[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 22 ... 126 Laatste
Acties:
  • 615.486 views

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:06
vegetto1983 schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 10:58:
die adapter die bij de switch zit is dat er een om die joy cons op te laden of is dat een "domme" adapter
Domme adapter. Dus je zult een losse moeten kopen om op te laden.

Ikzelf heb dit gedaan, maar de vraag is of ik die zo vaak zal gebruiken omdat ze aangesloten zitten wanneer de switch in het dock zit.

• Hotman
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-11 12:11
Arunia schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 11:03:
[...]

Domme adapter. Dus je zult een losse moeten kopen om op te laden.

Ikzelf heb dit gedaan, maar de vraag is of ik die zo vaak zal gebruiken omdat ze aangesloten zitten wanneer de switch in het dock zit.
Daarom heb ik dus bij het begin de Charge Grip niet gehaald. Grootste gedeelte van de tijd zitten de joy-cons aan de switch vast en als ze los zitten hebben ze ~20 uur aan accu tijd. In docked mode speel ik voornamelijk met de Pro Controller die ik er dan wel weer bij gehaald heb.

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-10 20:40
is die pro een aanrader? die heeft natuurlijk weer niet de functionaliteiten van die joy cons die je dan weer los kan maken voor movement games enzo..

• Hotman
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-11 12:11
vegetto1983 schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 11:25:
is die pro een aanrader? die heeft natuurlijk weer niet de functionaliteiten van die joy cons die je dan weer los kan maken voor movement games enzo..
Je krijgt bij het aanschaffen van de Switch 2 joy-cons (1 links en 1 rechts). Deze kun je als een volledige controller gebruiken of als 2 kleinere. De Pro Controller is eigenlijk niks meer dan een klassieke controller. Zelf vind ik hem lekker in de hand liggen. Merk vooral dat de analoge sticks beter bewegen in vergelijking met de joy-cons. Die zijn toch een stuk kleiner waardoor ze (bij mij) niet helemaal fijn aanvoelen. Of het een must is is vooral aan jezelf. Je kunt het ook eerst proberen met de bijgeleverde joy-cons en daarna alsnog kiezen voor een Pro Controller. Die is momenteel schaars te krijgen, maar dat zal binnenkort wel weer verbeteren.

• QinX
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-11 10:21

QinX

Shai-Hulud

Ik ben heb thuis een lasersnijmachine beschikbaar en ik ben nu bezig om een simpele dock voor de switch te maken zodat je kunt gamen en opladen tegelijk. Om het portable te houden zodat de dock ook meegenomen kan worden in een rugzak of tas bestaat deze uit twee losse delen.

Nu is mijn vraag aan jullie, zijn er bepaalde wensen buiten het kunnen Gamen en tegelijkertijd opladen?
Ik heb zelf geen Switch maar onder andere op Imgur en Reddit zie ik de wens veel voorbij komen. En er zijn natuurlijk al heel veel oplossing die met een 3D printer kunnen worden gemaakt, maar ik hoop hier toch wat van de markt te kunnen snoepen.

Het gaat ook mogelijk zijn om de dock onder verschillende hoeken te plaatsen afhankelijk van je eigen positie ten opzichte van de Switch.

http://tweakers.net/productreview/user/184256

• Sir_Hendro
  • Laatst online: 23:29
De pro controller lijkt mij wel een fijn ding. Alleen die prijs blijf ik raar vinden. Voordat bedrag kocht je vroeger bijna twee controllers (bijvoorbeeld 360 controllers). Eigenlijk ben ik zeer te spreken over de JCons in de grip. Ik zou het qua comfort een 7 (goed) geven. Wanneer de JCons op de Switch zitten geef ik het comfort een 6 (voldoende).

GTA VI - All aboard the hype train!!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-11 12:53
QinX schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 11:33:
Ik ben heb thuis een lasersnijmachine beschikbaar en ik ben nu bezig om een simpele dock voor de switch te maken zodat je kunt gamen en opladen tegelijk. Om het portable te houden zodat de dock ook meegenomen kan worden in een rugzak of tas bestaat deze uit twee losse delen.

Nu is mijn vraag aan jullie, zijn er bepaalde wensen buiten het kunnen Gamen en tegelijkertijd opladen?
Ik heb zelf geen Switch maar onder andere op Imgur en Reddit zie ik de wens veel voorbij komen. En er zijn natuurlijk al heel veel oplossing die met een 3D printer kunnen worden gemaakt, maar ik hoop hier toch wat van de markt te kunnen snoepen.

Het gaat ook mogelijk zijn om de dock onder verschillende hoeken te plaatsen afhankelijk van je eigen positie ten opzichte van de Switch.
Ik denk als je wat van de markt wil snoepen dan ervoor zorgen dat je de mooiste minimalistische dock maakt die er is. Want ga er maar vanuit dat aliexpress binnenkort vol staat met cheap stands voor een paar euri. Sterker nog, er staan al een paar op aliexpress.

• Sir_Hendro
Om de dock portable te houden zou het beste zijn om een soort uitklapbare dock te maken. Misschien een beetje het design van de Kid Icarus stand aanhouden voor de 3DS. Die gebruik ik nu ook dagelijks voor de Switch. Als je hier nog de dock spullen inverwerkt is het helemaal perfect en lekker compact.

Afbeeldingslocatie: http://cdn1-www.craveonline.com/assets/uploads/2012/03/file_185091_0_ki_u_stand.jpg

Met de Switch erop ziet het er zo uit (in vergelijking met de Hori stand):
https://imgur.com/gallery/YW5eH

[ Voor 19% gewijzigd door Sir_Hendro op 16-03-2017 11:55 ]

• keepitfrosty
Sir_Hendro schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 11:33:
De pro controller lijkt mij wel een fijn ding. Alleen die prijs blijf ik raar vinden. Voordat bedrag kocht je vroeger bijna twee controllers (bijvoorbeeld 360 controllers). Eigenlijk ben ik zeer te spreken over de JCons in de grip. Ik zou het qua comfort een 7 (goed) geven. Wanneer de JCons op de Switch zitten geef ik het comfort een 6 (voldoende).
Ja het is ook redelijk overpriced. Het ligt wel fijn in de hand en de accu gaat echt bizar lang mee tov dualshock van de ps4.

• Disfigured
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-10 20:41
Sir_Hendro schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 11:33:
Hij's een tientje duurder dan de PS4 controller, maar er zit wel een USB-C oplaadkabel bij.

• Gwenau
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15-01 12:05
Sir_Hendro schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 11:42:
[...]

