kijk op maar volgens mij zijn die redelijk in prijs gedaald in de 2e hands markt.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2017 21:22 ]

Verwijderd

Iemand hier ervaringen met de hoesjes van PDP? Zijn de enige die op voorraad zijn bij mijn lokale MM.

• Bomberman71
Verwijderd schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 21:09:
[...]

Ondanks het feit dat het de Wii U ruim een half jaar kostte van de release eind 2012 tot de zomer van 2013 (Pikmin 3) voor de eerste Nintendo exclusive. Kijk je naar de Switch, zie je een launch van begin maart met 3 Nintendo games (Snipperclips, 1-2 Switch en Zelda) en binnen 2 maanden komt de grote MarioKart al. En binnen 2 maanden na MarioKart hebben we ARMS. Binnen 2 maanden na ARMS komt Splatoon 2. Je zit dan al aan 6 Nintendo games waarvan 4 Switch exclusives. De Wii U was op dat moment al ruim een jaar oud. En daar houdt het niet op, gezien we ook nog E3 krijgen wat - geloof me maar - voor verrassingen gaat zorgen.

[...]

Geen van de 6 games die ik nu op mijn Switch heb zou ik normaliter niet kopen. Sterker nog, mijn Switch heeft deze maand meer uren gemaakt dan mijn XBOX ONE S en PS4 sinds maart vorig jaar. Ik ben dol op mijn Switch, thuis, onderweg, tijdens de lunch op kantoor. Voor mij is de Switch een vervanger van de 3DS en de Wii U geworden. En dat sneller dan ik ooit had verwacht.

En mocht je denken; je hebt de XBOX ONE S en / of PS4 al langer. Voor de PS4 geldt dat idd zo, maar de XBOX ONE S heb ik vorig jaar pas gekocht. Die ik voornamelijk voor 4K films gebruik.

[...]

Splatoon is echt meer dan "hetzelfde" van de Wii U versie. Het spel heeft een duidelijke upgrade gekregen zowel grafisch als aan gameplay. Voor mij is het een leuk vervolg op een al leuke game. Ik hoop een beetje dat er een sterke single player in zit voor onderweg ed. Maar ik kan ook wel zonder.

[...]

En ARMS en Splatoon 2 (nieuwe releases) en ook een zooi nieuwe indie games bv Bloodstained, Yooka-Laylee, Shovel Knight die al uit is (nieuwe campaign is feitelijk gewoon een nieuw spel), Fast RMX, Pyuo Pyuo Tetris (die buiten Japan nog niet is uitgegeven), etc. etc.

Skyrim gaat misschien geen hoge ogen gooien, maar ik ben wel super blij dat hij op de Switch komt. Want het is een game die ik gewoon heel graag op de Switch wil spelen.

[...]

De NES Mini is een console gemaakt voor de 30 games die hij biedt en doet dat erg goed. Daarom is hij zo populair. Betreffende de Wii U, ik heb daar niet echt kijk op maar volgens mij zijn die redelijk in prijs gedaald in de 2e hands markt.
Nergens heb ik het over de release periode van de WiiU games, boeit ook niet want het complete game aanbod is nu ter beschikking.
Ik haalde de toppers aan, de Nintendo exclusives die een must have zijn, niet alles wat door Nintendo is uitgebracht was geweldig.

Laten we eerlijk zijn, nu is alleen Zelda dat. 1 2 Switch is een magere game (meer een tech demo) en dat zie je in de reacties hier en in reviews, gemiddeld een zesje en dus totaal geen must.
Snipperclips is leuk voor mensen die van puzzels houden en iemand hebben om mee te spelen, maar ook dat is geen game die de boeken in gaat zeg maar. Games die leuk zijn voor 2 tientjes ofzo, van die 'in between' games als je klaar bent met een topper en maanden moet wachten op de volgende.

Eer je 6 echte toppers hebt zoals Zelda ben je gewoon 2 jaar verder.
Natuurlijk komt ARMS eraan maar wees nou eerlijk, zit iedereen op die motion games te wachten ? Of ga je die op een Pro controller spelen ?
Ik kan me geen enkel first person boxing/fighting game herinneren die in de game geschiedenis echt leuk was en dat ook bleef. Een game die je na 2 weken nog intensief speelt, ook als je alleen bent.
Durf te voorspellen dat het op zijn best 'leuk' wordt, een aardige game en niet meer dan dat.

