XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Heb je deze?ASNNetworks schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 13:02:
Ik heb zojuist de Aukey powerbank ontvangen vanuit Amazon.de. Het betreft de 30.000mah versie met USB-C met Power Delivery. Er zit een 50cm USB-C->USB-C kabeltje bij (perfect voor opladen via een power bank). Even mn Switch gebruikt zonder stroom en daarna aangesloten met bijgeleverde kabel via de Aukey.
Hij laadt em snel op moet ik zeggenZelda, volle helderheid, wifi, audio etc alles aan. In 10 minuten speeltijd is er 5% bij gekomen. Hebben ze een goed kabeltje bij gedaan! Ben er erg tevreden over en gezien de power en capaciteit is het niet heel erg groot (iets groter dan de bekende witte Xiaomi 20k bank)
https://www.amazon.de/Ext...&keywords=Aukey+powerbank
Zijn er ook nog andere aanraders wat betreft powerbanks?
psn: HertogJack
om connectie issues, tv lag, ... uit te sluiten hoe vind je het handheld, met de controllers vastgeklikt?Thrace Grumble schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 15:40:
Over de Switch zelf i.c.m. Zelda: vinden jullie de besturing van Link ook enigszins 'stroperig'? Lag wil ik het niet noemen, maar heel erg direct reageren vind ik het ook niet. Ik weet niet of het aan de game ligt of toch een probleem met mijn Joycons. Hoe ervaren jullie de besturing in BotW?
ik heb er geen moeite mee, maar ik ben ook geen fanatieke gamer
Ik heb er ook geen moeite mee. Ik merk wel dat ik zelf te ongeduldig ben met de controls, bijvoorbeeld bij snel zwemmen, moet je Link zijn zwemslag af laten maken voordat je hem een andere richting op kunt sturen...Thrace Grumble schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 15:40:
Over de Switch zelf i.c.m. Zelda: vinden jullie de besturing van Link ook enigszins 'stroperig'? Lag wil ik het niet noemen, maar heel erg direct reageren vind ik het ook niet. Ik weet niet of het aan de game ligt of toch een probleem met mijn Joycons. Hoe ervaren jullie de besturing in BotW?
Tetris ook in het engels te spelen wanneer je die uit een chinees eshop haalt?
ik heb het nog niet weten te ontdekkenmfreriks schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 15:56:
Mensen,
Antwoord gevonden in een reddit reactie:
Afraid not! Languages each game supports are listed in the vital stats alongside download size, save file size, supported controllers, etc. and Puyo Puyo Tetris is uniquely lacking in multilingual support, both for the Japanese and English releases (neither of which includes the other language).
Bomberman, on the other hand, supports like ten languages.
Oe, dat is een goede! Ga ik ff vergelijkenPrulleman schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 15:48:
[...]
om connectie issues, tv lag, ... uit te sluiten hoe vind je het handheld, met de controllers vastgeklikt?
ik heb er geen moeite mee, maar ik ben ook geen fanatieke gamer
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Nee, ik wilde die aanvankelijk halen maar heeft geen Power Delivery. Ik heb deze versie gehaald https://www.amazon.de/gp/...age_o00_s01?ie=UTF8&psc=1HertogJack schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 15:46:
[...]
Heb je deze?
https://www.amazon.de/Ext...&keywords=Aukey+powerbank
Zijn er ook nog andere aanraders wat betreft powerbanks?
De Aukey powerbank komt dus standaard ook met een 50cm usb c kabel (die em erg goed oplaadt), maar wist niet dat dat erbij zou zitten. Heb een Anker ucb c kabel erbij gehaald van 90 cm (ook vandaag binnen), gaat om deze kabel: https://www.amazon.de/Ank...fRID=97P2A8R9FNSTXC3R0T7H Moet deze kabel nog even testen met de Anker charger (die je dus op netstroom aansluit) met usb c en PD. Ik had hiervoor een 3m usb c kabel van Choeteck maar die laadt em niet echt lekker op (1% elke 10 min of gewoon niet erbij en niet eraf).
Edit: even van alles getest: de kabels zijn het probleem niet! De Choeteck werkt meer dan prima, het ligt aan de Anker charger. De Aukey powerbank laadt sneller op (met de Choeteck 3m kabel, Anker 90cm kabel en de bijgeleverde Aukey 50cm kabel) dan de Anker oplader via netstroom, hoewel die ook PD ondersteunt lees ik wel dat die blijkbaar niet helemaal goed is. Ik lees her en der verhalen dat de max output van de Anker via usb c om de een of andere reden gehalveerd wordt. De kabels hou ik wel, maar de Anker gaat dus mooi retour, op zoek naar een die meer power kan sturen via de usb c. Als de powerbank het kan moet een charger via netstroom dat toch zeker ook kunnen!
Edit 2: Ik las dat als je de Switch uitzet en dan aansluit op de Anker hij blijkbaar wel de PD goed kan doorsturen en beter moet opladen. Even getest en het werkt idd, hij laadt em nu gewoon op tijdens het spelen, sneller dan voorheen. Twijfels wat ik nu ga doen ermee. Beetje irritant om dat steeds te moeten doen (hopelijk is het bij 1x opeens goed) maar deze Anker vertrouw ik verder wel qua veiligheid en stabiliteit.
[ Voor 64% gewijzigd door ASNNetworks op 17-03-2017 23:26 ]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Heb je hem met een US e-shop card gekocht, of gewoon ergens een downloadcode gekocht?MelvinW schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 17:00:
Binding of Isaac: Afterbirth+ is nu verkrijgbaar in de eShop (US). Ben 'm aan het downloaden
E-Shop kaart van Amazon.comFrozenPepper schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 17:43:
[...]