Om de dock portable te houden zou het beste zijn om een soort uitklapbare dock te maken. Misschien een beetje het design van de Kid Icarus stand aanhouden voor de 3DS. Die gebruik ik nu ook dagelijks voor de Switch. Als je hier nog de dock spullen inverwerkt is het helemaal perfect en lekker compact.

[afbeelding]

Met de Switch erop ziet het er zo uit (in vergelijking met de Hori stand):
https://imgur.com/gallery/YW5eH
Is het de bedoeling om een dock of een stand te maken? Indien een stand, doe geen moeite. Er zijn een paar miljard verschillende tablet stands. Eigenlijk kan je zelfs een groot aantal bookstands gebruiken.

Imho is vooral een kleine, betere dock nuttig die je tevens op tv kan aansluiten.

• keepitfrosty
Disfigured schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 11:52:
[...]

Hij's een tientje duurder dan de PS4 controller, maar er zit wel een USB-C oplaadkabel bij.
Mwah een tientje? ps4 is 56 euro en de pro controller 71 euro toch? Maar 59 euro was een prima prijs geweest voor de pro.

[ Voor 8% gewijzigd door keepitfrosty op 16-03-2017 12:12 ]

Verwijderd

keepitfrosty schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 12:11:
[...]

Mwah een tientje? ps4 is 56 euro en de pro controller 71 euro toch?
De Pro Controller heeft een adviesprijs van 69, de PS4 heeft een adviesprijs van 59.

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 29-10 10:44
Gwenau schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 12:05:
[...]

Is het de bedoeling om een dock of een stand te maken? Indien een stand, doe geen moeite. Er zijn een paar miljard verschillende tablet stands. Eigenlijk kan je zelfs een groot aantal bookstands gebruiken.

Imho is vooral een kleine, betere dock nuttig die je tevens op tv kan aansluiten.
Je hebt natuurlijk de officiele die een beetje met dat 3DS idee werkt.

Afbeeldingslocatie: https://9to5toys.files.wordpress.com/2017/01/hori-compact-playstand-for-nintendo-switch.jpg?quality=82&strip=all&strip=all

• keepitfrosty
Ah ok ik zag op bol de ps4 voor 56 staan maar idd advies is 59 euro

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Verwijderd schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 12:12:
[...]

De Pro Controller heeft een adviesprijs van 69, de PS4 heeft een adviesprijs van 59.
Zelf de pro voor 60,- meegenomen bij MM waar mijn pre-order ook 70,- was...

• jori0546
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 26-06 17:17
Zelda nog steeds nergens te krijgen?

• Florissant
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-10 04:21
jori0546 schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 12:27:
Zelda nog steeds nergen te krijgen?
Amsterdam is geen probleem. Zowel MM Amsterdan (alle 4) En Game Mania centrum had er ook nog 6 liggen die niet waren opgehaald. Dit was gister overigens

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

LOTG schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 12:13:
[...]

Je hebt natuurlijk de officiele die een beetje met dat 3DS idee werkt.

[afbeelding]
"Officiëel" en "officially licensed" zijn twee verschillende dingen. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• LOTG
NMe schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 12:40:
[...]

"Officiëel" en "officially licensed" zijn twee verschillende dingen. ;)
Niet gezien dat deze van Hori was. Vooral omdat hij zo veel op die voor de 3DS van Nintendo leek.

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09 16:25
Wellicht dat een slimmerik een stand ontwerpt waarbij de type-c connector ingebouwd zit en wordt doorgesluisd naar een connector op de achterkant. Want anders zit je toch altijd met een aanzienlijke verhoging van je Switch omdat de connectors vrij groot zijn en de kabel vrij stug is. Met zo'n concept hoeft ie niet meer dan een halve cm van de ondergrond te staan.

• jori0546
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 26-06 17:17
Florissant schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 12:36:
[...]

Amsterdam is geen probleem. Zowel MM Amsterdan (alle 4) En Game Mania centrum had er ook nog 6 liggen die niet waren opgehaald. Dit was gister overigens
Hmm dan moet ik vanavond ff 1,5 uur rijden om er 1 op te halen :/

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:52
vegetto1983 schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 10:08:
ik vond het trouwens heel eng om die switch in de dock te duwen, hij schaafde zo aan dat plastic en dat ziet er maar zo hard uit heb hem er heel voorzichtig uitgehaald en niet meer ingedaan tot ik een screenprotector heb ofoz.. hij lijkt ook wat naar binnen te staan.
Waarschijnlijk is je dock krom. Bij mij valt hij er ruim in een kun je hem ook gedockt een millimetertje naar voren en achter wiebelen. Ik zou even contact opnemen met de winkel, of direct bij Nintendo.

• mfneed
Vermaak me nog goed met Zelda maar moet zeggen... Vind toch wel een dingetje dat er geen Mario voor de switch is... en dat het ook nog wel lang duurt voordat die er uberhaubt is...

• LOTG
mfreriks schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 15:21:
Vermaak me nog goed met Zelda maar moet zeggen... Vind toch wel een dingetje dat er geen Mario voor de switch is... en dat het ook nog wel lang duurt voordat die er uberhaubt is...
Normaal is Zelda geen launch game dus ik vind het wel een goede tradeoff voor geen Mario launch game (ook niet altijd het geval). Het is ook niet zo dat Zelda een half bakken launch game is. Als er geen WiiU versie was zou het toch een zeer goede system seller zijn (en er uiteraard niet zo veel azijn pissers waren die over de grafische pracht en praal vielen).

• lowskilled-ftw
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 13:48
Ik deel jouw mening.. Kan ook niet wachten op Odysses en een eventuele Mario Party!
En natuurlijk Mario Kart aankomende maand!! _/-\o_

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 19:19
Het zou nu mogelijk moeten zijn om een Nederlandse CC in de US eShop te gebruiken. Nintendo heeft dit vandaag mogelijk gemaakt. Dat maakt het een stuk makkelijker om content in de US store te kopen.

https://mynintendonews.co...it-cards-on-the-us-eshop/

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-10 13:52
MelvinW schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 15:50:
Het zou nu mogelijk moeten zijn om een Nederlandse CC in de US eShop te gebruiken. Nintendo heeft dit vandaag mogelijk gemaakt. Dat maakt het een stuk makkelijker om content in de US store te kopen.

https://mynintendonews.co...it-cards-on-the-us-eshop/
Bij mij werkt dat helaas niet, bericht is overigens van een maand geleden. Heb het meerdere malen geprobeerd, waar de US eShop niet verder gaat, doet de NL dat wel. Achja geen ramp, ik kan gewoon via Amazon digitaal codes aanschaffen en die redeemen via de eShop :)

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• MelvinW
ASNNetworks schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 16:11:
[...]