Op de WiiU is het over en uit, maar in de laatste 5 jaar weten we wel wat de toppers zijn. Daar zitten gewoon exclusives bij die niet onder doen voor de top 10 games op iedere Nintendo console tot nu toe.
Het enige wat ik dus zeg is dat als iemand de WiiU heeft overgeslagen en dus die games niet kent en nu voor weinig geld goeie Nintendo exclusives wilt spelen is voorlopig de WiiU geen slechte keuze.
Je hoeft geen miskopen meer te doen qua games en kunt meteen de diamanten eruit pakken ipv nu de hoofdprijs te betalen voor de Switch en lang moet wachten op die memorable games waar Nintendo echt om bekend staat en die helaas ook maar mondjesmaat op de markt komen.

En nogmaals als on-the-go je ding is dan is de Switch je enige keuze. Tenzij je opeens van Indy games houd want de Vita heeft een Sh*tload van die games en daar kan je nog jaren mee vooruit voor een prikkie als je van dat soort games houd.

• Thomas
  • Niet online
Iemand overigens een oplossing om er voor te zorgen dat de dock niet krast? Ik heb geen scherpe randjes o.i.d. maar een beetje bang voor krassen ben ik wel. Zou fijn zijn om iets van dun stof op de randjes te kunnen plakken, maar dat wordt lastig. Je kunt er van die dingen die je onder stoel/tafelpoten plakt op doen maar die zijn vaak vrij dik. Zie wel dat er 'dock socks' zijn, een soort sok-achtige dingen die je over de dock heen trekt, maar dat vind ik dan weer niet zo'n stijlvolle oplossing. Iemand een andere oplossing?

Verwijderd

Bomberman71 schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 22:17:
[...]

Nergens heb ik het over de release periode van de WiiU games, boeit ook niet want het complete game aanbod is nu ter beschikking.
Ik haalde de toppers aan, de Nintendo exclusives die een must have zijn, niet alles wat door Nintendo is uitgebracht was geweldig.

Laten we eerlijk zijn, nu is alleen Zelda dat. 1 2 Switch is een magere game (meer een tech demo) en dat zie je in de reacties hier en in reviews, gemiddeld een zesje en dus totaal geen must.
Nintendo die van een dergelijke game een zes gemiddeld kan maken ís geweldig. Dergelijke games halen gemiddeld 2en of 3en.
Snipperclips is leuk voor mensen die van puzzels houden en iemand hebben om mee te spelen, maar ook dat is geen game die de boeken in gaat zeg maar. Games die leuk zijn voor 2 tientjes ofzo, van die 'in between' games als je klaar bent met een topper en maanden moet wachten op de volgende.
Ook Snipperclips doet hetgeen wat het doet erg goed. Het is een klein spel; maar in zijn formaat is het een erg vermakelijke game.
Eer je 6 echte toppers hebt zoals Zelda ben je gewoon 2 jaar verder.
Natuurlijk komt ARMS eraan maar wees nou eerlijk, zit iedereen op die motion games te wachten ? Of ga je die op een Pro controller spelen ?
6 toppers: Zelda, MarioKart 8 Deluxe, ARMS (een optie voor motion controls en button-control is een slime toevoeging), Splatoon 2, Super Mario Odessy. Oh ik zit al bij 5. En dat is in minder dan 1 jaar.
Ik kan me geen enkel first person boxing/fighting game herinneren die in de game geschiedenis echt leuk was en dat ook bleef. Een game die je na 2 weken nog intensief speelt, ook als je alleen bent.
Durf te voorspellen dat het op zijn best 'leuk' wordt, een aardige game en niet meer dan dat.
Dat zeiden ze ook over Splatoon tot vlak voor de release. And see what happened.
Op de WiiU is het over en uit, maar in de laatste 5 jaar weten we wel wat de toppers zijn. Daar zitten gewoon exclusives bij die niet onder doen voor de top 10 games op iedere Nintendo console tot nu toe.
Tuurlijk de Wii U heeft een paar van de beste games. Maar de Switch lijkt ook al vrij snel die kant op te gaan.
Het enige wat ik dus zeg is dat als iemand de WiiU heeft overgeslagen en dus die games niet kent en nu voor weinig geld goeie Nintendo exclusives wilt spelen is voorlopig de WiiU geen slechte keuze.
Je hoeft geen miskopen meer te doen qua games en kunt meteen de diamanten eruit pakken ipv nu de hoofdprijs te betalen voor de Switch en lang moet wachten op die memorable games waar Nintendo echt om bekend staat en die helaas ook maar mondjesmaat op de markt komen.
Met vijf hits dit jaar alleen al is de Switch sneller dan de Wii U.
En nogmaals als on-the-go je ding is dan is de Switch je enige keuze. Tenzij je opeens van Indy games houd want de Vita heeft een Sh*tload van die games en daar kan je nog jaren mee vooruit voor een prikkie als je van dat soort games houd.
De VIta heeft zo'n 2 goede games.

