Is Lego City Undercover geen "oude" WiiU game?Dagg schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 13:12:
Oh man, ik vermaak mijzelf iets te veel met de Switch. En zit met smacht te wachten op de bekendmaking van de release datum van Steep. Nog 14 dagen en dan komt Snake Pass, weekje later Lego Undercover. En dan heb ik Zelda en FAST nog geen eens uitgespeeld.. Game time!!
Yep, maar goed dat ze hem nog een keer uitbrengen, want er waren niet zoveel mensen met een WiiULOTG schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 13:13:
[...]
Is Lego City Undercover geen "oude" WiiU game?
Verwijderd
Het is een remaster van het Wii U spel, ze hebben bv nu een 2 speler co-op modus toegevoegd en ze beloven betere laadtijden (die waren vreselijk op de Wii U)LOTG schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 13:13:
[...]
Nou ja, dat is natuurlijk een makkelijke belofte. Betere hardware -> betere laadtijden.Verwijderd schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 13:22:
[...]
Het is een remaster van het Wii U spel, ze hebben bv nu een 2 speler co-op modus toegevoegd en ze beloven betere laadtijden (die waren vreselijk op de Wii U)
Klopt, maar die heb ik nooit gehad en daarom het spel nooit gespeeld. Kom maar opLOTG schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 13:13:
[...]
Inmiddels de Switch binnen! (Gister besteld bij Coolblue). Ietwat huiverig geworden door de verhalen op GoT over het krassen van het scherm, ben ik van plan een screenprotector te kopen. Welke adviseren jullie? Ga ik voor de 'Official accessory pack Nintendo Switch', Bigben of bv. willekeurig een van Bol.com/Coolblue/etc.
@UTM
Ligt er aan wat je wilt. Wil je een plastic protector of een tempered glass? Plastic krast als nog (alleen dan niet je scherm maar de protector), maar glas kan breken .
Van die tempered glass van BigBen heb ik trouwens niet zo een positieve dingen gelezen, vooral met aanbrengen.
Zelf heb ik er een van FoneM8 besteld en die hoop ik vandaag te krijgen.
Ligt er aan wat je wilt. Wil je een plastic protector of een tempered glass? Plastic krast als nog (alleen dan niet je scherm maar de protector), maar glas kan breken .
Van die tempered glass van BigBen heb ik trouwens niet zo een positieve dingen gelezen, vooral met aanbrengen.
He jammer, mijn import van I Am Setsuna ligt op de stapel bij de Nederlandse douane. Nadat hij op de post was gegaan (wat vier dagen duurde) was hij met twee dagen in Amsterdam. Helaas kan het nu wel tot twee weken duren voordat hij binnen Nederland verder op de post gaat.
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
Hij ligt nooit bij de douane maar bij de vervoerder in het magazijn. Ze zeggen dat wel, maar dat is niet zo.Seroczynski schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 13:49:
He jammer, mijn import van I Am Setsuna ligt op de stapel bij de Nederlandse douane. Nadat hij op de post was gegaan (wat vier dagen duurde) was hij met twee dagen in Amsterdam. Helaas kan het nu wel tot twee weken duren voordat hij binnen Nederland verder op de post gaat.
Ik heb vanochtend even gebeld met de DHL. Conclusie was dat de douane (nog) een inspectie op het pakket zou uitvoeren, dat is tenminste wat mij werd verteld. Of die bij DHL of ergens anders gebeurd maakt me verder niet zo veel uit.LOTG schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 13:50:
[...]
Hij ligt nooit bij de douane maar bij de vervoerder in het magazijn. Ze zeggen dat wel, maar dat is niet zo.
Of bedoel je dat er helemaal geen inspectie gaat plaatsvinden?
Ik bedoel dat ze vaak zeggen dat je pakket bij de doune ligt maar daar word niets opgeslagen of in bewaring gehouden (tenzij inbeslag genomen). Het ligt dan in hun eigen magazijn en moeten ze het gewoon nog aanbieden.Seroczynski schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 13:51:
[...]
Ik heb vanochtend even gebeld met de DHL. Conclusie was dat de douane (nog) een inspectie op het pakket zou uitvoeren, dat is tenminste wat mij werd verteld. Of die bij DHL of ergens anders gebeurd maakt me verder niet zo veel uit.
Of bedoel je dat er helemaal geen inspectie gaat plaatsvinden?
Ik hoop dat dat het geval is. Zou ook meer overeenkomen met de melding die Amazon Japan geeftLOTG schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 13:53:
[...]
Ik bedoel dat ze vaak zeggen dat je pakket bij de doune ligt maar daar word niets opgeslagen of in bewaring gehouden (tenzij inbeslag genomen). Het ligt dan in hun eigen magazijn en moeten ze het gewoon nog aanbieden.
"Possible delay in delivery due to extra carrier processing "
Ik heb gekozen voor de officiële screen protector die meegeleverd werd met de carrying case, werkt prima. Toepassen is even lastig, maar dat is altijd het geval.UTM schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 13:42:
Inmiddels de Switch binnen! (Gister besteld bij Coolblue). Ietwat huiverig geworden door de verhalen op GoT over het krassen van het scherm, ben ik van plan een screenprotector te kopen. Welke adviseren jullie? Ga ik voor de 'Official accessory pack Nintendo Switch', Bigben of bv. willekeurig een van Bol.com/Coolblue/etc.
[ Voor 37% gewijzigd door Seroczynski op 15-03-2017 13:57 ]
Degene die het meest praktisch is. Dus geen/weinig vlekken van vingers en gevoelsmatig prettig.LOTG schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 13:48:
@UTM
Waarom kies jij voor FoneM8? En bv. niet voor degene die Nintendo zelf levert bij z'n accessoirespak?
Omdat ik de tempered glass variant heb, en Nintendo geen glas levert (de hele reden dat de Switch een plastic scherm heeft).UTM schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 13:58:
[...]
Degene die het meest praktisch is. Dus geen/weinig vlekken van vingers en gevoelsmatig prettig.
Waarom kies jij voor FoneM8? En bv. niet voor degene die Nintendo zelf levert bij z'n accessoirespak?
Waarom glas? Niet kras gevoelig en doorgaans makkelijker schoon te krijgen dan plastic.
Dit wil niet zeggen dat die van Nintendo slecht is (sterker nog ik vind dat die bij de console moest zitten).
[ Voor 9% gewijzigd door LOTG op 15-03-2017 14:07 ]
Naar mijn idee is glas altijd beter. Die kan namelijk een impact absorberen zonder dat je je switch scherm beschadigt. Zo folie is leuk tot die een keer valt en geen impact kan absorberen en je scherm kapot gaat. Nou is dit voor de switch al stuk moeilijker omdat die van plastic is maar toch... Of het gevoelsmatig in dit geval zou je een debat over kunnen houden... zweer er toch bij, dan maar een paar eurotjes meer.