Bij mij werkt dat helaas niet, bericht is overigens van een maand geleden. Heb het meerdere malen geprobeerd, waar de US eShop niet verder gaat, doet de NL dat wel. Achja geen ramp, ik kan gewoon via Amazon digitaal codes aanschaffen en die redeemen via de eShop :)
Ah zag het net op Reddit dus vandaar. Via Play-Asia kost een $50 kaart volgens mij $48, iets goedkoper dan Amazon.

• avec_style
  • Laatst online: 20:48
Ik lees hier en daar dat de demo versie van Splatoon te pre-loaden is. Ik zie deze echter niet in de e-shop. Weten jullie waar ik deze kan vinden?
(of moet ik hem uit de us store halen door mijn regio te veranderen?)

• MelvinW
avec_style schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 16:34:
Ik lees hier en daar dat de demo versie van Splatoon te pre-loaden is. Ik zie deze echter niet in de e-shop. Weten jullie waar ik deze kan vinden?
(of moet ik hem uit de us store halen door mijn regio te veranderen?)
Splatoon is alleen in de US store te vinden

• avec_style
  • Laatst online: 20:48
MelvinW schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 16:35:
[...]

Toch jammer dan dat Nintendo in het nieuws overzicht aangeeft dat het al te downloaden is. (ging blijkbaar om een rechtstreekse vertaling dan)
Ik wacht nog een paar dagen. Als het dan nog niet in de shop staat verander ik mijn regio wel.

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-11 12:14
keepitfrosty schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 11:45:
[...]

Ja het is ook redelijk overpriced. Het ligt wel fijn in de hand en de accu gaat echt bizar lang mee tov dualshock van de ps4.
Dat zegt niet zo heel veel..haha :) Xbox One controllers met de battery pack gaan ook veel langer mee dan PS4 controllers.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• QinX
  • Laatst online: 03-11 10:21

QinX

Shai-Hulud

Iemand die mij kan vertellen wat de buig radius is van de USB-C kabel?
Momenteel heb ik 43mm tussen de onderkant van de Switch en de tafel.

http://tweakers.net/productreview/user/184256

• Bomberman71
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 31-10 19:30
Dit was toch al maanden bekend .... Wat wil je hiermee dan zeggen ?
QinX schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 16:51:
Iemand die mij kan vertellen wat de buig radius is van de USB-C kabel?
Momenteel heb ik 43mm tussen de onderkant van de Switch en de tafel.
Dat zal je gewoon moeten proberen. Er is niemand die je dat precies kan zeggen want het wisselt ook per kabel/merk.

[ Voor 33% gewijzigd door Bomberman71 op 16-03-2017 17:20 ]

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:58
avec_style schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 16:41:
[...]

Toch jammer dan dat Nintendo in het nieuws overzicht aangeeft dat het al te downloaden is. (ging blijkbaar om een rechtstreekse vertaling dan)
Ik wacht nog een paar dagen. Als het dan nog niet in de shop staat verander ik mijn regio wel.
Ik heb hem vandaag gedownload. Via het nieuwsbericht kun je de Global Testfire versie downloaden. In de 'normale' eShop staat hij niet inderdaad.

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-11 01:01

Turfschipper

Hup NAC

Ook nog geen nieuws over 2d marios uit de e-shop?

• keepitfrosty
Rossi46 schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 16:46:
[...]

Dat zegt niet zo heel veel..haha :) Xbox One controllers met de battery pack gaan ook veel langer mee dan PS4 controllers.
Haha dat klopt de ps4 controllers zijn echt superslecht qua accu. Maar ik heb op het moment alleen de ps4 controllers thuis ter vergelijking.

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:39
MelvinW schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 16:35:
[...]

Ik heb 'm uit de Japanse eShop gehaald. :+

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• Bomberman71
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 31-10 19:30
keepitfrosty schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 17:40:
[...]

Haha dat klopt de ps4 controllers zijn echt superslecht qua accu. Maar ik heb op het moment alleen de ps4 controllers thuis ter vergelijking.
Nooit last gehad met die controllers ... Niet met de originele PS4 controllers en ook niet met de vernieuwde versies.
Ik zit niet 12 uur aan 1 stuk te gamen dus mischien is dat wel het verschil .....

• keepitfrosty
Bomberman71 schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 18:10:
[...]

Nooit last gehad met die controllers ... Niet met de originele PS4 controllers en ook niet met de vernieuwde versies.
Ik zit niet 12 uur aan 1 stuk te gamen dus mischien is dat wel het verschil .....
Ik ook niet maar de accu duur is gewoon erg slecht bij de dual shock 4 (algemeen bekend). Ms en nintendo doen dat wat beter. Zelfs de ds3s waren beter.

• blmp
  • Niet online

blmp

Life is Strange

avec_style schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 16:41:
[...]

Heb hem net gewoon binnengehaald hoor (NL regio ingesteld). Bij recent verschenen staat hij op de bovenste rij hier.

Patient gamer

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-11 12:14
Bomberman71 schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 18:10:
[...]

Mijn grote ergernis was dat ik na een paar keer gamen (en dat waren geen sessies van vele uren achter elkaar) dat ding alweer aan de lader moest hangen. Waar je natuurlijk altijd pas achterkomt als je net aan het gamen bent. Op den duur werd ik dat spuugzat.

Microsoft heeft dat veel beter voor elkaar (tegen een meerprijs, dat wel). Ik ben blij te horen dat Nintendo hetzelfde heeft gedaan, want die Switch gaat er zeker komen :)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:09
Net mn eerste uurtje zelda gespeeld, wat een prachtig apparaat en game.

Heerlijk op het bankie handheld terwijl vriendin/kinderen de tv bezet houden :)

psn: HertogJack

• thedicemaster
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07-09-2024
ik heb vandaag, dankzij de splatoon global testfire, een foutje ontdekt in de switch.
wanneer je content "koopt"(ook gratis spul) dat het zelfde is in verschillende regio's dan kan dit enkel gedownload worden met het account dat dit het eerst "gekocht" heeft.
zo kan ik met mijn europese eshop account de testfire niet downloaden omdat ik hem met mijn US account al eens gedownload heb.

ik downloade de testfire eerst met mijn US account, en heb deze verwijderd om deze vervolgens opnieuw te downloaden via de EU eshop.
echter was de download/koop knop vervangen door een onklikbare "gekocht" banner.
ook zat hij niet in mijn lijst van herdownloadbare software.
ik moest toen de eshop in via mijn US account om het spel uit de herdownload lijst te downloaden.

dit betekent ook dat als je de switch deelt , ieder zijn eigen password-protected account heeft , 1 iemand een gratis spel probeert, en deze vervolgens verwijderd niemand anders het dan nog kan downloaden.

