[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 24 ... 126 Laatste
Acties:
  • 615.487 views

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:17
CyBeRSPiN schreef op maandag 20 maart 2017 @ 17:43:
Enig idee of Yooka-Laylee 11 april uit gaat komen voor de Switch (tegelijk met de andere platforms)? En komt er een fysieke versie of zou het download-only blijven?
Hier staat 11 april + fysiek:
https://www.gameshop-twen...ers&utm_campaign=tweakers

Maar andere bronnen heb ik ook niet kunnen vinden, dus ik heb ernstige twijfels. Ik vermoed dat het systeem achter de webwinkel geen split platform release dates aankan

[ Voor 8% gewijzigd door Prulleman op 20-03-2017 18:28 ]

Strava

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

http://www.siliconera.com...ome-nintendo-switch-2017/

Tot zover staat alleen het jaar vast, dus ik zou niet rekenen op 11 april. Zeker niet vanwege het weglaten van de Switch uit "Yooka-Laylee will be coming to the PlayStation 4, Xbox One, and PC on April 11, 2017." :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Tessa vd Heide
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 10-10 15:30
Weet iemand of de enkel kleurige JoyCon ook in Nederland beschikbaar zijn? De blauw/blauw of de rood/rood sets? Of is het in Nederland alleen de rood/blauw set die je los kan kopen?

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Tessa vd Heide schreef op maandag 20 maart 2017 @ 19:39:
Weet iemand of de enkel kleurige JoyCon ook in Nederland beschikbaar zijn? De blauw/blauw of de rood/rood sets? Of is het in Nederland alleen de rood/blauw set die je los kan kopen?
Volgens mij kun je die alleen in Japan krijgen. Stomme marktdifferentiatie van Nintendo ook altijd. 8)7

• Prulleman
Tessa vd Heide schreef op maandag 20 maart 2017 @ 19:39:
Gewoon een neon switch met blauw rood en een losse set met rood blauw, kan je 4 combinaties maken: r-r, b-b, r-b, b-r 8)

Strava

• RemcoINC08
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-11 14:25
En dat is eigenlijk precies waar ik bang voor ben inmiddels, hetzelfde als ik met de wii u had. Yooka-Laylee is juist zo'n game die ik op m'n switch zou willen spelen, maar als die een half jaar later pas uitkomt speel ik hem wel op de pc.

Asus G501

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-10 20:40
Vraagje heeft iemand skylanders voor de switch en zo ja kan je met 2 losse joy cons samen spelen of moet je dan een extra set hebben? en hoe werkt dat dan met inladen van die poppetjes ik dacht dat er maar 1 con een nfc had??

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09 16:25
RemcoINC08 schreef op maandag 20 maart 2017 @ 20:36:
En dat is eigenlijk precies waar ik bang voor ben inmiddels, hetzelfde als ik met de wii u had. Yooka-Laylee is juist zo'n game die ik op m'n switch zou willen spelen, maar als die een half jaar later pas uitkomt speel ik hem wel op de pc.
Na een half jaar is ie (in tegenstelling tot wat de grote uitgevers ons proberen wijs te maken :+) minimaal net zo leuk. En als je daarmee hem op je platform van voorkeur kan spelen dan is dat toch wel even wat langer wachten waard :*)

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:28
Bol en Nedgame geven nu aan dat Lego City undercover op 5-4-2017 uitkomt...dat schiet mooi op.

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-10 13:52
Florissant schreef op maandag 20 maart 2017 @ 13:37:
Ben op dit moment op een zoektocht naar een goede USB-C oplader voor de switch. Kwam tijdens mijn zoektocht dit Reddit forum tegen, wat best handig is!
https://www.reddit.com/r/...uestions_about_usb_typec/

Hebben Tweakers al ervaring met een andere USB-C lader dan de meegeleverde?

EDIT: Wellicht dat ik deze powerbank koop, heb je meer aan dan alleen een wall charger.
https://www.bol.com/nl/p/...c-black/9200000059350537/
Ik raad je dan deze van Aukey aan (met PD). https://www.amazon.de/gp/...age_o00_s01?ie=UTF8&psc=1

Heb deze sinds paar dagen in huis en werkt echt geniaal. Er zit een 50cm usb c kabeltje bij. Ik kan Zelda spelen met max brightness en wifi etc aan, en hij laadt em zo'n 5% elke 10 minuten :)

Voor mensen die een powerbank of oplader gebruiken die de Switch niet opladen en niet leeg laten lopen: let wel dat dit het batterijleven niet ten goede komt. De batterij is dan constant aan het leeglopen en opladen, dan ga je al erg snel door je batterij cycli. Als je een krachtigere lader gebruikt die de Switch echt kan opladen, stopt het bij 100% met laden en gaat het over naar stroom zoals alle moderne apparaten.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Verwijderd

Michel242186 schreef op maandag 20 maart 2017 @ 21:35:
Bol en Nedgame geven nu aan dat Lego City undercover op 5-4-2017 uitkomt...dat schiet mooi op.
Het spel was al lang voor 5 april aangekondigd ;)

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 04-11 14:40
ASNNetworks schreef op maandag 20 maart 2017 @ 21:44:
[...]

Ik raad je dan deze van Aukey aan (met PD). https://www.amazon.de/gp/...age_o00_s01?ie=UTF8&psc=1

Heb deze sinds paar dagen in huis en werkt echt geniaal. Er zit een 50cm usb c kabeltje bij. Ik kan Zelda spelen met max brightness en wifi etc aan, en hij laadt em zo'n 5% elke 10 minuten :)

Voor mensen die een powerbank of oplader gebruiken die de Switch niet opladen en niet leeg laten lopen: let wel dat dit het batterijleven niet ten goede komt. De batterij is dan constant aan het leeglopen en opladen, dan ga je al erg snel door je batterij cycli. Als je een krachtigere lader gebruikt die de Switch echt kan opladen, stopt het bij 100% met laden en gaat het over naar stroom zoals alle moderne apparaten.
ik snap het probleem niet helemaal is het probleem nu de kabel of de power source ?

kan ik bijvoorbeeld, zo een USB-A naar USB-C kabel kopen (deze bijvoorbeeld: https://goo.gl/hJK7WV ) en die gebruiken in combinatie met de "dikke" adapter van mn ipad ?