• Thomas
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 21:41:
Iemand hier ervaringen met de hoesjes van PDP? Zijn de enige die op voorraad zijn bij mijn lokale MM.
Ik ben voor de Hori gegaan maar had denk ik de PDP gekocht als 'ie gisteren leverbaar was. Ziet er best aardig uit. De Hori hardshell is ook een aanrader overigens, past er ontzettend netjes in en kan zeker tegen een stootje. Verder een zeer neutraal uiterlijk.

• m4dc0ld
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 00:27
Thomas schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 22:36:
Iemand overigens een oplossing om er voor te zorgen dat de dock niet krast? Ik heb geen scherpe randjes o.i.d. maar een beetje bang voor krassen ben ik wel. Zou fijn zijn om iets van dun stof op de randjes te kunnen plakken, maar dat wordt lastig. Je kunt er van die dingen die je onder stoel/tafelpoten plakt op doen maar die zijn vaak vrij dik. Zie wel dat er 'dock socks' zijn, een soort sok-achtige dingen die je over de dock heen trekt, maar dat vind ik dan weer niet zo'n stijlvolle oplossing. Iemand een andere oplossing?
Ik heb een dun laagje vilt op de geleiders in de dock geplakt. Daarnaast zal iets van microvezel ook wel helpen of een screenprotector natuurlijk.

• Thomas
  • Niet online
m4dc0ld schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 22:45:
[...]

Ik heb een dun laagje vilt op de geleiders in de dock geplakt. Daarnaast zal iets van microvezel ook wel helpen of een screenprotector natuurlijk.
https://www.gamma.nl/asso...jf2bXfYlJK-g3gxoCbt3w_wcB

Ik ga denk ik morgen even dit halen en op maat knippen. Even kijken hoe dik het is, als het mooi dun is dan kan het aan beide kanten. Verwacht eigenlijk niet dat mijn scherm zal krassen maar better safe than sorry. Een protector vind ik weer wat té, die dingen plak ik zelfs niet op mijn telefoon.

E: Kreeg overigens de straps amper van m'n joycons _O- . Zaten er wel goed op, niet verkeerd om, maar was even lastig/puzzelen. Locks er af gehaald maar leken muurvast te zitten, moest er goed hard aan trekken...

[ Voor 12% gewijzigd door Thomas op 23-03-2017 22:56 ]

Verwijderd

@Thomas Je wil niet dat er stof in die viltjes gaat zitten, zo krijg je namelijk juist krassen.

• Bomberman71
Verwijderd schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 22:37:
[...]

6 toppers: Zelda, MarioKart 8 Deluxe, ARMS (een optie voor motion controls en button-control is een slime toevoeging), Splatoon 2, Super Mario Odessy. Oh ik zit al bij 5. En dat is in minder dan 1 jaar.
MK8 is inmiddels bejaard, een remake van de WiiU, en Arms een topper ? We spreken elkaar over dik een maand weer, let maar op.
Splatoon 2, voor sommige Nintendo freaks maar zeker geen must have voor de casual gamers, die zitten niet op die chaos te wachten.
Ja, Zelda en Mario O. Ik tel er 2 en als ik zo hier de reacties zie dan zijn er wel meer die alleen echt daar naar uitkijken, de rest is opvulling.
Precies wat ik bedoelde ... Knap dat je dit hebt kunnen vinden, een echte opgraving.
De VIta heeft zo'n 2 goede games.
Als ik de reacties hier lees op jaren oude games en de indy hype die hier gaande is dan heeft de Vita er wel 20 ...

Verwijderd

Ik denk dat ik genoeg gezegd heb, als je niet eens Punch-Out!! erkent voor wat het is.

• matthijst
Bomberman71 schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 23:20:
We spreken elkaar over dik een maand weer, let maar op.
Hoeft niet hoor :P
Je wint hier geen zieltjes en je punt is al 8 maanden duidelijk |:(

Has Been Heroes en Snake Pass de 28e.
Volgende maand Mariokart en Lego City Undercover.

[ Voor 15% gewijzigd door matthijst op 23-03-2017 23:34 ]

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-01 23:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

[...]

MK8 is inmiddels bejaard, een remake van de WiiU, en Arms een topper ?
De Wii U is amper verkocht. De kans is nogal groot dat mensen, net zoals ik, nooit MK8 hebben gespeeld. Mag ik dan MK8 voor de Switch asjeblieft een topper vinden?

Verder is het eerste kerstseizoen het allerbelangrijkste. Wijs mij voor de grap eens een andere console aan die zo veel system sellers had in het eerste kerstseizoen als de Switch gaat hebben met Zelda, Mario, Splatoon en MK8, nog even los van alle andere games die ervoor uitkomen en die óók gewoon leuk zijn.