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
thedicemaster schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 20:34:
ik heb vandaag, dankzij de splatoon global testfire, een foutje ontdekt in de switch.
wanneer je content "koopt"(ook gratis spul) dat het zelfde is in verschillende regio's dan kan dit enkel gedownload worden met het account dat dit het eerst "gekocht" heeft.
zo kan ik met mijn europese eshop account de testfire niet downloaden omdat ik hem met mijn US account al eens gedownload heb.

ik downloade de testfire eerst met mijn US account, en heb deze verwijderd om deze vervolgens opnieuw te downloaden via de EU eshop.
echter was de download/koop knop vervangen door een onklikbare "gekocht" banner.
ook zat hij niet in mijn lijst van herdownloadbare software.
ik moest toen de eshop in via mijn US account om het spel uit de herdownload lijst te downloaden.

dit betekent ook dat als je de switch deelt , ieder zijn eigen password-protected account heeft , 1 iemand een gratis spel probeert, en deze vervolgens verwijderd niemand anders het dan nog kan downloaden.
Dat klinkt idd als een bug. Wellicht is het een goed idee om contact op te nemen met Nintendo Support en dit te melden?

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

• thedicemaster
  • Laatst online: 07-09-2024
ik heb al een mailtje gestuurd, maar ik verwacht niet veel.
vaak genoeg dat ik ergens een duidelijke bug meld (en ik dit ook zo aangeef) en dat er dan de gebruikelijke "domme gebruiker snapt iets niet" lijst met me door gelopen wordt.

Verwijderd

Het is een feature, geen bug. Dit is om te voorkomen dat mensen per ongeluk een spel twee keer kopen. Je kan het spel met je EU account downloaden als je het US account ontkoppeld of verwijderd (waardoor deze ook ontkoppeld wordt)

Hierna kan je de demo opnieuw downloaden vanaf je EU account en daarna je US account opnieuw koppelen / toevoegen. Bij het verwijderen van je account wordt enkel het account op de Switch verwijderd, je Nintendo Account (incl. aankopen, friendlist, etc) wordt niet verwijderd. Dit is tevens de manier om je account, plus downloads, op een andere Switch te krijgen.

1. Een Nintendo account kan aan één Switch tegelijk gekoppeld zijn.
2. Downloads die met dat account gemaakt zijn kunnen gespeeld worden zolang dat account gekoppeld is.
3. De Switch detecteert of een spel al gekocht is met één van de accounts die je op je Switch hebt staan.
4. Om te voorkomen dat mensen per ongeluk een spel kopen op een ander account blokkeert de Switch de aankoop knop wanneer de licentie voor dat spel op één van de accounts aanwezig is.

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2017 06:30 ]

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:54
Verwijderd schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 06:21:
Het is een feature, geen bug. Dit is om te voorkomen dat mensen per ongeluk een spel twee keer kopen. Je kan het spel met je EU account downloaden als je het US account ontkoppeld of verwijderd (waardoor deze ook ontkoppeld wordt)

Hierna kan je de demo opnieuw downloaden vanaf je EU account en daarna je US account opnieuw koppelen / toevoegen. Bij het verwijderen van je account wordt enkel het account op de Switch verwijderd, je Nintendo Account (incl. aankopen, friendlist, etc) wordt niet verwijderd. Dit is tevens de manier om je account, plus downloads, op een andere Switch te krijgen.

1. Een Nintendo account kan aan één Switch tegelijk gekoppeld zijn.
2. Downloads die met dat account gemaakt zijn kunnen gespeeld worden zolang dat account gekoppeld is.
3. De Switch detecteert of een spel al gekocht is met één van de accounts die je op je Switch hebt staan.
4. Om te voorkomen dat mensen per ongeluk een spel kopen op een ander account blokkeert de Switch de aankoop knop wanneer de licentie voor dat spel op één van de accounts aanwezig is.
Rare feauture dan, lijkt mij dat hij uitgebreidt moet worden, Wat handiger zou zijn is als de Switch aangeeft dat het spel al op een ander account gekocht is, met de vraag of je het spel voor het huidige actieve account wilt downloaden.

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

• mfneed
Turfschipper schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 17:38:
[...]

Ook nog geen nieuws over 2d marios uit de e-shop?
Heb ik in ieder geval nog niet langs zien komen.

• Bianca
  • Niet online
Seroczynski schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 15:08:
[...]

€54. Dat is afgerond naar boven en inclusief importkosten (volgens Amazon Japan). I Am Setsuna was al wel wat goedkoper, want voor Disgaea 5 ben je €70+ kwijt.
Ik heb voorlopig nog even genoeg spellen liggen die ik nog moet spelen dus met I am Setsuna wacht ik dan nog even. Maar als ik het spel koop wil ik wel perse de fysieke versie. Ik ga in het najaar waarschijnlijk naar Azie, dus wie weet kan ik het spel daar ergens kopen.
Mizgala28 schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 20:37:
[...]

Is die van jouw ook in het engels dan?

Kwam sowieso op een PS Vita website iemand tegen die deze (foto) voor z'n Switch heeft, ook in het engels maar wel met een volledig engelse cover.

[afbeelding]

[afbeelding]
Dat is helemaal mooi.

• LOTG
batumulia schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 08:05:
[...]

Rare feauture dan, lijkt mij dat hij uitgebreidt moet worden, Wat handiger zou zijn is als de Switch aangeeft dat het spel al op een ander account gekocht is, met de vraag of je het spel voor het huidige actieve account wilt downloaden.
Maar je huidige account is niet de eigenaar.

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:16
"Nintendo to Double Production of Switch Console":
https://www.wsj.com/artic...switch-console-1489728545

[ Voor 23% gewijzigd door rudyman85 op 17-03-2017 08:58 ]

Verwijderd

@batumulia
Dat klopt, het overall idee is goed alleen de implementatie is nog niet volledig. Maar ik denk dat dat met eShop / firmware updates wel goed gaat komen. Voor wat het is, is de eShop op de Switch een goede vooruitgang tov. die van de Wii U en al helemaal tov. de eShop op de 3DS. Beide zijn ook meerdere iteraties doorgegaan. Dus dat verwacht ik hier ook, geef Nintendo de tijd om de "kinderziektes" weg te werken ;)

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:39

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-11 08:59

Denko

|{ing Øf ßlitz

PSN & XBL: Denkoyugo

• LOTG
Denko schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 09:36:
[...]