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:06
vegetto1983 schreef op maandag 20 maart 2017 @ 21:18:
Vraagje heeft iemand skylanders voor de switch en zo ja kan je met 2 losse joy cons samen spelen of moet je dan een extra set hebben? en hoe werkt dat dan met inladen van die poppetjes ik dacht dat er maar 1 con een nfc had??
Ik heb hem niet, maar bij de andere consoles zat een portal welke de figuurtjes uit leest. Dat lijkt me bij de switch niet anders. Maar kan me vergissen.
Qua besturing zal dit op de doos moeten staan.
YouTube: Nintendo Switch Skylanders Imaginators Starter Pack Unboxing
Volgens dit filmpje zit er geen portal meer bij en als ik op de achterkant van die doos kijk zie ik een 2 player optie (links onderaan) met twee losse joycons als het goed is.

[ Voor 21% gewijzigd door Arunia op 20-03-2017 23:03 ]

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-11 08:59

Denko

|{ing Øf ßlitz

Nou, vanavond een random mediamarkt binnen gelopen en wat krijgen we nou....

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/UALcCmu.jpg

Eeeennn...

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/sJgTOD9.jpg

Letterlijk van alle 3 de laatste. De NES kreeg ik geen korting op ondanks dat hij uit de doos is geweest. Ik kan er wel mee leven.

Weer genoeg uitgegeven aan speelgoed.

PSN & XBL: Denkoyugo

• ASNNetworks
fuqua schreef op maandag 20 maart 2017 @ 21:49:
[...]

ik snap het probleem niet helemaal is het probleem nu de kabel of de power source ?

kan ik bijvoorbeeld, zo een USB-A naar USB-C kabel kopen (deze bijvoorbeeld: https://goo.gl/hJK7WV ) en die gebruiken in combinatie met de "dikke" adapter van mn ipad ?
Kan aan beide liggen. USB A heeft een max vermogen die niet toereikend is om de Switch met alles op max op te laden tijdens het spelen. USB C heeft dat wel, maar dan moet je een lader hebben die ook dat vermogen over USB C kan sturen (Power Delivery is daarvoor aangeraden). De Aukey powerbank met PD kan het dus opladen over de meegeleverde USB C kabel (Zelda max brightness)

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Verwijderd

@Arunia @vegetto1983

Er is geen portal meer. De figuren worden in de savegame geregistreerd. Je leest ze dus twee maal in dan worden ze opgeslagen. Je kan met twee spelers spelen met 2 losse Joy-Con (beide spelers gebruiken de rechter Joy-Con om het figuur te scannen) of met 2 sets Joy-Con, of met 2 Pro Controllers of een combinatie.

De Pro controller heeft natuurlijk ook gewoon NFC aan boord, die kan dus ook worden gebruikt.

En ik zou nog bekijken hoe de Pro Controller onder Windows herkent wordt...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/HFaWVvXdFebGVkActQBuurch/full.png

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2017 23:05 ]

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 04-11 14:40
ASNNetworks schreef op maandag 20 maart 2017 @ 22:06:
[...]

Kan aan beide liggen. USB A heeft een max vermogen die niet toereikend is om de Switch met alles op max op te laden tijdens het spelen. USB C heeft dat wel, maar dan moet je een lader hebben die ook dat vermogen over USB C kan sturen (Power Delivery is daarvoor aangeraden). De Aukey powerbank met PD kan het dus opladen over de meegeleverde USB C kabel (Zelda max brightness)
ja ok dan heb je het over een powerbank, maar what about de kabel in mijn voorbeeld, deze direct aangesloten op een adapter van een apple ipad ?

• ASNNetworks
fuqua schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 00:50:
[...]

ja ok dan heb je het over een powerbank, maar what about de kabel in mijn voorbeeld, deze direct aangesloten op een adapter van een apple ipad ?
Geen idee, ik gebruik geen usb c -> usb a kabels. Maar je gaat dan sowieso niet snel laden gezien usb a beperkingen heeft qua vermogen. Ik reageerde meer op Florissant met de Aukey powerbank omdat die meer vermogen heeft en de Switch goed oplaadt en minder kost dan degene die hij wilde halen ;)

[ Voor 16% gewijzigd door ASNNetworks op 21-03-2017 01:09 ]

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
[...]

De PD functie zit alleen op de USB-C laad ingang?:) ik zie ook quickcharge staan? werd dat niet afgeraden te gebruiken icm je nintendo?:X Wil ook nog graag een powerbank maar durf het nog niet helemaal aan gezien de eerdere berichten hier :X

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:39

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• ASNNetworks
mfreriks schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 08:05:
[...]

De PD functie zit alleen op de USB-C laad ingang?:) ik zie ook quickcharge staan? werd dat niet afgeraden te gebruiken icm je nintendo?:X Wil ook nog graag een powerbank maar durf het nog niet helemaal aan gezien de eerdere berichten hier :X
Quick charge zit op de usb a aansluitingen, PD op de c!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:26
Blijft jullie fan soms ook lange tijden blazen? Gister sprong die aan en na een half uur weer uit. Nu deze ochtend blijft die maar blazen, ook na sleep of nadat je hebt uit hebt gezet springt die meteen weer aan. Ongeacht of Zelda aan staat of dat die in het menu zit..

Ik speel alleen handheld.

[ Voor 5% gewijzigd door SCIxX op 21-03-2017 09:09 ]

• guysp
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 04-11 10:44
SCIxX schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 09:08:
Blijft jullie fan soms ook lange tijden blazen? Gister sprong die aan en na een half uur weer uit. Nu deze ochtend blijft die maar blazen, ook na sleep of nadat je hebt uit hebt gezet springt die meteen weer aan. Ongeacht of Zelda aan staat of dat die in het menu zit..

Ik speel alleen handheld.
Heb je toevallig de poorten aan de achterkant onderaan je switch bedekt tijdens het spelen? Dit is de air-intake, als je die (deels)afdekt zal de fan harder moeten werken om het koel te krijgen.

// TODO: Schrijf een signature

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Vet! Ik heb die games hier nog voor de originele SFC liggen maar ben daar nog niet aan toe gekomen. Maar nu ik dat fysieke exemplaar zie :9~:9~ Die moet ik natuurlijk weer importeren! Oh ja, eerst even kijken of die nu wel vertaald wordt :P

Ok, misschien een beetje duur en simpele poort, maar toch ..