Heb je hem met een US e-shop card gekocht, of gewoon ergens een downloadcode gekocht?
Japanse eShop en nee, enkel Japanse taal. Tip: gebruik Google Translate met de camview om te kijken welke talen een game ondersteunt uit de Japanse eShop.mfreriks schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 15:56:
Mensen,
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Weet wel dat hij in de US shop staat maar als hij binnenkort hier uit komt dan wacht ik wel even. Dacht dat dat spel er met release al zou zijn
Ik hweb het getest met mijn pro controller en ik heb er geen last van. Als ik snel achter elkaar op link of rechts druk, dan registreerd de Switch alleen links of rechts.BlackMage schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 13:08:
Ik weet dat er een topic voor problemen is, maar dat topic lijkt lang niet zo actief als deze dus daarom vraag ik het hier ook. Ik heb geen intentie om een discussie uit te lokken maar ik vraag me af of er anderen zijn die het probleem niet hebben. Want dan stuur ik hem namelijk terug in de hoop dat ik een terug krijg zonder de problemen....
Het gaat om de Pro Controller. Met name de D-Pad (vierpuntstoets). Als ik een richting in druk (bijv links of rechts) dan krijg ik af en toe willekeurig ook een keypress voor naar boven of naar onder er bij. Dit is bij bijv. Puyo Puyo Tetris heel vervelend omdat naar boven indrukken ervoor zorgt dat je blokje direct naar onder valt.
Dit kan je het beste testen in de testfunctie: System Settings -> Controllers and Sensors -> Test Input Devices -> Test Controller Buttons. Druk hier een aantal keer naar links of rechts op de d-pad en wiebel eventueel even over de knop om te kijken of dat verschil maakt. Zie onderstaande video voor wat er bij mij gebeurd.
[video]
Ik weet dat er anderen zijn die het zelfde hebben gemerkt. In het problemen topic was al iemand, en ik heb op verschillende fora gelezen dat er meer zijn. Maar ik vraag me dus af of iemand is die het niet heeft.
Ik heb de Joycon set met Snipperclippers gekocht en hiermee had ik last van disconnects op langere afstand. Met mijn bijgeleverde Joycons heb ik helemaal geen last hiervan. Ik heb de nieuwe Joycons toen aan de Switch gekoppeld en de Switch een paar keer opnieuw laten opstarten (firmware van de Joycons updaten) en nu werkt hij hetzlefde als de bijgeleverde Joycons. Helemaal geen last van disconnects. Misschien heeft iemand hier wat aan.
hier zie ik dat hij niet naar nederland verzonden wordt.
Oh wow dat spel ken ik niet anders dan €5-€10 op Steam. $40 had ik totaal niet verwacht. Niet dat ik het spel wil dus dan zal het wel sneller duur klinkenMelvinW schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 17:00:
Binding of Isaac: Afterbirth+ is nu verkrijgbaar in de eShop (US). Ben 'm aan het downloaden
Hier nu ook iets binnen...Seroczynski schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 19:21:
Nice, en ineens was die er dan toch. Zes dagen nadat ik hem besteld heb. Amazon deed er vier dagen over om hem op de post te doen, en vervolgens was die in twee dagen geleverd.
[afbeelding]

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Jij denkt waarschijnlijk aan de originele Binding of Isaac. Dit is de Binding of Isaac 2 inclusief alle DLC.Beakzz schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 21:07:
[...]
Oh wow dat spel ken ik niet anders dan €5-€10 op Steam. $40 had ik totaal niet verwacht. Niet dat ik het spel wil dus dan zal het wel sneller duur klinken
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
Dank je voor het testen.ATL schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 20:52:
[...]
Ik hweb het getest met mijn pro controller en ik heb er geen last van. Als ik snel achter elkaar op link of rechts druk, dan registreerd de Switch alleen links of rechts.
Dan ga ik mijne maar terugsturen naar Amazon.
Heb je via mijn link bekeken of zelf opgezocht? Grote kans dat je dan een andere versie hebt gevonden die door externe verkopers worden verstuurd? Als ik op mn link klik zie ik gewoon staan dat het naar Nederland kan worden verstuurd.thedicemaster schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 20:55:
@ASNNetworks hoe heb je die powerbank besteld?
hier zie ik dat hij niet naar nederland verzonden wordt.
Oh wat hoop ik dat deze game lekker speelt op de Switch. De pc versie al een jaar in de pre-order maar ik zeg geen nee tegen een versie op de Switch als de besturing goed is.
Heb in het origineel zoveel uren zitten
Oh ja dat zal het wel zijn, want ik wist niet een dat er een 2e deel was. Dacht dat het steeds dezelfde game was met nieuwe toevoegingen. Ik wordt al deprie als ik het stijltje zie dus dan let ik ook wat minder op.Seroczynski schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 22:34:
[...]
Jij denkt waarschijnlijk aan de originele Binding of Isaac. Dit is de Binding of Isaac 2 inclusief alle DLC.
[ Voor 45% gewijzigd door Beakzz op 17-03-2017 23:25 ]
Verwijderd
Momenteel nog niet. Netflix ed. komen waarschijnlijk (Nintendo is al met verschillende aanbieders aan het praten) een browser is niet beschikbaar en ik verwacht ook niet dat die nog gaat komen. En wat bedoel je als videospeler?TimdeKlerk schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 22:59:
In hoeverre is de Switch te gebruiken als tablet, nu of in de toekomst? Met bijvoorbeeld een browser of apps om streams op Twitch te kijken? Als video speler voor je TV?