Heb je intussen nou al eens een Switch vastgehad? Je hebt echt een enorm uitgesproken mening en je hebt die al sinds maanden voor het ding uitkwam, maar unlike you hebben de meesten van ons hier in het topic wél vele uren lang met het ding gespeeld. Je hebt een behoorlijk felle mening maar totaal geen ervaring met het apparaat dat je voor het gemak maar alvast even doodverklaart, ondanks de uitermate goeie start.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Vanmiddag even een Charging Grip aan m'n Linux bak gehangen:
Mar 23 14:23:38 bosconian kernel: [23567.804722] usb 4-5: new full-speed USB device number 4 using ohci-pci
Mar 23 14:23:39 bosconian kernel: [23567.979430] usb 4-5: New USB device found, idVendor=057e, idProduct=200e
Mar 23 14:23:39 bosconian kernel: [23567.979443] usb 4-5: New USB device strings: Mfr=1, Product=2, SerialNumber=3
Mar 23 14:23:39 bosconian kernel: [23567.979451] usb 4-5: Product: Joy-Con Charging Grip
Mar 23 14:23:39 bosconian kernel: [23567.979457] usb 4-5: Manufacturer: Nintendo Co., Ltd.
Mar 23 14:23:39 bosconian kernel: [23567.979462] usb 4-5: SerialNumber: 000000000001
Mar 23 14:23:39 bosconian kernel: [23567.991547] input: Nintendo Co., Ltd. Joy-Con Charging Grip as /devices/pci0000:00/0000:00:12.0/usb4/4-5/4-5:1.0/0003:057E:200E.0004/input/input17
Mar 23 14:23:39 bosconian kernel: [23568.044978] hid-generic 0003:057E:200E.0004: input,hidraw3: USB HID v1.11 Joystick [Nintendo Co., Ltd. Joy-Con Charging Grip] on usb-0000:00:12.0-5/input0
Mar 23 14:23:39 bosconian kernel: [23568.053643] input: Nintendo Co., Ltd. Joy-Con Charging Grip as /devices/pci0000:00/0000:00:12.0/usb4/4-5/4-5:1.1/0003:057E:200E.0005/input/input18
Mar 23 14:23:39 bosconian kernel: [23568.054027] hid-generic 0003:057E:200E.0005: input,hidraw4: USB HID v1.11 Joystick [Nintendo Co., Ltd. Joy-Con Charging Grip] on usb-0000:00:12.0-5/input1

Interessant dat hij twee HID controllers ziet. Hij wordt ook naar /dev/input/js0 en /dev/input/js1 ge-mapped. Echter functioneert de controller niet in de joystick test. Wel zijn het aantal analoge sticks en aantal knoppen correct. Het zou dus toch mogelijk moeten zijn de controller bedraad te gebruiken op deze manier.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

• Thomas
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 23:18:
@Thomas Je wil niet dat er stof in die viltjes gaat zitten, zo krijg je namelijk juist krassen.
Daar heb je een punt ja. Weet alleen niet of dat nou heel makkelijk zal gebeuren.

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-01 00:29

Turfschipper

Hup NAC

Weinig games is ook relatief. Denk dat je meer moet kijken naar het aantal game uren dat je speelt. Ik speel op ps4 alleen battlefield 1 en af en toe fifa. En daar heb ik genoeg aan om honderden uren in te stoppen. Al zou er verder geen games meer zin, dan maakt dat voor mij toch niks uit.

Stel jezelf de vraag hoeveel uur speel je, en van de beschikbare games, hoeveel uur ga je daar in stoppen denk je?

En dat scheelt per persoon. Als bv straks simpele games als bv pacman championsship ed komt, zullen sommigen dit nooit spelen en anderen elke dag een paar potjes.

Of je nu 10 games hebt die je 1 week speelt, of 1 game een aantal maanden. Heb ik zelf liever het laatste.

[ Voor 16% gewijzigd door Turfschipper op 24-03-2017 01:12 ]

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 03:01
Leuk dat Bomberman weer terug is van vakantie. Begon het negatieve gedoe al een beetje te missen aangezien de rest die het apparaat wel heeft zo irritant positief is :+

Zeuren over titels bij een launch... Je wil niet weten hoe weinig boeiends er voor mij uit kwam in het eerste jaar dat ik een PS4 had. En gelukkig hoef ik me ook niet meer druk te maken of de Switch het waard is aangezien ik er nu plezier van heb en als dat na 5 games klaar is so be it. Ik leef nu en voorlopig kan alleen Rocket League me nog afleiden van het spelen op de Switch.

[ Voor 7% gewijzigd door Beakzz op 24-03-2017 02:22 ]

• marcelproust
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12-04-2025
Ook hier een meer als tevreden Switch consumer!
En zij die elk excuus vinden om er nog geen aan te schaffen: zonde van het wachten.

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01 16:25
NMe schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 23:43:
[...]