EDIT:
De keuze kan je wellicht maken op basis van wat er ermee doet, is die binnenshuis en heb je bijv vloerbedekking dat zou een folietje wel voldoen aangezien er niet veel mee gebeurd dan docken en undocken.
Echter op reis (dus buiten voor de mensen die de wc ook een wereldreis vinden
) zou je een glazen kunnen nemen voor het geval die land tegen steen (je kan hem ook niet laten vallen
) maar is die wel stuk veilig vergeleken met folie 
Extra toevoeging, heb zelf nog geen protector erop omdat die nog niet veel mee reist maar dat wordt eind deze maand anders en kies ik toch voor glas.
EDIT:
De keuze kan je wellicht maken op basis van wat er ermee doet, is die binnenshuis en heb je bijv vloerbedekking dat zou een folietje wel voldoen aangezien er niet veel mee gebeurd dan docken en undocken.
Echter op reis (dus buiten voor de mensen die de wc ook een wereldreis vinden
Extra toevoeging, heb zelf nog geen protector erop omdat die nog niet veel mee reist maar dat wordt eind deze maand anders en kies ik toch voor glas.
[ Voor 42% gewijzigd door Kadardar op 15-03-2017 14:35 ]
[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
Maar jij ervaart dus niet dat hij krast bij het erin doen en eruit halen van de Switch in de docking?Kadardar schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 14:29:
Ik heb er zelf ook geen krassen op. Ik heb wel op dag een protector erop gezet die zat bij de hoes die ik gekocht had. Ook op die protector zitten nog geen krassen.UTM schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 14:39:
[...]
Maar jij ervaart dus niet dat hij krast bij het erin doen en eruit halen van de Switch in de docking?
Eerst dacht ik ook zonder protector te doen, maar omdat ik hem toch "gratis" had gekregen en ik me besefte dat zo een console meestal een jaar of 7 gebruikt wordt heb ik er toch maar 1 op gezet.
edit: Ik haal mijn switch regelmatig uit de dock (en zet hem er dus ook regelmatig weer in), soms meerdere keren per dag. Tot nu to zonder krasjes, ook niet op de protector.
[ Voor 13% gewijzigd door BooYooToo op 15-03-2017 14:43 ]
Hoeveel kost het spel als je het importeert? Even los van eventuele importheffing natuurlijk.Seroczynski schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 13:49:
Ik heb op dag 1 de tempered glass protector van big Ben er op gelegd. Prima ding. Ligt er strak op zonder bubbels, bij glas ook eenvoudiger bubbelvrij te krijgen dan met plastic. Gaat veel sneller want het is hard materiaal dus de meeste lucht wordt er direct uit geduwd.
€54. Dat is afgerond naar boven en inclusief importkosten (volgens Amazon Japan). I Am Setsuna was al wel wat goedkoper, want voor Disgaea 5 ben je €70+ kwijt.Bianca schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 15:06:
[...]
Hoeveel kost het spel als je het importeert? Even los van eventuele importheffing natuurlijk.
Ouch, dan wacht ik wel even met Disgaea..Seroczynski schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 15:08:
[...]
€54. Dat is afgerond naar boven en inclusief importkosten (volgens Amazon Japan). I Am Setsuna was al wel wat goedkoper, want voor Disgaea 5 ben je €70+ kwijt.
i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2
Wat is de reden voor persé een Japanse import?Seroczynski schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 15:08:
[...]
€54. Dat is afgerond naar boven en inclusief importkosten (volgens Amazon Japan). I Am Setsuna was al wel wat goedkoper, want voor Disgaea 5 ben je €70+ kwijt.
Dat is de enige fysieke versie van I am Setsuna, komt niet in de EULOTG schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 15:12:
[...]
Wat is de reden voor persé een Japanse import?
i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2
Omdat I Am Setsuna geen fysieke release krijgt buiten Azië. Disgaea 5 (die ik tevens niet gepreorderd heb) komt pas over twee maanden uit hier.LOTG schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 15:12:
[...]
Wat is de reden voor persé een Japanse import?
Ah, dat wist ik niet. Maar ik hecht dan ook vrij weinig waarde aan physieke exemplaren. Ik dacht dat het misschien om de taal ging.
[ Voor 3% gewijzigd door LOTG op 15-03-2017 15:15 ]
Gisteren kwam mijn SDXC kaartje binnen, schrok wel van de grootte van de savegames. Voor Zelda is de savegame bijvoorbeeld 64MB groot! Wel jammer dat je het niet kan verplaatsen naar de SDXC kaart, maar goed. Wat ik wel vreemd vond, was dat ik eerst een firmware update moest doen voordat ik mijn SDXC-kaart (128GB) kon gebruiken.LOTG schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 09:43:
[...]
Er zit geen SD kaart in, er zit 32GB eMMC flash geheugen in.
Alle saves worden ook daar opgeslagen, en voorlopig is er nog geen optie om ze naar de SD kaart te verplaatsen.
Ben nu enkel nog op zoek naar de A/C adapter en de Pro Controller. MaxICT schijnt er 13 op voorraad te hebben, maar bij de rest van de winkels is het uitverkocht, dus ga er eigenlijk vanuit dat het bij hen ook uitverkocht is. CoolBlue zou deze week nieuwe voorraad krijgen, maar krijg van hen een email wanneer dat er weer is, tot nu toe helaas niets.
EDIT:
Wel raar, op de site van MaxICT staat ook 4-7 dagen levertijd. En 10 euro verzendkosten vind ik ook wel erg overdreven.
[ Voor 6% gewijzigd door CH4OS op 15-03-2017 15:59 ]
64MB is toch niet zo gek veel? Het spel houd volgens mij van veel objecten bij waar ze zijn en hoelang het nog duurt voor ze respawnen. De wereld is ook niet klein. Plus nog een collectie aan foto's.CH40S schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 15:54:
[...]
Gisteren kwam mijn SDXC kaartje binnen, schrok wel van de grootte van de savegames. Voor Zelda is de savegame bijvoorbeeld 64MB groot! Wel jammer dat je het niet kan verplaatsen naar de SDXC kaart, maar goed. Wat ik wel vreemd vond, was dat ik eerst een firmware update moest doen voordat ik mijn SDXC-kaart (128GB) kon gebruiken.
Ben nu enkel nog op zoek naar de A/C adapter en de Pro Controller. MaxICT schijnt er 13 op voorraad te hebben, maar bij de rest van de winkels is het uitverkocht, dus ga er eigenlijk vanuit dat het bij hen ook uitverkocht is. CoolBlue zou deze week nieuwe voorraad krijgen, maar krijg van hen een email wanneer dat er weer is, tot nu toe helaas niets.
Ik was pas de lokale bartsmit even binnengewandeld, daar lagen nog een aantal pro controllers. Mogelijk is het makkelijker te vinden in een filiaal dan online.CH40S schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 15:54:
[...]