[ Voor 12% gewijzigd door Seroczynski op 21-03-2017 10:01 ]

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

• Lagune
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-11 14:50

Lagune

Its time for warp

[...]

Dieser Artikel kann nicht in die Niederlande geliefert werden :( bij bol/coolblue is ie stuk duurder

• Florissant
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-10 04:21
[...]

Thanks voor de tip! Echter heb ik de Anker Powercore al besteld. Zal mijn ervaringen in dit topic delen!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 03:54
Lagune schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 10:00:
[...]

Dieser Artikel kann nicht in die Niederlande geliefert werden :( bij bol/coolblue is ie stuk duurder
Snap daar echt niks van en aangezien ik daar vaak bestel en het bijna nooit tegen kom even door het bestelproces gelopen en ik kon hem zo bestellen na het kiezen van een Nederlands adres. Weet je zeker dat je geen andere verkoper heb geselecteerd die het niet via Amazon verstuurt?
Florissant schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 10:11:
[...]

Thanks voor de tip! Echter heb ik de Anker Powercore al besteld. Zal mijn ervaringen in dit topic delen!
Ja laat het even weten. Degene met USB-C neem ik aan? Anker heeft altijd mijn voorkeur door eerdere ervaringen en ook al laden mijn huidige Anker powerbanks de Switch allemaal kan het best wat sneller :o

[ Voor 30% gewijzigd door Beakzz op 21-03-2017 10:16 ]

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 01-11 17:28
Amazon.de lijkt bij mij ook niet lekker te gaan op het moment, ik had de Pro controller daar vorige week besteld, met als inschatting dat ie zaterdag aan zou komen. De controller is vanuit distributiecentrum in Frankrijk verstuurd maar nog steeds niet bij PostNL aangekomen (en als laatste update 15 maart in de tracking). Wilde 'm eigenlijk voor aankomend weekend hebben, maar ik begin er een hard hoofd in te krijgen.

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

• Lagune

Lagune

Its time for warp

Beakzz schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 10:13:
[...]

Snap daar echt niks van en aangezien ik daar vaak bestel en het bijna nooit tegen kom even door het bestelproces gelopen en ik kon hem zo bestellen na het kiezen van een Nederlands adres. Weet je zeker dat je geen andere verkoper heb geselecteerd die het niet via Amazon verstuurt?
lijkt erop alsof ze niet naar amsterdam (mijn werk postadres) versturen, zet ik het adres op hoofddorp kan ie gewoon besteld worden

• Beakzz
Grumpmeister schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 10:16:
Amazon.de lijkt bij mij ook niet lekker te gaan op het moment, ik had de Pro controller daar vorige week besteld, met als inschatting dat ie zaterdag aan zou komen. De controller is vanuit distributiecentrum in Frankrijk verstuurd maar nog steeds niet bij PostNL aangekomen (en als laatste update 15 maart in de tracking). Wilde 'm eigenlijk voor aankomend weekend hebben, maar ik begin er een hard hoofd in te krijgen.
Gewoon even contact op nemen met de klantenservice. Geef aan wanneer je het moet hebben en het gebeurt naar mijn ervaring ook. Vaak sturen ze het dan gewoon opnieuw met express post. Heb dit geval al 2 x toevallig vlak voor een vakantie gehad en beide keren was het snel opgelost.

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 01-11 17:28
Beakzz schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 10:22:
[...]

Gewoon even contact op nemen met de klantenservice. Geef aan wanneer je het moet hebben en het gebeurt naar mijn ervaring ook. Vaak sturen ze het dan gewoon opnieuw met express post. Heb dit geval al 2 x toevallig vlak voor een vakantie gehad en beide keren was het snel opgelost.
Zal het eens proberen dan, bedankt :)

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

• Jeroen Sack
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-11 16:07
NMe schreef op maandag 20 maart 2017 @ 19:37:
http://www.siliconera.com...ome-nintendo-switch-2017/

Tot zover staat alleen het jaar vast, dus ik zou niet rekenen op 11 april. Zeker niet vanwege het weglaten van de Switch uit "Yooka-Laylee will be coming to the PlayStation 4, Xbox One, and PC on April 11, 2017." :P
In de kickstarter is een paar weken geleden de backerkit survey geunlocked zodat je kon switchen van platform. Hier stond verder niets vermeld over een andere release datum, dus denk dat als deze anders zou zijn ze dat wel gemeld zouden hebben.

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 29-10 10:44
@Jeroen Sack
Ja maar als hij op 11 april zou uitkomen, waarom staat het dan niet op de site. De Switch is daar de grote afwezige in de lijst.

Verwijderd

Ik verwacht niet dat Yooka-Laylee 11 april op de Switch uitkomt. Anders hadden ze het wel op de site gezet. Of ze houden het spannend (waarschijnlijk niet).

• SCIxX
guysp schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 09:16:
[...]

Heb je toevallig de poorten aan de achterkant onderaan je switch bedekt tijdens het spelen? Dit is de air-intake, als je die (deels)afdekt zal de fan harder moeten werken om het koel te krijgen.
Dat zal zeker voorkomen ja omdat je het apparaat vaak laat rustig ergens op bij handheld spelen. Desalniettemin heb ik hem net een minuut of 10 plat laten liggen en hij blijft blazen. Hij is net zo'n anderhalf uur uit geweest (aan de lader), heb hem zojuist weer aangezet en je hoort hem meteen weer blazen. Toch gek...

• Prulleman
SCIxX schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 11:29:
[...]

Dat zal zeker voorkomen ja omdat je het apparaat vaak laat rustig ergens op bij handheld spelen. Desalniettemin heb ik hem net een minuut of 10 plat laten liggen en hij blijft blazen. Hij is net zo'n anderhalf uur uit geweest (aan de lader), heb hem zojuist weer aangezet en je hoort hem meteen weer blazen. Toch gek...
aan de lader blijven de internals door een warme accu ook wel op temperatuur. dus dat zal ook een factor zijn.
ik heb vorige week een test gedaan om tikken na het uitschakelen van de fan te reproduceren. Bij mij duurde het na even spelen een minuut of 10 in het homescreen voor de fan uitging. Maar als ik de switch niet heel dicht bij mijn oor hou hoor ik de fan van de switch niet boven overige geluiden uit (zoals bv de fan van de horizon box :X )

Strava

• jori0546
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 26-06 17:17
Iemand enig idee of deze powerbank te gebruiken is voor de switch?

http://www.ibood.com/nl/n...-powerbank-20800-mah.html

• ASNNetworks
Lagune schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 10:00:
[...]