De kans is nogal groot dat mensen, net zoals ik, nooit MK8 hebben gespeeld. Mag ik dan MK8 voor de Switch asjeblieft een topper vinden?
Nee, dat mag niet. Je gaat maar een Wii U kopen! :(

:+
Iemand overigens een oplossing om er voor te zorgen dat de dock niet krast? Ik heb geen scherpe randjes o.i.d. maar een beetje bang voor krassen ben ik wel. [...] Iemand een andere oplossing?
Geen idee of het echt werkt, maar ik had nog wat elektrische tape/isolatietape liggen en heb dat just-in-case over de plastic stukjes geplakt. :p

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• Thomas
  • Niet online
RayNbow schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 08:16:
[...]

Nee, dat mag niet. Je gaat maar een Wii U kopen! :(

:+

[...]

Geen idee of het echt werkt, maar ik had nog wat elektrische tape/isolatietape liggen en heb dat just-in-case over de plastic stukjes geplakt. :p
Ook een goede! Ik neem deze oplossing van je over denk ik :).

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-12-2025
Hier ook een supertevreden Switch-bezitter! Alles werkt erg vloeiend en dat vind ik een verademing vergeleken met de imo slome Wii u. Ook de materialen vind ik heerlijk aanvoelen, zo vind ik de Pro Controller zelfs beter dan die (pro) van mijn XBO. Ik vind het ook wel lekker zo minimalistisch en voor andere zaken heb ik een XBO/Chromecast.
Ik heb Zelda inmiddels "uitgespeeld", maar speel Snipperclips met mijn vriendin (vind ze fantastisch) en Fast RMX met vrienden. Nu nog Mario Kart volgende maand en de Switch kan niet meer stuk!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-01 15:37
Heb het met vilt opgelost wat je onder de stoelpoeten plakt.. werkt perfect.

psn: HertogJack

• lowskilled-ftw
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 30-01 12:53
Vandaag is het tijd voor Splatoon 2! Ben benieuwd!!

Verwijderd

Gister heeft de kleine de Switch van een meter naar beneden laten kegelen, niets aan de hand gelukkig! :o

• Wahloh
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21-12-2025

Wahloh

Professioneel Nietsnut

[...]

Splatoon 2, voor sommige Nintendo freaks maar zeker geen must have voor de casual gamers, die zitten niet op die chaos te wachten.

[...]
Heb je Splatoon ooit gespeeld? Het is namelijk een erg leuke Casual-game, gewoon even een of twee potjes tussen de zaken door is goed te doen en erg leuk.

Aangezien je ook alleen maar negativiteit roeptoetert over de Nintendo Switch terwijl je die niet eens bezit is het moeilijk te geloven dat je Splatoon wel hebt gespeeld voordat je ook hier over roeptoetert.
NMe schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 23:43:
[...]

Heb je intussen nou al eens een Switch vastgehad? Je hebt echt een enorm uitgesproken mening en je hebt die al sinds maanden voor het ding uitkwam, maar unlike you hebben de meesten van ons hier in het topic wél vele uren lang met het ding gespeeld. Je hebt een behoorlijk felle mening maar totaal geen ervaring met het apparaat dat je voor het gemak maar alvast even doodverklaart, ondanks de uitermate goeie start.
Hihi, zou het woord van een Mod wel doordringen denk je?
Verwijderd schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 10:39:
Gister heeft de kleine de Switch van een meter naar beneden laten kegelen, niets aan de hand gelukkig! :o
Waarom zou je dat doen?! :P

[ Voor 40% gewijzigd door Wahloh op 24-03-2017 10:45 ]

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-01 01:50
lowskilled-ftw schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 10:39:
Vandaag is het tijd voor Splatoon 2! Ben benieuwd!!
Ik ook :) Heb deel 1 nooit gespeeld/gekocht maar deel 2 gratis proberen sla ik niet over! Wellicht zie ik er vanaf na het spelen. De game zelf zag er wel leuk uit en als ik hem niet eerst kon spelen had ik hem waarschijnlijk gewoon gekocht

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

• Bomberman71
Wahloh schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 10:40:
[...]

Heb je Splatoon ooit gespeeld? Het is namelijk een erg leuke Casual-game, gewoon even een of twee potjes tussen de zaken door is goed te doen en erg leuk.

Aangezien je ook alleen maar negativiteit roeptoetert over de Nintendo Switch terwijl je die niet eens bezit is het moeilijk te geloven dat je Splatoon wel hebt gespeeld voordat je ook hier over roeptoetert.
Als je goed zoekt kan je lezen dat ik Splatoon op de WiiU heb. En ja, ik vind het niet bijzonder.
Het was een hype onder Nintendo gamers, veel verkocht, maar ik ben niet de enige die na 10 uurtjes het wel mooi vond en er geen behoefte meer aan heb. Waarschijnlijk is dit vloeken in de kerk want je mag geen kritiek op Nintendo games hebben.