Nintendo zelf gelooft er in ieder geval wel in. Mooi om te lezen.
Ik geloof ook niet dat na de WiiU failure een optie is.

• Seroczynski
  • Niet online
Vandaag komt Binding of Isaac: Afterbirth + uit op de Switch. Deze game bevat 'multiplayer', maar hier kan ik online verdomd weinig over vinden. Weet iemand hoe dat zit met de co-op in BoI? Is dat, zoals voorheen op de PC, enkel met player 2 als baby en dus niet een volledige co-op waarin twee op zichzelf staande characters de levels doorlopen?

• guysp
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 04-11 10:44
Seroczynski schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 10:51:
Vandaag komt Binding of Isaac: Afterbirth + uit op de Switch. Deze game bevat 'multiplayer', maar hier kan ik online verdomd weinig over vinden. Weet iemand hoe dat zit met de co-op in BoI? Is dat, zoals voorheen op de PC, enkel met player 2 als baby en dus niet een volledige co-op waarin twee op zichzelf staande characters de levels doorlopen?
Voor wat ik heb gelezen is dit hetzelfde als op de PC, waar player twee als een turret baby kan meespelen.

// TODO: Schrijf een signature

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:17
gisteren in het vliegtuig lekker zelda (alleen ;)) gespeeld, mijn simpele 5V, 2A (waarschijnlijk minder) powerbank kan zelda of andere games helaas niet bijhouden, maar tussendoor in de rugzak bijgeladen en ben de dag prima doorgekomen. Voor langere trips zou is een powerbank die echt sterk genoeg is toch wel aan te raden.

Strava

• guysp
Prulleman schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 11:16:
gisteren in het vliegtuig lekker zelda (alleen ;)) gespeeld, mijn simpele 5V, 2A (waarschijnlijk minder) powerbank kan zelda of andere games helaas niet bijhouden, maar tussendoor in de rugzak bijgeladen en ben de dag prima doorgekomen. Voor langere trips zou is een powerbank die echt sterk genoeg is toch wel aan te raden.
Mijn anker batterybank levert max 5V 3A, daarmee lukt het om de switch te laden tijdens het spelen van zelda als ik airplane mode aan heb en brightness ongeveer halverwege. Misschien helpt dat ook bij jou?

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-11 08:59

Denko

|{ing Øf ßlitz

LOTG schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 10:03:
[...]

Ik geloof ook niet dat na de WiiU failure een optie is.
Oh jawel. hoor. Makkelijk zelfs. Nintendo zit op zo een berg geld. Die kan makkelijk gewoon een generatie of 4 a 5 meekakken op wii U nivo. Het blijft Nintendo. Maar ik denk dat ze wel door krijgen hoe het moet (nou ja, bijna dan, afhankelijk van hoe het online gebeuren wordt. En hoe snel ze van friend codes af kunnen....en of ze eindelijk kunnen kappen om youtubers uit te melken.)

Ok, ze hebben dus nog best een lange weg te gaan, MAAR. het gaat de goede kant op.

PSN & XBL: Denkoyugo

• Seroczynski
  • Niet online
Helaas is Nintendo ook een enorm koppig bedrijf en blijven ze vaak aan hun eigen standaarden vasthouden ook al is het gros van de gebruikers er helemaal klaar mee.

Ik doel eigenlijk specifiek op het Friend Codes systeem en hoop dan ook dat deze er in een toekomstige update alsnog uit gaat.

• LOTG
Prulleman schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 11:16:
Geen leuke dames tegen gekomen :+

• Prulleman
guysp schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 11:21:
[...]

Mijn anker batterybank levert max 5V 3A, daarmee lukt het om de switch te laden tijdens het spelen van zelda als ik airplane mode aan heb en brightness ongeveer halverwege. Misschien helpt dat ook bij jou?
Ik vermoed dat ie max 1.5A doet, ook mijn tablet laad niet super snel op.. was ook een goedkope powerbank.
LOTG schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 11:34:
[...]

Geen leuke dames tegen gekomen :+
nope.. en prinses zelda ook nog niet tegengekomen.. vind het een erg tof spel, maar het is wel voor het eerst dat ik iets in dit genre speel, dus ik moet veel ontdekken en het gaat niet snel, maar het mooie van het spel is dat je overal wel wat tegenkomt en vervolgens kan doen wat je wilt, en soms is dat heel hard wegrennen :)

Strava

• thalyric
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-08 11:10

thalyric

God

vegetto1983 schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 10:08:
ik vond het trouwens heel eng om die switch in de dock te duwen, hij schaafde zo aan dat plastic en dat ziet er maar zo hard uit heb hem er heel voorzichtig uitgehaald en niet meer ingedaan tot ik een screenprotector heb ofoz.. hij lijkt ook wat naar binnen te staan.
Ik heb zelf 2 pleisters op maat geknipt en in de dock geplaatst :) .. moet ook nog een screen protector erop zetten . .maar tot nu toe geen krassen :)

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-10 20:40
thalyric schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 12:29:
[...]

Ik heb zelf 2 pleisters op maat geknipt en in de dock geplaatst :) .. moet ook nog een screen protector erop zetten . .maar tot nu toe geen krassen :)
krast dat niet dan? die plijsters zijn ook niet zo heel zacht aan de buitenkant toch? heb je fototje?

• Prulleman
ik weet het niet hoor, met random "zachte" dingen tussen je dock.. Volgens kan je van de het dock niet zomaar krassen krijgen en moet er op zijn minst een zandkorrel tussen hebben gezeten. Als je dan nog een extra laag ertussen doet, krast die korrel alleen nog maar dieper.

Strava

• thalyric

thalyric

God

vegetto1983 schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 12:33:
[...]

krast dat niet dan? die plijsters zijn ook niet zo heel zacht aan de buitenkant toch? heb je fototje?
Zal eens een foto maken wanneer ik thuis ben.. Nee het gaat om de 2 verticale uitsteeksels binnen de dock. Bij sommige mensen maken ze dus te hard contact met het glas. En omdat het van hard plastic is, komen de krassen. Maar als je iets zachts er tegen aan plakt dan zal het glas gewoon tegen iets zachts glijden ipv hard plastic van de dock.

• thalyric

thalyric

God

Prulleman schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 12:37:
ik weet het niet hoor, met random "zachte" dingen tussen je dock.. Volgens kan je van de het dock niet zomaar krassen krijgen en moet er op zijn minst een zandkorrel tussen hebben gezeten. Als je dan nog een extra laag ertussen doet, krast die korrel alleen nog maar dieper.
Ja okey dat is waar. Zandkorrel zal met een pleister niet oplossen.