Vreemd, bij mij staat gewoon dat het geleverd kan worden. 10 sec geleden nog nagekeken. Paar dagen geleden gaf een andere tweaker ook aan dat hij het niet geleverd kon krijgen in NL (via mijn zelfde link) maar na een paar minuten wel. Grote kans dat het even uitverkocht was en verkocht werd via een verkoper die niet naar NL verstuurt en daarna weer op voorraad was.

[ Voor 31% gewijzigd door ASNNetworks op 21-03-2017 12:02 ]

• Prulleman
jori0546 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 11:40:
Iemand enig idee of deze powerbank te gebruiken is voor de switch?

http://www.ibood.com/nl/n...-powerbank-20800-mah.html
je kan deze zeker gebruiken, de vraag is echter of "Met een output van 2.1A per USB-poort" genoeg is om te laden tijdens het spelen. Mogelijk verleng je de accuduur slechts een beetje.

Ik vermoed dat je met echt 2.1 A een eind komt, maar met de geclaimde 2.0A output van mijn powerbank kan ik niet laden en spelen tegelijk (50% helderheid).

Het hangt er vooral vanaf of de powerbank de specs waar kan maken.

Het beste ben je af met een powerbank die USB C PD (power delivery) ondersteund, dan kan er in voltage opgeschakeld worden, zoals ook de orginele nintendo adapter doet (docked volgens mij 15V, geen idee wat die lader los zou doen..)

Strava

• innuendo
  • Laatst online: 05-06 09:00
Prulleman schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 11:39:
[...]

ik heb vorige week een test gedaan om tikken na het uitschakelen van de fan te reproduceren.

[...]
Nog mijn dank daarvoor! ;)

Ik heb mijn Switch toch maar omgeruild voor een ander exemplaar, omdat ik het niet vertrouwde. En met deze precies hetzelfde; ook dat ritmische getik (eens in de ca. 10 seconden), nadat de fan uit is. Switch uit en aan, en weg is het geluid. Oplader aansluiten zorgt er ook voor dat het ophoudt. Ook een vriend van mij heeft hetzelfde.

Ach, zolang het hier bij blijft... ik heb het nu op 3 verschillende switches gehoord, dus het zal wel loslopen.

[ Voor 7% gewijzigd door innuendo op 21-03-2017 11:56 ]

• Prulleman
innuendo schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 11:55:
[...]

Nog mijn dank daarvoor! ;)

Ik heb mijn Switch toch maar omgeruild voor een ander exemplaar, omdat ik het niet vertrouwde. En met deze precies hetzelfde; ook dat ritmische getik (eens in de ca. 10 seconden), nadat de fan uit is. Switch uit en aan, en weg is het geluid. Oplader aansluiten zorgt er ook voor dat het ophoudt. Ook een vriend van mij heeft hetzelfde.

Ach, zolang het hier bij blijft... ik heb het nu op 3 verschillende switches gehoord, dus het zal wel loslopen.
:) misschien ligt het aan mijn oren, ik hoor de fan op normale afstand ook niet, maar tikken heb ik met mijn oor er tegen aan niet kunnen horen.

Strava

• Bierautomaat
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 03-08 18:38
Prulleman schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 11:52:
[...]

je kan deze zeker gebruiken, de vraag is echter of "Met een output van 2.1A per USB-poort" genoeg is om te laden tijdens het spelen. Mogelijk verleng je de accuduur slechts een beetje.

Ik vermoed dat je met echt 2.1 A een eind komt, maar met de geclaimde 2.0A output van mijn powerbank kan ik niet laden en spelen tegelijk (50% helderheid).

Het hangt er vooral vanaf of de powerbank de specs waar kan maken.

Het beste ben je af met een powerbank die USB C PD (power delivery) ondersteund, dan kan er in voltage opgeschakeld worden, zoals ook de orginele nintendo adapter doet (docked volgens mij 15V, geen idee wat die lader los zou doen..)
Ik gebruik een Xiaomi 20000mAh 5V, 2.1A van USb-A naar USB-C. Dat werkt!

Moest ik nu een powerbank kopen, lijkt deze wel top:
https://www.aliexpress.co...10010108.1000023.1.fJqbGX

Die ibood, nee. Met een xiaomi powerbank zit je goed en goedkoper.

Edit: Ik moet er wel bijzeggen dat de Belkin USB kabel A naar C die ik gebruik 20€ kostte. Waarschijnlijk vind je er nu goedkopere, maar de goedkoopste zijn zoiezo brol, dus best op zeker spelen en bij een 'goed' merk kopen.

[ Voor 9% gewijzigd door Bierautomaat op 21-03-2017 12:13 ]

• QinX
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-11 10:21

QinX

Shai-Hulud

Ik heb al eens eerder gepost hier over een dock waarmee ik bezig ben.
Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om de lengte en breedte van de Switch console zelf te meten, dus zonder Joy-Cons?

Als ik op foto's af ga, kom ik rond de 101mm (De volumeknop aan de bovenkant niet meegenomen) bij 173mm

Ik kan zelf niet fysiek meten omdat ik dus geen Switch heb, en het zal wel aan mij liggen, maar ik vind ook nergens fatsoenlijk de maten, alleen een standaard copy-paste op sites van de nintendo specificaties.

http://tweakers.net/productreview/user/184256

• Prulleman
QinX schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 12:17:
Ik heb al eens eerder gepost hier over een dock waarmee ik bezig ben.
Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om de lengte en breedte van de Switch console zelf te meten, dus zonder Joy-Cons?

Als ik op foto's af ga, kom ik rond de 101mm (De volumeknop aan de bovenkant niet meegenomen) bij 173mm

Ik kan zelf niet fysiek meten omdat ik dus geen Switch heb, en het zal wel aan mij liggen, maar ik vind ook nergens fatsoenlijk de maten, alleen een standaard copy-paste op sites van de nintendo specificaties.
Die van mij ligt nu bij Nintendo, dus ik kan je niet helpen, maar is het misschien ook een idee om een dock te maken waarin je de hardware van de originele dock overzet, om zo ook de HDMI output te behouden?