Apart om te zien hoe selectief men leest want je ziet mij hier niks negatief roepen over de Switch in de afgelopen posts. Ik zeg enkelt dat de Lineup weak is en voorlopig zo blijft en dat als iemand goedkoop een WiiU koopt hij dan meteen een lading toppers kan spelen.
Je kunt daarna altijd nog instappen op de Switch trein want het kost tijd eer dat allemaal op orde is qua games, OS, etc. Altijd al geroepen overigens.

[ Voor 3% gewijzigd door Bomberman71 op 24-03-2017 10:52 ]

• Wahloh
  • Laatst online: 21-12-2025

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Bomberman71 schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 10:47:
[...]

A: Het was een hype onder Nintendo gamers, veel verkocht, maar ik ben niet de enige die na 10 uurtjes het wel mooi vond en er geen behoefte meer aan heb.

[...]

B: Ik zeg enkelt dat de Lineup weak is en voorlopig zo blijft ...

[...]
Ik zal proberen te verduidelijken waar het probleem bij jou volgens mij bij ligt.

Zie quote A, jij bent zeker niet de enige maar naast jou staat een grotere groep gamers die er wel behoefte aan had. Hierdoor kan je het niet hardmaken dat Splatoon niet voor casual gamers is.

Kijk nu naar quote B, "Ik zeg" zou in deze "Ik vind" moeten zijn. Dat jij een lineup zwak vind betekent niet dat iedereen deze lineup zwak vind maar dit probeer jij wel zo door te duwen en dat schiet bij sommige personen in het verkeerde keelgat.

Ik zou vooral je eigen mening plaatsen maar duid dan duidelijk aan dat het jouw mening is en probeer andermans mening niet onder te drukken door er negativiteit tegenaan te gooien.

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

• matthijst
Het blijft een herhaling van gedram en ik ben bang dat dat zo gaat zijn tot kerst 2017, als hij er dan tenminste wel 1 koopt. Want ik vrees dat Mario dan niet voldoet aan de standaarden van Bomberman.
Het wordt een beetje sneu om elke paar pagina's te roeptoeteren dat de lineup belabberd is, dat mensen die hem nu hebben uit pure wanhoop maar spellen kopen die ze anders nooit zouden kopen (vreemd genoeg vindt hij het succes van de NES Classic dan weet niet "vreemd") en dat je net zo goed een Wii U kunt kopen.

Dit is het ervaringen topic.
Zou het dan niet handig zijn om ervaring te hebben, in plaats van onderbuikgevoelens te blijven uitbraken?

• NMe
  • Laatst online: 22-01 23:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Bomberman71 schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 10:47:
[...]

Apart om te zien hoe selectief men leest want je ziet mij hier niks negatief roepen over de Switch in de afgelopen posts. Ik zeg enkelt dat de Lineup weak is en voorlopig zo blijft en dat als iemand goedkoop een WiiU koopt hij dan meteen een lading toppers kan spelen.
Je kunt daarna altijd nog instappen op de Switch trein want het kost tijd eer dat allemaal op orde is qua games, OS, etc. Altijd al geroepen overigens.
Als iedereen er zo over dacht dan had Nintendo een nog slechtere launch gehad dan die van de Wii U en hadden we kunnen fluiten naar meer third party games. Nou was het een launch vergelijkbaar met de Wii en gezien het feit dat men in het voorraad-topic en op Reddit nog steeds aan het "vechten" is om er een te kunnen aanschaffen is de rek er nog niet uit. En terecht, voor die miljoenen Wii-eigenaren die de Wii U overgeslagen hebben is de Switch uitermater interessant.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• albert04
  • Laatst online: 26-01 10:26
Sinds gisteren einde van de middag de switch mogen ontvangen. Woensdagmiddag besteld bij Bol.com. De grijze variant met uiteraard Zelda.Gisteravond 3 uurtje kunnen spelen en wat is Zelda een gave game. Het is lang gelede dat ik een Zelda game heb gespeeld.(De laatste was Zelda of de Wii)

De dock en de grip heb ik nog netjes in doos gelaten. Als ik de verhalen zo lees, doe ik hem liever niet in de dock. Eigenlijk bevalt het mij wel om de switch alleen als handheld te gebruiken. :D Ik heb ook nog een PS4 dus dat maakt voor mij een goeie mix tussen game en handheld console.. Maar ja, misschien in de toekomst dat ik de switch als game console ga gebruiken, uit nieuwsgierigheid.

Nu hopen op een goeie third-party games, zoals toen met ZombiU voor de Wii U (wat vond ik dat een gave game :P)

Voorlopig vermaak ik mij wel met Zelda...