// TODO: Schrijf een signature
Ik kan alleen niet zo heel gemakkelijk 'even' een speelgoedwinkel binnen lopen. Tegen de tijd dat ik uberhaupt thuis ben is het meestal rond 18:00.guysp schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 16:00:
Ik was pas de lokale bartsmit even binnengewandeld, daar lagen nog een aantal pro controllers. Mogelijk is het makkelijker te vinden in een filiaal dan online.
Donderdag is toch over het algemeen koopavond? Kun je misschien morgenavond even proberenCH40S schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 16:02:
[...]
Ik kan alleen niet zo heel gemakkelijk 'even' een speelgoedwinkel binnen lopen. Tegen de tijd dat ik uberhaupt thuis ben is het meestal rond 18:00.Moet over het algemeen overdags werken.
Edit: je kunt winkelvoorraad checken, en natuurlijk kun je ook gewoon het filiaal even bellen. Misschien zijn ze zelfs zo aardig om het even achter de toonbank te leggen.
[ Voor 17% gewijzigd door guysp op 15-03-2017 16:05 ]
64MB is toch helemaal niet veel op 32GB? Alleen als je veel games gaat downloaden is een extra kaartje zeer aan te raden.CH40S schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 15:54:
[...]
Gisteren kwam mijn SDXC kaartje binnen, schrok wel van de grootte van de savegames. Voor Zelda is de savegame bijvoorbeeld 64MB groot! Wel jammer dat je het niet kan verplaatsen naar de SDXC kaart, maar goed. Wat ik wel vreemd vond, was dat ik eerst een firmware update moest doen voordat ik mijn SDXC-kaart (128GB) kon gebruiken.
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Nee ik heb dat niet, mijne is nog helemaal in perfectie staat. Nadat de eerste berichten kwamen dat dit gebeurde was ik de dag dat ik naar huis reed super zenuwachtig wat ik aan zou aantreffen.UTM schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 14:39:
[...]
Maar jij ervaart dus niet dat hij krast bij het erin doen en eruit halen van de Switch in de docking?
Houd er rekening mee dat sommige docks gewoon krom staan, waardoor die dus krast. Je kan dit terug proberen te buigen of nintendo bellen en vragen hoe of wat met die dock.
De reden waarom ik er dus een glazen op zou doen is puur wegens reizen en zekerheid voor het geval dat die tegen de stenen klappert.
ben zelf zeer tevreden over de tempered glass van BigBen. heb hem in een mediamarkt filiaal gekocht want dan wil de smartbar hem zelfs voor je installeren tegen kleine vergoeding ;p maar aangezien ik het liever goed gedaan heb (ipv 2x zo'n tempered screen moeten kopen omdat ik het de 1e keer verpest) had ik hier niet zoveel moeite mee.LOTG schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 13:48:
@UTM
https://www.amazon.de/Nin...rds=switch+pro+controllerCH40S schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 15:54:
[...]
EDIT:
Wel raar, op de site van MaxICT staat ook 4-7 dagen levertijd. En 10 euro verzendkosten vind ik ook wel erg overdreven.
Heb de controller gisteren maar hier besteld. Werd uiteindelijk €71,17 wat ik eigenlijk veel te duur vind voor een controller, maar hij is ondertussen al verstuurt. MaxICT is een goede winkel om te ontwijken als ik het me goed herinner.
https://www.amazon.de/Nin...&keywords=nintendo+switch
Lader is ook op voorraad daar.
[ Voor 6% gewijzigd door Beakzz op 15-03-2017 16:34 ]
Een vergoeding bij de winkel waar je hem al koopt? Dat klinkt toch een beetje als een naaistreek, die smartbar wordt ook betaald door andere dingen die verkocht worden dan alleen telefoons... begrijp jouw idee maar het idee dat ergens extra voor moet betalen om hem er op te plakken gaat mij toch iets te ver.DennisP93 schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 16:19:
[...]
ben zelf zeer tevreden over de tempered glass van BigBen. heb hem in een mediamarkt filiaal gekocht want dan wil de smartbar hem zelfs voor je installeren tegen kleine vergoeding ;p maar aangezien ik het liever goed gedaan heb (ipv 2x zo'n tempered screen moeten kopen omdat ik het de 1e keer verpest) had ik hier niet zoveel moeite mee.
Maarja... Mediamarkt, nuff said.
[ Voor 7% gewijzigd door Kadardar op 15-03-2017 16:40 ]
Dat zou ik normaal ook zeggen, maar aangezien ik regelmatig een tweede en soms zelfs een derde protector dien aan te schaffen omdat mijn 'OCD' opspeelt door een stofdeeltje onder mijn protector, zou ik het er wel voor over hebben.Kadardar schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 16:38:
[...]
Een vergoeding bij de winkel waar je hem al koopt? Dat klinkt toch een beetje als een naaistreek, die smartbar wordt ook betaald door andere dingen die verkocht worden dan alleen telefoons...
Maarja... Mediamarkt, nuff said.
Trouwens, ik heb zojuist een DHL update gekregen. Vanavond tussen 18:00 en 21:00 alsnog I Am Setsuna
Ja tja, screenprotectors plakken is en blijft een vak. Echter hebben meeste al genoeg spullen in huis om het toch stofvrij te makenSeroczynski schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 16:40:
[...]
Dat zou ik normaal ook zeggen, maar aangezien ik regelmatig een tweede en soms zelfs een derde protector dien aan te schaffen omdat mijn 'OCD' opspeelt door een stofdeeltje onder mijn protector, zou ik het er wel voor over hebben.
Hahaha, ja de MediaMarkt en iets gratis doen. Nooit van gehoord.
Ze proberen je van alles aan te smeren ja, en dan doen als of het nodig is.
Zo iets als een console "start klaar" te maken.
Ik kan hem prima zelf in steken en de wizard volgen, en vervolgens hem updates laten installeren. Ik ken eigenlijk niemand die dat niet kan en anders moet hij geen console kopen want ze zijn redelijk idiot proof.
Ze proberen je van alles aan te smeren ja, en dan doen als of het nodig is.
Zo iets als een console "start klaar" te maken.
Ik kan hem prima zelf in steken en de wizard volgen, en vervolgens hem updates laten installeren. Ik ken eigenlijk niemand die dat niet kan en anders moet hij geen console kopen want ze zijn redelijk idiot proof.
iemand al ervaring met powerbanks op de switch, zoals die RAVpower waar ze het op reddit over hebben?
Er is al veel besproken aangaande powerbanks in dit topic. Doorzoek dit topic daarom even.Lagune schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 16:45:
iemand al ervaring met powerbanks op de switch, zoals die RAVpower waar ze het op reddit over hebben?