Strava

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:06
@QinX je kunt natuurlijk ook even Googlen op "length width Nintendo switch"
Arstechnica heeft hem opgemeten.
https://arstechnica.com/g...h-an-ars-visual-analysis/

Bedoel het niet rottig, maar die informatie is echt heel simpel te vinden. En anders zelf een Switch kopen. Heb je naast je projectje er ook plezier aan. Weet je waar je het voor doet buiten de centen. :)

• Kashika
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-11 16:32
Hmm, is er eigenlijk al een degelijke oplossing voor grips in handheld mode?

Mijn handen vallen in slaap bij zo'n platte handheld, net als bij de Vita of DS.
Heb alleen een vent op Reddit gevonden die zn joycon grip doormidden gezaagd had en erop plakte.

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:57

Sorbo

Uw hulp in huis!

Arunia schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 12:46:
@QinX je kunt natuurlijk ook even Googlen op "length width Nintendo switch"
Arstechnica heeft hem opgemeten.
https://arstechnica.com/g...h-an-ars-visual-analysis/

Bedoel het niet rottig, maar die informatie is echt heel simpel te vinden. En anders zelf een Switch kopen. Heb je naast je projectje er ook plezier aan. Weet je waar je het voor doet buiten de centen. :)
Het Ars artikel is geschreven ten tijde van de aankondiging, en is gebaseerd op de geschatte diameter van de analoge stick. Lijkt me niet nauwkeurig genoeg voor @QinX.

Ik zal zo even meten, switch ligt toch naast me :)

• QinX
  • Laatst online: 03-11 10:21

QinX

Shai-Hulud

Sorbo schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 13:12:
[...]

Het Ars artikel is geschreven ten tijde van de aankondiging, en is gebaseerd op de geschatte diameter van de analoge stick. Lijkt me niet nauwkeurig genoeg voor @QinX.

Ik zal zo even meten, switch ligt toch naast me :)
Inderdaad, dat zijn schattingen, ik kan met een plaatje ook in de buurt komen, maar ik wil het graag precies weten zodat ik een perfect passing heb.

Alvast bedankt voor het meten! _/-\o_

http://tweakers.net/productreview/user/184256

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:57

Sorbo

Uw hulp in huis!

QinX schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 13:14:
[...]

Inderdaad, dat zijn schattingen, ik kan met een plaatje ook in de buurt komen, maar ik wil het graag precies weten zodat ik een perfect passing heb.

Alvast bedankt voor het meten! _/-\o_
Hoogte: 100mm
Diepte: 15mm
Diepte Joycon bij ZL/ZR: 20mm

Breedte met JoyCons: 239mm
Breedte zonder JoyCons: 173mm

Gemeten met een elcheapo meetlint. Geen schuifmaat oid bij de hand, dus houd rekening met een (kleine) meetfout. Mocht je het preciezer nodig hebben dan dit ben ik bang dat ik je niet kan helpen :'(

• ASNNetworks
Lagune schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 10:17:
[...]

lijkt erop alsof ze niet naar amsterdam (mijn werk postadres) versturen, zet ik het adres op hoofddorp kan ie gewoon besteld worden
Is het een reguliere postcode en huisnr of een postbus? Amazon verstuurt pakketjes (geen brievenbuspakketjes) via DHL, die leveren niet op postbussen. Misschien is dat het? Anders zie ik ook geen verklaring.

• SCIxX
Lekker dan. Gezien de continu draaiende fan heb ik een factory default met behoud van saves gedaan. Als ik nu Zelda probeer te starten geeft die de melding "There is a possibility that the nintendo Account used to purchase this software has been unliked or that this console is no longer registered as the active console for downloads for that account".

Als ik op "check" druk geeft die een error. Ik heb een fysieke gamecard en kan niet meer spelen.

Ik twijfel om de hele boel maar terug te sturen.

• ls789
  • Laatst online: 01-11 21:48
SCIxX schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 13:29:
Lekker dan. Gezien de continu draaiende fan heb ik een factory default met behoud van saves gedaan. Als ik nu Zelda probeer te starten geeft die de melding "There is a possibility that the nintendo Account used to purchase this software has been unliked or that this console is no longer registered as the active console for downloads for that account".

Als ik op "check" druk geeft die een error. Ik heb een fysieke gamecard en kan niet meer spelen.

Ik twijfel om de hele boel maar terug te sturen.
ben je wel ingelogd met hetzelfde nintendo account als voor de reset?

• guysp
SCIxX schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 11:29:
[...]

Het zou natuurlijk ook kunnen dat je een faulty device hebt. Maar als je hem gewoon in sleep mode zet zal hij snel moeten stoppen met koelen.

• SCIxX
ls789 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 13:34:
[...]

ben je wel ingelogd met hetzelfde nintendo account als voor de reset?
Ik heb nooit een nintendo account aangemaakt.

• ls789
SCIxX schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 13:36:
[...]

Ik heb nooit een nintendo account aangemaakt.
hmm ik heb mijn switch opgestuurd en toen werd mij gezegd dat als zij de switch wissen ik kon inloggen met mijn nintendo account. De gamecard herkent deze dan en op die manier werkt de savegame weer..

Weet niet wat hier van klopt, ze hebben bij mij een volledige back-up gedaan dus merkte niet dat ik een nieuwe switch had ontvangen.

• SCIxX
guysp schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 13:36:
[...]

Het zou natuurlijk ook kunnen dat je een faulty device hebt. Maar als je hem gewoon in sleep mode zet zal hij snel moeten stoppen met koelen.
In sleep mode stopte die inderdaad direct.

• guysp
SCIxX schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 13:45:
[...]

In sleep mode stopte die inderdaad direct.
Klinkt voor mij gewoon als een fabricage fout, te weinig koelpasta waardoor hij het niet fatsoenlijk koel krijgt. Ik zou gewoon retour/garantie doen!

• SCIxX
guysp schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 13:46:
[...]

Klinkt voor mij gewoon als een fabricage fout, te weinig koelpasta waardoor hij het niet fatsoenlijk koel krijgt. Ik zou gewoon retour/garantie doen!
Daar was ik ook al bang voor. Jammer dat je je savesgames er niet af kan halen, ben niet van plan weer helemaal overnieuw te beginnen. :'(

• guysp
SCIxX schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 13:48:
[...]