• NastyNick
  • Laatst online: 05-09-2025
Dit is nogal op de man

[ Voor 81% gewijzigd door Gropah op 24-03-2017 22:20 ]

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

• Thomas
  • Niet online
albert04 schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 11:26:
Sinds gisteren einde van de middag de switch mogen ontvangen. Woensdagmiddag besteld bij Bol.com. De grijze variant met uiteraard Zelda.Gisteravond 3 uurtje kunnen spelen en wat is Zelda een gave game. Het is lang gelede dat ik een Zelda game heb gespeeld.(De laatste was Zelda of de Wii)

De dock en de grip heb ik nog netjes in doos gelaten. Als ik de verhalen zo lees, doe ik hem liever niet in de dock. Eigenlijk bevalt het mij wel om de switch alleen als handheld te gebruiken. :D Ik heb ook nog een PS4 dus dat maakt voor mij een goeie mix tussen game en handheld console.. Maar ja, misschien in de toekomst dat ik de switch als game console ga gebruiken, uit nieuwsgierigheid.

Nu hopen op een goeie third-party games, zoals toen met ZombiU voor de Wii U (wat vond ik dat een gave game :P)

Voorlopig vermaak ik mij wel met Zelda...
Denk dat je de dock ook gewoon moet gebruiken hoor, geloof dat niemand hier nog krassen heeft wegens de dock. Ik heb 'm nu ook een dagje maar ga wel even vilt/tape kopen om even te kijken hoe ik krassen kan voorkomen, gewoon voor de 'veiligheid'.

Zelda is inderdaad lachen, en ook prima te doen in handheldmode. Vind dat het ontzettend goed gebruik maakt van de joy-cons, leuk dat je kan richten door dat ding gewoon te bewegen, en werkt verrassend goed.

• albert04
  • Laatst online: 26-01 10:26
Thomas schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 11:31:
[...]

Denk dat je de dock ook gewoon moet gebruiken hoor, geloof dat niemand hier nog krassen heeft wegens de dock. Ik heb 'm nu ook een dagje maar ga wel even vilt/tape kopen om even te kijken hoe ik krassen kan voorkomen, gewoon voor de 'veiligheid'.

Zelda is inderdaad lachen, en ook prima te doen in handheldmode. Vind dat het ontzettend goed gebruik maakt van de joy-cons, leuk dat je kan richten door dat ding gewoon te bewegen, en werkt verrassend goed.
Ja idd! Werkt nog beter dan gewoon richten met je sticks.. Eerst had ik het helemaal niet door en kon maar niet goed richten met de boog. Tot dat ik toevallig bewoog met de switch :+

Ach het hoeft voor mij niet perse, handheld vind ik met de switch ideaal. PS4 is voor de tv _/-\o_ .

• Thomas
  • Niet online
NMe schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 11:23:
[...]

Als iedereen er zo over dacht dan had Nintendo een nog slechtere launch gehad dan die van de Wii U en hadden we kunnen fluiten naar meer third party games. Nou was het een launch vergelijkbaar met de Wii en gezien het feit dat men in het voorraad-topic en op Reddit nog steeds aan het "vechten" is om er een te kunnen aanschaffen is de rek er nog niet uit. En terecht, voor die miljoenen Wii-eigenaren die de Wii U overgeslagen hebben is de Switch uitermater interessant.
http://www.polygon.com/20...h-sales-launch-first-week

En dit is alweer 10 dagen geleden. Duidelijk dat de Switch een succesvol begin heeft, en ergens gewoon terecht. Net als elke console zijn er hier en daar wat kinderziektes, maar het combineert wel gewoon vrijwel álles dat Nintendo zo bijzonder maakt. Handheld, joy-cons en de games zelf.

Afbeeldingslocatie: https://thumbs.gfycat.com/BossyFickleEthiopianwolf-size_restricted.gif

:D :D

[ Voor 4% gewijzigd door Thomas op 24-03-2017 11:45 ]

• Bomberman71
Zo gaan we hier niet met elkaar om

[ Voor 90% gewijzigd door Gropah op 24-03-2017 22:07 ]

• osj
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-02-2024

osj

Gister had ik een vastloper. Ik wou uit de eshop en hij bleef hangen op een wit scherm met wat eshop tekens zeg maar.
Uit knop ingehouden en toen was alles weer opgelost. Iemand anders dit keer gehad?

Verder super tevrede. Nu komen er steeds meer games en wachten op mk8 duurt ook niet meer lang. Dit ding is voor mij helemaal top!!!!!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Al nieuws over een Virtual console op de Switch, ik zou zo graag een aantal Wii U games willen spelen die ik gemist heb.