• thalyric

thalyric

God

Prulleman schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 12:37:
dit is ook een optie

https://nowloading.co/p/n...-scratch-dock-fix/4221488

• Prulleman
is toch hetzelfde, als je niet wilt dat het "harde plastic" je scherm raakt, moet je iets anders ertussen doen, dit andere materiaal moet dan dichter op het scherm zitten, wat potentieel gevaarlijker is.

Hier trouwens scientific proof dat het niet zomaar krast:
YouTube: Can you damage the Switch inserting it into the Dock?

Strava

• ASNNetworks
Ik heb zojuist de Aukey powerbank ontvangen vanuit Amazon.de. Het betreft de 30.000mah versie met USB-C met Power Delivery. Er zit een 50cm USB-C->USB-C kabeltje bij (perfect voor opladen via een power bank). Even mn Switch gebruikt zonder stroom en daarna aangesloten met bijgeleverde kabel via de Aukey.

Hij laadt em snel op moet ik zeggen :D Zelda, volle helderheid, wifi, audio etc alles aan. In 10 minuten speeltijd is er 5% bij gekomen. Hebben ze een goed kabeltje bij gedaan! Ben er erg tevreden over en gezien de power en capaciteit is het niet heel erg groot (iets groter dan de bekende witte Xiaomi 20k bank)

[ Voor 9% gewijzigd door ASNNetworks op 17-03-2017 13:03 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• BlackMage
Ik weet dat er een topic voor problemen is, maar dat topic lijkt lang niet zo actief als deze dus daarom vraag ik het hier ook. Ik heb geen intentie om een discussie uit te lokken maar ik vraag me af of er anderen zijn die het probleem niet hebben. Want dan stuur ik hem namelijk terug in de hoop dat ik een terug krijg zonder de problemen....

Het gaat om de Pro Controller. Met name de D-Pad (vierpuntstoets). Als ik een richting in druk (bijv links of rechts) dan krijg ik af en toe willekeurig ook een keypress voor naar boven of naar onder er bij. Dit is bij bijv. Puyo Puyo Tetris heel vervelend omdat naar boven indrukken ervoor zorgt dat je blokje direct naar onder valt.

Dit kan je het beste testen in de testfunctie: System Settings -> Controllers and Sensors -> Test Input Devices -> Test Controller Buttons. Druk hier een aantal keer naar links of rechts op de d-pad en wiebel eventueel even over de knop om te kijken of dat verschil maakt. Zie onderstaande video voor wat er bij mij gebeurd.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ZT4KzBxsyhc]

Ik weet dat er anderen zijn die het zelfde hebben gemerkt. In het problemen topic was al iemand, en ik heb op verschillende fora gelezen dat er meer zijn. Maar ik vraag me dus af of iemand is die het niet heeft.

• guysp
ASNNetworks schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 13:02:
Ik heb zojuist de Aukey powerbank ontvangen vanuit Amazon.de. Het betreft de 30.000mah versie met USB-C met Power Delivery. Er zit een 50cm USB-C->USB-C kabeltje bij (perfect voor opladen via een power bank). Even mn Switch gebruikt zonder stroom en daarna aangesloten met bijgeleverde kabel via de Aukey.

Hij laadt em snel op moet ik zeggen :D Zelda, volle helderheid, wifi, audio etc alles aan. In 10 minuten speeltijd is er 5% bij gekomen. Hebben ze een goed kabeltje bij gedaan! Ben er erg tevreden over en gezien de power en capaciteit is het niet heel erg groot (iets groter dan de bekende witte Xiaomi 20k bank)
Aukey heeft niet zo een goede track record betreft USB-C producten, ik zou even voorzichtig zijn met die batterybank. Benson Leung is een dev bij Google die als hobby heel veel USB-C producten test en Aukey heeft meerdere producten die van geen kant kloppen, misschien even researchen voor de zekerheid.

• Martiveen
  • Laatst online: 16:20
BlackMage schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 13:08:
Ik weet dat er een topic voor problemen is, maar dat topic lijkt lang niet zo actief als deze dus daarom vraag ik het hier ook. Ik heb geen intentie om een discussie uit te lokken maar ik vraag me af of er anderen zijn die het probleem niet hebben. Want dan stuur ik hem namelijk terug in de hoop dat ik een terug krijg zonder de problemen....

Het gaat om de Pro Controller. Met name de D-Pad (vierpuntstoets). Als ik een richting in druk (bijv links of rechts) dan krijg ik af en toe willekeurig ook een keypress voor naar boven of naar onder er bij. Dit is bij bijv. Puyo Puyo Tetris heel vervelend omdat naar boven indrukken ervoor zorgt dat je blokje direct naar onder valt.

Dit kan je het beste testen in de testfunctie: System Settings -> Controllers and Sensors -> Test Input Devices -> Test Controller Buttons. Druk hier een aantal keer naar links of rechts op de d-pad en wiebel eventueel even over de knop om te kijken of dat verschil maakt. Zie onderstaande video voor wat er bij mij gebeurd.

[video]

Ik weet dat er anderen zijn die het zelfde hebben gemerkt. In het problemen topic was al iemand, en ik heb op verschillende fora gelezen dat er meer zijn. Maar ik vraag me dus af of iemand is die het niet heeft.
Heb er verder niks van gemerkt. Ik zal het dit weekend even proberen

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-11 22:02
Zijn er hier mensen die Fast RMX hebben aangeschaft? Zo ja, is die aan te raden :) ?

• mfneed
Gusev schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 13:17:
Zijn er hier mensen die Fast RMX hebben aangeschaft? Zo ja, is die aan te raden :) ?
Ik zit zelf sterk te twijfelen... Volgende maand mariokart en binnekort ook ook een Redout, wat mij persoonlijk misschien wel meer aantrekt dan Fast RMX...

EDIT: Is tetris ook te spelen in het engels als je die in de eshop aanschaft?:)

[ Voor 10% gewijzigd door mfneed op 17-03-2017 13:20 ]

• BlackMage
Ik heb hem. Leuk spel, maar qua game modes beetje beperkt en zit momenteel een bug in die ervoor zorgt dat ie vaak je voortgang niet saved. Er is een update aangekondigd en die zou dat hopelijk beide verhelpen.

Het ziet er goed uit en speelt lekker weg. Performance bijna perfect en er zitten veel tracks in, die allemaal goed ontworpen en interessant zijn. Zeker zn geld waard, maar die update is wel hard nodig.

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:07
BlackMage schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 13:08:

[video]

Tsja, logisch dat dit gebeurt als je het knopje naar rechts/links aan de bovenkant indrukt, dan zie je ook dat het bovenste pijltje beweegt... Is met alle D-Pads zo.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• Gusev
BlackMage schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 13:20:
[...]