Gamemania heeft er een van XTorm op de site bij de Switch staan. Ik ga er van uit dat die dan ook werkt.
Powerbank is vrij slecht voor je accu. Schijnen er maar 2 of 3 normaal te functioneren. Zelfs Nintendo raadt het af. RAVpower raadt ze ook niet aan voor je Switch
Heb je ook iets van een bron om deze info te onderbouwen? Dat ze iets niet aanraden is nog heel wat anders dan afraden. Misschien heeft Ravpower ook (nog) geen idee en heel misschien verkoopt Nintendo liever zijn eigen laders. Elke keer als er nieuwe hardware op de markt komt krijg je weer dit soort informatie. Alsof Nintendo een heel nieuw type accu heeft ontdekt die alleen met alien opladers opgeladen kan worden.Wesley-groet schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 16:51:
Powerbank is vrij slecht voor je accu. Schijnen er maar 2 of 3 normaal te functioneren. Zelfs Nintendo raadt het af. RAVpower raadt ze ook niet aan voor je Switch
Heb dit hele verhaal ook gehad met de eerste smart telefoons, mp3 spelers en verschillende handhelds en die kon ik uiteindelijk echt overal mee opladen.
Zal het zelf wel testen uiteindelijk want ik ga niet mijn accu ontzien op vakantie als de powerbank of een usb lader mijn enige opties zijn.
Staat erg veel conflicterende info op internet over powerbanks icm switch
Zijn genoeg verhalen over kapotte accu's na laden met powerbank, accu's die heel traag erdoor laden met normale stekker. Enz....
Tja dat valt dan gewoon onder garantie. Als we geen andere opladers of powerbanks hadden mogen gebruiken hadden ze er geen usb c poort op moeten zetten.Wesley-groet schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 18:27:
Zijn genoeg verhalen over kapotte accu's na laden met powerbank, accu's die heel traag erdoor laden met normale stekker. Enz....
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Precies en wilde verhalen komen en gaan. Daar naast heb je nog de mensen die nog steeds slecht chinees spul gebruiken om premium hardware te laden. Een slechte kabel kan ook dodelijk zijn voor je hardware.Phusebox schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 18:39:
[...]
Tja dat valt dan gewoon onder garantie. Als we geen andere opladers of powerbanks hadden mogen gebruiken hadden ze er geen usb c poort op moeten zetten.
Het kan allemaal waar zijn hoor, maar dan roept Nintendo echt shit over zich heen met deze USB C port. De normale consument zal zich niet eens afvragen of een bepaalde lader wel of niet kan.
Niet als de accu daadwerkelijk opgeblazen is door je mooie powerbank.Beakzz schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 18:54:
[...]
Precies en wilde verhalen komen en gaan. Daar naast heb je nog de mensen die nog steeds slecht chinees spul gebruiken om premium hardware te laden. Een slechte kabel kan ook dodelijk zijn voor je hardware.
Het kan allemaal waar zijn hoor, maar dan roept Nintendo echt shit over zich heen met deze USB C port. De normale consument zal zich niet eens afvragen of een bepaalde lader wel of niet kan.
USB-C of niet, je gaat ook geen normale ronde aansluiting ergens op aansluiten zonder te kijken of de spanningen wel overeen komen. Doe je dat toch dan ben je je zelf al op glad ijs aan het begeven. Gaat die dan kapot en ze kunnen achterhalen dat de accu simpelweg opgeblazen door verkeerde stroom invoer is ga je deze strijd niet winnen. Nintendo zegt dan gewoon... ja verkeerde spanning op de accu geweest, Succes meneer Beakzz, wil je verder spelen? Heb je een nieuwe console nodig.
Om zo maar een aannamen te maken dat alles even onder garantie wordt geregeld. Wilt nog niet zeggen dat dat gebeurd, een opgeblazen accu mag en kan Nintendo weigeren voor reparatie.
Nice, en ineens was die er dan toch. Zes dagen nadat ik hem besteld heb. Amazon deed er vier dagen over om hem op de post te doen, en vervolgens was die in twee dagen geleverd.
Speling rechter joycon in dockmode
Ik heb mijn switch net binnen. Alleen tot mijn ongenoegen wiebelt de rechter joycon in tablet mode. Je voelt echt de speling wanneer je hem vasthoudt. Erg storend. Zijn er meer mensen die een storende speling ervaren wanneer ze in tablet mode de Switch vasthouden?
USB C lan-adapter werkt!
Ik heb onlangs de volgende adapter besteld: pricewatch: Sitecom LN-033 USB-C Network Gigabit Adapter voor mijn laptop. Deze werkt ook op de switch! rechtstreeks op de USB-C aansluiten en hij pakt hem direct. Een adapter naar USB-A erbij en je hebt een multifunctionele adapter.
Ik heb mijn switch net binnen. Alleen tot mijn ongenoegen wiebelt de rechter joycon in tablet mode. Je voelt echt de speling wanneer je hem vasthoudt. Erg storend. Zijn er meer mensen die een storende speling ervaren wanneer ze in tablet mode de Switch vasthouden?
USB C lan-adapter werkt!
Ik heb onlangs de volgende adapter besteld: pricewatch: Sitecom LN-033 USB-C Network Gigabit Adapter voor mijn laptop. Deze werkt ook op de switch! rechtstreeks op de USB-C aansluiten en hij pakt hem direct. Een adapter naar USB-A erbij en je hebt een multifunctionele adapter.
USB-C, zelfs met PD, heeft een basis spanning van 5 volt. Daar blaas je niks mee op. Als de stroombron en de stroomverbruiker met elkaar afstemmen dat het voltage omhoog mag dan pas gebeurd dat.Kadardar schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 19:17:
[...]
Niet als de accu daadwerkelijk opgeblazen is door je mooie powerbank.
USB-C of niet, je gaat ook geen normale ronde aansluiting ergens op aansluiten zonder te kijken of de spanningen wel overeen komen. Doe je dat toch dan ben je je zelf al op glad ijs aan het begeven. Gaat die dan kapot en ze kunnen achterhalen dat de accu simpelweg opgeblazen door verkeerde stroom invoer is ga je deze strijd niet winnen. Nintendo zegt dan gewoon... ja verkeerde spanning op de accu geweest, Succes meneer Beakzz, wil je verder spelen? Heb je een nieuwe console nodig.
Om zo maar een aannamen te maken dat alles even onder garantie wordt geregeld. Wilt nog niet zeggen dat dat gebeurd, een opgeblazen accu mag en kan Nintendo weigeren voor reparatie.
Natuurlijk zal Nintendo niet aanraden om andere laders te gebruiken. Want ze hebben geen invloed op de kwaliteit van die laders. Een defecte of gewoon slechte kwaliteit lader kan inderdaad wel iets opblazen, maar dat kan net zo goed met de originele lader gebeuren.