Thanks voor de info.. je houdt het dus bij die anker kabel?ASNNetworks schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 17:41:
[...]
Edit 2: Ik las dat als je de Switch uitzet en dan aansluit op de Anker hij blijkbaar wel de PD goed kan doorsturen en beter moet opladen. Even getest en het werkt idd, hij laadt em nu gewoon op tijdens het spelen, sneller dan voorheen. Twijfels wat ik nu ga doen ermee. Beetje irritant om dat steeds te moeten doen (hopelijk is het bij 1x opeens goed) maar deze Anker vertrouw ik verder wel qua veiligheid en stabiliteit.
psn: HertogJack
De kabel van Anker vormt het probleem niet dus, die werkte namelijk perfect met de Aukey powerbank. Net als de 3m Choeteck kabel en de meegeleverde Aukey kabel. De Anker charger (ANKER POWERPORT+ 5 60 WATT 1X USB-C BLAC op bol.com: https://go.bol.com/p/9200000074893199) laadde niet goed op, met alle kabels. Maar als ik de Switch uit zet en dan de kabel erin doe en dan aanzet, laad het beter op. Denk dat ik em gewoon houd, kan namelijk geen goed en betrouwbaar alternatief vinden.HertogJack schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 23:35:
[...]
Thanks voor de info.. je houdt het dus bij die anker kabel?
[ Voor 5% gewijzigd door matthijst op 18-03-2017 00:06 ]
Haters everywhere but I don’t really care
Overigens ook voor de grap eens een Skylander spel opgepikt, is eigenlijk nog best wel leuk maar echt gemaakt om meer speeltjes te verkopen. Kwam in het eerste level al dingen tegen waar ik andere speeltjes voor moest hebben dan de geen die bij het starterpack zitten. (ook word er eigenlijk niks uitgelegd voor als je de vorige 4-5 delen niet gespeeld hebt)
[ Voor 41% gewijzigd door Garfrost op 18-03-2017 07:41 ]
[ Voor 10% gewijzigd door RayNbow op 18-03-2017 09:07 ]
nu staat er bij mij ook dat het gewoon kan.ASNNetworks schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 23:22:
[...]
Heb je via mijn link bekeken of zelf opgezocht? Grote kans dat je dan een andere versie hebt gevonden die door externe verkopers worden verstuurd? Als ik op mn link klik zie ik gewoon staan dat het naar Nederland kan worden verstuurd.
[afbeelding]
ik had jouw link gebruikt.
Is dit iets dat binnen het acceptabele van een productie-afwijking valt of kan zoiets problemen veroorzaken denken jullie?
Eigenlijk weinig zin in omruiltrajecten, wil gewoon Zelda kunnen blijven spelen!
Voorlopig moet je die uit de USA importeren, de Europese release datum is nog onbekend.Verwijderd schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 09:51:
Weet iemand waar je The Bindng of Isaac boxed kan kopen?
Ik ga er dan vandaag ook maar op uit om er een paar extra bij te kopen.Verwijderd schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 09:27:
@Garfrost Jup, dat is zo'n beetje Activison's plan met Skylanders. Speeltjes verkopen
Het menu is in het Engels en het heeft zelfs een Engels icoon in 't menu van de Switch.Ekfad schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 10:35:
Nu de meesten de J-versie van I Am setsuna binnen hebben. Is het menu ook in het engels of enkel de ondertitels?
Via Twitter is bevestigd dat wij in de EU ook een fysieke release krijgen. Gelukkig maar, want de verzendkosten van iets uit de US halen zijn echt sick (heb even gekeken bij Amazon US). Snap niet dat dat zo veel moet kosten terwijl de verzendkosten vanuit Japan nog niets eens ¼ daarvan is.Verwijderd schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 09:51:
Weet iemand waar je The Bindng of Isaac boxed kan kopen?
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
Haha, mijn zoontje speelt dat. Aangezien het spel al een half jaar uit is voor de andere consoles, kun je de figuurtjes al voor wat redelijkere prijzen op marktplaats vinden met wat moeite. Voor in elk geval de vorige versies, stonden er guides op internet met een uitleg hoe je met zo min mogelijk figuurtjes zo veel mogelijk van het spel kan spelen. Als je zo maar van alles nieuw koopt, betaal je een veelvoud van het spel uiteindelijk.Garfrost schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 07:39:
Overigens ook voor de grap eens een Skylander spel opgepikt, is eigenlijk nog best wel leuk maar echt gemaakt om meer speeltjes te verkopen. Kwam in het eerste level al dingen tegen waar ik andere speeltjes voor moest hebben dan de geen die bij het starterpack zitten. (ook word er eigenlijk niks uitgelegd voor als je de vorige 4-5 delen niet gespeeld hebt)
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Daar had ik nog niet eens over nagedacht! Is wellicht slimmer dan de Intertoys inlopen en voor 10-20 euro per stuk een speeltje kopen.Hyp Hyper schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 16:36:
Haha, mijn zoontje speelt dat. Aangezien het spel al een half jaar uit is voor de andere consoles, kun je de figuurtjes al voor wat redelijkere prijzen op marktplaats vinden met wat moeite. Voor in elk geval de vorige versies, stonden er guides op internet met een uitleg hoe je met zo min mogelijk figuurtjes zo veel mogelijk van het spel kan spelen. Als je zo maar van alles nieuw koopt, betaal je een veelvoud van het spel uiteindelijk.