Daar was ik ook al bang voor. Jammer dat je je savesgames er niet af kan halen, ben niet van plan weer helemaal overnieuw te beginnen. :'(
Er zijn enkele gevallen bekend waar Nintendo het interne geheugen heeft overgeplaatst naar een nieuw apparaat, je kunt proberen om het zo op te lossen (hoop er echter niet te veel op)

• ls789
SCIxX schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 13:48:
[...]

ik weet niet of het nog te redden is. Ik had mijn switch opgestuurd en ze hebben mij een hele nieuwe opgestuurd en al mijn data overgezet :) Ik kon zien dat het een nieuwe was aangezien mijn screenprotector er niet meer op zat.

Leuke bijkomstigheid, ik had enkel het schermpje opgestuurd zonder iets erbij en kreeg een doos met Dock, Oplader, HDMI kabel, Joycon grip, Joycon straps en een switch terug :) alleen de joy cons zelf zaten er niet bij.

• guysp
ls789 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 13:51:
[...]

ik weet niet of het nog te redden is. Ik had mijn switch opgestuurd en ze hebben mij een hele nieuwe opgestuurd en al mijn data overgezet :) Ik kon zien dat het een nieuwe was aangezien mijn screenprotector er niet meer op zat.

Leuke bijkomstigheid, ik had enkel het schermpje opgestuurd zonder iets erbij en kreeg een doos met Dock, Oplader, HDMI kabel, Joycon grip, Joycon straps en een switch terug :) alleen de joy cons zelf zaten er niet bij.
Nice! Nu dus twee docks haha, dat is wel heel chill. Het is dus over te zetten, en gebeurd ook.

• ls789
guysp schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 13:52:
[...]

Nice! Nu dus twee docks haha, dat is wel heel chill. Het is dus over te zetten, en gebeurd ook.
ja heb er nu 1 beneden staan en 1 boven! Super relax :)

Verder is dat idd mogelijk maar denk niet door onszelf?

• Prulleman
als je de teardowns bekijkt kan je zien dat het opslag geheugen op een los bordje met een connectortje zit, het zijn dus geen gesoldeerde flash chips. Als ze em open hebben is het een kleine moeite om het flash geheugen in een nieuwe switch te prikken, dit is denk ik door een handige medewerker in 10 minuten te doen:
Afbeeldingslocatie: https://d3nevzfk7ii3be.cloudfront.net/igi/lyfnmQPlg63VMWAA.medium
(uiteraard hoeft de switch niet zover uit elkaar, de achterkant + de metalen plaat eraf zou genoeg moeten zijn om bij het NAND bordje te komen)
https://nl.ifixit.com/Tea...ch+Teardown/78263#s156386

zelf zou ik er niet aan beginnen omdat de metalen plaat wel met koelpasta vast zit..

Strava

Verwijderd

@Prulleman Het geheugen is natuurlijk geëncrypt op de hardware ;)

Data overzetten is natuurlijk gewoon een system transfer die Nintendo uitvoert.
Daar hebben ze speciale apparatuur en software voor (die hebben ze al sinds het Wii tijdperk)

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2017 14:41 ]

• mfneed
ls789 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 13:51:
[...]

Bijna een reden om het ding gewoon op te sturen:X

• Sir_Hendro
  • Laatst online: 23:29
Verwijderd schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 14:38:

Daar hebben ze speciale apparatuur en software voor (die hebben ze al sinds het Wii tijdperk)
Ja dat had ik ook verwacht. Zo iets had je bijvoorbeeld al op de eerste xbox. Toen ik begon met softmodden moest je ook de HDD key overzetten naar de nieuwe grotere HDD. Dat was best wel wat geklooi ipv plug 'n play. Ik snap ook wel waarom bedrijven dit doen. Het klooien met de bestanden moet tegen gegaan worden door de HDD vergrendelen aan het bijbehorende systeem. Ik moet wel toegeven dat het best interessant was om een keer te doen. Had toen tevens meteen de fan vervangen omdat de standaard fan zo veel herrie maakt. Goede ouwe tijd :*)

GTA VI - All aboard the hype train!!

• blmp
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Hmm Cyanogen was schijnbaar een potentiele OS optie voor de Switch, maar ze wilden niet. Zou toch zeggen een perfecte kans voor een inmiddels 'gefaald' bedrijf :P
In the early days of cyanogen Nintendo wanted us to create an os for a certain portable. I told them to stick it.
bron: http://www.nintendolife.c..._but_was_told_to_stick_it

[ Voor 9% gewijzigd door blmp op 21-03-2017 15:21 ]

Patient gamer

• LOTG
blmp schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 15:19:
Hmm Cyanogen was schijnbaar een potentiele OS optie voor de Switch, maar ze wilden niet. Zou toch zeggen een perfecte kans voor een inmiddels 'gefaald' bedrijf :P

[...]

bron: http://www.nintendolife.c..._but_was_told_to_stick_it
Pofessioneel, maar ja het hele bedrijf is ook hard bezig om nergens heen te gaan dus niet vreemd dat ze rare dingen doen.

[ Voor 11% gewijzigd door LOTG op 21-03-2017 15:25 ]

Verwijderd

mfreriks schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 14:48:
[...]

Bijna een reden om het ding gewoon op te sturen:X
Idd, vind het wel jammer dat je hier geen losse docks kan bestellen. iig nog niet. Ik heb Nintendo er maar eens een e-mail over gestuurd.

• mfneed
Komt isaac hier ook in de winkels te liggen of wordt die alleen digitaal hier?

Anders gaan we deze eind september in USA scoren!!:)

[ Voor 26% gewijzigd door mfneed op 21-03-2017 16:05 ]

• Abom
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-11 14:19
Verwijderd schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 15:30:
[...]

Idd, vind het wel jammer dat je hier geen losse docks kan bestellen. iig nog niet. Ik heb Nintendo er maar eens een e-mail over gestuurd.
Ik ben ook opzoek naar een extra dock, ideaal om op mijn kantoor erbij te plaatsen. Nu gebruik ik de switch in handheld mode op mijn kantoor, terwijl er een 27" monitor staat met HDMI ingang :)

Verwijderd

Abom schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 16:30:
[...]