Verwijderd
De accu is door Nintendo gewoon vervangbaar (tegen betaling; zoals op de site staat) dus mocht je je accu opblazen kunnen ze die vervangen (als er verder geen schade is). En zelfs repareert Nintendo ook buiten garantie waarna ze dus reparatiekosten berekenen.Kadardar schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 19:17:
[...]
En in de garantiebepaling staat het ook heel duidelijk:
De gehele informatie zit in de doos van de Switch of als je die weggedaan hebt: http://cdn02.nintendo-eur...her_19/HW_WARRANTY_NL.pdfUITZONDERINGEN
Deze garantie is niet van toepassing op:
gebreken die zijn veroorzaakt door accidentele schade, uw nalatigheid en/of de nalatigheid van een derde, onverantwoordelijk gebruik, wijzigingen/aanpassingen, gebruik in combinatie met producten die
niet afkomstig zijn van Nintendo, waarvoor door Nintendo geen licentie is verleend of waarvoor Nintendo geen goedkeuring voor gebruik met het Product heeft gegeven (waaronder, doch niet beperkt tot,
spelaccessoires, kopieerapparaten, adapters, voedingen of accessoires waarvoor geen licentie is verleend), computervirussen of verbindingen met het internet of andere vormen van elektronische communicatie,
dan wel door gebruik van het Product dat niet in overeenstemming is met de betreffende gebruiksinstructies, of elke andere oorzaak die niet direct verband houdt met gebreken in het materiaal of de fabricage;
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2017 19:28 ]
Best apart eigenlijk dat er nog steeds fabrikanten zijn die hun eigen producten niet fatsoenlijk uitproberen.
Gisteren dus een hard case gekocht van Big Ben en mijn dochter gaf aan dat de Switch niet rechtop kon staan. Bleek dus dat de linkerzijde iets te hoog uitvalt.
Maar heb het opgelost door daar zo'n bescherm bolletje te plakken van Tesa en nu blijft de Switch dan ook overeind in plaats van om te vallen.
Gisteren dus een hard case gekocht van Big Ben en mijn dochter gaf aan dat de Switch niet rechtop kon staan. Bleek dus dat de linkerzijde iets te hoog uitvalt.
Maar heb het opgelost door daar zo'n bescherm bolletje te plakken van Tesa en nu blijft de Switch dan ook overeind in plaats van om te vallen.
Ik volg het niet. Welke hard case heb je gekocht? Hoezo zou de Switch niet rechtop blijven staan, ligt dat aan de hard case of de Switch?beezjeh schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 19:57:
Best apart eigenlijk dat er nog steeds fabrikanten zijn die hun eigen producten niet fatsoenlijk uitproberen.
Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com
Ik had deze link al eerder geplaats, interessant artikel over powerbanks en kabels, wel in het Duits:Beakzz schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 17:21:
[...]
Heb je ook iets van een bron om deze info te onderbouwen? Dat ze iets niet aanraden is nog heel wat anders dan afraden. Misschien heeft Ravpower ook (nog) geen idee en heel misschien verkoopt Nintendo liever zijn eigen laders. Elke keer als er nieuwe hardware op de markt komt krijg je weer dit soort informatie. Alsof Nintendo een heel nieuw type accu heeft ontdekt die alleen met alien opladers opgeladen kan worden.
Heb dit hele verhaal ook gehad met de eerste smart telefoons, mp3 spelers en verschillende handhelds en die kon ik uiteindelijk echt overal mee opladen.
Zal het zelf wel testen uiteindelijk want ik ga niet mijn accu ontzien op vakantie als de powerbank of een usb lader mijn enige opties zijn.
https://techtest.org/die-...-was-gibt-es-zu-beachten/
Ten eerste zijn alle ronde aansluitingen afwijkend dus je kan er hoogstens een te kleine in stoppen die dan nog geen (goed) contact maakt. Verder heb ik het echt nergens in mijn verhaal over garantie dus ik snap niet wat nou eigenlijk je punt is.Kadardar schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 19:17:
[...]
Verkeerde stroom? Een opgeblazen accu met 5V terwijl de originele adapter 15 volt geeft? Dit is nou precies wat ik bedoel. Allemaal wat roepen en bedenken wat wel en niet goed is. Hier zijn experts voor en zelfs die hebben moeite met het hele USB-C verhaal.
Je maakt mij niet wijs dat een goede powerbank met een goede kabel de Switch kan opblazen. Misschien! Dat het de levenscyclus in kort, maar dit is gewoon iets zeggen om het zeggen.
En als het echt zo makkelijk je accu sloopt dan kan Ninetendo wel tof gaan doen met geen garantie geven, maar dan gooi je je naam te grabbel. Zelfs als die standaard consument zelf verkeerd bezig is dan nog denkt deze dat de Switch een slecht apparaat is als de accu op blaast. Of denk je dat Samsung met de Note ook de schuld had kunnen afschuiven op slecht laden?
Helaas is mijn Duits niet goed genoeg om even snel te lezen en nu ff geen tijd om het rustig te lezen. Wel toevallig dat ze alle 3 mijn powerbanks getest hebbenCatanan schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 20:34:
[...]
Ik had deze link al eerder geplaats, interessant artikel over powerbanks en kabels, wel in het Duits:
https://techtest.org/die-...-was-gibt-es-zu-beachten/
[ Voor 11% gewijzigd door Beakzz op 15-03-2017 20:41 ]
Is die van jouw ook in het engels dan?Seroczynski schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 19:21:
Nice, en ineens was die er dan toch. Zes dagen nadat ik hem besteld heb. Amazon deed er vier dagen over om hem op de post te doen, en vervolgens was die in twee dagen geleverd.
[afbeelding]
Kwam sowieso op een PS Vita website iemand tegen die deze (foto) voor z'n Switch heeft, ook in het engels maar wel met een volledig engelse cover.

[ Voor 21% gewijzigd door Mizgala28 op 15-03-2017 20:39 ]
Jij hebt hem uit Korea geïmporteerd?
Nee, ik had iets te snel op enter gedrukt tijdens typen, staat boven uitgelegd.
https://www.wehkamp.nl/Wi...wodORMKnA#extraInformatie
Iemand deze gekocht en is dat wat? Net switch binnen maar durf m niet te docken ivm krassen
Iemand deze gekocht en is dat wat? Net switch binnen maar durf m niet te docken ivm krassen
Ik zag op Reddit iemand die zelf de moeite had genomen om een Engelse cover te printen, maar in Korea worden ze zo (met Engelse cover) in de winkel verkocht. De cartridge bevat dan nog wel teksten in een andere taal dan Engels.Mizgala28 schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 20:40:
[...]
Nee, ik had iets te snel op enter gedrukt tijdens typen, staat boven uitgelegd.