Ik heb hem. Leuk spel, maar qua game modes beetje beperkt en zit momenteel een bug in die ervoor zorgt dat ie vaak je voortgang niet saved. Er is een update aangekondigd en die zou dat hopelijk beide verhelpen.

Het ziet er goed uit en speelt lekker weg. Performance bijna perfect en er zitten veel tracks in, die allemaal goed ontworpen en interessant zijn. Zeker zn geld waard, maar die update is wel hard nodig.
Hmm, voortgang niet saven klinkt best wel vervelend. Bij die update staat "coming soon". Daar heb ik niet zo veel aan.

Redout is zo te zien echt met vliegtuigen. De besturing ziet er iets soepeler uit op YouTube videos.

Lastig..

• guysp
BlackMage schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 13:20:
[...]

Workaround voor die bug is naar de settings gaan en iets wijzigen, dan wordt het opgeslagen ;)

• LOTG
Gusev schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 13:24:
[...]

Hmm, voortgang niet saven klinkt best wel vervelend. Bij die update staat "coming soon". Daar heb ik niet zo veel aan.

Redout is zo te zien echt met vliegtuigen. De besturing ziet er iets soepeler uit op YouTube videos.

Lastig..
Vliegtuigen? Ik zie geen vliegtuigen ik zie F-Zero/Wipeout machines.

• Gusev
LOTG schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 13:26:
[...]

Vliegtuigen? Ik zie geen vliegtuigen ik zie F-Zero/Wipeout machines.
Dat is prima. IK zie vliegtuigen bij Redout, en F-Zero/Wipeout achtige machines bij Fast RMX.

• BlackMage
Koldur schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 13:23:
[...]

Tsja, logisch dat dit gebeurt als je het knopje naar rechts/links aan de bovenkant indrukt, dan zie je ook dat het bovenste pijltje beweegt... Is met alle D-Pads zo.
Ik speel al 20+ jaar met d-pads en heb nog nooit gehad dat normaal een d-pad indrukken ook andere richtingen registreert. Dat het hele ding beweegt is inderdaad logisch want het is immers 1 stuk plastic. Maar hij hoort niet twee richtingen te registreren tenzij je ook beide indrukt.

• keepitfrosty
BlackMage schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 13:35:
[...]

Ik speel al 20+ jaar met d-pads en heb nog nooit gehad dat normaal een d-pad indrukken ook andere richtingen registreert. Dat het hele ding beweegt is inderdaad logisch want het is immers 1 stuk plastic. Maar hij hoort niet twee richtingen te registreren tenzij je ook beide indrukt.
Ja same here. Goed ontwikkelde dpads geven dat probleem niet.

• Prulleman
Gusev schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 13:27:
[...]

Dat is prima. IK zie vliegtuigen bij Redout, en F-Zero/Wipeout achtige machines bij Fast RMX.
Ik heb net een redout demo gekeken en ik zie geen verschil met Fast RMX, een compleet vergelijkbare game, uiteraard met eigen aspecten (zoals het wisselen tussen geel en blauw bij rmx en weet ik veel wat bij redout.

quote van steam:
Redout is a tribute to the old racing monsters such as F-Zero, WipeOut, Rollcage, and POD. It is designed to be an uncompromising, fast, tough and satisfying driving experience, soaked in that vertigo that stands at the core of the arcade racing genre.
Maar al deze games vallen in de "anti gravity racegame" category (je zweeft bij al deze games net boven de grond en volgt een vaste track, heeft niks met vliegen/vliegtuigen te maken).

Uiteraard mag je vliegtuigen erin zien, maar het feit blijft dat de games in dezelfde anti grav categorie vallen en geen van alle in iets met vliegen.

Strava

• Sir_Hendro
Dit probleem zit normaal alleen op die bagger dpads die verwerkt zitten op een cirkel zoals voornamelijk bij xbox. Ik snap niet waarom men zo een bagger dpad uberhaupt op een controller plaatst. Een dpad hoort een kruisje te zijn.

• Prulleman
Sir_Hendro schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 13:44:
Dit probleem zit normaal alleen op die bagger dpads die verwerkt zitten op een cirkel zoals voornamelijk bij xbox. Ik snap niet waarom men zo een bagger dpad uberhaupt op een controller plaatst. Een dpad hoort een kruisje te zijn.
ik heb een shield controller, waarbij ook een rondje gebruikt wordt en ik heb net zitten testen, maar als ik links druk is het echt alleen links, en rechts alleen rechts. persoonlijk heb ik liever de ronde d-pad van mijn shield controller dan de 4 losse buttons op de linker joycon (ik snap dat dit in de single layout nodig is, maar ik vind het een beperking in de dubbele setup)

Strava

• LOTG
Sir_Hendro schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 13:44:
Om dat het probleem met kruisjes weer is dat ze niet zo makkelijk diagonaal werken. En op de Pro zit een kruisje als het goed is.

• Sir_Hendro
Nintendo en Sony maken normaal gesproken erg goede dpads die dit probleem niet hebben. Wel raar dat Nintendo dit dan voor de eerste keer heeft verneukt. Bij de eerste xbox en de 360 komt dit probleem erg vaak voor.

• Dagg
  • Laatst online: 19:58
Ik heb hem van het begin een speel toch bijna twee uur weg per dag. Het is een spel wat je er snel bij kunt pakken als je je gedachten even wilt uitschakelen bijvoorbeeld. Veel tracks en aardig wat machines. Ik ben al klaar met de competities door overal op het podium te staan, nu overal nog 1e worden ;) De meeste uitdaging voor mij zit in de Hero Mode, je moet eerste worden en je boost is ook meteen je shield dus je moet opletten met de boost gebruiken en het botsen tegen de rail of tegenstanders. De bug houd in dat als je op het podium beland in een nieuwe cup dit opslaat maar als je een snellere tijd of verbetering behaald bin een cup die je al gedaan hebt en waar je van de 3e naar de 2e plaats gaat bijvoorbeeld dan slaat die dit niet op.