...want savegames van verwijderde spellen op je apparaat bewaren is hetzelfde als savegames op een onder garantie vervangen apparaat recoveren...?Verwijderd schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 09:27:
@RayNbow Hmm ik kan het zelf ook
[afbeelding]
[afbeelding]
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
CHALLENGE ACCEPTEDKaiTak schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 17:48:
Iedereen al de Splatoon 2 global test fire demo gedownload??? Ik splatoon jullie allemaal de MOEDER!
Valt alleen te downloaden toch? Niet te spelen?KaiTak schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 17:48:
Iedereen al de Splatoon 2 global test fire demo gedownload??? Ik splatoon jullie allemaal de MOEDER!
Correct. Pas volgend weekend zijn er bepaalde tijden waarop je met de servers kunt verbinden.Florissant schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 18:15:
[...]
Valt alleen te downloaden toch? Niet te spelen?
Verwijderd
Technisch gezien wel jaNMe schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 17:43:
[...]
...want savegames van verwijderde spellen op je apparaat bewaren is hetzelfde als savegames op een onder garantie vervangen apparaat recoveren...?
Dit konden ze ook al jaren voordat de Wii U transfer optie toegevoegd werd. Of op de 3DS voordat System Transfer werkte. En ik vermoed dat ze een simpele oplossing gaan toevoegen zodat je tussen 2 Switches zelf je savegames kan uitwisselen. Maar het is ook altijd zo geweest dat savegames geëncrypt zijn met het console id op de Wii U en 3DS. Met een System Transfer zet je die console id over en kan je savegames van je oude console op je nieuwe console gebruiken.
Ik verwacht dat de Switch exact dezelfde functie gaat krijgen.
Maar dit heeft 0,0 met cloud saves te maken. Hij toont het niet in de video, maar ik weet 100% zeker dat de savegame al aanwezig is op de console die hij van Nintendo heeft ontvangen.
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2017 20:57 ]
werken de giftcards van www.beltegoed.nl op een amerikaanse eshop account?
Volgens mij niet. Ik heb echter net twee van deze kaarten gekocht en deze werken perfect.svensonic1 schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 22:05:
enige manier om binding of isaac op de switch nu te kopen?
werken de giftcards van www.beltegoed.nl op een amerikaanse eshop account?
https://www.pcgamesupply.com/buy/Nintendo-E-Shop-20-Card/
Edit: kwam bij mij net nog 2 dollar taxes bij. Dus moest nog kaartje van tien erbij komen. Houd hier dus rekening mee.
[ Voor 13% gewijzigd door Zironako op 19-03-2017 00:38 ]
Verwijderd
Je moet een zipcode van een staat invoeren waar ze geen Tax voor downloads vragenZironako schreef op zondag 19 maart 2017 @ 00:31:
[...]
Volgens mij niet. Ik heb echter net twee van deze kaarten gekocht en deze werken perfect.
Edit: kwam bij mij net nog 2 dollar taxes bij. Dus moest nog kaartje van tien erbij komen. Houd hier dus rekening mee.
Net toch maar even World of Goo opgepikt. Heb deze al verschillende keren gekocht, maar nooit echt voor gaan zitten en mijn vriendin vond het er leuk uit zien
[ Voor 80% gewijzigd door Beakzz op 19-03-2017 14:02 ]
Little inferno is leuk, kun je je wel een paar uurtjes mee vermaken; best therapeutischBeakzz schreef op zondag 19 maart 2017 @ 13:54:
Zipcode 03222 werkt in ieder geval.
Net toch maar even World of Goo opgepikt. Heb deze al verschillende keren gekocht, maar nooit echt voor gaan zitten en mijn vriendin vond het er leuk uit zienIemand Little Inferno weleens gespeeld? Vraag me af of de gameplay niet snel saai wordt en of het einde echt zo bijzonder is.
op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!
In principe als je 1 poppetje van ieder element hebt, dan heb je alles wat je nodig hebt om het gehele spel uit te spelen en alles te halen.Garfrost schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 11:28:
[...]
Ik ga er dan vandaag ook maar op uit om er een paar extra bij te kopen.
https://www.reddit.com/r/..._3_dlc_video_says_it_was/
Mocht dit echt waarheid blijken, dan heeft Nintendo een systemseller er bij!
[ Voor 18% gewijzigd door Thrace Grumble op 19-03-2017 18:15 ]
Verwijderd
Die kans acht ik héél kleinThrace Grumble schreef op zondag 19 maart 2017 @ 18:11:
Wat denken jullie, foutje van Gamespot of echt waar: Dark Souls III op de Switch:
ik heb de optie "televisie en systeem in-/uitschakelen" uit staan maar dat helpt niet.
iemand een idee?....ik heb een samsung tv 60ks7000
Als je het verder nergens voor gebruikt kun je Anynet+ (HDMI-CEC) op je Samsung uitzetten, dan gebeurt dat hoogstwaarschijnlijk niet meer.Michel242186 schreef op zondag 19 maart 2017 @ 19:13:
Bij mij schakelt mijn tv nog steeds na een poosje naar het hdmi kanaal van switch als ik tv aan het kijken ben.
ik heb de optie "televisie en systeem in-/uitschakelen" uit staan maar dat helpt niet.
iemand een idee?....ik heb een samsung tv 60ks7000
Edit; ik zie nu dat het niet zo simpel is en gewoon een bug is. Nu je het zegt, op de LG 65B6V hier zie ik ook af en toe de Switch in beeld verschijnen alsof ik 'm opnieuw aansluit, alsof ie even geen connectie maakt met de dock ofzo. Een tijdelijke work around;
Instead of putting the console in sleep mode, you have to power it all the way off. Don't use the home button and then sleep mode, instead hold down the power button on the top left of the switch console itself which will bring up sleep mode and also power options. You can opt to shut the system all the way off from power options and this will prevent the channel changing while docked. This has downsides. You can't turn your switch back on with just the joy cons from this mode. You have to get up and turn it off and on at the console, and it slows the start up process, but it's better than having your other shows and games constantly interrupted. Hopefully we still get a patch for this soon.