Ik vind het Japans wel wat hebben. Het is en blijft een geïmporteerde game, dus ik hoef niet zo nodig een Engelse cover. Daarnaast ben ik sinds een jaar bezig met Japanse lessen dus dit spreekt mij sowieso wel aan
Mij boeien covers tot zover niet (op die vreselijk lelijke PS3 Platinum covers na dan) het gata mij meer erom in welke taal een game is, maar het viel mij op dat blijkbaar een engelse cover van I Am Setsuna bestond wat op zich best wel tof is.Seroczynski schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 20:42:
[...]
Ik zag op Reddit iemand die zelf de moeite had genomen om een Engelse cover te printen, maar in Korea worden ze zo (met Engelse cover) in de winkel verkocht. De cartridge bevat dan nog wel teksten in een andere taal dan Engels.
Ik vind het Japans wel wat hebben. Het is en blijft een geïmporteerde game, dus ik hoef niet zo nodig een Engelse cover. Daarnaast ben ik sinds een jaar bezig met Japanse lessen dus dit spreekt mij sowieso wel aan
https://www.bol.com/nl/p/...67563238-9200000073627269vegetto1983 schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 20:40:
https://www.wehkamp.nl/Wi...wodORMKnA#extraInformatie
Ik heb deze; Het glas voelt erg fijn en stoort totaal niet
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Big Ben heeft een siliconen case en een hard case, laatst genoemde is van polycarbonate en kan de Switch dus echt in.Wahloh schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 20:30:
[...]
Ik volg het niet. Welke hard case heb je gekocht? Hoezo zou de Switch niet rechtop blijven staan, ligt dat aan de hard case of de Switch?
Wanneer je het voetje uittrekt van de Switch dan levert de case dus een probleem op dat de Switch scheef staat en een kleine tikje is voldoende dat de Switch direct omvalt.
Aha, dat is wel erg slecht dan. Neem aan dat het om deze gaat? https://www.bol.com/nl/p/...s-switch/9200000073687024beezjeh schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 20:51:
[...]
Big Ben heeft een siliconen case en een hard case, laatst genoemde is van polycarbonate en kan de Switch dus echt in.
Wanneer je het voetje uittrekt van de Switch dan levert de case dus een probleem op dat de Switch scheef staat en een kleine tikje is voldoende dat de Switch direct omvalt.
Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com
Ja inderdaadWahloh schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 21:42:
[...]
Aha, dat is wel erg slecht dan. Neem aan dat het om deze gaat? https://www.bol.com/nl/p/...s-switch/9200000073687024
Ik had dit https://www.karwei.nl/ass...uks-transparant/p/B271989 dus thuis liggen, heb zo geplakt dat het correcte ondersteuning geeft in het hoek van de case zodat het recht staat en de Switch dan ook blijft staan.
Dat is tempered glass? En hoe is het hoesjeGamebuster schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 20:51:
[...]
https://www.bol.com/nl/p/...67563238-9200000073627269
Ik heb deze; Het glas voelt erg fijn en stoort totaal niet
Zo simpel lijkt het wel maar dat is niet altijd zo. Heeft te maken met oa hoe slim ze het programeren.LOTG schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 13:23:
[...]
Nou ja, dat is natuurlijk een makkelijke belofte. Betere hardware -> betere laadtijden.
Ze hebben destijds alles vanaf de disc gedaan en niks gebuffered of installed op het interne geheugen.
Het was idd dramatisch traag.
Kijk naar Zelda BOTW en die is op de WiiU tijdens het spelen sneller als de Switch dankzij het installen deels op het interne geheugen.
Maar goed, de game is nu card based dus kan niet anders dan sneller zijn als toen.
[ Voor 8% gewijzigd door Bomberman71 op 15-03-2017 22:15 ]
Iemand al ervaring met een extra adapter, dus geen accupack oid. Maar gewoon op 230 met usb-c kabel? Die van nintendo is maar 1,5m lang wat ik aan de korte kant vind. Zie er een van speedlink Fuze met 3m kabel maar kan weer geen voltages enzo snel vinden...
Ik gebruik de macbook pro adapter, laadt tijdens het spelen, gaat prima!orange.x schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 22:32:
Iemand al ervaring met een extra adapter, dus geen accupack oid. Maar gewoon op 230 met usb-c kabel? Die van nintendo is maar 1,5m lang wat ik aan de korte kant vind. Zie er een van speedlink Fuze met 3m kabel maar kan weer geen voltages enzo snel vinden...
Ik heb die Speedlink Fuze voor onderweg. Werkt prima
Nikon Z6 | Nikkor 16-35 F4 VR AF-S | Nikkor 24-70 F2.8 AF-S | Nikkor 85 F1.8 AF-S | DJI Mini 2 | Lenovo Yoga Slim 7
Daarmee is ook op te laden tijdens het spelen neem ik aan? Het hoeft niet snel, maar zou wel prettig zijn. Kan je aangeven wat het voltage en andere specs zijn? Is duidelijk wat voor type kabel erbij zit? Welke specificaties heeft de kabel?jd1987 schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 23:52:
Ik heb die Speedlink Fuze voor onderweg. Werkt prima
Ik kan gewoon op de bank spelen en laden ja, best snel ook. Specs en alles geen idee. Deze was op voorraad, goedkoper en met een losse kabel ipv vast aan de adapter. Speciaal voor de Switch geschikt, dus ging er vanuit dat het wel goed zou zitten
Nikon Z6 | Nikkor 16-35 F4 VR AF-S | Nikkor 24-70 F2.8 AF-S | Nikkor 85 F1.8 AF-S | DJI Mini 2 | Lenovo Yoga Slim 7
Waar had ik gezegd dat die zich opblaasde? Ik schetste een scenario en of dat komt door een powerbank, een wallcharger of iets anders creatiefs die je ergens uit china, nederland. verweggiestan hebt gehaald maakt niks uit. Dit omdat de post boven jou van Phusebox iets over garantie zei in zo'n geval. Garantie verhaal kan je even buitenwegen houden voor jezelf. Doelde er dus op dat er gewoon een kans bestat dat het geen garantie is als ze het hard kunnen maken. Schaad je daar je naam mee? Naar mijn idee niet, hoe ga je dat uitleggen om je recht te krijgen? Verhaaltje zou in de eerlijke vorm namelijk zo gaan: "Ik deed er een andere oplader aan die Nintendo niet gelicensed had en nu willen ze het niet vervangen. Slechte Nintendo!"Beakzz schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 20:35:
[...]
Ten eerste zijn alle ronde aansluitingen afwijkend dus je kan er hoogstens een te kleine in stoppen die dan nog geen (goed) contact maakt. Verder heb ik het echt nergens in mijn verhaal over garantie dus ik snap niet wat nou eigenlijk je punt is.
Verkeerde stroom? Een opgeblazen accu met 5V terwijl de originele adapter 15 volt geeft? Dit is nou precies wat ik bedoel. Allemaal wat roepen en bedenken wat wel en niet goed is. Hier zijn experts voor en zelfs die hebben moeite met het hele USB-C verhaal.