Verwijderd

@Origins

Ik wil ook nieuws over de Virtual Console op de Switch.

Vooral Super Mario 64 wekt mijn interesse.

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-01 00:24
osj schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 12:36:
Gister had ik een vastloper. Ik wou uit de eshop en hij bleef hangen op een wit scherm met wat eshop tekens zeg maar.
Uit knop ingehouden en toen was alles weer opgelost. Iemand anders dit keer gehad?

Verder super tevrede. Nu komen er steeds meer games en wachten op mk8 duurt ook niet meer lang. Dit ding is voor mij helemaal top!!!!!
Ik had gister dat ik de eShop wilde starten en hij toen bleef hangen. Wel vaker dat gehad bij opstarten van iets, maar nooit tijdens gebruik gelukkig :)
Origins schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 12:38:
Al nieuws over een Virtual console op de Switch, ik zou zo graag een aantal Wii U games willen spelen die ik gemist heb.
Ik zou mijn adem echt niet inhouden voor een Wii U virtual console. Die kans is nihil.

[ Voor 21% gewijzigd door BlackMage op 24-03-2017 12:51 ]

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:53
Zou niet op Wii u games rekenen voor VC.... Geen idee of ze boven de N64 uit gaan komen.

Wii u ports is een ander verhaal.. kom maar op met een exacte kopie van nsmb2

/edit
op de site kan je deze platformen vinden onder wii u VC:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/WxC0rWdpsJlapUnpdXSeigWj/full.png

[ Voor 16% gewijzigd door Prulleman op 24-03-2017 12:56 ]

Strava

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 03:01
Verwijderd schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 12:48:
@Origins

Ik wil ook nieuws over de Virtual Console op de Switch.

Vooral Super Mario 64 wekt mijn interesse.
Why :? je hebt toch pas al 100 sterren op de Wii U gehaald? Verder ook hier interesse in de Virtual console natuurlijk en hopelijk een manier om gekochte games over te zetten.

• AlexR
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-06-2025

Ik heb wel als een gehad dat de software (van cardrige) niet geladen wilde worden. Reboot loste het op.

Verwijderd

Beakzz schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 13:04:
Why :? je hebt toch pas al 100 sterren op de Wii U gehaald?
Omdat het een favoriet spel van mij is.

• FrozenPepper
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-01 23:03
Toevallig gisterenavond net hetzelfde meegemaakt. Ook hier alles OK na een herstart.

• blmp
  • Niet online

blmp

Life is Strange

WiiU games worden enkel geport dus dat zal waarschijnlijk neerkomen op de 'best of' games voor het platform. Virtual Console zelf is nog niks over verteld, verwacht hier eigenlijk ook pas met E3 meer over te horen.
Hmm wel een keer een foutcode gekregen die niet wegwilde. Na een reboot was die weg.

[ Voor 30% gewijzigd door blmp op 24-03-2017 14:02 ]

Patient gamer

• mfneed
Zie trouwens dat has been heroes in amerika ook op kaartje komt? is dat in NL ook het geval?

mvm.
http://www.nintendo.nl/Ga...-1174348.html#gameDetails

EDIT: Iemand enig idee of die miniguide van Zelda Botw op de switch zelf komt te staan na het betalen van die 10 golden coins?

[ Voor 60% gewijzigd door mfneed op 24-03-2017 14:11 ]

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:28
Little Inferno gekocht en leuk om even niets te doen, geen prestatie. Ik heb het echter wel gepresteerd, pun intended, om het spel te laten crashen. Te veel in de haard gemieterd met een grote knal/pracht en praal waardoor het spel zichzelf af sloot denk ik. Op de muntjes na, moest weer met 0 beginnen en er lag nog het een en ander in de haard wat nog niet vergaan was na het opnieuw opstarten bleef dus alles bewaard. OP dit kleine puntje na geen last van vastlopers, errors of dergelijke gehad in spellen of het device zelf.

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-01 14:14
mfreriks schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 14:03:
Zie trouwens dat has been heroes in amerika ook op kaartje komt? is dat in NL ook het geval?

mvm.
http://www.nintendo.nl/Ga...-1174348.html#gameDetails

EDIT: Iemand enig idee of die miniguide van Zelda Botw op de switch zelf komt te staan na het betalen van die 10 golden coins?
Nee is een losse PDF die je kunt downloaden!

• mfneed
Donnie Darko schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 14:16:
[...]

Nee is een losse PDF die je kunt downloaden!
Beetje jammer!

zit trouwens ook wel te wachten op iets van een mario of een zelda thema voor de switch:)
Pagina: 1 ... 25 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is een [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen -topic.
Er is een Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic", discussie over prijzen en bestellingen hoort daar thuis.

Er is ook een Super Mario Odyssey topic!