[ Voor 58% gewijzigd door Fuwor op 19-03-2017 19:24 ]
From Software is een partner:Thrace Grumble schreef op zondag 19 maart 2017 @ 18:11:
Wat denken jullie, foutje van Gamespot of echt waar: Dark Souls III op de Switch:

+
In december werd er door LKD bericht dat From Software Dark Souls III op de Switch draaiende heeft gekregen.
Het is dus in ieder geval niet ondenkbaar.
Yep, dat was ook mijn redenering. Laura Kate Dale gerucht, wel met een korrel zout te nemenRayNbow schreef op zondag 19 maart 2017 @ 20:16:
[...]
From Software is een partner:
[afbeelding]
+
In december werd er door LKD bericht dat From Software Dark Souls III op de Switch draaiende heeft gekregen.
Verder zou ik het wel raar vinden dat het op zo'n manier lekt. Ik ben bang dat het gewoon een foutje is dat de verkeerde overlay erop gezet is door Gamespot, maar uiteraard hoop ik ook dat het WEL waar is. Instant buy voor mij in ieder geval!
Een system seller? Als dat zo was dan heeft iedereen daar nu al een andere console/pc voor gekocht. Dark Souls 4 exclusief zou een system seller zijnThrace Grumble schreef op zondag 19 maart 2017 @ 18:11:
Replay value doet me niks. Vind het al lastig zat om het einde van een game 1x te halenD4V3 schreef op zondag 19 maart 2017 @ 15:24:
[...]
Little inferno is leuk, kun je je wel een paar uurtjes mee vermaken; best therapeutischHet heeft echter niet de replay-value van een Zelda maar daar is de prijs ook naar
Als je een credit card hebt kan je ook via Amazon.com digitale codes aanschaffen. Even een US adres als factuuradres opgeven en je kan het aanschaffen. Koop op deze manier altijd codes voor de PS4 en vorige week eShop tegoed van $20 gehaald. Geen taxes en direct de code!Zironako schreef op zondag 19 maart 2017 @ 00:31:
[...]
Volgens mij niet. Ik heb echter net twee van deze kaarten gekocht en deze werken perfect.
--------
Een system seller zou Pokemon zijn gemaakt in de engine van Zelda
[ Voor 21% gewijzigd door ASNNetworks op 19-03-2017 22:04 ]
Taxes komen pas bij het aankopen van het spel aangezien de vraag bij de Eshop aankoop pas komt. Snap daar helemaal niks van, want voor hetzelfde geld heb je al tax over die kaart betaald en doe je het nog een keer als je de verkeerde zipcode gebruiktASNNetworks schreef op zondag 19 maart 2017 @ 21:59:
[...]
Als je een credit card hebt kan je ook via Amazon.com digitale codes aanschaffen. Even een US adres als factuuradres opgeven en je kan het aanschaffen. Koop op deze manier altijd codes voor de PS4 en vorige week eShop tegoed van $20 gehaald. Geen taxes en direct de code!
Je betaald nooit belasting over tegoedbonnen e.d. zover ik weet in geen enkel land.Beakzz schreef op zondag 19 maart 2017 @ 22:18:
want voor hetzelfde geld heb je al tax over die kaart betaald en doe je het nog een keer als je de verkeerde zipcode gebruikt
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Serieus? Heb echt legio PSN (ook US) en Xbox kaarten gekocht en die vraag nog nooit gezien. Dus dan moet Nintendo de enige zijn die excl. BTW prijzen hanteert in de eshop of snap ik er helemaal niks van?DukeBox schreef op zondag 19 maart 2017 @ 22:38:
[...]
Je betaald nooit belasting over tegoedbonnen e.d. zover ik weet in geen enkel land.
Hij heeft het over btw over de tegoedkaarten, niet de eshop. Je betaalt btw over de games in de eShop. Btw over de tegoedkaarten is dus wanneer je via Amazon of pcgamesupply iets aanschaft en dan btw overheen betaalt. Grote kans dat het niet btw is wat je extra betaalt, maar gewoon een toeslag van de webshop, wat ze vaker doen als je met Paypal of credit card betaalt.Beakzz schreef op zondag 19 maart 2017 @ 22:56:
[...]
Serieus? Heb echt legio PSN (ook US) en Xbox kaarten gekocht en die vraag nog nooit gezien. Dus dan moet Nintendo de enige zijn die excl. BTW prijzen hanteert in de eshop of snap ik er helemaal niks van?
Volgens mij had Zironako (die er over begon) het echt over de tax in de eshop(waar jij toen op reageerde).ASNNetworks schreef op zondag 19 maart 2017 @ 23:16:
[...]