Je maakt mij niet wijs dat een goede powerbank met een goede kabel de Switch kan opblazen. Misschien! Dat het de levenscyclus in kort, maar dit is gewoon iets zeggen om het zeggen.
En als het echt zo makkelijk je accu sloopt dan kan Ninetendo wel tof gaan doen met geen garantie geven, maar dan gooi je je naam te grabbel. Zelfs als die standaard consument zelf verkeerd bezig is dan nog denkt deze dat de Switch een slecht apparaat is als de accu op blaast. Of denk je dat Samsung met de Note ook de schuld had kunnen afschuiven op slecht laden?
Om der een Note voorbeeld naast te leggen is echt een compleet ander verhaal, die was verkeerd ontworpen, het kan dat dat wellicht in de lader zat maar dit was een officieel meegeleverde lader, dus ja hoe ga je dat uitleggen? (In deze gevallen is die powerbank in dit verhaal geen officieel product, of die wall lader wel zo is kunnen we natuurlij kuren over discuseren want die zijn er wel. In dit geval zou ik zeggen ja, nu heb je ene probleem Nintendo.). Tevens kan dit nog steeds bij je Switch gebeuren, weet niet meer precies hoe het zat maar er zit een tolerantie op van 1 op de X voordat het product als gevaar voor de samenleving wordt gezien. Maar we gaan er vanuit dat die gewoon goed ontworpen is en heb ook nog geen verhaaltjes over Switches gehoord die in rook opgingen.
[ Voor 10% gewijzigd door Kadardar op 16-03-2017 01:37 ]
Gisteren de Switch binnen gekregen en ik heb even een vraag: hebben meer mensen last van een mechanisch zoemend / ruis geluid door hun koptelefoon (in handheld mode)? Zowel in het menu als in game is dat bij mij te horen.
Verwijderd
Dat is mij niet opgevallen bij mijn Switch.Spud82 schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 07:27:
Gisteren de Switch binnen gekregen en ik heb even een vraag: hebben meer mensen last van een mechanisch zoemend / ruis geluid door hun koptelefoon (in handheld mode)? Zowel in het menu als in game is dat bij mij te horen.
Wat nieuws over de hardware in de Switch, zoals mogelijk een chip voor draadloos laden?
Verder zijn er nog geen speciale aanpassingen gevonden in de gebruikte TX1 SoC.
(Edit: discussiedraad met meer details)> On this main PCB we found the expected NVIDIA ODNX02-A2 Tegra SoC as well as a Broadcom BCM4356 single-chip 5G Wi-Fi IEEE 802.11ac 2×2 MAC/baseband/radio with integrated Bluetooth 4.1, FM receiver, and wireless charging, a STMicroelectronics SH641 6-axis accelerometer and gyroscope ultra-low power MEMS inertial sensor, a Samsung K4F6E304HB-MGCH 16 Gb LPDDR4 SDRAM, and a Texas Instruments BQ24193 battery charger.
[...]
Also, wireless charging? Is that related to how the Joycon charge or is this wireless charging for the system itself?
Edit: Okay so this is interesting...I just tried placing my Switch on my wireless charging pad and it actually turns on, but it blinks blue and doesn't say on the Switch that it's charging so it doesn't seem to be charging (and I'm too scared to drain it right now and leave it on long enough to see if it works for fear of damaging the Switch) but it would seem like it really has wireless charging built in. I even detached the joycon and placed them down on it in various positions to see if they turn on the pad, but nothing.
Does this means Nintendo plans for a wireless charging accessory in the future? Surely, there must be some compatible wireless charging solutions now, right?
Verder zijn er nog geen speciale aanpassingen gevonden in de gebruikte TX1 SoC.
[ Voor 3% gewijzigd door RayNbow op 16-03-2017 08:20 ]
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Volgens mij heb ik dat ook een beetje, ik dacht dat het aan de kabel o.i.d. lag.Spud82 schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 07:27:
Hoe is die en waar kan ik hem mee vergelijken? Golden sun achtig of?Seroczynski schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 20:42:
[...]
Ik zag op Reddit iemand die zelf de moeite had genomen om een Engelse cover te printen, maar in Korea worden ze zo (met Engelse cover) in de winkel verkocht. De cartridge bevat dan nog wel teksten in een andere taal dan Engels.
EDIT: prijs volgens mij ook omhoog gegooid... nu omgerekend 55,-
[ Voor 4% gewijzigd door mfneed op 16-03-2017 08:16 ]
Ik heb net een andere koptelefoon geprobeerd > stil. Waar het probleem zich mee voordeed zijn de standaard iPhone (6) oordoppen... Nou ja geen wereldprobleem zullen we maar zeggenNiekserr schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 08:09:
[...]
Volgens mij heb ik dat ook een beetje, ik dacht dat het aan de kabel o.i.d. lag.
Krijgen we morgen Binding of Isaac: Afterbirth of de e-shop, of is dat enkel voor Noord-Amerika? Kan nergens een eenduidig antwoord vinden...
domme vraag, die joycons laden op door hem aan te koppelen ? en verder is er nog de mogelijkheid om een los laadstation te kopen?
wat me wel opvalt is dat die joycons analoge sticks niet super groot en hoog zijn, is dit bij de pro controller beter? of is het goed te doen als je hem in die hoes steekt die eruit ziet als een controller?
edit: ik wil graag 2 "controllers" voor mij en mijn vriendin, als ik nu 2 van die joy cons koopen en in zon controller adapter doe ziet hij dat dan als 1 controller? of moet dat dan weer een pro controller zijn?
wat me wel opvalt is dat die joycons analoge sticks niet super groot en hoog zijn, is dit bij de pro controller beter? of is het goed te doen als je hem in die hoes steekt die eruit ziet als een controller?
edit: ik wil graag 2 "controllers" voor mij en mijn vriendin, als ik nu 2 van die joy cons koopen en in zon controller adapter doe ziet hij dat dan als 1 controller? of moet dat dan weer een pro controller zijn?
[ Voor 24% gewijzigd door Vegetto op 16-03-2017 09:27 ]
Ok, World of Goo lijkt "pointer" controls te ondersteunen zoals de WiiMote +. Hoewel we wisten dat dit mogelijk is met gyro controls, is het toch leuk om een proof of concept te zien met de joycons. Zie deze Tweet met demonstratie video.
- De pro controller sticks zijn inderdaad iets groter. Of de joycon grip voor jou voldoende is of niet, is nogal persoonlijk. Ik zou aanraden het gewoon eens een aantal uur te proberen voor je een pro controller koopt.
- Klopt, je kan de joycons opladen door ze aan de Switch vast te maken en dan de Switch te docken. Als je een joycon charging grip koopt, kan je de joycons daarin laten steken en de grip aansluiten op een USB-C lader om ze op te laden.vegetto1983 schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 09:26:
domme vraag, die joycons laden op door hem aan te koppelen ? en verder is er nog de mogelijkheid om een los laadstation te kopen?