Dan nog even over de Switch zelf welke ik alleen in handheld mode speel. Ik ben er erg content mee. Het apparaat voelt goed aan en ligt mij goed in de handen.
De bouwkwaliteit is erg goed, het kunststof voelt prettig aan, lichte structuur waardoor het niet glad aan voelt. De rondingen op het apparaat maken dat hij prettig vast pakt in combinatie met de dikte en het gewicht van het apparaat.
De kickstand is stevig en het rubber onderaan zorgt dat hij niet snel gaat schuiven. De hoek had van mij wat minder stijl mogen zijn of misschien de mogelijkheid tot een tweede stand van de kickstand.
Sporadisch heb ik met een losse Joy-Con gespeeld, dit is mijn inziens te kort om een echt oordeel te geven, tijdens Bombeman was het goed te doen. Dit geld ook voor de Joy-Cons incl Grip. Goed te doen, al vind ik hem wel vrij fors. De combinatie had iets subtieler gemogen van mij.
Het scherm is goed af te lezen, ik heb hem standaard ingesteld op het zwarte thema. In het scherpe licht is het ook goed te zien. Minder is de reflectie die het scherm geeft als je zelf ten opzichte van een felle lamp of de zon al het licht vol in je gezicht hebt staan. Andere houding en je bent er van af. Ik had hier graag een mat scherm gezien, krijg je wel minder levendigere kleuren volgens mij. Het is wel iets wat mijn voorkeur heeft op elk soort scherm, computer, extern scherm, telefoon, ed.
Batterijduur is prima voor mij. Ik speel elke keer korte stukken en heb het nog niet gehad dat ik hem tijdens het spelen moest opladen. Ik hang hem aan het electra zodra ik klaar ben en zie dat het percentage laag is. Heb hem nog niet mee op reis gehad, hoe het dan bevalt moet ik nog ondervinden. De touch van het scherm bevalt mij goed, niets aan doen.
Het geluid uit de speakers heeft mij verbaasd, het klinkt erg goed, helder en luid. Ook met de koptelefoon op klinkt het lekker.

Prima toestel!

[ Voor 50% gewijzigd door Dagg op 17-03-2017 14:25 ]

• Gusev
Prulleman schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 13:43:
[...]

Ik heb net een redout demo gekeken en ik zie geen verschil met Fast RMX, een compleet vergelijkbare game, uiteraard met eigen aspecten (zoals het wisselen tussen geel en blauw bij rmx en weet ik veel wat bij redout.

quote van steam:

[...]

Maar al deze games vallen in de "anti gravity racegame" category (je zweeft bij al deze games net boven de grond en volgt een vaste track, heeft niks met vliegen/vliegtuigen te maken).

Uiteraard mag je vliegtuigen erin zien, maar het feit blijft dat de games in dezelfde anti grav categorie vallen en geen van alle in iets met vliegen.
Bedankt voor de toelichting, maar ik had het niet over het game genre of de besturing ;) , ik snap dat het allemaal anti-gravity is. Ik bedoel puur de machines. Bij Redout zie ik meer een vliegtuig, bij Fast RMX een ruimte schip achtig iets. Maar boeiend allemaal :) , ik ga vanavond eens kijken of Fast RMX iets is.

• Prulleman
Gusev schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 14:05:
[...]

Bedankt voor de toelichting, maar ik had het niet over het game genre of de besturing ;) , ik snap dat het allemaal anti-gravity is. Ik bedoel puur de machines. Bij Redout zie ik meer een vliegtuig, bij Fast RMX een ruimte schip achtig iets. Maar boeiend allemaal :) , ik ga vanavond eens kijken of Fast RMX iets is.
ah op die manier.. ik ben ook een beetje een game barbaar :D hoe die voertuigen er uit zien zal me een worst wezen, het enige wat me opviel was dat er in de Redout demo ik net bekeek een star wars pod racer zat, zoals die van anakin (wat eigenlijk ook een anti gravity race is ;))

on topic: Ik vind RMX een tof spel voor 20 euro! Maar ik kan altijd wel genieten van een race spel, op de oude xbox ook nog regelmatig Quantum Redshift gespeeld, wat blijkbaar door de wipeout designer is gemaakt :)

[ Voor 16% gewijzigd door Prulleman op 17-03-2017 14:14 ]

Strava

• Seroczynski
  • Niet online
Sir_Hendro schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 13:52:
Nintendo en Sony maken normaal gesproken erg goede dpads die dit probleem niet hebben. Wel raar dat Nintendo dit dan voor de eerste keer heeft verneukt. Bij de eerste xbox en de 360 komt dit probleem erg vaak voor.
Wellicht is je Pro Controller gewoon niet goed. Ik zal binnenkort even die van mij testen.

• mfneed
BlackMage schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 13:35:
[...]

Eerlijk gezegd mijn dpad nog niet veel gebruikt... wel met zelda een paar keer maar daar geen problemen ondervonden in ieder geval:)

• Bart_GR
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Denko schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 11:26:
[...]

Oh jawel. hoor. Makkelijk zelfs. Nintendo zit op zo een berg geld. Die kan makkelijk gewoon een generatie of 4 a 5 meekakken op wii U nivo. Het blijft Nintendo. Maar ik denk dat ze wel door krijgen hoe het moet (nou ja, bijna dan, afhankelijk van hoe het online gebeuren wordt. En hoe snel ze van friend codes af kunnen....en of ze eindelijk kunnen kappen om youtubers uit te melken.)

Ok, ze hebben dus nog best een lange weg te gaan, MAAR. het gaat de goede kant op.
Offtopic: klopt! Wel leuk om te lezen: http://nintendotoday.com/nintendo-not-doomed/

• ASNNetworks
guysp schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 13:10:
[...]

Aukey heeft niet zo een goede track record betreft USB-C producten, ik zou even voorzichtig zijn met die batterybank. Benson Leung is een dev bij Google die als hobby heel veel USB-C producten test en Aukey heeft meerdere producten die van geen kant kloppen, misschien even researchen voor de zekerheid.
Klopt, echter heeft Aukey sindsdien ook zn kabels aanzienlijk verbeterd :) Zie hier bijvoorbeeld een review van Benson Leung over Aukey usb c, hij geeft daar zelf ook aan dat ze het idd verbeterd hebben sindsdien.

https://www.amazon.com/review/R3NCEP1M1P2VLS

• guysp
ASNNetworks schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 15:00:
[...]

Klopt, echter heeft Aukey sindsdien ook zn kabels aanzienlijk verbeterd :) Zie hier bijvoorbeeld een review van Benson Leung over Aukey usb c, hij geeft daar zelf ook aan dat ze het idd verbeterd hebben sindsdien.

https://www.amazon.com/review/R3NCEP1M1P2VLS
Goed om te weten, ik herinner mij nog een Aukey review waarbij hij de kabel en de usb lader helemaal deed afraden, vandaar mijn twijfels. Maar goed van Aukey dat ze zich verbeteren!

Pagina: 1 ... 22 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is een [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen -topic.
Er is een Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic", discussie over prijzen en bestellingen hoort daar thuis.

Er is ook een Super Mario Odyssey topic!