Hij heeft het over btw over de tegoedkaarten, niet de eshop. Je betaalt btw over de games in de eShop. Btw over de tegoedkaarten is dus wanneer je via Amazon of pcgamesupply iets aanschaft en dan btw overheen betaalt. Grote kans dat het niet btw is wat je extra betaalt, maar gewoon een toeslag van de webshop, wat ze vaker doen als je met Paypal of credit card betaalt.
Vanmiddag een kaart bij pcgamesupply gekocht van $50 en dat was ook precies wat ik moest betalen. Nergens aan hoeven geven in welke regio ik woon. Pas in de eshop kreeg ik die vraag en door de juiste zipcode te gebruiken was de tax $0 op World of Goo.
Vandaar dus dat de prijzen in de US eshop schijnbaar zonder tax zijn en kan je dus net zo goed in de EU shop aankopen doen als je niet de juiste zipcode gebruikt. Enkel de release tijd maakt dan nog verschil.
[ Voor 3% gewijzigd door Beakzz op 19-03-2017 23:43 ]
De US Stores hanteren tax bij aankoopscherm pas omdat alle prijzen (van alle goederen en diensten) in US zonder tax worden aangeduid, gezien het per staat verschilt. In Nederland hebben we bij alles al 21% btw erin zitten, dus dan zie je ook niet achteraf tax kosten nee. Jij hebt het nooit gezien omdat je dus een zip code gebruikt van een staat zonder belasting, of je koopt via de NL StoresBeakzz schreef op zondag 19 maart 2017 @ 23:34:
[...]
Volgens mij had Zironako (die er over begon) het echt over de tax in de eshop(waar jij toen op reageerde).
Vanmiddag een kaart bij pcgamesupply gekocht van $50 en dat was ook precies wat ik moest betalen. Nergens aan hoeven geven in welke regio ik woon. Pas in de eshop kreeg ik die vraag en door de juiste zipcode te gebruiken was de tax $0 op World of Goo.
Vandaar dus dat de prijzen in de US eshop schijnbaar zonder tax zijn en kan je dus net zo goed in de EU shop aankopen doen als je niet de juiste zipcode gebruikt. Enkel de release tijd maakt dan nog verschil.
CHALLENGE ACCEPTEDKaiTak schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 17:48:
[ Voor 22% gewijzigd door Max|Burn op 20-03-2017 04:48 ]
Helaas:RayNbow schreef op zondag 19 maart 2017 @ 20:16:
[...]
From Software is een partner:
[afbeelding]
+
(http://www.gamespot.com/v.../#comments-block-33385011)Hey everyone! Previously, this video labeled the Dark Souls III: The Ringed City gameplay as being captured on Switch.
This was a mistake and the video has now been updated to correctly label it as PS4 footage. Thanks for anyone who pointed that out for us.
We'd love to see Dark Souls on Switch, though. Fingers crossed!
[ Voor 22% gewijzigd door Thrace Grumble op 20-03-2017 06:42 ]
Verwijderd
Opzich niet echt uniek, maar het is leuk als een controller in één hand. Ik had zelf trouwens ook al geprobeerd om de beide Joy-Con en de Pro controller op mn PC aan te sluiten. Dat ging verbazingwekkend makkelijk, helemaal vergeleken met eerdere Nintendo controllers
De Pro controller werkte bv direct goed in de Big Picture mode van Steam en meeste Steam games.
Dat dacht ik al. Maar ja op de Switch hebben we Breath of the Wild. Die is al moeilijk genoeg
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2017 07:54 ]
Het is dan ook een enorme Xbox-controller-clone.Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2017 @ 07:28:
[...]
De Pro controller werkte bv direct goed in de Big Picture mode van Steam en meeste Steam games.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Hoe zit het met de ABXY knoppen? Werken die "positie" getrouw, waarbij de A op de Pro controller als een B wordt gezien (omdat bij de xbox controller daar de B zit) of werken ze volgens hun echte letter? En hoe zit het met de analog trigger die ontbreekt? Is het altijd "vol gas"?Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2017 @ 07:28:
[...]
Opzich niet echt uniek, maar het is leuk als een controller in één hand. Ik had zelf trouwens ook al geprobeerd om de beide Joy-Con en de Pro controller op mn PC aan te sluiten. Dat ging verbazingwekkend makkelijk, helemaal vergeleken met eerdere Nintendo controllers
[...]
Dat dacht ik al. Maar ja op de Switch hebben we Breath of the Wild. Die is al moeilijk genoeg
Verwijderd
Dat weet ik niet helemaal zeker. Ik had 'm namelijk in Steam wel gecalibireerd. Ik zal vanavond even kijken.BlackMage schreef op maandag 20 maart 2017 @ 10:40:
[...]
Hoe zit het met de ABXY knoppen? Werken die "positie" getrouw, waarbij de A op de Pro controller als een B wordt gezien (omdat bij de xbox controller daar de B zit) of werken ze volgens hun echte letter?
De triggers zijn gewoon allemaal digitaal en registreren als button-presses.En hoe zit het met de analog trigger die ontbreekt? Is het altijd "vol gas"?
Ik wordt er af en toe echt gek van. Ik kan me slecht voorstellen dat Nintendo niet met een algemene oplossing komt dus ik wil nog even geen garantie claimen. Want dan kan ik én geen Zelda spelen én ik verwacht eigenlijk dat een omgeruilde joycon hetzelfde probleem kan hebben.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Er is een topic voor problemen, graag daar verder als je dat wenst. Maar:rajackar schreef op maandag 20 maart 2017 @ 10:51:
Is er vanuit Nintendo eigenlijk al een fatsoenlijke update gekomen over de joycon problemen?