Ik ben ook opzoek naar een extra dock, ideaal om op mijn kantoor erbij te plaatsen. Nu gebruik ik de switch in handheld mode op mijn kantoor, terwijl er een 27" monitor staat met HDMI ingang :)
Ik laat je wel weten wat het antwoord van Nintendo is :+

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
mfreriks schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 16:04:
Komt isaac hier ook in de winkels te liggen of wordt die alleen digitaal hier?

Anders gaan we deze eind september in USA scoren!!:)
Komt ook in de EU.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

• RayNbow

• thalyric
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-08 11:10

thalyric

God

Prulleman schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 12:52:
[...]

is toch hetzelfde, als je niet wilt dat het "harde plastic" je scherm raakt, moet je iets anders ertussen doen, dit andere materiaal moet dan dichter op het scherm zitten, wat potentieel gevaarlijker is.

Hier trouwens scientific proof dat het niet zomaar krast:
YouTube: Can you damage the Switch inserting it into the Dock?
Is het ook .. alleen van mij zit niet aan de buitenkanten maar tegen de 2 verticale dingen .. die raken als eerste het scherm aan ..

Verwijderd

Bloodstained: Ritual of the Night komt naar de Nintendo Switch! De Wii U versie is geannuleerd en naar de Switch verplaatst.

Kickstarter: https://www.kickstarter.c...f-the-night/posts/1818045

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2017 22:32 ]

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-11 23:27
Verwijderd schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 22:31:
Bloodstained: Ritual of the Night komt naar de Nintendo Switch! De Wii U versie is geannuleerd en naar de Switch verplaatst.

Kickstarter: https://www.kickstarter.c...f-the-night/posts/1818045
Hoewel ik het wel begrijp dat de Wii U variant overgeslagen wordt (Wii U is zelfs meer dood dan de Vita...) toch ben ik hier boos over.

Gebeurt keer op keer met onder andere Kickstarter games, "wij beloven gouden bergen maar leveren een zak stront".

Ook een reden dat ik nooit dit soort projecten steun zeker als ik naar mijn kennissen kijk die dat wel doen en in kwart van alle gevallen wordt de project aangepast en is het maar hopen dat de versie die jij wou ooit uitkomt.

Ben ik verbaasd dat de Wii U wordt overgeslagen? Nee, ik weet echter vrij zeker dat de maker al hier eerder van wist en om de boel te proberen te sussen mensen aan het lijntje hield.

[ Voor 10% gewijzigd door Mizgala28 op 22-03-2017 00:43 ]

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Simpele manier om gezeik met KS te voorkomen: niks backen dat je meer dan een paar tientjes kost een games alleen backen als ze voor de pc bedoeld zijn. :P

• RayNbow
Mizgala28 schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 00:42:
Gebeurt keer op keer met onder andere Kickstarter games, "wij beloven gouden bergen maar leveren een zak stront".
In dit geval niet van toepassing. Je kunt namelijk in dit specifieke geval je geld terugvragen.

Verwijderd

[...]

Hoewel ik het wel begrijp dat de Wii U variant overgeslagen wordt (Wii U is zelfs meer dood dan de Vita...) toch ben ik hier boos over.
Dat de Wii U versie geannuleerd wordt is niet onverwacht. Voor een kleine (indie) studio kost het gewoon te veel geld om een game op een dood platform uit te brengen.
Dat is wel héél erg kort door de bocht. Het is een keuze die niet gemakkelijk komt aan de ene kant wil je de fans van het oude systeem niet te kort doen, maar aan de andere kant mak je meer kans op verkopen door het nieuwe systeem te ondersteunen.
Ook een reden dat ik nooit dit soort projecten steun zeker als ik naar mijn kennissen kijk die dat wel doen en in kwart van alle gevallen wordt de project aangepast en is het maar hopen dat de versie die jij wou ooit uitkomt.
Dat is meer het gevaar van systemen als kickstarter. Maar ze bieden refunds of platformwissels aan voor mensen die voor de Wii U gekozen hadden. En ze bieden zelfs anderen de keuze om van hun platform naar de Switch te switchen. (Zo had ik voor de Steam versie gekozen, maar nu aangepast naar de Switch)
Al met al vind ik dat ze het netjes gehandeld hebben.
Ben ik verbaasd dat de Wii U wordt overgeslagen? Nee, ik weet echter vrij zeker dat de maker al hier eerder van wist en om de boel te proberen te sussen mensen aan het lijntje hield.
Dat hebben ze dus niet gedaan, tot nu toe was er geen nieuws over de Switch release. En over de Wii U release wisten ze dat zelf ook nog niet.
Hello, this is IGA.

Thank you for always supporting us. I would like to give a message to the backers who pledged for the Wii U version of Bloodstained.

During our Kickstarter campaign, the Wii U was at the height of its popularity, but the situation has drastically changed after the release of Nintendo Switch.

This change made it difficult to receive the necessary support from the hardware maker, which has led us to drop the Wii U development and shift the development to Nintendo Switch.

We are very sorry that it has come to this after all your support, but we hope you will understand. We would like to respond by preparing options for our backers, such as moving your pledge to another version or requesting a refund if you don’t want any other version.

• Lagune

Lagune

Its time for warp

ASNNetworks schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 13:26:
[...]

Is het een reguliere postcode en huisnr of een postbus? Amazon verstuurt pakketjes (geen brievenbuspakketjes) via DHL, die leveren niet op postbussen. Misschien is dat het? Anders zie ik ook geen verklaring.
gewoon normaal adres (mypup)

• Beakzz
[...]

Er zijn altijd twee kanten aan een verhaal. De man verantwoordelijk voor het aantrekken van indies (Damon Baker) voor de Switch is zelf bij veel ontwikkelaars langs geweest en hij heeft het misschien niet direct gezegd, maar wel aangegeven dat de Wii U ook voor Nintendo een dood paard is. Dus in dit geval moet je bij Nintendo zijn als je het mij vraagt, want niemand wil een game uitbrengen als zelfs de maker het platform al heeft opgegeven.

Ergens vanaf de 42e minuut voor de bron :

• Bomberman71
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 31-10 19:30
Verwijderd schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 14:38:

Het blijft gewoon debiel dat je in 2017 je savegames niet kan backuppen ... En dat op een device die notabene een SD card slot heeft.
Zo moeilijk is het niet om een encrypted data file op te slaan die je kan restoren.