- De pro controller sticks zijn inderdaad iets groter. Of de joycon grip voor jou voldoende is of niet, is nogal persoonlijk. Ik zou aanraden het gewoon eens een aantal uur te proberen voor je een pro controller koopt.
I am Setsuna kan je gameplay-wise een beetje met Chrono Trigger vergelijken volgens velen.mfreriks schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 08:16:
[...]
Hoe is die en waar kan ik hem mee vergelijken? Golden sun achtig of?
Ja de joycons laden op in de Switch als ze zijn aangesloten. Daarbij kan je de "charging grip" kopen, wat zo'n houder is met een USB-aansluiting waarmee daarin dus ook de joycons worden opgeladen.vegetto1983 schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 09:26:
En die afstand waarin de thumbsticks bewegen is inderdaad vrij klein bij de joycons, maar dat is omdat ze ook portable moeten zijn. Dat is met de Pro Controller veel beter inderdaad. Maar op den duur krijg je vast ook wel vervangende sticks of extensies om de analog sticks van de joycons te verbeteren.
oke thnx, en mijn andere vraag weet iemand dat, als ik die cons in die adapter stop ziet hij dat dan als 1 controller?
Edits in dit soort topics is niet handig, mensen krijgen vaak nieuwe posts via de notificatie onder aan en dan neemt ie geen edits mee.vegetto1983 schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 09:33:
oke thnx, en mijn andere vraag weet iemand dat, als ik die cons in die adapter stop ziet hij dat dan als 1 controller?
Maar ja, in de joycon grip (of zelfs los) ziet je switch een joycon-paar als 1 controller. Pas als je ze activeert met de knoppen aan de rail-kant (de schouderknoppen voor enkele-joycon mode) dan pas ziet hij ze als losse.
Ik durf geen vergelijkingen met andere games te maken omdat ik deze game een beetje op de gok heb gekocht. Het wordt gezien als een beetje mediocre game met de traditionele en wellicht nostalgische JRPG gameplay ala Chrono Trigger. Dat ligt mij sowieso wel, dus heb ik de game gekochtmfreriks schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 08:16:
[...]
Hoe is die en waar kan ik hem mee vergelijken? Golden sun achtig of?
De prijs is idd iets omhoog gegaan, maar het lijkt wel te fluctueren. Waar dat aan ligt weet ik niet.
Die adapter is letterlijk een stuk plastic, meer is het niet. Wat @BlackMage zegt klopt volgens mij niet helemaal, volgens mij zit er een sensor (ik zit op het werk en heb ze niet bij de hand) in de Joycon die weet of hij vastgeklikt zit of niet.vegetto1983 schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 09:33:
Volgens mij moet je ze wel per paar pairen, dus de switch weet welke 2 bij elkaar horen. Als je dus twee paar hebt en je duwt er van elk paar 1 in je grip zal hij dat volgens mij niet herkennen als player 1 maar dat moet je eens proberen.
Dat zou ik ook wel willen weten. Voor zover ik kan vinden is het enkel de USA shopFrozenPepper schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 08:57:
Krijgen we morgen Binding of Isaac: Afterbirth of de e-shop, of is dat enkel voor Noord-Amerika? Kan nergens een eenduidig antwoord vinden...
Ja hij ziet het wel, maar je kan met twee losse joycons in je hand ze nog steeds gebruiken alsof ze wel vast zaten.LOTG schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 09:52:
[...]
Die adapter is letterlijk een stuk plastic, meer is het niet. Wat @BlackMage zegt klopt volgens mij niet helemaal, volgens mij zit er een sensor (ik zit op het werk en heb ze niet bij de hand) in de Joycon die weet of hij vastgeklikt zit of niet.
oke dus voor mijn beeldvorming, als ik 2 joycons bij koop en die adapter en click ze allemaal in dan lijken het 2 controllers?
Zoals @BlackMage zegt, die grip is optioneel maar ja zo lang je een meervoud van 2 hebt kunnen ze fungeren als een hele controller.vegetto1983 schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 09:58:
oke dus voor mijn beeldvorming, als ik 2 joycons bij koop en die adapter en click ze allemaal in dan lijken het 2 controllers?
@FrozenPepper Blijkbaar komt hij fysiek naar Europa: https://twitter.com/tyron...status/842242404434481152
ik vond het trouwens heel eng om die switch in de dock te duwen, hij schaafde zo aan dat plastic en dat ziet er maar zo hard uit heb hem er heel voorzichtig uitgehaald en niet meer ingedaan tot ik een screenprotector heb ofoz.. hij lijkt ook wat naar binnen te staan.
Thanks. Hij geeft wel geen datum mee, wat me doet vermoeden dat we langer zullen moeten wachten dan NA...guysp schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 10:04:
@FrozenPepper Blijkbaar komt hij fysiek naar Europa: https://twitter.com/tyron...status/842242404434481152
Altijd een beetje jammer dit. Waarom niet gewoon digitaal release op de hele wereld? Fysiek kan ik nog begrijpen dat het qua reguleringen en distribueren niet altijd even makkelijk is, maar digitaal? Gewoon direct vrijgeven, zijn toch maar wat MBsFrozenPepper schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 10:19:
[...]
Thanks. Hij geeft wel geen datum mee, wat me doet vermoeden dat we langer zullen moeten wachten dan NA...
Inderdaad jammer. Gelukkig kunnen we hem morgen gewoon uit de US e-shop halen.guysp schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 10:43:
[...]
Altijd een beetje jammer dit. Waarom niet gewoon digitaal release op de hele wereld? Fysiek kan ik nog begrijpen dat het qua reguleringen en distribueren niet altijd even makkelijk is, maar digitaal? Gewoon direct vrijgeven, zijn toch maar wat MBs
die adapter die bij de switch zit is dat er een om die joy cons op te laden of is dat een "domme" adapter
Om de switch op te laden, je steekt hem in de dock of direct in de switch. De joycons laden via de switch op of een los aan te schaffen lader.vegetto1983 schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 10:58:
die adapter die bij de switch zit is dat er een om die joy cons op te laden of is dat een "domme" adapter
Dat geld ook voor digitaal.guysp schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 10:43:
Fysiek kan ik nog begrijpen dat het qua reguleringen..
[ Voor 48% gewijzigd door DukeBox op 16-03-2017 11:01 ]
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Er is een [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen -topic.
Er is een Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic", discussie over prijzen en bestellingen hoort daar thuis.
Er is ook een Super Mario Odyssey topic!
Er is een [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen -topic.
Er is een Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic", discussie over prijzen en bestellingen hoort daar thuis.
Er is ook een Super Mario Odyssey topic!