Ik wordt er af en toe echt gek van. Ik kan me slecht voorstellen dat Nintendo niet met een algemene oplossing komt dus ik wil nog even geen garantie claimen. Want dan kan ik én geen Zelda spelen én ik verwacht eigenlijk dat een omgeruilde joycon hetzelfde probleem kan hebben.
- Geen update.
- Maar blijkbaar hebben mensen met omgeruilde joycons het probleem niet meer.
Van wat ik lees (hier en op Budgetgaming) is dat 99% van de omgeruilde Joycons via Nintendo het wel gewoon normaal doen. Lijkt gewoon op een slechte badgerajackar schreef op maandag 20 maart 2017 @ 10:51:
Is er vanuit Nintendo eigenlijk al een fatsoenlijke update gekomen over de joycon problemen?
Maar dan is het wel een erg grote batch. Maar dan moet je dusje joycon opsturen alvorens een nieuwe te krijgen denk ik? Of je hele Switch? En dan heb je dus tot Nintendo hem terug stuurt helemaal geen controller tenzij je een extra of Pro koopt?Wesley-groet schreef op maandag 20 maart 2017 @ 10:54:
[...]
Van wat ik lees (hier en op Budgetgaming) is dat 99% van de omgeruilde Joycons via Nintendo het wel gewoon normaal doen. Lijkt gewoon op een slechte badge
Tsja geen idee hoeveel het er zijn. Je hoeft alleen de joy con op te sturen naar nintendo en dan 2 dagen later heb je een nieuweLOTG schreef op maandag 20 maart 2017 @ 10:56:
[...]
Maar dan is het wel een erg grote batch. Maar dan moet je dusje joycon opsturen alvorens een nieuwe te krijgen denk ik? Of je hele Switch? En dan heb je dus tot Nintendo hem terug stuurt helemaal geen controller tenzij je een extra of Pro koopt?
Dat maakt het voor mij gelijk een nutteloze pc controller. Rocket league of een beetje race game kan je gelijk vergeten. Aparte keuze of een gevolg van het feit dat de joycons dat niet kunnen hebben?Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2017 @ 10:43:
[...]
Dat weet ik niet helemaal zeker. Ik had 'm namelijk in Steam wel gecalibireerd. Ik zal vanavond even kijken.
[...]
De triggers zijn gewoon allemaal digitaal en registreren als button-presses.
Geen idee, ik zie niet in waarom de Joycons dat niet kunnen hebben. Maar volgens mij had de WiiU ook geen analoge triggers.Beakzz schreef op maandag 20 maart 2017 @ 11:20:
[...]
Dat maakt het voor mij gelijk een nutteloze pc controller. Rocket league of een beetje race game kan je gelijk vergeten. Aparte keuze of een gevolg van het feit dat de joycons dat niet kunnen hebben?
De Gamecube had nog hybride triggers, maar daar zijn ze vanaf gestapt om een of andere reden.
Dat komt van twee kanten denk ik. Inderdaad is het voor de joycons heel lastig en snap dat ze geen verschil willen in features, of in ieder geval niet meer features, in een optionele accessoire.Beakzz schreef op maandag 20 maart 2017 @ 11:20:
[...]
Dat maakt het voor mij gelijk een nutteloze pc controller. Rocket league of een beetje race game kan je gelijk vergeten. Aparte keuze of een gevolg van het feit dat de joycons dat niet kunnen hebben?
Maar de Wii U had het ook niet. En zowel de Gamepad als de Pro Controller hadden geen beperking van beschikbare ruimte voor een analog trigger. Dus dat was destijds gewoon een keuze.
Misschien komt Nintendo over een tijdje wel met "Pro" joycons die het wel hebbenLOTG schreef op maandag 20 maart 2017 @ 11:23:
[...]
Geen idee, ik zie niet in waarom de Joycons dat niet kunnen hebben. Maar volgens mij had de WiiU ook geen analoge triggers.
De Gamecube had nog hybride triggers, maar daar zijn ze vanaf gestapt om een of andere reden.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Heb wel snipperclips, maar met 4 man niks gemerkt. Wat is precies het issue met de joy cons?
Hoe kan ik het testen?
Het probleem is als de afstand wat groter wordt en er eventueel wat obstakels tussen zitten dat de verbinding dan wegvalt. Bij mijn JC heb ik het probleem als ik circa 3 meter van de Switch ben en dan omdraai waardoor het signaal door mijn lichaam moet, dan verliest de controller verbinding. Draai ik mij om dan is alles weer goed. Soms is dit wat vervelend als ik lekker aan het chillen ben op de bank met m'n benen overelkaar. Dan werkt de controller ineens niet als je net in Zelda van een berg afspringt en je glider niet wil openenKashika schreef op maandag 20 maart 2017 @ 11:37:
Ik heb voornamelijk met de Pro controller Zelda gespeeld.
Heb wel snipperclips, maar met 4 man niks gemerkt. Wat is precies het issue met de joy cons?
Hoe kan ik het testen?
Dit is de gay houding waar ik vaak in zit:
[ Voor 6% gewijzigd door Sir_Hendro op 20-03-2017 13:39 ]
GTA VI - All aboard the hype train!!
Ik zal vanavond even van een berg afspringen
En dan gewoon melden bij Ninty en die ruilen het om?
Als je van een berg afspringt met je Joy-cons dan hoef je niet aan te kloppen bij Nintendo voor de garantie. Hoe dan ook een beetje voorbarig advies vragen als je niet eens weet of je het probleem hebt en daarnaast is daar een apart topic voor.Kashika schreef op maandag 20 maart 2017 @ 12:04:
Makkelijkste is dus om even de joycons in die grip te rammen en met de benen over elkaar Zelda te spelen.