• Prulleman
Bomberman71 schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 16:27:
[...]

Het blijft gewoon debiel dat je in 2017 je savegames niet kan backuppen ... En dat op een device die notabene een SD card slot heeft.
Zo moeilijk is het niet om een encrypted data file op te slaan die je kan restoren.
komt ongetwijfeld nog wel

Strava

• Bomberman71
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 31-10 19:30
Zal best maar de meesten willen voor de zekerheid dat NU hebben. Lijkt mij een basis functie, zeker met games zoals Zelda en een portable device die velen malen sneller kapot gaat/kwijt raakt/diefstal/ etc dan een home console.
Net zoals contact gegevens bij een smartphone al jaren veilig opgeslagen worden door het OS ahv je account.

• Prulleman
Bomberman71 schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 16:36:
[...]

Zal best maar de meesten willen voor de zekerheid dat NU hebben. Lijkt mij een basis functie, zeker met games zoals Zelda en een portable device die velen malen sneller kapot gaat/kwijt raakt/diefstal/ etc dan een home console.
Net zoals contact gegevens bij een smartphone al jaren veilig opgeslagen worden door het OS ahv je account.
je hebt helemaal gelijk!

Strava

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Morgen komt mijn Switch binnen. Zelda opgepikt bij de MM maar nergens een mooie case kunnen vinden. Ik zie er een aantal op Bol, welke raden jullie aan? Zit te dubben tussen deze twee:

https://www.bol.com/nl/p/...gestionType=searchhistory

De hele Switch moet er uiteraard inpassen, wat ruimte voor games is ook fijn. Bij de eerste twijfel ik door de foto's of de Switch er in handheld mode wel in past. Verder wil ik gewoon goede kwaliteit en weinig poespas. Alle suggesties zijn welkom!

• LOTG
@Thomas
Volgens de PDP site wel. Je ziet op het plaatje waar hij opengeritst is met de cartridges dat hij achter de mesh met joycons zit.

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-11 11:27
Thomas schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 16:59:
Morgen komt mijn Switch binnen. Zelda opgepikt bij de MM maar nergens een mooie case kunnen vinden. Ik zie er een aantal op Bol, welke raden jullie aan? Zit te dubben tussen deze twee:

De hele Switch moet er uiteraard inpassen, wat ruimte voor games is ook fijn. Bij de eerste twijfel ik door de foto's of de Switch er in handheld mode wel in past. Verder wil ik gewoon goede kwaliteit en weinig poespas. Alle suggesties zijn welkom!
Ik heb zelf die Hori. Goed stevig, ruim genoeg voor de Switch, extra games (al heb ik die digitaal) en eventueel wat andere spulletjes. Ik heb de oplaadkabel van de Pro controller erin zitten, met klittenbandjes tegen de deksel geplakt zodat de stekkertjes netjes achter die flap zitten. Die kabel kun je namelijk ook gebruiken om de Switch zelf op te laden.

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Seal64 schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 17:25:
[...]

Ik heb zelf die Hori. Goed stevig, ruim genoeg voor de Switch, extra games (al heb ik die digitaal) en eventueel wat andere spulletjes. Ik heb de oplaadkabel van de Pro controller erin zitten, met klittenbandjes tegen de deksel geplakt zodat de stekkertjes netjes achter die flap zitten. Die kabel kun je namelijk ook gebruiken om de Switch zelf op te laden.
Mooi! Bestel ik die er ook gelijk bij, ziet er degelijk uit. Bedankt!

• Beakzz
Heeft iemand een 3D printer hier en kan ik wat bestellen? :) Zo simpel, maar lekker compact. Ideaal voor in het vliegtuig lijkt me.

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
Beakzz schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 17:47:
Heeft iemand een 3D printer hier en kan ik wat bestellen? :) Zo simpel, maar lekker compact. Ideaal voor in het vliegtuig lijkt me.

[video]
3dhubs.com is daar ook handig voor, kun je het in de buurt bij iemand laten printen!

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-11 16:47
Beakzz schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 17:47:

[video]
https://www.shapeways.com/
Kun je ook nog het gebruikte materiaal kiezen. :)

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 04-11 14:56
Orgineel idee en simpel om te maken!

• petermetroid
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 25-10 00:09
Ik zit nu wel een beetje met het game aanbod. Zelda heb ik veel gespeeld maar dat is ook wel mooi geweest nu. Fast RMX en Metal Slug zijn ook best aardig maar dat geeft ook niet eeuwig vermaak. Iemand nog een idee voor een leuke game? Bomberman klinkt ook goed alleen 50 euro vind ik te veel geld.

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:48
Blaster Master is leuk :)

Haters everywhere but I don’t really care

Verwijderd

petermetroid schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 21:54:
Ik zit nu wel een beetje met het game aanbod. Zelda heb ik veel gespeeld maar dat is ook wel mooi geweest nu. Fast RMX en Metal Slug zijn ook best aardig maar dat geeft ook niet eeuwig vermaak. Iemand nog een idee voor een leuke game? Bomberman klinkt ook goed alleen 50 euro vind ik te veel geld.
Shovel Knight is érg goed :) Neem wel gelijk Treasure Trove dan kan je al direct 3 campaigns spelen.

Verder is er een officieel statement van Nintendo betreffende de Bluetooth problemen van de linker Joy-Con:

http://www.nintendolife.c..._joy-con_connection_drops

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2017 00:00 ]

• Tessa vd Heide
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 10-10 15:30
Binding of Isaac heeft ook zeer goede reviews, je moet alleen wel een Amerikaans account hebben omdat hij momenteel nog niet uit is in de Europese eshop.

• Vinno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-03 06:30

Vinno

Dat is ook!

petermetroid schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 21:54:
Als je hem nog niet gespeeld hebt op de Wii U dan komt over 1,5 week Lego City Undercover :)

En morgen komt Human Resource Machine.
Als je een heel klein beetje programmeer/wiskunde achtergrond hebt, is het echt een heel erg leuk in elkaar gezet spelletje waarbij je goed moet nadenken af en toe :)

• RayNbow

Pagina: 1 ... 24 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is een [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen -topic.
Er is een Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic", discussie over prijzen en bestellingen hoort daar thuis.

Er is ook een Super Mario Odyssey topic!