Ik heb hem van het begin een speel toch bijna twee uur weg per dag. Het is een spel wat je er snel bij kunt pakken als je je gedachten even wilt uitschakelen bijvoorbeeld. Veel tracks en aardig wat machines. Ik ben al klaar met de competities door overal op het podium te staan, nu overal nog 1e worden

De meeste uitdaging voor mij zit in de Hero Mode, je moet eerste worden en je boost is ook meteen je shield dus je moet opletten met de boost gebruiken en het botsen tegen de rail of tegenstanders. De bug houd in dat als je op het podium beland in een nieuwe cup dit opslaat maar als je een snellere tijd of verbetering behaald bin een cup die je al gedaan hebt en waar je van de 3e naar de 2e plaats gaat bijvoorbeeld dan slaat die dit niet op.
Dan nog even over de Switch zelf welke ik alleen in handheld mode speel. Ik ben er erg content mee. Het apparaat voelt goed aan en ligt mij goed in de handen.
De bouwkwaliteit is erg goed, het kunststof voelt prettig aan, lichte structuur waardoor het niet glad aan voelt. De rondingen op het apparaat maken dat hij prettig vast pakt in combinatie met de dikte en het gewicht van het apparaat.
De kickstand is stevig en het rubber onderaan zorgt dat hij niet snel gaat schuiven. De hoek had van mij wat minder stijl mogen zijn of misschien de mogelijkheid tot een tweede stand van de kickstand.
Sporadisch heb ik met een losse Joy-Con gespeeld, dit is mijn inziens te kort om een echt oordeel te geven, tijdens Bombeman was het goed te doen. Dit geld ook voor de Joy-Cons incl Grip. Goed te doen, al vind ik hem wel vrij fors. De combinatie had iets subtieler gemogen van mij.
Het scherm is goed af te lezen, ik heb hem standaard ingesteld op het zwarte thema. In het scherpe licht is het ook goed te zien. Minder is de reflectie die het scherm geeft als je zelf ten opzichte van een felle lamp of de zon al het licht vol in je gezicht hebt staan. Andere houding en je bent er van af. Ik had hier graag een mat scherm gezien, krijg je wel minder levendigere kleuren volgens mij. Het is wel iets wat mijn voorkeur heeft op elk soort scherm, computer, extern scherm, telefoon, ed.
Batterijduur is prima voor mij. Ik speel elke keer korte stukken en heb het nog niet gehad dat ik hem tijdens het spelen moest opladen. Ik hang hem aan het electra zodra ik klaar ben en zie dat het percentage laag is. Heb hem nog niet mee op reis gehad, hoe het dan bevalt moet ik nog ondervinden. De touch van het scherm bevalt mij goed, niets aan doen.
Het geluid uit de speakers heeft mij verbaasd, het klinkt erg goed, helder en luid. Ook met de koptelefoon op klinkt het lekker.
Prima toestel!
[
Voor 50% gewijzigd door
Dagg op 17-03-2017 14:25
]