PSN & XBL: Denkoyugo
Nou nou, ik wou niet op je teentje trappen.Beakzz schreef op maandag 20 maart 2017 @ 12:34:
[...]
Als je van een berg afspringt met je Joy-cons dan hoef je niet aan te kloppen bij Nintendo voor de garantie. Hoe dan ook een beetje voorbarig advies vragen als je niet eens weet of je het probleem hebt en daarnaast is daar een apart topic voor.
Vroeg puur hoe je het kon testen, gezien ik de joy-cons niet echt gebruikt heb.
Toevallig al bij de lokale intertoys langs geweest? Hier lag er van het weekend nog 1 in de schappen terwijl ze verder niets hadden gerelateerd aan de Switch. Online zijn ze nergens op voorraad op het moment, maar allicht komen er een paar mee met de nieuwe levering Switch devices van deze weekDenko schreef op maandag 20 maart 2017 @ 13:00:
Pfff, de swich vinden was niet heel moeilijk. Maar de pro-controller is behoorlijk pittig.
Ik vind het probleem zelf niet zo erg dat ik er perse de JC voor wil opsturen. Als ik normaal op de bank zit of ze gewoon aan de switch hang is er geen probleem. Normaal zitten en ruim 3 a 4 meter bereik is voor mij voldoende.Kashika schreef op maandag 20 maart 2017 @ 12:04:
Makkelijkste is dus om even de joycons in die grip te rammen en met de benen over elkaar Zelda te spelen.
GTA VI - All aboard the hype train!!
Ja, was van het weekend toevallig in Leiden, in 3 winkels gekeken, maar helaas niks. Heeft overigens ook niet echt haast oid. Dus het komt welD4V3 schreef op maandag 20 maart 2017 @ 13:23:
[...]
Toevallig al bij de lokale intertoys langs geweest? Hier lag er van het weekend nog 1 in de schappen terwijl ze verder niets hadden gerelateerd aan de Switch. Online zijn ze nergens op voorraad op het moment, maar allicht komen er een paar mee met de nieuwe levering Switch devices van deze week
PSN & XBL: Denkoyugo
https://www.reddit.com/r/...uestions_about_usb_typec/
Hebben Tweakers al ervaring met een andere USB-C lader dan de meegeleverde?
EDIT: Wellicht dat ik deze powerbank koop, heb je meer aan dan alleen een wall charger.
https://www.bol.com/nl/p/...c-black/9200000059350537/
[ Voor 20% gewijzigd door Florissant op 20-03-2017 13:48 ]
Goed stukje, eerste wat ik heb gelezen dat compleet is en geen onzin bevat. Wat mij betreft ideaal voor in de startpost van dit topic.Florissant schreef op maandag 20 maart 2017 @ 13:37:
Ben op dit moment op een zoektocht naar een goede USB-C oplader voor de switch. Kwam tijdens mijn zoektocht dit Reddit forum tegen, wat best handig is!
Als ik naar de tabel kijk lijkt het erop dat alle USB A zaken (dus bv een random usb A wall chargers of een random usb A powerbank) met een usb A-C kabel max 0,5A doen.... dat zou wel erg schraal zijn.. heb namelijk zat ~2+A adapters liggen en ook een 2A powerbank, maar helaas allemaal USB A. Wellicht de reden dat mijn powerbank ook niet bij kon laden tijdens gamen. Ik zal ook nog eens een sterke adapter testen (als mijn swicht terug is van reparatie..) dan kan ik misschien bevestigen dat ook een iPad lader bv maar 500mA kan leverenFlorissant schreef op maandag 20 maart 2017 @ 13:37:
Ben op dit moment op een zoektocht naar een goede USB-C oplader voor de switch. Kwam tijdens mijn zoektocht dit Reddit forum tegen, wat best handig is!
Hebben Tweakers al ervaring met een andere USB-C lader dan de meegeleverde?
EDIT: Wellicht dat ik deze powerbank koop, heb je meer aan dan alleen een wall charger.
https://www.bol.com/nl/p/...c-black/9200000059350537/
Mijn Anker Powerbankje doet het met 2.4 A van USB A naar C aardig, Wifi uit en helderheid op 40% laad langzaam op tijdens het spelen van Zelda. Nu hoeft snel opladen ook niet van mij zolang ik maar kan spelen en ik heb nog geen 1 keer het gevoel gehad dat de helderheid hoger moest staan. Zal binnenkort eens kijken wat alles aan voor verschil maakt.Prulleman schreef op maandag 20 maart 2017 @ 14:39:
[...]
Als ik naar de tabel kijk lijkt het erop dat alle USB A zaken (dus bv een random usb A wall chargers of een random usb A powerbank) met een usb A-C kabel max 0,5A doen.... dat zou wel erg schraal zijn.. heb namelijk zat ~2+A adapters liggen en ook een 2A powerbank, maar helaas allemaal USB A. Wellicht de reden dat mijn powerbank ook niet bij kon laden tijdens gamen. Ik zal ook nog eens een sterke adapter testen (als mijn swicht terug is van reparatie..) dan kan ik misschien bevestigen dat ook een iPad lader bv maar 500mA kan leveren
Dit topic is gesloten.
![]()
Er is een [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen -topic.
Er is een Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic", discussie over prijzen en bestellingen hoort daar thuis.
Er is ook een Super Mario Odyssey topic!